Kaninchenherz 23.09.14 00:00

Tak já se teda přiznávám, že také patřím k té zvláštní skupině lidí chodících v obřích spodničkách a mašlích na hlavě =) (aby si náhodou někdo nemyslel, že nás je málo) Taky mě dost zamrzelo, že tady někdo psal o bílých punčocháčích jakože "sorry, ale ty jsou jenom pro děti" - s tím si dovolím nesouhlasit, jsou to moje nejoblíbenější protože v nich úžasně "alenkovsky" vyniknou černé botky =) Zde tedy jeden black&white lolita outfit se sukní vlastní výroby ♪

  • mašle,BTSSB

  • halenka,Anna House

  • květina na vestě,Porcelain Doll,www.porce­laindoll.cz

  • sukně,RABBIT HEART shop,www.RABBIT­HEARTshop.com

  • boty,Demonia

 Váš příspěvek
 
Dietrich
42 příspěvků 23.09.14 13:45

Nepovažujem sa vôbec za konzervatívnu v oblasti módy, ale na toto musím bohužiaľ povedať že nepáči. Bol by z toho pre mňa krásny kostým na nejakú tématickú párty ako napr. spomínaná Alica z krajiny zázrakov.
Ale na druhú stranu uznávam, keď má niekto guráž nosiť svoj osobitý štýl napriek tomu, že to väčšina nepochopí :)

 
Dietrich
42 příspěvků 24.09.14 10:16

Odkedy som tu začala chodiť, tak neviem pochopiť jednu vec a to, že mnoho užívateľov si myslí, že keď má niekto iný názor ako oni, tak mu okamžite musia napáliť červené ramienko. Je to jedno či by som napísala, že MNE OSOBNE sa táto inšpirácia páči alebo nepáči, tak či onak by som dostala niekoľko červených ramienok. Milé dislajkujúce užívateľky, uvedomte si, že ja sa nesnažím svojím osobným názorom páči/nepáči nikoho uraziť, je to len môj subjektívny vkus, ktorý nikomu nevnucujem. Na to aby ste vyjadrili svoje páči/nepáči k inšpirácií sú určené ramienka pod fotografiou. Prosím, buďte ochotné prijať aj to, že niekto môže mať aj iný názor ako vy.

edit: preklep

Příspěvek upraven 24.09.14 v 10:17

 
Karin
3401 příspěvků 24.09.14 10:23

Neberte ta ramínka jako urážku nebo útok na vaší osobu. Přikládáte jim větší význam, než mají. Berte je jen jako ukazatel toho, kolik lidí s vámi souhlasilo a nesouhlasilo nebo kolika se váš příspěvek líbil nebo nelíbil. Nic víc to není.
Buďte vy ochotná přijmout, že někteří lidé váš názor nepřijmou. To nevynutíte.

 
Dietrich
42 příspěvků 24.09.14 10:43

Asi tomu prikladám väčší význam, to uznávam, len si v zásade myslím, že na vyjadrenie názoru páči/nepáči sú ramienka pod fotografiou konkrétnej inšpirácie.
Ja nedislajkujem každého, kto má iný vkus ako je môj, ale podobný prístup od ostatných si asi naozaj nevynútim :)

 
Markulia
51 příspěvků 24.09.14 11:22

Já třeba upřímně řečeno nepochopím, když má někdo potřebu napsat v podstatě jen „mě se to nelíbí“, k tomu jsou podle mě ta ramínka pod fotkou, takhle je pak diskuse zanesená zbytečnými komentáři, ne že bych vám za to dala červené ramínko, ale třeba někdo jo, co já vím :-)

Příspěvek upraven 24.09.14 v 12:27

 
Dietrich
42 příspěvků 24.09.14 12:00

Máte pravdu, čistý komentár páči/nepáči je len zbytočné opakovanie sa po tom ako dáme ramieko pod fotkou a takisto človek ktorý oramienkuje takýto príspevok sa len opakuje, pretože svoj názor tiež vyjadril ramienkom pod fotkou :) nuž ništ, končím s filozofovaním na dnes :)

 
Markulia
51 příspěvků 24.09.14 12:30

To jste mě nepochopila, myslela jsem to tak, že když dá někdo červené pod komentář, ktreý prakticky neříká nic jiného než líbí/nelíbí, tak tím dost možná dává najevo, že se mu nelíbí, že píšete zbytečný komentář a ne, že se mu nelíbí, že se vám něco nelíbí, zkrátka jen za bezobsažnost.. :-) ale to je jen moje úvaha..

 
Dietrich
42 příspěvků 24.09.14 14:15

Pochopila som ako to myslíte, ale nemyslím si že ľudia dávajú červené ramienko pod komentár, pretože je bezobsažný ale skôr preto, že majú iný názor, ale možno sa mýlim :)

 
tartaletka
265 příspěvků 24.09.14 16:16

Tak já se přiznám, že ramínkuju názory, od toho to tu je.

Neberu to jako netoleranci či útok na pisatele, ale jako ztotožnění se či neztotožnění se s názorem. A dle mého ty ramínka pak ukazují na jakousi objektivitu a subjektivitu názoru. Nic víc.

 
TaKamila
25 příspěvků 30.09.14 01:15

Spíš na četnost a ojedinělost daného názoru. objektivita je něco trochu jiného

 
Essi
12 příspěvků 27.09.14 09:56

Ehm a k čemu jinému by ta ramínka byla? Názor se mi líbí/ mám stejný názor - zelené ramínko. Názor se mi nelíbí/myslím si něco absolutně jiného - červené ramínko. Není to hodnocení, zda je názor dobrý nebo špatný, objektivní či neobjektivní, ale pouhé vyjádření toho, jak se s názorem (ne)ztotožní ostatní.

 
stricc  23.09.14 13:51

K sežrání
koukala jsem na ten tvůj obchůdek a vidím, že jsi sama sobě modelkou, jedna fotka hezčí než druhá, líbilo se mi všechno

 
Kaninchenherz
246 příspěvků 24.09.14 11:31

Moc děkuju =)!

 
corrigan
2631 příspěvků 23.09.14 14:10

Tohle je teda fakt super!!! :-)

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 23.09.14 14:15

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 11:46

 
BP0991
213 příspěvků 23.09.14 14:33

Pěkné, líbí se mi to! :-) Sluší vám to.

 
JarkaJ
285 příspěvků 23.09.14 14:43

Takhle se mi to líbí, i když styl jako takový mě míjí. Podle ohlasů a přispěvatelek se zdá, že je vás lolit poměrně dost, ale zajímavé, že v ulicích Prahy jsem nic takového nepotkala. Halenku s mašličkou bych využila hned a k bílým punčochám: manžel by byl rád, kdybych je nosila častěji (velká móda to byla začátkem 80. let), já je beru jen výjimečně a ještě si v nich zrovna dobře nepřipadám. Máte někdo radu, jak a s čím je nosit i v dospělém věku (ne v tomto stylu :-). Vlastně by mě zajímal názor zdejších lolitek, do jakého věku si myslí, že tento styl budou nosit, zda a kde cítí hranici, že to začne být s ohledem na věk (vizáž, zaměstnání…)směšné.

 
stricc  23.09.14 17:16

Jsem si jistá, že jste to tak nemyslela, ale jakmile je někdo z něčeho nadšený a přijde jiný a řekne mu jen počkej, ono tě to časem přejde, hned na mě padne depka, bez ohledu na to, jestli má pravdu.
Jakmile přestanete mít dívenkovskou vizáž, to je jasný. Ještě pár let přes dvacet to ujde, pak už ne, protože tohle je zkrátka holčičí styl.
Ale dá se postupně přizpůsobit věku, sukně prodloužit, umírnit barvy a kanýrky a eliminovat mašličky a další holčičí atributy jako aktovečky, botičky a přiznané podkolenky a jde to i tak.

Příspěvek upraven 23.09.14 v 17:20

 
noemi
1547 příspěvků 23.09.14 15:21

Moc vám to sluší, vypadáte opravdu jako z Alenky v říši divů nebo jako z japonského anime :)

 
tartaletka
265 příspěvků 23.09.14 16:34

Slusi vam to, i kdyz mne se napaditosti v tomto stylu vic libi Veronika, jen se neumi tak hezky nafotit, ale libila by se mi v inspiraci take.

Tento styl je zvlastni, ale pekny, ac bych to na sebe nikdy neoblekla, mate to opravdu do detailu propracovane a hezky se na to kouka.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 24.09.14 10:27

Přesně, Veronika mi přijde osobitější, já nevím, možná mě ovlivnilo, že jsem se jukla slečně do obchůdku a nějak mi to prostě připadá jako komerce. Takový průměr… možná to vysvětluje, že tu má větší úspěch než V. - co je už přežvýkané, bývá obecně populárnější.

 
Ascari
315 příspěvků 23.09.14 16:37

Hodnotit oblékání subkultury je vždycky ošidné. Je to sice „inspirace“, ale podle mě to je spíš drobná inspirace pro lidi, kteří už tento styl dávno nosí anebo znají. Nelíbí se mi to ani trochu, ale červené ramínko si netroufnu dát, protože by to asi bylo nefér.

 
Rowanberry
314 příspěvků 23.09.14 22:07

Tak ona to ale nemusí být jen inspirace, jak konkrétně se oblékat, ale taky s jakým přístupem se oblékat. Nevíte, kdo všechno na tyhle stránky kouká - třeba se mezi nimi najde i nějaká dívčina, které se moc líbí nějaký alternativní styl, ale nemá odvahu chodit v něm mezi lidi, a tady si řekne: „Hle, vždyť ty reakce vůbec nejsou tak hrozný!“, a třeba se přestane bát poslouchat své módní instinkty a dělat si věci po svém.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 23.09.14 16:46

Myslím, že tohle je příjemný lolita outfit. Nic extrémně přehnaného. Ač já tedy lolita nejsem (i když pár mašlí mám taky), tak by mi vůbec nevadilo potkávat v ulicích víc takových modelů. Ale možná jen mají pravdu ti, co říkají, že jakmile vám přijde normální východní Asie, tak už vám nepřijde nenormální nic…

A k těm bílým punčoškám. S těmi je to stejné jako s čímkoliv jiným. Vždycky záleží kdo a k čemu si to vezme. Pokud na to máte nohy a sluší vám, nevidím jediný důvod, proč by bílá barva měla být problém.

Takže zelené :)

 
vendulael
2154 příspěvků 23.09.14 17:05

Teda vy mi dáváte :-), opět jiná paruka, ale i tato barva vám rovněž velmi sluší. Ta sukně je hned na první pohled velmi precizně vypracováná, jste šikulka. Přestože sama mám úplně jiný styl, tak musím uznat, že vaše modely mají koncepci, dávají smysl a hlavně mají „šťávu“. Takže další zelené.

Příspěvek upraven 23.09.14 v 17:07

 
Fuflík
203 příspěvků 23.09.14 18:40

Jste krásná, šaty jsou krásné, ale problém je v tom, že vy jste krásná západně žensky a ty šaty zas východně holčičkovsky. Možná to tu každý neví, ale v Japonsku a okolních končinách se oceňujehlavně trochu jiný druh krásy a to roztomilost. Vy jste krásná, ale roztomilá prostě zrovna moc ne a proto to k vám nejde. I holka ze západu v tom může vypadat dobře, pokud je na to správný typ, ale moc takových jsem v tom ještě neviděla. Na různých fotkách z lolitích stránek jsem viděla i slečny, co vypadaly spíš jak chlapáci a na těch to bylo vůbec „kouzelné“, proti těm to je ještě nádhera.

Příspěvek upraven 23.09.14 v 18:41

 
VeronikaTashi
35 příspěvků 23.09.14 18:48

Mně se lolita na Taurwen moc líbí. Tento styl nemusí být roztomilý, jde i o eleganci. Když je za nějakou řadu let ze slečny dáma, už není zrovna roztomilá, ale lolitu třebas nosí stále, ovšem tu elegantní. Jediný roztomilý prvek je v tomhle outfitu mašle ve vlasech a maximálně halenka, ale jinak je to jako celek elegantní a pro Taurwen slušivé. Má svůj vlastní styl, který jí zkrátka sedí :)

 
Clover
18 příspěvků 25.09.14 09:06

Já třeba zase raději vidím v lolitě západní slečnu než asiatku, protože do toho stylu dávají něco jiného, nového a všeobecně vypadají jinak. Když se kouknete na fotky ze srazů z Harajuku, jsou tam všechny jako obtažené přes kopírák. Za mě zelené!

Příspěvek upraven 25.09.14 v 09:08

 
Velma
77 příspěvků 23.09.14 19:09

Vaše mládí a postava toto v pohodě unese, takže v tomto ohledu ode mě máte zelené.

 
dorotheaD
8 příspěvků 23.09.14 19:17

Bože proč já jsem tak stará a tlustá… :-( protože to je tak pěkné, že bych to chtěla taky.

 
Karin
3401 příspěvků 24.09.14 10:25

No přesně! Proč jsme tohle neznaly, dokud jsme byly mladé a hezoučké? :D

 
qwiriella
12 příspěvků 23.09.14 21:03

Já jsem pro. Osobně bych se takhle neoblékla, ale nesnaží se snad módní peklo o to, aby mezi lidmi zavládla větší pestrost, co se oblékání týče? Tohle je prostě jiné, nikoli nevkusné nebo vulgární, a navíc je to hezky nakombinované :-). Za mě určitě zelená!

 
dost_bot
2070 příspěvků 23.09.14 21:31

@JarkaJ S bílými punčocháči opatrně, ať nakonec nevypadáte jako Iva Janžurová. (Nic proti ní jako herečce, je skvělá, ale ty punčocháče v jejím případě jsou děsné)

 
Karin
3401 příspěvků 24.09.14 10:33

Myslíte tohle?

 
sosha  24.09.14 20:03

Já mám pocit, že paní Janžurová ty punčošky nosí i ze zdravotních důvodů. Co my víme, třeba se ty „její“ dělají jenom v bílé.

 
Chany
872 příspěvků 23.09.14 22:10
Zelené

Styl a typ nositelky souzní, to je prostě alfa - omega. ;)

 
Mahtiel
443 příspěvků 23.09.14 22:46

Máte to nádherně sladěné a moc se mi v tom líbíte. Chcí víc Vašich fotek! :)

 
fleur2904
28 příspěvků 24.09.14 07:23

Kedze jediny naozaj uleteny prvok je masla, pride mi to dost univerzalne pouzitelne. Ja by som si nieco podobne v pohode obliekla, hoci mi lolita styl vela nehovori (mozno biele pancuchy by som vynechalan ale len preto, ze doma ziadne nemam ;-)). Sice sa mi nepacia topanky (nemam rada platformy, no myslim, ze klasicke cierne elegantne lodicky by tomu neublizili).

 
Go-lightly
3428 příspěvků 24.09.14 08:05

Tak sluší vám to, ale je to tak nějak stádní - poslední dobou tu proběhlo podobných modelů víc, a byly výrazně originálnější. Halenka s vestičkou a mašlí? připomíná servírku.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 24.09.14 09:57

Stádní? Myslíte jako, že to dnes nosí kde kdo a na ulici potkáváte takové davy podobně oblečených lidí, že je to až standartní či uniformní, ba co víc, že je to stádní? Ty jo, tak to asi žijete v Japonsku.

 
stricc  24.09.14 08:34

@Go-lightly Stádní? :-)) no fajn, kde se dá potkat takové stádo?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 24.09.14 10:02

Ale třeba zrovna tady během minulého týdne. OK, tak jsem se nepřesně vyjádřila, asi jsem měla napsat banální. Já si prostě myslím, že i v rámci určitého stylu může být člověk vynikající nebo průměrný. Obléct se v lolita stylu může člověka prostě zařadit do davu, stejně jako obléct se v mainstreamu. No a tenhle outfit řadím mezi ty slabší: Jasné, nebo potřebujete ještě další vysvětlení?

 
Caramela
11 příspěvků 24.09.14 08:36

Ta sukně je skvělá! Lolita styl se mi moc nelíbí, ale tenhle modýlek je hodně povedený.

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 24.09.14 09:16

Já tedy nevím. Chápu, že je to určitý „styl“, takže každá mašle a kanýrek tam má své místo, ale těžko si z toho vezmu inspiraci na běžné nošení (např. do práce). Sukně se mi líbí, slečně/paní to moc sluší, ale vypadá to prostě jako kostým nebo uniforma.

Když se na to podívám, nevidím sympatickou dámu, vidím jen ten kostým. Stejně, jako kdyby se tu někdo vyfotil v gothic outfitu, co nosí metaloví fanoušci, ve středověkých šatech nebo třeba v outfitu z první republiky. Bude to třeba pěkně vyladěné a oku lahodící, ale normálně nosit se to nedá (pokud ovšem nechci dávat najevo příslušnost k určité skupině). Oblečení by mělo myslím podtrhovat především toho, kdo ho nosí, ne naopak. Inspirující by bylo z toho či onoho stylu vzít nějaký prvek, a ten zakomponovat do svého osobitého outfitu (jak se to běžně dělá). Ale když se všechno takto dotáhne „k dokonalosti“, nevypadá to přirozeně.

 
stricc  24.09.14 09:32

Jenže slečna tím jaksi příslušnost k určité skupině vyjadřuje. A není na světě jediná, takže lidé se zálibou ve stejném nebo podobném stylu se u ní inspirovat můžou (Třeba tu vestičku bych brala hned). Není snad nikde řečeno, že je tady přípustný jen těžký mainstream a jinak nic? To už by se peklo rovnou mohlo zavřít, protože právě vyhrazování se proti nudnému stádu byl snad jeho prvotní smysl.

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 25.09.14 08:47

Určitě jsem to nemyslela tak, že by měli všichni „následovat stádo“ a oblékat se tak, aby hlavně zapadli. Právě naopak, něco takového mi je velmi odporné. Bohužel ale, a možná to vnímám jinak než ostatní, ve mně zrovna tento outfit něco takového evokuje, myslím tu nutnost „následovat pravidla žánru“. To máte jako s uniformami - ti, kdo je nosí, jsou prostě hodně omezeni ve výběru, co je přípustné a co ne. Takže vlastně jsou taky součástí určitého „stáda“ (což teď nemyslím hanlivě!), i když třeba malého, na tom nezáleží. Vypadají stejně, neodlišíte osobnosti. Tady je to podobné. Když to řeknu trochu s nadsázkou, kdyby slečna neměla mašli, už by ji fanynky stejného stylu káraly, že něco opomněla. Připadá mi to prostě svazující. Nevím, jestli se mi daří to správně vyjádřit. (A ne, není to stejné, jako pravidlo že večerní šaty mají být dlouhé.)

Rozhodně nekritizuji Kaninchenherz za to, že takto oblékaná chodí, pokud to tak vyznělo. Jen jsem chtěla říct, že by pro mě bylo víc inspirující, kdyby někdo vzal určitý prvek z tohoto outfitu (např., jak říkáte vy, vestičku) a sladil s něčím jiným, co by už třeba ale nezapadalo do žánru. Protože tam by právě začínala ta originalita v pravém slova smyslu.

 
Mr. Bean
42 příspěvků 25.09.14 09:01

Souhlasím s vámi. Mám neodbytný dojem, že různé subkulturní styly spíše individualitu jedince potlačují, než aby ji zdůraznily.

 
Clover
18 příspěvků 25.09.14 15:33

V tomhle zase nesouhlasím já - valná většina subkultur má v oblékání jen pár pravidel, kterými se má oblékání „držet“, aby to vypadalo jak má, ale jinak na kreativitě neubírají. Kupříkladu lolita má za hlavní a stěžejní prvek širokou sukni po kolena se spodničkou, v ničem jiném neomezuje a nositel si ji může pojmout po svém. Existuje spousta lolita podstylů a nové se stále a stále vytvářejí.

 
E.Letenská
55 příspěvků 26.09.14 11:51
Souhlas.

Dobře napsáno.

 
ming_xing
1108 příspěvků 24.09.14 09:19

Nevim, v jakem prostredi se pohybujete, podle meho nazoru na normalni noseni tohle neni, ale na maskarni vecirek klidne. vesta tahne pres hrudnik, mozna by to chtelo vetsi velikost.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 24.09.14 10:01

Asi Vás překvapí fakt, že některé slečny to normálně nosí, leč uznávám, že Václavák by asi nezaplnily.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 30.09.14 08:28

Já nikdy neviděla lolitu, co by přiznala, že má prsa. Všechny outfity téhle subkultury se tyto pohlavní znaky snaží spíš potlačit (můj dojem) :-D tak je to třeba účel

 
Tereza S.
584 příspěvků 24.09.14 09:44

Perfektní! Sukně je nádherná sama o sobě, kombinace s vestičkou a halenkou vypadá opravdu originálně. :)

 
JarkaJ
285 příspěvků 24.09.14 10:24

@dost_bot Vidíte, mně bílé punčocháče zrovna u té Ivy Janžurové nevadí, prostě to považuji za její styl a oceňuji, když je někdo svůj.
Přestože jsem napsala, že se mi to líbí, částečně i souhlasím s @kapka_v_moři toto oblečení popře osobnost nositelky, zaujme víc „kostým“ než nositelka. A také souhlas s tím, že inspirativní pro běžné nošení je využít prvky jakéhokoliv jiného výrazného stylu.
@stricc píše Jsem si jistá, že jste to tak nemyslela, ale jakmile je někdo z něčeho nadšený a přijde jiný a řekne mu jen počkej, ono tě to časem přejde… asi míněno na můj dotaz. Jsem ráda, že jste si jistá, protože jsem se rozhodně neptala ve smyslu počkej, ono Tě to přejde, ptala jsem se fakt upřímně, protože tento styl neznám, tak mě zajímalo, jak to vyznavačky cítí, jestli jde jen o vnější projev nebo nějaké vnitřní založení. (Třeba když někdo chodí v trampském, kovbojském, lze předpokládat, že inklinuje k tomuto stylu života a trávení volného času a některým to zůstává po celý život a i se tak oblékají.) Nevím, jak bych to přirovnala.

 
Ladie
32 příspěvků 24.09.14 11:00

@Go-lightly přesně tohle jsem si hned řekla - servírka.

 
Enoména
55 příspěvků 24.09.14 12:03

Můj styl to není. Příliš mě tak nápadné oblečení znervózňuje. Ale inspirující to JE! VŠEMI DESETI!:-) Ráda se dívám na zajímavě a stylově oblečené lidi, tedy hlavně ženy. Takže mašli ani bílé punčocháčky si nevezmu, ale moc se těším, že Vás anebo nějakou Vaši astrální sestru někde potkám. Zelené!

 
stricc  24.09.14 12:20

@JarkaJ jo, ten příklad s kovbojem sedí, přesně tak to je.
Já vím, že tohle je jiné a tím pádem divné, ale docela jsem zírala, když včera někdo chtěl s patnáctileté holky sundat mnohem střízlivější lolitku než tohle a navléknout ji do džínů, aby jako byla slušně oblečená.
Není mi jasné, proč zrovna tohle (myslím styl) tolik provokuje, protože když si odmyslíme zdobnost, na které snad není nic špatného, tak tam není nic neupraveného, nepřiměřeně odhaleného, drsňáckého… prostě slušná dívenka.
Osobně jsem ráda za každého, kdo nechodí podle poslední módy, protože právě ta je dle mého názoru ošklivá.

 
Bramb
10 příspěvků 24.09.14 17:48
lolita

Občas to v lidech evokuje přerostlou panenku, diblíkovský styl. Add. „lolita“ mluví za vše, nedospělé holčičky, sama tento název nemám ráda i když oblečení jako takové, zrovna třeba u slečny v inspiraci se mi moc líbí :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 25.09.14 13:03

Japonci styl nepojmenovali podle Nabokovovy Lolity, tedy nedospělé „nymfičky“; v době, kdy lolita móda vznikala, ji Japonci ještě vůbec neznali. Ale znali obyčejné západní dívčí jméno - Lolitu, které jim přišlo roztomilé. Proto po něm pojmenovali roztomilý dívčí styl.
Který mimochodem vychází z viktoriánského dívčího oblečení (především střihově a siluetou), takže je spíše pro nás Evropanky jako dělaný :-D

 
VeronikaTashi
35 příspěvků 25.09.14 13:16

To abychom už předem všude dávaly odkazy na vysvětlivku co je to lolita. Vysvětlíte to jednomu a dalších deset z vás udělá chodící návnadu pro pedofily :D a jen proto, že je onen stejnojmenný román víc profláknutý než tento módní styl…

Příspěvek upraven 25.09.14 v 13:17

 
pilotDodo
718 příspěvků 25.09.14 13:21

Asi tak, už je to asi po desátý, co to tady v Galerii vysvětluju :D

 
Bramb
10 příspěvků 26.09.14 08:32
:-)

Tak to v našem českém plivátku budete muset vysvětlovat ještě hodněkrát.

 
Markulia
51 příspěvků 25.09.14 13:27

Aha, no mě by teda také nenapadlo, že Japonce napadlo pojmenovat tento styl jen podle toho, že jim zrovna jméno Lolita znělo roztomile.. Toho se fakt těžko někdo dopídí. Takže ta představa, že se chcete stylizovat do náctiletých, roztomilých, ale zároveň svůdných holčiček holt nutně přetrvává.. Ono pojmenování lolita je obecně vžité pro ty náruživé a roztomilé náctileté holčičky, to ani nemusíte znát ten původ (tedy román).

 
Go-lightly
3428 příspěvků 25.09.14 13:31

Japonci L nevyslovují. Harro Dorri!

 
stricc  25.09.14 14:36

Říkaj Rorita

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 26.09.14 12:33

To je zajimave, to jsem netusila.
Ten styl jde mimo me, ale na ostatnich se mi to moc libi. A kdy zase vy pridate neco lolitiho?:-)

 
kykotos
11 příspěvků 24.09.14 13:45

Není to špatný, ovšem ty boty jsou dost tragický

Příspěvek upraven 24.09.14 v 13:45

 
Modigliani
781 příspěvků 24.09.14 14:02

Na karneval dobre..

 
dost_bot
2070 příspěvků 24.09.14 20:06

@sosha Ale ano, je to určitá její „značka“, ale uznejte…že by to byl žádoucí cílový design pro „no name“ dámu ve věku její dcery, to moc není…

 
stricc  25.09.14 09:34

@kapka_v_moři jo, chápu, jak to myslíte. Jedna slečna se tady o něco podobného párkrát pokusila a byla zfackována hlava nehlava od NEFANYNEK stylu, že takhle to vypadat nemá a je to nedotažené. Takže on si jeden nevybere :-)
A konkrétně tahle slečna tady už předvedla tři*) variace a každou jinou, přesná lolita se vším všudy je jen tohle. Takže bych byla klidná, ona se neztratí ani v davu obecném ani v davu bytostí jí blízkých :-)

edit: dokonce čtyři

Příspěvek upraven 25.09.14 v 09:37

 
E.Letenská
55 příspěvků 25.09.14 10:43
Proč

K čemu je tohle dobré? To je model servírka nějaké prazvláštní naivistické restaurace.

 
ip.kkk
94 příspěvků 25.09.14 11:50

Tento styl si může dovolit jen nějaká školačka a ještě k tomu jen na maškarní. Jinak je to docela nepoužitelné na běžné nošení do práce nebo kamkoliv jinam.

 
Tereza S.
584 příspěvků 25.09.14 12:11

Nechápu, proč by měl outfit být nepoužitelný na běžné nošení. Ve výsledku je lolita nositelná úplně stejně jako vysoké podpatky, šaty v rockabilly stylu se spodničkou a další běžně přijímané kousky, které nejsou úplně pohodlné a praktické.

Je to celé zase jen o subjektivním estetickém cítění, o tom, že někomu nevyhovuje přílišná zdobnost atd. Ale jiným ano, tak proč zobecňovat?

 
Daristo
64 příspěvků 25.09.14 12:41

Rozhodně zelené :-) Velmi hezká kombinace. Snad budete inspirací mnoha dívkám. :-)

 
GloriaFiona
1 příspěvek 25.09.14 13:15

Prosím prosím Tau! Vytři jim zrak dalšíma outfitama, jsi na ně moc hodná a jdeš na ně moc pomaluuu:D

Aneb já tuším, že na vás jde Kaninchherz moc zvolna a proto postla jeden z klasičtějších a mírnějších outfitů.

 
stricc  25.09.14 13:25

@GloriaFiona jen ať postne!

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 25.09.14 19:00

Já vím že je to určitý styl. Nemůžu si pomoct. Roztomilá číšnice.

 
Marvie
80 příspěvků 26.09.14 09:35

Mně se líbí potkávat na ulici jiné lidi. Je to neokoukané, nové, člověk se může inspirovat i jen detailem - třeba dostat odvahu na mašli do vlasů. Mám ráda průkopníky. Za mě zelené ramínko.
P. S. Krásná lýtka :-O

 
Tony Jiřík
7 příspěvků 29.09.14 09:02

Roztomilá servírka.

 
Antigrey
144 příspěvků 01.10.14 12:22

Musím přiznat, že se mi Lolita styl líbí a stejně tak tento outfit :-) Fandím!

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak uvázat kravatu

nnnn Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity