Roberta Rimbaud 04.12.14 10:12

Fotene na konci Marca 2014, fotila Paulina Jasniak.

  • Rukavice: Dents

  • Balonak: Collectif

  • Topanky: Vintage, 1980´s

  • Set: Kabelka a klobuk: Vintage, 1940´s-vylepsila som maslami

 Váš příspěvek
 
ming_xing
1099 příspěvků 04.12.14 11:05

Roberta opet zasahuje :D na muj vkus pretygrovano. navic balonak vyhlizi jarne (coz by potvrzovala volba open-toe bot), tak proc ho kombinovat s kozesinou? rukav balonaku je jaksi nasilne vyhrnuty/shrnuty, kdyz uz vysoke rukavice, tak k necemu, co je jim prizpusobeno..

 
Lady_MM
227 příspěvků 04.12.14 11:23

Většinou se mi modely Roberty celkem líbí, ale tohle je teda miš maš. Červená, leopard na hlavě, v ruce, na tom černé mašle, dlouhé černé kožené rukavice, tip toe střevíčky s pompony… podivně disharmonické, zbytečně tvrdé kontrasty, nevyvážený vršek a spodek, možná to byl záměr, ale mně se to nelíbí.

 
corrigan
2631 příspěvků 04.12.14 11:44

Chtěla jsem napsat, že je to šílený, ale když to teda fotila Paulina Jasnak, tak to asi musím pochválit či co. :-D
Ne, je to šílený a je úplně jedno, kdo to fotil. ;-)
edit překlep

Příspěvek upraven 04.12.14 v 13:05

 
AliceBr
138 příspěvků 04.12.14 11:59

Vy máte svůj styl a já se vždy těším, co budete postovat příště. Líbíte se mi.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 04.12.14 13:23

A Roberta je tu zase, jaké překvapení…
Já tomuhle ultraretru za každou cenu nerozumím, tak to jako celek nebudu hodnotit…
Co si ale neodpustím:
To ohrnutí rukávů až nad lokty, aby uhly těm divným rukavicím, tedy musí být nepohodlné. Úplně mi to připomíná ten pocit, když si beru na triko s dlouhým rukávem mikinu a ten dlouhý rukáv se mi tam schmoustá.. to nesnáším.
Navíc nerozumím tomu, proč za každou cenu musíte mít rukavice, ale nevadí vám boty s otevřenou špičkou?

EDIT překlepy

Příspěvek upraven 04.12.14 v 15:48

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 13:31

Predem se omlouvam za hnidopisstvi, ale mne na tom vadi ty zmuchlane rukavy. Radsi bych je vyhrnula za pomoci rolovani nebo prekladani, takhle to vypada, ze neohnete ruku v lokti. Balonak je moc pekny.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 04.12.14 14:22

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:09

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 14:23

Take se divim a obdivuju pevne nervy prispivajicich

 
Magpy
92 příspěvků 04.12.14 14:52

Přesně tak. Navíc Roberta sem takhle často nepřispívá sama, jen si ji všichni pamatují, protože je jiná a pak žehrají na retro. U jiných lidí to nikdy nevadilo. (Pokud pominu kapitolku s falešnou WonderlandHaru). Kdyby sem zároveň přibývalo víc jiných fotek, nikdo si toho nevšimne. A proč sem nepřibývají? :D :D
A že sem napíše, kdo to fotil? No, možná to bude pro některé novinka, ale někteří lidé chtějí být uvedeni jako autoři svých výtvorů. Nechápu, proč to komu překáží - to je jen hledání kravin ke kritice.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.12.14 10:37

A i kdyby sem svoje fotky dávala tak často ona sama a ne admini, tak co? Proč ne? Já osobně se snažím pochopit každou kritiku, nad každou se snažím zamyslet jestli v ní není náhodou trochu pravdy, ale co považuju za komentáře mimo mísu jsou výkřiky typu " Jste tu často a je Vás moc". A Vadí mi to i u modelů, které se mně osobně třeba vůbec nelíbi. Pokud přece nechci, daný model nemusím nijak studovat, ani komentovat, ani přispívat do diskuze, ani tak ztrácet svůj drahocenný čas…

 
Magpy
92 příspěvků 04.12.14 14:53

Ten kabát je překrásný, ten bych brala :) I ty rukavice.

 
Lištička666  04.12.14 15:12

Rukavice by se hodily ke kabátu s 3/4 rukávem nebo pelerine. Nehodí se mi k nim ani boty s otevřenou špičkou. Kabát sám o sobě je krásný, ale s jinými doplňky. Jinými slovy brala bych vše až na kabelku a tu věc na hlavě. To je kýč jak vysity.

Příspěvek upraven 04.12.14 v 15:13

 
bosorkáňa
215 příspěvků 04.12.14 15:58

@LeChatttNoir
Pokud je pro Vás problém, že někdo vyjádřil svůj názor, pošlete adminovi návrh, aby zakázal diskuse pod jednotlivými outfity. Do té doby je to jen mínění proti mínění.
Existuje tolik různých směrů, já různorodost vítám. Pokud je tu ale co dva dny široká sukně, střevíčky a rukavičky na tisíc variací společně s umělým obočím, jásat rozhodně nebudu.

Navíc si myslím, že nás znechutitele v jejím případě snadno vyváží obdivovatelé, těch je dle diskusí taky plno. Takže zas taková bitá chudinka tu Roberta rozhodně není.

Příspěvek upraven 04.12.14 v 15:59

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 16:09

Takze byste byla radsi, kdyby tu nebylo nic? Protoze posledni tydny sem krom Roberty opravdu moc lidi neprispiva.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 04.12.14 16:13

@Eden_Prime Já jsem viděla i jiné outfity, například od Roberty dost odlišnou Kaninchenherz. To je taky častá přispěvatelka, ovšem pokaždé tak hrozně jiná, že ji někdy ani nepoznám.
A to, že sem nikdo nepřispívá je podle Vás důsledek toho, že si někdo dovolí říct, že je tu Roberty příliš?
A co vlastně Vy byste ráda? Abychom všichni obdivovali všechny, aby se sem lidi nebáli vkládat své fotky?

Příspěvek upraven 04.12.14 v 16:30

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 16:22

Ano, myslim, ze kritika Roberty muze vest k tomu, ze se pripadny kandidat na prispivani rozhodne, ze sem radsi nic neda, aby nebyl kritizovan za neco, za co nemuze.
Ja bych si prala, aby se tu k prispivajicim lidi chovali slusne. To znamena aby je nekritizovali za neco, za co nemohou. Roberta nemuze za to, ze sem prispiva malo lidi ani za to, v jakem poradi admini publikuji fotky. Adresujte kritiku tohoto typu adminum, ne uzivatelum.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.12.14 07:16

A vy si myslíte, že Kaninchenherz nepřispívá, protože ji ta ošklivá Roberta nepustí? Že když omezíte Robertu, bude tu najednou hafo skvělých outfitů?

 
bosorkáňa
215 příspěvků 04.12.14 16:30

@Eden_Prime Dobrá tedy, Robertě se tímto omlouvám za to, že kritizuji častost jejích outfitů.
Nicméně trvám stále na tom, že to pro mne není různorodé, jejímu retro stylu nerozumím a ani v budoucnu mne to nejspíš nebude bavit, ani kdyby byla proložena dvaceti jinými uživateli - viz mé připomínky výše.

 
Jirkátor
1514 příspěvků 05.12.14 06:02

Také nerozumím stylu některých zdejších přispěvatelek (Kaninchenherz, Dru,…), a tak se k nim prostě nevyjadřuji a nehodnotím je, neboť to nejsem schopen dělat objektivně. Ale že tu má někdo fotky „moc často“ nebude nejspíš způsobeno jeho přehnanou aktivitou, ale spíše nízkou aktivitou ostatních uživatelů. A upřímně řečeno, nedivím se jim - když už někteří najdou odvahu sem něco postnout a pak si pod tím přečtou jedovaté a nevěcně kritické komentáře.
Abych nebyl OT: baloňák je opravdu parádní, ale ty rukávy vyhrnuté až nahoru jen proto, aby bylo možné si vzít dlouhé rukavice, se mi moc nelíbí.
@roberta: Nenechte se odradit a posílejte dál. jsou tu i tací, kterým nevadí, že jste tu relativně často.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.12.14 07:20

No přesně, vzal jste mi to z klávesnice. Proč se vůbec někdo vyjadřuje k outfitu, jehož styl mu je cizí? To má stejnou kritickou hodnotu jako: já nemám ráda zelenou. Taky mi nesedí některé přispěvatelky, ale míjím je, nač psát: „Děsné, váš styl mi nesedí!“?

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 16:36

@bosorkáňa retro taky neni muj styl a nikdy bych se tak neoblikla, ani prave retro, ani soucasne modely inspirovane v tech historickych. Ale jaky ma smysl to Roberte psat? Ze zrovna mne nebo vam tenhle styl nic nerika. Jelikoz mi ten styl nic nerika a o podobne obleceni se nezajimam, nemuzu k tomu Roberte ani nic smysluplneho poradit, nic. Zkritizovala jsem ji, ze ma namuchlane rukavy na loktech. Nekdo jiny zase psal, ze mu taska nebo cepice pripadaji lacine. To jsou rady k veci. To, ze zrovna my dve tomu stylu nerozumime neni k veci, to jsou zbytecne informace.

Edit Ale je super, ze jste se omluvila, toho si cenim, to malokdo dokaze.

Příspěvek upraven 04.12.14 v 16:37

 
bosorkáňa
215 příspěvků 04.12.14 16:44

@Eden_Prime
A k tomu nemám co víc říct. Upřednostňujete přesné vyjadřování, dobrá beru na vědomí.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 16:51

@bosorkáňa ted nevim jak to presne myslite, ale ano, urcite mi zalezi na formulaci, i kdyz se zameruju hlavne na to, co se dotycny snazil rict. I kritika se da podat tak, aby se ten kritizovany necitil blbe. Samozrejme je mozne, ze i to je zamer kritika, aby se ten kritizovany citil blbe, ale pridala jste i nejake rady, tak myslim, ze to snad neni zrovna vas pripad ;-)

 
bosorkáňa
215 příspěvků 04.12.14 16:56

@Eden_Prime Rozhodně to není můj záměr, nechci, aby se Roberta (ani kdokoliv další) cítila blbě, jen jsem asi příliš rozhořčena a promítlo se to do mého stylu.

 
SagaN  04.12.14 17:27

Je vidět, že se nic nezměnilo - a leopard vypadal lacině i v padesátých letech.
Barva baloňáku k těm zrzavým vlasům moc nejde (a nositelka vypadá ještě víc umrle než jindy), i když jeho střih je pěkný…

A pokud někdo neustále uvádí autora fotek, měly by aspoň za něco stát. Takhle to dokáže nafotit každý amatér. Zejména ten stín na kabátě se vyvedl, to je u fotky oblečení skutečně výhra :-)

 
stricc  04.12.14 17:42

Napojení rukávu a rukavice je trochu podivné, ale jinak se mi to líbí, dokonce se mi to moc líbí. Ten leopard mi vůbec nepřipadá „laciný“, kabát je krásný, oceňuju, že sukně nekouká, a tyhle střevíčky vám dělají hezké nohy.

 
stricc  04.12.14 17:46

@Eden_Prime To jsem ráda, že je nás víc, kdo sem chodí plýtvat luštěninami.
Už si ale nedělám moc iluzí, že by většina pochopila, že vynadat vyfocenému za pouhý fakt, že tu je, je platné jak nikdo doma.

 
JarkaJ
285 příspěvků 04.12.14 17:51

@SagaN A jo, ten stín :-). To jsou fakt klasické fotografické chyby, není se čím chlubit, jestli fotila Zoe nebo Paulina. Minule zas s přepálením, že nebyla vidět ruka. Ale abych diskutovala k věci - baloňák nádhera, rukavice taky, ale ne k vyhrnutým rukávům a zde ne černé. Ponechala bych jen lodičky a vzala k tomu hnědou kabelku a krátké hnědé rukavičky. A dost. Našitými mašličkami jste tygří doplňky moc nevylepšila, méně je více.

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 04.12.14 17:54

@stricc a mne to zrovna dneska neprislo jako plytvani lusteninami a bosorkana nakonec zareagovala pekne a Roberte se omluvila, to je fajn. Jinak s vami samozrejme souhlasim a rada tu ctu vase komentare, umite to vzdycky trefne podat.

 
stricc  04.12.14 17:57

@Eden_Prime ano, to je dobře. Akorát je to za poslední týden potřetí (vždycky někdo jiný)

 
vendulael
2147 příspěvků 04.12.14 18:07

Také se mi nelíbí ty vyhrnuté rukávy + rukavice (jednotlivé kousky jsou moc hezké, ale ne takto dohromady). Jinak se mi to celkem líbí, možná bych někde ubrala leoparda, jeden leopardí akcent by stačil.
PS: Hlavně se nenechte odradit kritikou, že je vás tu moc a že jste příliš retro. Já osobně bych vás docela ráda potkala někde na ulici, asi bych se neudržela a jednoduše bych na vás zírala. Sama sice na retro moc nejsem, ale na jiných se mi docela líbí. A hlavně se mi líbí, když je někdo „jiný“ než ostatní a nesplývá s davem. A vy určitě nesplýváte.

 
razorblade_reloaded  04.12.14 21:00

Je to super! na slecny s osklivymi psy nedejte:)

 
žlutá růže  04.12.14 23:12

Líbí se mi to.
Souhlasím s tím, že ty vyhrnutý rukávy vypadají podivně. A mašličky bych sundala.

To je zase útoků na vás. Musím se smát.
Třeba tohle:
@bosorkáňa „Navíc nerozumím tomu, proč za každou cenu musíte mít rukavice, ale nevadí vám boty s otevřenou špičkou?“ Takže rukavice jenom do mrazu a boty s otevřenou špičkou jen v létě? Co je to za logiku? To jste vymyslela sama???

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.12.14 07:27

Ony asi nevědí, že v 50tých se rukavice nosily i k letním šatům. Jinak s vámi souhlasím, že vyhrnuté rukávy se mi taky nelíbí, připomíná mi to módu vyhrnutých rukávů u saka někdy v osmdesátkách (klip Korn zpívající Ein, zwei, drei, Karel nese asi čaj - nad tím jsem nedávno řvala, jak to bylo nepřirozené, ale prý to tehdy bylo cool)
Jinak je ovšem Roberta Glamour Girl jak vyšitá. A to nesnáším leoparda!

 
tartaletka
265 příspěvků 04.12.14 23:37

Roberty je možná mnoho, protože je hodně specifická, ale mně osobně tu nijak nevadí. Je to oživení a kdo tomuto stylu nepřišel na chuť, tak jednoduše nemusí rozklikávat. Dle mého Roberta na módní blog 100% patří!

Co se týče outfitu, tak mě ten leopard nenadchnul, ale moc se mi líbí baloňák.

A musím se tedy zastat názoru, že rukavice a boty k sobě nejdou. Na mě ten vršek působí tak do chladného jara a boty do teplého počasí. Vzhledem k tomu, že za Robertou ještě nejsou ani rozpučené stromy, tak moc teplému počasí nevěřím, tudíž mi i ty boty nesedí a přijdou mi spíš jen póza pro fotografii.

 
Dru
463 příspěvků 05.12.14 01:23

Libi, zelene, leopard super. Akorat ty rukavice se mi takhle taky moc nelibi, asi bych normalne ohrnula rukavy kabatu tak do ctvrtky/pulky predlokti, a misto tezkopadnych rukavic dala takove ty normalni delky (k zapesti), cerne krajkove, a mozna k tomu nejaky naramek/hodinky.

 
KoraKora
2256 příspěvků 05.12.14 06:24

Já hlavně nerozumím tomu, proč stále uvádíte, kdo fotil. Fotky jsou ve většině případů špatné.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.12.14 07:13

Protože to je normální a nutné, zveřejňujete-li fotky profíka. Že jsou fotky špatné - pokud jsou, já nevím, ten stín je asi chyba, ne? - to je problém fotografky, ne Roberty.

 
Grete
797 příspěvků 05.12.14 23:57

Anebo proto, že je hezké poděkovat někomu, kdo mi věnuje čas a spolutváří můj obraz. Předpokládám, že to Roberta dělá i na svém blogu a prostě to přenesla i sem. To, že to někoho nezajímá, přece není důvod, proč to nedělat.

 
simchi
184 příspěvků 05.12.14 08:24

Ty černé rukavice - v kombinaci s těmi vyhrnutými rukávy - to je krapet brutální.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 05.12.14 08:27

@razorblade_re­loaded :) budu od Vás ošklivého psa pozdravovat…

 
bosorkáňa
215 příspěvků 05.12.14 08:29

@žlutá růže Ano, to jsem vymyslela sama. Kožešiny, rukavice v kombinaci s botami, ve kterých zmrznu, by mne zarazily i v té době, kdy se to nosilo…
Co je to za argument, nosilo se to tehdy tak a tak a proto je to celé správně?
Kdysi se nosily i napudrované paruky či korzet, co vás po čase ochromil… a to je důvod, proč by to mělo být logické a nutně s tím v dnešní době musím souhlasit?

Příspěvek upraven 05.12.14 v 08:49

 
curious_lady
56 příspěvků 06.12.14 19:19

Ano, pokud se chcete prezentovat, jako vintage, což Roberta u některých svých outfitů ráda uvádí, že kousky takové jsou, tak je dobré dodržet styl oněch zmíněných let se vším všudy, takže tady bohužel neplatí, že pokrok nezastavíš ;) no a pokud by se někdo chtěl stylizovat do stylu baroka, hold by musel chodit v nepohodlném pevném korzetu, děj se, co děj ;)

 
benyka
4222 příspěvků 05.12.14 09:25

Mně se hrubě nelíbí ta barevná kombinace. Připadá mi hrozně těžkopádná. Bouchlo mě to na první pohled do očí tak, že ostatní už nejsem schopna posoudit.

 
Adeena
1204 příspěvků 05.12.14 10:13

Leopard mi nevadí, jen bych sundala mašle (nemám je ráda, což je, uznávám, můj osobní problém). I rukávy by se mi líbily více neohrnuté.
Jinak někdo je unaven Vaším častým výskytem, mě zase unavuje neustálé poukazování na Váš častý výskyt. Jste už na malé fotce velice snadno rozpoznatelná, není nic snazšího než Váš obrázek nerozkliknout, nemá-li někdo Váš styl rád.

 
žlutá růže  05.12.14 11:14

Ježiš, lidi, proč vám tak vadí, že slečna uvádí jméno fotografa??? Že vám kvůli takový kravině stojí zato vůbec ťukat do klávesnice.

 
KoraKora
2256 příspěvků 05.12.14 13:20

@Go-lightly O autorských právech u fotografů mě netřeba poučovat. Chtěla jsem tím říct, že tohle vyfotí každý mobilním telefon.

 
KoraKora
2256 příspěvků 05.12.14 13:21

@žlutá růže Však ano, máte pravdu. Už to neřeším. :-)

 
Markymar
94 příspěvků 05.12.14 22:14

Krásný baloňák, jen leopard pouze na hlavě by mi stačil. Sluší! ;)

 
Friday_evening
39 příspěvků 06.12.14 15:56

Roberto,
zajimalo by me, v cem chodite treba behat nebo cvicit? :) nebo spat? Jestli se drzite sveho stylu vzdy nebo na sebe hodite pri takovych prilezitostech i neco z dnesni doby :).
Zajima me to od prvni chvile, co jsem zde vase prispevky uvidela :).

 
stricc  06.12.14 20:12

@Friday_evening Na spaní vám i já z fleku vymyslím tolik romantických kreací, že by i Adina Mandlová zbledla závistí, to nic není. A teda netuším, jestli Roberta chodí běhat v teplákách nebo stylových šortkách, ale kdybyste se zeptala například mě, budu na vás koukat jak z jara s tím, že nechápu, o čem to vlastně mluvíte.
Taky se tu někdo ptal jakési městsky elegantně oblečené slečny, v čem vlastně chodí venčit psa. Jako kdyby každý musel mít psa (nebo chodit běhat)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.12.14 22:46

Přesně. A vůbec, copak tu soudíme něčí životní styl? Budeme ohrnovat nos, že třeba SLL pomáhala dědovi při zabíjačce v montérkách?(POUHÝ PŘÍKLAD!!!) Mají přispěvatelky povinnost chodit důsledně v outfitech, které postují, nebo se také někdy smějí svléct do naha a vykoupat? Sakra, kritizujte k věci: nepadnoucí kusy, neslušivou barvu, špatnou kombinaci!

Příspěvek upraven 06.12.14 v 22:47

 
tartaletka
265 příspěvků 06.12.14 23:27

Podle mě to zveličujete, @Friday_evening to myslím nemyslela nijak zle, spíš zvídavě. Nevidím na tom nic špatného, vlastně mi ten dotaz přijde i zajímavý. Jasně, zeptat se třeba SLL, v čem chodí spát, by bylo při nejmenším divné, ale u Roberty to myslím jde pochopit. Také by mě zajímalo, jak moc svůj styl dodržuje, zda je celý její život „retro“ nebo zda si dopřává normálně moderní doby a třeba chodí ven i v normálním oblečení.

Měla jsem na střední spolužačku, co se také oblékala do podobného stylu jako Roberta (přesná léta už si nevybavím) a ta to brala hodně vážně, dokonce si pamatuju, že se učila psát nějakým písmem té doby (co bylo zač už mi bohužel také splývá). Bylo docela legrační, když vytáhla uprostřed hodiny lahvičku s inkoustem a namáčecí pero, ale ona si to vyloženě užívala.

 
Friday_evening
39 příspěvků 07.12.14 02:46

Dekuju! Ja to opravdu vubec nemyslela zle a uplne se koukam, kolik lidi zaclo Robertu az agresivne branit. Pritom ja ji nechtela shodit, naopak se mi libi, ja se obleka :). Prave proto me zajimalo, jestli to bere hodne vazne nebo ne:). A behani byl priklad, mela jsem na mysli prilezitosti, na ktere bude nejspis problem sehnat retro obleceni ;).
Nechapu, co tady lidi dovedou vydedukovat z obycejneho dotazu :).
PS: to muselo byt jedinecne, mit ve tride nekoho takoveho :)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 07.12.14 01:28

@Friday_evening Rada odpoviem :) Zbieram rozne nigthies, nocne kosielky a zupany, takze v tom spim a aj sa v tom pohybujem doma. Rozmyslam, ze by som to niekedy aj odfotila, mam peknu zbierku. Na doma este nosim aj rozne saty a kimona z kolekcie Concsious od HM (v ktorych by som ale von nesla). Tento semester som chodila aj na tanec-zumbu, takze mala som taku svojsku baletkovsku uniformu, nieco podobne som videla aj na Audrey Hepburn vo Funny Face, cize cierne jednoduche tricko s cipkou, cierne leginy s cipkovanym lemom, cierne balerinky a vypnute vlasy aj s ozdobou) Moja spolubyvajuca mi povedala, ze ona by v tom sla do skoly, ja zase ze leginy su pre mna iba na tanec. Ale to bolo iba docasne, ziadnemu sa nevenujem. Drzim sa svojho stylu stale, ale uz som tu bola kritizovana, ze preco mam nabytok inspirovany Ludvikom, ale neobliekam sa dobovo v style Ludvika. Pravda je taka, ze ja mam niektore oblubene veci, ci uz v tom nabytku co zbieram, satoch ktore nosim a hudbe ktoru tvorim a kazda je z ineho obdobia. Vzdy si vyberiem to, co sa mi paci. :) Edit: pripajam foto

Příspěvek upraven 07.12.14 v 01:34

 
Friday_evening
39 příspěvků 07.12.14 02:50

Dekuju moc :) vypadate krasne :))

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 09.12.14 06:47

Viackrat tu padol nazor, ze stale vyzeram rovnako a uz nedokazem nicim prekvapit ani zaujat. To je ale moj zamer, vyzerat stale rovnako a drzat sa svojho stylu. Mne sa to paci iba takto, takze David Bowie zo mna nebude. Kazdodenna rutina, ktora ma bavi. Na kazdom outfitovom prevedeni je nieco zaujimave, isty detail, ale nie kazdy ma pre to oko a nadsenie. Milujem wiggle saty, saty s viac alebo menej plnsimi suknami, vysoke opatky, rukavicky, kabelky,… Pacia sa mi iba rovnake materialy, cipka, zamat, sifon, tafeta, koza… Teda stale to iste dookola. Separatne veci ako bluzky a sukne nenosim, lebo ziadne nemam. Vzdy siaham iba po satach, lahsie sa to kombinuje. Nohavice ziadne nemam, iba jazdecke. Na pintereste uz ale nejaku dobu poskulujem po nejakom jumpsuite inspirovanym 30-tych rokmi (teraz nieco podobne mali v kolekcii aj Gucci), tak mozno si nieco podobne niekedy zaobstaram, ale som velmi nizka, neviem ci by mi to pristalo a vazne ja a nohavice nejdu k sebe. Takze planujem posielat fotografie aj nadalej, snazim sa nejake nedokonalosti vylepsit, je uz iba na Vas ci budete komentovat k veci, alebo vam bude prekazat, ze som tu kazdy den (povedane obrazne). Prajem pekny den Pekelnice a Pekelnici :)

Edit: Preklepy

Příspěvek upraven 09.12.14 v 06:48

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 10.12.14 10:25

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:09

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity