fiškenzí 15.01.14 22:01

Ležérní - třeba do školy?

  • Košile - Only

  • Svetr - H&M

  • Kalhoty - Marks & Spencer

  • Baleríny- H&M

  • Kabelka - LYDC

  • Řetízek - Six

  • Náhrdelník - Topshop

 Váš příspěvek
 
KoraKora
2281 příspěvků 16.01.14 14:11

Tohle strašně přidává kila. Sorry, baleríny jsou příšerný a svetr by byl lepší s dlouhým rukávem.

 
corrigan
2631 příspěvků 16.01.14 14:12

Ležérní jistě, nicméně krabicovaté na entou.

 
cinnnamon
216 příspěvků 16.01.14 14:15

Mne sa to paci. zniesli by ste aj vyraznejsi sperk, goralky sa mi zdaju prilis jemne k tomuto outfitu. topanky rozhodne vymenit. ovela lepsie budu clenkove vyraznejsie topanky aj conversky alebo snurovacie topanky. Tieto k tomu fakt nenoste, kazi to cely dojem.

 
razorblade_reloaded  16.01.14 14:19

Myslim si, ze mate tak o 10 kilo min, nez na kolik na tyhle fotce vypadate. jako neni to vylozene peklo, ale pusobi to na me podivne. mozna by tomu prospely dlouhe rukavy svetru a masivni nahrdelnik - ten retizek je osklivy a to pod limeckem neni poradne videt. byt jsem na pekle mensinovym zastancem placatych bot, u tohohle outfitu se nelibi ani me

 
Alizon
1233 příspěvků 16.01.14 15:13

Kabelka dobra, kalhoty dobre, kosile proc ne. Ale ten svetr je uplne beztvary a vytvari vam neforemny vrsek. Ceho jsem se uplne lekla jsou ty boty. Nemam nic proti balerinam, ale tyto konkretni placicky to uplne zazdily.
O co lepsi by byly nejake lepe tvarovane baleriny s mensim podpatkem nebo treba oxfordky. Navic vypada ze jsou vam male/uzke/prilis vykrojene - nohy vam z nich podivnym zpusobem lezou ven.
edit: Jestli to jsou ty stejne boty co mate na sobe u predchoziho outfitu (s Mickey Mousem) tak beru castecne zpet - tam ty boty vypadaji dobre, na tehle fotce jsou ale vazne divne.

Příspěvek upraven 16.01.14 v 15:23

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 17:15

Jsou to ty samé :-D Ale víte, tady bude problém v tom, že mam placatý a široký nohy, takže takhle zepředu je to divný :-D

 
vendulael
2151 příspěvků 16.01.14 18:16

Jestliže sama víte, že máte placatý a široký nohy, tak se prostě balerínám vyhýbejte, opravdu vám nedělají dobrou službu…

Příspěvek upraven 16.01.14 v 18:17

 
Alizon
1233 příspěvků 19.01.14 19:26

No jo, tak pokud jsou problemem placate a siroke nohy, tak tady na te fotce je krasna ukazka toho proc takoveto boty nenosit.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 16.01.14 15:26

Částečně asi blbá fotka, ale stejně si myslím, že toto je styl, který snese jen naprosto extra hubená vysoká žena. a ještě k tomu musí mít boty na podpatku. a bez korálků, ty tomu vzaly rebel nádech a nedaly žádný jiný.

 
Pozorovatel
271 příspěvků 16.01.14 15:33

Já bych ten svetr nezatracovala. Nezkusíte pro nás vyblejsknout, jak by to vypadalo bez košile a místo ní pod ten svetr nějakou hladkou nevzorovanou košilku? (jako vydávat svetr za halenku, když už má krátký rukávy). Sice to pak bude asi úplně „obyčejný“, ale nebude vás ta košile snad vycpávat. Jinak souhlasím, že takto vám to asi přidává kila.

edit: koukla sem k vám na blog, tak radši můj komentář úplně ignorujte. Mohl by vás rozčílit.

Příspěvek upraven 16.01.14 v 15:48

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 17:02

Tentokrát mě nerozčílil! :-) Jak jste si jistě přečetla - konstruktivní kritika je naprosto v pořádku. A nevěnovala jsem se kritice své, berte to v potaz, děkuji! :-)

P. S.: Potrefená husa…(doplňte si) ;-)

Příspěvek upraven 16.01.14 v 17:04

 
razorblade_reloaded  16.01.14 20:32

Jeeeee… byla jste mi sympaticka, tim jak berete modu… ale mela jste ten blogovej prispevek zapotrebi? vsechny nejsme tak hrozny kunhuty:)

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 20:55

Vždyť hned na začátku je, že ne všechny jsou takové :-) Zrovna Vy k nim dle mého nepatříte.

 
Nathalocka
66 příspěvků 16.01.14 15:41

Súhlasím s príspevkami vyššie. Sveter je zlý- hovorím z vlastnej skúsenosti- mala som ten istý, nerozvážne v rýchlosti kúpený v zľave. Následne putoval mamine, ktorá má 5kg aj s posteľou. Na nej vyzerá fajn. (tým som chcel povedať iba to, že sveter je zomstrašne nešťastného materiálu a podľa mňa opticky pridáva kilá a rozširuje) inak ostatné podľa mňa ok.

 
SagaN  16.01.14 17:02

Mně se to líbí i s chlupama, t. j. i s tím svetrem :-)

 
Ant.
245 příspěvků 16.01.14 20:12

Asi největší průšvih jsou ty boty, přesně takové ničí chodidla a podepíše se to ti na chůzi. Neříkám, že se musí nutně nosit zdravotní obuv, ale dají se pořídit balerínky s lepší podrážkou a i z lepšího materiálu. Pochybuji, že botky z HM jsou kožené. Navíc Vám vydrží déle než jednu, dvě a půl sezóny…

 
Micinice
198 příspěvků 16.01.14 20:41

Aneb jak si všude stěžovat na narážky na Vaši váhu, ale každým „outfitem“ si kila přidávat. A klidně o mně napište vulgární článek na svůj vulgární blogísek..

Příspěvek upraven 16.01.14 v 20:45

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 20:51

To opravdu nenapíšu, nemám totiž žádný blogísek. A vulgární také nejsem.

 
Fyre
135 příspěvků 16.01.14 21:05

Taky jsem se podívala na blog a docela mě pobavil.. „Myš z kanclu asi nebude nosit swaggerskej kulich“..bohužel bezmezný obdiv a chvála se nekoná, tak napíšu nenávistný článek stylem puberťáka, paráda.

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 21:08

Další, co to nepochopila.

 
Fyre
135 příspěvků 16.01.14 21:26

Tím se tedy nejsem tak jistá.. já tu taky nesklízím jen pozitivní ohlasy.. už tu o mě psali, že je to přeplácané, pak že s nádechem lacinosti, kvůli odbarveným vlasům a nejvíc mě pobavilo, že to prý vypadá jako stejnokroj na noční šichtu :D..což určitě není konstruktivní kritika.. jenže já si to tak neberu :)

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 21:36

Vážená, pokud jste ten článek opravdu četla a jste objektivní, zajisté jste si všimla, že v článku stojí, že popisuji kritiku, kterou sklidili ostatní, protože pokud bych narážela na kritiku mne samotné, bylo by to hodně subjektivní (není to tam takhle doslova, ale je to ve stejném duchu). A určitě jste na začátku také četla, že NE všechny jsou zde takové. Doufám, že jsem Vám to lépe osvětlila, a Vy už mne také lépe pochopíte. :-)Mimochodem - noční šichta je masakr! :-D

Příspěvek upraven 16.01.14 v 21:38

 
Fyre
135 příspěvků 16.01.14 21:50

Vím, že článek byl hlavně o ostatních a taky nepopíráte, že ne všechny tu jsou takové „kunhůty“..ale myslím, že nebýt kritiky na vaší osobu, tak byste nic takového nevyplodila, v tom byl podle mě podnět k napsání toho článku..a zrovna ne moc šťastně.

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 21:56

O tomhle už jsem uvažovala déle, bohužel se to takhle sešlo :-)Ale chápu, vypadá to tak :-D Ale není to tak :-)

 
Pozorovatel
271 příspěvků 16.01.14 21:57

Těch „nepochopených“ blogerek je asi více :) http://www.kamilaklara.com/…hell_19.html Tak se tím už netrapte.

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 22:02

Ta holka mi mluví z duše :-D Zřejmě nejsem jediná, kdo si to myslí, děkuju Vám! :-)

 
Lenka M.  17.01.14 09:53

Šmankote tak si založte klub ublížených blogerek a hýčkajte si tam svoje boliestky NE ASI!

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:25

My nejsme ublížené, my jsme nasr. ané! :-D

 
Monimo
3 příspěvky 17.01.14 11:31

Tak jsem si musela ten tvůj blog post přečíst a pobavil a skoro úplně souhlasím s tím, co píšeš. :)

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:10

Děkuji, toho si cením :-)

 
Korytt
271 příspěvků 18.01.14 15:09

A sakra…mezi tebou a Kamila Klára je propastně velkej rozdíl, nemíchej tady jabka s hruškama…vkus, styl i způsob vyjadřování…kopeš úplně jinou ligu…samozřejmě tu nižší. Konstruktivní rada…pořád se oháníš, že tě nikdo nechápe (tvůj smysl pro humor, ironii) tak přestaň být ironická, nebo se prostě přestěň urážet, že ti kdekdo nezobe z ruky. Tvoje outfity tady jsem si prohlídla a není co hodnotit…neumíš prodat svoje přednosti, ale co ti jde skvěle…zvýraznit nedokonalosti. Zkus začít znovu a líp

 
fiškenzí
56 příspěvků 18.01.14 18:45

Po stopadesáté opakuji - nejsem uražená. :-) A děkuji vám, už jsem si všimla - zde ze slušných komentářů - že tento není trefou do černého, toho názoru jste i vy, tedy další v zástupu - něco na tom tedy bude :-)

 
Pozorovatel
271 příspěvků 18.01.14 16:37

A vyhnali jsme i Johanku! To je docela škoda.

Příspěvek upraven 18.01.14 v 16:40

 
Dahllie
2222 příspěvků 18.01.14 17:41

Jen mě štve, že ty princezničky se cítí děsně ublíženě a nepřemýšlí nad tím, že by třeba mohla být i chyba jinde než u rejpavosti pekelnic, třeba i u nich. Na druhou stranu, kdo z nás v nějakých patnácti až dvaceti poslouchal, co mu říkali ostatní :-D

 
stricc  18.01.14 18:22

Princeznička, která se hluboce urazí, když jí někdo slušně napíše, že se jí ta kombinace moc nepovedla nebo že to prostě není hezké, má zkrátka smůlu. Jenže ono těm holkám nelze zazlívat, že nesnesou, jak si z nich každou chvíli někdo dělá terč pro vlastní jízlivost. Jistěže nejjednodušší řešení je nedávat sem nic. Na druhou stranu je nesmysl čekat, že kdo sem něco dá, bude trpně snášet nejen normální věcné poznámky nebo slušně formulovanou kritiku, ale i všechny jedovatosti, ve kterých se tu některé komentátorky rády předhánějí. Na to jedna nemusí být ani puberťačka, aby ji to vytočilo.

 
fiškenzí
56 příspěvků 18.01.14 18:47

Děkuji za tento komentář, je skvěle a dle mého objektivně napsaný! :-) A je také velmi trefný :-)

 
JohankaK
182 příspěvků 03.08.16 22:47

Och, po 150 letech jsem zjistila, že mě tu někdo zmínil :D!
Za sebe zpětně musím poznamenat, že některé outfity bych si nevzala a ano, teď mi taky tolik nelahodí oku…ale je strašně těžké (minimálně pro mě, třeba) si komentáře nebrat a neurazit se, případně se úplně nerozbrečet. Myslím, že jeden dva názory, které nejsou zrovna úplně adorující, člověk přečte, zkusí se díky nim kouknout na věc z odstupu a je to v pohodě. Ale když se jich sejde víc, je to těžký :D.
Ale jsem ráda, že si tu teď můžu pročítat komentáře k svým fotkám a s většinou i souhlasím a vidím, že by to šlo udělat úplně jinak. Možná to tak fiškenzí má taky tak.

 
babakoko
202 příspěvků 16.01.14 21:34

Nebudu opakovat výše zmíněné, ale zkuste kalhoty s vyšším pasem a věci do nich zastrkat ( ne ten svetr samozřejmě), i s balerínami vás to trochu prodlouží.
Jo a líbí se mi košile. Zbytek nějak přehodnotit a překombinovat :-) Edit: napsala sem baleríny s odporným ý :-D

Příspěvek upraven 16.01.14 v 22:28

 
Micinice
198 příspěvků 16.01.14 22:05

Tak já teda ještě jinak..Na slečně je vidět, že ji hadříky baví, což je v pořádku. Jen je to ještě jaksi „v plenkách“ a funguje na principu „Buď mě chvalte, nebo držte zobáky. V opačném případě budete znemožněny v mém dalším článku“. Zatnout zuby, nechat si nakydat na hlavu jak pozitivní, tak negativní názory, srovnat se s krutostí internetů a bude to cajk..

 
fiškenzí
56 příspěvků 16.01.14 22:11

Ano, je to v plenkách, ale na Vámi zmíněném principu to nefunguje - beru kritiku, ale ne tu, která nedává smysl. Ne jen ve svém případě, nýbrž ve všech. Myslím, že krutosti (nebo krůtosti? :-D) internetu, potažmo MP si užívám již teď :-)

 
Nian
124 příspěvků 17.01.14 00:16

Jejda, tohle vás hrozně - zestařuje? Myslela jsem, že jste úplně jiná věková kategorie. Od pasu dolů to vypadá jako běžné, fádní oblečení pro zralou ženu do kanceláře nebo za kasu, včetně tašky s nákupem. Košile celkem fajn, ale ten svetr je takový babičkovský, ještě s tím náhrdelníkem… Přidala jste si kila i pár (desítek?) let…
Edit: Jinak postavu máte hezkou, jen to úspěšně tajíte.

Příspěvek upraven 17.01.14 v 00:17

 
Catlin
166 příspěvků 17.01.14 05:38

Myslím, že by Vám víc slušel výstřih do V, jako na těchto fotografiích: http://blog.repeatpossessions.com/…rt-lemontree

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 13:04

Děkuji, to se mi líbí, zkusím to :-)

 
NellieLovett
2314 příspěvků 17.01.14 08:35

Nosíte balíry v lednu? Není Vám zima? Nerýpu, jen se ptám..

 
Karin
3401 příspěvků 17.01.14 09:32

Když leden vypadá jako březen, tak to nemusí být tak hrozné…

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:11

Přesně tak :-D a silonové ponožky jsou také mocné kouzelnice :-)

 
buitenlander
44 příspěvků 17.01.14 09:01

Mně na Vašem outfitu nesedí ty korálky okolo krku a taky že Vás to dělá trochu „naducanou“, jak už bylo řečeno, ale napadlo mě, že oboje by se dalo vyřešit páskem v pase. Nevím, jestli by byl lepší nějaký široký nebo naopak úzký třeba jen ve výrazné barvě, ale nahradil by tak korálky a navíc by Vám zdůraznil pas, možná by to stálo za vyzkoušení :)

 
Karin
3401 příspěvků 17.01.14 09:24

Košile a svetřík vypadají strašlivě neforemně, dělají vám beztvarou postavu a přidávají kila. Ta polyuretanová kabela taky není žádná výhra (o. k., já vím, že teď frčí), ovšem ty šlupky na nohou jsou nejvíc… Kdyby vaše nohy uměly mluvit, jenom by řvaly :-D

 
Karin
3401 příspěvků 17.01.14 09:46

Tak jsem ještě mrkla na ten „blogísek,“ který tady vzbudil takový ohlas :-D a musím říct, že mě příjemně překvapilo minimum chyb, hlavně např. v interpunkci, která je pro většinu vašich kolegů velikou bolístkou… Obsah nehodnotím, ale forma je fakt nadstandardní.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:12

Děkuji, gramatika je zřejmě mojí silnější stránkou, než outfity :-D :-)

 
jumbeee  18.01.14 18:25

To nevím. Před „než“ se v tomto spojení čárka rozhodně nepíše ;).

 
fiškenzí
56 příspěvků 18.01.14 18:41

Děkuji za opravení, zase jsem si rozšířila obzory - před slovem „než“ jsem to vždycky pletla :-)

 
Karin
3401 příspěvků 20.01.14 10:44

Zjednodušeně - když je za tím než věta (sloveso), tak tam dejte čárku. Ale když je tam jenom nějaký větný člen, tak ne.

V angličtině jsem lepší než v matematice.
(bez čárky, protože za než není věta)

V angličtině si vedu líp, než bych si vedla v matematice.(čár­ka odděluje vedlejší větu)

Příspěvek upraven 20.01.14 v 10:50

 
fiškenzí
56 příspěvků 20.01.14 19:17

Díky! :-) Já už jsem si to taky hledala, ale tohle je dobrej příklad :-)

 
labrys
74 příspěvků 17.01.14 10:06

Četla jsem Vás článek, základní inspirace je dobrá, ale praktické provedení už rozhodně ne! Pokud něco píšete veřejně, tak si dávejte pozor jakým jazykem a formou píšete… pokud užíváte hovorový slang, užívejte ho v celém článku a ne jen někde, kde ani není vsazen do kontextu. Myslím, že žijeme v České republice máme nádherný jazyk a s tím spojenou i jeho kultivovanost. Tímto článkem jste se odsoudila k povrchně smýšlejícím „blogerínkám“, které evidentně propadají minimálně z českého jazyka. V základním konceptu s Vámi souhlasím, především mě velmi pobavilo : Jejich tempo je kritické, jejich revírem jsou diskuze, jejich nepřátelé jsou pěkný outfity, jejich úkolem je všechny outfity zhanobit! Krůty z Módního pekla! :-D
A teď k outfitu: Ten svetr Vás rozhodně rozšiřuje což je škoda. Myslím že mnohem lépe by vynikl buď na jednoduchém tílku nebo na typu: 180 cm, cca 50 kg i s postelí :) Líbí se mi kabelka, ale zasloužila by si mnohem lepší oděvní společnost :)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 10:07

 
Go-lightly
3428 příspěvků 17.01.14 10:35

Co, prosím, znamená „Jejich tempo je kritické“? Působí to na mě, jako by překračovaly povolenou rychlost.

 
Karin
3401 příspěvků 17.01.14 10:40

Mno, slovní spojení „odsoudila jste se k blogerínkám“ taky nezní zrovna česky…
A já osobně si nemyslím, že by zápisky v blogu musely být psány ryzím jazykem. Já cením to, že je to takřka bez chyb (na propadnutí určitě není), styl si holka ještě vytříbí… Navíc jinak se píše v klidu a jinak, když člověka něco vytočí a chce to rychle vrhnout na „papír“ :-D

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:14

Styl, jakým články píšu, je záměr :-) Jsem ráda, že vás to pobavilo! :-)

 
ionicera
4561 příspěvků 17.01.14 10:35

Škoda, že jsem si ten článek přečetla. Byla jste mi sympatická. A když jsme u hodnocení, tohle není ani na zelené ani na červené. Normální. Ale kdyby se tak oblékal každý. Mmc je mi přes 40,oblékám se strašně a obličej si do ikonky nedám, protože za 1.se za něj stydím, za 2.-nesedím v kanceláři a nemám zájem, aby mě lidé poznávali.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:15

Každému dle jeho gusta :-)

 
Užovka
38 příspěvků 17.01.14 11:02

Na první pohled se mi to docela líbilo – nebo mi to přinejmenším nevadilo tak, abych dala červené, ale když jsem koukla na Vaše ostatní fotky a zjistila, že máte cca o 15 kg méně než to vypadá zde… tak to asi nebude „to pravé ořechové“.

 
Vixenia
29 příspěvků 17.01.14 11:19

Milá slečno fiškenzí :-)

Objektivita jako taková je mimo laboratorní podmínky jev zatraceně vzácný. Tak se nedivte převaze subjektivně lazených komentářů. Z čeho jinak než z osobního názoru bychom podle vás měli při hodnocení vycházet? Preferovala byste pokrytecký přístup, kdy by hodnocení vyplývalo z toho, jak moc daná kombinace/prvek zrovna letí na všemožných módních blozích? Popřípadě aby věk nositelky omluvil, co se pozorovateli osobně jeví jako nevkus? Když už sama voláte po konstruktivní kritice, tak nám taky nějakou nabídněte ;-) Přiznávám, že z vašeho článku jsem ji nevyčetla.

Kokodák! (protože přiznávám se jsem dítě městské a nevím, jak dělá správná krůta, natož ta z MP).

Hudrry hudrrry!

Příspěvek upraven 17.01.14 v 11:48

 
Pozorovatel
271 příspěvků 17.01.14 11:45

Hudry hudry přece! A musíte mít krůtí pohled, jinak se to nepočítá! (A až na kokodák s Vámi souhladím.)

 
Vixenia
29 příspěvků 17.01.14 11:49

Děkuji, opraveno :-) Ale pohled si teď nemůžu dovolit, děsila bych studenty a to se prý nemá.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:17

Myslím, že konstruktivní kritiky je v mém článku převelice - ovšem i to může být subjektivní pocit! :-)

 
Vixenia
29 příspěvků 17.01.14 12:21

Nic není nemožné :-) Prosím o vypíchnutí oné kritiky, pro nás natvrdlé a přisleplé.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:44

Prosím, berte v potaz, že můj článek vykazuje spíše nas. rání a popisování daného, ale i přesto je tam kritiky požehnaně - zde pár příkladů(para­frázuji):

Starší ženy zde slečnám vytýkají, že outfit není pro jejich věkovou kategorii/pro jejich práci apod. - to mi jako konstruktivní kritika nepřipadá (vážně si myslím, že holka, které je dvacet si nebude oblékat styl ženy, které je 40 - chápete, co se tím snažím říct?).

Dále kritizuji, že: Pokud má slečna na sobě něco, co se objevuje i na různých blozích, je automaticky blogerkou (to mi nepřipadá úplně objektivní - ale toto není kritika jako taková, spíše zde kritizuji zdejší - někdy opravdu přestřelené - předsudky).

Nebo mi nesedí kritika toho, že vlasy neladí k outfitu - poněkud přehnané, nemyslíte?

A nyní na této diskuzi (ano, to v článku není, jen na to poukazuji) se samy (ženy zde) nachytaly: namísto kritiky outfitu začaly narážet na mne a můj blog, outfitu už se téměř nikdo nevěnuje, dokonce se objevují i příspěvky, kde je kritika pouze blogu - nepřipomíná vám to něco? Dovolím si vám to připomenout sama - opět to s kritikou outfitu NEMÁ co dělat.

A po tom, co jsem vám zde „vypíchla“ některé - myslíte si, že jsem pouze nespokojená s tím, že červené ramínko se pomalu stává mým doplňkem? Bohužel, zklamu vás. A doufám, že i vy budete ochotna říci, že v něčem se nepletu (samozřejmě se ale mohu v lecčems plést - přeci jen je můj blog psán s jistou mírou subjektivity) Proč si myslíte, že o tom píše i jiná „blogerína“ (viz přidaný odkaz výše v diskuzi)? Myslíte, že jsem jediná, kdo je podobného názoru? Rozhodně ne! :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 17.01.14 12:54

A nepodceňujte ženské kolem 40, mnoho z nich se obléká lépe a mladistvěji a s větším stylem a vtipem než „vy mladé blogeríny“. ;-)

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:58

Ano, jsou takové, těm se ale v článku nevěnuji. Sama znám jednu velmi šmrncovní čtyřicítku, která mnohdy předčí mladé holky :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 17.01.14 13:02

Bodejť. Já už dlouho přemýšlím, že bych sem vrzla nějakej můj stylingovej bonbónek, ale furt to odkládám. Alibistický důvody jsou „nemá mě kdo fotit - to je pravda, někdo by mě poznal - to se taky může stát, nikdo nestojí o starou bábu - i to je možný“. Nicméně po pravdě řečeno se mi nechce zabejvat těma reakcema, který lze očekávat všelijaký a tušim, že by jich bylo pár „peprnejch“ a nějak to nemám zapotřebí. Dělám jen věci, ze kterých mám radost. :-)
Přeju vám, ať se vám daří blog. :-)

PS: jak mám vědět, jestli jsem krůta? podle mě ne, ale víte, jak to je - každej blázen je přesvědčenej, že je normální. Já si myslim, že normální nejsem. :-) Zařaďte si mě, kam chcete. :-D

Příspěvek upraven 17.01.14 v 13:03

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 13:07

Zkuste to, třeba se pro změnu setkáte s chválou! :-) Krůta nejste, už podle Vašich příspěvků byste sama mohla soudit, že ne :-D :-)

A děkuji Vám! :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 17.01.14 13:12

Já vám taky děkuju. :-)
A víte co? možná to fakt zkusím. Uvidíme. Přespím to a přehodnotím, svolám schůzi pro a proti a možná, když bude správná konstelace hvězd, tlak vzduchu a cena pohonných hmot, možná to udělám. :-D

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 13:18

Hodně štěstí s cenou pohonných hmot! :-D

 
Vixenia
29 příspěvků 17.01.14 13:38

Starší ženy zde slečnám vytýkají, že outfit není pro jejich věkovou kategorii/pro jejich práci apod. – to mi jako konstruktivní kritika nepřipadá (vážně si myslím, že holka, které je dvacet si nebude oblékat styl ženy, které je 40 – chápete, co se tím snažím říct?).

Nemám místní galerii pročtenou skrz na skrz. Výpisky, typologii ani statistiku komentářů si taky nedělám :-) Ale nepřijde mi (subjektivní všeobecný dojem na základě průběžného prohlížení a čtení), že by tu většina hodnocení byla formulována stylem, jaký naznačujete. A co přesně je špatného na poznámkách o vhodnosti k nějakému věku, povolání, příležitost ap.?

Nebo mi nesedí kritika toho, že vlasy neladí k outfitu – poněkud přehnané, nemyslíte?

Ad trefnost: ne, nemyslím si to, ba právě naopak :-) Když si vybírám oblečení, snažím se zohlednit i to, jak mi jde k barvě vlasů a pleti. Zastávám názor, že i v takovýchto drobnostech tkví umění oblékat se (a ne, tímto neříkám, že já sama to kdovíjak umím).

A nyní na této diskuzi (ano, to v článku není, jen na to poukazuji) se samy (ženy zde) nachytaly: namísto kritiky outfitu začaly narážet na mne a můj blog, outfitu už se téměř nikdo nevěnuje, dokonce se objevují i příspěvky, kde je kritika pouze blogu – nepřipomíná vám to něco? Dovolím si vám to připomenout sama – opět to s kritikou outfitu NEMÁ co dělat.

Tak tohle mi přijde jako laciná střela ;-) Samozřejmě, bylo by… hmm… formálně vhodnější, aby se pro váš článek vytvořilo samostatné vlákno v čistě diskuzní části fóra. A pak nejlépe další pro hledání konstruktivní kritiky… pro názory jak dělá krůta, pro pochvaly vašich názorů, pro pochvaly nesouhlasů k vašim názorům… etc. Nepraktické a kostrbaté. In my humble opinion, of course :-)

A po tom, co jsem vám zde „vypíchla“ některé – myslíte si, že jsem pouze nespokojená s tím, že červené ramínko se pomalu stává mým doplňkem? Bohužel, zklamu vás. A doufám, že i vy budete ochotna říci, že v něčem se nepletu (samozřejmě se ale mohu v lecčems plést – přeci jen je můj blog psán s jistou mírou subjektivity) Proč si myslíte, že o tom píše i jiná „blogerína“ (viz přidaný odkaz výše v diskuzi)? Myslíte, že jsem jediná, kdo je podobného názoru? Rozhodně ne!

Zklamání (tj. nenaplnění očekávání) se nekoná, pardon :-)
Neříkám, že se ve všem pletete. Jen si dovoluji s vámi ve spoustě věcí nesouhlasit :-)
Blog druhé slečny neřeším, nečetla jsem ho. Každopádně názorová kvantita není všechno :-)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 13:41

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 13:53

V pořádku, nemusíte se mnou souhlasit, každý všechno vidí jinak :-)Beru Váš názor, má hlavu a patu, důvod, proč takový názor máte, je též viditelný. Děkuji Vám :-)

Edit: A ano, názorová kvantita není všechno, ale už na něco poukazuje. :-)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 13:55

 
Vixenia
29 příspěvků 17.01.14 14:16

Také děkuji, že jste reagovala :-) Pěkný den a hodně zdaru (nejen) s blogem.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 14:25

Děkuji! :-)

 
jumbeee  20.01.14 19:42

K tomu, o čem vypovídá kvantita názorů, z celého srdce doporučuji tuto pohádku ;).
Jestli vám přijde přehnané oblékat se podle toho, jaké máte vlasy a pleť, je asi každá debata o oblékání marná. Nikdo neříká, že máte ladit vlasy k oblečení. Měla byste to dělat přesně naopak.

 
fiškenzí
56 příspěvků 20.01.14 20:40

Nepřipadá mi přehnané to sladit, to je dobré, ale připadá mi přehnaná kritika k tomuto :-)

Edit: A prosím, rýpněte si do mě ještě v něčem, co se nebude týkat outfitu, to sem do této diskuze patří ze všecho nejvíce. :-)

A ještě jednou si dovolím editovat: Jedním z aspektů oné pohádky je i kvantitativní (špatný) názor, ale též také podlézání a snaha zalíbit se - což názor kvantit poté poněkud znehodnocuje.

Příspěvek upraven 20.01.14 v 20:49

 
jumbeee  20.01.14 20:55

Jasně. A snaha zalíbit se a udělat si reklamu se mezi blogerkami nevyskytuje! :D Stačí si prohlédnout komentáře u sebehoršího outfitu. Příkladem budiž nedávná košilová variace Johanky.

 
fiškenzí
56 příspěvků 20.01.14 21:05

Dělám ten blog pro sebe a počítám s tím, že se líbit nemusím - každý má jiný vkus. Přesto se za „blogerku“ jako takovou nepovažuji (to mi, prosím, nerozmlouvejte, klidně si ale myslete něco jiného).
Víte, kritika typu: dělá to z tebe krabici, zakrývá to tvé přednosti - ta je naprosto v pořádku - dokáže člověku pomoci, nějak ho dále vyvíjí. Ale co mi přijde zcestné (dovolím si citovat jednu diskutérku přímo z této diskuze): „Aneb jak si všude stěžovat na narážky na Vaši váhu, ale každým „outfitem“ si kila přidávat. A klidně o mně napište vulgární článek na svůj vulgární blogísek..“ Je to podle Vás kritika konstruktivní (kromě podotknutí, že jsem si tímto přidala kila?)? Myslím, že není.

 
Dahllie
2222 příspěvků 17.01.14 11:42

Nojo, jste mláďě tak potřebujete provokovat. S tím blogem jste ze sebe udělala krůtu taktéž. To není nadsázka nebo ironie, to je vaše ublížené ukňourané ego.
Co se týče tohohle modelu už bylo řečeno vše, prostě to z vás dělá krabici a ženskou o takových deset let starší než jste. Zkrácený nohy, žádná silueta. Jednotlivé prvky se mi líbí (až na ty boty, averzi mám danou Britkama, které chodí div že ne bosé), ale celek už ne. Tohle je oblečení, co můžete dát do diskuze „Co jsem měla dnes na sobě“, ale ne do Inspirace. I když to je zatím vše, co jste tu dávala. Prostě běžné oblečení ze kterého si na zadel fakt nikdo nesedne.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:18

Ani nepotřebuju, aby si ze mě někdo sedal na zadek :-) Ublížené ego za tím nestojí, opravdu, ale to zřejmě nikomu nevysvětlím… :-)

Edit: Myslím, že žádná slečna/paní sem nedává outfity proto, aby si z ní všichni posedali…toť můj názor :-)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 12:22

 
razorblade_reloaded  17.01.14 19:47

To neni pravda… ja pokazde cekam, ze si vsichni z myho modelu sednou na prdel. vazne

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 22:57

Dobře, tak od příště už budu mluvit jen za sebe :-D

 
any2
246 příspěvků 17.01.14 11:55

Tohle je škoda, kdyby měl svetřík dlouhý rukávy a byl trošku vypasovanější. Vyměnila bych i ty korálky, buď za něco delšího nebo naopak krátkého masivního.

 
Silver-Edged Axe
299 příspěvků 17.01.14 12:14

Pod tíhou komentářů jsem také klikla na váš blog. No, máte dost. Ale co byste nenapsala jen aby si vás někdo všimnul, že?

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:19

Tak to nečtěte :-) Blog si píšu pro sebe, pokud to někdo další čte, jen mne to těší!

 
Silver-Edged Axe
299 příspěvků 17.01.14 12:41

@fiškenzí No jistě že vás těší, když to někdo čte. Ale nebojte, já tam byla tam byla prvně a naposledy :-). Četla jsem i vyjádření k MP na blogu Kamily Kláry, a tam to prostě vyznívá úplně jinak. Není to jedovaté. A jedovatý plky dobrovolně a pro zábavu určitě číst nechci.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:49

Doufám, že jsem vás neotrávila na dlouho! :-)

 
Enka_N
328 příspěvků 17.01.14 12:35

No. Co tak na to říct. Problém je v tom, že ani jeden z Vašich outfitů není ničím zajímavý, výrazný, nebo dokonce, nedej bože, pěkný. V podstatě dvakrát kalhoty (z čehož dvoje Vám nesedí) s trikem a dnes kalhoty se svetrem, který Vám šíleně ubližuje (a jestli si myslíte, že jsem krůta, tak na to může jen říct, že sundat ten svetr je dobrá rada, která ubere minimálně pět kilo). Jo a btw, kombinaci džín a trika s Mickey Mousem bych úplně nenazvala „kombinací klasiky a něčeho odvážného“.
(Ale aspoň jste si nenarazila swaggerskou hučku jako KamilaKlára ve svém bolístkovém stěžováníčku, v tom zas máte malé bezvýznamné plus) :-D

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:53

Nemám vás za krůtu :-) Naopak, tato kritika je skvělá! Dokáže mne totiž posunout v něčem dál :-) A děkuji za bezvýznamné plus! :-D :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 17.01.14 12:52

Tak vám nevím, milá slečno, v podstatě s vámi v mnohém souhlasím, nicméně přesto okomentuju vaši potrefenost a nas. rání (jak sama přiznáváte) slovy učitele Tkalouna na adresu žáka Vágnera: „Nesmějte se mu, bude si myslet, že je vtipnej a zatim je jenom drzej.“ ;-)
Konstruktivně doplním: Souvisí to se způsobem, jakým vyjadřujete svůj nesouhlas s tím či oním. Směr je podle mě dobrý, jen to vypilovat, zjemnit a dát tomu pořádnou jiskru a ne levný úšklebek.

Příspěvek upraven 17.01.14 v 12:55

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 12:55

Děkuji, cením si toho, že se mnou v lecčems souhlasíte. :-)

Edit: Samozřejmě se na sobě pokusím zapracovat! :-)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 12:56

 
corrigan
2631 příspěvků 17.01.14 12:57

Se mi ulevilo, že jsem nedostala vynadáno :-D :-)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 12:58

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 13:00

Proč? Jste snad krůta? :-D Samozřejmě si nechám a nechávám poradit, ale pokud to má smysl a k něčemu mě to povede, včetně kritiky :-)

 
Betty J.
2031 příspěvků 17.01.14 13:16

Milá slečno Fiškenzí,

dovolím si napsat, co lze spatřit na fotografii v záhlaví této diskuse: je tam poněkud oplácaná osoba neurčitého věku ve špatně padnoucích kalhotách, svetru, který je menší, než by bylo třeba, a vyšmajdaných botách. Navíc vidím nákupní kabelu (z mého pohledu - tedy zcela subjektivní názor) nevalné kvality. Když jsem si přečetla, co píšete ve svém internetovém deníčku (občasníčku), nemohla jsem si nevzpomenout na své žáčky (především pohlaví ženského), kteří na každou výtku týkající se estetické stránky práce uraženě odpovídali „ale mně se to takhle líbí!“ (a v duchu nepochybně dodávali něco o hovězím dobytku, případně intimních partiích ženského těla), aniž by byli ochotni přistoupit na skutečnost, že i záležitosti uměleckého charakteru podléhají určitým pravidlům, jež je třeba si osvojit.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 13:20

Pokusím se ta pravidla osvojit, děkuji! :-)

 
Barbyl
1469 příspěvků 17.01.14 13:51

Tak konstruktivne - tohle se mi z Vasich modelu libi nejvic, ma to jiskru, potrebuje to ale doladit :conversky, masivni nahrdelnik, nebo wedges -boty na klinku, co by zepredu vypadaly jako ty vase baleriny- krasne by to prodlouzilo siluetu. Hlavne ta kosile ma potencial, me osobne ani nevadi ten svetr s kratkym rukavem pres ni.
outfit triko+kalhoty+co­koli na to- opravdu ne(jako inspiraci).Ne­zajimave, fadni a dost to pripomina kombinaci trik z trznice s napisy psanymi opravdu spatnou anglictinou.Uz dlouho jsme mimo CR takze konkretni napis se mi ted nevybavi, ale v ulicich jich vzdy potkavam spoustu a v ruzne kvalite.
k vasemu stylu a blogu - kritizujete tak jak je primerene Vasemu veku, zhurta, asi rychleji pisete nez premyslite -karate nas tady za urban legend pouzdrova sukne a propinaci svetrik (nebo co tam mate za priklad?)---kolik jste prosla stranek v inspiraci, ze toto napisete? trochu zbrkle, ze? Sama ocekavate komentare, konstruktivni kritiku…kolik jste toho sem napsala vy? prispejte k ruznym outfitum, konstruktivni kritikou (ano par prispevku od vas jsem zaznamenala, ale opravdu jen par na to, abyste si udelala celkovy dojem I na Vase hodnoceni jinych, tj. jak budou hodnoceny vase postrehy) a prosim kouknete radeji na Franche nebo na Klaraspoint nebo na opravdu profiblogy- tato „pani ze starehozeleza“ vasi reci a asi I vekem vzhledem k vam to umi supera s podobnou postavou jako mate vy:http://www.akeytothearmoire.com
pracuje tam I s tou dzinovou kosili.
Kvuli Vam a prispevkum zde (studuji spis psychologii hodnotitelu to am prinos I v me praci, pomery cervenych/zelenych moc neresim, potesi, kdyz se libim, ale opravdu libit se 100% je velmi osidne z velkeho vysluni vede uz jen cesta…dolu no.)A u me mnohe zde prispivajici videly jako vrchol Olympu prvni postnuty model do Galerie (prispivam I v CJMDNS a I vam doporucuji pro vetsi varku/priliv nazoru od vekove odlisnych uzivatelek)a zrovna ten kamilaklara dost nelichotive a hlavne bez rozhledu a nadhledu zkritizovaly:) nic proti tomu, libit se jim nemusim, vekove jsme 2× satra jak ony, ale par fakt si mely trochu vic progooglit:)
Preji Vam hodne stesti a vypiste se, je nazor ze k pocitu spokojenosti vypsani se pomaha, v anglictine tomu rikaji I feel all write:)

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 14:07

Děkuji za vaši kritiku/komen­tář/pohled - tento mi hodně dal :-)
Než jsem tento článek napsala, prošla jsem hodně stránek inspirace, hodně komentářů, prostě jsem si s tím dala práci - abych nekritizovala hromadně/obecně něco, co se vyskytne pouze v jednom či několika případech.
Máte pravdu, rychleji mluvím, než přemýšlím - jak na blogu tak ve skutečnosti. Mám s tím potíže snad o té doby, co mě naučili mluvit, ale bohužel to už asi nezměním.
Děkuji za odkaz na blog, je skvělý, Franche sleduji také delší dobu :-) Její outfity jsou skvělé - na svojí obranu musím prohlásit, že s blogem funguji devátý den, tudíž je opravdu ještě v plenkách, nemám takové zkušenosti - i proto dávám své fotky na MP, abych věděla, co doladit, kde mám ještě mezery a podobně, pokud se ale dočkám kritiky, která mi nic nedá, nikam mě neposune - k čemu mi to je?
Nejde mi jen o zelená ramínka, naopak, stojím o komentáře - ať už pozitivní nebo negativní - ale takové, ze kterých si mohu něco vzít - a jsem si jista, že to tak necítím jen já.
Děkuji za váš názor! :-)

 
Rowanberry
314 příspěvků 17.01.14 14:34

Co se týče těch komentářů, musíte se taky trochu naučit oddělovat zrno od plev. Schválně si všímejte, kdo co píše a k čemu, určitě pak brzy vypozorujete, kdo sem chodí kritizovat „blogerky“, komu se nelíbí retro, kdo sem chodí rýpat do čehokoli extravagantnějšího a kdo sem prostě chodí kritizovat cokoli. Názory mnoha přispěvatelek pak můžete brát s rezervou. Je tu ale i spousta lidí, kteří to fakt myslí dobře a snaží se poradit, i když bez kritiky se to někdy prostě neobejde.

Mimochodem být vámi, možná bych se vážně přestěhovala do vlákna „Co jsem měla dnes na sobě“, celkově tam vládne mnohem mírnější a konstruktivnější atmosféra a vašim účelům by to mohlo posloužit líp než Galerie.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 14:40

Děkuji, pokusím se držet Vámi zmíněných rad :-)

 
Vroony
59 příspěvků 17.01.14 17:49

Základní myšlenka není vůbec špatná ale…
Jiné boty - jak již bylo řečeno, možná i jiné kalhoty, ale ty jsou celkem v poho. Jiné doplňky - tyhle korálky k tomu nesednou jak stylem, materiálem, tak velikostí. Svetr by měl být celkově delší. Tyhle „podolky“ košil pod svetrem se mi líbí, ale tady mám dojem, že je vám ten svetr vyloženě krátký. A jsem taky pro dlouhý rukávy.
Taška, účes, brýle, postoj to maj u mě dobrý.
To je můj čistě subjektivní názor, protože objektivní já nevedu.
Ke zbytku, co se řeší výše, se vyjadřovat nebudu. Není to pro mě podstatné.

Příspěvek upraven 17.01.14 v 17:55

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 18:02

Děkuji za Váš názor - určitě mi pomůže se posunout :-)

 
SagaN  17.01.14 18:57

Víte, co mi přijde mimořádně zajímavé? Že si na Módní peklo stěžují jen ty, které jsou ve zdejším hodnocení nepříliš úspěšné… blog tady má jistě mnohem víc lidí, ale ještě jsem neviděla, že by si ty, co jsou ponejvíce chválené, veřejně žlučovitě stěžovaly, případně pomlouvaly zdejší členky. Samozřejmě ve jménu naprosté a upřímné objektivity, to dá rozum :-))
Zvláštní. Co všechno dokáže pochvala… a naopak :-))

 
vias
446 příspěvků 17.01.14 20:18

Ale to je snad přirozené a lidské, ne? Když mi někdo napíše, že ten outfit je úžasný, nenazvu ho krůtou. Na druhou stranu, když mi někdo napíše, že vypadám jako z popelnice (dosaďte si jakýkoliv jiný urážlivý komentář, které se tu občas objevují), tak se prostě namíchnu (i když třeba vypadám opravdu hrozně). Je prostě rozdíl mezi konstruktivní kritikou a urážením. Nejvíc se mi líbilo, jak toto podala Rowanberry - „naučit se oddělovat zrno od plev“. Tedy nevšímat si urážlivých komentářů, které k ničemu neslouží nebo postrádají potřebný takt, a pak zůstanou jen ty komentáře, které stojí za to číst, protože se z nich člověk něco dozví. Fiškenzí toto nevěděla, a tak se kvůli těm bezpředmětným, jízlivým komentářům naštvala (její komentář na blogu jsem nečetla, pochopila jsem to jen z místních reakcí). To je podle mě celé.

 
SagaN  17.01.14 21:15

@vias
Takže pokud by se jim na Módním pekle dostalo zaslouženého uznání, budou na něj pět ódy? Nejsou proti těmto stránkám zaujaty a priori? Skutečně není nad zásadovost a nestrannost.

Jestli jediným důvodem ke kritice těchto stránek je neukojená ješitnost (jako že ano, protože si stěžují ty neúspěšné), tak je to malicherné a kritika je v tom případě bezcenná, to jsem tím chtěla říct. Ať už se budou objektivitou zaklínat od rána do večera…

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 21:44

Prosím Vás, toto není v mé uražené ješitnosti, jak jsem zde zmiňovala již několikrát, stejně jako na blogu. I kdybych byla vychvalovaná, stejně tohle napíšu - protože nejsem jediná, která tu dostává (už nejspíš automaticky :-D) červená ramínka. A je tu plno děvčat, která dostanou ramínka v podstatě pro nic - to mi vadí, s tím mám problém. Zdůrazňovala jsem, že kritiku mou v článku nezmiňuji - zavánělo by to pošramoceným egem - a to já nemám. Jsem tu krátce, tudíž mi ještě potrvá oddělit zrno od plev - a také se člověk nemůže zavděčit každému - vždy se najde někdo, kdo je proti - v jakékoli situaci. Ale to, jak nevybíravým a poněkud nesmyslným způsobem jsou zde některé kritizovány, to jsem prostě musela vypíchnout, aby o tom ostatní věděli - nečekala jsem, že se díky tomu můj blog stane tak kontroverzní, ani jsem nechtěla nikoho osobně urazit - bohužel některé zde si to vzaly velmi osobně a poté mne urážejí - i přímo na blogu - a to bezdůvodně. V článku nikoho nepopisuji přímo, je to vzato z obecného hlediska - neútočím na jedinou ženu zde konkrétně. Doufám, že nyní už můj postoj lépe chápete :-) Děkuji Vám! :-)

Příspěvek upraven 17.01.14 v 21:46

 
Go-lightly
3428 příspěvků 17.01.14 23:36

Chápu vás a cítím s vámi, ale to neodkecá to, že tenhle outfit je vážně slabý a že vaše kritičky v tom mají pravdu. I když ji třeba vyjádřily nešetrně.

 
fiškenzí
56 příspěvků 17.01.14 23:58

V pořádku, po poukázání na chyby je taky vidím, už vím, co je špatně a vím, co určitě změním, pokud si ho obléknu příště :-)

 
Dnešníden
80 příspěvků 18.01.14 15:18

NE. Tudy cesta nevede.

 
lindiste
347 příspěvků 20.01.14 07:20

Ženská, že vy máte pod všemi těmi vrstvami důmyslně ukrytý pas? Koukejte ho trochu zdůraznit! :) Jinak jsem na vašem blogu koukala, že máte pěknou tvář, tak ji taky neschovávejte. A co bych poradila - asi setrvat v hledání ideálního střihu kalhot (na sukně asi moc nejste, co?) a taky bot. Nemusí to být přímo nějaké vysoké podpatky, ale baleríny nejsou ani z módního ani ze zdravotního hlediska moc vhodné.

 
SalemSaberhamen
82 příspěvků 01.02.14 12:09

Vy byste okamzite mela opustit od balerinek a zacit nosit podpatky. Potrebujete je jako sul.

 
KrasavicePaníLesa
9 příspěvků 14.06.14 19:44

Pomoc, zachraň se kdo můžeš! Beru nohy na ramena a utíkám…

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity