Tereza S. 17.02.14 00:00

Retrem inspirovaný outfit s kapkou nadsázky, který jsem na sobě měla na Štědrý den.

  • Mašle - New Yorker

  • Halenka - New Yorker

  • Šaty - New Look

  • Punčocháče - Orsay

  • Rukavičky - vintage

  • Boty - neznačkové

 Váš příspěvek
 
Jiná Realita
13791 příspěvků 17.02.14 00:19

Mně se to líbí přesně po okraj sukně.

dál mi to zničily ty bílé punčochy. kdyby jich nebylo, byl by to pro mě fakt moc zajímavý celek.

 
beruska9
44 příspěvků 17.02.14 07:01

Saty se mi libi, celek ne…Nevim, jestli je to tim postojem, nebo se perou podobne, ale nestejne odstiny, ale prijde mi to nejake disproporcni

 
Matmys
1597 příspěvků 17.02.14 07:10

Dtto @Jiná Realita.
Bílé punčocháče sluší jen malým holčičkám.
Vám ne (i když ten pohled je skutečně šibalský, za ten dávám zelené :) )

 
Voldemortka
361 příspěvků 17.02.14 08:11

Sice jsem milovnice retra, ale tohle mě nepřesvědčilo. Nepůsobí to přirozeně. Šaty jsou skvělé i bílá halenka k nim, ale ty punčocháče. Retro musí působit mladě, svěže, něžně, přirozeně. Ty punčochy z toho udělaly outfit pro paní mířící do důchodu. Stejně tak rukavičky. Taková stará/mladá, bez sexappealu.

 
kočka Míťa
211 příspěvků 1 inzerát 17.02.14 08:35

Asi taky nerozdýchám ty bílé punčochy…možná punčochové trauma z dětství…ale jinak šatičky jsou geniální kousek, netuctovka

 
Caralina
916 příspěvků 17.02.14 08:37

Seshora dolů dobrý, dobrý, pořád dobrý a pak buch - ty punčocháče…to fakt nejde, tohleto.

 
corrigan
2631 příspěvků 17.02.14 08:45

Dneska teda fakt nevim. Oranžový. :-)

 
arjev
51 příspěvků 17.02.14 08:50

!!!PUNČOCHÁČE!!! Bohužel to zazdily. Ale zdá se mi, že by ta sukýnka mohla být trochu delší. Ale možná, že je to těmi punčocháči. Celkově to slečně moc nelichotí.

 
Feltbeat
7 příspěvků 17.02.14 08:53

Mně se to líbí i dál, než jen po okraj sukně :)..zajímalo by mě, jak byl vytvořen účes..? :D Za mě zelené!

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 16:38

Lak na vlasy, trocha tupírování a účes je na světě. :)

 
Lola  17.02.14 09:01

Prosím vás, hlavně si někdo zapište, že červená ramínka tady nedostávají jen oblečky cenově náročnějších značek, ale i hadříky z řetězců.
To zas až někdo na nějaký model typu KlarasPoint vytáhne to pronikavé moudro jakože závist.
Mně se to nelíbí, modelce to přidává deset kilo a ubírá deset cm na výšku.

 
Markulia
51 příspěvků 17.02.14 09:32
logika

To že hadérky z řetězců dostávají červený ramínka nedokazuje, že řada červených ramínek u KLarasPoint věcí není tak trochu ze závisti.. nějak vám ta logika pokulhává, sory!

 
Ascari
315 příspěvků 17.02.14 15:53

Fakt by mě zajímalo, jak dokážete jen z psané diskuze tohle poznat. Jak rozeznáte „závistivou“ od „upřímné“. :(

 
Markulia
51 příspěvků 17.02.14 21:17

To jsem nenapsala, napsala jsem, že to, že nějaké věci dostanou červené, neznamená automaticky, že drahé věci dostávají ramínka za závisti.. ani to neznamená, že nedostávají.. - což jsem se snažila říct, tyto dva jevy spolu nesouvisí a nevylučují se! bohužel to klasicky většina čtenářů nepochopila.. já bych si nedovolila říct, že něco dostane ramínko ze závisti, nebo že naopak ze závisti nedostává (třeba ano?) protože to nevím! a prostě to, že dáte červený konfekci neznamená, že nemůžete dát červený drahým věcem ze závisti, fakt můžete :-) sama přísahám, že ze závisti jsem ještě červený nedala, drahou módu mám ráda.-)

Příspěvek upraven 17.02.14 v 21:21

 
Atrofie
741 příspěvků 19.02.14 00:15

@Markulia …co to je za projev? jsem už asi stará či blbá, ale já z toho nejsem moudrá… navíc vlastně od prvopočátku nechápu, proč se to tu řeší? jestli je to drahé či levné? a jaký to má vliv na to, zda je to hezké či ne, resp. jestli je to pro někoho hezké a pro druhého není?…ať si každý hodnotí sám za sebe a jaké k tomu má pohnutky? jeho věc!

Příspěvek upraven 19.02.14 v 00:16

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 16:39

Mně by jen zajímalo… Vy víte, kolik vážím a měřím, že mi to přidává 10 kg a ubírá 10 cm? :D

 
Garfie
4452 příspěvků 18.02.14 15:58

V tom případě vám osatní fotky ubírají 10 kilo a přidávají 10 cm.

 
BP0991
213 příspěvků 18.02.14 17:17

Ale ono vám to fakt přidává 10 kg a ubírá na výšce…

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.14 17:35

V tom případě asi vidím samu sebe poněkud pokřiveně, protože mi přijde, že v tomhle outfitu naopak vypadám docela štíhle a vyšší, než jak jsem s těmi svými 160 cm zvyklá. :)

 
Garfie
4452 příspěvků 18.02.14 17:39

Tak ono to v reálu může vypadat jinak, svoje taky dělá úhel fotky. Ale prostě je to tak, možná někdo kdo vás viděl na živo řekne něco jiného. Jako ne že by bylo špatně tak vypadat, pokud vám to neva :-)

 
anetalinda
119 příspěvků 17.02.14 09:07

Boty a punčocháče NE! Bílé punčocháče mi běžně nevadí, ale jdou lépe k zachumlanému pletenému outfitu. Navíc vám opticky zkracují a zesilují nohy.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 17.02.14 09:17

Líbí se mi to a dala jsem zelené, ale když se na to dívám delší dobu, ruší mě ty bílé punčocháče - málokomu sluší a tady se tlučou s barvou halenky.

 
cocoloco
188 příspěvků 17.02.14 09:30

Bílé punčocháče sluší málokomu, většinou jsou hezké jen na dlouhých, hubených nožkách, které mají zbytek těla zachumlaný do spousty vlny a huňatých bot. Ale jinak se mi tady to oblečení na slečně líbí :-).

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 17.02.14 09:38

Tak toto sa mi vôbec nepáči, ani ako celok ani jednotlivé kúsky.. ale celkovo tento štýl ide mimo mňa, takže si neberte moju kritiku moc k srdcu.

 
Amun
888 příspěvků 17.02.14 09:44

Ty bílé punčocháče to pro mě naprosto zabily. Klasické tělové by tomu hned daly jiný ráz. Nehodnotím, protože jinakj by to bylo hezké. Takhle můj první pohled směřoval na punčochy, které dle mého ze sebehezčích nohou udělají tvarohové cosi. Jinak šaty jsou vážně hezké, košile se mi také líbí.

 
bertulka  17.02.14 09:46

V podstatě souhlasím s tím, co bylo napsáno níže, po dolní okraj šatů je to dobré. Jen k těm bílým punčochám, když se umí dobře zkombinovat, tak se mně hodně líbí. Třeba teď na olympiádě, ty hostesky, nebo jak se označují, co doprovází sportovce pro medaile nebo na slavnostním zahájení… ty jsou moc pěkné, mají bílé punčochy, bílé kozačky a vůbec celé se mně moc líbí.

 
Nepraktická žena
8 příspěvků 17.02.14 10:17

Z jednotlivých kousků by se dalo vytvořit 5 supr modelů, ale dohromady pro moje oči vůbec nefungují a jsou těžkopádné (některé z nich pro mě v této kombinaci doslova postrádají smysl - třeba rukavičky ke košili a zároveň bez nějakého kabátku). Chybí mi jako třešinka nějaká kabelka nebo psaníčko. Ale účes a kukuč jsou překrásné… ;)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 17.02.14 10:37

A mně se to líbí, má to šmrnc. Právě, že v tom je nadsázka: ty bílé punčocháče jsou tak absurdně holčenčí, že tomu dodávají šťávu. Pro mě jsou od shlédnutí Ovoce stromů rajských jíme až dekadentně perverzní.

 
zuzulique
290 příspěvků 17.02.14 11:12
hm...

Škoda tých pančúch, inak by to bol veľmi pekný outfit…aj je, ale teda bez tých pančúch…

 
razorblade_reloaded  17.02.14 12:24

Nezlobte se, ale me to prijde naprosto priserny. cely

 
žlutá růže  17.02.14 12:45

Tak dneska jsem vám chtěla dát první zelený v životě, a pak kouknu na ty příšerný punčocháče a boty a… Škoda, že jste to tím zabila! Copak vy to nevidíte?? Krásně zkombinujete všechno ostatní a pak tohle. Myslím, že ta nadsázka není vždycky nutná. Zvlášť když se to neumí.
Ale šaty, halenka i rukavičky - perfektní.

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 16:43

Nevidím, mně se to přesně takhle zkombinované moc líbí. :) Nedívám se totiž vašima očima a s vaším estetickým cítěním.

 
žlutá růže  17.02.14 17:01

No já nevím, Terezo, vy jste celkem ztracenej případ v tom, že v podstatě na všechny výtky tady reagujete tak, že vám se to tak líbí, že právě tak to chcete nosit. Což mně je vlastně úplně fuk, je to vaše „tělo“, že jo? Ale třeba já bych se aspoň někdy zamyslela, pokud se většině nějaká část nelíbí a pokud sem svoje fotky dávám k veřejnýmu hodnocení. Aspoň zamyslela. Ale vy si furt jedete svou.
Snad nejste taky jedna z těch, co chtějí slyšet jedině chválu?
P. S. Fakt by mě moc zajímalo, jak by to vypadalo s tělovými punčocháči a lodičkami. Určitě krásně!

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 17:28

Víte, já si všimla, že komentáře sem píšou hlavně ti, co chtějí něco vytknout (kdybych chtěla slyšet chválu, určitě nedávám fotky na Módní peklo, dávám je sem pro možnou inspiraci a třeba i že někdo napíše něco, co mě zaujme - ale to už jsem psala mnohokrát). Naprostá většina lidí mlčí a jen ramínkuje. A když se podíváte na hodnocení, zjistíte, že je to i přes víceméně negativní komentáře skoro půl na půl. Někomu se to prostě tak líbí, někomu ne. To mi stačí k tomu, abych usoudila, že to zase taková katastrofa nebude, že nejsem slepá a závisí to jen na subjektivním vkusu. :)

Příspěvek upraven 17.02.14 v 17:31

 
Matmys
1597 příspěvků 18.02.14 09:44

Problém je ten, že „půl na půl“ se to líbí ve smyslu horizontálního rozpůlení těla…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 19.02.14 08:38

Jjo, většina komentářů je negativních, ale v hodnocení převažují zelené, čili se to líbí. Já bych tělové rozhodně nedávala, pokud změnit barvu, tak tmavší béžové nebo hnědé. Ale fakt mi připadá, že to takhle má styl.

 
Voldemortka
361 příspěvků 19.02.14 22:09

Nemáte pravdu, když se outfit líbí, není u něj skoro vyrovnaný počet červených a zelených ramínek a komentáře jsou kladné. Asi Vám dali zelené, jelikož tu už bylo opravdu větší peklo. Tudíž hrají fair play s porovnáním k ostatnímu.

 
Voldemortka
361 příspěvků 19.02.14 22:10

http://www.modnipeklo.cz/inspirace/2039/?…
tohle znamená, že měl outfit úspěch ;)

 
Rowanberry
314 příspěvků 20.02.14 08:38

Nic proti, ale ještě je pod tím facebookový tlačítko „like“ (možná ho nevidíte, já někde kvůli ad-blocku taky ne), a zatím na něj kliklo 95 lidí. I u outfitů s velkou přesilou zelených ramínek to běžně dělá jen hrstka, často nikdo. To, že se k oblibě tohoto modelu někdo veřejně přizná na sociální síti, už bych brala jako signál, že se mu asi líbí celkem dost, případně že má opravdu chuť slečnu podpořit, a ne jen, že mu to „nepřipadá pekelný“.

 
Tereza S.
584 příspěvků 20.02.14 10:47

Jsem ráda, že je tu někdo, kdo dokáže vysvětlit záměry všech, co se nevyjádřili. :) Když jste mi to teď vysvětlila, už mám jasno v tom, že outfit se nikomu nelíbí. ;)

 
Markulia
51 příspěvků 18.02.14 08:42

Nechápu, proč by měla reagovat jinak. mě přijde logický, že se jí to tak líbí, jinak by si to nevzala.. já zas nechápu, že se můžete tak hloupě zeptat, jestli to nevidí? co se a to dá napsat jiného než že nevidí, ne? :-)

 
Oveeec
1368 příspěvků 18.02.14 12:13

Vidíte, já si zase myslím, že s tělovýma by to vypadalo strašně a že není o moc větší důvod brát si lodičky než kozačky nebo kotníkový šněrovací boty. Jsem taky ztracenej případ?

 
lesnížínka
62 příspěvků 17.02.14 12:51

Jako celek se mi to nelíbí…Kombinace „camel“ a bílé je hezká, ale..halena má divný tvar rukávů, šaty vám nelichotí v oblasti břicha /možná je to jen postojem..pokud jste těhotná, velmi se omlouvám :) /,nelíbí se mi ani punčocháče ani boty. Účes je hezký, ta mašlička v něm mi přijde už nějak navíc, pokud je mašle na šatovce. Rukavičky jsou pěkné, ale dovedu si je představit úplně k něčemu jinému..

 
ming_xing
1108 příspěvků 17.02.14 14:06

Bile puncochy rozhodne ne a ty snerovaci boty taky ne.. proc? oboji zbytecne zkracuje a ztlustuje nohy. vzhledem k tomu, ze ani stylove oboji k outfitu nesedi, priste bych zkusila vymenit. saty i halenka jsou moc zajimave, uces paradni. rukavicky vnimam jaksi nadbytecne a opet stylove nesouvisejici.

 
nanjua
960 příspěvků 17.02.14 15:09

Bélém rukávy a bílé punčochy jsou dohromady trošku moc. Mám bujnou fantazii, vidím celé tělo v sádře a nahoře šaty.

Edit: Jen bych dodala, že bílé punčochy mi samy o sobě nevadí.

Příspěvek upraven 17.02.14 v 15:10

 
babakoko
202 příspěvků 17.02.14 15:22

Mně se to líbí celé až na to že stojíte zakloněná a dělá vám to bříško, až takové lehce těhotenské. Zase mně/ mě (edit)

Příspěvek upraven 17.02.14 v 19:22

 
Ascari
315 příspěvků 17.02.14 15:56

Přesně to jsem si řekl už u náhledu na hlavní stránce a čekal jsem komentář typu „koukněte, do čeho se zatím ještě vejdu“.

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 16:46

Co se dá dělat. :D Pokud nechci stát neustále rovně jako pravítko a trochu změním postoj, občas to holt ukáže na nějaký nedostatek těla. :)

 
Oveeec
1368 příspěvků 18.02.14 12:15

Teď byl takovej projekt, že fotili postavy v póze jako do časáku a pak v takový nelichotivý, v jaký se prostě člověk někdy ocitne, svěšený ramena, vystrčený břicho a tak. Nebylo to hezký a neříkám, že tak máme chodit a stát, ale taky se nedá oblečení hodnotit jenom podle toho, jak vypadá, když člověk zatáhne břicho, ale podle toho, jak vypadá, když se v něm normální člověk hejbe. Mimochodem nechápu, proč na jednu stranu přijdou každýmu hnusný anorektický modelky, a na druhou stranu říkat takovou kravinu, že vy v tomhle vypadáte těhotná.

Příspěvek upraven 18.02.14 v 12:16

 
Ascari
315 příspěvků 17.02.14 16:06

…s kapkou nadsázky…

Aby nadsázka fungovala, musí být rozpoznatelná. Chlap může říct partnerce „v tom šedém kabátku vypadáš jako slůňátko“, pokud se směje od ucha k uchu a je jasné, že myslí barvu. Pokud jste měla tohle na sobě na nějaké akci s rodinou a přáteli, tak asi ta nadsázka rozpoznatelná byla. Ale vidět vás v tomhle na ulici, řekl bych si něco o podivínské dámičce, která žije ve svém světě. Důvody viz výše. Punčocháče, boty. Bílé končetiny. Atd.

 
stricc  17.02.14 16:45

Co je špatného na tom, když někdo žije ve svém světě?

 
Ascari
315 příspěvků 17.02.14 18:26

Snažil jsem se diplomaticky vyhnout termínu „psychická porucha“, třeba jako u člověka, který si oblečení vybírá podle toho, co je za den, případně nosí pořád to samé v zájmu a v duchu ontologického bezpečí.

 
stricc  17.02.14 20:18

Nosit jiné oblečení ve všední den a jiné v neděli bývala norma několik set let, ale chápu, že je jiná doba a že všichni musejí odpovídat dnešnímu většinovému vkusu, aby náhodou někdo nepochyboval o jejich příčetnosti.
Naštěstí jsou ještě pořád na světě i lidi, kterým je to jedno, jinak by se tu nedalo vydržet.

 
Oveeec
1368 příspěvků 18.02.14 18:02

Já taky nosím oblečení podle toho, co je za den. Třeba že v úterý chodívám na brigádu a v pátek odpoledne obyčejně jezdím vlakem na hory. A jak mám napsáno v podpise, občas mám strach, že vyplácám krásnej model na úplně obyčejnej den, kterej za to ani nestojí. Jenže já jsem holt blázen.

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 16:49

Budete se divit, ale nadsázka naopak rozpoznána byla a outfit se moc líbil. :) A co byste si o mně řekl na ulici mi popravdě vůbec nevadí, třeba je na té podivínské dámičce žijící ve vlastním světě špetka pravdy. Slýchám horší věci.

 
Mala.amazonka
26 příspěvků 17.02.14 16:08

Mně teda vůbec nevadí barva punčocháčů a že to sluší jen malým holčičkám bych si dovolila oponovat. Jediné mínus, že Vám to zbytečně rozšíří nohy. Ale stále se umíte obléci lépe a zajímavějí, než 90% ČR, takže nad tím mávněte rukou.

 
Matmys
1597 příspěvků 18.02.14 19:51

Tak to pracuju s deseti zbývajícími procenty z celé republiky :)

 
Jovo
79 příspěvků 17.02.14 16:21

Sympatické, roztomile přešvihnuté jakožeretro. S trochou dobré vůle by to mohl být krásný základ pro steampunkový ohoz. Za mě zelinka, a to včetně punčocháčů (ale na mě nedejte, já nemám vkus :-)).

 
Atrofie
741 příspěvků 17.02.14 16:47

Bohužel, dnes se mi to fakt nelíbí, šaty sami o sobě nejsou špatné, ani halenka (boty se mi nelíbí, bílým punčocháčům asi nerozumím a rukavičky mi k tomu přijdou totálně mimo), ale na Vás mi to nějak nesedne - možná i barevně?, dělá to z Vás přesně ten model postarší dámička - diblík.

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 16:51

Děkuji za komentáře. :)

Jinak vím, že bílé punčocháče jsou tu velmi neoblíbené a čekala jsem na ně velkou kritiku, stejně tak tento typ bot, každopádně já mám pro ně velkou slabost. :) A u punčocháčů mi ani nevadí to, že mi nedělají opticky štíhlejší nožky a ukazují je v jejich skutečné podobě - tedy silnější a krátké. :D Osobně by mi to s tělovými punčocháči nepřišlo lepší, protože se mi jednoduše vůbec nelíbí. Ještě jsem nenašla odstín, který by seděl k mojí bílé kůži.

 
SagaN  17.02.14 17:57

Zcela subjektivně (poučena vkladatelkou o úhlu pohledu :-) ) musím tento outfit ohodnotit jako naprosto příšerný.

Šaty jsou malé v prsou, v pase také značně našponované (ovšem zase pěkně zdůrazní klenuté břicho), punčocháče dělají nohy ještě kratší a ještě silnější, přičemž botky neveselý dojem umocňují.
Rádoby šibalsky žertovná póza - možná roztomilá pro útlou holčičku, ale už ne pro zralou ženu - z toho celého dělá jen špatný vtip.

 
KoraKora
2285 příspěvků 17.02.14 18:10

Mno, šaty jsou krásné, ale…Halenka se širokými rukávy se k nim nehodí. Klasická košile by snad byla lepší, ale nevím, zda by zase snesla tu masli. Tragické jsou ty bílé punčochy. Šaty bych nechala na léto, k nim retro boty, tento účes a bude to super.

 
ADAD
195 příspěvků 17.02.14 18:31

Super. Moc se mi líbí kombinace obtáhlých šatů a volných rukávů.

 
Jovo
79 příspěvků 17.02.14 18:34

Žejo! A mohly by být klidně ještě o něco málo širší a v zápěstí na manžetu, to by hezky zdůraznilo objem.

 
SkyP
170 příspěvků 17.02.14 18:46

Nevím, jestli to není nevhodné se ptát, ale nedá mi to: Terezo jste těhotná? Na minulé fotce ten pupíček máte taky, ale nejsem si jistá. Pokud jste - bezva model ;)

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.02.14 22:30

Upřímně doufám, že nejsem. Jen nemám bříško jako přistávací dráhu. :)

Edit: Nepřišlo mi, že bych v těch šatech měla nějak hodně nápadné bříško, možná je to jen tím postojem. Přidávám ještě jednu fotku, kde stojím rovně. :)

Příspěvek upraven 17.02.14 v 22:59

 
SkyP
170 příspěvků 18.02.14 09:19

Aha, tak to se omlouvám. Tak to nějak maskujte, nebo se alespoň stavte rovně na fotkách, co dáváte na web ;)

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.14 10:22

Nezlobte se, ale mně osobně přijdou reakce o těhotenství přehnané a úsměvné, mně samotnou by to při pohledu na fotku nenapadlo, takže si na to ani pozor dávat nemůžu. :)

 
Josefka
347 příspěvků 21.02.14 12:20

Ne, opravdu přehnané ty reakce zde nejsou, byla jsem o tom přesvědčená taky a okamžitě to řekl i můj muž, náhodně se mi koukaje přes rameno. Neptal se, jen řekl, že vám to těhotenství sluší a proč jsem nenosila také takové těhotenské šaty. Ale nezlobte se na něj - je to přeci jen mužský, že?

Šaty jsou krásné, i košile, nápad, účes… dám zelené - je to inspirativní a nikoli nevkusné - ale nemohu si odpustit: nejsem z toho úplně nadšená dík těm punčocháčům. Udělejte mi někdy radost a navlíkněte si pod ty překrásné šaty jiné punčošky ;-) a pošlete mi to do SZ.

 
Oveeec
1368 příspěvků 18.02.14 12:19

„Terezo, proboha vás prosím, stavte se nějak, aby to náhodou nevypadalo, že jste těhotná“ aneb WTH?!

 
Fialové kafe  18.02.14 15:20

Nejspíš jste zvyklá na fotky z časopisů kde modelky mají dokonale hladká a plochá břicha ze všech úhlů. Ale naprostá většina žen ploché břicha nemá, často ani modelky ne. Obávám se že trpíte zkresleným vnímáním způsobeným adobe photoshopem, ale nejste sama většina lidí takto uvažuje.

 
SkyP
170 příspěvků 18.02.14 16:08

@ Fialové kafe a všichni podobní. S těma časopisama jste mě teď fakt pobavila :D Takže:

  1. Pokud vystavím veřejně svoji fotku, tak se na ni předtím kouknu, jestli vypadám pěkně. Což Tereza evidentně, jak píše, udělala, a nic divnýho jí na tom nepřišlo. Mně (a pravděpodobně nejen mně) příjde, že vzhledem k postoji vypadá nechtěně jako v očekávání. Tak jsem se prostě zeptala, abych věděla, jestli je to myšleno jako mateřský model.
  2. Nikdy jsem tu neřekla, že by Tereza vypadala tlustá atd. Jen jsem na základě informace o jejím stavu doporučila, aby si na to bříško dávala kdyžtak pozor.
  3. Ano, mít bříško je ženské - protože to evokuje to těhotenství. (což teď myslím obecně, ne jako narážku na Terezu)
  4. Není mi 15, abych modelky v časopisech brala jako ideál ženy. Je mi 28, měřím 173cm a vážím 75kg. Svou postavu mám ráda (i když se pokouším shazovat) a své nedostatky, kterých jsem si vědoma (prdel jako valach - ehm… větší zadeček, takový ženský…) maskuju tím, že chodím jen v sukních :)
 
Oveeec
1368 příspěvků 18.02.14 18:13

A proč si má dávat pozor na bříško, když má štíhlej pas a hezkou postavu? Mýmu příteli se taky líbí lehce vystouplý spodní bříško, protože je ženský - ne kvůli tomu, že to vypadá těhotně, což naopak chlapy odrazuje, protože už pro ně ta ženská není biologicky zajímavá, ale nejspíš proto, že chlap (bez nadváhy) je v tomhle místě spíš plochej, řekla bych. No a jestliže pro vás nejsou ideálem vyretušovaný modelky z časáků, proč by si teda někdo měl dávat pozor na úplně normální břicho? A proč teda lidi automaticky považujou za těhotnou každou, která nemá místo břicha obrácenej lavor - protože to není jinak možný, než že je těhotná?

 
Markulia
51 příspěvků 19.02.14 21:01

Jako Blesk hadr.. šok - skandál - tereza je v tom! naši reportéři si nemohli nevšimnout zvětšujícího se bříška.. terezo, gratulujeme! jo ták? vy nejste v tom, jste jenom tlustá? tak alespoň laskavě choďte rovně a dávejte si na to pozor, nás ten váš pupek mate :-))) bože!!!

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 18.02.14 12:47

Tak tahle fotka je super, je fakt, že prostě v tom zaklonění to působí, jak již bylo řečeno…

Ale nic si z toho nedělejte, po téhle fotce je vidět, že je to postojem.

 
Markulia
51 příspěvků 18.02.14 15:38

SkyP: Sama uvažujete, že je to možná nevhodné.. no asi byste měla vědět, že mluvit o pupíčku v diskusi o šatech je trapné a nevhodné! slečno Terezo, nic si z toho nedělejte, holt ne každému se dostalo dobrého vychování, no..

Příspěvek upraven 18.02.14 v 15:39

 
anetalinda
119 příspěvků 20.02.14 09:14

Nepleťte si konstruktivní kritiku s nedostatkem slušného vychování. Slečna jí jenom napsala, jak to vnímá a co doporučuje k odstranění problému. Nic jiného v tom nehledejte.

p. s. můj první dojem, když jsem do galerie najela, byl ten, že slečna je těhotná a šaty její krásně zaoblené bříško úžasně podtrhují. První dojmy jsou oproštěny od postranních úmyslů a jsou naprosto spontánní.

 
Markulia
51 příspěvků 20.02.14 12:45

Dotaz uvedený jako, nevím jestli to není nevhodné, ale máte pupíček, jste těhotná? mě jako konstruktivní kritika nezní.. prostě dotaz na těhotenství je pokud se dotazující trefí, poněkud osobní a tereza nemusí mít zrovna chut své těhotenství rozhlašovat a pokud se dotazující netrefí, tak je trapný, protože prostě říkáte, jste tlustá (bez ohledu na to, jestli použijete slovo pupíček nebo břicho..) jak kritika vystupujícího bříška, tak dotaz na těhotenství jsou podle mě jednoduše trapný. to, že vám jako první proletí hlavou, tý jo, ta má těhotenství bříško snad neznamená, že to nutně musíte sl. tereze napsat ne? mě taky kolikrát napadne že má někdo tlustou prdel, ale nahlas to teda neřeknu. a pokud mě napadne dotaz, který je moc osobní a tuším že je nevhodný, tak to prostě smlčim.. stačí to prostě taktně přejít, nic víc.. nemusíte tak moc osobní dotaz prostě pokládat, pokud by to snad byl těhotenský model, tak to tam tereza snad napíše, ne? jak píšu jinde, holt slušný vychování nemůže mít každý, no.. jako mě jen udivilo, že fakt z někoho padaj takové perly.

Příspěvek upraven 20.02.14 v 14:20

 
SkyP
170 příspěvků 20.02.14 12:54

@Markulia Myslím, že to moc hrotíte. Nejlepší je nakonec komentář @Substantia nigra, která se s tím vůbec neštvala a rovnou to pochválila jako dobrou těhotenskou inspiraci :D

 
Substantia nigra
144 příspěvků 20.02.14 20:10

Vůbec jsem to nemyslela zle, regulérně jsem se domnívala, ze jde o tehotenske brisko, i ty saty mi připadaly v tomhle stylu. A opravdu nejsem zvykla na ploché modelky (jsme v praci same matky pocetnych rodin a bulvar nectu).Pokud to tehotenska inspirace není, hluboce se omlouvám, postoj na fotografii a uhel foceni ve mne vytvořily dojem, ze tomu tak je a diskuzi jsem četla až nyní. Na druhou stranu se opravdu domnívám, ze s jinými puncochami by u skutečně těhotné dámy byl ten model rovněž velmi šik.

Příspěvek upraven 20.02.14 v 20:12

 
anetalinda
119 příspěvků 20.02.14 12:54

@Markulia:
A jak by se vám pozdávala věta: „Gratuluji, moc vám to v těhotenství sluší“?

 
Markulia
51 příspěvků 20.02.14 14:26

No já ji právě slyšela, a to poté, co jsem z velmi hubené postavy přibrala po hormonech (abych otěhotněla) 15 kilo a jako těhotná vypadala (ovšem nebyla).. jak se mi věta coby netěhotné pozdávala snad říkat nemusím, nebo opravdu nechápete že je to prostě příliš osobní? vlastně že se ptám, nechápete.. :-)
ps neříkám, že toto je případ terezy! já jen od začátku tvrdím, že sem dotazy a komenty o těhotenství nepatří, stejně jako o tlustých nohách, zadku, pleši apod.. toť můj názor
jo a navíc si myslím že tereza má bezvadnou figuru

Příspěvek upraven 20.02.14 v 14:28

 
anetalinda
119 příspěvků 20.02.14 15:49

Fajn, váš případ je ale něco jiného. Vy jste otěhotnět toužila a každá narážka na těhotenství pro vás musela být očistcem. Proto si i tohle berete tak osobně a bijete se za ni. Myslím, že Terezu to zase až tolik nebere.

 
SkyP
170 příspěvků 20.02.14 17:07

@ Markulia Díky za Váš příspěvek. Teď se opravdu vysvětlilo, proč to berete tak negativně. Mrzí mě, že máte tuhle zkušenost. My, co jsme něco takového nezažili tyhle věci bereme jinak.

 
Janiac
352 příspěvků 17.02.14 18:52

Od lemu sukně nahoru je to úžasný model. Nápaditě zkombinované šaty (hádám od kayav) s halenkou, překrásný účes. Nicméně bílé punčochy se mi zdají překombinované a navíc nedělají vašim nohám dobrou službu a zbytečně poutají pozornost. Asi bych raději zdůrazňovala jiné přednosti.

 
Substantia nigra
144 příspěvků 17.02.14 19:00

Hezká těhotenská inspirace, ale punčocháče Vaším nohám opravdu nesluší. Šaty i halenka se mi naopak moc líbí.

 
Bambi2
6 příspěvků 17.02.14 19:34

Terezo nic si z nich nedělejte, těhotná nevypadáte ani náhodou. Já bych s vámi třeba takhle klidně a ráda šla na kafe a měla bych prima pocit, jak to mojí kamarádce sekne:-)

 
Dlhonožka
269 příspěvků 17.02.14 21:49

Ked uz zena s bruskom a satami prestrihnutymi pod prsiami nevyzera tehotna, tak potom ako by mohla asi vyzerat tehotna zena?
Niekedy sa mi tu zastavuje rozum…

 
Markulia
51 příspěvků 18.02.14 15:42

Proč řešíte, jak b měla vypadat těhotná? a proč řešíte břicho? model se vám buď líbí nebo ne, ale řeči o tom, že je to těhotenský model, protože někdo bystrej vidí lehce vyklenutý břicho jsou trapný!

 
AmonAmarth
6 příspěvků 17.02.14 20:02

Líbí se mi to i s punčocháči, ale já jsem vaší obdivovatelkou ještě z Lolita centrály. A narážky na „pupíček“ jsou nemístné.

 
Amun
888 příspěvků 17.02.14 21:14

Také nechápu… to už nevidím jako vítanou kritiku, ale cílenou snahu někomu ublížit a ještě se tvářit, jak je ta narážka nevinná. Bych chtěla vidět, jak by se asi tyhle pupíčkářky tvářily, kdyby se jich někdo ptal, zda nejsou těhotné, že jim leze břicho… Někteří si nevidí do pusy.

 
Dlhonožka
269 příspěvků 17.02.14 21:19

Ako nehnevajte sa, ale naozaj prve co som zbadala bolo zaoblene brusko pod volnymi satami, samozrejme ze ma prve napadlo, ze je slecna tehotna. Pretoze nie je tucna, ma len to brusko, cize s nadvahou neratam. Skutocne som si myslela ze je vo veci tehotenstvo. Byt tehotna je nieco zle, ze sa nad tym tak pohorsujete?

 
Karin
3401 příspěvků 18.02.14 00:47

Mozno nie je zle byt tehotna, ale byt povazovana za tehotnu (podla brucha) ;-)

 
Markulia
51 příspěvků 18.02.14 15:43

A kdyby byla tak co? pokud to nechce vykřikovat do světa, tak vám do břicha nic není!

Příspěvek upraven 18.02.14 v 16:11

 
Karin
3401 příspěvků 27.02.14 00:07

Kdyby byla a nechtěla to „vykřikovat do světa,“ tak snad nedá foto na internet :-)

 
SkyP
170 příspěvků 18.02.14 09:27

Já jsem si myslela, že tu hodnotíme, jak komu sluší oblečení a jak se hodí k jeho postavě (bez kritiky postavy samotné). Rozhodně se nechci pouštět do nějakých doporučení, aby slečna shodila nebo tak. Jen jsem to myslela tak, že jako těhotenský model, je to pěkné. Jako netěhotenský je to zajímavé, ale doporučila bych maskovat nedokonalosti. (nebo alespoň stát rovně, vždyť se jí ta sukně i vepředu zvedá). Já mám taky velkej zadek a proto prostě ty bokový slimky nenosím no…

 
SkyP
170 příspěvků 18.02.14 09:32

@ Amun je mi opravdu moc líto, že Vás můj dotaz takto pohoršil. Právě proto jsem psala „pupíček“, aby to nevyznělo jakkoli urážlivě. I mě čas od času někdo řekne, jestli už čekám (ovšem ví, že nečekám a je to urážka). No tak si řeknu, že jsem se blbě oblíkla :) I když samozřejmě z toho nějak nadšená nejsem, že jo.

 
natali.koc
14 příspěvků 17.02.14 20:10

Tie biele pancuchy by som dala prec, nehodia sa do toho a prilis ti zvacsuju noht. Ina velmi pekny a elegantny outfit. Uces sa k tomu skvele hodi

 
Dlhonožka
269 příspěvků 17.02.14 21:51

Ci ste uz tehotna alebo nie, ste v tom zlata a ja som vam dala zelene :)

 
Amberka
23 příspěvků 17.02.14 22:43

Líbí se mi jednotlivé kousky… šaty - super, mašle - vtipná, rukávy halenky - pěkné, botky - rozkošné, rukavičky - hezké, účes - óóó. :) Bohužel dohromady je výsledek z nějakého důvodu slabší a nevinila bych z toho jen chudáky punčocháče. :D
Nebudu hodnotit ani zeleným ani červeným ramínkem, každopádně zkuste těm kouskům dát šanci v jiných kombinacích a jistě vyniknou. ;)

 
Elizabeth0
104 příspěvků 18.02.14 02:43

Připomínáte mi nugátový dort, tvarem i kombinací dvou barev:)). Řekla bych to takhle: uplně Vám to nesluší - kombinace těhle punčoch a bot je dokonalý postup jak si udělat krátké a tlusté nohy. Ale nelze tomu upřít zajímavost a ten vršek se mi docela líbí.

 
Nixe Lulu
326 příspěvků 18.02.14 08:21

Mně se to líbí, ani ty punčocháče mi nevadí. Možná kdyby to byla jediná bílá věc, tak by to nepůsobilo pěkně, ale v téhle kombinaci mi to připadá dobré. Jinak myslím, že lepší by k tomu byla halenka s užšími rukávy. Šaty jsou hezké, taky bych brala, i když víc by se mi nejspíš líbila nějaká jiná barva, pokud by byla na výběr.

Příspěvek upraven 18.02.14 v 08:27

 
Lola  18.02.14 09:14

@Tereza S. Zaměňujete absolutní hodnotu se změnou hodnoty (vyjádřeno fyzikálně m vs. delta m). Změna hodnoty nemusí být nutně závislá na té původní absolutní hodnotě. Řečí módy se tomu říká „dělá to krátký tlustý nohy“, přičemž nemusí být nikde stanoveno, jaké rozměry ty nohy ve skutečnosti mají. Popojedem.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 19.02.14 06:11

Dokonale řečeno:-D

 
benyka
4236 příspěvků 18.02.14 09:41

Nemám ráda, když se kombinují dvě různé bílé. Kromě toho mi šaty nejdou dohromady s halenkou (jakoukoli) a připadají mi jako když jsem si ve třiceti zkoušela, jestli se ještě vejdu do šatů, které jsem nosila do tanečních. Vešla, ale to bylo tak všechno. Nadsázku vidím jenom v těch rukavicích.

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.02.14 09:42

@Amun: řeknu Vám přesně, jak bych se tvářila: jako profesionální hráč pokeru. Ovšem já nejsem žádná pupíčkářka, obvykle se vyjadřuji poněkud drsněji.

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.02.14 09:55

@Tereza S.: ve vlastním zájmu se prosím pokuste fotografa přesvědčit, aby poněkud přidřepnul. Pokud bych se na základě fotografií měla vyjádřit k tomu, co s Vaším tělem dělá tento model, pak takto: vidím mladou ženu, jejíž proporce ve mně vzbuzují pocit, že vzdálenost mezi jejími spodními žebry a kyčlemi je neobvykle velká.

 
kolúch
445 příspěvků 18.02.14 11:37

Okolo 9,00..

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.02.14 12:01

Netuším, co mi chcete říci. Pokud mě snad podezříváte z toho, že by nad mými komentáři přivírala Maruška z nějakého důvodu oči, zklamu Vás - nepřivře ani jedno.

 
Nixe Lulu
326 příspěvků 18.02.14 12:08

Proč bylo toto zcenzurováno? Ani jsem nevěděla, že je tohle na MP možné (dodatečné mazání něčeho, to asi jo, ale že mají nastavený nějaký filtr rovnou už při posílání? Ale stejně nechápu, co na tom bylo nevhodného podle admina).

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.02.14 12:12

Tak máme nové časy, že… Jinak zásahu cenzora také nerozumím, bylo by asi dobré promluvit s místním adminstvem, aby nám ozřejmilo, kde a jak hodlá krátit naše práva.

 
Ascari
315 příspěvků 18.02.14 12:59

O jakém „vašem právu“ je tu řeč? Že byste snad myslela „vaše právo“ napsat, co chcete, na web, který vám nepatří?

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.02.14 13:59

1. „Právy“ jsem myslela to, co prozatím místní pravidla nezakazují.
2. Domnívám se, že každý může psát cokoli a kamkoli (byť s vědomím, že se občas nemusí potkat s pochopením a vstřícnou reakcí).
3. Protože mi mé postavení brání používat plural maiestaticus, nečiním tak.

 
Ascari
315 příspěvků 18.02.14 20:52

Domnívám se, že každý může psát cokoli a kamkoli

Může, ale nesmí se divit, když mu to bude někdo na vlastním webu korigovat. Každý má právo dělat si s vlastním webem, co chce, třeba mazat příspěvky mužů a nechávat jen příspěvky žen. Nebo cokoliv.

 
kocurM
595 příspěvků 21.02.14 21:56
To si fakt myslíte?

Tak to snad aby autor ten web ani nevystrkoval na veřejnost, ne? Nemyslíte, že tím, že veřejnost vyzvete, aby se na vašem webu podílela, dáváte jí také nějaká ta práva, byť je třeba se na nich dohodnout?

 
kolúch
445 příspěvků 18.02.14 17:41

Zbytočný stihomam… Neupodozrievam vás z ničoho, občas sa mi len nechce priplacávať všade smajlíkov.
A pre slečnu „modelku“. Je jedno kde máte ruku, ide o to, že výsledok je na dve veci.
Edit: výsledok fotenia, k outfitu sa okrem punčoch necítim potrebu vyjadriť.

Příspěvek upraven 18.02.14 v 18:06

 
Betty J.
2031 příspěvků 20.02.14 12:47

Tak to jsme se sešly dvě, co nevylepšují texty emotikony.

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.14 12:16

A to ani nemám ruku v pase, ale v bok. :)

 
Admin Módnípeklo.cz
1009 příspěvků 18.02.14 13:04

Zdravím,

text nijak závadný není. Jde nejspíš o chybu. Text zanalyzujeme a zjistíme, kde je problém.

Omlouváme se:)

Maruška

 
stricc  18.02.14 23:43

@kolúch Já nevím, školy nemám, ale podle zkušenosti z jiného fóra bych si tipla, že tady nejde o zákeřnost adminovu, ale zásah antispamového programu. Asi je tam nějaké spojení písmen, které program filtruje, protože si myslí, že jste robot. Jestli se nepletu, tak kdesi měli například filtr na sprostá slova a zásadně to vyhazovalo slovo knihovna. :-)

Příspěvek upraven 18.02.14 v 23:45

 
stricc  18.02.14 23:46

..

Příspěvek upraven 18.02.14 v 23:47

 
kolúch
445 příspěvků 19.02.14 08:41

Ano, už sme v dobe, keď mnoho ľudí považuje slovo „kniha“ za sprosté.. Bohužiaľ ;)

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.14 12:21

Té disproporčnosti jsem si vědoma. Fotograf fotil z podřepu, spíš než vina špatného úhlu je to skutečně o tom, že mám dost vysoko posazený pas a kratší spodní část těla a tyto šaty to zvýrazňují. Tolik nápadné to bylo ale až na fotkách, v reálu jsem si ničeho nevšimla.

 
Rowanberry
314 příspěvků 18.02.14 12:12

Tenhle outfit mě hodně zaujal už na vašem blogu (taky vás sleduju už od lolitího období) a upřímně mě pobavilo, jakou tady vzbudil kontroverzi :D Jak už tady někdo zmínil, jako základ pro steampunkovej model se mi to zdá docela dost super, a to včetně punčoch. Celkově se mi to vizuálně fakt líbí, je to takovej výlet do říše fantazie a ty šaty si umím představit i ve spoustě dalších „běžnějších“ kombinací. (To, že v tom máte vypouklý břicho, fakt neřeším, protože ho sama mám vypouklý taky a vím, že pořád se to prostě stoprocentně maskovat nedá, a vlastně co by se to furt maskovalo, mně se taková ta ženská klenutost svým způsobem i líbí:))

 
KlaudieS
1640 příspěvků 18.02.14 13:04

Co je špatného na bílých punčocháčích :O? Vždyť k ní sedí. A já po nich toužím od té doby co sem v nich viděla Blair z GG…to mi zas připadá jako nějaká místní hromadná hloupá zaujatost a to ne první ani poslední že…

 
anetalinda
119 příspěvků 20.02.14 08:49

Na bílých punčocháčích není špatného vůbec nic. Já je mám dokonce moc ráda. Obléct si je ale nemůže každý. Musíte si promyslet k ČEMU si je hodláte vzít a zanedbatelné není ani to, že by to chtělo TY SPRÁVNÉ NOHY. Je mi jasné, že pro spoustu pekelnic bude to, co jsem napsala, asi jak červený hadr pro býka, ale je to tak. Spousta lidí si totiž nepřipouští, že je tvarem nebo velikostí svého těla limitována při výběru oblečení nebo barev.

Příspěvek upraven 20.02.14 v 15:50

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.14 17:49

Opět velmi děkuji za komentáře. ;) Těší mě, že jsem tolik zaujala.

 
kohlida
51 příspěvků 4 inzeráty 18.02.14 18:45

Moc se mi líbíte, tak jsem prošla všechny Vaše outfity a mám dva postřehy:
1. i když bych bílé punčocháče nechtěla paušálně zavrhovat, myslím, že Vám nesvědčí
2. nesluší Vám ta barva šatů, sluší Vám studené barvy

 
lindiste
347 příspěvků 19.02.14 11:26

Tyhle mdlé, nevýrazné barvy Vám nesvědčí, podle mě potřebujete syté a chladné barvy, hrozně se mi líbíte tady http://www.modnipeklo.cz/inspirace/1706/ nebo tady http://www.modnipeklo.cz/inspirace/1670/ - to je úplně diametrální rozdíl.
Jinak se mi líbí střih šatů a boty, halena se širokými rukávy moc ne a k bílým punčocháčům tady už bylo napsáno snad všechno.

 
MP Monica
18 příspěvků 19.02.14 13:47

Mně to přijde vtipný ve smyslu, že to má jiskru a nadhled. Ty punčochy dotahují vtip do konce. Přemýšlím, že vtipný retro jsem tady snad ještě neviděla a doufám, že uvidím častěji.
Jinak v principu jsem taky odpůrce bílých punčoch, ale tady ANO.

 
kayav  19.02.14 18:42

Šaty jsou vám malé, to je fakt. že vám dělají bříško, to je taky fakt. ale jinak se mi to líbí, určitě bych byla potěšena potkat vás v tom :-)

 
Marjori
59 příspěvků 19.02.14 20:49

Jednotlivé kousky jsou fajn, ale jako celek ne. Chválím účes, ale hnědá barva se mi k vám nehodí, dělá vás smutnou až starou. Podle mě, by Vám to slušelo daleko víc v jiné barvě(vínová, smaragdová - ale ne v kontrastu s bílou), takhle červené.

 
Rowanberry
314 příspěvků 20.02.14 08:36

Edit: Špatné zařazení.

Příspěvek upraven 20.02.14 v 08:37

 
červená jahůdka
121 příspěvků 20.02.14 09:48

Nemůžu si pomoct, i když ta kombinace barev je moc hezká, tak vám vůbec nesluší,
jak už tu někdo psal, slušely by vám více studené barvy, toto si dokážu představit na blondýnce nebo hnědovlásce, ale s vaší tmavou barvou ee. Šaty máte přes prsa moc narvané… K tvarohovým punčocháčům se nevyjadřuji :) za mě bohužel červené…

 
benyka
4236 příspěvků 21.02.14 08:45

Mám dotaz. Proč musejí těhotenské šaty zdůrazňovat zvětšující se křivky? Vím. Protože je to teď v módě zdůrazňovat. Já jsem ale ze staré školy, takže tyto šaty se mi zdají naopak jako špatná inspirace pro těhotné.

 
vias
446 příspěvků 23.02.14 12:09

Zdůrazňování těhotenských křivek má několik důvodů. Za prvé, žena je většinou na své těhotenské bříško hrdá a chce ho ukázat, to nijak nesouvisí s trendy, je to její pocit. Za druhé, kdybyste chtěla těhotenský pupek maskovat, nejspíš se vám to nepovede. Pokud ano, budete nejspíš oblečená v nějakém neforemném, plandavém čemsi, takže je jednodušší to břicho ukázat. A třetí důvod je praktický: okolí je k vám ohleduplnější. V zimě už jsem měla břicho veliké, ale pod kabátem nebylo až tak vidět, takže mě nikdo v tramvaji nepustil sednout. Další zastávka - přestupní uzel, řekla jsem si, že počkám a sednu si tam, nějaké místo se uvolní, nějak se mi nechtělo na tu chvíli nikomu říkat. Než jsme na tu zastávku dojeli, řidič prudce zabrzdil a já letěla kvůli změněné stabilitě přes půlku tramvaje (nic se nám nestalo, spadla jsem do lidí). Takže tak. Tenhle příspěvek nijak nesouvisí s hodnoceným modelem, pouze odpovídám na dotaz, který tu padl.

 
benyka
4236 příspěvků 23.02.14 14:24

Zádrhel bude nejspíš v tom, že všechno, co není obtažené, se dneska považuje za neforemný pytel.

 
kocurM
595 příspěvků 01.03.14 10:17
Spíš opravdu v tom,

Že těhotenské břicho se schovat fakt nedá. Takže je lepší přiznat barvu a udělat z toho přednost. Ale jo, slyšela jsem od své maminky, jak jí kdysi vynadal jakýsi děda v autobuse do nestyd, když se jí trochu vyhrnulo tričko a poodhalilo kůži na jejím bříšku. Byla to sedmdesátá léta, dědovi bylo tehdy kolem šedesáti, takže jo, ty pocity se s generacemi určitě mění. Zaplaťpámbu.

 
A13
1 příspěvek 22.02.14 08:44

Model celkem hezký ale nehodí se vám k vlasům

 
Hanee11
14 příspěvků 22.02.14 13:38

Přečetla jsem asi polovinu komentářů a musím poznamenat, že mně se to líbí moc, bílé punčocháče jsou skvělé, póza s krásným ženským bříškem taky a šibalský pohled jakbysmet. A v neposlední řadě se mi líbí autorčiny umírněné racionální reakce. Díky za rozzáření dne;)

 
Ronya
50 příspěvků 23.02.14 12:58

Mě se to líbí až na tu výduť v břišní oblasti.

 
Karin
3401 příspěvků 27.02.14 00:17

Lepší než výduť v hlavě.

 
Aigerim
3 příspěvky 25.02.14 14:29

Spatne puncosky, moc dvoubarevnosti, cerne puncosky by se sladily s vlasy a tak zlepsily celkovou siluetu, nebo klidne i tmave mahagonove.

 
Aigerim
3 příspěvky 25.02.14 15:14

Ja myslela ze tady resite co ma na sobe, a ne jake ma brisko. Terezko, neposlouchejte je, jste velmi krasna. :-)

 
Kathee
109 příspěvků 26.02.14 14:53

Kapka nadsázky, co kapku nevyšla. Proč ze sebe děláte úpornou snahou o…, ani nevím jak to pojmenovat - styl, módnost, originalitu… starou mladou? Celkový dojem postrádá přirozenost, nenucenost, ležérnost. Jen to jen v pozici „rádoby“, i když modelu jako takovému snad nejde nic vytknout, ale postrádá to ono něco, co se asi nedá snahou získat - nějaký ten X faktor.

 
extrasikulka
52 příspěvků 26.02.14 21:43

Tlusté nohy bíle punčocháče…to je špatně. Volba bot se také nepovedla, ten uzavřený tvar jen podtrhuje nedokonalost nohou a to je zbytečný negativní akcent.

Příspěvek upraven 26.02.14 v 21:43

 
benyka
4236 příspěvků 01.03.14 12:29

@kocurM Stejně si pořád myslím, že nemožnost něco ÚPLNĚ zamaskovat (protože opticky potlačit to zcela jistě lze) a vystavovat to na odiv jsou dvě věci. Ostatně chlupaté pánské nohy a pivní pupek jsou taky jevy celkem přirozené, a přesto tady takový pantáta v šortkách a obtaženém triku schytá kritiku za nevkusné oblečení. A těhotenstvím se z ženy přece nestane jen chodící inkubátor. Je to sice jenom její věc, jak se obleče a co ukáže, ale nemůže se pak divit, když se k ní cizí lidé v souladu s tím budou chovat.

 
kocurM
595 příspěvků 05.03.14 21:25
Víte, to o tom zdůrazňování jste tu poprvé nadhodila vy,

Jinak nevím, kde se tu ta myšlenka vzala, vždyť Tereza S. nejspíš těhotná není a pěkně to tu schytává. Mě by těhotenské břicho nikdy nenapadlo srovnávat s vypitým pivním břuchem (ten přirozený není, musí se na něm zapracovat) nebo s chlupatýma nohama. A v tom to možná je.

 
Daristo
64 příspěvků 11.03.14 19:55

Nechápu, co ostatní mají proti punčocháčím, myslím, že zrovna sem se hodí, sluší ;)

 
prirodnizrzka
162 příspěvků 14.03.14 21:53

Raději bez mašle

 
Edalene
1 příspěvek 16.03.14 11:01

Velmi nevhodný výběr bot, které opticky umocňují silná lýtka a zkracují nohy.

 
vendulael
2151 příspěvků 17.03.14 15:47

Jako celek je to velmi půvabné a moc vám to sluší. Ale sama za sebe bych se rovněž přimluvila za jinou barvu punčoch.

 
UglyG
2 příspěvky 18.08.14 16:49

Možná že už budu reagovat mimo mísu páč sem peklo objevila poměrně nedávno ale chci určitě vyjádřit obrovské sympatie k tomuhle outfitu…mě se líbí moc. Příjde mi to naprosto perfektní a dokonale sladěné. Terezo líbí se mi že jste se nenechala odradit a stojíte si za svém. O tom to taky tak trochu je. Originalita je i moje velká vášeň. Držím palce.:-)

 
AnnyLunden
102 příspěvků 12.02.15 21:42

Líbí se mi to. Sama bílé punčocháče občas vezmu, nemyslím si, že jsou určené jen pro malé děti. Jediné co mi nesedí jsou vlasy, nevím jestli je to účesem, nebo tou „tvrdou“ barvou k tomu poklidnému retro stylu. Co se mi naopak líbí velice, to jsou rukavičky. Rozhodně inspirativní, rozhodně dávám zelenou.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity