Lovec inspirace 19.08.12 19:33

Radek

  • košile, Pietro Filipi, 1500 Kč

  • kalhoty, H&M, 695 Kč

  • pásek, Zara

  • přívěšek, Pietro Filipi, 900 Kč

  • taška, Ben Sherman, 5000 Kč

  • boty, Calvin Klein, 2800 Kč

Ada Pekelná komentuje

„Já-vám-na-tu-módu-kašlu“ ve stylovém provedení :) Negativní komentáře svědčí o tom, že tu na tohle nejsme moc zvyklí, ale styl ležérního bohéma je taky styl, a tenhle je docela doladěný. Vytkla bych jen zbytečnou monochromatičnost.

 Váš příspěvek
 
Ems
1482 příspěvků 23.08.12 00:07

@Maravelo Krátké nohy??? :D

 
Maravelo  23.08.12 16:45

:D hahahaha :D Přesně tak! :D

 
Chari
541 příspěvků 23.08.12 01:30

Z představy, že se tím někdo inspiruje mi naskakuje husí kůže.

 
talkingbird
4 příspěvky 23.08.12 09:34

Řekla bych, že kdyby se mladí kluci inspirovali jednotlivými kousky z jeho outfitu, můžeme být všichni rádi. Na těch přece není vůbec nic špatnýho.

 
megusa
202 příspěvků 23.08.12 10:35

No já nevím.. rozhodně nevidím nic inspirativního na těch džínách.. i u nás, v relativně malým městě, vídám mladý kluky oblečený daleko líp.. barevně, vkusně..

 
Než-li
6 příspěvků 23.08.12 03:07

Mně se na tom líbí boty + pásek.

 
Alhambra
861 příspěvků 23.08.12 05:53

Střih kalhot je opravdu děsný. (O střihu vlasů nemluvě :-) )

 
ind33d
46 příspěvků 01.09.12 11:19

To sou vlasy? Já myslel, že je to nějaká čepice.

 
Cuckyna  23.08.12 08:04

Jediný co se mi na tom líbí je ta košile a ještě bych vzala na milost pásek a hodinky. Ale kalhoty, a i když to nehodnotíme, tak postojem si taky pán moc nepřidal.

 
Dáma_s_hranostajem
136 příspěvků 23.08.12 08:10

Líbí se mi pásek a hodinky. A škoda, že taška nejde líp vidět, třeba je taky dobrá. Ale přívěšek dražší než kalhoty??? To je snad vtip, ne?

 
teetee
499 příspěvků 24.08.12 08:22

Vtip? Proč? Já mam taky šperky dražší než leckteré oblečení. Přijde mi to spíš logické než naopak… Je jedno, jestli je to přívěšek nebo prsten s diamantem - pořád je to šperk, ne?

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 23.08.12 08:17

Střih vlasů se mi taky nelíbí a ta taška mi k tomu moc nepasuje (sice ji nevidím, ale i z toho kousku, co vidět jde, mi prostě připadá jako dámská kabelka), ale jinak je to dobrý, já dávám zelené ramínko!

 
Ems
1482 příspěvků 23.08.12 08:24

Dobré ho na to nevidím nic (možná tak tašku, která není vidět a hodinky). Ten pán je tím oblečením naprosto zdeformovaný, nehledě na střih vlasů…

Příspěvek upraven 23.08.12 v 08:30

 
razorblade  23.08.12 08:28

Chlapec je stylovej… takze proc ne?:) az na zvlastni uces, kteremu jsem nikdy neprisla na chut

 
Park
427 příspěvků 23.08.12 08:46

Není ten mladík příznivec hnutí EMO, nebo podobné subkultury? Měl jsem kolegyni, která měla o těchto exentricích hluboké znalosti, mimo jiné říkala, že každý správný emař musí aspoň jednou za život spáchat rituální sebevraždu tupou žiletkou… :))

 
Eye
276 příspěvků 14.10.12 01:40

Jste trapný a necitelný. snad to mladík na fotce nebude číst, váš výrok by se dotkl i hrocha (narážka na rčení „mít hroší kůži“).

 
Sibyla
2639 příspěvků 23.08.12 08:49

Probůh, tolik kvalitního oblečení zmarněného! Myslíte, že má opravdu tak krátké nohy? Není to úhlem pohledu, nebyl fotograf vyšší a nezkreslil postavu?

 
merunka89  13.09.12 14:13

Mozna to bude tim, ze ma ty kalhoty posazene hodne nizko.

 
viera666
957 příspěvků 23.08.12 08:49
sila

Uces je naozaj strasny. A zbytok by mi sice nevadil, ale este stastie, ze toto nie je sutaz v tipovani cien. Veeelmi by som prehrala, cele by som to tipla na sekac a 1000KC komplet (ano, aj vratane topanok). Mame radi kvalitne veci, nevyhybame sa ani „vysokym“ znackam, ale teda vyzeraju na to. Toto mi pride ako zbytocne vyhodene prachy. Mohol sa radsej prehrabat v tom sekaci a usetrene peniaze venovat na charitu (alebo radsej kadernika) a vysledok by bol uplne rovnaky, pripadne este lepsi :-D

 
Ems
1482 příspěvků 23.08.12 08:51

@Sibyl já myslím že to nebude ani tak uhlem fotografa jako těma kalhotama

 
Park
427 příspěvků 23.08.12 08:56

@Sibyl Ono je možné, že sed těch kalhot má těsně nad koleny a pas těsně pod přívěšek Pietro Fillipi, 900 Kč,– :))

 
Kerstin
516 příspěvků 23.08.12 09:12

Jsem úplně konstrernovaná, kolik peněz za tenhle rádobystylový outfit vyhodil…

 
talkingbird
4 příspěvky 23.08.12 09:30

Ten účes je opravdu tragickej, ale od krku dolů je to v pohodě. Košile - v pohodě. Kalhoty - v pohodě. Střih podivnější, ale nejsou hnusně vyšisovaný ani roztrhaný. Pomáhá jim pásek. Boty pěkný. Oceňuju hodinky a líbí se mi, že jsou sladěný s kabelkou (jo, vypadá to jak kabelka, ale tak co). I kdyby vypadala moc dámsky, pořád bude určitě vypadat líp než většina batohů, co kluci převážně tahají do školy/všude. Kdyby se kluci inspirovali minimálně tou košilí, měla bych radost. Co se týče ceny kousků… trochu mi to přijde jako zbytečně vyhozený prachy (rozuměj dalo by se to pořídit mnohem levněji), ale to už není můj boj.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 23.08.12 09:31

Náhodou, účes sa mi páči. Je iba veľmi málo hláv, ktorým to pristane a táto patrí medzi ne, aj keď vzadu by som to ešte trošku skrátila. K tým nohaviciam, no naozaj mu v oblasti bedier vytvárajú zaujímavé tvary. Topánky k tomu nesedia. Ale tak kvitujem snahu, aj keď nahádzať na seba niečo drahé a značkové ešte neznamená, že je to dobre skombinované.

 
LadyPapajka  23.08.12 09:36

Ty kalhoty dělaj takovej divnej rozkrok, jako by tam měl plenku. Osobně nemám ráda trčící pásek, ale subjektivní dojem se tu neramínkuje. Jinak dobrý;)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 23.08.12 09:43

Za mě všechno ok. Střih a barva vlasů nic moc, ale kdybych takhle oblečeného potkala denně alespoň jednoho Čecha, bylo by to fajn.

 
Jetthro
1129 příspěvků 23.08.12 09:58

Nevim jestli je to fotkou nebo nohama, ale ty kalhoty vypadaj jak kdyby pod tim mel pliny..

 
Diankenstein
1891 příspěvků 23.08.12 10:17

Náhodou, kdyby měl jiné kalhoty, tak by to vůbec nevypadalo předraženě (a to jsou ty gatě nejlevnější). Mně se to líbí, když si představím „normální“ kalhoty, tak ještě víc :D. Otázkou ale je, jestli by to s jinými kalhotami bylo stále zajímavé, nebo jenom „hezké“.

 
oknel
103 příspěvků 23.08.12 10:24

Dle mého názoru je v tomto případě krásně vidět, že kvalitní (nebo jen dražší?) kousky nestačí. Je třeba přidat i trochu vkusu, cítění pro módu, nevím jak to přesně napsat. Ale prostě mám pocit, že na sobě sice nešetřil, ale nedokázal tomu dát tu „třešničku na dortu“. Nemám nic, proti kvalitnějším a dražším kouskům, sama si raději koupím jednu věc kvalitnější než třeba pět levnějších, ale tady prostě něco chybí. Alespoň dle mého názoru.

 
Opravdovy P.  23.08.12 10:37

Divný vzhled kalhot bude podle mne daný širsimi boky, se kterými ten střih udělá toto. Znám z vlastní zkušenosti. Postoj a záběr tomu taky nepridavaji. Účes nehodnotim, fotku jsem si sroloval, abych ho včetně obličeje neviděl a hodnotil jen oblečení (přistihl jsem se párkrát, že u některých osob při hodnocení oblečení zohlednuji i fyzický vzhled) a to se mi nelíbí ani trochu: příliš stejné modré, navíc nějaké zvalene…

 
Ems
1482 příspěvků 23.08.12 10:58

Ale tak vlasy by se měly řešit taky, přece jen je to také součást outfitu…

 
Opravdovy P.  23.08.12 11:16

Vám se to říká, s Vaší hřívou a tváří. Budete vypadat dobře asi s čímkoliv. Mimochodem jsem Vás původně v komentáři měl jako osobu, u které mi někdy dělá problém nehodnotit hlavně vzhled (ano, kompliment). Pak jsem to smazal, ale když jste se ozvala, haha…

 
firefly
527 příspěvků 23.08.12 10:51

Nevim, čtu tu vesměs samý nesouhlasný komentáře, možná je to tím, že jsem před chvílí vstala, možná mám prostě divnej vkus, ale mě se to vesměs líbí. Jediné, co mě napadlo hned na první pohled a s čím musím souhlasit je to, že kalhoty nejsou ono - v rozkroku divně sedí, dělají nohy do X, a nízkým posazením i krátké nohy. Ale jinak mi to přijde fajn. Účes mě taky baví. A ceny oblečení X jeho efekt, který se tu řeší? Tak to mě doteď nenapadlo, nějak ty ceny normáně nečtu, nezajímají mě, jde mi o to, jak to vypadá a j mi jedno, jestli je to přešité po pratetičce, nebo za tisíce.

 
KláraN
42 příspěvků 24.08.12 14:12

Mně to taky nepřijde nějak hrozné…
Jediné co mi vadí je kominace dvojí džínoviny (nebo aspoň dvou džínově vypadajících věcí).

 
ilaris
17 příspěvků 23.08.12 10:54

Ty kalhoty vyhoď a kup si někaký normální, který z tebe neudělají trpaslíka, a hlavně si dej tu košilu do kalhot. Ten zbytek je dobrej, až na ty boty. Vlasy mi nevadí, i když by se ten účes spíš hodil na holku.

 
Hopskulka
58 příspěvků 23.08.12 11:08

Vlasy super, košile s přívěškem super. Kalhoty mají nelichotivý střih a Radkovi nesluší. Hodinky vypadají že mají hodně udělátek, a to se dle mého nehodí - lepší by byly nějaký ty na koženým náramku co se nosily v 70. letech. Boty - meh. Ale na ispiraci - určitě ano, za mě palec nahoru :)

edit: a na ceny jsem se nedívala, to, že někdo sežene pěknej kabát v sekáči za pár kaček v mých tabulkách body nepřidá, stejně jako to, že si někdo koupí košili za tisíce body neubere. Že má drahou košili nebo přívěsek je mi fakt zcela šumák :)

Příspěvek upraven 23.08.12 v 15:11

 
Blair
359 příspěvků 23.08.12 11:35

Pánovi je 15 - 20? Působí na mě minimálně tak o 10 let starší. A ty kalhoty, to je fakt něco.

 
teetee
499 příspěvků 23.08.12 12:24

Kalhoty fakt nic moc. Kdyby se ale vyměnily za jiný, bylo by to SUPER.
I takhle se mi to - oproti většině zde - líbí. Je to „jiný“, což vítám. Košile super, vlasy cíleně „mimo“…za mě prostě jo. I za ty prachy to (kromě kalhot) stojí.

 
opona
147 příspěvků 23.08.12 12:27

Jo to je účes? Já myslela, že má naražený baret ke straně…
Za mě taky ne. Hlavně pasáž kolem středu těla je taková „divná“. A jinak je to taky důkaz, že ač vše značkové a za „mastný peníz“, přesto to dohromady parádu nenadělá…

 
klubo  23.08.12 12:45

Na mně to působí sympaticky, akorát nechápu tu ležérnost a jakoby lehkou ošumělost v kombinaci s těma cenama. U bot to beru, ale proč dát 1500 za džínovou košili? Pán asi nějakou tisícovku neřeší, to má dobrý.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 23.08.12 13:36

Já pořád nějak nerozumím, co je na něm špatně. Jak jsem psala výše, vadí mi jenom účes, který k tomuto lehce „napapanému“ obličeji moc nejde a když přimhouřím oči a představím si, že by měl celou hlavu upravenou tak, jako vlevo nad uchem, tak by mu to bez té fialové patky slušelo asi o 200% líp.

P. S. Jak se vkládaji fotky? Děkuji

 
Admin Módnípeklo.cz
1009 příspěvků 23.08.12 14:14

P. S. Jak se vkládaji fotky? Děkuji

@Lucelle Fotku do rubriky inspirace lze vložit pomocí odkazu Vložit inspiraci na stránce http://www.modnipeklo.cz/inspirace/.

K diskusnímu příspěvku lze fotku vložit z vašeho počítače - při psaní příspěvku kliknout na odkaz „Přidat fotky“ nad políčkem pro psaní odpovědi nebo vložit tak, že zkopírujete URL obrázku již umístěného na internetu a ten se do příspěvku sám poté zobrazí (odkaz musí mít příponu .jpg, .png nebo jinou pro obrázky). Další otázky prosím případně směřujte do diskuse .

 
Judith11
1134 příspěvků 23.08.12 14:16

No a mně se to líbí. Já si myslím, že chce, aby to vypadalo zrovna takhle. Má svůj styl, nevadí mně ani ten účes. Tedy ve smyslu, že já z účesu nadšená nejsem, ale k němu se hodí. Je svůj prostě.

 
Judith11
1134 příspěvků 23.08.12 15:17

Strašně mně vadí, jak se tu řeší, kolik co stálo peněz.
Tohle přece není třeba soudit, pro někoho je 1500,– za košili naprosto běžná cena, jiný by to za ni nedal.

A co se týče toho, že ty peníze nejsou vidět? To je přece dobře, copak vy si kupujete drahé značky proto, aby na všechny kolem křičely svou cenu? Já tedy naopak preferuju neokázalost, mít drahou věc ještě neznamená, že musí být viditelně drahá.

 
M.Rejčová
64 příspěvků 23.08.12 16:17

Ceny - jistěžě oblečení nemusí křičet JSEM DRAHÝ, ale proč v tom tedy vypadá jak od vietnamců, přitom za tolik peněz? Naštěstí nebyly moje.
Košile - prostě normální riflová košile, u které se nemůže rozhodnout, kam patří. Pásek OK. Kalhoty neslušivá příšernost s místem na plínku, chtěla bych je vidět zezadu, jestli mu takhle ničí i zadek. Boty - no budiž. Hodinky, tašky neřeším. A zakazuju si řešit i účes, protože proto.

 
oknel
103 příspěvků 23.08.12 16:30

Tím, že to není vidět není myšleno, že oblečení musí hlásit do dálky „podívej kolik jsem stál/a“, ale to, že ani peníze nezaručí, že to bude hezké, vkusné, sladěné, inspirativní atd. atd. Hlásím se k těm, co těch 1500,– za košili klidně dají - tedy mu to v žádném případě nezávidím. Prostě mi tam chybí to „něco“, co mi řekne ten to fakt umí.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 23.08.12 15:31

Jak se vám líbí tihle týpci?

Podle zde uvedených kritérií by taky vlastně mohli vypadat „zmarněně“, „sekáčově“, že „vyhodili zbytečně peníze“ za oblečení bez „vkusu pro módu“ a přesto jde o fotky z Pitti Uomo, kde se dá poměrně důvodně předpokládat, že každý z vyobrazených toho o současné pánské módě ví daleko víc, než většina nás tady diskutujících. Radek by mezi ně poměrně dobře zapadl, co říkáte?

Zdroj fotek: wgsn.com, Pitti Uomo Florence, June 2012

 
Cuckyna  23.08.12 15:49

FOtky sice vidět nejdou, ale přinejmenším jsem na žádné fotce z Piti Uomo neviděla žádnýho chlapa kterej si takhle deformoval postavu kalhotama. Většinou jsou to urostlí chlapy. A navíc promiňte, ale ty vlasy nenosí nikdo na Piti Uomo, a jestli ano, tak to rozhodně není to co bych na těchle chlapech obdivovala.

 
Cuckyna  23.08.12 15:50

Tak už vidím fotky. Třetí je děs, druhej je fajn, první ujde. Ale rozhodně tam jsou převážně jinak oblečení a tohle nejsou až tak typický modely co se tam vyskytujou.

 
oknel
103 příspěvků 23.08.12 16:35

Já si tedy ani náhodou nemyslím, že by mezi ně zapadl. K těmto mužům mu jaksi něco chybí, nebo možná přebývá? Jinak to, že jsou tyto fotky z Pitti Uomo Florence ještě neznamená, že jsou perfektní a že ví víc než my. A hlavně to neznamená, že se mi musí líbit. Mě tedy moc neberou vážně, vím o lepších.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 23.08.12 17:00

A já myslela, že se tady bavíme o módě a trendech. Jasně, to, že takhle byl někdo oblečený na Pitti Uomo neznamená, že se Vám to musí líbit: ani mně se ten plnovous na třetí fotce nelíbí, ale chtěla jsem tím nasměrovat diskuzu k tomu, že košile může mít podolek, boty okopané špičky, tričko vytahaný výstřih a zmačkané kalhoty „místo na plínu“ protože se prostě určitý trend ubírá tímhle směrem. To je vše.

To já si klidně připouštím, že toho o pánské módě vědí tihle chlápci víc, než já :-))

Příspěvek upraven 23.08.12 v 17:38

 
Lovisa
85 příspěvků 18.10.12 08:55

Ne.

 
klubo  23.08.12 16:50

@Judith11 Ale já to nějak neřeším:-), na živo (na foto nenápadné) je třeba vidět kvalitní boty, taška, že to je pěkně zpracovaná kůže, to beru. Rozpor mezi cenou a efektem by mi asi vadil - nejde o to, aby se outfit do dálky blejskal kameny Swarovski, pestrou hadinou a logama luxusních značek, ale aby působil hodnotně - to znamená nevtíravě, má pěkné detaily, ušlechtilý materiál, tak nějak nepojmenovatelně švihácky, aby člověku pěkně seděl. Ač jsem dala zelené ramínko, myslím, že podobného efektu by pán docílil za polovic, ne-li méně. To nepíšu proto, že bych chtěla, aby zrovna tento mladík začal šetřit, ale proto, že většina lidí by to asi řešila (jestli riflovou košili pořídí za 500 či o litr víc). Nehřímá ze mne odborářská závist, ale cena oblečení mi přijde jako sice mimoestetický, ale praktický detail. Který nicméně zohledňujeme všichni, ač v různých úrovních pochopitelně.

 
Maravelo  23.08.12 16:53

H O R R O R! (a kalhoty jsou takle pitomý díky tomu, že je to dětský / dámská velikost na chlapovi -jsou moc úzké, tak je prostě nevytáh až nahoru, ale k tomuhle je marný něco řikat… krvácí mi z toho z očí)

 
klubo  23.08.12 17:02

Chtěla bych vidět, co Vám dělají oči, když si prohlížíte Ady články s fotkami z ulice. Ten kluk strašnej rozhodně není.

 
Maravelo  23.08.12 17:43

Tak to je zřejmě věcí názoru ;-) Já jsem si v tomhle jistej, je to naprosto odporný. Chcete-li říct proč tak prosím, klidně vám to rozvedu. Začnu pěkně odspodu:
Boty sešmajdané placky, barevně neladí s celkem, kalhoty příliš malé, takže si je dotyčnej nevytáhne ani nad zadek (kdo si to proboha může na sebe oblíct?!). Tím pádem mu to opticky zkracuje nohy (v jeho případě ještě s ixlema a větší hlavou tragédie). Pásek moc dlouhej, nijak nepojištěnej, takže tam plandá jak chcíplej bimbas. Košile, i když je obyč, je jediný, co na tom uchází (a to nesnášim plandající nesedící velké límce). Masivní zlaté hodinky = kýč jak prase. Kabelku nechápu. Působí jako dámská. Psí známka navlečená kolem megaširokého límce??? Totálně mimo! Účes? Další variace na „půlka hlavy off“ V jeho případě parádní mikádo, ovšem pokud jste menší, nebo máte větší hlavu, vypadáte jako kosmonaut.

Sečteno podtrženo, marnost nad marnost

Co se týče cen, nevim co je na nich hroznýho? Normální ceny, za to prostě chlapy nakupujou oblečení. Čemu se na tom kdo diví mi fakt jasný neni.

Příspěvek upraven 23.08.12 v 18:16

 
klubo  24.08.12 12:06

Nevím, jestli toho víc vidíte, nebo si to jen domýšlíte. Já třeba vidím hodinky s černým koženým páskem a ne masivní zlaté. Stupeň opotřebovanosti obuvi bych si též netroufala posuzovat, stejně jako přívěsek nebo charakter tašky, ze které je toho vidět taky hodně… Ke zbytku jen tolik, že pán asi nechtěl vypadat elegantně, je prostě asi lehce rozervaný a kašle i na to, že má křivý nohy… no to je toho. Opravdu nevím co byste počal s očima, kdyby mu z pod nohou ujížděly jeté žabky, měl nějaké polyesterové sportovně pojednané kraťaso kalhoty v délce 10cm nad kotník (to mé oko postřehlo jako velký letní hit), tričko s vtipným pivním nápisem, igelitku libovolného řetězce a na hlavě takovej ten účes v předu práce (krátký střih) - vzadu zábava (delší licousky po ramena). K ceně viz můj předchozí příspěvek.

 
MP Lisbeth
85 příspěvků 23.08.12 19:53

Vadí mně ta barva na vlasech

 
Mylady2
12409 příspěvků 23.08.12 19:55

@M.Rejčová @klubo
Bože to jsou zase kecy… Fuj, chudák měl jít radši do sekáče…
Tak na pitti jsem tedy viděla lepší outfity;-) ale styl má:-)

 
M.Rejčová
64 příspěvků 24.08.12 09:47

A možná by z toho sekáče vypadal lepší.

 
firefox
37 příspěvků 23.08.12 20:26

A vidíte to, docela draze oblečený chlapec, jenomže co z toho, když to ve výsledku stejně stojí za h… zlámanou grešli.

Příspěvek upraven 23.08.12 v 20:26

 
-Martina-
3 příspěvky 23.08.12 21:46

Hroznej účes, otřesný kalhoty. Oblečení má postavě sedět, což o těhle džínách fakt neplatí. „Ledabyle“ zastrčená košile, trčící pásek, to má bejt asi „cool“? Z tohodle ohozu mám jednoznačně nepříznivej dojem.

 
Park
427 příspěvků 23.08.12 21:55

@Lucelle Ti chlapi na vašich fotkách vypadají jako chlapi… narozdíl od pana Radka, v tom to asi bude.

 
Alhambra
861 příspěvků 24.08.12 08:16

Vy jste na to kápla. Ono když chlap vypadá jako chlap, tak si klidně může dovolit i to zmiňované růžové tričko/košili a pořád bude vypadat mužně.

 
Maravelo  24.08.12 09:06

No to nevim… podle mě bude vypadat groteskně. PINK prostě na chlapa nepatří, maximálně když je černej, teplej nebo je to v rámci nějakého kroje.

 
Alhambra
861 příspěvků 24.08.12 09:09

Jasně že nemyslím tuhle růžovou:

 
Maravelo  24.08.12 09:14

:D Díky, hned mám krásnější ráno :D Ale i tak, můžu vědět tedy jakou růžovou? :D Možná bych skousnul ještě hodně světle červenou, sám ji nosím jako doplněk, ale růžovou? :D

 
Alhambra
861 příspěvků 24.08.12 09:48

Tohle mi třeba nepřijde nijak strašidelné. Když je chlap tlumený letní typ a je opálený, tak mu taková světle růžová, ani moc studená, ani teplá, sekne.

 
Maravelo  24.08.12 10:23

Já nevim, mě to prostě přijde jak kdyby ho obalili do cukrový vaty. Jak se na to podívam, tak jakoby se ve mě něco vzpříčilo a udělalo husí kůži naruby :D
Pokud se nepoužívá jako recese (např k celému námořnickému modelu růžové boty nebo ponožky), dá se skousnout v tlumené barvě ještě:

Nebo jako detail (ty červené si představte v růžovém odstínu)

Případně tak rozbourané a s fialovou, že to jako růžová (když si odmyslíme „psaníčko“) nevyzní

 
Lesss
23 příspěvků 23.08.12 23:41

Brrrr.

 
paffg
376 příspěvků 24.08.12 00:03

Dvěma slovy: MÁ ŘACHU!

 
akubra
354 příspěvků 24.08.12 09:46
Neupravený

No neupravenost je to první, co mne při pohledu na mladíka napadne. Způsob, jakým má košili zastrčenou-nezastrčenou do kalhot, mi leze na nervy, kalhoty jsou hrozné, dělají mu ještě kratší nohy než patrně má. Buď má pásek (velmi hezký, takový nosíval i můj táta) jenom pro okrasu, a pak to chce ještě kšandy, nebo je to mizerným střihem kalhot - na boky, díky němuž kalhoty výš nevysouká ani kdyby se přetrhnul. Přívěšek na krku je podle mého na moc dlouhém řetízku, ale osobně mi na chlapech šperky nevadí, manžel také nosí korálky na krku i náramky na jedné ruce. Jinak vlasy moc hezké, hladké, asymetrické, příjemné teplé barvy.

 
Judith11
1134 příspěvků 24.08.12 10:13

No, ona ta neupravená ledabylost je tam schválně.:-)

 
akubra
354 příspěvků 24.08.12 10:42
neupravenost x ležérnost

Ležérní znamená nenucený, a nenucený určitě nemá mít negativní náboj, ať jde o svobodomyslnost vyjádřenou v oblékání nebo v jiném lidském projevu, zatímco neupravený bude vždycky jenom - neupravený, tedy svědčící o tom, že se neumím upravit, že o úpravu čehosi nedbám. A nedbalost mi jako nějaká chválihodná veličina rozhodně nepřijde. Připomíná mi clapík na fotce mého šestiletého kluka, když přiběhne z pískoviště - taky mu čouhá kus trika z kalhot, klobouk má nakřivo a navíc nudli u nosu. U něj to ale díky věku lze ještě považovat za roztomilé, u člověka s volebním právem fakt ne.

 
Alhambra
861 příspěvků 24.08.12 10:57

Pořád mi to cosi připomínalo :-)

 
Lesss
23 příspěvků 24.08.12 13:06

Ano!!! Měla jsem velmi podobný pocit - a ANO!

 
Lanevra
371 příspěvků 24.08.12 19:59

Tím si to zabila. :-D A já si taky říkala, že je mi to nějaké známé… Že už jsem toho pána někde viděla…

 
paffg
376 příspěvků 25.08.12 12:14

Gary Oldman? přehnané přirovnání…

 
Soňa3  26.08.12 14:50

Tak snad spíš příliš silná lichotka, ne?:-)

 
Eye
276 příspěvků 14.10.12 01:53

Mně jeho vlasy připomněly kapelu Misfits :) v běžném životě nevypadají vlasy učesané stylem „známka punku“ tak dobře, jako u známých osobností.

 
slunceadéšť
51 příspěvků 24.08.12 11:12

Za mě dobrý, sám bych si něco takovýho nevzal, ale Radkovi to, dle mého názoru, celkem sluší, včetně toho zvláštního účesu. Kolik co stálo je mi fuk a to, že se to tu tak řeší, mi přijde trochu jako závist. Jde o inspiraci, podobné věci se dají sehnat v různých cenových hladinách a to, že ty ošuntěle vypadající věci byly dost drahé, když já sám bych tolik nedal ani za neošuntěle vypadající, mě nechává chladným. Who cares. Jsou to jeho peníze a kdyby je splachoval do hajzlíku, tak je to jeho věc. Rádoby vtipné narážky na sexuální orientaci jsou na úrovni 4. cenové a peklo největší. @Maravelo a Cuckina. Naučte se skloňovat.

Příspěvek upraven 24.08.12 v 11:15

 
firefox
37 příspěvků 03.09.12 21:10

Sluší!? Ehm, ehm, pardon, teď jsem právě sklouzla do fistule. Tak zaprvé ten účes vypadá, jako kdyby mu baret sklouzl skoro z hlavy ( a ještě v tý barvě!? ), kalhoty mu dělají příšerně krátký nohy a ještě k tomu do X, a ty boty vážně vypadají jak takový to gumový, umělohmotný nic moc od vietnamců. PS: To se mi zdá nebo má vážně make-up?

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 24.08.12 11:25

S těma džínama to dost přehnal, boty bych dala k popelnici, vypadají jako levný šunt z tržnice, i když je to Calvin Klein. Viděla jsem spoustu jných kluků oblečených podstatně levněji a líp. Škoda času a peněz.

 
eless
1060 příspěvků 24.08.12 12:17

Nohavice na pol zrde sa mi nepacia (rovnako ani u mladych co sa hraju na rapperov). poprosim vytiahnut nabuduce do pasu pripadne si zaobstarat normalnejsi strih ktory tak strasidelne nezdeformuje postavu. osobne mam radsej vacsi kontrast medzi vrchom a spodkom - urobi to menej bordelu nez podobne ale odtienom trochu rozne farby. kusok tasky vypada ako damska kabelka ale kedze nie je cela vidiet…
takze v skratke z mojho pohladu: vymenit gate (iny strih, farba a pripadne aj material) a ze budem drza tak asi ostrihat vlasy a nefarbit neprirodzenym odtienom :)

 
Judith11
1134 příspěvků 24.08.12 12:56

No, Radku, já to vidím nakonec jako velký úspěch. Tolik příspěvků jako vy tady nemá nikdo.:-)

 
DRW
1243 příspěvků 24.08.12 13:40
Prvni co me napadlo monterky

Postrada to napad pocinaje ucesem, konce oblecenim a botami, i kdyz jsou to vsechno znackove kousky. Taklhle to vypada jako monterky.

 
Světýlko.t
78 příspěvků 24.08.12 16:15

Tenhle outfit mě tedy také moc nenadchnul. Já teď opravdu nechci být ošklivá, ale nemůžu si pomoci a musím to sem napsat. Ten „účes“, co má chlapec na hlavě, mi horzně připomína účes, který měl Gary Oldman ve filmu Páty element. Hned jak jsem tuhle fotku viděla, vzpomněla jsem si na ten film.

Edit: Omlouvám se, koukám, že touhle fotkou už tady někdo reagoval…

Příspěvek upraven 24.08.12 v 16:17

 
Fialové kafe  24.08.12 18:59

První polovina je v pohodě, mínus dávám za ty nadupané kaťata.

 
Lanevra
371 příspěvků 24.08.12 20:01

Víte, tohle je myslím ukázkový případ toho, jak se za drahé peníze obléct tak, že si vás každý splete s houmlesákem. Ovšem, prý je to dnes ve světě velmi modní. Nu což, já nikdy nebyla „módní“ a vždy se mi budou líbit muži v saku.

 
Akitaken
4960 příspěvků 24.08.12 21:26

Za mě fakt ne. A taky se musím přiznat, že jsem chvíli přemýšlela, jestli je na fotce muž nebo žena.. (a docela věřila tomu druhému, než jsem si přečetla komentáře) :-( Detaily jsem nezkoumala, v tomto případě mě první dojem dokonale odradil..

 
Sibyla
2639 příspěvků 24.08.12 23:08

@Maravelo Probůh, na tohle neletím! Působí to na mě tak nějak nemužně, jestli víte, co chci říct.

 
Maravelo  25.08.12 12:29

@Sibyl Teď nějak nechápu jesli reagujete na modely a jejich oblečení nebo na tu růžovou :-/ Přijde vám sladká růžová víc chic? :D

 
Veronica1
11 příspěvků 25.08.12 20:17

Páni, když kouknu na ty ceny za jednotlivé kousky…je vidět, že peníze ještě neznamenají styl..

 
Aboladen
137 příspěvků 31.08.12 21:57

A za mě zelené, až na přemíru „džínově modré“ mi to přijde fajn. Fakt, že to mladého pána stálo víc než je můj měsíční příjem není přece vůbec směrodatný. Že mu to dělá krátké nohy? A co byste mu n to doporučili - podpatky?

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 01.09.12 12:39

Podpatky ne, stačilo by vzít si jiné kalhoty.

 
empida
4 příspěvky 07.09.12 01:45

Uf, to na hlavě je čepice? A to co se rýsuje pod kalhotama, jsou kapsy nebo spodní prádlo?! Za ty peníze je trestuhodné co jste lovče stvořil!

 
Anittko
21 příspěvků 13.09.12 23:24

Ke kosili jiny kalhoty, urcite ne jeansy!!!

 
Bárbraa
94 příspěvků 18.09.12 01:24

ou…co na to jiného říct…za tímto pánem bych se určitě otočila, obdivem by to ale nebylo..

 
xhere
16 příspěvků 03.10.12 09:37

Je vidět, že nakupoval, doufám, že něco lepšího, košile snad není džínová?, celkově hrůza, vlasy, vyhrnuté rukávy jak na stavbě, o kalhotách ani nemluvě

:-(
 
Gallant.Crow
35 příspěvků 07.10.12 11:00
....

Škoda že si nejde spolu se značkovým oblečením…

koupit i vkus s jemnocitem na kombinace.

 
little Blogger
20 příspěvků 14.10.12 01:07

Nechápu, jak někdo může dát za takový přívěsek 900Kč :D (a pak ho takhle nešikovně nosit)

 
Manon.Lescaut
21 příspěvků 17.10.12 16:02

Ze stavby? Červené.

 
Tionula
58 příspěvků 30.11.12 20:51

U tašky jsem se podivila, zda ta bílá papírovka stála opravdu pět tisíc. Ne.

 
Borag
140 příspěvků 15.12.12 20:25

To má tak divný „undercut“ nebo divnou čepici?

 
Atrofie
741 příspěvků 05.02.13 10:24

Mno mně to přijde jako další důkaz toho, že ani značkové ošacení není vždy vše… mně se to prostě nelíbí… a krátké nohy to teda dělá dost pekelně!

 
Casmaria
761 příspěvků 06.03.13 21:08

Očividně peníze jsou, ale nevíte jak je správně použít…

 
Cyp
1 příspěvek 06.05.13 21:32
Tě pic

Tady nebude ani tak problém s účesem, jako s koulema!

 
Shiro
354 příspěvků 12.05.13 03:40

Nechápu co je na tom špatně…

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 11.06.13 00:01

Oblečení za tisíce a přesto jsem si před rozkliknutím fotky říkala, zda to není nějaký bezdomovec ;-) :-D

 
Cornero
386 příspěvků 01.11.13 17:48

Jsem presvedcenej o tom ze vzit si tyhle hadry na sebe nakej Channing Tatum tak tu vetsina slinta. Nicmene uznavam ze kdyz si to na sebe vezme takovahle figurka a k vrazednymu ucesu prida kabelku tak to teda fakt pusobi komicky

 
hAnko
7 příspěvků 17.02.14 18:26

Na kalhotách mi vadí, že je moc vidět podšívka kapes… nebo se pod nima rýsují trenky? :D Kdyby outfit rozbil nějakou výraznější barvou, pak by to bylo OK. Takhle je bohužel úplně jedno, že jsou to všecko drahé značkové věci, když na první pohled vypadá, jako by vypadl z Discopříběhu. :) 

 
Ronya
50 příspěvků 23.02.14 13:04

Já na tyhle mokasíny na holo nejsem.

 
Drako
54 příspěvků 09.07.14 14:51

Jestli toto je ležérní bohém, tak to nevím. Mně to spíš přijde jak sty jouda.

 
Drako
54 příspěvků 09.07.14 14:55

Můj manžel to komentoval slovy. Jak nezaměstnaný ze 30 let, když stáli pod balkónem a čekali co jim kdo hodí. Taška za 5 000 Kč ho skutečně nezachrání.

 
Mattoni02  20.03.15 17:35

No, tedy pardon ale je to nevkusné. Vypadáte jako by vám vůbec nezáleželo na tom, co si na sebe vezmete. Nechci shazovat značky které na sobě máte, ale jak máte proboha ty kalhoty, šíleně vám to ty nohy zkracuje. Taška vypadá spíše na dámu a boty se k tomu jaksi nehodí.

Příspěvek upraven 08.05.15 v 13:02

 
QueenOfSheba
106 příspěvků 17.08.15 14:15

Zajímavé, líbí. Jen střih kalhot bych změnila, těmto nohám moc nelichotí. Lehce rozšířit a pásek o pár cm výš…

 
 
 
DRW
1243 příspěvků 03.09.12 19:32

Koukam na tu fotku kazdy den, ale porad mam asociaci s monterkami. Sice velmi drahymi, podle uvedenych cen, ale monterkami. Kolegove ze zahranici chodi oblekani ruzne, na sluzebnich cestach jsem videla ledacos, ale nektere veci proste vypadaji jako monterky, at delame, co delame. Ja mladeho muze vidim nekde v autoservisu (v lepsim pripade) nebo pri oprave zemedelskych stroju v horsim pripade.

 
Maravelo  11.09.12 17:01

Já si myslím, že už jsem viděl ledacos včetně „já vám na tu módu kašlu“ a klidně řeknu že u tohohle když bych o čemkoliv spekuloval, tak o těch kalhotech ne. Je to horror. Ostatně tak chodim já, aka „já vám na to kašlu“, v ustrizenejch velkejch kalhotech s kšandama, ošoupanejch kotníčkovkách ze kterých kouká lem bílých ponožek a s nahrnutym rukávem. Takle bych ale ven nevylezl. Hlavně ale proč reaguji a co tím chci říci, že generalizovat věci stylem „Negativní komentáře svědčí o tom, že tu na tohle nejsme moc zvyklí“ není podle mého na místě. Negativní komentáře svědčí o tom, že se lidem daný outfit nelíbí a tím to hasne :-) Ležérní bohém… tohle… to se mě teda dotklo! to vám řeknu :D

 
prirodnizrzka
162 příspěvků 14.03.14 21:59

Takhle asi ne

 
xhere
16 příspěvků 03.10.12 09:44

Ležérního bohéma si představuji trochu jinak, lněná košile, klobouk, šátek, nebo retro styl, tohle je nevkus, pán asi nemá doma zrcadlo, ty rýsující se kapsy u džín jsou přímo děsivé

 
Gallant.Crow
35 příspěvků 07.10.12 11:02

Ado, nesouhlasím. Styl ležerního bohéma je úplně o něčem jiném

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity