Dru 05.06.14 11:09

  • saty: French Connection, second hand

  • svetr: second hand

  • kabelka: ASOS, £13.50

  • sukne: Bay, second hand

  • boty: Converse, cca £45

 Váš příspěvek
 
corrigan
2631 příspěvků 05.06.14 11:19

Taková lehká barevná i tvarová schizofrenie

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 05.06.14 11:52

Šaty krásné, ostatní k tomu je takový nesourodý úlet

 
KoraKora
2285 příspěvků 05.06.14 11:58

Je to úlet, ale baví mě to.

 
stricc  05.06.14 12:28

Jé, hehe. Díky za projasnění dne, zelený

 
Mofu
1041 příspěvků 05.06.14 12:32

Super!

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 01:07

Dekuji! :)

 
surabaya
395 příspěvků 05.06.14 12:59

Opojení barvou :-) body za odvahu, ale je to už moc papouškovské, na můj vkus.

 
Anijsha
248 příspěvků 05.06.14 13:03

To je dobrej úlet :-D

 
Nosfi
37 příspěvků 05.06.14 13:21

Ze šatů bych možná odpárala tu modrou spodničku a boty s kabelkou mají na mne dost úletovou barvu (hlasovala bych pro námořnicky modrou nebo hnědou kůži), ale po prvním WTF?! dojmu dávám bod za odvahu. :)

 
Verhro
630 příspěvků 05.06.14 14:15

Pro Nosfi: ta spodnička je asi sukně.

 
Verhro
630 příspěvků 05.06.14 14:14

Americká turistka. Je to na mě nesourodé, ale zase takové vysmáté :)

 
Natkak
102 příspěvků 05.06.14 14:34

Není to zrovna můj šálek kávy, ale je to mile bláznivé, jen se mi k tomu nehodí ten svetr..

 
Anushka
79 příspěvků 05.06.14 15:17

Napad je mi sympaticky, ale jako celek se mi to moc nelibi, ty saty mi prijdou, ze vam uplne nesedi

 
Charlie91
42 příspěvků 05.06.14 15:41

Barevné úlety mám ráda, tady mi jen nesedí ta spodní sukně (to modré vykukující).

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 01:06

Ony ty saty jsou jen „beach dress“, takze dost pruhledne, musim pod nima mit jeste sukni, a tyhle odstiny modrozelene mi sedi k tem modrozelenym pruhum na satech.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.06.14 08:12

Chápu a je to cesta, ale co takhle obyčejná spodnička, ty už vymřely? Jakmile musíte oblečení vysvětlovat, je to špatně. Příklad Mary Bardové: dokázala se oblékat tak, že když si musela do sukně všít pruh bílé látky, aby ji prodloužila, neříkali známí: „To je hrozná doba, je mi vás tak líto.“ ale „Bože, Mary, vám to sluší.“ Tohle nevyšlo, méně je více.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 10:36

Go-lightly: Spatne jsem se vyjadrila - nemusim pod nima mit sukni, ano, spodnicka by taky sla, a spodnicky vlastnim a nosim v jinych pripadech. V tomhle konkretnim pripade se mi tam vic libi tahle (a jeste jedna oranzova) sukne.

 
Fialové kafe  05.06.14 16:51

Milé a veselé (:

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 01:03

Dekuji :)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 05.06.14 19:25

Mně přijde, že je to zabité tím svetrem (vzhledem k jeho délce).

jinak by mi to jako úlet přišlo fajn.

 
SagaN  05.06.14 19:48

To je tedy divočina! :-)

 
Milli
2523 příspěvků 05.06.14 20:05

Nemáte fotku bez svetru? Mám pocit, že po jeho sundání by to mohlo být o dost lepší. Šaty se mi líbí moc, boty a kabelka průměrně, svetr jde mimo mě.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 01:02

Milli: Nemam. Saty jsou na raminka a zas takove teplo nebylo. Svetr mi k tomu jde barevne a delka se mi taky libi tak, jak je.

 
teetee
499 příspěvků 06.06.14 07:10

Dala jsem zelené, navic jste byla prvni, co jsem v galerii rozklikla:) Ale jsem hrozne konzervativní, za sebe bych sundala to, co je tam modre. Verzi saty-boty-kabelka bych pak nosila i ja, stara konzerva.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 10:48

Tak to asi nebudete zadna stara konzerva :)

 
Lightshadow
993 příspěvků 06.06.14 07:32

Jaký má důvod, mít sukni pod šaty? Pokud jsou šaty průhledné, tak k tomu snad slouží nošení spodničky, která pak nekouká dole pod šaty a je schovaná. Jinak bez té sukně a svetru by se mi to i líbilo, případně svetr trošku kratší a v jiné barvě.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 10:40

Jaky to ma duvod… proc by to muselo mit „duvod“? Mluvime o obleceni, „fashion“, ne o matematice. Jak uz jsem napsala nahore, spodnicky vlastnim a nosim. V tomhle pripade se mi tam proste vic libi ta sukne.

 
any2
246 příspěvků 06.06.14 07:39

Tolik červených a žádný negativní komentář. Tak podle mě je jediné hezké barevnost, conversky to už je klasika. Nechápu sukni pod šaty, takhle na mě docela dobré šaty působí jak zástěra. Svetr to celé zabíjí, krátký do pasu by mohl vypadat lépe, takhle to celé zbytečně rozšiřuje. A dost se divím, že tu ještě nikdo neměl nic proti barvě vlasů, i když k tomu zářícímu oblečení pasuje.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.06.14 08:07

No však už to tu padlo: šaty pěkné, ale sukně, svetr, doplňky to přemustrovaly. Vlasy OK, ale ta mašle v pase blé.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 06.06.14 07:44

Můj vkus pro krásno, který jen velice nerad vstřebává podobné inovace, toto není schopen pobrat a tak Vám prostě nemohu dát zelené. Ale za Vámi projevenou odvahu jít v něčem takovém ven, Vám nemohu dát ani červené.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 10:46

Vidite, a tohle presne nechapu na ceskem pohledu na obleceni - uz nekolikaty komentar o me „odvaze“. Kde ziju, tohle je naprosto normalni outfit. Nikoho by nenapadlo, jak je odvazne jit v nem ven. Nikdo by nepremyslel nad tim, proc mam pod saty jeste sukni, protoze proste proc ne? Ach jo.

 
Bagheera
344 příspěvků 06.06.14 13:10

Jo v Londýně můžete vyjít třeba v pytli a nikdo vám nic neřekne, ale to neznamená že se jim to líbí.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 14:18

Bagheera: Ano. A neznamena to ani to, ze se jim to nelibi. Pointa je v tom, ze tady takovy veci proste nikdo neresi, protoze to vetsine lidi neprijde divne, protoze proste rozumi tomu, ze si kazdy muze nosit co chce. A krome toho - vy nosite obleceni tak, aby se libilo ostatnim? To by mi prislo jako dost smutna existence, kdybych se mela oblikat tak, aby se to libilo nekomu jinemu.

 
Bagheera
344 příspěvků 06.06.14 16:29

OK, vy si vesele oblékejte co se vám líbí, ale nečekejte, že vám budeme vesele tleskat. Každý má právo na svůj názor. Tím, že jste sem dala svou fotku, vyzvala jste k posouzení. Tady ho máte.

Příspěvek upraven 06.06.14 v 16:30

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 16:55

Vsak si svuj nazor mejte… ja se zase budu dal zapojovat do diskuze, coz, pokud vim, nelegalni taky neni.

 
Verhro
630 příspěvků 06.06.14 17:00

Tak oblékat se kvůli tomu, abych se líbila druhým (třeba partnerovi), mi zas tak úplně mimo nepřijde. Člověk ve své podstatě na sebe chce upozorňovat, ať už v negativním či pozitivním slova smyslu a oblečení je k tomu celkem neškodný nástroj.

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 17:28

Verhro: Hmmm, ale tak partnerovi, proc ne, i kdyz v tom pripade bych si spis jen oblekla neco, o cem vim, ze je to jeho oblibena cast meho satniku - ale mam stesti, protoze zrovna tomu memu se muj styl strasne libi, tak tohle neresim. Jinak ja spis beru obleceni jako neco, co clovek muze pouzit k vyjadreni svoji osobnosti (ja osobne mam strasne rada barvy, coz je myslim videt :) )

 
Jirkátor
1515 příspěvků 11.06.14 10:16

Pardón, netušil jsem, že jste z Londýna. Ale já jako obyvatel malého jihočeského městečka, s rozhledem tak „od lesa k poli“, skutečně nejsem schopen vstřebat podobnou módu, která se mi jeví spíše jako snaha odlišit se za každou cenu. Prostě u nás sukni pod šaty nosí málokdo. Vlastně nikdo.

 
Dru
463 příspěvků 11.06.14 12:06

To mne vubec neprekvapuje, ze se vam to tak jevi… je to ale takova hezka ironie, vzhledem k tomu, ze kdybych se chtela „odlisit za kazdou cenu“, musela bych se tady oblect do jednoho z prastenejsich vytvoru Lady Gaga.
A ze u vas sukni pod saty (a podobne „vystrelky“ - a tohle slovo pouzivam jen proto, ze to tak spousta cechu zrejme bere) nikdo nenosi… no ano, ja vim. Vsak taky tahle neschopnost (a ve spouste pripadu az takova hrda, zarputila neochota) trochu vybocit, podivat se na veci z jineho uhlu a vnest do toho obleceni trochu hravosti, a potom reakce lidi jako jste vy, kdyz neco takoveho vidi (a zrovna takovou nijak divokou zmenu jako je sukne pod saty)… to jeden z (mnoha ruznych) duvodu, proc jsem stastna, ze neziju tam „u vas“, ale tady - kde si treba holka z partnerova barevneho tricka uvaze „satek“ na hlavu a babicky se v second handech pidi po strakatych vzorech a Martenskach. Jsou z toho hezci a zajimavejsi ulice. Takove dychatelnejsi. Zit „u vas“, hrablo by mi z toho po par tydnech.

 
Kunkuli
128 příspěvků 11.07.14 20:45

Ty vole… tak tímto komentem jste se posunula do úplně nové ligy.

 
Jemma
214 příspěvků 06.06.14 08:52

Barevná fantasmagorie, ale za tu odvahu jsem vám dala zelené.

 
Lightshadow
993 příspěvků 06.06.14 11:14

@Dru Proč ne? Třeba proto, že to prostě vypadá blbě. Stejně jako vzít si tričko na mikinu, tílko přes tričko, tak stejně hloupé mi přijde vzít si šaty na sukni. Mělo to patřit pod Váš příspěvek o tom, že je to normální a proč ne.

Příspěvek upraven 06.06.14 v 11:17

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 11:45

Vam to pripada blbe. Nekterym lidem to pripada blbe. Mne se to libi (jinak bych si to neoblikla), jinym lidem se to libi. „Hloupe“? Mne zase prijde az nepochopitelne hloupe davat tak rigidni omezeni a pravidla necemu tak subjektivnimu, jako obleceni/fashion. Pokud clovek zrovna nejde na akci, kde je z nejakeho duvodu stanoveny prisny dress code… ano, presne, proc ne? Proboha proc by si nemohl kazdy nosit presne to co chce a tak, jak se mu to libi? Nechapu.

 
Lenka M.  06.06.14 12:28

Tak zrovna @Lightshadow patrí do skupiny, ktorej to pripadá hlúpe-a čo jako? Nikto vám nehovorí, že to nesmiete nosiť-je každého voľba či bude po ulici chodiť ako strašidlo. Sama hovoríte, že móda je subjektívna vec a jedným dychom dodáte, že je strašne hlúpe keď niekto subjektívne vníma nehodiacu sa sukňu pod šaty a tielko na mikine ako hlúpo vypadajúce. Eh?

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 14:33

Lenka M.: Ahh, na tohle jsem cekala… „strasidla“ a tak. Yaaay. Lightshadow se samozrejme muze neco libit ci nelibit dokud z toho nezestarne. Ale ano, prave proto, ze moda je subjektivni vec, mi prijde hloupe davat ji tyhle rigidni omezeni. Co jineho jste v mem komentari videla fakt netusim.

 
Lenka M.  06.06.14 15:51

Hm, tak odo mňa ste sa vytúženého strašidla a tak nedočkala, pretože som vás za žiadne neoznačila..Po­pravde len neviem čo sledujete..Vys­tavíte fotku na miesto, kde je jasné, že vám ostatní napíšu konkrétny názor a potom sa oháňate tým, že U VÁS by si toto nikto ani nepomyslel a nechápajúcimi odsudzovačnými čechmi čo niesu ani trochu free. Čakala ste snáď, že pod vás budú ľudia písať niečo ako „Je mi to uplne jedno, cudzie oblečenie neriešim, pretože plne rešpektujem právo každého obliekať sa tak ako sa mu páči a neprisluší mi sa k tomu vyjadrovať.“?

Příspěvek upraven 06.06.14 v 15:51

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 17:08

Lenka M.:… vzdyt ja jsem nerekla, ze jste ME oznacila za strasidlo, jen me pobavilo uziti zrovna tohohle slova. A ne, samozrejme, ze to, co popisujete, jsem necekala… vy porad jedete o jabkach, a ja mluvim o hruskach. Proste jen podotykam, ze cekat u mody x ruznych (v mnoha pripadech hnidopisnych) pravidel mi prijde uplne prastene, a ano, takove hezky typicky cechackovsky omezene - coz je ostatne vlastnost, kterou primo na tehle strance casto kritizuje sama Ada, takze moc nechapu, proc je spatne, kdyz neco podobneho rekne nekdo jiny.

 
eld
4 příspěvky 06.06.14 19:29

Taková čecháčkovská reakce

 
Anushka
79 příspěvků 06.06.14 22:18

Mne teda uprimne vzdy bavi tohle ometani se svetovou modou, vzdyt mi cechacci tomu nerozumime. Tak proc se tu tedy prezentujete? Tomu nerozumim…

Mne osobne vubec barevnost nevadi, je tady mnoho prezentujicich zen a zlomek muzu v barevnych kreacich a je to supr. Barevne to mate sladene hezky, i s vlasama. Ale vadi mi ta beztvarost, vytahanost. Strasne mi vadi vase poprsi, spatne zvolena podprsenka mi prijde zrovna jako typicky ukaz ceskych zen, nebo to delaji ty saty, nevim, ale dela to efekt prsou do stran. A potom kdyz uz mate sukni, tak pouzit k takovéto delce adekvatni obuv, nebo nechat obuv a rapidne prodlouzit/zkratit saty ci sukni. Je to beztvare a hledam zamer, zda jste chtela pusobit zensky, nebo free, nebo rebelsky. Marne tapu.

 
Lenka M.  07.06.14 07:58

Súhlasím s vámi až na tie prsia. Osobne z tejto fotky nepoznám či má dotyčná padnúcu/nepadnúcu podprsenku ani či má vlastne nejakú. Nechcem znieť nejak pravdoláskarsky, ale ja vidím prirodzenú líniu poprsia s tým, že každá to má inak a niekto napríklad aj dosť do tých strán a nemusí to byť hneď zle len preto, že dekolt nevypadá ako B naležato :) /koniec poprsnej úvahy/

Příspěvek upraven 07.06.14 v 07:59

 
Anushka
79 příspěvků 07.06.14 09:37

Jasne, to beru, mozna je to jen muj problem, nikdo dalsi se nezminuje. Jen pro me to byla hned prvni vec, co me prastila do oka, saty maji vystrih trochu hloubeji, kde uz prsni jamka zacina a dle meho by to melo pokracovat zensteji, sama jsem po dvou detech a prsa dostaly zabrat, ale dnes clovek zrovna na tuto partii sezene hromadu podprsenek, ktere dokazou vykouzlit pekny dekolt.

 
Lightshadow
993 příspěvků 06.06.14 12:36

Tak jasné, že se Vám to líbí, ale to neznamená, že mně to v téhle kombinaci nemůže připadat nevkusné, přeplácané a nesmyslné.

 
Bagheera
344 příspěvků 06.06.14 13:13

Mně taky. Šaškovské.

 
sirena007
744 příspěvků 06.06.14 11:55

Barvy skvělé, ale nehrbit se! Na té fotce se tváříte tak nějak omluvně, chtělo by to to pověstné drzé čelo, které kašle na případné kritiky.

Edit: překlep

Příspěvek upraven 06.06.14 v 11:56

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 14:39

Hehe, dekuju :) S tim hrbenim mate naprostou pravdu, mam s tim problem, ale snazim se pripominat si to :/ A ten vyraz byl jen takovy presladly usmev pro boyfrienda, ktery to fotil :)

 
buitenlander
44 příspěvků 06.06.14 15:11

Mně se moc líbí ta barevná kombinace šatů, svetříku i kabelky, razí to ale pěkně :)
Nicméně jsem taky proti té sukni pod šaty, barva sukně je těsně vedle a styl taky, navíc jsem jedna z těch co věří, že k sukni delší než pod kolena patří podpatky, samotné šaty by byly perfektní… Nemusíte sukni znovu obhajovat, klidně si ji tak noste, jen se mi ty šaty doopravdy líbí a podle mě by vypadaly lépe samotné

 
Dru
463 příspěvků 06.06.14 17:19

Ach, moc dekuju za takovy prijemny komentar :) (kdyz ja prave sukne pod satama nosim strasne rada, je to takova moje oblibena „thing“)

 
DRW
1235 příspěvků 06.06.14 19:03

Prave jsem docetla komentare, mate ode mne jedno cervene navic a jak by rekla moje babicka: „Takhle obleceny clovek muze jit delat leda strasaka do zeli.“ a protoze v dobe meho detstvi mel nas soused strasaka nahastroseneho nejen v tom zeli, tak jsem se radeji sla prevleknout. A souhlasim s tim, ze kdyby to bylo opravdu pekne, tak by jste to tolik nebranila.

 
Karin
3401 příspěvků 09.06.14 15:29

@DRW v době vašeho (i mého) dětství se taky možná říkalo hlavně na sebe neupozorňovat, hlavně nevybočovat z řady, hlavně nedráždit… ne? Protože kdo se lišil, byl divnej a podezřelej. Pozor na něj. Máš-li dlouhý vlas, nechoď mezi nás. K podezření z rebélie stačily džíny.
Ale ona doba se nám malinko změnila… ;-)

 
DRW
1235 příspěvků 09.06.14 18:18

Hm, vybocovat z rady byl adrenalin :) a toho jsem se drzela a v obleceni to spise byl zaklad vychovy, babicka svadlena to se ani jinak nedalo a tak i dneska v tomhle smeru vybocuju z rady, protoze elegatne oblecenych zen v rozmezi 45-50 nepotkavam. A barvy jsem milovala a miluju dodnes.

 
btw
64 příspěvků 06.06.14 19:19

Uhmm… Pekne conversky.
Cekala jsem, ze budete uvolnenejsi, pohodovejsi a budete mit jaksi vic nadhledu (cili vic „open-minded“, chapete). Nu coz, hadry klamou a nelze dle nich soudit cloveka :)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 07.06.14 07:16

Víte co, ono se to kupodivu opakuje. Vždycky se tu objeví někdo v nepadnoucích, podivně splácaných šatech, které jsou na první pohled příšerné, ale něčím naznačují, že je to záměr, že tím slečna vysílá nějaký signál, že je ohromně otevřená a má skvělý humor a umí se shodit. Ale jen co se objeví kritika, změní se cool osoba s nadhledem a ironií v nedůtklivého dikobraza a střílí urážky na všechny strany. Čímž se vytratí poslední nádech kouzla. A ano, všechny se ohání čecháčkovstvím a tím, jak jsou světové. Inu což, tady je peklo!

 
Dru
463 příspěvků 07.06.14 15:51

Go-lightly: Urazky, a jeste „na vsechny strany“? A kde prosim vas? Scanuju sve komentare a marne hledam, kde jsem nekoho urazila. Na kritice taky nevidim nic spatneho – treba Buitenlander a NelaAndrt napsaly (doufam, ze jsou obe zeny a nedelam tu hrubky) fajn kritiku a rada si s nima popovidam, ty jejich komentare jsou takove friendly… kdezto z nekterych jinych cisi na prvni pohled takova neprijemnost, coz je jedna z veci, ktera mi na modnim peklu celkove vadi. Ta mlada slecna nedavno v Inspiraci, napriklad, dziny, kvetova bluza a oranzove sako, normalni, hezky outfit, ale holka dostala tolik cervenych, doted netusim za co, a jeste spousta tech komentaru byla tak hnidopisska a az hnusna, ze mi z nich bylo zle. Do te doby jsem netusila, ze s tak normalnim outfitem muze byt tolik veci spatne – obcas mi to tu prijde jakoby se kazdy povazoval za nejakeho experta na modu a odskrtaval si u kazdeho outfitu polozky z jakesi Velke Knihy Modnich Pravidel kterou kdysi Modnimu Mojzisovi nadiktoval Modni Buh. A to je cele, o cem tady moje komentare jsou – nevadi mi kritika, jen proste nechapu tenhle pristup, ktery tak upjate lpi na X vselijakych pravidel, protoze pro mne je moda neco, co by melo byt hrave a bez pravidel (pokud nejde o akci s prisnym dress code). Treba jak napsala Anushka nahore, ze k te sukni tehle delky bych mela mit „adekvatni obuv“ - prelozila jsem ten komentar vcera boyfriendovi, a on se na me tak zmatene podival a zeptal se „… what does that even mean?“, tak jsem mu rekla, ze to asi znamena, ze k urcite delce sukne ma byt asi jen urcita obuv, a on se zeptal proc. A to je proste vsechno, o cem se tady celou dobu snazim mluvit – vubec nerozumim tomu pristupu, ze k X je adekvatni Y a k W zase Z a ze je divne kombinovat K a M a tak dale a tak dale. A ano, prijde mi to proste omezene, a typicky ceske, protoze v Anglii jsem se s timhle pristupem nesetkala, prave naopak, lidi si tady s oblecenim hrajou strasne radi.

 
Dru
463 příspěvků 07.06.14 13:58

Btw: No vidite, tak jeste ze jsem tady, treba se od te hromady „open-minded“ lidi co na techhle strankach komentuji nejake te uvolnenosti naucim.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 07.06.14 09:24

Jestli jsem to dobře pochopila, jedná se o sukni pod šaty. Tak to je, podle mého názoru, výborný nápad. S tím se dá pěkně hrát a kombinovat. Dokážu si představit třeba černobílé puntíkované šaty a pod tím pruhovanou sukni ve stejné barvě. A mě to na první pohled připadalo jako specificky řešené šaty. Dobrý nápad!
V tomto případě je sice barevnost na můj vkus opravdu divoká, ale proč ne.
Možná jsem konzerva, ale růžové tenisky s kabelkou, bych být vámi věnovala mladší sestřičce, či dceři. Tohle se dá tolerovat holčičkám do patnácti let:-) Ale v podstatě mi to nevadí tolik jako ta vesta, kterou bych zase být vámi věnovala babičce, či mamince.
Shrnu to…nebýt té usedlé vesty, dám vám zelené. Takhle je to bez ramínka.

 
Dru
463 příspěvků 07.06.14 13:54

Ach, tu kombinaci, kterou popisujete, si dokazu zive predstavit, to by bylo krasne… Jinak ruzova je moje oblibena barva, toz tak :) Ale cim vic se doma koukam zrovna na tuhle kabelku (je nova, mam ji asi tyden), i tady na tehle fotce, tim vic si rikam, ze ji spis budu nosit jako vykrik k necemu nebarevnemu, nejak se mi k tem barvam prestava libit.

 
NočníMotýl
190 příspěvků 07.06.14 13:59

Vam to pripada blbe. Nekterym lidem to pripada blbe. Mne se to libi (jinak bych si to neoblikla), jinym lidem se to libi. „Hloupe“? Mne zase prijde az nepochopitelne hloupe davat tak rigidni omezeni a pravidla necemu tak subjektivnimu, jako obleceni/fashion. Pokud clovek zrovna nejde na akci, kde je z nejakeho duvodu stanoveny prisny dress code… ano, presne, proc ne? Proboha proc by si nemohl kazdy nosit presne to co chce a tak, jak se mu to libi? Nechapu.
Přesně! Konečně nějaká pořádná inspirace! Nechápu, proč se furt řeší nějaký pravidla. Já miluju nuda pláže, tak proč bych si, hergot, nemohla chodit po celé Praze nahatá?! Zrušme všechna pravidla a zvyky, lidi se konečně budou umět pořádně vodvázat!

 
Dru
463 příspěvků 07.06.14 15:59

… ano, to je vyborne prirovnani, mluvite o dvou uplne stejnych vecech, samozrejme. (umite anglicky? vygooglete si „false equivalency“)

 
NočníMotýl
190 příspěvků 07.06.14 19:06

Hůů-stý! Jakože jedna ze stran neimplikuje tu druhou a mám z toho fóls ekvivalenci, jo? Týbláho, díkec tíkec, to řeknu našemu profesorovi na výrokovu logiku a hned mám zkouška za jedna za velkej vobjev! Hele jako buď trochu frí, sama tu píšeš, že móda není matika, tak nebuď tak pečlivá na výroky.

 
Dru
463 příspěvků 08.06.14 00:03

Ty bláho, ten styl, jakym píšeš, je tak totálně kool, to je supr že mam tak kool novou kámošku - když si najednou jako tykáme. Tak hele kámo, nemáš za co, ráda sem svý supr kool kámošce helpla se studiema! Čus bus atd.

 
NočníMotýl
190 příspěvků 08.06.14 12:09

No jako kemo, já když to uviděla, tak mi to hned jako cvaklo, že starý dobrý šedesátky, jsem si musela jít šlehnout elesdýčko, pak člověk hned vidí jak sou ty šaty jako ještě víc kchůl a lidi tomu nerozuměj. Jako všichni by se měli trochu uvolnit a být víc frí. Zdárec, kemo, a světovej pís!

 
lizlisa
151 příspěvků 07.06.14 23:28

Je to infantilní a naprosto nepřiměřené vašemu věku. Má ráda extravaganci, ale tohle je prostě… nevkusné.
Mimochodem, když už se obarvíte na takovouto barvu, namalujte se.

 
klubo  07.06.14 23:29

Nejdřív bych šla k holiči, pak pro brejle… takové nápadné věci musí být dotažené, jinak to vypadá, že se šedá myška chtěla rozjet.

 
MP_kosatka  08.06.14 10:06

Sukne pod saty uz tu minimalne jedou byla, konkretne tady, cili nemam pocit, ze by tu vetsina diskutujicich byla a priori proti. Problem je v tom, ze vam to proste neslusi. Je to takove utahane, nema to ten spravny smrnc, jakoby z toho nic nevyzaruje.

 
Nicola Six
195 příspěvků 08.06.14 10:41

Mne nejak uniklo odkud jste, ale pokud z USA, tak me ani neprekvapuje, ze se za vasim outfitem nikdo neohlidne. Videla jsem tam lidi chodit i v pyzamu (nebo v necem, co pyzamo silne pripominalo). Zirat na divne obleceneho cloveka tam chce kolikrat vetsi odvahu nez ten podivny outfit nosit, jezto nekteri obcane by si mohli zirani vzit jako zaminku pro vyvolani konfrontace, ktera muze skoncit buhvijak, takze toto je jeden z duvodu, proc nikdo necivi (a ano, souhlasim, ze nepokryte civeni je neomalenost).

K veci: outfit se mi nelibi, je tam vseho moc. Nejvice me rusi ta masle v pase a bizuterie na rukou. Proti uletum nic nemam, vlastne je mam celkem rada, i kdyz sama tento styl nenosim; v neposledni rade i proto, ze jsem na to uz stara. V CR uz hezkych par let neziji a jsem z ulic zvykla i na divocejsi kreace, takze v tom problem neni. Tady to dohromady pro me vsak nejak nefunguje.

 
Renyted
85 příspěvků 08.06.14 12:32

Přijela k nám pouť :-D

 
lizlisa
151 příspěvků 08.06.14 12:33

Můžu se zeptat proč sem postujete, když neumíte snést kritiku? A jediné vaše „argumenty“ jsou snůška keců a rádoby vtipných comebacků? Postujete to na stránku kde se lidé vyjadřují k outfitům, a pak vás to uráží? Logika.
Mimochodem, že se za vámi nikdo v UK neohlídne mi divné opravdu nepřijde, když tam lidi chodí v takových kreacích, že zůstává rozum stát.

Příspěvek upraven 08.06.14 v 12:36

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 09:45

Viz moje odpoved Go-lightly o par komentaru nahore.
A ze mame uplne jiny nazor na to, jak vypada „snůška keců“, je myslim taky evidentni.

 
Anushka
79 příspěvků 08.06.14 12:37

Slecna ma na profilu, ze je z Londyna.

 
Karin
3401 příspěvků 09.06.14 09:26

Blázen na svobodě! :D Ale jo, tohle já cením. Sice se mi to nelíbí, ale takovéhle blázny ctím. Mohla jste mít pantofle, tříčtvrťáky a nějakou nudnou halenu, a splynout s pozadím, ale vy jste se rozhodla s ním takhle kontrastovat… :-) :-) :-)

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 09:47

A vite, ze byl zrovna i patek? Ano, blaznum zdar :)

 
Milli
2523 příspěvků 09.06.14 10:16

Čím víc na ty šaty koukám, tím víc se mi líbí. Kdyby vás přestaly bavit, sem s nimi.

A ještě dodatek - moc byste se mi v tomhle outfitu líbila, kdyby jste měla stejný účes vč. barvy jako v avataru, svetřík by sundaný nebo zavázaný v pase a spodní sukně buď nebyla, nebo by vyčuhovala jen 2-3 cm.

Nechcete dát nějaký další outfit?

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 10:39

Milli: A vite ze ano, kratsi svetr by k tomu byl asi lepsi… nemam ale nic kratkeho, co by k tem satum slo barevne :/
Ty vlasy… no jo, to byl muj oblibeny uces, ale jsou k tomu potreba vlasy pekne dlouhe, a to ja vetsinou moc dlouho nevydrzim. Ta prastena barva je ruzova, kterou jsem chtela vyzkouset uz strasne dlouho, ale blbe se udrzuje, tak ted po vymyti semi-permanent premyslim, jestli mi to za to stoji.

 
corrigan
2631 příspěvků 09.06.14 10:35

Koukám, že jak byl chvíli klid od filozofických myšlenek Kačenky Churavé, tak za sebe asi poslala náhradu či co. To je nářez, Dru. Go-lightly tady ještě nikoho nikdy neurazila, ale je trefná a většinou má pravdu. Stejně jako ve vašem případě. Ale na to budete mít zcela jistě další originální koment. Fakt se ani netěšim, ale na druhou stranu jsem ráda, že charaktery jako jste vy neznám osobně.
Jediná správná pravda je ta vaše a to vás může těšit, sejměte každýho, kdo si dovolí s vámi nesouhlasit nebo mít dokonce svůj názor. :-D

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 10:44

… nemam dalsi „originalni comment“, protoze opravdu nerozumim, jak jste mohla dojit k tomu, co mi pisete, pokud jste precetla vsechny moje komentare. Ale tak… ok? Evidentne mame uplne jiny nazor uplne na vsechno, tak… ok.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 09.06.14 11:14

Sorry, ale toto je pre mňa úplne strašné. Nič okrem conversiek sa mi nepáči. Nechcem a ani nezvyknem byť hnusná v komentároch, ale ten opasok, či čo to je, vyzerá (na fotke na mojom monitore) ako toaletný papier. mne nevadia kontrastné a zvláštne kombinácie, napr. táto prispievateľka mi pripadá veľmi zaujímavá http://www.modnipeklo.cz/…rolinecream/ jej outfity sú výrazné a nezvyčajné a predsa sa mi páčia. u vás mi príde, že ste na seba nahádzali piate cez deviate a nezaujíma vás, že vás to deformuje a nesluší vám to. ale tak je to zatiaľ len jeden outfit, som zvedavá na nejaký iný (ak bude).

 
cholerka
25 příspěvků 09.06.14 12:06

První dojem negativní, druhý dobrý, prohlížela jsem, co mi na tom nesedí a za mě vám to kazí ty vlasy a brýle, jak už tu někdo psal.
Jinak rada ohledně internetových diskusí: Je jedno co říkáte, ale jakmile se začnete obhajovat nebo vysvětlovat jste špatná. Nakonec někdo napíše něco jako „Kdybyste byla přesvědčená o své pravdě, nebudete tady vůbec diskutovat.“ To mě vždycky rozseká. Peace and Love!

 
Anushka
79 příspěvků 09.06.14 12:12

Ona je totiž nejlepší obhajoba ometat se čecháčky, arogancí a k tomu přidávat rádoby chytrá anglická slovíčka, aby byla vidět světovost.

Myslím si, že spousta dalších zde prezentujících musí také reagovat na kritiku a dělají to s mnohem větší grácií. Od Dru je to tady jedno velké PCHE

 
NočníMotýl
190 příspěvků 09.06.14 12:40

No protože dneska je mnohem víc kůl tu nawriteovat, že „je to takova moje oblibena „thing“ " než to tu describenout jako svoji oblíbenou "věc“. Engliš-čengliš prostě letí a useujou ji intelektuálové, kdo tvrdí, že je to prznění češtiny, je už sto let za zenitem! Pís.

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 13:20

NocniMotyl: Slovo „vec“ jsem pouzit chtela, ale nemela jsem tuseni, jestli se v tom smyslu, v jakem jsem ho chtela pouzit, pouziva i v Cestine - jsem venku 9 let a vracim se maximalne na tyden/dva dvakrat do roka, a pokazde vidim, jak se ten jazyk zase trochu zmenil (coz je prirozeny vyvoj), a jak nerozumim nekterym vyrazum/kombinacim, a casto reknu neco blbe nebo „stare“… proto „thing“, rekla jsem si, ze to bude jistejsi, a ze mozna na modnim blogu tohle anglicke slovicko pouzite v tomhle smyslu lide znat budou.

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 13:11

Cholerka: Moc ruzove? (i kdyz na te fotce spis cervene) :) Kdybych tak mela vlasy Kate Middleton, to jsou geny. Bryle bohuzel potrebuju :/
A s tim zbytkem jste to opravdu hezky vystihla :)

 
Shinach
24 příspěvků 09.06.14 13:08

Mě se ta kombinace moc líbí. I ta výrazná růžová. Je to takové veselé, vtipné. Vidět Vás na ulici, s úsměvem se otočím. Za mě zelené. Jenom škoda, že tady na MP jede jenom jeden určitý styl, a lidé, kteří z něj výrazně vybočují jsou prostě automaticky bráni za něco špatného, nemoderního, hnusného, atd. O to víc, když si chtějí svůj styl obhájit.

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 14:07

Moc dekuju :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 09.06.14 13:22

@Dru kristovanoho, chcete se vymlouvat na to, že jste devět let venku? Tak to je trapný až na půdu. Já jsem venku dvacátý rok. A jde to, vidíte? Jde to. Když si člověk nehraje na něco, co není. Thing :-D
PS: kterým výrazům či kombinacím v češtině nerozumíte? Vysvětlíme vám to velmi rádi. :-D

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 13:52

Jezis jake zase vymlouvani? Cestinu skoro nepouzivam, a kdyz pouziju, vim, ze je to s chybama, prave proto ze ji skoro nepouzivam. Ze vy po dvaceti letech v cizine zvladate cestinu na jednicku je samozrejme skvele, ale ja nejsem vy. Nebyla jsem si necim jista, tak jsem pouzila anglicke slovo misto ceskeho s vysvetlivkama a badanim, jestli jsem to rekla spravne. Nebojte se, dam si na tenhle evidentne obrovsky hrich od ted pozor. Vsadila bych se ale, ze az nevyhnutelne reknu neco spatne, nekdo me na to hrozne rad upozorni, a moje vysvetleni, ze jsem neco cesky zvorala protoze ziju venku a cestinu skoro nepouzivam, se docka uplne stejneho komentare, jako ted.

 
Karin
3401 příspěvků 09.06.14 15:20

-

Příspěvek upraven 09.06.14 v 15:21

 
sirena007
744 příspěvků 09.06.14 13:34

Nemůžu si pomoct, ale nevidím na tom oblečení nic tak kór moc pobuřujícího nebo šíleného, aby to muselo vyvolat takovou bouři nevole. @Dru, nenechte se odradit od barev a experimentů. Holt kdo se liší peřím, toho hejno uklove (přimyslete si libovolný počet smajlíků)

Edit: překlep

Příspěvek upraven 09.06.14 v 13:35

 
stricc  09.06.14 13:49

@sirena007 Tady přece nejde o peří, jde o to, že Dru odpověděla. Jakmile se kritizovaná neodplíží s omluvným výrazem do houští a případně nedá další fotku přesně dle pekelných rad, že už se jako poučila, tak je zle. O hadry nejde

 
sirena007
744 příspěvků 09.06.14 14:51

@stricc Takže zlaté pravidlo pekla zní: Můžeš se lišit peřím, ale drž zobák

 
stricc  09.06.14 14:58

Ano. Mělo by to být velkým písmem hned v záhlaví, hodně komplikací by se tím ušetřilo

 
červená jahůdka
121 příspěvků 09.06.14 17:52

Divočina :)šaty mi tak hrozné nepřijdou, svetr se k tomu nehodí, a asi bych na vašem místě zkusila trochu makeupu a jinou barvu vlasů, nevím, jestli vám ta červená uplně sluší…

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 18:37

Ona to byla takova ostra ruzova, ale na te fotce to (hadam diky svetlu) vylezlo do cervena :/
„Malovani“ (existuje nejaky cesky vyraz pro vse-zahrnujici anglicky „make-up“?) nemam rada, na obliceji mi vsechny ty ruzna patlatka hrozne vadi :/ Obcas nosim k „nahemu“ obliceji vyraznou rtenku, to se mi libi a zvladam to… mozna jeste rasenku, ale na vic opravdu nemam :/

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 10.06.14 09:52

Muzu se vas zeptat, zda jste se v UK narodila nebo jste na studiich? To obleceni se mi relativne libi'. Libi se mi barvy a moc se mi nelibi strihy, ale peklo to pro me neni. Co mi ale pripada priserne je vase vyjadrovani - beach dress, boyfriend, friendly, oblibena „thing“ apod. A jeste nakonec ten dotaz na malovani. V kontextu s vasi slusnou slovni zasobou neverim, ze byste nevedela, ze lze rict plazove saty, libustka, partner, pratelsky.
Kdyz mi bylo 20, tak jsem takhle po prvnim pulroce v UK mluvila taky. Ted bych si za tu traparnu nafackovala

 
Karin
3401 příspěvků 10.06.14 09:54

Třeba doufala, že jí budeme rozumět… :D

 
Verhro
630 příspěvků 10.06.14 10:07

Aspoň si procvičíme vocabulary :-)

 
Dru
463 příspěvků 10.06.14 11:14

Nenarodila, pracuju.
Ja treba tak napul cesky-anglicky mluvim i se sestrou, ktera anglictinu hodne pouziva, takze tech par dalsich slov, ktera mi sem vlezla, jsou vysledkem tehle divne czenglish, nedelam to schvalne :/ Ale chapu, ze to muze byt otravne, omlouvam se, a uz si na to davam pozor. S tou „veci“ jsem si opravdu nebyla jista, a s tim licenim uz vubec ne - vim, ze moje slovni zasoba je slusna, ale casto mam uplne okno ohledne nahodnych slov a pojmu.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 10.06.14 19:17

Az ted jsem precetla, ze jste venku uz 9 let, v tom pripade mi to zas tak nepochitelne neprijde. Do cestiny kazdorocne pribude par anglickych slov a neologismu, ktere jsou tolerovany (fejk, esemeska, mail, image…). Kdyz moc nejste v kontaktu s Cechy, kdo se v tom pak ma vyznat. Spousta Cechu je na tohle pleveleni/moder­nizaci jazyka alergicka, takze bych vam doporucovala nebrat si neprijemne komentare na toto tema osobne (ani ten muj) :)

 
Dru
463 příspěvků 11.06.14 00:02

Eden Prime: Dobre:-) (a dekuju, ze jste tak hodna) A ze zrovna „fejk“ se pocestil, jsem nevedela… zajimave. Ja na tyhle zmeny nemam zadny vyhraneny nazor, i kdyz si myslim, ze vyvoj jazyka je neco, co se zastavit neda. Tady v Anglii se kvuli tomu taky obcas strhne mensi nazorova boure v mediich.

 
sirena007
744 příspěvků 09.06.14 20:41

@Dru Širší výraz je podle mě „líčení“

 
Dru
463 příspěvků 09.06.14 21:34

Dekuju:-)

 
Tereza S.
584 příspěvků 11.06.14 12:19

Tohle je na mě až moc nesourodé, na druhou stranu mi ty bláznivé barvy zvedly náladu. :) Můj styl to rozhodně není, ani to úplně nelahodí mému estetickému cítění, ale více takových lidí v ulicích, jako jste vy, bych určitě ocenila… :) Mimochodem, sukni pod šaty nosím úplně běžně taky a setkávám se s podobnými reakcemi, takže si z toho nic nedělejte. :)

 
Dru
463 příspěvků 11.06.14 12:33

Dekuju:-)
Jinak vcera vecer jsem si prohlizela galerii, a zrovna na vas jsem si klikla, vy se mi moc libite… ty nadherne vlasy vam vylozene zavidim :D
„sukni pod šaty nosím úplně běžně taky a setkávám se s podobnými reakcemi“
to je ale fakt takove smutne :/

 
corrigan
2631 příspěvků 11.06.14 13:52

@Dru ve vlastním zájmu zůstaňte tam, kde jste, tady je vás rozhodně škoda, vy jste ohromně světová a odvázaná a Češi to nechápou a mají mylný pocit, že vypadáte jak strašidlo a jediná pravda je ta vaše a kdo s vámi nesouhlasí, je úplně mimo, zastaralej, neschopnej, na této planetě zbytečnej (samozřejmě, jak jinak)
Takže jak říkám, zůstaňte, kde jste, v zájmu lidstva i ubohých hloupých nesvětových Čechů. ;-)

 
Dru
463 příspěvků 11.06.14 16:43

Corrigan: Vidite, tohle je taky hezky ironicke, protoze ja mam s vama pocit, ze si drzite ruce pres usi a opakujete „LALALALALA“. Uz jsem vam jednou rekla, ze vidim, ze proste mame uplne jiny nazor na vsechno, tak to nechavam byt, a od te konverzace jsem odesla… a tady jste zase, a pichate do mne uplne stejnym zpusobem, na ktery uz jsem vam jednou odpovedela. Evidentne si proste nemuzete pomoct, a proste vas rozciluje to, co uz zminily uzivatelky stricc a sirena007 - ze jsem se se zavrenym zobakem neodplizila a vubec si dovolila tady o necem diskutovat. Takze jak uz jsem vam rekla nahore, ok. A rada vam prenecham posledni slovo (na ktere uz se nejspis tresete), opravdu uz na vas nemam energii.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 12.06.14 09:27

@corrigan
Kritiku chapu, ale jsou tyhle osobni utoky a hloupe psychologicke rozbory nutne? Jdete uz s tim do haje, kdo ma tyhle zlucovite vylevy a inzultace uplne mimo tema porad cist.

 
corrigan
2631 příspěvků 11.06.14 13:53

@Tereza S. Terezo, vy nosíte sukni pod šaty, ale vy máte styl, což slečně Dru chybí ze všeho nejvíc. Kromě vkusu. Mezi vámi dvěma je tak propastný rozdíl, že se s jejími kreacemi opravdu nemůžete srovnávat.

 
Anushka
79 příspěvků 11.06.14 14:04

@Dru porad nechapu, proc NAM predhazujete svuj outfit, kdyz jsme tak out…

Zajimal by me anglicky venkov, zda i tam lide musi byt za kazdou cenu videt?

Ja mam totiz dojem, ze kazda Metropole je zvykla na barvy, extravaganci, experimenty. Bydlum v Praze ctyri roky a vas outfit by me tu nijak nezarazil. Driv jsem zila na Morave na vesnici a kdyz tam ted prijedu, tak zrovna modou trpim. Lide tam chodi v teplakach i do obchodu, spinavych teplakach. A to nemluvim o jednom cloveku, ale o vetsine.

Takze mi prijde, ze srovnavate Londyn s vesnici.

A stejne většina kritiku nesoudi, co mate na sobe, ale jak v tom vypadate. Coz je zasadni rozdil, ktery nechcete pochopit.

 
Dru
463 příspěvků 11.06.14 17:12

Anushka:
„Zajimal by me anglicky venkov, zda i tam lide musi byt za kazdou cenu videt?“

  1. ne, ani na venkove se nad mym stylem nikdo nepohorsoval, a zrovna na takove typicke anglicke vesnici jsem travila hodne casu s byvalym pritelem, ktery tam bydlel. Predstavte si dokonce ten zazrak - xkrat se mi stalo, ze mi nekdo jen tak na ulici nebo v obchode ohledne outfitu dal kompliment a dali jsme se do reci. Neuveritelne, ja vim.
  2. zase ta poznamka o te touze „byt za kazdou cenu videt“. O tom to tady cele je, cela tahle dlouha konverzace nevznikla kvuli kritice - proboha vzdyt se s kritiky bavim uplne normalne, krome tech 100% negativnich, protoze kdyz se to nekomu cele proste nelibi a protivi, no tak co na to mam odpovedet? Mam kazdemu opakovat „ano, kazdy mame jiny vkus, chapu, ze se vam to nelibi“ abych byla za hodnou a poslusnou uzivatelku? Nesnazim se nikoho presvedcit, ze se mu zrovna muj outfit ma libit. Jediny duvod k cele tehle diskuzi bylo moje pozastaveni se nad poznamkami typu „to je odvaha jit v tomhle ven“ a „prijde mi hloupe nosit x s y“ a „za kazdou cenu se odlisovat“ atd atd, protoze ne, nesnazim se za kazdou cenu odlisovat, oblekam se proste jen tak, jak se to mne konkretne libi, a ne, neni na tom nic odvazneho, protoze ziju nekde, kde muj styl oblekani neni bran jako nejaky sileny vystrelek, protoze lide jsou tu celkove vic otevreni konceptu mody jako zpusobu sebevyjadreni a maji (ano, i na te blbe vesnici) proste k mode otevrenejsi a hravejsi pristup.

Opravdu uz nevim, co jineho jeste rict.

 
AliceBr
138 příspěvků 11.06.14 19:32

Jé tebe bych chtěla mít jako kolegyni v práci. Věřím, že prozáříš den. Tvůj model potěší barvami, nápadem a jde z tebe radost a hravost. Růžovákabelka s botama taky super, já bych sice nešla se sukní pod šatama, ale hodnotím tebe a příjde mi, že k tobě a tvému praštěnému já to sedí.

 
Lenka M.  11.06.14 20:20

@AliceBr Nechcem tu byť za kazišuka, ale nedá mi nevyjadriť názor, že Dru má praštené skutočne len handry, z jej reakcii žiadna veľká pohoda nesála..

 
AliceBr
138 příspěvků 11.06.14 21:05

Hodnotila jsem, jak na mě působí oděv, komentáře jsem přečetla dodatečně a nechci se vyjadřovat k tomu, jak autorka ustála nebo neustála kritiku.

 
corrigan
2631 příspěvků 12.06.14 08:13

@Dru vůbec mě nepohoršuje, že obhajujete svůj outfit, ale JAK ho obhajujete. když jsme my Češi tak blbí, zůstaňte kde jste, nám se taky uleví.
Lidi, který plivou po místě, kde se narodili a vyrostli, jsou pro mě póvl. A nechápu, proč lezete sem. Není snad žádný úžasný anglický módní peklo, kde byste se mohla blejsknout? Určitě je, ale tady se můžete ještě vyšvihnout a povyšovat, jak jste světová. To jste. Světová skupina. A jestli mám nebo nemám poslední slovo, to je mi srdečně u zadele. Jak jsem říkala, venku žiju dvacet let a znám spoustu Čechů, kteří žijou venku, ale nikdo z nich se nepovyšuje tak jako vy, paní profesorko.

 
corrigan
2631 příspěvků 12.06.14 11:06

@Eden_Prime chápu, ale mě jako Češku uráží tohle chování, tak jsem se tím nechala unést, omlouvám se

 
Pitseleh
262 příspěvků 14.06.14 09:00

Já bych vám to červené nedala, usmála jsem se nad tím outfitem, pomyslela jsem si něco o lidech, co se za každou cenu musí odlišit a mávla bych nad tím rukou… Ale pak jsem si přečetla vaše komentáře… Gratuluji, máte ho tam! :)

 
KrasavicePaníLesa
9 příspěvků 14.06.14 19:34

V tom se chodí strašit?

 
RebeccaCarten
7 příspěvků 10.08.14 17:55

Váš styl není tak úplně můj šálek čaje, ale nechci Vás kritizovat, protože každý máš jiný vkus, takže když se v tom cítíte dobře a líbí se Vám to, proč ne? Vynechala bych sukni a pásek/mašli, ale to už tady bylo. Ještě bych se chtěla zeptat, kde je to foceno? :)

Omlouvám se, měl to být nový komentář, ne reakce na předchozí :/

Příspěvek upraven 10.08.14 v 17:57

 
Dru
463 příspěvků 10.08.14 22:52

@RebeccaCarten
Dekuju vam :-) Uz jsem si zkousela tyhle saty zkombinovat malinko jinak, treba je sem v nejake jine kombinaci brzo hodim znovu. Zrovna tu masli bych k tomu uz nedala.
Focene je to ve vychodnim Londyne, konkretne Upney:)

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity