Pavel Králíček 10.09.14 00:00

  • Oblek: Friendly Suits

  • Kravata: Tie Rack

  • Kapesníček: Gentleman Store

  • Boty: Crockett & Jones

 Váš příspěvek
 
žlutá růže  10.09.14 00:17

Jste švihák! Jen barva bot se mi k tomu nelíbí.

 
vendulael
2147 příspěvků 10.09.14 07:52

A mně se zrovna líbí. K tomuto odstínu modré odstíny hnědé hezky ladí.

 
elouzie
1059 příspěvků 10.09.14 00:25

Hezké, mám slabost pro modré obleky a kapesníčky :)

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 10.09.14 07:13

Fajn, len sa prosím vás vystrite. Nám babám to vyčítajú nonstop, vy ste vďaka hrbeniu úplne prišli o krk :)

 
vendulael
2147 příspěvků 10.09.14 07:50

Přesně tak, hezky se narovnat! Jinak je to super.

 
Sieneserin
43 příspěvků 10.09.14 08:38

Sluší Vám to, sako hezky sedí (není to ten krabicoidní volný střih, jehož rukávy by zakrývaly i prsty na rukou!) a právě koňaková barva bot se mi k této modré líbí. Paráda.

 
JarkaJ
285 příspěvků 10.09.14 10:44

Je to dobré, ale v čem je ta inspirace? Normální oblek a červená kravata, boty chválím, ale kalhoty měly být o něco delší, divím se, že to nikdo nezmínil. Jinak tuhle barvu bot miluju, kožené boty a kabelky v červenohnědé vypadají vždy mnohem líp než v černé.

 
Cornero
386 příspěvků 10.09.14 16:35

Souhlasim s tim ze nevim co je to za inspiraci. Mozna tak inspirace k tomu obliknout se slusne ale jinak si myslim ze tohle je co se tyce obleku barevne naprosty zaklad (kdyz teda pominu cernou a bilou)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 11.09.14 08:51

Mně to přijde hrozně nudné. Tak nějak maloměstské, modrý oblek s červenou kravatou. Fakt nechápu, proč se to tak líbí. Jako peklo to není, ale appeal na mě absolutně žádný. Asi nejsem cílová skupina.

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 20:35
Souhlas

Také mi to mimo jiné přijde nudné a maloměstské a jaksi celkově dost vyšlé z módy. Chybí tomu ten sex-appeal.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.09.14 13:01

Řekla bych, že tohle je inspirace převážně pro muže. A vzhledem k tomu, že podle maturitních plesů, které jsem navštívila, 90 % mužů nezvládne ani tento základ, by to pro ně mohlo být velmi inspirativní. Vždyť tolik mužů kupuje příliš velká saka, strká pod ně košile s krátkým rukávem, barevné ladění jim už vůbec nic neříká. Netuší ani, kde jim mají končit rukávy, nebo že spodní knoflík má být rozepnutý… Že tohle není žádná extravagance, to uznávám. Ale pro průměrného muže mi to přijde dostatečně inspirativní, aby to tu mělo své místo :)

 
DRW
1228 příspěvků 10.09.14 10:45

Zelene, ale chtelo by to trosku delsi kalhoty.

 
Betty J.
2031 příspěvků 10.09.14 10:49

Při prvním pohledu na fotografii mě napadlo: maturant v obleku z tanečních. Odpusťte, ale nejen nohavice, i rukávy saka jsou poněkud kratší, než by měly být. Navíc mám pocit, že při správném „vypnutí hrudi“ by se objevil další nedostatek - a to v šířce saka.

 
zuzulique
290 příspěvků 10.09.14 11:35

Mne oblečenie nevadí, aj keď tiež súhlasím s tým, že je to „všetko“ krátke…mne sa nepáči ten účes :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 10.09.14 12:13

Na první pohled oukej. Ale ty kalhoty jsou opravdu nějak havlovsky krátký a to není dobrý. :-D

 
SkyP
170 příspěvků 10.09.14 12:22

Sako sedí hezky, kalhoty jsou podle mě trochu krátké. Kazí to celkový dojem.

Příspěvek upraven 10.09.14 v 12:22

 
Cornero
386 příspěvků 10.09.14 16:30

Damy. Nez tu zacnete hodnotit jestli je nekomu oblek maly nebo ne tak se podivejte jake obleky se dnes sijou u luxusnich znacek. Rukavy jsou podle myho oukej a nohavice kdyz se podivam na stojnou nohu tak taky dolehaj bez problemu k bote. To ze PK nema prilis vzorove drzeni tela to bohuzel celkovemu vzhledu ubira.

 
SkyP
170 příspěvků 10.09.14 18:34

Neříkejte mi, že aktuální moderní délka kalhot je nad kotník…

 
Cornero
386 příspěvků 10.09.14 19:12

Vam prijde ze na STOJNE (tj. jeho leve) noze mu konci kalhoty nad kotnikem? Mne naopak prijde ze splnuje vseobecnou poucku ze kalhoty maji dolehat k bote a tvorit nad ni jeden zahyb. Na jeho druhe noze konci samozrejme trosku vejs ale to je dany tim ze je v chuzi a s lehce pokrcenou nohou.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 10.09.14 19:57

Třeba je to proto, že /nevím proč/ si lidi zvykli, že všichni nosí děsně dlouhé kalhoty.

já si vždycky myslela, že to má být jako na obrázku jedna. ovšem internety se plní obrázky dvě a tři, a to i na webech se slušným odíváním…tak nevím, no. mně se každopádně dvě a tři nelíbí.

 
Cornero
386 příspěvků 10.09.14 21:22

Ono staci si na google zadat napr. Valentino suit nebo DG a uvidite ze tahle delka kalhot i rukavu je u prednich navrharu naprosto standartni. A to nerikam jako ze by navrhari meli bejt nakej dogmatickej vzor ale proste takhle se dnes moderni obleky nosi.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.09.14 12:55

U vycházkových obleků je skutečně teď v módě délka i nad kotník. Zřejmě se to pomalu dostává do módy i u těch formálnějších. Nicméně pán má kalhoty akorát k botě, když stojí a nechodí. Že se to někomu nemusí líbit, je věc jiná - ale obecně to v módě je. Řekla bych, že to nijak překvapivé není, společenské oblečení prochází módou po desetiletí stejně jako jakékoliv jiné - jen ne tak razantně :)

 
Emily B
33 příspěvků 10.09.14 19:25

Modrá s hnědou spolu pěkně ladí, správná délka ruhávů u saka taky potěší, červená kravata outfit hezky oživuje, maličko k tomu postrádám koženou tašku a sluneční brýle ale obojího asi nebylo potřeba. Trošičku víc bych se narovnala ale asi to dělá ta chůze. Za mě zelené.

 
jájinka_007
88 příspěvků 10.09.14 21:27

Jste fešák. Jen účes se mi na Vás nelíbí, zbytečně Vám přidává roky. Resp. delší vlasy „ulíznuté“ na stranu dle mého nesluší nikomu.

 
Enoména
55 příspěvků 11.09.14 10:59

Modrý oblek samozřejmě JE inspirativní a k tomu ještě hnědé boty! Nebo to, dámy někde běžně vídáte? V tramvaji, na ulici anebo třeba někde, kde je větší koncentrace mužů v oblecích? Cornero má samozřejmě pravdu, pokud jde o délku nohavic a rukávů. Když si necháte ušít oblek na zakázku, vypadá délka zhruba tak. Hoši v tanečních mívají právě naopak obojí dlouhé. K aktuálním trendům bych poznamenala jen tolik, že se mi líbí zúžené nohavice. A kdyby tyhle nohavice byly o fous užší, byla by i délka naprosto v pořádku, mohu-li soudit podle fotky.

 
Cornero
386 příspěvků 11.09.14 16:55

Ja sam treba modry oblek a hnede boty mam a na skole tak chodilo na zkousky hodne spoluzaku. Jak pisu vejs tak mi to prijde s cerno bilou kombinaci jako takovy nejklasictejsi zaklad. Nic proti tomu je to supr a v bezny populaci nadstandart ale na modnich strankach bych rad videl nejakou skutecnou inspiraci..neco co musi vymyslet clovek se skutecnym citenim pro modu

 
Go-lightly
3428 příspěvků 11.09.14 21:53

To je fuk, že se to nevídá, na mě to celé prostě působí tak nějak těžkopádně, jako pro obchodního cestujícího nebo pro realitního agenta, bez šmrncu.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.09.14 12:47

Mám ráda kombinaci modrého obleku a hnědých bot. A ta kravata je vtipná. Jako celek se mi to líbí, je to osvěžující a příjemné :)

 
ťuf
4 příspěvky 11.09.14 16:58

Délka rukávů saka je ideální, délka nohavic taky, ale chce to ty nohavice ještě zúžit, aby byl výsledek lepší. Takhle se to krabatí zase na šířku a nevypadá to dobře.
Jinak ti, kteří posuzují délku rukávů a nohavic jako moc krátkou, jsou mimo. Z rukávů musí vždy lézt několik centimetrů manžety košile. Ne jen při zvednutí rukou, ale vždy. Já bych naopak nohavice po zúžení ještě zkrátila. Důležité každopádně je, aby nebyl na nohavici více než jeden sklad způsobený opíráním o botu. Smí tam být maximálně jeden, ale to spíše na zastaralých (širších) oblecích, nejlépe však žádný.
Současný trend je prostě vše slim.

 
Mylady2
12409 příspěvků 11.09.14 17:29

Hezké :-)
Délka rukávů a kalhot naprosto v pořádku. (Úplně vidím co za pány mají doma ty dámy které komentovala délku u obého jako krátkou :-D )
Hnědé boty vypadají s modrým oblekem báječně a super je bílá košile.

Příspěvek upraven 11.09.14 v 17:29

 
aerofrog
304 příspěvků 12.09.14 08:27

Mně to oblečení až na trošku divně posunutou kravatu (ale to může dělat klidně jen ten pohyb…ale zkuste třeba i kapku větší uzel) přijde naprosto o. k. Co se mně osobně nelíbí je účes. Víte, přijde mi, že máte tvář teenagera a účes někoho o 3 generace staršího…

 
Cornero
386 příspěvků 12.09.14 13:05

Tak tyhle ucesy jsou dnes taky docela popularni. Di Caprio ve Vlk z Wall Street nebo Specter Harvey v Kravatacich jsou v tomhle rekl bych docela vzory seriozniho vzhledu.

 
viera666
957 příspěvků 12.09.14 14:30
ja neviem, no,

Mne skor ako di Capria pripomina Martina Chodura a to zas az take terno nie je :(.
Oblecenie fajn, taka klasika (aspon pre mna). Dobre dlzky, dobry strih, predpisovo zapnute sako atd atd. Paci. Ale celkovy dojem je „agent s teplou vodou“. Akokolvek pekny oblek bude na zhrbenom muzovi vyzerat na dve veci… Porozmyslala by som nad zmenou ucesu a mozno briadkou (alebo strniskom atd), nejaky muzskejsi prvok.

 
Cornero
386 příspěvků 12.09.14 16:06

Tak mne taky nepripomina DiCapria protoze tak proste nevypada ale chci rict ze tohle je seriozni slusnej a dnes opet ve svete i moderni uces. A je mi jasny ze prumerne vypadajici kluk s timhle ucesem proste nebude pusobit jako hollywoodska hvezda

 
kPax
11 příspěvků 12.09.14 22:34

„Cornero: Tak mne taky nepripomina DiCapria protoze tak proste nevypada“ tak tomu sa hovori postreh za milion :) :)… co sa tyka faceliftu, typek by sa mal fakt trochu zorientovat v case a uvedomit si, ze je rok 2014 a doba Mazankov a Maznakov je davno prec… mne to pripada ako keby ho teleportovali z nejakeho prvorepublikoveho maturitneho tabla do sucasnosti..a co sa tyka ohozu, kua, keby tam vrazil piercing do nosa, nausnicu alebo ponozky ala vcielka Maja, tak to vystreli o dva levely vyssie.. takto to trochu pachne naftalinom..ale inak slusny standard

 
Cornero
386 příspěvků 13.09.14 00:12

A co maj na hlave asi tihle kdyz mazanci jsou davno pryc a je rok 2014? Nerikam ze bych to sam nosil ale jestli nekdo tvrdi ze tyhle ucesy jsou mimo tak se seredne plete. (sorry nejak mi to sem nechtelo nahrat fotky)

http://www.gq.com/…haircut.html

http://news.7msport.com/…/60161.shtml

Příspěvek upraven 13.09.14 v 00:16

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.09.14 15:15

Souhlas. Přirozeně, že tyhle „ulízlé“ vlasy se běžně nosí. Že čeští muži nejsou zvyklí si k obleku upravit i vlasy (na což si tu nedávno lidi stěžovali u fotek nevěsty a jejího manžela), to je věc druhá. Pán na fotce má světlé, jemné, evropské vlasy - ty mají v oblibě po třicítce řídnout, vytvářet kouty atd. Z toho něco podobného jako je tohle

nevytvoříte (na déle než 10 minut), ani kdybyste se na hlavu postavili. Takže pán zvolil účes vzhledem k oděvu dobře :) Že holt na Leovi, Davidovi nebo Justinovi vypadají ulízlé vlasy lépe, není těmi vlasy. Běžný muž zkrátka není Justin Timberlake.

 
prirodnizrzka
162 příspěvků 14.09.14 01:07
.

Nenapadlo by mne zkombinovat modrý oblek s hnědou barvou bot - hezké

 
MartinJ
30 příspěvků 14.09.14 12:05
Neznałosti diskutérek

Opravdu žasnu, jaké blbiny tady panu Králíčkovi zdejší módní expertky radí.

  1. velikost obleku, délka rukavů a kalhot - vše naprosto v pořádku. Manžety od košile pochopitelně musejí být vidět i když má dotyčný připaženo. Kalhoty této šířky se mají na botě jen JEDENKRÁT zlomit, což podle fotky nejspíše odpovídá.
  1. kravata a uzel - skutečně netuším, co je na té kravatě buranského. Uzel four in hand je prostě asymetrický a hodí se do límečku na fotografii nejlépe. Rozhodně nemá být větší. Úplně mě děsí, jak si lidé v ČR libují v uzlech windsor, ale úplně neutažených, a tudíž velikosti kravského zvonce.
  1. barva obleku - nechápu nářky, že se nejedná o nic inspirativního - ano, měla by to být zcela normální barva, ale neni - vrchol tuzemské elegance jsou přece PES obleky ala ochranka z TESCA šedočernoneurčité barvy. Čili každý, kdo ukáže použití jiných barev JE inspirativní
  1. Zdejší kritika účesu mi už přijde tak pod úroveň, že nemá smysl se k tomu vyjadřovat

Pan Králíček zde předvedl klasické oblékání gentlemana, jehož pravidla, včetně délky rukávů, kalhot a uzlů na kravatě platí nejméně 100 let.

Samozřejmě, mění se střihy ( spíše střídají - nic nového po sluncem), čemuž se mírně přizpůsobuje např. i ta délka kalhot - dole úzké se mohou jen dotýkat boty a nelomit se, širší se lomí, ale vždy pouze 1×. Základní pravidla ale platí stále. Jak vidím, i v populaci zajimající se o módu nejsou známa ani něžnému pohlaví

Příspěvek upraven 14.09.14 v 12:07

 
Mr. Bean
42 příspěvků 14.09.14 14:40

Odbornost vašeho příspěvku naznačuje, že jste důvěrným kolegou pana Králíčka, nejste-li dokonce jím osobně. Nemohu se nicméně zbavit pocitu, že sebelepší zdůvodnění nezbaví řečený outfit nádechu jisté provinciálnosti. Věru, v porovnání se staršími fotografiemi páně Králíčkovými žasnu, je-li to vskutku tentýž muž. Neboť tyto švihu a elegance nepostrádají. Resumé: Úmysl je jistě chvályhodný, ale úmysl sám nestačí. Aneb, ale není každá švadlenka Coca Chanel.

 
stricc  14.09.14 14:56

Není to ten samý. Dokonce ani Králíček není Králíček, ale jakýsi jiný -íček, je to nějaká parta, co sem dává fotky pod jedním nickem.
Když si tu fotku zvětším, tak na ní nic pohoršlivého nevidím. Z dálky nevidím nic, co by mě zaujalo, ale zblízka to jde, žádný problém s tím oblečkem (ani účesem) nemám

 
MartinJ
30 příspěvků 14.09.14 16:21
Re: Mr. Bean

Pana Králíčka jsem viděl osobně letmo 2× v životě, a to prvně ještě když pracoval v Le Premier, podruhé pak, když mi předával zboží ze svého e-shopu, prohodili jsme pár slov.

Pokud bych měl říci svůj dojem, nemyslím si, že by měl pan Králíček potřebu ohajovat se pod cizí identitou, on své názory na zdejší téma, tedy módu, dává v plen na svém blogu zcela veřejně.

Váš příspěvek bych tedy mohl považovat za poněkud urážlivý jak pro pana Králíčka, tak pro sebe.

Pokud však shodu osoby vyvozujete z údajné „odbornosti“ mého příspěvku, nemohu se urazit, neboť se tomu musím jen smát. To, co jsem o pánském oblékání napsal, jsou zcela elementární věci, které by se měl mladý muž dozvědět od svého tatínka nejpozději s nástupem do tanečních. Především by to od něj měl mít také odkoukané…čili žádná odbornost. To už bych asi ale chtěl příliš

Příspěvek upraven 14.09.14 v 16:22

 
Mylady2
12409 příspěvků 14.09.14 12:43

@MartinJ milý martine :-) hezký příspěvek.
Nediv se že se tady některé dámy takto podivují… Vždyť ony často ani netuší že je více druhů límců u košile :-)

 
Pozorovatel
271 příspěvků 14.09.14 13:23

K vaší fotce jsem se vrátila snad 10×. Přiznám, že sem dala červené. Nějak pro první dojem a teď mě to trochu mrzí. Nelíbila se mi barva obleku s kombinací s červenou kravatou, nebo spíš jejich odstíny. Čím déle ale na to koukám, tak se mi to líbí. Jen sem přišla na to, že mi to spíš nesedí k tónu vaší pleti, než samotné barvy, což je přiznám už hledání chyb, které nejsou. Zjednodušeně, když si představím, že váš obličej má stejný tón, jako krk, tak vám to sluší i s tím „ulízlým“ účesem!

 
Pavel Králíček
20 příspěvků 14.09.14 19:53

Wow, nestačím se divit zdejším komentářům a jak taková standardní fotka muže (kluka) v obleku může vyvolat rozdílné názory.

Děkuji za zpětnou vazbu, nicméně jediná smysluplná je ta, že chodím shrbený. To máte bohužel pravdu, snažím se na tom pracovat, ale nejde to ihned :-).

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 20:20
Not wow

A taky nemám ráda slova jako je : wow

 
RobertHostak
14 příspěvků 16.09.14 13:16

Stačí cvičiť chrbát tak 3-4× do týždňa a sám sa narovná :)

 
Velma
77 příspěvků 14.09.14 21:58

Vyměnila bych červenou kravatu za jinou. Chválím výběr bot!

Edit: Překlep.

Příspěvek upraven 14.09.14 v 21:59

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 15:13
Nelíbí

Tenhle model mi přijde celý otřesný.

 
MartinJ
30 příspěvků 15.09.14 19:08

@E.Letenská : Tak to je opravdu obohacující příspěvek do diskuse…

Příspěvek upraven 15.09.14 v 19:09

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 20:06
Maturant z let 90tých v obleku po tatínkovi z tanečních

Pro Vás tedy rozeberu detaily svého názoru, proč se mi tento model ani trochu nelíbí: kalhoty jsou krátké, sako má krátké rukávy, k tomuto společenskému obleku se nehodí, když rukávy od košile koukají z rukávů saka, barva je světlejší nádražácká a červená kravata se nosila před deseti lety. Bílé košile, to je sice klasika, ale i nuda. Boty se k tomu nehodí vůbec. Dnes jsou k dostání krásné vzorované košile a k nim ladící kravaty. Celkově mi to přijde jako vyšlý model z 90tých let. Prostě nelíbí.
A prosím, nic ve zlém, opravdu je mi to jen nelíbí.
Ale na druhou stranu chápu, že kvalitní společenský oblek a pánské boty je drahá záležitost a ne každý do toho chce investovat, zvlášť, když to vezme jednou na sebe.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 20:16

 
symplooke
28 příspěvků 27.09.14 13:25

Jsem poněkud zděšen vaším příspěvkem. Ale pojďme si to rozebrat bod po bodu.

1. délka rukávů a nohavic

Zde je vše v pořádku. Z rukávů má koukat manžeta (1-3 cm). Jednak z důvodů estetických - vypadá to prostě dobře, a zároveň z důvodů praktických - toto oddělení opticky prodlužuje.
Stejně tak délka nohavic je odpovídající. Bespoke obleky (čtěte na míru) se šijí tak že nohavice končí tam kde začíná bota. Je pravdě že ta nohavice by dole mohla být užší, ale to je opravdu drobnost.

2. Boty jsou velmi individuální věc.

Dle pravidel do 18-té hodiny a pro běžné nošení je lepší volit hnědou barvu. Pro méně formální události by mi nevadila ani barva Tan ( světle hnědá až koňaková). Černé boty se potom nosí po 18-té hodině, a jsou spíše formálnějšího rázu.

3. Červená kravata

Seriously? Vážně můžete plácnout něco jako že je červená out? Zkus trošku zagooglit.

4. Vzorované košile a k nim ladící kravaty.

Tak toto se mi vážně ekluje né-li úplně hnusí. Bílá košile je to nejlepší co si na sebe člověk může obléct. Není nic ošklivějšího a buranštějšího než-li barevné pastelové košile a k nim kravata do barvy. Proti jemnému proužku či kostce a k nim dobře zvolené decentní kravatě nic nenamítám. Ale mám takový pocit že to není to co jste měla na mysli.

 
MartinJ
30 příspěvků 15.09.14 20:20

@E.Letenská : rukávy mají naprosto správnou délku, kalhoty (pravděpodobně- s ohledem na chůzi nelze určit s jistotou) také - tj. jednou se lomí na botě. Musím konstatovat, že spíše Vaše představy o správné velikosti obleku jsou z divokých devadesátek, kdy se do obleku nasoukal kdejaký „podnikatel“. Pan Králíček je na fotce oblečen dle pravidel platných již 100 let…

Příspěvek upraven 15.09.14 v 21:48

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 20:24
Vidím to jinak

No, je to nejen věc té obecné „správnosti“, ale také názoru a vkusu. Já bych s takto oblečeným mužem, který by byl starší než ten maturant, nikam nešla. Pánský oblek musí opravdu padnout. To o tomhle modelu říct nemůžu. A boty se k tomu zoufale nehodí. A čouhající rukávy od košile, to je běs. To jsem nikdy neviděla. Tenhle tady nafocený model, to je právě ten podnikatel 90tých let. Moje představa současného kvalitního obleku je třeba od značek Boss nebo Armani. Stejně tak boty, košile a kravaty. A jaká je Vaše?

Příspěvek upraven 15.09.14 v 20:29

 
Jemma
213 příspěvků 15.09.14 20:36
Hloupost

Tenhle oblek přirovnávat k devadesátkovým podnikatelům, nevíte o čem píšete.

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 20:38
Ale jo

Já si ta 90tá pamatuji docela dobře. Hitem byly fialové kalhoty a bílé ponožky, k tomu černé mokasíny a přépadně ještě fialové sako. To byl ten rádobypodnikatel. A tenhle model tady, to je zas ten maturant 90tých. Takhle přesně vypadali. Kdy jste maturovala Vy?

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 23:17
Pardon

Nahoře jsem se spletla. Chtěěla jsem napsat. že ten model je maturant 90tých let.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 23:21

 
RobertHostak
14 příspěvků 15.09.14 22:56

Boss a Armani, nuž mám zopár sák od Huga a musím povedať že nič moc za 600€ by som si vedel predstaviť aj niečo čo by mohlo byť aj trochu bespoke. napr. Tagliatore alebo z látky Scabal ale aj lacnejšie veci sú dobré pokiaľ to vieš skombinovať a tu máš príklad kde je všetko tak ako má byť, dĺžka saka aj nohavíc a farebného zladenia sú perfektné.

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 23:04
Je to o vkusu

Nepřesvědčíte mě, mě se tenhle model z výše uvedených důvodů prostě nelíbí. Navíc pro mě postrádá jakékoliv charisma, i kdyby ty rukávy z toho saka nekoukaly..Někomu se líbí a někomu prostě ne. A já patřím mezi ty, kterým ne.

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 23:24
Není to jen o pravidlech

A není to jen pavidlech.ale i o tom celkovém charismatu.Pro mě ho tenhle model prostě nemà.

 
RobertHostak
14 příspěvků 15.09.14 23:36

Ja nikoho nepresvedčujem a je to o tom čo ste písali Vy že je to o vkuse, každý ho máme iný

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 00:03
@@@

Já mám skoro pocit. že se tady do mě pustili kamarádi toho pána v tom obleku. který se mi nelíbí. Je to jak říkáte Vy i já. je o tom. že každý má jiný vkus. Mě se prostě líbí s drobnými obměnami elegantní klasika.je sice docela drahá. ale vždy dobrá. To.co je trendy se mi líbí jen někdy a jen na někom. Jen když to má právě to charisma.

 
Tereza S.
584 příspěvků 15.09.14 21:41

Mně se to líbí, jen možná účes bych osobně neulízávala tolik. Ale proč ne. :) Super barvy a líbí se mi kravata.

 
MartinJ
30 příspěvků 15.09.14 22:01

@E.Letenská : tak k délce rukávů stačí třeba zabrousit na zdejší stránce…

http://www.modnipeklo.cz/…enta-smithe/

Není to ale nic nového. Tak už se to nosilo pŕed válkou.

Samozřejmě máte právo na to, aby se Vám to osobně nelíbio, ale to je tak vše, co s tím můžete dělat…

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 23:29
???

Tohle je ale přece jenom diskuse a já ani nikdo jiný. komu se tenhle model nelíbí. s tím ani nejenže nic dělat nechceme.ale ani nebudeme.

 
Mylady2
12409 příspěvků 15.09.14 22:31

@E.Letenská no nic moc teda… Má představa o dokonale padnoucím obleku je rozhodně oblek na míru z látek jako Loro Piana atd…
Zaráží mne tvá neznalost

 
Mylady2
12409 příspěvků 15.09.14 22:37

@E.Letenská hele a nevadí ti že sám G. Armani si šije krátké rukávy :-D

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 23:12
Nevadí

Krátké nebo dlouhé rukávy od Armaniho nebo jakékoliv jiné dobré značky ale mají úplně jiný šmrnc než tenhle nudný oblek. Ten by byl nudný i s jakýmikoliv rukávy. Nevím, proč mě tady chcete přesvědčovat. že se mi to má líbit. Pro mě je to vážně celkově dost nelíbivé. A Vy máte právo na to.aby se Vám to líbilo. Chápete to? Jinak totiž Mylady nic moc.

 
RobertHostak
14 příspěvků 15.09.14 22:43

Ako to tu čítam tak Vám to tu nikto nevyhovorí. Dĺžka obleku je úplne v poriadku, odhalené manžety (to musí byť) a to či sú nohavice moc krátke (no ja by som išiel aj do väčších „extrémov“). Farebné zladenie je perfektné keďže kombinácia modrej a hnede, hnedej a červenej, modrej a červenej, to sú asi TOP kombinácie farieb ktoré by mal mať každý správny muž v šatníku. Bielou košeľou a bielou vreckovkou v štýle TV fold nikdy nič nepokazíš. Veľkosť resp. typ uzlu four-in-hand je v poriadku. do takéhoto úzkeho goliera dať niečo iné napr. windsor (za to by som zabíjal) je hriech. Ešte čo sa týka účesu tak teraz sú dosť typické štýly undercut, pompadour, slick back a samurai tail sú teraz dosť IN. Kebyže to je na mne ja by som zvolil omnoho menší oblek, niečo v talianskom štýle napr.  

Ale každý máme iný vkus, každému sa páči niečo iné. A tento outfit hodnotím veľmi dobre.

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 23:38
???

Je vidět. že sledujete módní trendy. Myslíte si. že se tyto modely hodí všude? Že by v některém z těchto modelů mohl přijít třeba advokát k soudu nebo nějaký muž třeba na koncert do Rudolfina? Já ne.

 
RobertHostak
14 příspěvků 16.09.14 10:55

Advokát na pojednávanie kľudne môže prísť v niečom takomto len oblek musí byť čiernej alebo tmavo modrej farbe. Pozrite si seriál Suits (Kravaťáci) tam to pekne vidno aký je správny dress code na pojednávania. A na koncert by som volil navy blue chinos, voľnočasovú košeľu a nejaké ľanové sako nech není teplo a doplnkami v podobe vreckovky a kravaty sa neazaoberám (iba hodinky) a ešte topánky by mohli byť aj mokasíny (samozrejme na boso) alebo tenisky niečo s štýle Nike Pegasus a je to.

 
Karin
3401 příspěvků 16.09.14 11:30

V teniskách na koncert do Rudolfina? Aha :-)

 
RobertHostak
14 příspěvků 16.09.14 12:24

Ja neviem čo je ten Rudolfín a dával som príklad na koncert resp. festival. Ak by išlo o koncert napr. v SND tak tam môžeme zvoliť napr. niečo takéto len v čiernej farbe

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 13:23
Divoký

Možná tak na nějakou extra uměleckou akci, ale jinak mi to připadá docela divoký.

 
RobertHostak
14 příspěvků 18.09.14 11:48

Na umeleckú exhibíciu treba byť trochu exhibicionista samozrejme že v dobrom slova zmysle :) tak sako so vzorom paisley trochu neohrabaným účesom rozopnutou košeľou nech to navodzuje tú atmosféru že to je umelecká exhibícia ale záleží aj aká by to bola výstava… :) :)

 
E.Letenská
55 příspěvků 18.09.14 14:40
Majstrštyky

Vy vybíráte samé majstrštyky. Jako modely na předváděčku je to určitě dobrý, zajímavý a nápaditý, ale na nošení, jak jsme zvyklí, do práce, divadla, koncert, recepci, svatbu apod. to nebude. Zkuste najít něco, co se Vám líbí a v čem byste šel třeba do toho divadla nebo třeba na valnou hromadu akcionářů. Něco fakt dobrého, ale nijak divokého. Předem děkuji.

 
Karin
3401 příspěvků 16.09.14 13:58

Rudolfinum je sídlo České filharmonie (klasická hudba).

 
RobertHostak
14 příspěvků 16.09.14 14:21

Ďakujem, budem aspoň o niečo múdrejší.

 
Mr. Bean
42 příspěvků 20.09.14 09:04

Nechcete snad naznačovat, že uvedené příklady a onen páně Králíčkův jsou si rovny? Vámi vybrané fotografie jsou vzorem pánské elegance, a chodíte-li tak oblékaný sám, obával bych se s vámi seznámit svou přítelkyni. S panem Králíčkem bych ji s klidnou myslí zanechal o samotě.

 
RobertHostak
14 příspěvků 20.09.14 17:02

Nuž čo sa toho týka tak nie sú moc rovné, ja som len dával príklady ako by to mohlo ešte aj vypadať :) a keď sa mi podarí dobre nakombinovať všetko tak vypadám tak asi 3 svetelné roky ďaleko od takýchto modelov, rád by som tak chodil aj normálne len zohnať na mňa vhodnú veľkosť je dosť problém keďže som vysoký a chudý v pase, široké ramená a trochu silnejšie stehná :) a prečo by ste sa báli? :) :)

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 16.09.14 06:53

@E.Letenská Prepáčte, ale v tomto jednoducho nemáte pravdu. To je ten nešťastný český trend že rukávy musia byť dlhé po hánky, ale to tak vôbec nie je. Môžem vám povedať, že v Anglicku ako aj inde v zahraničí sa nosia saká, či už na deň alebo na večer vždy tak, že z nich trčí okraj manžiet košele. Tak to má byť. Vy si pokojne choďte na akúkoľvek akciu s plávajúcom v neforemnom stane…

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 10:13
Něrozumiem

A čože to je „v plávajucom neforemnom staně“? I v Anglii nosí každý to, co se mu líbí. Nejhorší je uniformita, když se všichni nacpou do toho, co se právě nosí a pak někteří z toho stáda vypadají jako šašci. Elegantní chlap vypadá podle mě úplně jinak, než zde uvedený model, ať už jsou rukávy jakékoliv.
A já vidím v jiné evropské zemi, do které jezdím, elegantní pány v oblecích a dojem z nich je úplně jiný. Já si opravdu nepředstavím žádnou společenskou akci, kam by se tento model hodil.

Příspěvek upraven 16.09.14 v 10:24

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 16.09.14 11:07

Ja som nediskutovala o konkrétnom modeli, len o tej dĺžke rukávov, v tom sa ho musím zastať. Na bežné nosenie sa mi skôr páčia farebne odlišné nohavice od saka a trošku hravosti, ale to je už o mojej osobnej preferencii. Konkrétny model aj na mňa trochu pôsobí ako mužská variácia na mladá-stará, ale je to proste o dojme.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 16.09.14 11:19

Přesně můj dojem: mladý-starý, délku rukávů a jiné detaily neřeším. Odborní hájitelé mají nejspíš pravdu, ale přehlížejí fakt, že správně oblečený ještě není dobře oblečený. Pán je oblečený slušně, čistě, korektně, Špaček by mu nejspíš nic nevytkl, ale elegance to není.

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 15:53
Díky

Díky, mám na to stejný názor. Jednak se mi na modelu nelíbí ty detaily, jako jsou třeba ty čouhající rukávy, což u tohoto typu dělá dojem, že už z něj jaksi vyrostl, ale Vy jste to vystihla přesně. Já jsem řekla, že pro mě tam chybí ten šmrnc, že mi model přijde vyjetý, demode, a Vy jste to popsala úplně přesně - model mladý-starý. To sedí. Je naprostá pravda, že někdo sice může být oblečen podle pravidel a přesto špatně.

 
pex
198 příspěvků 17.09.14 12:01

E. Letenská: co to tady předvádíš? Respektuju, že se Ti něco nemusí líbit, ale přesvědčovat nás o Tvém zcestném názoru mi snad už nepřijde ani legrační. Modrý oblek je in, bílá košile je klasika, není to model příliš inspirativní, ale nazvat to slovem „otřesný“ je fakt naprosto mimo. O Tvých znalostech pro délku rukávu, saka, nohavic velmi silně pochybuji - napadat čouhající rukávy mluví za vše. K tomu všemu ještě dodávám, že předpokládám, že se svým jménem Letenská fandíš Slavii. Jsi totiž mimoň…:o)

 
E.Letenská
55 příspěvků 17.09.14 12:21
Hm

Hm. Váš projev a názory nebudu komentovat.

Příspěvek upraven 17.09.14 v 12:22

 
E.Letenská
55 příspěvků 17.09.14 12:37
A ještě

Vám pane Králíčku připomínám. že v této diskusi se komentují modely. nikoliv názory ostatních. Vidím. že kritiku opravdu těžko snášíte.

 
pex
198 příspěvků 17.09.14 18:48

Skvělé, Ty opravdu asi víš všechno, dokonce i to, kdo jsem :o) Nechci se nějak dohadovat, klidně si mysli, že bílá košile se nenosí a že je otřesné, když jim rukávy čouhají ze saka. Já Ti přeji spoustu elegantně a s charismatem oblečených mužů ve Tvém okolí :o) Howg…

 
E.Letenská
55 příspěvků 17.09.14 21:32
Anglickoblbosti do ČR

Ponechám stranou módu nebo nemódu. Fakt nesnáším slova jako howgh.wow. apod. A taky BigMac a odporná křidélka a další nesmysly ze zámoří. Preferuju evropské tradice a kulturu. Převážnou většinu času trávím v ČR a zde jsem se narodila. Mějte rád naší zemi.Taky jste se tady narodil.Je to docela dobré místo k žití. Nebuďte prosím pseudoamerický balík a používejte náš rodný jazyk. Děkuju.

Příspěvek upraven 17.09.14 v 21:33

 
Pavel Králíček
20 příspěvků 19.09.14 13:05

@E.Letenská Opravdu nemám potřebu psát sem pod pseudonymy, ani šikovat sem své kamarády a známé. Fakt, že Vás to vůbec napadá, spíše něco vypovídá o Vás. O mně ne.

Jinak asi zopakuji, co už psali jiní, ale… Takhle vypadá oblek ušitý na míru tak, jak má v současnosti vypadat. Kromě na české poměry výrazné barvy obleku je zbytek naprosto konzervativní, proto mě překvapuje, jaké vyvolává reakce. No a že bych měl vlasy nosit jinak, možná ano. Nejsem žádný krasavec, ale lepší způsob jsem ještě neobjevil.

 
SkyP
170 příspěvků 19.09.14 15:02

@Pavel Králíček Nenechte se E. Letenskou prudit. Čas od času člověk napíše něco, co udělá trochu flame, aby byla dobrá diskuse, ale její příspěvky už jsou poněkud…extrémní :)

Příspěvek upraven 19.09.14 v 15:03

 
E.Letenská
55 příspěvků 19.09.14 19:52
???

No já nevím, v čem jsou extrémní? Mě připadá docela norální, že se mi nějaký model vůbec nemusí líbit nebo že mi může připadat třeba i „otřesný“. Ten kdo sem své modely vystavuje se také vystavuje riziku, že bude podroben nejen chvále, ale i kritice. Jako v politice. A pan Králíček asi kritiku těžko snáší. Nejsem jediná, komu se model nelíbí. Neřekla jsem nic ve smyslu kritiky samotného pana Králíčka, jako někteří jiní, protože mi nepřísluší ve smyslu této rubriky osobu pana Králíčka kritizovat, ale vystavené oblečení ano. To, že pan Králíček i po cca 3 dnech zareagoval a stylistika psaní jeho „hájitelů“ je stejná jako jeho, mě jen utvrzuje v myšlence, že zde vystupuje pod různými jmény. Ale proč? V životě je přece úplně normální, že se něco někomu líbí a jinému totéž ne. Tak si pane Králíčku pomalu zvykejte, jste mladý a v životě nebude vše tak, jak si představujete. A čím dřív to pochopíte a dovedete i tu kritiku tzv. ustát, tím dřív budete třeba i v životě úspěšný. A v práci tohle platí několikanásobně. Důležité je, že se oblek líbí Vám, Vy ho nosíte, ne já. Vám by se např. nemusel líbit zase nějaký kousek mého oblečení, já bych si Vás v klidu vyslechla, popřemýšlela, jestli třeba nemáte kus pravdy a pak bych se rozhodla, že věc třeba odložím nebo jí budu nosit dál. Ale určitě bych Vás nepřesvědčovala o současném trendu apod. a už vůbec nepsala tolik komentářů. Hezké české přísloví praví: Není na světě člověk ten, který by se zavděčil lidem všem. Tak se toho pěkně držme a nechtějme za každou cenu urvat tu „svojí“ pravdu. Stejně nejde bojovat a vyhrát nad větrnými mlýny. A ty boží? Melou samy, sice pomalu ake jistě…

 
SkyP
170 příspěvků 21.09.14 12:18

@E.Letenská Řeknu Vám to tahle: Jsou tu přispěvatelé s názory, kteří řeknou, že se jim model nelíbí, vysvětlí proč. Někdo jim oponuje, oni se obhájí a vpohodě. Vy tu nelibost vyjadřujete trochu agresivněji, opakujete dokola své názory, abyste se obhájila před jednotlivými ostatními přispěvateli, zarytě si stojíte na svých názorech, že se Vám to prostě nelíbí a hotovo, na slovenské příspěvky odpovídáte čechoslovenštinou a pak vedete kárání o tom, že nemají lidí psát „wow“, obviňujete prezentujícího, že píše pod víc uživateli a ještě to komentuje nějak moc a na závěr, aniž byste o něm cokoli věděla, mu dáváte rady do života…no prostě nejste úplně poklidnej diskutér, to třeba sama uznáte, jestli mám kus pravdy…

 
MartinJ
30 příspěvků 20.09.14 00:17

@E.Letenská : To si opravdu neuvědomujete, že svými naprosto nepodloženými tvrzeními o tom, že tu pan Králíček přispívá pod různými pŕezdívkami, zcela nepodloženě urážíte nejen jeho, ale i ostatní přispěvatele?

 
Bagheera
344 příspěvků 20.09.14 08:54

Mě to neuráží. Ta paní píše docela slušně no a že se jí to nelíbí no to je toho. Snad má právo na svůj názor. Mně se to teda taky nelíbí je to takové dědkovské. Jako můžete vysvětlovat že je oblečený správně a já vám věřím, vy se v tom vyznáte, já ne, a stejně se mi to nelíbí. Ten vousatý maník má řetězcový oblek a má větší šmrnc.

 
E.Letenská
55 příspěvků 20.09.14 12:43
Pro MartinaJ

Já vyslovuji své doměnky, které se jeví na základě obdobné stylistiky a časů psaní jako pravděpodobné. Dokonce to v této diskusi řekl i někdo jiný, že to vypadá, že pan Králíček zde vystupuje pod různými přezdívkami, takže vidíte, že to nenapadlo jenom mě. Už jsem řekla vše, nemám co bych dodala, v diskusi ohledně obleku pana Králíčka nehodlám pokračovat. Jestli si někdo vysvětlil moje slova jinak, než jak jsou psána, je to jeho problém v jeho hlavě a s tím se musí už každý srovnat sám. A ještě jednou: oblek se mi nelíbí, detaily také ne, na mě to působí staromódně, usedle, neforemně a nesexy. Nic víc, nic míň. Všimněte si, že nehodnotím osobu dotyčného jako takovou. A jestli se kdokoliv cítí být uražen, platí výše psané - je to jeho problém v jeho hlavě. Já jsem zde nenapsala nic urážlivého.

Příspěvek upraven 20.09.14 v 12:58

 
stricc  20.09.14 13:44

O různých přezdívkách jsem nic neřekla, řekla jsem, že pod stejným jménem jsou tady prezentováni dva různí pánové, což je pravda, stačí se podívat o dvě fotky dozadu, kde se to v komentáři i přiznává.

 
mikytr
1 příspěvek 20.09.14 18:58

Dobrý den
Předem upozorňuji, že pana Králíčka neznám. Poznámky typu krátké rukávy nebo nohavice jsou naprosto mimo, neboť oblek sedí tak jak má (možná jen prostřední část je by mohla být poněkud volnější, dle pnutí u zapnutého koflíku), ale těžko soudit na jedné fotce. Pro ty z Vás kdo si myslí opak doporučuji knihu Gentleman: A Timeless Guide to Fashion od Bernharda Roetzela. Souhlasím, že v Čechách je tento outfit na mladších mužích nevídaný, ale například na Ivy League potkáte takto oblečené i mnohem mladší muže. Perfektně sladěná klasika. Já osobně bych ještě doplnil o trilby klobouk a butoniéru.

Příspěvek upraven 20.09.14 v 19:08

 
Enoména
55 příspěvků 28.09.14 00:10

@E.Letenská A já chvíli uvažovala, jestli nejste pan Králíček Vy. Tolik kladných ohlasů, které jste vyvolala tvrdošíjnou obhajobou své neznalosti… :D Ale myslím, že by byla škoda, kdyby v téhle zábavné přestřelce zanikla teze, kterou stojí za to na MP řádně probrat: Může mít oblečení CHARISMA?

P. S. A máte ráda, když někdo říká a píše, že je „něco o něčem“? „Je to o vkusu, je to o pravidlech, je to o chrismatu“? Já to ráda nemám, ještě víc než dlouhé rukávy u saka.

 
Tony Jiřík
7 příspěvků 29.09.14 09:25

Zajímavá diskuse. Někteří tady přesvědčují jiné diskutující o nedotknutelných pravidlech oblékání, jiní píšou dlouhé vysvětlování a obhajobu svého názoru. Nejlépe a stručně to vystihl Mr.Bean, když řekl, že s panem Králíčkem by zanechal svojí přítelkyni v klidu o samotě.
Možná tenhle model splňuje všechny náležitosti a pravidla, ale působí to celé mladý-starý a šedivý i když je modrý-nudný. Prostě se to nějak nepovedlo a ani mu ten oblek dobře nesedí. A souhlasím s tím, že bílá košile je sice konzervativní, ale taky dost přežitá. Víc se mi líbí barevné s nenápadným vzorkem. Barevně na mě ten model působí jak z doby Socialistickýho svazu mládeže - červená kravata - pionýrský šátek k modrému obleku.
Není dobře držet se za každou cenu předpisů a pravidel, ale spíš svýho pocitu a poradit se s někým, kdo tomu opravdu rozumí a upřímně by mi řekl, že to není to pravý vořechový.

Příspěvek upraven 29.09.14 v 09:26

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity