Roberta Rimbaud 08.12.14 10:33

Fotene na zaciatku oktobra 2014, kedy sme mali krasne slnecne dni. Cervena farba je moja najoblubenejsia. Dlho som nad nou vahala kvoli vlasom. Milujem Lanu Del Rey, ta spomina cervene saty vo svojich songoch casto takze som nakoniec skusila. Fotila ma Veronika Havlikova (meno uvadzam zo slusnosti, ja sa sama nefotim, mala som v minulosti mensie nedorozumenie, ked som uverenila fotografie bez mena) pri jednom domceku pred skolou. Rada nosim aj taketo ´baletkovske ucesy´, i ked svoj page boy uces milujem. Mam aj nausnice a prsten, ale som alergicka na vsetky kovy (cize bizuteria mi v satniku kvoli ekzemom chyba), iba maloktore mi bohuzial sadnu. Na sebe mam opat stockings (vzadu maju cerveny pasik), hole nohy nemam. Tieto saty patria medzi moje najoblubenejsie v mojom satniku :) Viac foto na www.gownsbyroberta.com

  • Saty: 1950´s, Beyond Retro

  • Lodicky: Charlotte Rousse

  • Nausnice: 1950´s, www.etsy.com

  • Vlasova ozdoba: Sama som si vyrobila

  • Prsten: 1950´s, Downtown antiques, jedno starozitnictvo v Mississippi


Reklama

 Váš příspěvek
 
viera666
964 příspěvků 08.12.14 10:47
prvy krat

Vas vidim odfotenu detailne. A mate velmi divny make-up, tvar a farbu obocia aj kostrbate linky. Take peklicko.
Saty a topanky fajn, pekne tvarovane a farba vam sedi. Za outfit (co sa tu teda aj ma hodnotit :-D ) zelene.

 
benyka
5029 příspěvků 08.12.14 10:56

Šaty jsou nádherné, jenom bych nenechala ty šňůrky přesahovat pod okraj sukně. Kombinace červené s rezavými vlasy mi nevadí, ale nemám pochopení pro takto tvrdé, řekla bych až divadelní, líčení (v jakékoli době).

 
Magpy
92 příspěvků 08.12.14 11:07

Vypadáte nádherně, ta kombinace rezavé s červenou je dokonalá + ten účes vám moc sluší - líbí s mi mnohem víc než ten obvyklý. :) obočí z dálky vypadá červené - myslela jsem si to při pohledu na první fotku a vypadá to jako zajímavý záměr :D šaty bych brala všema deseti! Super.

 
stricc  08.12.14 11:10

Nádherné šaty. Tentokrát se i mně zdá líčení trochu moc divadelní. Jako by se očekávalo, že se na vás budou lidi dívat nejmíň z deseti metrů. Ty šaty by asi chtěly něco trochu jemnějšího.

 
JarkaJ
293 příspěvků 08.12.14 11:12

Podobný dojem - outfit se mi líbí, šaty i lodičky jsou krásné (moc se mi nelíbí červená vázačka v rezatých vlasech, ale nevadí), ale stále se mi hodně nelíbí Vaše líčení a manikúra. Upřímně řečeno, kdybych Vás neznala z MP a nevěděla, že jste „taká svojská“, nevím, co bych si pomyslela, kdybych Vás naživo potkala. (Ale teď nemyslím nic vulgárního, prostě byste mi připadala hodně divná, vrtalo by mi to v hlavě, proč se tak líčíte a rozhodně bych Vaši vizáž pozitivně nevnímala.) Za outfit zelené.

 
ještěřička
2454 příspěvků 9 inzerátů 08.12.14 11:15

Ano, ten make-up je velmi nepřirozený, působí to jako divadelní maska. Šaty jsou pěkné.
Edit:Přečetla jsem si předchozí komentáře a vidím, že je nás víc, co máme stejný nebo podobný názor.

Příspěvek upraven 08.12.14 v 11:16

 
kayav  08.12.14 11:38

Roberto, já dokážu ocenit váš styl i zapálení pro retro/vintage módu, ale co je moc, to je příliš. Pominu-li oblečení, kdy mi celá v červeném připadáte jako Červená Karkulka, tak se také musím vyjádřit k tomu make-upu. Ty linky jsou opravdu ošklivé. Nemyslím to nijak zle, ale doporučila bych vám přihlásit se na nějaký makeup kurz, existují i kurzy přímo zaměřené na určitou etapu líčení (např. 50´s), určitě by vám to prospělo, když už se tomu tolik věnujete. Míň je někdy fakt víc (nevěřím, že tohle říkám zrovna já).

edit: a nejsou to jenom linky, i rty máte trochu přezažené a o obočí jistě víte :-)

Příspěvek upraven 08.12.14 v 11:40

 
corrigan
2631 příspěvků 08.12.14 11:51

Tohle je poprvý, co - podle mého pohledu - aspoň trochu nepřipomínáte transvestitu. Jste jemnější. Nemáte toho na sobě naplácaného tolik a je to o dost lepší než cokoli z dřívějších ukázek. Červená vám skutečně moc sluší. Líčení je oukej z dálky, souhlas se @stricc . Zblízka je to celkem too much. Ale i tak se mi líbíte.

 
JarkaJ
293 příspěvků 08.12.14 12:57

Chtěla bych navázat na @kayav - Roberto, vím, že jste o správnosti líčení a retro looku přesvědčená, ale přesto se zkuste podívat na www.turnyra.blogspot.cz, celý věnovaný retru podle období - oblečení, účesy, líčení. Nevím, zda s tímto blogem mají ostatní uživatelky MP nějakou zkušenost, ale mně se líbí.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 08.12.14 13:39

Lodičky jsou překrásné, šaty jsou taktéž pěkné, co je ovšem peklo pekelné je to líčení a moc se mi nelíbí ani účes. Umíte mít vlasy mnohem lépe upravené.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 08.12.14 13:50

Šaty jako vždy krása, účes Vám podle mě sedí (Nemáte ani vysoké čelo, ani kouty a navíc jste mladá, tak si ho můžete dovolit.). Make-upem i barvou vlasů si nesmírně škodíte, ale to víte už i z jiných komentářů a i z těch mých předcházejících :-).

 
MP Vladenka
1301 příspěvků 08.12.14 15:01

Jak se mi normálně líbíte, tak ten makeup je na fotce opravdu velmi špatný - obočí neznamená "udělám si podle pravítka rovnou čáru, tlustou u kořene nosu, kterou u konce nadočnicového oblouku ohnu dolů. Působí to opravdu hororově. Barva vlasů by měla s barvou obočí korespondovat. Oči by asi nebyly špatné - ale možná úhlem focení - vypadají křivě. S křiklavou rtěnkou to není dobrá kombinace. Šaty, boty i šperky jsou krásné, ale s tím makeupem a ne úplně vhodným odstínem barvy vlasů to je opravdu přespříliš.

 
Adeena
1238 příspěvků 08.12.14 16:28

Vaše outfity se mi velice líbí, jsem na retro zatížená. Líbí se mi i tento. Ale stejně jako ostatní se i já přimlouvám, abyste trošku zjemnila líčení. Myslím, že by Vám to velmi prospělo a své modely byste tak dotáhla k dokonalosti.

 
SagaN  08.12.14 16:46

Šaty jsou celkem pěkné a ani nepůsobí tak retro - mohla by je nosit určitě i „civilnější“ majitelka (kéž by byla tmavovlasá).
Jinak celkově je to rudé peklo a o makeupu je snad lepší pomlčet.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 08.12.14 17:03

@JarkaJ Dakujem za Vas nazor, ale zatial ste prvy clovek, ktoremu sa moja manikura nepaci. Mam ju na kazdej fotografii, ale je pravda ze doteraz nebola priblizena, takze nebola velmi vidno. Je to taka moja signatura (dovolim si povedat, ze ozdoba, lebo dostavam za nu stale komplimenty a davam si na nej velmi zalezat). Vola sa half-moon a nosila sa v 30-tych rokoch. Neni to klasiky cervena manikura, ten perletovo-strieborny mesiacok tomu dodava smrnc. Berem Vas nazor, iba som napisala svoj a budem pokracovat v noseni. :)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 08.12.14 17:14

Dakujem Vam pekne za nazory, pozorne citam. Pokial ide o moje linky, ano priznavam, na pravom oku, z nasho pohladu na lavom mi to trosku uslo. Trochu som privrela oko a bolo to vidno. Pokial ide o obocie, odvtedy, ako som si prefarbila vlasy z prirodzenej farby, chcela som ho mat rovnakej farby ako vlasy. V roznych kozmetickych salonoch mi ho vsak odmietli nafarbit na rovnaku farbu. Chcela som to tak, aby som si ho potom uz mohla iba minimalne ´domalovavat´. Za chvilu letim na Slovensko, tak skusim tam. Ako som uz predtym pisala, vlasy nemam ohnivo cervene ako kedysi mala Vivienne Westwood (predtym nez si oholila vlasy), ale pouzivam odtiene mango a auburn, co su podla mna velmi prirodzene farby. Plne pery sa mi pacia, nie su kriklave a pouzivam iba matny odtien Ruby Woo od Mac. Pokial ide o make-up kurzy, raz som jeden skusila a dopadlo to nie dobre, takze zatial nemam dobre skusenosti. Este mi nikto nevytkol to moje znamienko na tvari, to mam profesionalne vytetovane. Nosim iba manikuru zvanu ´halfmoon´, ktora sa nosila v 30-tych rokov. Vzdy ju mam spravenu z kombinacie cervenej a perletovo-striebornej, par-krat som uz skusila bordovu so zlatou. Ja mam vyrazne licenie rada, dolezite je v com sa ja citim prijemne :)

Edit:preklepy

Příspěvek upraven 08.12.14 v 17:14

 
Go-lightly
3428 příspěvků 08.12.14 17:17

Kouzelně svůdné!

 
vendulael
2281 příspěvků 08.12.14 17:42

Ty šaty jsou krásné a sluší vám, jen se mi na nich nelíbí, že ta tkanice visí až pod šaty. Šaty jsou výrazné samy o sobě víc než dost, proto by se mi více líbilo, kdyby boty byly v nějakém nude odstínu (tělové) a kdyby i líčení bylo umírněnější.

 
JarkaJ
293 příspěvků 08.12.14 18:27

@Roberta Rimbaud Děkuji (děkujeme) za Vaše vysvětlení. Copak manikúra, to je detail a já na tento styl moc nejsem (matné červené ano), to je spíš můj problém. Ale k celkovému pojetí líčení - kromě zdejších „pekelnic“ Vás nikdy nikdo z Vašeho blízkého okolí nekritizoval nebo taktně nevyslovil výhrady? Jinak přeji šťastnou cestu na Slovensko a dejte sem, prosím, nějakou fotku třeba Vašeho skutečného cestovního outfitu nebo ze Slovenska.

 
žlutá růže  08.12.14 19:16

Dala jsem vám první červený, a to za ten strašný make-up. Nikdy se mi nezdál tak hrozný (i když už na něj ostatní dřív upozorňovali), ale teď jsem si prohlídla váš blog a na některých fotkách jste zmalovaná jak klaun z cirkusu. Chtělo by to znát míru. Šaty se mi sice docela líbí, ale make-up a účes dokážou celkový dojem zkazit, když se nepovedou.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 08.12.14 19:31

Já nevím, asi jsem jediný člověk, kterému ten makeup nevadí :D otázkou zůstává, co bych na to řekla, kdybych ho viděla v reálu.

je přehnaný, je divadelní…ale má něco do sebe (pro mě). sama bych tak nechodila, ale stejně myslím, že by mi v reálu přišel spíš zajímavý než strašný.

což ale neznamená, že by se mi roberta víc nelíbila s méně makeupem. ony padesátkové ženy nosily výrazný makeup, ale ne zas až tak. nosily užší obočí, méně stínů, trochu užší linky. takž se pak snesly i velké rudé rty a světlý makeup.

barva obočí mi nevadí vůbec, ale způsob nanesení, který vypadá jako namalování fixkou, není úplně ono. kdyby aspoň obočí bylo přirozenější (více čárkované, méně přesně ohraničené), celý obličej by působil jemněji.

 
AnoNe
871 příspěvků 08.12.14 20:02

Šaty a účes pěkný, ale ten make-up je doslova hrůzostrašný.

 
ještěřička
2454 příspěvků 9 inzerátů 08.12.14 21:44

@AnoNe Přesně. Podle mě to nejvíc kazí obočí, protože je šíleně nepřirozené, jakoby bylo nakreslené.

 
papavera
146 příspěvků 7 inzerátů 08.12.14 21:58

OT: Mozem sa inak spytat, cim presne si to obocie farbis? V zahranici s tym asi problem nie je, ale na Slovensku mam problem zohnat hocijaky tien/ceruzku na obocie, ktora farbi aspon trochu do rysava, vsetko hnede :(

 
Markymar
94 příspěvků 08.12.14 22:03

Líbí, dokonce vidím i náznak úsměvu :)

 
Veroniq
279 příspěvků 08.12.14 23:03

Šaty se mi líbí. Z líčení taky zrovna nadšena nejsem - připadá mi zbytečně moc brutální. Ovšem ke zmiňovaným nehtům - poznáváte? ;)

 
Dragon fly
400 příspěvků 09.12.14 15:35

Podle mě jste moc hezká a ty šaty Vám ohromně sluší. K tomu make-upu - připadá mi, že Vaši krásu zakrývá. Když srovnáte make-up Dity, který sem Veroniq vložila a Váš make-up, tak jsou vidět dva rodzíly (kostrbatou linku nepočítám, to se může stát každému):

1. U Dity jemnější obočí přirozenějšího tvaru, byť je také velmi dobře vidět, že to obočí je domalované.
2. Barvy. Ditin make-up je stejně výrazný jako váš, její rtěnka je také sytá červená, jen o trošku tmavší odstín. Ale všechny ty barvy jsou v harmonii, vypadá jako Sněhurka, ta rudá rtěnka jí moc sluší, stejně tak černé linky, velmi tmavé obočí, vše ladí s její pletí a vlasy. Může si takový kontrast dovolit.

Naproti tomu u Vás má člověk pocit, že ty barvy mu vypálí oči. Barva vlasů není přirozená a je to vidět, ale nemuselo by to vadit, kdyby ostatní barvy byly přirozenější. Obočí by např. mohlo být o odstín víc do hněda než vlasy (ne tmavší, ale tlumenější) a jemnější, rtěnka tlumenější (možná lehčí konzistence nebo namíchaná s jinou barvou). Tmavě hnědé linky a řasy by možná taky udělaly své, na Vaší pleti by mohly působit jako černé, ale ne tak brutálně. Aby to pořád bylo drama, ale aby byla pastva pro oči dívat se na Vaši krásnou tvář.

Myslím, že k dramatu prostě potřebujete mnohem méně, než třeba Dita.

Příspěvek upraven 09.12.14 v 15:47

 
kayav  13.12.14 13:26

Zásadní rozdíl mezi líčením Dity a Roberty je v tom, že u Dity je pleť šťavnatá. Celý obličej je takový fresh, přestože makeupu je určitě hodně. U Roberty je bohužel maskovitost nejspíš způsobena přílišným zapudrováním a použitím hodně matných a pudrovitých produktů. Je to škoda.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 15.12.14 15:21

@kayav,

já vím, že tady na MP je to poměrně podcenovaná tématika, ale já Robertě věřím, že make-up který používá je kvalitní a nemusí ho nutně používat více, než třeba Dita. Jsem 100% přesvědčená o tom, že zakopaný pes je v tom, že sice ani Roberta, ani Dita ( a mimochodem ani Esmée) nejsou typ kontrastní zimy do kterého se make-upem všechny stylizují. Ale Dita (a Esmée) mají k tomuto typu od přírody mnohem blíže, než Roberta, proto jejich make-up nevypadá tak násilně, uměle a maskovitě, celkově vyznívá mnohem lépe a chápu, že se fanouškům se i líbí :-).
Toto jsou prostě karty, které nám rozdala příroda a krásná demonstrace toho, že posun k sousednímu typu nám docela lehce projde, ale pokud se nastylizujem do něčeho na opačném konci spektra dopadne to tak jako to vidíme u Roberty. Takže bych se jí vlastně zastala v tom, že techniku líčení má podle mě určitě skvěle zvládnutou, množství líčidel taky, jen její obličej prostě tento typ líčení neunese.

Příspěvek upraven 15.12.14 v 15:22

 
kayav  15.12.14 19:09

S tím uplně nesouhlasím, ale co, Roberta je evidentně se svým makeupem spokojená a nepředpokládám, že by na něm něco chtěla měnit.

 
kocurM
595 příspěvků 20.12.14 09:41
Tak Roberta je mladinká a

V té době bývá člověk zahlcen chybami všličíms, co považuje za chyby své vizáže a jak dostane legálně do rukou matlátka, snaží se je maskovat a korigovat. Alespoň já to tak dost cítím u té její křivky rtů, například. Později se s nimi většinou smíří, začne líčení vnímat ve větším celku a přizpůsobovat jej danostem. Doufám, že Roberta nad zdejšími výhradami zapřemýšlí, dost by to prospělo, protože jinak má stylizace velmi zajímavé. Myslím, že by jí slušelo trochu ztmavit aktuální barevnou škálu, aby byla podobnější té ztmavené fotce, co dala do diskuse a korigovat linku obočí hlavně nad kořenem nosu a horní křivku rtů. Byla by to hned jiná pohádka a nemusela by přitom nijak moc ustupovat z toho, co se jí líbí.

 
MaggieCassidy
127 příspěvků 08.12.14 23:30

Ty šaty jsou úžasné! K Vánocům dostanu podobné, sice jsou spíše ke krku, ale i tak jste mi dodala kuráž ohledně toho celočerveného stylingu - mám také červené vlasy. Jen přemýšlím, co s účesem - nejsem vůbec zvyklá nosit takhle vyčesané vlasy, ale předpokládám, že rozpuštěné si je nechat nemůžu - to už by moc splývalo a asi bych se v tom celá ztratila.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 08.12.14 23:55

@papavera Ahoj, make-up pouzivam iba Mac, v Bratislave otvorili jednu predajnu tak skus tam, ucrite Ti poradia :)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 09.12.14 06:52

@corrigan Dakujem za nazor, transvestit a cross-dresserov som uz videla stovky, ale ani jeden sa na mna nepodobal. Ale Amanda Lepore ma uzasnu garderobu, to je pravda :)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 09.12.14 07:03

@Jiná Realita dakujem za nazor :) Vo vseobecnosti som tu nikdy nepovedala ani nenapisala, ze vsetko co sa nosilo v 50-tych rokoch sa mi aj paci. Moda 50-tych rokov je moja inspiracia, ale nie iba to. Pokial ide o make-up, dramu a divadlo mam rada, uz som vyssie napisala, ze jedna linka mi ´vysla kostrbato. Uz ale dlhsiu dobu rozmyslam, ze ju budem nosit jemnejsiu, pery mam inspirovane Hedy Lamarr. Celkovo make-up je vyrazny, ale neberte to vsetci tak konzervativne. Ja som obklopena uplne inym prostredim (prosim teraz mi to neberte znova za zle, ze kritizujem moju vlast, iba konstatujem ), ze ja denne vidim rozne make-upy a ani zena s modrym ruzom a fialovymi sosovkami ma nesokuje. Aj Amy Winehouse nosila vyrazne linky. Kazdy to vidime inak. Velmi sa mi paci make-up v jednej Galianovej haute couture kolekcii pre Dior 2011 a som velmi velka fanusicka dam z The Advanced style blogu (teraz vysiel aj uzasny dokument). Takze len tolko, malicky dotaz odo mna :)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 10.12.14 20:53

@roberto,
Vy prostě pořád nechcete vidět, že důvodem kritiky ohledně make-upu není konzervativní prostředí, ale to, že to zkrátka není hezký (alespon teda v mém případě). Sama jste hodněkrát zminovala, že se takto oblékáte a líčíte proto, že Vám to připadá sexy a přitažlivé, takže nějak tak předpokládám, že sexy a přitažlivě působit chcete (Což ta dotyčná s modrou rtěnkou, kterou dáváte za příklad patrně nechtěla, protože modrá rtěnka může být všechno možné, jenom ne přitažlivá). Ale podle mě se už nevnímáte tak úplně objektivně. Oblečení je super, ale make-up patrně sexy není nejen u nás, ale ani v Americe a ani nikde jinde. Já osobně bych se na Vašem místě nejdřív lehce vyzuřila ( protože jo, ono to naštve, když člověk sklidí kritiku za něco, o čem je fakt přesvědčenej), ale pak bych se zamyslela, shromaždovala informace a něco z toho možná i vyvodila. Jinak co se šatů týče jsem Váš fanda a dokonce tam vždycky vidím ten Vámi zminovaný originální detail :-)

Příspěvek upraven 10.12.14 v 21:04

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 09.12.14 07:06

@Veroniq Ano, priznavam, nechty som najprv videla na Dite, az potom som si to vygooglila. :)

 
Jirkátor
1538 příspěvků 09.12.14 07:06

Šaty jsou parádní, boty a účes také.
Líčení ještě pobírám, ale to obočí…, to obočí…, proboha proč?!

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 09.12.14 07:19

@JarkaJ Nie, zatial sa kazdemu moj make-up pacil. Pokial ide o to cestovanie, pridem na par dni, ale vzdy cestujem stylovo aj ked lety su dlhe a namahave. Takze sa uz pomaly balim, mam napriklad jedny oblubene ´cestovatelske´ saty, od Diane Von Furstenberg. Maju trosku dlhsi dekolt, takze pod ne urcite pojde nightie, teraz mam jedno nove, ma vrchu ma dve vysite baletky, takze to pojde pekne dokopy. Rada to odfotim niekedy, su velmi pekne. Pripajam nejaky fotky zo Slovenska :)

Handlova September 2013, fotila kamaratka Lubica Martincova

DVT Saty na cestovanie (na fotke ale ine nightie)

http://instagram.com/p/uYJ2i9raMp/?…

Prievidza Jul 2014

http://instagram.com/p/qZzLu_raPr/?…

Ked som ale doma, velmi nefotim, radsej si uzivam chvile s rodinou. Moj styl sa ale nemeni, stale je to rovnake, je jedno kde sa nachadzam :)

Fotka na zaver, ked som bola mala. Uz vtedy to bolo jasne, co sa mi paci :)

http://instagram.com/p/e8CffeLaKz/?…

 
AliceBr
138 příspěvků 09.12.14 09:10

Ó toto se mi tak líbí! To je nádhera!

 
stricc  09.12.14 11:12

V těch černých šatech vypadáte úžasně

 
kocurM
595 příspěvků 13.12.14 09:14
¨Jo, takhle by to mohlo vypadat.

Ale všimněte se, že barvy už jsou v úplně jiné, o mnoho přirozenější škále odstínů. Proto je to elegantní.

 
BarcaAri
464 příspěvků 09.12.14 09:54

Sladenost a saty se mi libi. Nelibi se mi nejake detaily (snurka na prvni fotce) a pak fakt drobnost vylezajici nitky na druhe fotce. Make up divny jako vzdy, ale o tom vas evidentne ani sto lidi nepresvedci.

 
Lištička666  09.12.14 10:24

Šaty jsou nádherné, červené lodičky už jsou za mě moc. Ale proboha, přestante si má obličej malovat tu posmrtnou masku.

 
razorblade_reloaded  09.12.14 10:31

Vetsinou se mi libite, ale dneska jsem lehce zdesena z vaseho make-upu. nekdy je mene opravdu vice, predevsim u oboci a ocnich linek

 
ming_xing
1298 příspěvků 09.12.14 10:35

Saty jsou pekne, zenske. kombinace se shodnym odstinem lodicek muze byt trochu diskutabilni, osobne bych zvolila na doplnky zamerne trochu jiny ton, aby to nepusobilo tak cervenokarkul­kovsky.
make-up radeji nehodnotim.. chtelo by to nejaky kurs pod vedenim profika, protoze tohle cimsi pripomina neumele pokusy ani ne -nactiletych holcicek o liceni. ale vkus se tribi casem, to jeste dotahnete ;)

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 09.12.14 15:47

@stricc Dakujem velmi pekne, este som nasla par foto. Tie saty asi nikde nemam odfotene cele, ale aspon close-upy.

 
stricc  09.12.14 16:01

Sluší vám to moc

 
Adeena
1238 příspěvků 09.12.14 16:48

To je nádhera, moc Vám to sluší!

 
JarkaJ
293 příspěvků 11.12.14 09:58

@Roberta Rimbaud Tak mě Váš make-up taky nešokuje, jen se mi prostě hodně nelíbí a nejsem zde jediná. Taky nemůžete vědět, v jakém prostředí se která z nás pohybuje a s konzervativností to nemusí mít nic společného. (A v mnoha věcech ráda konzervativní zůstanu.)Jinak souhlas s @AnaKarenina .
Třeba Váš make-up v černých šatech i barva vlasů - to je úplně jiná káva.
Ona hranice mezi sexy a vulgárním dojmem (nebo chcete-li lacinou vyzývavostí) je někdy velice tenká.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 11.12.14 15:59

@JarkaJ dakujem za nazor, ale uz som to sem pisala vela krat a neviem ako to dokazat, farba mojich vlasov je stale rovnaka uz 3 roky. Asi je to svetlom, alebo fotografom, alebo neviem si vysvetlit cim uz, ze to vyzera ako iny odtien. Na tej fotke v cervenych satoch aj ciernych, je vsetko rovnake, aj make-up aj farba vlasov. Neviem preco to teda robi taky rozdiel.

 
viera666
964 příspěvků 11.12.14 16:07
vsak svetlo a filter, nie?

Tie fotky v ciernych satach su stmavene, tie druhe su na prirodzenom svetle vonku. Mrkla som vas blog. Vas posledny prispevok z vonku s detailom na tvar je na tom obdobne „klaunovsky“. Tam sa to neda skryt, na prirodzenom svetle bez uprav. http://gownsbyroberta.com/

Příspěvek upraven 11.12.14 v 16:08

 
bosorkáňa
215 příspěvků 11.12.14 16:31

Já jsem se taky na ten odkaz dívala a když to zkoumám z větší blízkosti, mám pocit, že svoje obočí máte moc pěkné, hezký přirozený tvar. Je hrozná škoda ho takhle prznit…

Příspěvek upraven 11.12.14 v 16:32

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 11.12.14 16:34

@bosorkáňa Mam ho ale velmi blondave. Pokusim sa najst kozmeticky salon, ktory by mi ho aspon trochu nafarbil na odtien vlasov a potom by som ho uz nemusela prekryvat. Aspon by som trosku usetrila cas pri make-upe, kedze to by uz bolo tym padom vybavene. Pacilo by sa mi to tak, ale doteraz sa mi nepodarilo take najst. Aj tam kde mi tetovali znamienko mi povedali ze mi to obocie nafarbia iba na cierno, takze som nesuhlasila.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 11.12.14 16:41

@Roberta Rimbaud Ale vždyť se denně líčíte a na poměry žen, co mám kolem sebe, se líčíte hodně, neříkejte mi, že je takový problém si pořídit odpovídající tužku nebo stíny a dodržet u toho přirozený tvar.

Já nechci být nepříjemná, jen je to fakt škoda. Jste hezká holka a obočí na líčení dělá hodně… Mě třeba tolik nevadí ta rtěnka, ale v kombinaci je toho prostě moc.

Příspěvek upraven 11.12.14 v 16:42

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 11.12.14 16:43

@bosorkáňa To nehovorim, robim iba to co mi poradili v MAC-u. Vybrali sme rovnaky odtien ako vlasy, nic viac.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 12.12.14 10:32

@Roberta Rimbaud ja mám pocit, že väčšina ľudí tu ale nehovorí o farbe obočia, ale o jeho tvare. ja napr. nechápem prečo si ho robíš pri koreni nosa také hranaté (to ti snáď v m. a.c. neporadili) a prečo si ho kreslíš také rovné? vyzeralo by krajšie (aj obočie aj tvár), keby malo trochu takú tú krivku dohora, ako sa to v tých 50-tych rokoch aj nosilo. druhá vec je, že tým, že ho máš tak výrazne spravené, veľmi upozorňuješ na to, že máš jedno obočie vyššie ako druhé - pritom bez toho by možno tý asymetria nebola taká dramatická - a preto ten makeup pôsobí možno až groteskne. inak dúfam, že som ťa neurazila, je to len môj názor. ale fakt by som bola rada, keby si napísala niečo viac k tomu tvaru obočia, lebo ten bol vytýkaný viac (aj pri iných fotkách) než jeho farba.

 
Lucelle
307 příspěvků 12.12.14 12:05

Přesně to jsem chtěla napsat… barvy a intenzita mi nevadí, ale to pravoúhlě zahraněné a nesmyslně dlouhé obočí a rty namalované jinde než jsou, to je ten kámen úrazu. Umět to s photoshopem, lákalo by mě si s Vaší tváří pohrát a to ty tvary upravit.

 
Roberta Rimbaud
174 příspěvků 12.12.14 16:17

@AuroraBorealis Napisem len tolko teda, ze niektorym sa pacim, niektorym nie. Aj obocie, aj cely make-up. Vcera som sa na instagrame pytala nazory na moj make-up, a nikto na oboci nic nevytkol, takze je to iba vec vkusu.

 
Shinach
24 příspěvků 30.12.14 13:38

Mě líčení jako takové nepříde nijak hrozné, ale tvar obočí na mě působí tak, jako byste se pořád mračila.

 
papavera
146 příspěvků 7 inzerátů 12.12.14 22:55

@Roberta Rimbaud viem viem, nevedela som sa toho dockat, ale ako naschval nemam teraz cas :( brusim si zuby uz

 
AnnyLunden
103 příspěvků 13.02.15 21:38

Připomínáte mi dobovou baletku. Rozkošné.

Polské šaty udělaly vévodkyni špičatá prsa

Vévodkyně Kate společně se svým manželem princem Williamem... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Zara žere těla

Autor: Admin Módnípeklo.cz

Dala jsem na nějaký čas kritice dovolenou, ovšem poslední návštěva... Celý článek


Reklama

Náhodné outfity