Roberta Rimbaud 29.10.14 00:00

  • Saty: 1950´s, Beyond Retro

  • Topanky: Beyond Retro

  • Shoe clips: ebay

 Váš příspěvek
 
Feebee
38 příspěvků 29.10.14 13:05

Jedním slovem dokonalé!

 
sosha  29.10.14 13:24

Nádhera! Vy i ta stylizace fotografií, vybrala jste skvělé prostředí a i barevný nádech fotek je lehce retro. Za mě jedno zelené!

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 29.10.14 13:42

Dakujem velmi pekne bolo to fotene v jednom tradicnom dineri v Oaklande, Californii. Fotil to Brenton Haslam a dokonca mi majitel tej restauracia dovolil aj na stol vyliezt :)

 
sosha  29.10.14 17:58

@Roberta Rimbaud Přestože se mi velmi líbíte, zeptám se. Neuvažovala jste nad jiným odstínem rezavé? Myslím, že tahle ostrá oranžová pro Vás není ta nejlepší volba. Já bych byla pro nějakou tmavší (ne hnědou, ale tmavší zrzavou), více by tak vynikla i Vaše porcelánová pleť. Někomu to pak připadá mrtvolné, ale mně se třeba velmi líbí Dita von Teese, která je taky velmi bledá a vlasy má černé (nebo tmavě hnědé?). K té stylizaci to zkrátka patří.

Příspěvek upraven 29.10.14 v 18:02

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 30.10.14 16:58

@sosha Dakujem velmi pekne za nazor, ale nie, neuvazovala som a ani nebudem uvazovat. Ohnivu oranzovu som na hlave nikdy nemala, taku nosila Vivienne Westwood (predtym, nez si pred par tyzdnami uplne oholila hlavu). Nosim odtiem Mango alebo Auburn co su velmi jemne a prirodzene odtiene. Vela ludi si dokonca mysli, ze som prirodzena ´zrzka´, neviem teda ja v tom ostru oranzovu nevidim. Inak po prehliadnuti mojich fotografii zistujem, ze kazdy fotograf mi moju farbu vlasov zachyti inak, niekto ostrejsie niekto menej. Takze ja som spokojna (cierna ani hneda by sa mi nehodila, necitila by som sa v tom prijemne). Takze to je moj nazor :)

 
sosha  30.10.14 17:18

@Roberta Rimbaud ono bude také záviset na monitoru, jak zobrazuje barvy. A zrovna tyto fotky jsou barevně hodně stylizované, takže to asi nebude 100% realita. Hlavní je, že jste spokojená a líbíte se sama sobě ;)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 30.10.14 21:35

Fotky su farebne stylizovane, ale ja osobne som nevedela kam presne ideme takze to, ze pozadie ladi so mnou je uplna nahodicka :) Inac mate pravdu, zavisi to o monitoru, aj farby siat. Pred par sme pozerali moje najnovsie fotky na skolksych Mac-och a potomna mojom Lenove, naozaj som nevedela, ze na porovnanie budu farebne tak odlisne.

 
stricc  29.10.14 13:24

Skvělé

 
Antigrey
144 příspěvků 29.10.14 14:08

Miluju retro styl a jak je vidno, vám perfektně sedne! Look se mi moc líbí, chválím a zelenám.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 29.10.14 14:23

Vy jste krásná a celé je to rozkošné. Úplně vás vidím na plakátu k nějaké retro akci.

 
ming_xing
1099 příspěvků 29.10.14 14:45

Tentokrat podstatne lepsi nez minule, slusi vam to. neco mi vadi na tom oboci, mozna by chtelo trochu zjemnit

 
zuzulique
290 příspěvků 29.10.14 15:33

Súhlasím s vami, je to oveľa oveľa lepšie, hlavne tá vizáž je tentoraz viac prirodzená, jednoznačne zelené! :-)

 
JarkaJ
285 příspěvků 29.10.14 14:51

Toto se mi na Vás moc líbí, oproti předchozímu retro outfitu zde na mě působíte přirozeněji, jemněji a mladistvěji. A aranžmá fotky - opravdu jako dobový plakát, krásné.

 
Modigliani
781 příspěvků 29.10.14 15:45

Nadherne, zenske, tie farby krasne ladia.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 29.10.14 15:47

Vypadáte úplně jinak, než na minulé fotce, mě se to taky líbí, jen opět budu prudit s líčením, já bych ubrala na obočí a na rtěnce, ten odstín rtěnky je hrozně těžký, ale chápu, že Vám to vyhovuje. Ovšem tentokrát mě to neodpuzuje, je to spíš už jen detail.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 29.10.14 16:06

Holka z plakátu! Nádherná, roztomilá a ty šaty vám závidím

 
fleur2904
28 příspěvků 29.10.14 17:27

Nemam co vytknut

 
tartaletka
265 příspěvků 29.10.14 19:18

Tohle se mi libi mnohem vic nez vas prvni outfit! Jediné, co se mi nezda, je rtenka, prijde mi, ze dela ze rtu divny patvar.

 
Clementin
10 příspěvků 29.10.14 19:39

Úchvatné. Jsem ctitelkou tohoto stylu, ale poraďte, kde sháníte své outfity.

 
DRW
1227 příspěvků 29.10.14 20:51

Krasne, takovy uces a strih satu mela moje maminka v tanecnich (jen pod saty mela jeste hodne spodnicek).

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 29.10.14 21:17

N-a-p-r-o-s-t-o oslňující.

 
Chany
871 příspěvků 29.10.14 21:21
Jůů

Jako panenka, co se dávala kdysi na parádu na vysoko nastlaný gauč… ;) zelené

 
andrejiinka
161 příspěvků 29.10.14 21:52

@sosha Jakozto zrzka si dovolim poznamku - kdyz jsem mela tmavsi, mela jsem super fotky, ale v realu vylezla moje bledost, resp.jsem byla zelena. Ted mam svoje vlasy, ktery sice na fotkach tolik nezari, ale ve vsedni den se nemusim tolik malovat a vypadam zdraveji.. nicmene si myslim, ze Roberta ma skvely vlasy!

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 30.10.14 00:45

U tohohle stylu je snad bledost víc než žádoucí!

 
andrejiinka
161 příspěvků 30.10.14 06:55

Ta bledost, o ktere pisu, je zadouci mozna u vampyru, nemyslela jsem klasicky snehurkovsky kontrast. Retro krasky typu Roberta a Esmee zari vitalitou, ne belosti..

 
sosha  30.10.14 13:11

Ano, souhlasím s Vámi, že pro běžného smrtelníka není absolutní bledost žádná výhra. Sama jsem tmavovlasá bledule a v létě se mi akorát slejou pihy :) Ale Roberta se stylizuje do 50. let, kdy rozhodně nefrčelo opalování ani solárko, takže u ní je ta porcelánově bílá pleť žádoucí a myslím, že se k ní ty výrazně oranžové vlasy nehodí. Viděla bych to na odstín blížící se spíš k té červené (ale přirozeně samozřejmě!). Třeba jako Christina Hendricks:

https://www.google.cz/search?…. com%252Fwp-content%252Fu­ploads%252Fchris­tina-hendricks-1.jpeg%3Bhttp­%253A%252F%252Fco­llider. com%252Fchristina-hendricks-pirate-fairy-interview%252F%3B60­0%3B800

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 30.10.14 17:04

Dakujem za postreh, ako som Vam uz vyssie pisala, ta ohniva oranzova je farba ktoru nosila Vivienne Westwood, nie ja. Ak mam pravdu povedat, ked si pozriem na vlasy su dost podobne Christine, mozno pouzivame aj ten isty odtien. Vsimla som si, ze to zavisi aj od fotografa, vzdy mam rozne odtiene na fotkach, ale naozaj sa tu farbu snazim mat co najprirodzenejsiu :)

Příspěvek upraven 30.10.14 v 17:04

 
katango
1356 příspěvků 29.10.14 23:12

Jste vůbec skutečná? Nebo jste jen sen, co se zdál o poledni na lesní pasece?

 
MP scully  29.10.14 23:14

Naprosto nechapu, kdo tomu mohl dat cervene raminko…patrne vam zavidi, ze zijete v US :-) Krasne, slusive, za mne jednoznacne zelene.

Příspěvek upraven 29.10.14 v 23:14

 
LadyOfGallifrey
739 příspěvků 30.10.14 01:33

Co je na zivote u US tak uzasne, ze ho niekto zavidi? A aky to ma suvis s tym, ze sa par ludom tento outfit nepaci a vyjadrili to cervenym ramienkom?

(zivot v US mi pripada rovnako dobry ako hocikde inde, outfit je pekny a ramienko som nedala ziadne, keby to niekoho zaujimalo)

Příspěvek upraven 30.10.14 v 01:36

 
bosorkáňa
215 příspěvků 30.10.14 08:30

@mp scully
Nebude to spíš tak, že si patrně někdo dovolil projevit názor člověka žijícího v Česku, myslím, že se závistí to nic společného mít nebude.
Celkově tahle hláška - oni Vám jen závidí - je dost staré klišé a podle mě nevypovídá absolutně nic.

Příspěvek upraven 30.10.14 v 08:30

 
andiedvorakova
331 příspěvků 30.10.14 23:08

Možná jen nemají rádi retro :) Ono s tím, jak se strhne vlna čehokoliv (tedy jistá móda - jako je poslední dobou právě retro), zpravidla se objeví pól opačný, který to kategoricky odmítne a odsoudí. Leckdy k tomu ani nemají objektivní důvod. Pak jsou tu asi i tací, kteří razí názor, že galerie = inspirace a inspirace = jen to, co je nositelné v běžný den. A nejspíš mají ještě spoustu dalších důvodů, ale že by závist - navíc nad životem v USA? Ono to s tou závistí není zase tak horké, jak si lidé rádi myslí. To je taková nacvičená sebe-chlácholící póza - asi jako tvrzení, že nezáleží na vzhledu, ale jen na tom, co je uvnitř. Valná většina si tu asi ani nevšimla, kde slečna bydlí :)

 
UzZase
72 příspěvků 31.10.14 08:34

Retro se mi líbí, ale toto ne. Slečna se evidentně inspirovala Ditou von Teese, ale Dita je burleska, což vyžaduje velkou dávku stylizace a tak se stylizuje ve všech pracovních příležitostech. Nicméně když by šla do polobaru-polohospody na hamburger, tak by si na sebe nevzala koktejlové šaty. Navíc i při oficiálních příležitostech má make-up mnohem umírněnější.

Příspěvek upraven 31.10.14 v 08:35

 
Karin
3401 příspěvků 31.10.14 09:36

Proč myslíte, že se inspirovala burleskou? Podle mě je to normální padesátkové retro. A ten podnik je patrně taky retro, tak co by ne? :-)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 14:59

Ale kazdy ma iny zivotny styl a hlavne zivotnu filozofiu takze ja som si do restauracie tie saty zobrala. :)

 
UzZase
72 příspěvků 31.10.14 21:34

Však já Vám Váš životní styl/filosofii neberu. Jen si myslím, že když někdo v běžném životě má výraznější make-up a oblečení než burleska na oficiálních akcích, není to dobře. Vám to připadá v pořádku a i když Vám tady už hodně lidí řeklo, že kdybyste ze sebe nedělala výtvarné dílo, moc by Vám to prospělo(vynikly by rysy obličeje, získala byste na osobitosti), Vy si to evidentně nemyslíte. To je všechno v pořádku, ale nesnažte se nikoho přesvědčovat- a ani sebe, že to, že se to někomu Váš styl nelíbí, pramení z nepochopení.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 23:47

Nie nemyslim si to. Mne sa to paci. Ja sa s ostatnymi neporovnavam, ale ak chcete vediet, v Londyne by ma mnoho mojich kamaratov s tou extravaganciou na dennom poriadku predbehlo a mne osobne to vobec nevadi. Ani tato diskusia, kazdy nech si napise co ma na srdci. Na burleskne akcie nechodim kazdy den, takze nebudem cakat na nejaku, aby som si predsa mohla obliect pekne saty. :)

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 31.10.14 21:45

Já sice červené nedala, ale znám lidi, kterým by se to nelíbilo (a dokonce shodou okolností žijí v USA) :D.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 23:49

Ano, nie kazdemu sa to paci, mate pravdu. Ja osobne zase poznam velmi vela ludi ktorym sa to paci. Ale tu nejde o to, ci sa toto niekomu paci alebo nie. Ja som sa so svojim stylom a prejavom stotoznila, prijala som sa taka aka som a spokojna. :)

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 31.10.14 23:51

Komentovala jsem příspěvek výše, který tvrdil, že kdo dal červené, pouze Vám závidí pobyt v USA. Mám tam náhodou část rodiny, která zrovna retro nevyhledává :).

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 23:56

To verim, ani u nas na skole moje spoluziacky retro nevyhladavaju. Zavisi to aj od mesta, napriklad v San Franciscu a LA je to popularne, je tam velmi vela dobrych vintage obchodov a marketov. Ako kde. Ja mam vo svojej zbierky aj hodnotne veci, ktore ludia vyhadzovali za 1 dolar :)

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 01.11.14 01:10

To vám přeji. Zajímalo by mě, jestli se dá někde vidět více fotek vašich interiérů? O něco v podobném stylu se postupně snažíme (podle hesla - radši si koupím později přesně to, co chci, než hned něco, co mi „stačí“), tak by mi to pomohlo pro inspiraci :).

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 01.11.14 16:49

Ano, mam par. Ked sa vratim naspat, chcela by som spravit video ohladom tych starozitnosti a doplnkov, trochu to pofotit, trosku to chcem ale prerobit.:)

Tu mam jedno stare video (planujeme ale spravit nove a lepsie), ale mozno ako inspiracia trosku postaci :)

http://vimeo.com/90633345

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 01.11.14 17:09

Napriklad toto je fotene v mojom starom interieri, kde som byvala pred 2-3 rokmi. Bolo to velmi male pre mna, tak som isla potom do vacsieho:) Ale mala som to tam rada, len sa mi tam bubny nikde nezmestili. Vtedy som bola uplne posadnuta Alfonzom Muchom :)

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 06.11.14 22:24

Uf. Tak na mě jsou ty vaše interiéry až moc přeplněné, asi bych v nich měla pocit, že „nemůžu dýchat“ :). Ale díky.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 03.11.14 20:20

@Roberta Rimbaud,

tenhle Váš komentář mě zaujal. Tomu, že jste se ztotožnila se svým stylem a že jste tak spokojená věřím a přeju Vám at to trvá co nejdéle, ale o tom, že jste se přijala taková jaká jste mám trošku pochybnosti. Ne vzhledem k retru, ale celkové barevné stylizaci, která se v přírodě snad ani nenachází. Líčení mi připomíná kontrastní zimu, vlasy možná teplý podzim? Podle dvou fotek samozřejmě nic konkrétního poznat není, ale nedivila bych se, kdybyste ve skutečnosti byla spíše nějaký tlumený typ (A ono např. pro letní typy je průšhiv barvit se na zrzavo s teplým odleskem i když ta barva působí jako přirozený zrz, vím to dělala jsem kdysi stejnou chybu)… Neberte prosím můj komentář jako kousavou kritiku, jen se snažím říct, že to čím vás příroda skutečně obdařila se ve své stylizaci snažíte popírat tak moc, že to na mě z těch fotek naprosto čiší.
Když budete mít čas a chut mrkněte na : http://www.supervizaz.net
Obzvlášt doporučuju články o celebritách, tam je krásně vidět srovnání jak dotyčná osoba vypadá, když se líčí/barví ve shodě se svým barevným typem a jak působí když ho popírá. A nebo vás třeba ty stránky inspirují někdy v budoucnu až vás tato stylizace přestane bavit/přestane vám slušet :-)

Příspěvek upraven 03.11.14 v 20:24

 
Siv11
164 příspěvků 03.11.14 21:16

Nemůžu souhlasit víc. Také bych tipovala nějaký tlumený typ. A podle toho, co dělá ta zrzavá s pletí, tak nejspíš teplota bude studená. Celý tento styl a způsob oblékání bych brala jako takové „hraní si“, „přestrojování se“, „stylizování se“ do něčeho. Asi to vnímám jako pravý opak toho „být sama sebou“. Přidávám tu fotku Mariny (Marina and the diamonds) jako příklad kontrastní zimy (aspoň myslím). Ona je pro výrazný makeup jako stvořená a vypadá na ní skvěle (protože pouze zdůrazňuje kontrast, který v obličeji přirozeně má).

 
Siv11
164 příspěvků 03.11.14 22:00

A ještě příklady výrazných zrzek. První fotka je Kate Winslet zamlada. Měla blond vlasy, které jí ztmavly. To je typické pro kontrastní jaro. Proto ve výrazné zrzavé vypadá skvěle (zvýrazňuje jí kontrast v obličeji). Další je Nicole Kidman. U té si nejsem jistá kontrastem, ale jaro je určitě, proto v Mouline Rouge vypadala v zrzavé také dobře. Co se tu snažím říct je to, že jak výrazný makeup a barvu vlasů si můžeme dovolit (aby podtrhoval naše přednosti), záleží na tom, jaké karty nám rozdala příroda.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.11.14 09:37

@Siv11,
pro zajímavost dalším příkladem kontrastní zimy je třeba Megan Fox, která prostě má od přírody tmavé vlasy a má od přírody světlou pokožku a zářivé oči. A i když si dá hodně světlý make-up a výrazné líčení je nádherná a pořád působí přirozeně. No a pak jsou ženy, které si na kontrastní zimu pouze hrají. Například zminovaná Dita. Samozřejmě její styl je unikátní a skvělý, stylizace má logiku a je dotažena do detailu, Dita má hezké rysy a taky chápu, že ji tato stylizace vlastně „živí“ ALE, dita není od přírody bruneta, není kontrastní typ, nemá zářivé oči a možná není ani chladný typ. Tvář pak celkově působí uměle, nepřirozeně, neharmonicky. Když to přežene s make-upem mám pocit jakoby si na tvář vysypala bílou mouku a rysy se ztrácejí a tvrdnou. Schválně si dejde do googlu obě dámy a porovnejte - stejná stylizace (tím myslím líčení a barevnost), výsledek zcela rozdílný, je to mazec :-)Krásný příklad toho, že přírodu prostě neošálíme a čím bude Dita starší tím to bude zřejmější :-). Škoda že ji ted asi nikde neuvidíme ve stylizaci v souladu s jejím barevným typem, něco mi říká, že by i v současnosti omládla tak o 10 let :-).

Příspěvek upraven 05.11.14 v 09:50

 
Siv11
164 příspěvků 05.11.14 11:08

Ona to nemusí být ani Dita. Velmi výrazně je to vidět na fotkách Esmee tady na módním pekle (jo, vím, že za tohle budu ukamenovaná :-) ). Má tam jednu fotku, kdy je v modrých letních šatech (hned bych je brala :-) ) a s tlumenějším make-upem a je to úplně jiný člověk, tak o deset let mladší a na pohled mnohem sympatičtější :-).

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.11.14 14:46

@Siv11,

přestože patřím mezi fanoušky Esmée a její příspěvky/modely považuju za velmi zdařilé a její rady za užitečné, tak s tím co jste napsala ohledně barevnosti nasprostý souhlas :-).
A mohli bychom pokračovat přes Agátu Hanychovou a bůhví koho ještě :-). Mně by se tedy taky líbilo být kontrastní zima, ale nebylo mi to naděleno, takže se raději držím svého léta a to že mi lidé hádájí většinou cca o 7 let méně mně docela vyhovuje :-).

 
Siv11
164 příspěvků 05.11.14 15:03

AnaKarenina: To já jsem kontrastní jaro. Netradiční kontrastní jaro, kaštanové vlasy (nikdy jsem nebyla blond)a modré oči, ale bohudíky za to :-). No a samozřejmě jsem velmi dlouho chodila v khaki, béžové a hnědé ;-). A to jsem ty barvy měla opravdu ráda :-D. Teď ujíždím na všech výrazných jasných barvách (teplé či neutrální). Nejvíc na tom miluju dvě věci. Za prvé, poprvé mám sladěný šatník :-)))))))). Za druhé, nakupuju tak, že vlezu do obchodu, rozhlédnu se po barvách, vidím, že tady pro mě nic není, a mizím.

Příspěvek upraven 06.11.14 v 15:48

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 03.11.14 23:21

Dakujem za tip, postudujem si tu stranku :)

 
Karin
3401 příspěvků 30.10.14 10:55

Vy jste tak slaďounká, až z toho na mě jde hyperglykemická mrákota.

 
Black puss
1 příspěvek 30.10.14 14:16

WAU!!! Ja nemám slov. Krásne.

 
Magda Š.
20 příspěvků 30.10.14 15:00

Vy jste mi zlepšila náladu. Moc Vám to sluší.

 
AMB
12 příspěvků 30.10.14 21:18

Nadhera, krasa.. vyzerate ako z reklamy roku 1950.. skveleeeee. Tie saty by som prijala hned. Daju sa niekde kupit?

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 30.10.14 21:32

Dakujem, ale vsetky saty na fotografiach su moje vlastne a na predaj nie su, na svete su vacsinou vyrobene iba po jednom kuse (hand-made) alepo po viac kusoch co je narocne hladat, cize by sa dala iba vyrobit iba replika :) Obcas ale triedim satnik, tu na votocvohoz mam nejake na predaj http://www.votocvohoz.cz/…aud/predmety

Avsak tieto saty urcite nikdy nepredam, mam ich ulozene doma v Londyne (teraz semester studujem v USA) a nasla som na internete (skoro) rovnake saty ale v bielom prevedeni a s visackou Ceila Chapmana. Na svojich som si ju nevsimla, uvidimm, mozno je niekde schovana, ak by niekde bola tieto saty by boli potom jednym z mojich najcennejsich co vlastnim. Ak aj nie su Ceil Chapman, niekto v 50-tych rokoch urobil dobru repliku, ale v tyrkysovom prevedeni :)

Příspěvek upraven 31.10.14 v 15:05

 
XandreaX
5 příspěvků 31.10.14 06:21
Uprava vlasu

Dobry den Roberto, moc se mi libi vase vlasy. Prozradite, prosim, jakym zpusobem si je upravujete?
Dekuji a preji hezky den
 Andrea

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 15:07

Dakujem velmi pekne za kompliment :) Pouzivam ´varne´ natacky po babinke, potom rozcesem do urciteho tvaru, na vlasy dam kovove hairclips, zalakujem a za chvilku dam dole :)

Příspěvek upraven 01.11.14 v 17:01

 
bosorkáňa
215 příspěvků 31.10.14 12:20

Asi budu zase závistivá Češka, ale kolikrát ještě Roberto zmíníte, že studujete v USA a doma jste v Londýně atd.?

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 15:04

Este to spomeniem asi velakrat, aj to comu sa venujem, studujem a kde pracujem lebo mnohi si to asi neprecitali ked ma kritizuju a potom podla mna nechapu cely moj zjav. Ak Ti to prekaza, prepac, ja to nemyslim v zlom ani povysenecky, ale ja osobne nevidim na tom nic zle, aby vintage specialista a researcher chodil do prace v peknych satoch z 50-tych rokov. :)

Příspěvek upraven 31.10.14 v 15:04

 
bosorkáňa
215 příspěvků 31.10.14 15:21

Nezlobte se, ale ono to tak vyznívá, podle mě to celkové „pochopení Vašeho zjevu“ trochu přeceňujete. Věřím, že glorifikace ženy je hotová filosofie, ale mě to popáté za dva outfity už tolik nezajímá.
Ovšem je to jen názor etnoložky s pouze bakalářským titulem, kdy všechny semestry proběhly v Brně, momentálně pracující v administrativě v Praze :).

Navíc nevyčetla jsem Vám hezké šaty z 50. let ani tu stylizaci. Spíše jsem se pozastavila nad věčným připomínáním studia semestru v USA nebo používání anglických výrazů pro věci, které mají moc pěkná jména ve slovenštině i v češtině. Víte já prostě tenhle přílišný sklon k nadřazování zahraničí nemám ráda.

Edit- překlepy

Příspěvek upraven 31.10.14 v 15:43

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 15:37

Ja Vas chapem s tym ´zahranicnym nadradenim´, nemyslim to v zlom. Ja osobne pochadzam z maleho mesta, takze ta tuzba niekam odist bola silna uz davno. Pokial ide o tie slova v anglictie, po slovensky sa daju povedat, ale nemam v tomto zabehnuty slovensky slovnik, kedze som sa s tym predtym nikdy nestretla na Slovensku. Vas to nemusi zaujimat, nemusite ma sledovat, ale ked sa niekto nieco opyta, tak odpoviem. Ja som uz bola na forach kritizovana za to, ze dostatocne neodpovedam, teraz som za to, ze odpovedam a pisem navyse. Odpovedam iba to co si myslim :)

 
bosorkáňa
215 příspěvků 31.10.14 15:47

Zajisté, že mne ke sledování Vašich příspěvků nikdo nenutí, ale stejně jako Vy chodím na peklo a reaguji na to, co zde čtu. U Vás už to bylo tolik markantní, že jsem se jednoduše ozvala.
Navíc s takovýmto typem reakcí byste měla počítat, pokud dáváte fotky k hodnocení, stejně tak když určitým způsobem k hodnocení dáváte i sebe.
Ale myslím, že se zbytečně dohadujeme o detaily, vše podstatné již bylo řečeno.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 15:09

Zmienila som sa o tom k pripevku @AMB, kde sa ma slecna pytala na saty. Je pravda, ze som spravila nejaky research, ale nechcela som vyzerat, ze si nepoznam svoje veci tak som napisala nieco v tom zmysle, ze ich momentalne nemam pri sebe. Na tom nevidim nic zle :)

 
SagaN  31.10.14 17:21

Šaty jsou prostě retro, co k tomu víc dodat :-) Co je to za materiál - taft?

Ale nepřehánějte to s tím makeupem. Obočí vypadá nepřirozeně, linky vám mění tvar a rozmístění očí (až hrozí nebezpečí, že budete vypadat jako že šilháte), pusu máte viditelně domalovanou také do jiného tvaru… Chápu, že padesátky výraznější líčení vyžadují, ale ta všestranná korekce je až nepříjemně viditelná.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 31.10.14 23:54

Ano je to taft, siat z tejto latky je vela. Je ale pravda, tato fotografia bola fotena pred viac ako rokom, takze moje make-upove zrucnosti sa ovela zlepsili. Vsetko som sa musela sama naucit, maminka sa nemaluje vobec a mne osobne to prislo zlozite. Takze tie novsie fotografie maju uz lepsi make-up, samozrejme aj ten tvar :)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 31.10.14 17:39

Joker z Batmana v mistrovském převleku.

 
tartaletka
265 příspěvků 01.11.14 01:07

Nechtela jsem to tu psat, ale take mi to liceni evokovalo Jokera

 
Dru
463 příspěvků 01.11.14 02:17

Nadhera. A zrovna na techhle fotkach mi trochu pripominate Natasku Gollovou, kterou mam moc rada.
Jinak dekuju za to, ze jste me obeznamila s existenci shoe clips, to je uzasna vecicka, o ktere jsem vubec netusila, ze existuje, s tim se pekne vyradim :D

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 01.11.14 17:04

Shoe clips je super vynalez, daju sa s nim uplne vynovat a zmenit topanky. Ja som bohuzial alergicka na vsetkom kov a nemozem velmi nosit ziadnu bizuteriu. Taketo ´topankove klipy´ su zakoncene taktiez kovom, takze nemozem nosit uplne kazdy den.

Příspěvek upraven 02.11.14 v 14:13

 
AnaKarenina
450 příspěvků 02.11.14 09:39

Opět nádherné šaty. Ale pokud mám hodnotit celek ( i když chápu, že se jedná o retro stylizaci) myslím, že jste o hodně jemnější možná i tlumenější typ, než do jakého se líčením stylizujete. Zrovna tak barva vlasů myslím, že je na vás příliš výrazná a mimo váš barevný typ a i když jste jinak opravdu krásná hrozně si tím škodíte. Samozřejmě jste mladá, takže toho „unesete“ víc :-), ale i tak prostě při pohledu na fotku mám pocit, že tady něco nehraje.

Příspěvek upraven 02.11.14 v 09:40

 
stricc  05.11.14 13:20

@Siv11 no a nebude to náhodou tím, že jak Roberta (pořád) tak Esmee (v příležitostné retro stylizaci) NECHTĚJÍ vypadat o deset let mladší a přirozenější, protože se rozhodly přiznat líčení a vypadat zkrátka jinak než průměr populace?
Já chápu odmítavé komentáře, protože tohle se už z principu každému líbit nemůže, chápu snahu poradit, když dotyčná zjevně tápe.
Ale nechápu tu urputnou (ano, sem se to blbý slovo hodí) snahu každou chvíli někoho předělávat, aby vypadal víc normálně, průměrně, obyčejně, když je evidentní, že nechce.

 
Siv11
164 příspěvků 05.11.14 13:52

Já se pokusím vysvětlit, proč reaguji jak reaguji. Barvy jsou ve své podstatě záležitost fyziky. To, jaký máme odstín pleti, vlasů a očí, je nám dáno. Dohromady tvoří určitou harmonii. Tím pádem je v podstatě i přírodou určené, jaké barvy oblečení se zapojí do této harmonie a jaké naopak způsobí disharmonii. Toto je absolutní, je to určené pro každého z nás. Vy to vnímáte tak, že neexistuje absolutní odpověď na to, co někomu sluší, že to je čistě věc osobního názoru. Jenže ohledně barev (fyzika je fyzika) je to dané. Barvy jsou naprostý základ, střihy ať klidně vezme čert :-). Pokud se někdo obléká disharmonicky (z hlediska barev), vycházím z předpokladu, že ty správné barvy pro sebe nezná. Pokud by jmenované dámy (klidně i Dita) předvedly, že znají svou přirozenou barvu vlasů, svůj barevný typ a jsou schopny se obléci do barev, které jim rozzáří pleť i oči a zvýrazní je samotné, takové, jaké opravdu jsou, a pak se vrátily ke svým outfitům, ok. Nedělají to z neznalosti, ale záměrně. Jenomže nikdo, kdo objevil svoje barvy a zažil, jakou mu dokáží udělat službu, se ke svým starým zvykům nevrátí. Ignorovat zákony barev je to samé jako ignorovat Newtonovy zákony. Můžete na ně kašlat, ale ony nekašlou na Vás :-D. Prostě platí.

 
stricc  05.11.14 14:01

No dobře, tak třeba platí, ale když je porušíte, tak ani nikam nespadnete ani vás nezavřou. Tak pořád nevím, proč by se porušovat nemohly, když jediná možná sankce je negativní komentář na pekle. S tím bych se já osobně smířila snáz než s barvou, která se ke mně snad teoreticky hodí, ale prakticky se mi zkrátka nelíbí.
Roberta přece napsala, že se na tu stránku s tou typologií podívá, tak snad už učinila zákonům zadost, ne?

 
Siv11
164 příspěvků 05.11.14 14:19

Však to už jsem taky nepsala jí, ale reagovala jsem na komentář nade mnou.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.11.14 21:56

@stricc,

z Vašich komentářů je vidět, jak moc je barevná typologie pro ženy velkou neznámou a jak je podcenovaná. Nedá mi to a musím dodat :
Já jsem kometář a link napsala proto, že Roberta několikrát zminovala, že toto není její občasný styling, ale každodenní make-up. Když vidím hezkou holku, co evidentně tráví nad svým zevnějškem hodně času, ale přitom dělá jednu velkou základní chybu - zkusím pomoct.
Další več je, že pokud porušíte tak výrazně svůj barevný typ, tak Vás sice nezavřou, ale zaplatíte tím že budete vypadat starší, Vaše rysy to paradoxně vygumuje a utlumí Vás to (a to i přes urputnou snahu tolik zářit např. barvou vlasů), na někoho budete působit uměle (vznikne dojem masky a to ani nemusíte mít toho make-up tunu). Pokud se budete stejného stylingu držet roky a začnete stárnout budete vypadat vulgárně, lacině, vyžile atd.(mladá tvář toho unese víc, porovnejte třeba fotky Gwen Stefani v průběhu let). Toto jsou ty fyzikální zákony o kterých psala Siv11 a dostihnou nás všechny.
Pak je taky paradoxní, že pokud byste znala opravdu principy barevné typologie, věděla byste že nejen nic „nezakazuje“, ale zároven i učí jakým způsobem citlivě svůj barevný typ porušit a vypadat dobře. Navíc když jsem mluvila o přirozenosti neměla jsem na mysli, že by Roberta měla vypadat civilně a používat nude líčení, to rozhodně ne, pro retro je výrazné líčení třeba a v rámci každého barevného typu lze udělat i výraznější líčení ve správném poměru tmavosti, tlumenosti a teploty. Taková žena pak paradoxně zazáří víc. Vlasy jsou pak kapitola sama pro sebe. V principu jde o to, zda si myslíte, že lze vzít jakýkoliv podklad a namalovat na něj jakoukoliv zed a pořád to bude vypadat dobře.
Myslím, že hlavní nepochopení vzniklo právě z nedostatečné znalosti principu barevné typologie. Nikdo nechce Robertu zprůměrnit a udělat z ní šedou myšku, právě naopak.
PS : Když jsme u těch ikon, doporučuju tento článek a hlavně projít galerii - zajímavé :
 http://www.supervizaz.net/…lle-williams

Příspěvek upraven 06.11.14 v 22:07

 
Viktorie H.
664 příspěvků 06.11.14 21:13

Normálně 50's retro moc nemusím, ale tohle se mi moc líbí, asi to bude i celkovou stylizací :-)

 
stricc  06.11.14 22:05

@AnaKarenina ale vždyť já vím, barevná typologie se tady vzývá jak modla třikrát denně, tomu nelze uniknout.
Já teda vycházím z toho, že dvacetiletá holka může klidně vypadat o pár let starší, a až jí bude pětatřicet, kdo ví, kde bude, co bude dělat, jak bude vypadat, jaký styl se jí bude líbit, etc. Málokomu vydrží totéž od maturity až do rakve, většinou se vizáž v průběhu let postupně mění.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 06.11.14 22:23

@stricc,

kéž by tím důsledkem bylo jen pár přidaných let navíc a kéž by v 35 letech najednou ty ženy zázračně prozřely a věděli kdo vlastně jsou a co jim sedne :-)
A já Vás stejně podezírám z toho, že jste této modle docela úspěšně utekla. Kdybyste totiž šátkový někdy absolvovala, tak byste si z ní tak neutahovala :-)

 
stricc  06.11.14 22:28

@AnaKarenina já to viděla tady, jak sem kdysi Pehot dala asi 30 svých fotek každou v jiné barvě a furt to řešila, že jako pořád neví, to už snad i po konzultaci s tou slavnou vizážistkou, co ji každý doporučuje, a byla z toho úplně zoufalá, že co má teda dělat. Než absolvovat tohle, budu radši vypadat jak vlastní dědeček po prohýřené noci. :-)

 
Siv11
164 příspěvků 07.11.14 09:08

Vizážistce myslím pouze poslala fotky a pouze z fotek máte velmi malou šanci to trefit. Já jsem měla štěstí, že podle knihy „Jaká barva mi sluší“ jsem se určila sama velmi rychle. To, jak jsem s knihou v ruce vyrazila po obchodech a začala zkoušet barvy, z nichž některé bych předtím nenosila (třeba fialová) a s úžasem zjišťovala, že ono to funguje :-), to je jedna z mých nejlepších nakupovacích vzpomínek :-). Už nefunguju tak, že vlezu do obchodu a probírám se jedním regálem za druhým. Prostě vejdu a mrknu po barvách. A když mě nějaká zaujme, tak se jdu mrknout, co je to vlastně za kousek a jestli by mi seděl, případně, jestli ho potřebuji. Velmi rychlé a velmi pohodlné. Ovšem další problém je, když víte, co potřebujete, barvu i střih, ale v obchodech to nenajdete. Zato pytlovitých věcí ve vyblitých barvách je vždycky všude dost :-/. A velebení barevné typologie má jeden zásadní důvod: my víme, jaké to bylo nakupovat bez znalosti svého barevného typu a s ní. Takže máme srovnání a víme, proč jsme nadšené :-).

 
stricc  07.11.14 11:51

@Siv11 já vám přece nechci kazit nadšení, chraň pámbu. Nechtěla jsem argumentovat fotkama, protože se mi to zdálo jasné, ale když jste to nakousla: fotky pečlivě připravené tak, aby se barevný typ pokud možno dal určit, jsou houby platné. Ale z momentky, která prošla nejmíň třemi různými aparáty, na každém monitoru vypadá jinak a ještě tam hraje roli osvětlení, barva pozadí a další faktory, se dá poznat, že dotyčná je mimo svůj barevný typ? A to jako jak?

 
Siv11
164 příspěvků 07.11.14 13:05

Vnímáte disharmonii. Je to něco, co Vás okamžitě praští do očí.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.11.14 20:48

@stricc,

barevný typ se z fotky určit nedá, pokud měla Pehot zájem a pochybnosti nechápu, proč raději nešla na konzultaci. Co ale z fotky vidět je, je to když jde někdo úplně mimo to, co mu příroda nadělila ( když se bruneta přebarví na blond a obleče do pudrových barev, když si blondýnka dá na hlavu černou a pod) V tom případě prostě vnímáte, že jí to prostě nesluší a že je tam disharmonie. Já toto vidím u Roberty a čím dál tím víc docházím k přesvědčení, že nejhorší paseku dělá barva vlasů od které se to všechno odvíjí. Kdyby odklon od barevného typu způsoboval jen to, že budeme vypadat starší, tak si nikdo ničeho nevšimne. Ale Roberta schytává v každé diskuzi od někoho že " působí uměle, make-up je přehnaný, že je jako vosková figurína " takže nejsem zdaleka jediná, kdo si té disharmonie všiml a podvědomně ji vnímá. A je to škoda, Roberta má krásné rysy obličeje a modely jsou suprové. Fakt je, že jsem výtvarně zakožený člověk a barvy dost vnímám, chápu, že to tak nemusí mít všichni.

 
stricc  13.11.14 21:34

@AnaKarenina Jenže mně se Roberta líbí a mejkap ani barva vlasů mě nijak neruší. Trochu jsem se koukala na její fb a poslechla si trochu té jejich muziky a jde mi to všechno i s vizáží a prostředím krásně dohromady.

 
stricc  07.11.14 13:51

@Siv11 to se mi běžně stává u Catherinne. Tady ne

 
MartinaStefancova
15 příspěvků 07.11.14 15:24

Vo farbach sa mi pacite viac sko v tom bledom pudrovom outfite :)

 
JarkaJ
285 příspěvků 11.11.14 13:09

@Siv11 @AnaKarenina @stricc Dámy, s dovolením se přidám do Vaší diskuse na téma barevná typologie. Dosud nevím, jaký jsem vlastně barevný typ, ač jsem šátkovou typologii absolvovala dávno, někdy v 90. letech. Vizážistka se nemohla rozhodnout, zda jsem podzimní nebo zimní a uzavřela to tak, že si můžu vzít hnědé věci a ladit do podzimního nebo černé, syté a vypadat na zimní. S odstupem času vidím, jak to bylo zjednodušené a vůbec mi to nepomohlo. Mám dost let na to, abych si nějaké barvy vybírala podvědomě, které si myslím, že mi jdou, cítím se v nich dobře a líbí se mi. Takže výrazné, syté odstíny, černá, bílá, červená (spíš tlumená tmavší), cyklámen, tm. zelená, ale mám ráda i studenější béžovou, hnědou, zjistila jsem, že mi sluší výrazná modř a tyrkysová. Horší je to s barvou vlasů, tu nemůžu najít tu správnou. Ale možná se úplně pletu a vypadala bych líp v jiných barvách, MP mě hodně znepokojilo. Mám se na to- s prominutím - vykašlat a tolik to neřešit nebo navštívit znovu vizážistku? V tom případě ale doporučte v Praze někoho opravdu dobrého.

 
Siv11
164 příspěvků 11.11.14 14:36

Kdybych znala vizážistku v Praze, které bych věřila, už bych tam dávno byla :-D. Svým barevným typem jsem si vcelku jistá, ale stejně bych si chtěla vyzkoušet šátkovou metodu. Ale protože tu žádnou dobrou neznám, šetřím na cestu do Žiliny. Beru to jako investici do sebe. Podle mě a podle mých zkušeností je barevná typologie snad nejdůležitější z celé módy. Hromadu věcí, které dohromady nedávaly smysl, najednou typologie uspořádala do přesného obrazce. Vše zapadlo na své místo. Je to jako když celý život akceptujete, že některé věci jsou nějakým způsobem náhodné a nemá cenu v nich hledat smysl, a pak ten smysl najednou objevíte. Teď nakupuji jinak a přemýšlím jinak :-). Vám bych poradila podívat se na supervizaz.cz na barevné typy podzimu a zimy. Dívejte se spíš na barvy než na lidi (já vypadám dost jinak než příklady kontrastního jara tam uvedené). A zkoušejte (třeba v obchodě).

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.11.14 20:32

@JarkaJ,

já jsem z Brna, takže v Praze bohužel nikoho neznám, ale taky jsem jela na konzultaci do Žiliny a paní beatu mohu jen doporučit. Možná je nějaká kvalitní typoložka i v Brně, ale ani taky na MP jsem nedostala žádnou referenci, tak jsem nechtěla riskovat.
Jinak k tomu, co jste psala, myslím, že Vás typoložka nezařadila dobře. Pravda je, že v 90letech byla typologie nedokonalá ( a mnoho žen špatně zařazených) a proto jsem ji brala dlouhou dobu s rezervou. Ale když jsem si prostudovala blog Beaty všechno začalo dávat mnohem vetší smysl. A taky mi bylo čím dál tím víc jasný, že podle poučky nebo odhadu sama sebe správně nezařadím. Pokud budete chtít jít k někomu v Praze doporučovala bych určitě někoho, kdo pracuje se systémem 12 tonálních typů. Dobrá typoložka by Vám měla říct i správnou tmavost/odstín barvy na vlasy. Měla by poznat, jaký pigment potřebujete mít v barvě přimíchaný, což je velká pomoc. Doufám, že jsem aspon trochu poradila, ale určitě k typoložce zajděte výsledek stojí za to.

 
stricc  11.11.14 13:17

@JarkaJ já jsem se s tím pojmem setkala poprvé někdy na začátku 90. let, můj bývalý manžel s tím přijel z Německa. Nechal si to tam udělat, byl z toho úplně nadšený a když se při rozvodu stěhoval pryč, sháněl se hlavně po té paletce, co mu dali. Takže tenhle obor si moje sympatie nijak nezískal už od samého začátku.
Já vím například jistě, že mi nesluší žlutá. Tak ji nenosím, stejně se mi nelíbí. Asi bych měla nosit modrou, jenže ta se mi taky nelíbí. Mám ráda černou a nosím větší výstřihy, čímž vlastně nemám u obličeje žádnou jinou barvu než svoji vlastní. Jo a co jsem zešedivěla, nemusím řešit ani přeliv, protože to je přesně ta barva, která mi sedí.
A hlavně je mi to tak nějak jedno. Podle mě se to strašně přeceňuje.

 
Siv11
164 příspěvků 11.11.14 14:39

No, my, co to známe z vlastní zkušenosti, na to nedáme dopustit. Známe stav „před“ a „po“, a bereme jednoznačně „po“. :-)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.11.14 20:36

@stricc,

já mám opačnou zkušenost a to, že se barevná typologie podcenuje. Je pravda, že systém z 90 let podle 4 období byl matoucí a nedostatečný. A taky hodně žen bylo podle něj špatně zařazeno, takže jasně, v tom případě nemohl přinást ovoce. Systém 12 skupin je mnohem přesnější a má logiku. Navíc byste zjistila, že můžete nosit téměč každou barvu jen záleží na odstínu :-)

 
stricc  13.11.14 21:25

@AnaKarenina Já vám věřím, ale jelikož každou barvu nosit nechci a naopak zbavit se barev pro mě představovalo značnou úlevu, tak ten zázrak nejspíš stejně nevyužiju. :-)

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity