Tereza S. 10.11.14 00:00

Elegantní outfit, který jsem si vzala na rande. Na fotkách působí barvy trochu mdle, ve skutečnosti byl potisk na sukni výraznější (a proto jsem také volila jen bílé, tělové a zlaté doplňky, aby pozornost strhávala hlavně krásná sukně...).

  • Náušnice: Orsay

  • Košile: Tally Weijl

  • Náramky: Takko Fashion

  • Sukně: vintage

  • Lodičky: neznačkové

  • Kabelka: Tally Weijl

 Váš příspěvek
 
Velma
77 příspěvků 10.11.14 12:29

Líbí. Akorát bych si vzala podprsenku tělové barvy.

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 16:47

To, co je vidět pod košilí, je tílko, nikoli podprsenka. :)

 
Holkazpodkroví
276 příspěvků 12.11.14 11:40

@Tereza S. Tak a jsme opět v tématu tělových spodních vrstev :) Pořád je nechcete vzít na milost? :)

 
pex
198 příspěvků 10.11.14 12:33

Taková mamka :-) Na rande bych šel radši s Tebou v tomhle…http://w­ww.modnipeklo­.cz/inspirace/2714/
A vůbec to nemyslím kvůli tomu srdci na hrudi :-D

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 16:49

Naštěstí na rande chodím s přítele, kterému se líbím přesně taková, jaká jsem. ;)

 
pex
198 příspěvků 11.11.14 14:15

Terezko, já jsem ale TAKY napsal, že se mi líbíš taková, jaká jsi, jen ne v tomto :-) Ten zkopírovaný odkaz je na Tebe, resp. na Tvůj obleček. A jestli přítel neumí rozlišit, co Ti sluší a co ne, jeho chyba (nebo možná výhra), oblečení navíc s láskou nemá nic společného. Taky jsem nejradši slepý, rozuměj zamilovaný. Měj hezký den!
PS: ještě konkrétněji, asi mám obecně problém se sukněmi pod kolena. V tomhle střihu, co jsi zvolila, v mých očích ženám prostě nesluší, ale abych řekl proč, to baby raďte…

 
Tereza S.
584 příspěvků 11.11.14 20:28

Sto lidí, sto chutí. Takže bych nesoudila, jestli přítel umí rozlišit, co mi sluší a co ne, vždyť je to otázka vkusu. Tenhle přístup mi přijde docela arogantní.

Jinak my se známe, že mi tykáte..?

 
Fatabuna
148 příspěvků 12.11.14 18:01

Nehroťte to tak, tykání členům fóra není prohřeškem proti netiketě. Nebo se vás tak dotkla kritika?

 
stricc  12.11.14 18:18

Kritika a nevhodně osobní poznámky fakt nejsou totéž. Nechápu, jak může Tereza mít tolik červených ramínek, protože se ohradila. To už se tady jako musí snášet i navážení nejen do vyfotografované osoby, ale i do jejích blízkých? A to jako proč?

 
Tereza S.
584 příspěvků 12.11.14 22:12

Ve skutečnosti ani tak nejde o to tykání samotné, jako o ten dojem, který budí ten familierní „tón“, který právě i to tykání spoluvytváří. A popravdě právě to mi není úplně příjemné, když nevím, kdo sedí za počítačem na druhé straně.

 
pex
198 příspěvků 12.11.14 22:56

To je holt to veřejné medium, kde se dobrovolně některé z vás „vystavujete“. Pak je více než pravděpodobné, že i ty ne úplně příjemné pocity se mohou dostavit. Tím ale nechci říct, že jsem chtěl nějaký nepříjemný pocit v Tobě vzbudit. S přítelem jsem ale nezačal já. Ani jsem už nechtěl v diskusi pokračovat, ale přidali se i další, takže:
Opravdu si obě myslíte, že:

  • když tady napíšu, že bych šel na rande s Terezou v něčem jiném, že tím myslím, že s Terezkou na rande opravdu jít chci?
  • přítel může být objektivní v hodnocení outfitu a vlastně čehokoliv na slečně, navíc, když je zamilovaný?

Chce to trošku nadhledu, vždyť si choď v čem chceš a s kým chceš, já občas něco ohodnotím tak, jak to cítím a jak moje subjektivní neznalé oko vidí. Předpokládal jsem, že to chceš vědět, když jsem Tě u sebe na monitoru objevil :-D
A to tykání si neber osobně, tykám všem na netu, asi za to může ta moje arogance…

 
stricc  13.11.14 00:00

@pex A myslíte, že když napíšu, že jste docela oprsklej, že si to skutečně myslím? Hádejte

 
pilotDodo
718 příspěvků 13.11.14 08:03

Nemyslím si, že jste to myslel zle, ale zle to vyznělo. Jako byste se navážel do Terezinina přítele, což je vážně přestřel. Když se mi něco takového povede, druhé straně se omluvím a snažím se propříště líp promyslet formu sdělení, aby k takovým nepříjemným komunikačním šumům nedocházelo. Taková trochu rada pro vás :-)

 
Lovisa
85 příspěvků 13.11.14 08:32

Terezo, je to troll.
Nezabývejte se jím, ať ho zbytečně nekrmíte.

Příspěvek upraven 13.11.14 v 08:32

 
pex
198 příspěvků 13.11.14 10:30

Lovisa: že Ty máš nějakou zvláštní schopnost odhalit každého flamera, trolla a trotla :-)
pilotDodo: děkuji, aspoň někdo trošku chápe, jak to bylo míněno.
OK, tímto se omlouvám Tereze a jejímu příteli za ne úplně šťastná vyjádření, bylo to myšleno obecně na blízké, kteří ne vždy umí objektivně posuzovat. Příště si dám pozor na štiplavé komentáře s rádobyvtipnými meziřádkovými smysly (pro někoho ne-smysly). Aby to pochopila pokud možno většina a nejenom těch pár, kteří mi zazelenali :-)

Příspěvek upraven 13.11.14 v 10:31

 
kocurM
595 příspěvků 19.11.14 08:31
Konečně

Lidské slovo…

 
Ivicca
11 příspěvků 15.11.14 23:33

A co povedal take strasne okrem toho, ze sa mu outfit nepaci, a ze to, ze sa jej priatelovi paci, este neznamena, ze je skutocne pekny (naviac vidiet, ze vie, ze hodnotenie ako take zvacsa nie je objektivne)? A preco by jej nemohol hovorit „Terezka TY“?

 
Tereza S.
584 příspěvků 16.11.14 14:27
  1. To samé platí pro všechny - tedy to, že mně se něco (ne)líbí, neznamená, že je to nutně hrozné nebo naopak skvělé. ALe chápu, že někteří jsou přesvědčeni, že jejich názor je ten jediný správný.
  2. To, že se někomu jinému líbím i takhle oblečená, nutně neznamená, že mi dotyčný nechce říct pravdu nebo že má špatný vkus.
  3. Když na stránce, kde si většina lidí vyká, začne cizí muž dospělé ženě tykat, nemůže se divit, že působí jako hulvát a provokatér. Mně osobně tenhle přístup přijde nevhodný a není mi to příjemné, sama se tak ke druhým nechovám. Je to pro mě úplně stejné, jako kdyby se takhle ke mně choval někdo v kontaktu tváří v tvář.
 
Ivicca
11 příspěvků 17.11.14 12:48

„1. To samé platí pro všechny – tedy to, že mně se něco (ne)líbí, neznamená, že je to nutně hrozné nebo naopak skvělé. ALe chápu, že někteří jsou přesvědčeni, že jejich názor je ten jediný správný.
2. To, že se někomu jinému líbím i takhle oblečená, nutně neznamená, že mi dotyčný nechce říct pravdu nebo že má špatný vkus.
3. Když na stránce, kde si většina lidí vyká, začne cizí muž dospělé ženě tykat, nemůže se divit, že působí jako hulvát a provokatér. Mně osobně tenhle přístup přijde nevhodný a není mi to příjemné, sama se tak ke druhým nechovám. Je to pro mě úplně stejné, jako kdyby se takhle ke mně choval někdo v kontaktu tváří v tvář.“

1. a 2.: Mate samozrejme pravdu. Preco teda pod kazdym prispevkom, v ktorom niekto hovori, ze outfit sa mu nepaci lebo…, opakovat, ze je to iba jeho nazor, ze vy nesuhlasite a ze v skutocnosti to nie je tak atd. atd. (teda okrem tych, kto vam hovoria, ze vyzerate ako tehotna, lebo to je skutocne sialene)? Ak davam fotky na web, treba ratat s tym, ze sa nie vsetkym budu pacit, a neviem, preco polemizovat, ze v skutocnosti je to pekne.
3. Chapem, ze vas rozculilo to o slepote vasho priatela - ale pokial mi niekto (na nete!) tyka, tiez mu zacnem tykat a neriesim. Taka sklenikova kvetinka nie som. Riesila by som to az vtedy, ked by mi povedal, ze som sprosta (a horsie). Stavaju sa aj horsie veci ako to, ze mi niekto tykne.

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.11.14 16:46

Však já ale taky nikdy nepíšu, že by komentující, kterému se třeba outfit nelíbil, neměl pravdu, nebo že by měl špatný vkus. Beru to, každý máme přece jiný vkus, ale zase nevidím důvod, proč bych nemohla odpovědět, že s tím třeba nesouhlasím nebo se nějak ohradit (obzvlášť když někteří to podávají právě způsobem "můj názor je ten jediný možný a komu se to líbí, nemá vkus).

Jinak vám takové chování nevadí, ale já jsem v tomhle ohledu prostě jiná a familierní kecy typu „taková mamka“ nebo „na rande bych šel radši s Tebou v tomhle…“ mi nejsou příjemné, protože od muže je to prostě hulvátské a nehodlám to přecházet.

 
Ivicca
11 příspěvků 17.11.14 17:44

Akoze stale nechapem, preco odpovedat na vsetky negativne komentare, ale ok. Ze vas „mamka“ uraza, to chapem, to by aj mna. Co naprosto nechapem - preco nemoze povedat, ze by isiel s vami na rande radsej v inom outfite? Ved to je to iste, ako by povedal, ze nieco vam pristane viac ako nieco ine, a co je na tom akoze „hulvatske“? Ved povedal, ze ste pekna, ci? Takmer to vyzera, ako keby ste sa iba chceli outfitom pochvalit (chapem, ze poradit ste sa neprisli, ci tato sukna moze byt s takouto koselou, ked vam to netreba), ak vam nemoze povedat, ze ok, ale nieco ine by bolo lepsie. Ved s tym treba ratat, nie?!

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.11.14 21:06

Nevšimla jsem si, že bych odpovídala na všechny negativní komentáře, ale pokud vám to tak přijde, ok…

Jinak tu nehodlám už víc polemizovat (nejen) nad (ne)vhodností pexových komentářů, k porozumění zjevně nedojde a já už nemám chuť to víc rozebírat.

 
kocurM
595 příspěvků 19.11.14 08:34
A proč by jí nemohl nalepit žvejku na čelo?

To lvicca: Mohl. Ale inteligentní uživatel internetu, který ví, že psaný text nemusí vyznít tak, jak ho původně myslel a zvlášť zde, kde se objektivní komentáře oblečení často nebezpečně blíží neobjektivním komentářům vzhledu, si raději drží odstup tím vykáním. Aspoň to může.

Příspěvek upraven 19.11.14 v 08:35

 
Ivicca
11 příspěvků 20.11.14 00:31

„…zde, kde se objektivní komentáře oblečení často nebezpečně blíží neobjektivním komentářům vzhledu“…Inte­ligentny uzivatel v prvom rade vie, ako komentovat oblecenie tak, aby ludia nemysleli, ze v skutocnosti komentuje ich vzhlad, ak uz si teda chce udrziavat odstup, ako hovorite. Tykanie je hulvatske vtedy, ked poviem „Ty…(sliepka alebo vulgarismus alebo co chcete)“, nie vtedy, ked so mnou niekto normalne rozprava (aj ked hovori nieco, co velmi nechcem pocut). A takisto mozem povedat „Vy…(vulgarismus) a nie som ovela slusnejsia iba preto, ze vykam. Zaujimalo by mna, ci by Tereza tiez mu povedala, ze je hulvat, keby on jej hovoril "V tomto outfite vyzeras (TY) dokonalo.“ Tazko, ci?

 
Dru
463 příspěvků 20.11.14 11:54

@Ivicca Jezisi Kriste, jste dobrovolne nechapava, nebo placeny troll? Nejde jenom o tykani, jde taky o obsah komentare. Kdyz k tykani prihodi jeste „tvuj pritel nevi, co ti slusi, pac je zamilovanej“ - coz ano, naznacuje, ze jediny prijatelny a spravny vkus je vkus autora komentare - a prida „na rande bych s tebou radsi sel v tom ci onom“, tak to uz je fakt moc. Nikoho nezajima, v cem by s ni sel na rande, aneb v cem by se jako potencialni partnerka libila jemu, to uz brouzda vodami prilis osobnimi, takove komentare uz jsou spis lehce oslizle a autor by si je priste mel nechat pro sebe.

 
Ivicca
11 příspěvků 20.11.14 20:39

„Na rande bych s tebou radsi sel v tom ci onom“ je to iste ako ked vravite ze sa vam nieco paci (na tej ktorej osobe) viac ako nieco ine. Nic viac. Podla vas je „oslizle“ povedat „V tomto sa mi pacis/pacite“? Iba nazor. Nazor muza. Hodnotenie muzov bude zvacsa ine ako hodnotenie od zien (chcela by som vidiet muza, ktory hodnoti outfit podla toho, ako k sebe pasuju odtiene, naprieklad), a ak nas uraza, mali bysme teda zakazat pristup vsetkym muzom? Mozno poviete, ze nema teda hodnotit takto osobne, ale vlastny nazor na nieco, co mi niekto takto predklada k hodnoteniu, je predsa vzdy hodnotenie, a hodnotenie je (takmer) vzdy osobne, nie? A viete ako, s tym priatelom - ok, nebolo to pekne, ale bola to ciastocne pravda, lebo ked niekoho velmi lubim, paci sa mi takmer vo vsetkom a nehodnotim iba oblecenie ako take, ako to robime tu. Cize sa nam ten clovek javi v pohode tak, ako vyzera, a vsetci ostatni mozno iba krutia hlavami (toto teraz nie je o Terezke - abyste nepovedali, ze som tiez hulvat alebo oslizla).

 
Ivicca
11 příspěvků 20.11.14 20:54

Este by som iba dodala, ze hej, aj ja by som bola urazena, keby som povedala, ze priatelovi sa pacim, a niekto mi povedal, ze jasne, ved on je zalubeny…Zial taky je zivot, ludom sa pacia rozne veci. Normalne take veci samozrejme nehovorite, ale ked niekto da fotku na net a „pozrite sa, ako dnes vyzeram“, nie je to standardna komunikacna situacia a treba s tym ratat. A ked viem, ze to neznesiem, nebudem tam tie fotky vesat - teda ja osobne. Taky je moj nazor. A tieto nase diskuzie tu - co je to ine ako presvedcovanie ostatnych o svojom nazore? Take to ze „vy si myslite, ze vas nazor je jediny spravny“ - boha ved to si vsetci myslime!

 
žlutá růže  10.11.14 12:44

Inspirace? A kde? A co má jako inspirovat?
Neříkám, že se mi to nelíbí! Ale je to takový… normální. Do inspirace by se mělo dávat něco míň tuctovýho, protože pak tahle rubrika ztrácí na ceně.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 10.11.14 13:43

Až na to, že už dávno se takhle rubrika nejmenuje Inspirace, nýbrž Galerie. Což znamená, že sem patří i naprosto obyčejné outfity. A zatím jsem si nevšimla, že tenhle styl by byl něco, co by v téhle republice mohl člověk potkat na každém kroku. Spíš mi připadá, že se zdejší ženy bojí romantického nádechu jako čert kříže. Tak by to mohlo inspirovat alespoň po téhle stránce, ne? :)

 
žlutá růže  10.11.14 16:59

Drahoušku, nejdřív se podívejte, jak se tato rubrika jmenuje, a teprve pak někoho poučujte…

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 10.11.14 19:43

Ať hledím jak hledím, název rubriky je Galerie :-D Takže žádná inspirace, pouze galerie :-D

 
Magpy
92 příspěvků 10.11.14 20:10

Napřed chci říct, že tenhle text nesouvisí s mým názorem na Terčin obleček, líbí se mi. Ale nedá mi to, taky totiž vidím velký nápis Inspirace… A není to poprvé co se to tu řeší, zajímalo by mě v čem je háček… :D

 
AnaKarenina
450 příspěvků 10.11.14 21:07

@Magpy,

já zase pro změnu vidím velké GALERIE, v něčem háček teda bude. Nevím proč, ale různí uživatelé patrně vidí název rubriky odlišně.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 11.11.14 06:07

Ano skutečně je nahoře napsáno „GALERIE“, ale ti pozornější z Vás, si jistě všimli, že se tato stránka dále dělí na další 4 části, z nichž jedna jmenuje „INSPIRACE“ a druhá zase „VAŠE OUTFITY“. Nechápu tedy, o čem se tu vlastně dohadujete.
Ale abych nezapomněl: Tereze S. to zase sluší.

 
cocoloco
188 příspěvků 11.11.14 11:54

Ano, tak to je správně! Je vidět, kdo a jak je pozorný. Inspirace je podrubrikou Galerie.

 
Holkazpodkroví
276 příspěvků 12.11.14 11:44

@Jirkátor Zajímalo by mě, kolikrát se to v pekle bude ještě řešit :)))) Je to takový evergreen, dost mě to uklidňuje, když vím, že aspoň v pekle je vše při starém :))

 
Zuzodlak
2 příspěvky 11.11.14 15:23
Inspirace

No tak asi máme všichni vlčí mlhu;-)

 
kocurM
595 příspěvků 11.11.14 19:38
Inspirace je to

O stránku výš, ne na této… Taky jsem si toho hned nevšimla.

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 16:51

Tak pro vás to inspirace není, pro někoho jiného zjevně ano.

Sama bych to tam nezařadila, protože ve mně budí to rozdělení rubrik na „inspiraci“ a „galerii“ dojem elity a odpadu, ale budiž.

 
curious_lady
56 příspěvků 11.11.14 19:40

Mám stejný pocit… navíc přesně jak jste zmínila, outfity do inspirace volí nějaká třetí strana, které to zřejmě inspirativní přijde, tak netuším proč Vám zde omílají, že nic inspirativního nevidí…

jinak za mne zelené :)

 
Lorna
89 příspěvků 10.11.14 12:45

Nelíbí. Jako paní učitelka před 30 lety :-(.

 
jájinka_007
88 příspěvků 10.11.14 13:17

Usedlé. Kdybyste si rozpustila vlasy a trochu rozepnula košili, dostalo by to trochu šmrnc.

 
kocurM
595 příspěvků 11.11.14 19:40
Mně se ta její ofinka

Se šískama po stranách a se zakomponovanými náušnicemi naopak líbí a přijde mi trochu uličnická, ale zbytek nic moc. Třeba to zkazily ty barvy na fotce…

 
stricc  10.11.14 13:33

Hezky starosvětské, líbí se mi to

 
andiedvorakova
331 příspěvků 10.11.14 14:06

Mám tenhle styl ráda. Tady to není úplně stoprocentní - myslím, že kvůli tomu, jaký jste zvolila účes. Kdybyste si vlasy rozpustila a trochu zvlnila, ten dojem paní učitelky by se ztratil. Možná by tomu prospěla i jiná halenka (případně tedy tato, ale ne zapnutá až ke krku - a s méně výraznými knoflíčky). A bohužel také nevidím vaše líčení, tak vám ho nemůžu přičíst k dobru.

Dám vám ale zelené :)

 
Jirkátor
1515 příspěvků 11.11.14 06:11

Je něco špatného na učitelkách, že není dobré tak vypadat?

 
kocurM
595 příspěvků 11.11.14 19:41
To nepochopí nikdo,

Kdo se dobře učil:-)

 
PrincessLuna
323 příspěvků 10.11.14 14:17

Super :) Možná by neuškodilo rozepnout horní knolíček, ale to už je detail :)

 
sunnyrain
37 příspěvků 10.11.14 14:21

Nepaci sa mi strih tej sukne, posobite v nej asexualne a staro. a zlate naramky uz vobec - nieeeee

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 16:53

Tak váš názor nesdílím vůbec. :D

 
Barnaby
62 příspěvků 10.11.14 14:35

Asi nemusím všemu rozumět…

 
Lady_MM
227 příspěvků 10.11.14 14:41

Oblečení sice vůbec není můj šálek čaje, ale i tak na mě působí docela příjemně. Bohužel mi celkový dojem kazí ten nepřehlédnutelný odrost na hlavě, u tak výrazné barvy je to opravdu jako pěst na oko.

 
Antigrey
144 příspěvků 10.11.14 15:26

Mně se moc líbíte :-) Podprsenku bych také vyměnila za tělovku, ale kdybych vás potkala, řekla bych si, že super, tudíž zelené.

 
zuzulique
290 příspěvků 10.11.14 16:23

Teda nechcem nikoho uraziť, neviem, či ste alebo nie ste v „požehnanom“ stave, ale v tejto sukni tak vyzeráte…

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 16:53

Tak to už tu dlouho nebylo. :)

 
moi-bebe
219 příspěvků 10.11.14 16:52

Super retro!

 
SagaN  10.11.14 17:27

Já v tom retro nevidím - to by mělo být inspirované nějakou konkrétní dobou, a tady nějak žádné období nelze detekovat. Mají to být sedmdesátky na maloměstě? Osmdesátky na vesnici? Nebo co? Ty tolik zde oceňované padesátky to nejsou ani náhodou…
Vypadá to spíš jak reklama na sekáč.

 
pilotDodo
718 příspěvků 10.11.14 17:41

Tak sama Tereza S. to za retro nepovažuje, tak proč se to tam snažíte zařadit? :D

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 20:11

Třeba nějaká malá inspirace v tom bude, ale spíš podvědomá. Já to jako retro neškatulkuji, neškatulkuji to dokonce vůbec, je to prostě jen styl, který se mi líbí, můj styl.

 
Lovisa
85 příspěvků 12.11.14 13:52

Je to retro 80, ať to zakladatelka tak myslela nebo ne. A když se rozhlédnu po módním světě, tak osmdesátky pořád zatraceně frčí. :)

 
VeronikK
185 příspěvků 20.01.15 20:58

Jo retro 80., je to tak a nějak na tu modu nerada vzpomínám…

 
UzZase
72 příspěvků 10.11.14 17:56

Asi si z tohoto outfitu nesedám na zadek, ale rozhodně se mi líbí a ta červená ramínka moc nechápu. Ale zřejmě se člověk musí líčit jak prostitutka, aby se zavděčil davu…

 
Ascari
315 příspěvků 10.11.14 18:58

Navážení se na dálku do autorů a autorek červených ramínek mě fakt začíná vytáčet. Důvodů, proč dát ramínko outfitu, i červené, můžou být desítky, tak byste si tohle podsouvání mohla nechat od cesty…

 
lindiste
347 příspěvků 10.11.14 18:13

Ne, tudy cesta nevede. Střih i styl je celkem ok, tohle vám sluší, ale ty barvy jsou hrozně mdlé. A na vás přitom tak vyniknou ty výrazné…

 
Fejgele
33 příspěvků 10.11.14 18:27
Jen se nedejte

@Tereza S. důležité je, že se to líbí Vám a Vašemu příteli, i když já Vám dnes nedávám žádné ramínko-prostě jsem na Vás zvykla jinak.
Máte pravdu, začíná se to tady třídit na elity a odpad.
A proto to zelené dám a basta - z trucu a jako protiváhu těm červeným, které leckdo dává jen ze závisti.

 
tartaletka
265 příspěvků 10.11.14 18:44

Ja jsem z toho takova rozpacita, obleceni se mi libi, ale nesedite mi k nemu vy, umela bych si v tom predstavit Klaru nebo Sasu, zralejsi zeny. Mne se s vasim detskym oblicejem libi vic vase predesle hravejsi outfity.

Příspěvek upraven 10.11.14 v 18:44

 
Ascari
315 příspěvků 10.11.14 18:55

Bohužel, nelíbí. Jak už bylo napsáno výše, takové asexuální, paníučitelkovské, staropanenské. A to se mi moc líbíte na té profilové fotce, z těch očí a úsměvu se jednomu podlamují kolena… //edit překlep

Příspěvek upraven 10.11.14 v 18:55

 
sosha  10.11.14 19:21

Není to špatné, ale ne pro Vás. Jste v tom zbytečně utopená a vůbec nezáříte jako obvykle (a tak jako z profilovky). Jste mladá pěkná dívenka a toto z Vás dělá smutnou staropanenskou učitelnicu. A přitom by stačilo málo - rozpustit vlasy, rozepnout knoflíček (přesně jak psaly uživatelky přede mnou). Ale jako inspiraci to beru, proč ne.

 
fleur2904
28 příspěvků 10.11.14 19:54

Páči sa mi, aké je to jemné a romantické (hlavne tá sukňa - strih a aj vzor, hneď by som ju brala)

/a vôbec nevyzeráte ani utopená a ani ako pani učiteľka/ :-)

 
Dony Rafin
343 příspěvků 10.11.14 20:01

Neuražte se, prosím, ale tohle je opravdu velmi asexuální, nelichotivé a vůbec to k vám nejde, včetně účesu. Přitom ve vaší galerii máme spoustu outfitů, kde se mi velmi líbíte a moc vám to sluší a i proto nechápu jak jste si tohle mohla vzít na sebe. Původně jsem nechtěl psát nic, protože jsem nerad příliš negativní, ale dlouho se mi nestalo, že by se mi nelíbilo na daném outfitu vůbec nic.

 
Tereza S.
584 příspěvků 10.11.14 20:14

No to víte, vzala jsem si to, protože jsem se v tom cítila žensky a krásně. Chápu, že na někoho to může působit asexuálně, upjatě, pro mě (a zjevně ani pro spoustu lidí, kteří mě ten den potkali) to takové naživo nebylo.

 
Magpy
92 příspěvků 10.11.14 20:16

Mě se to líbí. Působíš v tom hezky jemně, letně. Není to sice sexy, jak tu bylo podotýkáno, ale to asi ani nebylo v prvotním plánu a nevím proč by to mělo být vždy nutné (zvlášť když je přítel spokojený), takže proč ne.

 
žlutá růže  10.11.14 20:39

@Mishule_obecna A už jste se naučil(-a) i písmenka jako I, N, S, P, I, R, A, C, E? Asi ne, ale třeba to časem doženete a nebudete se tu dál ztrapňovat! :)

 
tartaletka
265 příspěvků 10.11.14 20:47

.

 
stricc  10.11.14 21:18

Ježíšmarjá a nechcete teda napsat Marušce, aby vysvětlila, jak je možné, že se jí tenhle pěkný obleček líbí, když se půlka pekla shodla na tom, že se nikomu líbit nemá?
Admini si z nějakého důvodu usmysleli, že se bude galerie dělit na dva chlívečky. Kdo fotku postuje, nemůže to ovlivnit, jak již bylo řečeno asi tak sto padesát třikrát

 
žlutá růže  10.11.14 21:33

Proboha, vždyť tady teď mluvíme úplně o něčem jiným!
Někdo přišel s tím, že se TAHLE rubrika NEJMENUJE inspirace, a když jsem ve dvou příspěvcích uvedla, že se tak JMENUJE, tak akorát dostávám červený. Jak u blbejch. A ovečky dál dávají červený, místo aby se podívaly a zapojily vlastní rozum…
@tartaletka tedy vyfotila stránku a červeně zakroužkovala slovo INSPIRACE, aby bylo jasný, že tohle JE rubrika inspirace.
O tom, co má bejt v inspiraci, nebo ne, se asi neshodneme. Já už napsala nahoře, že bych to sem nedala, ale to je tak všechno…

 
tartaletka
265 příspěvků 10.11.14 23:31

Tak tak, ja neupozornuju, ze to neni inspirace, ale chtela jsem ukazat, kde hledat to zarazeni do inspirace, kdyz se tu o tom stale vedou dohady.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 11.11.14 10:04

Zařazení je jedna věc, náze RUBRIKY, o kterou se žlutá růže pořád háda, je věc druhá.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 11.11.14 10:15

Nad tím Vaším červeným kolečkem je totiž velký název rubriky GALERIE. A navíc nechápu, proč žlutá růže tak podrážděně reaguje už od začátku. Ať je to zařazeno v RUBRICE GALERIE nebo zařazeno v této rubrice jako INSPIRACE, každý má právo na jiný názor, někomu se to líbit může a někomu ne. Vyžadovat stejný názor od všech na cokoliv je trapné.

 
Magpy
92 příspěvků 11.11.14 17:11

To už je slovíčkaření… Stačí se podívat na hlavní stránku.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 11.11.14 10:02

Jo, číst umím. Je tam Galerie. Možná by to chtělo nové brýle a nohy v teple, takhle vám praskne žilka a bude po vás, když se budete tak vztekat :-D

 
žlutá růže  11.11.14 10:30

Tak mně je jasný, že budete dál prskat a že ta špatná budu já. Já tu od začátku tvrdím, že tahle rubrika se jmenuje inspirace, ale holt když jsem to já, tak se červený jen sypou. Jde jen o tuhle kravinu - o slovo Inspirace v názvu. Ale napsat - Sorry, já se spletla, to ne, to byste si radši nechala useknout ruku, že jo?
Já vám samozřejmě neberu váš názor, na kterej máte svatý právo!!
Jeden o voze, druhej o koze. To je pak těžký se domluvit.

 
Amun
888 příspěvků 10.11.14 21:29

Je to jiné. A jemné a něžné, nechápu, co tu polovina lidí tak má :D Tereza jako jedna z mála nemá fotky aranžované ve všemožných pózách uprostřed chůze atd, holt tak nezáří ten efekt… Zajímalo by mě, jaké by bylo hodnocení, kdyby se zrcadlovkou nechala nafotit na ranči se zamyšleným pohledem upřeným na jasné slunce :D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 10.11.14 23:10

Barevné ladění je pěkné, ale kombinaci nabrané sukně s volnou halenkou, prosím ne! Buď těsný top nebo úzký spodek. Jo, a retro to připomíná, ono se to shora/zespodu nabrané nosívalo, ne? Mně to připomíná převázaný snop… Omlouvám se, vy v tom vypadáte ještě dobře, ale fakt to na mě tak působí.

 
Beruska13
137 příspěvků 11.11.14 09:15

Napřed jsem nevěděla, ale…vlastně je to pěkné:-)

 
květinkam
15 příspěvků 11.11.14 12:20

Líbí se mi knoflíky na halence a prstýnek, náramky už bych tam nedávala. Barvy outfitu krásně ladí s Vaší barvou vlasů. Zelené

 
Dragon fly
400 příspěvků 11.11.14 12:30

@Tereza S. Překvapuje mě, že to uvádíte jako „svůj styl“, protože je to opravdu hodně odlišné od všech ostatních věcí, které jste sem dávala. Mně to připadá hodně retro a nelíbí se mi to, přemýšlím proč. Jako retro mi to přijde, protože mám pocit, že takhle jsem chodila na rande před cca 20 lety sama. Přemýšlím tedy, proč se mi to tak nelíbí. Řekla bych, že mi to připadá staromódní a usedlé, je to pro mne „stará móda“, která ale není dost stará na to, aby se mi líbila. Líbí se mi 70. léta, skoro nikdy se mi ale nelíbí 80. léta a toto bych tipla na devadesátky. Všimli jste si, jak většinou lidé hodnotí módu devadesátých let jako strašnou, nebo se mi to jen zdá? Třeba to bude za pár let velký hit :). Nejsem módní znalec, tak možná už to tak je, legíny a široké midi sukně byly v devadesátých letech velmi populární. Jeden čas se nosily masově rozevláté květované letní sukně v midi délce s širokým černým gumovým páskem (ten nemůžu ani vidět) a koženou bundou.

Edit: Ten pásek občas taky na někom vidím, strašně se mi nelíbí, přitom jsem ho taky nosila a myslím, že mi slušel.

Příspěvek upraven 11.11.14 v 12:35

 
corrigan
2631 příspěvků 11.11.14 12:38

Mně to přijde jak takový horší sedmdesátky, znouzectnost. Celkem strašidelný zvlášť když víme, že se vám to většinou povede.

 
ip.kkk
94 příspěvků 11.11.14 13:40

Ta sukně vám akorát dělá velké boky a břicho. Možná by to chtělo něčím rozsvítit, oživit, je to takové smutné. :)

 
Tereza S.
584 příspěvků 11.11.14 20:35

Upřímně mi v reálu nepřišlo, že by mi sukně dělala břicho (viz fotka), i když chápu, že to tak třeba z úvodní fotky může působit (i tak mi ale přijdou narážky třeba na těhotenství přehnané). Jinak co je špatného na tom, že mám „velké boky“? Ty zvýrazňuji schválně. :D

 
Dragon fly
400 příspěvků 12.11.14 15:13

Na širokých bocích nic špatného není, naopak. Máte krásnou postavu.

 
CallMeFrankie
213 příspěvků 11.11.14 14:28

Hm, ja som bola stále toho názoru, že vy si nevyberáte, či pôjdete do inšpirácie alebo nie, že tam zaradzujú admini, čiže nechápem všeobecný útok na slečnu za to, že to nie je inšpiratívne.
Ja som dala zelené, veľmi sa mi v tom páčite, je to také jemné a ja mám na vás slabosť, váš štýl sa mi páči, hoci je veľmi odlišný od môjho.

 
Zuzodlak
2 příspěvky 11.11.14 15:26

Taky bych zvolila tělové spodní prádlo - to znamená i tílko… Ale jinak se mi to moc líbí. I když Vás to dělá dost starší, než jste. Kdyby sukně byla nad kolena, tak je to o něčem jiném:-)

 
terator
5 příspěvků 11.11.14 17:09

Oblečení samo o sobě se mi líbí ale připadá mi že nelichotí Vaší postavě proto nechámm bez ramínka. Sukně by se mi líbila i o kousek kratší tak ke kolenům

 
Tereza S.
584 příspěvků 11.11.14 21:23

Děkuji za komentáře. :)

 
Setare
1885 příspěvků 11.11.14 21:33

Zarazeni outfitu komentovat nebudu, za to uzivatele opravdu nemuzou..jinak halenka se mi stylove vubec nehodi k sukni, ostatne ani boty ne, prijdou mi prilis robustni.
Nejvic se mi libi, kdyz je sukne z tuzsi latky a trochu „trci“…tahle mi prijde moc splyvava, ale v pohybu to bude vypadat jinak, to uznavam.

Ja mam midi sukne rada, ale chce to vypilovat styl noseni, libi se mi to takhle nejak.

Příspěvek upraven 11.11.14 v 21:35

 
kocurM
595 příspěvků 19.11.14 10:38
Ano, to je špica.

Potřebuje to méně splývavý materiál, jinak je z toho místo siluety paní učitelka. Malý rozdíl v materiálu, ale velký ve výsledku. Tyto moderní midi se mi moc líbí, ty klasické ne.

 
Dru
463 příspěvků 11.11.14 21:37

Jezismarja zase kecy o tom, jak vam to dela velky to ci ono, to uz jsme tu dlouho nemeli.

Anypoop, za mne samozrejme zelene… a moc se mi libi ty knoflicky :)

 
ming_xing
1099 příspěvků 11.11.14 21:55

Takove.. babkovske. :( dela to hlavne delka sukne - kdyby byla kratsi (ne nutne mini), ziskal by cely outfit smrnc

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 12.11.14 08:45

Myslím, že tomuhle outfitu poněkud uškodily ty fotky. Ve skutečnosti to určitě vypadalo lépe (zkouším si odmyslet tu zahradu a představit si vás třeba v kavárně). Sama píšete, že barvy vypadají mdle (na třetí fotce dokonce vidím tu košili modrou). Zde jsou uživatelky zvyklé na téměř „profi“ fotky s vyladěnými barvami a s modelskovskými pózami, a samozřejmě v hodnocení se tato prezentace pak více či méně odrazí, ať si to přiznáme nebo ne.

Mně se váš outfit docela líbí a nepochybně vám sluší. Je pravda, že je trochu takový staromódní, ale na druhou stranu je hezky ženský a takový příjemně „obyčejný“ (na rande je to myslím super, právě proto, že se to nesnaží být „sexy“). Vůbec vás nedělá starou, jak tu někdo píše. Líbí se mi náušnice a nenápadné (nebo snad žádné?) líčení. Jen mě zaráží vaše označení „elegantní outfit“. Pod tím bych si představila něco jiného, tento bych spíš nazvala romantický. Inspirací by rozhodně být měl, zvlášť pro dívky, které by si k této halence místo takovéto sukně raději vzaly slimkové džíny (nejlépe s dírami).

 
misial
1394 příspěvků 12.11.14 09:09

Hezké. Škoda té neustálé kritiky za údajnou asexuálnost…

 
rézinka007
103 příspěvků 12.11.14 11:12

Tak osmdesátky už zase frčí???

 
Holkazpodkroví
276 příspěvků 12.11.14 11:46

@UzZase Ano, houšť prostitutek! :) to bude ono.

 
Lovisa
85 příspěvků 12.11.14 13:50

Úžasné! Krásné retro oblečky a moc vám sednou!

 
Lacrimosa
159 příspěvků 15.11.14 12:48

Svěží. Já jsem /bohužel/ také zatížená na tento typ sukní :) Delší, skládaná, do pasu, přepásat páskem…Neřeším a nosím :D

 
stricc  15.11.14 13:08

@Lacrimosa proč bohužel? Delší sukně se vracejí do módy, takže kánon se brzo přizpůsobí a napřesrok už to tady čouhající kolena budou schytávat hlava nehlava, jak jsou sto let za opicema, jak je to neestetické, neženské a dobré leda pro nezralé žabce :-)

 
Lacrimosa
159 příspěvků 15.11.14 13:38

@stricc Nějaká slabost po přečtení zdejší nálože :) Ale zase si říkám, že někdo ten protipól minisukním dělat musí :D

 
stricc  15.11.14 14:27

@Lacrimosa Já abych pravdu řekla, tak ty negativní ohlasy tady vůbec nechápu. V jiných případech to pochopit dokážu, mně se třeba něco líbí, ale rozumím tomu, proč jiným ne. Tady ale fakt nevím, vidím pěknou romanticky oblečenou holku a pod tím si přečtu kecy jako asexuální (cože?), usedlé (kde?), tuctové (fakt? tak proč to haló?), zlato nieee (proč?), tak prostě nechápu, nechápu a nechápu.
Ale ono se to zas otočí, jednou přece ta divná současná móda skončit musí a nebude třeba cítit se jak rebel nebo se provinile plížit stínem, když se někdo rozhodne obléknout se prostě hezky.

 
kocurM
595 příspěvků 19.11.14 11:00

@andiedvorakova Ona je Romantika a pak uťápnutá romantika. Tohle je bohužel spíš to druhé, i když uznávám, že část asi zkazila fotka (proč sem dávat něco tak nepovedeného?) a že naživo a rozlétané to mohlo působit přece jen jinak.

 
stricc  20.11.14 21:45

@Ivicca jak dlouho to ještě hodláte rozmazávat? Prostě když vidím, že se forma mého vyjádření někoho dotkla, mám dvě možnosti: omluvit se a příště si dávat větší pozor na pusu, tedy na klávesnici, nebo celou věčnost toho druhého přesvědčovat, že nemá právo cítit se dotčený, protože blábláblá. Je to podobná situace, jako když do někoho nechtě vrazíte, můžete říct pardon nebo donekonečna vykládat, že kdyby tam nestál, tak byste do něj samozřejmě nevrazila. Druhá možnost vám zjevně připadá lepší, ale nebylo by přesto lepší nechat to už konečně plavat?

 
Ivicca
11 příspěvků 20.11.14 21:58

Teraz sa mi akoze fakt nechce pustat sa do spekulacii o vasom priklade, no dalo by sa. Aj by sa dalo porozpravat o netikete, alebo skor vobec o ucelu prispevkov tu, lebo ma fakt zaujima, preco taka hysteria zrovna okolo tohto jednoho prispevku, ked podla mna ine boli aj horsie, alebo co teda ludia ocakavaju atd. Dalo by sa. Ludia reaguju, reagujem aj ja. Ked mi polozite novu otazku, odpovedam. Ak vas to nebavi, jednoducho nereagujte.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity