Marek_Černý 18.03.14 00:00

Proč nebýt jednou Gentleman?!

  • smoking: H&M

  • kalhoty: H&M

  • košile: C&A

  • kravata: Gianni Versace Couture

  • hodinky: Invicta

  • boty: Cerbero

Ada Pekelná komentuje

Jsem velmi ráda, že se na MP objevil muž s takovým zájmem o styl. Mrzí mě, že outfit je vnímán tak kontroverzně a nemá víc kladných hodnocení; za mě je to velké zelené ramínko a prosba na Marka, aby to s konzervativnější částí osazenstva Pekla nevzdával a pro potěchu nás pozitivně ramínkujících přidával dál.

Konkrétně na tomto modelu chválím odvážné využití smokingu jako běžného oděvu; upravené vlasy a vousy (chlap, který má doma hřeben! radujme se!); trendy loafers bez ponožek.

Co bych vytkla: barevné ladění je poměrně tmavé na to, že Marek neutrální, nekontrastní blonďák. Petrolejové sako by ještě šlo, ale černá košile, navíc posílená černými klopami a převážně černou kravatou, by byla vhodnější pro tmavší typ. Spony na kravatu už se, pokud vím, taky moc nenosí.

 Váš příspěvek
 
stricc  18.03.14 00:14

Dejme tomu, ujde to, ale vy nemáte ponožky? To nevypadá moc gentlemansky

Příspěvek upraven 18.03.14 v 00:15

 
Helenuše
258 příspěvků 18.03.14 06:48

Do mokasín se ponožky nenosí.

 
stricc  18.03.14 08:23

OK, tak přeformuluju otázku: proč má pán takové boty, do kterých se údajně nenosí ponožky?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.14 08:54

Mokasíny se pro změnu nenosí ke smokingu.

 
glu0n
15 příspěvků 21.03.14 11:35

Tohle není formální oblek, takže proč ne? Trendovost z toho kouká na všechny strany, ale pán je mladý, dobře vypadá, takže si to podle mě může dovolit.

 
Karin
3401 příspěvků 21.03.14 13:03

Smoking není formální oblek, aha…

 
glu0n
15 příspěvků 22.03.14 09:55

Smoking v této barvě není formální oblek.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 18.03.14 08:56

Ad ponožky - dle nového trendu. Bohužel.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 08:57

 
SkyP
170 příspěvků 18.03.14 09:37

Ten trend je ale dobrý tak k letním kalhotám… K obleku to vypadá až nechutně…

 
Jirkátor
1515 příspěvků 21.03.14 05:42

Možná je to trend, ale to ještě neznamená, že to musí být hezké. Bohužel.
Docela by mne zajímalo, jak bude tento trend jednou vysvětlovat vnoučatům, až tu fotku najdou. Jinak se mi to moc líbí.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.03.14 13:17

Jo, to se někdy koukám na staré komedie s malou holkou, která hýká podivem nad kostýmy a účesy (třeba 70-80 let), a já říkám omluvně: „No, ono se to tak nosilo…“ a zní to trapně. Ne třeba Adina Mandlová, nad tou to dítě jásá: „to je krásný!“ Teď si říkám, že to je dobrá pomůcka: nosit věci, nad kterými potomci řeknou: „To byla krásná móda,“ nebo „Ulítlý, ale správný.“ nebo „Škoda, že se to nedá nosit i dneska.“

 
Atrofie
741 příspěvků 18.03.14 00:26

Ne, tak tohle ne… působí to na mě jako by se to na Vás tak nějak celé smrsklo či co… a do ponožek už jste se nedostal vůbec…

 
prirodnizrzka
162 příspěvků 18.03.14 00:31

Ta spona do kravaty…to ne

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 18.03.14 00:46

Přijde mi to o dost lepší než první post od vás.

ale absence ponožek (ubertrend) se mi bije se sponou do kravaty (tzv. komančtrend). mně paradoxně nevadí neponožky, je to jakože in, i když na „vlastních“ mužích bych to nesnesla. ale ta spona děsně. spony prosím ne, vždycky vidím strejce ve fialovém saku a bílých ponožkách a sponě :(

bez spony by se mi to vlastně docela líbilo, i když to zase působí dojmem, že je vám to všecko nějak menší.

 
Lenicka07
74 příspěvků 18.03.14 22:40

Spona a široká kravata… O ou!

 
Demode
1684 příspěvků 18.03.14 00:46

Kalhoty jsou Vám krátké a o ponožkách už byla řeč.

 
glu0n
15 příspěvků 21.03.14 11:26
Délka kalhot

Konec nohavic se dotýká vršku boty, je to délka bez zlomu (no-break). To je pro takhle úzké kalhoty v pořádku.
Ten dojem vzniká patrně tím, že je bez ponožek a navíc má nohu ohnutou, takže nohavice vyleze výš.

 
815
739 příspěvků 18.03.14 00:59

Asi bych potřebovala vědět, na jakou to bylo zamýšlené příležitost? Škoda toho výrazu, působíte utrápeně, kdybyste byl vysmátý, nebo alespoň uvolněný, nebude to vzbuzovat takové rozpaky

Abyste byl vážně za gentlemana určitě to chce delší nohavice, ponožky a zvážila bych jednodužší kravatu. Jestli to měl být jen výrazný styling nebo nějaká recese, může být…

Bez ramínka.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 01:09

 
kolúch
445 příspěvků 18.03.14 17:50

Mne to pripomína výraz chalana s ktorým sa v škole nik nekamarátil a dodnes sa s tým nezrovnal. A než niekto napíše, že tváre sa tu nehodnotia, tak si dovolím poznamenať, že hodnotia, lebo pekným slečnám tu prejdú aj také zostavy oblečov, že menej sladké typy by si za ne vypili kalich horkosti :D
Oblečenie sa mi nepáči, ja tieto kreácie čo by sa dali hneď a zaraz postaviť na mólo proste nemusím, nie je za tým cítiť osobitosť nositeľa.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 22:33

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.14 02:16

Gentleman…? Tak se mi zdá, že vy se tu nápadně nenápadně snažíte posunout význam toho slova ;-)
Co se týče mého názoru na váš outfit - barevně je to moc hezké pro oko, s barvami to umíte. Ale… smokingu patří mj. hedvábný motýlek, gentlemane. Tedy alespoň pokud toto prezentujete jako slavnostní oblečení (tag). Nemluvě o bílé košili, dostatečně dlouhých nohavicích, lakýrkách, ponožkách… Toto na mě působí poněkud zmateně.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 02:16

 
Helenuše
258 příspěvků 18.03.14 06:55

Chápu, že v mokasínách ponožky nemáte. Ale to je to jediné, co z toho chápu. Mokasíny jsou boty na „uvolněnější“ příležitost než „smoking“. Sako má sice smokingový vzhled, ale kalhoty ne. Navíc vám jsou krátké. Ke smokingovému saku patří motýlek ne kravata.
Jediné, co můžu ocenit, je, že se nebojíte zajímavé barvy.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 07:02
PROČ!

Pro ty co si myslí, že pánovi chybí ponožky:

V tomto případě se ponožky nenosí (tedy mohou, ale v základu ne - důvod vytáhnout hedvábné ponožky nebo pánské punčochy :D). Jedná se o tzv „velvet slippers“ (český překlad asi sametové papuče? :D ) a je to formální pánská obuv ke smokingu. Především pak v „Britsku“ - ale je to známá výstřednost i rockových hvězd.

To ovšem nic nemění na tom, že podle mého názoru v našich českých končetinách je to stejná zhůvěřilost jako boat shoes. Pokud tedy nejste výstřední šlechtic nebo černoch, nevidím důvod si to na nohy ke smokingu brát. Doufam, že se nám to tu nerozšíří jako třeba crocsy nebo gumáky, za oceánem získávají popularitu i u žen…

Jo a ještě abych si plivnul do svýho rybníčku zas, tak ne vše je úplně černobílé:

Příspěvek upraven 18.03.14 v 07:07

 
Markulia
51 příspěvků 18.03.14 08:07

Hezké příklady.. Mě trochu udivuje, že na módním webu nikdo moc nesleduje trendy a plácá o ponožkách.. To bych čekala od běžných lidí, že na pana Černého kouknou na ulici kouknou a nějak jim nic nesedí a je to pro ně nějak nemoderní, malé, bez ponožkové.. ale tady??? bohužel se na MP nosí takové průměry nevyčnívající, neudivující, předvídatelné, estetické, zkrátka nic vysoce módního.. :-(

PS já vím, budu budu mít milion červených ramínek.. :-) to je život :-)

Příspěvek upraven 18.03.14 v 08:07

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 18.03.14 08:28

Nie, je to úplne v poriadku. Bohužiaľ MP akosi nie je súčasných trendoch v móde a to napriek občasným Adiným článkom s prehľadmi z móla. Razí sa tu akýsi univerzálny štýl, ak chcete byť MP in, tak musíte byť buď retro alebo klasicky elegantne…

 
stricc  18.03.14 08:37

No, víte, když ono to vypadá, že se pán oháknul, ale vyrazil omylem v bačkůrkách.
Já jsem znala od vidění jednoho chlápka, co vždycky nahodil sametové sáčko, fialovou košili a mokasíny bez ponožek a vyrazil do víru velkoměsta. Byla to taková srandovní figurka a bylo to v roce 1990.
Přece to, že je něco údajně poslední výkřik módy, neznamená, že se to nosit musí, když to vypadá tak uhozeně. Ten minulý obleček se mi docela líbil, ale tohle teda ani omylem.

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 18.03.14 09:37

Možno je to tým, že sa dlhodobo pohybujem v zahraničí, ale v končinách, kam som už zavítala, najmä UK, je toto úplne bežné a nikto sa nad tým nepozastavuje…

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 08:55

@Markulia Musíte to taky brát tak, že MP je server pro veřejnost a tak i návštěvníce/íci budou průřezem veřejnosti zajímajícím se o módu. To především zahrnuje v dnešní době nějaký ty hipstery, pár cosmopolitanek, ženy na mateřské, zasněné romantičky, domácí švadlenky, lidi s nejistým pohlavím a orientací a stopové množství šílenců :D Tihle všichni si tak nějak mezi sebou uplácaj z názorů bábovičku průměrnosti – dresscode akceptovatelný všemi skupinami.

Na druhou stranu kdo pozor dává a neni úplně čakerně zablokovanej škarohlíd, myslim si, že může si tu najít inspiraci i z jiných skupin, než ve které se pohybuje. I právě díky úletům, jakejma sou tyhle papuče :D

 
Markulia
51 příspěvků 18.03.14 09:30

Máte pravdu. Já jen asi od modního serveru čekala víc.. Na MP chodím pro inspiraci a zamýšlení nad novinkami. Ohozy pana Černého se mi líbí proto, že opravdu nejsou prvoplánově pěkné, tuctově dokonale krásné a obyčejné, že nás nehladí po srsti, ale jde proti proudu a zároveň je světově trendy. Je zkrátka zajímavý a originál. Nechápu, jak ho někdo může obvinit, že nemá ponožky nebo že má sponu? Na panu Černém je vidět, že má ty outfity promyšlený, že to není popadl jsem co jsem vyhrabal ve skříni a mazal ven.. škoda, že tu jedinečnost nikdo moc neocení, protože holt není prvoplánově líbivej.. :-/

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.14 09:54

Tohle ale není a nikdy nebyl typický módní blog, jeho podstatou není vzdychat nad aktuálními trendy, nechodí sem módní experti… publikum se vám tu z ničeho neposadí na zadeček jenom proto, že to zrovna frčí na molech. Holt se to buď líbí, nebo ne. Jo, jsme možná maloměšťačky, co nikdy neskousnou chlapa v legínách nebo ve smokingu naboso, ale tohle opravdu není blog, jehož smyslem by bylo obhajovat a uctívat vše, co se projde po posvátné půdě přehlídkového mola… Proto tady pan Černý se svou „módní osvětou“ naráží.

 
Markulia
51 příspěvků 18.03.14 11:49

Tak o uctívání a posazení na zadek já nemluvím.. Mě zarazila ta neochota podívat se na modely pana Černého trochu z odstupu.. Jako upozorňovat ho, že zapomněl ponožky a že vypadá jak strejc co si vzal fialovej oblek, mokasíny a sponu a myslel, že dělá parádu, je mimo. Prostě ty reakce jsou zde takové provinční, hloupoučké, vyjevené.. jak když mařka zavítá do velkého světa a nějka nic není jak zná a má ráda.. A tuhle omezenost a neochotu ke změně pohledu a neschopnost nadhledu myslím Ada často kritizuje.. takže tak. Ale to, že se to někomu nelíbí, je věc jiná, to chápu.

 
ADAD
195 příspěvků 18.03.14 18:34

Jasnačka. Sice mu to nesluší, nevypadá to hezky, celkově je to oblečení dost ošklivý, ale je to světový, tak se všichni pokloníme.
Probůh lidi, nechte si své vlastní názory na to, co se vám líbí a co ne. Nebo nejvyšší metou je trend? Že holky na základce nosily hadry, který se jim nelíbily, ale byly moderní, to jakžtakž beru. Ale že jsou k podobnému myšlení nabádáni i dospělí, to už je na mě příliš. Proč by se mi mělo líbit něco jen proto, že si to vymyslelo pár návrhářů a nosí se to (Ách!) na západě? Není čemu rozumět nebo nerozumět, nejde o rozhled. Jde o to, jestli se člověku to oblečení líbí nebo ne.
Nejsem zas tak přelétavá jak módní sezóny, pokud se mi něco líbí, tak u toho vydržím déle. Za rok, až budou mokasíny bez fusek nemoderní, tak zas nad tím budete ohrnovat nos, nebo se vám to bude líbit i pak? Nebo jediné kritérium pro oblečení je skutečně aktuální trend?

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.03.14 21:16

@JMaravelo,
a do které skupiny se řadíte Vy? Mezi šílence nebo třeba mezi osoby s nejistým pohlavím? Nebo oboje? :-D.
Já to mám jasný, já jsem žena na mateřské.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 21:52

@AnaKarenina Těší mě, nevyrovnanej maniodepresivní výtvarník :D

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 18.03.14 09:06

@JMaravelo ono co si budem vyprávět, ty fotky, co jste sem dala, vypadají stejně divně jako Marek - zkrátka jako pán, co přišel z akce domů a zatím ti stihl jen nandat papučky. Což je sice účel a ten „trend“, jenže to vypadá prostě divně. A dávat dámy jako příklad - to je trochu mimo, k sukni si asi fusekle fakt brát nebude :-)

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 09:22

@MP Vladenka Myslim že muj příspěvek je dostatečně srozumitelnej :D Takže doporučuji si ho přečíst - proč tam jsou dámy a proč tam jsou příklady. Rozhodně ne jako srovnání.

 
Akitaken
4960 příspěvků 18.03.14 07:13
Ad chybějící ponožky

Je fuk, jestli je to módní nebo ne, když to vypadá blbě…

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 07:18

@Akitaken No ono je to dvojí, Ferda a chvojí. Ono totiž to, že to vypadá blbě může bejt způsobené neznalostí pozorovatele. Což samozřejmě v tomto případě je to asi tak 99,9% českého obyvatelstva. Rád bych věřil, že pokud žijete v místě, kde je to běžné, přijde i Vám to běžné – proto se to asi nosí :D Na druhou stranu, tady to prostě asi nikdo moc nepochopíme :D

 
stricc  18.03.14 08:38

Ono to může být způsobené i prostým estetickým cítěním pozorovatele. Dámské gumáky ve městě uprostřed parného léta taky vypadají blbě, ač to je nebo byl trend a nosil to kde kdo.

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.03.14 09:48

Chápu, kde se historicky vzaly papuče ke smokingu, ale přece jen mám pocit, že v okamžiku, kdy se z vysoce neformálního domácího oděvu stane šat určený i k formálnějším příležitostem, je třeba vyměnit i botky za model určený pro venkovní použití. Koneckonců, starší snímky gentlemanů hodných tohoto označení to potvrzují.

 
Akitaken
4960 příspěvků 18.03.14 22:03

No, někteří z nás mají estetické cítění, jak poznamenal(a) stricc. Takže nevím, k čemu potřebuju znalost nenošení ponožek k obleku..
Ponožky v sandálech taky vypadají blbě a přesto se prohánějí na přehlídkových molech..

Pokud bych tohle potkávala na ulici denně, tak svůj názor stejně nezměním. To je jako s vlasovým gelem. Ten potkávám na ulicích denně na hlavách mužů (a někdy i žen) všech věkových kategorií. Že to vypadá hloupě na hlavách kudrnatých, prošedivělých, téměř plešatých, extrémně blonďatých a ve věku, kdy dotyčný ještě přežvykuje dudlík a nosí pleny, nemění nic na faktu, že to tak nosí všichni.. (asi IN, že..)
Takže za mě pardon, ale fakt si nezvyknu.

 
any2
246 příspěvků 18.03.14 07:28

Je to hezké, líbí se mi kravata, hodinky a ta barva je skvělá. Zdá se mi, že to nesedí tak, jak by asi mělo. No a ty papuče, i když se to tak nosí, se mi protě nelíbí a kazí celkový dojem.

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 07:34

Kalhotzy mají správnou délku, absence ponožek je na místě. Ale proboha, kravata ke smokingu??? Kde je motýlek?!
(o jakou slavnostní událost se jednalo?)
zase nedotažený…

Příspěvek upraven 18.03.14 v 07:44

 
prorsum
12 příspěvků 18.03.14 07:35

Já myslím že pan Vítězslav z fashionsta blogu má nástupce
Pan Marek též nadužívá one size down(minimálně) kostýmy
Ale jak už taky zaznělo barevně skvostné to se muší nechat

Prorsum

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 11:50

Víťovi nesahá ani po kotníky.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 11:50

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.14 14:12

Víťa má u mě bod za to, jak fundovaně dokázal rozebrat kostýmy První republiky.

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 16:31

Však jsem to taky hned použila a zkazila mámě, tetě a babičce hezký večer u televize :-P

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 22:25

@Vasa No je to sice souboj na ostré kotníky, ale pořád se jedná o naprosto jinou váhovou kategorii a údery oponenta jsou neúprosné. Knockout kotníčkovými gumáky je smrtící!

 
Vasa
170 příspěvků 19.03.14 11:54

Ajajaj :-D

 
corrigan
2631 příspěvků 18.03.14 07:50

Proč se tvářit jako před vejplatou?
To z vás drsňáka neudělá.
Kravata ke smokingu - jak už tu zaznělo - to je neznalost a neznalost, jak víme, neomlouvá, nehledě na to, že sponky na kravaty momentálně opravdu nejsou in, což byste mohl vědět, ne? ;-)
Jinak je to v pořádku.
Ve větě, jak jste jí napsal vy, se ve slovu „gentleman“ nepíše velké g.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 07:50

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.14 09:59

@corrigan : Ve větě, jak jste jí napsal vy je zase chybička v jednom zájmeně ;-) Když už se teda opravujeme.

 
vendulael
2154 příspěvků 18.03.14 08:32

Chtělo by to trochu delší kalhoty a místo kravaty motýlka. Navíc modrá barva na kravatě se tluče s barvou smokingu a kalhot, o sponě už se tu psalo. Ale moc Vám fandím, je příjemné tu vidět i nějaké muže :-)

 
Micinice
198 příspěvků 18.03.14 08:33

Libový!! :-p

 
bertulka  18.03.14 08:34

Škoda kravaty. I když to není můj styl- toho svého bych takto nemusela, tak dám zelené. Možná bych i vzala méně řvavé( rozuměj zlaté ) hodinky. Škoda, že zajímavě oblečených mužů, byť to není dokonalé, není více. Na vychytání detailů se dá vždy pracovat.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 08:34

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.14 08:58

Gentleman především nosí padnoucí oblečení. Kdybyste se nadechl, ten knoflík uletí. Ach ano, vy jste si vzal příklad z Chaplina, že? Ostatní výtky tu už padly.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 18.03.14 09:03

Nazvala bych to spíš oblekem (ono něco ze smokingu to má, ale přece jen v rámci něj funguje jakýsi dress code), pak mi to přijde super (i když by mohl být vidět aspoň kousek košile u rukávů). Absence ponožek sic vím, že k těmto botám patří, ale vypadá to prostě blbě. Spona na kravatu se mi líbí, je to praktická věc a vypadá dobře, byť bych jí posunula ještě o knoflíček níž.

Moc pěkně sladěné barvy a kravata.

 
lioncity  18.03.14 09:15

@stricc, vzdycky me jen napada je to marne, je to marne, je to marne…

 
stricc  18.03.14 11:01

No jo, no. Lidi jsou blbý a prostě nepochopěj, že se jim musí líbit cosi, co se jim nelíbí, protože je to trend. Je to marný, máš pravdu

 
Grossularia
3204 příspěvků 18.03.14 09:33

Není to focené na Ptačích schodech v Teplicích? :)

Líbí se mi to, když si sundám brýle - to totiž vynikne příjemná barevnost a zmizí detaily tvaru, které tak úplně nesedí.

 
Brunhilde  18.03.14 09:45

Tak tohle se mi líbí. Tady chápu, co říkáte a rozumím tomu.

 
ADAD
195 příspěvků 18.03.14 18:37

Prosím, přetlumočte to i nám nechápavým. Dost by mě zajímalo, co tím pán říká…

 
papavera
146 příspěvků 18.03.14 10:06

Mne sa to nahodou velmi paci, aj ked lepsie by to bolo bez spony na kravate, ktora sice farebne ide k hodinkam, ale tie by mozno boli lepsie v striebornej farbe (ale Invicta, chapem ;))

 
Caralina
916 příspěvků 18.03.14 10:18

Asi zase nějakej trend co nechápu a možná je to strašně in a bylo to na kde jaký módní přehlídce, ale krátký kalhoty a boty bez ponožek jsou hnusný.

 
Bagheera
344 příspěvků 18.03.14 10:50

Fuj to je to ošklivý! Takový rusácký. Jako hogofogo, ale neumí v tom chodit.

 
corrigan
2631 příspěvků 18.03.14 11:44

@Karin ano mělo by být „ji“
po dvaceti letech života mimo ČR se to stát může a vím o tom
už to nějak flákám, takže pardon, má uctivost :-D

 
corrigan
2631 příspěvků 18.03.14 11:46

Jo a vršek vám je malej. Spisovně malý. To pnutí od knoflíku nahoru je toho důkazem. :-D

 
mahynka
23 příspěvků 18.03.14 12:13

Mně se Marek líbí ;-) ponožky mi nevadí, jen se mi nelíbí kravata, ale to jen zas to moje oko.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.14 12:18

@Markulia To se na mě nezlobte, tohle není elegantně oblečený gentleman, tohle je právě ten strejc, co se vydal na vesnický bál. Barevný, nepadnoucí smoking, spona, hodinky, ponožky, boty, barva košile, kravata ke smokingu - jedno by mohlo být roztomilé rošťáctví, ale dohromady je to prostě Honza z Bezu, co nemá o stylu ponětí.

 
Adeena
1206 příspěvků 18.03.14 12:27

Mně na tom vadí v podstatě jen ty boty a absence ponožek, jinak to podle mě pekelné není.

 
arw
171 příspěvků 18.03.14 12:43
kosa?

Ten výraz asi odpovídá tomu, jak vám táhne na nohy :) nedivím se…
Ale k věci, ona je móda a pak je klasika. Pokud se stavím gentlemanem, raději bych se držel/a klasiky a vzala si k takovému oblečení kvalitní polobotky a ponožky. Za mě bez ramínka. Nejradši bych dala ale červené za ten trpitelský výraz! Jo a ta spona je děsná…

 
z_dediny
1034 příspěvků 18.03.14 12:52

@Vasa Kde je problém? Jestli je v pořádku obout si ke smokingu mokasíny, tak proč ne kravatu se sponou? Mně připadá zhůvěřilé obojí.

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 15:59

Je to divné, ale narozdíl od ostatních mě ty mokasíny nepobouřily. Nejvíc mě dostalo to smokingové sako, protože kdyby ho neměl, mohl by klidně mít i mokasíny i kravatu. Smoking je určen pro slanostní události a má se k němu nosit motýlek. Kdyby sem žena poslala fotku, kde venčí psa v plesové róbě a na nohách měla gumáky, vymínusovaly by jí pekelnice hluboko do pekla. Ale tohle je muž a tak dostává zelené za to, že se vůbec dokázal obléct sám, nehledě na to, že to zase splácal jako minule.
A když někdo napíše, že to má promyšlený, to málem padám do mdlob… Ještě to nikdo nevysvětlil..

 
Park
427 příspěvků 18.03.14 13:09

Já myslim, že pan Marek tu vypadá jako pěknej chlap… na rozdíl vod minulýho slim outfitu. Takže dobrý. Konec hlášení.

 
Grete
797 příspěvků 18.03.14 13:55

Ode mě máte zelený už jenom za to, že do toho po té minulé sprše jdete znovu. A taky za edukativnost. Nožky bez ponožky ke smokingu asi nikdy nebudou můj šálek čaje, ale bez vašeho modelu by se mi nedostalo poučné diskuze ;)

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.14 14:08

Tak s tím souhlasím, hezky napsáno ;-)

 
klarambr
21 příspěvků 18.03.14 13:57

Docela dost postradam ponozky a volnejsi kalhoty

 
vendulael
2154 příspěvků 18.03.14 14:36

Pane Černý, pokud bude nějaké „příště“ a dáte sem ještě nějakou fotografii, tak vám slibuji, že vám dám rovnou zelené za odvahu, že to po těch studených sprškách nevzdáváte :-).

 
sely1
184 příspěvků 18.03.14 15:24

Pekne len tu sponu z kravaty by som dala do starozitnictva, nohavice by mohli byt o pidi dlhsie a cierne ponozky jednoznacne a tie boty e e, viem ze to teraz leti ale nie je to ani trosku muzne podla mna…

 
Ymber
97 příspěvků 18.03.14 15:55

Probůh, lidi. Tato rubrika se jmenuje Inspirace. Ne Střední proud nebo Líbím se všem. Copak je tak těžké vyhodnotit zvlášť, jak se vám osobně to oblečení líbí, a zvlášť, jestli je zajímavé a inspirativní (po jakékoli stránce)? Styl pana Černého je dost specifický a mně taky nesedí, ale to je čistě věc mé osobní chuti a nemá to naprosto žádnou souvislost s tím, jestli je to oblečení zajímavé, promyšlené a dobře sestavené (a to je – on prostě netahá oblečení ze skříně jak králíky z klobouku). Taky mám radši smoking v klasické nadčasové úpravě včetně všech detailů (barva obleku, délka kalhot, ponožky, motýlek, košile se skrytými knoflíčky,…), ale na tomhle je přece jasně vidět, že je to zcela záměrně a vědomě sestavené tak, aby to ta pravidla určitým způsobem porušovalo. A abych řekla pravdu, podívám se na to mnohem radši než na bezzubé a naprosto neinvenční výtvory některých dalších, kterým se tu ohromně tleská na to, že na sebe navěsily jakési maloměstské šatečky a vestičku, které jim celkem sluší, nikoho neurazí a není na nich zhola nic nového. Šmarjá. By mě vážně v životě nenapadlo, že já, největší konzerva pod sluncem, budu tady (na Módním pekle!) obhajovat zrovna pana Černého…

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 16:51

Díky za příspěvek, donutila jste mě se zamyslet. A došla jsem k tomu, že asi nesnáším módní trendy a lidi, kteří je bezhlavě kopírují, právě proto, že jde jen o to porušovat pravidla a být invenční…za každou cenu. A tak máme plísńáky, po*er gatě, ponožky v lodičkách, vycpávky v dámských sakách apod.
Líbí se mi, když je něco „zcela záměrně a vědomě sestavené tak, aby to ta pravidla určitým způsobem porušovalo“, ale když je to toho člověka osobitý styl, který k němu prostě patří a to tenhle příklad není. Tohle je jen kopírování věcí z časopisů, nic vlastního. Mě se třeba líbí lidé na http://hel-looks.com/ Je to z ulice, lidé to takhle nosí, trendy-netrendy.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 16:52

 
Ymber
97 příspěvků 18.03.14 17:32

Parádní odkaz, díky! :-) Tyhle pouliční kreace jsou v podstatě nejvyšší formou inspirace – surovou a reálnou, od lidí, kteří jsou opravdu naprosto sví. I když je to často krok vedle a často to úplně nelahodí oku, na českých ulicích by se mi to teda taky líbilo. (Možná ani ne tak pro tu módní inspiraci jako spíš kvůli tomu, co to říká o těch lidech samotných…:)) Nicméně přístupů k oblékání je vícero, a pokud někdo nechce jít vyloženě takhle vlastní cestou přes hloží a trní (dovedu si totiž představit, že u nás to vyžaduje výrazně víc odvahy než na Západě, odkud zřejmě naprostá většina těch fotek je), ale přesto mu nesedí konzervativní/ne­nápadný/retro/ji­ný obvyklý a přijatelný styl, chce se nějak vymykat, pak mi sledování a aplikování módních trendů nepřijde jako úplně zavrženíhodný způsob. Taky to vyžaduje jistou kreativitu (i když o dost menší než ty příklady z odkazu), protože člověk většinou nekopíruje úplně přesně od A do Z to, co viděl na mole, ale nějak si to přizpůsobuje podle toho, co má k dispozici, a taky podle svého vkusu (to bych třeba řekla, že je příklad té kravatové spony, která byla i na minulé fotce). A hlavně, skutečná kreativita není ve výběru jednoho kusu oblečení, ale ve schopnosti vybrat, zkombinovat a doladit celek. Proto odmítám považovat za módně inspirativního někoho, kdo si jednoduše navlékl něco, co „se zrovna nosí“, bez jakéhokoli zhodnocení, jestli mu taková věc sluší nebo se mu hodí ke zbytku; to je tupá stádnost a rádobymódnost, to máte rozhodně pravdu. Ale to není případ pana Černého, on opravdu přemýšlí nad tím, co si vezme na sebe (vůbec ho neznám, ale z těch dvou fotek, co sem dal, je to očividné), a jeho oblečení opravdu inspirativní je, i když to třeba nevymyslel sám.
Samozřejmě má každý naprosté svaté právo, aby se mu to nelíbilo, a samozřejmě to může i napsat. Ale pokud tohle má být diskuse, pak je přece nejhodnotnější zamyšlení, vysvětlení vlastního názoru, zdůvodnění, argumentace… a ne výkřiky typu „tohle je hnusný“ nebo „mně se to prostě nelíbí“. Toť celé :-)

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 18:31

Proto jsem ráda, že jste přidala svůj komentář. Většinou mě jenom vypalcujou, ale nikdo mi to nevysvětlí. Mně přijde, že pan Černý právě jen kopíruje (už jen podle těch fotek od JMaravelo), i minule to bylo takové splácané. Jinak s vámi vesměs souhlasím, akorát jsem asi o trochu větší fašista. Lidé, kteří nosí, co se jim řekne, poslouchají jen, co se jim hraje v rádiu nebo na diskotéce, dívají se na filmy, které jim druzí doporučí, protože to teď frčí v kině, nebo mají nejnovější iphone, protože je to něco nového, tací pro mě nejsou zajímaví a přátelství s nimi vás nijak neobohatí. O to víc se mi líbí lidé, kteří se nějak vymykají. Ať už tím jak jsou konzervativní(někdo nedá dopustit na své flanelové košile a vy ho podle nich bezpečně poznáte. Žejo, tati?) nebo extravagantní. Jak se říká - šaty dělají člověka. Mám ráda, když člověk svým vzhledem říká, kdo je. Co si pak myslet o dívce, navlečené do balerín, legín, svteříku, s tlustým šátkem kolem krku a slunečními brýlemi? Jak přes kopírák. Nosí, co nosí ostatní, protože se to obecně popisuje za pěkné a ona se chce líbit co nejvíce lidem. Když byli v módě hipsteři, měly zase všechny holky brýle s tlustými obroučkami, svetry po tátovi a bundy z army shopu. Když už chce někdo být/mít něco extra, tak pořádně. Proto se te´d každé druhé dítě jmenuje Samuel, Tobiáš nebo Matyáš. Maminky chtěly mít něco extra, ale přitom se zařadily do stáda tisíců dalších. Pak si ještě nechaly udělat kamenný obklad v obýváku a pořídily jorkšíra. to už sem ale odbočial uplně mimo.
Ačkoli se občas oblékám jako bezdomovec (slova mých blízkých), uznávám, že určité druhy oblečení se hodí k různým příležitostem. Takže mě budou mini šaty na plese nebo teplákovka v divadle stále pohoršovat. A dokud pan Černý nepříde s něčím fakt „wow“ svým, tak pro mně bude jen další kopírák.

 
Vasa
170 příspěvků 18.03.14 18:43

On to ale nedělá kvůli mě, takže se asi nikdy nedočkám :-D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.14 20:32

Tak tohle je perfektní názor! 100% souhlasím.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 21:30

@Vasa Ach, vy jste přesně muj typ!♥ No ale dost legrace :D K tomuhle jsem napsal názor níž, k demonde. Co bych chtěl poznamenat, že si myslím, že jen velmi málo žen si dneska uvědomuje, jaké to je být mužem a oblékat se vkusně, natož experimentovat.

Pokud nejedete zrovna podle seriálu kravaťáci a není vám do 20ti, spadáte automaticky do kategorie:

  • pedofil
  • gay
  • s tím není cokoliv vpořádku

A ten tlak společnosti je naprosto neúprosný a setkáte se s ním po celou svojí cestu do práce, na nákup, na pivo s kámošema, všude. Nosíte košili zaplou ke krku? gay, nosíte tenisky k formálnímu kabátu - divnej, nosíte ohrnuté nohavice - gay, nosíte manžetové knoflíčky - gay, nosíte na plese motýlka - číšník nebo gay. Tričko / košile zastrkaná v jeanech - gay. Moji oblíbení gothic ninja - gay. Vyjímka: metalový triko - debil :D

goth ninjové jsou divný… mají nohy jak párátka a všude sou samej cár

Sám sem se prostě vykašlal na to chodit okázale - hezky. Muj styl byl konzervativně výstřední - tj. velmi slušně oblečený, že to může pobuřovat. Nemůžete, protože v tu chvíli se na vás začnou lepit slepice (jinak to nazvat nemůžu), že s vámi chtějí bejt nejlepší kamarádky. A to neberte, že bych si nějak naříkal, pouze se snažím nastínit jaká tu je situace. Byl jsem tolikrát gayem a tolikrát pedofilem, že bych to nespočítal a to jsem nosil ledacos. Jednoho dne sem prostě řekl dost, back on the trees, koupil sem si flanelovou košili, jeany, porádný traktory, pustil si všechny díly Rockyho a jednoduše F*** off.

Určitě Vás napadne: „tak to asi jako gay vypadá - nebo musí bejt“ (protože píše na MP :D - dobře, uznávám, je to možná trochu podezřelý :D hahaha), ale ne, sem normální, plešatej kluk, neřek bych, že mam zženštilý rysy nebo že bych byl nějaký dámička. Ale prostě tak to dneska nějak chodí. „Zabýváš se módou a tím jak vypadáš? OMG, ty víš co je Dior a nevoníš se AXE?“ A šeptem už slyšíte za tou otázkou jak jí/mu v hlavě se šroubuje „je to buzík“ nebo nějaká jiná škatula :D

Popravdě:

Styl? Na módním blogu možná, ale chraň bůh aby se v tramvají přiblížil k vaší dceři!

Nebo v noci, jdete ulicí, je vám 15, zrovna skončila hodina charlestonu a za váma jde z práce švéd Roope:

Anton má rád námořníky, ale kluci ho sebou na loď nikdy nevezmou:

Ripe je goth i ninja ale kámošky maj potřebu ho učit jak se nosí kabelka:

Vytrhněte to z kontextu, postavte ho do města v čechách a Miika dostane tak možná po hubě od extrémistů a v hospodě bude sedět sám v nejzažším koutě.

Myslíte že sem vybral ty nejhorší? Zkuste si tedy projít muže v hel-looks a zasadit si je k nám do „stínadel“ :D (a taky sebezpytně spočítejte, o kolika z nich si řeknete že sou gayové a následně se to pokusíte obhájit tím: „vždyť to je ale úplně jasný“ :D - i já to udělal aspoň 6×)

PS: Mishael je gay, ale nikoho to nenapadne, protože je černej :D

 
Demode
1684 příspěvků 18.03.14 23:32

Tak ten vousatý pán v hubertusu je mi sympatický a to oblečení se k němu hodí, dokonce věřím, že je to jeho styl a na nic si nehraje. Ostatním to nevěřím. „Divnej“ mi připadá jen ten stou černou kabelkou.

 
btw
64 příspěvků 18.03.14 23:51

U vsech tech typku si nepomyslim „buzik“, ale spis „posuk“, hlavne ten prvni je poradnej zjev. Jedinej cernoch unese ten svuj outfit, a to asi proto, ze to je cernoch haha. Kazdopadne obdivuju jejich odvahu s tim vyjit do ulic. Mozna to je to prava modni hra, ten opravdovy projev kreativni duse, odraz jejich unikatnosti a originality, ale mne se to vubec nelibi.

Ale vygooglila jsem si ty goth ninjy, bo me zaujala ilustracni fotka a vubec, uz jen ten nazev - kdo by nemel rad ninjy?? :D - no a je to fakt tak super, jak to zni. Dokonce i sexy. Jako kdyby obzivla animovana postavicka. Mam pocit, ze jared leto se do toho obcas stylizuje, videla jsem par jeho fotek se sukni, uzkyma cernyma nohavicema pod ni, triko „na cary“ a tak. No ted vim, ze je jared prilezitostny goth ninja :D

 
Vasa
170 příspěvků 19.03.14 11:49

Pobavil jste mě :-D A napsal jste to fakt trefně. Jeden můj přítel, který chodí slušně, vkusně oblečen. V módě, stylech a materiálech bych řekla, že se vyzná víc, než většina mých kamarádek, tak ten neustále poslouchá od chlapů v okolí (včetně mého manžela, kterého pomalu, ale jistě formuji), že je to či ono gay. A všichni ti chlapi v okolí mají džíny, metal triko a mikinu, na nohách křusky z deichmana nebo steely (které jsou, co se těžkých bot týče, šmejdy).
Máte pravdu, chlapi to mají těžké. Stejně jako se po ženách požaduje, aby byly neustále sexy, po muží se zase chce, aby byli mužní drsňáci. Když pak žena nevystavuje nohy nebo prsa, tak je automaticky ošklivá a něco před náma tají a schovává (žíly, špeky, pupínky). No a jak to mají muži, jste popsal sám. Těžko říct, jestli bych se na to jako chlap vykašlala a tu černou kabelu si prostě vzala, protože je to praktické. Jako žena ale musím říct, že mě tihle divnolidi z fotek do jisté míry přitahují(né sexuálně), zatímco většině žen na módním pekle stačí vidět chlapa v saku a učůrávají blahem, protože ten jejich měl sako naposled na maturiťáku a běžně ho nanosí.
PS: mě osobně by ti lidé jako divní úchyláci nepřišli, uznávám ale, že většině žen ano. U pár fotek sem si taky už řekla: uff tak to je moc i na mě:-D

 
Shrew
63 příspěvků 19.03.14 21:50

Úžasné fotky! Mně se styloví chlapi hrozně líbí.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 18.03.14 17:02

@Ymber
myslím, že se to tu řešilo už stokrát - samozřejmě máte pravdu, ale když se to prostě nelíbí, tak přece nebudou všichni mlčet nebo psát, že se jim to líbí, i když to není pravda, jen proto, že to je očividně promyšlený trend. no je, a pro někoho není hezký a co jako? většině se to tu spíš nelíbí a dává to najevo, přestože si myslím, že většina ví, že to je trend.
peklo je převážně extra konzervativní, částečně dokonce děsně nevkusné (byť ty nejméně vkusné osoby se projeví zpravidla pouze ramínky a proto nejsou moc vidět, až na občasné záblesky - nicméně u promyšlených modelů blogerek v galerii se projeví dostatečně).

navíc mi přijde, že protože v módě už všechno jednou bylo (nebo i víckrát), „nové promyšlené trendy“ a outfity už většinou nejsou vůbec hezké, protože to hezké bylo, ale různé variace na strašáky na poli, pytle a jejich jediným cílem je být jiný a cool za jakoukoli cenu. čekám, kdy se začnou nosit kapsy naruby, jako v návratu do budoucnosti. prostě taková snobárna a variace na císařovy nové šaty, kdy část znuděné populace vymyslí další kravinu, kterou pak všichni nosí, protože kdyby poukázali na její směšnost, nepraktičnost nebo neestetičnost, budou za hlupáky.

to píšu jako osoba, které se pan marek tentokrát převážně líbí, ví, že holé nohy jsou trend a nesnáší spony na kravatu a slimkové hadry, ať to jsou džíny nebo smoking.

 
zlatahouba
142 příspěvků 18.03.14 16:44

Tfuj, trochu jsem se lekla, tohle na běžné denní nošení?, červené, nelíbí

 
kayav  18.03.14 17:15

Hrozně se mi k tomu nelíbí ty hodinky. Jinak je to moc hezká barva obleku, líbí s emi i ty papuče :-)

 
Cinderella1978
20 příspěvků 18.03.14 17:30

Mno, tak za mě - příště se radši lehce usmějte :-)potkat Vás na ulici nebo na akci, určitě bych se ohlédla, mě se ten outfit jako posledně zase líbí, ale já jsem poměrně nekonvenční osoba.

 
Demode
1684 příspěvků 18.03.14 18:10

@JMaravelo Já se ráda poučím. Pánovi v zeleném - či zelenkavém? :-) to moc sluší. Že se ke smokingu nosí obuv typu papuče bez ponožek už se ke mně doneslo a u pána v zeleném jsou perfektně sladěné a na první pohled jde o luxusní obutí. Mám jen problém v tom, že obuv pana Černého mi nepřipadá jako papuče ke smokingu, ale spíš jako mokasíny a kalhoty bez puků mi nejdou k saku, co vypadá jako smokingové. Smoking s kravatou jsem už také viděla, i když moje představa pána oblečeného ve smokingu se shoduje s Jamesem Bondem. Zkrátka sako, co vypadá jako smokingové, mokasíny s mašličkou! a krátké kalhoty, co vypadají jako pláťáky, mi nejdou dohromady. Co se ponožek týká, třeba má pan Černý ťapky, co se nosí třeba do těch mokasínů.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 18:54

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 20:39

@Demode Osobně mi to přijde popravdě trochu „Há-eMkovské“, nemam ani tenhle styl rád, jak je asi z mého příspěvku patrné. Na druhou stranu by tu ale mělo být trochu jiné měřítko než je na MP běžné, protože jak jsem poznamenal, daný outfit přináší něco nového, v našich končinách je to stále experiment a rozhodně je zde velmi málo lidí, kteří by to dokázali převést do praxe a ne o tom jen mluvit a kritizovat to. Myslím si, že právě tyto experimenty s tím, co kde vidíme, co se nám líbí (i s tím, že ne zrovna přesně všechno střelíme podle vzoru) patří k budování vlastního stylu. Když pominu Markovu předchozí kombinaci, kolikrát vidíte do roka smoking? Kolikrát vidíte zlato na mužích bez toho, aby to byla ruská střelba (což tady není, ačkoliv ho chudáka mnozí takto stigmatizují - holt síla zvyku :D ) a kde byste viděla takové mokasíny? Buďto se zavřem do naprosté průměrnosti a budem se tu poplácávat po zádech jak nám to všem sluší, nebo občas zkousnem nějaký ten úlet a jednou se třeba i my otevřem nějakému tomu experimentování :-)

Jinak bych ještě poznamenal, že s těmi mokasínami nejste tak úplně vedle. Tohle správně není úplně ta čistá výšivková varianta, ale je to spíše ten mokasínový styl. Ta hranice je tenká a většinou to dělí „střih“ a samet. Pro obojí se často používá v zahraničí i slovo „loafers“ což se u nás jako mokasíny překládá :-) - i když správnější slovo by byly „všechny nazouváky“ :D

 
stricc  18.03.14 21:13

Argumentujete logicky. Ale já si pořád nedokážu představit, co tak špatného by se stalo, kdybychom tyhle ťapky neviděli nikdy.
Tady už bylo odejito docela hodně zajímavých svérázů, obvykle za halasného jásotu znalců. Ale tohle se musí s úctou obcházet po špičkách, protože je to trend.
Vždyť jsou to prokristapána jen divný boty bez ponožek, tak proč ty rozvířený vášně najednou?

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 21:44

@stricc Nikdo to neobchází po špičkách a nikdo nechce aby se to obcházelo po špičkách (aspoň já ne - viz mé příspěvky). Pokud nelíbí, nelíbí, já to taky umim říct, ale je rozdíl mezi tím zaujmout k tomu vlastní kritický postoj a druhá věc je to poplivat a zdupat, jaká je to hrůza, bez jakéhokoliv rozmyslu a potřeby rozšířit si svůj obzor. To radši ať mi tu chodí 1000 lidí v pantoflích než 1000 lidí co je nedokážou akceptovat jen proto, že se liší od jejich běžného vnímání světa.

Jinak už jsem vám to chtěl napsat, ale nechtěl jsem se zbytečně dostávat ve při, není to „trend“, jak si myslíte. Je to možná výstřelek, ale rozhodně se to nyní masově nešíří světem a nenosí všichni smokingy a důchodky :D

Přeci pokud se o módu zajímáte (jako o cokoliv), je dobré vědět, že tu něco takového je, vědět kam to zařadit a i když se vám to nelíbí, umět, pokud přijde na zasvěcenou diskuzi, akceptovat názor člověka z místa, kde toto není výstřelek, a rozumnět tomu, proč jemu třeba se to líbí. Tady nikdo nepoklonkuje žádné trendy, ale vymezují se zde lidi právě proti takovému přístupu.

Mě se třeba líbí klasické cravate tie

a poslední co chci, aby na mě někdo, kdo vůbec nemá šajn o co jde, někde pokřikoval (byť v diskuzi), co to je za blbost, že vypadam jak Napoleon a jak gentleman má nosit kravatu a né šátek.

PS: jinak nejrozvířenější vášně jsou tu z Vaší strany :D I když já teda komentuju dost, rozhodně to nemam takovou potřebu strhat :D

Příspěvek upraven 18.03.14 v 21:45

 
stricc  18.03.14 21:50

Náhodou ten šátek se mi taky líbí
Víte, co je sranda? Že jestli mě má chabá paměť neklame, tak to je snad poprvý, co jsem si tady dovolila trochu výraznějc říct, že se mi něco nelíbí. Většina věcí je mi buď jedno nebo se mi dokonce líbí (ty mívají hodně červených ramínek)
Související poučení je možná poučné, ale zrovna pro mě je to informace zbytná. No nic, už tu nebudu zaclánět, zvláš´t když ve skutečnosti je mi to vážně jedno a v zásadě ventiluju spíš hádavou náladu než názor na něčí nohy. Takže sorry, už mizím :-)

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.03.14 22:09

@stricc Právě o to ani tak nejde, jestli se to líbí nebo ne. To je tak nějak každého věc. Jde spíš o to, umět akceptovat i věci, co se nám nelíbí. A i si umět říct: „A, to je něco nového o co jde?“.

Divila byste se, co je zapomenutých super věcí v módě, na které, i třeba přes hledání informací o vodporných papučích ke kvádru, můžete narazit a můžou utvořit to, co denně nosíte. A i kvůli tomu tu asi ty inspirace jsou, i když ne třeba zrovna v prvním plánu.

(Počkejte, jednou třeba pojedete do Spojených Arabských Emirátů a uvidíte arabskýho biznismena jak vystupuje ze svého Lamborghini v pantoflích na ulici a nepřijde vám to vůbec divný, jen vám probleskne hlavou „I ty jeden Maravelo! Jaks to věděl?!“ :D hahaha )

 
stricc  18.03.14 22:17

Arabů v pantoflích jsem viděla docela hodně a nepřišlo mi to divný. Akorát neměli to fáro. Znám kluky, co nosí sukně, a nepřijde mi to divný.
Koukám na ty vaše fotky, předtím tu ještě nebyly. Tak jen tak pro zajímavost, jedinej, s kým mám trochu větší problém, je ten s tou kabelkou (ani ne kvůli kabelce, já tašky nevnímám, jen jsem zapomněla, jak jste ho popsal. No a ten v tom dlouhým světlým kabátě by mi připadal poněkud zvláštní, kdybych ho potkala, ale na útěk bych se nedala. Ti ostatní jsou podle mě v pohodě, jako fakt, já bych je do kouta nezaháněla a co se týče dcery, možná by utekli spíš oni, kdyby viděli tu moji.
Ono i v případě těch výstřelků záleží na tom, jak to sedí té osobě. Kdyby šel po ulici samotnej obleček a pod ním trepky, tak by mi to možná ani nepřišlo divný :-)

 
Demode
1684 příspěvků 18.03.14 23:57

Souhlasím s tím, že takto oblečený pán vyčnívá z šedivé, nevýrazné masy mužů v našich ulicích. Jako inspirace sem patří a vyvolal i inspirativní diskuzi.

Smoking jsem za poslední rok naživo nepotkala ani jeden, ani na fotkách ze společenských událostí našich luhů a hájů se moc nevyskytují. Tam frčí spíše odrbané džíny rozpolcených umělců, eventuálně holé zadele.

Ruská střelba - to si budu pamatovat :-)

Příspěvek upraven 19.03.14 v 00:12

 
Amun
888 příspěvků 18.03.14 18:12

Líbí se mi barva, ale už u vašeho prvního modelu na mě velikost působila, jako byste se do něj tak tak vešel. Ale žádné peklo to není, ta barva je slušivá a kdyby alespoň kalhoty byly trošku volnější, líbilo by se mi to.

Příspěvek upraven 18.03.14 v 18:14

 
Stuclinka
166 příspěvků 18.03.14 18:26

Sundala bych kravatu. S motýlkem by to, myslím, bylo víc v tom zamýšleném duchu. Navíc se mi tam tluče i barva té kravaty.

 
ionicera
4561 příspěvků 18.03.14 18:31

Tak tohle mi připadá tak asexuální, až jsem měla chuť napsat svou první reakci-bože, co to je? Ty krátké kalhoty a bosé nohy v mokasínech se někomu líbí? A to malé sako? Pořád mi u pohledu na tuto fotku zní v hlavě hláška -velebnosti…

 
trinita
323 příspěvků 18.03.14 20:25

Eee, podľa mňa by to chcelo o číslo väčšie sako alebo o číslo menšieho pána… a tak asi o tri čísla nenápadnejšie hodinky :-) zvyšok môže byť, síce z toho nepadám na zadok, ale ani ma nič nepoburuje, proste mladý, trochu extravagantný muž, čo sa riadi trendami

- edit - toto mal byť normálny príspevok, nie reakcia na váš post… sa ospravedlňujem nejako mi (to) preskočilo… :-)

Příspěvek upraven 18.03.14 v 20:28

 
Oveeec
1368 příspěvků 18.03.14 20:46

Teda, ne, že by se mi to nějak zvlášť líbilo, ale argument „ke smokingu se nosí motýlek“, to je vrchol…jak to říct slušně… Nosí. Ale ke krajkovým sukním se taky nosí střevíčky a ne motorkářský boty, a určitě si lidi klepali na čelo, když si to nějaká vzala prvně, a přitom jak je to hezký. Ono totiž móda, a vůbec žádná pořádná inspirace nemůže vzniknout jinak, než že se něco postaví na hlavu:„…čekám, kdy se začnou nosit kapsy naruby, jako v návratu do budoucnosti“ - přesně tak! Jinak to budou pořád dokola džíny a bunda, nebo ty trapný kašmíry a perly, ani mi to nechce přes pusu, což už tady na MP vyjde nastejno. Nebo snad udělala Coco Chanel chybu, když přišla s kalhotovým kostýmem, protože „ženská přece kalhoty nenosí“?

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 18.03.14 21:01

Drobný rozdíl vidím v tom (a to mělo z mého příspěvku o kapsách vyplynout), ža kapsy naruby jsou zbytečná neúčelná blbost, jejímž jediným čelem je právě ta jinakost, když už prostě není čím šokovat nebo se odlišit.
kdežto takové ty věčné trendy, jako že ženy nosí kalhoty, nebo třeba zip (svého času něco děsného a vulgárního) jsou věčné proto, že jsou praktické, mají smysl a nejsou tu jen proto, že to tu ještě nebylo a aby návrháři nějak odůvodnili svoji existenci.

většina takových těch revolučních věcí (možná všecky), které trvají dodnes, byla od počátku zamýšlena ne jako provokace, ale jako ulehčení, nutnost, zjednodušení. zatímco ostatní trendy zaniknou a jsou posléze vysmívány, protože je to jen manýra.

mně by nevadilo, ani kdyby se nosily uniformy, nevidím totiž důvod, proč za každou cenu kombinovat nekombinovatelné, jen pro změnu.
(krajka s biker boots a podobné věci se mi ale líbí, myslím, že jsem trendům poměrně otevřená, pokud sluší, což ty nové málokdy).

 
Oveeec
1368 příspěvků 20.03.14 14:31

Tak to souhlasím:)

 
Mylady2
12409 příspěvků 18.03.14 20:52

No smoking…myslím že v hm se pořádný nenajde :-(
Boty super…
Kravata ne…nebo když tak jiná!
Hodinky no…jsou zlaté a zlaté hodinky…

 
Mylady2
12409 příspěvků 18.03.14 20:53

@Oveeec to souhlasim :-) proto taky existuje např creative black tie a tam je možno si pohrát…motýlek nahradit kravatou či upustit od tradiční černé barvy smokingu.

 
lesnížínka
62 příspěvků 18.03.14 21:13

Tak je hezké, že se tady v galerii inspirace objevil muž.. :)
Barva obleku je hezká, v záplavě černých a šedých je to příjemná změna, ale jako celek mi to přijde takové moc snaživé..nebo jak to popsat..na ulici ani ve společnosti by mě takový muž asi nezaujal /vadí mi ulíznutý účes v kontrastu s vousy, spona na kravatě..v podstatě ani ta kravata se mi nelíbí, přijde mi, že se odstíny modré tlučou..kalhoty jsou krátké a u mužů teda ponožky preferuji, aby nebylo vidět „maso“ :))/..Je tolik krásných polobotek vhodných k obleku, nechápu, proč nosit „papuče“.

 
DRW
1240 příspěvků 18.03.14 22:02

Cervene za spatne padnouci oblek, gentlman by mel dobre padnouci oblek a neporizoval by si ho v haemku, ale investoval by slusny peniz. No mokasiny bez ponozek mi zase tak nevadi jako ostatnim hodnotitelum, prece jenom v zahranici je to k videni casto a i ve variante uzavrene polobotky bez ponozek.
A jeste neco naucte se vazat kravatu, kazdy typ si zada jiny uzel.

 
vrrttt
34 příspěvků 18.03.14 22:12

Nooo a co ty nohy? To je přešlápek… Jinak cool. Ale ty ponohy neponohy mě bijí do očí.

 
papapipi
17 příspěvků 18.03.14 22:49

Mně se moc líbí to, že nejdete s proudem, že zkoušíte věci, co v naší kotlině nejsou obvyklé…jediné, co mě opravdu ruší je, že ty věci vždycky vypadaj jako by byly o velikost menší než potřebujete…ale rozhodně raději toto než šedý český průměr, občas koukám jaké nudné věci se tu houfně lajkujou a jak to někdo odvážnější schytá…za mě palec nahoru!

 
Ymber
97 příspěvků 18.03.14 23:06

@JMaravelo

Edit: Ehm, pardon, uklikla jsem se s umístěním. Je reakcí na příspěvek s fotkami různých pánských outfitů vybraných z webu hel-looks.com.

Parádní příspěvek :-D Já vás chápu. Jako ženská bych to měla mít výrazně jednodušší, ale taky je to bída. Sama bych sem do galerie nemohla dát naprosto nic, v čem normálně chodím, neb se oblékám jako šedivá myš. Ne proto, že by se mi to líbilo, ale bohužel je to jediné oblečení, ve kterém se v našich končinách cítím jakžtakž dobře. Není to v sebevědomí; to už mám naštěstí od mladých dob dobře vyspravené - jde o to, že když chodím po městě, tak jsem pozorovatel. Chci být neviditelná. To je tady ovšem vyloučené, jakmile si člověk vezme cokoli jiného než ne moc barevnou džínovo-tričkovo-bundovou uniformu. Se slzou v oku vzpomínám na půlrok v Londýně a jak se tam můj styl proměnil. Tam je totiž každému úplně jedno, co máte na sobě, i kdyby to byl klobouk ušitý z růžového plyšového medvěda - nikdo na vás nezírá a nikdo to nekomentuje, což dává velkou svobodu. Takže jsem nosila krátké sukně (které tady nenosím, protože mě neustálé poznámky unavují, i když jsou pozitivní), bláznivé účesy a hooodně barev :-) (Samozřejmě nezanedbatelný podíl na tom měl fakt, že v Londýně se taky oblečení úplně jinak nakupuje, žejo…) Sama jsem tím úplně ožila nejen navenek, ale i uvnitř; je fakt zajímavé, jak velký psychologický vliv oblečení má. Doufám, že se mi podaří s tím ještě nějak zabojovat, aby mi nějaké pohledy a poznámky byly někde a abych mohla nosit, co se mi doopravdy líbí, ale zatím je to těžké a žere to neúměrně mnoho energie - proto vyzývám všechny odvážnější duše: Pokud máte chuť oblékat se nekonvenčně, čiňte tak, prosím! Těším se, až mi prošlapete cestu, a nezapomenu vám to - slibuji! :-)

Příspěvek upraven 18.03.14 v 23:11

 
Dahllie
2222 příspěvků 18.03.14 23:54

Je to Marek, není to Marek? Inspirace tou uvolněností ve výrazu by neškodila ;-)

 
Mefisto
74 příspěvků 21.03.14 10:38

Eh myslím že to je lukáš kořínek z relkamnej agentúty Bubble.

 
kočka Míťa
211 příspěvků 1 inzerát 19.03.14 07:34

Nemůžu hodnotit…svítící kotník mi vypálil zrak

 
Ems
1482 příspěvků 19.03.14 08:20

Za mě perfektní…

 
Kunkuli
128 příspěvků 19.03.14 08:35

No, všechny již zmíněné výtky o ne zcela optimální velikosti jsou oprávněné, ale navzdory tomu - „otočila bych se za Vámi“ a rozhodně ne kvůli negativní fascinaci, jak se mi to občas u českých mužů děje :) Je to stylové, je na Vás vidět, že Vám není jedno, jak ráno vylezete ven… víc takových mužů :)

 
sely1
184 příspěvků 19.03.14 10:59

@Dixie Sunday tak teraz ste tukla klinec po hlavicke vazne dobry koment a obrovsky suhlas-tu na MP musite byt dokonalo elegantna bez nejakeho vycnievania z davu alebo musite byt nemoderne hnusne retro-teda podla mna je to otrasne ked si mlada pekna baba da na seba saty vsetko zahalujuce po babicke a este tu nesexy dlzku do pol lytok pfuuuuuuuu

 
Freeda
7 příspěvků 19.03.14 14:35

Ad chybějící ponožky

Dámy, berte to trochu s nadhledem. Představte si jednu z nejasexuálnějších věcí - skončily jste v hotelovém pokoji s šarmantním mužem a jde se rychle na věc, ale ouha, ON je celý nahý, ale v té rychlosti si nestihl sundat ponožky… Tak to se gentlemanům bez ponožek stát nemůže :-D

 
Adeena
1206 příspěvků 19.03.14 15:30

Freeda: Když na mě mužská nahá noha v mokasínu působí stejně asexuálně jako ponožky na nahém chlapovi.

 
Demode
1684 příspěvků 19.03.14 15:44

@Ada Pekelná Chtělo by to nějaký pěkný článek o trendech v pánské módě. Já osobně tápu :-)

 
vias
447 příspěvků 19.03.14 21:31

@Vasa
Napadlo vás, že možná Marek Černý slepě nekopíruje, ale prostě jen sleduje trendy a vybírá si z nich to, co se mu líbí? Proto si prostě vzal ty boty bez ponožek (tento trend se mu líbí, a určitě není jediný) i sponu ke kravatě (která trendy není). Za mě tohle žádná kopie není, ale naopak výraz osobitosti (která na mě mimochodem čišela i z minulého outfitu). Chápu, že někomu to může připadat, že se Marek snaží o světovost a čouhá mu sláma z bot. Ale mně to tak nepřipadá.

 
Vasa
170 příspěvků 20.03.14 10:38

Už sem to psala výš, boty, holé nohy ani spona mě nepohoršily ;-)

 
Shrew
63 příspěvků 19.03.14 21:47

Do loafers se ponožky nenosí, dámy. Celý outfit je super - jen příště kravatu NE! Ke smokingovému saku (i když na denní nošení) se nehodí. Tmavé barvy mi nevadí, líbí se mi sladění hodinek s barvou vlasů/vousů. Very cute gentleman :-)

 
aailyyn
807 příspěvků 20.03.14 08:04

Sluší vám to, ale… vy máte nějaký problém se svou konfekční velikostí, že si prostě nedovedete koupit oblečení v té správné?

 
Shrew
63 příspěvků 20.03.14 20:42

On má správnou velikost. Takhle vypadá skinny fit tuxedo. Očekávám další červená ramínka.

 
Karin
3401 příspěvků 21.03.14 13:26

Skinny fit tuxedo (vypasovaný smoking in Czech) znám, ale pokud vím, tak pokud to má skutečně sedět, je lepší takový střih vyrobit na míru. Když si ho koupíte v háemku, je dost velké riziko, že sedět nebude, právě proto, že je tak na tělo.
(Ale podle fotky to nepoznám, možná kdyby ho fotografka před cvaknutím trochu urovnala, vzpadal by lépe.)
Každopádně i „skinny fit“ smoking vypadá (podle mě) nejlépe v klasické gentlemanské variantě (boty, délka nohavic) ♥

 
Shrew
63 příspěvků 22.03.14 14:40

Ale ty boty jsou k tomu přece ideální! A délka kalhot je prostě módní, no. To je jako byste kritizovala capri kalhoty za to, že jsou krátké. On se prostě oblékl do určitého stylu (kam mi akorát nezapadá ta kravata), který tohle obnáší. V Čechách jsme zvyklé na muže v oblecích o dvě čísla větší, než mají být. Většina mužů ani žen nikdy neviděla originální boty ke smokingu (natož k fraku). Pořád se tu skuhrá, že jsme odžínovaný dav, ale když se někdo oblékne jinak, je ukamenován, protože „se to takhle nenosí, je divnej, teplej, nevkusnej atd…“ Ano, pan Marek ujel se sponou do kravaty (dle mého i s kravatou), ale ne, NEMÁ malý smoking, ne, NENÍ magor, že si vzal tyhle boty a ne, NENOSÍ se do nich ponožky!

 
BeKaa
92 příspěvků 20.03.14 11:29

@JMaravelo Já Vás „žeru“…pardon, ale ten příspěvek mě tak pobavil, že jsem to nemohla napsat jinak :)

Byla to reakce…tak nevím, proč je to jinde

Příspěvek upraven 20.03.14 v 11:30

 
corrigan
2631 příspěvků 20.03.14 12:05

Ad koment Ady: Ado, pokud tady máme jásat při zjištění, že má chlap doma hřeben, tak to pardon, ale to je na mě opravdu silný kafe :-D
Protože o chlapech ze čtvrtý cenový, kde posedávají po šichtě v montérkách, holiny stále ještě od hnoje nebo ruce od oleje a nebo obojí, to tady snad není, doufám, a každý jiný hřeben doma má (teda byla jsem si jistá, ale teď už taky „pouze“ doufám) a taky ho používá. A pokud ne a majitel hřebene je něco jako unikátní případ, tak potom jsem asi příliš optimistická a možná až dětsky naivní. :-D
K outfitu Marka - nemyslím si, že je vnímán kontroverzně (tedy pokud mluvím za sebe), ale protože tím outfitem jaksi chtěl podat určitý statement, měl se lépe informovat o tom, jak to udělat bezchybně nebo nezpochybitelně, což se mu moc nepodařilo.

Příspěvek upraven 20.03.14 v 12:49

 
dusty
80 příspěvků 20.03.14 12:27

Gentleman zn. prkno.

 
ProfZav
99 příspěvků 20.03.14 15:54

Je vidět, že si dal záležet, ale trendy netrendy - tyto boty bez ponožek mi připadají z hygienického hlediska nechutné, z teplotního hlediska mu muselo táhnout na kotníky a z mého estetického úhlu pohledu je to prostě divný. Jinak nevím proč, ale podobně oblečení mužové v dnešní době mi evokují lázeňského šviháka, kterému neradno věřit. Asi je to tou nudou, nudou, šedí šedí na kterou jsem zvyklá. Jinak dávám zelené :-)

 
Muschi  20.03.14 19:21

@Demode Ne. Nejsou mu krátké.

 
glu0n
15 příspěvků 20.03.14 22:29

Je to odvážné. Být mi dvacet, tak chodím taky tak.

 
corrigan
2631 příspěvků 21.03.14 10:54

@Shrew tak jo, sako je akorát, jen on je do něj moc velkej :-D

 
tinizmus
4 příspěvky 21.03.14 13:09

Podla mna je to super :) urcite by som za takto nahodenym mladym muzom obhliadla ;) moderne, fresh.

 
rikitiki
4 příspěvky 21.03.14 13:11

A mně se to zrovna líbí! Má to šmrnc i odvahu odlišit se. I ty tlumené barvy mi k tomu sednou, když jste zvolil střihem výstřednější ohoz, tak jste to zmírnil temnějšími barvami. Pro mě navíc je tam kravata, která - podle mě - zbytečně rozbíjí petrolojovo černou kombinaci, bez ní by mi oblečení připadalo jednotnější. Jsem moc ráda, že se najdou chlapi, kteří si trofnou nahodit na sebe něco jiného než džíny/kraťasy a mikinu/triko.

 
MahalatRay
15 příspěvků 21.03.14 15:58

Potkat Vas na ulici, otocim se reknu si: Konecne chlap, ktery ma styl!

 
cocoloco
188 příspěvků 21.03.14 20:49

Nic proti trendům, na pánech oceňuji i vypasované a moderní obleky, vtip, šarm. Ale nahé nohy v mokasínách (když tak, tak ať má „papuče“ :-) ), kravata a spona - to ne. Navíc, tady není nic originálního, prostě okopírované z módních stránek. Nudná blazeovanost.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 22.03.14 11:38

Za mě zelené.
Fajn, já ten bezponožkový trend taky nemusím a spona na kravatě mě taky nenadchla… ale, na první ani druhý pohled jsem si těchto detailů ani nevšimla a celek na mě působí stylově a všechno ostatní se mi prostě líbí. A taky si myslím, že tady všechno vždycky rozebereme do detailů ale na ulici bych si Vás rozhodně všimla a to v dobrém. A navíc přiznávám otevřeně - moc mě baví, že se našel muž, který má odvahu na to jít na MP s kůží na trh :-)

 
extrasikulka
52 příspěvků 22.03.14 13:24

Souhlasím s Adou, má to styl a to je důležité. Některé komentáře pekelnic jsou opravdu omezené :-D Za mě zelené!

 
Fladdermusflickan
8 příspěvků 24.03.14 18:09

Pěkné! Jak už tady bylo řečeno, je potěšující, že elegáni ještě úplně nevymřeli. Sponu na kravatu bych asi vynechala, mě osobně trochu ruší, ale tmavé ladění i zjevně tolik pohoršující bosé nohy mi připadnou naprosto v pořádku, protože dohromady to má šmrnc.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 25.03.14 09:51

Mně se nikdy nelíbí takové to urputné ladění (červené boty, červené naušnice atp.), takže bych i tady nechala doma zlaté hodinky, zlatou sponku a vzala si jinou kravatu (tahle mi navíc přijde taková, jak to říct, „fritzlovská“), ale jinak v pohodě… A příště trochu espritu do výrazu :-)

 
Pan Táta  01.06.14 10:02

Pán vypadá jednoduše jako idiot. Čistě s ohledem na to, že šaty dělají člověka. Kalhoty jsou jak od menšího bratra. Boty jsou výrazem naprosté ignorance stylu. Absence zakrytí viditelné části nohou je vrchol všeho.

 
JMaravelo
486 příspěvků 29.03.15 21:56
ad ADA

Ta spona je to co se mi na tom líbí nejvíc :D Je to punk! :D

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity