Lovec inspirace 29.09.12 00:00

Libuše

  • bunda, Gant

  • kalhoty, Yves Saint Laurent

  • boty, Ecco

Ada Pekelná komentuje

plus:

  • úžasný outfit ve stylu anglického venkova včetně typické prošívané bundy a jezdeckých kalhot. Je to ležérní, pohodlné a přitom na hony vzdálené typické nenápadné uniformě žen tohoto věku.
  • barevné sladění
  • stylová třešnička v podobě šátku
  • nezanedbané vlasy

mínus:

  • nic. Dalo by se pokvokávat o bundě, absenci pouzdrových šatů, lodiček a vypasovaného saka, ale to k tomuhle vážně nepatří…

 Váš příspěvek
 
Robena
1257 příspěvků 29.09.12 00:07

No ale barevne je to sladene pekne.

 
Ems
1482 příspěvků 29.09.12 00:13

Já myslím že tady je vidět rozdíl mezi běžnou Češkou a běžnou Francouzkou - oblečení je v pořádku, sladěně jenže je to tu ALE…
Ale Francouzka by to měla sladěné…:/ škoda

 
kolúch
445 příspěvků 29.09.12 00:23

Tak to buď budete editovať, alebo nastali medzi našimi jazykmi tak priepastné rozdiely, že mi uniká pointa, alebo som idiot. Zmysel mi to nedáva :(

 
Réza4  01.10.12 12:38

Není to propastnými rozdíly v jazyce, mně pointa taky uniká…

 
Merseger
38 příspěvků 29.09.12 01:12

A co by na tom proboha mělo ještě víc ladit? Vždyť je celá v krémové/čer­né/tmavě modré :-o

 
pabylka
881 příspěvků 29.09.12 13:31

No, ja nechápem prečo sa stále s niekym porovnavat - či už s Francúzkou alebo hocikym inym. A ešte ma pobavil pojem „bežná Češka, bežná Francúzska“ - to je prosím ako kto?

 
Jirkátor
1515 příspěvků 04.10.12 09:17

Co to? Je to tedy sladěné po česku, nebo je to sladěné po francouzku?

Jak jinak pochopit Vaše: „oblečení je v pořádku, sladěně jenže je to tu ALE…
Ale Francouzka by to měla sladěné“

 
kocurM
595 příspěvků 10.05.13 12:41
Jaké ALE tu je?

Není to Francouzka, ale Češka? Nebo co? Jezdecký styl se mi líbí, ale poslední dobou chodí v holínkách ve městě kde kdo, ocenila bych, kdyby to paní alespoň ironicky vyfešákovala třeba šátkem s jezdeckými motivy, když už nemá toho koně na cestu do práce a zpět :-)))

 
Ems
1482 příspěvků 29.09.12 00:31

Možná je moc pozdě večer mě to smysl dává… :D Ale co je přesně nepochopeno?

 
Alhambra
861 příspěvků 29.09.12 07:56

Myslím, že jste místo toho posledního „sladěné“ chtěla napsat upravené. Proto to moc nedává smysl.

 
Ems
1482 příspěvků 29.09.12 00:38

@kolúch ale dobře přepíšu to jinak. Paní na fotce má pěkně nakombinované oblečení. Má taky moc hezky sladěné barvy. Problém nastává u toho, že je to celé neupravené - takové uválené, což mi nevadí u kalhot a mikiny ale u elegantnějšího oblečení už jo… A to je podle mě jeden z hlavních rozdílů mezi francouzkama a češkama. Když se kouknete na francouzku tak je vždycky upravená - neuválená.

 
Chari
541 příspěvků 29.09.12 00:54

Marně přemýšlím, jak z fotky téhle kvality může člověk vyčíst uválenost.
Přemýšlím, jestli neexistuje ještě jedna zázračná Francie, kde jsou všichni chic, kterou mi nějak zatajili a poslali mě do země, kde se ta pomačkanost vyskytuje mezi lidmi podobnou měrou jako v jakémkoliv jiném státě.
A jestli by se z té fotky ta „uválenost“ vytratila, kdyby se paní nejmenovala Libuše, ale třeba Charlotte nebo Audrey.
Asi je už vážně pozdě.

 
Hopskulka
58 příspěvků 29.09.12 10:36

Přesně nad tím jsem přemýšlela, když jsem tuhle fotku viděla včera večer, ale ještě tu nebyly žádné komentáře. Osobně si myslím, že kdyby u té francouzky ve žlutých šatech co tu byla asi před třemi týdny nebyl popisek „paní z Francie“ ale třeba „Božena“ tak žluté šaty by nebyly šmrncovní, ale příliš odhalující a paní by byla „diblíkem“ a červené obroučky s červenými nehty by nedodávaly šmrnc, ale byly by znakem typicky české úporné snahy všechno sladit :D
K obrázku:
Bunda je bachratá a boty jsou křuskoidní, i kdyby na fotce byla Anna Wintour v masce. Každopádně paní zcela očividně chce být pohodlně ležérně oblečená, a má to svůj styl, takže proč ne? I když osobně preferuji šaty a lodičky, moc ráda bych tady a na ulicích viděla lidi, kteří vypadají jinak než z reklamy na HaM a Asos. Protože to je totiž taky nuda. Zpátky k paní - všimla jsem si, že je opravdu nádherně nalíčená, má úžasné vlasy a krásné držení těla, a to celý vzhled posunuje na další level. Takže i když se paní neoblékla dle mého stylu, musím uznat, že celkově vypadá hezky, snad se tím někdo inspiruje :)

 
Chari
541 příspěvků 29.09.12 12:37

@Hopskulka Po přečtení diskuze u té žluté paní tomu už vůbec nerozumím.

 
Hanska  30.09.12 08:28

Už jsem se tu chystala k trefné reakci na nesmysl o vždy vyžehlených francouzských ženách a teď už nemusím, napsala jste to přesně. Souhlasím.

 
lightbluemind
12 příspěvků 29.09.12 01:39

Ano, přesně to slovo - uválené - jsem hledala, děkuji. Bunda, boty, šátek nakřivo, ta divná věc na nohavicích (co to, prosímvás, je?)… Ale barvy se mi líbí a přijde mi, že je paní na dobré cestě - rozhodně lepší, než modré džíny a triko. A má hezky upravené vlasy! :-)

 
Chari
541 příspěvků 29.09.12 01:58

Jsou to „jezdecké kalhoty“. Ty divné záplaty slouží na pravých jezdeckých kalhotách k tomu aby zpevnily místa, která jsou při jízdě na koni nejvíce namáhána. U těhle to ale asi bude už jen prvek evokující aristokracii v jezdeckých oblečcích. Aspoň to je teorie ke které jsem došla, když jsem začala potkávat lidi v jezdeckých kalhotách na pražských ulicích.
Yves Saint Lauren v zavedení téhle módy nejede sám tyhle jsou třeba od R. Laurena. http://www.mytheresa.com/…rousers.html

 
lightbluemind
12 příspěvků 01.10.12 21:02

Děkuji za vysvětlení :)

 
Karin
3401 příspěvků 02.10.12 09:06

To na těch kalhotách by bezvadně fungovalo v jezdeckém klubu. Na ulici to působí, mírně řečeno, podivně. Můj první dojem byl: otisk obří rozpálené žehličky. A nesednu si na zadek jenom proto, že je to YSL. Prostě to vypadá blbě. Nesmyslně. Nechápu, proč neoblékla normální kalhoty. A nebo proč nemá jezdecké boty, sáčko, čapku a bičík.
A ta bunda, ačkoliv je taky značková a drahá, vypadá fakt uváleně, jako nějaký vaťák do dílny.
Jo, je super, když někdo může utratit za oblečení desítky tisíc (ano, závidím) a je super, když má někdo pěknou postavu (nota bene v cca šedesáti; taky závidím), ale je naopak strašně smutný, když toho dotyčný/á neumí využít…

 
Chari
541 příspěvků 02.10.12 12:06

Mě připadá paní sladěná, upravená, čistá, hezky namalovaná.. Můj šálek čaje ani cenová kategorie to rozhodně není, ale po tom je mi houby. ;)

 
kocurM
595 příspěvků 10.05.13 12:55
Ýv Sen Lorán

To možná myslel jako oblečení pro profíka - ty záplaty odpovídají tak opičímu sedu prodesionálních žokejů, ale rozhodně ne víkendovému ježdění kohokoliv, včetně aristokracie:-))))))

 
Betty J.
2031 příspěvků 29.09.12 09:36

Šátek nakřivo?! Paní přece není pionýrka…

 
-Anna-
186 příspěvků 29.09.12 16:52

Šmarjá, šátek nakřivo! To si budu muset začít usilovně hlídat… :)

 
Alhambra
861 příspěvků 29.09.12 17:01

Naštěstí umím ještě z Pionýra vázat jedničku! Jsem v suchu.

 
teetee
499 příspěvků 29.09.12 20:43

Chtěla bych se zeptat, zda a hlavně mezi jakými francouzkami se pohybujete??? Ve Francii jsem žila a uvalene tam byly víceméně všechny dámy od učitelek po manažerky. Tedy uválene ve vasem slova smyslu. Porad nechápu, odkud se bere to idealizovani Francouzek. Jistě, jsou chic, ale mmj taky brutální bordelarky atp atp…

 
if5
112 příspěvků 30.09.12 19:26

Po dvou týdnech cestování po francouzské provincii jsem taky hodně ztratila iluze o francouzském šarmu :-(. Každé paušalizování tu prostě kulhá na obě nohy.

 
Fatabuna
148 příspěvků 29.09.12 00:58

Paní ve mně vyvolává dojem, že jde rovnou ze stáje. Sice se přezula, ale vaťák si nechala. A v tašce nese denní dávku ovsa.

 
Punkgirl
58 příspěvků 29.09.12 06:44

No já mwm jak vy, ale mě připadá že paní by vypadala o dost lépe bez toho šátku a bundy. Jinak se mi to docela líbí ;)

 
Alhambra
861 příspěvků 29.09.12 07:54

Co všichni máte s tou neupraveností? Libuše zjevně nejde ani do divadla, ani na pracovní schůzku. Má pohodlné boty a ne lodičky. Má plátěnou tašku a ne kabelku. Proč by nemohla mít volnou ležérní bundu, zvlášt v kombinaci s upnutými kalhotami? Navíc má hezké vlasy, což se u žen její věkové kategorie (s českým jménem) často nevidí.

 
Alhambra
861 příspěvků 29.09.12 08:05

@Ems Elegantního? Čtu dobře?

 
blacken
2320 příspěvků 29.09.12 08:18

Ne, že bych z toho byla nadšená - nelíbí se mi hlavně ty „záplaty“ na kalhotách. Ale mám lehké pochybnosti, že tu některé nějakou Francouzku vůbec kdy viděly a kdyby měly vedle sebe „pravou“ a Libuši, zda by poznaly rozdíl. To by byl inspirativní experiment :-D Spíš pozoruju jakousi idealizaci nedostižného vzoru, kterej ani neexistuje. Paní má moc pěkné a upravené vlasy, je jemně nalíčená, oblečení až dokonale sladěné a čisté. Celkově zajímavá kombinace - troufám si tvrdit, že konečně něco ne zcela obyčejného - a najednou není dost šik :-D Asi stejně jako @Chari navštěvuji jinou Francii :-D

 
Ambre
50 příspěvků 29.09.12 09:39

Taky mám ten dojem. Ve Francii jsem nějakou dobu žila a Francouzky mě rozhodně svým oblékáním nijak nezaujaly, akorát tam člověk narazí na více „výstřelků“ (a rozhodně to nemyslím v pozitivním smyslu). A co se týče „čistého, upraveného, neuváleného“ oblečení, tak to taky žádná sláva nebyla.

 
meerkat
21 příspěvků 29.09.12 10:08

Přesně tak, tyto výkřiky o tom, jak jsou Francouzky vždy upravené jsou často klišé od lidí, kteří tam nikdy nežili. Copak všichni Češi kradou, všichni Němci jsou punktlich apod.?

 
Oveeec
1368 příspěvků 01.10.12 12:30

Já jsem třeba ve Francii potkala celkově asi tak tři ženský s podpatkama. Ve škole jsme je nosily asi jenom já a moje česká spolužačka:)

 
kocurM
595 příspěvků 10.05.13 12:51
Nikdy jsem si Francouzky

Nespojovala s upraveností, ale naopak s jakousi nedbalostí, byť elegantní a nápaditou, svetry po milenci, jetými, ale zajímavými kusy oblečení, s jakýmsi ´flairem´. Myslím, že představa o upravenosti v Čechách vyvstala, pokud skutečně vyvstala, asi vlivem francouzské haute couture. Ale máte pravdu, že většina těchto klišé je většinou nemilosrdně zavražděna skutečností. Když jsem viděla v Praze zájezd francouzských důchodců, byli k nerozeznání od těch českých (bejsky, šusťákovky… a stejné kecy), nedělám si iluze o tom, že mladší část ulice bude tak markantně lepší. Ono elegantní oblékání není ani povinností, ani samozřejmostí a proto tu, pokud tomu dobře roumím, i samo Módní peklo je.

 
Akitaken
4960 příspěvků 29.09.12 08:21

A jé, paní není krásná dvacítka ze zahraničí, tak už to tady jede :-P

Já bych za sebe zrušila tu kabelu, i když mě fascinuje, jak dobře ladí s kalhotami a ten jezdecký „look“ kalhot, který působí rušivě.
Můj styl to sice není, ale určitě bych se za ní ohlédla. :-)

 
Jetthro
1129 příspěvků 29.09.12 08:32

Barevne hezky, ale ta bunda vypada jako by byla spis manzelova..vim ze je to asi ucel ale me se to nelibi :/ jinak pekne.

(A opet se potvrzuje moje domnenka o omezenem reviru lovce! :D)

 
viera666
957 příspěvků 29.09.12 09:10

Predstavujem si to bez bundy, satky a s vysokymi kozenymi jazdeckymi cizmami a bolo by to o level vyssie. Na cervene to nie je, na zelene urcite tiez nie. Nedavam nic.

 
sarah123
2137 příspěvků 29.09.12 10:34

Nebylo by to o level vyssie, ale naprosto typicka obycejna blogerska uniforma. Gratuluji k zabiti inspirace.

 
viera666
957 příspěvků 29.09.12 20:24

Sorry, ale na to aby som zabila inspiraciu, by tu najskor nejaka musela byt :-). Inak vidim tu milion verzii slimiek, milion verzii satociek, milion verzii farebnych nohavic. Kde je tu aspon jeden jazdecky oblecek, kedze je to taka uniforma? Toz len otazka :-)

 
Ems
1482 příspěvků 29.09.12 09:15

@Alhambra přesně tak to bylo- byl pozdě večer..:D
Každopádně ano tohle není žádný ležérní outfit a paní, možná také kvůli věku vypadá lehce elegantně, elegantní není jen lodičky-psaníčko-kostýmek. Ten šátek, svetr a tak z toho dělají něco sice jen lehce ale i tak elegantního. A ten dojem mi kazí to co tu někdo už řekl…
Mně se líbí, že se paní snaží nehodnotila bych to špatně…jen říkám že přesně ta upravenost, neuválenost tomu chybí…

@Chari vyčíst uválenost, no možná to nejde perfektně ale z fotky minimálně poznáte že šátek je nakřivo, bunda taky.

@blacken @Chari tak nevím kde se pohybujete, a samozřejmě sou extrémy i tam ale mě se fakt málo často stává že by byly neupravené, a to že tam trávím nějaký čas…

 
Gal
13 příspěvků 29.09.12 09:45

Bunda a taška to dělají strašně neforemné a paní to zbytečně „postaršuje“. Barevné sladění se mi líbí.

 
Betty J.
2031 příspěvků 29.09.12 09:52

Můj soukromý názor je, že paní se záměrně oblékla ležérně (nebo sportovně), protože nejspíš vyráží strávit volný den mimo město. V tašce zřejmě nese za tím účelem nějaký proviant. A ad bunda nakřivo: nikdy se nikomu z vás nestalo, že jste si přehodili kabel(k)u přes rameno a rozepnutý svršek se kvůli tomu poněkud posunul?

 
Oveeec
1368 příspěvků 01.10.12 12:32

Přesně! „Paní, vy máte bundu nakřivo! Proboha, upravte si to, ženská, takhle jste strašně neinspirativní!!!“ :D

 
iveta_zla
512 příspěvků 29.09.12 10:02
Super!

Krásné, ležérní stylové. Ty kalhoty bych brala hned.

Z komentářů si nic nedělejte. Prostě vybočujete a nosíte něco trochu jiného, než na co jsou tady paní zvyklé. Já mám tento styl ráda a tleskám!

 
Silver-Edged Axe
299 příspěvků 29.09.12 10:13

Místo bundy bych volila projmuté sako. Tato bunda působí pytlovitě.

 
razorblade  29.09.12 10:31

Me se to moc nelibi, pusobi to na me humpolackym dojmem

 
Mylady2
12409 příspěvků 29.09.12 11:30

Otřesné boty a hnusná bunda. Jinak všecko pěkné;-)

 
GreatSusan  29.09.12 12:16

Mne se libi, jak je pani upravena (oblicej a vlasy), obleceni hezky ladi barevne, ta bunda a boty nejsou uplne idealni, ale tipuju (podle tasky), ze pani jde nakoupit nebo zarizuje bezne pochuzky a nejde do divadla nebo do kancelare - takze ma pohodlne (a slusne a mestske) boty, ne tenisky a pohodlnou bundu (ktera je porad na vyssim levelu, nez obvykle videne lyzarske ubory) - za me dobry. Krome toho nelze vyloucit, ze byla nebo se chysta skutecne jezdit na koni - v tom pripade by tomu obleceni vubec nebylo co vytknout.

 
merunka89  29.09.12 15:07

Bud jsem slepa a nebo nevidim. Ale uz ponekolitate zde ctu, jak je pani upravena, jak ma pekny make-up a upravene vlasy. Bohuzel ja nevidim zadny make-up a upravene vlasy uz vubec ne, upravene vlasy by nemely roztrepane konce. A ted do mne:-)

 
merunka89  29.09.12 17:51

Tak ted si schvane spocitam kolik odbornic zde z fotky poznalo krasne upraveny oblicej a krasne upravene vlasy, at vim kolik cervenych raminek jeste vyfasuju :-)

 
uu  29.09.12 12:29

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 12:53

 
Substantia nigra
144 příspěvků 29.09.12 12:53

Bunda je taková neforemná a kazí paní postavu. Nelíbí se mi taky ty „ozdoby“ na kalhotách (ale možná je to mým mateřským postižením, evokuje mi to počůrané kalhoty naší nejmladší…), ale paní asi ano, když si je pořídila, nebudu jí za to kritizovat. Barevně je to pěkné. Za mě je tedy poslabší jen ta bunda, jinak mi to na vyřizování ve městě a nákupy připadá praktické a přitom i docela hezké, dám zelené.

 
Cathero
200 příspěvků 29.09.12 13:15

Nějak nechápu ty záplaty či co na kalhotách. Na první pohled jsem myslela, že jsou to mokré fleky:D. Spíš bez ramínka.

 
iveta_zla
512 příspěvků 29.09.12 13:29

Vždyť jsou to jezdecké kalhoty!
Navíc ty záplaty, to je teď dost velký trend…jinde běžný, v čechách opět ignorovaný.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 29.09.12 13:31

Záplaty jsou super, jenom to umístění je poněkud nešťastné…

 
merunka89  29.09.12 15:03

Pokud ty kalhoty imituji jezdecke kalhoty, tak na jinem miste by nemohou.

 
Chari
541 příspěvků 29.09.12 19:10

Mohly by, pravé jezdecké kalhoty je mají ještě v rozkroku a na zadku. :D 

 
merunka89  29.09.12 19:44

Záplaty jsou super, jenom to umístění je poněkud nešťastne…

O tom se ale ja vubec nepru, ja jsem reagovala pouze na vyse okopirovany prispevek, ktery se zmijuje o umisteni zaplat. Dekuji,

 
Oveeec
1368 příspěvků 01.10.12 12:38

Jak to tak pozoruju, většina členek místní módní policie nepozná jezdecký kalhoty. To jste mi pěkný odbornice. Hlavně nezapomeňte zkontrolovat, jestli paní Libuše nemá náhodou nakřivo šátek. Nebo jestli si neměla radši vzít podpatky, že jo.

 
Karin
3401 příspěvků 02.10.12 09:40

Což o to, jezdecké kalhoty by třeba poznaly, ale třeba jim to jaksi neštymuje s tím celkem, který nikterak jezdecky nevypadá. Ty kalhoty s těmi specificky umístěnými „záplatami“ jsou vzhledově natolik výrazné, že je prostě potřeba je umět nakombinovat, aby vypadaly dobře (když už si je člověk chce vzít i do ulic). Ale já v první řadě nechápu, proč má paní Libuše na sobě jezdecké kalhoty, když se evidentně nevynachází v blízkosti stájí. (Jestli jde zrovna od koní, tak se chytám za nos.)
Ať na mě nikdo nechodí s tím, že záplaty jsou teďkonc v cizině děsně in, ale zabedněný Češi to zase ignorujou, když tady vidím, jak by to vypadalo, kdyby Češky vyrazily do ulic v rajtkách… Ale třeba to ani není tím, jestli to má na sobě Češka nebo někdo jiný, třeba je to prostě jenom tím, že některé druhy oblečení se specifickým účelem se hodí čistě pro určité aktivity nebo do určitého prostředí, ale jakmile se ten který prvek začně líbit stádu, tak se z toho udělá trend a dopadá to všelijak. Jako tomu bylo třeba u speciálních horolezeckých kalhot značky Rejoice, jako tomu bylo u gumových pantoflí nebo žabek. A podobně to vidím i s těmihle kalhotami. Můžou vůbec vypadat dobře, i když je žena nakombinuje s nejezdeckým oblečením? Podle mě by outfit měl mít smysl. A můj názor je, že do ulic města nemá smysl oblékat si kalhoty, které mají speciální nášivky zabraňující prošoupání kolen o koňské boky. Mně to připadá jako nosit gumáky, když je slunečno. To je další úžasně nesmyslný trend. Já jen čekám, až si někdo všimne, že lékařky v bílých pláštích jsou chic, a dámy začnou poslušně běhat po ulicích v bílých pláštích, protože to bude trend, a když je to trend, tak ho přece musíme následovat…
Já prostě říkám, že outfit má mít smysl.

 
Oveeec
1368 příspěvků 04.10.12 11:39

To zní sice logicky, ale kdyby se nosilo jenom čistě účelový oblečení, nebyla by žádná móda. Ta taky bere inspiraci odevšad, viz military styl nebo safari…Teď zrovna letí perka, a to jsou jezdecký boty, a jak jsou krásný! Kozačky, nebo teda boty s vysokou holení, taky dřív nosili jenom jezdci, a dneska se asi nenajde ženská, která by je neměla. No jo, je to stádní věc, ale běda běda, když si v zimě někdo vezme místo (jezdectvím inspirovaných)ko­začek účelový pohorky.

 
Karin
3401 příspěvků 10.10.12 13:37

Jak já říkám - outfit má mít smysl. Vysoké boty se hodí ledaskomu, když je zima. Sice je původně nenosili všichni (není to tak dávno, co lidi vůbec běžně nenosili boty), ale má to smysl. Podobně jako gumové boty, když je mokro a bláto. Podobně jako „záplaty“ na jezdeckých kalhotách, abych si neprošoupala kolena o sedlo. Jaký smysl mají, když jdu běhat po obchodech?

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 29.09.12 13:26

@uu @Substantia nigra @Cathero Inkontinenční asociace jsem měla taky, ale bála jsem se to napsat :D Ten vaťák je vážně děsný, nezachrání ho ani fakt, že je z Gantu. Hrozně se mi líbí, jak je paní upravená, má krásný účes, líbí se mi i boty, ale ta bunda… Kvůli ní bez ramínka, bez ní by to bylo zelené.

 
uu  29.09.12 14:04

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 12:53

 
melanka  29.09.12 14:21

Paní je krásně upravená, vzhledem k věku tleskám. Bunda jí ale nesedí, má moc dlouhé rukávy. Obecně tento typ prošívaných bund nemusím, táhnou outfit směrem k německým důchodcům. Líbila by se mi ale na anglickém venkově( myšleno bunda).
Paní bych si představovala ve vypasovaném koženém sáčku nebo bundičce, v koňakové barvě, či hnědé a k tomu boty odpovídající barvy. Svetřík a šátek jsou bezva.

 
LorelaiH.
2999 příspěvků 29.09.12 16:54

@ Rabbit-Heart: úplně jste mi to vzala z úst: bunda mi na první pohled připomněla vaťák - Gant neGant. Tak tašku pryč, do rukou kolečka s ovsem a hurá do stájí za koníčky! :D

 
mescaline
238 příspěvků 29.09.12 15:00

Bunda to kazí, topánky tiež. farebne zladené je to pekne, ale so sakom by to vyzeralo ovela elegantejšie a nie tak neforemne

 
-Anna-
186 příspěvků 29.09.12 16:59

Zdejší averze vůči kvalitním černým mokasínům je překvapující…

 
Mylady2
12409 příspěvků 29.09.12 17:50

@-Anna-
Mám předně averzi k ponožkám do kvalitních černých mokasínů:-)

 
Maravelo  29.09.12 18:19

U mě dobrý… ty rajtky jsou super, taky shánim, ale pro pány to neni zrovna snadný :-/ ono teda ani pro dámy :D

 
Rotor
13 příspěvků 29.09.12 18:34
Pekne

Lovec inspirace, dobry. Tentokrat jsi necihal na modelky a nasel nekoho normalniho. Pani se mi libi. Zeny jejiho veku bud vedi co jim slusi nebo ne… a uz to nikdy vedet nebudou. Evidentne neni prestylovana, necisi z ni urputna snaha o sladenost. Proste zna moznosti sve postavy a neresi blbosti bunda vs. upnuty kabatek. S porovnanim s mou generaci (blizim se k vekove hladine pani) moc libi… na vetsine inspiraci mi totiz vadi prave ta urputnost sladit barvu ponozek s lakem na nehty a jeste dodat vintage a jeste-nevim-co… shodit kalhoty YSL platenou taskou je pravy vtip…

 
Oveeec
1368 příspěvků 01.10.12 12:42

Ta její bunda nemusí nutně znamenat, že to neřeší. Mámina nejlepší kamarádka má právě takovej styl a neuvěřitelně se to k ní hodí (máma mívala taky takovej, ale musím říct, že přesedlala na „elegantnější“, ženštější, a sluší jí to asi víc). Každopádně je to styl anlickýho venkova, jak už tady někdo říkal. Přijde mi to takovej vyšší level, hodí se to na paní Libušina typu a věku. A jestliže si ten svůj styl drží, i když ví, že všeobecně líbivější je elegantní ženskej styl, tak ji obdivuju. Sama to totiž ne vždycky dokážu.

 
blacken
2320 příspěvků 29.09.12 19:49

Ems - no, já nepopírám, byla jsem jen v Paříži. Ale nevšimla jsem si, že by Francouzky chodily nějak zásadněji upravené. Spíš mám dojem, že to tolik neřeší, nejsou tak křečovité a když už je v něčem rozdíl, tak v tom, že to umí nosit. Což z fotky tedy opravdu nepoznám. Ale když se člověk podívá pečlivěji, tak uvidí, že rozhodně nejsou dokonale sladěné a nažehlené. Hlavně je tu nepatrná šance - když připustím možnost, že je rozdíl mezi průměrnou Francouzkou a Češkou - třeba se někteří nemají potřebu pokoušet být za Francouzku, protože to nemají za potřebí :-D

A roztřepené vlasy tam nevidím - naopak místo obvyklého přebarveného chemlonu vidím lesklé a hladké vlasy - netušila jsem, že dobrý účes musí mít tupý sestřih. A pokud není paní nalíčená - ale vypadá takhle nenalíčená, tak je kouzelnice a tleskám.

Není to dokonalé - ale dokonalé to ani být snad nemělo, nechci potkávat na ulici dokonalé modely. Je to prostě hezké a narozdíl od jiných zeleně hodnocených modelů z Inspirace paní má na sobě víc sladěných kusů (nejen šaty) a netrčí jí z hlavy umělá kytka a vůbec mi přijde, že celkem pozitivně vyčnívá.

 
merunka89  29.09.12 20:11

Ja jsem psala neco o tupem sestrihu? Prosim abyste mi nevkladala do ust neco, co jsem nerekla. Dekuji a taky tleskam.

 
Cookies
35 příspěvků 29.09.12 19:56

A mně se to líbí. Paní to sluší. Mokasíny se mi také líbí. Jen bych do nich asi nezvolila černé ponožky. Vyjímečně zde není vyfocená dokonale vypadající slečna okolo dvaceti v sukni, svetříku a lodičkách.

 
blacken
2320 příspěvků 29.09.12 20:22

@merunka89 no, psala jste o střapatých vlasech - a já nevím, které myslíte?

A aby to nebylo střapaté, musel by být účes střižen tupě ne?

 
hrop1
93 příspěvků 29.09.12 21:37

Já tak nějak nevím. Určitě se to vymyká tomu co běžně vidíme na ulicích, tak možná zelené. Na druhou stranu, že by
to bylo až tak inspirativní? Takže bez ramínka.

 
clem
138 příspěvků 29.09.12 23:03

Kromě toho, že má paní trochu dlouhé rukávy se mi to líbí a dávám zelené, a nejlepší jsou na tom ty kalhoty

 
Sibyla
2639 příspěvků 29.09.12 23:36

Což, outfit se mi líbí, je to takový sportovně-preppy styl, ale proč ten smutný výraz?

 
DRW
1240 příspěvků 30.09.12 19:32

Nelibi, nevim proc, ale imitace jezdeckych kalhot s mokasinami a desnou bundou mi jako inspirace nepripada. Dovedu si k tomu predstavit jezdecke boty a bez te bundy.

 
cheap_tuesday
30 příspěvků 30.09.12 20:35

Neříkám, že je to stoprocentní, rozhodně bych změnil boty, možná i bundu, ale tento styl oblékání se mi velice zamlouvá a paní to sekne :) Takže za mě zelená!

(jen tak mimochodem, trochu nechápu, proč by v rubrice „inspirace“ měly být pouze super výstřední a originální kousky - podle mě druhého může inspirovat i naprosto jednoduchý outfit)

 
wiwi
38 příspěvků 01.10.12 08:18

Nemôžem si pomôcť ale tie nohavice ma ubíjajú. Keby sa vymenili za jednoduché, rovno strihané nohavice (v tavej farbe) možno by celý úmysel ležérnej volnočasovej elegancie vyšiel úplne inak.

 
Agrafína
251 příspěvků 01.10.12 09:03

Paní to sluší, ale kdyby se usmála, bylo by to o sto procent lepší:)

 
femmefatale.xxl
26 příspěvků 01.10.12 23:43

Mně se dáma moc líbí, kalhoty především, ofina a mladistvý účes mi připadá nedbale elegantní a vůbec, celé mi to přijde svěží a anglické. Koneckonců prošívaný krátký kabátek Burberry vypadá občas taky j a k o b y ošuntěle.

 
seznam.mih  02.10.12 16:51

Mě je takhle oblečená paní hrozně sympatická. Dávám líbí, protože na mě nepůsobí, že by se snažila obléknout se líbivě, ale přitom nepůsobí jako šmudla a nevzala si zdejší známou uniformu džíny + kecky.

 
ema.d
43 příspěvků 02.10.12 16:53

Tasku by som brala :)
zelenucka

 
NelaAndrt
517 příspěvků 06.10.12 21:26

Moc pěkné. Kalhoty, šátek kolem krku, upravená paní. Za mě určitě zelené ramínko.

 
surabaya
395 příspěvků 10.10.12 11:24

Já tedy jezdecké kalhoty opravdu NE. Něco mi tady nesedí, jako celek mi to přijde divně poskládané a barevná kombinace se mi též nelíbí. Boty, bunda, šátek na roláku - myslím si, že u oblečení hraje dost roli i úprava oblasti kolem krku, což tady selhává.

 
Miluna Mia
194 příspěvků 10.10.12 15:00

Paní má na sobě sbírku značek, ale ve finále to vypadá, že neví, jestli půjde na nákup nebo na koně, tak si vzala od každého trochu. Bunda vypadá jako vaťák do kravína, akorát v modrém. A ten pytel přes rameno, to už chce hodně osobní odvahy.

 
Fialové kafe  11.10.12 19:49

Toto nějak nechápu, paní se chystá na vyjížďku, nebo kam??

 
katchie
2 příspěvky 23.10.12 23:40

Tak toto je super a nechápu převažující záporné reakce!

 
simchi
184 příspěvků 17.01.13 18:09

Líbí, rozumím tomuto stylu. Tady mi vadí asi jen ten typ bot, neladí k tomu a paní se trochu víc topí v tašce - vybrala bych menší, a nejsem si jista barvou, ale to bych musela odzkoušet. ale jinak zelená

 
simchi
184 příspěvků 07.02.13 20:01

Tak to by mně zajímalo, opravdu, co jsem napsala tak hrozného, že to některou z vás donutilo mi dát červené ramínko? k jezdeckým kalhotám patří boty typu „holiny“ - prostě vysoké, pro nás ve městě - kozačky. a ta taška - je prostě veliká a blbě umístěná na rameni - asi má krátký popruh. takže - co je špatně?

 
Hemoda
12 příspěvků 07.07.13 12:25

Ucelený outfit, dámě velmi sedí. Záplaty na kalhotách spolu s knoflíčky dávají kalhotám jezdecký švih. Je pravda, že bunda působí trošku mohutně, ale dáma ji hravě nese.

 
Mattoni02  01.03.15 14:39

Samé velké značky Gant, Laurent ale kabelka mi nesedí, vypadá to, že táhnete pytel králíků… Boty bych také zvolila trochu jiné, jste v pěkném věku, jsou na vás moc babské. A kalhoty sice jsou barevně sladěné ale přijde mi, že vám tento tvar moc nesedí…

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity