MargiFashion 08.10.13 00:00

  • Sako: MargiFashion

  • Náhrdelník: Zara

  • Džíny: Zara

  • Boty: Zara

  • Pásek: Zara

  • Brýle: Ralph Lauren

  • Kabelka: Humanic

 Váš příspěvek
 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 06:47

Sako a vyplajchovaný jeany… To je jak jezdit na bejkovi ve večerních.

 
arwenn
426 příspěvků 08.10.13 10:45

To určitě… Každej, kdo má džíny, se v nich jistě chystá jezdit na bejkovi…je to pěkný!

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.13 11:32

Což značí, že každej, kdo má džíny, musí mít svýho bejka… nebo přístup k cizímu :-D

 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 11:46

@arwenn To byl příměr. Jeany – cowboyové, sako – společenský oděv. Kapiš?

Tohle je elegance po Pomejovsku. Nechutný nešvar a stejný peklo, jako sandále s fuseklema. K saku si prostě jeany nevemete. Prostě ne. Ano, existují vyjímky, jako sportovní sako a jednobarevné jeany, ale vyšísované jeany s trhanci k saku? Sorry, to asi každej jinak chápeme význam slova „móda“.

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.13 12:32

K saku se prostě džíny nosí a k džínám se dokonce i nosí sako. :-D

 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 13:38

@corrigan Nevíte o čem mluvíte. Ke společenskýmu saku se jeany nenosí prakticky nikdy. Dají se nosit ke sportovním a loveckým sakům a i zde je to podmíněno pravidly.

K elenantně vyznívajícím věcem se nenosí jeany NIKDY! V malé míře jsou přípustné tmavě modré s plnou barvou (jinak dopadnete jako obrázek viz. níže).

Vyšisované se k sakům nosí pouze v nejsvětlejší variantě a ještě za předpokladu, že jste english hard mod :D

Bohužel v Čechách se nějak rozkřiklo, že se to dá, nosit jeany k saku a tak to nosí každej. Tzv. „podnikatelský styl“ :D Skvěle se hodí k BMW mimochodem.

Hádat se tu dál s nikym nehodlam, protože vim, jak je tenhle idiotskej názor rozšířenej, takže to ani nemá význam. Zkuste ale použít vlastní mozek raději než to, co vám někdo řekl a zamyslete se, jaké kalhoty jsou elegantní a společenské a jaké ne a podle toho k čemu asi tak jdou.

 
Fialové kafe  08.10.13 13:44

Souhlasím s vámi, jakkoliv se to dnes považuje za normu- džíny a sako jsou pro mě stejně neslučitelné jako večerní róba a tenisky.

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.13 13:46

To jste napsala takovým stylem, že vy máte pravdu a ostatní jsou idioti. Tak jo, já vás při tom nechám, ono vám to určitě udělá radost… jsem si jistá, že vám stačí fakt málo. :-D
Edit: dodávám - ano, jistě nevím, o čem mluvím, když to říkáte vy :-)

Příspěvek upraven 08.10.13 v 13:47

 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 13:52

To jste mě špatně pochopila, chtěl jsem to napsat stylem, že já mam pravdu, ti, co se umí slušně obléci taky a pak jsou tu ti, co jsou vychováni nosit gumáky po obchoďáku, protože jim řekli že to je móda a může se to :D

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.13 13:59

Tak jo, tak jsem to špatně pochopila. To je taky řešení. ;-)
Helejte, beauty is in the eye of the beholder. Pěknej pozdrav do Čech posílám. :-)

 
Fialové kafe  08.10.13 13:54

Existují dva druhy lidí, jedni kteří sako a džíny nosí a ti druzí kteří ne. O idiotech nebo osobním potěšení tu nebyla řeč.

 
arwenn
426 příspěvků 09.10.13 16:24

Corrigan::D RIP

 
žlutá růže  08.10.13 20:27

@JMaravelo No tak ještě že jste nám to tak hezky vysvětlila! My si tady v těch Čechách na to dáme už bacha!
P. S. Jdu shánět lovecký sako!

 
Beldaran
82 příspěvků 08.10.13 13:33

Ale vezmete. Když to může nosit i Victoria Beckham, která tak nějak udává poslední dobou módě notu, tak si to může vzít i normální česká ženská. Sice se mi tato konkrétní kombinace nelíbí, ale sako a džíny dneska k sobě nosit můžete, navíc to sáčko je takové ležérnější, takže to není přešlap. Je třeba jít s dobou, co nešlo před dvaceti lety je dnes normální kombinace (byť se nám třeba nelíbí). 

Příspěvek upraven 08.10.13 v 18:14

 
krabatadabra
105 příspěvků 08.10.13 19:19

Jasne, má to VB, tak sa budeme všetci opičiť a nosiť to tiež, pretože je to strašne cool.. tak isto budeme všetci nosiť k elegantným oblekom gumáky - holínky, pretože si to nejaká celebritská pipina dovolila, ale že to, že budeme vyzerať jak sedláci v paríži, to nevadí. nosí sa to v amerike, budeme aj tu. už len keby hneď boli za každým rohom 3 McDonaldy, aby sme mohli iba žrať a boli presne ako tie americké tlsté ženské a chlapi a decká, veď tam je to normálne, zaveď me to aj tu.. komické..
edit: pravopis

Příspěvek upraven 08.10.13 v 19:21

 
Beldaran
82 příspěvků 08.10.13 21:59

Krabatadabra: Nosit to nemusíte, když se vám to nelíbí, ale je trochu hloupé o nečem říkat, že to není v módě a nosí to jen burani, když to v módě je a nosí to i lidé, kteří ji udávají. Já jsem jen normální holka, co nestudovala módní design, návrhářství ani nic takového, jen občas mrknu do nějakého toho časáku, abych byla drobet v obraze. Neříkám, že se tím stopro řídím a že se mi všechno líbí, ale vím, co se nosí (to, že to někdo nosit nedokáže, je věc jiná) a občas se tak obléknu, abych nevypadala, že jsem se zasekla někde v devadesátých letech. Dle vašeho názoru, že máme nosit jen typicky české hadry, které nenosí a nepropaguje žádná celebrita, abychom zachovali národní svéráz, soudím, že mám chodit buď v kroji nebo v hnusných hadrech z tržnice a nedej bože, abych si oblékla něco módního. S tímhle přístupem dodneška všechny nosíme krinolínu a korzet.
Prostě dneska se nosí k džínám sáčka, je to takové mladistvé a svěží, a opravdu si neumím představit, že bych potkala dvacítku v kostýmku, ten nenosím ani já, protože bych vypadala jako stará mladá.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 09.10.13 09:58

Ach jo. Takže když si pani Beckham vezme trekový sandále s fuseklema, odložíme mozek na noční stolek a budeme tomu říkat móda. A tím pádem Mařena z pavlače odvedle je děsně módní, protože sleduje trendy a dokonce je aplikuje. Ach jo. Kdyby módní tón udávaly jen ty rádobycelebrity, nebyly by fashion blogy.

Proti sáčku určitého střihu s džínama nemám problém. Tohle navíc není sáčko od kostýmku, takže to k těm orvaným kalhotám není takový kontrast. Nicméně chápu, co se tím chtělo říct.

 
krabatadabra
105 příspěvků 09.10.13 21:36

Beldaran, ja som metalistka, takže v kostýmku ma nevidel ešte nikto ani len z členov rodiny a dovolím si tvrdiť, že v najbližších ďalších dvadsiatich rokov ma ani neuvidia. Určite teda nepatrím medzi kostýmové duše. Elegantne oblečená chodím max raz do rok na ples a čo sa saka k sžínam týka, tak si ho zoberiem aj ja, ale džíny sú čierne, nevyšisované a nerozdrapkané a sako je v štýle army. Celebritám sa prepáči, ak si na seba dajú hoci aj pytel od zemiakov, ale prostý ľud sa s nimi v tomto zrovnávať nemože, pretože čo sa im odpustiť dá, za to bude obyčajný človek vysmiaty. A to nemyslím tu na MP, ale priamo v uliciach. Bohužiaľ, patríme k národu, ktorý sleduje ostatných vo svojom okolí a pri najmenšej príležitosti pretriasa aj tú najmenšiu nedokonalosť. To je snáď jedna z podstatných vecí, v čom sa s amerikou odlišujeme. A ani tie najznačkovejšie topánky, šperky či kabelky nepozdvihnú otrhané džíny s elegantným/le­žérnym sakom do výšin. A to by stačilo fakt zmeniť gate a možno aj topánky

Příspěvek upraven 09.10.13 v 21:40

 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 20:12

@Beldaran Já si myslím, že to skvěle ilustruje to co jsem řekl, dík :-)

 
Elizabeth0
104 příspěvků 08.10.13 21:03

Největši pomejovina jsou ty vaše JEANY, prostě trapný - kapiš? Sako k džínám se samozřejmě hodí a uplně normálně nosí. Vy jste asi ten typ odborníka, že musí ladit barevně kabelka s botama a svetříkem, sako se nosí jen do práce k sukénce..dokud budou všechny uvažovat jako Vy, tak se tady z toho českýho módního pekla fakt nevyhrabem.

Příspěvek upraven 08.10.13 v 21:05

 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 21:46

@Elizabeth0 Tak se hned nepoto! :D Myslel jsem, že to je hlavně věcná diskuze, uvedl jsem myslím si opodstatněnou argumentaci, takže pokud nemáte nic k věci co by nebylo řečeno, tak se laskavě uklidněte a nechte si svoje závěry co jsem asi zač a zbytečné opakování toho co bylo řečeno a dejte mi pokoj :D

 
Elizabeth0
104 příspěvků 08.10.13 22:31

To je naprosto k věci: když si chcete hrát na cool módního znalce, nemůžete mít pravopis a výrazy jak tetička z Kolína v 90. letech;-).. Slečna je sexy, mně se ten model docela líbí, hlavně boty a náhrdelník.

 
JMaravelo
486 příspěvků 09.10.13 06:45

@Elizabeth0 Ježiš vy jste votravná :D To takle máte potřebu hodnotit všechny lidi? Kšá, můro!

 
Elizabeth0
104 příspěvků 09.10.13 06:55

Jen ty extra trapný, co píšou JEANY a nadávaj, ty mě bavěj;-)

 
arwenn
426 příspěvků 09.10.13 16:22
bejci a saka

To je hustej názor :D A představte si, že si klidně sako k džínám vezmu. Protože je svoboda názoru :)

 
arwenn
426 příspěvků 09.10.13 16:22
bejci a saka

To je hustej názor :D A představte si, že si klidně sako k džínám vezmu. Protože je svoboda názoru :)

 
dalokina
8 příspěvků 10.10.13 13:51

http://skolastylu.cz/tematydne/?…

JAK NOSIT BOYFRIEND DŽÍNY:
Nejdůležitější je maximálně využít efektu kontrastu. Máme pro vás malou mnemotechnickou pomůcku: k typicky pánskému prvku přidejte něco ryze ženského. K boyfriend džínům tudíž nenoste pánské mokasíny nebo flanelovou bundu a křiváka. Naopak - zvolte sexy hedvábný top a krátké sáčko v jemných pudrových tónech. Abyste zvýšily kontrast na maximum, obujte si lodičky s vysokými podpatky

Příspěvek upraven 10.10.13 v 13:59

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.10.13 20:11

@dalokina „škola stylu“? škoda času! :D To co zmiňujete je vyjímka z pravidla, kdy holka si vezme kterýkoliv pánský prvek „jakože“ od svého přítele. Může to bejt flanelová košile, může to bejt ten křivák, můžou to bejt ty jeany, může to bejt velká mikina jeho oblíbeného rugbyového teamu. V tu chvíli ale se jedná o uplně jiný případ, než je toto a musí bejt u něj patrné, že to je záměr. Vám snad přijdou tyto jeany (u nás se tomu tak říká a i se to tak vždycky psalo. Taky se nesměju lidem, že řikaj „žšufánek“ :D ) jako pánské?

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.10.13 20:18

Sako+jeany

@liveinfashion odkaz na outfit

Sledujte ten rozdíl. To snad musí dojít každému. Tmavé jednobarevné jeany působí čistě, chic, neruší.

 
MargiFashion
12 příspěvků 10.10.13 21:52
JMaravelo

Ok chápem, že sa Vám môj outfit nepáči. Beriem to, nesnažím sa Vás presvedčiť o opaku. To všetci musíme chodiť ako cez kopirák? Tmavé džíny a bodka? A keď si dá niekto niečo iné je to proste zle! Mne sa to takto páči a kto chce tak to môže brať ako inšpiráciu, komu nie tak nie. Sme slobodná krajina :)

 
JMaravelo
486 příspěvků 11.10.13 07:16

@MargiFashion Prosím hlavně si to neberte nijak osobně. Omlouvám se, jestli jsem se Vás tím dotknul, někdy bývám poněkud hrubý a to mi pak mrzi. Občas zapomenu, že za tím oblečením je taky člověk.

Samozřejmě, prosím NE, nechoďme jako přes kopírák :D Jsem naopak zastánce ať si každý chodí v čem se mu zlíbí, ať experimentuje s módou a dělá co ho baví. Na druhou stranu inspirace je jistým vyjádřením názoru, říká nám ať chceme nebo ne „takhle se to dělat má“, „tohle je vpořádku“. Pokud s takovým názorem nesouhlasím, mám strašný!!! :D nutkání to dát najevo :D Proto jsem se o tom i tak rozepsal. Nakonec jsem usoudil, že bude totiž lepší vysvětlit, proč to spolu neladí, i když barevně (pod hnědým nebem! :D ) to spolu fungovat může. Kdybyste měla tmavé jeany a jiný pásek, tak Váší kombinaci klidně a s chutí podlehnu :D

 
Kamisa
80 příspěvků 13.10.13 17:57

No mně se nelíbí tady zas to sako ;-)

 
zirael
19 příspěvků 12.10.13 10:54

Mne se treba libi tohle
http://www.modnipeklo.cz/inspirace/1324/?…

 
razorblade  08.10.13 13:43

@JMaravelo byt s tvymi nazory v 99 procentech souhlasim, tak tady ne. kombinace dzin a saka mi prijde super. jen ty boty mi k tomu moc nesedi

 
Voldemortka
361 příspěvků 10.10.13 17:56

@JMaravelo krom toho, že s Vámi naprosto souhlasím, ještě přileju olej do ohně když řeknu, že jeany jsou vůbec průšvih, ať je nakombinujete s čímkoliv (mluvím o modrých/vyši­sovaných/s dí­rama/atd..) Tenhle kousek mám ve skříni jen jeden a to ještě na venčení psa. Krom toho jeany a sako, průšvih. Ale jeany a ty lodičky s otevřenou špičkou?! To má být co…

 
natali.koc
14 příspěvků 19.02.14 17:52

Ked ste si nevsimli, je to sportove sako! Ktore sa nosi aj ku dzinam, takze som absolutne nepochopila vasu pripomienku

 
Helenuše
258 příspěvků 08.10.13 07:13

Barevně příjemné, jen ty rifle to kazí. Příště raději bez díry.

 
Vasa
170 příspěvků 08.10.13 19:02

Přesně! Je mi 25 a nechápu, že jsou někteří lidé ochotní dát např. 2000,– za potrhané a vyšisované věci. A to sem byla s těma dvěma tisícema ještě nízko(imho).
Holt „setonosí“

Pro pochopení, byla řeč o džínech. Když si takové kdysi kupoval kamarád, smáli sme se mu, že si kupuje děravé oblečení :-D Vynadal nám do vidláků.

Příspěvek upraven 08.10.13 v 19:03

 
Verys-ek
226 příspěvků 08.10.13 07:27

Škoda těch ryflí, jinak je to moc příjemné, zelená a modrá je má oblíbená kombinace :) Obzvlášť se mi líbí lodičky a kabelka.

 
arwenn
426 příspěvků 08.10.13 10:45

Škoda toho pravopisu…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 08.10.13 07:49

JAk je na těch blogerínách hned vidět, že jsou blogeríny! Postoj, výraz, všechno. No, pořád lepší než samofotka mobilem v zrcadle.
Outfit ne-e. Ty džíny to zabily. Kdyby aspoň nebyly děravé!

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 08.10.13 08:02

Tak tohle fakt ne. Džíny se se zbytkem strašně bijí. Normálně jsem pro hru s módou, ale i ta má určitá pravidla. Neladí mi k tomu ani ten pásek, strašně se bije s náhrdelníkem a lodičkami.

 
mkoll
144 příspěvků 08.10.13 08:12

Mne se to libi i s temi riflemi. Pravda, vybrala bych si asi nejake bez diry, ale maji dobry strih a pekne vam sedi. Pekelnice vas kvuli nim zavrhnou, ale dle meho to zas takovy peklo teda neni, sama takove rifle nosim a rada. Celkove na me ten outfit pusobi sveze, pekna barevna kombinace. A lodicky jsou super!

 
LeChambray
113 příspěvků 08.10.13 08:43

Tak já kvůli džínám nikoho nezavrhuju, ale že bych se tím inspirovala?

 
Saxofon
508 příspěvků 08.10.13 09:30

Promiňte, ale mají-li tyto džíny dobrý střih a pěkně nositelce sedí, tak chápu, proč Ada džíny tak mocně nenávidí. Tyhle děravé džíny, které mají silně zúžené nohavice totiž slečně zkrátily a od kolen dolů do O vytvarovaly nohy a jako bonus jí vyrobily hranatě beztvaré boky (a zřejmě placatý zadek). Och, jak lichotivé. Lodičky a sako krásné, náhrdelník zajímavý, kabelku moc nevidím. Tričko je jen pozadí nebo podklad, takže OK, culík z mahagonu mi zrovna výbuch nadšení nezpůsobil, ale stále by to bylo OK, kdyby k tomu nebyly ty fakt nehezké džíny. Inspirace? Eh? Kde?

 
žlutá růže  08.10.13 09:59

Teda taková diagnóza z jedný fotky, no klobouk dolů!
Silně zúžený nohavice? Mně to přijde v pohodě, je tam ještě mezera na půl dalšího lejtka :)
Nohy do O? Nebude to spíš tím postojem? Protože zatím jsem neslyšela, že by kalhoty měly tu moc a mohly vytvarovat nohy do O, pokud je nositel už takový neměl před jejich oblíknutím…
Hranatě beztvarý boky a zřejmě beztvarej zadek? Ať se snažím sebevíc, tak to tam prostě nevidím :(
Neohánějte se Adou, co se líbí jí, a piště radši za sebe.
Mně se to celý líbí, včetně kalhot, jen co se týká díry, tak souhlasím s předchozími příspěvky - lepší by to bylo bez ní

 
mkoll
144 příspěvků 08.10.13 10:06

Byla jste o chvilku rychlejsi nez ja, viz moje reakce na prispevek saxofonu nize.

 
žlutá růže  08.10.13 10:12

Já se tu celkem bavím čtením těch zapálených a rádoby sofistikovaných rozborů oblečení. Jak to některý čtenářky žerou. A radí, že by bylo lepší vzít si něco docela jinýho, než má právě ta dotyčná na sobě :) :) :) Prostě hra na módní kritičku, možná na Adu :)

 
zwedavka
676 příspěvků 08.10.13 08:30

Zásadním způsobem mně vadí díry, jinak pěkné

 
kolúch
445 příspěvků 08.10.13 08:32

Tie džíny sú tam ako päsť na oko. Nestačí, že sú sami o sebe hnusne prevedené, ich hnusnosť ešte podtrhujú ostatné elegantné kúsky. Celý ten outfit by sa mohol volať „lepšie gate nemám“. Inak zimná varianta takýchto kombinácií je prírodný kožuch, najlepšie s dlhým vlasom, a džíny narvané v kozačkách.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 08.10.13 08:40

Asi by ty rifle byly lepší neděravé, ale i ty prošoupané mi nezabrání dát zelené ramínko.

 
kayav  08.10.13 09:37

Libi se mi to dira nedira, lodicky jsou supr a ocenuji take tuto delku kalhot, vypada to smrncovne. Sako je hezke, ale vypada jako z kterehokoliv retezce. Pokud je vlastni vyroby, zkuste nam ho ukazat s jednodussim outfitem, kde vynikne.

 
MargiFashion
12 příspěvků 09.10.13 19:53
reakce na kayav

Ďakujem. Podľa mňa nie je úplne jednoduché nájsť v bežných obchodných reťazcoch dobre padnúce sako. Hlavne ak nemáš konfekčnú veľkosť. Ja som niekde medzi 34 a 36. Ak som nejaký pekný kabát, alebo sako našla nikdy mi nesedelo. Preto mám všetky šité na mieru. Inak toto sako som v lete veľmi často nosievala k bielym nohaviciam a jednoduchému topu alebo šatám.

 
Micinice
198 příspěvků 08.10.13 09:51

Když si Vás odmyslím od pasu ke kolenům ( myšleno včetně kabelky ), tak zelené. Náhrdelník ano, botky ano, sako má luxusní délku rukávů. Není to běžná, v ulicích viditelná uniforma, tak možná proto jste v kategorii Inspirace.
Zdravím..

 
Ascari
315 příspěvků 08.10.13 09:56

Mně se ty rifle s tímto páskem také nelíbí. Spíš by se mi líbil nějaký top, který ten pásek zakryje. Jediný případ, kdy jsem ochoten vzít rifle+pásek na milost, jsou bokovky, kratší tričko a mezi nimi proužek plochého břicha.

 
žlutá růže  08.10.13 10:01

Proužek plochýho břicha??? Kde jste se tu ocitnul, nešťastníku jeden?

 
Ascari
315 příspěvků 08.10.13 12:46

Jsem tu dávno, pročpak? A neříkejte, že tam venku nejsou letní ulice plné slečen v bokovkách s plochým břichem a krátkým tričkem?

 
real.blond
6688 příspěvků 08.10.13 10:00

Nelibi se mi pasek a kabelka. Kdyby bylo tricko ven z kalhot, bylo by to daleko lepsi

 
mkoll
144 příspěvků 08.10.13 10:04

@Saxofon no a ja si tedy zrovna nemyslim, ze by dziny mely takovou magickou schopnost, aby nositelce tvarovaly nohy do O a nejak „hranatily“ boky. To spis bude samotnou postavou nositelky nebo jejim postojem. Tyhle dziny nejsou nositelce ani male ani velke a kopiruji jeji tvary, libi se mi i ta delka, nohy prodluzuji vysoke lodicky. Ale chapu, ze dzinovy kult se na pekle nenosi, a tak vzbuzuji mirnou kontroverzi.

 
aailyyn
807 příspěvků 08.10.13 10:05

Zahoďte ty džíny, jo? Snad bych byla ochotná tomuhle odění ještě odpustit to křečovité ladění do modrozelena, ale ta díra! Příště tmavé kalhoty, vypusťte pásek, kabelka a boty by úplně stačily a sáčkem to celé pojistit do modrozelené kombinace. Náhrdelník je krásný, ale nejsem si tak nějak jistá, jestli toho na vás není moc i tak: boty, kabelka i náhrdelník. Nejspíš tu kabelku bych ještě barevně ztlumila, protože to na mě řve dost prvoplánově: „Hele, mám kabelku sladěnou s botama.“

 
stricc  08.10.13 10:16

Jak se barevně tlumí kabelka?

 
Tojsemcelájá  08.10.13 11:50

Nejdřív se do ní udělá díra, aby ladila s riflemi. A pak, díra - nedíra, furt se natírá.

 
aailyyn
807 příspěvků 08.10.13 12:07

To jakože si odpustit u kabelky tu urputnou modrou, když už má slečna modrou na kalhotách, modrou na botách, modrou na náhrdelníku. Preferovala bych decentní tmavý kalhoty, klidně i tmavě modrý, hlavně bez toho strašného odrbání, neutrální kabelku a jako akcent, který to všechno spojí a bude tomu dominovat právě lodičky a náhrdelník. Obé mi přijde výrazné až až.

 
dalokina
8 příspěvků 10.10.13 08:53

http://stylista.no/…/nettenestea

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.13 10:14

No já napíšu zcela obyčejně a neodborně, že se mi to prostě líbí. :-)
Edit: co to máte za řeči o těch džínách? Jak kdyby to bylo něco sprostýho nebo co… některé osoby zde jsou opravdu falešný hérečky… samy nosí tepláky a tady dělají machry :-D

Příspěvek upraven 08.10.13 v 11:23

 
Caarmen
76 příspěvků 08.10.13 10:17

Čože?? než som si tu prečítala tie komentáre, mńa ani nenapadlo sa pozastavovať nad riflami. Veľmi vkusný outfit pre mladú ženu, a nevidím jediný dôvod prečo by vadili potrhané rifle. Páči sa mi náhrdelník a topánky.

 
kolúch
445 příspěvků 08.10.13 12:05

VKUSNÝ outfit?! To nemyslíte vážne, skutočne považujete kombináciu odrbaných džínsov s elegantným sakom a lodičkami za vkusnú? Stretnete takto oblečenú ženu a poviete si, páni, tá má vkus! Tak zbohom, zdravý rozum, nič v živote som nepochopila :D

 
Verhro
630 příspěvků 08.10.13 10:40

Škoda té kombinace s džíny.

 
Entyka
163 příspěvků 08.10.13 10:42

Líbí se mi to velmi, džíny s dírou mi absolutně nevadí. Slečně to sluší.

 
monel
648 příspěvků 08.10.13 13:12

Mně se ty džíny líbí, díry mi nevadí. sako mi nijak zvlášť elegantní nepřipadá, aby se to tlouklo dohromady.
sto lidí, sto chutí, já raději džíny s dírama než třeba šatičky s tenkým pásečkem..

 
Betty J.
2031 příspěvků 08.10.13 13:14

Ani použití barevného filtru neopravňuje z mého pohledu zařazení tohoto snímku do rubriky Inspirace.

 
Turako
501 příspěvků 08.10.13 13:40

Další rozcapená blogerská nuda.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 08.10.13 13:45

Sako, triko, šperky, kabelka, boty - super. Ta kombinace je moc pěkná. Ale džíny ála silniční lišej - promiňte, nikdy jsem nepochopila, nechápu a asi nikdy nepochopím. Jednobarevné, třeba tmavě modré, bez prodření, by udělaly 1000× větší službu. Na můj vkus jim navíc v délce chybí 2-3 cm.

Zavřu tedy oči, kalhoty odmyslím a dám zelené. Protože jinak je to fakt bezva.

 
JMaravelo
486 příspěvků 08.10.13 13:49

@razorblade Jenže ty si ten hard mod! :D Taky nosím jeany ke sportovnímu saku, ale tohle prostě ne, to se nedělá.

 
gabous
196 příspěvků 08.10.13 14:36

Mně se to moc líbí. A ty boty! Ach ty boty :).

 
Cookies
35 příspěvků 08.10.13 14:36

Mně se to celkem líbí. Proč mám takový pocit, že ať tady vyfotí kdokoliv cokoliv, tak je na tom vždycky něco špatně. Že by česká povaha - hledat chyby vždy, na všem a za všech okolností…

 
Bagheera
344 příspěvků 08.10.13 18:13

Ale to není česká povaha, jen se koukněte na Omlazko, tam si tleskají a jásají úplně za všecko. To je pekelnická povaha.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 08.10.13 15:47

Kromě náhrdelníku a bot na tomto outfitu nic inspirativního nevidím.

 
Verys-ek
226 příspěvků 08.10.13 15:57

A já si myslím, že i jeden zajímavý prvek, který může být pro někoho inspirací, úplně stačí. Za mě v tomto případě více než jednou splněno.

 
Caarmen
76 příspěvků 08.10.13 16:10

No to teda zbohom zdravý rozum, keď tu riešite jednu dieru na rifliach ako keby to bol najväčší módny škandál Nehovorím, že je to inšpiratívne alebo extra originálne, je to proste len normálne a moderne oblečená žena. Sú aj horšie veci.

 
Mirt
422 příspěvků 08.10.13 17:37

Líbí se mi barevnost, líbí se mi náhrdelník (hurá, není to další z těch řetězů, co teďka visí kolem krku každé druhé), líbí se mi kabelka, sako, tričko i pásek a proti džínům nic nemám, i když bych taky preferovala jednobarevné bez díry:). Doufám, že je z toho jasné, že dávám zelené:D

 
TiBla
50 příspěvků 08.10.13 18:08

Mne sa tu vsetko tlcie so vsetkym, sako a topanky by vyzerali spolu skvele, ale s inym zvyskom outfitu. Mimochodom tie topanky sa mi pacia velmi velmi. Takto ako to je, to nie je dobre.
A este dodavam, nahrdelnik je tiez velmi fajn.

Příspěvek upraven 08.10.13 v 18:10

 
Sonmi
48 příspěvků 08.10.13 18:31

Odshora do pasu super (včetně kabelky), od pasu dolů tragédie.

Příspěvek upraven 08.10.13 v 18:32

 
Kamisa
80 příspěvků 08.10.13 18:38

Až na tu díru v koleni je to fajn ;)

 
Micinice
198 příspěvků 08.10.13 22:40

@JMaravelo Ač to nepotřebujete, zastanu se Vás. Kombinace těchto kalhot a saka mě dráždí úplně stejně jako chlap v obleku s batohem na zádech.. čímž projevuji pochopení nad celým rozhořčením. Zdarec palec..

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 08.10.13 23:10

Jéé, přesně takhle jsem jezdil v šestnácti na čundr! Vorvaný džeksny a zelenej betl!

 
corrigan
2631 příspěvků 09.10.13 14:39

.

Příspěvek upraven 09.10.13 v 14:39

 
MargiFashion
12 příspěvků 09.10.13 20:04

Celkom ma prekvapilo, aké rozhorčenie vyvolala kombinácia saka s džínami. Myslela som, že doba, kedy sako bolo hlavne súčasťou kostýmu je už dávno za nami. Dnes už nie je nič nezvyklé vidieť mladú ženu, či dievča, ktoré má na sebe džíny a sako. Nevravím, že to musí byť niečo také ako som zvolila ja. Sako je úplne jednoduché, nemá charakter vyslovene spoločenského, takže prečo nie. A to že mám na džínach dieru k tomu neviem čo dadať. Tieto džíny mám rada. Sedia mi a cítim sa v nich dobre. Je jasné, že nie každý je s tým stotožnený. Každý má rád niečo iné, to je predsa normálne.

 
krabatadabra
105 příspěvků 09.10.13 21:42

Myslím si, že tá pobúrená reakcia nebola ani tak na džíny a sako ale na orvané džíny a sako. no a vyústilo to do výmeny odlišných názorov :-)

 
zwedavka
676 příspěvků 10.10.13 14:35

Proti kombinaci džín a saka nic nemám a pokud si dobře pamatuju, tak i většině přispívajících se nelíbilo TOTO sako k TĚMTO kalhotám; málokdo protestoval proti samotné kombinaci.
Orvané džíny mně přijdou pro dospělou ženu vhodné tak do přírody či jako náhrada montérek a ne jako běžný denní oděv.

 
bieberka
13 příspěvků 09.06.14 15:03

Korale a dziny teda palec dolu

 
aerofrog
309 příspěvků 08.04.15 23:07

Mno, mně ten model třeba nepřijde ani objevný, ani hrozný, prostě jen poslední dobou celkem často viděný, ale urputné deklarování „pravidel“ a naprosto kategorické odsouzení názoru kohokoliv druhého na základě jakési domnělé vlastní názorové nadřazenosti, je, řečeno bez obalu, úplně ubohé a hloupé. Sorry, JMaravelo. Navíc se zdá, že tato diskuze je spíš o vás než o modelu té slečny nahoře. Trochu jste jí ukradl prostor…

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity