Dru 23.06.14 12:35

  • nausnice & naramek: darek

  • satek: darek

  • taska: usila maminka

  • overal: Topshop

  • boty: Next

 Váš příspěvek
 
euridike
1337 příspěvků 23.06.14 13:28

Tak o ten šátek a náramek ve stylu Dia de Muertos bych se uměla postarat… :) Ale s tím overalem si prostě nerozumějí… :(

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 23.06.14 13:37

Šátek a náramek se nehodí k overalu.

 
Adel.Zofkova
43 příspěvků 23.06.14 13:58

Jak psychedelické :)

 
Betty J.
2031 příspěvků 23.06.14 14:05

Veselé ježibabky, veselé lebky a nešťastní netopýři vzhůru nohama - to je e litl cu fíl (pokud se tedy nejedná o tématický oděv k nějaké speciální události typu besídka v mateřské škole nebo noční let na Petrovy kameny).

 
viera666
957 příspěvků 23.06.14 14:52
hm,

VSETKY prvky vasho oblecenia su velmi „tazke“ a vyrazne, to som teda uz davno nevidela. Vsetko sa to navzajom mlati a pyta si pozornost, nie je tam absolutne nic na uzemnenie.
Ovaral - ok, aj ked teda nelichoti vam velmi. V ziadnom pripade by som ho vsak nekombinovala s tym opaskom ani topankami. A samozrejme ani so zbytkom. Opasok ano, ale tenucky, nejaky farebny.
Satka, taska, naramok - trosku mi to pride ako z Dracika, alebo All Toys :-D. Ale tak ok, ked je libo vesela recesia. Ale k jednoduchemu obleceniu, kludne farebnemu, ale urcite nie vzorovanemu.
Topanky - no, nie ste pubertacka, ale na taketo ste podla mna este stale prilis mlada :-D

 
Dru
463 příspěvků 23.06.14 15:04

Boty nejsou dobre videt, ale jsou sedo-stribrna verze tohohle: 

coz mi mlade prijde dost.

 
JarkaJ
285 příspěvků 23.06.14 16:45
módní peklo

Je to na správných stránkách, to je módní peklo. Pro mě jsou boty jediným normálním kouskem.

 
Chany
871 příspěvků 23.06.14 17:06
Hm

Vidím pomyslnou rvačku mezi vzory. Buď jedno, nebo druhé - k sobě to absolutně nejde.

 
kayav  23.06.14 17:13

Ja bych k tomu podotkla snad jen to, ze vam nesedi barva makeupu. Zbytek bez komentare.

 
Dru
463 příspěvků 23.06.14 17:19

Make-up vubec nepouzivam.

 
kayav  25.06.14 10:00

Zvlastni, jak se vam podarilo mit uplne jinou barvu obliceje a zbytku tela?

 
Dru
463 příspěvků 25.06.14 10:58

@kayav
Ano, opravdu zvlastni, ze oblicej, ktery je slunci vystaveny venku porad (i v zime), se casem trochu opali, zatimco krk, ktery je casto ve stinu te o dost vetsi hlavy, ktera na nem sedi, a dekolt, ktery je vetsinou zakryty pokud zrovna neni opravdu velke teplo… zustanou svetlejsi. Stejne tak je treba strasne zvlastni, ze vrchni casti mych pazi (od ramen dolu) jsou o neco tmavsi nez ty spodni (aneb od podpazi dolu) - ono by to logicky mohlo byt tim, ze diky tomu, jak se clovek prirozene pohybuje, jsou ty vrchni casti vystavene slunci daleko vic, ale ne, asi si proste ve spani patlam na tu vrchni polovinu makeup.

S ohromnou radosti zacnu specialne pro vas fotit ke kazdemu outfitu jeste zlvast oblicej, se vsemi jeho makeupem nezakrytymi pory a tak.

 
kayav  25.06.14 13:47

Nemusite byt tak sarkasticka, nejsem uplne blba, jenom jsem tim (asi malo srozumitelne) chtela rict, ze to nevypada zrovna nejlip. Priste se jiz zdrzim komentaru, protoze vy evidentne vite sama vsechno nejlip :-)

 
Dru
463 příspěvků 25.06.14 14:48

@kayav… protoze ten vas predchozi komentar nebyl sarkasticky? Pardon, zapomnela jsem, ze mne sarkasmus povolen neni, v mem pripade jeho pouziti samozrejme znamena, ze „vim vsechno nejlip“. Moje chyba, jak jsem tenhle fakt mohla tady zatim prehlednout, to opravdu nevim.

 
Chany
871 příspěvků 23.06.14 17:23

Já bych slečnu viděla v podzimních barvách. Divoké kreace a ještě ve studených barvách jí nelahodí, ač se v nich nejspíš cítí dobře. ;)

 
White_Queen
106 příspěvků 23.06.14 19:18

Tak tohle je fakt peklo od hlavy až dolů

 
Anushka
79 příspěvků 23.06.14 20:01

Originalita za kazdou cenu. Tohle se nepovedlo ani barevne ani tvarove a i jednotlive kousky jsou hruza… Libi se mi akorat overal, ale bohuzel ne na vas, nelichoti vam.

 
Dru
463 příspěvků 23.06.14 20:40

Heh, pritel mi rekl, at mu dam vedet, kolik komentaru to trvalo, nez se nekdo vytasil s „originalitou za kazdou cenu“ („musite byt za kazdou cenu videt“ atd atd atd az do zblbnuti).

 
AnoNe
839 příspěvků 23.06.14 20:54

@Dru : Hlavně těm zlým jazykům nevěřte. I kdyby to psalo 1000 lidí, tak to jsou všechno lži s cílem vás pošpinit… Mimochodem, vážně vám nepřipadá, že na sebe pokaždé naplácáte páté přes deváté, bez ladu a skladu?

 
Dru
463 příspěvků 23.06.14 21:11

@AnoNe
Jasne, protoze „kdyz to rika vetsina, je to proste pravda“, je pristup, ktery se vzdycky ve vsem 100% osvedcil a osvedci.

A ne, nepripada. Minuly outfit cely ladil barevne. A zrovna tenhle? Bila a cerna, a k tomu male mnozstvi barvy. Co se tyce obleceni samotneho, doslova jen dve polozky, ktere se k sobe navic hodi tematicky - nebo mam jeste drzet obri ceduli s velkym cervenym napisem, ze mi (spolu s carodejnicemi na tasce a v usich) slo o takovy letni Halloween? Nic jsem na sebe nenaplacala „pate pres devate“, ten outfit ma tema nad kterym jsem se zamyslela - ze to, co zrovna z meho zamysleni vznika, se tady hodne lidem nelibi… s tim nic neudelam.

 
Anushka
79 příspěvků 23.06.14 21:25

Vidíte a já zase čekala, kdy se vytasíte s posměškem a přítelem, to byste nebyla vy 8)

Btw.vy vidíte černobílou, s trochou barev. Já vidím několik odstínů bílé, několik tmavé a k tomu kupu barev :nevim: každopádně už se nebudu obtěžovat reagovat na vaše outfity, protože pokud člověk nechválí, tak je to ve vašich očích špatně.

Stejně jako u prvního outfitu, on jde vidět váš záměr, nápad dobrý, ale dohromady to prostě nefunguje :nevim: toť vše.

 
Dru
463 příspěvků 23.06.14 21:33

@Anushka
Jen jsem reagovala na tu obvyklou verzi poznamky o originalite za kazdou cenu - uz jsem se nekolikrat snazila vysvetlit, ze to tak neni a proc, ze o to mi nejde… dalsi outfit, a mam tady tu poznamku zase, takze ano, uz nevim, jak jinak reagovat, nez se tomu proste vysmat, protoze jinak bych si musela zacit rvat vlasy.

 
lindiste
347 příspěvků 23.06.14 21:44

V tom předchozím příspěvku (http://www.modnipeklo.cz/inspirace/2528/) kombinace vzorů a barev vcelku fungovala. Tady ne. Navíc to není slušivé.

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 24.06.14 06:46

Mne z celku najviac reže oči ten overal. Uvedomujem si, že fotoaparát pridáva nejaké tie kilá. No ten overal vám strašne zväčšuje stehná a boky a skracuje nohy. Ale asi som v šnurovačke viery, že oblečenie má zdôrazňovať to pekné a naopak, zakrývať nedostatky postavy nositeľky a nie naopak.

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 11:41

Mne se prave libi, ze to (zvlast s paskem) dela takovou tu hourglass figuru, kterou ja prirozene moc nemam :/ Nehlede na to, ze z fotky neni nijak videt, jak ta vec vypada v pohybu. Pasek je posazeny tak vysoko prave proto, aby to od „pasu“ dolu vypadalo trochu delsi, ale jinak tohle moc neresim, protoze dlouhe modelkovske nohy proste nemam, jsou kratke a mam holt stehna, a s tim nic neudelam ani tim nejvetsim snazenim o nejake opticke prodluzovani.

 
Kunkuli
128 příspěvků 24.06.14 07:32

Overal Vám nesluší, s šátkem, páskem, doplňky to nefunguje ani z procenta. To už tu bylo řečeno mockrát. Já se jen ptám - chcete vůbec nějaké komentáře, když na všecko reagujete poznámkami o české zaprdlosti, o tom, jak vy jste spokojená, jak je spokojený přítel…? Stejně Vám to evidentně nic nepřináší.

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 11:55

Tak ja se budu zase opakovat - nereaguju na „vsechno“ tak, jak popisujete. Reaguju tak na poznamky o tom, ze pry chci byt za kazdou cenu videt/jina, originalni za kazdou cenu atd atd, a uz jsem xkrat vysvetlila proc.
Normalni komentare jsou fajn, a ackoliv „zmenit“ se nenecham, nektere navrhy se mi libi - treba ten od viera666, ze by k tomu sel spis tenky, barevny pasek… coz by imho vypadalo skvele a po nejakem se podivam, protoze zadny takovy nemam.
Co je ale frustrujici, je ten pristup, ze styl, jakym se oblekam, znamena ze jsem nejaky nenasytny hltac pozornosti snazici se o originalitu za kazdou cenu, a fakt je, ze s timhle se proste setkavam jen u Cechu.

 
corrigan
2631 příspěvků 24.06.14 07:58

Áááá, světaznalí cizinci postovali další dokonale fikaný outfit, kterýmu tu většina stáda rozumět zase už nebude. :-D
No jen postujte, slečno, třeba nám otevřete oči a zachráníte nás z hlubin zaprděnosti :-D

Edit: bez brýlí vám to sluší a šátek je úžasnej

Příspěvek upraven 24.06.14 v 07:58

 
MalyLeprikon
15 příspěvků 24.06.14 08:46

Já myslím že komentáře u vašich outfitů už to řekly všechno, vždycky si vyslechnete to samý a vždycky se úplně stejně obhajujete…nevím, nevidím prostě nic světobornýho na tom, zkombinovat na sebe věci, který se k sobě vůbec nehodí :)

 
Adeena
1206 příspěvků 24.06.14 09:05

V obličeji působíte velice sympaticky (nejsympatičtěji ze všech fotek, které jste sem přidala), ale oblečení je stále mimo mé chápání. :-)

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 11:59

Heh, dekuju, ja jsem taky normalne hodna a neskodna :D

 
zuzitaa
54 příspěvků 24.06.14 09:31

Ten overal nedělá dobrou službu vaší postavě od pasu dolů, kdyby to byly šaty slušelo by vám to mnohem více. A pokud vás v parku neotravovali komáři, tak bych ten šátek nějak omotala, takhle přehozený vypadá divně.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 24.06.14 09:53

Ten overal je takové… těžce východní peklo - postavě nedělá dobrou službu, i s tím šátkem je to takové těžkopádné. Chybí mi v tom ta jiskra a bláznivost, jako je v outfitu s pruhatým svetříkem.

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 20:27

Tak treba se vam trefim priste:)

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 24.06.14 22:38

Budu se těšit :-)

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 24.06.14 13:31

Ulet:-))

Moc nemusim kombinovani vyraznych vzoru, pak nevim, kam se driv koukat, ale tohle mi oci netaha. Jednotlive kousky se mi libi vsechny, ten overal ma pekny vystrih a naramek a nausnice bych nosila taky.
Podle me z toho, co jsi sem zatim dala, ti tohle slusi nejvic

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 20:31

Dekuju moc:-)

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 24.06.14 14:39

Toto je prvé, čo sa mi na vás ako tak páči. teda, keď si odmyslím doplnky a primyslím iný opasok, by to bolo fajn. to, že oblečenie priznáva boky a stehná, sa mi nezdá nijako strašné, nevidím tam nejakú extra disproporciu voči vrchnej časti. ja práveže oceňujem, že vidno nejaké krivky, u predošlých outfitov mi vadila neforemnosť.
takže vidím to tentoraz pozitívnejšie, než väčšina ostatných komentujúcich, nehovorím, že z toho padám na zadok, nie je to môj štýl, ale príde mi to lepšie ako predošlé vaše príspevky.

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 20:30

Dekuju. Pasek k tomu priste zkusim tenky barevny (jednobarevny) jak navrhla nahore viera666, to by fakt vypadalo lip :/ (vlastne me ted zarazi, ze zadny takovy jeste nemam)

 
SagaN  24.06.14 22:39

Já tomu nějak nerozumím. Že se šátek nehodí k tomu overalu, dobrá - je to dárek, tak vás k té kombinaci vedou třeba osobní důvody. Nepochybně další osobní důvody vás vedou k použití toho značně zastaralého pásku… a k obutí těch na první pohled nekvalitních sandálů.
Ano, je to všechno vaše volba - ale to nevidíte, že vám to prostě nesluší? A chcete skutečně vypadat jak z laciného cirkusu?

 
Dru
463 příspěvků 24.06.14 23:02

S tim satkem slo o tema, a jako dva prastene vzory k sobe se mi to libi, jak napsala jedna slecna nahore, je to takove psychedelicke (netusim, jestli to myslela dobre nebo spatne, ale to slovo sedi). S paskem souhlasim, priste vymenim. Ty sandaly jsou na fotce blbe videt (proc MP vzdycky tak shodi kvalitu fotky? s temi dodatecnymi to nedela), uz jsem sem o nekolik komentaru vyse davala pro priklad fotku skoro stejnych, jen ty moje maji jinou barvu. Vyrobene jsou kvalitne, nosim je casto uz pres dva roky a vypadaji porad dobre. Tak nevim.

A na ty posledni dve vety taky moc nevim, co odpovedet - uz minule se me nekdo zeptal, jestli se sama sobe takhle libim, a odpoved je proste ano. Ja se taky nechci porad opakovat, ale kdyz se me dalsi clovek zase nevericne pta… :/

 
monel
648 příspěvků 25.06.14 10:11

Mně se váš praštěný styl líbí, jste mladá, proč ne. rozhodně není nuda se na vás podívat a baví mě někoho takového na ulici potkat.

 
Dru
463 příspěvků 25.06.14 11:30

Dekuju vam:)

 
Karin
3401 příspěvků 25.06.14 10:26

Vy jste prostě svoje :-) Vážně se tady potřebujete pravidelně ujišťovat, jak strašně vypadáte a jak neladíte? ;-)

Příspěvek upraven 25.06.14 v 10:30

 
Dru
463 příspěvků 25.06.14 11:29

Ja nevim, ono to tady asi bude takove dobre meritko… zatim mam pocit, ze kdybych tady nekdy dostala prevahu zelenych, hned bych vedela, ze jsem na sobe neco strasne zvorala a musela bych okamzite jit skocit do obrovske hromady lacineho cirkusoveho obleceni ;)

 
Pozorovatel
271 příspěvků 25.06.14 12:51

Tak si s dovolením (a vlastně i bez něj) asi taky kopnu. Přidávám se k pekelné většině, že se mi vaše outfity většinou taky nelíbí. Vlastně ani nedokážu říct, co je pro mě špatně. Tak nějak mi naopak připadnete „málo šílená“ (omlouvám se všem vlastencům, ale je to taková extravagance počesku) a chápu, že v Londýně se za váma nikdo ani neohlídne. Každopádně svůj styl máte a věřím, že se budete vyvíjet a bylo by škoda o vás přijít už pro různorodost pekla.

 
lioncity  25.06.14 21:09

Priserne…jako vzdy.

 
Shinach
24 příspěvků 26.06.14 12:49

Tak tentokrát nevím. Líbí se mi jednotlivé věci, kromě toho pásku. Ale kombinovala bych je úplně s něčím jiným. Dohromady mi to připadá divné.

 
Dru
463 příspěvků 26.06.14 17:37

Jo, s tim paskem souhlasim :/

 
cocoloco
188 příspěvků 26.06.14 16:22

Jak se říká? Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Bohužel, umět kombinovat nekombinovatelné, to je dar. Vám nebyl dán.

 
Nicola Six
195 příspěvků 28.06.14 15:23

Bez bryli vam to slusi, ale to je bohuzel vsechno, co vam muzu pochvalit. Kombinace naramku a satku je sice celkem vtipna, ale souhlasim s ostatnimi, ze se nehodi k tomuto outfitu. Proti overalum jsem zaujata, takze ho nemuzu objektivne hodnotit (nelibi se mi zadne a na nikom) a tento mi navic pripomina vzorem kropenate slepici peri. Vas posledni komentar k pasku (vite, ze tu neni zrovna idealni, ale jiny jste asi nenasla) mi pripomnel jednu vec, ktera mi na vasich outfitech vadi. Pripadaji mi nedotazene. Mate tam viditelne elementy, ktere jsou jakoby „z nouze ctnost“ - chcete docilit nejakeho efektu, ale tu vec, ktera by tam perfektne sedla nemate, tak vezmete neco podobneho, co je zrovna po ruce a myslite si, ze je to totez, ale bohuzel neni. Pokud overal bez pasku vypada blbe a vhodny pasek k nemu nemam, tak ho radeji nenosim (nebo nosim, ale nevydavam ho za model). Abych nebyla jen negativni, musim uznat, ze vase kreace me vzdy donuti rozkliknout fotky a dokonce uz asi potreti napsat reakci (malokdy reaguju i raminkuju) a jsem celkem zvedava, co sem date priste a kam se budete vyvijet. Sama sice vystredni ubory nenosim, ale na ulici me bavi se na ne koukat (a to i tehdy, kdyz jsou silene). Nejaky voyerismus, ci co :).

 
kayav  28.06.14 15:27

…a kdyz nemate limetku, dejte tam citron. Kdyz nemate ani citron, nedavejte tam nic. :-)

 
Dru
463 příspěvků 28.06.14 21:29

@Nicola Six
S tim paskem jste me spatne pochopila - ten, ktery mam na fotce, se mi ve chvili, kdy jsem se oblekala, k tomu outfitu libil (a vlastne ani ted nemuzu rict, ze by se mi k tomu vylozene nelibil). „Z nouze ctnost“ to nebyla a ani nic takoveho neprovozuju (ale jestli to tak vidite, vymluvit vam to samozrejme nemuzu a ani nechci). Stalo se proste jen to, ze se mi libil neci navrh (ano, zazraky se deji:-) ), a po nejake chvili premysleni nad tim, jak by to vypadalo, jsem si rekla ze jo, vypadalo by to lip, a tak si nejaky takovy pasek poridim, protoze jeste zadny nemam. Tot vse.
A dekuju za komentar:-)

 
Dalmitka
1304 příspěvků 29.06.14 12:08

Je to všetko tak zlé, že ani neviem, čo je najhoršie. Skúste sa raz obliecť - len tak na skúšku - normálne a potom hádam uvidíte ten rozdiel. Obliekať sa proti všetkým pravidlám /nie formálnym, ale takým „lichotiacim“/ len preto, že chcem byť zaujímavá, je kontraproduktívne.

 
Dru
463 příspěvků 29.06.14 12:28

jezisi kriste

 
RueDuPastis
617 příspěvků 30.06.14 18:00

Pro mě je to asi první příspěvek, ve kterém mi připadáte na první pohled příčetná. Na druhý pohled prostě člověk už hledá chyby: nemám ráda takto ohrnuté nohavice, je to jako ohrnovat si zvony, vypadá to blbě, šátek se mi moc líbí (lebková vlna mě bohužel minula, nic takového nevlastním, ale rozhodně se tomu nebráním),…dál už se mit o asi nechce komentovat, bylo to řečeno.

A co se týče vašeho pěkného obličeje: souhlasím s @kayav - máte strašně odlišnou barvu od zbytku těla, je až doruda. Bráníte se tím, že se ten obličej pořád opaluje, což chápu, ale neříká vám nic ochranný faktor?

Jo a to s tím halloweenem bylo myšleno vážně? To byla inspirace? to bych asi nepochytila.

 
Dru
463 příspěvků 30.06.14 18:53

@RueDuPastis
Asi takhle - kdyby jsme byly tvari v tvar ve skutecnosti, videla byste, ze to opaleni nedela nijak strasne velky rozdil. Neni to jen tim, ze ten oblicej je malinko opalenejsi, roli hraji i dalsi veci - moje celkove zabarveni (ktere v obliceji muze byt o neco jine, nez na jinych castech tela, ze), pocasi a svetlo. Ja mam celkove v obliceji takovy lehce zlutocerveny nadech, zaroven jsem hrozne bleda, takze ten vysledek vypada tak jak vypada. Kdyz se pak v lete malinko opali, a jeste je treba dusno a vlhko, vypada to obcas vselijak. Pridejte divne svetlo a mate ten rozdil, ktery vam zrovna na tehle fotce prijde tak obrovsky. Kdyz se podivate na muj prvni outfit, tak hrozne to zdaleka neni, na tretim je to vylozene svetlem (neopaleny bledy dekolt se mi vylozene rozsvitil), no a na druhem neni rozdil videt vubec zadny.
Neco proti slunci bych na obliceji nosila docela rada, ale nenasla jsem nic, co by mi vyhovovalo - mam ten oblicej neskutecne citlivy, trvalo mi pres deset let, nez jsem konecne vykoumala, jak presne se o nej starat, aby mi porad neblaznil, a i ty sebecitlivejsi sunscreeny urcene pro oblicej mi proste vadi, citim je, tu kuzi mi vselijak blokuji a delaji pupinky atd (taktez jeden z duvodu, proc vubec nepouzivam makeup), takze slunce proste neresim, navic v Anglii neni zrovna agresivni. A pokud chcete dodat neco o vraskach a tak - o ten oblicej se velice dobre staram, presne tak, jak potrebuje, je mi pres tricet a vrasky v podstate nemam, neotravuju ho vecnym licenim a odlicovanim, takze prave proto jsem ochotna to slabe anglicke slunce moc neresit, nehlede na to, ze kdybych to resila, tomu obliceji bych spis ublizila, protoze jak uz jsem rekla, tyhle ochranne sracicky proste nema rad.

S tou inspiraci - no jo, myslela jsem to vazne (je to muj nejoblibenejsi svatek). Ja nevim, mne netopyri, lebky a carodejnice takhle pohromade evokuji halloween jako na lusknuti prsty, ale na druhou stranu tady je ten svatek, pokud vim, znamejsi a rozsirenejsi nez v Cesku :/

 
razorblade_reloaded  04.07.14 11:54

Na prekombinovany blaznivy ulety musi mit clovek hodne velkej cit pro modu, aby to nakonec vypadalo dobre. vy ten cit nemate a mit ho nebudete. i kdyz se budete sebevic snazit, porad to bude hruza

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity