Franche 30.09.13 00:00

  • sako, mango

  • šaty, asos

  • boty, river island

  • kabelka, H&M

 Váš příspěvek
 
Elizabeth0
104 příspěvků 30.09.13 04:59

Nezlobte se, nemůžu se soustředit na Váš outfit, neb mu dominujou extrémně vyhublé nohy, které poutají značnou pozornost. Ještě jednou se omlouvám, ale přijde mi to nehezké. Stejně jako se silnějším ženám doporučuje maskovat špeky, Vám bych doporučovala na ty nohy tak neupozorňovat, nebo se najíst, nebo začít posilovat. Jinak ty šaty vypadají celkem mile, sako na Vás visí, i ten model je prostě takový vyhladovělý..

 
Jirkátor
1515 příspěvků 30.09.13 05:56

To se některým slečnám a ženám stává, že jsou hubené, ale že by proto neměly nosit sukni, aby to nebylo vidět, bych se jim radit nikdy netroufl. A jak jinak zamaskovat hubené nohy než nošením širokých dlouhých kalhot a vyřazením nohy odhalujících sukní ze šatníku, mne nenapadá. Ale nebojte, po dvou dětech bude mít nohy jaké už Vám nebudou znemožňovat soustředění ;).
Já jsem tu nikdy ničí postavu neřešit a tak se mohu soustředit na oblečení a to se mi moc líbí. Spíš mě rozčiluje špatně zapnutá pravá bota, za které trčí ten pásek, ale i tak dám zelené.
Docela mne zaujal ten světlejší pásek na kabelce pro její pohodlnější držení..

edit: asi jsem nebyl zcela pochopen ( soudě dle počtu červených ) a tak raději doplňuji kurzívou.

Příspěvek upraven 30.09.13 v 08:23

 
Elizabeth0
104 příspěvků 30.09.13 08:26

Ono aby člověk byl takhle vyhublý se samo stane zcela výjimečně. Většinou se to „stane“ hladověním-anorexií. Ta k módnímu světu bohužel trochu patří, ale inspirace by to tedy zatraceně být neměla! Nevím jak jste přišel na to, že po dvou dětech nemůže mít žena hezké nohy. Věřte mi, že správnou životosprávou a cvičením, se dá dosáhnout vynikající figury i po pěti dětech.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 30.09.13 08:59

Děkuji za radu, vyřídím to manželce ( je po 2 dětech ), ale je třeba si přiznat, že většina žen se ke své postavě „před dětmi“ už nevrátí a tak Vaši radu jistě ocení také. Jen nechápu Vaši poznámku o anorexii. Kde berete jistotu, že jí tato slečna trpí ( alespoň tak lze z Vašich příspěvků soudit ). Já byl ve 20-ti letech také velice hubený a snědl jsem k obědu klidně 10 - 15 knedlíků ( co bych za to dnes dal ;) ).
Prostě jsem dalek tu někomu kritizovat postavu a navíc u toho mluvit o anorexii. Zejména u někoho, koho vůbec neznám. Od toho tu přece nejsme.

 
babble
22 příspěvků 30.09.13 21:17

No já nevím, co dělá Vaše manželka, ale já mám po dceři 8kilo pod původní váhu :-D

 
januuu13
16 příspěvků 30.09.13 09:58

Hlasi sa dALSIA VYNIMKA.. ako neviem, aj posilujem aj papam a predpokladam ze na tych svojich chudych nohach by som dobehla dalej ako vy.. cize ano aj behavam, coz je najlepsie na nabratie svalov na nohach a nohy mam stale chude sice vytvarovane ale chude, a ako teraz si nemozem dat kratku suknu ani kratasy ani saty? a v lete na kupalisko mam ist v neoprene, lebo nahodou by Vam to trhalo oci? tak nech trha, stale lepsie sa pozerat na stihle kocky ako na spekmi obrastene kolena..

 
Cornero
386 příspěvků 30.09.13 14:24

Januuu13: vytrvalostni behani je aerobni cinnost pri ktery se pali tuky pripadne si telo bere energii ze svalu takze na nabrani svalu urcite neni nejlepsi. Pokud potrebuje nekdo zvetsit nohy tak je na to nejlepsi lek - drepy.

 
Ascari
315 příspěvků 30.09.13 10:00

Jsem muž a jsem výrazně hubenější než naprostá většina mužů, které znám, protože to máme v rodině a protože jsem do toho dělal od deseti do sedmnácti let orientační běh. Představte si maratonce z Keni, takže něco takového. A rozhodně nehladovím, jsem schopen sníst dvě pizzy. Nevím, kde berete odvahu na diagnózu o anorexii, ledaže byste měla dvě atestace, včetně psychiatrie (tu má zase moje žena). Ano, posilovna by možná vyrýsovala stehenní svalstvo jinak, to beru…

Pokud jde o vlastní outfit, mně se moc nelíbí řetízky na kabelce v kombinaci s hodinkami, jinak OK.

 
zwedavka
676 příspěvků 30.09.13 10:24

Myslím, že nebylo řečeno, že má chodit v pytli. Pochopila jsem příspěvek @Elizabeth0 že by mohla mít o poznání delší sukni.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 30.09.13 11:07

Děkuji. Tak jsem to myslela.

 
januuu13
16 příspěvků 01.10.13 13:53

Tak to tak stacilo napisat :)

 
Elizabeth0
104 příspěvků 30.09.13 17:24

Na to opravdu není potřeba atestace, aby to člověk poznal. Podívejte se na předchozí fotky slečny Franche třeba v černých botách nad kolena-má tam uplně normální, hezká a štíhlá stehna a plné tváře. O pár fotek dál už je poloviční osoba a kostlivec. Přirozeně hodně hubená žena mívá i drobnější kostru a nevylejzají tak nápadně kolena a kosti. Něco o této nemoci vím a myslím si, že to poznám. Ale přeju si, abych se mýlila. Ostatně nejsem jediná, kdo si všimnul. Bije to do očí.

 
Nikitka2012
1 příspěvek 02.10.13 22:49

Na tohle musím reagovat…

Věřím, že jste to nemyslela nějak špatně, ale hubený člověk opravdu nemusí být automaticky anorektik. Argumentujete předchozí fotografií - fotka je a bude vždy fotka.
I já jsem velmi hubená, už od mala. Vždy se mi ve škole kvůli tomu posmívali. A na fotkách? Jednou moje noha vypadá jako párátko, a leknu se i já. Na další si říkám zda jsem to vůbec já, mám konečně pořádné stehna. Je to prostě fotkou.
I přes to jsem se se svou postavou smířila, jím vše, neomezuji se a určitě nosím krátké sukně. Proč ne?
Jako má někdo předpoklady k tloušťce, má jiný předpoklady k hubené postavě. A těžko se maká na jednom i na druhém.

 
corrigan
2631 příspěvků 30.09.13 10:13

Si nemyslím, že by to bylo výjimečné, moje kamarádka je takhle hubená taky a anorektička to není… jen je schopná rozkrájet chleba na dvacet kousků a jíst ho tři dny :-D ona prostě nemá hlad a vim, že nelže, evidentně jí stačí to, co do sebe nacpe záměrně
nicméně je pravda, že když měla před lety o pět kilo víc, byla hezčí a nebojím se jí to říct :-)

 
Franche
358 příspěvků 30.09.13 17:41

Děkuji! můj případ - jím 5× denně, zdravěji a menší porce ale rozhodně ne jedno jablko a vatu na to! :)

 
kisvakond
110 příspěvků 02.10.13 13:16

Máte nejméně 5kg pod váhu, takže proč se tak úzkostlivě držíte v jídle?? Mimochodem, zajímalo by mě, co jsou podle Vás „menší porce“? I dle Vašich outfitů je vidět, že jste svou vyhublostí posledlá a ráda ji ukazujete.. No nevím, přečtětě si nějaký odborný článek o anorexii, třeba se tam dozvíte to, že anorexie není jen o úplném hladovění..
Vaše outfity mi jinak nevadí, ale na zdravějším těle by vypadaly lépe, ale to Vy pochopíte tak za deset let, pokud se do té doby svého problému zbavíte, přeji Vám to :-)

 
Rowanberry
314 příspěvků 30.09.13 10:47

Nejsem jasnovidka a nedokážu posoudit, jestli má Franche porucuhu příjmu potravy, nebo ne, ale vybavuje se mi kamarádka, kterou znám od dětství, má velice podobnou postavu jako Franche a s anorexií se opravdu nikdy nepotýkala, naopak celé dětství bojovala se šikanou a hloupými narážkami na svou postavu. V pubertě ale i přes svou hubenost (nebo spíš díky ní) začala působit opravdu jedinečně a nádherně. V poslední době se jí silou vůle podařilo trochu přibrat a i když asi vypadá zdravěji a víc žensky, musím přiznat, že se mi víc líbila předtím, protože působila přirozeněji.

Nechápu touhu pranýřovat každou postavu, která vybočuje z normy, a nabádat ji k zakrytí nebo napravení „nedostatků“. Ano, někdo je velmi hubený a někdo velmi tlustý, někdo se k tomu postaví tak, že se pokusí vytvořit alespoň iluzi „normální“ postavy, ale lepší je podle mě naučit se nosit to, co máte, protože se na 100% najde někdo, komu se líbí spíš extrém než průměr. Podle mě je Franche krásná, stejně jako třeba prdelaté, sebevědomé černošky v Londýně, a obdivuju ji za to, že se nebojí svoji krásu ukázat a prodat.

 
Bagheera
344 příspěvků 30.09.13 10:21

Já jsem hubená taky skoro tak a anorektička určitě nejsem, jím ráda, ale máme to v rodině a taky sportuju. Ale nohy bych takhle nepředváděla, jako ne že bych nenosila mini, to jo, ale ne takhle vysoké štekle, které je ještě prodlužujou a zeštíhlujou. A taky by se neměla fotit z podhledu, to dělá stejný efekt. Hele, právě že vím, co to je mít figuru na té hubenéstraně, tak přemýšlím co mi sluší a co ne, aby si kolem mě odpustili poznámky. Je to jako s kily navíc jenže naruby.

 
aviv
40 příspěvků 01.10.13 12:17

Zajímalo by mě, jak se někomu po dětech mohou změnit nohy!? Moje babička si na sukně ke kolenům mohla troufnout ještě v 70 letech, já po dvou dětech také žádnou změnu k horšímu nepozoruju. Ono tím běháním po hřišti a každodenními procházkami se dostanete na původní váhu ani nevíte jak.-) Tohle strašení a rozdělování na před a po mi přijde hrozně zjednodušující, myslím si, že pokud ženská nerezignuje nebo celý den neleží před televizí může mít figuru plus minus pořád stejnou. Tolik k nohám.
Outfit mi přijde dost nudný, na slečně vidím raději rebelské věci, má v nich dle mého větší šmrnc, ale na červené ramínko to není.

 
Stemcells
97 příspěvků 02.10.13 12:28

Já nad tím tady taky přemýšlím, jak souvisí nohy a děti, že se povolí břišní svaly a změní tvar prou, beru, chápu, to je logické, ale nohy?? Copak se plod během těhotenství nosí v lýtkách a kojí koleny?

 
dixina
20 příspěvků 02.10.13 08:58

Souhlasím s Elizabeth. Samozřejmě nesoudím slečnu, za to jakou má postavu. Nikdo nejsme dokonalý. Ale když mám hodnotit celkový outfit, tak do toho zahrnuji i postavu a jak se na ní příslušné oblečení vyjímá a tenhle model opravdu není nic moc. Sukně ke kolenům by byla lepší.

 
Stemcells
97 příspěvků 02.10.13 12:45

A pokud možno i sako bez těch širokých a špičatých ramen, co ještě víc evokuje představu trčících kostnatých ramen. Může se nám nelíbit oplácanost, která je za hranicí vkusu, ale i hubenost má své hranice, kdy už to prostě není hezké. A nohy, kterým můj dědeček říkal „makadla do vokůrek“, že se člověk divil, že se na tom vůbec dá chodit, podobný outfit akorát dorazí a zvýrazní, stejně jako sako plné hrotů a hran. Stejně jako by obézní člověk měl zvážit, co si může a nemůže dovolit, na druhém konci spektra to platí taky, ne že „je štíhlá, tak si může dovolit cokoliv“.

 
Micinice
198 příspěvků 30.09.13 06:44

Vyberte si ruku, která je Vám milejší..natáhněte tři prsty ( ukazovák, prostředník a prsteník ) před sebe..tak, máte? Přiložte je k monitoru v místech, kde má Franche nohy. Lepší? Tak a teď budeme hodnotit pouze outfit, když už nás dominantně s bičíkem nenahání myšlenka hubených nohou.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 30.09.13 07:35

A mně zas připadají úžasné a jen ať je ukazuje ;), víc takových nohou v českých ulicích!

 
Bagheera
344 příspěvků 30.09.13 07:43

FAKT???!!! No já nekomentuju slečnin vzhled, oblečená je pěkně, i když to měla postovat dřív nebo schovat na jaro, teď z toho jde zima.

 
RenaLange  30.09.13 11:23

Mně připadá slečna krásná celá. Moje spolubydlící na koleji měla stejnou postavu a udělala k obědu klidně 8 knedlíků se zelím a pivo :-).

 
Mulis
30 příspěvků 30.09.13 14:34

Ne že by nebyla hezká, ale ty nohy působí, jako kdyby byly do X. A ty vystouplé klouby (kolena) tomu dost napomáhají. Takže pokud chce být inspirativní, doporučuji stát hezky, špičky trochu od sebe, a zakrýt podvyživená stehna do té doby, než se z nich stanou hezké štíhlé ženské nohy.

Sako k takovým šatičkům není můj styl, ale když už, tak bych to asi nedala ve stejné délce, jako je sukně…

 
Oveeec
1368 příspěvků 01.10.13 10:25

Ale ona přece po nikom nechce, aby se inspiroval jejíma nohama - nebo jo?

 
Franche
358 příspěvků 30.09.13 07:48

Sako je ‚pánského‘ stylu, takhle by vypadat mělo :)

 
razorblade  30.09.13 09:21

Jelikoz dlouhe nohy tomu outfitu dost dominuji, nechapu, proc by je podle vas mela nejak zakryvat. takhle to ma smrnc

 
Alizon
1233 příspěvků 30.09.13 09:41

Souhlasim s tim ze ty nohy jsou hubene a ze by na ne slecna nemela az tak upozornovat - ne kvuli vlastni hubenosti (kterou bych jako extremni neoznacila - proste mlada slecna s dlouhyma hubenyma nohama), ale spis kvuli tomu divne vbocenemu kolenu ktereho jsem si vsimla uz na jine fotce (jestli je to postojem tak at si Franche stoupa jinak, opravdu to celkovy vzhled zbytecne kazi), ale rady - najist se nebo zacit posilovat jsou celkem na houby. Kdyz je nekdo od prirody hubeny a verte mi ze takovych lidi je plno a nejsou to anorektici, tak muze jist co chce a mozna neco pribere, ale bude to treba na brise, nohy budou opravdu az to posledni. Posilovani (velmi intenzivni skoro kazdy den) vam prida na obvodu lytek tak 2 cm, takze to na fotce stejne moc nebude videt.
Alizon, obvod lytka 30 cm (po intenzivnim cviceni 32cm), jedina dieta v zivote byla ta na „tloustnuti“, 51 kg, par let po 30, 1 dite:)

Příspěvek upraven 30.09.13 v 09:44

 
Spot.Light
118 příspěvků 30.09.13 15:52

Takže za poznámku o „extrémně vyhublých nohách“ se tu dostává přes 40 zelených ramínek. Zajímalo by mě, jak by to skóre vypadalo, kdyby někdo u slečny s nadváhou napsal např. něco o nechutně tlustých pařezech… Přitom je to stejně sprostý a neuctivý. Btw. To sako nevisí, ale sedí tak, jak má.

 
Franche
358 příspěvků 30.09.13 17:43

Děkuji :)

 
Spot.Light
118 příspěvků 30.09.13 23:44

Není zač. Zrovna jsem se dneska na to sako koukal a říkal jsem si, že mi to trochu připomíná Balmain. Hlavně ta ramena. No a teď koukám na novou kolekci Saint Laurent na příští léto a říkám si, jaký tam mají holky zajímavý saka:))

Všímněte si, jak to na nich visí a jak mají vyhublé nohy;)

 
Elizabeth0
104 příspěvků 01.10.13 05:34

Děkuji, všímám, i když tady mě víc zaujalo prso na břiše. Ale tyhle nohy a sako a všechno vypadá trochu jinak, nemyslíte? YSL umí;)

 
Mala.amazonka
26 příspěvků 01.10.13 09:15

:-D to mě taky zaujalo nejvíce :-D

 
Franche
358 příspěvků 01.10.13 07:35

Taky jsem se včera dívala. Nikdy jsem ostré ramena nemusela ale člověk si zvyká, nevypadá to zle :)
je fakt že vyšívané, zdobené saka Balmain jsou trošku jiná liga ale proč by člověk nemohl snít, že?:-D

 
Oveeec
1368 příspěvků 01.10.13 10:26

A tak poslední, jestli mě zrak neklame, já ještě navíc jedno prso na břiše! :)

 
dixina
20 příspěvků 02.10.13 09:04

Hlavní rozdíl mezi fotkami modelek a slečnou nahoře je v souměrnosti nohou. Modelky je mají hubené, ale souměrné, kdežto slečna nahoře má velká kolena, která opticky dělají stehna ještě hubenější a tím na sebe vizuálně více upozorňuje v negativním slova smyslu.

 
stricc  30.09.13 19:36

Toto nejsou nohy extrémně vyhublé, ale bohužel jsou to nohy křivé. Sukně pod kolena by byla dle mého zrezavělého názoru lepší, protože já na slečnině místě bych radši dělala jen dojem šmrncovní sympatické holky a ne šmrncovní a sympatické holky bohužel s ošklivýma nohama. Šatičky jsou samy o sobě pěkné.

 
phoebe247
49 příspěvků 02.10.13 20:00

Souhlasím. Nohy jsou extrémně vyhublé a křivé (je to vidět u většiny modelů, není to jen úhel pohledu na jedné fotografii). Nikdo není dokonalý. Delší sukně, rozparek klidně až k pasu a ze slečny bude fame fatale. Takhle je to dětinské, prvoplánové a laciné.

 
aailyyn
807 příspěvků 03.10.13 12:20

Já teda nevím, jestli je slečna velmi velmi štíhlá od přírody nebo nejí nebo má dokonce anorexii a je mi to fuk. Spekulace mi přijdou dost necitlivé. A jestli anorexii nakrásně má, tak hučením do ní to nikdo nevyřeší, byť v dobré víře a na internetové diskusi už vůbec ne. Stejně jako je necitlivé někomu do očí říct, že je tlustý. Ovšem taky si nemyslím a v tom máte podle mě pravdu, že nadváha by se měla maskovat a extrémní štíhlost vystavovat za každou cenu na odiv a štíhlá děvčata si mohou dovolit obléct úplně všechno. Modelky na mole jsou pro mě jiná liga, v reálu se mi nelíbí stejně přílišná vyhublost jako nadváha. A doporučovala bych na svou postavu brát ohledy ve všech pádech. Opravdu si nemyslím, že jednou je ideál být jak tyčka, tak tyčky ať se ukazují a ostatní kamuflují nedostatky. Každá z nás má nějaký nedostatek a nějakou přednost a tak je potřeba se sebou zacházet. Oblečení mi připadá poměrně půvabné, ale z těch nohou fakt těžko odtrhávám zraky, což asi záměr nebyl. Dolní část oděvu chtělo řešit jinak.

 
Micinice
198 příspěvků 30.09.13 06:46

Za mě zelené. Jen nevím, pokud odložíte kabelku, zda to nebude tak nějak..prázdné(? )

 
zwedavka
676 příspěvků 30.09.13 07:57

Pěkná slečna
myslím si stejně jako někteří ostatní, že by jí slušely trochu delší sukně. Hlavně stejná délka sukně a saka vypadá podivně…

 
Voldemortka
361 příspěvků 30.09.13 10:02

Poprvé jsem Vám dala zelené. Sice boty nic moc, to není zrovna můj styl, ale celkový dojem na mě velmi zapůsobil. Je to velmi čisté a svěží! A kabelka to dělá „šmrncovní“. Vaše nohy hodnotit opravdu nebudu :)

 
corrigan
2631 příspěvků 30.09.13 10:10

Moc vám to sluší. Protože ale vím, jak vám pár kilínek navrch prospívá a jak čupr babu to z vás udělá, tak na vaše kolínka moc koukat nemůžu. Ale outfit super, super, super. :-)

 
Esmee
4375 příspěvků 30.09.13 10:23

Dala jsem zelené ramínko, ale mám jednu velkou výtku a to jsou boty. Strašně robustní na Vaši subtilní postavu, pásky všude trčí, navíc ty hamatné cvoky na nich. Jinak se mi moc líbí sako!

 
Alizon
1233 příspěvků 30.09.13 10:37

A at okomentuji i outfit. Libi se mi to „panske sako“, s danou delkou satu to vypada dobre. Souhlasim s Esmee ohledne botu, jsou zbytecne robusni. Celkove zelene.

 
jazes  30.09.13 11:18

Líbí se mi šaty s páskem, délka saka vs. délka šatů a koneckonců i to sako - až na ta špičatá ramena. právě to mi asi na outfitu vadí nejvíc… špičatá ramena saka, masivní (a mně se velmi velmi velmi nelíbící) boty, vytváří to dojem, že máte kotníky širší než stehna!!!
kabelka a hodinky neurazily nenadchly. celkově bez ramínka

ten outfit s košilovými šaty se mi líbí o moc víc!

 
sely1
184 příspěvků 30.09.13 16:05

Krasne len mi trosku vadia tie sandale…moc masivne k tomu by to chcelo nieco jemnejsie nejake ramienkove tenucke sandalky a tie hodinky by som dala dole…k tej kabelke s hrubou zlatou retazou mi to pripada uz moc ale inak prijemne mam rada bielu a saty so sakami :)

 
711990
3200 příspěvků 30.09.13 19:19

Jsem jedina, kdo vidi silonky do sandalu???

 
stricc  30.09.13 19:33

Asi jo

 
Franche
358 příspěvků 30.09.13 19:56
:-D
 
jumbeee  30.09.13 19:32

Já nechápu, proč ženská s tlustýma nohama by měla nosit sukni, která jí lichotí (tedy např. ke kolenům, ne o dlaň kratší) a holce s kolenem tlustším než stehnem doporučit delší sukni je tady rovno sebevraždě.

 
711990
3200 příspěvků 30.09.13 20:38

@stricc to jsem si oddechla!
V tom pripade zeleny;)

 
Josefka
347 příspěvků 30.09.13 20:56

Mimochodem, máte tu moc pěkně vlasy.

 
vendulael
2148 příspěvků 30.09.13 22:24

Moc mě zaujala kabelka, s tím páskem na uchopení vypadá velmi efektně. Jak už tu bylo napsáno od jiných, více by se mi líbily jemnější boty, ale i tyto jsou k tomu docela v pořádku. Sako jsem myslím viděla už i na jiných vašich modelech, asi to bude váš oblíbený kousek. Jako celek to na mě působí velmi mile a hezky. A z poznámek na vaši ultraštíhlost a z věčného podezřívání z anorexie si nic nedělejte, jste krásná mladá žena, máte styl, holt jste jen hubenější než většina z nás, no a co :-)

Příspěvek upraven 30.09.13 v 22:25

 
Franche
358 příspěvků 30.09.13 22:31

Jéééva děkuji, je úleva, když v prvé řadě někdo řeší jen outfit a ne koleno :-D

 
vendulael
2148 příspěvků 30.09.13 22:35
:-)
 
Go-lightly
3428 příspěvků 30.09.13 23:44

No, bohužel se bojím, že tohle je průřez názorů náhodných kolemjdoucích. Takhle vás vnímají ženské v metru, tedy ty se zájmem o oblékání.

 
Smrtka
30 příspěvků 01.10.13 12:56

No to je toho. Taky mám hubenější nohy (i když ne až takhle), a když se na mě lidi kvůli tomu (zřejmě) divně dívají, tak je mi to upřímně šumák. Když vylézá spodní prádlo apod., tak pohoršení chápu, ale v takovémhle případě fakt nee.

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 30.09.13 22:30

Boty na mne působí trochu humpolácky, ale jinak se mi to líbí. Dala jsem zelené :-)

 
kayav  01.10.13 08:48

Panebože zase snůška poznámek o hubených nohách, anorexii, snad i pavoučím moru a já nevím o čem všem. Nechápu, proč se to řeší pořád dokola, já sama mám 45 kilo a vím co to je, když vám celej život někdo říká najez se. A je to furt dokola u snad všech outfitů od Franche. Nemohlo by se to prostě nechat být? Slečna evidentně už přibrala tak není třeba to rozmazávat.

 
Franche
358 příspěvků 01.10.13 10:52

Amen! :-D:)

 
Smrtka
30 příspěvků 01.10.13 13:01

Pro mě je inspirací především sako, začínám uvažovat, že si nějaké takové pořídím, hmmm :-)

 
Franche
358 příspěvků 01.10.13 14:02

Doporučuju! :)

 
Franche
358 příspěvků 01.10.13 14:02

Na základce člověk (já) nosil kalhoty protože se za nohy styděl, a teď aby nosil maxi sukně protože by se za nohy styděl měl… aspoň co si tak pročítám :)
obvykle bývám lhostejná k takovým debatám ale tady už nemůžu jinak.
Na nových fotkách jsem o poznání ‚tlustší‘ tak vaše poznámky nebudou stejně moc aktuální. Pokud ale pořád chcete, fotku si vemte, vložte do dietologické poradny jako příklad JAK NE! nebo kamkoliv jinam a tam se o tom bavte klidně celý den i s přáteli :)

 
jazes  01.10.13 22:10

Zkuste to kdyžtak připsat k popisu outfitu, že je „ze šuplíku“. já například tím, že nesleduji ani Váš blog ani zdejší galerii pravidelně, jsem to vůbec netušila. možná bych se poznámky o širších kotnících než stehnech (způsobené opticky - botami a špičkami ramen saka)(na které ale jinak trvám) zdržela.
snad se pak povyk trochu uklidní (aneb nezávidím Vám to) ;-)

 
Franche
358 příspěvků 01.10.13 22:13

Příště se polepším :) děkuji

 
Franche
358 příspěvků 03.10.13 11:23

Děkuji, o to se vždy snažím :-)

 
kisvakond
110 příspěvků 03.10.13 11:20

Omlouvám se, taky jsem ty nové fotky přehlédla. Moc Vám to na nich sluší, zůstaňte na této váze a už proboha víc nehubněte! Váš styl není úplně můj šálek čaje, ale vlastně mi na něm nic nevadí, máte to vždy dotaženo do detailu :-)

 
babakoko
202 příspěvků 01.10.13 21:32

Máte hrozně tlusté nohy a vůůůůůbec vám to nesluší! (pro méně chapáve, ironie, Franche se mi líbí!!)

 
Franche
358 příspěvků 01.10.13 21:41

:-D ale svoje srdce jsem zrovna polkla :-D

 
Caught
6 příspěvků 01.10.13 21:54

Až na ty boty se mi to líbí. :)

 
trinita
323 příspěvků 02.10.13 23:00

Sandále sa mi k tomu zdajú trochu „ťažké“, ale samé o sebe sa mi páčia, rovnako ako celý outfit

 
CokeLady
96 příspěvků 08.10.13 17:08

Na modelu mi vadí hlavně boty a kabelka s řetězem, retro vycpávky v ramenou. Jinak postava už je nehezká. Možná je to společensky přijatelnější než obezita, ale stejně ošklivé.

 
Mavis Rain
7 příspěvků 16.10.13 23:29

Slečna je krásna (s chudými nohami, či bez). A jej outfit sa mi veľmi páči. Zelená! :)

 
ema.d
43 příspěvků 07.11.13 14:45

Mila Franche!

Vykasli sa na modnepeklo.cz a chod si to svoje - co ta bavi a co sa ti paci. Nerob zo seba terc zostarnutych neuspesnych a zakomplexovanych matron.

Tieto pseudostranky, vdaka ktorym si 99% populacie modnipeklo.cz zdviha sebavedomie, su vizitkou zakomplexovanych cesiek, ktore kritizuju ako o zivot, ale same su doma, bez prace, bez kariery alebo na materskej a bez prace a same sa nezmozu ani na ten najubohejsi outfit. Uz len same za seba hovori postradajuca odvaha zverejnit svoju osobnu fotku v profile. Osoba typu Elizabeth0, ktora vyka a pouziva slova ako „nezlobte se“ si evidentne neuvedomuje, ze cely komentar je vo finale jedna velka urazka a vykanie a slova ako „nezlobte se“ urazku nezachrania a nepovysia urazlivy komentar za „normalny“ komentar

 
Amun
888 příspěvků 09.11.13 13:57

Musím říct, že i mně se to nelíbí kvůli zvýraznění hranatosti. Evokuje to ve mě pocit, že ramena nejsou vycpaná, ale drží na kostech. A jako první mi padly do očí kolenní klouby.

 
Mattoni02  19.03.15 21:49

Me se model libi, a nohy mate pekne opalene, jen me zarazi jejich,, vyhublost''. Vim, ze je to neslusne a omlouvam se, jen je to prvni dojem pri pohledu na vas.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity