KlarasPoint 22.08.14 00:00

  • Šaty: Vika Gazinskaya pro & Other Stories

  • Boty: Sam Edelman

  • Brýle: Chanel

  • Kabelka: Diane von Furstenberg

  • Prsten: BCBG Max Azria

 Váš příspěvek
 
tartaletka
265 příspěvků 22.08.14 02:00

Šaty jsou nádherné, jen by mě zajímalo, jak vypadají, když se nepřidržují, ani na blogu jsem takovou fotku nenašla

 
Erinka.X
68 příspěvků 23.08.14 19:35

Také by mě zajímalo, jak vypadá sukně, když se nepřidržuje. Někdy totiž tyto rozevláté sukně moc „trčí“ nebo jak bych to řekla.
Ale šaty vypadají moc pěkně a atypicky.

Příspěvek upraven 23.08.14 v 19:36

 
valery
1579 příspěvků 23.08.14 19:46

Tak tohle je skutečná extraliga!

 
AliceBr
138 příspěvků 22.08.14 08:32

Jsem duhová víla… to si při pohledu na vás musím prozpěvovat. Zelené.

 
zuzulique
290 příspěvků 22.08.14 09:07

V prípade „víly“ si viem predstaviť menej upiaty účes, taký vietor vo vlasoch by tomu dodal skvelý šmrnc :-) tú „kabelku“ by som pokojne vynechala, k týmto výsostne letným šatom mi príde trochu nasilu, ale inak ste aj tak nádherná, za mňa zelené :-)

 
Mala.amazonka
26 příspěvků 22.08.14 09:26

Souhlasím, psaníčko v černé barvě je k tomu tvrdé (i když černé jsou i sluneční brýle.) Jinak je to pecka. Waaaaaau!

 
z_dediny
1034 příspěvků 22.08.14 11:27

Myslím, že hladký účes se k rozevlátým šatům a hlavně k volánu na živůtku hodí více než rozpuštěné vlasy nebo nějaký rozcuch.

 
zuzulique
290 příspěvků 22.08.14 15:22

To bola len moja reakcia na „vílu,“ pretože víly drdol nenosia :-)

 
Simone.Starlight
3 příspěvky 22.08.14 18:10

A co Tinker Bell? :D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 22.08.14 09:13

Perfektní!

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 09:33

Nádherné, moc Vám to sluší, jen by jste se nemusela bát kilo, dvě přibrat, hraničí to s podvýživou. Samozřejmě je to můj osobní názor ale pracuji ve zdravotnictví, takže něco málo o tom opravdu vím. Jinak samozřejmě vypadáte krásně, dávám zelené.

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 10:04

Milá kolegyně, diagnostikovat iminentní podvýživu z fotky je dost smělé. Což nevíte, že tělesná konstituce sama o sobě nevypovídá nic o trofickém stavu jedince? ;-)

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 10:14

Tak schválně, jaký myslíte že je BMI KlarasPoint? Avšak je mi jasné, že jsem právě píchla do „vosího hnízda“ a určitě ještě budu obviněná z čiré závisti, hlouposti a pod.

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 10:40

Asi tak, že když vidíte na ženě „kypící mufiny“ z kalhot můžete usuzovat, že má dotyčná nadváhu, tak stejně při trčících klíčních kostech můžete uvažovat o podvýživě.
Nepsala jsem, že KlarasPoint je podvyživená - tímto se jí moc omlouvám, vůbec jsem se jí tím nechtěla dotknout a nějak ji rozesmutnit, je to krásná žena s vytříbeným citem pro módu, jen jsem napsala že se k podvýživě na můj vkus už moc přiblížila a kilo dvě navíc by jí jenom prospělo, nic radikálního.

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 11:13

Ale jaképak vosí hnízdo… Jen jste poněkud neinformovaná. Víte, ona podváha není totéž co podvýživa, i když to má stejnou předponu a může to jít ruku v ruce. Podvýživou trpí zhusta i obézní lidé. Podvýživa je stav, kdy tělu chybí důležité živiny. A to skutečně nemusí korespondovat se stavem tukových zásob.

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 11:46

http://www.obesity-news.cz/?… (Obezita a podvýživa. Jak to jde dohromady? - MUDr. J. Housová, Ph. D.)

http://drhyman.com/…ses-obesity/#… (How Malnutrition Causes Obesity - Mark Hyman, MD)

Soukromá „metaanalýza“ zejména zahraničních zdrojů mě vede k myšlence, že podvýživa se možná objevuje mnohem častěji u lidí s nadváhou… :-)
Jinak BMI je index tělesné hmotnosti, nikoli index stavu výživy.

Příspěvek upraven 22.08.14 v 11:47

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 12:04

Ano, to je pravda, omlouvám se, jedná se teda o podváhu. Znamená to teda, že je to v pořádku, když má někdo podváhu? A když se to bere jako norma?

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 12:22

Jestli má opravdu podváhu, tak je to asi její věc. Nemyslím si, že by nám to vnucovala jako normu. Nebudeme snad po ní chtít, aby se neukazovala na veřejnosti, dokud nebude mít normální váhu. Lidé jsou prostě různé - tlusté, tenké, malé, velké… A jestli mají nějakou nemoc, je to jejich boj.

edit: fotka s protisvětlem navíc opticky zeštíhluje a Klára je prostě velmi štíhlá.

Příspěvek upraven 22.08.14 v 12:27

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 12:50

Omlouvám se, reaguji teď spíše emotivně ale zažila jsem už několik hospitalizací mladých žen, které „zaručeně“ netrpěly anorexií, nedržely dietu, jedly „vyváženou a plnohodnotnou stravu“ a potají chodili na záchod se zubním kartáčkem vyvolávat si zvracení (ano, vím jaký je rozdíl mezi anorexií a bulimií, popisuji konkrétní situaci). Moje postřehy nepocházejí ani tak z internetu jako z praxe v nemocnici. Proto když vidím trčící klíční kosti, zvedá se mi před očima varovný prst. Proto mám také raději jedno dvě kila navíc než míň. A také proto, že mám dvě dcery a nechci aby se jednou takhle trápily kvůli pocitu, že nejsou „dost“štíhlé.
Samozřejmě diagnostikovat podvýživu z fotky je hloupost ale také bychom si měly přiznat, že anorexie problém je a módní diktát k ní často vede.

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 13:00

Jako zdravotnice snad víte, že mentální anorexie je duševní nemoc a nedá se v naší společnosti vymýtit tím, že budeme hubené holky nutit víc jíst. A snad víte i to, že hubený může být i duševně i tělesně zdravý člověk. Že hubenost nemusí vždycky nutně signalizovat nějakou diagnózu. Že někteří lidi prostě takoví jsou (i když třeba žerou jak celej zájezd). Nemůžete všude vidět diagnózy.
A i kdyby zdepřítomná Klára náhodou trpěla nějakou poruchou příjmu potravy (jakože to z fotky pozná leda jasnovidec), tak jí svými poznámkami stoprocentně nepomůžete.

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 13:28

Ano, to je pravda, měla jsem dobrý úmysl a ukázalo se, že opravdu cesta do pekel je vydlážděná dobrými úmysly.
Velice se KlarasPoint omlouvám za rozpoutání této diskuse pod její inspirací, je krásná, šaty jsou krásné a poučení ohledně výživy si už propříště nechám pro sebe.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.08.14 19:49

Mně osobně trčí na horní půlce těla kosti v ramenou, když se nahrbím, viděla byste mi hrudní kost, protože nemám skoro žádná prsa a na tom místě ani tuk. Trčí mi i kosti horní části pánve (zkrátka na bocích). Přesto mám opravdu silná stehna i lýtka. Nechávala jsem se odborně měřit a podle výsledků je všechno na mě naprosto ideální - alespoň po zdravotní stránce. Dokonce mi bylo řečeno, že kdybych ještě tak dvě nebo tři kila shodila, vůbec nic by se nestalo. Tuk i trčící kosti jsou prostě občas jen estetický problém, nikoliv nutně zdravotní. Slečna na obrázku není postavou slovanský typ a podle mě je prostě od přírody hodně štíhlá. Nakonec že by jí vyloženě trčely kosti, to nevidím - spíš má jen menší tukovou vrstvu. Ony i ty vysoké boty hodně zeštíhlí. Možná protože se ve zdravotnictví člověk setkává většinou jen s nemocnými lidmi, tak jste si viditelnější kosti prostě spojila se zdravotním problémem a teď už vidíte problémy všude, kde se trochu rýsuje kost. Ale nebojte, tak černá ta realita zase není :)

 
Dietrich
42 příspěvků 23.08.14 11:09

Vcelku chápem váš pohľad na vec, rada by som raz mala dcéru, ale nechcem aby sa raz trápila kvôli každej nedokonalosti ako som sa trápila ja, pretože od detstva mi okolie do hlavy tlačilo, že keď nebudem ako kostra, tak nemôžem byť pekná.. a doteraz sa to so mnou ťahá :( Na druhú stranu si myslím, že Klaraspoint bude mať tú štíhlosť prirodzenú a šaty jej veľmi svedčia, takže zelenené :)

 
stricc  22.08.14 12:23

Podívejte, já mám třeba velikost XL, ale váhu úplně normální, ovšem kostnaté ruce a trčící klíční kosti mám taky. Nic jiného stejně nevidíte, doufám, že napnuté nohy na podpatcích nepočítáte. Tahle slečna tu má navíc fotek moc, takže je snadno k poznání, že vypadá úplně normálně.
Já se fakt nemůžu zbavit dojmu, že podváha je tady jak žolík, co se vytáhne z rukávu, když už se neví, co by se řeklo. Je to přitom úplně zbytečný rozdmýchávání váš­ní.

 
kurzatko
230 příspěvků 22.08.14 12:31

Kde jste byla se svými doporučeními, když se tady objevily například tyto slečny se svými outfity? http://www.modnipeklo.cz/inspirace/2462/ http://www.modnipeklo.cz/inspirace/2427/
Všichni jim v komentářích radí, jak vylepšit oblečení, ale úplně tam chybí názor osvícené zdravotnické pracovnice, která by jim doporučila kilo až dvě zhubnout. Ono totiž rýpání do lidí s nadváhou je společensky jaksi nepřijatelné, na rozdíl od rýpání do lidí s podváhou.

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 12:53

Nejsem osvícená, to vůbec ne a opravdu Módní peklo sleduji jen chvíli, nereaguji také na každý outfit a svůj názor vyjádřit můžu, nebo ne? Stejně jako Vy ten Váš.

 
NInaL.
38 příspěvků 22.08.14 15:22

Teda, abych nebyla mimo téma, model je překrásný (ten volánek!) a slečna nádherná. Ale musím využít toho, že se tady ta diskuze semlela. Na fotce je KlarasPoint, ne já, ale kdybych tam já byla, zcela jistě byste napsala to samé, protože vypadám ještě hubeněji. Tak bych se chtěla zeptat, jak vlastně jde přibrat? Jak se to v praxi dělá? Já například vážím 46kg na 168cm a nevím, co s tím - mám všechna vyšetření a vzhledem k tomu, že mám několik potravinových omezení, byl se mnou můj jídelníček probrán ze všech stran několikrát a shledán jako dostatečně přibírací několika nezávislými lidmi. Kde ještě může být chyba? Co mají dělat lidi, co prostě přibrat nemůžou, ale stejně tyto poznámky uslyší ať už na netu, nebo v reálu?

 
Emily B
33 příspěvků 22.08.14 15:50

Bylo to ode mě neuvážené, samozřejmě, někdo prostě nepřibere i když by chtěl. Berte to asi tak, někomu se víc líbí modré oči někomu hnědé, já mám prostě ráda plnější tvary, většina tady píšících spíše naopak, důvody můžou být různé. Nechtěla jsem se nikoho dotknout ani ublížit, povzneste se nad můj příspěvek a vraťme se k hodnocení módy, váha je příliš citlivé téma a neměla jsem ji tady vůbec otevírat.

 
linda147
59 příspěvků 22.08.14 21:47

Pro Emily B - máte samozřejmě pravdu, jste slušná žena a vyjádřila jste jen svůj názor. Bohužel, některé přispěvatelky musí mít pravdu za každou cenu, a to i za cenu odkazů na velmi podprůměrné a zkreslující odkazy na internetu.
Na vysvětlenou - jsem lékařka.

Tak a teď se teprve pobavíme.
Mějte se hezky

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 23:25

@linda147 Dobrý večer, moje narychlo pohledané odkazy určitě nejsou nejlepší, nicméně i přesto nějak nemám obavy z toho, že byste mohla poskytnout zdroje vyvracející mnou vyjádřené myšlenky. Ale samozřejmě se vždy ráda nechám poučit.

 
linda147
59 příspěvků 24.08.14 21:56

Pro Karin. Vážená paní, či slečno. Na MP se chodím bavít, v případě některých Adiných¨příspěvků i poučit. Děkuji Vám, že mi poskytujete to prvé.

 
Emily B
33 příspěvků 23.08.14 06:44

Děkuji, moc mě to potěšilo.

 
benyka
4239 příspěvků 23.08.14 09:00

Taktické mlčení kolem nadváhy není na MP odjakživa. Byly doby, kdy kapky dostal i člověk s váhou (nebo velikostí) v normě a o štíhlosti se nediskutovalo. Řekla bych, že váha by se tady neměla řešit vůbec (pokud o to dotyčný přímo nestojí, a takového asi neznám). Konstruktivnější než poradit zhubnout/přibrat (což je běh na dlouhou trať, lze-li to vůbec), je říct, jak ta kila hned dneska obléct, aby to slušelo a vypadalo k světu.

 
razorblade_reloaded  22.08.14 10:33

Takove hezke retro:)

 
SkyP
170 příspěvků 22.08.14 11:00

Líbí se mi to. Na vás rozhodně. Na ten velký volán je potřeba křehká postava. Přimlouvám se za fotku šatů, když je nedržíte.

 
KlarasPoint
102 příspěvků 22.08.14 11:08

@SkyP To mate asi pravdu, šaty jsou opravdu obrovské.

Zkuste se podívat na blog, na fotce č. 8 je nedržím a na č. 12 je jen trochu vykasávám. :-)

http://klaraspoint.com/…skaya-dress/

 
SkyP
170 příspěvků 22.08.14 12:49

Ty jo, to je fakt pěkný. Moc hezkej vzor. Ten střih mi přijde jako „retro pro štíhlé“. Jakože to nemá nějak složitý střih a působí to křehce a „mohutně“ (nemůžu najít lepší slovo) zároveň. Kdybyste na sobě měla typické Ladyvlondon šaty, tak to na vás není ono a mě (kusu baby :) ) fajn. A opačně, já bych v těchto toho efektu nedocílila.
Takže: super inspirace pro štíhlé holky, co jim to těžký retro moc nesedí.

 
olibory
9 příspěvků 22.08.14 11:51

Na toto říkám jen: Óoooooo

Příspěvek upraven 22.08.14 v 11:52

 
stricc  22.08.14 12:25

Moc pěkné

 
Voldemortka
361 příspěvků 22.08.14 12:27

U tohodle outfitu není co vytknout. Působíte neskutečně něžně a žensky. Ale napadá mě jiná otázka:
„Kam zmizela inspirace z ulic?!“
Většinu modelů sem teď dávají bolgerky, které se módou zaobírají „ve velkém“ a vědí, co jim sluší, co je teď „in“, jak co nakombinovat, atd.. Docela mi chybí postřehy z ulic, kdy jsme tu měli opravdu živé diskuze na téma móda a ne, a teď se, dámy, neuražte, jestli je slečna podvyživená nebo jestli má podváhu. Tohle téma se tu opakuje u každého druhého outfitu a už je to nuda.

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 13:08

No, je to nuda, ale když on to vždycky někdo vytáhne… :D A modely (outfity) přece jen nejsou takvděčným předmětem diskuse jako modelky.

 
Roseline
2319 příspěvků 22.08.14 15:53

Mně fotky lovců z ulice také chybí. Proti blogerkám nic nemám, ráda se na ně podívám (konkrétně @KlarasPoint se mi velmi líbí, a nejen ona :-) ), ale ocenila bych, kdyby se tu opět objevovaly fotky módy z ulice.

p. s.: pro jistotu doplním, že odsud blogerky nechci vystrnadit, ale líbilo by se mi, kdyby byly fotky rozmanitější, tj. blogerky i ulice

Příspěvek upraven 22.08.14 v 15:56

 
Ravenna
54 příspěvků 23.08.14 22:07

Já se obávám, že hlavním důvodem proč tu není ta ´ulice´ (byť zastoupena např. běžnými smrtelníky na fotkách z předsíně), jsou právě blogerky. Jejich fotky i ony samy jsou krásnější, upravenější, sladěnější a další superlativa. Porcelánoví sloni (včetně mě) si možná raději zašoupnou fotku někam do složky v počítači, než aby se snažili vyrovnat ´profesionálkám´. Každá z nás má slyší raději pochvalu než kritiku.
Z toho důvodu jsem si zvykla kromě galerie procházet ještě ´co jsem měl/a dnes na sobě´ diskuzi, tam je taky mnoho pěkné inspirace :)

 
stricc  23.08.14 22:57

Já se obávám, že hlavní důvod jsou sami uživatelé.
a) spousta lidí sem dává fotky zcela dobrovolně, ať už blogerky nebo časté návštěvnice stránek, tudíž už není třeba nikoho nahánět, aby tu aspoň něco bylo
b) z výše uvedeného důvodu se ušetří na odměně pro lovce, protože se mi nechce věřit, že by byl někdo ochotný každý týden nejmíň půl dne stepovat kolem Paladia a přesvědčovat lidi, aby se nechali vyfotit a poté snášet jedovatosti publika, jen z čiré a nezištné lásky k módě (a vzápětí dostat vynadáno, že v zimě fotí furt jen lidi v kabátech apod.)
c) osobně bych se sem vyfotit nenechala, být náhodnou kolemjdoucí, a to si o sobě myslím, že jak šupák rozhodně nechodím. Ale kecy typu vyměnit kabelku, tohle o fous delší a tamto o dlaň kratší… celá nakřivo

 
Voldemortka
361 příspěvků 24.08.14 13:30

No dobře, ale přeci jen někdo stránky spravuje a má je na starosti a dá se udělat, aby do sekce „Inspirace“ byly přidávány i jiné fotky, než jen od blogerek. Druhá věc je, že nikdo nemusí nikde denně půl hodiny stepovat před Palladiem. Stačí se projít od Prašné brány na Hrad a cestou potká tak deset zajímavých modelů, z toho 7 bude souhlasit, to máte na jeden týden vystaráno. Ano, kritika tu je, někdy pěkná a pochvalná, někdy nemilá a hrubá, každopádně od toho je to slovo kritika. Myslím si, že ten, kdo tu fotku zvěřejňuje, s ní dopředu musí počítat ;)

 
stricc  24.08.14 13:53

No a jsme u jádra problému. „Kdo tady zveřejní fotku, musí s kritikou počítat.“ Už několik zajímavých osobností odešlo nebo si aspoň dalo delší pauzu, protože právem nesouhlasily s principem - zveřejním fotku, stávám se tudíž dobrovolně fackovacím panákem a musím pokorně snášet všechno od hrubostí přes závody o co nejjízlivější poznámku. Člověk oslovený na ulici nemá dny, týdny až měsíce na rozmyšlenou, nemusí ani přesně vědět, co se pod pojmem módní blog myslí, protože ku podivu každý peklo nečte a módní blogy jako takové nesleduje, není na focení připravený, takže zaprášené špičky bot, uteklé oko na punčoše, rozcuchané vlasy nebo čistě funkční taška místo apartní kabelečky a běda mu, a pak si tady má ještě číst, že s kritikou měl počítat?
Lovec tady už dřív psal, že se lidi fotit odmítají, jakmile slyší, kam má fotka přijít, a já se jim vůbec nedivím. Proč by normální člověk, který nemá nutkavou potřebu každý navlečený hadřík okamžitě zvěčnit a prezentovat se v něm národu, měl chtít dát sem fotku?
Dovedu si představit, že někdo se cítí polichoceně, když mu fotografka pochválí obleček a chce si ho vyfotit, ale jakmile se dozví, že je to za účelem roznesení na kopytech, vykašle se na to. Takže zbývají cizinci a osoby velmi sebevědomé, které si myslí, že zrovna ony obstojí (omyl), nebo lidi s hodně velkým smyslem pro humor, kterým jsou reakce jedno. To rozhodně nebude 7 lidí z 10.

 
kocurM
595 příspěvků 24.08.14 19:15
Přesně jste vyjmenovala důvody,

Kvůli nimž se z Módního pekla The Sartorialist nikdy nestane. Koneckonců, zdejší skalní příslušnice čas od času (vždycky když je tu moc chvály a kladů) nezapomenou podotknout, že ´staré dobré Peklo´ bylo založeno především proto, aby si mohly rejpnout.

 
stricc  24.08.14 22:07

Já vím. Co se dá čekat, když i tahle krásná, pečlivě upravená a vkusně a slušivě oblečená holka schytá připomínky nejen k figuře, ale třeba i k tomu, že šaty, na kterých je jediným výrazně zajímavým prvkem volán, by byly lepší bez volánu…
Mně nevadí, že tady z toho žádná ikonická módní stránka se skutečně stylově pestrým, variabilním a bohatým obsahem nikdy nebude, protože tu módu zas tak nežeru.
Jen pořád nemůžu pochopit, proč to nemůžou pochopit ti, co se sami všemožně snaží, aby tomu tak nebylo :-)

 
Tomeyja
15 příspěvků 22.08.14 12:43

Nádherný model. Přála bych si mít vaši postavu! :)

 
jájinka_007
88 příspěvků 22.08.14 13:25

Šaty jsou moc pěkné, ale kromě toho máte i hezky upravené vlasy. Stažené z obličeje a svázané do „donutu“ se mi vždy moc líbily, působí jemně a žensky, na štíhlých až baletkovsky. Podmínkou je ale pěkný obličej a linie vlasů bez „koutů“, což Vy samozřejmě splňujete, já bohužel nikoliv :)

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 22.08.14 18:20

Vidíte, na mě tento typ účesu nikdy jemně nepůsobil - spíš jako přísná učitelka :-) Co člověk, to názor

 
ip.kkk
94 příspěvků 22.08.14 15:21

Trochu mi to připomíná záclony a nebo nějakej dort. Bez toho volánu by šaty byly lepší. :)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.08.14 19:30

Moc vám to sluší. Poslední dobou se tu objevují opravdu moc hezké a jednoduché outfity. To je opravdu radost se dívat. Ty šaty se mi opravdu moc, moc líbí.

 
benyka
4239 příspěvků 23.08.14 09:02

Krásné šatičky, krásné všechno.

 
tartaletka
265 příspěvků 23.08.14 10:59

@benyka souhlasím, myslím si, že nám přísluší pouze soudit, jak umí člověk svá kila obléct.

Příspěvek upraven 24.08.14 v 13:59

 
Luela
107 příspěvků 24.08.14 13:50

Krásné, jednoduché, ženské..

 
Kathee
109 příspěvků 24.08.14 14:00

Šaty jsou nádherné, celý outfit je moc krásný. Jak jsem četla v diskusi, také mi tu chybí fotky lidí z ulice.

 
Stuclinka
166 příspěvků 24.08.14 17:33

Mňam!

 
kocurM
595 příspěvků 24.08.14 19:21
KlarasPoint- odbornice na šaty

Letos jste se fakt vyprofilovala a vybrousila. Jsem zvědavá, co přinesete na zimu. Máte teď laťku hodně vysoko.

 
Lovisa
85 příspěvků 25.08.14 09:27

Moc vám to sluší. Ty boty jsou úchvatné. Šaty nejsou můj šálek kávy, ale vám sluší.
Jediné, co bych si dovolila podotknout je, že zvolené šperky se k outfitu podle mně vůbec nehodí.

 
Jadernička
2 příspěvky 25.08.14 13:16

Nádhera!!!

 
Velma
77 příspěvků 25.08.14 15:06

Vypadáte nádherně, moc Vám to sluší. Za mě samozřejmě zelené:-)

 
toffee13
108 příspěvků 25.08.14 15:11

Nádhera. V těch bych se klidně vdávala.

 
aailyyn
807 příspěvků 26.08.14 14:00

Trčící klíční kosti mám taky a to mám váhu v normě a jsem úplně jiný typ než slečna. Soukromě takovým ženám a dívkám říkám „éterické víly“ a je pravda, že taky raději sice spočinu okem na plných křivkách, větších prsou, nicméně proč za to někoho pranýřovat.
Dámy, ví některá z vás, jestli pro takto řešené vršky existuje nějaký terminus technicus? Líbí se mi to a netuším, co vlastně hledat.

Příspěvek upraven 26.08.14 v 17:15

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 26.08.14 14:34

Odhalená ramena měly výstřihy „carmen“, ale jestli to jde obecně použít i u tohoto, to nevím.

 
Essi
12 příspěvků 27.08.14 01:42

Hrozně se mi líbí potisk na šatech :D představila jsem si, jak ta kolečka někdo vyčmárává fixou. Krásné, hravé, zelené :)

 
corrigan
2631 příspěvků 29.08.14 12:54

Líbíte se mi, tohle se vám povedlo, jen brýle a futrálková kabelka mi přijdou trochu tvrdší než zbytek, jestli mi rozumíte… trochu too much brutální.
Kdybych vás ale potkala, ani bych nepípla. :-)

 
Valerianka
5 příspěvků 08.09.14 15:37

Nečetla jsem všechny příspěvky, které tu jsou, tudíž nevím, zda jsem jediná, které to nesedí. Tyto šaty by se mi mnohem víc líbily bez volánkových rukávů a ramínek. Každopádně, slečna/paní je krásná a jistě by jí seděl i pytel od brambor :P

 
kloe
71 příspěvků 17.12.14 13:45

Tak tomuto sa hovori zena s velkym Z!

 
Mattoni02  02.03.15 19:03

Zpatky do 60 let ;)) pekne

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity