fiškenzí 20.01.14 21:41

Pohodlný outfit do zimy.

  • Kabát, svetr - Mango

  • Džíny, boty - H&M

  • Kabelka - LYDC

  • Šála - Invuu


Reklama

 Váš příspěvek
 
Monys01
330 příspěvků 21.01.14 10:26

Chápu, že záměrem asi bude ukázat boty, ale hrozně vám celý outfit zkracuje nohy..

Příspěvek upraven 21.01.14 v 11:12

 
Dahllie
2222 příspěvků 21.01.14 10:27

Puberťačka jde do školy. OK. Boty jsou vtipný. Ale podívejte se na tu fotku sama, co vám to dělá s nohama, stal se z vás trpajzlíček se dvěma klobáskami místo nohou.

 
Kaama
116 příspěvků 21.01.14 10:44

Boty jsou sice hezký, ale sama jste někde psala, že víte, že nemáte ideální postavu, tak přeci musíte vidět a vědět, jaký efekt Vám ty boty udělají :/

 
Esmee
4402 příspěvků 21.01.14 10:49

Ty boty mě práskly do očí, to je fakt otřesná volba, jak už psali ostatní, strašně, ale vážně strašně Vám zkracují nohy. Vy byste byla moc pěkná ženská, kdybyste se stále neoblékala do outfitů, které Vám přidávají 10-15 kg, zkuste něco, co Vám zvýrazní siluetu, třeba nějaké zajímavé šaty, nebo cokoliv vypasovaného, tvarovaného se záševky, tyhle mikiny a svetry z Vás naprosto zbytečně dělají krabici a rozhodně ne boty v této naprosto nešťastné délce. Kabát by se mi líbil moc, kdyby pod ním nebylo to, co tam je. Škoda, pěkné děvče, které by mohlo vypadat skvěle.

Příspěvek upraven 21.01.14 v 10:54

 
blue0015
289 příspěvků 21.01.14 11:22

To, co nejvíc ubližuje celkovému vzhledu jsou rifle zastrčené do bot. Opravdu to zkracuje nohy. A taky mi přijde hrozná škoda, že se zahalujete do černo-šedých barev, celý outfit tak působí nevýrazně, obyčejně. Přitom máte krásné vlasy, obličej, umím si představit, jak by vám slušel třeba nějaký tlumenější teplejší odstín zelené.

 
Napipi
82 příspěvků 21.01.14 11:31

Kalhoty asi nebudou zastrčené, ale jsou krátké, je to délka 7/8? a ta bohužel na nikom jiném než hubeném a nohatém nebude vypadat dobře. Kdyby místo kalhot byla áčková sukně, místo dlouhého šedého svetru třeba růžový (dle bot) do pasu, hned by to bylo o něčem jiném..

Příspěvek upraven 21.01.14 v 11:35

 
fiškenzí
56 příspěvků 21.01.14 12:04

Jsou to dlouhé kalhoty zastrčené do bot :-) Nicméně musím jen podotknout, ve skutečnosti ty boty vypadají i takhle docela dobře, tahle fotka je focena z výšky, tudíž to zkresluje perspektivu :-) Ale ano, na téhle fotce mám opravdu kratší nohy :-D

 
corrigan
2631 příspěvků 21.01.14 12:49

Když nemáte kalhoty, vemte si sukni, když nemáte šedej svetr, vemte si růžovej, a když nemáte ani jedno, neberte si nic :-D
Vy jste asi veselá kopa. :-D

 
kocurM
595 příspěvků 02.02.14 13:05
A když nemáte nic, nepostujte na Pekle

Má pravdu.

 
razorblade_reloaded  21.01.14 11:42

A ja slecnu i docela chapu. kdybychom se vsichni oblikali jen tak, abychom se pokouseli co nejvic eliminovat nedostatky svych postav, tak by na svete byla hrozna nuda. ano, ze ji to zkracuje nohy vidim. to by videl i slepej. ale zaroven me to nijak nepoburuje, protoze celkove na me outfit pusobi prijemne a nositelka urcite nepusobi jako strasak do zeli.

 
Catlin
166 příspěvků 21.01.14 11:59

Šedá, černá a k tomu výrazné boty. Nápad určitě dobrý, ale souhlasím s tím, že Vám to zkracuje nohy. Navíc mám z toho pocit, že to postrádá švih. Možná by to vylepšil nějaký barevný šál nebo jiná kabelka…Ty natočené vlasy Vám sluší.

 
Fandy8
33 příspěvků 21.01.14 12:02

Tak stačilo si jen nevzít slimky to je celý.

 
celebrian
521 příspěvků 21.01.14 19:51

No, já vám nevím, jiný typ kalhot by do těch bot nenasoukala.

 
fiškenzí
56 příspěvků 21.01.14 22:17

Prosím Vás, tohle neberte jako nějaký útok, spíš jen jako řečnění Vaším směrem :-) Víte, kdybych k tomuhle neměla slimky, vypadala bych, dle mého, opravdu jako krabice - a k tomu kabátu, co mám na sobě - a že ten je dost krabicovatý, by to bylo snad horší než ty slimky :-) Ale to si můžu myslet jen já! :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 21.01.14 12:40

Výborný! Líbí! :-)

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 21.01.14 13:14

Až na ty zastrkaný nohavice v Martenskách (?) dobrý.

 
kayav  21.01.14 13:36

Máte hezké vlasy

 
Korytt
271 příspěvků 21.01.14 15:35

Jak již bylo zmíněno (jo vlastně…jsem zmiňovala já) totálně zabíjíte Vaše přednosti a poukazujete na nedostatky. Boty to nezachránily, dopomohly k pádu do hlubin.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 21.01.14 16:23

Drsným/punkovým/roc­kovým a jiným podobným způsobům oblékání moc nerozumím, takže se dobrovolně vzdávám komentáře, ale co se mi nezdá, je taška, protože vše ostatní je buď takové jednoduché basic nebo jsou to boty, které mají být nosným prvkem, zatímco taška je moc…slušňácká? prostě má jiný styl než to všecko ostatní.

 
Užovka
38 příspěvků 21.01.14 16:37

Vy máte „úžasnou“ schopnost oblékat se tak, aby Vám to dokonale zdeformovalo, co se dá. Takže i kdyby byly jednotlivé kousky sebehezčí, tak se na to dohromady moc pěkně nekouká. Přitom jste taková hezká slečna…

 
SagaN  21.01.14 17:40

Já si nemyslím, že tohle oblečení slečnu deformuje. Prostě není žádná Twiggy… Mně se to zdá celkem adekvátní, jen nohám by možná trochu pomohly spíš černé džíny. A zopakovat tu růžovou z bot třeba na šále.

 
AnoNe
858 příspěvků 21.01.14 18:49

Vážně ne? Proti oblečení ani nic nemám, i když je to nuda, nuda, šeď… ale ty nohy? Konkrétně ty nízké holinky? Vždyť to vypadá, jako když ty boty jsou o x centimetrů užší než ta noha.

 
anndie
22 příspěvků 21.01.14 18:56

A mně se to líbí. Rozhodně lepší, než kdyby v těch botách byly zastrčené vyhublé špejle. To pak vypadá jak barbína na podstavci.

 
DRW
1489 příspěvků 21.01.14 19:45

Hele krome bot na tom neni nic zajimaveho, navic, bych se Vami vyhybala tomuto stylu obleceni, velmi jemne receno mate tezky podvozek a kratke silnejsi nohy. Dam Vam dobrou radu a mozna z Vas bude celozivotne sik zenska. Najdete se v suknich, satech apod. Vim, ze pro vyznavacky pohodlnosti to neni. Ze me tady ukamenujete, ale tenhle typ postavy vypada opravdu nejlepe v uzsi sukni se zajimavym vrskem a mensim az vetsim podpatkem.

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 21.01.14 22:41

Máte jeden zvláštní dar. Oblékat se tak, že vypadáte o 15 kg silnější než možná doopravdy jste. A jednotlivými kousky to celé ještě podtrhnete a více zvýrazníte. Viz. tady boty, jinde svetr..

 
Rowanberry
314 příspěvků 22.01.14 00:34

Mně to kromě bot přijde jako úplně normální, pohodový outfit, ale cpát ty slimky do Martensek fakt asi nebyl nejlepší nápad, dělá vám to legrační tvar nožiček:) Možná by úplně stačilo, kdybyste je přes ten horní okraj přetáhla (jestli to jde), boty by pořád celkem vynikly a vypadalo by to proporčněji. Pak k tomu dát ještě třeba barevnou šálu a bylo by to super:)

 
corrigan
2631 příspěvků 22.01.14 08:07

Kdyby si tohle oblékla Kateřina Churavá alias Anna Helénova, tak byste jí vychválily a neříkejte, že ne. Ta faleš tady je neskutečná. Tuším, že tahle slečna je o pár kilo lehčí než Kateřina/Anna, ale u tý se vám její nohy líbí (tlustý nohy, podotýkám) a hystericky jásáte nad jejíma krátkejma sukýnkama a poloprůhlednejma barevnejma punčocháčema. A čím víc barev, vzorů a tvarů splácá, tím líp pro místní odbornice. Chocholoušek hadr. :-D Fiškenzí je oblečená pohodově, mladě, barevně vkusně a tvarům postavy přiměřeně. Vtipnej detail jsou boty. Prostě vypadá normálně. A krátký nohy má na fotce proto, že je focená z podhledu a to by měl krátký nohy každej.

PS: s těma nohavicema nemohla holka udělat nic jinýho než je zastrčit do bot, přesně tak, jak to udělala - totiž kdyby je ohrnula, tak spodní světlejší strana džín strašně ruší ten vzor na botách a navíc by jí ještě dodatečně „zkrátila“ nohy, kdyby dala kalhoty přes boty, tak by to prostě vypadalo magorovsky, to víte, že se tak nenosí. Takže udělala to jediný, co šlo a udělala to správně, do martenů se kalhoty prostě můžou zastrčit, je to jedna z variant. Kdyby měla džíny černý, mohla by je ohrnout, neb černý džíny jsou černý i z rubový strany. Zkrátka, takhle je to správně.

Příspěvek upraven 22.01.14 v 08:13

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 22.01.14 09:58

Hmmm, ne. Nechválila, hystericky bych nejásala, ani jinak by mé srdce nezaplesalo, představte si, že ne, to je co? I to je možné :-) Vy zřejmě budete jedna z těch „pekelnic“, která…ale víte, co, mně se to ani nechce dopisovat, s Vaším názorem by konverzace nikam nevedela. Jednoduše pochopte, že opravdu existují lidé, kteří mají odlišný názor než vy. Takže si své dětinské odkazování na Chochoulouška nechte na doma.

Edit: Fiškenzí je možná oblečená pohodově (až na boty), ale právě naprosto nudně (a s těmi botami) špatně, i když samy o sobě jsou hezké. Maximálně bych toto foto zařadila do rubriky „co jsem měla dnes na sobě“, ale ne sem.

Příspěvek upraven 22.01.14 v 10:00

 
labrys
74 příspěvků 22.01.14 10:12

Souhlasím s Vámi. Zášť a závist a především uražené ženské ego je holt „sviňa“ :-D :-D Samozřejmě nemám nic proti Anně Helénové, ale přeci jen milé dámy nejste upřímné, ale spíš nasupeně naštvané za článek, který na svém blogu fiškenzí vystavila. Mě osobně boty nevadí, ale lehce mě rozčiluje ta pěkná kabelka, která by se hodila spíše k elegantnějšímu typu oblečení - rozhodně by ji více prospěla společnost sukně či šatů, takhle to působí jako : „mám doma jen jednu kabelku a tu nosím ke všemu hlava nehlava“.

Příspěvek upraven 22.01.14 v 10:12

 
Go-lightly
3428 příspěvků 22.01.14 10:26

No, musím souhlasit. Tento outfit je nudný, nic horšího, slečny bych si na ulici nevšimla - ne, asi bych zaregistrovala, že má krásné vlasy a hezkou tvář. Ale Anna Helénová mívala outfity tak ujeté a neslušivé, že bych si pomyslela něco o Bohnicích. Já nevím, proč byla tak chválená, snad že byla tak vtipná a zjevně inteligentní, že slabší povahy znejistila? Že se bály kritizovat, aby se nezařadily do šedého davu konvenčních a zapšklých tetin? Nevím.

 
Dahllie
2222 příspěvků 22.01.14 11:00

Konkréně u ní jsem spíš vnímala materiály a vzory než outfit jako celek, ten se mi často nelíbil a také jsem to psala. Ale ty jednotlivé prvky měly určitý potenciál a mohly se stát tou „inspirací“. Kdežto tady mi ta inspirace chybí, prostě to je mladá holka, co si fotí oblečení, co má doma. I když třeba ještě vyroste a bude to stát za to. Například na téhle fotce se mi líbí. Je to rozpustilé a jednoduché, ale přitom ženské. 

 
DRW
1489 příspěvků 22.01.14 10:47

@corigan No me se tluste nohy nelibi ani na jedne. A bohuzel, sl. K.H.CH.H jen malokdy se oblekne vkusne. Obcas zajimave, ale malokdy vkusne. A Fiskenzi, no ma se hodne, co ucit. Proste takhle ne, at se ji chcete zastavat, jak chcete.

Příspěvek upraven 22.01.14 v 10:47

 
razorblade_reloaded  22.01.14 13:26

A jsme zase u toho, co je vkusne. pro kazdyho je vkusne neco jineho. me zase neprijde vkusne kazde slecne, ktera nema idealni postavu, cpat, ze by mela nosit sukne a saty.

Příspěvek upraven 22.01.14 v 13:26

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 22.01.14 13:46

Proč sukně? Pořád je to jenom o vybrání vhodného střihu, které opticky upraví postavu (v tomhle případě prodlouží a ubere). Proč nosit něco, co opticky zmenšuje a rozšiřuje - to si může dovolit jedině hubená žirafa.

 
Fandy8
33 příspěvků 22.01.14 14:57

Tak snad to není o tom se oblékat správně, ale o tom co mi sluší. To, že má sebevědomí a nakonec i odvahu to sem vložit je jedině dobře. Pěkná mladá holka to je.

 
White_Queen
106 příspěvků 23.01.14 12:47

Jo, s tim souhlasim. U Kateřiny se jásá nad naprosto neadekvátní délkou (tedy spíš krátkostí) sukně, ale u Fiškenzí je hrozný problém, že si dovolila zastrčit kalhoty do bot…

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 23.01.14 13:17

No jo, ale zas Kateřina si povětšinou umí pohrát se střihem, vytvořit si tím pas nebo ho posunout jinam. To v tomhle případě žel není :-(

 
corrigan
2631 příspěvků 23.01.14 14:41

Konkrétně tady žádnej pas není potřeba, protože styl outfitu je úplně jinej než u Kateřiny, rozdíl je v tom, že tohle má v sobě o něco víc citu pro kombinaci

 
White_Queen
106 příspěvků 23.01.14 15:20

Jo, třeba si posunout pas pod prsa tak, že to vypadá, že jí nohy začínají hned pod prsy… Případně na sebe naflákat nasourodé kombinace barev… To mi je milejší tohle, alespoň to nevypadá, jako když slečna utekla od cirkusu (a má alespoň soudnost a nerve se do příliš krátkých sukní, když na to nemá nohy)

 
corrigan
2631 příspěvků 22.01.14 11:11

@DRW nezastávám, pouze porovnávám dvě ženy podobných postav, jejich vkus či „vkus“ a reakce pod jejich outfity ;-)

 
fiškenzí
56 příspěvků 22.01.14 11:54

Corrigan, děkuji Vám, že jste se mě zastala a takhle se tu za mě bijete :-D Jo, ty ženský tady mají pravdu, že mam krátký nohy, ale je to tim, že je to focený z blbýho úhlu - jak už jsem zmiňovala, ale doma jsem to fakt ještě kontrolovala, jestli mi to nedělá krátký nohy, a ejhle, ono ne - a pak sem plácnu fotku, která mi ty nohy zkrátí! Dala bych si facku :-D Zbytečně jsem tu rozvířila stojaté vody :-D A jak psala @DRW, abych se našla v sukních a šatech - já to zkoušela a v létě se v nich docela nacházím, ale v zimě to nosit nedokážu - s tím, že pod tím musí být punčochy - to je s mým atopickým ekzémem na nošení dost nepříjemné :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 22.01.14 12:11

No problem, bitvy si vybírám pečlivě - tahle je předem prohraná. :-D
Stojatý vody, hm, já bych to viděla na brčálník i s Rákosníčkem. :-)
Zkrátka jsem zastáncem pravidal „říct bobu bob“, není to sice líbivý, ale to není moje věc. A jestli na to někdo nemá odvahu, tak ať radši neříká nic, protože mlít zbůhdarma je hřích. ;-)
A taky nemám ráda dvojí a vícero měřítek. :-)

Příspěvek upraven 22.01.14 v 12:24

 
fiškenzí
56 příspěvků 22.01.14 12:20

Dvojí měřítko mě taky štve, samozřejmě obecně, ne jen tady :-D

 
DRW
1489 příspěvků 22.01.14 19:35

Ja taky neuznavam dvoji meritko. Mimochodem existuji drahe, ale mozna pro Vas vhodne puncochace z kasmiru ci bavlnene. cenove mezi 200-350 za kus

 
fiškenzí
56 příspěvků 22.01.14 21:37

No, to je mimo mojí „dovolitelnou“ cenovou relaci :-D Obzvlášť, když mi punčochy vydrží jednou nebo dvakrát, než je rozdrbu :-D

Edit: Ale díky za tip! :)

Příspěvek upraven 22.01.14 v 21:51

 
Nemesis
496 příspěvků 22.01.14 11:38

Líbí :-)

 
Nathalocka
66 příspěvků 22.01.14 12:12

Nie som si istá či je to len fotkou alebo sú džíny fakt také tie vyšúchané v strede? Podľa mňa aj toto práve dodáva ilúzii kratších nôh. osobne by som zvolila jednofarebné rifle- bez tých bielych „flakov“. Pôsobilo by to lepšie. Ak rifle jednofarebné sú, tak sa ospravedlňujem a súhlasím, že fotka je fakt nešťastne vybraná.

 
Micinice
198 příspěvků 22.01.14 13:49

A teď bych tam viděla třeba triko s těma myšákama někdy z předminula. Ale jako dneska se mi líbíte ;-)

 
Dnešníden
80 příspěvků 22.01.14 16:13

Ne ne ne ne ne ne ne n en en ne ne ne ne ne na entou

 
KoraKora
3188 příspěvků 22.01.14 17:38

Pravda, nic extra inspirativního, ale líbí se mi to. Máte krásné vlasy.

 
celebrian
521 příspěvků 22.01.14 21:46

@DRW A kde, že se ty poklady dají sehnat?

Příspěvek upraven 22.01.14 v 21:46

 
DRW
1489 příspěvků 25.01.14 11:29

Calzedonia, kupuji si je tam uz delsi dobu a vydrzi

 
White_Queen
106 příspěvků 23.01.14 12:49

Mně se to líbí… škoda, že nejdete na nádraží zasadit brambořík, to by sklidilo větší ovace.

 
Dlhonožka
269 příspěvků 23.01.14 22:25

@Go-lightly
„bola“? Ona uz zasa odisla?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 23.01.14 23:05

Zjevně. V posledním outfitu se naštvala, od plic nám vynadala, a od té doby ona ani sestra nic nepostly. Inu…

 
corrigan
2631 příspěvků 24.01.14 09:37

Možná vymejšlí novej nick s patřičnou filozofickou hloubkou a přidanou hodnotou… pro nás póvl je to sice házení perel sviním, ale proč ne, že :-D

 
Dlhonožka
269 příspěvků 23.01.14 23:19

@Go-lightly
Boh existuje :D

 
Dlhonožka
269 příspěvků 24.01.14 22:36

@corrigan
slecna Helenova je dokazom, ze aj inteligentna a vzdelana zena sa moze priserne obliekat :D

 
niytt
13 příspěvků 28.01.14 13:56

Sice Vam boty zkracuji nohy, ale me se strasne libi. A kdybych Vas potkala, tak si kratkych noh ani nevsimnu, zato bozich bot urcite a zavistive si povzdechnu. Palec nahoru. PS: krome bot mate i krasne vlasy.

 
Andie.R
9 příspěvků 01.02.14 16:23

Jak už tady všichni psali, nohy Vám to opravdu zkracuje, ale je to jen kvůli typům těchto bot, protože Vám ty džíny do nich hezky nevklouzly a jsou nad botami pokrčené. Kdybyste zkusila povolit první dvě dírky šňůrek a tolik neutahovala možná by Vám z těch bot ty džíny tolik netrčeli a hezky by Vám lemovaly nohu. Každopádně k těmto barevným botám bych volila barevnější šál třeba do fialového odstínu.

 
cocoloco
188 příspěvků 10.02.14 00:22

Dala jsem si tu práci a přečetla si Váš blog a co mně zarazilo jsou tato Vaše slova:…I já jsem tam schytala mnoho kritiky - hlavně k mojí postavě. Tu ale řešit nemají, bože! Samozřejmě, outfit by měl i korespondovat s postavou, ale v tomhle si myslim (možná se mýlim, co já vim) problém nemam, už od mala mě učili mít soudnost a umění říct si, že tohle je sice moc hezký, trendy, ale mně to prostě nesluší…
Nezlobte se, ale řeknu to naplno - k Vaší postavě Vám oblečení, které máte na sobě nesluší. Sama píšete, že outfit má korespondovat - což u Vás nekoresponduje. A ptám se - proč tak úporně sem dávate svoje fotky, když Vás tak štveme. Módní peklo je peklo. Bohužel, se tu řeší a asi vždy bude řešit to, jak to dané osobě sluší a zda je vše tak, jak má být. Styl a věk je druhá věc. Ale čistota, soudnost, upravenost druhá. Jo - a nejsem si jista, zda Áda má „módní vzdělání“. Co určitě má - je cit, spoustu znalostí a soudnost, byť ne vždy s ní třeba souhlasím, ale o tom to snad je.

Příspěvek upraven 10.02.14 v 00:26

 
cocoloco
188 příspěvků 12.02.14 00:15

Omlouvám se - i Ádě občas chybí soudnost - viděla jsem její šaty, které si ušila na ples.

Balenciaga nabízí luxusní kopii modré IKEA tašky

Po celém světě jsou vidět falešné kabelky, pásky, oblečení či boty.... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Co to je Greenery a jak ji nosit?

Autor: Admin Módnípeklo.cz

Zelenkavá barva je k vidění úplně všude. Stala se totiž barvou roku... Celý článek


Reklama

Náhodné outfity