Marek_Černý 13.09.14 00:00

Outfit, ve kterém jsem vyrazil na přehlídku Gant.

 Váš příspěvek
 
MP Vladenka
1291 příspěvků 13.09.14 10:01

To sako vám nehezky pne (viz ta fotka, kde je vidět první knoflík).

 
myjka
28 příspěvků 15.09.14 09:39

A i kalhoty mi prijdou moc maly.

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 11:20

Asi mě za to sežerete, ale já se fakt nemůžu srovnat s těma mokasínama bez ponožek. Je to tak nehezký (mohla bych použit jiný slova). Já vím, že je to teda móda, ale tak jak jsou věci, který nosí (některé) ženy a mužům se nelíbí (harémové kalhoty, vysoké platformy…někde jsem četla že i baleríny), tak bych tohle ráda zařadila do kategorie „co nosí muži a ženám se nelíbí“.

Příspěvek upraven 13.09.14 v 11:20

 
Tereza S.
584 příspěvků 13.09.14 15:22

Řekla bych, že tohle zobecňování není na místě. Mně se to třeba líbí, čili budou určitě i ženy, které s tím problém nemají a je to pouze o osobním vkusu…

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 15:27

Stejně tak, jako jistě existuje pár mužů, kterým se líbí harémové kalhoty ;)

 
Tereza S.
584 příspěvků 13.09.14 15:40

Nemyslím si, že to bude jen pár mužů.

I když pokud budeme mluvit pouze o té konzervativní části českého obyvatelstva, která se projevuje třeba na MP, pak to zřejmě sedí. ;)

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 15:59

Terezo vy sama jste (a věřím, že nejen v oblékání) poměrně nekonvenční člověk. Polemizovat s vámi o tom, jaké procento populace je konzervativní, je tedy bezpředmětné a asi bychom se neshodly. Ale máte pravdu, pokud bych brala v úvahu, že většina populace a uživatelek módního pekla konzervativní je, jak říkáte, tak můj prvotní návrh zařazení „bez ponožek“ do kategorie „co nosí muži a ženám se nelíbí“, je ok.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 13.09.14 18:22

Mně taky. Proč ne?

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.09.14 16:03

Ač je vidět, že oblek není z nejkvalitnějšího dostupného materiálu, myslím, že na pánovi je naprosto snesitelný a nevypadá špatně. Má do toho zkrátka postavu. Co se týče pnutí, tak dle mě to přes prsa i pas sedí. Délka taky sedí. Jen má pán asi lehce vysportovanější ruce. Tohle se pnutí na nadloktí se naprosto běžně stává, pokud muž má alespoň nějaké svalstvo a udělá pohyb, při kterém se napne. Na druhé fotografii je vidět, že když dá ruce dolů, má tam místo a rukávy nesedí na doraz. Co se týče mokasínů bez ponožek. Ono to často vypadá, že muži vyznávající tento trend jsou prasátka, co nemají ponožky, ale oni je mají, jen je nevidíte:

A čouhající kůže bez ponožky mi vůbec nepřijde divná. Asi jsem v tomhle ohledu tolerantnější, ale mě to nevadí, ani když má muž kalhoty nad kotník - v případě, že má koukatelné nohy. Jediné, na co si zřejmě nikdy nezvyknu, je oblek s kraťasy:

Za mě zelené.

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 19:05

Nejde o to, jestli má nebo nemá ponožku. Ale kombinace mokasíny, bose nohy a dlouhé nohavice mi přijde prostě nehezká. U kraťasů mi bosé nohy v jakýchkoli botech nevadí. Asi proto, že kraťasy = teplo = neberu si ponožky / dlouhé kalhoty = zima = ponožky.

 
Emily B
33 příspěvků 13.09.14 20:12

Absolutně souhlasím s Andiedvorakova, za mě taky zelené.

 
Dietrich
42 příspěvků 13.09.14 22:52

Rovnako súhlas s Andiedvorakova.
Pre mňa takto nejako vyzerá štýlový elegán s retro nádychom. Najviac ten účes, brílky a košeľa.. :)

 
Enoména
55 příspěvků 15.09.14 16:57

Souhlas Andie, pán je fešák:)

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 09:08

@SkyP Ono taky jde o to kde a jak je nosíte. V zemích jako je Itálie, Řecko a další přímořské státy, kde jsou vedra, jsou mokasíny či boat-shoes formou letní obuvy. U nás jsou ale podmínky úplně jiné a mokasíny, pokud už se nosí, tak s ponožkami. Já jsem zastánce toho, že v pražském metru jsou mokasíny bez ponožek společenskej úlet. Praha neni pláž. Druhá věc je také volba materiálů. Pokud by to sako působilo vzdušně a lehce a bylo lněné, je to úplně něco jiného pro odkryté kotníky, než když je takto svázané a one size smaller. Zajímavé by bylo, kdyby mělo zlaté knoflíky. Ono teoreticky by stačilo i aby byly slonovinové a už by se to celé posouvalo daleko víc do té „námořnické“ roviny.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 10:11

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 10:31

Mimochodem určitě se najdou dogmatici, kteří prostě budou vyžadovat k mokasínám holé kotníky. Ale to si myslím není správné. Uvedu příklad proč.

Většina lidí tu zná pravidlo o tom, jak dlouhé mají být rukávy u saka. Zde si dovolím opět rejpnout do MvČ, kteří o tom psali neskutečné bludy. Že rukáv má být kratší a má z něj vykukovat tenký proužek košile. Vždy. Pravda? Blbost!

Naopak u sportovních sak (blazery) a loveckých sak (taková ta tweedová se záplatama) mají být rukávy stejně dlouhé, jako je tomu třeba u bundy. Tato saka se totiž nosí jako vycházková a jako bunda slouží, narozdíl od saka oblekového.

EDIT obrázek se neukázal celý, takže odkazy:
Lovecká saka původní obrázek
Lovecká saka
Lovecká saka historie

A na lovu v HM :D

Protože ale se tahle věc přesouvá do jiného kontextu (stejně jako mokasíny nebo boat-shoes), upouští se od toho jak to správně má být a dělá se to, podle vhodnosti k situaci.

Sako už nemá nutnost lámat anglický ledový vítr z mokřadů, ale je to módní záležitost. A stejně tak se tohle děje, když si vezmete v praze na podzim mokasíny. V tu chvíli nejde o vzdušnou obuv k pobřeží, která má větrat a je třeba zvážit, jak moc je normální v takovém případě vyrazit bez ponožek a v metru při posezení odhalit víc než na co je tu většina zvědavá.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 10:35

 
Hořáč
1500 příspěvků 15.09.14 21:49

Sakra chlape, nechcete psát blog? Konečně někdo, kdo do toho vnese trochu světla. Nebo alespoň víc, než takové ty notoricky známé blogy pro muže.

 
JMaravelo
486 příspěvků 16.09.14 12:23

@Hořáč „Sakra chlape“ to mi velmi lichotíte, děkuji. Nemyslím si ale, že blogy jsou odvětví, do kterého bych se hodil. Pokud vás ale zajímají tyto detaily, určitě doporučuji mrknout na
/fa/ sticky
a především na infografiky na
Young Stalin

Není to tak uhlazené jako konvenční blogy ale je to rovné, na nic si to nehraje a pokud máte trochu trpělivosti, a hlavně vás to baví, určitě skvělý zdroj.

Příspěvek upraven 16.09.14 v 12:23

 
Cagot
88 příspěvků 24.09.14 11:03

Díky za ty lovecké fotky, to musím ukázat tchánovi a jeho mysliveckým kumpánům. Ty jejich maskáče, ušanky a gumáky už mne pěkně štvou! :-)

 
SkyP
170 příspěvků 15.09.14 11:56

@JMaravelo JO! Díky za podporu, naprosto souhlasím. Kdyby byl na promenádě na pláži a měl světlý kalhoty, i když dlouhý, tak je bosá noha ok.

 
IndyBZ
12 příspěvků 13.09.14 11:48

PES z toho štěká na sto metrů :-/ Škoda.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 13.09.14 12:50

To je pěkně vyjádřeno!

 
KoraKora
2291 příspěvků 13.09.14 11:57

@SkyP Zřejmě budu sežrána také, ale mně to připadá až nechutné.

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 11:58

@KoraKora Já si to myslím taky, jen jsem to nechtěla takhle napřímo napsat :)

 
Jirkátor
1515 příspěvků 14.09.14 01:19

Dobrovolně se také hlásím k sežrání, ale připadá mi to mírně řečeno divné a nechápu smysl toho že někdo nosí oblek a z kalhot mu čouhají bosé nohy. Není to zas tak dávno, co se v řešil politik, kterému v televizním pořadu vykukoval kousek nohy mezi kalhotama a ponožkama. Říká se tomu kaktus, a aby se tomu getleman vyhnul, kupuje si ponožky delší, než je délka standartní. No, časy se mění, a ne vždy k lepšímu…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.09.14 01:23

Mění se, ale skutečnost, že si někdo na oficiální akci (kam chodí třeba řečnit politici) nevezme ponožky nebo si je vezme krátké, nadále zůstává velkým faux pas. obleky bez ponožek se nosí s mokasínami a jako vycházkové.

 
Karin
3401 příspěvků 15.09.14 14:07

Mokasín jest rodu mužského, tedy ne „s mokasínami,“ nýbrž „s mokasíny.“

 
KoraKora
2291 příspěvků 13.09.14 12:03

@SkyP :-)

 
benyka
4240 příspěvků 13.09.14 12:12

Chození naboso v uzavřených botách (u žen lodičky) osobně nechápu. U mokasínů vím, že se to tak nosí, ale myslela jsem si, že jenom když jsou to boty ze světlé přírodní kůže nebo textilu ke světlejšímu neformálnímu oblečení. U tmavých bot s touto povrchovou úpravou, i když se jmenují mokasíny, a k tmavému obleku mi to nesedí. Ale jinak jste dneska za fešáka. :-)

 
papavera
146 příspěvků 17.09.14 18:06

Ja mam napriklad jedny lodicky, ktore musim nosit len na boso, lebo ked mam v nich pancusku, vyzuvaju sa mi tak (pri nakupe sa samozrejme nevyzuvali), ze chodim ako postihnuty bocian. Nepomohli ani ziadne vlozky, gelove srandy na paty, pod bruska, nic.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 13.09.14 12:57

Já to nechápu. Ten outfit mě nenadchýňá, nějak z toho pořád smrdí to Háemko, ale přesto je pán stokrát elegantnější než ten poslední strejc. A tento má samé kritiky, zatímco nad oním se jásalo. Fakt bych to chtěla pochopit, nejspíš mi chybí nějaký gen: toto je možná nedotažený, přesto elegantní outfit. Ono bylo beznadějně venkovské a těžkopádné. Tak nevím - jsem blbá, nebo slepá nebo byl tamten outfit zaměřen na jinou cílovou skupinu? A jakou?

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 13:29

@Go-lightly Odpoutejte se od „obsahu“ toho toho oblečení (na kom to je oblečeno). Potom to jsou dva modré obleky s víceméně hnědýma botama. Jeden dvouřadý, s barevnou košilí, bez kravaty, bez ponožek. Druhý s bílou košilí, kravatou, s ponožkami. Nehledě na „figuranty“ na mě osobně ten kravatový působí klasičtěji a líbí se mi víc.
OT: Tady u toho mi ještě trochu vadí, že má na sobě kalhoty ve skoro stejné ceně jako sluněční brýle. Když už vrazíte prachy do brýlí, proč nekoupíte lepší, jen o trochu dražší oblek, co bude vypadat lépe?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 13.09.14 18:27

No i když pominu štíhlého fešáka versus zavalitějšího maníka, pořád tu je výrazně modrý oblek s červenou puntíkovanou kravatou, což na mě fakt působí hrozně buransky. Nemluvě o naditosti. Ne, fakt na mě ten minulý působil hrozně těžkopádně.

 
kPax
11 příspěvků 13.09.14 19:53

Ten akoze buran robi skolenia o panskej mode a prevadzkuje stranku pravygentleman.cz… tak opatrne :)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 13.09.14 22:47

Lituji, podle mě prostě nevypadá elegantně oblečený. Tu stránku neznám, ale jeho zjev mi ji rozhodně nedoporučí. Sorry, může být osobně skvělý člověk, ale styl na něm nevidím a nevidím.

 
Monabell
73 příspěvků 14.09.14 20:35

Ano, vlastní web, na kterém velmi rád opisuje od Mužů v Česku… http://www.muzivcesku.cz/…manskych-rad
To, že se někdo nějak prezentuje, příp. i nabízí nějaké služby v určité oblasti, neznamená, že bychom mu to měli automaticky žrát.

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 10:04

@Monabell Naopak co jsem na to teď koukal, je tam dost věcí v rozporu s Muži v Česku a narozdíl od „Mužů“ jsou ty věci často správně, i když někdy je ten náhled trochu nekonvenční. Muži v Česku je děsná palba blbostí a dezinformací z oblastí gentlemenství. A to nemluvim o neustálé reklamě na jejich boty a jednoho amatérského holiče. To že tu byly mezi prvními neznamená, že to dělají dobře. V jejich případě spíš naopak. Krmí svojí „elitu“ bludy o tom, jak má gentleman vypadat a jak by se měl chovat, ale ve skutečnosti samy.. no ať si každej udělá názor sám, na gentlemany.

http://www.muzivcesku.cz/…manskych-rad

 
Monabell
73 příspěvků 15.09.14 12:33

@JMaravelo však já nikoho za gentlemana neoznačila, natož za toho správného. Uvedla jsem pouze jiný pohled, nic není jednostranné. A dovoluji si zopakovat již napsané: „To, že se někdo nějak prezentuje, příp. i nabízí nějaké služby v určité oblasti, neznamená, že bychom mu to měli automaticky žrát.“ Platí obecně.

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 14:44

@Monabell Nemyslel jsem to nijak ve zlém, i když jsem váš příspěvek špatně pochopil. Děkuji za upřesnění, v tom případě jste to řekla hezky a s vaším názorem se ztotožňuji. Teď koukám, že tedy muj komentář byl naprosto zbytečný.. touché

 
symplooke
28 příspěvků 27.09.14 12:48

Je to úplně jednoduché. Když vezmete dobře sedící oblek, přidáte dobré doplňky a obleče si to člověk který to umí nosit a má rozumnou postavu dělá to divy. Podle mě, pokud by to Marek neuvedl, a neudělal ty detailní fotky tak ani nepoznáte že je to Háemko :)

 
Mylady2
12409 příspěvků 13.09.14 14:51

Líbí se mi střih obleku a taky to, že je sako dvouřadé.
Též mokasíny.
Ale nelíbí se mi materiál… máte často kvalitní doplňky tak by bylo fajn mít i kvalitní oblek.
V HM ho prostě nenajdete.

 
tartaletka
265 příspěvků 13.09.14 15:07

Já se přiznám, že co se týká obleku, tak jsem v tomhle mimo, nepoznám, zda sedí nebo ne, nevím, jakou má mít správnou délku, co smí vykukovat, co ne. Ale pokud mohu hodnotit jen celkový dojem, potom se mi moc líbíte. Nejvíc mě zaujala košile, protože k saku vídávám většinou jednobarevnou nebo proužkovanou košili, ale takto „divočejší“ vzor vidím poprvé a moc se mi to líbí. Mokasíny mně osobně nevadí.

 
Fialové kafe  13.09.14 17:13

Argumenty typu sako se pne a boty jsou nechutné nestačí na červené ramínko. Nedokážu si představit, že by někdo kdo má rád módu hodnotil tento outfit záporně. Opravdu tomu nerozumím.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 13.09.14 18:27

No já právě taky ne.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 15.09.14 09:54

Od kdy? za mě nepadnoucí oblečení je na červené ramínko, stejně jako superhypermódní cosi, co deformuje postavu a popírá to, co by outfit měl dělat.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 09:55

 
klarambr
21 příspěvků 13.09.14 17:56

Prominte ale, zase nemate ponozky a stale si kupujete o cislo mensi kalhoty…uz se na to nemuzu divat

 
kPax
11 příspěvků 13.09.14 19:24

Ja neviem… chalan sa snazi.. asi ho to aj bavi.. vsak aj ja sa bavim pri pohlade na jeho album..ak chce, aby ho niekto bral vazne, tak by sa za ten outfit so zelenymi kratasmi mal verejne ospravedlnit :).. a ta kosela je asi nejaky staple v jeho satniku… ale to, ze je tam nalepka Marc Jacobs, ktory asi na bielu koselu vygrcal omeletu a bolo mu ju luto vyhodit, tak ju zavesil na yoox, este neznamena, ze je dobra a hodi sa ku vsetkemu :).. alebo skinny rifle.. pokial chcem tie obrovske polobotky trochu proporcne vyvazit, tak si dam nieco volnejsie.. lebo inak vyzeram ako lunochod :)… P. S. toto nebol hejt ale laskava kritika :)

 
lesnížínka
62 příspěvků 13.09.14 20:14

Myslím, že pan Černý má poměrně tvarovanou postavu, vypracovanější ruce a stehna, tudíž konfekční oblek z H&M mu střihově prostě moc nesedí. Kalhoty na stehnech jsou podle mě moc těsné. Oblek má hezkou barvu, líbí se mi kombinace s divokou košilí a také barva hodinek. Bosé nohy za mě ne, přijde mi to nelogické a nehezké, ani ty boty mě neoslovily, přijdou mi takové humpolácké. Umíte to líp!

 
heavyBEE
13 příspěvků 17.09.14 19:20

Nerad bych urazil, ale pan Černý má na (hádám) 170cm tak 70 kilo, což teda s vypracovaností a svaly nemá pranic společného. Nikdo mu jistě nemůže upřít invenci (na první pohled mě to vždy zaujme), ale též tu jistě nebude řeči o tom, že jak sako, tak kalhoty jsou mu prostě malé. O bosých nohách a mokasínech k tomuto typu obleku ani nemluvím.

 
symplooke
28 příspěvků 27.09.14 12:50

Vypracovaný člověk neznamená kulturista. To že je někdo hubený, neznamená že nemá svaly. Naopak, viděl jste někdy horolezce nebo sprintery? To je samý sval a šlacha, a přitom budou ještě hubenější než Marek.

 
vendulael
2154 příspěvků 13.09.14 20:50

A jéje, zase se tu strhla ponožková diskuse. U mne má pan Černý plusové body za to, že jako jeden z mála mužů sem pravidelně přispívá a že to tu ještě po těch smrštích nezabalil. A co se týče dnešního modelu, naprosto souhlasím s @andiedvorakova.

 
DRW
1240 příspěvků 13.09.14 21:09

Nevim, zda nemuzete investovat o neco malo vice penez do kvalitnejsiho obleku nez si nakupovat stale veci v h&m, ale pokud ano: investujte, jinak to nebude nikdy ono. I kvalita dela vysledek. Tento typ mokasin je naboso hodne nestastne zvoleny.

Protoze nechci pridavat dalsi komentar nize, kdyz dotahnete detaily (jako v tomto pripade boty), ma te velmi zajimavy pristup k oblekani, kterym se muzou muzi inspirovat.

Příspěvek upraven 14.09.14 v 07:53

 
Cornero
386 příspěvků 13.09.14 22:28

Ac mi MC neni uplne stylove blizky tak musim rict ze i konfekcni levnej oblek z HM mu sedi a slusi vic nez 90 procentum chlapu co po Praze potkavam. To ze nekde centimetr latky prebejva a nekde chybi tomu se u konfekcniho obleku temer nikdo nevyhne a sit si na miru vychazkovy obleky to uz neni zabava dostupna uplne pro kazdyho.

 
SkyP
170 příspěvků 13.09.14 23:29

Ale my přece nenavrhujeme šití na míru. Jen trochu kvalitnější značku, která se třeba soustředí víc na obleky, než HM. A nemusí to být nutně o tolik dražší.

 
prirodnizrzka
162 příspěvků 14.09.14 01:10

Modrá je dobrá :) kalhoty přežehlit

 
Cornero
386 příspěvků 14.09.14 20:21

Ja treba osobne nevim o moc firmach ktery se specializujou na obleky dokazou vytvaret neco v modernich trendy strizich a barvach a zaroven se da komplet koupit kolem tri ctyr tisic. Parkrat jsem byl v Stones a Blazek a muze to byt treba kvalitnejsi ale strihove a barevne mi taky vic sedi to HM.

 
SkyP
170 příspěvků 15.09.14 12:57

Já mám naprosto skvělou zkušenost se SARAR v outletu ve Šterboholích. Oblek na svatbu, který jsme tam pořídili, vyšel na 4500kč a je naprosto dokonalej. Líp mému manželovi žádný z jeho předchozích obleků neseděl. Nehledě na skvělý kulturní zážitek s místním prodavačem, kterej evidentně hodně ví, o čem mluví.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.09.14 01:14

Nestačím zírat.

a musím to napsat.

pokud pana černého kdokoli z vás považuje za muže s vypracovanou postavou…jsem já santa claus. tímto se panu černému omlouvám, nechci urazit, ale nevím, jak jinak vyjádřit, že vypracovaná postava vypadá celkem jinak (nemyslím namakané extrasvalovce z fitness) a v naprosté většině případů se nevleze do žádného slim střihu, aniž by v tom nevypadala směšně. pan černý má typicky dnes moderně velmi úzký vzhled. viz jeho první foto v džínách zde (v jeho galerii) nebo fotka v kraťasech.

na mě pan černý působí na posledních několika fotkách, jakože má zajímavě našlápnuto (první dojem je vždy velmi pozitivní), má jistý švih a lehkost, nemá špatné nápady…akorát ještě chybí něco, nějaká malinká drobnost, aby to bylo na wow efekt (a taky se nemůžu zbavit toho dojmu, že to na něm vždycky trošku pne). na zelené to ale je rozhodně.

každopádně - líp oblékaný muž se na pekle určitě myslím zatím nevyskytl, o mém reálném okolí raději vůbec nemluvě. a taky mám pocit, že každá další fotka je v něčem lepší než předchozí. takže - za mě keep going :-) (a pardon)

a jak někdo psal - respekt, že jste to ještě nezabalil. já bych nás zabila.

Příspěvek upraven 14.09.14 v 01:16

 
tartaletka
265 příspěvků 14.09.14 01:36

Ono se tohle řešilo už u prvního příspěvku, je to o slovíčkaření. Pan Černý tam psal, že chodí běhat. A to na těch nohách prostě vidět jde, takže za mě jsou třeba vypracované. Tedy jen nohy, zbytek těla nevím, nevidím :-)

S ostatním, co píšete, souhlasím.

Já jsem tedy bedlivě pozorovala první příspěvek se slim džínami, kde se to celkem nelichotivě svrhlo a pan Černý se tam moc hezky „obhajoval“, jde vidět, že rozumí tomu, co nosí. Bohužel je to pro Čechy asi zatím dost výstřední (teď to nemyslím nijak urážlivě), ale věřím, že stejně jako jsme si zvykli na Dru, zvykneme si i na pana Černého.

Pro mě je to také nejlépe oblékaný muž.

Třeba předchozí pan Králíček, se mi outfitem líbil, ale nesedí mi v tomhle oblečení jeho osoba. Asi to dál nebudu rozepisovat, protože ho nechci nějak urazit. Ale za mě je oblek spjat s jakousi mužností, která tady na mě vyzařuje.

 
kPax
11 příspěvků 14.09.14 02:09

Ja som teda vlakno so slim dzinami nesledoval, ale stale trvam na tom, ze pokial p. Cerny za to faux pas so zelenymi kratasmi nespacha verejne harakiri, tak ho netreba brat vazne :).. toto je asi uloha pre genetickych inzinierov: vyslachtit rasu s nazvom „Cerny Kralicek“ :).. aj ked neviem, ake narocne, je sfuzovat snahu upliest z hovna bic s obycajnou snahou :)

 
tartaletka
265 příspěvků 14.09.14 08:53

Co si mám představit pod pojmem „faux pas s zelenými kraťasy“? Jakože si na sebe jednou oblekl něco méně formálního nebo mi něco uniklo?

 
kPax
11 příspěvků 14.09.14 15:26

Mozno, ze som zaujaty preto, ze jedine, co poznam v tejto farbe je moja spongia na umyvanie spinaveho riadu (nadobi).. a to je cinnost, ktora vo mne vela pozitivnych pocitov nevyvolava :).. takze som asi trocha neobjektivny

 
Tereza S.
584 příspěvků 14.09.14 19:16

Nezlobte se, ale vaše komentáře vážně jsou trapné.

 
Rowanberry
314 příspěvků 14.09.14 11:53

Mně se teda zrovna ten outfit s kraťasama dost líbil, a i kdyby ne, vaše řeči mi přijdou dosti trapné.

 
kPax
11 příspěvků 14.09.14 15:29

Obcas, ked to po sebe citam, tak si myslim to iste..

 
Helenuše
258 příspěvků 14.09.14 07:46

U mě má tento pán smůlu. Ten ulízaný účes z něho dělá slizouna, který by se mi nelíbil, ani kdyby na sobě měl sebelepší výtvor. Takže raději nehodnotím, nebyla bych objektivní. Bohužel prostě nedokážu tu hlavu odstřihnout a soustředit se na zbytek :-(

 
CokeLady
96 příspěvků 14.09.14 08:40

Mám naprosto stejný problém - hlava je tak nehezky upravená - vousy a k tomu ulízané vlasy a k tomu ošklivé brýle, že to zazdí jakýkoliv outfit. A když tohle spojím s nepadnoucím oblečením a tou čouhající kůží z nepěkných bot, možná bych se i trochu otřásla odporem. Nejen ženám sluší úsměv. Bohužel většina modelů pana Černého je na stejné brdo - čiší z nich, jak hrozně moc se snaží být módní, originální, šik a in a zatím je to jen muž, co se neumí oholit a rve se do malého upnutého oblečení a rád nechává vyniknout pokožku svých nártů.

Omlouvám se za negativitu, ale modely tohoto uživatele jsou mi zkrátka dost nesympatické.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.09.14 11:32

Osobně třeba taky preferuju muže bez vousů, bez ulízané hlavy a celkově asi ne zas tak moc se zajímající o módu.
to mi ale nebrání v tom, abych neviděla, že pan černý sleduje trendy, například současný vousatý trend (aneb strniště a hladké tváře zrovna v módě neletí) a bezponožkový…prostě se to tak nosí, ne že by se neuměl oholit nebo neměl doma ponožky. je to stejné, jako byste se smála ženám, že nosí špičaté lodičky, ze kterých jim koukají u nártu prsty s tím, že rády ukazují svoje holé nárty s prsty.

chápu, že se někomu nějaký trend nelíbí a připadá mu dokonce hnusný (kdybyste třeba napsala „plnovousy jsou fakt hnusná móda“, a ne „neumí se oholit“). ale nechápu lidi, kteří chodí na módní peklo, o trendech neví nic a ještě mají drzost se nevybíravým způsobem někomu posmívat.

Příspěvek upraven 14.09.14 v 11:33

 
CokeLady
96 příspěvků 14.09.14 20:49

Vousy jsou módní? :-D Aha. Naštěstí jsou i lidé, kteří sledují sice módní trendy, ale na druhou stranu vědí, že ne vždy jsou ty trendy hezké nebo se nehodí přímo na ně a mají vkus, aby sami poznali, co je pěkné.

Doufám, že až přijde trend neoholených nohou, tak ho dámy nepřijmou s alibistickým argumentem, že je to přece IN. Stejně jako se děje zde.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.09.14 20:52

Snad se do té doby naučíte číst…

edit: pro jistotu, protože tady je často pro některé třeba psát hodně pomalu - jak jsem psala, kdybyste napsala, že se vám nelíbí ten vousatý trend, nikdo neřekne nic. bohužel jste napsala, že se ten pán neumí oholit, což je obsahově dost rozdíl. a já nepsala, že jsem z toho paf, jen proto, že to je trend, dokonce naopak, že se mi to moc nelíbí, nicméně chápu, že pan černý následuje trend a proto vím, proč to na sobě má.

Příspěvek upraven 14.09.14 v 20:55

 
kPax
11 příspěvků 14.09.14 22:32

Klud… niektori ludia davaju svoj nazor najavo este drsnejsie

 
Park
427 příspěvků 16.09.14 11:44

Přesně… tomu dávám lajk

edit špatný řazení příspěvků, reaguju na JN

Příspěvek upraven 16.09.14 v 11:46

 
Tereza S.
584 příspěvků 14.09.14 10:56

Taky obrovské štěstí, že nejste jediné ženské na světě, a proto se nemusí Marek snažit zalíbit právě vám… :D

 
Helenuše
258 příspěvků 14.09.14 19:08

Plně souhlasím. Naštěstí se skoro vždycky najde někdo, komu se člověk líbí. Na mé postavě by tu většina nenechala „nit suchou“ a přesto se manželovi líbím. Věřím, že pan Marek má obdivovatelek dost. Přesto to není důvod, abych si nedovolila napsat vlastní názor, byť odlišný od většiny. Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Mně pan Marek účesem, já zase většině svým názorem :-)
Pak se zase najde názor, kde se s většinou shodnu. O tom prostě je život.

 
Hořáč
1500 příspěvků 15.09.14 22:03

Edit: špatné umístění

Příspěvek upraven 16.09.14 v 07:26

 
Beruska13
137 příspěvků 14.09.14 20:12

Ale jo, sekne Vám to:-))

 
Velma
77 příspěvků 14.09.14 21:49

Mně se to líbí, ponožky mi tam nechybí, účes mi nevadí. Akorát bych asi volila o něco volnější střih kalhot. Za mě máte určitě zelené.

 
Lady Jane
19 příspěvků 15.09.14 08:57

Wow!

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 09:08

Celkově se mi to docela líbí. Dobrá košile. Mokasíny bez ponožek, jak píšu už nahoře, ačkoliv samy o sobě jsou pěkné, přijdou mi jako nesmysl, pokud nejste v KV na kolonádě nebo se nepohybujete v prostředí, kde je to běžné. Tzn. kde se pohybují podobně oblečení muži kvůli podnebí. Pnutí z jednoho obrázku těžko soudit. Dvouřádé sako u vás podle mě působí dobře, což se moc často nestává.

Být vámi, tak si dávam pozor, abyste nevypadal příliš jako „try-hard“ (čili usilovné snažení). Ono moc výrazných prvků taky škodí a může působit karikaturně. A to říkám ze své vlastní zkušenosti.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 11:05

 
Karin
3401 příspěvků 15.09.14 09:53

To je bohužel přesně můj dojem z pana Černého - tenhle maník se urputně snaží. Figurína manekýna. Každej chlup podle aktuální módy, doladěnej do posledního milimetru… Postrádá to takový ten správný mužský nadhled, lehkost. Možná to přijde s lety, až bude pan Černý trochu nad věcí a až se přestane bát dát do toho taky něco ze sebe.

 
IndyBZ
12 příspěvků 15.09.14 10:38

Trochu jsem nepochopil to s těmi mokasíny. Vždyť je to naprosto běžný typ obuvi, s podnebím ani s tím, jestli je to v prostředí běžné, to nemá nic společného.

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 11:05

@IndyBZ Mokasíny samy o sobě ne, mokasíny bez ponožek ano. Jak píši, to co říkám je vázáno k mému příspěvku nahoře. Nejsem jediný, kdo tento názor má a navíc takto společenské mokasíny mají možnost být nošeny s ponožkami, takže je to na dotyčném, jakou verzi si zvolí. Jak jsem řekl, mě v Praze v metru přijdou mokasíny bez ponožek jako společenskej úlet, ale nikomu to nevnucuji, každého věc.

http://www.fashionbeans.com/…tumn-winter/

 
Cornero
386 příspěvků 15.09.14 14:45

Mokasiny bez ponozek nosi po Praze i Ladislav Spacek. Zajimalo by me jestli by tu u jeho fotky taky vznikaly takovyhle diskuze ze je to ulet apod.

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.09.14 15:34

@Cornero I to je možné. Jak jsem řekl, záleží to na kontextu a osobní preferenci. Navíc když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. Snažil jsem se dohledat pana Špačka v mokasínách, bohužel se mi to nepodařilo, ale domnívám se, že s ním nejsem v rozporu:

Mokasíny jsou nejméně formální ze všech druhů bot, nenosí se večer a nejsou součástí formálního oblečení.
Pozor na ponožky, ke světlým botám - světlé ponožky, někteří elegáni nosí v létě mokasíny naboso.

(zdroj: Etiketa: Boty )
z čehož mám dojem, že ani pan Špaček netvrdí, že nosit mokasíny naboso je pravidlo. A obzvláště bych zde vypíchnul onu část „v létě“, která se nepřímo váže právě k podmínkám klimatu o kterých jsem mluvil. Prostě to není jednoznačné a pokud se podívám tady na ty fotografie, být to ve Florencii, neřeknu ani pumpička, ale v našich podmínkách mi absence ponožek u právě tohoto modelu přijde trochu nepatřičná a „usilovná“.

 
Cornero
386 příspěvků 15.09.14 16:43

http://www.stream.cz/…islav-spacek cas 8:05. A v nasich podminkach muze byt uplne stejnych 25-30 stupnu jako v Italii.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 15.09.14 11:16

Musíte uznat, že málokdo tady tak rozviřuje vody jako pan černý.

tomu říkám pořádná inspirace :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 15.09.14 11:25

@JMaravelo naprosto souhlasim. Try hard na entou včetně pitbulího výrazu mi naprosto znemožňují vidět na tomto cokoli hezkého, natož přitažlivého, a už vůbec ne inspirativního.

 
Sepishka
7 příspěvků 15.09.14 12:08

Nejsem odbornik na obleky, ale kdyz mam porovnat atmosferu, ktera na me dychne pri pohledu na tenhle model a model pana s cervenou kravatou, ktery se tu zjevil nedavno, tak z prvniho na me dychne pres vsechny kontroverze a prepjatost alespon napad. U druheho se vracim o nekolik desitek let nazpatek do dob, na ktery je lepsi zapomenout.

 
Adeena
1206 příspěvků 15.09.14 12:29

Na první pohled se mi to moc líbilo. Na druhý už bych pár výhrad měla. Ale na ulici bych Vás taky do detailů nezkoumala a hodnotila bych dle prvního dojmu. Takže zelené.

 
Monabell
73 příspěvků 15.09.14 12:31

Špatně zařazený příspěvek

Příspěvek upraven 15.09.14 v 12:34

 
Park
427 příspěvků 15.09.14 13:02

Já myslím, že v Praze takto pan Černej může normálně chodit… takovej trendy hipster… a není v tom konstatování nic urážlivýho, sekne mu to… cca to samý jako je k vidění na těch reportech z pittiuomo na mvč. Naopak pan Králíček ve vedlejší galerii je archetypem umírněnýho mladýho byznysmena rodinýho typu… každá pekelnice si jistě mezi nima najde toho svýho

Příspěvek upraven 15.09.14 v 13:02

 
Hořáč
1500 příspěvků 16.09.14 07:25

Problém hlavně je, že pan Králíček bohužel není sexy. Pan Černý je jiný level. Nemusí se každé ženě líbit a být její typ, ale snad každý vidí ten rozdíl Králíček vs. Černý. Je to zákeřné srovnání. Ještě lépe… prohoďtě ty dva obleky a doplňky. Králíček bude pořád Králíček. To se tu kdysi snad řešilo pod nějakou fotkou mladé kočky v inspiraci. Že kdyby to nebyla mladá kočka, byl by outfit absolutně nudný. Jenže i o tom oděv je.

Ale možná jste to právě tak myslel…?

 
Karin
3401 příspěvků 16.09.14 08:27

(OT, hra se slovíčky)

A pan Černý je sexy? Pan Černý je urostlejší postavy a nosí módní vous, čili vypadá jako žádaný manekýn. Pan Králíček nemá trendy visage, holí se, trochu se hrbí a je menší, to je jeho handicap. Ale že by někdo z nich byl nebo nebyl sexy… Já nevím, s tímhle pojmem bych asi neoperovala :-) Někomu připadá sexy třeba starej pupkáč Jack Nicholson :D (Naopak neznám moc žen, jež by přitahovali modelové.)

 
Hořáč
1500 příspěvků 16.09.14 08:43

Soudím dle fotek, držení těla, urostlosti, ale i rysů ve tváři, Jack Nicholson je sice už starý pupkáč, jenže ho známe jako herce s nějakým projevem a to už ho posouvá zas jinam. Navíc dřív to starý pupkáč nebyl, což také víme.
Netvrdím, že je pan Černý nějaký bůh a man of the year, ale přece jen… já ten rozdíl z fotek (protože nic jiného jsem nehledala) vidím dost zřetelně. Jo možná kdybych šla s jedním nebo druhým na večeři, zas by to bylo jiné.

Edit: tak připíšu na rovinu, že proti Králíčkovi dle fotek sexy je. Samozřejmě připouštím, že pan Králíček může mít sexy mozek, krásnou duši a umět dobře šuvařit, ale to jaksi není k hodnocení.

Příspěvek upraven 16.09.14 v 08:45

 
Cornero
386 příspěvků 16.09.14 14:12

Presne jak pise Horac. MC ma stihlou relativne sportovni postavu a aspon nejake drzeni tela. Nehrajme si tu prosim na to ze nedivame na to kdo dany outfit nosi.

 
tartaletka
265 příspěvků 16.09.14 10:06

Souhlasím s Karin. Navíc si myslím, že zrovna pan Králíček se nesnaží být sexy, ale elegán.

Každý vnímáme krásu a přitažlivost jinak.

Příspěvek upraven 16.09.14 v 10:07

 
Hořáč
1500 příspěvků 16.09.14 17:43

Ale ono nejde o to, o co se snaží, ale to, co tu vidíme. Postavte před muže takovou Ditu von Teese v jejím běžném outfitu a pak nějakou holku od vedle. A pak je převlečte naopak. Dita bude pořád vypadat jako koketa a ta odvedle bude vypadat spíš směšně (pochopitelně pokud nepředěláme makeup ve stylu nová tvář a nedloubneme šedou myš mezi lopatky, aby se narovnala). Bavme se prostě o dvou fotkách a pak dalších dvou po prohození.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 16.09.14 12:15

JAck Nicholson býval sexy až vražedně, navíc je, hm, jak to slušně říct, no prostě, není s dámami ostýchavý. A ono je to všechno cítit.

 
Hořáč
1500 příspěvků 16.09.14 17:45

Přesně. O jackovi se ví, že asi nebude úplně upejpavý a úplný postelový břídil a to dělá svoje. Já jen že kdyby si vzal pan Černý oblek pana Králíčka, bude to pořád přinejmenším pohledná mladý muž, kdežto pak Králíček v oblečení pana Černého bude velmi legrační.

 
ming_xing
1109 příspěvků 15.09.14 16:24

Beru modu uzkych strihu saka i nohavic a libi se mi, ale v tomto pripade mi prijde, ze uz jste v tom napresovany az moc (bez ohledu na stihlou postavu). jinak je to v souladu s trendy, na ceske pomery asi trochu neobvykle, ale za me ok.
oblek neni nutne jen vecerni „kvadro“ do divadla, ktere se nosi se snerovacimi botami, ma nespocet variant na denni noseni a mene oficialni prilezitosti v zavislosti na strihu, provedeni a materialu.

 
Park
427 příspěvků 16.09.14 11:50

@Hořáč Fak? Já mezi těma maníkama nevidim rozdíl pokud de vo fiziognomii. Myslim, že jsou cca stejně vysoký, stejně těžký, nebo spíš lehký… a hlavně- sundejte panu Černýmu brejle (mám dojem, že tu má i někde fotku bez nich a je to fakt markantní rozdíl), oholte ho a máte to samý co je pan Králíček. Dle mýho se lišej jen hadrama a stylingem… to je slovo, moh bych dělat vizážistu.

Příspěvek upraven 16.09.14 v 11:53

 
Hořáč
1500 příspěvků 16.09.14 19:05

Pan Černý má protáhlejší a mužnější obličej, je nosatější, pro mne je vzhledově určitě přitažlivější. Pan Králíček má výraz úlisného klučíka.

 
Karin
3401 příspěvků 17.09.14 09:29

No jo, no, a co nadělá…? Má jít na plastiku? :D

 
Hořáč
1500 příspěvků 17.09.14 14:37

Dělat, co dělá - nenosit zbytečné výstřelky a smířit se s tím. Nikdo nám přece nikdy neslíbil, že život je spravedlivý.

Příspěvek upraven 17.09.14 v 14:37

 
Davson12
14 příspěvků 16.09.14 12:44
za mě +

Náhodou pěkný hipster :))) Ještě kolo by mu slušelo :)

 
jájinka_007
88 příspěvků 17.09.14 00:12

Máte rád modré obleky a nemáte rád ponožky. Sluší Vám to, ale už je to trochu nuda…

 
Tony Jiřík
7 příspěvků 29.09.14 09:05

Jedním slovem frajer. Jen bych si k tomu oblékl ponožky v barvě bot nebo kalhot.

 
Juty
213 příspěvků 02.10.14 18:52

Zde zástupce mužského pohlaví to opět zvládl se ctí a se vkusem…bude se tu fotit taky nějaký chlap, kterého lze kritizovat???

 
Bbrody
1 příspěvek 31.10.14 17:34
Knoflíky..

Nedalo mi to a musela jsem kvůli tomu provést i registraci. Jaktože tu nikdo nepoukázal na to, že má pán špatně zapnuté sako? Podle mého, by dvouřadá saka měli nosit „vetší“ muži, ale to je věc názoru. Což už ovšem není věcí názoru je fakt, že dvouřadá saka se vždy zapínají na VŠECHNY knoflíky.
Jinak boty dle mého nevhodné ke zbytku oblečení, ale to je asi věcí vkusu.

 
symplooke
28 příspěvků 11.11.14 22:53

Nikoliv nezbytně. Je pravdou, že dvouřadé sako jakožto pozůstatek uniformy, se zapíná na všechny knoflíky. Nicméně v rámci tzv. spezzatury (nastudovaný nezájem či spontálnost) je možné spodní knoflík nechat rozepnutý. Stejně jako někteří gentlemani ponechávají rozeplý poslední knoflík na rukávu saka apod. Do podobné skupiny se řadí i ty proklínané mokasíny/polobotky bez ponožek. Existuje na to krásná věta: Naučte se pravidla, a pak je porušujte. :)

Příspěvek upraven 11.11.14 v 22:53

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 12.11.14 14:44

No jo no, jenže se podívejme na důsledky toho „a pak je porušujte“. Z dress code nám pak vzniká moderní „buranstyl“

 
symplooke
28 příspěvků 13.11.14 08:38

To si nemyslím :) V tomto případě jde o opravdové maličkosti, které rozbíjejí uniformitu. Není to jako oblékání košil s krátkým rukávem v pastelových barvách. Navíc spezaturu nejčastěji uvidíte na neformálních outfitech, kde je možné si podobné věci dovolit.

 
Karin
3401 příspěvků 14.11.14 13:52

@symplooke k tomu porušování pravidel: není to spezatura, nýbrž sprezzatura. A spontálnost taky neexistuje, správně je to spontaneita či spontánnost.

 
symplooke
28 příspěvků 14.11.14 15:25

Děkuji, příště budu psát své příspěvky se slovníkem v druhé ruce. :)

 
IndyBZ
12 příspěvků 17.11.14 17:53

@symplooke @Bbrody
Nesmysl. Dvouřadá saka se na všechny knoflíky samozřejmě nazapínají. A nejde ani o sprezzaturu.

Druhů dvouřadých sak je spousta a každý má svá pravidla zapínání. Model na fotce má typ „6×2“. Značení je jednoduché. První číslo je počet knoflíků a druhé číslo udává, kolik se jich zapíná. V tomto konkrétním případě se spodní řada knoflíků nechává rozepnutá, aby sako lépe přiléhalo a dodalo postavě maskulinní šmrnc.

 
symplooke
28 příspěvků 22.11.14 12:10

Tak v tom bych se trošku hádal :)
2 řadá saka pocházejí z uniforem, a stejně jako se při sedání nerozepínají, tak dle etikety se nosí všechny knoflíky zapnuté.
To že to někdo nosí spodní knoflík rozepnutý je pouhý fashion trend, který se rozmohl před nějakou dobou. Ale není to jako u jednořadých sak, kde spodní knoflík se rozepíná vždy.

 
IndyBZ
12 příspěvků 22.11.14 22:20

Honzo, nehádat se by bylo příjemné zpestření internetových diskuzí :-). Raději než emoční výlevy se pokusím poskytnout pár argumentů, výsledný obrázek si jistě uděláte sám.
Samozřejmě máte pravdu v tom, že dvouřadé sako se vyvinulo z uniformy. Ale i uniforem se často nezapínal poslední knoflík, aby se usnadnila případná manipulace s kordem či šavlí.
Pravda také je, že se nikdy nerozepíná, ani při sezení. Ale myslí se tím, že se nerozepínají ty knoflíky, které se rozepnout mají. Konstrukce dvouřadých sak (nepočítám-li českou konfekci 90. let) již předpokládá, že se poslední knoflík nezapíná. Stejné je to vlastně i u jednořadých. Určitě lze narazit na některé osobnosti, které si zapánají i poslední knoflík, např. princ Charles. Ten ale také nosí brogue k žaketu, cítí se tak snad blíže plebsu, ale to nemění nic na tom, že je to chápáno spíše negativně, vždyť brogue jsou irské boty do bahna.
Přesto musím trvat na tom, že pravidla zapínání knoflíků existují a není to v žádném případě trend několika posledních let. Ten návrat dvouřadých obleků v 80. letech by zapůsobil spíše opačně. Ostatně dokazují to dobové fotografie z počátků 20. století. Můžete se zároveň ujistit u Jakuba Tichého, od nějž ty informace mám. Když ne mne, jemu snad uvěříte. :-)

Namátkou několik prvních odkazů, které google vyplivl:
http://www.wikihow.com/Button-a-Suit
http://www.artofmanliness.com/…uit-buttons/
http://www.blacklapel.com/…asted-suits/
 http://www.muzivcesku.cz/…astne-zapina

 
benyka
4240 příspěvků 17.11.14 19:59

Ježíšmarjá, ještě že nejsem chlap! Počítat knoflíky a pamatovat si kolik z kolika a které se zapínají… :-)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity