SakuKira 17.12.14 10:29

Protože jsem si všiml, že zdejší prostor přestává být přehlídkou toho konzervativního z Čech, rozhodl jsem se, že se se svým alternativnějším stylem taky přidám. Poslední dobou nosím hlavně černou a zaměřuju se na vrstvení materiálů a textur.

  • Šála a dlouhá vesta ze sekáče

  • Triko a boty z New Yorkeru

  • Džíny Denim CO

  • Brož z Reserved

  • Prsteny z C&A

 Váš příspěvek
 
curious_lady
56 příspěvků 17.12.14 10:52

Mě se to prostě líbí :) subkultura by měla mít svůj styl oblékání a myslím si, že vy jste vystihl ten svůj a navíc vám to perfektně sedlo :) ale abych jen nechválila :D :D z mého pohledu bych vyměnila šálu za nějakou hrubší pleteninu, vypadalo by to lépe :)

 
stricc  17.12.14 11:14

Vypadáte úžasně malebně, mohla bych si vás příležitostně vypůjčit jako vzor postavy do povídky? Zrovna bych jednoho magicky vyhlížejícího mladíčka potřebovala :-)

 
vendulael
2148 příspěvků 17.12.14 11:41

Můj první dojem- hele, Mrakomor. Ale musím uznat, že vypadáte správně ulítle, dala jsem vám zelené.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 17.12.14 12:33

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:09

 
Kaninchenherz
246 příspěvků 17.12.14 12:40

Strega boy - yesss :3 super perfektní!

 
ming_xing
1099 příspěvků 17.12.14 13:01

Konzervativni to jiste neni, ale ze by vam to dvakrat svedcilo..

 
Fyre
135 příspěvků 17.12.14 13:39

Takové post-apo :)a to já hodně můžu

 
Holkazpodkroví
276 příspěvků 18.12.14 11:20

Připomíná mi to Matrixové oděvy :) líbí.

 
Adeena
1204 příspěvků 17.12.14 14:09

Toto je mi sympatické.

 
Grete
797 příspěvků 17.12.14 16:43

Ohó, velké zelené! A ta manga ofinka!

 
Cornero
386 příspěvků 17.12.14 16:45

Jako jo na koukani to vypada efektne ale casto me napadaji pohnutky k tomu stylizovat se v beznym zivote do takovy podoby

 
Daristo
64 příspěvků 18.12.14 16:31

Souhlasim, na koncerty a tematicke akce jo, ale jinak je to spis nepouzitelne :-) Nastesti se z toho v 98% vyroste //no flame

 
Tereza S.
584 příspěvků 19.12.14 19:17

Tak alespoň že ta 2% zůstávají sama sebou a nesnaží se vmáčknout do nějaké více žádoucí škatulky. :)

Příspěvek upraven 19.12.14 v 23:04

 
Daristo
64 příspěvků 20.12.14 15:18

To neni o tom podvolit se spolecnosti ale opustit ten povrchni vzdor proti ni :-)

 
Tereza S.
584 příspěvků 20.12.14 16:45

Nevidím důvod, proč by mělo být nošení toho, co se dotyčnému líbí, povrchním vzdorem. To spíš zaujetí takového postoje plného předsudků mi přijde povrchní. Ne každý, kdo nosí nebo dělá něco, co je odlišné od zbytku společnosti, to dělá se záměrem se vymezit.

Příspěvek upraven 20.12.14 v 16:47

 
Daristo
64 příspěvků 20.12.14 19:05

Nebudu to zde rozebírat, nechtěl jsem se hádat. Tak jako tak se mi kombinace oblečení nelíbí, dokážu ocenit odlišnost, ale tohle vypadá jako vytahané po bráchovi, prostě se mi to nelíbí :-) Mimochodem, zkuste si přečíst něco o sociální a vývojové psychologii, společně s gothic subkulturou.

 
Tereza S.
584 příspěvků 20.12.14 19:30

O subkulturách (včetně gothic) alespoň něco málo vím, vzhledem k tomu, že jsem k tomuto tématu načítala mraky literatury v rámci studia na VŠ. A taky vám z pohledu mladého člověka, který má do mnoha subkultur náhled, můžu říct, že většina téhle „odborné literatury“ je psaná akademiky, kteří zaujímají vůči subkulturám pouze pohled zvenčí, neorientují se a píšou dost často úplné nesmysly. Nesouhlasím s jakýmkoli zobecňováním, většina „odborníků“ se nedokázala zbavit předsudků a dezinformací a podle toho taky vypadaly jejich závěry. A psychologické studie spojené se subkulturami mi taky přijdou velmi často zcestné.

Nehledě na to, že Kira není gothic.

 
Daristo
64 příspěvků 20.12.14 19:48

Připadá mi, že věříte tomu co se vám libí ale současně vám chybí jakýkoliv nadhled. Že nesouhlasíte s odborníky, výzkumy a tak podobně je vaše věc. Já mám také své zkušenosti a když se vrátíme k původní myšlence, tak je bez diskuze, že je takovýhle kostým totálně neuplatintelný ve společnosti.

 
Tereza S.
584 příspěvků 20.12.14 21:38

Abych byla upřímná, nechápu váš povýšený a povrchní přístup. Tohle není „kostým“, Kira se za nic nepřevléká, je to prostě jen oblékání, které se mu líbí. Nerozumím tomu, proč by měl být neuplatnitelný – to člověk, který se obléká trochu jinak musí být nutně vyvrhel společnosti..? Nehledě na to, že tohle oblečení ani nemá snahu do žádné subkultury spadat, Kira sám ho nikam neřadí. Popravdě tyhle rozumy typu „hledá se, až najde sebevědomí a sám sebe, přestane se tak oblékat/chovat/bla bla bla“ mě skutečně udivují, protože z nich plyne předpoklad, že sebevědomý člověk, který chce zapadat do společnost, musí mít střízlivý, nevybočující styl (a to nejen oblékání ale i celkově životní). Naopak si málokdo uvědomí, že nosit a dělat to, v čem a při čem se cítíte dobře, i když to nějakým způsobem vybočuje, vyžaduje daleko větší sebevědomí a poznání sebe sama, než schovat se do nějaké společností přijímané, nenáročné a bezpečné škatulky. Sama se za příslušníka žádné konkrétní subkultury nepovažuji, prezentuji pouze svoje názory a holt asi skutečně nemám dostatečný nadhled a bůhví co ještě, aby vám stálo zato přikládat mým názorům alespoň nějakou váhu. Škoda, původně jste mi byl z vašich dřívějších postů docela sympatický.

 
Daristo
64 příspěvků 21.12.14 13:43

Ten kostým byl nadsázka. Já se prostě přikládám letům výzkumu a pozorování. Jen jsem chtěl říct, že vyčleňování, nebo naopak záměrná stylizace do nějaké skupiny má svů (třeba nevědomý) původ někde jinde než „líbí se mi to“. V otázce sebevědomí spolu s takhle „zlou a dekadentní“ image by to byla kapitola taky sama o sobě, kterou zde nechci rozvádět.

 
stricc  20.12.14 19:34

@Daristo A záleží na tom snad? Je přecxe úplně normální, že se lidi během života nějak posunují a mění zájmy a preference, ale proč by to mělo být naštěstí a proč by se to honem muselo připomenout, když někdo momentálně trochu vybočuje z řady, to teda taky nevím. Spíš doufám, že těch pár ulítlých jedinců, co se tady prezentuje, si neřekne ták, máme 31. prosince 2016, bude mi třicet, divný hadry dolů a odteď jen kostýmek / šedý oblek s proužkovanou kravatou. To by nebylo naštěstí, ale dost smutný.

 
Daristo
64 příspěvků 20.12.14 19:58

Máte pravdu, člověk se vyvíjí. Většina příslušníků subkultury „nepřežije“ mladou dospělost. Hledání sebe sama a místa ve společnosti je konec konců našim vývojovým úkolem a příslušnost aspoň k něčemu je důležitá. Chápu, že někdo kdo se hlásí k subkultuře nebude chtít takové věci slyšet a že budu za vyvrhela, není to z mojí hlavy, ale souhlasím s tím. Škoda, že většina příslušníků subkultury není schopná diskuze s nadhledem. Tím bych to rád ukončil, alespoň zde.

 
stricc  20.12.14 20:11

Nejsem ani mladá ani příslušník žádné subkultury. Jen mám prostě ráda svérázné lidi, pokud jsou ještě ke všemu nadaní nějakou tvořivostí, fantazií a smyslem pro podivno i pro humor, tím líp. Říkat jim, jen počkej, ono tě to přejde, považuju za zbytečné kažení nálady. Buď přejde a nebude je to mrzet, nebo nepřejde a taky dobře.

 
SakuKira
13 příspěvků 20.12.14 22:17

Nerozumím tomu, proč bych měl být nepoužitelný ve společnosti, tohle mě popravdě docela uráží. Naštěstí společnost se i v Čechách mění a dneska už se tolik nesetkávám s až tak zkostnatělými názory – respektive ne na místech, kde by to bylo podstatné. Nikdy jsem neměl problém se svým vzhledem ani na akademické půdě, ani v zaměstnání (a to pracuji na seriózním postu, jako bankéř).

Co se módních subkultur týče – k žádné se neřadím, nosím to, co se mi líbí a nemám potřebu někam násilně zapadat. Náct už mi bylo před nějakou dobou a ve svých 28 letech už skutečně nemám potřebu „se hledat“, popravdě nad tím vůbec nepřemýšlím, jen mám prostě své zájmy a své estetické cítění. Názor podobný vašemu jsem četl v mnoha publikacích, když jsem psal svou bakalářskou práci o subkultuře. Přijde mi zastaralý, příliš konzervativní. Tohle téma by bylo potřeba znovu otevřít, aktualizovat a přestat z příslušníků subkultur dělat teenagery, kteří se snaží někam začlenit, nebo ve vyšším věku pomatence, kteří nenašli místo ve společnosti. Pokud vám přijdu jako nějaká výjimka, která neznormálněla i po dosažení dospělosti, můžu vás ujistit, že stačí vylézt ze své konzervativní ulity a rozhlédnout se kolem – je tu velká spousta lidí, kteří i ve vyšším věku nenašla potřebu se umírňovat a „znormálnět“. Byl jsem vychovávaný v rodině, která mě vedla k zájmu o umění a estetično a učila mě být sám sebou. Nemám potřebu se vůči něčemu vyhraňovat, je mi úplně jedno, co mají na sobě ostatní (čili i kdyby tak jako já chodil každý – proč ne? Já pouze nosím, co se mi líbí) a sám na lidech tedy hodnotím jiné kvality než to, co mají na sobě.

 
Daristo
64 příspěvků 21.12.14 13:50

Neřekl jsem, že vy jste nepoužitelný ve společnosti, ale to oblečení ano. Okud pracujete v bance a oblékáte se takhle, tak by mě to opravdu zajímalo, vždy jsem si myslel, že banka má docela pevný dress code. Existují profese, kde na tom až tokik nezáleží, ale většina jich tedy rozhodně není. Každopádně, něčím podobným jsem si prošel, takže nemelu jen naučené texty a nepřišel jsem vás urážet, pkud to tak cítíte tak se omlouvám.

 
Fuflík
203 příspěvků 17.12.14 17:54

Má to něco do sebe, určitým způsobem mě tohle fakt bere, ale nelíbí se mi pár maličkostí. Ty boty by byly lepší vyšší a s kulatější špičkou. Tohle asi nemá ocelku, co? Kalhoty buď pevnější, nebo víc na tělo. Tyhle na mě působí jako spodky, prstenů bych volila buď víc, nebo míň a ta šala je prostě na mě až moc teplá.

 
Veroniq
263 příspěvků 20.12.14 00:16

Cha, prý teplá! Winter is coming :)

 
Lištička666  17.12.14 18:07

Dobrý, originální, nekonvenční. Jen ta šala mi připadá taková zzenstila.

 
Tereza S.
584 příspěvků 17.12.14 23:00

Mně se tenhle styl na tobě hrozně líbí, ale to sám dobře víš. :) Šála mi přijde jako skvělý detail, protože takový typ by člověk ke zbylým kouskům nečekal, je to originální a hodně zajímavý detail. Za mě prostě super, bez výhrad.

 
corrigan
2631 příspěvků 18.12.14 07:48

No tak to je můj šálek čaje. Naprosto bomba, nádherný, úplně ujetý a dokonalý. Líbí moc, to je na milion zelenejch.

 
SakuKira
13 příspěvků 18.12.14 13:07

Všem moc děkuji za komentáře, ani jsem nečekal tak kladné reakce… :)

@stricc Vypadám magicky? :D To sice nebyl záměr, ale lichotí mi to. :) A určitě si mě můžete vypůjčit jako vzor pro postavu, i když zas takový mladíček už taky nejsem. :)

@LeChatttNoir Máte pravdu, dark mori je jeden ze stylů, který mě inspiruje.

@ming_xing Co by mi podle vás svědčilo víc? :)

@Cornero A co ta nejjednodušší pohnutka, že se mi takový styl prostě líbí? :) Zajímalo by mě, co napadá vás.

@Lištička666 Chápu, že to tak může působit, ale já moc nehraju na určování věcí jako striktně dámské/pánské. Myslim, že spousta postů, které se chystám zveřejnit, bude působit ještě víc zženštile.

 
stricc  18.12.14 13:52

Díky :-)

 
ming_xing
1099 příspěvků 18.12.14 14:12

@SakuKira neco, co by Vas mene zmrtvolnovalo.. i kdyz chapu, ze to muze byt Vas momentalni styl a celkovy pocit

 
SagaN  18.12.14 17:07

Tahle fotka mi evokuje jedině Šestý smysl: „Vídám mrtvé lidi…“

 
Mydri
169 příspěvků 19.12.14 00:46

První asociace - Střihoruký Edward! Stojíte přesně jako on a výraz máte taky přesný! :D A nějak to sedne, fajn :)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 19.12.14 10:50

Dobrý upírek

 
Isca
958 příspěvků 21.12.14 14:11

@Daristo Tak to je dost smutné, pokud myslíte, že SakuKira pracuje 12/5 v bance, pak spí, a pak jednou za čas, se zalepenýma očima vyrazí na tematickou akci, kde se teda může tematicky obléknout, když ho vidí jen podobně postižení. Snad zůstávají nějaké ty okamžiky, kde může takhle, i netematicky a neakčně, vyrazit jen tak do města?

 
Daristo
64 příspěvků 21.12.14 14:26

Já o tom nepochybuji. A je mi to celkem jedno, ať si v tom jde třeba na ples anglické královny, nic se ale nezmění v mém názoru.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity