misial 30.10.13 00:00

Šaty i lodičky už jsem tu sice měla, tady se ale jedná o kompletní podzimní kombinaci i stylizaci. Vyfoceno na blešáku (Hadrárna Brno) - autor Streetsofbrno, následně jsem šla na slavnostní otevření kina Scala v duchu swingu, chodím tak ale i do školy.

  • šaty - Lindex

  • kabát - neznámá skandinávská značka

  • lodičky - Deichmann

  • kabelka - ebay

  • šátek (mamčin) - H&M

  • perličkové náušnice - ebay

 Váš příspěvek
 
Cinkitoo  30.10.13 00:22

No, teď už je perfektní. Gratuluju, povedlo se Vám to :)

 
Modigliani
781 příspěvků 30.10.13 06:06

Stylove, nadherne. Pripomenulo mi to Anu Geislerovu v Zelary, v tom najlepsom zmysle. skvela kabelka aj topanky.

 
Milli
2523 příspěvků 30.10.13 06:21

Krásné. Jak z filmu Pearl Harbor.
Obzvlášť se mi líbí ten kabát. Jaká je to značka?

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 10:04

Díky!
Na štítku stojí Johan Skoglund Design, jsem si poměrně jistá, že je kabát starší než já (second hand). Hledala jsem to a jediné, co jsem našla, je švédská oděvní firma založená roku 1944, která v 80. letech přešla na šití uniforem a dnes šije na zakázku…

Příspěvek upraven 30.10.13 v 10:04

 
Jirkátor
1515 příspěvků 30.10.13 06:34

Sice bych Vám věk 15 - 20 let nehádal, ale jinak velmi slušivé. Jen si nejsem jist délkou rukávů kabátu, ale třeba to tak má být.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 09:54

Má. Jsou zahrnuté. Zvykla jsem si na trend zahrnutých rukávů natolik, že dlouhé nesnesu, pokud zrovna nemrzne.

Věk je přesně těch 20, myslím, že na ulici byste neměl problém mi ten věk uvěřit. To ten obličej.. (který by podle mě ani bez začernění nebyl o moc lepší, prostě špatná fotka)

 
corrigan
2631 příspěvků 30.10.13 07:46

15 až 20? Mohla byste být moje matka. :-D
Možná kdybyste si nedělala čáru přes obličej, bylo by to fajn. Outfit celkem ujde, ale jak říkám, čára mě tam trochu ruší, make-up a výraz v obličeji je nutný k celkovému posouzení :-D, takže bez ramínka.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 09:31

Výraz na fotce nevyšel. Nefotila jsem já, ani jsem nevybírala, která fotka bude publikována (a tudíž se ke mě dostane), já osobně jsem z toho výrazu mírně nešťastná - ale pokud Vám to pomůže, pak prosím… http://streetsofbrno.blogspot.cz/…/day-10.html

Ano, moje mamka by si to taky klidně mohla obléct, a vypadala by skvěle. Brání to něčemu? :)

 
corrigan
2631 příspěvků 30.10.13 13:08

Nebrání to vůbec ničemu… když vám neva, že vypadáte o dvacet třicet let starší, tak mě to může být ale úplně jedno :-D
PS: ano, výraz v obličeji dokáže posunout celkový dojem úplně jinam a děkuju, že jste mi umožnila vás vidět a teď vám to zelené dám… navíc tváříte se normálně, takže ten zločineckej proužek chápu ještě míň… a ano, vypadáte starší i bez něj, skutečně to asi dělá ten retro ohoz, nicméně vám sluší

Příspěvek upraven 30.10.13 v 13:11

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 13:20

Tak já se tedy pokusím naučit fotit tak, abych do galerie mohla přispívat běžně, a uvidíme, kde je zakopaný pes. Bylo tu už zmíněno i příliš tvrdé líčení (s čímž bych podle fotky taky souhlasila, na živo mi to připadá v pořádku), možná je to kombinace všeho.

Ono to možná vypadá, že tu kritiku směrem „stará-mladá“ odmítám, ale jen tak částečně. Akorát ono se to lehce řekne, že mám být retro jen z části, ale provádí už o něco hůře (když nechci dopadnout jako to „retro z háemka“, jak už jsem tu taky někde zmiňovala). Všechno si to ale samozřejmě promyslím a třeba se někam posunu (sama zatím nevím, jestli chci usilovat o čisté retro s tím, že někteří budou striktně proti, nebo o nějaký kompromis), právě v tomto je dle mého přispívání na MP přínosné, takže děkuji i za kritiku.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 30.10.13 07:49

Na slavnostní otevření kina Scala v duchu swingu ano, ale na běžné nošení bych to nenosila, je to až moc retro, hlavně kabelka a boty působí staromódně. Nemůžu říci, že vám to nesluší, barevně je to moc pěkné, vše spolu ladí, ale dohromady to opravdu vypadá jako návrat do minulosti a to se mně nelíbí. Kabát je povedený.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 10:12

A mně zas jo :) Často nosím třeba síťovku, mnohým to připadá moc, ale mně se to líbí. Celkově si myslím, že se to ke mě hodí, poslouchám z velké části hudbu 60. let, upřednostňuju papír před elektronikou a tak vůbec mě to k té staromódnosti a návratům do minulosti táhne. Vypadat, jako že jsem se o pár desetiletí sekla, by mi upřímně nijak nevadilo, spíše naopak. Trochu té současnosti se do toho taky snažím dát, ale zas ne tolik, aby to bylo moc a vypadalo to jako „retro z háemka“ - to je ale asi ještě na dlouhé zkoušení a učení formou pokus-omyl, ještě v tom nejsem moc dlouho. Taky jsem si k tomu před čtyřmi měsíci založila poradní vlákno …

 
Esmee
4376 příspěvků 01.11.13 17:51

Konečně někdo podobně uhozený na retro jako já! Já sice radši 50. léta, ale tenhle outfit Vám neuvěřitelně sluší! Nepokrytě závidím boty, kabelku, kabát a šaty vlastně taky :-D

 
kolúch
445 příspěvků 30.10.13 20:46

Retro ktoré pôsobí moderne… To by sojm chcela vidieť. Zrejme elasťáky z minulého roku. Slečna je krásna, aj keď mašľa uprostred mi príde trochu kocúracia, ale to je len môj problém :)
Aj ten komentár o asexuálnosti dole je dosť dobrý, dnes vám to ide niektorým :) Čo môže byť ženskejšie ako šaty na žene? Keď žena nie je vulgárna a nedohabe sa ako na výpadovku robí to z nej asexuálnu bytosť?
Ale na tie krátke rukávy by som sa vykašľala, pôsobí to tak nejak infantilne…

 
aailyyn
807 příspěvků 30.10.13 07:50

Jo, jenže pokud slečna nebude mít na sobě džíny, botasky a triko, tak nikdy nebude vypadat na patnáct až dvacet. Pásku pryč, abychom vás poznali, až vás potkáme a mohli vám vyseknout poklonu. :-) A to retro nemám ráda, respektive nic mi to neříká a sama bych to nenosila. Ale ke slečně se to hodí.

Příspěvek upraven 30.10.13 v 07:53

 
stricc  30.10.13 08:08

Ta páska mi tam hodně vadí, dokonce tak, že vůbec nejsem schopná koukat na šaty, jen na ten zkreslený obličej, a nemůžu si pomoct, mám dojem, že vidím svou vrstevnici. Přitom vím, že slečna je mladinká a moc hezká, měla tady fotky už dřív. Šaty samy o sobě prostě nic neznamenají.

 
TiBla
50 příspěvků 30.10.13 08:30

Nehnevajte sa, ale ta paska cez oci je strasne vtipna :) Ked nechcete aby vas spoznavali, navlecte to na figurinu a nemusite si zaciernovat oci :) Tak som si rypla a teraz vazne, outfit sa mi velmi paci odhora az dole, retro je super. Zelene

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 09:33

Nešlo o nemožnost poznání, jen je to jediná fotka, kterou mám, myslím, že je povedená, ale tvářím se tam jako blbec. Originál zde - myslím, že mi to nijak nepomůže :D Omlouvám se, polepším se!

 
TiBla
50 příspěvků 30.10.13 13:26

Nie vzdy to vyjde :) Kazdopadne vyraz-nevyraz, hned je to lepsie :D

Příspěvek upraven 30.10.13 v 13:26

 
Saxofon
508 příspěvků 30.10.13 09:08

Bezva, bezva a ještě jednou bezva krásnému retru. Šaty mají správnou délku a každému, kdo vám zkusí říct, že je máte zkrátit dlaň nad kolena, zlomte nos. Kabát je krásný a hodně by mě zajímalo, kde jste ho koupila, jen mě zarazila ta krátkost jeho rukávů, ale potkávám to tak často, že se bojím, že je to nějaká nová móda. Boty a kabelka vypadají dokonale. Jen šátek bych asi vyměnila za hnědý, ale to je jen detail. Zelené jak tráva.

 
aleale
24 příspěvků 30.10.13 09:38

Dokonalá!

 
kayav  30.10.13 09:47

I ten kufr za vámi by k vám mohl patřit, pak by to bylo skutečně stylové cestování :-)

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 09:55

Patří! :)

 
Smrtka
30 příspěvků 30.10.13 10:48

Moc pěkné. Zaujalo mě to už na Streetsofbrno. Je skvělé, že máte svůj styl a nebojíte se to ukázat. Tomu fandím :-)

 
Syslik1
95 příspěvků 30.10.13 11:14

Překrásné retro. Škoda, že si fotograf nepohrál i s Vaším výrazem, bylo by to dokonalé. Za mě jedině zelené.

 
girlie
91 příspěvků 30.10.13 12:22

Je to pekne, vobec mi nevadi to, ze je to tak poriadne retro.
Ale na fotke, kde Vam je vidiet celu tvar, sa mi zda, ze pouzivate prilis silne licenie, ktore Vam nelichoti. Tiez iny tvar obocia by spravil vela, ale mozno to fakt vseto skresluje Vas vyraz, ktory ako pisete nie je ok /to ja neviem posudit, neviem, ako sa tvarite bezne :)/

 
Ascari
315 příspěvků 30.10.13 12:42
Ne

Ano, je to strašně, ale strašně retro, až to hezké není. Stylově to je „sladěné“, ale takto to mohlo být sladěné na figuríně na výstavě o módě x-tých let. Nadto je to - nezlobte se - hrozně asexuální. Všechno, co tu dosud bylo, je v něčem přitažlivé, sexy, atd… ale tohle není nic z toho ani z jednoho procenta… připomíná to druhou světovou.

Příspěvek upraven 30.10.13 v 12:43

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 12:50

Pod šátkem je velký výstřih, pomůže to? :D
O to být sexy se nesnažím, ale z reakcí okolí (ne nutně blízkého, které by reagovalo pozitivně prostě proto, že je to moje blízké okolí) asexuálnost zrovna nevyplývá.
Každopádně nepočítám s tím, že to retro bude každému vyhovovat. Mně vyhovuje, reakce jsou vesměs pozitivní, takže asi není moc důvod něco podstatně měnit…

 
Pruhovaná
79 příspěvků 30.10.13 15:11

A co konkrétně si propanajána představujete pod pojmem „přitažlivé“ či „sexy“?
Tohle je přece tak libezně ženská móda!
A dvacet let to slečně rozhodně nepřidává, tak pět nejvýše a to je v tomto věku normální.
Moc se mi to líbí, i s tím líčením.
Kabelku si podle mne slečna může dovolit právě že je tak mladá, já už bych do ní nešla :-).

 
Ascari
315 příspěvků 30.10.13 16:23

To se těžko vysvětluje, je to kombinace prvků. Třeba to, že outfit nepřidává roky. Třeba to, že boty nevypadají stejně jako ty, co nosí šedesátileté ženy. Upjatý vzhled není sexy. Stylizace jako tato nejsou přitažlivé a sexy, stejně jako nejsou přitažlivé a sexy kroje. Atd. atd.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 21:10

Potkat 60letou babičku na 10centimetrových podpatcích, asi zírám :D A i upjatý vzhled podle mě může být sexy - často více, než výstřih a minisukně. Ale neberu Vám to…

 
Ascari
315 příspěvků 30.10.13 16:35
Příklad

VELMI přitažlivé a sexy je například tohle:
http://www.modnipeklo.cz/inspirace/682/

Byly tu lepší příklady, jenže „letnější“, a tudíž těžko srovnatelné s kabátem.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 21:06

Omlouvám se, ale tento model mi připadá ve spojitosti se mnou naprosto mimo. Je to žena podobného věku, v sukni a na podpatcích. Tím podobnost končí. Mám tomu rozumět tak, že se mám raději vykašlat na styl, který je mi vlastní, vzít si krátkou sukni a budu supersexy? Děkuji, nechci… Nemluvě o tom, že slečna mi v daném modelu nijak extrémně přitažlivá nepřipadá. Je hezká, má dlouhé hubené nohy. Kočka, to jo. Ale tak nějak normálně… Což automaticky neznamená, že je nepřitažlivá, připadá mi, že tady někteří nevidí nic mezi téměř vyzývavostí a asexuálností.

Příspěvek upraven 30.10.13 v 21:08

 
Ascari
315 příspěvků 30.10.13 23:05

Neodvážil bych se říkat, co byste „měla“, to určitě ne. Jen jsem chtěl ilustrovat (aniž bych půl dne hledal) to, čemu říkám „přitažlivé“ a „sexy“. Jak bylo napsáno jinde, u retro modelů z jisté doby se s účelem „přitažlivosti“ tehdy asi ani nepočítalo. U těch dnešních modelů, které vypadají „obyčejně“, zase slečna/nositelka jinak vynikne. Tato konkrétní slečna je nádherná, ale obávám se, že mít na sobě retro styl „x-tá léta“, ani bych si jí nevšiml…

 
Rowanberry
314 příspěvků 30.10.13 15:33

A to ženy za druhé světové jako nebyly sexy?

 
Ascari
315 příspěvků 30.10.13 16:26

Během druhé světové by to možná bylo „elegantní“, ale určitě ne přitažlivé a sexy.

 
stricc  30.10.13 22:17

Na tom náhodou něco je. Mně se ta stylizace docela líbí, ale pravda je, že je to stylizace do běžné dobové vycházkové módy, která byla slušivá a decentní, ale sexy to ani být nemělo, na to byly určené jiné modely. Dnes to působí nápadně a nezvykle jako každá stylizace mimo střední proud a to je fajn, ale sexy to pořád není.
Otázka je, proč by muselo, slečna vypadá, že někam cestuje, kdyby seděla s Oldřichem Novým u baru, bylo by to něco jiného.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 22:23

Kdybych seděla u baru s Oldřichem Novým, přišel by na řadu ten výstřih, co je pod šátkem :D No ne, vážně - co by na tom bylo podle vás možné změnit, aby celek zůstal retro (třeba i „autentický“), ale zároveň to bylo sexy? Já už asi nic lepšího nevymyslím…

 
Ascari
315 příspěvků 30.10.13 22:56

Stricc má pravdu v tom, že „sexy to ani být nemělo“. Myslím, že tehdy se tyto dva aspekty hodně oddělovaly, buď to bylo jedno, nebo druhé (s pár výjimkami, snad). Takže „slušivé a elegantní“ bylo pro dámy/dámičky, kde upjatá=slušná. „Sexy“ bylo pro tanečnice, které vyslýchal rada Vacátko. Co taky čekat od doby, kde děti vykaly rodičům a kdy sex před svatbou byl spíš zvláštnost než norma. Chápu, že jako celek to má určitý „message“ (vím, co dělám, a není to náhoda, že jsem tak oblečená), ale prostě z principu mi přijde, že s přitažlivostí se nepočítalo. Přitažlivé tehdy nebyly ani plavky nebo prádlo.

Příspěvek upraven 30.10.13 v 22:58

 
Grine Kuzyne
243 příspěvků 31.10.13 00:16

@Ascari To je pak o tom, jak má kdo nastavenou hranici mezi svůdností a vulgárností. Pro mne přitažlivost = neodolatelnost v tom nejlepším slova smyslu, tzn. ženskost kombinovaná s jistou dávkou vznešenosti a důstojnosti, ale i rafinovanosti (na tu dojde asi po sundání šátku, jak píše Misial výše :-)). Tento způsob „prezentace“ ji podle všeho vyhovuje a na ty, na které by zabral jiný způsob být „sexy“, zřejmě ani necílí.

 
Oveeec
1368 příspěvků 31.10.13 11:43

Není pravda. Přitažlivý to možná nebylo z nedšního pohledu, ale když se tenkrát ženská před chlapem svlíkla do „nepřitažlivýco“ prádla, myslím, že to na něj mělo stejnej efekt, jako když dnešní chlap vidí dnešní ženskou v dnešním prádle.

 
stricc  30.10.13 22:58

X

Asi takhle. Prostě zvolila jste si model, který může působit svůdně na toho, kdo upadne do extáze z pouhého faktu, že vypadáte nápadně žensky, což samozřejmě vypadáte, a že se vymykáte dnešní módě, která je buď unisex nebo naopak prvoplánově vyzývavá, málokdy něco mezi tím.
V případě, že někomu nebude stačit zjištění, že jste žena, a chtěl by ještě něco k tomu, se obávám, že s tím už nic neuděláte, protože jste se zkrátka minula s preferencí daného subjektu. Sám o sobě ten model skutečně žádné rafinované erotično neobsahuje, když to trochu přeženu, tak žena oblečená takto ve 40. letech působila na okolí patrně úplně stejně jako dnešní žena v riflích a černém kabátku, prostě splynula s davem.
Asi s tím neuděláte nic. Budete zajímavá a nápadná a někomu se jistě budete velice líbit a někomu jinému zas pro změnu ne, ale tak to na světě chodí, ať už si na sebe vezmete cokoliv.

 
stricc  30.10.13 23:15

Ještě dodatek: nemůžu to teď najít, ale měla jste tady před časem nějaký model určený někam na návštěvu, červené šaty, copánek, byla jste to vy? To mi sexy připadalo, vzniklo tam zajímavé napětí mezi nevinně dívčím vzhledem a hlubokým výstřihem a výraznými rty, přitom to pořád bylo v mezích vší počestnosti, prostě přesně tak akorát. Tenhle model už je ale stylizovaný příliš „dospěle“.

 
misial
1394 příspěvků 30.10.13 23:22

@stricc Beru si z toho to, že je to vlastně všechno v pořádku i k tomu baru, dobře :D
Ano, pravděpodobně jsem to byla já. Šaty i lodičky byly totožné, tuším, že i rtěnka.
Tady , vkládala jsem to i do CJMDNS, kde jsem se zmiňovala o té návštěvě. A právě s tím ale podle mě mnohé uživatelky zde porovnávají a docházejí k tomu, že tam to bylo nedotažené, tady už ano…

Příspěvek upraven 30.10.13 v 23:23

 
buchtenzie
26 příspěvků 31.10.13 13:46

Řekněte mi nějakej důvod proč sexy. Proč by vůbec něco muselo být sexy. Podle spolužačky je růžová sexy, já si to nemyslím. Sexy jsou psí oblečky, sexy talíře, sexy toaletní papír, sexy sklenička. Proč prostě nevypadat hezky, rozumně a normálně, hm??

 
Ascari
315 příspěvků 01.11.13 18:43

Tak samozřejmě, nic nemusí být. Oblečení nemusí ladit, nemusí padnout, nemusí být hezké a nemusí být sexy. Primárně je každého věc, co nosí. Je ale lepší, když oblečení ladí, padne, je hezké a z pohledu muže v rámci možností je i sexy. Péřový kabát není sexy, bílé plavky ano, a proto se chodí na pláž v bílých plavkách, pokud se slečna chce líbit mužům (i ženám, dejme tomu). Jakmile se začnete ptát, proč by něco muselo být takové a takové, pak končí veškerá debata o módě, barvách, velikostech atd. To si totiž někdo může přisadit, proč by nemohlo oblečení dělat muffiny, proč by boubelky nemohly nosit bokovky a muži ponožky do sandálů.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 30.10.13 12:57

@Ascari Souhlasím s vámi. Je to povedené retro, ale maximálně na tématické karnevaly a zábavy. Vcelku se mi líbí, když má někdo jeden kousek inspirovaný 50./60./70./80­./léty, ale zbytek doladí moderně. Nevím, no, je to zajímavé, nutí mě nad tím přemýšlet, možná mi tam vadí boty a nejvíc kabelka, jinak by mi to asi přišlo OK.

 
macidlo
32 příspěvků 30.10.13 14:48

Mně se to líbí moc, vypadáte jak z dob mládí mý babičky, což se jen tak nevidí a to mi přijde právě skvělý. Ten kabát je nádhernej!

 
Blair
359 příspěvků 30.10.13 14:31

Nádherný kabát. A vlastně celý outfit, ale kabát se mi líbí nejvíce.

 
buchtenzie
26 příspěvků 30.10.13 16:39

Velmi se mi líbí Vaše barva vlasů :)

 
Lištička666  30.10.13 17:08

Nemám retro ráda, opravdu ne. Ale Vy se mi líbíte. Dokonale sladěné. Podívala jsem se i na originál fotky a jako blbec se tam rozhodně netváříte. Velké zelené.

 
Thaiss
24 příspěvků 30.10.13 17:31

Dávám zelenéa ani jsem se nemusela rozmýšlet :-). Velké plus za krásně uvázaný šáteček a stylový účes. Připomínáte mi fotky mé babičky za mlada- a to myslím jako poklonu.

 
Grine Kuzyne
243 příspěvků 30.10.13 19:49

Eňo ňuňo! :-)

 
stricc  30.10.13 23:27

@misial Ono je to těžké vyvážit, to je mi jasné. Rozhodně je zajímavé, jak rozdílně reagují ženy, které jedou po detailech hadříků, a muž, který se podívá na celek a má nějaký dojem :-)

 
Veroniq
264 příspěvků 30.10.13 23:44

Slečno, líbí se mi boty, kabelka, kabát, i ten viditelný kousek šatů. Šátek už mi tam moc nesedí. Dívala jsem se na fotku bez pásky a myslím, že vás dělá mnohem starší ta rtěnka (plus ten šátek). Odstín je to pěkný, ale v tomhle případě (navíc ještě k retro oblečení) přidává hodně let navíc, takže bych vám doporučila vykašlat se na vínovou a jít do nějaké veselejší barvy (možná stejné, jako máte na šatech, i když nevím, jak se snáší s barvou vašich vlasů, počítám, že špatné by to být nemuselo :)).

 
misial
1394 příspěvků 31.10.13 00:11

Co se týče toho líčení, ptala jsem se jednoho kamaráda, který ohodnotil, že na živo je to „decentní a vkusné“. Ale na základě té fotky jsem o tom také hodně uvažovala… Každopádně šaty jsou do oranžova, a do oranžové rtěnky nejdu :D

 
Veroniq
264 příspěvků 31.10.13 00:20

Aha, z obrázku jsem je vnímala spíš jako lososové, oranžové rtěnce se taky statečně vyhýbám :D Mně vínová rtěnka připadá taky jako decentní, spíš mi šlo o to přidávání let :)

 
misial
1394 příspěvků 31.10.13 00:31

Chápu. To mě ve dvaceti moc netrápí :)

 
Verys-ek
226 příspěvků 31.10.13 00:13

Absolutně super, vymyšlené do posledního detailu a přitom na vás tak přirozené. Kabát vám skutečně závidím.
A prozradila byste mi, jak jsou řešené šaty od pasu nahoru a zda je to letošní úlovek? :)

 
misial
1394 příspěvků 31.10.13 00:32

Celé šaty si můžete prohlédnout zde . Jsou z loňské kolekce…

 
surabaya
395 příspěvků 31.10.13 11:55

Tak tohle je krásné, už dlouho mě tu nic tolik nezaujalo. Staromódní (a elegantní) v nejlepším slova smyslu. I fotografické aranžmá je velmi povedené, kufr úžasný.

 
marketuska
103 příspěvků 31.10.13 18:27

Krásný retro (nikoliv staromódní, jak psali někteří výše) outfit a ještě k tomu perfektně barevně sladěný. A ten kabát a kabelka…Ach, závidím :-)

 
Voldemortka
361 příspěvků 31.10.13 20:11

Retro, jaké bych chtěla potkávat denně v ulicích, se vším všudy!

 
-Kristýna-
6 příspěvků 31.10.13 22:37

Krása krása. Cododat.

 
ove
234 příspěvků 01.11.13 11:49

Milovnice retra teda nejsem, ale kouzlo se tomu upřít nedá.

 
Emily B
33 příspěvků 16.04.14 16:31

Moc se mi to líbí a boty s kabelkou jsou úplně k sežrání, celé je to super, myslím že i hodně pohodlé, tleskám Vám.

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 18:33
Nelíbí

Tenhle model mi celkově přijde staromódní, je to usedlá paní ve věku 50 až 60 let. Takovou kabelku nosila moje babička, šatičky sice nevidím, ale to prostě šatičky a kabátek je také hrozný. Připojuji se ke skupině NELÍBÍ.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity