i_am_luc 02.09.13 10:29

  • Triko, Kik, 109 Kč

  • Džínová bunda, Tchibo, 399 Kč

  • Sukně, F&F, 469 Kč

  • Baleríny, 245 Kč

  • Kabela, LV Neverfull

  • Brýle, 99 Kč

 Váš příspěvek
 
vendulael
2154 příspěvků 02.09.13 11:08

Tsunami modre, trosku bych ji ubrala… Ale je to lepsi, nez minuly outfit.

 
Natkak
102 příspěvků 02.09.13 11:10

Zvolila bych boty s širší podrážkou, platformou nebo něco podobného, teď je to jako byste neměla žádné nohy. A upravila bych rukávy a límeček košile. A zkuste se pdoívat zde: http://girlwithcurves.com/ pro inspiraci :)

 
Zuz.dot
53 příspěvků 02.09.13 11:28

Sukni bych posunula výše do pasu, sundala tu modrou bundičku a vzala si decentnější kabelku. I tak je to ale docela fajn - ženy s Vaší postavou při oblékání většinou ztrácí veškerou soudnost a povědomí o tom, že jsou ženy.

 
ReziHof  02.09.13 11:33

Líbí se mi sukně dokonce i v kombinaci se sakem.
Opět by to možná chtělo podprsenku v odpovídající velikosti. Líbil by se mi k tomu kulatý výstřih.
Za mě bez ramínka ale moc se těším na další outfit.
Smím se zeptat, kolik je Vám let?

 
i_am_luc  02.09.13 16:06

Ano MM, dostala jsem ji jako dárek od přítele, ale já chtěla GM, bohužel dřív než jsem mu měla možnost vysvětlit jakou chci, tak jsem ji dostala, ale i tak jsem s ní spokojená, nacpu tam kolikrát i nemožné a kvalita se pozná, ucha drží, žádné škrábance či jiné mechanické poškození…

 
i_am_luc  02.09.13 16:07

Omlouvám se překlep, děkuji za Váš příspěvek, než prozdradím věk, mohu se zeptat, kolik si myslíte?:-)) Upřímně, mě by to zajímalo na kolik lidem připadám:-))

 
Sionel
136 příspěvků 02.09.13 18:00

Já bych vám hádala tak 50 =// Při zběžnym pohledu na miniaturu jsem si říkala ježiši…
Ale koukám, že jsem pěkná, tak se zbavte drdolu a třeba zauvažujte nad trvalejším vyžehlením vlasů - kamarádka měla a vlasy jí to nezničilo, tak to snad nebude tak drastický =))

Edit - jinak hádám něco kolem 23

Příspěvek upraven 02.09.13 v 18:01

 
Maiandra
221 příspěvků 02.09.13 21:26

S tím drdolem souhlasím, ale proč by se proboha kudrnaté vlasy musely hned žehlit? :/ Co by za to jiné daly…

 
i_am_luc  02.09.13 22:15

Mám opravdu extra husté a nepoddajné vlasy, byla jsem několikrát na keratinu a zajímala jsem se již o různé metody narovnání vlasů, konzultovala jsem to s více kadeřníky a opravdu chemické narovnání je velký zásah do vlasů, takže mi nezbývá než sem tam zajít na keratin a dožehlovat:-)) Ano, to je tak vždy, ten, kdo má kudrnaté vlasy chce rovné a naopak, klasika:-P

 
Maiandra
221 příspěvků 02.09.13 22:56

Což o to (já mám vlasy tak středně vlnité, ranní stav = roští :D) a je mi jasné, že s kudrnatými je spousta práce. Jenže taky můžou vypadat úžasně… Dobře, neznám vás, neviděla jsem vás s rozpuštěnými kudrnatými, ale přimlouvám se snad za jakoukoli vlasovou alternativu - jen ne ten drdol, vážně. ;)

 
i_am_luc  02.09.13 22:16

Mám opravdu extra husté a nepoddajné vlasy, byla jsem několikrát na keratinu a zajímala jsem se již o různé metody narovnání vlasů, konzultovala jsem to s více kadeřníky a opravdu chemické narovnání je velký zásah do vlasů, takže mi nezbývá než sem tam zajít na keratin a dožehlovat:-)) Ano, to je tak vždy, ten, kdo má kudrnaté vlasy chce rovné a naopak, klasika:-P

 
ReziHof  02.09.13 19:24

Já bych Vám tipla tak okolo 30ti. :)

 
Grete
797 příspěvků 02.09.13 11:45

Až na bundičku (moc dlouhá, zbytečně neforemná) prima! Odvážně pokračujte!

 
materidouska84
194 příspěvků 02.09.13 12:12

Mně se to líbí:-) Mohu se zeptat o jakou velikost LV Neverfulll jde? Příjde mi to jako MM:-)

 
i_am_luc  02.09.13 16:06

Ano MM, dostala jsem ji jako dárek od přítele, ale já chtěla GM, bohužel dřív než jsem mu měla možnost vysvětlit jakou chci, tak jsem ji dostala, ale i tak jsem s ní spokojená, nacpu tam kolikrát i nemožné a kvalita se pozná, ucha drží, žádné škrábance či jiné mechanické poškození…

 
materidouska84
194 příspěvků 03.09.13 08:06

Právě uvažuji nad koupí MM Neverfull, takže jsem ráda že ji vidím takhle naživo:-) Příjde mi opravdu veliká, takže pořád váhám mezi velikostí PM a MM:-)Ale Vám sluší, a přesně v takovém provedení Damier ebene bych si ji přála také.

 
i_am_luc  03.09.13 17:27

Jsem spokojena, nemám na ni jedinou výtku, ale upřímně PM už je asi hodně malá ne? Já chci ještě Azur GM a pořád uvažuju nad Evou, tu bych chtěla azur i eben, mám ještě tento clutch, ale už mi chytá patina…https://f­bcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hpho­tos-ak-frc3/531699_4­307628741333_1980074579_­n.jpg

Můj sen je jednou mít Birkinku, za tu bych život položila:-DDD

 
corrigan
2631 příspěvků 02.09.13 12:18

V podstatě ano. Jen ta bunda je moc dlouhá, rukávy má taky dlouhý, střihem prostě neladí. Ale jinak jo, dobrý.

 
LeChambray
113 příspěvků 02.09.13 12:22

Bunda se mi k tomu nelíbí, kabelka taky ne. Bez toho hezké. Balerínky se mi líbí moc i barvou. Škoda, že není vidět, jak je řešený výstřih trika.

A znovu bych se přimluvila za jiný účes a třeba jiné brýle, nebo úplně bez brýlí. Třeba se pletu, ale pořád mám dojem, že by to bylo ještě lepší :-)

 
teetee
499 příspěvků 02.09.13 12:26

Ta džíska by podle mě měla být opravdu kratší a límec by neměl stát (připravuje vás o krk). Ale jinak se mi to líbí. zelené.

 
Karin
3401 příspěvků 02.09.13 12:47

Mně se to nelíbí :( Původně jsem chtěla napsat, že obézní postava se nedá obléknout tak, aby vypadala hezky, ale pak jsem si vzpomněla, že jsem viděla pár fotek velmi tlustých žen, kterým to slušelo… Ale takových, které to umějí, je nejspíš jako šafránu.
Nevypadá to vyloženě zle, na ženě s normální váhou bych to asi považovala za průměr, ale obezita je holt veliký (nejen) estetický handicap. (Ale hlavně bych se přimlouvala za zdravější obouvání - vzhledem k nadváze v této obuvi nepochybně velmi trpí vaše nožní klenba. Místo hogo fogo kabelky si příště pořiďte kvalitní boty.)
Ale zase je dobré, že jste nerezignovala (jako mnohé jiné takto postižené ženy) a že přemýšlíte o oblékání a chcete vypadat pěkně :)

 
i_am_luc  02.09.13 15:56

Děkuji za názor, 100 lidí, 100 chutí, můj botník obsahuje okolo 50-60 párů bot, najdou se kvalitní i méně kvalitní, ale k této přiléžitosti bych v podpatcích nevydržela, měla jsem mnoho zařizování, co se týče pro Vás hogo fogo kabely, tak můj názor je, že každá žena by měla mít v šatníku min. jednu kvalitní kabelku a to LV bezesporu je:-)) Ale i tak Vám děkuji za Váš přispěvěk…

 
dula  02.09.13 17:15

Len tak dalej, tesim sa na dalsie outfity :)

 
cinnnamon
216 příspěvků 02.09.13 12:49

Skuste ine topanky. Tieto plackobalerinky Vam nerobia dobru sluzbu. Topanky na trosku vyssom opatku Vam nohu vyformuju a celkovo Vas zodvihnu a predlzia. Daju sa najst aj celkom pohodlne na celodenne behanie.

 
Grete
797 příspěvků 02.09.13 13:02

To bych podepsala. Máte hezky tvarovaná lýtka, už drobný podpatek by jim dal vyniknout.

 
i_am_luc  02.09.13 15:58

Normálně k tomu nosím na klínku, tyto: https://sphotos-b-vie.xx.fbcdn.net/…211317_n.jpg

Bohužel bych v nich dneska nevydržela, měla jsem mhoho zařízování a pochůzek:-))
Děkuji Vám za Váš názor a příspěvek :-)))

 
audrey t.
168 příspěvků 02.09.13 13:00

Zkusila bych delší sukni (zhruba dlaň nad kotníky), nezvedat límec u bundičky a trochu jiný účes. Pak by to bylo fajn. Modrá Vám jde pěkně.

 
i_am_luc  02.09.13 16:00

Děkuji Vám za názor, bohužel fotka to tak nezachytila, ale je to asymetricky řešená sukně, ano souhlasím já ji chtěla delší, ale byla pouze v této délce. https://sphotos-a-vie.xx.fbcdn.net/…158314_n.jpg Délka zboku, nevím proč mi to tak nikdy zepředu nejde vyfotit…

Přeji příjemný den :-)))

 
bredmax
15 příspěvků 02.09.13 13:20

Sehnat modrý botky na podpatku a bude to ještě lepší, dávám zelené, líbí se mi to

 
DRW
1240 příspěvků 02.09.13 13:56

Prominte, ale toto je tezce mimo dobry vkus.

  • slusel by Vam jiny uces i bryle
  • tricko by chtelo jinou velikost
  • sukne je posazena prilis nizko a s lehce silenym vzorem
  • balerinky, vam zkracuji postavu
  • pri urcitem typu postavy nikdy dzinovou kosili ci bundu. Ruce mate bohuzel jako 2 klobasky.

Příspěvek upraven 02.09.13 v 13:58

 
Betty J.
2031 příspěvků 02.09.13 14:32

I pokud jsou balerínky a džínová bunda Vaše zamilované, nenoste je v této kombinaci - Vaší postavě by k téhle sukni prospělo spíš projmuté tmavě modré sako s hlubší fazónou a boty na středně vysokém podpatku. A jestli bych Vám mohla dát radu na tělo: pokuste se posadit sukni i poprsí o kus výš. Vím, že to druhé je obtížné, ale s dobrou podprsenkou rozhodně ne nemožné. A bez ohledu na cenu: tento typ tašky takto nošený silně evokuje představu tetky táhnoucí nákup z konzumu.

 
i_am_luc  02.09.13 16:04

Ano evokuje ve mě nákupní tašku, ale vleze se tam opravdu hodně a to jsem potřebovala, 6 knížek, dvoje matematicko-fyzikální tabulky, kosmetická taška apod… Příkladem, co jsem dneska táhla:-))

 
Betty J.
2031 příspěvků 02.09.13 16:19

Zkuste si ji příště aspoň hodit přes rameno, nejen že se Vám ten náklad asi lépe ponese, ale také to o dost lépe vypadá.

 
jackdaw007
368 příspěvků 02.09.13 17:14

Taky mě nejdřív vůbec nenapadlo, že se jedná o kabelku. Myslela jsem, že je to taška s nákupem. Nemá moc pěkný střih.

Mně se teda outfit taky nelíbí, budu opakovat výše napsané. Boty zkracují postavu, určitě nějaký podpatek, určitě ne k outfitu tuto bundu. A je to už druhý outfit, kde mám pocit, že paní nelichotí vybraná velikost. Rozhodně to chce kvalitní podprsenku a lépe padnoucí oblečení celkově.

Nejvíc se mi líbí vyčesané vlasy.

 
i_am_luc  02.09.13 22:18

Vidíte a já si myslela, že na fotku si ji vezmu jen tak do ruky, ale jak říkám jen jsem myslela:-P

 
AnoNe
839 příspěvků 02.09.13 15:24
  1. Zajímalo by mě, jak vypadáte s rozpuštěnými vlasy.
  2. Chtělo by to vyzkoušet jinou podprsenku. Nějakou, co vám dá prsa nahoru a k sobě.
  3. Slušely by vám výstřihy, véčkové (ale to by chtělo tu lepší podprsenku).
  4. Tu kabelku bych vyhodila, je jako z 90. let.
  5. Ty drobné balerínky vám nesluší, dělá vám to trpasličí chodidla.
 
i_am_luc  02.09.13 15:54

A já žila v domnění, že Louis Vuitton ne nestárnoucí značka:-)))

 
NoQuestion
161 příspěvků 02.09.13 20:23

Mamma mia! Vy jste KRÁSNÁ! Nenoste ten drdol, fakt ne.
Edit: To bylo k fotce „s vlasy“.

Příspěvek upraven 02.09.13 v 20:24

 
i_am_luc  02.09.13 16:02

Rozpuštěné, ale jelikož mám extrémně husté vlasy, tak jsem pohodlná ráno to žehlit a volím drdol…
 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/…955789_n.jpg

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 02.09.13 16:23

Panejo, to jste vy? Moc vám to sluší na té fotce

 
jackdaw007
368 příspěvků 02.09.13 17:15

Šmankote, to jste vy? Beru zpět to s tím drdolem. Rozpuštěné vám sluší tisíckrát víc. Zruště drdol, přidávám vám deset let nejmíň.

 
Silvie.M
57 příspěvků 02.09.13 17:39

Juuu, vy jste hezka :-) Zahodit bryle, necesat drdoly.. :-) Takhle upravene vlasy vam ubiraji kila. I barva vam moc slusi :-) A jinak zvednuty limec opticky zkracuje krk.

 
LeChambray
113 příspěvků 02.09.13 17:46

Já to věděla. Jste krásná. Nenoste ten drdol.

 
Karin
3401 příspěvků 03.09.13 09:12

Páni… To se mi ani nechce věřit, že je to jedna a tatáž žena.

Ad kabelka - to já samozřejmě souhlasím, že by žena měla mít kvalitní kabelku, ale o tu kabelku až tak nejde, spíš jsem měla pocit, že možná zbytečně šetříte na obuvi, tj. na nepravém místě. Nohy máme jen jedny, a když se zničí v nedostatečné obuvi, tak se to dost těžko napravuje, mnohdy to už ani nejde. No ale o ortopedickém hledisku balerín jsem tady (na MP) toho napsala snad už dost, už se nebudu opakovat, ale mně se takovéto botky nelíbí ani z estetického hlediska, zvlášť na mohutnější noze, která je roztlápne do šířky, prostě působí „šlupkovitě,“ neforemně. Ale to je zase jen otázka vkusu.

Na té černovlasé fotce, pokud jste to opravdu vy, jste krásná mladá ženská, takhle ty vlasy noste, krásně se ličte, jste kus.
Co se týče oblečení, tak přiznávám, že nedovedu poradit, jak šmrncovně obléknout takovouhle postavu; můžu jen konstatovat, že pokud je vám opravdu 21-35 let, tak vám tahle vizáž přidává roky. Ale nedovedu posoudit, nakolik je to oblečením či účesem a nakolik nadváhou nebo jen fotkou, postojem. Budu sledovat další vaše fotky:)

 
i_am_luc  03.09.13 17:30

Děkuji, ano, určitě to jsem já, nemám důvod dávát sem nějaké cizí fotky, kdyžtak ještě jedna má s mými nej botami:-DDD Jsem blázen do podpatků, ale prostě někdy volím pohodlí, když vím, že ikdyž jezdím autem, tak bych za celý den umřela být v 14 cm:-)) Podpatky volím, také z důvodu mé výšky, měřím 159 cm, takže jsem nízká, schválně nepíšu malá:-DDD https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/…082479_n.jpg?…

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 02.09.13 16:22

Sukni výš. Bundu vyměnit (zdá se nevypasovaná, což k té sukni moc nejde) boty raděj nějaké na podpatku - klidně i malém (opticky vás to celé zmenšuje). Kabelu bych dala pryč - vypadá to jak taška na nákup z dob minulých.

Jinak jak už bylo řečeno, lepší prádlo a lehký výstřih. Máte dobře našlápnuto, jen doladit.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 02.09.13 16:22

Myslím, že děláte pořád variaci na tutéž chybu - špatně volíte výstřihy a volíte humpolácké prvky.
v případě větších konfekčních velikostí bych si dala moc pozor na to, aby na outfitu nic zbytečně nezhrubovalo, jako tady např. moc ledabylé zahnutí rukávů. taky bych se vyhnula takto zvedlému límci, pokud nemáte dlouhý krk, protože to způsobilo, že vám úplně zapadla hlava a vypadáte nahrbeně.

jinak jako celek to není špatné (stejně jako minulý outfit), jen to chce vychytat různé detaily.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 02.09.13 16:24

A ježkovyzraky nenoste ten drdol! (poté, co jsem viděla vaši fotku s rozpuštěnými vlasy). vypadáte jako jiný člověk.

 
viera666
957 příspěvků 02.09.13 16:29
presne!

S rozpustenymi vlasmi ste kocka. S tymi drdolmi vyzerate ako nejaka teta, co ma v kabele kilo cibule.

 
Dahllie
2222 příspěvků 02.09.13 17:06

Jednotlivé prvky se mi líbí, ale dohromady bych to nedávala. Chtělo by to lepší velikost prádla, sukni výš, a místo ždísky něco přiléhavějšího a kratšího. Oba volné kusy zbytečně rozšiřují.

 
Milli
2523 příspěvků 02.09.13 17:53

Užasle jsem si prohlédla vaší fotku z odkazu. Jste v obličeji opravdu krásná. Máte nádherné vlasy a oči, škoda oboje schovávat do drdolů a za tmavé brýle.
Bundu vyhoďte nebo darujte, vůbec vám nesedí střihem (netvrdím, že jednou někde nenajdete padnoucí riflovou bundu).
Kupte si padnoucí podprsenku a budete kočka.
Zkuste se podívat třeba na outfity @Esmee nebo @Tleilaxan do diskuze Co jsem měla dnes na sobě . To jsou krásné, dlouhovlasé tmavovlásky, kterým to podle mě jde s oblékáním hodně dobře.

 
Elona
44 příspěvků 02.09.13 18:04

Ta bunda z vás dělá zápasnici. Zkuste raději nějaký dámský svetřík. Vůbec by vám slušely spíš dámštější, dospělejší strihy. Sukně měla být delší a do pasu třeba hnědý pásek. A tašku nějak na rameno nebo na předloktí, aby to nevypadalo, jako že jdete do krámu pro rohlíky a mlíko.

 
Lacrimosa
159 příspěvků 02.09.13 18:16

Škoda, že je to takový modrý monolit. Myslím, že díky tomu zvednutému límci to vypadá, jako že nemáte krk. Jinak by mě zajímalo, jak asi vypadáte s rozpuštěnými vlasy (vlnité, kudrnaté?). To by mohlo vypadat zajímavě :)

Příspěvek upraven 02.09.13 v 18:19

 
Janiac
352 příspěvků 02.09.13 20:32

Asi bych volila hlubší výstřih nebo véčko kvůli protažení linie krku, ale líbí se mi to i tak. Dávám zelené.

 
LeChambray
113 příspěvků 02.09.13 21:15

Podle fotky s drdolem bych tipla klidně i lehce přes 30, ale podle té fotky s rozpuštěnými vlasy jste mladinká, dvaadvacet?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 02.09.13 21:42

Já prostě nechápu, proč se vysloveně krásná holka obléká a češe tak, že vypadá jako tetina. Fakt ne. Drdol vám vůbec nesluší, a rovné sako této délky jedině k úzké krátké sukni nebo ke kalhotům: rozšířená delší sukně vyrobí basu i z Twiggy! Ostatní padlo výše.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 03.09.13 06:48

Jediné co mi se mi nelíbí, jsou přehnaně ohrnuté rukávy na bundě.

 
corrigan
2631 příspěvků 03.09.13 08:16

K těm komentářům ohledně věku - uvedla jste kategorii 21-35 let a přiznám se, že mě nenapadlo nic jiného, než že jste na samé hraně této kategorie, tudíž 35 a i to se mi zdálo trochu přehnané, tipla bych vám víc. Kila přidávají roky, bohužel. Jste ale velmi sympatická mladá žena a máte určité charisma. :-)

 
i_am_luc  03.09.13 17:31

No vidíte a já jsem na té nejnižší hranici 21:-)) ročník 91:-DDD

 
DRW
1240 příspěvků 03.09.13 21:28

Ted budu asi kruta, jste ve veku me dcery, ale vypadate opravdu tak o 10-15 let starsi. Krome toho, ze se naucite vkusne oblekat, zacnete bojovat se svou vahou. Je Vas skoda, protoze v obliceji jste velmi hezka zena. Navic kazde kilo dolu se pocita a pohybem si zpevnite i postavu. Navic vubec nemusite do telocvicny ci posilovny. Staci mit psa a rano a vecer s nim absolvovat po hodince lehkou chuzi.

 
i_am_luc  03.09.13 21:56

No vidíte, děkuji za názor, jde vidět, že mě znáte do hloubky se vším všudy:-)))Kdyby stačilo jít dvakrát ráno se psem, věřte, že jdu klidně třikrát a to myslím smrtelně vážně. Já si sama pro sebe myslím, že se vkusně oblékám, jsou horší případy a já si myslím, že se nemusím stydět, to že se to někomu líbí a někomu nelíbí, to je jeho věc, já si ráda počtu komentáře apod., ale neovlivní to mou osobu v žádném směru:-)))

 
Dahllie
2222 příspěvků 03.09.13 22:18

Jo, kdo nikdy nemusel hubnout z velké nadváhy má problém to pochopit. Já mám za tenhle rok výkyv 10kg dolů po pravidelném cvičení a přísné redukční dietě za čtvrt roku. A následně těch 10kg nahoru, když jsem se dostala do stresový situace a dva měsíce se z ní nevyhrabala.

 
i_am_luc  03.09.13 22:32

Já byla třikrát v lázních, ty mi pomohly, navštěvovala jsem dietologa atd, ale jakmile na mě začne působit stres, vypětí, nervozita a když mám zkouškové atd, tak téměř nejím, ale i tak se vždy dostaví jo-jo efekt, jak jsem napsala, kdyby to šlo a pomohlo jak tady paní psala dvakrát denně jít se psem, klidně bych šla třikrát, opravdu, nyní jsem za pár měsíců něco zhubla, ale opět stres a zase jojo efekt, hned si každý myslí, kolik toho člověk při těle sní, ale třeba ted jsem byla ve stresu z maturity a třeba dneska jsem snědla, dva tousty ráno, pak jsem měla běhání a vyřizování, pak jsem si dala meloun a ještě doma jsem měla kaislerku se šunkou a sýrem a to bylo celé, takže není pravidlo, že tlousťka je z jídla atd, snažím se s tím bojovat, nejsou to jen plané kecy, vím, že to nějak musí jít, něco jsem už vyzkoušela a šlo to, ale vždy se po nějaké době dostavil jo-jo efekt, dokonce jsem zkusila i Adipex, ano zabral na několik měsíců a,,hamovala,, jsem se po tom, dostatečně pila a vidíte stejně jsem téměř na stejné váze… Vím, že ted budu zase ve stresu ze školy, ta mi někdy dává zabrat, dostala jsem se na docela těžký obor, tak uvidíme co to přinese…

 
i_am_luc  03.09.13 22:35

A to jsem nedodala, že máme v rodině štítnou žlázu, zatím je v normě, pomocí léků atd, ale babička a mamka měli již ve fázi, kdy ji museli vyoperovat, že produkovala nějaké jedovaté látky, takže to mi taky nepřidá, ale jinak jsem zdravá, to bych kecala, kdybych napsala, že ne…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 03.09.13 22:46

@i_am_luc Prosímvás, na rady lidí, co vás nikdy neviděli a přesně vědí, co potřebujete, se vykašlete. Na těchto stránkách neřešte váhu, ale to jak její přebytky zakrýt, jak udělat z nedostatku přednost. Jste pěkná holka s krásným obličejem a skvělými vlasy: proč je tak blbě stahujete? Nesluší vám to. Máte hezké nohy, proč nenosíte kratší sukně? Zamkněte se v ložnici, zkoušejte různé střihy a délky sukní i sak, trika dovnitř, trika ven, nafoťte se a pak se snažte nezaujatě posoudit, který střih vám lichotí a který škodí. Sakra, je vás škoda!

 
i_am_luc  03.09.13 22:51

Jak to myslíte, že stahuji?? Já jsem bruneta od přírody, ted mám svou přírodní barvu?:-)) Na fotce jsem byla ještě černovláska, ale délku mám ve své podstatě pořád stejnou:-))

 
LeChambray
113 příspěvků 03.09.13 22:56

Stahujete z obličeje, třeba do toho drdolu.

 
i_am_luc  03.09.13 22:58

Jejda, promiňte, už jde vidět, že je moc hodin, já to blbě pochopila, já hned přemýšlela nad stahováním barvy, jelikož jsem použila vlastně fotku obličeje, kdy mám ještě ty tmavé vlasy…Omlouvám se:-))

 
Janiac
352 příspěvků 14.09.13 18:43

Je to tady o módní stránka nebo dietologie? Nepřijde Vám trochu moc osobní řešit cizí figuru? Jaké by to asi bylo Vám? Budeme tu rozebírat Vaši empatii a takt? To chcete? Jak by Vám asi bylo?

 
Dahllie
2222 příspěvků 03.09.13 23:19

Když nejíte, tělo si začne ukládat všechno, co se mu dostane. Vlastní zkušenost, na VŠ jsem nakynula o 20kg, protože jsem to nezvládala časově a ani s nervama. A teď to budu dávat pěkných pár let asi dohromady, protože jsem si i zničila zažívání.

 
corrigan
2631 příspěvků 04.09.13 13:40

Skutečně zhubnout se dá jen tak, že prostě moc nejíte a aby se neřeklo, tak se prostě víc hýbete, oukej. Ovšem je nutno se toho držet až do smrti. :-D Jakmile začnete jíst jako předtím, tak jste kde? Tak jste v řiti. :-D

 
DRW
1240 příspěvků 04.09.13 13:24

Nevymlouvejte se na nic, leta jsem to delala, je mi 49, merim 155 cm a stale osciluji mezi 60-78 kg, coz je pri me vysce dost, ale protoze opravdu dodrzuji jidelnicek, zdravy jidelnicek (zadne tisickrat vyrobci preupravene potraviny, ale tzv. potraviny, ktere si pamatuji, kde vyrostly a kdo jejich matka), aspon minimalne se hybu, tak moje postava je pevna.

Hodnotit Vas jako cloveka nemuzu, do Vas jako tloustika se dokazu vzit docela dobre, sice jsem ve Vasem veku nebyla silne obezni, ale oscilovala jsem na horni hranici vahy, problemy nastaly po detech. Tak od zacatku jsem vedela, ze se nemam na co vymlouvat. A ze je na co! Zkousky jsem taky delala, na posezeni jsem dala jednu cokoladu za druhou.
Vymlouvat se muse kazdy. Zkouset Adipex je nejvetsi svinstvo, ktere jste pro sebe mohla udelat. Jedna moje znama ze STOB klubu o tom pekne psala, jak se da zhubnout vencenim psa a dodrzovanim jidelnicku.

No opravdu Vas neznam, ale vim jedno, ze bojovat se musi.

Hubnuti neni o dietach, ale zivotnim stylu, A vy, ktera jste v obliceji velmi hezka, pravdepodobne i inteligentni, by jste s tim mela neco udelat, tot zase nazor muj.

Příspěvek upraven 04.09.13 v 13:31

 
corrigan
2631 příspěvků 04.09.13 13:39

Přečetla jsem to celý, nic proti ničemu, ale musim reagovat na „dá se zhubnout venčením psa“ - to jistě dá, když ho budete venčit denně výšlapem na Sněžku a zpátky :-D
fakt mě to hodně, hodně pobavilo, to dám někde k dobru :-D

 
DRW
1240 příspěvků 04.09.13 14:43

@corrigan: ;) Jen pro Vas
napr.
http://ona.idnes.cz/…-/dieta.aspx?…
a o tehle zene jsem tady psala
 http://ona.idnes.cz/…-/dieta.aspx?…

Mimochodem hubne se v pasmu 60-75% Vasi tepove frekvence, tj. pohybem, pri kterem jste schopna mluvit. K tomu pridate samozrejme odpovidajici, zdravou, vyvazenou a dostatecne kolaricky vydatnou stravu (tj., abyste nestradala hlady (jojo efekt, vypleneni lednice) a zaroven hubla)
Ujit denne 2×5 km/h pro silneho cloveka muze byt velmi velky problem. A kdyz to delate pravidelne, tak se vysledky dostavi.

No k dobru bych to nedavala, aby jste pak nebyla k smichu. Je to jeden ze zakladnim pohybu pro velmi silneho nebo nesportujiciho cloveka. Behat zacinate take pomalou chuzi a pak teprve pridavate jogging a pak teprve zacinate behat. A zase cely ten proces muze trvat az rok.

Příspěvek upraven 04.09.13 v 17:35

 
corrigan
2631 příspěvků 04.09.13 21:53

Jo uz chapu, timhle jsem vas pobavila. Ja vam povim, ze jsem to myslela vazne. Vencim totiz psa. :-D Ne ledajakyho. Hromada svalu zvana pitbul. :-) Je hodnej, ale fakt silnej. :-) Vyslap na kopec delam obden - 7.5km. V druhych obdenech behame 5km po rovine. Z toho jsem opravdu nehubla a to jim automaticky pomerne zdrave. Hubnout jsrm zacala v momentu, kdy jsrm prijem kalorii snizila na 1000 denne. Takze z moji strany to byla informace ryze prakticka, ne teoreticka. Asi mam proste nezvykle fungujici metabolismus. :-)
Edit: dodatek - to, co jste napsala a poslane odkazy zni velmi logicky a dobre, nejaky pouceni si z toho vezmu :-)

Příspěvek upraven 04.09.13 v 21:56

 
vendulael
2154 příspěvků 04.09.13 21:52

No pokud se stravujete takto, tak se ani nedivim. Vase telo jede v „uspornem rezimu“ - tedy ulozi vse, co snite. A jojo efektu se s tim, co jste popsala, take nedivim. Pokud chcete s vahou neco delat, tak navstivte kvalitniho vyzivoveho poradce a na nesmysly typu Adipex ( zazraky se opravdu nedeji, jinak by nase populace vypadala jinak) zapomente. Nebo zkuste stranky STOB - muzete zkusit jejich sebekoucing, nebo jeste lepe jit na jejich kurz. Nauci vas tam se spravne stravovat a i jak zhubnout zdrave a bez jojo efektu. To je jen tip pro vas, neberte to to tak, ze vam chci vnutit, ze musite zhubnout. Ono to musi ve vas dozrat a musite nejdriv sama opravdu chtit.

 
i_am_luc  03.09.13 22:41

Jinak důkaz místo keců, že se fakt snažím, ale je to jak na houpačce, jedna z těch, kde jsem o něco,,chudší,, asi logicky, jsem tam v těch oranžových:-P
 https://sphotos-a-lhr.xx.fbcdn.net/…179678_n.jpg

 
dula  03.09.13 23:19

Nie ze by som nesuhlasila…ALE, mam kamaratku, ktora ma podobnu postavu, ako slecna, je zdrava, fit, hybe sa viac ako mnohe „chude“ dievcata, bez problemu na uvitanie spravi kotrmelec a ma energie na rozdavanie. tzn. ze nie je zdrave mat nadvahu :( ale nie sme vsetci rovnaki, s rovnakym metabolizmom, stavbou tela, zivotnym postojom, genmi atd atd… Kazdopadne, vsetci by sme sa mali o seba starat a malo by nam na nas zalezat, ale stavba tela nie je vsetko :)
Edit: reakcia na link. Na tej fotke ste ako 4 rybky, vsetky sa ligocete a mate straaasne tuctove saty :)

Příspěvek upraven 03.09.13 v 23:55

 
DRW
1240 příspěvků 04.09.13 13:31

Ano, s nadvahou se da sportovat, delat kotrmelce a do jisteho veku byt zdravy. Onemocneni stitne zlazy je nezavidenihodne, ale presto u slecny mozna hraje roli hodne diet a nepravidelny jidelnicek.

No nakonec ji preji najit velmi krasny a pohodovy styl oblekani, ktery ji tady vsichni pochvalime o to tady jde.

 
Melanie.austen  12.03.14 13:54

K tejto diskusii aj keď je už stará, odporúčam prečítať knihu ŠPEKY.. tam je to moc pekne vysvetlené.. Som rada, že mám tých pár kíl navyše ako byť anorexička… http://www.argo.cz/…34805/speky/

 
JazzmineTea
468 příspěvků 04.09.13 11:05

Sukně a taška jsou jako na babičku, v tom by vypadala staře moje padesátiletá maminka :(

 
DRW
1240 příspěvků 04.09.13 13:33

Ja byt Vasi maminkou, tak si takovou tasku a sukni nikdy neoblecu, obavam se, ze ani moje maminka by si takovou sukni neoblekla :)

 
razorblade  04.09.13 13:20

Oproti minulemu outfitu tady vypadate hrozne stare! zkusila bych sukni vytahnout vys

 
Silver-Edged Axe
299 příspěvků 04.09.13 23:12

Nějak se mi nezdá účes v kombinaci s brýlemi. Myslím si, že by vám to slušelo více s rozpuštěnými vlasy a bez slunečních brýlí. Takto vás to činí trochu víc krabicoidní, než ve skutečnosti jste. Jinak kombinace bílé a modré je super. Ještě bych být váma uvažovala nad nošením límců - může vám to opticky zkracovat krk.

 
irula
10 příspěvků 05.09.13 10:36

Zkrátit sukni ke kolenům, bundu vyměnit za vypasovanější sáčko, uměla bych si představit i červené, boty vyhodit, jsou děsné. Být Vámi, placaté boty vůbec nenosím. Taška (značka neznačka) vypadá jak vikslajvantová ze stánku. Na červené ramínko to ale není, za mě bez.

 
JazzmineTea
468 příspěvků 05.09.13 23:40

Až po vašem komentáři jsem koukla na popis k outfitu. Tohle je LV??? Tak to je úlet…

 
i_am_luc  06.09.13 12:08

Co je ulet na ikonicke kabele LV Neverfull, tady jde videt, ze mnoho zen ma velky,,rozhled,,, co se tyce luxusnejsich znacek, ach jo…

 
Dahllie
2222 příspěvků 06.09.13 12:38

Když ono aby LV byla LV je potřeba ji i nějak nosit a tohle fakt vypadá jako taška na nákup. V Londýně má Neverfullku každá druhá (a i jako tašku na nákup), ale dokážou ji líp prodat, vám se to zrovna nepovedlo.

 
JazzmineTea
468 příspěvků 06.09.13 21:05

Jasně, a nejlepší způsob, jak nosit ikonickou kabelku LV Neverfull, je v kombinaci s trikem z Kiku, džískou z Tchiba a botkama za dvě stovky :-))) (když už jsme tedy u toho).

 
i_am_luc  06.09.13 22:28

A co? Radsi budu mit kvalitni jednu kabelu a nosit obleceni, ktere je dostupne a me se libi nez mit plnou skrin faku… A hrat si na hogo fogo…

 
JazzmineTea
468 příspěvků 07.09.13 02:24

Já vám to neberu, noste, co je vám milé. Ale podle mého názoru prostě kabelka Louis Vuitton pro většinu lidí není až tak o kvalitě (kvalitních a v tomhle případě i hezčích kabel je velký výběr), ale o značce a používají ji, aby dali najevo určitý status, tedy „já na to mám“. Pokud ten status zbytkem oblečení úplně popřete, tak si hodně lidí řekne, že kabela je fake, anebo že to prostě vypadá (pardon) blbě. Což vám samozřejmě může být úplně ukradené, ale třeba já už z toho důvodu bych si LV nekoupila. Protože jezdím fabkou, mám úplně obyč telefon, část mojí skříně pochází ze sekáče…

 
i_am_luc  07.09.13 14:47

Aha, jako jasně, ale tak já jsem vždy po ní toužila, ano je to i z části toho jak jste psala, že je to o značce, ale LV je jedna z těch,,levněj­ších,, než třeba Chanel nebo Hermés, na takovou Birkinku bych snad šetřila x desítek let, když to na LV nějakých 10-20 tis nebo ikdyž někdo chce nějakou limitovku od LV, jde našetřit za poměrně krátkou dobu, plus třeba tato byla dárek od přítele. Vidíte, já mám v okolí kamarádky, které nemají auto jezdí ČSAD nebo MHD a mají několik originálních LV nebo nej kamarádka má starého,,pežota,, a radši investuje do kabelek. Je to sporné, náhodou Fabie není tak hrozné auto, víte spíš co je úsměvné? Znám jednu takovou, mladá holka, co má třeba Felicii a honosí se LV a všem na potkání tvrdí, že je to original, ale na první pohled je zřejmé, že se jedná o nevydařenou repliku, to je pak na poklepání na čelo:-P Každý holt penízky vráží do něčeho jiného, pro někoho je to nepochopitelné, pro někoho úsměvné a pro někoho zcela samozřejmé…

Jinak já teda, možná je to našim městem, ale kouzlo sekáčů nenašla, párkrát jsem zdejší,,shopy,, navštívila, ale byl to děs a bída, ale co jsem viděla, tak se tam dají opravdu sehnat super kousky, ale jelikož u nás ve městě takové nejsou, proto volím varianty Kik, Tchibo, F&F, C&A, Lindex, Marks&Spencer… Co se týče botů, tak mám asi 50-60 párů bot různých cenových relací a značek, tak to, že jsem si tady dala takové botky, neznamená, že je nosím denně takové, miluju podpatky, ale ne vždy si je můžu dát…

Díky za Váš názor :-))

 
Go-lightly
3428 příspěvků 07.09.13 18:51

Já s vámi souhlasím, ale háček je v tom, že u tohoto outfitu ta pravá LV působí jako fejk, prostě jako nákupka z tržnice. Jestli je to šaty, postojem, způsobem držení nebo duševním rozpoložením, nevím, ale prostě dokázala jste, aby ta drahá taška vypadala lacině. Stejně jako dokážete, že se váš krásný obličej změní v nudnopu tčetinu. Nevím, čím to je, snad nějaké čáry.

 
Sweetie10
48 příspěvků 05.09.13 16:35

Nemůžu si pomoct, ale vypadáte jako minimálně šedesátiletá babča, co jde v neděli ráno na nákup.

 
zwedavka
677 příspěvků 26.09.13 08:45

Jsem moc ráda, že se tu objevil i někdo jiný než štíhlounké školačky.
Mám podobnou postavu jako vy. Řekla bych, že líp než sukně a tričko by mohly vypadat šaty nebo méně kontrastní spodní a horní díl outfitu. Máte široký pas a zdůraznění tmavý spodek, světlý vršek na jeho šíři zbytečně upozorňuje. Popř. aspoň nedávat tričko do sukně, ale vzít si blůzu (s přiměřeným výstřihem), která bude kousek pod pas.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity