marketabartova 14.05.14 00:00

  • Boyfriend jeans, Zara, 999 Kč

  • Tělová kabelka, Mango, 559 Kč

 Váš příspěvek
 
Moselka
4 příspěvky 14.05.14 01:04

No, s Vaším obličejem, vlasy a postavou je v zásadě jedno, co budete mít na sobě :) Ale ty rifle se mi fakt nelíbí.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 14.05.14 05:38

Zelené ramínko jsem Vám dal i přes to, že nejsem zrovna velký obdivovatel odrbaných riflí. Ale že by to zrovna muselo být v Inspiraci?

 
Sieneserin
43 příspěvků 14.05.14 08:22

Docela souhlas. Oblečení samo o sobě je hezké, ale tuhle kombinaci potkávám na ulici docela běžně (musím uznat, že spíše s Converskami, lodičky až tak často zastoupeny nejsou, přesto se občas taky objeví…). Ale že by tohle patřilo do Inspirace? Když pominu to, co zmiňují i ostatní, tedy krásnou slečnu (kdybych Vás někde potkala, tak bych si myslela, že jste Italka ;-) - máte takové rysy) s vysokou modelkovskou postavou, tak je to klasika - v tomto případě ale slušivě doplněná o lodičky.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 14.05.14 09:06

No ale jsou tu blogerky, co sem dávají přesně takový casual styl, a vypadají blbě, prostě ten styl nemají, vždycky na nějakém detailu ujedou. A taky jsou to pěkné holky se štíhlou figurou a dlouhými vlasy! Prostě někdo styl má a někdo se marně pachtí.

 
terusa
29 příspěvků 14.05.14 07:19

Takový trochu „boyfriend“ styl doplněný jednoduchými, ale krásnými sandálky na podpatku? Za mě určitě jo!:)

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 14.05.14 07:30

Kazí mi to ty rifle…nehezký střih, nehezké díry, nehezká barva…prostě tomu tady nebudu „davově pochlebovat“ jen proto, že je slečna kočka

 
any2
246 příspěvků 14.05.14 07:54

S obličejem super, bez obličeje průměr s podpatky, ale jo sluší vám to, je to na zelené.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 14.05.14 08:05

Tak teoreticky tu není nic, co by se mi líbilo (až na krásnou holku), prodřené džíny, ach jo - a vypadáte prostě perfektně! Prostě kdo umí, umí! Silně líbí!!!

 
Ascari
315 příspěvků 14.05.14 08:12

Učebnicový důkaz toho, že šaty nedělají ženu, ale žena dělá šaty. Vám by slušel i pytel od cementu s potiskem a gramatickou chybou v něm.

 
Bagheera
344 příspěvků 14.05.14 09:07

Božííí!

 
TeaTereza
1675 příspěvků 14.05.14 09:26

Další blogerka… Dřív se mi na MP libilo, ze tu dávají příspěvky „obyčejní“ lidé… Posledni dobou je inspirace spis prehled blogerek :((
Oblečení je pěkné, sluší vam a vy jste krásná, ale inspiraci tu nenacházím :( tuto kombinaci jsem videla uz snad stokrát…

 
marketabartova
6 příspěvků 14.05.14 12:18

A blogeři nejsou obyčejní lidé? :-)

 
BP0991
213 příspěvků 14.05.14 13:08

Souhlas..už mě to fakt přestává bavit vídat furt jen a jen trapné blogerky.. já mám takovou alergii už na ně..
Taky bych spíš chtěla vídat obyčejné lidi..

 
Ascari
315 příspěvků 14.05.14 18:02
"Obyčejnost"

Kdybych mohl, dal bych vám dvacet červených ramínek za přívlastek „trapné“. A dalších dvacet za „obyčejné lidi“. Kdo je obyčejný člověk? Dělnice ze šroubárny, která se umí obléci navzdory podprůměrnému platu? A kdo už „není obyčejný“? Obyčejnost se poměřuje povoláním?? Já jsem „obyčejný“ moderátor z rozhlasu, někdo je „obyčejná“ asistentka ministra. Na teorie obyčejnosti jsem silně alergický. „Obyčejní lidé“, kteří si to o sobě myslí, zpravidla mají nízké sebevědomí, neradi vyčnívají a závidí „neobyčejným“. „Obyčejných“ lidí jsou plné diskuze na Novinkách.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 14.05.14 19:11

Absolutně! Obzvlášť mě potěšila ta dělnice ze šroubárny (která přece také může nosit Coco Chanel)

 
Jirkátor
1515 příspěvků 15.05.14 06:56

Jistě že může. Když si na to našetří… :)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 15.05.14 08:07

Nepoznal jste citaci? Marečku, podejte mi pero? Za Chanel dosaď Vergilia.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 16.05.14 07:54

Myslím, že ta parafráze nefunguje proto, že ten skladník (nebo kdo to byl?) kdyby vynaložil dost snahy a naučil se Latinu, tak si toho Vergillia v originále teoreticky přečíst může, protože si ho může vypůjčit bud zadarmo nebo za pár korun z knihovny. Takže objektivně to možné je a proto je to taky tak vtipné. Ale ona dělnice asi nikdy na kostýmek od Chanelu nenašetří a kdyby ano, tak to asi utratí za něco jiného - a já osobně bych jí to neměla za zlé. Možná by to fungovalo jako : " I dělnice ze šroubárny se může inspirovat poslední přehlídkou od Diora" Ale ani tak už to prostě není tak vtipný, protože jak víme levné napodobeniny nejsou nikdy to pravé ořechové :-)
(Edit : I když vkusně se může oblékat každý a žádnou prací nepohrdám. Rozhodně jsem tím něchtěla urazit ani dělnice ze šroubárny ani nikoho jiného, aby to tak náhodou nevyznělo :-)).

Příspěvek upraven 16.05.14 v 10:04

 
Moselka
4 příspěvky 23.05.14 01:06

„Obyčejný lidi“…hm…možná, že by se prostě nemusely objevovat jen samé mladé, štíhlé, sexy krásky…ale najde se někdo starší a/nebo s nadváhou kdo sem dobrovolně dá svůj outfit…? Proto byl Lovec zajímavý.

 
Vasa
170 příspěvků 23.05.14 10:23

Jenže nikdo tlustej sem dobrovolně fotku nedá :-)
Podívejte, jak to slízla tahle krásná slečna a co teprve někdo tlustej a ošklivej. My ženy umíme být drsné a budeme remcat vždycky. Vždycky si něco najdeme :)

Příspěvek upraven 23.05.14 v 10:25

 
Moselka
4 příspěvky 17.06.14 19:16

Já měla ze začátku dojem, že peklo je jaksi nakloněno „neprofesionálním“ zájemcům o módu. Že má tak nějak poukazovat na chyby nejhrubšího zrna. Že Ada chce, aby lidi chodili obečení slušně (bez vyčuhujícího spodního prádla), čistě, nějakým způsoběm rozumně barevně kombinovaní a náležitě oblečení na společenské události. Že Peklo je prostě pro lidi žijící tak nějak běžným životem, kteří nechtějí vypadat, jak kdyby je někdo koupil v bazaru. V tomto směru nejsou „blogeríny“ normální lidi, to jsou spíš „nadlidi“, a mně osobně, coby „normálnímu“ člověku v celku k ničemu…(a kruci neříkete mi, že jsem jedna z mála, která nemá velikost 36!!!)

 
vendulael
2148 příspěvků 14.05.14 09:39

Kdyby mi tuto kombinaci někdo popsal, řekla bych- nuda, normálka, běžná kombinace oblečení, co potkávám každý den. Ale na vás to vypadá doopravdy tak skvěle, že bych se za vámi i otočila (bez ohledu na to, že lví podíl na tom, že to vypadá dobře, má skutečnost, že jste přirozeně krásná a že máte moc hezkou postavu).

 
zuzulique
290 příspěvků 14.05.14 09:57

Mne sa páči iba „face,“ inak to inšpirácia nie je, aspoň pre mňa

 
AnaKarenina
450 příspěvků 14.05.14 10:12

V komentářích tady dneska narážíme v podstatě na otázku zda v hodnocení zohlednit/nezoh­lednit celkový vzhled/osobnost nositele/nositelky.
Já myslím, že rozhodně ano. Navíc pokud sem dá příspěvek někdo vypadající průměrně zohlednujeme to automaticky. Ale jakmile se v galerii objeví žena, která je něčím nadprůměrná vždycky se najde někdo, kdo si začne odmýšlet hlavu, vlasy a tak pod.
Ano, já tyto jeansy taky obecně nemusím a na průměrné žene, by tento model vypadal tuctově. Ale Markéta si může „dovolit“ obléct i takto zdánlivě obyčejné oblečení a vypadá v něm neobyčejně. Za mě zelené.

 
margret1
269 příspěvků 14.05.14 11:28

Tak tohle je bomba! já osobně bych k tomu vzala jinou kabelku a v černé barvě. ale to je detail a nic to nemění na tom, že se mi to hodně líbí. a s obličejem nebo bez - to je jedno.

 
Timbo
105 příspěvků 14.05.14 12:25

Rada by som vedela, do ktorých ulíc sa mám vybrať, keď sa tu tak často spomína „že túto kombináciu bežne vídavam na ulici“, pretože ja žiaľ to šťastie nemám. :D Jeansy sú podľa mňa úplne v poriadku, celkovo jednoduchý, no veľmi vkusný look a slečna ho svojim zovňajškom dokonale dotvára, trochu mi pripomína Penelope Cruz. :)

 
shirla
878 příspěvků 14.05.14 12:33

@TeaTereza A dříve tu hlavně byl Lovec, který fotil obyčejné lidi na ulici, to bylo inspirativní, teď je to, jak říkáte přehlídka blogerín.

 
stricc  14.05.14 12:55

Protože každý, koho sem lovec dal, byl obratem roznesen na kopytech, takže lidi začali lovce posílat kamsi, což naprosto chápu. A taky patrně šéfstvo usoudilo, že k čemu platit nevděčnou práci lovce, když to tady blogeríny zásobujou zcela nezištně a konstantně a ještě k tomu většinou vystavují oblečky, jaké lidi skutečně nosí na ulici.

 
TeaTereza
1675 příspěvků 14.05.14 13:11

Mně blogerky nevadí a ráda jejich blogy chodim navštěvovat, ale sem jsem chodila právě kvůli té rozmanitosti a jinakosti… Lovec byl super a skoda, že už tohle nefunguje :(

 
ove
234 příspěvků 21.05.14 14:44

Mně tu blogerky nevadí, protože kdyby sem nepřispívaly, tak se to tu může rovnou zavřít. Stejně dřív nebo později sem skoro každá přispívat přestane, protože ji nebaví číst kolikrát ty jízlivý nesmysly co sem některé odbornice píšou.

 
Bagheera
344 příspěvků 23.05.14 07:53

Já miluju když se můžu inspirovat a takhle bych teda chtěla vypadat. Radši jedna taková než deset těch nijakých, co se člověk diví, proč se fotí.

 
razorblade_reloaded  14.05.14 12:44

Je to hezke, slusive, ale nic, co bychom nevideli

 
TeaTereza
1675 příspěvků 14.05.14 13:07

@marketabartova jste to nepochopila.. Záměrně je slovo obyčejní v uvozovkách..

 
marketabartova
6 příspěvků 14.05.14 13:57

Já jsem si toho všimla, ani tak mi ale Vaše poznámka nedává smysl. V čem je rozdíl, jestli na tento portál nahraje outfit člověk bez blogu nebo s blogem? Stejně jako ti „obyčejní“ lidé, jak ráda používáte, mají fashion blogeři vášeň pro módu a chtějí s ostatními sdílet to, co nosí. A co je tedy podle Vás základním kritériem pro přispívání svými fotkami na tento portál, pokud to není právě vášeň pro módu? Prosím, to mi vysvětlete, v čem se my, blogeři, lišíme od ostatních? To, že se módě věnujeme o několik hodin týdně více než ti „obyčejní“ lidí, to opravdu není relevantní argument, protože se tato skutečnost absolutně nepřenáší na tento portál, a vystupujeme tu proto s čistým štítem.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 14.05.14 15:28

Prostě na blogerkách je příliš často vidět, že usilují o nějaký blogerský ideál, následkem čehož jsou si tak nějak podobné. Ne všechny, jistě, namátkou Sweet Lady Lollipop je osobitá, a vy se mi moc líbíte, ale poslední dobou se tu vyskytla závěj osob s blogy, které nerozumějí ani vlastnímu typu, natož aby se uměly inspirativně obléct. No však to musíte znát: člověk klikne na blog a jen vrtí hlavou: proč se tohle předvádí světu? To na blogerkách vadí mně, ta nízká úroveň, ale možná, že jiným vadí jiné věci.

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.05.14 15:43

Ono i když to inspirativní a krásný je, tak stejně mě nebaví koukat na fotky oblečení, který si někdo oblíknul s tím, že se to bude fotit. Ačkoli si nemyslím, že se po focení poběží bloggerka hned převlíct, stejně mě mnohem víc zajímá, co mají na sobě lidi, který chtějí, aby jim to slušelo v práci, ve škole nebo na rande a vůbec mezi ostatníma lidma, ale který netuší, že je v tom bude někdo fotit. Tam se totiž opravdu projeví, jestli ten člověk styl má nebo nemá, a taky je z toho opravdu vidět, jakej je (mimochodem v CJMDNS, který teda nesleduju, takže úplně nevím, ale taky prostě ta ženská ví, že se bude fotit). Taky když už někoho odfotí Lovec, většinou je to nějakým způsobem zajímavý, kdežto u bloggerek hrozí, že budou vystavovat něco naprosto běžnýho - respektive různě poskládaný kousky z HM. Pravda ale je, že poskládaný kousky z HM můžou zaujmout i Lovce. Nevím, jak to líp říct, ale prostě mě zajímají lidi, který se krásně a nápaditě oblečou I PŘESTO, že nevěnujou módě víc pozornosti a času než ostatní, a ne PRÁVĚ PROTO.

Ještě bych dodala, že slečna má pravdu, když píše o tom, o co jde při přispívání vlastníma fotkama - ale to je právě to. Jakkoli můžeme říkat, že to sem dáváme, aby nám ostatní řekli, co si o tom myslí, upřímně - jde skutečně o to? Protože podle mě si člověk nevezme něco, čím si není jistej nebo v čem se sobě nelíbí, to by spíš patřilo do poradny než do inspirace. A stonásobně to platí o bloggerkách, podle mě, protože když už se tomu někdo natolik věnuje, tak si je podle mě jistej, že mu to sluší. Takže jde podle mě spíš předvést svoje oblečení, a to už je něco, co mě moc nezajímá, jak už jsem říkala. Člověka, kterýho vyfotí Lovec, čistě teoreticky nemusí napadnout, že je to až tak zvláštní (hlavně asi starší páry, například), a Lovci to tak připadá, a dá to na web, aby ostatní řekli, jestli jim to přijde zajímavý, nebo ne. Upřímně, vystavili byste fotku, která by vám přišla naprosto nezajímavá až nudná nebo nepodařená, do rubriky inspirace (nota bene s detailem svýho obličeje:) )?

Příspěvek upraven 14.05.14 v 15:48

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.05.14 15:51

Bože. 10× „podle mě“. Taky mi asi brzo diagnostikujou grafomanii.

 
Vasa
170 příspěvků 14.05.14 18:01

Já se například nemůžu zbavit představy, jak si holka(blogerka)ně­kolik hodin vybírá co jak s čím zkombinovat a nakonec si vezme to, co sice hůře plní funkci, ale lépe vypadá, sbalí kamaráda s foťákem, udělá v parku pár póz alá módní časopis, pak si zalezou do kavárny, prohlížej si ty fotky a potom rychle domů. Já vím, že to tak třeba není a taky vím, že tu nejste od toho, abyste mě přesvědčovali o opaku. Jen se toho, při prohlížení nějakých fotek, nemůžu zbavit. Taky jsem si kolikrát koupila něco, co se mi sice líbilo, ale nedalo se to nikam nosit. Nedalo se to vzít do kanceláře, do školy, na celodenní procházku po městě, do kina, do baru s přáteli… Pořád se mi prostě bije to užité vs. volné (praktičnost vs. oku lahodící). Narážím třeba na to, když se tu holky fotí se sakem/kabátkem přehozeným přes ramena. V časopisech je to proto, aby bylo vidět, co je pod ním. Musí předvést i halenku i kabát i např. rukavičky a podle toho ta fotka vypadá, né, že se to tak potom má nosit.

Příspěvek upraven 14.05.14 v 18:10

 
TeaTereza
1675 příspěvků 14.05.14 18:21

Když budu chtít vidět někoho, kdo nad módou tráví většinu svého času, je to jeho smysl života, propaguje modni trendy a nebo je to jeho práce, pak si vyhledám české či jiné módní blogy, podívám se na lookbook atd. (a jak jsem psala, mam modni blogy rada) Ale tady se mi právě libilo, že tu lidé nebyli zas až tak ovlivněni právě blogy/trendy. Bylo to tady v galerii takove spontalnějši a právě zmiňovaný lovec tomu dodával tu správnou rozmanitost.. A navic když tuhle prezentaci mate na svem blogu, proc mit uplně tu samou i na módním pekle? Postrádám v tom smysl…

 
Vasa
170 příspěvků 14.05.14 18:24

Já s vámi souhlasím :-)

 
NelaAndrt
517 příspěvků 15.05.14 17:53

@TeaTereza obávám se že hlavní smysl je: rozšířit povědomí o svém blogu.

 
Verhro
630 příspěvků 14.05.14 14:53

Zase proč nepomoci blogerům se zviditelnit? Aktivita v módě zde na módním pekle by měla být přece oceňována a ne naopak shazována, jak se tu mnohokrát děje.

 
Vasa
170 příspěvků 14.05.14 18:21

Od toho mají svoje blogy, tady je to o něčem jiném

 
Verhro
630 příspěvků 21.05.14 13:59

Ano, tady je to leckdy o ujeté kritice pro kritiku…

 
Bagheera
344 příspěvků 14.05.14 22:25

Zviditelňování nějaké blogeríny je mi ukradené, ať se starají samy, ale ráda se podívám na holky, co se umí obléct. No a tahle to tedy dovede, tak nevím, proč by sem nepatřila.

 
BP0991
213 příspěvků 14.05.14 13:10

Střih jeansů vám sluší.. ačkoliv opravdu nesnáším tenhle střih boyfriend kalhot.., barva se mi hrozně moc líbí… Toť všechno.. :-)

 
cocoloco
188 příspěvků 14.05.14 13:22

Vám osobně tato kombinace sluší. Kalhoty - za mne ne - ale to je otázka osobního vkusu.

 
Amun
888 příspěvků 14.05.14 13:24

Jak tu hodněkrát bylo řečeno, bez obličeje a postavy by ten model až tak nezaujal - ale není to právě o tom, obléknout se jak sluší postavě? Ačkoli to vůbec není můj styl, slečna by mě na ulici vyloženě zaujala.

 
Christalis
32 příspěvků 14.05.14 14:38

Je to moc hezké, ležérní a přitom elegantní.

 
LadyTommy
18 příspěvků 14.05.14 15:29

Jak už tu bylo psáno, jste krásná žena. Ale outfit je prostě nudný. Ne že by nebyl hezký, to je, ale třeba v Praze člověk podobně oblečených žen potká mnoho.

A co se týče k tématu blogerek, na módní peklo chodím téměř od jeho počátků. Jsem člověk, který má problém se hezky obléct. Já to na sobě prostě nevidím, co mi sluší a co ne. Neumím si nakoupit tak, abych pak jednotlivé věci v šatníku uměla obtáčet a kombinovat dokola. Koupím si triko a pak když se vidím na fotce, vidím teprve jak nemožně na mě vypadá. Díky peklu jsem se naučila koupit si správnou podprsenku, koupit si správné kalhoty. Dávám si pozor, ať mi nevyčuhují ramínka a když už někde podprsenka musí být vidět, ať se k oblečení hodí. Naučila jsem se, že lezoucí boky, kalhotky, pupík atd. jsou špatně. A i když nechodím inspirativně oblečená, alespoň si říkám, že mi to sluší. A protože nejsem modelkovský typ, jsem ráda za inspiraci na obyčejných lidech. Tj. lidech, co mají nějaké kilo navíc, co mají příliš krátké/dlouhé nohy, co mají širší ramena, širší boky… prostě jsou normální - běžní. Většina zdejších blogerek jsou jako modelky z časopisu, včetně postoje, rozmazaného pozadí, našpulených rtů, načesaných vlasů, vyretušovaného obličeje. Pokud chci takovou inspiraci, pak bych si šla koupit (nebo minimálně navštěvovala stránky) módní magazín.

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.05.14 21:19

…a obligátní alternativní koláč :)

 
Maiandra
221 příspěvků 14.05.14 21:32

Já vás chápu, ale asi tu pláčete na špatném hrobě. Kvůli tomu, že sem lidi i s neideální postavou nepřidávají fotky, je nemají přidávat ani blogerky? To už tu pak nebude lautr nic. :D A normální lidi jsou všech rozměrů. Já jsem zas ráda za fotky velmi štíhlých slečen, které se dokážou obléct tak, že nikdo nemá potřebu mít hned kecy o vychrtlinách. :)

 
LadyTommy
18 příspěvků 14.05.14 23:23

Ne, já tu nepláču. A ani nechci, aby to vyznělo, že tu blogerky nesmí přispívat. Chtěla jsem jen napsat vlastní myšlenku k tomu, co zaznělo výše, proč se blogerky „nelíbí“, proč třeba pro mě nejsou ničím přínosné ;)

 
stricc  15.05.14 01:13
Teď když máme, co jsme chtěli...

Se té fráze nemůžu nějak zbavit. Já si pamatuju, co se dělo, když tady byly fotky odlovené na ulici. Snad až na jednu dámu, ze které byl vidět jen kabát a drahá kabelka, to schytali všichni. Jednomu se nelíbily vlasy, druhý by vyměnil to neb ono, třetí si všiml puštěného oka na punčoše, pátý měl dojem, že je to moc barevné (zas červená, ach ta nuda), že se přezka na kabelce tluče se zlatým zubem… Prostě nikdo nebyl dokonalý a všichni to dostali náležitě sežrat. No tak teď jsou tu teda holky, co se o dokonalost aspoň promyšleně snaží, ač s výsledkem různým. Některé se to nepovede a fůůůj, zastřelit, jiné se povede a už je až moc vystajlovaná a nepřirozená a takhle by přece nikdo na ulici nevylezl, tahle je moc hezká a čím se má inspirovat tuctovka, tamta je moc hubená a co dámy s větší velikostí, tahle je moc mladá a co starší ročníky… No propána, jenže to by zas bylo nedokonalé a zase by začal řev, jaká je to hrůza a „za mě ne“ a „vyměnit to neb ono“ a „co je tohle za inspiraci?“
Tak já teda nevím. Jediné, čím jsem si naprosto jistá, že bych nechtěla mít tuhle rubriku na starosti ani za nic.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 15.05.14 08:11

@stricc Máte pravdu. Já bych jen připojila, že Lovcovy úlovky fakt nebyly jak od Sartorialist. Ony se tu asi srážejí dva přístupy: jedni chtějí něco, co by je inspirovalo, druzí něco, s čím se můžou ztotožnit.
Jo, nesouhlasím s tím, že naše haštěření dělá vedení těžkou hlavu: naopak. Čím víc přístupů, tím víc korunek, aťsi tu plesáme nebo si rveme vlasy.

 
LadyTommy
18 příspěvků 14.05.14 23:23

S tou štíhlostí s vámi nicméně souhlasím.

 
Ascari
315 příspěvků 15.05.14 08:26

Můj ty bože, takže jestli si myslíte, že „obyčejný“ znamená „mít nějaké to kilo navíc“, tak to je hooodně smutné.

 
LadyTommy
18 příspěvků 15.05.14 20:47

A to jsem napsala kde? Nastinila jsem pouze, ze je inspirativni videt obleceni na beznych lidech, kteri nemaji supr postavu. Vy jste si vytahla par slov z kontextu a uz je to uplne nekde jinde, nez jaka byla ma myslenka. Tohle miluju…

 
Ascari
315 příspěvků 16.05.14 16:13

Napsala jste: „A protože nejsem modelkovský typ, jsem ráda za inspiraci na obyčejných lidech. Tj. lidech, co mají nějaké kilo navíc…“

 
benyka
4229 příspěvků 23.05.14 09:42

…oproti modelkám. Ne?

 
Fialové kafe  14.05.14 16:23

Pěkné. Ležérní eleganci mám ráda. Co se týká blogování blogerek mě osobně to nevadí, když se někomu ty fotky nelíbí, tak na ně přece nemusí klikat, ale lovce inspirace postrádám.

 
KoraKora
2277 příspěvků 14.05.14 17:10

@marketabartova Prostě to berte tak, že jste neobyčejná. :-) U mě super.

 
Esmee
4372 příspěvků 14.05.14 17:51

Tyhle boyfriend jeans se mi líbí. Jste hezká, oblečení Vám sedí, není to můj styl, ale Vám to moc sluší! Zelené.

 
odianis
106 příspěvků 14.05.14 18:48

@Christalis Promiňte, ale nazývat otrhané džíny ležérní elegancí, tak to je opravdu úsměvné.

 
Christalis
32 příspěvků 14.05.14 19:54

Odianis, já to myslela tak, že ve spojení kabelka a boty na podpatku + jeany je to ležérně elegantní. Nepíšu jen o těch jeanách,

 
Ikeya-Seki
1090 příspěvků 14.05.14 19:07

Moc se mi líbíte. Zelené.

 
Karli.cz
5 příspěvků 14.05.14 20:10

Bohužel mi tento outfit nepřipadá logický a proto se mi ani nelíbí. S blogery je to často jako když se obléká panenka Barbie… Nakombinujem to a tamto - ano vypadá to dobře.. To by šlo… Lidi od lovce byli ti co okolo nás chodí každý den a ty postřehy mě bavily.
Když má slečna tričko + křivák + džíny = teplé oblečení co ty lodičky???.. Ve faktickém životě by mi buď upadly nohy zimou - nebo by se mi pařil vršek - ale asi v žádném počasí bych to nedokázala nosit najednou. A navíc mi to připadá celé takové umoulousané a špinavé, pokud se nedívám na obličej.

 
Stuclinka
166 příspěvků 14.05.14 21:14

Podpatky prostě mění vše :o))

 
NelaAndrt
517 příspěvků 14.05.14 22:14

Jednotlivé kousky se mi nelíbí, ale dohromady to funguje. Těžko ovšem říci jak velký podíl na tom má krása nositelky, která už v tomto případě opravdu vypadá jako supermodelka a celý styling, včetně fotek vypadá už velmi profesionálně.

 
InTheMiddle
171 příspěvků 15.05.14 02:04

Jsem jediná, kdo by slečně ubral (zjemnil) líčení a zastříhl konečky vlasů?

 
Amun
888 příspěvků 15.05.14 09:01

Řekla bych, že líčení je o vkusu, mně se třeba líbí. Nicméně mi ta připomínka přijde k outfitu stejně místná, jako psát do galerie, že bych vystavovatelkám ubrala pět-deset kilo a pak by to bylo perfektní, případně že bych jim třeba obarvila hlavu a pak tedy jo :D

Příspěvek upraven 15.05.14 v 09:03

 
InTheMiddle
171 příspěvků 15.05.14 13:28

Přirovnání s kily nemyslíte vážně, že ne? Líčení je podle mého názoru součást outfitu, o vlasech můžeme diskutovat, ale měla jsem na mysli běžnou údržbu: roztřepené/ne­roztřepené konce, které outfit dotvářejí též.

Jinak jsem slečně mrkla do blogu - v tom posledním bodě by se mnou možná dokonce souhlasila :) Ze všeho nejvíc mě zaujalo kultivované vyjadřování a trpělivost se čtenáři všeho druhu. Palec hore.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 15.05.14 09:12

Odrbané džíny příšerného (byť moderního) střihu, pěkné boty a použitelný vršek. Dohromady mi to nejde, po Praze chodí takto oblečených mraky, takže opravdu nevím, proč to admini dali do Inspirace. Na červené to není, na zelené však taky ne. Jste krásná ženská, moc se těším na další příspěvky.

 
Cornero
386 příspěvků 15.05.14 13:30

Nelibi se mi jakym smerem jdou tyhle stranky. V inspiraci clovek vidi jenom krasny stihly holky 18-30 let leckdy v neprirozenejch pozach a obcas jsou dokonce prohnany nakym grafickym programem. Chlapi tu temer nejsou, zensky pres 40 let nebo pres 65 kilo taky ne a myslim ze puvodni smysl techhle stranek byl uplne jinej nez tu ukazovat vyhradne holky z plakatu. Blogerky bych tu bral jako takovou tresnicku na dortu ale ne aby to bylo 90 procent prispevku. Pokud to takhle bude pokracovat dal tak nemam duvod sem chodit

 
MalyLeprikon
15 příspěvků 15.05.14 16:14

Já si myslím, že bloggerky nemůžou za to, že tu tvoří 90% příspěvků jak říkáte, přitom registrovaných osob je tu určitě mnohem více „bez blogu“…právo ukázat se tu mají všichni, jen ho ne všichni chtějí využít..popravdě příliš nechápu, proč se to tu tak moc řeší, kdo z těch co tu dává fotky má módní blog, když hodnotíme prostě to, co vidíme na fotce

 
Cornero
386 příspěvků 15.05.14 16:56

Ono to jestli ma nekdo blog nebo ne je v konecnym dusledku mozna vcelku podruzny v tom jsem se asi spatne vyjadril ale klicova je pro me ta rozmanitost osob. Pokud tu bude 90 procent blogeru ale bude to prurez spolecnosti (tj. muzi zeny ruznejch barev veku velikosti a tvaru) tak to bude neco uplne jinyho nez ted kdy tu nevidim nic jinyho nez mlady holky s perfektni postavou. Nerikam ze se na ty holky nediva dobre ale je to realna inspirace tak pro 10% obyvatelstva. Muzi, starsi zeny, tlustsi zeny, zeny jinejch proporci tu pro sebe za mesic najdou tezko jednu inspiraci.

 
Oveeec
1368 příspěvků 16.05.14 12:59

Přesně, protože inspirace není jenom v tom, jak zkombinovat zelenou s červenou a použek s kostkou. To dovedu sama. Když už někde hledám inspiraci, tak třeba kvůli nějaký události - festival, nějaký slavnosti někde, umělecká performance atd. Prostě někdy nevím, jak zkombinovat hezký, nápaditý věci tak, aby byly zároveň praktický, aby to bylo nositelný, ne v tom smyslu, aby to nebylo moc extravagantní, ale aby byly boty hezký a fakt v nich někam došla, nebo aby mi v tričku nebylo horko/zima. Ono sice když někdo napíše, že bunda a sandály nejdou dohromady, protože je v jednom zima a v jednom horko, sesypou se všichni na něj, že nositeli je v tom zrovna dobře a že je to vůbec nemístná poznámka; přitom i o tom je inspirace. Fotky z módních časopisů jsou krásný, a můžou stokrát ukazovat, že saténový prádlo vypadá obzvlášť dobře s vlněnejma nadkolenkama (to jsem fakt viděla a bylo to krásný), ale nositelný to není. Fakt je rozdíl mezi „nositelností“ např. haute couture, a mezi „nositelnostíí“ zdánlivě běžných outfitů z blogů. Jak už jsem psala, neříkám, že v tom ty holky běžně nechodí, ale jejich fotky mají prostě mnohem blíž k fotkám z časopisů než k oblečení, který si můžu někam vzít a bude zároveň hezký a zároveň praktický. A praktičnost přece není protikladem krásy, proto nevím, proč se pošklebovat někomu, kdo řekne, že outfit je sice hezkej, ale běžně se nosit nedá.

 
SagaN  15.05.14 16:58

Souhlasím. Pokud se budu chtít dívat na blogerky, navštívím nějaký ten blog. Bohužel děvčatům a jejich snaze po zviditelnění patrně nestačí návštěvnost jejich stránek (inu není divu, většina jich je jak přes kopírák a otrocké následování „trendů“ také není příliš zábavné), a tak využívají/zne­užívají každičké příležitosti, t. j. každičké jen trochu relevantní stránky.
Ale určitě se jen naprosto nesobecky snaží povznést prostý lid :-)

 
BP0991
213 příspěvků 16.05.14 12:02

Souhlasím…kdysi mě to bavilo, protože jsem našla v inspiraci i normální holky z ulice.. teď? Co otevřu tak jen blogerka a další blogerka atd..nuda nuda nuda. Strašně už mi lezou krkem..zrušila bych celé nějaké blogy k ničemu stejně nejsou.

 
Ascari
315 příspěvků 16.05.14 16:19

zrušila bych celé nějaké blogy k ničemu stejně nejsou

To je asi nejdementnější komentář, který jstem tady kdy viděl… Vy byste rušila celé nějaké cizí blogy? Jako blogy, které si dobrovolně a svobodně píše někdo jiný a které můžete a nemusíte číst? Co když je čtou tisíce žen, stejně jako váš nejoblíbenější časopis? V čem vám vadí jejich existence?

 
ming_xing
1099 příspěvků 15.05.14 13:47

Moc hezka slecna v nudnem tuctovem obleceni. skoda.

 
Ghost B.C.
3173 příspěvků 15.05.14 21:48

Vy jste taaak nádherná! A ty vlasy, ach :)

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 16.05.14 07:49

Potrhala se mně košile. Mám jí vyhodit, nebo mám počkat? Nebude to za čas taky in?

 
Slowly
40 příspěvků 16.05.14 13:24

No já nevím…z blízka to je lepší, z dálky to je transvestita v odrbaných džínách. celé to nějak nepasuje - přehnané líčení, boty, džíny, nudný vršek, zanedbané (možná úmyslně tak vypadající) vlasy…s takovým materiálem, jakým slečna disponuje, by se dalo čarovat daleko více.

 
Oveeec
1368 příspěvků 16.05.14 15:22

Ona ale docela čaruje, podle toho, co jsem tak zběžně zahlídla na blogu. No a jedna z variací je ta, kde má jednoduchý triko, bundu a kabelku a dejme tomu trochu výraznější boty a kalhoty, a k tomu výrazný líčení - to je zase pěkný, takový ledabylý, ale aby fakt nevypadala jak bezďák, tak je hodně namalovaná.

 
marketabartova
6 příspěvků 16.05.14 15:47

Nečekala jsem, že tu bude taková legrace. Jednou jsem transvestita, podruhé až moc velká kočka, jednou jsem oblečená jako celá Praha, podruhé moc „blogersky“ na to, abych vůbec někoho „normálního“ (když už je tu tak rozšířené a oblíbené dělení na normální lidi a blogery :D) inspirovala. A ještě jsem špinavá, je mi zima na nohy a do školy ve skutečnosti chodím v teniskách a mikině, protože v podpatkách nevydržím déle než 30 minut. Prosím, přispívejte dál :-D!!

 
Ascari
315 příspěvků 16.05.14 16:21

Schválně, na měsíc zrušte blog, dejte sem pět příspěvků a pak ho zase obnovte. Jsem zvědavý, jaké argumenty se tady během onoho přechodného období objeví, protože během něj budete „obyčejná“. :)

 
marketabartova
6 příspěvků 16.05.14 16:39

Jsem si docela jistá, že to nic na vášnivé diskuzi po mými fotkami nezmění. Vždyť já jsem si i smazala adresu svého blogu, kterou jsem zpočátku měla ve svém popisku na profilu. Pokud se nemýlím, tak zde opravdu nikde na blog neodkazuji, a zdejší diskutující s averzí k blogům si mě proto museli vyhledat sami od sebe. Ale ono nemá cenu se tím zabývat, většina příspěvků si sama sobě v jádru protiřečí, je pak těžké se něčeho chytit a zamyslet se nad tím, co vlastně zdejším tolik vadí, pakliže jejich kritika není ani v nejmenším ucelená. Ale jak jsem zmínila výše, já se opravdu královsky bavím, obzvláště pak argumentačně slabšími jedinci ohánějícími se mnohdy až komickými názory. Konstruktivní kritiku přijímám s pokorou, na takovou kritiku jsem ale při pročítání těchto příspěvků narazila jen zřídkakdy. Vám nicméně děkuji nikoliv za podporu ani zastání, ale především za pochopení :-).

 
Oveeec
1368 příspěvků 16.05.14 18:02

Já jsem ten odkaz našla, dokud byl ještě v podpisu, takže nevím, z čeho lze soudit, že ostatní si to vymysleli (i když už tu není, v diskuzi se jasně píše, že je to blog), za druhý, i když tam odkaz není, z tý fotky je to jasný, že je to blog, no a za třetí, s tou konstruktivní kritikou je to těžký, protože jak u oblečení říct, co je ještě konstruktivní? A taky podle mě není nic tak úžasně „zábavnýho“ na tom, že tady prostě většina lidí nechce vidět bloggerkovskej styl, protože očividně něco takovýho existuje, těžko ho definovat, o tom ostatně celá diskuze je, ale prostě ecistuje - minimálně ve způsobu prezentace (která je profi, o tom žádná). Jinak vás osobně nekritizuje nikdo, naopak všichni vidí a uznávají, že jste fakt krásná (a že se, aspoň na blogu, vyjadřujete kultivovaně, což se taky hned tak nevidí, hlavně z čistě jazykovýho hlediska). Takže.

 
Maiandra
221 příspěvků 16.05.14 19:13

Že to pořád vypadá blogersky. Možná by ale zabrala nekvalitní fotka, a ještě kdyby slečna na fotce měla nějakou blbou pózu a ideálně mrkla, aby to vypadalo jako momentka. :D

 
Verhro
630 příspěvků 21.05.14 13:56

Ale nesmí mít zmačkané šaty na 1 cm2 látky :-D

 
Oveeec
1368 příspěvků 16.05.14 17:57

No, na tom není nic zas až tak divnýho, protože sem chodí HODNĚ lidí, což znamená HODNĚ názorů, že jo.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 21.05.14 13:44

@Markéto,
jste hezká a podtrhujete to líčením. Vlasy máte krásné. Obvykle v těchto diskuzích chápu a rozumím i názoru " protistrany", ale přirovnáním s travestitou nebo řečem o roztřepených konečcích vlasů opravdu nerozumím. A přiznám se, že asi ani rozumnět nechci.

 
Spot.Light
118 příspěvků 16.05.14 19:31

Je to tam:)

 
LadyTommy
18 příspěvků 16.05.14 21:40

@Ascari a ta veta pokracuje a konci tremi teckami. Vy jen vytrhujete z kontextu neco, co premenite v jinou myslenku. Ale co cekat od zdejsich diskuzi. Asertivitu asi ne.

 
monicka
565 příspěvků 17.05.14 16:39

@LadyTommy Tak zrovna tenhle outfit by podle mého názoru mohl slušet i někomu s (jak píšete) pár kily navíc. Inspirace je o tom, abych se inspirovala - a inspirovat mě může kdokoliv: Esmee se svými retro šaty, hubená blogerka a třeba i Caroline Cream s oholenou hlavou a správně cáklým stylem. Navíc nikdo nebude mít přesně stejnou postavu jako vy a dokud to na sobě nezkusíte, tak nemůžete vědět, jestli vám to bude slušet.

A tohle není jen na vás, ale tady na celou diskusi - ani se nedivím, že sem nikdo s „běžnou“ postavou oblečení neposílá. Diskuze se potom ve většině případů stočí právě k postavě a pak skončí tak, že v komentářích bude 100+ příspěvků o tom, jestli je TerezaSariel těhotná nebo jestli má jenom velké břicho…

A k tomuhle outfitu: inspirovalo mě to a jdu shánět boyfriend džíny :)

 
benyka
4229 příspěvků 17.05.14 23:32

Hm… Řekla bych 100 % blogerek prezentuje krátké nebo zahrnuté kalhoty s botama na vysokém podpatku a 100 % normálních lidí to nenosí. Proč asi.

 
Stuclinka
166 příspěvků 18.05.14 09:37

Na mě to působí ležérně a uvolněně a to se mi vždycky líbí. V tomhle mi připadá, že se liší ženy v cizině nebo turistky u nás, od spousty českých ženských na ulicích. Ať už si vezmou tenisky nebo podpatky, mají se rády a podle toho se rozhodují, co na sebe. Ne podle toho, jestli by je na MP v diskusi nezmlátili, jestli jsou nějaká pravidla. Slečna na mě působí jako turistka. Samozřejmě japonští turisté se takhle obout nemůžou, protože toho musí za den stihnout hodně. Ale Italové se nebojí proložit výklad na pohovce v café :o)

 
benyka
4229 příspěvků 18.05.14 10:13

Já se mám ráda, takže na příští chození po Praze jedině pohorky a do divadla lodičky s podpatkem širokým minimálně 3×3 cm. :-)

 
cottonmouth
28 příspěvků 19.05.14 14:14

Oblecenie obycajna nuda a na tej tvari je tolko make-upu, ze by som ju asi nechcela vidiet bez neho… Kedze nechcem vyvodzovat zavery bez faktov, tak tie (podla mna) neprirodzene velke pery necham bez jednovatej poznamky. Jedine co sa mi na tomto celom paci, su vlasy a bundicka.

 
marketabartova
6 příspěvků 19.05.14 14:33

Jak si (ne)přejete :-)

Příspěvek upraven 19.05.14 v 14:42

 
cottonmouth
28 příspěvků 19.05.14 14:42

No vidite, to je omnoho lepsie :) Na tej fotke outfitu mate strasne tmave viecka + riasy, ztmavene obocie. Aj tie pery vyzeraju prirodzene, skratka pekna zenska, podla mna toho licenia nepotrebujete tolko a mali by ste sa licit prirodzenejsie.

 
marketabartova
6 příspěvků 19.05.14 14:57

Obočí i řasy mám černé od přírody. Nebudu Vám vnucovat žádné obhajoby, jen Vám chci ukázat, že na této fotce jsem namalovaná úplně stejně. Ale outfit s boyfriend džínami byl focený v absolutním protisvětle, obličej mám tedy celý ve stínu, a líčení proto vypadá tmavší, než ve skutečnosti je.

 
cottonmouth
28 příspěvků 19.05.14 17:15

No prave to, ze ste uz od prirody dost tmava, tak podla mna to tmave licenie nepotrebujete. Hovorim to preto, ze som tiez taky tmavy typ a keby som si este zvyraznila obocie, tak to ozaj nevyzera dobre.

 
Oveeec
1368 příspěvků 19.05.14 23:50

Vy jste se asi domluvili s mým přítelem:) On taky nechápe, proč se maluju, když to nepotřebuju. Jenže on je rozdíl, jestli se člověk maluje, protože „musí“ (je nevýraznej), nebo jestli se maluje, i když je i tak dost hezkej, aby byl ještě hezčí. Proč nebejt ještě hezčí, když to jde? Navíc jemný líčení není jedinej druh líčení, tmavý a výrazný existuje taky a je naprosto legitimní si ho občas dát, a kdo jinej už by ho měl snést, než tmavá a výrazná ženská? A pro Markétu: jste fakt hrozně krásná (a proč nebejt ještě víc) :)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 21.05.14 14:20

@marketabartova,
líčení je super a na všech fotkách Vám moc sluší. Přehnané není. At´přemýslím o důvodech kritizujících pořád dokola jak chci docházím bohužel jen ke dvěma závěrům :

1.Stojí za tím vlastní zakomplexovanost a z ní pramenící kapka závisti
2. A nebo - Naprostá a neochvějná prudérie kladoucí důraz na to, aby všichni chodili tak, jak je Pánbůh stvořil. (Nebo to aspon předstírali velice nenápadným líčením)

Příspěvek upraven 21.05.14 v 14:23

 
Maiandra
221 příspěvků 19.05.14 15:45

(Opravdu nemyslím, že byste se tu musela obhajovat, najmě v reakci na dost nevhodný komentář, jako byl ten výše. Na té fotce NENÍ přehnaný make-up, proboha už. A jste velmi krásná.)

 
Magpy
92 příspěvků 20.05.14 22:52

Klid, neobhajuj se. Cottonmouth jen nemůže překousnout tvůj krásný obličej :D.

 
Oveeec
1368 příspěvků 19.05.14 23:51

Mimochodem nepřirozeně velký rty to nejsou, jsou to prostě velký rty, a takový chce každá, aspoň myslím. Já mám podobný a taky nemám žádnej botox, jestli myslíte tohle.

 
Stuclinka
166 příspěvků 19.05.14 20:09

To je mazec… co se to tu strhlo? Já si kapsáče nevezmu, protože v nich vypadám jako krteček, ale vy ne. Vám to sedí. Inspirace přece nemusí být jen čtveryté odpíchnuté vrstvení, ale i schopnost podtrhnout najít dobrou délku kalhot, barvu trika, kombinovat nemožné s ještě nemožnějším. Moc se mi líbí vaše líčení a rozhodně bych ho neviděla jako přehnané.

 
Stuclinka
166 příspěvků 20.05.14 18:37

Připadá mi, že se tu rozjelo něco, co způsobují od nepaměti jen ženy ženám. Zvlášť ženám s takhle dlouhýma nohama a vlasama, řasama… a tak plnými rty. Áchjo.

 
Madeleine24
6 příspěvků 27.05.14 20:47

Dobrý večer,
Outfit se mi líbí, takový pohodový, každodenní „běhačka“ (tedy až na ty botky). Stiletta, křivák, boyfriendy - v poslední době rozmáhající se kombinace, ale proč ne. Náhodou, mě to inspirovalo, třeba konečně znovu vytasím své vlastní štekle (než opětovně přijdu na to, že se na tom prostě chodit nikdy nenaučím). A zase tak roztrhané ty rifle nejsou, to mně už z toho leze celé koleno (jen mě sežerte za živa!)… A teď zcela vážně, sluší Vám to a těch hnidopichů si nevšímejte.

 
Simbli
108 příspěvků 07.08.14 14:23

@Timbo Jj taky by mě zajímalo kde se takové holky potkávají. Protože u nás je to samá svítivě růžová, aztécký vzor a vrcholem je peplum… :D

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity