SweetLadyLollipop 31.01.15 00:00

  • Lodičky, Nine West

  • Nohavice, Zara

  • Kabelka, www.pinkhead.eu

  • Kabát, Zara

  • Blúzka, Koton

  • Šatka, darček od kamarátky

 Váš příspěvek
 
tartaletka
265 příspěvků 31.01.15 01:26

Nesedí mi to k vaší věkové kategorii, ale jinak je to moc pěkné.

 
DRW
1240 příspěvků 31.01.15 09:16

Vekova kategorie, to je ono, ta uz se u slecny par let nezmenila, mozna by to chtelo zmena 20 a neco ;)
Jinak je to velmi podareny outfit

Příspěvek upraven 31.01.15 v 09:16

 
tartaletka
265 příspěvků 31.01.15 11:09

SLL celkove vzdy pusobi starsi, ale tohle je i pres ty barvy na me uz moc, ja si v tom umim predstavit 30-40 letou zenu. Mozna s jinym strihem kabatu by to bylo mladistvejsi

 
SweetLadyLollipop
51 příspěvků 02.02.15 14:01

Išla som takto na dôležité pracovné stretnutie a preto bolo nutné, aby som zvolila niečo konzervatívnejšie. Cítila som sa v tom veľmi dobre a myslím, že sa to k danej situácii veľmi hodilo. (Ozaj, je niekde napísané, čo má nosiť 20-ročná žena, čo má nosiť 30-ročná žena atď.? Rada by som si o tom niečo prečítala, keď to tu stále niekto spomína - teraz nejde iba konkrétne o Váš komentár. Odkazy na ženské časopisy by som vynechala, to by som potom mohla nasledujúcich 10 rokov chodiť v čiernych legínach, zelenej parke a hnedých Timberlandoch, ako to bežne v uliciach a na stránkach časopisov vidím. Podľa mňa by si mal človek reálne zhodnotiť situáciu a udalosť, kvôli ktorej sa oblieka a samozrejme nezabudnúť na svoje vlastné cítenie. Na to, čo sa mu páči, v čom sa cíti dobre a príťažlivo. Áno, tiež si oblečiem čierne nohavice a k tomu si dám zelenú parku, ak idem von so psom či na rýchly nákup, no na tom nie je nič inšpiratívne, keďže takto chodí polovica republiky a nepovažujem to za niečo, čo by ma vystihovalo, preto to tu nebudem pridávať a tváriť sa, že som to ja, keď to ja nie som.)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 31.01.15 08:44

Tohle je snad první váš outfit, který pro mě postrádá šmrnc. Nějak tomu něco chybí.

 
sosha  31.01.15 11:46

Mně se to líbí velmi. Dámy jen si představte: jedete odpoledne tramvají nebo šalinou domu. Všude kolem vás černé bundy, sešmajdané kecky a modré džíny. Venku šero, mlha, hnus. A najednou nastoupí dáma v bleděmodrém kabátku, růžových kalhotách a lodičkách. Já bych jí snad i pozvala na kávu :)

 
hanka.huskova
122 příspěvků 31.01.15 11:46

Nevím, jestli ta barva nohou je vaše barva, ale vůbec se mi nehodí k rukám a k obličeji.

 
sosha  31.01.15 12:03

Silonky?

 
Amun
888 příspěvků 31.01.15 12:46

Barvy jsou hezké, ale tohle mi opravdu přijde jako model pro víc než 40letou paní, ani ty lodičky to věkově neposunuly dolů… Abych byla upřímná, když vynechám ty vysoké podpatky, přesně takovéhle kousky nosívala moje babička. Líbí se mi vlastně jen boty, kabelka, šátek a barvy.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 31.01.15 13:25

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:13

 
Ghost B.C.
3180 příspěvků 31.01.15 15:05

@sosha Ale no tak, „všude černé bundy, sešmajdané kecky a modré džíny“ už je stejně blbé klišé, jako že každá průměrná česká žena má na hlavě trojbarevný květák. Ještě chybí dodat typické: To já měla šaty a lodičky a všichni muži koukali jen na mě.

 
sosha  31.01.15 15:24

Od chvíle, kdy jsem se rozhodla, že právě tuhle „uniformu“ přestanu nosit, si jí všímám čím dál víc a také mám pocit, že je toho v ulicích víc a víc. A to i na slečnách s pěknou figurou. Kdo jiný už by měl nosit barvy a bláznivé vzory než pěkné, mladé slečny? Vždycky mě to hrozně mrzí. Třeba jarní a letní móda se o dost zlepšila, ale ta zima..ta zima..
A stejný problém mám se svou tchýní. Je jí sice přes 50, ale má pěknou až sportovní figuru a když už si koupí něco na sebe, jsou to kecky a černá bunda. Snažím se jí ukecat (na na podpatky a šaty) aspoň na barvy, ale zatím neúspěšně.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 31.01.15 15:16

Jednotlivé kousky jsou pěkné a také se mi líbí jak je to barevně sladěné, ale je to takové příliš usedlé. Chybí tomu švih.
I tak ale dávám zelené.

 
Eves
37 příspěvků 31.01.15 16:08

Krásné :-) Ale tak na jaro. Lodičky se dají až tak od 15 stupňů výš. Chybí mi nějaká zimní inspirace. Hemží se to tady sukýnkama a sáčkama a lodičkama a venku mrzne. Ale je fakt, že v zimě je to dost k ničemu. Já nemůžu nosit ani kabáty. Ve všem kromě prošívané bundy se klepu zimou. No a umíte si představit bledě modrou péřovku :-)))))Tak snad zas na najaře se budu moct obléknout podle svého gusta. Už mě to nebaví, svetry, bundy, teplé ponožky… slunce sem! :-)

Příspěvek upraven 31.01.15 v 16:13

 
stricc  31.01.15 16:34

Obleček celkem fajn, taková normálka, ale vy jste v něm nějak zmizela. Možná to dělá ta světlá rtěnka, že působíte nevýrazně, já jsem vás na malé fotce ani nepoznala

 
papavera
146 příspěvků 01.02.15 01:04

@Eves napadlo Vam, ze tie lodicky mohla mat prave kvoli tomu, ze jej chybali, nevedela sa dockat jari a tepla rovnako ako vy a cely cas jazdila autom? :)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 01.02.15 01:45

Mě se to líbí. Jste rozkošná. Možná v tom vypadáte starší než jste, nicméně na vás je krásně vidět, že ne vždycky je to něco negativního. Mně osobně je jedno, zda někdo vypadá v něčem starší či mladší než je - podstatné mi přijde to, zda mu to sluší. A vám to prostě sluší. :)

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 01.02.15 08:29

Miluju tyhle jemné odstíny. Krásně jste to zkombinovala. Zaujal mě ten eshop pinkhead.eu. Nevíte, jestli je něco podobného i v Čechách?

 
Jetthro
1129 příspěvků 01.02.15 08:42

Ok, tak ja se teda zeptam..jsem jedina, komu tam trochu vadi ten zjevnej Prada fake (nebo inspirace, logo tam na tom prece jenom neni..)?

Jinak, taky mi na tom neco chybi - ten satek bych mozna radsi uvazala na krk :)

 
DiaryMoths  01.02.15 20:32

Fiha, v tom pripade mam doma taky kopii Prady. Tak dloho jsem hledala hezkou a dostatecne velkou kabelku, az jsem nasla tuto (v cerne). S logem bych ji nekoupila. No nevadi mi to, uz Coco Chanel rikala (cituji z knihy Henryho Gidela): „Pokud chcete, aby moda prichazela z ulice, dovolte ji, aby do ulice vstupovala“. Dokonce uvolnovala sve strihy svadlenam, aby i chudsi zeny mohly nosit modely podle Chanel. Mne se ta myslenka libi. Pokud chceme, aby vsechny zeny vypadaly svetove, nezlobme se na ne, ze si kupuji kopie vehlasnych znacek. @Jetthro mate prehled, je videt, ze vas moda fakt bavi.
Na me je tato kombinace hodne preslazena. Mozna bych volila jiny strih kalhot, aby vic vynikla postava. Ale i tak to slecne moc slusi.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 01.02.15 09:16

@Jetthro Já koukala na ten eshop a všechny ty kabelky jsou inspirací konkrétních značek. Jsou to fejky? Já myslím, že ne. Jenom prostě mají podobný tvar. Už se tady o tom někde diskutovalo…

 
Jetthro
1129 příspěvků 01.02.15 11:26

@ještěřička Prej „podobny tvar“ :)) napiste si do googlu prada tote. Je to fake vsim krome loga, i ta visacka tam je :) ale to je jedno, rozjizdet diskuzi tu fakt nehodlam, jen me zajimalo, jestli si toho vsimnul jeste nekdo.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 03.02.15 10:18

Tak ne každá při koupi obyčejné beznápisové kabelky (která se nesnaží hrát na „praga“ „douis bouitton“… ) hledá na stránkách, jestli to nááááhodou nějaký slavný návrhář už jednou nepoužil :-D
Osobně si koupím to, co se mi líbí, nápisy a loga odmítám, takže jediné co hodnotím je cena/kvalita/ma­teriál. Jestli to měl Versace v kolekci 2012 pod názvem „xxxxx“ je mi srdečně ukradené :-)

 
Jetthro
1129 příspěvků 07.02.15 09:07

Kazda urcite ne, nicmene nekdo, kdo se modou zabyva natolik, ze ma uspesny fashion blog, by o tom predpokladam prehled mit mel/mohl :)

 
lioncity  01.02.15 09:29

@Jetthro, nejsi, tez jsem v nahledu cekala pradu a dockala jsem se faku… ale diskusi na to tema se mi nechtelo otvirat.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 01.02.15 18:23

Aj já :-) jsem na pradu zvyklá od extrapetite, tak jsem si říkala wow, že by SLL tak upgradovala? a honem jsem se běžela podívat.

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 01.02.15 10:53

Pokaždé se mi líbíte, pokaždé jste úplně jiná. Kombinace pastelových odstínů je hezká. Jen mě trochu ruší ty tělové silonky. Někdo sice řekne, že se mu nelíbí kombinace kabátu a holých nohou, to si nevyberete ;-) Francouzky ale běžně nosí zimní kabáty, čepice a šály a k tomu mají na holých nohách nízké boty (lodičky, baleríny). Šátek nechat na kabelce, na krku byste už moc vypadala jako lady.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 01.02.15 11:11

Tohle se mi moc líbí. Je to jemné, decentní, elegantní. Když čtu ostatní komentáře, tak nechápu, proč by mladá dáma nemohla být jemná, decentní a elegantní. A také nezmalovaná jako dožínkový plakát. Za mě zelené, pokud by to šlo, tak ne jen jedno. Moc vám to sluší.

 
Sasa888
23 příspěvků 01.02.15 11:50

@ještěřička www.pinkhead.eu zasiela aj do ČR :)

 
Bagheera
344 příspěvků 01.02.15 11:52

Nelíbí, k takhle objemnému kabátu ne krátké gatě, nechci to vidět bez té ruky v kapse, to bude už úplně jak mlíkařka. Pastel jo, ale kombinace teplých a studených odstínů ne, buď jenom modrá s růžovou, nebo růžová s béžovou, takhle ne. Fejk kabelu a šátek na ní radši nekomentuji. To je divné, já myslela, že SLL je špička.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 01.02.15 12:34

@Jetthro Aha,zarazilo mě, že existuje e-shop, který prodává fejky.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 01.02.15 15:38

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:11

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 01.02.15 15:54

@LeChatttNoir Taky se bojím. Z toho eshopu bych si klidně objednala (pokud je materiál dobrý),vůbec nevím, čemu se která kabelka podobá. Myslela jsem, že fejk je adibas ap.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 01.02.15 19:57

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:11

 
ming_xing
1108 příspěvků 01.02.15 20:49

Neni to spatne, ale uplne zbytecne Vas to zestarsuje. v podobnem outfitu si umim predstavit nejakou -satnici, ktere by to dodalo jiste i smrnc (odmyslim-li si hlavu, mohla by to byt treba takova Jane Fonda, jenze te je 70..). na kategorii kolem 20 mi to prijde dost usedle. a ty silonky v lodickach? nevim, bud je zima, vezmu si dlouhe kalhoty a teplejsi obuv s ponozkou dovnitr, a nebo je teda teplo, ze snesu zkracene kalhoty a v tom pripade pujdu naboso.

 
Ounz
3631 příspěvků 01.02.15 23:49

@Jetthro jo tak já si toho taky všimla a taky mi to vadí..

 
corrigan
2631 příspěvků 02.02.15 08:36

Po dlouhé době se mi líbíte. Především proto, že nepřipomínáte dokonalou plastovou barbie a nejste namalovaná jak velikonoční vejce. Prostě vypadáte přirozeně.

 
Beruska13
137 příspěvků 02.02.15 09:38

Je to moc pěkné, svěží, elegantní - v tomhle nezapadnete v šedém davu:-)

 
kočka Míťa
211 příspěvků 1 inzerát 02.02.15 13:15

Barevně a stylově čisté a pěkné. Pravda je ale i to, že by v podobném modelu mohla vyrazit dáma 50+…

 
Jirkátor
1515 příspěvků 02.02.15 14:58

Nějak nechápu, co je špatného na tom, vypadat v tomto věku o něco starší, než ve skutečnosti. Zejména pokud se jedná o pracovní schůzku.
Smysl debaty na téma jestli je či není ta kabelka fake, jsem nepochopil vůbec. Chápu dobře, že když někdo vyrobí nějaký tvar kabelky, tak ten je už pro ostatní zakázán, protože by pak dělaly jeho kopii, což se nesmí? Kolik možných tvarů kabelek asi tak může být, než se možnosti vyčerpají a začnou výrobci „kopírovat“ jeden druhého.
Co se týče oblečení, tak slečně to moc sluší, i když je potřeba si přiznat, že hodně dělá její přirozená krása (nechce se mi zase psát to o tom pytli :) ).

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 03.02.15 19:15

Ale ona to není nějaká náhodička, že se někdo omylem trefil do nějakého tvaru, který někdo jiný použil… Těm, co vytvořili kabelku, kterou drží SSL v ruce, se žádný takové neštětsí nestalo, ti pěkně vzali komerčně úspěšný original a zkopírovali ho tak, aby co nejvíc připomínal ikonický produkt úspěšné značky a postavili si podnikání na jménu, talentu a píli někoho jiného, je to takhle srozumitelnější? Jistě, mezi zákazníky těchto „modnych domov“ existuje zlomek těch, kteří se v kabelkách nevyznají a některou z nich si koupí, aniž by jen mlhavě tušili, že existuje předloha, jen proto, že se jim líbí, ale tenhle zlomek by tento business neuživil, zisk je zde generovaný plagiátorstvím a úmyslným vykrádáním a ne tím, že se někomu náhodou povedlo vytvořit něco, co už tu bylo. Samozřejmě i v www.pinkhead.eu dobře vědí, co dělají, když, jak si troufám tipnout, nakupují tyto koženkové tašky někde v Asii.

 
stricc  04.02.15 08:16

Mě by zajímalo, kdo vymyslel, že zrovna kabelky jsou tak strašně snobská záležitost, kolem které se tak vyšiluje, včetně toho, že ty značkové musejí být tak strašlivě drahé, jen protože jsou značkové. Asi se dá očekávat, že kdo se módou zabývá jako SLL, bude vědět, jak vypadají TY pravé, jediné a přijatelné, ale od normálních lidí se to přece čekat nedá. Pečlivě studovat a zjišťovat, jak přesně vypadají ty superznačky a jestli náhodou něco není podobné, to přece nejde. Nakonec pořád je to jen taška a jestli to má aspoň trochu splňovat i původní účel, není možné totálně rezignovat na primitivní tvar zavazadla, do kterého se dá něco strčit a odnést. Takže podobné jsou si vzájemně všechny, protože to prostě jsou kabelky. Celé tohle šílení kolem kabelek je naprosto nad moje chápání. Asi si pořídím batoh.

 
dost_bot
2070 příspěvků 02.02.15 16:38

@sosha Ano, a dost řvou :-(

 
sosha  02.02.15 17:27

Kdo? Ty tchýně? :)

 
dost_bot
2070 příspěvků 03.02.15 15:17

Punčochy…se to nějak podivně zařadilo.

 
sosha  03.02.15 17:59

Tchyně taky :)

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 03.02.15 10:11

Líbí se mi to, jen mi nesedí ta délka nohavic - tak nějak ten celek činí disproporční.

 
Lenka-muller
8 příspěvků 03.02.15 13:01

@Eves kdo vymyslel, že lodičky se nosí od 15 stupňů výš? To bych asi nemohla žít v Čechách, kdyby to platilo. Nejspíš to tak cítíte Vy sama, když jste zimomřivý typ a celou zimu trpíte tím, že je Vám chladno. Každý to tak ale nemá a každý se může oblékat podle toho, co mu vyhovuje. Bydlím v Praze, kde je v posledních letech sníh 5-10 dní v roce, a tomu také odpovídá nutnost nosit vysoké kozačky. Například pro mě jsou lodičky celoroční univerzálně použitelná obuv, samozřejmě s ohledem na počasí a na terén. Pro moje bydliště tento ohled v 95% procentech případů vychází pro nízké boty. Pokud jsem ve městě na chodníku bez sněhu, klidně si lodičky vezmu. Stejně jako slečna na obrázku, která nejde závějemi.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 03.02.15 13:20

To vás obdivuji, protože já lodičky v Praze považuji za použitelné v tak 5 %. Ani ne kvůli počasí, ale kvůli terénu - pohybuji se převážně v centru, kde jsou samé kočičí hlavy a spáry mezi nimi jsou od 0,5 cm do 5 cm, kluzké jsou i suché, natož zapršené či s vrstvou sněhu. Proto většinou nosím nízké kozačky, oxfordky, v létě baleríny.

 
corrigan
2631 příspěvků 04.02.15 07:52

@Lucelle no myslím, že tohle už je trochu přitažený za vlasy. Kolik tvarů kabelek asi je? Kdo to ví? Mnoho. Každou tašku někdy někdo vymyslel. Znamená to snad, že když někdo udělá podobnou (dá se snad vymýšlet donekonečna, aniž by se to opakovalo?), tak je to hned fejk? Určitě ne.
To by pak muselo platit pro všechno. Jednoho dne Levi Strauss (asi) vymyslel džíny. Taky nikdo netvrdí, že ho ostatní kopírují. ;-)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 04.02.15 09:31

Ano, v obecné rovině tady máte pravdu, kabelka je taška, do kterého se dá něco vložit a má (většinou) ucho, za které se dá chytit a i když jsou v tomhle ohledu všechny stejné, nejsou to kopie.

Ale auto má taky volant a 4 kola a přece když by si někde v jihočínské fabrice postavili na dvorek třeba volvo a zkopírovali jeho podobu včetně těch nejvýraznějších signifikantních prvků (a to je případ této kabelky), za kterou stojí vize a měsíce práce někoho jiného, tak, aby jejich výrobek na první pohled připomínal (byť bez loga) originál,, protože tuší, že jim to bude sypat 1000× víc, než kdyby vytvořili originální vlastní model „made in Zhejiang“ (na což nemají ani morálku, ani talent ani prostředky a čas), navíc za použití laciných nekvalitních materiálů a se slaboučkým motorem, asi by si potlesk nezasloužil ani u toho, jak tu někdo píše, „normálního člověka“, který autům nerozumí.

Nestavím se na stranu barikády astronomických cen za luxusní módu, ale hledat obhajobu pro ty, kteří profitují na vykrádání nápadu ostatních, mi přijde zcestné, ať už se jedná o kabelky, auta nebo třeba nábytek a tvrdit, že přece nejsem žádný odborník, všechny tašky už tady jednou byly a tak je jasné, že vypadají stejně, přijde naopak přitažené za vlasy mně.

Příspěvek upraven 04.02.15 v 09:32

 
stricc  04.02.15 09:42

@Lucelle no dobře, ale kabelek je šíleně moc. Jak má normální člověk poznat, že kabelka, kterou koupí v normálním obchodě, připomíná jakousi ikonickou kabelku světové značky, aniž by strávil týden procházením všech seznamů firem a srovnáváním obrázků nebo dokonce procházením těch krámů? A proč by to vlastně měl dělat?
Já teda nevím, ale než jsem přišla na peklo, tak jediná osoba, na kterou jsem narazila, co řešila kabelku (v tom konkrétním případě příliš honosnou k levným botám) byl Hannibal Lecter. :-)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 04.02.15 10:26

Jé, v jaké souvislosti to v tom filmu bylo řešeno?

Nebudu říkat, běžte si pro kabelku třeba do Zary, protože to je zrovna značka, která si na volné (a někdy dost těsné) a velmi bleskové inspiraci „luxusními“ brandy postavila existenci, i když ani zde se o ve většině případů nedá mluvit o naprostém fejku, většinou „jen“ vyloupí trend, jinak mně přijde „normálních“ většina obchodů, za kterými stojí nějaká mateřská společnost, kde zaměstnávají designéry a tvoří vlastní kolekce, byť logicky inspirovaný aktuálními trendy, co se týče tvarů a barev. Pak jsou tu malé obchůdky typu http://www.ceskakuze.cz/ a jiný menší výrobci, kteří si cení toho, že dělají řemeslo a kopírovat Diora by je ve snu nenapadlo, tam je jistota, že nenarazíte na padělek (ale ani na inspiraci trendy) celkem velká.

 
stricc  04.02.15 12:27

Nevím, jestli to bylo ve filmu, já to znám z knihy. On to vpálil tý holce, že je jako trapná snaživka, když má drahou kabelku a levný boty.
Já mám kabelku pbstyle, čili od českého brašnáře, vyhovuje mi, líbí se mi a jestli je něčemu podobná, to je mi srdečně jedno, zjišťovat to nebudu.
Jinak jasně, ono to tak asi prostě je, tak se s tím nedá nic moc dělat, stejně jako se nedá nic moc dělat třeba s dopravní zácpou a jinými nepříjemnými jevy. Třeba to časem pomine, i když si nedělám iluze, že bych se toho dožila :-)

 
dost_bot
2070 příspěvků 04.02.15 12:33

Úplně s vámi souhlasím, prostě vyhnout se napodobenině, když mě kabelky nijak nezajímají a tedy je nemám v oku, je nemožné. Nehodlám se tím nijak strasovat, když hledám kabelku.

Pamatuji si, jak jsem kdysi v Itálii na ulici u prodávajících černochů v hromadě kabelek zahlédla něco, co mi samo padlo do oka, prostě kousek jako víno…až nějaký čas poté jsem zjistila, že je to Prada:-), teda „Prada“, samozřejmě.

 
stricc  04.02.15 12:42

Tak jako jasně, když kupuju něco od černocha na ulici, tak pokud to na první pohled není jasný folklór, je to docela jasný průšvih :-) S tím nemám problém, kdybych náhodou něco takového koupila, tak je mi jasný, o co jde.
Ale když jdu do normálního oficiálně registrovaného obchodu, tak tam opravdu nepůjdu přetížená katalogy módních domů, aby se mi náhodou nestalo, že v té galanterii koupím něco, co má jakýsi caplík, který si bohužel vymyslel monsieur XY v roce 1952, to teda ani náhodou :-)

 
Lenka-muller
8 příspěvků 04.02.15 09:43

@MP Vladenka na tom není co k obdivování, jen nosím to, co mi vyhovuje, zase bych nemohla trávit celé dny venku a vevnitř ve vysokých kozačkách, prostě by mi to vadilo. Celoročně (s výjimkou sněhových dnů a letních veder) nosím jednoduché elegantní boty se špičkou a s patou na středně vysokém a širším podpadku, a taky jim říkám lodičky. Nemám jen jehly, to jen někdy - souhlasím, že do staroměstských ulic praktické nejsou. Navíc slečna na fotce se snad zlobit nebude, když na ni prozradím, že bydlí v Bratislavě, která je jižněji a podle mých zkušeností o něco teplejší než Praha.

 
Eves
37 příspěvků 04.02.15 22:29

@papavera Nenapadlo. Spíš je to prostě pěkné, tak se v tom rychle vyfotila, a pak se zas normálně obula :-) I z auta musíte někdy vystoupit. Prostě mrzne. Přece si neuženu nemoc jen proto, abych vypadala dobře :-) Zas takový magor nejsem :-)))

 
papavera
146 příspěvků 06.02.15 16:54

@Eves no ano, nenapadlo. Ja ked chodim autom, pocitam s tym, ze prejdem naozaj len kusok a v tych lodickach to prezijem. A neviem ako u Vas, ale v Bratislave bolo aj v januari jarne pocasie, co koniec-koncov vidite aj na tom samotnom outfite :) ja sa jej ani necudujem, keby som mohla, tiez idem hned do lodiciek

 
Eves
37 příspěvků 04.02.15 23:04

@Lenka-muller Aha.. a ono jde o sníh? Jakože kozačky se nosí jen do závějí? :-))))) Dívejte, normální lidé se oblékají podle počasí. Rozhodně nejsem zimomřivá, ale taky nejsem oběť módy jako například pubertálni britky, které v mrazech nosí balerínky. Což bych tak přirovnala zhruba k těm lodičkám. V zimě si neberu lodičky ani do divadla. Protože se do něj musím nějak dopravit a soukromý tryskáč nemám. Lodička NENÍ, nikdy nebyla a nebude zimní obuv. Možná, kdyby mě do kanceláře a zpět vozil taxík. Ale ani tak ne. Každé roční období má své. připadá mi to podobně praštěné, jako nosti v létě kozačky… :-))) A vůbec mi celá tahle debata připadá zbytečná. Každý rozumý člověk ví, co si kdy má obout.

 
JMaravelo
486 příspěvků 05.02.15 09:00

Dobrý retro :D Zajímalo by mi, jak se vyrovnáváš s tim že si pravděpodobně neustále středem pozornosti. Obzvláště tohle je podle mě už na hranici výstřednosti (jinak než je u tebe tady zvykem). Samozřejmě je to pecka, to aby mě někdo nemisinterpretoval. Ten kabát je boží.

Ad kabelky: přidávam se na stranu těch, co řikaj, že je to šumafuk. Nikdy mi nebylo jasný, proč tolik lidí řeší jestli je to nebo není to pravý, z který kolekce jaký značky to je apod. Jo, jsou tam vyjímky, jako kabelky LV damier nebo burberry šály, ale to je otázkou vkusu a toho, že to je všude - tedy alespoň pro mě. To neustálý lpění na ryzosti úžasné značky mi přijde totálně mimo lidský chování a moje chápání. To zaprvý a za druhý je to mladá holka, tak nevidím důvod, proč vyhodit 40 000 za kabelku když si jich za to může koupit 10 stejně pěknejch (protože nevím jestli to některá z vás stihla zaregistrovat, ale mladý lidi většinou mění oblečení podstatně častěji a mají ho pro více příležitostí). Pose*te se z toho, boha.

Pro ty z vás, kterejch se to týká, písnička:
https://www.youtube.com/watch?…

 
Eves
37 příspěvků 05.02.15 09:42

Haha. Přesně. Tohle šílenství ohledně kabelek je totální magořina. Mám ráda kvalitní kabelky, kožený, protože vím, že mi dlouho vydrží a stářím krásní. Ale bazírovat na značce je snobárna prvního řádu. A u nás je to ještě zesílený tím, jak na to nikdo nemá. Jenže lidé u nás maj lidi falešnou představu o tom, co je v životě důležitý. Takže lidi s platem pod 20.000 si kupujou iPhony a zuřivě škudlí na umělý kabely LV jen aby bylo vidět, že patří do vyšší třidy. Doma se jim na baraku loupe omítka a v zimě táhne starejma oknama a našetřeno mají nula. Lidi jsou fakt v tomhle úplně máklý. Hlavně ženský. :-) Lidi, kteří to mají v hlavě srovnaný se chovají racionálně. Platí za kvalitu, ne za značku. A žádná kabela na světě není tak kvalitní, aby mohla stát 20 hardů. To prostě jaksi není možný. Takže za co dámy platíte? Už víte? Přece za svou blbost. A značky vás milují.

 
Eves
37 příspěvků 05.02.15 09:42

Haha. Přesně. Tohle šílenství ohledně kabelek je totální magořina. Mám ráda kvalitní kabelky, kožený, protože vím, že mi dlouho vydrží a stářím krásní. Ale bazírovat na značce je snobárna prvního řádu. A u nás je to ještě zesílený tím, jak na to nikdo nemá. Jenže lidé u nás maj lidi falešnou představu o tom, co je v životě důležitý. Takže lidi s platem pod 20.000 si kupujou iPhony a zuřivě škudlí na umělý kabely LV jen aby bylo vidět, že patří do vyšší třidy. Doma se jim na baraku loupe omítka a v zimě táhne starejma oknama a našetřeno mají nula. Lidi jsou fakt v tomhle úplně máklý. Hlavně ženský. :-) Lidi, kteří to mají v hlavě srovnaný se chovají racionálně. Platí za kvalitu, ne za značku. A žádná kabela na světě není tak kvalitní, aby mohla stát 20 hardů. To prostě jaksi není možný. Takže za co dámy platíte? Už víte? Přece za svou blbost. A značky vás milují.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 05.02.15 09:47

Pěkná, moc.

Jen mi přijde, že se každý bavíme trochu o něčem jiném, já reagovala ze všeho nejvíc na to, že tu bylo řečeno, že výrobce snad možná ani netuší, že se trefil (v tomto případě téměř do posledního detailu) do tašky, pod jejímž designem je podepsaný někdo jiný, to mi přišlo hodně naivní a mimo.

Osobně nejsem z žádné značky nijak ve smyku, očividný fake však obdivovat nemůžu, neboť jakkoliv to SSL sluší, tomu parazitování toho, kdo tu tašku vyrobil a tomu, že mu za to tisíce lidí zaplatí, nemůžu tleskat.

 
JMaravelo
486 příspěvků 05.02.15 15:08

@Lucelle Já to na nikoho konkrétně nesměřoval. Ať si každej u sebe přebere, jestli se ho to týká. Třeba si za značku klidně připlatim, pokud vím, že to má smysl. Ale nikdy mi nenapadlo přemejšlet nad tím, jak fejkovou kabelku někdo má :D

Stejný jako před dvěma roky furt někdo řešil, jesli jsou to pravý rejbány… přitom sám měl brejle za 3 facky od vietví.

Upozorňovat na takovýhle věci mi vlastně přijde skoro stejný jako je záměrně nosit abych vyvolal dojem, že mám něco luxusního. Takový „koukejte, já se vyznam v drahejch hadrech“ - no gratuluji, já vím co je valenční vrstva atomu.

Ale dobrá tedy. SweetLadyLollipop, jakožto výtvarník tě musím pokárat, že v 21. století podporuješ firmy, které obcházením autorských práv profitují na lidské chamtivosti - i když teď si vlastně nejsem jistej, o které skupině těch firem mluvím :-/

Příspěvek upraven 05.02.15 v 18:07

 
corrigan
2631 příspěvků 05.02.15 10:41

@Lucelle vás to sebralo tak, že to vypadá, že snad přicházíte o těžký mega :-D Měla byste si tu písničku, co dal @JMaravelo pouštět celej den.

 
novoměštačka
169 příspěvků 06.02.15 13:14

@Eves jasně, mám ráda kožené kabelky, jiné nekupuju. ale nemusí být nutně značkové!

 
Doudou
1234 příspěvků 07.02.15 14:43

Tak já koukám z mobili, takže mám ty fotky malinkatý a také jsem myslela, že to je Prada.

 
Evženie
169 příspěvků 08.02.15 21:27

Jéééé, to je krásný. A to prosím nemám ráda kalhoty se zkrácenou délkou, ale tady proti nim nemůžu pípnout.
(Kabelku považuji za normální kabelku obecnou a doufám, že vám dobře slouží. Očividně je praktická. Taky bych takovou brala.)

 
mezzanine
4 příspěvky 23.02.15 22:12

Náhodou, veľmi harmonické…
Tiež som sa minule pozastavila nad baby kombináciou pastelovej ružovej a modrej (chcete chlapčeka alebo dievčatko?)…hmmm.. asi dvojčatá…a funguje to skvelo!

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity