blackbookofstyle 06.08.14 00:00

  • černé culottes F&F, košile Zara, boty H&M, náhrdelník Klenoty Aurum, náhrdelník jablko a koktejlový prsten H&M, kabelka Steve Madden (ZOOT)

 Váš příspěvek
 
klubo  06.08.14 12:26

Sluší Vám to, jen se děsím možnosti, že po dekádě nízkých bokovek by obchody zaplavil tenhle typ kalhot:)

 
Verhro
630 příspěvků 06.08.14 13:45

Klubo, tento typ kalhot je vlastně kalhotová sukně, takže zas taková pohroma b to snad nebyla.

 
klubo  06.08.14 14:01

No snížený pas, sed a širší nohavice do půli lýtek - to udělá malý pivo s ktátkejma tlustejma nožičkama skoro z každýho, to je fakt jen pro vyhublíny s výškou aspoň 170… navíc paní k tomu má podpatky, když si to představíte s nejmasovějším typem obuvi - balerinama… nevim no, žádná velká elegance.

 
Simbli
108 příspěvků 06.08.14 12:27

Krásné, připomíná mi to takový francouzský styl. A miluju tohle líčení!

 
Marilla
38 příspěvků 06.08.14 12:56

Ten rúž k tomu perfektne sedí

 
stricc  06.08.14 14:12

Mně se to líbí moc. Jednoduché a přitom netuctové. Fajn

 
Lištička666  06.08.14 14:20

Super, od hlavy až k patě.

 
Voldemortka
361 příspěvků 06.08.14 14:27

Tohle vůbec není špatné! Je to opravdu něco, co se na ulicích jen tak nepotká. Skvělá inspirace, ale zase musíme zvážit, kdo si to může dovolit a kdo ne. Vy určitě, skvěle Vám to sedí, víte co na sebe. A makeup? Ten to jen podtrhává! Zajímavé, tmavá rtěnka to dělá velmi elegantní, když si dodám červenou, je to takové „koketní“ :)..opravdu povedené

 
andiedvorakova
331 příspěvků 06.08.14 16:08

Jako celek se mi to líbí. Tuhle jednoduchost mám ráda. Kalhoty bych si osobně nekoupila, protože jsem přesně ten typ, který si je nemůže dovolit kvůli proporčnosti, ale vám sluší. Líbí se mi to včetně té rtěnky a to já na tmavé rtěnky moc nejsem. :) Jak už tu někdo říkal, je v tom skutečně něco, co připomíná atmosféru Paříže. Za mě je to zelená :)

 
razorblade_reloaded  06.08.14 16:13

Outfit super, kalhoty vam moc slusi. jen me hrozne desi ta kostnata hrud

 
margret1
269 příspěvků 06.08.14 17:44

Tohle je šik :-)

 
tartaletka
265 příspěvků 06.08.14 19:41

Asi budu jedina, ale mne se to nelibi. Jakou mate postavu, to je vase vec, ale stejne jako si myslim, ze by meli mit soudnost plnostihli lide a nedavat na odiv stehna v minisuknich a „muffiny“ v bokovkach, tak se mi u takhle hubenych lidi nelibi odhalena zebra, kostnate nohy… V kombinaci s cernou rtenkou na me pusobite jako zombie.

Jinak se mi nápad i kombinace libi, ale bohuzel ne na vas. Koukala jsem na vas blog a mate tam mnoho lepsich outfitu :)

 
klubo  06.08.14 20:20

@tartaletka Chápu, taky se mi nelíbí třeba kozí nohy v minisukni (ač si dotyčné většinou myslí, že na to mají postavu), ale košile s dlouhým rukávem? To už se nedá nijak maskovat, musela by mít šálu leda:)…Já mám velkej zadek taky ve všem - ač to jednou vypadá lépe jindy hůře, prostě musím hlídat mufiny, abych neděsila okolí, ale každé oblečení má své limity, co se týče maskování nedokonalostí.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 06.08.14 22:14

Tak tohle se mi vůbec nelíbí, neshledávám zde vůbec nic hezkého, vidím trčící kosti, krátký kalhoty a pánskou košili, vše ve velenudných barvách..

 
Voldemortka
361 příspěvků 07.08.14 08:54

Chtělo by to tím pádem dioptrické brýle ;)

 
Dony Rafin
343 příspěvků 06.08.14 23:04

Tento styl z mého pohledu působí na ženě naprosto antisexy a není tam vůbec nic, co by mě zaujalo. Promiňte, i když je mi jasný, že to je možná módní, pro mě je tohle peklo.

 
klubo  07.08.14 09:53

Třeba mně to přijde víc sexy než nadmutý hrudníček v korzetu a prdýlka čouhající z minikraťásků.

 
Verhro
630 příspěvků 07.08.14 10:13

Prdýlka ještě dobrý, ono leckdy čouhá i něco víc :-(

 
Oveeec
1368 příspěvků 09.08.14 20:33

By mě zajímalo, kdybyste provedla anketu mezi pánama ;) Jinak model se mi na slečně líbí a taky mi to přijde sexy, tou osobitostí, o tom žádná.

 
Mr. Bean
42 příspěvků 10.08.14 07:20

Prosím, chtěla jste to. Krajně anti-sexy.

 
Oveeec
1368 příspěvků 10.08.14 11:51

Jsem si to myslela. Můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat:)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 11.08.14 10:07

@klubo,

nechápu proč hned vytahovat extrém v podobě hrudníčku v korzetu a minikratásky? Jakože když se někomu nelíbí toho, tak musí být zákonitě buran a za sexy musí zákonitě považovat jen ty minikratásky?

 
klubo  11.08.14 19:12

Já mám raději, když je oblečení elegantní (to je pak takovým nevtíravým, rafinovanějším způsobem i sexy) - naopak to ale neplatí. O buranech jsem nic nepsala, to ať si každý přebere. Sexy pro mě není měřítkem estetičnosti.

 
Cagot
88 příspěvků 13.08.14 15:06

Mně se to nelíbí, a to nikoliv proto, že to není „sexy“ (a „sexy“ to tedy fakt není). Působí to na mne vytahaně, teplákózně, nelichotivě, disproporčně, rušivě. Tyhle gatě jsou možná in, ale na mne působí, že si je slečna půjčila od někoho hodně malého a hodně tlustého. Boty a prsten dobrý.

 
jájinka_007
88 příspěvků 06.08.14 23:48

Košile vypadá příliš jako „po dědečkovi“ (vzorem, střihem) a velmi vám v oblasti hrudi nelichotí. V kombinaci s bledost zvýrazňujícím líčením to na mě působí až nezdravě. Přitom se mi ve svých předchozích modelech většinou velmi líbíte.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 07.08.14 05:45

Tak já z toho zas až tak „vodvázanej“ nejsem, ale třeba tomu jen nerozumím.

 
Mr. Bean
42 příspěvků 10.08.14 07:21

Kolego, já také ne.

 
Beruska13
137 příspěvků 07.08.14 08:29

Je to lekhé a svěží, prsten je úžasný detail a boty jsou taky fajn, ale ta šmajdavá noha mě bije do očí a sorry - dáma takhle nešmajdá. kostnatá hruď taky nepřidá…

 
noren  07.08.14 08:40

Tohle se mi líbí moc.

 
Velma
77 příspěvků 07.08.14 11:45

Mně se to jako celek líbí a dávám zelené ramínko. Culottes nejsou můj šálek kávy a zdá se mi, že sluší akorát štíhlým vysokým ženám. Na silnější postavě si je nedokážu představit. Doufám, že to není současný trend, jinak jimi bude zaplavené celé Brno:-)

 
ove
234 příspěvků 07.08.14 14:35

V tom kdybych vyšla já, tak bych vypadala jak strašák do zelí! No ale vlastně paní to taky moc nesluší.

 
Doudou
1235 příspěvků 07.08.14 17:55

Pěkné. Moc Vám to sluší.
Nejdříve se mi nelíbila ta tmavá rtěnka, ale je fakt, že to krásně doladuje.

 
Sepishka
7 příspěvků 07.08.14 18:35

Obleceni, sperky i liceni se mi libi. Chlapecka postava se podle me k tomuhle typu obleceni vylozene hodi, ale prirozena stihlost vypada jinak a to je asi kamen urazu, protoze pri pohledu na tyhle fotky se mi v hlave vybavuji obrazy z dokumentu o koncentracnich taborech.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 08.08.14 09:34

@Sepishka,

přesně toto mě napadlo taky, ale pořád jsem nevěděla, jestli mám příspěvek napsat, protože opravdu nechci nikoho urážet. Ale taky se mně vybavily fotky z koncentračních táborů. Dělají to prostě ty kosti ve výstřihu. A taky mám podezření, že toto už není postava zděděná od přírody. Sama jsem štíhlá, ale ve všem tak nějak razím zlatou střední cestu a „všeho s mírou“.
Přirozeně velmi štíhlá od přírody na mě působí slečna vedle v galerii (WorldneedsBlon­des).

 
klubo  08.08.14 13:08

Prosim vás, než vytáhnete ty koncentráky, podívejte se i na ostatní fotky… je dost štíhlá, ale koncentrák? Ty kosti vystupují viditelně spíš vlivem shora dopadajícího světla a velmi podobně by vypadaly i jiné štíhlé dívky, které prostě nemají dostatečnou vrstvu podkožního tuku.

 
Mr. Bean
42 příspěvků 10.08.14 07:19

Slečno, zaregistroval jsem se specielně kvůli Vám, respektive kvůli Vašemu příspěvku. Protože označovat zjevnou vychrtlost výrazem „dost štíhlá“ je to, co nám, mužům, působí skutečné peklo. Nechci být urážlivý, ale představa, že pozvu slečnu na romantickou večeři, a přes stůl jí ve světle svíček počítám žebra na hrudi, zatímco ona honí po talíři dva hrášky, to je skutečně drtič vášní. Zde stojím, palte, slečny, ale můj recept je: zahalit, přestat s dietou a vykrmit.

 
klubo  10.08.14 11:18

Že vy chlapi vždycky nejlíp víte, jak má každá z nás vypadat… paní na fotce nevypadá jako chudinka, co shání chlapa a musí být strašně sexíí, aby náhodou nebyla za „tlumič vášní“. I každýmu chlapovi se přece líbí něco jiného - každej nechce živelnou prsatici, někdo je na jemný typy prostě - to říkám s vědomím toho, že ze mě kosti teda nelezou. Ta dáma na fotce může mít silnou kostru, takže při nějakém nižším BMI z ní ty kosti vylezou. Já mám třeba drobnou kostru, takže i když jsem dříve nosila vel. 38, tak jsem pořád působila zaobleně (přestože jsem honila dva hrášky po talíři a byla vlastně psychouš:)). Celkově mi přijdou nevkusné ty nemocniční příměry a řeči s koncentrákama, to je normální šikana. Přitom ta paní má šmrnc jako málokterá z otupělých bloggerín.

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.08.14 11:46

@Mr. Bean Naštěstí ne všichni muži jsou tohoto názoru a ne všichni muži mají tak jednotvárný vkus a jasně rozřazené, která holka je krásná a která ne podle váhové kategorie a jídelníčku.

 
Oveeec
1368 příspěvků 10.08.14 12:11

Ženským zase působí peklo, když jim nějakej chlap káže o tom, jak by měly vypadat. Vás samozřejmě neznám, ale nejvíc mě dostává, když nějakej hospodskej Pepík vykládá, že je jeho stará hnusná.

 
Verhro
630 příspěvků 11.08.14 13:19

Myslím, že pánovi by se třeba líbila ta barbínka na šteklích vyfocená v Tatrách.

 
Cagot
88 příspěvků 13.08.14 15:13

No, názor snad napsat můžem, nebo ne?

 
AnoNe
839 příspěvků 07.08.14 20:09

Pro mě vypadáte jako těžce nemocná pacientka ploužící se v teplákách a košili po dědečkovi po nemocničních chodbách.

Příspěvek upraven 07.08.14 v 20:10

 
Voldemortka
361 příspěvků 08.08.14 10:13

Proč tu, sakra, každý řeší, jak je hubená??? Mám kolem sebe desítky holek, které jsou kost a kůže, jedí normálně, často i mnohem víc jak já s velikostí 40/42 a stejně nepřiberou. Neznamená to, že sem nemůže dávat příspěvky! Naopak, třeba je někdo stejně hubený a neví, jak se obléknout, tady aspoň vidí inspiraci, protože to slečna/mladá paní zvládla opravdu bravůrně! Už jste s tím opravdu otravní. Kdyby měla 200 kg a upnula se do růžových minišatů, prosím, někde bych viděla problém, tady nic neuráží, je vše na svém místě.

 
Stemcells
97 příspěvků 08.08.14 10:53

Protože když mám rachitické sternokostální skloubení, nevezmu si výstřih. Ta paní už prostě překračuje meze, co se dá ještě považovat za běžné a zdravé a tudíž si taky nemyslím, že zrovna tenhle typ hubenosti je jaksi přírodní. A pokud je přípustné odmítnout modelku s celulitickými stehny v minisukni pod zadek, pak nevím, proč bych si měla zakazovat nehezkost chorobné vizáže jiné, když mne to doslova praští do očí. Je to v podstatě totéž, jen na opačných koncích spektra.
Přičemž samotný outfit se mi taky nelíbí, zejména ty otřesně beztvaré pytlovité kalhoty v naprosto neslušivé délce. Spíš mi připomínají vytahané tepláky, které má už od dětství a ze kterých už vyrostla.

 
Voldemortka
361 příspěvků 10.08.14 20:32

Tady někdo nepochopil můj příspěvek. Narážím na to, že přestože je slečna hodně hubená, oblečená je vkusně a neurážlivě (i když má rachitické sternokostální skloubení, on totiž asi každý má nějaké nedostatky a kvůli Vám v létě šálu opravdu nosit nebude),což se slečně s 200 kg v růžové mini asi nepovede…

 
Stemcells
97 příspěvků 11.08.14 10:43

Ale pochopil. A podle mého vkusně oblečená není, mně se to nelíbí. Právě proto, že ještě zvýrazňuje vady postavy. Taky je mám, zmiňovala jsem je mnohokrát - já mám třeba váhu normální, ale ošklivé nohy. Tvarem i kožní chorobou. A tak i v létě nosím dlouhé lehké kalhoty a sukně ke kotníkům. A i když už si třeba někam do přírody do pustiny vezmu krátkou trekovou sukni, nevyvěsím takovou fotku na Módní peklo, protože ta „inspirace“ by byla rázem spíš pro atlas dermatologie.

 
tartaletka
265 příspěvků 08.08.14 14:11

Takže je správně na hmotnost upozorňovat tlusté lidi, ale u hubených je lépe mlčet? Ani tlustý člověk nemusí být tlustým dobrovolně. Nedovolila bych si dělat soudy, zda má paní anorexii, je vychrtlá z vlastní vůle nebo ne, ale to že je hubená, je prostě holý fakt. Lezoucí kosti mi vadí úplně stejně jako lezoucí faldy.

 
Cagot
88 příspěvků 13.08.14 15:15

Holt je ten oděv vůči ní nelichotivý. Tak jako jiný oděv může dělat medvědí službu silnější slečně.

 
BP0991
213 příspěvků 11.08.14 15:39

Souhlasím…

 
Lady_MM
227 příspěvků 08.08.14 11:59

Velmi asexuální, ty kalhoty jsou pro mě stejné peklo jako harémky.

 
Simbli
108 příspěvků 08.08.14 12:35

@Stemcells Já nechápu proč tu každý používá takhle zlý, urážlivý tón. Zajímalo by mě, zda byste to paní řekla do očí stejným způsobem. Za monitorem každý hrdina :-D

 
Stemcells
97 příspěvků 11.08.14 10:21

Řekla.

 
Simbli
108 příspěvků 08.08.14 15:00

@tartaletka Vidíte a já naopak nikdy neviděla kritiku mířenou na tlustého kvůli jeho nadváze a čtu jenom kritiku na ty hubené :-)

 
toffee13
108 příspěvků 09.08.14 19:51

Přesně! Protože na tlusté se jaksi „nesmí“. Zato „no fuj, ty jsi ale hubená“ už jsem párkrát slyšela. A to je to přitom často zdraví nebezpečné právě i v případě těch nadváhovitých lidí.

 
tartaletka
265 příspěvků 10.08.14 00:09

@Simbli @toffee13 má reakce byla na Voldemortku a její příklad s 200kg ženou. Nikde nepíšu, že se tlustí kritizují více než hubení. Řekla bych, že každý vnímá to své. Je to jako když si koupíte nové auto a najednou vidíte, kolik aut této značky jezdí po silnicích. Myslím si, že obojí se kritizuje stejně. Ač zrovna tady v pekelných článcích jsou popichováni převážně plnoštíhlí lidé a i pod outfity vidím, jak se kritizují stehna, břicha, ruce a nikdo se nad tím nepozastaví, ale vzpomínám třeba na Franche a její období hubených nohou, které také vedlo k takovýmto bojům. Nakonec na svém blogu přiznala, že měla problém.

Já jen nechápu, proč když člověk vysloví slovo „hubený“, tak je to jako kdyby řekl nejhorší nadávku :nevim: to je jako zakázat někomu napsat, že je štíhlý.

 
toffee13
108 příspěvků 10.08.14 09:59

Tak já jsem to myslela obecně, čímž jsem především reagovala na @Simbli. Na internetu si obvykle člověk stejně dovolí víc, ale jak v reálu, tak na internetu (mezi slušnými lidmi, tj. víceméně i zde) si lidé víc dovolí kritizovat hubené a kritika bývá ostřejší. Pokud jde o buclaté, většinou se řekne něco v tom smyslu: „máte krásnou ženskou postavu, víc by vám však slušely šaty než tyto kalhoty, které zbytečně upozorňují na širší boky“. V tomto případě někteří a některé píšou ve stylu (s čímž souhlasím): „pokud máte kostnatou hruď, je lepší nenosit výstřih“. To je podobný typ komentáře - píše se o vzájemném vztahu oblečení a postavy.
Kromě toho jsou tu však komentáře pouze k postavě, tj. něco jako: „vypadáte nezdravě, jsou vám vidět žebra“. Málokdy se však setkáme s komentářem: „máte nadváhu, měla byste cvičit“.

Jak sama píšete, člověk vidí to, co je pro něj zrovna aktuální, ale v mém případě to není v této době ani jeden pól. Se stravováním jsem mívala vždy problém: byly doby, kdy jsem měla o 10 kg víc než teď, i doby, kdy jsem měla o 10 kg míň. Takže jsem se mohla setkávat s komentáři obou typů. Málokdy mi někdo řekl, že jsem tlustá (a když někdo něco v tom smyslu naznačil, tak jsem to obrečela), zatímco to, že jsem hubená, jsem v dobách své lehké anorexie slyšela pořád (a byla jsem na to pyšná). Jak v tom, jak se k ženskému vzhledu vyjadřujeme, tak v recepci těch komentářů je vidět, že být tlustá je špatně, zatímco být hubená je dobře (proto si spíše dovolíme říct „proboha, ty jsi hubená“ než „proboha, ty jsi tlustá“ - jen si to zkuste).
Věřte mi, jestli Franche měla problém a teď už ho nemá, není to díky komentářům na MP. Léčba anorexie je velmi delikátní a individuální záležitost. Mnoho dívek a žen (a i mužů, nutno podotknout) se z ní v podstatě nikdy nevyléčí, i když jsou schopné stravovat se poměrně normálně. A to nemluvím o sobě - já jsem byla vždy schopná nějak fungovat, i když jsem byla hodně unavená, ale moje sestřenice skončila na kapačkách.

Na druhou stranu však souhlasím s tím, co psala @AnaKarenina: Jakkoli se mi vyhublé ženy líbí, neměly by být standardem krásy (ať už ty ženy mají problém, nebo tak vypadají přirozeně - problém nastává, když se jim ostatní snaží vyrovnat), a tak je asi správně, že se semtam nějaký komentář poukazující na „nenormálnost“ vyhublých žeber objeví. (A ano, mně se to líbí, ano, možná mám stále problém - ale takhle hubená teda bohužel/naštěstí nejsem.)

 
kocurM
595 příspěvků 08.08.14 23:10
Velmi stylové

A velmi individualizované, to se tady moc úspěchů slavit nebude. Ale velmi vám to sluší. Příklad oblečení jen pro jednu určitou osobu.

 
Sepishka
7 příspěvků 09.08.14 07:52

@Voldemortka Stihlost je krasna, pusobi zensky, etericky…ale ta prirozena, ktera je podminena gracilni kostrou, takze clovek pusobi drobne, aniz by se mu daly pocitat zebra. Prispevek nebyl myslen hanlive, jen jsem psala, proc je to na me na druhy pohled jedna velka deprese. Pokud se ma hodnotit ciste obleceni, bez ohledu na osobu, ktera ho predvadi, tak se polepsim :-)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 09.08.14 11:25

Já bych jen dodala, že jsem kritiku napsala po dlouhém přemýšlení a mým záměrem nebylo nikoho urážet. Ve skutečnosti bych samozřejmě nic podobného slečně neřekla, ale tady hodnotíme, jestli je postovaná fotografie/outfit estetická či ne. Možná je to navíc jen jedna nepodařená fotka, nic víc nic mín. Ale tahle jedna konkrétní fotka je pro mě stejný extrém jako právě těch zminovaných 200kg nadváhy, jen stojící na opačné straně barikády.
Myslím, že je důležité, že tady kritická slova zazněla. Nerada bych totiž, aby někdy v budoucnu třeba moje dcera uviděla podobnou fotografii a pod ní samé pochvalné komnetáře. Nerada bych, aby na jejich základě usoudila, že takto by měla žena ideálně vypadat, aby se ostatním líbila a aby se toho pak snažila dosáhnout.

 
Marilla
38 příspěvků 09.08.14 13:44

Ok..zhrňme to…mladá pani (ako som si čítala na jej blogu) je chudá a nevyzerá to veľmi pekne, ak sa jej podarí, mohla by nejaké to kilečko pribrať, ak to ovšem nejde, tak to nejde. Aj chudí ludia existujú od prírody. Stupňujúci sa počet komentárov stále o tom istom - extrémna štíhlosť, začína byť už unavujúci.

 
Oveeec
1368 příspěvků 09.08.14 20:38

Jste sprostý. A taky trapný. Říkám to jazykem patnáctiletý puberťačky, ale ono taky výlevy o tom, že někdo, kdo má kosti ve výstřihu nesmí ty výstřihy nosit (ani úzekj košilovej? Ani v létě, když je horko?), notabene od dam, který si málem onikají a děkujou si za vtipy, nic jinýho nezaslouží.

 
tartaletka
265 příspěvků 10.08.14 00:32

Jak jsem před chvílí reagovala na kolegyně před vámi. Proč jsou na slovo „hubený“ reakce jako by někdo vyslovil sprosté slovo? Někde se kritizuje většina diskuze kabelka, jinde boty, tyhle slova jsou napsány stokrát a nikomu to nevadí. Když napíše více lidí „hubený“ tak je to špatně?

Já jsem kvůli vám projela celou diskuzi, co kdo tak hrozného napsal. A snad až na jeden příspěvek, který mi přijde urážlivý, se ostatní vyjadřovali ryze k tomu, jak paní v oblečení vypadá. A je tu ta část, kterým se to líbí a je to pro ně inspirativní a ta část, které se to prostě nelíbí, protože se jim zdá, že to této postavě nesedí.

Takže fakt váš „pubertální“ výlev nechápu.

Jednou jsme měly sraz na slepo s maminami z netu, s některými to bylo kafíčko a šly domů, ale zbyly jsme tři, co jsme se zakecaly a protáhly pokec do pozdních hodin. A tak nějak došlo na to, kolik vážíme. A ta jedna povídá: 160kg. V tu chvíli jsem se zarazila a teprve se na ni zadívala, že je vážně takhle obézní. Do té doby mi to vůbec nijak nepřišlo. A víte proč? Protože měla na sobě krásné vkusné oblečení, které její postavě naprosto sedlo. Uměla své tvary prodat. A o tom je pro mě móda - když se oblečení stane vaší součástí a vy ho na někom vlastně ani nevnímáte.

Tady mi to jednoduše nefunguje a nevím, proč bych to nemohla napsat, když od toho se tu fotky vkládají. Opravdu nemám dojem, že by tu ta skupina, která si dovolila negativní kritiku, chtěla nějak paní (slečně) ublížit.

 
Oveeec
1368 příspěvků 10.08.14 12:19

No ještě aby ublížit chtěli. On je rozdíl, jestli má někdo mini pod zadek, nebo výstřih až na pupek anebo jestli má prostě rozepnutou košili. Nejde mi o to, že ji někdo označil za hubenou, ale o to, že se někomu vyčítá něco, s čím nejspíš těžko něco udělá. Jako kdysi dávno jedný slečně ty nohy do O. Někdy prostě zakrejeme, co se zakrejt dá, a stejně jsou naše proporce vidět, a podle těch vašich měřítek by si lidi, jejichž obličej tak úplně neodpovídá tomu, co se všeobecně líbí, museli nosit na hlavě pytel. Přečtěte si to ještě jednou, řečí o vykrmování a koncentráku tu není málo. Jak už někdo napsal, mě osobně to štve, když se takový postavy promenujou na molu a propagujou jako ideál. Ale to, že tak vypadá jedna miliónů a miliónů obyčejných holek na celým světě a vyfotí se v zajímavým oblečení, to není důvod její proporce nějak rozebírat. Ani kdyby měla sto kilo.

 
Bagheera
344 příspěvků 10.08.14 07:29

Ne, stejně jako stokilovka nesmí ani v hicu nosit mini. Hele, já jsem taky na hubené straně, a dávám si pozor, abych odhalovala to, co mi sluší, ne to, co mě potopí. Protože o tom správné oblékání je, ne?

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.08.14 11:43

@Bagheera @tartaletka Ne, móda není o tom, aby semnou splynula, ale abych se v ní cítil/a dobře a vyjádřila to, kým jsem. Proto je s módou úzce spjatý také osobní styl, proto opravdová móda nepodléhá tolik trendům, narozdíl od toho, o čem píšete vy.

Tenhle styl jasně říká, kdo slečna je, jasně vypovídá nějakou náladu, není to uniformní fusak, který má za úkol zakrýt nedostatky. Naopak je to na rovinu. Je to přesný opak té průměrnosti, do které vy byste jí rádi nacpali. Přesný opak těch škatulek, ve kterých se tyhle názory „mělo by to skrýt jak vypadám“ poplácávají po zádech.

Spousta lidí tady vytýká, že má odkrytý vyhublý hrudník. Je to tu stále dokola. Nepochopení věcí v kontextu, rozebírání každé jednotlivé věci zvlášť. Neschopnost vidět, že to celé je záměr, osobitá stylizace. Stejně slepé a hloupé, jako když se tu jeden čas vytýkalo jakmile měl někdo sportovní boty… A dnes je v praze nosí jak pominuté všechny, dokonce si spousta i hraje na to, jak běhaj. Protože průměrnost je pohodlnější, než být sám sebou.

„Nechápu, jak si někdo může k něčemu takovému vzít tak otřesné boty! Kolik vám je? 12?!“

„Docela se mi to líbí, ale sportovní boty a roztrhané kalhoty?! Naprosto to kazí dojem z elegance. Za mě červené“

Aaaargh, přesně důvod, proč jsem přestal chodit na MP…

 
kolúch
445 příspěvků 11.08.14 15:06

Podľa čoho usudzujete, že ste prestal chodiť na MP? Lebo ste v každej diskusii, ktorú otvorím :D

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 11.08.14 16:58

Nachodil sem cca rok, rekla bych.

@JMaravelo Nad spoustou vasich prispevku vetsinou kroutim hlavou, ale tohle jste napsal fantasticky.

 
NInaL.
38 příspěvků 02.10.14 22:44

Přesně, úplně přesně. Peklo vytváří nový průměr. Je nesrovnatelně lepší, ale stejně se z něj nesmí moc vybočovat.

 
wolfmother
26 příspěvků 09.08.14 22:43

Po prezretí prvej fotky sa mi nepáčili nohavice a topánky, kabelku som si nevedela predstaviť. Ale tá druhá fotka z profilu, tá sa mi teda veľmi pozdáva a nedá mi to inak, len hodnotiť kladne :)

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.08.14 11:20

Super!

 
AMB
12 příspěvků 10.08.14 16:58

Velmi vydareny outfit a velmi Vam pristane, bez najmensieho zavahania by ste zapadli v Milane :)
Klobuk dolu :) davam zelene

Příspěvek upraven 10.08.14 v 17:00

 
Elizabeth0
104 příspěvků 10.08.14 22:20

To je jako s modernim uměním, rozpadlá židle v galerii natřená na modro se začne hromadně obdivovat a všichni vzdychaj nad „přesahem“ a nevim čim ještě, a ti kdo řeknou pravdu(že to je jen židle namodro), jsou označeni za neznalce umění a primitivy. To samé s oblečenim, neslušivý hadry se nazvou „francouzský šarm“ a „Miláno“ - achjo..Neni třeba módě „rozumět“, je uplně ukradený, jestli se to nosí, nebo kdo to nosí, v jakym to bylo časopise..Pokud člověk nechce být záměrně hnusný, měl by se řídit podle toho, co mu sluší. Tenhle model je objektivně příšernej, i kdyby to bylo milionkrát ve Vogue.

 
Oveeec
1368 příspěvků 10.08.14 22:57

Objektivně příšernej není. Je tam krásná kabelka, krásný boty, košile, doplňky, rtěnka. Divný jsou ty kalhoty (mimochodem dostává mě, že se konečně něčemu taky říká francouzsky a ne jenom anglicky, byť to stejně asi přišlo z anglofonních médií), ale dohromady je to aspoň pro mě zajímavý a nedá se tomu upřít styl - na rozdíl od fůry dalších „inspirací“, kde má holka…prostě šaty. Nebo prostě kalhoty a tričko.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 11.08.14 09:30

@Oveeec,

chápete, že vnímání ženské krásy a oblékání vůbec je čistě individuální záležitost? Vám může připadat kabelka krásná, někomu jinému příšerná. Vám můžou ty kalhoty připadat divný, ale někdo jiný je z nich unešen. Zrovna tak, jako modelka může někomu připadat úžasná, jinému příšerná. A je to tak v pořádku, žádná objektivní pravda v tomto neexistuje. Už jsem to tu jednou psala, ale dovedete si představit, jak by bylo na světě smutno, kdyby všichni muži prahli třeba jen po modrookých blondýnách?
Každopádně chápu v jistém smyslu příspěvek Elisabeth0 a přirovnání k židli v galerii. Když použiju třeba tento případ (když už to tu padlo, protože je to pořád lepší, než např. kravské lejno, které taky kdysi jeden umělec do galerie umístil) tak já věřím tomu, že se opravdu najdou lidé, kterým za židle přijde naprosto úchvatná. Bohužel mám ale pocit, že v takových případech se na ně nabalí skupina lidí, které to sice upřimně úchvatné nepřipadá, ale něco si nastudovali a aby nebyli obvinění z toho že „tomu nerozumí“ budou všude vykřikovat jak je ta židle úžasná a všechny poučovat o uměleckém přesahu. A tohle pokrytectví já osobně moc nemusím ani v umění, ani v modě. A proto se mi na MP líbí, že se tu najdou lidé, kteří klidně napíší, že jim osobně daná věc připadá naprosto příšerná, i když vědí že je to zrovna strašně trendy a jejich názor je strašně nemoderní. Já tady v tomto modelu taky žádný francouzský šarm nevidím, líbí se mi max. boty, celek mi připadá subjektivně příšerný. Ale chápu a respektuju, že někomu to může připadat subjektivně úchvatné, ovšem kdo z nás dvou má objektivní pravdu bych se neodvažovala tvrdit.

 
Oveeec
1368 příspěvků 11.08.14 19:48

Pláčete krásně, ale na špatným hrobě. Já reaguju na příspěvek nade mnou, kde se píše, že „Tenhle model je objektivně příšernej, i kdyby to bylo milionkrát ve Vogue.“ Takže. Kdo tady co nechápe?

 
Jirkátor
1515 příspěvků 11.08.14 12:59

Krásně jste vystihla můj názor na dnešní moderní (rádoby)umění a módu. Někdo řekne, že je to krásné, a já nevím ještě jaké a všichni nad tím hýkají nadšením, ale nikdo se neodváží zvolat že král je nahý, protože by byl označen za mamlasa, který tomu vůbec nerozumí a jímž je záhodno opovrhovat. Netvrdím však, že úplně všechno je nehezké a zbytečné, jak v módě, tak i v umění stále vznikají krásné věci.
Prostě se nebát říct, že se mi to nelíbí, když se mi to nelíbí, i když budu za módního tupce. A tento model se mi, jako celek, vážně moc nelíbí.

Příspěvek upraven 11.08.14 v 13:00

 
AnaKarenina
450 příspěvků 11.08.14 14:21

@Jirkátor,
a ještě jednu věc má současné moderní umění a moda stejnou. V obou případech už totiž narážíme na to, že všechno už tu kdysi bylo. A tak se umělci/návrháři v zoufalé snaze zaujmout snaží šokovat za každou cenu. Mně se třeba hrozně nelíbí současný trend, kdy dámskou modu předvádí transexuálové. Jakože ano, když se hezky namalují a mají dlouhé vlasy, někteří z nich jsou v obličeji opravdu krásní i " jako žena". Ale pořád jsou to chlapi, mají chlapskou stavbu těla a my to potom automaticky přejímáme jako ideál ženské krásy, at si to chceme připustit nebo ne.

 
Oveeec
1368 příspěvků 11.08.14 19:51

Máte pravdu, ale když to třeba vztáhnu na sebe - já nejsem žádnej pokrytec, protože to, o čem tvrdím, že se mi líbí, tak se mi prostě líbí. Kalhoty se mi nijak zvlášť nelíbí, tak je nechválím. A kosti se mi taky nelíbí, ale ještě víc mi vadí ty komentáře k nim. Nehledě na to, že těch negativních komentářů je tu víc, takže jestli nějaká stádnost, tak rozhodně ne mezi těma, kterým se to líbí. Ale vy to asi myslíte teoreticky, v tom případě se nedá nic namítat.

 
JMaravelo
486 příspěvků 11.08.14 23:23

@Elizabeth0 A nejlepší je, když o moderním umění mluví někdo, kdo o něm nic neví. To je potom jako s módou…

Který moderní umění tedy máte namysli?
Jeremy Geddes?

Nebo je na vás moc už Kris Kuksi?

Možná Andrew Hem?

Ne, je to jako s tou módou. Nejvíc keců k tomu maj lidi, co nemaj šajn o co jde.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 12.08.14 00:33

Jste naprosto vedle. Ani netušíte jak moc;))

Příspěvek upraven 12.08.14 v 00:36

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 00:46

@Elizabeth0 Určitě… jak ta jedle. Určitě jste v moderním umění kovaná. Až na to, že nikdo z oboru, koho znam by, se o něm takhle nevyjadřoval… a rozhodně by nepoužil takhle stupidní příměr.

Mimochodem právě primitivní lidé jsou ti první, co v dnešní galerii nechápou co to ta modrá židle je a jsou to ti první, kdo jdou s názorem ven. „Mámo, tohle je umění? To bych zvládl taky!“ nebo „Umění má bejt hezký, tohle neni nic a rozhodně né umění“ (jak podobné názoru s tím jak má vypadat móda podle vás, žejo). Pak tu je skupina pseudoumělců, kteří jsou pokrytci a pak je tu skupina lidí, kteří chápou, proč je modrá židle uměním. Já osobně nejsem zastáncem konceptualního umění apod. Ale mluvit o tom tak jak o tom mluvíte vy, tedy plácnout takovou zhovadilost, to bych si k tomu stejně nedovolil.

Takže tu na mě hrajte jak chcete, že se pletu, já si s klidnym svědomím budu myslet své. Dokud jste totiž mluvila o módě, mohli jsme se o něčem dohadovat, ale tady už se kloužete po dost blbym ledu a hlavně na úplně špatnym rybníce.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 12.08.14 01:02

Věřte mi, že umělci mají z lidi jako vy srandu, ale zas jsou takoví lidé (jako Vy) potřeba, kdo by jinak všechny ty hadry a krámy kupoval, že? Víte co se dá vydělat na snobismu? Na lidské potřebě být něco víc, jako Vy se cítíte být nadřazen nad tou primitivní „mámou“ co nerozumí modrý židli? Narozdíl od Vás, osvíceného z velkého světa..ale klidně v tomhle sebeklamu pokračujte, podporujete ekonomiku;))

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 07:58

@Elizabeth0 Z lidí jako já? Tak to je zajímavý, protože já mam uměleckou školu a umění se soustavně věnuju (proto se k tomu vyjadřuju). Hlavně ale, že vy v tom máte jasno ;D

Tohle není o nějaké mé nadřazenosti, ale o tom, že tu plácáte nesmysly a hrajete si na něco, co nejste. A když to vyjde najevo, místo, abyste řekla: „dobře, vim o tom kulový, byl to špatnej příměr“ nebo alespoň mlčela, budete tu předjímat a vymejšlet si, že jsem snob, kupuju si „hadry a krámy“ a začnete mi vytvářet psychologický profil ;-)

 
klubo  12.08.14 09:20

@Elizabeth0 Konečně nám zaslepeným a povrchním snobům na MP někdo otevřel oči a konečně víme, jak to s tím uměním je - on je to podvod! A obyčejní lidé se nám smějí za zády! Díky!

 
Elizabeth0
104 příspěvků 12.08.14 10:29

Skutečný umělec nemá zapotřebí se v anonymní diskuzi ohánět uměleckou školou a napadat ostatní agresivníma výkřikama o plácaní atd. Takže svůj nelichotivý psychologický profil si děláte sám, tímto končím diskuzi.

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 12:12

@Elizabeth0 Nehodlam se s váma tady dohadovat, pročtěte si diskuzi a zkuste zapojit trochu sebereflexe, dámo.

 
BP0991
213 příspěvků 07.09.14 11:50

Mám z vás dost. Mám taky uměleckou školu a myslím si, že píšete srajdy :-D :-D Tak… :-)

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 12.08.14 16:26

@Elizabeth0 jiste, skutecny umelec nema internet, nediskutuje, v nejlepsim pripade ani neji a nedycha, ale tvori umeni a prijima honorace. Ach jo, to jsou zase rozumy

 
Jirkátor
1515 příspěvků 12.08.14 08:06

Nevím co měla na mysli Elizabeth0, ale já měl na mysli například toto:

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 10:00

@Jirkátor No bezva. Ale to akorát ilustruje to nepochopení. To co vy si myslíte, že je umění vůbec umění není a to co vy si myslíte, že je móda, je umění, ale není to móda na běžné nošení. Molo má trochu jinej „dresscode“ než vaše zaměstnání a proto vyjadřovací prostředky na něm můžou být uplně jiný a značně se lišit od toho, co vy očekáváte od běžné módy na denní nošení.

Stejně tak to, že někdo něco načmárá barvou na plátno z toho nedělá ještě umění. Umění je do značné míry teoreticky definováno a tohle je „výtvarná tvorba“ (asi jako batikované triko) ale po 50ti letech po tom „neštěkne ani pes“. Dobrý tak do obýváku nad televizi.

Pro začátek a značně zjednodušeně umění zprostředkovává umělecký zážitek skrze svůj obsah a formu. Je to druh komunikace výtvarníka s divákem za přítomnosti nějakého přesahu, často pocitového. K tomu aby umění bylo dobré je třeba, aby mělo nejen dobrý obsah, ale k němu i přiměřenou formu. To je základ pro to, aby divák umění pochopil. Ovšem tento základ není jediný. Divák může umění porozumět v kontextu další autorovi tvorby nebo na základě obecně známých skutečností, případně v kontextu uměleckého směru atp. Pokud je ovšem obsah a umělecký prožitek nezřetelný širšímu okruhu publika, nejedná se o umění bez ohledu na to, jak si to sám autor přeje. ALE pokud divák umění nerozumí, není to hned autorova vina, klidně to může znamenat, že divák je ignorant.

Spoustu z uměleckých děl, stejně jako ta móda na molu, se vytváří pro specifický okruh lidí. Stejně, jako gotickým obrazům neměli japonci absolutně šanci porozumět. Proč? Protože sotva jim došlo, proč na někoho svítí paprskama bílá holubice.

Samozřejmě by to šlo rozvést daleko šířeji, protože je to daleko složitější, ale na to tady není prostor a ani muj zájem to tady vyučovat.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 12.08.14 11:56

Fotografie jsou z „Výstavy moderního umění“ a z „Fashion Week London 2013“ - autory si už bohužel nepamatuji. Tudíž logicky předpokládám, že jde o umění a módu.
Končím, už jsme moc OT. K další plodné diskuzi navrhuji SZ.

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 12:09

@Jirkátor Fajn, já k tomu co jsem napsal dodám:
 http://theglobalpanorama.com/…tical-lines/

Pokud pochopíte o čem to je, pochopíte co je ono „umění“ v dané věci. Obzvláště, když to dáte dohromady s tím, co jsem napsal předtím.

Jinak mi to vcelku nezajímá, co si o umění myslíte a co za něj považujete nebo ne. Jediná otázka tady totiž je: „Jestli když se o umění chcete bavit, chcete vypadat jako sedlák nebo člověk co ví o čem mluví.“

A tohle je otázka, kterou si každej musí zodpovědět sám. Tvrdit, že se mi něco nelíbí (nebo nedej bože že to neni umění či móda) jen proto, že jsem se s tím nesetkal a nerozumím tomu, zlobte se na mě nebo ne, je primitivní. Inteligentní člověk chce pochopit, proč tomu říkají umění, móda… Hlupák ustrne na tom, že „podle něj to umění neni, protože on to za umění nepovažuje“.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 13.08.14 06:21

Nerozumím tomu, tak jsem blbec? Pochopí to jen takový inteligent, jako jste vy? Přeložil jsem si to správně?

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.08.14 08:18

@Jirkátor,
ano pochopil. JMaravelo totiž nikdy nevynechá příležitost poučit ostatní o tom jací jsou blbci a to hlavně v případě kdy dotyční určitě nepochopili umělecký přesah modelu v galerii. Ona totiž taková blackbookofstyle je druhej Albert Giacometti a pokud to nevidíte shame on you. JMaravelo nám také pokaždé sdělí jak je zhnusen průměrností diskutujících a že proto přestal/přestane chodit na MP. Žel bohu patrně trpí krátkou pamětí, takže se splnění výhružky jen tak rychle nedočkáme. :-)
Na druhou stranu musím uznat, že přímočará arogance JMaravela má jisté kouzlo a je rozhodně osobitější než takovéto jemné naznačovaní v podobě komentářů typu :

„Třeba mně to přijde víc sexy než nadmutý hrudníček v korzetu a prdýlka čouhající z minikraťásků.“

Nebo :

„Myslím, že pánovi by se třeba líbila ta barbínka na šteklích vyfocená v Tatrách.“

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 12.08.14 16:41

@Jirkátor vzdyt nejste ve sporu, ty fotky z Fashion Week, co jste sem daval, popsal Maravelo takhle:

„To co vy si myslíte, že je umění vůbec umění není a to co vy si myslíte, že je móda, je umění, ale není to móda na běžné nošení.“

Coz tedy odpovida tomu, ze byla prehlidka oznacena za vystavu moderniho umeni. Nebo jste to myslel tak, ze ty dve kresbicky byly soucasti te vystavy?

Jak by se tu pekne diskutovalo, kdyby tu diskutujici skutecne pozorne cetli komentare, na ktere reaguji…

 
Jirkátor
1515 příspěvků 13.08.14 06:18

První dvě jsou z přehlídky a ty druhé dvě z výstavy. Myslel jsem, že to bude zjevné.

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 10:08

@Jirkátor Ještě jeden příklad. Je to jako když si jdete vybrat auto a uvidíte před prodejnou stát tohle:

Následně to okomentujete slovy: „No tak tohle bych si nikdy nekoupila. Na dálnici je to nepraktický a na chatu s tim taky asi těžko vyjedu. Navíc kam dam nákup?“

Jde o to, že nedokážete správě zařadit danou věc do kontextu. Buď z neznalosti nebo z aktuální indispozice, ale prostě vás nenapadne, že jde o studii nových funkčních prvků, exhibici technického pokroku a zamyšlení, a nikoliv o volně prodejný vůz pro rodiny s dětmi.

(tím samozřejmě neříkám, že to si myslíte, pouze to užívám jako srovnání)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.08.14 08:45

JMaravelo,

na to, že Vás osobně vcelku nezajímá co si Jirkátor o umění myslí, jste vynaložil docela velké úsilí na to, abyste ho poučil, to je opravdu obdivuhodné. Osobně bych ještě dodala, že jste opomněl ještě jeden aspekt. A to, že i ti, kdo umění a umělecký záměr umělce pochopí mají právo, aby je jednotlivé umělecké dilo neoslovilo (i když objektivně chápou jeho hodnotu)a aby řekli, že se jim to zkrátka nelíbí.
Vždyt i v tom výtvarném umění se nám v průběhu dějin o slovo neustále perou realistické tendence s expresionis­tickými a to někdy i v rámci jednoho období - vzpomenme třeba El Greca. A at chcete nebo ne, většina z nás bude vždycky o trochu víc tíhnout k jednomu z těchto dvou proudů a většina laiků bude patrně více tíhnout k realismu. Nevím v tom nic špatného a nevím proč bych kvůli tomu někoho urážet nebo poučovat. Naprosto respektuju, že třeba já jsem unešená z Paula Klee zatímco podle mého dědy to byly patlanice a ocenoval rozkošné obrázky od Renoira.
Zrovna tak pokud tady v galerii někdo slušně vyjádří negativní názor na model, který považuju za geniální, nemám potřebu říkat ani naznačovat, že dotyčný je pitomec, že tomu nerozumí, sám je jistě půrměrný/případně nevkusný, že se mu asi budou líbít minisukýnky (jasně co jiného taky čekat od člověka, který nedocenil genialitu prezenovaného modelu) atd.
Tento přístup se totiž zdá omezený pro změnu zase mně.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 09:10

 
Dietrich
42 příspěvků 14.08.14 21:17

Nič nieje objektívne príšerné, krása je len vec subjetívneho pohľadu.

 
Enoména
55 příspěvků 11.08.14 15:45

Nedbalé a trochu dekadentní. A nevypadáte, že jste se kvůli tomu musela kdovíjak namáhat. Bravo.

 
Dietrich
42 příspěvků 14.08.14 16:40

Štýlová slečna.. pravda nie na každej by to tak ukázalo.. taka stará elegancia z čias coco chanel

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.08.14 14:47

@Jirkátor @AnaKarenina Myslím si, že jste mě špatně pochopili. Co říkám je, že pokud něčemu nerozumíte a máte tendence o tom někoho poučovat, navíc bez snahy se v dané věci zorientovat, jste blbec. („Moderní umění jsou císařovi nové šaty!“ = blbec - tedy pokud to nemá podložené fundovaným teoretickým základem který zaujal na základě srovnání moderního umění s nemoderním nebo osobního iracionálního postoje -tzn. že z nějakého důvodu daný člověk za umění považuje umělecká díla např. jen do roku 1430)

@AnaKarenina Nechápu, kde se bere ta vaše potřeba mi to „nandat“, ale jste naprosto mimo. To že se někomu něco líbí nebo nelíbí není to, o čem se bavím. Takový aspekt, jak vy říkáte, sám ve svých příspěvcích zmiňuji ale je na míle vzdálený meritu věci, o které jsem mluvil. Přirovnávání k expresivnější tvorbě je pak už úplně mimo, protože to, že je něco expresivní vůbec nesouvisí s tim, že nemam šajn o co jde. TO je o čem já jsem mluvil.

Jinak děkuji za zobecnění všech mých příspěvků pod:
„JMaravelo totiž nikdy nevynechá příležitost poučit ostatní o tom jací jsou blbci.“
a
„JMaravelo nám také pokaždé sdělí jak je zhnusen průměrností diskutujících a že proto přestal/přestane chodit na MP.“
Alespoň vím, že mám čest se stejným… no jak to říct slušně a přímo…, za kterého máte vy mě.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 19.08.14 06:25

Bože můj dobrotivý, co to tu zase blábolíte. To Vás to ještě baví?

 
tartaletka
265 příspěvků 19.08.14 08:50

Tak uz jste se poplacal po hrudi a uz by to mohlo stacit, ne? Doted jsem se zdrzovala komentaru, ale uz mi opravdu lezete na nervy. Tohle neni web pro umelce a modni navrhare, ale najdete zde bezny lid. A jestli mate potrebu zkvalitnit osazenstvo modniho pekla, oznacovanim za blbce toho opravdu nedosahnete, spis se mezi ne vlastním pricinenim dostanete. Ja jsem pedagog a take nezakazuju mit lidem deti jen proto, ze nejsou studovani.

 
JMaravelo
486 příspěvků 19.08.14 09:09

@Jirkátor vždyť jste se mě sám ptal O_O

@tartaletka máte pravdu, že se to poněkud posunulo už do úrovně osobního sporu a vysvětlování nedorozumění, což vás zajímat nemusí. Proto jsem počkal více dní, než Inspirace nebude aktuální a i tak jsem se rozmýšlel, zda-li danou věc odeslat. Na druhou stranu jsem toho názoru, že pokud někdo s diskuzí v tomto duchu začne, měl by mít ten druhý šanci se obhájit a vysvětlit svůj postoj. Pokud jsem vás tím jakkoliv otrávil, tak se omlouvám, určitě to nebyl můj záměr a nesměřoval jsem to na vás. Na druhou stranu i tak si myslím, že běžnému člověku neuškodí trochu zamyšlení třeba právě nad tím, proč móda na módních molech není bežně nositelná a nevadí to :-)

 
bedruna82
3 příspěvky 24.08.14 00:01

Líbí se mi to. Ta rtěnka, nádhera. Krásně sladěné.

 
dagsit
13 příspěvků 25.08.14 10:47

Krásný model - elegantní, nadčasový, neotřelý. Kalhoty svým střihem nebudou pro každého a s nízkými botami už by taky asi tak dobře nevypadaly. Líbí se mi i zvolené doplňky a líčení.

 
RenataRen
466 příspěvků 30.08.14 18:08

Konečně něco neotřelého v záplavě kolových sukní.

 
E.Letenská
55 příspěvků 17.09.14 08:10
Ne

Nelíbí. Postrádá to sex appeal. Kalhoty jsou objemné a neforemné a nohy z nich jaksi podivně čouhají. košile vytahaná. Má-li to být ležérní. tak se to nepovedlo. A elegantní a ženské. tak taky ne.

 
Gedrex
2 příspěvky 28.09.14 15:01

Na téhle dámě to vypadá velmi zajímavě a povedeně podle mě. Jen se děsím, že by se tohodle stylu chytil někdo menší a baculatější…

 
corrigan
2631 příspěvků 29.09.14 20:27

Naprosto super

 
Antigrey
144 příspěvků 01.10.14 13:50

Tenhle look se mi nelíbí. Za mě dávám červené. Sama o sobě tento typ kalhot nesnáším a k tomu mi nevoní ani ty boty. Za mě bohužel ne.

 
MPSkrolew
1845 příspěvků 02.10.14 13:21

Toto se mi líbí velice..! Má to styl.

 
Babetka27
6 příspěvků 06.10.14 15:46
Skvělé

Tohle je skvělé, přesně můj styl…jak už tady někdo poznamenal, připomíná mi to klasiku, Coco Chanel a její jednoduché někdy až chlapecké modely.
Ke zlým jazykům zde musím podotnout, že se zde hodnotí oblečení, ne postava, takže i když na mě slečna na fotografii působí mile a étericky, nehodnotím, jestli je taková, či maková, jestli tam jsou kosti, nebo ne, a jako celek se mi to líbí
Jinak jsem velmi vděčná JMaravelo za užitečné připomínky, které jsem měla nejednou chuť zde napsat ale předběhl mě. :)Nemyslím si, jako hodně uživatelů zde, že jde o povyšování se, nebo kritiku, jen snaha objasnit neporozuměné a tak nějak snaha o obrodu. Viz např. připomínka k teniskám…
Připadá mi, že se na MP začíná kritizovat hlavně to, když něco vybočí z tzv. „normálu“ či průměrnosti. Je pravda, že o módě v ČR toho moc nevím, tak mě opravte, mýlím-li se ale já žiji v tzv. „normálu“ slečny na fotografii.
Takže pokud jsem zde svými názory někoho pobouřila, omlouvám se, Vaše názory respektuji, jen je někdy potřeba diskutovat.

 
Zidi
10 příspěvků 07.02.15 15:30

Skvělé, moc Vám to sekne. Akorát se nemohu nějak srovnat s tím, že je trendy tento typ kalhot, ale kdo ví… O zvonech jsem taky tvrdila, že je nikdy na sebe nevezmu. Jinak halenka je skvělá, měla jsem na ni taky zálusk!!!

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity