pilotDodo 18.06.14 11:10

Vernisáž moderního umění.

  • Zlatý náhrdelník: Klenotnictví Kováříčková

 Váš příspěvek
 
Eden_Prime
3472 příspěvků 18.06.14 11:19

Odkud mate to uzasne sako?

 
corrigan
2631 příspěvků 18.06.14 11:20

Outfit nebudu komentovat, protože mít ho na sobě jiná osoba, byl by asi fajn. Ale prosím vás - nemohla byste se někdy, aspoň někdy učesat? Copak to nevidíte?
Edit: outfit vám sluší, máte úžasnou figuru, ale vlasy to kazí šíleně.

Příspěvek upraven 18.06.14 v 11:28

 
Milli
2523 příspěvků 18.06.14 11:25

Krásný sako, pěkný kraťasy i ten zbytek.
Jen ty vlasy :-(. Do hladka vyžehlený by byly určitě moc pěkný. Takhle to bohužel dost kazí celkový dojem.

Příspěvek upraven 18.06.14 v 11:25

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 11:52

Do hladka vyžehlený zničený vlasy? Děkuji, nechci, to si radši nechám zdravé přirozeně vlnité vlasy, které holt takhle vypadají ;-)

 
Milli
2523 příspěvků 18.06.14 12:02

Tak zrovna na téhle fotce moc zdravě nevypadají. To se mi spíš líbily na tom outfitu na návštěvu babičky, jak byly trochu sčesané dozadu.

 
Betiynka
9 příspěvků 18.06.14 15:09

Sako krásný, zbytek se mi nelíbí, je to hrozně moc černé a ten zlatý náhrdelník to nezachrání.. bohužel vlasy jsou skutečně to první, co jsem si na Vás všimla a jak již bylo řečeno zdravě nevypadají a účes vám nesluší.. nicméně někde píšete, že máte přirozeně vlnité vlasy, ty teda moc nevidím, ale budiž.. já mám lehce vlnité vlasy a pokud si je po umytí, použití kondicionéru a pak balzámu, nechám normálně uschnout a pak je rozčešu, vypadám asi tak jako vy :-( všude to lítá, vlasy jsou hrozně krepaté a nepoddajné, takže mne obvykle stačí po umytí dát trochu gelu a nechat mokré uschnout.. nebo se mi osvědčil olej pro dodání lesku a zvýraznění vln..

 
Shinach
24 příspěvků 19.06.14 12:40

Já bych vlasy taky nežehlila. Zničila byste si je ještě víc, než je máte teď. Spíš bych si nechala u kadeřnice poradit nějakou výživu na vlasy, masku, atd., která by je trochu ozdravila.

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 11:50

@Eden_Prime Tesco :-)

 
Dru
463 příspěvků 18.06.14 11:56

Aaah, to je super, a moc vam to slusi.

 
corrigan
2631 příspěvků 18.06.14 11:56

@pilotDodo no jestli jsou zdravé, to teda nevím, z fotky vypadají přepálené. Nemusíte je hned žehlit či co, stačilo by je aspoň na ven mezi lidi stáhnout gumičkou do culíku. A účes „na pr.del“ (označení z filmu Vážení přátelé, ano) nikdy nikomu neslušel a ani vy nejste výjimka. Takže „ocaď pocaď“ a učesat, slečno.
Edit: a kadeřník by taky jistě pomohl zastřihnutím konečků a tak, ona je to maličkost, ale dost to znamená

Příspěvek upraven 18.06.14 v 12:04

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 12:02

Češu se furt, nebo co si jako myslíte, že se proderu křovím, vyráchám v bahně a pak teprv vyrazím hrdě mezi lidi??? A na fotce ať si vypadaj, jak chtěj, hlavně že v reálu vypadaj dobře ;-) Ten účes „na pr*el“ potřebuju vysvětlit :D

 
Slvinka
21 příspěvků 20.06.14 12:11

Já právě myslím, že problém je to česání :) Mám vlnité až kudrnaté vlasy a když si je učešu, tak je to hrůza… Jak chemlonová prskající hříva :) Nejlepší je si je umýt, ještě mokré učesat a pak je rovnou upravit - já používám pěnové tužidlo… Nebo nechat uschnout a upravit až pak, ale do suchých už prostě „nehrabat“ kartáčem :)

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 18.06.14 12:03

Ty bláho, to je výraz :-D Tím se myslí pěšinka?

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 18.06.14 12:02

Sako je krásné, zbytek kombinace se mi nelíbí. Černá je k vaší barvě pleti a vlasů dost tvrdá, není to zrovna barva, která by k vám šla. Zkuste jiný účes a možná i trochu jiný tvar obrouček - uvidíte tu změnu :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 18.06.14 12:07

@pilotDodo nevěřím vám, že vypadají dobře, protože nemáte vůbec žádnej konkrétní účes, opravdu ne, prostě máte vlasy - jedině ta pěšinka, co tvoří dojem účesu na prdel a ten vám vysvětlím, protože jste mladší generace - ve filmu Vážení přátelé, ano měl herec Lasica dvě dcery - dvojčata, obě holky měly přesně takhle pěšinku uprostřed hlavy a tomu se právě říkalo na prdel :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 12:08

Díky za vysvětlení, aspoň vím, jak tomu mám říkat :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 18.06.14 12:11

@pilotDodo je dobře, že to berete s humorem, nicméně „češu se furt“, jak tvrdíte, ještě neznamená, že jste učesaná ;-)
rozdíl je v učesání se hřebenem a ve vytvoření účesu
tam na té fotce, kde máte dlouhou sukni a topík, máte culíka a hned je to o dost lepší :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 12:21

Přiznávám se všem, že vlasy jsou pro mě citlivé téma - po několika letech práce se mi konečně podařilo z přirozeně lámavých, suchých, krepatících se vlasů s velkým sklonem k třepení se konečků udělat normálně zdravé vlasy, tak jsem teď hodně vysazená na jakékoliv zmínky o jejich špatně kvalitě :D Berte to jako omluvu, pokud jsem v některém z příspěvků zareagovala příliš prudce, děkuji :-)

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 18.06.14 12:53

Snáď vás neporazí, ale pridám sa k vlasovej téme :) ide mi len o to, že keď vám toľko ľudí povie, že to nie je dobré, tak by možno stálo za to sa nad tým zamyslieť. vy si možno poviete, že prečo mi tu každý hovorí, že mám hrozné vlasy, veď mám super vlasy a rodičia aj kamarátky mi vravia že sú skvelé? ale tak tu dostanete objektívnejšie názory (aj keď vyjadrené rôznymi spôsobmi)
prvé, čo mi udrelo do očí bolo, že vôbec sa vám nehodí tá cestička v strede hlavy a ten rovnoramenný trojuholník, čo sa vytvára na čele. čo tak učesať si cestičku na stranu? možno ste to už skúšali a z nezvyku sa vám to zdalo divné, aj keď to možno vyzeralo fajn. a účesy sa dajú tvoriť sponkami, gumičkami, nielen horúcimi kulmamy, žehličkami a pod. ktoré ničia vlasy.
proste hovorí sa Vlasy, koruna krásy a má to opodstatnenie. lebo outfit je celkom zaujímavý, ale všimla som si ho až ako druhú vec.

 
White_Queen
106 příspěvků 18.06.14 13:45

Já chápu, že to asi není jednoduché, ale nezlobte se na mě, to co máte na hlavě nejsou zdravé vlasy.
Ale tady se hodnotí oblečení, tak to necháávám bez ramínka.

 
zelene.oko  18.06.14 16:23

Mám vlasy podobné jako vy, zkuste je po umytí promačkat s použitím nějakého oleje a nechat volně uschnout a nečešte!! Já se klidně přiznám, že si vlasy nečešu vůbec, možná tak 5× za rok. Zkuste to.

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 16:49

Nečesat jsem zkoušela, do dvou dnů jsem měla cuchanice, které se nedaly rozplést a musely se ustřihnout :-(

 
zelene.oko  18.06.14 18:30

Tak učesat večer před spaním a ráno navlhčit, dát trochu oleje a zase promačkat a pak už nečesat…a tak stále dokola :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 18:51

Ok, vyzkouším, děkuju :-)

 
Karin
3401 příspěvků 19.06.14 07:37

Přidávám se, taky se moc nečešu :D Kadeřnice mi to nedoporučila. A cuchanice, které bych musela ustřihnout, jsem nikdy neměla. Myslím si, že pokud jsou ty vlasy skutečně zdravé a mají hladký povrch, tak se nezacuchají, stejně jako na nich třeba neuděláte uzel, protože jak jsou hladké, tak po sobě prostě „kloužou“ a nezacuchají se.

Jinak co se týče přípravků na vlasy, já mám nejlepší zkušenost s kokosovým olejem (k dostání v drogerii). Je to čistá příroda, žádné silikony nebo syntetické vůně, a vlasy to krásně vyživí. Dá se použít jako maska, já to tak intenzivně zase nepotřebuju, akorát si ho občas preventivně vmasíruju do konečků, líbí se mi, jak se to do toho vlasu vstřebává a jak to krásně voní :) (A samozřejmě to zdaleka není jen na vlasy.)

 
Merida
54 příspěvků 24.06.14 04:10

Tady někdo ví, co mluví. Chtěla jsem napsat to samé, co vy a ještě zebra33, mám totiž vlasy podobný. Není to „neučesaný“ a „hrozná kvalita“ je to prostě takový druh vlasů, jen ho slečna ještě neumí upravovat. (Ta pěšinka uprostřed opravdu není lichotivá.) Kdo ty vlasy nemá, nepochopí. Neví, že čím víc se češou, tím větší je to chemlon:D. Kondicionér pro hladký účes je vyloženě směšný a vlasy stejně lítaj a kroutí kolem hlavy, jsou obvykle neskutečně husté a pevné a nepoddajné, ač vypadají křehce chemlonovitě… No a gel na špičku prstu nestačí. Kdo neměl štěstí na dobrou kadeřnici, která mu prozradí a ukáže postup pro to kouzelné "olej/pěna, upravit a HLAVNĚ NEČESAT, tak se s takovými vlasy zbytečně trápí.
Chci jen říct, že drtivá většina populace zná rovné nebo extra kudrnaté vlasy. Vlnité viděli max v reklamě, popř. u osob co už ví, jak je upravovat, takže si myslí, že dokonale ví, jak vypadají vlnité vlasy a mají hromadu keců a vlastní názor na to, jak se o takové vlasy starat… Netuší ovšem, jak kolikrát vypadá ten skutečný a pravý výchozí materiál.

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.06.14 20:19

Outfit je podle mého naprosto super, ale je pravda, že vlasy ten skvělý dojem trochu shazují. Je jasné, že radit, ať si vlasy vyžehlíš, nebo jinak upravíš, když je máš tolik náchylné k poničení, je blbost. Ale nepřemýšlela jsi třeba o výrazném zkrácení? Myslím, že podobný účes by ti moc slušel a ani by nebyl náročný na úpravu… :)

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 20:38

Díky :-) krátit nechci, snažím se je mít delší, proto se tak s nima patlám, abych je spravila, i když mi je dávno jasný, že s krátkejma by byl menší kříž :D Ale přiznávám se, že od té doby, co jsem viděla film Nenapravitelný, sem tam přemýšlím, jestli se neostříhat podle Geneviève Bujold :-)

Příspěvek upraven 18.06.14 v 20:39

 
Karin
3401 příspěvků 19.06.14 07:38

Akorát bez té pěšinky uprostřed… ;-)

 
SagaN  19.06.14 20:54

Vy ale nevypadáte, ani nebudete vypadat jako Genevieve Bujold.

 
pilotDodo
718 příspěvků 20.06.14 13:22

Jako celebrita, kterou postovala Tereza S. taky nikdy vypadat nebudu ;-) Jako žádná celebrita, vždycky to budu já - akorát s účesem inspirovaným někým jiným.

Příspěvek upraven 20.06.14 v 13:25

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 19.06.14 08:50

Ja nebudem súdiť, skúsim ale dať tiež pár konštruktívnych tipov: Ako už bolo spomínané, kvalitný olej do vlasov ich vie pekne uhladiť, aby neboli také rozlietané. A žehliť vlasy nemusíte, stačí ich dať na veľké objemové natáčky, vo vašom prípade vzhľadom na kvalitu vlasov použite čo najľahšie, aby ich zbytočne neťahali. Uvidíte, bude to obrovský rozdiel.

Edit: Pozerám na cestičku, sú to odrasty? V prípade, že ste mali problémy s kvalitou vlasov, tak odporúčam jednoznačne nefarbiť, najmä blond farba silne narúša textúru vlasov a rozhodne im neprospieva.

Příspěvek upraven 19.06.14 v 08:55

 
surabaya
395 příspěvků 18.06.14 12:35

Kvalita vlasů… někomu holt není dáno. Těžko se vysvětluje dámám, které mají husté kvalitní vlasy, že z toho, co roste na hlavě mě, se účes prostě udělat nedá. Znám to z vlastní zkušenosti; jsem ráda, že moje vlasy mi vůbec zakryjí lebku. Ale: začala jsem taky mít přesušené vlasy, a tak jsem si pomohla alespoň tím, že jsem je přestala chemicky barvit. Možná by to pomohlo i Vám - vlasy máte určitě od přírody lepší než já, ale zdravě - alespoň na té fotce - fakt moc nevypadají. Zkuste nebarvit, zastřihnout, nějaký ten kondicionér… mohlo by to znamenat posun k lepšímu.

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 12:48

Díky za pochopení :-) vyvádím s nimi toto: před každým mytím olivovo-mléčná „koupel“, pak na konečky Syoss Beauty Elixir Absolute Oil, šetrný šampon s balzámem a kondicionerem, do polovysušených vlasů opět Syoss Elixir (tohle dvojí použití se ukázalo jako zázračný trik), nefénovat, jen opatrně pomačkat ručníkem, nechodit spát s mokrými vlasy, česat opatrně pouze kančím kartáčem, pravidelně zastřihávat konečky… chvíli to trvalo, ale teď jsou zdravé, na omak heboučké… určitě mám ještě co zlepšovat, to ano, ale ještě tři měsíce nazpátek to bylo hrůza nejen na fotce :D

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 18.06.14 14:07

Ako to je fakt super, že sa o tie vlasy takto staráte. dať do poriadku vlasy je určite zdĺhavý proces. len z vlastnej skúsenosti viem, že dôležitejšie, ako to čím ich ošetrujete zvonka je to, čím ich vyživujete zvnútra. nemyslím syntetické vitamíny, ale celkovo stravu, pitný režim. nie som žiadna šialená propagátorka zdravého bio eko a neviem akého ešte stravovania. ale sama na sebe si všímam, že keď mám obdobie, že sa stravujem zdravšie, tak to hneď vidno na vlasoch, nechtoch aj pokožke. samozrejme, neviem ako sa stravujete vy, možno úplne skvelo a napísala som totálnu zbytočnosť :)

 
Fandy8
33 příspěvků 18.06.14 12:37

Pardon, ale s těma vlasama nevypadáte na max. 20 let, ale jednou tolik.

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 12:41

Jednou tolik znamená dvacet let :D 1×20 v matematickém zápise… předpokládám, že jste mínila „ještě jednou tolik“ :-) (omlouvám se, jsem kombinovaný matematický a češtinářský fanatik)

 
Meow
189 příspěvků 18.06.14 21:24

Bohové…

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 21:33

Ano, bohové vidí, jak se neustále przní čeština…

 
Meow
189 příspěvků 18.06.14 21:41

Tolik řečí a blbých argumentů (z vaší strany)a přitom mají pravdu.

Příspěvek upraven 18.06.14 v 21:41

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 21:58

Bože, vždyť já jenom upravila její vyjádření, aby skutečně vyjadřovalo to, co chtěla vyjádřit… chtěla říct, že vypadám dvakrát tak starší, ale užila špatného obratu a napsala opak, tak jsem jí to pomohla uvést na pravou míru… člověk ovládající češtinu by ji chudáka pochopil úplně opačně, než zamýšlela :-)

 
Grete
797 příspěvků 18.06.14 22:43

No asi ne, protože je to celkem běžně užívaný obrat, kterému většina rodilých mluvčí bez problémů rozumí. Hovorové výrazy nejsou úplně totéž jako matematická rovnice. To máte jako u obratu „větší půlka“.

 
Karin
3401 příspěvků 19.06.14 07:46

Grete - půlka je půlka. (Představte si zadnici - obě půlky stejné.) Když je jedna část větší než zbytek, říká se tomu většina. Výraz větší polovina jsem neslyšela ani v TV zpravodajství, a to už je co říct :-)
Nicméně s výrazem „jednou tolik“ jsem se už taky smířila, je to stažený tvar obratu „ještě jednou tolik“ a každý mu rozumí, i když není matematicky správný. Hovorová čeština holt není matematika a nelpí tolik na exaktnosti.

Příspěvek upraven 19.06.14 v 07:46

 
Grete
797 příspěvků 19.06.14 10:19

Karin, ve zpravodajství to neuslyšíte právě proto, že je to hovorový obrat. Bez ohledu na to, jak se nad moderátory jazykově ohrnuje nos, mají docela přísná pravidla, co do vysílání smí a co ne.
Právě ty hýždě jsou dobrý příkladem toho, že hezká je teorie matematikova, ale zelený je strom lingvistova života - všichni je prostě úplně stejné nemají. Stejně tak je to s rozpůleným nepravidelným tvarem jablka, na dvě části rozděleným lichým počtem bonbonů, nakřivo rozlomenou čokoládou atd. Tam má prostě obrat „větší půlka“ svou komunikační funkci, protože je výrazově úspornější a přitom stejně pochopitelný jako vyjádření „ta část, kde je o bonbon víc“. Matematicky to samozřejmě nesmysl je.

 
Karin
3401 příspěvků 19.06.14 11:49

Pokud tam někde existují nějaká „přísná pravidla,“ tak pouze na papíře. Nebo zpravodajství nesledujete.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 19.06.14 09:55

@pilotDodo aj v slovenčine sa hovorí raz toľko, raz taký starý a pod. a každý vie, že sa myslí dvakrát toľko.. a už aj v maďarčine som to počula, takže nie je to žiadny český fenomén ani prznenie češtiny.

Příspěvek upraven 19.06.14 v 09:55

 
viera666
957 příspěvků 18.06.14 12:50
hmmm,

Neskusite dohora vycesany drdol? Kde nie je objem, pomoze „donut“. Takto je to totiz od krku nadol kostrbaty, ale stale Kill Bill (konkretne GoGo Yubari) a od krku nahor Slunce seno jahody. A ono ten kontrast fakt nic moc.
Inak nahrdelnik pekny.

 
NočníMotýl
189 příspěvků 18.06.14 13:11

Outfit se mi až na ty podkolenky, které vypadají nějak divně s těma botama, docela i líbí, ale na Vás mi nesedí. Mnohem víc by se hodil na někoho o dost výraznějšího, s výraznějším nalíčením a, jak už bylo psáno, s účesem, který by vypadal upraveně. K Vám by se mnohem víc hodily nějaké světlejší barvy, vypadáte tak „jemněji“, až trochu jako šedá myš, takže černá je moc tvrdá. Takhle to vypadá, jako byste smíchala šatník svojí starší sestry a otce, jakožto vysloužilého vojáka, protože jste chtěla být rebel.

 
Karin
3401 příspěvků 18.06.14 13:38

@corrigan : částečně máte pravdu, účas „na prdel“ jí opravdu nesluší, není na to typ nebo na to nemá vlasy, nejsem si jistá, ale nesouhlasila bych s tím, že neslušel nikdy nikomu (pokud tu prdel správně chápu jako účes s pěšinkou uprostřed).
Například moje jmenovkyně Karin Dor: 

Gwyneth Paltrow:

Jana Brejchová:

Megan Fox:
-

Já myslím, že ať jsou ty vlasy zdravé nebo ne, zdravě nevypadají, aspoň na fotce, a kadeřnický zásah by jim určitě prospěl, zkrátka nevypadají udržovaně. A když pominu brýle, které má pilotDodo v plánu na podzim, tak by určitě stálo za to i nechat si poradit s líčením. Ale buďte, Dodo, ráda, že jste krásně štíhlá, to je nejcennější základ, protože nadváha nebo obezita se řeší podstatně hůř než vlasy nebo mejkap (aspoň z mého pohledu) :-)

 
White_Queen
106 příspěvků 18.06.14 13:55

Tak rozdíl je hlavne v tom, že všechny zmiňované mají krásné zdravé vlasy :) (Megan Fox je fakt závidím :D)

 
Anushka
79 příspěvků 18.06.14 14:02

Kdyz jsem opet schovala hlavu, tak jsem vam dala zelene :))

S vlasy s vami soucitim, me telo po porodu nejak rezignuje a jemne hladke vlasy vypadaji jak po zasahu bleskem, nekdy mam chut hodit se do plesata :cert:

 
Fyre
135 příspěvků 18.06.14 14:13

Podle mě nejlepší outfit od vás.. i když asi tohle nebude úplně váš styl. Pro mě inspirativní určitě, protože se na takové nadkolenky chystám už dlouho.) a vlasy nehodnotím, jde mi o outfit jako takový, který bych si dokázala představit třeba na sobě ne jen konkrétně na vás, tak to nebude rozebírat jako celek.. vím jaké to je.. tady prostě nikomu nic nevysvětlíte.. ehm třeba, že máte odrosty proto, že si necháváte odrůst vlasy a tak. D…často je s vlasama trápení ať děláte, co děláte.)

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 14:44

Děkuju :-)

 
Zebra33
2038 příspěvků 18.06.14 15:04

Ohledne vlasu radim (uz ponekolikate) zabrousit do diskuze Vlnite a kudrnate vlasy. To, co mate na hlave, jsou rozcesane vlnite vlasy. Cesat tento typ vlnitych vlasu za sucha, je ta nejvetsi blbost, jakou muzete udelat, protoze at jsou sebezdravejsi, jdou tim rozcesanim do krepu a vypadaji proste blbe. Btw nevim, jestli mate vlastni barvu nebo odbarvujete, ale jestli je b) spravne, tak z vlastni zkusenosti radim o neco ztmavit, protoze se ty vlasy tak rychle nevysusuji a nekrepati tak rychle.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 18.06.14 15:06

Nejdřív k tématu :-) myslím, že to je nejvíc slušivý model, který jste tu doposud dala (sice bych vyměnila boty a nějaké drobnosti, ale nešť, je to na vás fajn).

ale…dovolím si vlasovou poznámku. i když chápu i vaši citlivost na téma vlasy, protože já jsem na poznámky na ty svoje extrémně alergická (kdo to na hlavě nemá, ten prostě nepochopí), stejně to risknu.
navrhla bych pár věcí:

  • nečesat suché. nikdy. právě to podle mě působí ten krepatý vzhled. rozčesat mokré a nechat už tak, upravovat jen prsty, jemně roztřepat a namačkat k hlavě.
  • nevím, jestli vámi chválený syoss je z dlouhodobého pohledu dobrá volba, protože tento typ kosmetiky problémy jen skrývá, neřeší. mně se skutečně osvědčil kerastase na jemné vlasy (zelená řada). je sice dražší, ale aspoň na prostřídání ho můžu doporučit. objednávám ho na feelunique, když mají nějaké akce, vyje tak asi nejlevněji.
  • česat vlasy do nějakého účesu a prostě je pokud možno nenosit rozpuštěné. taky bych chtěla máchat rozpuštěnou hřívou, ale nebylo mi dáno, tak to prostě nedělám. sčesané vlasy méně mechanicky trpí a hlavně mnohem líp vypadají. místo několika umaštěných pramínků nalepených na čele mám sice nudný, ale upravený účes. ve vašem případě místo svatozáře kolem hlavy.

je fakt škoda na tom nezkusit ještě nějak zapracovat.

 
kayav  18.06.14 15:24

Souhlasím. taky se přimlouvám za používání kvalitnější kosmetiky, drogeriové péče nikdy nebudou tak dobré, jako ty profesionální. Za sebe mohu doporučit Loreal Professionnel absolut repair šampon+maska, není to zas tak drahé a opravdu to funguje.

 
Belauh
30 příspěvků 19.06.14 11:16

Neznám více individuálnější záležitost než je vlasová kosmetika :) Mně osobně se po vystřídání opravdu drahých značek osvědčil na kudrnaté krepaté vlasy šampon Balea z DM. Má oranžový obal, je bez silikonů a nejideálnější je kombinovat ho i s kondicionérem a sprejem. Ohlasy na internetu jsou skvělé a chválí jej i odbornice s vlasy po zadek na webu dlouhevlay.cz. Stojí okolo 40-50Kč. Další skvělá věc je za mě regenerační řada s obilnými klíčky od české značky Bione http://www.bionecosmetics.cz/…reatin-obili. Stojí do 80Kč a mají ho V Tetě. Obal je teda jedna velká katastrofa, ale jinak super :)

Já se obávám, že u pilotDODO je na vině barvení. To se pak může olejíčkovat o sto šest, ale ta blond je velmi agresivní a nevypadá kvalitně dělaná. Radila bych přetrpět to a nechat vlasy odrůst anebo ostříhat. DO roka do dvou jste na podobné délce a s kvalitními vlasy.

 
surabaya
395 příspěvků 20.06.14 08:26

S vlasovou kosmetikou značky BIONE mám taky velmi dobré zkušenosti. Téměř zázračným objevem pro mě jsou jejich kondiconery. Pozitivní efekt jsem na svých jemných vlasech opravdu zaznamenala, navíc za příznivou cenu.

 
LadyPineapple
18 příspěvků 18.06.14 15:06

Outfit se mi líbí, sako je skvělé! Souhlasím ale s názory, že k takto výraznému oblečení by to chtělo trochu make-upu, černé linky, řasenku a bude to ještě o level výš :)

 
Adel.Zofkova
43 příspěvků 18.06.14 15:26
  • Vlasy nevypadají zdravě
  • Je to tak jak říká @Jiná Realita. Pokud máte vlnité vlasy, za sucha je nečešte. Mám sama vlnité až kudrnaté vlasy a češu je maximálně hned po umytí a pak už jen upravuji prsty. Když se rozčešou, je z nich právě to rozlítané chmíří, co máte na fotce.
  • Zkuste zapracovat na líčení. Nějaké jaké dotvoří Váš styl.
 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 15:30

Jak z tak nedetailní fotky dokážete rozeznat, jestli jsem nebo nejsem nalíčená? :D kupříkladu ta řasenka, černá linka… když z očí jsou vidět takový dvě tmavý tečky a brejle…?

Ps: Mám komplet líčení: make up, stíny, řasenka, linka, rtěnka…

 
NočníMotýl
189 příspěvků 18.06.14 19:21

No, nalíčená být sice můžete, ale není to vidět, vypadáte v tom hrozně nevýrazně a ztraceně. Třeba nějaká sytá, výrazná rtěnka by to hodně zvedla.

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 19:34

Rtěnka byla tak krvelačná, že když jsem vylezla z koupelny, rodina se opravdu polekala :D Trochu jsem ji pak ztlumila, ale o moc to nebylo - aspoň si mě lidi opravdu všímali :D Ale fotka je focená hodně z dálky (dost jsem ji ořízla), detaily tam prostě znát nejsou - což obvykle lidem dojde, když se zadívaj na takový typ fotky a ty detaily si nedomýšlej…

Příspěvek upraven 18.06.14 v 19:34

 
Karin
3401 příspěvků 19.06.14 07:49

Tak se někdy nechte (pro náš klid) vyfotit zblízka :-)

 
červená jahůdka
121 příspěvků 18.06.14 19:25

Myslím, že obecně je pod brýle (a zvlášť vyšší dioptrie) potřeba líčit oči o něco výrazněji, protože brýle hodně zkreslují… z fotky to opravdu nejde poznat

 
Vroony
59 příspěvků 18.06.14 18:06

Dala jsem zelené za oblečení, které se mi moc líbí. Ale jinak si nemůžu pomoct, mám dojem, že konkrétně k vám se nehodí.

 
červená jahůdka
121 příspěvků 18.06.14 19:20

Oblečení zajímavě zkombinované, ale jak už se přede mnou vyjádřilo víc pekelnic, vlasy jsou korunou krásy a upravený účes by to oblečení určitě pozvedl o něco výše, třeba jen stáhnout vlasy do drdolu… pokud nosíte rozpuštěné, moc se přimlouvám za nějaký přiměřený kadeřnický zásah, který dodá účesu nějaký tvar a bude vám lichotit k obličeji, možná i trochu změnit odstín, aby vám šel více k pleti a nevypadala jste s prominutím tak vyblitě… neberte to prosím zle, sama jsem si s vlasy prošla různými změnami jak barvy tak i kvality, ale když člověk najde to, co mu sluší, vypadá to v celkovém vzhledu o 100 procent lépe :)

 
Suya
80 příspěvků 18.06.14 19:26

Oblečení je moc hezký, taková drsná lolita, od vás se mi to asi líbí nejvíc ze všeho, co jsem tu kdy viděla, ale jinak se přidávám k ostatním, že mi to kazí vlasy - jsem ale výjimka, nepřijde mi, že dojem kazí kvalita vlasů, ale ta očividně peroxidová blond, kdy máte u hlavy trochu jiný odstín než na konečkách. Když válčíte s kvalitou, proč peroxid? (omlouvám se, jestli už jste to někde vysvětlovala)

 
Friday_evening
39 příspěvků 18.06.14 19:40

Na vlasy pomáhá čaj z kopřiv :)a nebarvit…

 
hell-no
177 příspěvků 18.06.14 19:40

Já se taky tedy ještě přidám k vlasům: co je zkusit narovnat keratinem? Stáhne Vám tu rozcuchanost a ještě k tomu je ozdraví. Jinak outfit se mi, až na boty, které vypadají hrozně „teniskově“, líbí moc.

 
pilotDodo
718 příspěvků 18.06.14 20:02

Díky, poohlédnu se po kadeřnictví, kde ho nabízejí :-) boty jsou oxfordky na podpatku

 
Markymar
94 příspěvků 18.06.14 20:40

Já bych měla taky zničený vlasy, kdybych je odbarvovala, tak se na to vykašlete a budete mít aspoň přirozenější barvu než tuhle žluťákovou rádoby blond.. A k tvaru účesu, co když si ty vlasy učešete do drdolu a s pěšinkou na straně? Nebo nahoru bez pěšiny? Ke změně tvarů obroučků se přidávám.. Oblečení super! :)

 
elte
4 příspěvky 18.06.14 21:01

Ahoj, mam presne take iste vlasy, resp. kvalitu aj farbu. Kadernicka mi ich striha tak ze spodne su kratsie ako vrchne, vpredu siahaju ku brade a postupne su dozadu trochu kratsie. Ked si ich umyjem rozcesem ich, v rukach pomačkám s trochou gelu, OUT of Bed od Loreal, modelacny krem, ktory trochu ztuzi a nie je kremovy nenechava vlasy mastne, fakt je super. No a vlasy jemne pomackam a necham vyschnut. Potom ich do dalsieho umytia necesem vobec, inac by som mala na hlave to co vy. Takto mi to vydrzi pekne tri dni, ked tak si precesem len rukami ale ani to nie je velmi dobre. Takze mozno ich mate take prave preto ze ich stale cesete. Skuste to raz takto ja ma vdaka tomu pekne kucery. Ako vravim, keby som na sucho ucelasa mala by som presne to co vy.

 
elte
4 příspěvky 18.06.14 21:07

Odporucam presne na Vase vlasy, naniest na ruku jemne a pomackat umyte vlasy namokro. a NECESAT. Modelacny vlaknity krem. (nemastí, ani nema konzistenciu kremu)

Příspěvek upraven 18.06.14 v 21:09

 
Grete
797 příspěvků 18.06.14 21:21

Oblečení se mi líbí moc, podtrhuje figuru a zároveň je hodně osobité.
U účesu si myslím, že by stačilo málo. Kdybyste si stáhla dva culíky po stranách, bude to retro fór k retro sáčku a zas o trochu zajímavější.
A mám takový dojem, co se týče barvy vlasů: myslím že by vám víc seděla nějaká, která je bližší vaší přirodní (což bude asi tmavá plavá). Když si vás představím se světlounce hnědými vlasy (ideálně studený odstín), úplně vidím, jak se vám najednou kontrastně rozzáří obličej, který tahle žlutá spíš potlačuje a vysává. Berte to jen jako názor, možná mám bujnou představivost nebo jsem úplně mimo.

 
žlutá růže  18.06.14 22:57

Teda vy dneska dostáváte sodu, až je mi vás líto.
Oblečení tak jak je, se mi nelíbí. Ale sako v jiný kombinaci musí být moc hezký.
Co se týká účesu, tak bych byla taky pro nějakou menší úpravu. Něco jako na fotce, kde máte ty romantický šaty, tam vám to moc slušelo. Co já bych dala za aspoň trochu vlnitý vlasy!!

 
Jirkátor
1514 příspěvků 19.06.14 05:38

Tak Vaše vlasy jsme tu probrali a teď možná zase na chvíli k Vašemu oblečení.
Nevzpomínám si, že bych někdy na někom viděl takovéto podkolenky a líbilo se mi to. Až Vy jste mne dnes přesvědčila, že to může vypadat i dobře. Dokonce hodně dobře. Z Vašich dosavadních outfitů Vám tento sluší, alespoň podle mne, nejvíc. Ta červená ramínka máte spíš za vlasy, než za oblečení.

 
Betty J.
2031 příspěvků 19.06.14 07:02

@pilotDodo: obrat „jednou tolik“ vznikl zkrácením vyjádření „ještě jednou tolik“. Asi se budete muset smířit s faktem, že v tomto případě jednou tolik a dvakrát tolik je v češtině totéž. Takových matematických lapsů se dá najít povíc - stejně nesmyslné z hlediska zobrazení do odpovídající číselné množiny je třeba „osmkrát méně“ míněno jako osmina.

 
pilotDodo
718 příspěvků 19.06.14 08:19

Není to totéž, viz cvičebnice češtiny Cvičení z českého jazyka v kostce

je zde cvičení: „opravte nesmyslná tvrzení“ a jedním z nich je i „přivezli nám jednou tolik přesnídávek"…
Hovorovou češtinu neřeším, sama zde občas použiju i nářečí, ale tohle se zrovna na ubohou hovorovou češtinu házet nemůže. Neřešila bych to tady tak vehementně, kdyby v tom zatím VŠICHNI, koho jsem to slyšela použít (kamarádi, TV, co je nejhorší - i někteří učitelé), neudělali chybu.

Edit: Právě mi bylo bohemistkou přes SZ vysvětleno, že už se to fakt počítá do hovorový češtiny. Vzdávám se, ale coby matematika mě to štve hodně :D

Příspěvek upraven 19.06.14 v 08:54

 
Betty J.
2031 příspěvků 19.06.14 12:57

Mě, ani jako vystudovanou matematičku, to neštve, protože vím, jak se tento obrat v jazyce objevil.

 
pilotDodo
718 příspěvků 19.06.14 13:56

To máte dobrý na nervy :-) táta je profesor matiky a fyziky a vždycky má cholerický záchvat, za tenhle obrat by nejradši ukřižovával :D

 
Dahllie
2222 příspěvků 19.06.14 07:11

Mám vás zaškatulkovanou jako tu, co ráda lolitky a podobně. Proto jsem si při prvním pohledu říkala, že dáma si zapomněla vzít sukni s honzíkem a ukázala se nám v negližé. Ale jak je to nesourodý, tak to je vlastně zajímavý. To sako je super.

 
corrigan
2631 příspěvků 19.06.14 07:55

@Karin jó fakt jim to sluší, máte pravdu :-)

 
Pirek
6768 příspěvků 19.06.14 10:41

A mně se to líbí kompletně, máte v tom nebeské nohy! A ten náhrdelník je také skvělý :)

 
Betty J.
2031 příspěvků 19.06.14 14:58

@pilotDodo: pokuste se tatínkovi vysvětlit původ této jazykové pikantérie, ničit si zdraví kvůli takové věci nestojí za to - jistě mu ke zvýšení krevního tlaku budou stačit vzruchy vyvolané žáčky poškoláčky…

 
pilotDodo
718 příspěvků 19.06.14 15:09

Původ zná, podle něj to neomlouvá :D po vysvětlení od odborníka přes SZ to já osobně přestanu řešit (v neformálním projevu) :-)

Příspěvek upraven 19.06.14 v 15:09

 
SagaN  19.06.14 20:59

Tedy… dost jsem se lekla.

Ta černá z vás dělá mrtvolu, a děsivý dojem ještě zdůrazňuje krvavě rudá rtěnka :-)
Rukávy saka jsou vám dlouhé, naopak v těle to zase vypadá, že ho nedopnete… navíc je to celé takové zválené, a boty odřené (špinavé?) a nepěkné.
Fakt horror.

 
pilotDodo
718 příspěvků 20.06.14 05:57

Sako není určené k zapínání, nemá knoflíkové dírky (ani zašité), popravdě bylo v obchodě vedeno jako zde tak oblíbené bolerko :D

 
corrigan
2631 příspěvků 20.06.14 09:10

@pilotDodo teda můj manžel učil matematiku a fyziku, ale že by takhle vyváděl, když něco vysvětluje synům, to fakt ne, možná by se měl váš tatínek trochu uvolnit, ne? svět přece nestojí na tom, jestli je něčeho jednou víc nebo ještě jednou víc :-D

 
NočníMotýl
189 příspěvků 20.06.14 10:56

A nechce se Váš manžel někdy přijít podívat zpátky k nám na fakultu? Mohl by domluvit některým našim přednášejícím, u nichž se občas člověk u zkoušky bojí, aby nemusel volat záchranku, když se něco nepovede ;-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 20.06.14 13:20

On je to děsný cholerik (mám to po něm :D ), umí perfektně vysvětlovat a bere všechno hodně do hloubky, aby člověk pochopil principy a nemusel se nic šrotit nazpaměť, ale stejně jsem se snažila všechny svý problémy s matematikou vyřešit svépomocí či pomocí internetu a šla za ním až v nejvyšší nouzi, protože se u toho vždycky hrozně rozčiloval :D ale výsledky měl úžasné i k němu dost chodili lidi soukromě a zachránil takhle hodně vyložených matematických „tragédů“ :-)

 
monel
648 příspěvků 20.06.14 13:30

Oblečení se mi celkem líbí, má to nápad, ale vaše vlasy potřebují prostě nůžky a nějaký střih- i když si je necháváte dorůstat, chce to srovnat. z vlastní zkušenosti bych vám doporučila ofinu sestřiženou ke straně, nejlépe to pasuje k brýlím a vlnité vlasy se tak dobře udrží v požadovaném tva­ru.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 20.06.14 15:36

Jednotlivé kousky oblečení jsou fajn, ale takto zkombinované se mi na vás naprosto nehodí. Takto na mě působíte jako přerostlá mažoretka, nebo sexy průvodčí…:-)
Jste takový spíše romantický typ, třeba kraťásky by se mi líbily s bílou halenkou, nebo naopak sako k šatům. Máte tak krásnou postavu, že můžete kombinovat i to, co by si jiné dámy dovolit nemohly, ale podle mě bohužel zatím „střílíte vedle“.

Příspěvek upraven 21.06.14 v 09:41

 
vias
441 příspěvků 20.06.14 21:24

Mně se to oblečení líbí moc, hlavně v kontextu té vernisáže moderního umění. Úplně Vás mezi těmi obrazy (nebo čímkoliv) vidím. A ty vlasy bych zastřihla, ono je na nich vidět, že se o ně staráte. Ale někdy to prostě nestačí, člověk je limitovaný jaksi genetikou a vlasy od určité délky začnou slábnout (to se může měnit v závislosti na výživě, barvení atd.) a ty konečky pak nevypadají dobře. Ani vlasy Gwyneth, co tu někdo postoval, mě moc nepřesvědčily, ty slabé konečky prostě nevypadají hezky, i když na ně určitě používá tu nejlepší péči (možná to má tak sestříhané i schválně, ale mně se to nelíbí). Myslím si, že ten účes Genevieve, co jste tu navrhovala, by Vám velmi slušel.

 
pilotDodo
718 příspěvků 20.06.14 23:06

Děkuju, jste milá :-)

 
Stuclinka
166 příspěvků 22.06.14 21:02

Já bych taky stříhala. Nakrátko. Byla byste šik. Udělala jsem to tak před deseti lety a teď už mám zase vlasy do půl zad. Dlouhé vlasy jsou fajn, ale když to nejde, tak nemá cenu to hrotit. A patka s pěšinkou na straně… fakt byste byla Femme Fatale. Za oblečení jsem dala zelené.

 
corrigan
2631 příspěvků 23.06.14 09:04

@NočníMotýl myslím, že učit by už nechtěl. Chápu, o čem mluvíte. Já dělám na lékařský fakultě a když k nám choděj na zkoušky, vždycky ty chudáky musím uklidňovat, že naši profesoři jsou hodný a je fakt, že jsou. Ale stejně těm ubožáčkům vysílenejm rozdávám čokoládky a vařím čajíčky, aby se nezhroutili, než to udělaj. Ať se hroutěj potom. :-D

 
Adeena
1204 příspěvků 23.06.14 11:24

Líbilo by se mi to více bez nadkolenek, ale i tak dávám zelené.
A popravdě jsem poněkud znechucena tou debatou nad Vašimi vlasy - ne každému je dáno mít husté lokny do půli zad, ale to není důvod Vás zavalit výčitkami na tři stránky. Vlasy máte evidentně umyté, já vidím, že jste i učesaná, tak oč jde.

 
monel
648 příspěvků 23.06.14 12:50

@Adeena …každému není dáno mít styl, nahá nejste, oblečení máte vyprané, tak oč jde?

 
aerofrog
304 příspěvků 23.06.14 15:57

Nějaké šik kratší mikádo, abyste hlavu doladila k jinak velice šik tělu? Pokud jde o outfit, na váš světlý typ (andělská blond k tomu) mi ta černočerná přijde zbytečně tvrdá…

 
Adeena
1204 příspěvků 23.06.14 16:42

@monel Ok, kritizujte tedy styl a vkus, ale rozebírat v x příspěvcích, co má pilotDodo dělat, aby kvalita jejich vlasů (kvalita! nikoli úprava) neurážela vkus čtenářek, mi přijde trochu netaktní.

 
monel
648 příspěvků 23.06.14 17:13

Tady jsme ale na ostrým a netaktním Pekle..

 
monel
648 příspěvků 23.06.14 17:15

PS prostě to, že má někdo umyté vlasy a že se ráno česal, je na Peklo trochu málo, tady jsme někde jinde- a teď je celkem tolerantní období, bývalo to tu mnohem ostřejší

 
Adeena
1204 příspěvků 24.06.14 09:12

@monel Víte, já jsem toho přesvědčení, že kdo se chová jako buran na Pekle, chová se tak i v reálu. Tím bych to uzavřela.

 
kocurM
595 příspěvků 29.07.14 19:24
Ad VLASY:

@pilotDodo

Ad VLASY: takovouhle strašlivou krepatost vlasů mi kdysi dávno způsobila jedna hodně nepovedená trvalá. Byla jsem z toho strašně smutná a pomohla mi až jedna kamarádka, která měla suché kudrnaté vlasy, které se jí kolem hlavy vždycky rozlítaly tak, že ji všichni popisovali jako ´tu s velkejma… vlasama´. Poradila mi smíchat pořádný kus kondicionéru (třeba Palette Vital) s olejem (třeba slunečnicovým), po umytí vetřít hustě do vlasů, obalit igelitem, ručníkem, vyspat se v tom, ráno pořádně umýt a zopakovat to třeba několik nocí za sebou. Asi za týden jsem sice musela měnit povlečení, ale vlasy byly skutečně skoro jako dřív.

 
Vampiredance
3 příspěvky 28.01.15 20:33

Mně se to celkově líbí :). Teda až na boty, ty mi k tomu přijdou takové obyčejné. A nemyslím si, že by to bylo „moc černé“.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity