Roberta Rimbaud 18.11.14 00:00

Saty z hodvabu, velmi prijemne na nosenie. Najviac ma ale zaujala sukna, kedze cez nu ide este dalsia. Zaujimavy tvar. Fotila Zoe Michelle

  • Saty: 1950´s, vintage

  • Opasok: Beyond Retro

  • Kabelka: 1950´s, vintage

  • Sponka: vintage

  • Rukavice: 1950´s, vintage, La Rosa San Francisco

  • Lodicky: 1980´s, vintage

 Váš příspěvek
 
Modigliani
781 příspěvků 18.11.14 01:25

Ako porcelanova babika. Pekne.

 
stricc  18.11.14 02:04

Jo, přesně. Moje babička má takovou porcelánovou figurku nějaké tanečnice, původně byla asi bílá, ale jak už je strašně stará, tak chytla přesně takovýhle odstín.

 
Robena
1257 příspěvků 18.11.14 01:35

@Modigliani Uz je pozdni noc a ja cetla babicka. Cas jit spat. Saty jsou moc hezke.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 18.11.14 06:14

Nějak nemůžu pobrat Vaše obočí, ale jinak je to moc pěkné.

 
Helenuše
258 příspěvků 18.11.14 07:46

Přesně. Ale jakmile si fotku zvětšíte a chcete se podívat i na dolní část, obočí „zmizí“ nad horním okrajem obrazovky a najednou je to moc pěkné pokoukání.
Ale kritiku čehokoliv na Robertě nemá smysl sem psát, ona si je naprosto jistá, že takhle je to dokonalé.

 
Kozuša
6 příspěvků 18.11.14 08:16

Jo, jo, pravdu máš. Minule jsem se slušně zeptala jestli jí nejsou velký boty a flák ho, červený.

 
Adeena
1206 příspěvků 18.11.14 11:03

Je rozdíl mezi „takhle je to dokonalé“ a „takhle se mi to líbí“. Roberta (aspoň co jsem si všimla) se hlásí k té druhé možnosti.

 
DRW
1240 příspěvků 18.11.14 08:10

Saty a doplnky vynikajici, hezky uces, ale tak jsem prochazela fotky z 50. let nejen moji maminky, ale i na webu a to Vase liceni, ach jo, no nic asi na tom hezkem outfitu musi byt neco lehce ujeteho.

 
Lovisa
85 příspěvků 18.11.14 08:21

Líčení slečny či paní Roberty mi přijde tentokrát povedené, je takové pěkně retro, hodí se k outfitu. Jen ta sponka - takhle by si ji žádná dáma z 50. let nepřipevnila, vypadá, jako když z vlasů padá. Ale předpokládám, že bylo myšleno jako parafráze.

 
kocurM
595 příspěvků 18.11.14 08:34
Tak ona je ta sponka

Určená dozadu, takhle se asi nosit nemá. Ale co, mně se to líbí.

 
Lovisa
85 příspěvků 18.11.14 08:18

Jako vždy to vypadá skvěle, i když jednotlivé kousky k sobě při bližším pohledu moc neladí. To je kouzlo osobnosti.

 
kocurM
595 příspěvků 18.11.14 08:44
Roberto,

Vážně by nešlo maličko zmírnit to líčení? Mně se třeba moc líbí vaše rtěnka, ale k té její výraznosti je zase už trochu moc to silné obočí. Navíc máte levé obočí trošku níž a to vašim fotkám leckdy dodává takový nechtěný paňácovský až klaunský výraz. To je myslím docela velká škoda. Opíráte toto silné líčení o nějakou realitu 20. - 30. let? Myslím si zcela laicky, že to nebylo považováno za příliš dámské. Ještě v 19. stol. se dokonce skutečné dámy nelíčily, pokud vím, bylo by to příliš ´komediantské´. Přijde mi, že se líčíte podle filmových fotek, ale ty byly silně přelíčené oproti realitě, vždyť pro černobílý film se herci dokonce líčili oranžově, aby byl dost kontrastní. Nic ve zlém, vaše modely se mi moc líbí, jen se trošičku snažím přispět náhledem zvnějšku, člověk sám se někdy vidí jinak. Vždyť i ta obdivovaná Dita se líčí výrazně, ale krásně a se svým mejkapem může z fleku na ulici, aniž by to bylo přehnaně teatrální. Takže to určitě jde, dodržet fazónu a zárověň se více přiblížit přirozenosti. A to je Dita původně blondýna, pokud vím!

Šaty: Tato krémová kombinace je jinak velmi sofistikovaná a i pro běžnou současnici nositelná, takže velké plus. Naživo musí být ty zašlé krémové šaty plus velká perleťová spona ještě zajímavější. Oceňuji i neobvyklý výběr hnědých bot, i když tam zase máte ta svá chlupatá pimprdlátka.

Příspěvek upraven 18.11.14 v 08:49

 
zuzulique
290 příspěvků 20.11.14 11:16

Súhlasím, súhlasím…Roberta vyzerá vždy skvele a potom mi padne pohľad na tú pusu…no nepáči sa mi to a nie je to pekné, aj keď to možno ona za pekné považuje…a naozaj by som si priala vidieť aspoň jeden jej príspevok s „normálnou pusou“ :-)

 
AnnyLunden
102 příspěvků 20.01.15 19:30

Moc nechápu, jaký by mělo smysl nosit dobové oblečení bez dobového líčení. A červená rtěnka k těmto letům patří. Možná si usedlé dámy pusu nelíčily, ale obecně to bylo považováno za módní hit. Tím spíše u mladých děvčat, která se samozřejmě chtěla líbit. A v naší současné době zcela rozumím tomu, že chce vypadat spíš jako herecká hvězda z oněch let, než jako prostá dívka z protektorátu, která si natírala nohy hnědou barvou, protože nesehnala punčochy…

 
corrigan
2631 příspěvků 18.11.14 09:18

Jste strašně vyšisovaná a jak jste tu takhle skoro každej den, tak už mě to asi ani nebaví. I když vám to sluší.

 
Barnaby
62 příspěvků 18.11.14 09:37

Taky mě to už nebaví. Asi je to můj problém, ale dřív jsem se na tuto rubriku těšila, byla jsem zvědavá, co najdu, ale teď je to pořád dokola. Asi nejsou lidi…

 
Lovisa
85 příspěvků 18.11.14 09:55

Tak to berte jako blog.

 
kocurM
595 příspěvků 19.11.14 08:18
Tak to je starý problém, že

A to je ještě otázka, za jak dlouho takovéhle komentáře otráví i Robertu.

 
ADAD
195 příspěvků 18.11.14 09:24

Když odhlédnu od makeupu, který mi bohužel opět evokuje klauna, tak vám to moc sluší. A teda zvlášť závidím to hedvábí, v tom bych nejraději chodila pořád. Nejsem si úplně jistá tím páskem, ten se mi zdá příliš moderní, ale celkově to působí příjemně.

 
Karin
3401 příspěvků 18.11.14 09:31

Mě osobně to výrazné líčení vůbec neruší, vnímám to jako neodmyslitelnou součást toho stylizovaného zevnějšku.

 
tartaletka
265 příspěvků 18.11.14 09:41

Tohle je prvni outfit, ktery mi na vas prijde nenuceny, prirozeny. Libi se mi to.

 
corrigan
2631 příspěvků 18.11.14 10:02

@Lovisa kdybysme chtěli prolézat blogy, tak bysme to dělaly. Tady právě blog není, o to by to mohlo být zajímavější.

 
KoraKora
2291 příspěvků 18.11.14 10:40

Tak samozřejmě pěkné. Ale…to obočí. Proč? Při celkovém pohledu ještě, ale v detailu to vážně bije do očí. Docela by mě zajímalo jak vypadáte v „civilu“. Ale tak se nám asi neukážete.

 
Beruska13
137 příspěvků 18.11.14 10:55

Jak to asi vypadá, když živě komunikujete, gestikulujete a máte nějakký výraz…?tohle je takové „neživé“, ale asi je to cíl. ale sluší Vám to, zelené

 
tartaletka
265 příspěvků 18.11.14 10:56

@KoraKora http://www. stajl. sk/2011/01/19­/roberta-the-rimbaud-outfity-si-vyberam-precizne/

 
KoraKora
2291 příspěvků 18.11.14 11:03

@tartaletka Díky. Upřímně, líbí se mi tam víc. Retro styl dost přidává roky.

 
Adeena
1206 příspěvků 18.11.14 11:07

Moc krásné. Dveře Vám hezky ladí k outfitu. :-)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 18.11.14 11:19

Vždycky vás chválím a pochválím vás znovu :) Moc krásné. A nevím, jestli máte o trochu jinou barvu vlasů, anebo je to jen fotografií, případně barvou pozadí, ale tady se mi vaše vlasy líbí zatím nejvíc :)

 
SagaN  18.11.14 12:05

Bez hlavy je to pekne :-) Jak uz bylo receno, opet desivy makeup… ktery se k te jemne latce, divcimu strihu a barve vubec nehodi.

Jste skutecne tak moc nespokojena se svymi prirozenymi rysy, ze je musite neustale tak nasilne premalovavat?

 
JarkaJ
285 příspěvků 18.11.14 14:56

Taky jsem se podívala na odkaz www.stajl.sk a článek o Robertě z roku 2011. Přirozená byla moc pěkná a typově zajímavá holka, i když některé outfity byly ještě nevyhraněné a trochu splácané. V roce 2011 jí bylo 19, tzn. že letos jí je pouze o 3-4 víc. Podle fotek vypadá věkový rozdíl zásadní. Neřekla bych, že retro styl (oblečení) sám o sobě přidává roky, zde to dělá spíš jen to líčení. Kdyby jen přidávalo roky, to by ještě při tom mládí tak nevadilo, pokud by ale zkrášlovalo.

 
Fejgele
33 příspěvků 18.11.14 15:28

Mne už to prostě nudí, a klidně mne ukamenujte. Já vím, že galerie není myšlena jako inspirace, ale prostě mi to přijde stále stejné zejména pro ten příšerný tvrdý make up jako z muzea voskových figurín. Začínají mi chybět ty každodenní nositelné modely z ulice…

 
Esmee
4376 příspěvků 18.11.14 17:56

@Fejgele Na běžně nositelné outfity z „ulice“ doporučuju chodit koukat hlavně do diskuse Co jsem měla dnes na sobě.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 18.11.14 17:36

@corrigan Ahoj, svoj web mam www.gownsbyroberta.com :)

 
papavera
146 příspěvků 18.11.14 17:58

Ja som zastancom upraveneho obocia, v tomto pripade sa mi dokonca paci aj to, ze je vo farbe vlasov. Ale ako tu niekto pisal, kazde je ine (neviem ci je to tvarom, sklonom alebo polohou) a vyzera to zvlastne. Viem, ze asymetria je na tvari normalna, ale tymto to este viac zdoraznujete. A spolu s maximalne ostrym ohranicenim nad nosom to vyzera naozaj trochu klaunsky.
Mozem sa inak spytat, to obocie si kazdy den upravujete alebo je to permanentny makep?
A ruz sa mi paci, je super.

 
vevero
30 příspěvků 18.11.14 20:58

Obočí mě prostě rozesmálo. Ale šaty jsou krásné. Jen doufám, že to co vidím, není ramínko podprsenky.

 
tartaletka
265 příspěvků 18.11.14 22:23

Vam nikdy nevykouklo raminko?! Nosit zamerne vycuhujici raminka je hrozne, ale kdyz se to stane bezdecne, tak to snad neni hrich, zvlast kdyz je podprsenka ladena s outfitem.

 
vevero
30 příspěvků 19.11.14 18:10

Šaty z této doby měly obvykle „úchytky“ (nevím, jak se to jmenuje), do kterých se ramínko připnulo, aby nemohlo vykouknout, takže v tomhle případě mě to opravdu zaujalo.

Příspěvek upraven 19.11.14 v 18:11

 
kolúch
445 příspěvků 18.11.14 21:16

Zase retro!! Sa tu zretrím o chvíľu, tomu predošlémi outfitu som dala zelené už len z nadšenia, že to nie je retro, ani som tak z neho nešla do kolien ako osviežujúco pôsobilo. Pekné šaty, všetko fajn, ale peklo ma úspešne lieči z náklonnosti k tomuto štýlu :P
A líčenie, máte zaujímavé oči, výrazne maľované pery a predsa človek musí pozerať na to obočie, ktoré pripomína tehličky a presne viem kam by som sa Vám dívala pri rozhovore a nevedela odtrhnúť zrak :D

 
žlutá růže  18.11.14 23:50

Moc se mi to líbí - hlavně to, že nemáte ty strašný „kosmický“ brejle!!

 
corrigan
2631 příspěvků 19.11.14 08:32

@Roberta Rimbaud jj dík, to jsem potřebovala vědět :-D

 
Cagot
88 příspěvků 19.11.14 08:51

Skvost.

 
ming_xing
1109 příspěvků 19.11.14 13:33

Ok, v satech uz Vas zname.. a ted jednu v kalhotach! ;)
saty nejsou spatne, ale moc se mi nepozdava, jak se krci pod prsy - mozna by to chtelo trochu zabrat a uhladit ten prechod. zkusila bych jine boty a jine rukavice (i barevne odlisne).

 
pilotDodo
718 příspěvků 19.11.14 17:57

Proč by se měla fotit v kalhotách? máte na ně fetiš? :D

 
stricc  19.11.14 19:30

Taky nechápu proč kalhoty. Bez kalhot se dá přece žít docela dobře

 
ip.kkk
94 příspěvků 19.11.14 13:55

Zajímalo by mě, jak vypadáte třeba doma :) neumím si to vůbec představit.

 
Fejgele
33 příspěvků 19.11.14 21:20
Já vím,kde se nachází outfity z ulice,

@Esmee jen jsem si dovolila vyjádřit svůj přízemní názor. Prostě z Roberty už neomdlím a Prokleté básníky na chvíli uložím do knihovny až dozadu - abych neměla noční můry.

 
cocoloco
188 příspěvků 20.11.14 11:09

Nezdá se vám všem, že kategorie Inspirace, ve které jsme, se stala fotopřehlídkou pár slečen a je to nuda, nuda, nuda? Kde je inspirace? Kde jsou fotky z ulic, náhodné, opravdu inspirativní? Proč je to tady stále dokola? Omlouvám se, už to nemohu vydržet. kde je to staré dobré Módní peklo? Kdo vybírá Inspiraci?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 20.11.14 11:21

Tak máte pravdu, taky mě ty výhonky různých blogů otravují, i když Roberta je aspoň originální. Ale co dělat? půjdete brousit s foťákem po ulicích? Znáte nějakého cz/sk Scotta Schumanna? A hůř: měl by na našich ulicích co fotit? Já ani nemám dojem, že někdy bylo nějaké staré dobré Peklo - popravdě mě tu z Inspirace nic moc neuchvátilo. Kdo byl nejlepší, byl aspoň semi-profík.

 
kolúch
445 příspěvků 20.11.14 12:14

Tak tie posledné určite milovník retra :D

 
cocoloco
188 příspěvků 21.11.14 11:09

Ano, určitě :). Ale jak jsem napsala, všeho moc škodí.

 
stricc  20.11.14 11:24

@cocoloco nezdá, mně se líbí zrovna tohle. Na lidi z ulice se můžu koukat na ulici

 
ming_xing
1109 příspěvků 20.11.14 13:40

@pilotDodo @stricc treba proste proto, ze by me zajimal nejaky retro outfit s kalhotami!
nevim, proc nekdo citi potrebu hned tak utocit.. sama nosim sukne a saty casto. slecnu tady vidame uz nejaky ten patek vicemene jen v 2 typech siluety (uzky hladky vrch a sukne ke kolenum - uzka nebo siroka), tak me napadlo, jak by asi vypadala v kalhotach. treba pro insipraci. tecka.

 
stricc  20.11.14 14:54

@ming_xing já neútočím, jen říkám, že jsou ženy, které kalhoty prostě nenosí. Nevím, jestli je to i případ Roberty, ale například já žádné nemám a za poslední léta jsem nepocítila vůbec žádný nedostatek.

 
BarcaAri
381 příspěvků 20.11.14 15:14

Mozna je to tim jak vyrazne obleceni prezentujete, ale zacina vas tu byt nejak moc… (aspon na me) a je to docela skoda.

V podstate se mi vzdy libite na prvni pohled a na dalsi uz vaham…

Mam s vami 3 problemy:

  • opravdu divne oboci (nevadi mi nestejnost obecne, ale takto zvyraznena uz ano)
  • prehnane rtenky (tvarove)
  • divne nesedici boty (prosla jsme vas blog a je to na vetsine).
 
kocurM
595 příspěvků 21.11.14 19:40
Ano, přidávám se.

Abychom si, Roberto, rozuměly, ten mejkap není špatnej. Jde jen o to ho poupravit, hlavně víc dodržovat přirozené linie. Podle starších fotek máte užší rty, než jak si je malujete a zdá se, že se právě toto snažíte poopravit. Ale moc, vždyť sama výrazná rtěnka rty zvětší (někdy se uvádí, že tmavá rtěnka zužuje, to ale není pravda, to už musí být hodně tmavá, ve skutečnosti takto namalované rty vždy vystoupí z obličeje). Takže nemalovat tak vysoké a kulaté srdíčko. No a pak to obočí. Vždyť by stačilo nedělat ten hranatý vnitřní konec, ale začít více přirozeně, jakoby do špičky.

Příspěvek upraven 21.11.14 v 19:41

 
JarkaJ
285 příspěvků 20.11.14 16:08

Jsem sice zastáncem retra, ale je pravda, že je tu Roberta stále podobně, v šatech a další inspiraci neshledávám. Nemusí mít hned kalhoty (také nenosím), ale zajímal by mě retro outfit třeba do chladného dne nebo do zimy - tedy se svetrem, sakem, kabátem, zimním kabátem a jiným typem bot, s taškou na denní nošení (do práce, do školy apod.) Pak by se inspirace Robertou posunula dál.
A škoda, že se Roberta nikde neusmívá. Její líčení a obočí pak zvýrazňuje stále stejný zamračený a dramatický pohled.

 
RenataRen
466 příspěvků 20.11.14 22:04

Není můj šalek kávy.

 
cocoloco
188 příspěvků 21.11.14 11:08

@stricc Já tady končím, bohužel. Nemohu stále dokola dívat na to, co se nosilo v 50. letech. Ano, sluší jí to, ale všeho moc škodí. A za poslední měsíc tu je stále, v podstatě to již není inspirativní.

 
kocurM
595 příspěvků 21.11.14 19:30
Jenže to není chyba Roberty

Je to chyba šťouravosti přispěvatelek diskusí, že každého po čase otráví. Na The Sartorialist se anglosasky ojká a ochká, ale zase mají na co se koukat. Tady se česky šťourá (ostatně Staropekelnice vždy nadchne článek k tomu přímo určený) a pak zase není nikdo, kdo by sem vlez. Je to prostě otázka priorit. Takže jo, skončete, je to vaše volba:-)

Mně Roberta přijde zajímavá, i když takový styl nenosím ani náhodou a vzhledem k propracovanosti svých modelů si toto nezaslouží. To fakt umí každý, mrknout na půl minuty a napsat, že ho to nebaví, zatímco druhý střádá svršky, promýšlí, leze kolem s fotografem a hledá světlo…

Příspěvek upraven 21.11.14 v 19:34

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.12.14 10:11

@cocoloco,
já taky patřím k lidem, které modní peklo z náklonosti k retro stylu 50tých let úspěšně léčí ( možná už i vyléčilo :-)). Ale na druhou stranu zrovna Roberta má z mého úhlu pohledu inspirativní kreace i pro milovníky současné mody. Není to pořád dokola jen vypasovaný vršek, nabraná sukně a milion spodniček lišící se pouze barvou šatů a nějakým tím detailem na živůtku. Roberta má i pouzdrové šaty (přiznám se moje slabost), peleríny, ale třeba i tyto šaty - bez spodniček bych je střihově klidně použila i pro sebe. Navíc Robertiny modely obsahují vždy nějaký zajímavý prvek na kterém celý model jak se říká „stojí a padá ", který se mně může líbit i nemusí, ale musím uznat, že originální to je. Zkrátka, když si odmyslím stylizaci make-upu a vlasů (nad ktré už se prostě povznáším), Roberta podle mě spíš předvádí zajimavý ženský styl než klasické retro, jak to vidíme u jiných uživatelek. A v každý její model není pouze hezký, ale má i ono pevěstné "něco navíc“. Proto mě osobně teda rozhodně nenudí a jsem ráda, že tu je.

Příspěvek upraven 07.12.14 v 10:16

 
Adeena
1206 příspěvků 21.11.14 11:22

Tak zas bych nepřeháněla, z posledních třiceti modelů je Robertiných 5 (v Inspiraci) a 2 v Galerii (taktéž ze 30). Jste-li otráveny jejím výskytem, můžete samy přispět a naředit její koncentraci. Jinak opravdu moc nechápu, nač si stěžujete. Může Roberta ovlivnit, kolik ostatních žen do galerie přispívá? Má snad kvůli tomu, že jich je podle Vás méně, přestat přispívat úplně?

 
Velma
77 příspěvků 21.11.14 12:31

Mně se akorát nelíbí chlupaté kuličky na botách:-) Jinak Vám to moc sluší. Šaty vypadají úžasně.

 
stricc  21.11.14 14:49

@cocoloco já jsem se koukla, jaké oblečky tu máte, abych věděla, jestli mě to má mrzet, ale žádné jsem nenašla. Tak nevím, no, asi je teda škoda, že tady končíte.
Asi by teda admini měli stanovit nějaké omezení. Že ať sem neleze nikdo mimo střední proud, protože by se mohlo stát, že bude v tom středním proudu trapně nápadný a návštěvnice to bude obtěžovat. To by jistě ušetřilo tu strašlivou námahu, vypětí a ztrátu drahocenného času, které musejí vyvinout, když kliknou na galerii a zjistí, že tam nevidí nic lahodícího zrovna jejich vkusu. Zkuste to navrhnout Marušce.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 21.11.14 16:30

@cocoloco Ano, ja nie som typ cloveka ktory by ovplyvnil masy ludi, aby sa obliekali podobne ako ja. Je mi jasne, ze moja zivotna filozofia nie je pre kazdeho. Moj zamer ale je, aby sa ludia obliekali podla seba a vedeli to predat a nebali sa prejavit. Rada by som videla viac ludi, ktori sem prispevaju a neboja sa. Mam tu mozno teraz viac fotiek (napriklad tato bola fotene pred pol rokom), chcela by som sa ich ale ´zbavit´ a uz len posielat sucasne fotky. Na druhej strane by mi ich ale bolo luto neposlat, takze este budem chvilku posielat fotky ktore neboli fotene dnes. Na take fotky mam urceny instagram, kde velakrat uvejernujem fotky fotene mobilom, moj zivot, pracu, skolu, kapelu atd. :)

 
JarkaJ
285 příspěvků 21.11.14 18:11

@Roberta Rimbaud Myšlenku jste vystihla, myslím, dobře. Podívala jsem se na Vaše fotky na FB, tam se mi líbí ta poslední v červených teplejších šatech, až na ty kožešinové bambule na lodičkách a hodně zatrhané punčochy - i takové detaily to kazí. Kritizované současné líčení je opravdu trochu hrubší než třeba v září 2013, tam máte velmi pěkné portrétní fotografie. Jsem zvědavá na nějaké současné - třeba zimní outfity, jak jsem psala.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 22.11.14 06:46

@kocurM suhlasim s vami, lahsie sa komentuje ako kona ;)

 
blacken
2320 příspěvků 24.11.14 11:02

Fakt nemám ráda retro. Hlavně to retro, co je prezentované v CJMDNS, ale Vy se mi líbíte. Sice to pro mě pořád vypadá jako kostým, ale líbí se mi i jak máte udělanou pleť a oči. Prostě to máte do detailu. Ve srovnání s „civilem“ je to paráda.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 24.11.14 12:25

Mě přijdete jako pracovnice muzea, co se ráno šla obléct do depozitáře. Působíte dojmem, jako kdyby se na Vás šaty měly každou chvíli rozpadnout, jak jsou křehké a staré.
A ty odstávající rukavičky Vám moc dobrou službu taky neudělaly.

Vaše nepřirozené líčení a to zejména obočí nekomentuji, protože to už se tu propíralo tolikrát, že to nemá smysl.

Za mě červené z výše uvedených důvodů a taky proto, že je Vás v poslední době opravdu už moc.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 24.11.14 12:27

@stricc já se poslední dobou v kalhotách necítím vůbec dobře a taky svoje nákupy zaměřuji směrem k sukním.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity