Timbo 27.03.14 00:00

  • top,Vero Moda (Asos.com)

  • legíny, boty, Asos.com

  • bunda,ebay.co.uk

  • kabelka,http://ww­w.oasap.com/han­dbags/913-2way-contrast-color-luggage-tote.html?fuid=2060

  • klobúk,http://w­ww.oasap.com/hat­s/8116-woolen-wide-brim-gentleman-hat.html?fuid=2060

 Váš příspěvek
 
plp
18 příspěvků 27.03.14 02:52

Pěkné, minimalistické, na můj vkus až moc čisté, uhlazené, ale na ulici bych se za vámi určitě otočila a řekla si, že vám to sluší

 
terusa
29 příspěvků 27.03.14 07:21

Nemůžu si pomoct, ale vzor bot se mi s tím nějak tluče…jinak super, kloubouk tomu dává šmrnc:)

 
Kateff
109 příspěvků 28.03.14 08:40

Aha, já myslela, že to zní dostatečně ironicky :D Opravdu to je ironie, je mi jedno, kolik si kdo utratí za kabelku, to je jeho věc, ale aby pak někdo ublíženě skoro až plakal nad tím, že si někdo koupil na první pohled stejnou kabelku o několik desítek tisíc levnější, to mi přijde fakt jako hloupost. A motiv k tomuhle chování mi přijde ten, že oni vyhodili měsíční výdělek za kabelku, která vypadá stejně, jako ta vaše za pár korun a tak se cítí poníženě, že lidi na ulici budou „obdivovat“ i fake… A váš outfit je super, líbí se mi fakt všechno!

Sakryš, to bylo pro @Timbo a @Go-lightly … Alkohol je věc zlá…

Příspěvek upraven 28.03.14 v 08:43

 
corrigan
2631 příspěvků 27.03.14 08:00

Líbí se mi to, jen si myslím - ale je to detail - že holé nohy by vypadaly podstatně lépe, protože ty černé fusekle tak nějak prodlouží kalhoty a najednou zničehonic leopard. Zkrátka holé nohy nebo neviditelný podkolenky.
JInak je to ale moc hezký.

 
Micinice
198 příspěvků 27.03.14 08:41

Přidávám se ke zde přítomné kolegyni corrigan..holá nožka (ale to je fakt detail) by očku lahodila více :-).. Ale zelené, o tom žádná!

 
lioncity  27.03.14 09:20

V pohode, co mi ale vadi, je ten fake celine, ktery ne, ze byl inspirovan (coz uz samo o sobe je na ovazenou), ale je jak pres kopirak.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 27.03.14 09:57

Krom bot a ponožek zmíněných výše to je super :-)

 
mikulicova
14 příspěvků 2 inzeráty 27.03.14 10:11

Pošlete mi prosím odkaz na tu bundu? díky :)

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 10:40

Nech sa páči :D
http://www.ebay.co.uk/…321204508733?…

 
MP Meri
1322 příspěvků 27.03.14 20:07

Chtěla jsem položit stejnou otázku. Jste s ním spokojená?

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 22:13

Ano :)

 
KlarasPoint
102 příspěvků 27.03.14 10:35

@lioncity Naprosto s Vámi souhlasím. Původně jsem si říkala, že slečna třeba netuší, že jde o falešnou Céline, ale pak jsem se z jejího blogu dozvěděla, že to ví velmi dobře, ale její „svedomie to vôbec nehryzie“… Na to nemám slov. :-(

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 10:39

Nie nehryzie, pretože aj bežné obchodné reťazce ako H&M či Zara kopírujú kúsky z prehliadkových mól

 
KlarasPoint
102 příspěvků 27.03.14 19:03

@Timbo Víte, je značný rozdíl mezi tím, když se návrhář nebo oděvní řetězec nečím inspirují, a výrobou stoprocentních fejků, jakým je podle fotografie i Vaše kabelka. Velmi by mě zajímalo, zda byste se Vy i čtenářky MP dívaly na věc stejně, pokud by šlo o falešnou kabelku s monogramem LV, přitom jde o naprosto stejný případ. Nepřesvědčíte mě ani o tom, že velká černá kabelka je natolik nedostatkové zboží, že si nutně musíte koupit takovou, jejíž výrobce ukradl něčí design. Když Vás ale porušování práv duševního vlastnictví netrápí, dělejte, jak myslíte.

Příspěvek upraven 28.03.14 v 00:45

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 19:46

Sám Tom Ford kritizoval odevný reťazec ZARA, že kopíruje jeho modely a verte mi, že strihy a tvar jednotlivých kúskov sú identické, rozdiel je len v materiáloch a detailoch ako napr. gombíky, no ide hlavne o ten princíp. Tu si pozrite originál Celine Black Leather Stamp Croc Trapeze Tote Bag a všimnite si pozorne detaily, ktoré má - hadí vzor je iný, na zadnej strane je zips, vpredu na pliešku je nápis Celine, takisto aj vo vnútri kabelky a plus priehradky sú zorganizované úplne inak. Ani jedno z vyššie vymenovaných detailov môj „fejk“ z Oasapu nemá.

 
BP0991
213 příspěvků 27.03.14 23:31

Já teda ani nevím, že tak vypadá nějaká celine kabelka… vyznám se ve značkách a hlavně v těch nejznámějších tvarech atd ale že by mi u tak lehké černé kabelky mělo zvedat ze židle, že vypadá stejně jak nějaké celine..ale prd… vypadá stejně jako jakákoliv druhá kabelka v second handu ( mě se líbí, neshazuji!) a nebo v řetězcích… takže jako takovou kopírku to neberu… takže nechápu vaše rozhořčení…

 
Kateff
109 příspěvků 27.03.14 11:46

No jo, taky souhlasím, protože mě je taky strašně úzko z toho, že si někdo vybere kabelku, která se mu líbí a zaplatí za ní tolik, kolik on sám uzná za vhodné a neohlíží se přitom na to, že někdo jiný se pak cítí poníženě, protože za něco na první pohled stejného dal o deset tisíc víc, ale toho si málokdo všimne, a o tohle tady jde, udělat dojem na ostatní. Gimme all your reds!!!

 
Go-lightly
3428 příspěvků 27.03.14 16:02

Ne, já vám dám zelenou, protože přesně tohle cítím.

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 16:31

Ja som si tú kabelku vybrala hlavne pre jej praktickosť, nakoľko je dostatočne veľká, a uisťujem vás, že ňou nepotrebujem robiť na nikoho dojem :) a to či je niekto ochotný vyhodiť za kabelku desiatky tisíc je jeho vec a nemyslím si, že by sa mal kvôli tomu cítiť ponížený.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 27.03.14 19:13

Aha, já pochopila příspěvek @Kateff jako ironii. Takže naopak: souhlasím s vámi, myslím, že se se značkami strašně nadělá.

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 19:32

No či @Kateff napísala svoj príspevok ironicky, tak to netuším…to nám musí ona vysvetliť, možno som ju zle pochopila :D

 
Helenuše
254 příspěvků 27.03.14 20:29

Upřímně - doteď jsem netušila, že nějaká Celine existuje, takže mě slečna nebalamutí. Mám pocit, že se se značkami hrozně nadělá. Já tuhle kabelku potkat někde v krámku nebo na stánku, tak si ji koupím proto, že se mi líbí nebo je praktická. A že je to kopie něčeho? Zjistím dodatečně a mám ji přestat nosit?
Osobně považuju spoustu značek za předražené. Ještě dovedu pochopit, že kabelka z kůže, kvalitně ručně šitá, zajímavě navržená bude stát 10 tisíc. Ale víc? Za co? Pak se značkoví výrobci nesmí divit, že levnější varianty jdou na odbyt. Kdyby si nechávali za značku platit míň, nakonec by třeba prodali víc…

 
Karin
3401 příspěvků 28.03.14 14:12

Třeba jim nejde o to, aby toho prodali co nejvíc… ;-)

 
zuzulique
290 příspěvků 27.03.14 11:00

Mne by sa to páčilo, akurát neznášam legíny, na nikom…a ešte lesklé, to už vôbec nie :-/ určite by to bolo oveľa krajšie s niečím iným (nohavice, rifle…)

Příspěvek upraven 27.03.14 v 11:12

 
corrigan
2631 příspěvků 27.03.14 14:25

Kopírujou všichni a opravdu nevim, proč by to měl být problém. Návrháři vykrádají jeden druhého, levnější řetězce dražší… no a co? Pohoršování se nad tím nebo řeči, že by snad dotyčného mělo hryzat špatné svědomí (až tak?) mi lehce zavání falešnou morálkou. ;-)

 
KoraKora
2256 příspěvků 27.03.14 14:40

Vy toho neděláte s falesnou Celine.:-)
Corrigan, pardon, to není reakce na váš příspěvek, ale na ty výše.

Příspěvek upraven 27.03.14 v 14:42

 
Klotylka
496 příspěvků 29.03.14 20:52

@corrigan To je stejné jako kradou všichni, tak je to normální. Nějak jsem doufala že že od životních postojů jako kdo nekrade okrádá rodinu jsme tak nějak už pokročili, a ono ne… To, že za tento příspěvek jste dostala tolik zelených, mi přijde strašně smutné až děsivé.

 
Karin
3401 příspěvků 27.03.14 15:00

OMG, za tuhle kabelku chce OASAP pětapadesát dolarů? Na eBay jsou tyhle polyuretanovky za zlomek téhle ceny…

 
Betiynka
9 příspěvků 27.03.14 15:04

Po dlouhé době mne tento outfit donutil reagovat. Asi jsem prostě divná, ale mne se to vůbec nelíbí, vždyť takhle chodí půlka Prahy, je to úplný davový šílenství!!! Všechny slečny jsou jak přes kopírák, všechny mají legíny (bohužel i ty, co by je opravdu mít neměly), všechny mají obdobný typ bot či tenisek bez ponožek, a všechny mají stejné bundy, buď béžové nebo khaki s „koženými“ rukávy a všechny mají obdobný typ kabelek :-(

 
zuzulique
290 příspěvků 27.03.14 15:10

Bohužel i ty, co by je opravdu mít neměly) :-D to ma pobavilo…
bohužiaľ hlavne tie ich nosia…

 
BP0991
213 příspěvků 27.03.14 23:35

Protože to je móda blogerek… nesnáším to..nesnáším slovo blog, blogerka atd..alergii mám z toho… takže proto tak chodí polovina prahy…

 
WorldneedsBlondes
75 příspěvků 28.03.14 22:50

Tohle opravdu není móda blogerek. Ano ty boty možn teď zažívají boom. Ale zbytek? Já zas nesnáším tohle házení blogerek do jednoho pytle…Myslím, že každá (i Timbo, i když tento outfit se podle mě uplně nepovedl) do oblékání dáváme něco svého.

 
BP0991
213 příspěvků 29.03.14 13:44

No nevím jestli do stejnokroje se dává něco svého… Ale to je jedno mě se ten outfit líbí, nikde jsem nenapsala že ne. Jen se mi nelíbí ty ponožky v těch botách..botky bych si sama pořídila :-)

 
LeChambray
113 příspěvků 27.03.14 15:22

@Betiynka Máte pravdu. Taky se mi to nelíbí. Jedna jako druhá, nic osobitého. Některé to sedí víc, jiné míň, ale je to je kopírování (kabelek, stylů, trendů, jedné druhou…)

 
LittleNick
6 příspěvků 27.03.14 20:14

@Timbo na Vás ten kabatik vyzera o 100 % lepsie ako na fotke z ebay. chvalim predstavivost pred kupou :)

 
Timbo
105 příspěvků 27.03.14 20:21

Dakujem, no ku kabátiku som prišla ako slepé kura k zrnu, keďže som si pôvodne objednala úplne inú bundu a prišla mi táto :D

 
Evženie
168 příspěvků 27.03.14 21:17

Model se mi líbí, zelené. A punčochy jsou pro mě OK, boty bez ponožek nemám ráda, navíc na ně ještě není počasí.

Musím říct, že už se pomalu bojím jít si koupit kabelku. Já se v drahých značkových kabelkách nevyznám, a co když se mi náhodou zalíbí nějaká, kterou výrobce okopíroval, a pak mě za to někdo zkritizuje? Tohle je pro mě prostě velká a praktická taška, a za tu cenu ideální. Značka originálu je mi zcela neznámá.

Podle mě hlavní problém v kopírování značek není podobnost výrobku, ale to, že kopie obsahují i „podpis“ původního návrháře. Můžu se zhlédnout ve střihu a vyrobit něco podobného, byť z horšího materiálu a hůř propracovaného, ale když jsou na tom od shora dolů iniciály LV nebo když to má chanelovskou sponu, krade se tím i identita, a ano, to je velice špatně. Hezká kabelka je jinak jenom hezká kabelka, a kdo na to má, může si dovolit investovat do kvality materiálu a zpracování.

Kopírování vzorů a střihů samozřejmě je problém, ale výrobcův, ne můj jako zákazníka. Není mou povinností vědět, jak vypadají návrhy konkurence. To bychom museli všichni chodit pouze ve vlastnoručně spíchnutých pytlích.

Příspěvek upraven 27.03.14 v 21:20

 
KlarasPoint
102 příspěvků 28.03.14 00:43

@Evženie a @Helenuše Já s Vámi ale souhlasím, člověk přece nemá za povinnost znát všechny návrháře a jejich výrobky a kopii nebo napodobeninu si tak může lehce pořídit nevědomky. Pokud by se slečna na svém blogu sama nepřiznávala, že si je vědoma skutečnosti, že si pořídila falešnou Céline a že je jí to úplně jedno, ani bych nepípla.

Příspěvek upraven 28.03.14 v 00:47

 
zuzulique
290 příspěvků 28.03.14 10:13

Ja osobne som tiež netušila, že kabelka je podobná s nejakým originálom od Céline, módu mám rada, ale až taký prehľad nemám, ani nechcem mať, to už mi príde trošku príliš (na hlavu)…nakupujem v bežných reťazcoch a nikdy som toto neriešila

 
tintinlin
1 příspěvek 27.03.14 22:11

@Timbo vy ste naj naj naj, ste velmi inspirativna a krasna osoba. tesim sa na dalsie outfity :)

  • sweet lady of course :)

Příspěvek upraven 27.03.14 v 22:12

 
Go-lightly
3428 příspěvků 27.03.14 22:40

@Helenuše No přesně. Konkrétně Celine: našla jsem stránky, kde prodávají repliky, z pravé kůže, precizně udělané (bez loga, jako přiznanou inspiraci) za cca 300 USD, takže asi 6000 Kč. To je ovšem zlomek% ceny originálů, které se prodávají kolem 2000 USD, některé i za víc. Já nevím, zdá se mi, že 6000 Kč je za kvalitní kabelku až dost. Jasně, tradice, záruka, luxus, jasně, já to těm přepychovým firmám přeji, své zákazníky mají, jsou paničky a dcerunky, které prostě musí mít to nejlepší z nejlepšího, a mají na to. Je jim přáno. Ale ať se nikdo nediví, že normální holka sáhne v lepším případě po té šestitisícové - no a v horším i po PU.

 
lioncity  28.03.14 05:25

Tak jste se pekne poplacali po zadech, ze na original teda nemate a i kdyby nahodou, tak byste za to tu sumu stejne neutratili ( btw. kdo psal neco o deseti tisicich? To me pobavilo)… a vysledek je ten, ze je to porad jenom trapas. Smutne je, ze u nekoho, kdo si rika fashionblogger. Lidi, kteri ale mode opravdu rozumi a maji ji radi se akorat pousmeji.

Příspěvek upraven 28.03.14 v 05:26

 
Adeena
1204 příspěvků 28.03.14 08:32

Mně se to líbí až na ty boty (v poslední době mám s botama problém u více modelů, nejen Vašich).

 
Kateff
109 příspěvků 28.03.14 08:44

@Timbo Viz výše, nejde mi moc klikat očividně…

 
ming_xing
1099 příspěvků 28.03.14 09:33

Moc pekne, vkusne, smrncovni.. jenom ty tygrovane „papuce“ mi k tomu nesedi :)urcite bych preferovala neco na podpatku, ale pokud v zajmu pohodli nejde jinak, vzala bych si radeji snerovaci polobotky v panskem stylu nebo perka.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 29.03.14 14:05

@WorldneedsBlon­des A teď tu o Popelce!

 
Klotylka
496 příspěvků 29.03.14 20:34

Duplicitní příspěvek

Příspěvek upraven 29.03.14 v 20:53

 
Stuclinka
166 příspěvků 29.03.14 22:55

Nedávám ty boty. Zakryla jsem si je a dala jsem zelené :o))

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 31.03.14 07:32

Připadají mi trochu krátké nohy…možná by neškodily jiné boty…s podpatkem a bez vzoru, protože se mi tluče s proužkama na triku

 
corrigan
2631 příspěvků 31.03.14 08:06

@Klotylka no to není stejný, drahá Klotylko, protože když někdo nemá mega na účtě, tak to ještě neznamená, že si nemůže koupit hezkou kabelku a protože firmy určitě zisk neodmítnou, tak to tomu „chudákovi“ umožní a opravdu, opravdu na tom není nic morálně spornýho, takovej je život… ale když jdu do krámu a šlohnu tam něco nebo někoho ukecám, aby podepsal smlouvu na to či ono, kdy on zbankrotuje a já se budu živit na jeho průs. eru, tak to v pořádku není
mícháte jablka a hrušky
kopírování kabelek (a nejen kabelek) nikoho neokrádá, protože ten, co si koupí okopčenou kabelku, by si originál NIKDY nekoupil :-)

Příspěvek upraven 31.03.14 v 08:09

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 01.04.14 07:31

Jak neokrádá?…já myslím, že právě padělky okrádají nás všechny, protože chybějící daně si pak stát vybere od nás ode všech…ať už si koupíme originál nebo padělek

 
Mylady2
12409 příspěvků 31.03.14 22:55

@corrigan dej si facku

 
corrigan
2631 příspěvků 01.04.14 08:56

@Mylady2 @kočka Míťa šmarjá to je nářez, Zara (která má 90 procent okopčenej sortiment stejně jako ostatní řetězce) snad neplatí daně, nebo co? :-D
neměly byste si založit nějakou uvědomělou ligu hospodyněk? :-D

Příspěvek upraven 01.04.14 v 12:05

 
LeChambray
113 příspěvků 01.04.14 09:56

A ona je ta kabelka ze Zary?

Myslím, že kdo nemá na drahý značkový kabelky, má pořád spoustu možností, jak si třeba v Německu nebo Itálii koupit kvalitní hezkou koženou kabelku ve všech barvách duhy, která žádnou drahou značku nekopíruje, za slušný peníze.

Jenže o tom to neni, že jo.

 
Danilae
23 příspěvků 01.04.14 11:27

Boty bych vyměnila - respektive jejich vzor - bez toho exotického vzoru by se mi celý outfit líbil mnohem více.

 
sfashilin
25 příspěvků 2 inzeráty 26.03.15 14:48

Moc hezké akorát bych vyměnila boty.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity