liveinfashion 06.03.14 00:00

Fakt mě zajímá vás názor na tento outfit. Někomu sukně přijde přímo odporná a někomu (jako třeba mně) přijde naprosto famózní.

  • sukně-choies

  • křivák-pull&bear

  • crop top-stradivarius

  • boty-motivi

 Váš příspěvek
 
Roseline
2319 příspěvků 06.03.14 00:24

Vadí mi tam holý pruh kůže. Ale předstírám, že ho nevidím a dávám zelené.
p. s.: sukně mi přijde skvělá!

 
Binuska
13 příspěvků 06.03.14 00:46
Uzasna barva!!

Sukne se mi moc libi a ta barva je proste bozska!!

 
xmarkeeex
125 příspěvků 06.03.14 08:29

Naprostý souhlas! Takovou mít v šatníku…ach

 
stricc  06.03.14 00:58

Moc pěkné, sukně je krásná. S proužkem kůže nemám absolutně žádný problém, nevidím tam nic nepatřičného, co by mělo zůstat radši schované

 
lioncity  06.03.14 05:26

Tohle je super! Jedno z nej co v galerii bylo.

 
Lola  06.03.14 06:54

Co na tom někomu připadá přímo odporné? Myslím, že je to velmi pěkné, jen bych uvítala lepší nafocení (celá postava s tím křivákem oblečeným, ne jen hozeným na ramena).

 
Karin
3401 příspěvků 06.03.14 09:30

To by mě taky zajímalo, komu tahle sukně připadala odporná. Chápu, že se může nelíbit, ale že by dovedla vzbudit tak negativní emoce, to mi nějak nejde do hlavy :-)

Pod pojmem „odporná sukně“ si já představím něco takového .

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.03.14 10:33

Mně připadají odporné takové ty beztvaré: ani úzké ani široké, kousek pod kolena, z nějakého tesilu, prostě to, co nosila pančelka.

 
paffg
376 příspěvků 06.03.14 12:40

Ech…to není hadr na vytírání schodů?

Příspěvek upraven 06.03.14 v 12:46

 
Aroosak
618 příspěvků 06.03.14 16:14

Schodů…? :-o

 
Atrofie
741 příspěvků 06.03.14 20:48

..??? co se Vám na „schodů“ nezdá?

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 08.03.14 21:09

BBála bych se tím vytírat schody, abych si je nezašpinila, použila bych to když tak na toaletu. Ale možná bych si raději koupila novou hadru.

 
SweetPeggySue
25 příspěvků 07.03.14 12:47

…dvacet let používaný.

 
kozarohata
141 příspěvků 07.03.14 15:39

Uff… to jsem se lekla! :D

 
Helenuše
254 příspěvků 06.03.14 07:08

Řadím se do druhé skupiny a říkám, že sukně je super. Celý outfit je ukázkou toho, že dívka může být atraktivní nejen s minimem textilií.
Sladění „klasiky“ (sukně, lodičky) s „drsností“ kožené bundy a „tajemnosti“ úplně černých brýlí je podle mě vysoce přitažlivé. Jako ženská bych se za vámi na ulici otočila. Jako chlap určitě dvakrát :-)

 
Torin
145 příspěvků 06.03.14 07:31

Je to skvělý kompletně:-)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.03.14 07:51

Ano, famózní. To bříško schovejte, a přikryjte širokým páskem. Ale vypadáte skvěle. (Spletla jsem si váš nick s podobným - taky život v názvu - a říkala jsem si: to není možné, aby najednou vypadala takhle krásně, dobré oblečení fakt dokáže člověka neuvěřitelně změnit. Pak jsem pochopila. Jste hvězda!)

 
NellieLovett
2314 příspěvků 06.03.14 07:59

Také se přikláním k názoru, že sukně je famózní :-)

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 06.03.14 08:06

Odporná sukně? To někdo řekl? Já si představuju „odporné“ sukně úplně jinak… Sukně je krásná, ženská, stylová, sluší spíše delším nohám a podpatkům, což jste splnila a ještě pěkně doladila. Možná ten „crop top“ není můj šálek kávy, vzala bych si radši hladké bílé tričko s kulatým výstřihem, ale není to nějak rušivé.

 
Sieneserin
43 příspěvků 06.03.14 08:12

Sukně je moc hezká a sluší Vám - navíc je smaragdová jedna z mých nejoblíbenějších barev ;) Rozhodně patříte do inspirace.
P. S.: Docela by mě zajímala fotka celé postavy, kde budete mít na sobě jen sukni a to tílko, tedy bez křiváku.
Zelené!

 
Vintage holka
80 příspěvků 06.03.14 08:21

Úžasné! Páči sa mi celkový outfit presne tak ako je poskladaný z jednotlivých kúskov a tá sukňa je priam božská! Ak by Vás celkom náhodou niekedy omrzela sukňa aj lodičky, rada im poskytnem druhý domov… :-D

 
corrigan
2631 příspěvků 06.03.14 08:36

Osobně musím říct, že je ta sukně naprosto úžasná, hned bych jí brala… a ta barva, omg.
Celé se mi to líbí a sluší vám to. :-)

 
LeChambray
113 příspěvků 06.03.14 08:38

Mně se sukně líbí, barvou určitě, a z toho, co vidím na fotce (uvítala bych fotku zepředu, kde by byla sukně vidět celá od pasu k zemi), i stříhem. Není pomačkaná! Pruh holé kůže mi nevadí, ve vašem věku a s vaší postavou, proč ne. Ale nelíbí se mi u topu rolák, i když jinak proti rolákům nic nemám, tak tady si dovedu představit něco ještě lepšího. Bunda je ok a celkově zelené jako ta sukně :-)

 
Karin
3401 příspěvků 06.03.14 08:49

Sukně je krásná, a úžasné boty… (Jen to holé bříško mi k tomu nějak nesedí.) A ráda bych viděla, jak to vypadá, když si tu bundičku normálně oblečete.

 
queenOFeverything
46 příspěvků 06.03.14 08:56

Pekné, sukňa skvelá, možno lodičky by som dala inej farby (nude, baby pink…) a okuliare si odpustila ale aj tak veľmi pekné :-)

 
Zebra33
2038 příspěvků 06.03.14 08:56

Ta sukne je super, ale muzeme se vsadit, ze treba muj pritel by vam rekl, ze je naprosto desiva ;). Davam zelene, cely outfit se vam moc povedl.

 
RueDuPastis
617 příspěvků 06.03.14 09:05

Tenhle styl zbožňuju, midi nadýchaná sukně s krásnýma subtilníma lodičkama.

 
Verhro
630 příspěvků 06.03.14 09:10

Šmrncovní.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 06.03.14 09:14

Sukně je super, moc se mi líbí barva i střih. Zbytek se mi k tomu taky líbí, jen nemám ráda čouhající břicho. Myslím, že trikům nad pupík odeznělo už dááávno (naštěstí)

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 06.03.14 10:04

Ja mám skôr pocit, že prežívajú práve obrovský návrat v rôznych podobách od širokých po priliehavé, s krátkymi, dlhými rukávmi, bez nich atď..

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 06.03.14 10:07

Naštěstí masivní rozšíření mezi lidem zatím není. A doufám, že nebude. Nelíbí se mi to. Potajmu doufám, že se rozšíří móda širokých kalhot a zmizí z ulic legíny a slim fity:-)) Ale to si můžu jen přát…

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 20:14
Nedělejte si iluze,

Právě to nastupuje. V Zaře se už skoro nedá koupit nic jiného. A to je začátek.

 
Jersika
8 příspěvků 06.03.14 14:03

V žadném případě crop topům neodzvonilo, právě naopak. Ve světě to byl velký hit loni, takže k nám to přichází - jako tradičně - tento rok.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 07.03.14 10:05

Ach jo… takže zas bude člověk odkázaný na švadlenu, protože běžný krámy umí prodávat jen to, co je zrovna „trendy“ :-(

 
ming_xing
1099 příspěvků 06.03.14 09:22

@MP Vladenka pozor, trika nad pupik (a saty s prostrihem v partii pasu apod.) se na modnich molech uz nejaky ten patek zase prohaneji ;) jen doufejme, ze se jich nechopi (prostorove) siroke masy..

jednoznacne zelene, super kombinace, co slusi malokomu. trosku Vas „ubiji“ ta bila barva (a celkove vyrazne kontrasty barev), mozna bych v tomto pripade pritlacila s licenim

 
kayav  06.03.14 09:23

Ano!

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.03.14 09:25

Vím, že už s tím budu vypadat lehce posedle, ale třeba se Vám zrovna můj příspěvek bude hodit. Mně se to celé moc líbí, rozhodně zelené, vypadáte jako (vkusná) Hollywoodská hvězda.
Ale hned mě napadlo, ta sukně musí připadat mužům děsná. Jako testovací vzorek jsem použila manžela a nemýlila jsem se. Můžete si říct, že jenom já mám doma modního ignoranta, ale 12 let jsem pracovala v ryze mužském kolektivu a jejich názor na modu mě zajímal. Tipuju, že 80% mužů by reagovalo stejně jako ten můj, 15% je naprosto jedno jak jejich žena vypadá a co má na sobě (ona šedá myš aspon nebude utrácet za „blbosti“ a nic jim nebrání v tom zírat na holky v minisukních :-D ), a těch 5%, kterým se to upřimně líbí nechávám jako výjimku potvrzující pravidlo (Možná se někteří z nich najdou i na MP?).
Možná je Vám tento aspekt jedno, já taky nejsem loutka v rukou svého manžela, ale (zatím :-D )se mu prostě chci líbit, proto volím modely, které považujeme za vkusné oba - naštěstí je jich dost. Jen jsem to chtěla zmínit, protože jste se konkrétně na sukni ptala a rozhodně Vám ji nechci pohanět. Jenom mě osobně rozdíl mezitím co považuje za vkusné a hezké většina žen a většina mužů prostě dlouhodobě fascinuje.

Příspěvek upraven 06.03.14 v 11:57

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.03.14 09:36

Jjo, většina mužů dá přednost minisukni, ale pozor: na fotce. Většinou nosím mini, ale mám jednu midi širokou, rozevlátou, a překvapilo mě, kolik pohledů v chůzi připoutala. Ptala jsem se kamaráda, proč asi, a řekl, že to je jasné: signalizuje tady jde žena. - A mini ne? - Taky, ale jinak. Tohle je dráždivější.- Dráždivější než mini? - Jinak. Svádí, ale neservíruje. Když vidíš stehna, díváš se, abys hodnotil, no a někdy záporně. Tohle prostě láká.
Tak nějak, nedokážu to líp reprodukovat. Jinak myslím, že odporná ta sukně mohla přijít starší generaci nebo těm, kdo pamatují podobné z dětství, jako že je staromódní. Jenže móda se vrací.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.03.14 11:05

@Go-lightly,
možná to nevyznělo, jak jsem zamýšlela, ale nemyslím, že mužům by se líbili jen minisukně. Já třeba většinou nosím pouzdrové šaty a sukně, ale největší úspěch sklízím v šatech střihu kimona - jsou jahodové, mají dlouhé rozšířené rukávy, volnější střih v pase stáhnutý stuhou, výstřih slušný a jsou lehce nad kolena, ale ne mini - takže nic vyzývavého. Tyhle šaty mně pochválil sám od sebe dokonce i tchán, který jinak nezaznamenal ani to, když jsem se přebarvila z blondýny na brunetku :-D.
Vaši sukni jsem neviděla a fakt Vaši zkušenost nezpochybnuji, ale konkrétně tato zelená by podle mě úspěch ani na živo nesklízela. Na průměrného muže je to alespon dle mých zkušeností „moc dlouhý a moc široký“ vlnění nevlnění.
I když vlastně je to vtipné, když dvě ženy diskutují o tom, co se mužům líbí a co ne - a beru plnou odpovědnost za to, že jsem tuto diskuzi vyvolala :-D. Ale je to důsledek toho, že sem moc mužů zrovna nepíše. Já se na MP hrozně ráda chodím jak inspirovat, tak třeba i trochu poučit a hrozně by mě u mnoha modelů zajímal i názor širšího mužského publika. A třeba bych se mnohdy i velice divila a třeba zrovna v tomto případě, kdoví :-D

 
NInaL.
38 příspěvků 06.03.14 14:22

Tak jsem se zeptala přítele, sukně miluje a myslela jsem, že se mu to bude líbit. No, nelíbilo se mu to vůbec. A já bych slečně přitom takovou nádhernou sukni nejradši ukradla, tento outfit považuju za možná úplně nejlepší, co jsem tu kdy viděla.

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 15:06
Tenhle typ sukně vytváří

ŽENSKOU CHUZI a to je to nejpodstatnější… ten třepotavý dojem čehosi ´ženského´. Schválně později přidám názor svého ´vzorku´, tomu se právě tyhle věci většinou moc líbí.

 
helena trojska
41 příspěvků 06.03.14 15:21

@kocourM,

tak mně zajímá, jak pochodíte. Můj „vzorek“ řekl absolutní Ne. Dopoledne testováno na 3 kolezích v práci a taktéž Ne, Ne, Ne.
Aby to vytvářelo Vámi popisovaný dojem, musela by být ta sukně přece jenom krapet kratší (a i tak je tato verze už až moc kolová a prostě rozšiřuje a to chlapi neradi)a to, že zelenou barvu většinou chlapi nesnáší už dodávám jen sama za sebe. Ale třeba to u Vás doma bude mít úspěch, ale řekla bych, že v tom případě máte doma opravdu výjimku.

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 20:23
Tak můj vzorek

Dle předpokladu řekl ´ano´. Musela jsem na něj sice přitlačit, protože prohlížení ´hadrů´ na webu považuje za sebe mimořádně nedůstojnou činnost, ale hodnocení nakonec znělo: „Je to atraktivní paní, takže i kdyby na sobě měla pytel, bylo by to stejné (no nevím, ale budiž:-), ale když už se ptáš, tak jo, je hezky vkusně oblečená, má hezkou bundičku, hezkou sukni a sluší jí to. Takže ano.“

A ze zkušenosti naživo prostě vím, že má tyhle ´ženudělající´ sukně rád.

 
helena trojska
41 příspěvků 07.03.14 10:50

Věřím Vám to až po ten pytel od brambor. Ten zbytek jste si bud trochu přibarvila a nebo ( a to je pravděpodobnější) Váš muž řekl to, co hádal že chcete slyšet, aby měl už konečně pokoj. (Sama píšete, že jste ho musela tak trochu přitlačit). Já ho koneckonců chápu ( obzvlášt v případě, že máte v šatníku podobné kousky a on to ví), on totiž každej normální chlap chce mít večer doma klid a teplou večeři na stole :-D.

 
kocurM
595 příspěvků 08.03.14 13:03
Víte co, vy vědmo,

Vy si myslete co chcete, ale hlavně tu nedělejte ty přednášky o tom, jak jiné ženy s muži mluví, ale nic si z toho neodnesou (narozdíl od vás, mudřeny nedostižné, pochopitelně), protože vy si neodnesete nic kromě svého původního názoru z rozhovoru s nikým, bez ohledu na to, jestli je to muž nebo žena… musela jsem na něj přitlačit, protože se nechtěl jít dívat na ty ´hadry´do PC a měl kolem toho nejdřív milión řečí, než konečně zaostřil na tenhle obrázek. A víc už se s vámi dohadovat vážně nehodlám. Na vás se opravdu hodí to úsloví o tom nadměrném talíři chytré kaše.

 
Vasa
170 příspěvků 06.03.14 09:36

Já se setkala s názory, že je jsou dlouhé sukně (delší než tato) asexuální. Možná jim to připomíná jejich babičky, nevím. Stejně je budu nosit dál.

Příspěvek upraven 06.03.14 v 09:55

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 15:07
...

Ba. Aby ne, jsou krásné.

 
Vasa
170 příspěvků 06.03.14 09:37

Já se setkala s názory, že je jsou dlouhé sukně (delší než tato) asexuální. Možná jim to připomíná babičku jejich babičky, nevím. Stejně je budu nosit dál.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 06.03.14 16:35

Asi ide hlavne o strih, myslím, že chlapom absolútne nevadia dlhšie sukne ak v nich vidia krivky.. čiže s dlhou sukňou tohto typu by už asi malo problém menej chlapov :D

http://divamall.tv/…ooks/476.jpg

Příspěvek upraven 06.03.14 v 16:37

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.03.14 16:40

Naprostý souhlas

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 20:27
Ale musíte vzít v úvahu,

Že ta zelená sukně také dělá mnohem ženštější siluetu, když přes ni není ta bundička.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 07.03.14 09:20

@kocurM súhlasím, veď ja som vlastne na zelenú sukňu nič zlé nepovedala.. mne sa celý outfit veľmi páči. len som hovorila, že chlapi (okrem úzkeho pásu) radi vidia aj siluetu bokov a zadku, nemusia byť nutne odhalené nohy v minisukni.. potvrdil mi to aj ten môj, keď večer prišiel domov. na zelenú sukňu neisto povedal, že je pekná.. a napr. tie úzke boli bez váhania sexy..

 
kocurM
595 příspěvků 07.03.14 18:05
Popravdě mám pocit,

Že ty barvy jsou jim ukradené ze všeho nejvíc.

Ještě si pamatuju, jak můj táta u historických filmů říkával, že ´dřív byly ženy víc ženy´ (tohle je tedy fráze kterou neuznávám, asi jako ´za našich mladejch let…´), no a měl na mysli právě ty obrovské sukně, úzké živůtky a velké dekolty. Takže odpor k téhle sukni mi přijde vážně zajímavý, asi se zeptám ještě dalších ´vzorků´. Stejně se nějak nemůžu zbavit dojmu, že zčásti je to dané návykem, mně už se taky nelíbilo takovejch věcí, které jsem si nakonec koupila, když se víc vžily…:-)

Další takovouhle sukni ovšem hodlám sehnat buď jak buď, ´vzorci´ jsou mi v tomhle případě lhostejní:-)

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 07.03.14 19:26

@kocurM počkať, toto píšete mne? (: lebo ja som nepísala nič o tom, že by im záležalo na farbách. A ani o nejakom odpore voči tej sukni.. môj „vzorek“ len povedal, že je pekná, ale nebola preňho nejako príťažlivá..

inak to s tým vnímaním ženskosti (čo ste písali o svojom tatkovi) môže byť dané aj generačne.. teda každá generácia má nejakú predstavu o tom, ako vyzerá žena ktorá je naozaj ženou. napr. nejaký chalan ktorý mal v deväťdesiatych rokoch 20 rokov možno o 20 rokov ako 50 ročný muž povie, že za čias Cindy Crawford boli ženy skutočne ženami. pardon ak som to napísala nejako blbo.. ale dá sa to snáď nejako pochopiť.. (:

 
LeChambray
113 příspěvků 06.03.14 10:19

Asi jo. Myslím, že můj manžel by to hodnotil stejně. Myslí si, že v dlouhých sukních vypadám jako moje matka. A určitě na mně upřednostní úzký a krátký sukně, ve kterých se já sama většinou (až na výjimky) necítím a sobě nelíbím.

 
BeKaa
91 příspěvků 06.03.14 11:56
Naprosto souhlasím

Mně ta sukně přijde úžasná, manželovi se nelíbí.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.03.14 14:48

@BeKaa,
děkuji za upřimnost. Obvykle je mi jedno, že mně někdo dá červené ramínko, každý má právo na svůj názor. Ale v tomto případě doufám, že ty 4 červené jsou od mužů, kterým se sukně líbí a nesouhlasí se mnou, nikoliv od žen, které si nechtějí připustit, že bych mohla mít pravdu.
To, co psala Go-light nijak nezpochybnuji, ale to, že by tuhle sukni muži OBECNĚ považovali za " dráždivou, která svádí, ale neservíruje" to na mě působí spíš jako zbožné přání nás žen, jak bychom chtěli, aby byla vnímána - nikoliv realita. A opakuji, já osobně proti ní nic nenamítám.

 
BeKaa
91 příspěvků 06.03.14 18:51

@AnaKarenina já jsem Vám dala zelené :)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.03.14 19:36

Jasně, já vím, reagovala jsem na ty 4 červené u mého původního příspěvku. :-D

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 15:10
Tak nevím, přijde mi,

Že se zdejším manželům nelíbí hlavně proto, že prostě moc dlouho kolem sebe vídají hlavně mini:-)

 
LeChambray
113 příspěvků 06.03.14 15:42

Ne tím to určitě není. Tedy v mém případě to s tím, co kolem sebe vidí, nesouvisí.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.03.14 15:58

@kocourM,
tak to se zas těch chlapů musím trochu zastat, nemyslím, že by - alespon dle mých zkušeností - preferovali vedle sebe ženu v prvoplánové minisukni. Spíš jde o střih a délku, která může v tomto případě 1000krát vyvolávat dojem ženské chůze, ale zároven vždycky trochu rozšiřuje v jistých partiích. Já jako žena vím, že je to jen iluze a možná právě proto mě to připadá rafinovaně sexy, ale průměrný chlap si toto neodmyslí. Vemte štíhlou krasavici a pošle ji do práce jeden den v sukni mírně do A končící s koleny a druhý den v této. Vsadím se, že byste se od mužů dozvěděla, že ta druhá ji dělá větší (však víme co :-D). A není to o tom, že by chtěli vidět jen „holé maso“.
Znovu dodávám - jistě existují výjimky.
A znovu dodávám - i já jsem byla před nějakými 10 lety velmi pobouřena, když jsem zjistila jak moc se to, co já považuji v modě za estetické liší od toho co za estetické považují muži, kterými jsem byla a jsem obklopena :-D. Naštěstí pro mě - mezi obtaženou mini a touto zelenou sukní je tolik, tolik jiných možností.

(PS: Vaši poznámku chápu jako narážku na to, že dnes obecně muži všude vídají až moc „mini“ - nikoli tak, že zdejší muži vídí „doma“ jen minisukně a tak jsme jim zkazily vkus.)

Příspěvek upraven 06.03.14 v 16:42

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 20:36
Chlapů se zastávat nemusíte,

Vůbec si nemyslím, že by tak urputně preferovali mini, ale že bývají chlapi konzervy a když se objeví něco neobvyklého, vizuálně si na to většinou zvyknou ještě později než ty konzervativnější ženy:-) Už jsem to tu někde napsala.

Tohle se prostě moc nenosí, je to moc neobvyklé, moc blízko glamour a haute couture, většinou všechny ženy nosí buď mini nebo nějaké rovné, tužkové nebo áčkové sukně, no.

 
LeChambray
113 příspěvků 06.03.14 21:57

Konkrétně můj vzorek kašle na to, co se nosí, na co je zvyklej (na nic, nic si nepamatuje), co kde vidí. Jde mu o, jak někdo píše výše, siluetu, ženský křivky, o délce to až tak není, i když… vlastně docela nedávno - vzhledem k délce vztahu - jsem zjistila, že chce vidět nohy :-) Já tedy nenosím vyloženě mini, většinou nosím sukně v délce od „dlaň nad kolena“ k „těsně ke kolenům“, delší mi stejně nesluší, ale to už odbíhám… Takže shrnuto - chtějí křivky ;-)

 
helena trojska
41 příspěvků 07.03.14 10:58

@LeChambray,

pěkně jste to napsala.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.03.14 12:54

@LeChambray,

jako byste mluvila o mém manželovi :-D

 
kocurM
595 příspěvků 07.03.14 18:10
Je to zajímavá debata,

Jednou jsem tohle napsala u outfitu marketusky v té skvělé jezdecké pelerínce, že to je přesně úbor, ze kterého budou paf ženské, ale chlapům se nebude líbit. U tohoto outfitu bych to, asi vzhledem k tomu, že mám jiné zkušenosti, nečekala. Ale je to zajímavé zjištění.

 
KatyB.
8 příspěvků 07.03.14 10:28

Ja si myslím, že väčšinou sa obliekame hlavne kvôli sebe a nie mužom. Keď chlap cíti, že je žena vo svojom oblečení spokojná a šťastná, páči sa mu…a je jedno, či má na sebe zelenú širokú sukňu alebo ružovú mini.

A aby som nezabudla - Váš outfit sa mi veľmi páči!!!

 
Vasa
170 příspěvků 06.03.14 09:29

Pěkná sukně, strašná bunda.

 
Micinice
198 příspěvků 06.03.14 09:54

Malá třešnička na dortu - výrazná rtěnka..a bylo by to úža :-)

 
zuzulique
290 příspěvků 06.03.14 10:15

Takú sukňu by som brala, ja úžasná a teraz momentálne veľmi trendová :-)holé bruško síce nemusím ani ja, ale aj tak je to na zelené! :-)

 
sely1
184 příspěvků 06.03.14 10:24

Podla mna velmi veeeeeelmi elegantne a ten kto to nevidi je asi slepy…toto je vysoka moda len ma udivuje ze taka mlada dama ako vy sa dokaze takto obliect tie lodicky uchvatne! :)

 
jazes  06.03.14 10:33

Koukala jsem na to už u vás na blogu. moc se mi to líbí, ale na některých fotkách mi přijde, že ta sukně tak nějak divně trčí. a mám s tím ještě jeden problém - připomínáte mi kamarádku, ale té mé kamarádce je cca 40. ale nedokážu určit, jestli ona vypadá o tolik mladší nebo Vy o tolik starší. asi to bude někde mezi.
stále se mi to ale moc líbí =)

 
jazes  06.03.14 10:46

Mimochodem (jen ze zvědavosti, vím, že je to teď trend) nosíte/nosí se ty bundy a kabáty běžně takhle jen přehozené (myslím celodenně, ne jen pro účely focení)?

 
razorblade_reloaded  06.03.14 10:41

Samozrejme, ze JE famozni:)

 
Stavitelka
2 příspěvky 06.03.14 11:02

Sukně je bezpochyby famozní a vzhledem k vašemu věku mi nevadí ani ten kousek Holé kůže. Jen tak dál, s odvahou…

 
pabylka
880 příspěvků 06.03.14 11:08

Krásna zelená sukňa, zelené zábradlie, aj zelené ramínko…

 
MP Vera
216 příspěvků 06.03.14 11:14

B je správně, ta sukně je skvělá! (I když celková kombinace vůbec není moje gusto…)

 
qwiriella
12 příspěvků 06.03.14 11:15
Sukně skvělá

Sukně je úchvatná. Mít ji doma, nosím ji do roztrhání. Holé břicho se mi k ní ale taky nehodí (vypadá noblesně a dámsky, což s holou kůží na břiše moc dohromady nejde).

 
žlutá růže  06.03.14 11:18

Mně se to moc líbí.
Ale, holky, prosím aspoň jednu fotku s nataženýma rukávama!!!

 
Alizon
1233 příspěvků 06.03.14 11:31

Sukne je skvela - kdyby se vam uz nelibila okamzite beru. Taky premyslim proc se nekomu nelibi a napada me proste pouze nazor se kterym uz jsem se uz setkala jak u chlapu tak u zenskych „proc se mlada holka zbytecne schovava do dlouhe a siroke sukne, ma si vzit neco mladistveho“ - jiny duvod nevidim. A osobne se s nim nestotoznuji.
Hola kuze mi nevadi, i kdyz puvodne jsem si myslela ze je to pasek v telove barve a pripadalo mi to uzasne, takze jsem byla trochu zklamana, kdyz jsem zjistila ze tam ten pasek neni.
Celkove je to proste „styl hvezda“

 
lindiste
347 příspěvků 06.03.14 11:47

Sukně je famózní! A ti, co říkají, že je odporná, by ji z vás nejradši servali a nosili sami (tedy spíš samY).

 
Barbyl
1469 příspěvků 06.03.14 12:17

Super a sukne skvela, pridavam se k nazoru, ze je dost muzu, kterym prijde atraktivni- je to styl Hepburn a Prazdniny v Rime a to se myslim dost libi…ale samozrejme ne vsem socialne intelektualnim skupinam.

 
paffg
376 příspěvků 06.03.14 12:45

Tahle sukně se mi moc líbí. Bohužel mám také zkušenost, že se lidé odnaučili vnímat krásu a eleganci rozšířených nesplývavých sukní.
Avšak řeči o odpornosti, můžou říkat snad jen osoby posedlé obtaženou „sexíí-siluetou“.

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 13:27
Bombastická barva a střih sukně,

Proužek břicha ani nehodnotím (jako módní prvek mi připadá zbytečný), ale vypadá to celé velmi pěkně. Mám skoro stejnou smaragdovou midi sukni a lámala jsem si hlavu, s čím ji nosit, teď vidím, že bílá barva je dobrá varianta. Vypadáte moc pěkně. Takové osvěžující a v rámci běžného nošení přijatelně extravagatní. To oceňuji.

 
Zoe
316 příspěvků 06.03.14 13:41

Podle mne jeden z nejhezčích modelů tady. Bříško nevadí (pokud vám není zima).
Tento styl patří k nejnovější módě a většina si na něj bude muset teprve zvyknout - to se pořád opakuje. Četla jsem ostatní komentáře a mám také tu zkušenost, že mužům se nejvíc líbí předloňská móda.

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 13:46
Za rok si zvyknou,

Jsou to hrozné konzervy… :-)

 
Dlhonožka
269 příspěvků 06.03.14 13:41

Zelené!

 
lorens
1592 příspěvků 06.03.14 14:15

Krasna barva, krasna sukne a i celek - na fotce. Jen pokud je to tato , chapu, ze nekdo k ni muze mit vyhrady co se tyce kvality materialu a provedeni.

 
kayav  06.03.14 15:27

@liveinfashion ještě dotaz - máte pod sukní nějakou spodničku? Na fotkách od výrobce nevypadá tak nadýchaně. Děkuji

 
Sankt Barbora
18 příspěvků 06.03.14 16:40

Zelené! Sukně je skvělá, líbí se mi Vaše lodičky. Holý pruh těla je jeden z aktuálních trendů. Pro mě skvělá ukázka toho, jak se dají věci, které zavání retrem nosit tak, aby byl výsledný outfit moderní a „dnešní“.

 
scarlete
404 příspěvků 06.03.14 17:03

Krásné, mě by se to tedy líbilo asi také více bez holé kůže, ale určitě to není nic, co byste nemohla ukázat nebo to někoho mělo pohoršovat. a sukni upřímně závidím, protože jsem na ní koukala obdivně již několikrát, ale jedna velikost do které se prostě nevejdu mi koupi překazila

 
labrys
74 příspěvků 06.03.14 17:07

Sukně je opravdu famózní :-)

 
SagaN  06.03.14 17:24

Sukně je pěkná, a hezky se hodí k tomu zelenému zábradlí :-))

Že se nebude líbit mnoha mužům mě nepřekvapuje - spolu s těmi lodičkami tenhle sofistikovaný outfit většinu (kolemjdoucích) chlapů spíš odradí. Protože se budou bát, že je nositelka moc velká fiflena (zejména s velkými nároky), na kterou nemají.
Ale kdo by se oblékal jenom kvůli nim? :-)

 
helena trojska
41 příspěvků 06.03.14 18:21

@SagaN,

proboha no toto je teda zas úvaha. Muži se narozdíl on nás v ničem tak nenimrají a nedělají takové rozbory. Chlap, když Vás v té sukni uvidí, tak si prostě řekne, že Vám to nesluší, protože v tom máte velkej zadek a celé je to prostorově moc výrazné. Tečka. Opravdu, ale opravdu bych chtěla potkat chlapa, kterému proběhne hlavou myšlenka, že outfit je sofistikovaný - nositelka fiflena = nemám na ni nárok, tak se mi to nelíbí. Spíš jim v tom prostě ženská nebude připadat přitažlivá a hotovo.
Tohle mohla vymyslet jenom ženská, která potřebuje sama sebe přesvědčit, že pokud se sukně někomu nelíbí je pitomec. Navíc mám pro Vás novinu, ale většina mužů (narozdíl od některých žen) netrpí nedostatkem sebevědomí a to, že by na nějakou ženu neměli je ani nenapadne (Což jim mimochodem mnohé z nás mohou závidět). Takové úvahy jako Vy jsem měla ve 20 letech, kdy moje vztahová zkušenost byla nulová mužský svět byl pro mě španělská vesnice.

 
Cinderella1978
20 příspěvků 06.03.14 19:56

No tak já bych ale částečně nesouhlasila…vět­šina chlapů má odvahu krásnou ženskou sbalit a stačí jim se s ní v…t, ale vztah nechtějí…proč asi…pak si začnou radši s nenápadnou mandičkou. navíc není třeba hned urážet a poučovat někoho, kdo má jiný názor, ten Váš přece nemusí být právě ten správný a světoborný. a k outfitu - uvítala bych lepší fotku sukně, ale takhle se mi samozřejmě líbí a hodně. jelikož jsem střední generace, tak už mě nebere top nad pupík, ovšem v 15 jsem tak lítala taky, jinak pochopitelně sluší. Celkově - krásný styl :-) máte to na focení nebo běžný provoz? pokud ano, chápu, že mezi mladými lidmi to vyvolá sporné reakce, když většina chodí v elasťácích, džínách, mikině a teniskách.

 
helena trojska
41 příspěvků 06.03.14 21:15

Proboha, klišé o tom, že většina chlapů sbalí holku jen na sex, ale na vztah nemá odvahu či o něj nemá zájem? No to snad ne… Tak špatně na tom opravdu nejsou. Ale podobné úvahy slýchám od kamarádek, které nějak nemohou najít či udržet trvalý vztah..

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 20:42
Helena trojska:

Vzhledem k té vaší autoritativnosti si fakt začínám myslet, že jste i toho Parida znala… to jediné by snad mohlo omluvit, že si zřejmě myslíte, že kromě vás tu nikdo jiný jaktěživ žádného muže neviděl, natožpak aby s ním třeba i mluvil.

 
helena trojska
41 příspěvků 07.03.14 10:44

Ale ano, většina žen muže viděla i s nimi hovořila, ale v některých případech je to asi tak všechno :-D. ( Ve smyslu nic si z hovoru neodnesly)
A tohle vytváření různých teorií a hledání toho co tam není je specialita některých žen.
Takže fakt pokud heterosexuální muž hodnotí oblečení ženy tak prostě koukne a bud líbí/nelíbí a hotovo. (Spojování sofistikovaného outfitu s povahovými rysy majitelky a její odmítnutí proto, že na dotyčnou nemá… tak toto je ryze ženská konstrukce lichotící egu nositelky)
A dále, ne všichni muži jsou svatoušci, ale názor, že většina z nich chce dostat krásnou ženskou do postele a pro vztah si vybere putku - no to je jednak podpásovka, jak by se Vám líbilo, kdyby nějaký muž tvrdil, že většina (hezkých) žen jsou (nadávku doplntě podle gusta)- asi byste si (právem) pomyslely, že dotyčný je ubožák, ne?
Druhak, myslím, že pokud už muž ženu dostat do postele chce, tak z nároků na vzhled naopak slevuje. A pak dámy, řekla bych, že záleží jen na nás co kdy danému muži dovolíme. Pokud by šlo jen o to jedno, asi by danému muži nestálo za to chodit třeba 2 měsíce na rande, našel by si „snadnější cíl“. A pokud se ženě stalo, že nějakému muži naletěla, tak krásou to rozhodně nebylo.
A naposled k sukni, pokud se Vám líbí klidně si ji noste, to je každého věc, ale smiřte se s tím, že heterosexuálním mužům - i těm vzdělaným, inteligentním a bůhví co ještě prostě připadá asexuální.

@kocurM - pardon, že jsem to napsala v jednom, prostření část komentáře patří Cindrelle1978 a jejímu předchozímu komentáři

Příspěvek upraven 07.03.14 v 11:04

 
Lola  07.03.14 17:22

@helena trojska Hlásím, že v souladu s vaším postulátem můj biologický pokus dnes prokázal, že mám homosexuálního, nevzdělaného a blbého manžela. Inspirována zdejší debatou o mužském vkusu jsem mu dala cvičně zařadit prezentovaný outfit do jedné ze dvou kategorií: (a) odporný, (b) famózní (to abych dodržela metodiku zmíněnou v úvodu). Po chvilce remcání, že je to blbě nafocený, protože pokaždé je z té sukně vidět jen kousek, to zařadil do kategorie (b) famózní.
Podotýkám, že žádnou takovou sukni doma nemám, nosím většinou pouzdrovky, s výjimkou několika rozevlátých letních šatů, stylově zcela mimo prezentovaný outfit, takže jeho podjatost je vyloučena.

Příspěvek upraven 07.03.14 v 17:22

 
kocurM
595 příspěvků 07.03.14 18:19
Tak bacha,

Úvahy o tom, zda je dotyčná např. zlatokopka nebo ´lehká´, apod. to tedy muži na základě oblečení běžně dělají, jakkoliv je to do značné míry blbost. Jinak se ženami vůbec nezabývají natolik, jak to ráda předvádí populární kultura. A dost se to taky liší podle vzdělání apod. Takže fakt trošku s těmi rozumy trošku brzděte, poučujete, až je to legrační.

 
vendulael
2147 příspěvků 06.03.14 17:29

Skvostné.

 
KoraKora
2262 příspěvků 06.03.14 17:31

Mně to přijde naprosto famózní celé.

 
atrix
483 příspěvků 06.03.14 18:49

Ta sukně je nádherná!!! Zejména její barva je na jedno velké áááách! :)

 
kocurM
595 příspěvků 06.03.14 20:44
Doufám, že se toto začne nosit

A takové pěkné sukně budou i v našich obchodech… :-) Podle předpovědí se měly objevit už předloňskou zimu a až na pár ne moc povedených vlaštovek pořád nic.

 
kocurM
595 příspěvků 07.03.14 18:24
Mohl by se, prosím,

Přihlásit brouček, který má ke mně tak láskyplný vztah, že prakticky ke každému mému postu nadělil jedno červené ramínko bez ohledu na téma a smysluplnost tohoto hodnocení? Neznámí ctitelé/ctitelky neskutečně probouzejí mou fantazii…:-)

 
vendulael
2147 příspěvků 17.05.14 21:23

Buďte v klidu, takového neznámého broučka tu máme skoro každá/ každý… :-)

 
JosephineS
14 příspěvků 06.03.14 22:50
:-)

Příspěvek upraven 07.03.14 v 20:43

 
JosephineS
14 příspěvků 06.03.14 22:50

Božské! Dokonale sladěné a smaragdovou barvu přímo zbožňuju!
Jen bych ten pruh kůže na břiše zakryla, ale to je jen maličkost.
Hodně mi to připomíná dva outfity Kristiny Bazan- www.kayture.com

PS: Omlouvám se, že to píšu dvakrát. Ale jinak to vyřešit asi nejde

Příspěvek upraven 07.03.14 v 20:42

 
Vasa
170 příspěvků 07.03.14 13:51

No a už víme odkud vítr fouká :-)

 
MP Marianna
64 příspěvků 07.03.14 09:58

Ježiši ne, hlavně žádný široký pásky, jak tu někdo píše. Ne VŠECHNO musí proboha přece vypadat jako přesná kopie outfitu 50. let. Tyhle krátký topy se nosej, takže v tom nevidim problém, je to super. A sukně je krásná a nechápu, proč by komukoliv měla přijít „odporná“…to je přece blbost.

 
Ymber
97 příspěvků 07.03.14 10:08

Hmm, smíšené pocity. Nejsem si jistá tím křivákem a bílý top s upnutým krkem a holým břichem se mi vyloženě nelíbí (ne na vás, ale obecně – nemůžu si pomoct, ale když je to nad prsy dlouhé a pod nimi krátké, tak to prostě opticky dělá pokleslá prsa). Barevné sladění je ale krásné a od pasu dolů jste prostě bohyně: krásná sukně, krásné boty, krásné nohy.
Souhlasím ale, že pánové se na sukni většinou nadšeně tvářit nebudou. Mám tvarově (i délkově) velmi podobnou sukni a manželovi se prostě nelíbí. Nemohla jsem to pořád pochopit, tak jsem otravovala, ať zkusí nějak verbalizovat, co mu vadí, a nakonec jsem pochopila, že jde o příliš „tuhý“ tvar. Nevadí ani délka, ani šířka, ale prostě fakt, že tento typ sukně nijak nenaznačuje siluetu. Chlapi radši splývavé věci. Nemusí to být vyloženě obepnuté (to už mnohdy přijde zbytečně laciné i jim), ale musí to aspoň přibližně kopírovat tvar těla.

 
Fladdermusflickan
8 příspěvků 07.03.14 17:33

Elegantní, ženské, nadčasové, výrazné. Moc se mi to líbí.
Ad diskuze k dlouhým sukním - musíte to UMĚT nosit. Což v módě ostatně platí skoro o všem.

 
cocoloco
188 příspěvků 08.03.14 12:34

Mně se sukně líbí moc. Nelíbí se mi to krátké triko v tomto počasí. Líbí se mi i bunda, bohužel - nedokážu si představit, jak vypadá oblečená a zapnutá - to asi bude tu sukni a celkový vzhled „trochu ničit“.

 
BP0991
213 příspěvků 08.03.14 17:19

Jediné co se mi líbí je bunda…jinak nic ne…sukně se mi zdá hrozná ta délka..
Celý outfit mi přijde jak vyfoceno z katalogu 90.let..takže ne…

 
pujec
12 příspěvků 08.03.14 22:23

Sukně je super, má úžasnou barvu! Líbí se mi i model celkem.

 
little kumquat
34 příspěvků 08.03.14 22:46

Sukne je bozi, skvela barva.

 
Kathee
109 příspěvků 10.03.14 17:50

Sukně je nádherná!!!

 
Oljí
15 příspěvků 11.03.14 21:48

Ta sukně je nádherná! Hodní se k ní ty boty.

 
prirodnizrzka
162 příspěvků 13.03.14 00:34

Krásná sukně

 
firefox
37 příspěvků 16.03.14 21:58

Ta sukně je boží, lakovaný lodičky klasického střihu fakt můžu, jen by mě zajímalo jak by to vypadalo, kdyby se ten křivák oblékl, ne jenom přehodil přes ramena - podle mě by se tím ztratil pas.

 
Anetuli
25 příspěvků 18.03.14 14:50

Sdílím s vámi názor ta sukně je naprosto famózní. Kéž bych takovou měla… ale dost snění teď k ohodnocení: Jediné co mi v tom nehraje je ten proužek kůže, ale jste štíhlá a tak proč ne není to nic nepatřičného.

 
Caught
6 příspěvků 24.03.14 22:08

Sukně se mi moc líbí, má šmrnc :)

 
momosaku
21 příspěvků 13.05.14 13:15

Ooo, vintage style, libi libi libi. ta farebna kombinacia je velmi elegantna. samu by ma nenapadlo kombinovat bielu s tmavozelenou, ale asi to nabuduce vyskusam. akurat to brucho mi torchu vadi, ale tak slecna ma na to postavu a pupok tiez neni vidiet, je to velmi decentne. a odpoved na otazku- sukna je famozni :)

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity