Váš příspěvek
 
Mofu
1041 příspěvků 05.09.13 01:37

Tak jsem na vás dámy zvědavá, protože chlap s kabelkou je pro mě něco naprosto nepochopitelnýho…

 
Jirkátor
1514 příspěvků 05.09.13 05:57

Tak i přes úpornou snahu oprostit se od konvenčního myšlení a předsudků, tu kabelu prostě nemůžu nějak pobrat :O
Boty sice s kabelkou ladí, ale bez ní a s o pár odstínů tmavšími polobotkami by se mi to líbilo víc. Jinak je to moc pěkné, ale nejsem schopen dát nějaké ramínko.

 
jumbeee  05.09.13 07:23

Mně se to líbí.

 
Garfie
4451 příspěvků 05.09.13 08:38

A co Joey z Přárel? :-)

Příspěvek upraven 05.09.13 v 08:39

 
martek01
479 příspěvků 05.09.13 10:51

Nojooo, jenze ten mel Unisex kabelku, protoze byl pro kazdej sex :-D

 
Garfie
4451 příspěvků 05.09.13 13:02
:-D
 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 05.09.13 19:50

No to jsem zrovna chtěla říct…že je to přeci PÁNSKÁ TAŠKA! :-D

 
Danielle.Warheit  05.09.13 11:04

Mně to přijde v pohodě. Detail tašky nevidím a v obchodech jsem potkala už tolik hezkých pánských tašek podobného stylu… Ono celkově muži nemají moc výběr. Buď nosí aktovku, nebo notebook tašku (když nechtějí nic „oficiálního“), tak jim zbudou sportovní hnusnotašky, igelitky a ledvinky…

 
Katjinka
177 příspěvků 05.09.13 21:15

Pánové i dřívě nosili aktovky. Tohle není kabelka, ale prostě pánská taška - taková modifikace aktovky.

 
Shiro
354 příspěvků 08.09.13 02:36

To není kabelka, to je kožená brašna, mám vyhlídnutou podobnou v černým u Saint Laurent Paris.

 
Jeroným
7 příspěvků 08.09.13 18:23

Není to kabelka, nýbrž taška, chcete-li zavazadlo. Řekněme, že je pánská, možná unisex, spíše však pánská. Vzpomněl jsem si na Step by step z roku 1991, kde se problematika pánské tašky řešila. V roce 2013 na módním serveru bych čekal nepatrně lepší informovanost. Smiřte se prosím s tím, že i muž se může vybavit něčím jiným, než igelitkou, krosnou či sluhou. Doktorům, pošťákům, poslíčkům ani instalatérům se nesmějeme, nesmějme se proto ani jiným mužům, kteří potřebují transportovat menší množství potřebných věcí. Děkuji.

 
Eleanor Rigby
552 příspěvků 10.09.13 18:50

Tašky jsem si vůbec nevšimla. Zato mě praštilo do očí to sako po mladším a hlavně o třicet kilo hubenějším bráchovi. Na druhý pohled vidím poněkud blbý sestřih - nevybavuju si nikoho, komu by slušelo mít vlasy jenom nahoře a po stranách nic, a tenhle pán to rozhodně nezmění. Na třetí pohled se mi pak zdá, že ten chlap má na sobě dámské kalhoty, které mu plandají kolem stehen.

 
Sebir
32 příspěvků 12.11.13 19:20

To sako naopak sedí skoro perfektně. To jen vzorek se trochu popral s rozlišením fotografie, naživo by ta velikost byla poznat lépe ;)

 
any2
246 příspěvků 05.09.13 07:50

Mě se líbí a hodně.
Proč hned kabelka? Naprosto normální taška (moc hezká mimochodem), co by měl mít? igelitku? kufřík? jiný typ tašky?

 
Voldemortka
361 příspěvků 05.09.13 19:54

Naprostý souhlas. Chlap má pánskou tašku a hned to tu každej řeší. Co to brát jako tu inspiraci, kterou pořád někdo někde hledá a u 50% toho, co tu Lovec inspirace vyfotí, není?? ;)

 
corrigan
2631 příspěvků 05.09.13 08:05

Líbí se mi to, i ta kabela. Taška. Říkejte tomu, jak chcete. Prostě tohle se nosí, je to trend, zvykněte si, přišlo to i do české kotliny. Netřeba být úzkoprsý, že. :-)
Jediný, co mi trochu vadí na tomhle stylu (u všech, nejen u tohoto pána) je podivný tvar postavy v oblasti pánve, dá-li se to tak říct. Chinosky a podobné střihy kalhot a navíc v kombinaci se sakem toto prostě dělají, škoda.

 
815
739 příspěvků 05.09.13 22:23

KOnecne nekdo resi to, co me taky zaujalo.. Libi semi to moc, akorat ty kalhoty, by dle meho nazoru, mely mit vyssi pas… tohle mam pocit opticky zkracuje postavu…

Ale i tak dobre… mooooc dobree… zelene!

 
kocurM
595 příspěvků 20.09.13 18:27
Tak ty kalhoty mi neladí taky.

Myslím, že pánovi moc nesluší úzké kalhoty. Tohle prostě na chlapovi vypadá legračně a nevím, jestli zrovna o to jde.

 
LeChambray
113 příspěvků 05.09.13 08:31

Líbí se mi to. I ta kabela, myslím, že kdybychom ji viděli ze strany, nepřipomínala by tolik dámskou kabelku.

Že chino kalhoty dělají občas - i tady - divnou postavu, je fakt, ale i tak je tohle v českých ulicích výraznej nadprůměr a jako celek to funguje a líbí se mi to.

 
arpa
1236 příspěvků 05.09.13 14:54

Přesně… chino kalhoty nejsou pro každého… a obzvláště ne pro někoho, jehož pozadí má tendenci působit až příliš širokým dojmem. Tento dojem v daném případě zdůraznilo i to ne zcela padnoucí sako.

Kabelka tohoto typu je u chlapa pravda zvláštní, ale asi bych si jí nevšimla, nebýt komentářů.

Je to škoda, protože jinak je vidět, že pán má smysl pro detail a že se nebojí sáhnout i po něčem extravagantnějším… ale bohužel se mi to nelíbí, protože ty kalhoty nelichotí jeho postavě. U žen s velkými zadky problém nemám, u mužů ano.

Příspěvek upraven 05.09.13 v 14:56

 
Betty J.
2031 příspěvků 05.09.13 09:17

Jsem jediná, kdo má pocit, že si pán v rozespalosti sáhl pro svršky do manželčiny skříně?

 
razorblade  05.09.13 09:24

Ano, jste

 
stricc  05.09.13 12:29

Ne, nejste

 
Smrtka
30 příspěvků 05.09.13 12:53

No, než jsem fotku rozklikla, připadal mi celý outfit poněkud zženštilý.

 
Smrtka
30 příspěvků 05.09.13 13:17

Ad červená ramínka- no fakt, než jsem se zaměřila na hlavu, vnímala jsem postavu jako ženu. Pak jsem koukala, jestli mě zrak nešálí, když vidím vousatou hlavu…

 
Atrofie
741 příspěvků 05.09.13 14:50

Nejste…a manželka bude asi o velikost menší ;-)

 
Zebra33
2038 příspěvků 05.09.13 09:30

Pekne sladeny a celkove udrzovany sympatak, za me zelene. Nevim, co mate s tou kabelkou. Nereknu, kdyby tu tasku drzel na „Gucciho pahylu“, ale pokud ji nosi takhle v ruce, tak mi to nijak zzenstile neprijde.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.09.13 09:56

A jsem já jediná, komu se zdá sako malé? Kdyby se nadechl, ten knoflík uletí. Ten trojúhelník bílého břicha nad spadlými kalhoty se mi ekluje natolik, že kabelu přehlížím. Fakt nevím, ale mám dojem, že spodní knoflík se rozepíná k sezení, jakmile pán vstane, zapne ho. Aspoň v kravaťáckých seriálech se to děje pořád. Ale tam jim saka sedí.

 
Maiandra
221 příspěvků 05.09.13 23:32

Naopak, u jednořadého saka má být spodní knoflík rozepnutý. ;) (Vizte http://www.muzivcesku.cz/…astne-zapina )

 
Roza
31 příspěvků 05.09.13 09:59

Sako je malé a pekelně z něj přecházejí oči.

 
Kaama
116 příspěvků 05.09.13 10:02

Dámy, opravdu budeme řešit, jestli je to kabelka nebo taška a zapnutí saka? Já u téhle fotky skákala radostí nad stylovým mužem v českých ulicích…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.09.13 12:48

No, mně je spíš k pláči, co všechno se v českých ulicích pokládá za stylové.

 
Verhro
630 příspěvků 05.09.13 10:35

Jé, pán se oblékl jinak než do džínů a baseball mikiny, jak je obvyklé na pány v této zeměpisné šířce, a vyvolal plno otazníků, pochyb…

 
Nian
124 příspěvků 09.09.13 23:45

Tedy, mě spíš připadá, že „pán se oblékl jinak než do džínů a baseball mikiny, a všichni jsou z toho nadšení, i když to vypadá stokrát hůř, než ty džíny a mikina“.

 
Dahllie
2222 příspěvků 05.09.13 10:39

Taška mi vůbec nevadí, lepší než když chlapi mají všechny krámy narvané po kapsách. Jen kalhoty by měly mít jiný střih, takhle to skoro vypadá, jak kdyby ukrývaly plínu.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 05.09.13 10:57

Mně se to na první pohled líbí, barevně hodně, i vzorovanost saka, taška mi nepřipadla vůbec nijak divná.

ale…ty kalhoty, ten střih…já nevím, pánovi to prostě dělá divnou postavu, jakoby nohy nebyly jeho, ale někoho jiného (a navíc asi ženského pohlaví). myslím, že mu ani úplně nesedí nízký sed, že mu zkracuje nohy. pane, nenoste chinos! a budete ideální :D

 
Danielle.Warheit  05.09.13 11:05

Líbí se mi to. Přivítala bych více podobně oblečených mužů v ulicích. :-)

 
surabaya
395 příspěvků 05.09.13 11:30

Pán si zaslouží bod(y) za kreativní přístup k oblékání. Barevně pěkné. Kabelka mi nijak zvlášť nevadí, i když možná působí trochu zženštile. Opravdu moc divný je ale střih kalhot, který mi nakonec ubil celkový dojem až do červeného ramínka.

 
žlutá růže  05.09.13 12:05

Nee… Teď si představuju, že pán jde na manikúru a večer si dá na pečlivě vyčištěný obličej pleťovou masku a pak bude hodinu tlachat po telefonu s nejlepší kámoškou… Možná je to všechno úplně jinak, ale tohle oblečení ve mně tyhle představy evokuje.
Já osobně mám radši chlapy, který sice chodí hezky oblečení, jsou umytí a voňaví, ale zas tu módu tolik neřeší.
No ale když se to někomu líbí… proč ne

 
stricc  05.09.13 12:08

Vaše komentáře mě dost často příšerně vytáčejí, ale tentokrát vřele souhlasím. Navíc při bližším pohledu to vypadá, že si od té nejlepší kámošky vypůjčil to sako. Jak je mi obvykle jedno, co má kdo na sobě, když celkově vypadá dobře, detaily neřeším, tak tohle by mě asi naživo poněkud vyděsilo.

 
Garfie
4451 příspěvků 05.09.13 13:02

Edit. zdvojený příspěvek

Příspěvek upraven 05.09.13 v 13:02

 
AnoNe
839 příspěvků 05.09.13 13:46

No já koukám, jak tu všichni řeší nějakou kabelu, která mi přišla úplně normální. I chlapi přece musejí někam dát věci, ne?

Barevně se mi ten outfit líbí. Co mi ale trochu vadí je patka, malé sako, v bocích velké a u kolen moc úzké kalhoty (prostě celkově divný střih kalhot, ale barva je hezká).

 
DRW
1227 příspěvků 05.09.13 14:30

** Zelene **za celkovy dojem.

No a ted ten zbytek: pan jak je u nas zvykem ma male sako a zvolil spatny strih kalhot, nebo jen mozna doma nemel pasek ladici s botami a kabelou a padaji mu proklate nizko.

Rada bych v ulicich videla vice dobre oblecenych chlapu s cistyma botama a kabelou na cokoliv, nez snad sto roku necistenych botech neidentifikova­telneho tvaru a obcas i smradu, s batohem na zadech.

 
sely1
184 příspěvků 05.09.13 14:33

Dobre no toto sa bude isto pacit kazdej ktora chce takto vidiet svojho chlapa-ale ja nie! nic proti gayom-na nom je to super ale na hetero uuuuuuuuurcite nie!

 
DRW
1227 příspěvků 05.09.13 15:18

Prozradim Vam male tajemstvi, ne kazdy dobre udrzovany chlap je gay. Holt ja si pod chlap prece jen predstavim slusne, vkusne, mozna i v souladu s trendy obleceneho muze, ktery nesmrdi, nevycuhuji mu chlupy z nosu a usi, ma ciste boty ne „trekoveho“ vzhledu.

 
sely1
184 příspěvků 05.09.13 16:27

@DRW mozno mame iny vkus na muzov-predsa len ja si pod slovom muz nepredstavim kabelku a zladene topanky s nou! a utle sacko zladene s nohavicami-prepacte mi ja vazne mam rada gayov ale takto maju chodit obleceni len oni! podla mna! moj muz nesmrdi umyva sa nosi jemne strnisko chodi cisty vypraty vyzehleny pouziva deodorant aj parfem ale keby som mu ukazala tento outfit aby si ho nedaj boze kupil poslal by ma niekam…toto je veeeeeeeeeeeeelmi zsenstile a velmi ulizane. Muz ma zostat muzom a ziadny normalny chlap ktory je na holky by si toto dobrovolne neobliekol…mozno este nejaky narcis ktory mna nizke sebavedomie a nevie nicim inym zaujat zenu…nevravim ze je zle obleceny na obrazku je to fajn, este mu chyba hodvabna satka okolo krku, kozene rukavicky a ruzova vesticka.Muz ma byt len trosku krajsi od certa a nema byt takto utlocitne zladeny.Muz v obleku to je nieco ineho-tak na to sa rada samozrejme pozrem aj ja-smoking, oblek to hej to je uz ina kategoria ale na bezny den normalne volne dzinsy s trickom a pulover alebo mikina tenisky.

 
jumbeee  05.09.13 16:34

A můj chlap gay rozhodně není, ale tohle by si na sebe klidně vzal a já bych s tím byla taky spokojená… Na kožené tašce nic divného není, akorát má krátká ucha a není přes rameno (aspoň neničí kalhoty a sako). Boty sladěné s taškou nejsou nic zženštilého - k obleku si taky nemůže vzít hnědou koženou brašnu a černé boty. Svetr/triko s kalhotami přítel ladí vždycky, pokud zrovna nemá krizi s čistým prádlem a nevím, proč by to mělo značit, že má jinou orientaci :).
Proč by měl na normální dny muž nosit tenisky?! A proč když my si můžeme chodit oblečené v hromadě různých stylů, muž má mít džíny-triko-kecky?!

 
sely1
184 příspěvků 05.09.13 18:49

@jumbeee ale vy ste ma vobec nepochopila, ja nikomu nic neberiem…nech si kazdy nosi co chce ja som si len povedala moj subjektivny nazor ale podla mna by pravi muzi nemali brat modu az tak vazne…a tento to bere vazne az az a aj ked je to brasna alebo taska proste je to len a len kabela vo vacsom vydani ktora ku muzovi proste nejde ako k nim nejdu lodicky ani sukne su muzi hetero ktorych bavi moda znacky nakupy doplnky retiazky prstene kabelky a su muzi ktorym je to uplne styri ci su podla najnovsej mody ale nie a ani za svet si nedaju na seba retiazku ani prsten hlavne je aby boli cisti a taki sa mi pacia tot vsio.

 
symplooke
28 příspěvků 05.09.13 20:58

Když ona ta mužnost nejvíce leží na bedrech jednotlivých pánů. A pokud pán nebude mít chlapskou postavu či zjev, oblečení to nezachrání. Zde spíše naopak, volbou barev a saka menšího než by mělo být, o kalhotách ani nemluvím jen podtrhne tu takřka ženskou postavu. Ale není to o oblečení, pro příklad: https://sphotos-a-lhr.xx.fbcdn.net/…342231_n.jpg . Oblečení podobné, a při tom efeket zcela jiný.

Příspěvek upraven 05.09.13 v 20:59

 
sely1
184 příspěvků 06.09.13 14:35

To je asi tym ze takto obleceni muzi lepsie vyzeraju na modnom mole ale u mna by takto obleceny chlap teda nezabodoval…ale ide tu celkom aj o to v akej spolocenskej vrstve sa pohybujeme…keby som bola nejaka holywoodska herecka a pohybovala sa po samych nobl vecierkoch a oscaroch tak by to bolo pre mna prirodzene ze sa mi budu p[acit muzi v oblekoch alebo obleceni ako justin timberlake ale ja sa pohybujem nie v oblakoch ale v normalnej strednej vrstve kde nie je bezne ani normalne nosit denne oblek do prace alebo inde a aj keby moj muz napriklad pracoval v nejakej drahej pravnickej firme a musel by nosit oblek denne urcite by som ho nenahovorila na ruzovu farbu, na lakovky, na kabelky, prstene ani ziadne ine doplnky-ked uz tak normalna panska klasicka aktovka normalnej velkosti a farby a klasickeho strihu.

 
symplooke
28 příspěvků 06.09.13 15:40

Musím říci že váš názor mi nějak nesedí k obsahu těchto stránek. Navíc je také důvodem proč jsou česi respektive čeští mužové v zahraničí často za burany. Jde o to že Sako, by mělo být součástí pánského šatníku minimálně od jeho 20 let, a je úplně jedno jestli je to právník, herec nebo dělá u lisu. Neříkám že musí být růžové, tyrkysové či snad upnuté až malé. Ale oblékat jen mikinu či šusťákovku i po 18 roce a říkat tomu casual, či snad chlapské oblečení, to snad ne? Košile, sako, případně svetr by měl být dle mě základem chlapa žijícího v civilizaci bez ohledu na povolání či vzdělání.

 
sely1
184 příspěvků 05.09.13 16:29

@žlutá růže palec hore! konecne niekto normalny!

 
SalemSaberhamen
82 příspěvků 05.09.13 17:08

Na me je to proste MOC! Hlavne ta kabela

jeeeee ale ma spravne rozeple sako :D

Příspěvek upraven 05.09.13 v 17:09

 
kolúch
445 příspěvků 05.09.13 19:52

Ja si prosím späť časy keď muži vyzerali ako muži a zženštilo sa obliekali iba na tajných stretnutiach v klube. Čo je zlé na dobre padnúcom saku a nohaviciach, to sa fakt mám postaviť na hlavu z každého dohabaného šaška preto, že je kvázi originálny? Farebnosť dobrá, iné pozitíva moje oko nevidí.

 
Ascari
315 příspěvků 05.09.13 21:58

Je to člověk, který do práce jednobarevné obleky nenosí nebo nepotřebuje. Jako bych já řekl „kde jsou ty časy, kdy ženy chodily nahé“.

 
kolúch
445 příspěvků 06.09.13 10:17

Kde v mojom príspevku vidíte niečo o jednofarebných oblekoch? Ba dokonca farebnosť bolo jediné čo som pochválila. A keďže rozdiel medzi slovenčinou a češtinou je v tomto prípade minimálny, tipujem, že chyba je niekde inde ;)
Ja vidím chlapa v tesnom žensky pôsobiacom saku, v nohaviciach, v ktorých pôsobí akoby mal plienku, s taškou ktorá vyzerá ako kabelka. Bodka.

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 05.09.13 19:57

Ta taška mi kupodivu ani nevadí…nejvíc mi na tom vadí to sako, tedy především ten vzor, i to, že pánovi tak úplně nepadne. Bez ramínka.

 
Bagheera
344 příspěvků 05.09.13 20:39

Lidi, to se vážně někomu zdá, že je dobře oblečený? Vždyť mu to nepadne, v saku je nastřelený a kalhoty mu plandají, no ještě buřinku velké boty a je komickej jak Chaplin. Chlapovi musí šaty především sedět jinak je fuk co si oblékl, je out.

Příspěvek upraven 05.09.13 v 20:40

 
dost_bot
2070 příspěvků 05.09.13 21:14

Celkově mi tenhle styl připomíná Zilvara z chudobince, nemůžu za to :-)

 
Ascari
315 příspěvků 05.09.13 21:55
Dvojí přístup

Teda dámy, nezlobte se na mě, ale z některých příspěvků teče diskriminace a dvojí přístup proudem. Především mě neskutečně s3r0u řeči typu „muž má zůstat mužem“. Není to tak dávno, co muž nesměl na ulici bez klobouku. Kdyby si ho vzal dnes, byl by za šaška. Je to hodně dávno, co muž praštil ženu kyjem a dotáhl si ji do jeskyně, a tím se stala jeho… ani vlastně nevím čím, a určitě si myslel, že „žena má zůstat ženou“, to jest v jeskyni u ohně. Pán na fotce si ty věci oblékl dobrovolně a s určitým záměrem. Není to tlustý chlápek v obleku z roku 1989, který nemá nic jiného. Já tam tedy prohřešek nevidím a ani u žádného jiného zde vyfoceného muže jsem nikdy neviděl žádný prohřešek proti SOUDNOSTI. Na rozdíl od desítek žen, které nosí něco, na co fakt nemají. Vsadil bych se, že o sebe dbá víc než 50 procent zbylé mužské konformní populace, a ty barvy by to naznačovaly.

 
999  05.09.13 21:59

To, že tento muž pro mě neni sexy, nic nemění na tom, že je dobře oblečený, ostříhaný, upravený…Trend pánského oblečení se mění, můžete se přesvědčit např. v galeriích http://www.muzivcesku.cz/

 
buitenlander
44 příspěvků 05.09.13 22:04

Taška mi přijde úplně normální, kalhoty se zdají trochu divně sedící, ale občas to na fotce zrovna tak vyjde, takže nechci soudit z jediného postoje, nicméně za hlavní hvězdu považuji sako, má úžasný vzor a dodává tomu takové to něco… Navíc mi vůbec nepřijde malé a spodní knoflíček má správně být vždy rozepnutý.

 
kolúch
445 příspěvků 06.09.13 12:48

Ono to skôr bude z núdze cnosť, obávam sa, že pán by spodný gombík nezapol aj keby chcel :D

 
buitenlander
44 příspěvků 06.09.13 16:12

Tím jsem si úplně jistá, protože saka se šijí tak, aby se ten spodní knoflík v podstatě ani nedal zapnout, vypadá to pak fakt blbě… Dokonce tu již byl zmíněný odkaz: http://www.muzivcesku.cz/…astne-zapina
Doporučuji si téma trochu nastudovat, pokud mu člověk nerozumí, nebo se pro jistotu jedovatým komentářům vyhnout úplně :)

 
kolúch
445 příspěvků 06.09.13 16:49

Čiže ho chválite že si nezapol gombík na saku, ktoré je schválne ušité o číslo menšie aby sa zapnúť nedal. Má to logiku :)

 
buitenlander
44 příspěvků 06.09.13 17:05

Promiňte, zřejmě jsme si špatně rozuměly, já jsem o velikosti saka vůbec nemluvila, měla jsem na mysli pouze střih, který je vždy u jakékoli velikosti dělán tak, aby se spodní knoflík nezapínal, takže knoflík jako samostatný prvek má pán rozepnutý správně. Prosím, přečtěte si zmíněný odkaz.

 
kolúch
445 příspěvků 06.09.13 19:55

Platí úzus, že sa spodný gombík nezapína, vonkoncom to nie je tak, že sa schválne šijú o číslo menšie zdeformované saká v dolnej časti aby sa NEDALI zapnúť. Sako je pre mňa stále ten formálny kus odevu, nie to čo si skupinka metro a iných sexuálov nazve sakom a názornú ukážku čoho má pán na sebe.

 
Betty J.
2031 příspěvků 05.09.13 23:52

@Ascari: obávám se, že v dobách, o nichž se domníváte, že v nich muži tloukli ženy kyji po hlavách, vládl tuhý matriarchát.
Záměr, se kterým se pán oblékal, bych opravdu ráda znala. Pokud snad šlo o to, aby si ho kolemjdoucí všímali, pak ano, zřejmě se podařilo (obávám se však, že pozornost byla analogická té, již věnovali muži tetě Kateřině). Vážně Vám připadne nepadnoucí sako a kalhoty očekávající, že budou vyplněny oblými boky, jako oblečení, které si na sebe vezme SOUDNÝ muž?

 
Fialové kafe  06.09.13 17:58

@Ascari Představa „pračlověka“ táhnoucí ženu do jeskyně je úsměvná, už v době kamenné byl lidský mozek plně vyvinut tudíž to byli stejní lidé jako my, měli city a společenské vazby.@Betty J. Na druhou stranu nic jako tuhý matriarchát- tedy vláda žen nikdy neexistovalo. V matriarchální společnosti se ženy těšily úctě a měly vysoké postavení, to ale neznamená že by despoticky vládly. K outfitu- kalhoty dělají jakoby ženskou siluetu což není moc lichotivé, ale jinak bych neměla výhradu takže zelené.

 
lorens
1592 příspěvků 06.09.13 01:08

Zamer dobry, vcetne kabely, nemusi mit kazdy atase kufrik. Jen by to chtelo spravny strih, aby obleceni sedelo.

 
mahynka
23 příspěvků 06.09.13 13:33

Mě se teda líbí, taška mě neuráží, jen ty kalhoty mi přijdou malinko divný - takový jako krátky a snad i v pase dost nízký. Jinak jako celek OK.

 
Gabkina
2 příspěvky 06.09.13 13:56

Mě se to líbí a moc!!! Co podle vás mají chlapi nosit? Tašku na notebook a nebo mini taštičku? Nebo ještě líp všechno si strkat do kapes a pak mít o tři čísla větší kalhoty pod tou tunou kravin v kapsách? To ne! K oblečení, každý má samozřejmě jiný názor a líbí se mu něco jiného. Ale podle vás jakmile chlap nenosí konvenční džíny, nemá boty Lacoste a triko Tommy Hilfiger, tak je něco špatně!? Mě by tohle na ulici určitě zaujalo! Má to styl a vkus! Za mě jednoznačně zelené! I když se nějaká chybka může najít, kéž by takto chodilo více mužů!

 
planet.unicorn
5 příspěvků 08.09.13 19:43

A tak budou mít tunu kravin v kabelce? Proboha… Vezme si batoh a je to… A když jde v obleku, tak si vezme formální kabelu, která se nosí na schůzky… Vymejslite kraviny…

 
Gabkina
2 příspěvky 08.09.13 22:12

A všichni budou nosit batohy a kufříky :D

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 06.09.13 14:42

Sako se mi zdá velmi těsné - rozepnutý knoflíček ano, ale takle to vypadá, že je sako o dobré jedno až dvě čísla zvolené menší. Což ovšem neodpovídá u ramen a zápěstí, takže špatný střih, který umocňuje divná výška vrchního lemu kalhot.

Dámská kabelka je dílo, volila bych pánskou aktovku, tohle vypadá velmi zženštile. Jinak by to bylo docela pěkné.

 
venhell
41 příspěvků 06.09.13 17:00

Nelíbí se mi 100% všechno, ale dala jsem ihned zelené. Chodit víc takhle oblečených chlapů, byl na ulicích pěkný pohled. :-)

 
Katjinka
177 příspěvků 06.09.13 22:22

Teprve tady jsem se dozvěděla, že kalhoty a sako jsou zženštilý kus oblečení :D

 
stricc  07.09.13 14:17

A to si představte, že jsem nedávno viděla i velice mužně, až machisticky vyhlížející chlapy v sukních. Svět se zbláznil!

 
Katjinka
177 příspěvků 08.09.13 01:38

Metaloví a gothic muži vypadají v sukních celkem dobře. Skoti v kiltech také :)

 
stricc  08.09.13 06:39

Ano, to jsem měla na mysli. Básník tím chtěl říci, že obecně jakékoliv kalhoty, sako, sukně, etc. ještě samy o sobě neznamenají nic.

 
Park
427 příspěvků 08.09.13 09:29

Pěkně zvýrazněné boky a pas…jestli ten pán pracuje jako stylista případně vedoucí top kadeřnického studia nebo v realizačním týmu PraguePride2014 je to supr outfit. Možná ještě něčím oživit… šátek na kabelku nebo tak něco… za mne zelené… konec hlášení.

 
Renee
159 příspěvků 08.09.13 10:03

Bylo by to fajn, jen kdyby ty úzké kalhoty neměly tak nízko sed i pas, strašně to pánovi zkracuje nohy. Brašna mi připadá v pohodě, oceňuju kapesníček, sako ve skutečnosti může sedět dobře a možná se trochu šponuje jen kvůli postoji.

 
Brunhilde  08.09.13 10:52

Jsem předpojatá, protože se mi muži s ženskými boky nelíbí. Tady nepoznám, jestli má pán opravdu ženské boky nebo mu jen ten vysoce módní střih kalhot deformuje postavu?
Předpokládám, že nikdo soudný si nebude oblékat něco, co mu deformuje postavu. Nebo ano? Proč ale?
Sako je pánovi zřejmě knap.
Tašky bych si ani nevšimla, ale po vašem upozornění konstatuji, že mne neruší (musím se pořád dívat na ty dámské boky)

 
rozarcina-inspirace
1 příspěvek 08.09.13 13:39

Moc se mi líbí, jak všechno dokážete brilantně shodit na základě jedné fotografie z jednoho úhlu.

 
Lištička666  08.09.13 18:59

Za mě strašně zženštilé. Líbí se mi vkusně oblečení muži, ale musí stále vypadat jako muži.

 
planet.unicorn
5 příspěvků 08.09.13 19:37
MEGA Gay

To si ze mě děláte srandu? Okamžitě by tenhle pán dostal nálepku GAY… nebo, to je málo… Ultra mega GAY na dvacátou… To vážně chcete, aby chlapi nosili kabelky? Proberte se proboha. Tohle určování, co je správně a co ne, mi leze krkem. Všechno je to jen marketingový tah, jak z Vás slepiček vytáhnout prachy a vám vůbec nebude vadit, že přítel díky vám bude vypadat jako mega buzna. Dokonce Vám to pak přijde normální? To co je na obrázku je prostě dámská kabelka a to mi nikdo nevymluví. Kabelky jsou od toho, abyste si tam vy holky mohly nosit tampóny, zrcátka, rtěnky a další věci. Co jako potřebuje nosit chlap? Mobil, klíče a peněženku.

Chlap, když už má mít kabelu, tak jedině k obleku. Nebo ještě lépe, by měl mít kufřík. Pokud jde sportovat, tak buď tu vyloženě sportovní tašku (taková ta hokejová), nebo prostě batoh. Myslím, že s tím, jak se má chlap oblékat už zacházíte moc daleko… Má úcta, Tomáš

 
Brunhilde  08.09.13 22:05

Pozoruhodná je představa, že bych svému mužskému protějšku určovala, co si má obléci. Nebo mu to sama dokonce kupovala! Když si můj muž bude chtít natáhnout chinos, tak si je vezme a mne se ptát nebude. Ach jo! Kde žijete?

 
planet.unicorn
5 příspěvků 12.09.13 08:21
Určování, co má chlap nosit

Tady ale vůbec nejde o to, jestli mu ta ženská kupuje hadry. Tady jde nesmyslné POVRCHNÍ škatulkování. Chlap může mít upravené vlasy, bude oholený, krásně bude vonět a další věci a pak si na sebe vezme orvaný tričko a džíny, protože mu je to u prdele a okamžitě by u vás neměl šanci, kdyby vás na ulici oslovil. Tady jde o to, že už i my, troufám si říct normální chlapi, musíme řešit, jestli to to tričko/košile co jsem si koupil je dostatečně in a nakonec stráví tím, co si vezme na sebe další půlhodinu…

Přirovnávat dnešní dobu k pravěkému člověkovi v příspěvku výše je zcela irelevantní. Tam se řešil boj o přežití a zachování potomku…

Jde o to, že díky některým slepičím mozkům se vyrábí předražené zbytečnosti, které se pak stávají ikonami a „symboly štěstí“. Viz móda bejlí Ray Ben… Člověk, kterej dá za bejle 6 tisíc je u mě naprostej dement, kterýho lze opít i rohlíkem. Člověk bez vlastního názoru. Tyhle samý bejle (někdo může říct náhražky, ale jsou úplně stejně kvalitní jako ty za 6 táců) se daj koupit za kilo a výrobní cena je par korun. Pak se divíte, že Vám nefungují vztahy a jste pořád v depresích jenom kvůli své vlastní povrchnosti. Marketing je silná věc a veřte mi, že kdyby někdo nevymyslel takovýto styl oblékání (chlap vypadá čím dál víc zženštile) a neříkal o své značce jak je luxusní (přitom se to vyrábí třeba v číně vedle dalších laciných zmetků) a nechtěl za to nehoráznou sumu, tak to nikdo nenosí. Stačí aby to mělo punc luxusu a okamžitě to chce skoro každej. Krásnej případ je iPhone. Absolutně nepoužitelný krám a chtěj za to skoro 20 táců… povrchnost, povrchnost, povrchnost a jednou si to uvedomite, ze ne vsechno je opravdu takove, jak se to tvari. A ze ani ten chlap, ktery se o sebe na prvni pohled stara a vypada upravene je ve skutecnosti prase, co kdyz nikam nemusi, tak se treba 2 dny nemeje. A doma pak nadavate, kdyz zjistite, jakej doopravdy je, ze nechapete jak s nim muzete byt a mohl vas oblbnout. Ale on jiny nebude… Noa pak vas klofne dalsi hezounek, co jde zrovna od kadernika a hle… je to to same prase jako bejvalej… Lidi proberte se, sundejte si z voci ty ruzovy brejle a smirte se s tim, ze my takhle proste musime oblekat, i kdyz treba nechceme a to jenom kvuli vam. Abysme meli taky sanci a mohli si obcas zamrdat. Silnější pes mrdá, to je pravidlo. A dnesni definice jak byt pro zenu pritazlivy? Nejde ani tak o to, jak clovek vypada (krivy nos, nesymetricky oblicej, odstaty usi), staci vam, aby se dobre oblekl a mel love… v odborné terminologii se tomu rika „falus“ a my chlapi TO proste realne nemame, i kdyz TO vy zensky pozadujete. Tak se my chlapi pretvarujeme, ze ho mame, vy na to skocite a pak s tim chlapem ste a zjistite, ze TO stejne nemame, zacnete byt nestastne a klofnete si jeneho, ktery se tvari ze TO ma… ale nema… a to je kolobeh… Uvedomte si to konecne, hadry jsou to posledni, o co tady jde, je to jen prvni dojem, ktery urcuje trh…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 12.09.13 08:27

Hele, uvědom si, že na vystajlovaný hezounky letěj zase vystajlovaný pindulíny se senem v hlavě, takže vy normální o nic nepřijdete, takovou byste taky nechtěli. Jinak je sranda, že přesně jako ty si stěžují holky, že kluci chtějí jen načančané modelky. Ani jedno není pravda. Jinak s tebou samozřejmě souhlasím - akorát ten týpek není žádný fešák, připadá mi, že ležel třicet let ve skladu.

 
planet.unicorn
5 příspěvků 12.09.13 13:46

Tady nejde vubec o to, že na vystajlovany hezounky letej jenom načančaný modelky. Tady jde o to, že nám móda a trendy určují, jak máme vypadat a i jak se chovat. A KAZDY je ovlivneny spolecnosti (tim kde a s kym vyrustal atd.) a nelze tomu uniknout. Jde o to, jestli to vezmeme a budeme se chovat jako ovecky (ted to vezmu s nadsazkou) firmy GUESS a bude se nam libit vse, co ma na sobe ten odzanecek, nebo to mela nejaka modelka na sobe pri takove a takove akci. Nebo jestli zustaneme svy, nebudeme ty predrazene smejdy kupovat a nebudeme se rozlisovat podle toho, kdo ma na sobe jakou znacku obleceni, kdo ma jak dobre auto, kdo ma jak krasne vlasy nebo kdo ma trochu speku/je namakany svalovec. Je fakt, ze kazdy zbozi ma sveho kupce, ale pokud tomu udelate poradnou reklamni masaz a reknete, ze tak a tak je to spravne, lide vam uveri, tak to okamzite budou mit ti, kteri se podridi tomuto trendu jednodussi ve vyhledani partnera, ale o to tezsi, s nim pak doopravdy zit. Tim jsem chtel rict, ze cela moda je vlastne k nicemu, ale uz to nevratime zpet.

 
kocurM
595 příspěvků 20.09.13 18:32
Člověče,

Proč sem tedy lezeš?

 
jenik1
3 příspěvky 09.09.13 11:33

Správně, chlap má nosit vorvaný džíny, triko s potiskem a kecky! A nosit zásadně batohy nebo igelitky, jinak je to ultra mega hyper gay! Ty mě bavíš :D
btw. ta kabela mi nepřijde vůbec dámská

 
stricc  09.09.13 13:41

Argumentujete jak rádio Jerevan. Kalhoty mu sice vůbec nesluší, vypadá v nich hrozně, ale hlavně že to nejsou džíny. Sako mu je malé, ale hlavně že to není triko s potiskem. Co má v ruce, to je už to nejmenší, toto je názorný příklad člověka, který se špatně oblékl, byť by ty věci na ramínku vypadaly docela přijatelně.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 09.09.13 14:17

Absolutně! Napřed to musí sedět, pak můžeme řešit jestli džíny nebo nedžíny. Kabelu jsem pomalu nezaregistrovala, zděšená tím, že se tu může chválit outfit sovětského občánka z Mistra a Markétky. (Právě jsem seriál sledovala a chudinkové tam nosili tak nějak nepadnoucí hadrovitá saka a gatě jako tenhle.)

 
jenik1
3 příspěvky 10.09.13 11:25

Jistě, oblečení mu příliš nesedí, ale o tom můj příspěvek nebyl. Reagoval jsem na názor, že chlap by měl nosit batoh nebo kabelu maximálně k obleku jinak je „Ultra mega gay na dvacátou“. Záměrně jsem to trochu přibarvil, abych upozornil na tu nesmyslnou argumentaci příspěvku na který jsem reagoval.

 
Saxofon
508 příspěvků 09.09.13 14:28

Fascinovaně sleduji, že sbírka hrůz, za kterou by libovolnou ženu místní pekelnice ukřižovaly (ukamenovaly, vystavily na pranýř, poslaly na Měsíc a dál), tak pánům procházívá. Příšerně nepadnoucí kalhoty (říkávalo se tomu, že čeká Mohameda), ve všech směrech malé sako, divně uplácané vlasy… Většina se točí kolem tašky, která mi připadá jako jediná (ve společnosti bot) jako celkem v poho. Rozhodně mi přijde taková taška lepší než ty sportovně-bágloidní otřesnosti nebo většina kufříků a přecpaných notebookových tašek, které potkávám.
Vždyť ten Luboš vypadá, jak když má plenu!

 
planet.unicorn
5 příspěvků 12.09.13 07:56

Píše fotbalista?…

 
jenik1
3 příspěvky 24.09.13 19:39

Nesnášim fotbal :)

 
kocurM
595 příspěvků 20.09.13 18:34
Myslím, že podívat se

Na sebe do zrcadla a říct si, takovéhle kalhoty na mě vypadají legračně, popř. trapně, ještě není otázka sexuální orientace. Jsem taky toho názoru, že ty kalhoty mu nesluší. A to ani kdyby nakrásně byl gay. Prostě jeho tělu nedělají dobrou službu.

 
Eleanor Rigby
552 příspěvků 10.09.13 18:42

A je-li gay, tak co má být? Jestli je s tím natolik v pohodě, že se klidně obleče tak, že je to na něm na první pohled vidět, tím líp pro něho. Problém s tímhle ohozem je úplně jinde, než v pánově orientaci!

 
Beruska13
137 příspěvků 09.09.13 08:54

Barvy mám ráda, takže za to ANO, kalhoty Vás zkracují a v saku vypadáte, že se srazilo ve skříni, což je škoda, protože jinak bych fakt tleskala. kdo má odvahu vzít takovou skvělou brašnu?

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 12.09.13 15:25

Odvahu má jenom tenhle pán a Joey z Přátel :-))

 
Cornero
386 příspěvků 13.09.13 06:26

Nevim jestli je to spatnym strihem nebo postavou ale vypada to jak kdyby mel boky siroky jak ramena a relativne utlej pas coz neni uplne muzska silueta. Jinak barevne proc ne. I s tou taskou nemam problem. Pokud jsem ve meste takhle oblecenej a chystam se jit napriklad cvicit tak nevim moc co jinyho si vzit za elegantni a pomerne diskretni zavazadlo do kteryho se vejdou veci na cviceni.

 
puntižela
1 příspěvek 13.09.13 14:21

Mně se to moc líbí a sako není vůbec malé

 
Saxofon
508 příspěvků 13.09.13 15:15

To, jak se pne v ramenou a varhánkuje od knoflíku není znakem malé velikosti? A čeho tedy?

 
mwich
115 příspěvků 13.09.13 18:25

Ale samozřejmě. Vždyť přece mnohem lepší než slim sako zapnuté na jeden knoflík je dvouřadé sako s megavycpávkami v ramenou a širokými rukávy, které kompletně zakrývají prsty ruky ;-)

 
Cornero
386 příspěvků 20.09.13 06:02

Musi se ale taky nejak operovat s tim jestli ma nekdo konfekcni miry na konfekcni sako. Ja treba skoro kazdej svrsek co si zkousim tak pres hrudnik a ramena mam napnutej a na brise mi to vlaje. Zejmena u kabatu sak a jinejch nepruznejch veci je to pro me problem. Tenhle muz ma delku saka optimalni ale do objemu to asi nekoresponduje s jeho postavou.

 
Saxofon
508 příspěvků 20.09.13 08:35

Dvouřadé sako a megavycpávky jsou stejný extrém, jen na druhé straně spektra. Mluvila jsem o padnoucím saku vs. pnutí a varhánkování. Termín slim přece není nebo by neměl být synonymem pro oblečení o číslo/dvě menší, než daná osoba potřebuje. Vám snad připadá přitažlivé a sexy, když má muž širší boky než hrudník? Jsem asi konzervativní, ale mně ne.

 
CokeLady
96 příspěvků 08.10.13 17:27

To sako to zabilo… ono i ta „pánská taška“. Snaha někdy nestačí.

 
James81
28 příspěvků 03.03.14 15:03

Sorry, ale tohle je děs. Ty barvy se bijí jako kohouti. Barva bot s halhoty, noc fuj. Rozeplé sako s nejspíš kostičkovým vzorem se vůbec nehodí k tomu zbytku :(((

 
Twig1
1 příspěvek 16.05.14 12:17

Me se to libi. Sice na prvni pohled s tou taskou to vypada divne, ale jsme ve svobodne zemi a tak si rikam proc ne :-)

 
Flaw
2 příspěvky 13.07.14 20:30

Kéž by se takto oblékalo více mužů…

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity