ddaniela1 08.03.14 21:00

Oblečení je laděno do tmavých barev záměrně, jednalo se o účast na smuteční hostině...

  • Klobouk (Carpet), Boutique Jana

  • Rukavice F&F,

  • Kabát, Secon hand

  • Boty Baťa

 Váš příspěvek
 
mikita.miki
1931 příspěvků 10.03.14 12:46

Nebýt za vámi vcelku novostavbově a současně vypadající domky, řekla bych, že ste vypadla z,,ženy a život,, léta páně 1988. ale botyne, ty máte z hrůzných konců let 90

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 14:01

No fakt.
Já si nemůžu pomoct, ale mně ten kabát připadá jak dlouhá tepláková mikina. Možná by byl lepší černý. Také mám dojem, že tomu klobouku by slušelo něco jiného než sukně nad kolena a kozačky. (Ty botky bych schovala, dokud to nebude takové retro, že tyhle nemoderní špice budou přípustné :D)

 
em1976
91 příspěvků 10.03.14 13:47

Snad jen ten kabát by se dal zakomponovat do nějakého zajímavého outfitu, jinak děs běs.

 
Fandy8
33 příspěvků 10.03.14 14:08

Styl „stará mladá“. A tedy foto ze smuteční hostiny bych sem fotku nedávala.

 
LeChambray
113 příspěvků 13.03.14 16:51

Vážně si nemyslím, že to je stín od blesku. Myslím, že to je postava plesknutá na pozadí.

 
CallMeFrankie
213 příspěvků 10.03.14 14:56

Toto je dobrý hardcore :D Ako, tie čižmy, to je… to sa nedá vyjadriť slovami, to je hnus. A neviem, ale na smútenie veľmi nevyzeráte. Je to riadne nevhodné foto. Ale inak zelené :D

 
corrigan
2631 příspěvků 10.03.14 15:02

@mikita.miki léta páně 1988 žádnej časopis „žena a život“ neexistoval… jedině pro zvídavé či tvořivé ženy vlasta, praktická žena, pro manžely záchodové čtení dikobraz a pro nezdařilé potomky bravíčko :-D
v principu s vámi souhlasím :-)

Příspěvek upraven 10.03.14 v 15:03

 
LeChambray
113 příspěvků 10.03.14 15:08

Bravíčko v roce 1988? Fakt?

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 15:52

Bravíčko leda ze Západu. Tady leda tak Sedmička pionýrů.

 
mikita.miki
1931 příspěvků 10.03.14 18:29

No jo, tak ty poklady byly asi praktická žena. dělalo pro ně několik modelek a dodnes mám jejich obličeje před sebou :-D

 
Grete
797 příspěvků 10.03.14 20:26

Myslím, že šlo o časopis Žena a móda, blahé paměti :)

Edit: koukám, že je to o dva příspěvky dále, zapomněla jsem rolovat.

Příspěvek upraven 10.03.14 v 20:29

 
corrigan
2631 příspěvků 10.03.14 15:05

Ty boty jsou fakt… nelze se nesmát, mám záchvaty smíchu. :-D
Z čeho máte ale ten smích vy, to nevím… když jdete na smuteční hostinu. Takhle oblečená. To je opravdu k pláči. Ty boty, krátká sukně, výraz… nechápu.
Bych sem hodila nějakej ten černej vtip (tchýně? :-D), ale asi to není úplně na místě. Vaše fotka ovšem taky ne.

To jediný (zatím) zelený jsem vám dala já, protože mi vás je líto.

Příspěvek upraven 10.03.14 v 15:06

 
em1976
91 příspěvků 10.03.14 15:48

Ne „Žena a život“, ale toto:

Příspěvek upraven 10.03.14 v 15:49

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 15:53

Ach… Takové by to bylo hezké děvče, nebýt té brutální čelenky…

 
Micinice
198 příspěvků 10.03.14 16:20

Tu čelenku jsem měla :-D.. ale zaplať komukoli mi ji maminka nasazovala tak nejak normálně..

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 10.03.14 17:14

Myslím, že paní si řekla, že špičaté boty jsou přece zase trend a vytáhla ty devadesátkové ze sklepa.
hodně lidí ten rozdíl mezi únosnou a neúnosnou špičkou nevidí.

 
benyka
4222 příspěvků 10.03.14 17:44

@mikita.miki a ostatní: Už je to tu zas! Osmdesátky? Ó hrůzo!…ddanielo, zachovejte klid, ono na ně taky jednou dojde. (Na ty osmdesátky i na ty nesmlouvané kritičky.) :-)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 10.03.14 17:47

@benyka
na nikoho a na nic nedojde, protože žádný trend se nevrátí v téže podobě.

takže pokud bude něco za dvacet let vypadat podobně, bude to trend, pokud to bude vypadat přesně stejně jako před 20 lety, jako v tomto případě, bude to kýč.

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 23:13

Snad vám neuniklo, že osmdesátky i ty ještě ne tak dávné devadesátky se už do módy vracejí, ovšem ne všechny trendy a - jak píše @Jiná Realita - ne v navlas stejné podobě jako tenkrát. Aktualizují se. Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.

 
anndie
22 příspěvků 10.03.14 18:36

Promiňte, ale já si neumím představit, že jdu na smuteční hostinu a mám náladu fotit outfit na Módní peklo. Ale jinak to tedy peklo je. Takové modely nosila moje mamka, když mě v roce ´88 vyzvedávala ze školky. Až na ty boty…špičky se nosily kulaté.

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 23:22

Nesnižovala bych se na úroveň drben, které pomluví člověka, že byl na pohřbu málo smutnej. Patrně to nebyl pohřeb někoho blízkého, když měla chuť pózovat… To se může přihodit každému, že „musí“ jít na pohřeb někomu, nad kým až tak netruchlí. Tak co by se nenechala vyfotit, když ji napadne, že jí to sluší…
Nedramatizujme to.

 
benyka
4222 příspěvků 10.03.14 19:08

@Jiná Realita Přesně stejně? A kdo to posoudí? Vsadím se, že byste mě zkritizovaly úplně stejně za to, co jsem měla na sobě dneska, přestože je to všechno koupené teď. Legrační je mimořádná posedlost rokem 88. Zřejmě samý expert na detailní historii české módy. Kdybyste napsaly, že kabát se vám nelíbí, protože vypadá neforemně, sukně že je cípatá a k volnějšímu vršku by mohla být užší, eventuálně vzorovaná (třeba kohoutí stopa nebo káro), že ty dvě šedé moc nejdou k sobě, a kozačky že se vám osobně nelíbí, neřeknu ani popel.

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 23:26

A proč je tak špatné napsat, že mi to připomíná nějakou dobu?

 
benyka
4222 příspěvků 11.03.14 01:31

Protože u „osmdesátek“ a „devadesátek“ je to většinou myšleno jako paušální odsudek, což můžu docela dobře brát jako osobní urážku. :-)

 
Karin
3401 příspěvků 11.03.14 02:24

Paušální odsudek… No tak se nám to asi nelíbí, co naděláme? Holt tu dobu máme všechny v živé paměti, ještě to není tak dávno, aby z toho mohlo být regulérní a atraktivní retro, ta móda holt zatím ještě neláká k masové resuscitaci, spíš se tomu smějeme, jako jsme se v osmdesátých letech šklebily šedesátkám… Nevidím důvod, proč si brát osobně, že se někomu nelíbí to, co mně.

 
benyka
4222 příspěvků 11.03.14 09:22

A vo tom to právě je. „Toto se mi nelíbí“ je něco jiného než „v osmdesátkách byla móda hnusná“. Osobně si to beru proto, že v osmdesátkách jsem si šila (pochopitelně ne všechno) podle těch „hnusných“ časopisů Žena a móda, resp. MÓDA, které měly střihovou přílohu a byly koncipovány jako inspirace pro dospělé ženy (ne pro čtrnáctiletá vyžlata), chodila jsem v tom a líbilo se mi to. Takže jsem vlastně chodila oblečená hnusně… :-)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 11.03.14 23:38

Některé módní linie jsou prostě slušivější než jiné, s tím se nedá nic dělat. Osobně mám slabost pro dvacátá léta, ale nemůžu popřít, že slušela jen hubeným žabcům, statnější paničky v tom byly jak v pytli od mouky. Když přišel Dior s linií X, každý po ní skočil i proto, že válečná móda vycpaných ramen, krátkých beztvarých sukní a kolísání na korkáčích byla neslušivá. Osmdesátky si ze čtyřicátých let ke své škodě vypůjčily. Vaše výrobky mohly být v kontextu doby pěkné, přesto se nedá říct, že ta móda byla z těch nejkrásnějších.

 
ddaniela1
3 příspěvky 13.03.14 00:54

Děkuji všem, kteří pochopili, že se nejednalo o smuteční událost nikoho blízkého z mé rodiny. Mj. ve výběru tato rubrika byla, tak proč si budu vymýšlet něco jiného - a asi jsem úplně první, kdo ji použil. V každém případě jsem ráda za všechny příspěvky, až bouřlivé diskuze. Ohledně bot jsem čekala kritické komentáře. Neřeším, jestli jsou boty ve tvaru špičky toliko z módy, ale z konce devatesátých let skutečně nejsou!! Jak napsala jedna pisatelka, prostě se takové boty občas v obchodě stále vyskytují a když je za pár jarních a podzimních sezón nestihnu poničit (jsou skutečně kvalitně zpracované), tak je chci unosit i dál, zkrátka jen rubrika „váš outfit“. A jak napsala druhá pisatelka dělají hezká lýtka a jinak jsou velmi pohodlné, tak mi to prosím odpuste, koho jsem botami pohoršila… Zkusím se polepšit :-)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 10.03.14 19:37

@benyka
zrovna já jsem o 80. neřekla ani slovo, protože tohle vůbec nepoznám. poznám jen 90. špidláky, protože se to nosilo, když jsem chodila do školy, už tehdy jsem to považovala za mimořádně směšnou módu, na čemž se dodnes nic nezměnilo. že ddaniela vypadá jak vystřihnutá z historického katalogu je prostě nepopiratelné, bylo to první, co mě napadlo. od bot přes sukni, barevnost až po klobouk. bohužel ale ten případ, kdy to není hezké. ne jako krásný katalog třeba z 50. let.

 
benyka
4222 příspěvků 10.03.14 20:02

@Jiná Realita Divím se, kde berete jistotu, že v katalozích (časopisech) z let pozdějších nebyly hezké věci. Kolik jste jich prolistovala?

 
AnoNe
839 příspěvků 10.03.14 20:17

No, jednak tedy nevím, jestli lze pohřeb (resp. hostinu) považovat za módní údálost. Já bych se asi styděla, dát sem outfit z pohřbu.

Ale k oblečení - pokud vím, tak na pohřeb/smuteční hostinu se chodí komplet v černém, já jsem tedy až dosud žila v tomto přesvědčení.

Pokud odhlédnu od pohřbu, tak boty jsou příšerné (styl nejhorší móda 90. let) a sukně mi přijde jako tenký hadýrek. Předpokládám, že v kategorie 21-35 patříte věkove k číslici 35, každopádně ale doufám, že takto za těch pár let vypadat nebudu.

 
Karin
3401 příspěvků 10.03.14 23:30

Nechodí se komplet v černém. V černé barvě chodí obyčejně hlavně nejbližší pozůstalí. Pokud nepatříte do rodiny nebo k těm nejbližším, stačí, když jste v tmavém. Šedá je přijatelná.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 10.03.14 20:20

@benyka
hodně a v určitých epochách bohužel převažovaly hrůzy. zatímco v jiných převažovaly věci, které jsou hezké dnes i za sto let. protože určité střihy a barvy a modely jsou nesmrtelné proto, že ženu (muže) dělají hezčím. krabice s vycpávkami, psycho vzory, šílené čelenky a špičaté pádloboty nikoho hezčím neudělají.

 
Jemma
213 příspěvků 10.03.14 20:22

Paní chce být asi za každou cenu originální, protože outfit na pohřeb sem opravdu ještě nikdo nevložil. Barevně je vhodný, ale to je asi tak vše, co lze říct.

 
mikita.miki
1931 příspěvků 10.03.14 20:27

@benyka vzhledem k tomu, že tehdá se běžně časopisy tohodle tipu moc nevyhazovaly a schovávaly se, tak já viděla několik beden od roku 81 až do porevolučních dob, jako malá jsem tím často a hodně listovala. pokud pominu boty tak ona vizuální neslušivost je asi v tom, že 80.léta byly tipický dost výraznou proměnou linie na obrácený trojúhelník, což je extrémně neženská linie. toliko k tomu, proč jsou 80 v socíkovským podání synonymem pro fakt škaredou módu. spolu s umělotinou a extrémní hnědotou a šedí

 
Go-lightly
3428 příspěvků 10.03.14 22:51

Já když vidím nějaký film z té doby, tak nemůžu: ta načechrané účesy a nabrané sukně a volné topy, jako by se snažili být co nejobjemnější.

 
Karin
3401 příspěvků 11.03.14 02:29

Jo!

 
Karin
3401 příspěvků 11.03.14 02:33

Příspěvek upraven 11.03.14 v 02:37

 
Go-lightly
3428 příspěvků 11.03.14 08:11

Hůůůůů, to je hrůza, nejhorší snad ta Vondráčková, ale ty čelenky! To je vražda!

 
Go-lightly
3428 příspěvků 11.03.14 00:20

@anndie Ale já to chápu, prostě to nebyl nikdo blízky, a oblékla se mimořádně pečlivě, tak ji napadlo, že to vyfotí. No, opravdu to vypadá tak nějak těžkopádně. Líbí se mi kabát a rukavice. Kdyby byla sukně užší a punčocháče černé, bylo by to o něčem jiném, ale ty boty, bohužel, ty boty nic neomluví.

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 11.03.14 04:59

Bohužiaľ celý komplet zaspal na konci osemdesiatych rokov. Mne to na kar príde príliš svetlé. Kabát je ťažkopádny a také špicaté čižmy sú momentálne všetko len nie in.

 
Jirkátor
1514 příspěvků 11.03.14 10:03

Já nevím, pořád tu ještě diskutujeme o outfitu ddaniela1, nebo o módě 80. a 90. let? Jen abych nebyl offtopic…

Myslím si, že ten kabát by mohl být o něco užší a špičky kozaček o hodně kratší a i kulatější, ale jinak to podle mne není zas takový běs, jak by člověk čekal ze zdejší diskuze.

 
Betty J.
2031 příspěvků 11.03.14 10:08

Jako pokus o rozproudění vášnivé debaty na téma „hnusná osmdesátá“ dobré, ale v práci s Photoshopem jsou zjevně ještě mezery.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 11.03.14 10:15

Nu. Ono tu vše už nějak bylo řečeno. Ty kozačky jsou peklo. Sukně se mi zdá poněkud krátká na to, k jaké události se váže a moc mi materiálově nesedí ke kabátu. Takže tak nějak rozpačitě - bez ramínka.

 
razorblade_reloaded  11.03.14 10:58

Neboztik si pral mit pohreb v retro stylu?

 
Alizon
1233 příspěvků 11.03.14 16:49

Boty pekelne a celkove neslusive a velmi demode. Hezka by mohla byt ta sukne ale zase neni moc videt.

Příspěvek upraven 11.03.14 v 16:50

 
teetee
499 příspěvků 11.03.14 18:30

Je to celý takový…„BOUTIQUE JANA“ styl.

 
SagaN  11.03.14 19:14

Já to říkám pořád: narazit si klobouk (k čemukoliv) ještě neznamená, že celý (zcela obyčejný) outfit pozvedne na vyšší level nebo dodá slavnostnější ráz. Právě naopak. Tady působí jak pěst na oko.

 
vias
441 příspěvků 11.03.14 20:51

Kdyby slečna ten kabát přepásala širším páskem (i když vím, že tak není míněný), abyste neztrácela siluetu, bylo by to o dost lepší. Boty se touhle špičkou se stále vyrábějí (i s ostřejší špičkou, ty už jsou pro mě pravé peklo), takže je asi stále někdo kupuje. Evidentně se líbí i slečně, mně se nelíbí, ale zase nevidím důvod psát, že je to hnus apod. Je to prostě věc jejího vkusu (kromě toho zase až tak hnusné nejsou, dělají hezká lýtka).

 
Karin
3401 příspěvků 12.03.14 11:22

To, že se to vyrábí, neznamená, že to nemůže být out nebo nehezké. Znamená to jen to, že to někdo pořád kupuje.

 
vias
441 příspěvků 12.03.14 20:25

Ale přesně takhle jsem to myslela!

 
cocoloco
188 příspěvků 11.03.14 20:55

Jiné boty, černou úzkou sukni, černé punčocháče a klidně šedivé rukavice a něco světle šedivého k sukni. Třeba.

 
bertulka  12.03.14 09:28

Celé je to divné… proč je fotka umístěna Photoshopem ( nebo jiným programem) jinam než byla focena? A když už to muselo být, nebylo lepší pozadí? Jinak na smuteční hostinu jsou zváni lidé, kteří k zesnulému měli bližší vztah, tzn. že bych čekala smuteční oblečení v černé barvě, pokud musí být šedá, měla by být tmavá. Sukně alespoň ke kolenům, punčochy tmavší. Pokud jdete jen na pohřeb kondolovat rodině, tak barevně by to snad šlo,, ale jinak je to zlé.

Příspěvek upraven 12.03.14 v 09:29

 
Betty J.
2031 příspěvků 13.03.14 08:41

Domnívám se, že se jedná o nějakého trollíka, který nás trošku pokouší. Nedovedu si představit jiný důvod, který by osobu při smyslech ponoukl vystřihnout tento model z nějakého prastarého časopisu a značně neumělým způsobem jej zakomponovat do fotografie evokující současnost.

 
benyka
4222 příspěvků 13.03.14 09:32

Proč by si s tím někdo tak vyhrál, aby vyrobil i rozšiřující se stín od blesku na dlažbě? Myslíte, že jsme tady tak důležití? Já vidím normální fotku za šera přisvětlenou bleskem.

 
LeChambray
113 příspěvků 13.03.14 11:56

Proč to nevím, ale když se podíváte na nohy, je tam jednoznačně vidět, že fotka je upravovaná, je tam stín, „duch“ podél linie nohou. Normální stín naopak nikde nevidím.

 
benyka
4222 příspěvků 13.03.14 12:54

To je právě ten stín od blesku. Blesk je na foťáku většinou umístěn excentricky vzhledem k objektivu, takže vytvoří za protilehlým obrysem postavy úzký stín, který se rozšiřuje se vzdáleností pozadí. Stín je tady vidět ještě za rukavicí a dál už není, protože pozadí (tráva) je tak daleko, že tam už blesk nedosvítí, aby vznikl viditelný konstrast mezi osvícenou a zastíněnou plochou. Normální stín (stín od něčeho jiného než od blesku) tam není, protože tam není žádný normální zdroj světla (slunce, měsíc, pouliční svítilna). Kdybych chtěla takovou fotku fixlovat já, udělala bych nesjpíš světlejší nebo naopak tmavší pozadí a na stíny bych se vykašlala.

Příspěvek upraven 13.03.14 v 12:56

 
Atrofie
741 příspěvků 12.03.14 21:46

Ne, tak tohle opravdu ne…zejména ty boty jsou náležitě odpudivé.

 
Anetuli
25 příspěvků 20.03.14 13:57

Paní Danielo, řekněte prosím že jste to fotila v roce "80 až "90 jiank je to pořádné peklo, ty boty patří do koše, jediné co je přijatelné je ten klobouk.Asi proto že nejde moc vidět.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity