Dru 01.08.14 13:28

  • satek: second hand

  • svetrik? halenka?(tady tomu rikaji „kimono“, ale tak tomu rikat fakt odmitam): New Look

  • saty: Next (pod saty vykukuje bila second hand sukne)

  • boty: Toms

 Váš příspěvek
 
Grete
797 příspěvků 01.08.14 13:58

Líbíte se mi, mám pocit, že čím sytější barvy, tím víc vám sluší. Šátek moc krásný, včetně toho úvazu vzadu. Jen ten divný pásek mě na tom ruší, zbytečně rozbíjí hezkou linii šatů.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:43

Dekuju :) Pasek je takovy… podle nalady, casto ty saty nosim i bez nej:)

 
Milli
2523 příspěvků 01.08.14 14:11

Kromě bot (ty mi tam nějak nezapadají - to asi ten lesk, tvarově jsou ok) se mi to moc líbí.
Parádní je ten úvaz šátku, i ten kroucený pásek se mi líbí.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:42

Dekuju:-)

 
JarkaJ
285 příspěvků 01.08.14 14:30

Dru, dala jsem zelené, protože mě to na první pohled kladně zaujalo, zde ladí barvy i vzory a stále to zapadá to Vašeho stylu a je to nápadné i nápadité. Jen se přimlouvám za výměnu bot, tyhle vypadají jak rozťáplé lesklé bačkory (zkuste k tomu ty modré nebo modrošedé páskové sandálky nebo bych vzala nějaké plátěné balerínky.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:41

Dekuju vam:) Jine boty k tomu rozhodne zkusim, minimalne nejake ty baleriny.

 
kayav  01.08.14 15:58

Tohle mi na vas prijde pomerne pricetne, ze snad dam i zelene. Narozdil od ostatnich se mi boty libi, i ve vasi kombinaci, i samostatne, ty bych brala hned. Jedine co mi snad trochu vadi je delka satu, radeji mam az na zem, a take se mi prilis nepozdava ten provaz v pase. Ale jinak fajn.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:39

Dekuju:) Mne se saty/sukne az na zem libi, ale nesnesu, jak se to spini… i u tehle delky staci treba zapomenout si to pridrzet pri chuzi dolu po schodech :/ (o tvrde vode v Londyne a nemoznosti neco poradne vyprat se ani rozepisovat nebudu, je to k vzteku)

 
stricc  01.08.14 17:34

To se mi líbí. Nejen jakože „na vás“, ale tak celkově je to fajn

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:35

Dekuju vam :-)

 
Anushka
79 příspěvků 01.08.14 19:43

Druhé zelené :-)

Líbí se mi barvy a vzory, ladí k sobě a vám ta sytá barva sedí. Nelíbí se mi boty. V podstatě do pasu vypadáte dobře a od pasu mi přijde, že to z vás zase dělá o 20kg těžší ženu.

Kdyby to více lichotilo postavě, napsala bych, že je to váš nejpovedenější outfit.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:34

To musim zapit, dekuju :D

 
Stuclinka
166 příspěvků 01.08.14 19:55

Nejste nervozní z tak málo barev? :o)) Stylově mi to k vám sedí a barevně se mi to líbí moc. A chtěla bych umět takhle vázat šátek. Nemáte nějaký návod? Díky.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:33

Ani ne, protoze je to cele vzorovane a mam na hlave satek :-) Dekuju:-) Po nejakem navodu se poohlednu (nevim, jak by to dopadlo, kdybych se to snazila popsat sama, bez obrazku :D )

 
jájinka_007
88 příspěvků 01.08.14 21:50

Teda, skoro jsem Vás nepoznala! Líbí se mi to, přestože k mému stylu se to ani nepřibližuje, je výsledek takový oku lahodící :) Včetně bot.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:31

Dekuju:-)

 
lioncity  01.08.14 22:21

Strasne.

 
kayav  01.08.14 22:22

Nemá to cenu

 
Chany
872 příspěvků 02.08.14 17:46

Vidím to jako takový ten cikánský styl, to mě taky nikdy nebralo…ale je nepřehlédnutelná… ;)

 
SagaN  01.08.14 23:28

Všeho moc škodí. Šátek by ozvláštnil normální outfit, nebo naopak samotné šaty by mohly zafungovat celkem příčetně (až tedy na ten prapodivně řešený vršek, vytvářející z poprsí něco velmi smutného) - ale tahle úporná snaha o kombinaci co nejvíce ne-trendy kousků, abychom světu ukázaly, jak jsme free a indie, se takhle naprosto míjí účinkem. Prostě je toho příliš…

 
Jirkátor
1515 příspěvků 02.08.14 08:57

Jak napsala i Kayav - toto mi vzhledem k Vašemu stylu přijde vcelku příčetné, až „normální“, skoro bych řekl, že se mi to líbí ;).
A máte pravdu, kimono vypadá opravdu jinak.

 
Dru
463 příspěvků 02.08.14 11:30

Ta „kimona“ me tak vytaci, jsou tu ted uplne vsude, a libi se mi, ale videt u toho vsude napisy „kimonos“ (online na to ma vetsina obchodu i zvlast kolonku) je strasne, ten idiot, ktery rozhodl, ze se tomu tak bude rikat, by zaslouzil kopanec do zadku >:|

Jinak dekuju:-)

 
klarambr
21 příspěvků 02.08.14 12:34

Jeee…jak jste si ten satek uvazala??? nejdu nekde nejake navody?

 
Dru
463 příspěvků 04.08.14 12:28

@klarambr a @Stuclinka

Omlouvam se, ze to je v anglictine. Tohle je asi nejbliz tomu, jak to mam uvazane:

http://www.youtube.com/watch?…

akorat ja ten velky cip vzadu nechavam nejdriv dole a ty dva postranni cipy prevazu pres nej, pak teprve ten prostredni prehodim nahoru (takze pres ten uzel, ktery vytvorily postranni cipy), a uplne stejne jako ta slecna ty postrani prevazu nahore, ale prave zase pres ten prostredni. Nahore uprostred pak vetsinou zustane trcet malinky „cipecek“, ktery se tam pak da normalne zastrkat. Ty postranni cipy pak uvazu jeste jednou dole, jako ona - akorat ja to mam dole takove vic… objemeji zauzlene? Nevim, jak to popsat, proste je tam ten prvni uzel, prekryty tim prostrednim cipem… a pod timhle uzlem pak naposledy uvazu ty postranni cipy. Jejich konce pak zastrkam pod celou tu konstrukci jako ta slecna.
Ono hodne zalezi na velikosti toho satku, tenhle modry je opravdu obrovsky, takze ty jsem ty postranni cipy nakonec nezastrkavala dole „pod“, ale normalne venku po stranach, proto to vypada tak nerovnomerne.
Chce to nejakou lehkou bavlnenou (ale klidne i nejake ty umele) latku, hlavne ne saten, protoze ackoliv ty satenove satky vypadaji krasne, budou vam strasne klouzat.
Jinak pokud mate dlouhe huste vlasy, staci udelat vzadu jednoduchy drdol jako ta slecna a uvazat to okolo nej. Ja mam vlasy pod ramena a stupidne jemne, takze ten pidi-drdol jeste obmotavam takovou tou latkovou, narasenou „gumickou“, mam jednu opravdu velkou a „tlustou“. Ten satek pak drzi taky dobre. Zidovske slecny/pani pak na tohle maji jeste takovou pomucku, takova cepicka vzadu s vycpanym polstarkem, okolo ktereho se to pak da uvazat, takze vlastne nemusite mit vlasy zadne. Ale nevim, jestli se tyhle veci daji v Cesku koupit.

Jinak jeste skvela videa na tenhle styl uvazovani ma treba takhle pani:

http://www.youtube.com/watch?…

Doufam, ze to takhle staci…:-)

 
AnoNe
839 příspěvků 02.08.14 13:04

Vůbec nechápu, jak vám tohle může někdo pochválit. Vypadáte jako v převleku za čarodejnici.

 
Dru
463 příspěvků 04.08.14 12:32

„Vypadáte jako v převleku za čarodejnici.“… pockejte, a to mam brat jako negativni hodnoceni? Ha HA.

 
DRW
1240 příspěvků 02.08.14 14:52

Putzfrau / charlady style? v tom pripade zelene jinak ach jo? samostatne jsou to celkem pekne kousky, ale takhle, jak rikala moje oma putzfrau

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:16

Ale jo, chapu, ze to v tom nekdo vidi, to rozdejcham :D

 
euridike
1337 příspěvků 02.08.14 21:07

Přiznávám, že Vám dávám zelené vždy, prostě „z principu“ - za vlastní hlavu, za to, že si obhajujete svůj názor - toho si cením. Přiznávám, že můj vkus a styl jsou jinde, ale respektuji ten Váš. Mám ráda rozmanitost… :)

 
Dru
463 příspěvků 04.08.14 23:42

@euridike
Dekuju vam, tohohle si moc cenim:-)

 
Oblázek
169 příspěvků 06.08.14 09:07

Ne, že by se mi vaše oblečení nějak zvlášť líbilo, ale je to příjemné vybočení ze zde uctívaného středního proudu. Takže se nenechte vyprudit a přispívejte dál. Škoda, že některé mimoproudé dívky vyměkly a nechaly se vyštípat. V záplavě elegantních dam nebo nadějných blogerín je to osvěžení. A přitom i na modelu, který nemusím, mohu najít něco přínosného. Třeba váš uzel na šátku (nešlo by sem hodit video, jak se to váže?) nebo třeba zatracovaná Kateřina Churavá, ta měla neobvyklé a přitom hezké kombinace barev.

 
Dru
463 příspěvků 10.08.14 22:59

@Oblázek
Dekuju vam, vyprudit se nenecham :-) Par videi ohledne toho satku jsem davala v komentari o kousek nahore:)

 
vias
447 příspěvků 02.08.14 21:08

Barevně Vám to sedí, i ta kombinace „nekombinovatel­ných“ vzorů mi přijde vtipná a fungující. Ale hlídala bych si víc, jak to lichotí Vaší siluetě. Ten pásek Vám přidává pěkných pár kilo a přes prsa Vám šaty taky moc nesedí, nějak divně visí, možná by chtělo zkrátit ramínka (aby se vršek povytáhl nahoru)? Boty se mi nelíbí vůbec, ale nejsou moc výrazné, takže neruší, snesou se. Ale kvůli té siluetě to na zelené ode mě není, i když potenciál to má.

 
Dru
463 příspěvků 04.08.14 23:46

Ono to ve skutecnosti tak siroce a beztvare nevypadalo, mela jsem to lip vyfotit, nejak zepredu… takhle to tvarove opravdu vypada vselijak :/

 
klubo  03.08.14 12:03

Domovnice… vůbec v tom nemáte žádnou siluetu, to vrstvení sukní a šatů z Vás vlastně dělá válec (Přitom proč? Kvůli zimě? Nebo že to je „zajímavý“ a „originelní“?). Šátek lze uvázat šik, ale ani to není Váš případ, možná na to máte málo výrazný (nenalíčený?) obličej, tak vypadáte jak v ochotnickém převleku.

 
katarinka_malinka
21 příspěvků 03.08.14 14:46

Tak ja neviem…
na jednej strane sa mi takýto štýl páči, no na druhej to na mňa pôsobí veľmi nútene („skúsim na seba niečo naplácať a postnem to na MP, tam mi to prejde, veď žijem v Londýne“). tým sa Vás samozrejme vôbec nechcem dotknúť, naopak, fandím Vám, len to u mňa zatiaľ nefunguje. oblečenie nelichotí Vášej postave, prílišná snaha kombinovať, nedbanlivý výzor…
ale verím, že Vás i takéto komentáre budú posúvať vpred a už teraz sa teším na ďalší outfit!

 
Dru
463 příspěvků 04.08.14 23:55

Ja si prave myslim, ze ty vzory jdou krasne dohromady (a jeste i barevne), o nejake „placani“ kvuli peklu a Londyn fakt nejde, i kdyz to uz jsem se snazila vysvetlit xkrat :/ Kazdopadne vidim, ze vy to myslite opravdu dobre, takze za komentar dekuju:-)

 
Mydri
169 příspěvků 03.08.14 16:27

Ti, kterých se to týká, prosím vás, přestaňte ji neustále obviňovat z toho, že se snaží být „originélní“ a „free“ a „indies“ a blablablabla. Já myslím, že už dala dostatečně najevo, že o to jí fakt nejde, prostě to nosí, protože se jí to líbí a je to její styl. Jestli nemáte co jiného dodat, než že ji obviníte ze záměrné nekonformnosti, tak radši mlčte. Už jste s tím fakt neoriginéééélní a navíc trapný.

Příspěvek upraven 03.08.14 v 16:28

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:01

Za tenhle komentar opravdu dekuju:-)
Ja nevim, asi tem jedincum uz nebudu odpovidat… jeste me napadlo, ze bych jim misto odpovedi mohla zacit hazet nahodne kousky basnicek, at si ostatni aspon prectou neco hezkeho, ale vetsina veci, ktere znam, jsou anglicke, tak to radsi taky zkouset nebudu:D

 
Mydri
169 příspěvků 05.08.14 02:10

Já myslím, že nejlepší je prostě to ignorovat. Stejně jim to nevysvětlíte a oni si budou připadat „lepší“ tím jak vás dobře zařadili (jiný důvod, proč to dělají, mě nenapadá).

 
razorblade_reloaded  03.08.14 22:10

Strasidlo do zeli

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:02

… blah blah blah.

 
Verhro
630 příspěvků 04.08.14 10:40

Připomíná mi to obraz malíře z 19.století, co maloval motivy z Černé Hory, nevzpomenu si bohužel na jméno (Čermák???). To bude asi tím šátkem :)

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:06

Jeee, to je hezka asociace:-) (akorat jsem si to teda jako kulturne zaostala musela vygooglit :D )

 
Verhro
630 příspěvků 05.08.14 08:36

Jinak kimona jsou teď koukám žhavý trend, tak jste vlastně in :-) á ta brož motejl je dobrá :-)

 
Nixe Lulu
326 příspěvků 04.08.14 11:27

To se mi moc líbí, stylově i barevně (miluju modrou).

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:06

Dekuju:-)

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.08.14 17:04

Jeste papouska kakadu na rameno a bude to dokonale;-)

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:07

Aye aye captain! :D

 
Stuclinka
166 příspěvků 04.08.14 20:33

@Dru: Moc díky! Je to strašně zajímavé!

 
Dru
463 příspěvků 05.08.14 00:09

@Stuclinka
Neni zac:-) S temi satky se da takhle krasne vyhrat:-)

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 05.08.14 12:21

Teraz už vyzeráte, vďaka modro-bielej kombinácii, úplne ako družstevná dojička. Človeka láka dať vám zelené už len vzhľadom k tomu, že toto konkrétne nepripomína tepláky ani pyžamo. Ale bohužiaľ nedám, lebo vám to, aspoň podľa fotky, zbytočne pridáva desať kíla robí obrie prsia. A tie topánky k tomu nechápem. Stále ale podstatne lepšie ako predošlé dva kúsky.

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 12:08

Ty blaho, pripomnela jste mi veci z detstvi, na ktere jsem skoro zapomnela… Slunce Seno filmy (coz mi osobne prijde obzvlast legracni, protoze jsem momentalne v Italii) a tak… za takovou asociaci se nedokazu zlobit :D

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 09:04

Mě tu úplně dostává, že tu furt hodnotíte faktory jako „Ladí vám barvy“ nebo „sukně vám sedí“ atd. A já furt nechápu jak je možný, že někdo neřekne, že je to příšerný? Že je to jak z Fléru, kterému se MP tak často vysmívá. Jakmile je tu něco módního a nedejbože poměrně výstředního, tak mladou holku zkritizujete a zasypete často až urážlivými komentáři (proč u ní neobdivujete odvahu jako u této paní?!), ale když se tu objeví tento otřes, tak jsou všichni najednou mírnější a najednou tak strašně chválí za odvahu a za vybočení z řady. A přitom to je prostě jak z cirkusu, sorry to se na mě nezlobte.

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 10:41

@Simbli

Tak ted jste me fakt dostala. Jako autorka tohohle outfitu vam reknu - jdete si procist komentare u vsech mych outfitu, jedovatych hnusaren u nich najdete dost.

Co me ale opravdu fascinuje, je vlastne to, jak totalne mylne jsem vas odhadla. Sledovala jsem ty komentare, kdyz jste se poprve objevila v CJMDNS, a i kdyz vase prvni reakce prisla i mne malinko prehnana, fandila jsem vam, protoze jste se vratila a nenechala se z MP vystipat. To bylo kecu o tom, jak na pekle evidentne frci jiny styl, nez ten vas, jak jste myslela, ze „web o módě je věnovaný více stylům, uživatelky diskutující jsou otevřené i jiným kouskům, které by přímo ony nenosily“ atd atd… nejlepsi je asi tohle:
„Tady je ta kritika trapná a bohužel se nemohu ubránit pocitu závisti. Jinak si neumím vysvětlit tak negativní atmosféru tady a proč má někdo potřebu hned ponižovat někoho, pokud se mu nelíbí jeho styl. Mně když se nelíbí něčí styl, tak se o toho člověka jednoduše nezajímám, nevyjadřuji se, popřípadě mu poradím jak styl vypilovat. Ale takové přehnané reakce na pár outfitů, které jsou vyloženě zlé a mají za cíl ublížit? Tak to nemůže psát nikdo kdo není zakomplexovaný“
Vzhledem k tomu, jaky komentar jste mi tu ted nechala, ten drivejsi vypada jako vtip.

A ted nemluvim z hlediska meho stylu - necekam, ze kdyz se mne nekdo libi, znamena to automaticky ze tomu dotycnemu se bude libit muj styl. Ale z tech vasich puvodnich komentaru to (evidentne mylne) vypadalo, ze jste, co se tyce mody, otevrenejsi nez hodne lidi tady… kdezto ted zacinate prskat uplne stejne jako spousta mistnich nafrnenych modnich expertek. Kecy o otevrenosti, a skutek utek.

Aneb - hadam, ze vam to anglicky muzu napsat - congratulations, you just showed your ass.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 11:17

@Simbli pekne jste se vybarvila:-)

 
Milli
2523 příspěvků 11.08.14 11:44

@Simbli - kážete vodu a pijete víno.

Příspěvek upraven 11.08.14 v 11:45

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 11.08.14 12:13

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 11:48

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 12:22

@LeChatttNoir Upřímně mi věřte, že si z „kritiky“ nic nedělám a nadále budu nosit to, co považuji za hezké a slušivé. Víc se k tomu nebudu vyjadřovat, protože to považuji za ztrátu času :-)

Více stylům mimochodem otevřená jsem, ale stále musí být vkusné.

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 13:37

@Simbli

„Vkusne“, ano, jedno z mych oblibenych slov, takove sikovne je, ze, da se hodit na kohokoliv, kdo se nam osobne z nejakeho duvodu nelibi, ackoliv vkus sam o sobe je vec naprosto subjektivni. Vy jste fakt specialni pripad. Jak uz rekla @Eden_Prime, pekne jste se vybarvila. Jinak ja obleceni vidim mimojine jako zpusob sebevyjadreni, takze pokud vam jde o to byt „moderni“, fakt nevim, co vam jeste rict.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 12:44

@Simbli a jak byste definovala „vkusne“?

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 13:05

A ještě bych chtěla dodat, že „mladou moderní holkou“ jsem rozhodně nemyslela sebe, jelikož já se, zcela upřímně, za někoho kdo má vrozený cit pro módu a styl nepovažuji a stále se hledám, nikde nevykřikuji, že jsem nejlepší a například na mém blogu si vždy nechám od čtenářek ohledně outfitů poradit. Nicméně jsem myslela například http://www.modnipeklo.cz/inspirace/2578/ a spoustu dalších.

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 13:43

@Dru Možná vybarvila, ale věřte, že mým životním snem není udělat dobrý dojem na Módním pekle :-D

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 13:46

Nikdo nemluvi o dobrem nebo spatnem dojmu (vsimnete si treba ze ani ja tu nejsem nijaky oblibenec), ale o tom, ze jste pokrytec.

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 13:49

Nechci k vám být neslušená a nechci být zlá, protože si myslím, že si to opravdu nezasloužíte. Takže se už k outfitu vyjadřovat nechci. Jen mě zaráží, že si tu všichni hrozně zakládají na upřímnosti, nikdo si nebere v hodnocení servítky a když tu někdy čtu ti zlé komentáře, tak se nestačím divit. Pak něco okomentuji já a každý si to hned bere strašně osobně, strašně se ho to dotkne a hned jsem zlá osoba, která neunesla nějakou kritiku. Myslím, že v diskuzích občas padají mnohem ošklivější věci a autorky jsou ve svých názorech ještě podporovány a je to strašně vtipné, když nějakého nebožáka „stírají“.

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 14:00

Jezis marja.

„nikdo si nebere v hodnocení servítky a když tu někdy čtu ti zlé komentáře, tak se nestačím divit“
Placete na spatnem hrobu, to zaprve. Jo, ja se taky nekdy nestacim divit, jak jsou tu nekteri hnusni, ale tech hnusnych komentaru jsem dostala uz dost sama, jak uz jsem vam rekla. Jestli si myslite, ze ty jedovate plivance dostavaji jen ty vase oblibene „moderni holky“, jste uplne vedle.

Za druhe, ten outfit, ktery jste davala jako priklad, se mi libi, stejne jako vetsina ostatnich, o kterych mluvite. Ne kazdy bych si oblekla, ale o tom to neni.

Co mi prijde vylozene ubohe, je, ze na to, aby jste vyjadrila svuj vztek na peklo, jste si musela vlezt do outfitu, ktery se vam osobne nelibi, a shodit ten outfit. Mne taky hromada komentaru na pekle s**e, ale neresim to tak, ze jdu nahodne do nejakeho outfitu, ktery se mi fakt nelibi, a srovnavam ho s temi, ktere se mi libi a shazuju ho. Obzvlast po tech vasich kecech o vasi otevrenosti je tohle pokrytecka ubohost.

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 14:11

Dobře. Jak myslíte. Otevřená jsem a za tím si stojím. Například moje sestra nosí „rockovější“ styl, černé oblečení, lebky, ostny - což se mi nikdy nijak extra nelíbilo. Já sama bych v tom vypadala hloupě, ale když se obleče, tak jí to neskutečně sekne, vyčnívá z davu, lidé se za ní otáčejí a přestože to není můj styl, tak musím uznat jak moc jí to sluší. Netvrdím, že kdo nejde s módou, kdo nenosí nejnovější trendy a není prostě „moderní“ tak se ihned obléká špatně. Ale mně třeba tento outfit připadá, že v něm vypadáte jako hastroš, jak nějaká divoženka z lesa. I když někdo chodí oblékaný jinak, tak mu to stále musí slušet a to podle mě tento outfit prostě a jednoduše nesplňuje. Vaše ostatní outfity neznám.

A už vůbec jsem se nepřišla na někom pomastit a zlepšit si náladu tím, že ho zkritizuju. Váš outfit mi vyjel mezi posledními komentovanými, zděsila jsem se a proto jsem si ho taky rozklikla a napsala pod něj to co si myslím. Furt na tom neshledávám nic špatného ať se na to dívám z jakékoliv strany. Nejsem člověk se potřebuje mstít a už vůbec ne na „nevinných“. Na diskuzi mě pár dam nas*alo, to přiznávám, ale maximálně jim to vrátím tak, že si počkám na přešlap těch konkrétních uživatelek a nikoliv tak, že se ze mě stane zapšklá slepice co bude chodit a plivat kolem sebe jen proto, že se s některými nepohodla. Natolik zase módním peklem nežiju. Nic to pro mě neznamená, jen tím zabíjím nudu na brigádě a mám-li být upřímná tak i negativní reklama je reklama :-)

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 14:23

@Simbli

Staci kliknout na moje jmeno a vyjede vam zbytek mych outfitu. Jsou hodnocene prevazne negativne, takze jak uz jsem rekla, placete na spatnem hrobe.

Pokud se vam muj outfit nelibil a chtela jste to rict, prosim - dalsi komentar typu „vypadate jako hastros“ rozdejcham, nebojte se, takovych uz jsem dostala a porad jsem tady. Co jste si ale mela nechat, je to srovnavani s jinymi a vztekani se na peklo a jeho neschopnost ocenit styl, ktery se vam libi - nejlegracnejsi na tom je, ze jste to udelala u cloveka, jehoz styl se tady celkove moc nelibi. Nehlede na to, ze se vam desne nelibi, jak jsou tu nekteri neprijemni, pricemz nekomu okomentujete outfit s tim, ze je to otres a jak z cirkusu a s podivem nad tim, ze se ta prisernost muze nekomu libit. Pokrytec.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 13:57

@Simbli takze jsme zase u toho, ze se vam nelibil nejaky komentar na vas a resite to jak to resite. Kdyz tu mate nejake osobni konflikty, mate se k tomu postavit celem a branit se sama, ne tak, ze se budete snazit shodit nekoho jineho. Je to vazne ubohe

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 14:03

@Eden_Prime To vůbec není pravda. Tohle není nic osobního a děláte nesmyslné závěry. Nebylo to tak, že jsem někde četla kritiku (a už vůbec ne na mou osobu) a tak abych si asi vybila zlost, nebo já nevím co, tak jsem šla sem a někoho urazila aby se mi ulevilo. Koukala jsem prostě na poslední hodnocené outfity, k pár jsem se vyjádřila (kladně) ale tento se mi prostě a jednoduše nelíbil a tak jsem svůj názor vyjádřila. Hledáte v tom stále něco, co v tom není. To, že teď mluvím o jiných komentářích na diskuzi, nebo kdekoliv jinde, tak už je jen reakcí na to, že nerozumím tomu, proč se vás všech jeden můj názor tak dotkl a proč je z toho opět takové pozdvyžení když jsem měla pocit, že tohle je na MP úplně běžné vyjadřování.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 14:25

@Simbli ale vy jste nevyjadrila jen svuj nazor k outfitu. Zkuste si to po sobe precist s odstupem jeste jednou. Vy jste vyjadrila nesouhlas s tim, ze tohle obleceni nekdo chvali, zatimco „mlade moderni holky“ jsou zde haneny.
Navic jste pred par tydny psala, ze byste nikoho nekritizovala, pokud by se vam jeho obleceni nelibilo, ale ted to delate a rozhodne ne slusnym zpusobem. Argument, ze ostatni kopou do vas, tak proc byste si nemohla taky kopnout, je hodne ubohy.

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 14:36

Já jsem někdy řekla, že bych nikdy nekritizovala outfit někoho jiného? Co to je za nesmysl? Já jsem pouze řekla, že umím ocenit i jiný styl než je ten můj a pokud někdo bude oblečen hezky a vkusně v rámci svého stylu, přestože to nebude ten „můj“ styl tak ho ráda pochválím. Ale tohle je něco jiného, tohle prostě PODLE MĚ není hezké. Tím bych to asi tak uzavřela :-)

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 14:38

@Simbli fakt vam tu musim kopirovat vase vlastni prispevky?

„Mně když se nelíbí něčí styl, tak se o toho člověka jednoduše nezajímám, nevyjadřuji se, popřípadě mu poradím jak styl vypilovat“

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 14:42

Tohle není o stylu. Tohle je o jednom konkrétním outfitu, který kdby zveřejnila Ada jako „módní peklo“ tak se nad tím ani nikdo nepozastaví.

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 14:49

Mate naprostou pravdu, tohle neni o stylu. Je to o tom, ze jste si hezky pokrytecky taky chtela kopnout, a ted kdyz vas par lidi upozornilo na vase pokrytectvi, predvadite tu uzasnou verbalni gymnastiku abyste to svoje pokrytectvi ospravedlnila. Ale klidne pokracujte, zabavne to je rozhodne dost.

 
Simbli
108 příspěvků 11.08.14 14:53

Sebevědomí mám v pořádku na to abych si potřebovala do někoho kopat. A už vůbec ne do vás, to mi věřte. Už k tomu vážně nemám co říct. Ale pokud se mi nebude nějaký outfit kdykoliv od kohokoliv líbit tak se vyjádřím :-)

 
Dru
463 příspěvků 11.08.14 14:58

Verim, na mou dusi na psi usi na kocici svedomi!

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 15:05

@Simbli ale pozastavil, leze snad Dru nekde spodni pradlo? Je takhle vyfocena v divadle, na plese, pri promoci? Ma na sobe trekove sandaly k elegantnim satum? Je od hlavy az k pate zabalena do celofanu?
I kdyz se mi foceni cizich lidi bez souhlasu nelibi, tak musim uznat, ze se tu nevyskytla snad jedina fotka z duvodu, ze by se Ade nejaky outfit subjektivne nelibil, ale ze se pro danou prilezitost proste nehodil nebo z toho lezlo pradlo, dana osoba mela na sobe obleceni plne zasle spiny, plazove saty v divadle atd.

Příspěvek upraven 11.08.14 v 15:06

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity