kayav 17.12.14 00:00

  • věneček Magaela

  • šaty vlastní výroba

  • punčocháče Topshop

  • Boty Asos

 Váš příspěvek
 
Rita.L
18 příspěvků 17.12.14 10:38

Moc pěkné, takové jarní a dobře sladěné. Určitě zelené!

 
ip.kkk
94 příspěvků 17.12.14 11:11

Jsou to opravdu nádherné šaty, vypadají střihově lépe než z většiny obchodů a ještě píšete vlastní výroba. Akorát byste možná mohla sundat tu čelenku. Když si zakreju na fotce čelenku, vypadá to lépe. Ale to je jen detail. Jinak celek velmi povedený. :)

 
vendulael
2151 příspěvků 17.12.14 11:37

Šaty jsou krásné, celé to vypadá promyšleně, ale… Nějak mi to nesedí k vaší osobnosti a z té fotky to čiší. Sice vás osobně neznám, ale prostě mi přijde, že to nejste vy, stylizace do éterické víly mi k vám nesedí.

Příspěvek upraven 17.12.14 v 11:37

 
Jirkátor
1515 příspěvků 17.12.14 12:29

Jak píše Vendulael - šaty moc pěkné, boty se k nim hodí, čelenkou si už nejsem tak jistý, ale je to styl pro někoho jiného - Vy vypadáte spíše než nějaká víla, jako, s prominutím, dračice ( nevím jak to lépe popsat).
Stejně jsem dal zelené, protože outfit, jako takový, je moc pěkný.

 
kayav  17.12.14 14:19

Rozumím a chápu, i když mnohokrát mi zde bylo řečeno, jak jsem křehká a éterická bytost. Nejspíš je to už moc křehké a éterické i na mě :-)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 17.12.14 13:04

Líbí se mi ten nápad. Přesto mi na tom většina věcí nesedí. Zařízlé stuhy od bot (což je asi vina toho, jak jste si zrovna stoupla), vzor těch šatů, střih sukně, vzor punčoch. Pokud dobře vidím, je na nich vzadu na lýtkách něco černého. To mi přijde v kombinaci s vzorem na šatech, stuhami od bot a ještě s tím věncem už překombinované.

Líbí se mi, že jste to zkusila táhnout k roztomilosti. Tu já mám ráda, a na rozdíl od většiny lidí, jsem přesvědčená, že v každém věku je možné nosit něco roztomilého tak, aby tomu nescházel vkus. Přijde mi ale, že vy na sobě máte roztomilý věneček, roztomilé šaty i roztomilé boty - a přesto celek vůbec nepůsobí roztomile.

Dneska nemůžu dát ani líbí, ani nelíbí. Pro mě je to někde mezi.

 
kayav  17.12.14 14:21

Ano vzor na punčocháčích už je jaksi navíc, nebyl to záměr, ale prostě jsem v tu chvíli jiné neměla, focení bylo narychlo při teplotě -1 stupeň, tak jsem vzala aspoň ty, co jsem doma měla. Moc mi však nepomohly :-)

 
ming_xing
1108 příspěvků 17.12.14 13:04

Co to, galerie jede na ruzove vlne? :) saty vypadaji zajimave a mate moc pekne boty!

 
Slowly
40 příspěvků 17.12.14 13:16

Pokud mám být upřímná, tak tyto šaty by dle mého názoru vypadaly divně na jakékoli dívce, které už bylo více než 10 let. Většina věcí kayav se mi celkem i líbí, ale tady je i ten střih nějaký nelichotivý. Dělá to obří zadek a břicho i někomu tak hubenému. A navíc ta přeslazenost je až úporná a k nositelce mi nesedí. Za mě je tohle prostě omyl, ale své fanoušky si to jistě najde.

 
žlutá růže  17.12.14 13:22

Taky se mi tyhle šaty nelíbí. Na první fotce by to ještě šlo, ale u tý druhý jsem si hned řekla že ne. 1) Nelíbí se mi, jak je řešen pas. Možná pásek? 2) Vadí mi, že je vidět ta podšívka u sukně. A vlastně celkově ani střih těch šatů mě nijak neoslovil.
Jediný, co se mi líbí, jsou boty.

 
kloe
71 příspěvků 17.12.14 13:41

Dokonale! ako vila!

 
Lenka-muller
8 příspěvků 17.12.14 14:37

Taky bych se přidala k těm, co vyjádřili názor, že pro dámu určitého věku se takové růžové šatičky s pestrou čelenkou už moc nehodí. Možná, kdyby látka na tom vršku byla jednobarevná - světle růžová nebo bílá, nebo s ozdobami jedné barvy, tak by to hned bylo o něčem jiném.
Je to každopádně zvláštní, ale kromě focení v podzimním lese v -1 stupni si nedovedu představit pro ten model širší využití. Jedině snad na odvázanou letní party…
Co má znamenat ten výraz na druhé fotce? Modlíte se? Nemyslíte, že obyčejný úsměv a otevřené oči by vypadaly lépe?

 
kayav  17.12.14 14:41

Modlím se, abych nezmrzla :-D
né vážně, ty šaty mají využití například do tanečních, na maturák, do společnosti pro mladou holku… Nemyslím si, že by byly nějak přehnaně infantilní. A ani já si na ně nepřipadám až tak stará, nemusím mít každý den svetr a lodičky (a do třiceti mi ještě pár let chybí).

edit překlep

Příspěvek upraven 17.12.14 v 14:42

 
Cornero
386 příspěvků 17.12.14 16:36

Saty se mi libi ale nejdou mi vubec dohromady k obliceji/hlave. Nechci se tu babrat v tom kolik je slecne let ale jeji oblicej pusobi mnohem dospeleji a tvrdeji nez nekdo ke komu by se takove saty hodily.

 
Lištička666  17.12.14 18:02

Není to úplně váš styl, ale líbí. Je pravda, že na těchto fotkach vypadáte starší než ve skutečnosti jste. Infatilni mi šaty nepřijdou a vy si je klidně můžete dovolit.

 
Danýska
7 příspěvků 17.12.14 18:33

Jů! :) Já osobně nerada čelenky a růžové mám jen věci na cvičení, ale…ty šaty jsou skvělý! Moc moc! ;)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 17.12.14 20:00

Jé, to je to půvabné!

 
sunnyrain
37 příspěvků 17.12.14 21:26

Celenka pekna, topanky pekne, vrch siat pekny, farba sukne pekna, len na mna posobi divne jej strih a pacila by sa mi viac z ineho materialu a bez tej bielej spodnicky. kazdopadne celkovy dojem je rozhodne pozitivny.

 
lifebeginsafter35
19 příspěvků 18.12.14 14:35

@kayav nechcem sa pasovat do pozicie odbornika, kedze ma tema farebnosti sice zaujima, ale podla fotiek by som si Vas farebny typ urcite netrufla ani len odhadnut, nie to este urcit:) Nasu farebnost urcuje miera tmavosti, kontrastu a teploty v tvari. Svetlo ruzova moze byt fajn pre svetly podtyp tlmeneho leta, vasa tvar ma ale podla mna minimalne strednu mieru kontrastu a dostatok tmavosti, preto by som sla skor do tlmenych farieb s primesou ciernej. Vid link http://www.supervizaz.net/…C3%A9ho-leta
Vsetko moze byt ale aj uplne inak:)

 
Markymar
94 příspěvků 17.12.14 21:35

Ta sukně je opravdu divně našitá na ten vršek a střih celkově mě též neoslovil. Ještě vám není třicet..je mi to hloupé poznamenávat, ale asi je pak něco špatně, buď vám přidává to těžké líčení nebo černá na vlasech (nejste spíš bruneta?) Možná jste ale jen ten typ, co pak bude na třicet vypadat dalších mnoho let :)

 
kayav  18.12.14 08:42

Divně našitá? jak divně? kde? proč? Je to klasický princesový živůtek a klasická kolová sukně tak, jak jsem to šila už milionkrát před tím. Živůtek není ani kratší, ani delší, je prostě do pasu tak, jak má být. Co je na tom divného prosím? Černou ve vlasech nemám, je to hnědá. Ani s líčením s vámi nemůžu souhlasit, tóny hnědé, zlatavé a narůžovělé v takto poměrně malém množství rozhodně nepovažuji za tvrdé líčení, makeup mám vcelku lehký, přirozenou krémovou tvářenku, žádný bronzer..

 
žlutá růže  18.12.14 10:24

@Markymar Co tu (nejen vy) furt řešíte barvu vlasů? A těžký líčení?? To jako fakt? Svůj názor na šaty jsem už napsala, ale jinak musím říct, že na týhle fotce to @kayav moc sluší - líčení, vlasy i ten věneček.

 
kolúch
445 příspěvků 18.12.14 11:15

„Divné“ je zrejme to, že to chcelo padavejšiu látku, tu sa Vám v páse robia tie okrúhle výčnelky/vlny a proste to zadok a brucho robí, veď to sú cm naviac. Ale pokojne sa môžme tváriť, že nie :D

 
kayav  18.12.14 13:47

Ale né, já jsem samozřejmě ráda za každý podnět či připomínku, ale některé věci už mi připadají prostě trochu moc. Kolová sukně zadek dělá vždycky, ať ho máte nebo ne, to je její učel :-)

 
kolúch
445 příspěvků 18.12.14 14:37

Áno to sa vravieva zákazníkom. Ja však viem, že vhodne zvolený materiál postavám lichotí pri hocakom strihu ;) Alebo sa skutočne mám vážne baviť o tom, že v každej kruhovej sukni žena vyzerá ako v očakávaní? Hádam nie…

 
kayav  18.12.14 15:07

Nezlobte se, ale já vážně nemám potřebu vám, ani svým zákazníkům vnucovat něco, o čem jsou přesvědčení, že v tom mají velký zadek nebo břicho. Je to jednochuché, buď se jim to líbí, nebo nelíbí.

Já sama o sobě břicho mám, navíc na hlavní fotce stojím s prohnutýma zádama a břichem ještě vystrčeným. Nebo vidíte břicho i na fotce zepředu?

P. S.: ještě nepadlo nic o mých nohách, tentokrát jsou v pořádku? :-)

 
kolúch
445 příspěvků 18.12.14 18:55

Ja si dovolím upozorniť, že celý čas sa vyjadrujem výhradne k šatám a Vašej divnej argumentácii ohľadom tých vlniek v páse, ktoré tam skutočne byť nemusia.

 
Kaše293
14 příspěvků 26.12.14 09:59

Tak to je vtipné! Já se právě chystala vám napsat, ať příště zkusíte nižší boty, že tyhle vysoké vás moc prohýbají v pase a dělají vám břicho a zadek :-).

 
AnaKarenina
450 příspěvků 19.12.14 22:01

Mám ten samý dojem. Příliš tmavá barvy vlasů, která je pak podvědomě kompenzovaná výraznějším líčením, aby obličej úplně nezanikl. výsledek pak ale přidává roky a ubíra na ženskosti a jemnosti tváře, i když rysy jsou pěkné. Tady jsem si poměrně jistá, dělala jsem v minulosti stejnou chybu a dojem z mých fotek z té doby je naprostu stejný :-)

 
lifebeginsafter35
19 příspěvků 17.12.14 22:31

Myslim, ze ten rozpor medzi satami a nositelkou je predovsetkym kvoli farebnosti - svetla ruzova vasmu typu nepristane a vytvara vizualnu disonanciu, vnimanu ako nesulad vasej osobnosti a siat. Preto v tych povabne „infantilnych“ satach aj posobite starsie, ako v skutocnosti ste.

 
Cornero
386 příspěvků 17.12.14 23:12

Neprijde mi ze by se vyrazny oblicej a tmave vlasy vylucovaly s temito saty. Jde spis o rysy. Dokazu si predstavit slecnu jak moderuje vecerni zpravy nebo jak hraje ve filmu femme fatale ale neverim ji ze je ruzova princezna.

 
kayav  18.12.14 08:45

@lifebeginsaf­ter35 prosim, jaka barva je podle vas „ta moje“? Prave svetle ruzova a obecne pastelove a pudrove barvy mi zde byly mnohokrat doporucovany a byla jsem zde „diagnostikovana“ jako tlumene leto. Tak ted nevim. Dekuji

 
AnaKarenina
450 příspěvků 20.12.14 16:17

@kayav,

jaké jsou Vaše ideální barvy podle fotky říct s přesností nejde, pokud Vás to zajímá doporučuju zajít ke kvalitní typoložce ( a ne nejsem typoložka a nedělám nikomu reklamu, toto je pouze moje zkušenost). Jinak pastelové a pudrové barvy nejsou barvami tlumeného léta, ale léta světlého. Tlumené léto potřebuje o něco sytější barvy s kapkou šedé/černé v závislosti na individuální tmavosti ženy. Takže kdybyste skutečně byla tlumené léto, šaty na fotce by pro Vás byly moc světlé a jasné. Jinak hlavní nesoulad vzniká z toho, že jste nalíčená/nabarvená do studené zimy a máte na sobě ty světle letní barvy. Taky se přikláním k názoru, že zimní typ nejste. Na první pohled Vám v tváři chybí typická zimní síla a jiskra, kterou ženy zimního typu mají i při mnohem menším množství líčidel. Vaše tvář naopak ve výrazném líčení a barvě na vlasy působí nevýrazně, ztrácíte se místo toho, abyste zářila. Na druhou stranu nepůsobíte tak jako když se třeba jarní typ nabarví na tmavo ( např. Renee Zellweger), tak proto Vás takto možná někdo v minulosti „diagnostikoval“. Možná je to dobrý odhad, možná ne, já bych si to ověřila v réalu předtím než bych se vrhla na změnu šatníku na základě diagnostiky na internetu. Doufám, že jsem Vám aspon trochu pomohla osvětlit na co jste se ptala a trochu vysvětlila ty občas „rýpavé“ komentáře. Mějte se pěkně a přeji mnoho zdaru v další tvorbě i v Novém roce.

Příspěvek upraven 20.12.14 v 16:19

 
merunka89  17.12.14 22:58

@kayav, neni, mne se v te celence libite moc, saty jsou uzasne a botam taky davam zelene raminko :-)

 
isko
511 příspěvků 17.12.14 23:20

Kayav, že jsem tak smělá, všude máte tmavé/černé vlasy. To je vaše přírodní barva nebo se barvíte?

Příspěvek upraven 17.12.14 v 23:21

 
kayav  18.12.14 08:33

Barvím se a není to černá, ale hnědá. Svoji barvu mám středně hnědou.

 
isko
511 příspěvků 18.12.14 23:01

Aha, hnědá. Monitor mě plete, tak to se omlouvám.
A co blonďatá (např. melíry) - to už jste byla?

Připadá mi totiž, že jste letní typ. Já jsem tedy konzerva, pamatuju si jen ty čtyři roční období. A u vás mi připadá, že ty tmavé vlasy vám tak úplně nesedí. Jste v obličeji tak krásně něžná, ta světlá by se mi k vám líbila víc.

 
kayav  19.12.14 10:38

Věřte mi, měla jsem na hlavě už všechno, co si dokážete představit, včetně dredů, copánků a snad všech existujících barev a účesů od ježka po dlouhé.

Melíry ale z duše nesnáším, vím, že se dají udělat i hezké jemné, ale já si vždycky vybavím maloměstské kadeřnictví a dvoucentimetrové nažloutlé pruhy. Takže to nepřichází v úvahu. Blond barva mi sluší, ale musí to být chladná platinová a toho se u mě dosahuje dost těžko, aniž by došlo k úplnému zničení vlasů.

Tmavě hnědá je však barva, která mi sluší jednoznačně nejvíc, hodí se ke všemu oblečení a i dle komentářů tady zřejmě nejsem křehká víla, čili nic jemného pro mě asi nemá smysl.

 
kocurM
595 příspěvků 20.12.14 10:12
Jste křehká Francouzka:-)

S trochu ostřejšími, ale zajímavými rysy tváře. Možná teď vypadáte o něco starší a ´dospělejší´ než ve skutečnosti jste. Většina modelů i barev, které jste tu prezentovala, vám velmi slušela. Třeba ta šedá sukně z neoprenu byla špica. U tohoto modelu mě také zarazila disonance mezi šaty a vaší osobností. Cokoliv, co zavání dětinskostí pro vás není, jste spíš typ pro jemné, ale sofistikované, rafinované modely. Většinou neuznávám, když někdo vyžaduje oblékání přiměřené věku, ale tyhle květinkové čelenky jsou fakt pro mladinké holky, můžou možná slušet někomu staršímu, ale vždycky vyvolají riziko, že pozorovatel začne přemýšlet o tom, kolik dotyčné vlastně je. Zkrátka, na vašem modelu není nic formálně špatného, jen něco mezi ním a vámi ´nehraje´. Jinak se nenechte znervóznit, evidentně víte, co vám sluší a nebojíte se jít do toho.

Příspěvek upraven 20.12.14 v 10:14

 
kocurM
595 příspěvků 21.12.14 12:29
P.S.

To kayav: Hlavně na sobě na základě zdejších štípanců nic zásadního neměňte! Nestojí za to opravovat na sobě barvy na základě kritiky podle fotek z monitoru.

 
colette11
362 příspěvků 20.12.14 17:26

Šmarjá! To musí mít každá Češka na hlavě melír!!!? A pak ještě vyžehlit… a konečně budete jako 90% ženských z open spaceů v Praze, Brně atd…

 
DRW
1237 příspěvků 18.12.14 07:41

Krasne saty pro jinou vekovou kategorii.

 
SweetPotato  18.12.14 11:37

Z profilu šaty bohužel působí téměř těhotně, nestejná délka sukně ten dojem pro mne ještě umocňuje.

 
benyka
4236 příspěvků 18.12.14 13:45

Taky se mi zdá, že ta sukně přidává z profilu na každé straně 5 cm. To si může dovolit jenom skutečně velmi subtilní postava. Nestejnou délku sukně s volnou spodničkou, která není zakončená nějakou parádou na záměrné ukazování (volán, krajka) asi nepoberu na žádné postavě.

 
kayav  18.12.14 14:48

S volnou spodničkou? Sukně má všitou podšívku, žádná volná spodnička tam není.

 
Dru
463 příspěvků 18.12.14 15:59

Jezisi Kriste, tak jestli zrovna Kayav nema „subtilni“ postavu, tak kdo ji ma? 5tileta holcicka vazici 2 kila i s botama? To je zase narez tady.

 
benyka
4236 příspěvků 18.12.14 13:53

@kayav No vida, co se člověk nedozví. :-) A nemáte nějakou fintu na bezbolestné ubrání v pase?

 
kayav  18.12.14 14:50

Co třeba stahovací košilka? Nebo pokud myslíte střihově, tak obepnutý střih s rozšířenými rameny. Něco jako měla Roberta tady v galerii, takové vínové? šaty s nějakou pelerínkou. Ale ta má asi korzet.

Edit ale teda s nadváhou to asi moc nepomůže:-)

Příspěvek upraven 18.12.14 v 15:37

 
Dru
463 příspěvků 18.12.14 16:01

Tohle je vazne nadherne, i s tim veneckem, pusobite jako takova moderni, cool vila.

 
benyka
4236 příspěvků 18.12.14 23:14

@kayav Máte pravdu. Spodnička to není. První dojem byl takový, pak mi došlo, že je to blbost, takže mi to, prosím, promiňte…Ale první dojem je první dojem. Zvlášť na ulici při letmém setkání.
@Dru Právě, že Keyav velmi subtilní postavu má, takže si to dovolit může. Ale „normální“ člověk by mohl být z konečného výsledku dost rozčarován, kdyby se nechal inspirovat a takovou sukni si ušil. To je asi tak to, co jsem tím chtěla říct. Příště už ani neceknu. :-)

 
Dru
463 příspěvků 19.12.14 01:13

@benyka Tak to jsem vas spatne pochopila a omlouvam se. Kazdopadne nesouhlasim, ze by si to „normalni“ postava nemohla dovolit, takove uvahy mi prijdou fakt slehle.

 
benyka
4236 příspěvků 18.12.14 23:21

@kayav S tím pasem jsem myslela opravdu spíš nějaký střih. Není to nadváha, jenom prostě širší pas a užší boky než by odpovídalo konfekční velikosti. Většinou to úspěšně řeším tím, že na pas kašlu. :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 19.12.14 08:04

Vy se mi líbíte, ale šaty se mi nelíbí. Stane se.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 19.12.14 10:09

Narozdíl od jiných si myslím, že vám to velmi sluší, je to taková Sněhurka v jarním, líbí se mi ten kontrast. Šaty jsou moc hezké, žádné těhotenské břicho fakt nevidím (to tu vídám u jiných uživatelek). Ta hláška o zadku je taky mimo.

A ten věneček je bezva, celkově vyzdvihuje celý outfit a je to pěkný detail

 
tartaletka
265 příspěvků 19.12.14 14:24

Zadek břicho taky nevidím, spíš divný postoj, jak jsem fotku viděla poprvé, tak se mi vybavil s prominutím kentaur :D

šaty jsou pěkné, ale souhlasím s ostatními, že mi to k vám nesedí. Působité jako vyzrálá žena a tyhle šaty působí spíš infantilně.

 
benyka
4236 příspěvků 19.12.14 19:06

@Dru máte pravdu, každý si může dovolit nosit, co chce, i když v tom nevypadá tak dobře, jako by mohl vypadat v něčem jiném. „Venku“ nemám nic proti ničemu, ale zrovna Módní peklo je ze samotného principu pranýřováním jiných lidí za to, když nevypadají dobře. U těch, kteří jsou zachyceni na ulici skrytou kamerou, s tím z výše uvedených důvodů hrubě nesouhlasím a nezapojuji se. Ale ti, kteří dají svoje foto na MP, musejí s nějakými připomínkami počítat, pokud to nemá být jen fanklub několika celebrit.

 
Dru
463 příspěvků 20.12.14 02:38

@benyka Ale tak ja proste jen nemam rada takovou tu hruzu z toho, aby nahodou nekdo nevypadal o 3kg/5cm tezsi, prijde mi to prastene, a tady jsou takove reakce videt neustale. Jinak s vama souhlasim, takze vlastne nemam co jineho dodat.

 
isko
511 příspěvků 20.12.14 00:33

@kayav
No to je samozřejmý, že ta blond by musela mít chladný odstín. Ty žluté prameny jsou strašné. Chápu, že si vlasy nechcete ničit.

Stejně si ale myslím, že v sobě tu křehkost a něžnost (ve vizáži) máte. Akorát že jste k tomu ještě nějak zvláštní a zajímavá a to asi nejlépe podpoříte tmavšími vlasy. K těm růžovým šatům se to má podle mě tak, že v sobě máte tu zajímavost, díky vlasům náběh na výraznost, ale šaty jsou spíš romantické - což si myslím nepůsobí úplně harmonicky. U žádného jiného vašeho outfitu jsem to nezaregistrovala.

Ale nebudu se s vámi přít, vy máte vkus a víte, co na sebe, člověk svoje vlasy a jiné přednosti nejlépe zná a takových radilů jako já už máte možná plné zuby:-)

Příspěvek upraven 20.12.14 v 00:39

 
benyka
4236 příspěvků 20.12.14 10:28

@Dru Souhlas. Vždycky jsem tvrdila a tvrdím pořád, že u šatů se nemá řešit váha dotyčného, ale jak jeho postavu obléct, aby vypadala hezky. Myslím, že jsem se od toho neodchýlila ani teď, když říkám, že sukně, která opticky zvětší objem břicha a zadku o tři velikosti, nemůže k větší kráse pomoct postavě plus mínus proporční („normální“). Aspoň já žádnou takovou ženu, která by to chtěla, neznám. :-) Kila v tom nehrají roli.

 
Isca
958 příspěvků 21.12.14 10:46

Tahle sladce světle růžová (navíc s přihlédnutím k žluto-zeleno-černému vzorku ) mi na vás připadá nápadná a kontrastní, rozhodně ve mě nevyvolává dojem éterické víly, ale spíš provokativní punkerky ( a to včetně věnečku, asi proto, že tenhle typ ve mně nevyvolává představu víly, ale ukrajinské venkovanky, potažmo příslušnice hnutí Femen). Podle mého názoru je to pro Vás model vhodný pro dny, kdy máte chuť tak malounko, na hraně, nepostřehnutelně, vyvolávat kontroverzi. Jinak se mi to líbí moc, řeči o 3-5 cm větším zadku/břichu nechápu, podle těchto měřítek by zadkatá a břichatá byla i Sissi blahé paměti.

 
Siaje
109 příspěvků 05.01.15 14:29

Nemůžu si pomoct, ale na mě to působí strašně přeslazeně a infantilně…:-/

 
0.k.
27 příspěvků 06.01.15 21:34

@vendulael ale sedí.

 
Mattoni02  18.03.15 18:50

Já nwm, nějak mi to na vás nesedí…

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity