SweetLadyLollipop 17.08.14 00:00

  • Topánky, Dollhouse

  • Sukňa, Choies

  • Body, Missguided

  • Klobúk, F&F

  • Kabelka, Second-hand

  • Náušnice, Bijou Brigitte

 Váš příspěvek
 
andiedvorakova
331 příspěvků 17.08.14 16:29

Jste moc krásná a moc vám to sluší. Ta sukně je na první pohled opravdu úžasná, na ten druhý lehce pomuchlaná, ale hádám, že to asi vydrží vyžehlené (pokud se vůbec žehlit smí) jen chvíli. Nicméně na to, že je z Choies, vypadá vážně dobře. Za mě jednoznačně zelené - nejen za outfit, ale také za to, že z vás ženskost přímo čiší. A to já vážně můžu :)

 
Feebee
38 příspěvků 17.08.14 18:15

To je pěkné podívání! Moc Vám to sluší, jste jako filmová hvězda :-)

 
Modigliani
781 příspěvků 17.08.14 18:16

Je to krasny model, elegantny letny, sexi.

 
Alí Aziz
36 příspěvků 17.08.14 18:20

Strašně vám to sluší, upoutala jste mě na první pohled. Líbí se mi doplňky, nehty a barva rtů. A samozřejmě ta sukně je nádherná. (Já vím, že závist není hezká vlastnost, ale někdy se to fakt těžko ovládá.) Zelené.

 
yanulla
767 příspěvků 17.08.14 20:04

Pěkné, dokonce moc pěkné, tak jako jsme od Vás zvyklí. ALE k tomu klobouku na obou fotkách si ho na jedné straně přidržujete, pokud si představím obě strany klobouku spadlé k obličeji…nevím, nevím!? Nemáte fotku zepředu, kde je klobouk normálně? Docela mě to zajímá, taky jsem letos poprvé „velkoklobouková“ :-)

 
MortyK
7 příspěvků 17.08.14 20:14

Povedený outfit :)krásná sukně

 
Stuclinka
166 příspěvků 17.08.14 20:16

Jůůů! Dost dobrý!

 
Atrofie
741 příspěvků 17.08.14 21:02

Tak tohle je krásné!

 
TeaTereza
1675 příspěvků 17.08.14 21:47

@yanulla také jsem nad tím přemýšlela, protože i na blogu jsou všechny fotky s přidržováním kloboučku… Takže si myslím že moc praktické to nebude..ale takhle na fotce je to moc hezké a efektní ;)

 
tartaletka
265 příspěvků 17.08.14 22:20

Ten klobouk mám navždy spjatý s Eliškou Balzerovou

ale asi to přehodnotím a začnu si představovat vás :-)

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 11:36

Mně se zase líbí ve stylu šedesátek…

 
Brunhilde  17.08.14 22:25

Přiznám se, že ten kanýr na tričku mne neskonale irituje, nicméně sukně je perfektní.

 
zuzulique
290 příspěvků 20.08.14 13:19

Tak musím povedať, že aj mňa, to prvé mi napadlo, keď som sa 1× pozrela na fotku…s jednoduchým topom by to možno vyzeralo o niečo krajšie, ničmenej za mňa zelené, tá sukňa je nádherná.

Příspěvek upraven 20.08.14 v 13:24

 
Elizabeth0
104 příspěvků 17.08.14 22:37

Dokonalý! Moje místní nejoblíbenější blogerka:*

Příspěvek upraven 17.08.14 v 22:38

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 07:32

Podobný klobouk mám doma v bílé barvě a drží sám.
Jinak vím, že budu jedíná, ale já asi nikdy nepřijdu úplně na chut tomuto typu sukně (nebo možná ještě chvilku potřebuju), protože tak strašně rozšiřuje. Já vím, slečna je štíhlá, já vím je to jen optický klam a někteří namítnou, že naopak maskuje, ale na mě to dělá prostě dojem lidového kroje. Ten taky zamaskuje a schová kdeco a navíc mám lidové kroje ráda, ale ten objem tam prostě je. A když si tuto sukni představím třeba vedle někoho štíhlého, kdo má na sobě pouzdrové šaty…
I když pokud od tohoto odhlédnu tak Vám osobně hrozně sluší, i barva je krásná, top taky, barevně se mi k tomu líbí se mi černé boty a klobouk.
A taky ještě dodám (spíš jako vitp) - Když si představím, že bychom tento typ sukně měli nosit všechny masově (jako třeba šaty v 18 stol.), byla by to obzvlášt pro hrušky naprostá spása.

Příspěvek upraven 18.08.14 v 09:52

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.08.14 10:31

No, já chápu, jak to myslíte a hájím vaše právo vyjádřit svůj vkus, ale nesouhlasím s vámi. Myslím, že tento střih sukně je prostě suprslušivý, viz třeba Grace Kelly v Okně do dvora - ten černobílý outfit, první, ve kterém se objevila. Ale kolik lidí, tolik názorů.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 10:50

@Go-lightly,

hezky řečeno.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 18.08.14 12:00

On je rozdíl v tom, jakým způsobem oblečení rozšiřuje. Jde hlavně o to, aby dotyčná vypadala štíhlá. Ne všechno „široké“ oblečení nutně rozšiřuje i postavu. Slečna je krásný příklad toho, když se to s rozšiřováním umí. Já jsem zkrátka pro široké oblečení - pokud rozšiřuje záměrně a tam, kde to vypadá dobře :)

Příspěvek upraven 18.08.14 v 13:51

 
Dietrich
42 příspěvků 19.08.14 10:40

Každopádne aj mňa okamžite napadlo, že to naberanie látky od pása pridáva objem. Tiež je pravda, že slečna je štíhla a že si to môže dovoliť. :) inak veľmi pekná zrejme dovolenková inšpirácia.

 
Moir
1800 příspěvků 18.08.14 08:19

@AnaKarenina Já mám klobouk stejný, bílý (sice ne z FF, ale CA, nicméně ty klobouky jsou prakticky stejné) a nedrží vůbec, přesně, jak psala @yanulla obě strany spadnou dolů. Přemýšlím, jak to vyztužit, aby se to nědělo

Příspěvek upraven 18.08.14 v 12:18

 
Jirkátor
1514 příspěvků 18.08.14 08:26

Nevím jestli ta sukně opticky rozšiřuje, zužuje, zkracuje, zvýrazňuje a kdo ví co ještě. Prostě je ta sukně taková jaká je a slečně to moc sluší.

Edit: měla to být reakce na AnaKarenina - omlouvám se Moir :(

Příspěvek upraven 18.08.14 v 08:28

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 09:18

@Jirkátor,

jasně, proto jsem taky dala zelené a dodávám, že na fotce vypadá suprově a slečně sluší. Jenom prostě v reálu tyto sukně, které slaví momentálně cameback jsou prostě prostorově dost výrazné a vynikne to hlavně vedle ženy, která má na sobě užší siluetu.
Ale kdyby se tento trend nakonec ujal masově, tak by to byla docela příjemná změna, že? :-). Teda alespon já jako hubená, ale čistokrevná hruška bych byla naprosto nadšená :-)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 09:21

@Moir,

ten můj klobouk není z F&F, asi je z pevnějšího materiálu, nevím. Ale každopádně na takový ten měkčí materiál se mně jednou osvědčilo ten okraj, který má držet nahoře nadrzo ohnout nahoru, přišít ( nebo přišpendlil) a na to místo se dá ještě připnout nějaká ozdoba ( mašlička nebo cokoliv chcete). I když nevím, jestli by Vám tato úprava vadila. Mnš to vyřešilo tento problém a myslím, že to vypadá docela dobře.

 
qwiriella
12 příspěvků 18.08.14 12:03

Jestli máte klobouk F&F, tak stačí do okraje krempy zasunout drát. Jde to docela dobře a krempa pak bez problémů drží tvar.

 
jazes  22.08.14 07:06

@Moir víte co, ono možná by to chtělo nekupovat klobouky (aspoň ne tohoto druhu) v takovýhle řetězcích. držel aspoň při kupování? můžu se jen orientačně zeptat, co asi stály?

 
žlutá růže  18.08.14 08:38

Zajímaly by mě názory 15 lidí, kteří dali červené ramínko, proč se jim to nelíbí. Protože v komentářích jsou zatím jen samý pochvaly.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 18.08.14 09:26

To tak bývá vždycky.

opravdu málokdy se v hodnocení se značnou převahou kladných bodů najde nějaký negativní názor, byť nesouhlasných ramínek je třeba 20 nebo i víc.

červenoramínkovači jsou většinou srabi a bojí se vyjádřit.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 10:32

@Jiná Realita,

třeba je to tím, že červenoramínkáře nějak nebaví být terčem těch, kteří nedokáží opačný slušně vyjádřený názor respektovat a třeba je pak nebaví číst urážlivé komentáře. Třeba by je i bavilo diskutovat, ale vědí, že se dozví leda tak to, že jsou hlupáci a blbci, kteří tomu přece vůbec nerozumí.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 09:44

@zlatá růže,

já jsem dala zelené, takže samozřejmě za červenoramínkáře nemohu mluvit, ale myslím, že někteří konzervativnější čtenáři si možná ještě nezvykli na tento střih sukně, který je ted čím dál více populární jak tady v galerii, tak na ulicích. Každopádně tento styl je opravdu prostorově poměrně výrazný je je to něco úplně jiného než jsme byli zvyklí doted považovat za moderní a slušivé.

A prosím, nepište mi nikdo, že je to rozhodně lepší než zadky lezoucí z bokovek. Jasně, mně jsou bokovky a další nešvary taky proti srsti a proto ráda chodím na MP :-). Jen jsem chtěla říct, že prostě v posledních letech jsem i v dobrém vídala spíš sukně úzké, maximálně rozšířené do A, ale ne takto nabírané. Takže možná jen někteří potřebují trochu víc času, než si na tento střih zvyknou. Já osobně tomuto stylu taky přicházím pomalu a postupně :-)

 
žlutá růže  18.08.14 10:01

Promiňte, ale mně přijde naprosto nepochopitelný a hloupý zdůrazňovat, že sukně slečnu rozšiřuje! Co je to za blbost??? Tak je snad vidět, že je hubená, ne? To má chodit jedině v upnutých věcech, jen aby o ní náhodou někdo neřekl, že je tlustá??

Příspěvek upraven 18.08.14 v 10:01

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 10:22

@Zlatá růže,

nemá chodit v ničem upnutém a ne neřekla jsem, že je tlustá, nebo že v tom vypadá tlustě ani omylem.

Ale Vy se ptáte komu a proč se to třeba nelíbí a přitom Vás ten názor vůbec v podstatě nezajímá. Nejste schopná slušně vyjádřený opačný názor než máte Vy vstřebat a třeba se nad ním zamyslet. Chcete jen reakci někoho, do koho se pak budete moct obout a říct mu, jaké plácá blbosti a je hloupý. Přitom vzhledem k tomu, že se tu bavíme o modě, stylu a vnímání krásy - což je absolutně a 100% subjektivní záležitost každého z nás - pak vyznívá dvojnásob trapně.

Příspěvek upraven 18.08.14 v 10:29

 
Rowanberry
314 příspěvků 19.08.14 10:58

Já jsem myslím nedala žádný ramínko, ale kdybych dala červený, tak by to bylo proto, že mi ten model připadá trochu kýčovitej (kombinace zdobný košilky + zdobný sukně, levná náhražka hezkýho klobouku…). Moc mě k tý sukni nefascinujou ani ty páskový boty, mnohem víc se mi k těmhle sukním líbí klasický lodičky. Nicméně na červený to podle mě fakt není, naživo to určitě vypadá efektně, dokonale to zapadá do stylu SLL a vlastně jí to sluší, takže se zdržuju hlasování;)

 
Emily B
33 příspěvků 18.08.14 10:22

Já Vám tak závidím, vypadáte nádherně žensky, úplně z Vás čiší radost a spokojenost. A o tom by právě móda měla být, abychom se díky ní cítily šťastně a spokojeně.

 
žlutá růže  18.08.14 10:31

@AnaKarenina Ježišmarjá vy jste citlivka. To se vás fakt tak dotklo? (Změňte si nick na „jsem z cukru“)
Nemyslela jsem přímo vás, ale všechny, kdo by mohl říct, že je v tý sukni tlustá. Protože mně to přijde jako naprosto na hlavu postavenej argument. A co krinolíny, který se nosily? To teda podle týhle logiky byly všechny, co nosily krinolíny, tlustý??

 
AnaKarenina
450 příspěvků 18.08.14 10:48

@Zlatá růže,

jak jste právě podotkla krinolíny se nosily. Minulý čas. Tenkrát je nosily všechny ženy, bylo to normální a krásný. Když dneska potkám ženu v tramvaji s krinolínou řeknu si, jak jí to sluší a že je to asi historický kostým ( a dotyčná asi jede z nějaké tématické akce), ale např v jako oblečení do práce by to působilo asi poněkud rozpačitě.
Takže prostě třeba v této sukni bych si např. já vedle ostatních střízlivěji oblečených žen připadala objemně (Neříkám, že tlustě, ale je tam hodně látky a tričí do prostoru, prostě bych se v tom necítila). Takže já osobně ještě počkám a podobnou sukni si pořídím až když se nám tento trend rozšíří trochu masověji. Ne každý je zkrátka rád středem pozornosti.
Nicméně toto je moje osobní nastavení, celek slečně sluší, proto jsem hodnotila kladně a zeleně.
Jinak si opravdu myslím, že je možný na argumenty reagovat bez výkřiků typu " Co je to za blbost". Stejně tak jako je možné vyjádřit kritiku aniž bychom uráželi člověka na fotce.

 
cocoloco
188 příspěvků 18.08.14 12:01

Ke krinolínám se nosil korset, aby ženy měly vosí pas. Na fotce působí jinak, než opravdu vypadá. Mohutněji.

 
Atrofie
741 příspěvků 18.08.14 21:36

„Takže já osobně ještě počkám a podobnou sukni si pořídím až když se nám tento trend rozšíří trochu masověji“… a když jí bude nosit celé stádečko, tak už se v ní budete cítit o. k.? Tak tohle mi asi hlava nebere…ale jinak chápu, nemusí se líbit všem a „zaplaťpánbůh“ jí všichni nosit nemusí. Tohle je přece na módě prima, ne? Každý si najde to své, v čem je mu o. k., co mu sluší, podle toho, na co má náladu a jak se cítí.

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.08.14 11:24

Krása. Sukně je úchvatná!

 
phoebe247
49 příspěvků 18.08.14 11:27

Velice krásné. K dokonalosti chybí jen přežehlit sukni a vyndat ty brýle z výstřihu. Mě by za ty brýle tatínek jednu vrazil (snad jen obrazně, ale měl na to vyhraněný názor a raději nebudu zmiňovat důvod…). Za mě zelené.

 
Bongani
155 příspěvků 18.08.14 11:59

Sluší, a hlavně sukně je nádherná. Já jsem šťastná, že se tenhle typ sukní dá poslední dobou sehnat stále častěji, mám úzký pas a širší boky, a když se nosily úzké a rovné sukně, tak jsem neměla co na sebe, protože všechny sukně mi byly široké v pase a přes boky jsem je nedostala. Teď mám podobných sukní několik a připadám si v nich krásně žensky.

 
cocoloco
188 příspěvků 18.08.14 11:59

Prvně musím napsat, že se mi oblečení na Vás nelíbí. Asi mi tam vadí ten vršek - moc ramínek, volán…takové těžkopádné, jinak to vyjádřit asi neumím.

 
razorblade_reloaded  18.08.14 12:54

@AnaKarenina omg, prestante uz tady mlet ty svoje nesmysly

 
helena trojska
41 příspěvků 18.08.14 13:41

Jasně, protože ten, kdo nemá rád retro ve stylu 50 let nemá na MP co pohledávat a zákonitě mele nesmysly že jo?
Gratuluji k zatím nejomezemějšímu příspěvku diskuze.

 
razorblade_reloaded  18.08.14 15:45

Me je nejaky retro uplne… tam. nesmysly mele ten, kdo tady placa jeden prispevek za druhym ve stylu jak ta sukne rozsiruje a dela ze stihly holky selku, ale „kdyby to meli nosit vsichni, pro hrusky by to byla spasa“, proste placa nesmysly jako kdyby jela na tripu.. doporucuji si prispevky ana karenina precist dukladneji.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 19.08.14 14:34

@Rozorblade_reloa,

pro hrušky by to byla spása v tom, že ony mají typicky větší pozadí a v tomto střihu sukně se to opravdu ztratí. Respektive pozadí štíhlé ženy i hrušky v ní vypadá naprosto stejně. Navíc hrušky mívají typicky štíhlý pas a ten je naopak pro takovouto sukni potřeba. Takže kdyby tento trřih nosily všechny ženy, hrušky by v něm elegantně zamaskovaly největší nedostatek svojí postavy, prostě by v tom vypadaly stejně jako štíhlé ženy. Naopak pro jablka postrádající pas by to důvod k radosti nebyl.(Ozkoušeno na národním kroji, navíc myšleno s nadsázkou)
Pokud ale vidíte v této sukni jednu ženu a vedle ní bude mnoho dalších v jednodušším střihu, bude tato sukně vypadat vždycky poněkud objemně bez ohledu na to, zda ji nosí štíhlá žena či ne. Takže si neprotiřečím.
Nicméně Vaše vyjadřování je skutečně skvost, to se musí nechat…

 
stricc  19.08.14 15:02

@AnaKarenina To je jistě pravda. Ovšem pravda jaksi zbytečná, abych tak řekla. Uvažuje-li někdo běžně tak, že má-li štíhlá žena širokou sukni, určitě pod ní schovává velký neforemný zadek, přestože nic takového není vidět, nedá se s takovým podivně křivolakým myšlením dělat nic.
Nosit sukně tohoto typu není povinné, kdo chce, může, kdo nechce, nemusí. SweetLady nepochybně může. Že dělá dojem, že místo padesáti kilo váží padesát dva, z toho se patrně Florida do oceánu nepohrouží. Nehledě na to, že jestli je to teda opravdu focené tam, tak v Karibiku jsou právě ženy s objemnějším pozadím považované za nejpřitažlivější.
A hlavně a v neposlední řadě, silueta X je normální typicky ženská silueta a vždycky byla, bez ohledu na jiné momentálně módní či nemódní střihy.
A hlavně je to úplně jedno.

 
helena trojska
41 příspěvků 19.08.14 15:22

@stricc,

já nevím, já tu rozpačitost AnnaKarenina tak nějak chápu, moje babi by to shrnula jednou větou " Ono to rozšíří všechny tak nějak stejně".

 
stricc  19.08.14 15:35

@helena trojska Při vší úctě k vaší babičce si dovolím říct: no a? Úzké boky má mít muž.
Já dovedu pochopit subjektivní preferování útlé siluety, někomu se to zkrátka líbí víc. Ale to neznamená, že tenhle model je špatně, navíc holka se souměrnou postavou může nosit, co ji zrovna napadne, protože optický centimetr sem nebo tam, no bóže.
(mimochodem kdybych musela čekat, až bude něco nosit každá, abych si mohla obléknout, co se mi líbí, tak nevycházím z domu, protože bych si nemohla obléknout nic. Diktát jediného přijatelného stylu skončil v 80. letech)

 
helena trojska
41 příspěvků 19.08.14 14:50

A nejedete na tripu náhodou Vy?

 
helena trojska
41 příspěvků 18.08.14 13:42

Ne sukně a šaty se ve stylu 50 let se mi líbit nezačnou. Toto je důkaz jak ze štíhlé ženy udělat selku snadno a rychle.

 
šedá myš
3 příspěvky 18.08.14 13:53
kontext

Nedala jsem ani červené ani zelené. Ale spíše se přikláním k červenému. A teď mé důvody (nikomu nevnucuju, jen vysvětluju svůj pohled na věc. Předem děkuji za červená ramínka ;) )

  • podle umístění fotky (pláž/molo/zídka) se jedná o volnočasový model na „ven“, pak ale nerozumím tmavému klobouku a tmavému psaníčku… přijde mi to prostě moc tvrdé.
  • pokud se pletu a styling má být do města, na procházku do parku, pak nerozumím hodně odhalenému topu, který vyloženě volá po horkých letních nocích na pláži
  • off topic, psaníčko i boty mají své nejlepší za sebou, od blogerky čekám 100%
  • celkově působí model vyrovnaně, má to šmrnc a odvahu
  • styling je hodně ženský a to je něco co obdivuji, protože mě samotné to občas chybí…
 
stricc  18.08.14 15:57

@šedá myš Když ona to je pláž ve městě :-)Nejsem si jistá místem, ale tipuju Španělsko nebo jižní Francii. Taková korza po mořském břehu s pláží dole jsou na každém kroku, takže vaše podmínka horko + pláž + město je tímto splněna

 
trinita
323 příspěvků 18.08.14 22:06

Ono je to pláž na Floride

 
Jemma
213 příspěvků 18.08.14 14:24

@Go-lightly
No jo, ale zrovna Grace Kelly není prototyp průměrné ženy. Osobně jsem nedávno po podobné sukni s nadšením sáhla a to zklamání ve zkušební kabince. A to nejsem silné postavy, jen holt nemám přes boky devadesát a v pase šedesát. Prostě selka. Slečně to jinak sluší, je štíhlá, krásná, jen ji to opět přidává nějaký ten rok navíc.

 
Rowanberry
314 příspěvků 19.08.14 15:45

A zkoušela jste si tu sukni s vhodnýma botama a vrškem? Já mám celkem široké sukně dvě (a ještě jsou midi) a v kabince to taky nebylo stoprocentní, ale dala jsem jim šanci, a když jsem si je zkusila doma s lodičkama a vhodným střihem vršku, tak podle mě vypadaly hodně dobře, a to opravdu nejsem postavou žádná SweetLadyLollipop. Jenže mě asi trocha té selkovitosti nezarazí, ve mně prostě nošení takové sukně provází nesmírně libé pocity, to povlávání a šustění látky je hrozně príma!

 
Jemma
213 příspěvků 19.08.14 17:03

I ta moje se hezky vlnila a šustila. No uvidím, možná ty předsudky překonám.

 
papavera
146 příspěvků 22.08.14 18:48

A aky vrsok by bol najidealnejsi k takejto sukni, aby majitelka so zenskymi bokmi vyzerala zensky a nie ako selka? :)

 
Rowanberry
314 příspěvků 26.08.14 17:25

Podle mě člověk asi moc nezkazí, když zvolí vršek co nejjednodušší, upnutej a bez ozdob, třeba něco, jako má teď Kayav na nejnovější fotce v Inspiraci. Tvar výstřihu, délku rukávů apod. si ale musí každej ozkoušet sám, samozřejmě totiž taky záleží na proporcích horních partií a dalších faktorech ;)

 
Adeena
1204 příspěvků 18.08.14 14:46

Mně se moc líbíte a na pláž se hodíte báječně. :-)

 
Turako
501 příspěvků 18.08.14 18:14

Nelíbí se mi ten kanýr na tílku, když už je sukně široká, proč z toho dělat bambuli? Když už tu někdo zmiňoval Grace, tak Grace měla k takovým sukním vršek úzký. Klobouk moc nedělá dojem, že by držel tvar. Mně se slečna líbí, ne že ne, ale její oblečení je vždycky takové „přečačkané“. Nosí slečnu, ne slečna oblečení. Vždycky bych z toho celku něco ubral, co jsem tu viděl její outfity. Ramínko jsem nedal. Kdyby ženy chodily po ulicích takto, bylo by to pochopitelně krásné, ale úplně mé gusto to také není.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.08.14 18:58

A to máte pravdu, já bych taky volila hladký top. Ačkoliv, co takové tanečnice fandanga? Široké sukně se spoustou spodniček, úzký pás a náběry kolem ramen. Ale pro běžný provoz bych si rozhodně vzala přiléhavý vršek, bez kanýrů.

 
Turako
501 příspěvků 18.08.14 20:13

@Go-lightly Tanečnice fandanga možná, ale to máte ten problém inspirovaných oděvů - vypadá to pak jako kostým, když se to přežene (kroj, uniforma - podle toho, čím se žena inspiruje) a nevynikne pak samotná nositelka oděvu.

 
Kathee
109 příspěvků 18.08.14 21:10

Nádherná sukně, jen mi malinko vadí to body. Hladší by se mi líbilo více. Ale stejně je to krásný letní model.

Příspěvek upraven 18.08.14 v 21:11

 
rosien
74 příspěvků 19.08.14 10:12

Já jsem jedna z těch, co dala červené ramínko. Nelíbí se mi vršek s volánkem, padající klobouk (ono to jeho zvedání na všech fotkách působí až směšně) + když se kouknu na fotku, jako první si myslím, že vidím zachovalou čtyřicátnici a ne mladou holku pod dvacítku. Slečniny modely, když tu začínala, se mi líbily o mnoho víc, inspirovaly mě, teď se z ní pomalu stává další z řady blogerín.

 
Simbli
108 příspěvků 20.08.14 09:30

A můžu se zeptat co podle vás nosí dvacetiletá holka?

 
zuzulique
290 příspěvků 20.08.14 13:44

Ja si osobne myslím, že práve SLL je z radu blogeriek iná, má ten svoj rozpoznateľný štýl a nie je tuctová. Aj tým, že má rada farby a je nadpriemerne pekná.

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 11:33
 
Karin
3401 příspěvků 20.08.14 10:15

Ježišmarja, fór… Uramínkujte se ;-)

 
Bramba
34 příspěvků 20.08.14 21:08

Moc pěkná sukně a moc pěkný vršek na moc pěkné dívce, jen si myslím, že by bylo lepší nosit to každé zvlášť - sukně je široká a vršek v podstatě také, navíc ten široký klobouk vyvolává pocit, jako by vás někdo trošku sešlápl.

 
Velma
77 příspěvků 20.08.14 22:17

Mně se to líbí, akorát bych vyměnila tílko za nějaké jednodušší (tady mi překáží volán a moc ramínek). I tak si to jedno zelené zaslouží:-)

 
Oljí
15 příspěvků 21.08.14 13:33

Moc se mi líbí klobouk a sukně! Boty taky paráda. Pěkně velká kabelka. Gratuluju!

 
Moir
1800 příspěvků 22.08.14 07:56

@jazes jistě, že nedržel, koupila jsem si ho z recese na víkend s kamarády na chatě s tématem „vzpomínky na Afriku“ ve výprodeji asi za 100 Kč

 
jazes  22.08.14 18:29

@Moir jj, tak to potom v pořádku. kamarádka má tento typ od Tonaku, tak mě zajímala spíš původní cena, jen pro porovnání =)

 
Dammy
1670 příspěvků 28.08.14 16:33

Ježíš, to je super! To chci taky umět nosit :)

 
corrigan
2631 příspěvků 02.09.14 09:40

Sluší vám to, je to moc hezky zkombinované. Ale když se takhle oblékáte a není vám ještě ani dvacet, co budete nosit ve čtyřiceti…

 
Jirkátor
1514 příspěvků 03.09.14 06:36

To samé a nikdo nepozná, že jí je už čtyřicet…

 
Zebra33
2038 příspěvků 16.09.14 17:12

Mam poznamku trochu mimo, ale treba nekoho odradi od unahlene koupe. Desne se mi libila ta vase sukne, tak jsem si tu samou objednala. No a bohuzel se potvrdilo, co uz jsem slysela z mnoha stran, ze Choies apod vam obcas poslou kus, ktery se vyobrazenemu podoba pouze vzdalene. No zkratka, v mezicase asi zmenili strih a ac ta sukne na jejich strankach vypada jako ta vase (do acka) ta moje je ve skutecnosti takova splihla a vzadu na gumu. Jako jo, je pekna, ale trochu ji chybi to kouzlo. Na druhou stranu asi zmenili i material, protoze ta moje se skoro nemacka :).

 
Antigrey
144 příspěvků 01.10.14 13:49

Dokonalost… přesně můj styl. Nebojácný, hříšný a vášnivý, s rudou, do retra a přesto tak jemný a ženský :-) Velké zelené!

 
ella51
3 příspěvky 24.05.15 12:27

Naprosto neodolatelné, ženské! :)

Příspěvek upraven 24.05.15 v 12:28

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity