Dru 04.07.14 13:57

 Váš příspěvek
 
Karin
3401 příspěvků 04.07.14 14:13

Škoda, že tady na takovýhle strašný crazy oblečení nemá nikdo „koule.“ (Asi kromě Lenky Kořínkový).

 
Kunkuli
128 příspěvků 04.07.14 15:32

Co je na tom za škodu…?
Svetr a taška super. Zbytek zase úplně mimo. Btw., jak řekla @Shinach, kdybyste si vzala jiný spodek, mohlo to být super. Pořád stejně „čučavé“, jenom o mnoho slušivější. Tříčtvrteční legíny jsou mordor umocněný růžově na druhou.

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:16

Ano, vsadim se, ze kdybych si vzala jiny spodek, mela bych tu zaplavu zelenych.

 
Shinach
24 příspěvků 04.07.14 14:15

Kdyby byla sukně tmavě modrá a punčochy s botami zelené (nebo naopak), přišlo by mi to jako vtipné sladění s deštníkem. Takhle to spíš vypadá, jak kdyby se spodní půlka těla nemohla dohodnout s tou horní v čem dneska půjdou…;)

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:18

Ahhh, to by mi barevne prislo moc… moc :D Coz ode me zni pekne divne, to si uvedomuju :D

 
Shinach
24 příspěvků 08.07.14 12:55

:D No to tedy. Ne Klidně by mohli být ty růžové legíny, ale třeba tu sukni nebo botky v modré převažující na deštníku. To by to prostě trochu vylepšilo. Občas stačí malinko…;)

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 14:46

@Shinach

Ale jo, to priste zkusim:-)

 
Eirinn
469 příspěvků 04.07.14 14:18

Zajímalo by mě jak to děláte, že skoro na každé fotce vypadáte jako trošku jiná ženská. :) A i když té růžové je na můj vkus už moc, kočičí taška je naprosto parádní.

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:20

To opravdu nevim :)
A dekuju… kocici taska je Pratchettovska, toho pana zboznuju:-)

 
viera666
957 příspěvků 04.07.14 14:20
tak toto

Je podla mna dost zufale. Svetrik a kabelka paci, dokonca velmi. KOmbinacia balerinky, pancucho/leginy + infantilna serpa je pre mna material na peopleofwalmar­t.com.

 
Nicola Six
195 příspěvků 05.07.14 20:11

Jo, jo, kdybych videla jen foto c. 2, tak by se mi to zdalo celkem fajn…

 
JarkaJ
285 příspěvků 04.07.14 15:22

A opět je tu naše barevná, veselá, originální Dru, dnes ještě barevnější a veselejší, nikoliv však originálnější.

 
teetee
499 příspěvků 04.07.14 17:19

Vršek + deštník + taška OK. Nemám nic proti crazyhadrům, ale ty punčochy mi na vás, pardon, v kombinaci s deskou sukně připadají nesoudne.

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:28

Nesoudne barvou? Delkou? Omlouvam se, nejsem si uplne jista, jak jste to myslela. Pokud jde o minisukni - ty puncochy jsou silne, v podstate jako leginy, a sukne, i kdyz opravdu kratka, vsechno zakryla v pohode, a pokud se v ni musim nejak ohybat atd, davam si samozrejme pozor.

 
Friday_evening
39 příspěvků 04.07.14 17:30

Leginy tohoto typu a barvy bych si neoblekla, ale na vas mi nevadi. Svetrik je moc pekny, destnik prijemne barevny a boty a taska se mi libi tez. Chvilku jsem si rikala, ze by mozna stacila vymenit sukne, ale po delsi dobe si rikam, ze je tam na me moc barev a vzoru dohromady :) od boku dolu s nejakym jinym svetrikem by to bylo fajn pro malou holcicku… Svetrik s taskou by si zase zaslouzili jiny „spodek“ :).
Vlastne jsem se na vice Vasich fotkach setkala s tim, ze se mi libi vetsina jednotlivych kousku, ale dohromady to na me pusobi tak nejak psychedelicky :)

Příspěvek upraven 04.07.14 v 17:45

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:25

„Psychedelicky“, to se mi libi, pro me to je takove hezke slovo :D

 
ADAD
195 příspěvků 04.07.14 18:38

Za mě o fous delší sukně a elasťáky normální délky a byla by to bomba. Barvy jsou super a svetr vám závidím až na půdu.

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:30

Dekuju vam:-)

 
Charlie91
42 příspěvků 04.07.14 19:52

Nikdy se mi moc nelíbila kombinace růžové a červené, ale… líbí se mi váš svetr. Líbí se mi váš deštník. A miluju vaši tašku.

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:33

Dekuju:-) A ta taska neni draha, a posilaji i mimo Britanii :-)

 
AnoNe
839 příspěvků 04.07.14 19:59

Buď je to celý vtip, nebo je smutný, že nemáte absolutně žádný cit pro oblékání ani soudnost a nevíte o tom. A nenecháte se o tom přesvědčit.

Vypadáte jako hastroš.

 
Dru
463 příspěvků 04.07.14 20:41

Nenecham, ale jsem si jista, ze vy a vam podobni se o to temihle opravdu kultivovanymi a konstruktivnimi vylevy budete dal vesele snazit. Ale tak kdyz vas to bavi, jen se rozsoupnete.

Příspěvek upraven 04.07.14 v 20:41

 
vias
446 příspěvků 04.07.14 20:43

Připomínáte mi Zuzanu Norisovou, která se svého času (teď už asi ne, nebo se o ní moc nepíše) oblékala do takových šílených barevných věcí. Říkala jsem si, proč tak pěkná žena svůj půvab nevyužije. Ne že by v tom vypadala škaredě, ale kdyby si vybrala něco jiného, byla by z ní opravdu krásná a hezky oblečená žena. Podobné pocity mám i u Vás. Já Vás chápu, že jste svá a asi veselá a trochu šílená holka a že si chcete zachovat svůj styl, být originální. Ale zároveň tak nějak doufám, že se posunete k něčemu trochu pro okolí líbivějšímu. Fakt by stačilo ubrat jeden nebo dva prvky a nahradit je něčím střídmějším, aby ty barevnosti, které si necháte, lépe vynikly. Třeba tady by opravdu stačil nechat svetr a taška. Na té veselosti, šílenosti ani originalitě by to neubralo.

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 00:17

@vias
Ja vim, ze to myslite dobre, a v podstate vam rozumim, co chcete rict… na druhou stranu jste si ale vlastne sama odpovedela:-)
Ja si opravdu nemyslim, ze by se clovek mel oblekat tak, aby se to libilo okoli, takovy pohled na vec je mi vylozene proti srsti. A vim, ze vam to asi pripada zvlastni, ale ja se prave citim nejhezci kdyz muzu takhle vesele kombinovat, protoze obleceni je pro me hlavni (a nejpraktictejsi a nejjednodussi) zpusob, jak vyjadrit, kdo jsem. Chapu, jak to myslite s tou „stridmosti“, ale problem je, ze kdyz se zkusim obleknout takovym zpusobem, necitim se proste dobre. Citim se nesva, neprijemne, divne, a mam mizernou naladu :/
Jinak dekuju za takovy hezky napsany a proste normalni komentar. A taky za vyvolani par hezkych vzpominek, Zuzka Norisova, Rebelove… jezis to je davno, pripadam si najednou jak stara babca :D

 
vias
446 příspěvků 06.07.14 21:07

Ano, něco takového jsem jako reakci čekala. Je fakt, že na to, aby se člověk začal oblíkat jinak, než je zvyklý, se musí i cítit. Myslela jsem spíš, že byste to mohla zkusit a byla byste třeba překvapená, jak Vám to sedne. Ale když už jste to zkoušela a nesedlo, tak nemá cenu lámat to přes koleno. Třeba změníte vkus později, nebo třeba nikdy. Každopádně přispívejte dál, aspoň je tu živo a veselo.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.07.14 20:48

Chci tu tasku:)

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 00:29

Bozi, ze jo? Pratchett a Shakespeare, ahhh (mne jako zazranemu Potterakovi to jeste vzdycky pripomene Cuaronuva uzasneho Vezne z Azkabanu)

 
razorblade_reloaded  04.07.14 23:21

Uz jsem se bala, ze dnes nebude pravidelna davka peklicka

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 00:47

Jsem rada, ze jsem vas nezklamala.

 
bestia
2296 příspěvků 05.07.14 00:27

Za toto trebalo orodovat u marus?
hrozne

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 00:46

… ano, nedejboze aby se uzivatelka stranky zeptala admina, jestli nevedomky neporusila nejake pravidlo, aby se toho priste mohla vyvarovat.

A samozrejme jsem po zverejneni outfitu vubec, ale VUBEC necekala, ze mi sem nekdo napise presne tenhle uzasny, neuveritelne vtipny komentar.

 
TeaTereza
1675 příspěvků 05.07.14 07:29

Já myslím, že vy jste tu svým způsobem chyběla a jsem ráda, že jste tu, protože vy zcela naplňujete, podle mého, obsah teto stránky, tzn. MÓDNÍ PEKLO…

 
Mylady2
12409 příspěvků 05.07.14 08:53

Podle mne je to super! Splňuje to mou představu o typické diskutující na MP :-D je tam sekáč, M&S…a hlavně je to oziveno barevným punčochem :-D

 
nolita  05.07.14 09:10

@Dru ehm… ne nebylo

edit: zařadilo se to nějak úplně špatně, takže vysvětlení - ani s jiným spodkem by zde nebylo hodně zelených…

Příspěvek upraven 05.07.14 v 09:11

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 14:42

@nolita
Pokud jste to z toho prvniho komentare nepoznala - ano, ja vim.

 
nolita  05.07.14 09:19

@Mylady2 tak to je přesné, plus ještě post od @TeaTereza

 
Tereza S.
584 příspěvků 05.07.14 10:08

Tak tohle už je i na mě moc. :D Ale svetřík a deštník jsou super! :)

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 15:19

Tak to uz je co rict :D

 
SagaN  05.07.14 10:32

Opět „originalita“ za každou (očividně co nejnižší) cenu, která působí jako sen šíleného daltonika.

 
Nicola Six
195 příspěvků 05.07.14 14:56

Prominte, ale ted si uz prestavam byt jista, zda to cele neni jen recese. Nikdo se prece nemuze zamerne snazit, aby jeho styl pripominal Lenku Korinkovou?

PS: podotykam, ze se celkem rada koukam na hel-looks, takze rozhodne nejsem prehnane konzervativni.

Příspěvek upraven 05.07.14 v 14:58

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 15:29

Ne, neni to recese, a nesnazim se pripominat nikoho, jen se oblekam do toho, co se mne osobne libi. S tim, ze se to nekomu nelibi, nic samozrejme neudelam a delat nechci.

 
Nicola Six
195 příspěvků 05.07.14 19:51

Ja nerikam, ze mate opustit svuj styl a zacit nosit kostymky a perlove nahrdelniky. Ale i ten styl, o ktery patrne usilujete, se da nosit tak, aby to dotycne/mu sluselo. Zda se mi, ze mate v satniku kousky, se kterymi by se dalo pracovat, je skoda, ze to dopada takto. Pokud se ovsem cilene snazite se oblekat tak, aby se to libilo co nejmene lidem, tak prominte; evidentne se vam to dari.

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 22:01

O zadny styl neusiluju. A ne, neusiluju ani o to, aby se moje obleceni libilo co nejmene lidem - jestli o neco „usiluju“, tak je to oblekat si na sebe veci tak, jak se mi to libi (ano, vim, ze se opakuju, ale tak co mam delat) - ze se to nebude libit nekterym jinym, neni nic prevratneho. A kdyz se to nekomu libi, je to fajn - a predstavte si, ze takove silene, nepochopitelne situace, kdy mi nekdo da kompliment ohledne outfitu, se deji docela casto, a vzdycky mi udelaji radost.

 
klubo  05.07.14 15:37

Ještě tu myslím nepadlo, že to je taky infantilní…

 
Meow
189 příspěvků 05.07.14 18:43

@Karin Pokud myslíte tohle, tak to je spíš štěstí :D

 
bertulka  05.07.14 18:56

Tak toto je vazne strasne a nemeni na tom nic ani to, ze Vam se to tak libi a citite se v tom dobre. Trosku bych mela obavu, kam budete smerovat v oblekani dal. Protoze cim budete starsi, tim to bude pusobit horsim a infantilnejsim dojmem. Jen bych se ohradila proti nazoru @Mylady2, ze si takto predstavuje typickou diskutujici na MP. Tak strasne oblekany neni snad ani nikdo v CJMDNS. A nezapomente, ze Vy tady diskutujete take :-)

 
jájinka_007
88 příspěvků 05.07.14 20:01

Od pasu dolů by se Váš outfit mohl stát maskotem módního pekla a Vy to jistě víte. Přesto Vám fandím. Jste svá a i přes veskrze negativní ohlasy stále vytrváváte. Každý Váš model je velké překvapení.

 
Dru
463 příspěvků 05.07.14 22:05

Dekuju vam, tohohle si cenim:-)

 
Dahllie
2222 příspěvků 06.07.14 22:07

Růžové leginy jsou pro mě peklo na komkoliv starším dvanácti let. Vlastně jste celkově oblečená tak nějak jako sedmiletá holčička, která si za každou cenu chtěla vzít na sebe to, co ona uzná za vhodné.
Plus za tašku, ale jinak se mi to nelíbí.

 
Ameline
95 příspěvků 06.07.14 23:11

Nevím, co to mám za podivnou asociaci, ale váš styl bych nazvala „moderní čarodějnice“, což je z mého úhlu kompliment. Připadá mi, že si v těch věcech „bydlíte“ a to se mi na tom líbí asi nejvíc, vzal čert, že to mé estetické cítění poněkud… obchází.

 
Dru
463 příspěvků 07.07.14 18:17

@Ameline
Tohle mi udelalo takovou radost, ani nevim, jak vam poradne podekovat, nejradsi bych si ten komentar dala zaramovat :D

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 07.07.14 07:30

Toto sa mi z vašich kreácií páči asi najmenej. Morda Anglicka, legíny a prikrátka sukňa alebo čo to je. V popise pozerám že pančušky, v každom prípade tá dĺžka sukne je adekvátne postave a veku naozaj nevhodná. Ružová a červená sa dajú kombinovať v pekných nositeľných variáciách, Vám sa to ale nepodarilo. Taška je veselá a referenciu som chytila, ale osobne je pre mňa toto taška na nákup, resp. doplnková ku kabelke na ďalšie veci, väčšie alebo ťažšie, ktoré sa do kabelky nezmestili.

 
Dru
463 příspěvků 07.07.14 18:08

Ony tyhle tasky se tady jako „kabelky“ nosi uplne bezne, coz mi strasne vyhovuje, protoze se daji i snadno usit, nebo jimi treba i vyjadrit nejaky nazor, a tak ruzne, jsou strasne sikovne. A vejde se do nich i vetsi knizka, a ja knizky taham porad vsude:-)

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 08.07.14 06:45

To je úplne v poriadku, že sa v UK nosia všade, študovala som tu, takže som bohužiaľ dosť oboznámená s anglickým vkusom, či skôr nevkusom a tým, čo je na anglických uliciach štandard. Bohužiaľ je to dosť tragické, ale na druhej strane, baby ako Slovenky a Poľky potom skutočne vyčnievajú len tým, že sa obliekajú normálne a žensky.

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 11:22

Vidite, moje zkusenost je, ze Cesku/Slovenku/Pol­ku vetsinou poznam jeste nez promluvi, protoze jsou oblecene do te stare dobre uniformy jeans + tricko/mikina + nejaka verze kecek/sportovnich bot. Ale tak kazdemu co jeho jest, ze jo :/

 
Anushka
79 příspěvků 08.07.14 13:01

My ted byli na dovolene ve Francii, v oblasti, kde nejezdi skoro zadni Cesi a potkali jsme tam tri. Vsechny jsme bezpecne poznali driv, nez promluvili. Pritom to byla luxusni oblast, kterou si bezny lid moc dovolit nemuze. Ponozky v sandalach, otresne sortky, no comment. I kdyz kdyz jdu po Praze, tak podle obleceni clovek pozna spoustu narodu, Nemci a Amici jsou taky dost videt.

 
Kunkuli
128 příspěvků 09.07.14 15:10

Běžný lid? :D Ehm, opravdu žijete v představě, že se celé Česko (tedy ten běžný lid), krom pár výjimek jezdících na „luxusní“ místa ve Francii, obléká do ponožek v sandálech a kraťasů s kostkami? Jasně, bohužel majorita lidí jsou nevkusní burani, ale nejen tady, ale jaksi globálně. Když přijedu do UK, nevidím najednou ulice poseté šmrncovní Burberry kostkou a naleštěné mokasíny. Stejně tak když přijedu do Francie, nejsou všude stylové dámy v šatech a muži přímořské elegance. Takový ten pohled „v zahraničí je tráva zelenější“ je dost krátkozraký…

 
corrigan
2631 příspěvků 07.07.14 08:40

Šmarjá pomoc co to zas je. Ty legíny a k tomu bačkorovitý baleríny, ze svetru kouká nějakej schizofrenicky počmáranej hadr, fakt nemožu.

 
Adeena
1204 příspěvků 07.07.14 09:27

Já si na Vás asi začínám zvykat. Ne že by se mi to líbilo, ale už mi neběží mráz po zádech, když zahlédnu Váš outfit. :-)

 
Dru
463 příspěvků 07.07.14 18:14

Dekuju, ted jste me rozesmala :D (coz opravdu nemyslim nejak sarkasticky, kdyby to diky internetove komunikaci tak vyznelo)

 
corrigan
2631 příspěvků 08.07.14 08:30

Tyhle plátěný tašky dávám dětem s sebou na tábor, aby do nich daly špinavý prádlo. :-D

 
Alizon
1233 příspěvků 08.07.14 10:18

Polozim vam trochu osobni dotaz. Opravdu si myslite ze v tom vypadate pritazlive? Ze se v tom libite muzum (nebo alespon jednomu muzi)?
Nezlobte se na me ale je to barevny mismas, ktery vas naprosto prekryje. Pokud tim chcete vyjadrit nejake sve ja, jak tady ctu, tak vase ja spis zabijite, protoze pres ten „sok“ z ruzovych legin, silene minisukne a celkove splacanosti mi docela dlouho trvalo, nez jsem vubec zaznamenala vas.
Opravdu nechapu proc ze sebe hezka holka dobrovolne dela klauna.

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 12:09

@Alizon
Takovyhle „osobni dotaz“ jsem tu mela uz nekolikrat, ale zjevne se proste opet musim opakovat, takze - ano, citim se v tom hezka, a nemam pocit, ze me to „zabiji“.

Cim je ale vas komentar prvni, a cim mi pekne hnul zluci, je tohle: Opravdu si myslite ze v tom vypadate pritazlive? Ze se v tom libite muzum (nebo alespon jednomu muzi)?

Tak 1) muj styl oblekani je jedna z prvnich veci (logicky), ktere si na me pritel vsiml, a ano, strasne se mu to libi. A nez si nekdo ukakne, ze zase zminuju pritele - jo, stihla jsem uz zaregistrovat, ze zminovat partnera v tomhle kontextu se na MP celkove nelibi, ale slecna se zeptala, tak odpovidam.

  1. Presto, ze se o nejakou „pritazlivost“ nesnazim (ale ano, jak uz jsem rekla, jako dobre vypadajici zenska se v tom citim), komplimenty od muzu (a zen) dostavam normalne. Pracuju doma, ale o sobotach delam jako dobrovolnik v knihovne, kde samozrejme komunikuju s pekne ruznorodou skupinou muzskeho pohlavi, a nejaky kompliment nekdo da skoro kazdy tyden, nejnoveji minulou sobotu za outfit, ktery tady bezpochyby zase dostatne nechapajici otazky o klaunech. Pozvanka na rande uz taky byla. Doufam, ze vam touhle nepochopitelnou zahadou nezpusobim mnoho bezesnych noci.

a 3) „myslite, ze jste v tom pritazliva, ze se v tom libite muzum?“ - jako pardon, ale koho sakra zajima, jestli se zenska ve svem obleceni libi muzum? Ta vase veta krasne vyjadruje postoj vetsiny spolecnosti, ze at uz zenska dela cokoliv, musi se u toho libit chlapum. Ze jakakoliv snaha o dobry vzhled vznika z touhy byt pro ne pritazliva a nejakeho ulovit. Nedejboze aby se zenska oblekala pro sebe a kaslala na to, jestli se z toho nejakemu postavi nebo ne. Takze abych na ten vas sexisticky blabol odpovedela - komplimenty (od jakehokoliv pohlavi) jsou moc fajn (pokud jsou slusne a ne oslizle, jak se obcas stava s nekterymi cleny pohlavi muzskeho), ale jestli v tom, co nosim, pripadam chlapum „pritazliva“ je mi uplne ukradene (pro lepsi vyjadreni a ty, co ovladaji anglictinu, bych v tomhle pripade pouzila termin „I literally couldn't care less“).

 
Alizon
1233 příspěvků 08.07.14 15:26

No to o tom loveni chlapu a „postaveni se“ jste si tam vyprojektovala vy.
Vite ony jsou i zeny, ktere nejakeho chlapa maji leta, ale presto je potesi ze se libi i ostatnim (bez jakehokoliv sexualniho podtextu) a i kdyz se primarne oblekaji pekne pro sebe, tak je v tom zaroven jaksi podvedome i to jak pusobi na okoli. Ale tak hlavne ze se libite svemu priteli.
A ze se nepovazujete za typickou Cesku/Polku/Slo­venku (dziny, tricko) a dokonce nas tu ohromite svoji anglictinou:)

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 15:57

@Alizon

„jsou i zeny, ktere nejakeho chlapa maji leta, ale presto je potesi ze se libi i ostatnim (bez jakehokoliv sexualniho podtextu)“
ano, to moc dobre vim. Ale vy jste se vylozene jen zeptala, jestli si myslim, ze v tom vypadam „pritazlive“ a libim se muzum. Samozrejme, ze me taky potesi, kdyz se (bez sexualniho podtextu) nekomu libim/libi co mam na sobe. Tak jste ale svoji otazku nepolozila.
Anglictinou nikoho neohromuju… proc pisete tohle, taky nevim - vylozene v te zavorce pisu, ze to je vyraz pro ty, co anglictinu ovladaji - a myslim, ze takovych je tu celkem hodne - a pridavam to proto, ze mi ta fraze prijde jako doslovnejsi vyjadreni, cesky jsem to napsala a ta anglictina je jen dodatek v zavorce, wtf.

Příspěvek upraven 08.07.14 v 15:57

 
Jemma
214 příspěvků 08.07.14 16:05

Zlaté džíny a triko. Myslím, že tento nevkusný outfit ala Lenka Kořínková nestojí za tolik komentářů a rozebírání.

 
cocoloco
188 příspěvků 09.07.14 11:28

Chtěla jsem dát jen červené ramínko, protože se Vám mixovat oblečení nedaří, ale neodolala jsem a čtu diskuzi. A musím říct jediné - proč se tak urputně obhajujete, když je Vám všechno jedno? Evidentně není. Jen jste zbytečně agresivní, občas nechutná a bez jakékoli sebereflexe.Jste na sebe pyšná? Fajn. Užijte si to :-).
ps. angličanky také poznáte na dálku…a ne, že by z nich svět padal na zadek…

Příspěvek upraven 09.07.14 v 11:29

 
stricc  09.07.14 12:07

No tak nejspíš se obhajuje z toho důvodu, že není zvyklá sklapnout podpatky, jakmile vyjede smečka, a poslušně zalézt do křoví. Co je na tom tak nepochopitelného? A proč si tady furt takzvané módní expertky myslí, že když sem někdo dá fotku, je automaticky povinen pokorně snést jakoukoliv hrubost(včetně stížností, proč nereaguje na diskusi, to už jsem tady taky párkrát viděla).

 
corrigan
2631 příspěvků 08.07.14 13:06

@Dru touhle hláškou jste se překonala, slečno zápaďácká
Proč nejdete ukazovat svoje svérázné outfity na nějaký anglický módní peklo? Tam by s vámi asi dámy vyběhly hodně rychle, proto jste tady, že?
Tuším, že byste se nevyhnula komentářům „kolotočářka z východu“, ačkoli si to nechcete přiznat.
PS: nejvíc zajímá názor ostatních toho, kdo tvrdí, že ho názor ostatních vůbec, ale vůbec nezajímá ;-)

Příspěvek upraven 08.07.14 v 13:15

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 14:13

@corrigan

Vite, ja jsem dostala radu, ze vas mam proste ignorovat. Zacinam opravdu chapat proc - vy jste jeden z tech lidi, kteri maji uzasny talent si neco precist, v hlave jim pak to, co si precetli, hezky gymnasticky proleze jakymsi logiku uplne postradajicim, osobnim filtrem, nacez pak vyplodi reakci, ktera nema vubec nic co delat s tim, co si puvodne precetli.

PS: nikde jsem nerekla, ze me nezajima nazor ostatnich - rekla jsem, ze je mi jedno, jestli ve svych outfitech pripadam chlapum pritazliva. Ale tak jestli vas to bavi, zkousejte si to dal, treba se vam jednou i podari si neco precist opravdu tak, jak to bylo napsane.

 
Karin
3401 příspěvků 08.07.14 14:26

Když se člověk hodně liší, snáz pozná, co v kom je.

 
corrigan
2631 příspěvků 08.07.14 14:28

„@Dru“
edit: sama jsem si to smazala, ono to stejně nemá smysl znovu vysvětlit, že není kámen úrazu ve vašem „lišícím se stylu“, ale někde úplně, úplně jinde… za mlhou hustou tak, že by se dala krájet…

Příspěvek upraven 09.07.14 v 07:32

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 08.07.14 16:50

@corrigan co vas k tomuhle vede? Ceho chcete temito rozbory osobnosti Dru dosahnout? Co vas vede k tomu sem takhle casto neco takovyho psat? Proc tohle delate, jake k tomu mate pohnutky a co ma byt vysledek?

Vsimnete si ze se vas slusne ptam, misto toho abych si na tyhle otazky vymyslela vlastni odpovedi, jako to delate vy v pripade Dru.

 
Tomeyja
15 příspěvků 08.07.14 18:58

Achjo já nevím, mně se tohle nelíbí prostě. :( Možná za to můžou ty bonbonkově růžové legíny, anebo deštník.

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 19:24

Jo, ta ruzovoucka je opravdu… ruzovoucka, neni to pro kazdeho :D

 
SagaN  08.07.14 19:03

@Dru
Jestli se líbíte okolí/mužům, „je vám jedno“.
Nesouhlas zde přítomných se vždycky snažíte zpochybnit a jejich názor vás nezajímá.

Proč sem tedy ty hastroše pořád vkládáte?

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 19:35

Je mi jedno, jestli ve svych outfitech muzum pripadam pritazliva. Zase konverzace jabka a hrusky, porad dokola.
A vidim, ze jste precetla doslova kazdy muj komentar, a uplne stejnym zpusobem, jako corrigan.

 
SagaN  08.07.14 20:18

@Dru
Doslova každý komentář určitě ne, jen dost na to, abych mohla napsat, co jsem napsala.

A na moji otázku mi odpovíte?

 
Dru
463 příspěvků 08.07.14 20:53

@SagaN
No tak to si ted jeste sama sobe protirecite, ale tak prosim, jak uz jsem rekla corrigan, kdyz vas to bavi.

Pardon, odpovim, rada: protoze MP sleduju uz dlouho, a moda je jedna z mych oblibenych veci - a vzhledem k tomu, ze na nic jineho Ceskeho, co by me vylozene bavilo, jsem zatim nenatrefila, a nechci o tu Cestinu a nejaky ten vztah k Cesku uplne prijit, zapojit se na tehle strance mi prislo jako reseni presne pro me. Klidne se priznam, ze nektere z tech negativnich reakci jsem fakt necekala, nektere vylozene nechapu, ale na druhou stranu jsou tu lidi, kteri „nelibi se mi to“ dokazou vyjadrit normalnim, slusnym zpusobem, a podle jednoho konkretniho tipu uz jsem nakupovala. A ackoliv ty reakce jsou prevazne negativni, nevim, proc bych kvuli tomu mela prestat se tady zapojovat. Od toho tady ta stranka je. A pokud vim, nikde se tady nepise, ze galerie slouzi jen k tomu, ze sem clovek da svou fotku, a pokud se vetsine nelibi, ma vsem se zavrenou hubou a hromadou smajliku vsechno odsouhlasit a snazit se neco zmenit. Zila jsem (mozna naivne) v domneni, ze jde spis o to tady proste tak nejak… sdilet tu lasku k mode, samozrejme s tim, ze ne vsechno se bude libit vsem, ale nektere reakce me proste fakt zarazi.

 
Bagheera
344 příspěvků 09.07.14 07:54

Ale jo, jen přispívejte, aspoň je sranda. No to víte, my jsme neotesaní Češi, my všechno řekneme na plnou hubu! Angličani jsou fakt zdvořilejší, ti pochválí i co se jim to vůbec nelíbí, because that´s simply polite, pochválit protějšku aspoň něco. Jo, tam můžete být spokojená: jeden fotograf vzal na party s sebou úplně nahou společnici, jen šperky měla, aby ty upjaté Anglány šokoval. A sklaplo mu: všichni se chovali, jako by měla na sobě šaty, dokonale zdvořile. Takže jo, tam můžete mít pocit úspěchu.

 
Adeena
1204 příspěvků 09.07.14 11:43

No, já bych jen poznamenala, že i kritizovat se dá slušně. Když tady tak haníme to pokrytectví Angličanů (ačkoliv v situaci, kterou popisujete, se dle mého názoru zachovali skvěle), tak mně se třeba zase nelíbí na Češích, jak svou aroganci a neomalenost považují za upřímnost. A to se mi kostýmy Dru nelíbí ani trochu.

 
Tereza S.
584 příspěvků 09.07.14 12:00

S vaším komentářem naprosto souhlasím. :) Arogance a neomalenost považovaná za upřímnost je opravdu trefné.

 
Kunkuli
128 příspěvků 09.07.14 15:03

No, ani jeden Váš outfit se mi nelíbil, sympatická mi svými reakcemi skutečně nejste, Vaše poznámky o tom, jak jsou Angličani styloví a světoví a my Češi zaprdlí a nevkusní mě v podstatě uráží a nesouhlasím s nimi ani procentem (například koment jak Češku poznáte hned podle džín, mikiny a tenisek… ehm?), ale na druhou stranu Váš offense přístup tak trochu chápu. Některé komentáře Vašich outfitů jsou vysloveně zlé, bodavé. No a Vy jste začala být úplně stejně nepříjemná.
Za sebe budu ráda, když u Vás občas uvidím nějaký pěkný kousek - třeba jako tady svetr, taška, deštník.

 
Dru
463 příspěvků 09.07.14 15:46

@Kunkuli

Mne uz z techhle komentaru asi fakt hrabne. Ale tak ok, jedeme znova:

„Vaše poznámky o tom, jak jsou Angličani styloví a světoví a my Češi zaprdlí a nevkusní“… budte tak hodna a nevkladejte mi slova do pusy. Tohle jsem tady o Anglicanech nerekla ani jednou, to o Cesich taky ne. Ano, pouzila jsem vyraz „cesky/cechackovsky omezene“, pokud vim dvakrat. Anglicane se taky dokazou oblekat priserne a existuji tu urcite „uniformy“, ale rozdil je v jejich celkovem pristupu k obleceni - jsou vsemu celkove otevrenejsi, hravejsi a s pristupem typu „proc nosit tohle s tamtim“ a „originalita za kazdou cenu“ se u nich nesetkavam (a ted nemluvim jen o sobe, ale celkove, i o mediich a tak podobne). Jestli vas tohle urazi, tak budte urazena, no. Oh to Cesko, dokonaly to raj, o kterem se neda (a nesmi!) za zadnou cenu rict nic negativniho. Jezis marja tohle uz je fakt frustrujici.

 
Kunkuli
128 příspěvků 09.07.14 19:01

Uh. V podstatě jsem se Vás snažila hájit, ale Vy jste okamžitě jako kobra v krabici.
Do úst Vám nic nevkládám. Vaše slova: „Vidite, moje zkusenost je, ze Cesku/Slovenku/Pol­ku vetsinou poznam jeste nez promluvi, protoze jsou oblecene do te stare dobre uniformy jeans + tricko/mikina + nejaka verze kecek/sportovnich bot.“ - toto není v podstatě generalizace nevkusu v Česku/Sloven­sku/Polsku? To samé s tou zaprdlostí…
Ale to je fuk, s Vámi nemá smysl diskutovat. Jste už jen útočná a nepříjemná.

 
Dru
463 příspěvků 09.07.14 19:26

@Kunkuli
To mate zvlastni predstavu o tom, jak to vypada kdyz se clovek snazi „v podstate nekoho hajit“. Ta poznamka o vkladani slov do pusy se tykala tehle vety „Vaše poznámky o tom, jak jsou Angličani styloví a světoví a my Češi zaprdlí a nevkusní“ protoze nic takoveho jsem nerekla. Ta slova, ktera citujete - ano, je to generalizace, stejneho typu jako treba „anglicani porad otravne fnukaji o pocasi“ a „vubec neumi varit“, ackoliv znam anglicany kteri nefnukaji a vari dobre. Generalizace zalozena na moji zkusenosti (jak jsem ostatne v tom komentari, ktery citujete, rekla), coz je neco, co delame vsichni bezne (hadam, ze vy ale zarucene ne), pozitivne nebo negativne. Ta poznamka ani nebyla vylozene jen o Cesich. Ze si to berete jako osobni urazku (jak uz jste rekla), komentovat fakt nebudu.

 
Nicola Six
195 příspěvků 09.07.14 12:14

No, mne se outfity Dru sice z estetickeho hlediska nelibi (i kdyz me jakymsi perverznim zpusobem bavi :) ), ale domnivam se, ze nektere komentare, ktere rozebiraji nikoli jeji outfity, ale jeji osobnost, jsou uz trochu pres caru. Nicmene chapu, ze svymi poznamkami o Cesich, ktere trousila u prvniho outfitu, si malinko nabehla.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 09.07.14 12:56

Svetřík pěkný, taška bezva, boty chápu, ale kombinace křiklavě růžové a červené je do očí bijící, tyhle dvě barvy se strašně tlučou. Pár změn, přesto byste se mohla držet svého crazy stylu a mohlo to vypadat 1000× líp. Tady fakt připomínáte Lenku Kořínkovou či Lenku Kratochvílovou…

 
Dru
463 příspěvků 09.07.14 13:04

Hmmm, mozna ty leginy vymenit za nejake opravdu svetlounke? A normalni delky, jak uz tady nekdo zminoval. Popremyslim.

Ale normalne jsem si musela vygooglit tu Lenku Korinkovou, kdyz uz ji zminilo par lidi, to jmeno jsem si pamatovala, ale nic se mi pod nim nevybavovalo… kazdopadne musim uznat, ze tu asociaci chapu :D

 
Jemma
214 příspěvků 09.07.14 14:17

http://selenite.weebly.com/ mrkněte na tuto blogerku, to je dle mého názoru nevyčerpatelná studnice nápadů a inspirace.

 
Dru
463 příspěvků 09.07.14 14:32

@Jemma
Ano, dekuju za link, neznam ji, a je skvela.

Nejsem si ale jista, co mi timhle komentarem chcete rict (tedy nechci hadat a tvorit si sama nepodlozene odpovedi)…?

 
Jemma
214 příspěvků 09.07.14 14:43

Rozhodně nic špatného, jen jste mi ji svým kombinováním vzorečků a barev připomněla. A ona to má právě skvěle dotažené, včetně bot a doplňků, no těch tam má možná až moc.

 
Dru
463 příspěvků 09.07.14 14:51

Jj, je bozi… a opravdu hodne se mi na ni libi to, ze ackoliv vypada, ze ji je tak kolem 40 (plus minus), uplne kasle na nejaka pravidla typu „at je to primerene veku“.

 
Stuclinka
166 příspěvků 09.07.14 21:13

Moc hezký vlasy. Najednou jsou vidět krásný oči. Kombinaci oblečení nechápu, ale ta změna v účesu mě zaujala.

 
Dru
463 příspěvků 10.07.14 13:22

Dekuju vam:-) Mozna to bude i tim, ze jsem sundala bryle:-)

 
Siv11
164 příspěvků 16.07.14 15:54
neslušné

Musím říct, že ze všech outfitů, co jsem tady v galerii kdy viděla, je tenhle bezpečně nejvulgárnější. Prostě neslušný. Ani k tomu nepotřebujete výstřih. Pracuji na fakultě, kde lidi vesměs nenávidí jakýkoli dresscode (kromě oficiálních příležitostí, kterých není zas tolik) a nosí se tu cokoli od romantického stylu po outdoor. V létě klidně šortky a tílko. Ovšem v tomhle byste neprošla přes vrátnici. Nejste slušně oblečená. Kolegyně Vaši fotku komentovala jako styl „prostitutky v důchodu“. Když jsem se dívala na zbytek vašich outfitů, tak ten v druhé řadě vpravo je naprosto OK. Střelené, vtipné, na sebe bych to nevzala, ale rozhodně by mně to vyloudilo na tváři úsměv, kdybych Vás někde potkala. Kdybych Vás potkala v outfitech z první řady (kromě tohoto), myslela bych si, že jdete žádat o místo uklízečky. Říkáte, že je Vám jedno, jestli se to, co máte na sobě, lidem okolo líbí nebo ne. Ovšem lidi okolo Vás si na Vás dělají podle toho názor. A dost z těch názorů by se Vám nejspíš vůbec nelíbilo.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 16.07.14 18:15

Jezismarja

 
Dru
463 příspěvků 16.07.14 21:01

Kolegyně Vaši fotku komentovala jako styl „prostitutky v důchodu“.… no a vy jste se evidentne nemohla dockat, az mi to sdelite! To jsem rada, ze jste si udelala radost.

 
Siv11
164 příspěvků 16.07.14 22:17

Ne, mně to žádnou radost neudělalo. Já se snažím Vás probrat. Málokdy tady komentuji cokoli. Jenže tohleto je prostě za hranou. Tohle není o ladících / neladících barvách, střihu, módě, čemkoli, co se tu normálně řeší. Jestli jste takhle byla normálně venku, co si myslíte, že si lidi kolem Vás mysleli? Je úplně super, že se lidi snaží být sví, originální, ale tohle už je někde úplně jinde. Je obrovskej rozdíl, jestli se dramaticky / crazy barevně / extrémě oblékne někdo, kdo ví, kde je hranice vkusu a umně kolem ní balancuje a pošoupává ji. Anebo toto, kde prostě vypadáte, jako byste se jinak (líp) ani obléknout nedokázala. Podle Vašich příspěvků působíte rozumně a sympaticky, ale kdybych Vás takhle potkala, považovala bych Vás za sociální případ. Vím, že to, co píšu, zní zle a agresivně, jenže já jsem spíš v šoku (a to nemyslím sarkasticky). Takhle přece rozumný dospělý člověk s občankou mezi lidi chodit nemůže. V práci si často ani nevšimnu, co má ten který kolega/kolegyně na sobě, ale přijít v tomhle… prostě představa, že by kdokoli viděl někoho z našich lidí takhle oblečeného je strašná.

 
stricc  16.07.14 23:19

Prosím vás, tak si to tak neberte, není to nic jiného než strakaté oblečení. Evidentně tak dospělý člověk mezi lidi chodit může, protože to minimálně jedna osoba udělala, aniž byla na ulici pokutována za veřejné pohoršení. Vaše nepřiměřená reakce budí dojem, že se vám osobně stalo nějaké příkoří, ale to je přece nesmysl.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 16.07.14 23:58

Barevny blaznivy obleceni ve vas vzbuzuje dojem, ze je nekdo socialni pripad?

Slecna v tom pravdepodobne nehodlala jit na (vasi) univerzitu…

 
Dru
463 příspěvků 17.07.14 01:41

Takze… je to „za hranou“ a vypadam jako „socialni pripad“. Hmmm. Kombinace leginy/minisuk­ne/svetr v kriklavych barvach je na socialni pripad… tak ja nevim, ja mela vzdycky za to, ze „socialni pripad“ je nekdo, kdo po ulici beha treba ve spodarech a potreny majonezou, protoze ho honi obri ruzova hruska na motorce, ale tak co ja vim, ze jo.

Jo, normalne venku jsem takhle byla. A dokonce ne jen venku, ale i v knihovne! Ve ktere pracuju! Jako KNIHOVNICE!! A dokonce - a tomuhle fakt nebudete verit, je to neuveritelna sila! - tam takhle chodim pracovat kazdou sobotu, pokazde oblecena do sveho stylu socialniho pripadu!! A predstavte si, normalne si tuhle silenost predstavte - jeden z nasich „spravcu“ (fungujeme jako charitativni organizace), starsi anglicky gentleman, je vzdycky z tech mych silenosti nadseny a chvali je… asi bych se ho mela zeptat, jestli si ho muzu nahrat na video. Stejne jako toho pana, ktery k nam chodi kazdou sobotu v obleku, ma job nekde v parlamentu, a uz nekolikrat mi rekl, jak moc se mu libi moje barvy. Nebo mozna tu maminu, ktere se strasne libil konkretne tenhle svetr.

Jestli mate v tuhle chvili pocit, ze vas neberu vubec vazne, tak se vubec nemylite.

Je samozrejme jasne, ze ne vsechno se libi vsem. Ale na tohle… „Jestli jste takhle byla normálně venku, co si myslíte, že si lidi kolem Vás mysleli?“… vam muzu s jistotou rict, ze vetsina lidi si nemyslela vubec nic, protoze jsem oblecena, nikde mi nelezou ven genitalie ani jine casti tela, ktere by mimo domov mely byt zakryte, a lidi tady nemaji ve zvyku divit se tomu, ze si nekdo oblekl svetr s minisukni nebo kriklave, prebijejici se barvy, natoz se pohorsovat tak, ze o tom jdou napsat mini esej, ze ktereho cisi jakysi nepochopitelny pocit, ze moje obleceni je autoruv osobni problem.

A to uz mi tu par lidi napsalo fakt „pekne“ veci, ale vase reakce zatim v neprimerenosti vede opravdu bezkonkurencne.

 
Siv11
164 příspěvků 17.07.14 07:55

Mám takový návrh. Co kdybyste napsala přímo Ádě a nechala si ten Váš outfit okomentovat od ní. Koneckonců ona tento blog založila, v rámci boje s módním peklem.

 
Stuclinka
166 příspěvků 17.07.14 08:37

@Dru
To se nám to vyhrocuje, že :o) Asi proto tady v Čechách chodí většina lidí v tak nudném oblečení, protože jsme neustále ve stresu, abychom se náhodou neztrapnili. Škoda že neznáte naši knihovnici. Ta nám jde vždycky otevřít v jiném převleku. Můj nejoblíbenější je masařka. Asi se převléká až v knihovně, ale já myslím, že je to škoda.

 
Dru
463 příspěvků 17.07.14 15:48

@Stuclinka
No tak to je bozi :D To bych mohla taky zkusit, hodit na sebe treba Vcelku Maju :D

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 17.07.14 18:02

@Dru
Jestli by tu vcelku tam u vas pochopili, ta by mela uspech spis v Nemecku:-)

 
Dru
463 příspěvků 17.07.14 18:23

@Eden_Prime
Pravda… tak treba Peppa Pig :D

 
Torin
145 příspěvků 17.07.14 08:47

@Siv11 Prosím vás už toho nechte, začínáte být těžce směšná(viz ty kecy o šoku, atd.) Váš návrh, aby si nechala Dru okomentovat oblečení od Ady… to jako proč? Myslíte, že když Ada řekne, že je to strašný, sklopí Dru oči, zastydí se a začne nosit něco jinýho? A vaše ukřivděná dušička se zatetelí blahem, že jste zachránila jednu zbloudilou ovci a co víc… že jste MĚLA PRAVDU?

A ještě můj náhled, když už jsem se vložila do diskuze.. Ne, taky se mi tyhle barevný mišmaše nelíbí..

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 17.07.14 08:54

Asi proto, ze dotycna neni schopna jine kritiky, nez napadani, tak se dovolava nejake posily.
Rikam si, jestli to neni spis troll, protoze tak ubohy, aby nadaval uplne cizimu cloveku do prostitutek ve vysluzbe, tu doufam nikdo neni.

Edit: vzdycky me dokaze pobavit, kdyz nekdo prijde do nejake spolecnosti nebo diskuze s tim, ze tam chce nekomu otevirat oci:-D

Příspěvek upraven 17.07.14 v 08:55

 
Siv11
164 příspěvků 17.07.14 09:07

Zdá se, že se nám módní peklo zajímavým způsobem zacyklilo :-). Protože na začátku tady byly fotky lidí, které vybrala Áda jako příklad toho, co ne, a všichni se na ně v diskuzích vrhli. Teď jsme se dostali do fáze, že to, co by nejspíš v příspěvku od Ády bylo zkritizované, se dá postnout jako outfit a obhajovat se, že se mi to líbí, jsem originální a můžu si nosit co chci. Zdá se, že MP tak trochu ztrácí smysl. Škoda, že skutečně nemáme nějakého arbitera elegantiae. Někoho, kdo když by řekl, tohle opravdu ne (a vysvětli, proč ne), tak by se lidi zamysleli a uvědomili si, že to možná opravdu přepískli. Mimochodem, uznáváte ve svém okolí někoho (míněno na Dru), kdo když by Vám řekl „tak tohle už opravdu není dobrý“, tak byste se zarazila a zamyslela, jestli jste to opravdu nepřehnala? Nebo prostě jedete na setrvačnost?

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 17.07.14 09:42

Ne kazdy se sem chodil posmivat cizim lidem, ktere bez jejich svoleni Ada vypleskla na web k hromadnemu pranyrovani. Troufam si rict, ze vic jak polovina uzivatelek sem s timhle zamerem nikdy nechodilo ani nechodi. Peklo je momentne spis pro lidi, co sdileji lasku k mode a k obleceni.
Pokud jste si tu chtela neco lecit a posmivat se cizim lidem, zkuste spis Nyx, server, kde peklo zacalo. Jsou tam ruzna auditka, dokonce je tam diskuze, kde voyeri resi kam umistovat zrcatka, aby mohli koukat zenam pod sukne. I posmevacci tam maji sva temata.

 
Siv11
164 příspěvků 17.07.14 09:56

Kdybych si chtěla léčit cokoli, asi bych sem přispívala trochu častěji než dělám. Co se týká módního pekla, jeden z účinných způsobů, jak se učit, je z negativních příkladů (tj. „tohle opravdu nevypadá dobře“). I já jsem si začala dělat hlavu s ramínky od podprsenky až po seznámení s MP. Mně MP (minimálně ve svých začátcích) pomohlo. Co se týká mé „zapšklosti“, zkuste zavřít oči a aspoň na pět sekund si představit, že bych měla pravdu. Že tu čistě teoreticky opravdu existuje ta možnost, že reaguji tak jak reaguji, protože ten outfit je tak zlý, že Dru potřebuje probrat. Že tu chybí soudnost. Trochu to připomíná střední školu. Spolužačka přijde v něčem šíleném, všichni se jí za zády smějí, do očí pochválí a ona tak přijde zase. Pak jí někdo řekne do očí, že to je hrůza. Ta osoba bude nenáviděná do konce života, ale aspoň dotyčnou donutí přemýšlet. Howg.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 17.07.14 10:34

Zadny outfit neni tak zly, aby na nej musel nekdo takhle reagovat. I kdybych si se zavrenyma ocima predstavovala, ze se jedna o nejohavnejsi obleceni na svete, rozhodne by me to nevedlo k tomu nekomu nadavat a snazit se mu otevirat oci. Vzdyt je to jen obleceni, proboha.
Vycuhujici spodni pradlo srovnavate se strakatymi hadry, to je hodne mimo.
Ono je celkem jedno, jestli jste tu takhle agresivni a sprosta kazdy den nebo jednou za cas, vetsina lidi tu ve skutecnosti pise o sobe (jak trefne poznamenala jedna uzivatelka).

 
Adeena
1204 příspěvků 17.07.14 11:35

Já bych Vám zase ráda otevřela oči v tom, že o Vaše otvírání očí Dru nejspíš nestojí (a je rozdíl mezi vyjádřením názoru a jeho vnucováním) a Vaše reakce ve vztahu k jejímu outfitu je přemrštěná až hysterická. Přeju pěkný den.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 17.07.14 08:47

No to je masakr. Tím nemyslím Váš outfit, ale tu diskuzi tady. Váš outfit by mě mocně pobuřoval jedině v případě, že by mě někdo nutil, abych tak chodila taky, ale jinak mi přijdete zábavná, ten outfit má nějaký ksicht a ačkoliv se mi nelíbí (ale to třeba Picassovy obrazy také ne), oceňuju, že se to NĚJAK tváří (byť na základě mého vnímání módy blbě) a tomu budu fandit vždycky…

 
Dru
463 příspěvků 17.07.14 15:52

Dekuju vam!:-)

 
Stuclinka
166 příspěvků 17.07.14 11:18

@Siv11
A co když čistě teoreticky existuje možnost, že to tak slečna prostě chce? :o) Co když četla všechny ty články o elasťákách, kombinování vzorů a bůhvíčem ještě a místo aby to všechno svlíkla, dělá to dál jinak?
Nemyslím, že by ji tady někdo mazal med kolem huby. Většina lidí napsala, že je to pro ně neuvěřitelný mišmaš a nelíbí se jim to.

 
stricc  17.07.14 12:48

@Siv11 Zaplať pámbu, že se Adin trapný výsměch cizím lidem začíná přežívat. Zaplať pámbu, že u většiny návštěvníků tady začíná převládat slušný způsob komunikace a dost často i tolerance k cizímu názoru nebo vkusu. Ani já bych se nikdy ani náznakem nepokoušela obléknout podobně jako Dru, ale kdybych ji potkala, reagovala bych přesně stejně jako většina lidí, které dle jejího vyjádření potkávají ji: nemyslela bych si nic nebo bych si případně pomyslela, že asi má ráda pestré barvy. Což se smí. I vyčnívat z davu se smí. I nelíbit se vám se smí.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 06.10.15 20:10

Taška se Silverem!!! Boží!

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity