Lovec inspirace 02.10.12 00:00

Sandy

  • bunda, H&M

  • kalhoty, SuperTrash

  • boty, Nike

 Váš příspěvek
 
Jetthro
1129 příspěvků 02.10.12 06:28

Tak tohle teda moc nechapu..po Prikopech se bezne pohybuje spousta zajimaveji oblecenych lidi :/

 
Nemesis
496 příspěvků 02.10.12 07:08

Hezká šála. a to je ale všechno. děsný boty.

 
Akitaken
4960 příspěvků 02.10.12 07:56

Jeansy a kecky… rozhodně inspirace!!!

(konec ironie)

 
nellma
44 příspěvků 02.10.12 08:04

Inspirace??
aha tak chodim vlastně taky inspirativně oblečena :-), ale tak ošlivý boty ani kalhoty myslím nemám

 
KaCZFi
128 příspěvků 02.10.12 08:06

Inspirace tedy zadna. Spis zamysleni, ze kdyby v Čechach styl „tenisky a dziny“ vypadal takhle a ne uvalene fleecove vesty, ocvokovane, pomalovane a roztrhane dziny z trznice a umelohmotne radoby tenisky, mozna by to na tech ulicich vypadalo o dost lepe.

 
Voldemortka
361 příspěvků 05.10.12 07:49

Řekla bych, že takhle to ale v Čechách vypadá.. Všechny holky ještě žijou ve „sportovní eleganci“. Nosej sice saka a šálky, ale k tomu džíny a tenisky. Takže tenhle model mě ani nijak nešokuje, což ovšem NEŘÍKÁ, že ho schvaluju a líbí se mi, jelikož to nosí každá druhá slečna

 
Acrobaleno
948 příspěvků 02.10.12 08:08

Tentokrát to Lovec Inspirace netrafil. Obyčajné a priemerné.

 
michellina
25 příspěvků 02.10.12 08:18

Já nějak nechápu, o čem je vlastně tahle rubrika :-D

Příspěvek upraven 02.10.12 v 08:19

 
Karin
3401 příspěvků 02.10.12 08:54

Nemám si snad kecnout na zadek jen proto, že je to cizinka, že ne? :-)
Od pasu nahoru by to snad ještě šlo, ale ty džíny a boty, to tedy Sandy vyhmátla dva výjimečně vypečené kousky. Ty džíny by se snad ještě daly nějak nakombinovat, ale to by chtělo vtip. A ty boty… ty by si měla nechat, až si půjde za kuropění zaběhat do nějakého odlehlého lesoparku.

 
gingercinderella
74 příspěvků 02.10.12 09:12

Možno lovec inšpirácie nechcel tentoraz objaviť inšpiratívne oblečenie, ale druhú Naomi Campbell. ;)

 
anza
15 příspěvků 02.10.12 09:30

Hlava s šálou pěkný, ale „zbytek“ nechápu, co tu dělá. inspirace? „lidi, smotněte nad tou bídou aspoň šálu“ :-D

 
Lady Jane
19 příspěvků 02.10.12 09:46

Líbí se mi, jak se tady spousta lidí rozčiluje, že je to blbé, protože vidí kecky a jeansy. Tahle holka má doma určitě spoustu jiných typů bot a jiných kalhot nebo sukní. To je vidět na tom, jak je ležerní a jak oblečení zkombinovala. Ale prostě dneska měla chuť si vzít tenisky… a podle mě ji to vyšlo na jedničku.

 
idp
134 příspěvků 02.10.12 10:29

Souhlasím. Asi je pro hodně lidí těžké odpoutat se od toho, že i dobře padnoucí džíny (dokonce plísňáky)a čisté sporotvní boty (v tomto případě v hip hop stylu) můžou být fajn.

 
Karin
3401 příspěvků 02.10.12 15:53

Tak o tom, že jí ty džíny padnou, ani o tom, že má čisté boty, já vůbec nepochybuji :) Ale přesto to podle mě vypadá blbě.

 
uu  02.10.12 09:53

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 12:43

 
Khajka
506 příspěvků 02.10.12 10:19

Madrid i Řím jsem prochodila v sukni a balerínkách na mírném klínku/pohodlných sandálcích a taky to šlo. Přijde mi to i pohodlnější než džíny a sportovní boty, ve kterých je v teplotách nad 25 stupňů utrpení vydržet.

 
kikuša
1 příspěvek 02.10.12 15:30

Mám asi stejný názor jako vy. Ale teda musím podotknout, že tento týden nebylo nad 25 stupňů…

 
Khajka
506 příspěvků 03.10.12 13:03

To je pravda, myslela jsem to spíš obrazně. Ale sluníčko tedy peklo poměrně dost ;-)

 
nellma
44 příspěvků 02.10.12 10:29

Takže inspirace je tedy to: „vem si kecky, když jsi turista“?

 
Oveeec
1368 příspěvků 02.10.12 10:33

Sice teda inspirace naprosto žádná - až na jednu věc, a ta je hrozně zajímavá:) Nevím, jestli je Sandy Francouzka, každopádně ve Francii se džíny s takovýhlema (a ještě „horšíma“) keckama nosí běžně a nevím proč, většinou mi to na těch holkách ani nepřišlo blbý. Naopak docela hezký, asi takový, jaký to bylo, když tahle móda začala a neznamenala ještě „uválenost“ a nedbalost. Jednou jsem si potřebovala (v Paříži) pro něco sjet do centra a protože jsem byla unavená z celodenního nošení podpatků, vzala jsem si k džínám a sáčku černý běžecký kecky - a vůbec jsem si nepřipadala nepatřičně, jako bych si připadala v Praze:)

 
kayav  02.10.12 13:19

Teď o víkendu jsem byla u příbuzných v Paříži. Byla jsem tam poprvé a tak jsem čekala nějakou tu inspirativní módu. To jsem se ale spletla, přesně jak říkáte, tenisky, vytahané svetry, celkově ale i dost neupravenost. Bylo mi to vysvětleno tím, že hlavně při cestování MHD je dost nebezpečné se nějak odlišovat. Že jako je tam spousta arabů atd. a prý nikdy nevíte. Tak nevím, jestli je to jen alibismus, ale teda v Praze potkávám lidi líp oblíkané (a to je co říct:-))

 
smrtonoška  02.10.12 11:31

Chápu odpor, který to v zdejších diskutujících vzbuzuje. Chápu, že vidí jenom ty džíny a kecky. Já vidím hezkou a sympatickou holku v padnoucích džínách a čistých keckách, což samo o sobě je na české poměry spíš nevídané. Nevidím tam žádnou módní rezignaci nebo ušmudlanost, proto to není na červené. Slečna si jednoduše vyšla do města v něčem pohodlném, proč by to mělo být automaticky peklo?

 
mescaline
238 příspěvků 02.10.12 11:38

A to sa má za inšpiráciu považovať všetko, čo nie je peklo? smutné

 
smrtonoška  02.10.12 14:58

Tak třeba inspirace ve smyslu, že když už si ty tenisky někdo chce vzít, ať jsou aspoň čistý…

 
mescaline
238 příspěvků 02.10.12 15:53

To by ale mala byť samozrejmosť, nie inšpirácia!!

 
nellma
44 příspěvků 03.10.12 10:51

Koukám, že tři lidi nesouhlasí s tím, že by to měla být samozřejmost, mít čisté boty :-)))

 
Pitseleh
262 příspěvků 03.10.12 21:29

Řekla bych, že spíše jde o to, že by to sice samozřejmostí být MĚLO, což ale neznamená, že to tak opravdu je. Když se rozhlédnete po ulicích, je bohužel asi opravdu třeba začít od píky.

 
mescaline
238 příspěvků 03.10.12 22:00

Tiež ma to fascinuje :D

 
Enka_N
328 příspěvků 02.10.12 21:46

Jenže tyhle příspěvky typu: „nó, vždyť vy si stěžujete jenom kvůli džínám a keckám“ jsou taky dost scestný! Jasně, pořád je to o několik levelů výš než typicky české uchopení „keckoriflí“, ale stejně je to ošklivý. Vůbec se to k sobě totiž nehodí a dokonce i pro tu turistickou příležitost si dovedu představit asi deset lepších modelů. Proč má teda tu krátkou bundičku, která nezahřeje? A okolo krku tu divnou věc?

 
mescaline
238 příspěvků 02.10.12 11:37

..čo je na tomto inšpiratívne? plus tie tenisky sú hrozné :( a plesnivé rifle..ach.

 
TheJane
12 příspěvků 02.10.12 15:18

Jak někdo může říct o Air Maxech, že jsou hrozné? To, že to není váš styl ještě neznamená, že jsou škaredé. Plísňáčům taky nefandím, ale na té paní není nic, za co bych ji měla kamenovat ;)

 
mescaline
238 příspěvků 02.10.12 15:53

Šatka a náušnice sú elegantné, preto mi k tomu tie tenisky pripadajú hrozné. a nehovorím, že je to nejak pekelné, iba si ani nemyslím, že je to inšpiratívne, kedže ludí v podobnom oblečení nájdem na ulici desiatky.

 
Be-ran
59 příspěvků 03.10.12 20:01

Tak to si dovolím nesouhlasit, možná tak jestě Dara Rolins by takhle vystajlovaná vyrazila, ale DESÍTKY LIDÍ…pochybuju, že takhle vychytaný outfit mají desítky lidí na ulici, možná New York???

 
mescaline
238 příspěvků 03.10.12 22:02

V bratislave je to uniforma každej druhej mladej holky

 
TheJane
12 příspěvků 04.10.12 17:00

Taky to pro mě není inspirativní, je to takový normální outfit. To, že je tam šála, pro mě ještě neznamená elegance, ale souhlasím s tím, že ke zbytku outfitu se nehodí. Ale to hned neznamená že ty tenisky samotné jsou hnusné ;) To mě prostě zarazilo. ;)

 
Cookies
35 příspěvků 02.10.12 11:46

Sukňosvetrová uniforma, co se tady pěstuje začíná být taky pomalu pekelná. Minulý týden jsem byla v Praze, za účelem jiným než-li turistickým a měla jsem na sobě lodičky. Po dvou hodinách chůze po kostkách, jsem myslela, že mi upadnou nohy (podotýkám, že boty s podpatkem nosím běžně). Nevidím tam uválené konce kalhot, sešmatlané boty a špinavé tkaničky, takže na celodenní turistiku proč ne?

Příspěvek upraven 02.10.12 v 11:46

 
Silver-Edged Axe
299 příspěvků 02.10.12 14:35

Pro mě příklad, že i jeansy a kecky mohou vypadat dobře. Nechápu komentáře typu „džíny a kecky, co to je za inspiraci?“.
Sluší jí to.

 
Trubycka
67 příspěvků 02.10.12 14:49

Šála i bundička jsou podle mne OK
akorát ty hodně moc sportovní boty se k tomu nehodí…

 
Pitseleh
262 příspěvků 02.10.12 15:04

Připadá mi, že už se tady některým slečnám zajídá cokoliv, co není elegantní. No, tak má tenisky a džíny. Vypadá to vkusně, čistě, všechno sedí tak, jak má. Zajímalo by mě, jestli by kritici, jak už bylo řečeno, opravdu třeba pochodovali celý den v podpatcích. :)

 
Pitseleh
262 příspěvků 02.10.12 15:05

Pochodovali na městské dlažbě, ne třeba v práci, samozřejmě. :)

 
Enka_N
328 příspěvků 02.10.12 21:50

Ale proč se hned tak vymezovat? Nastane nové vzájemné osočování „džínařek“ a „elegantních“? O tom to není :-) Mě osobně nejde o to, že má džíny a kecky, ale o to, že ty džíny jsou hnusno-hnusně hnusné(plísňáky, proboha!!!) a boty se k nim absoulutně nehodí. Ale, pozor- kecky jako takové vypadají docela dobře, ať si v nich klidně turistikuje, ale jako celek to prostě neladí.

 
Be-ran
59 příspěvků 03.10.12 20:06

A co je to za argument „prostě nehodí“? My máme někde napsáno a kodifikováno nějakými vrchními modními arbitry co se k čemu hodí nebo nehodí a že plísňáče jsou hnusné "-)???

Příspěvek upraven 03.10.12 v 20:07

 
Enka_N
328 příspěvků 12.10.12 11:36

Ne, Berane. Ale každý máme nějaký vkus, že.

Příspěvek upraven 12.10.12 v 11:36

 
Ems
1482 příspěvků 02.10.12 15:05

Za mě ne-e. Samotné kousky, proč ne. Já nemám nic proti teniskám k džínám ale tyhle ne…Takový hogofogo no…

 
anju
55 příspěvků 02.10.12 16:22

Na prvý pohľad sa mladá žena cíti uvoľnene a sluší jej to. Tak si predstavujem niekoho, kto ide na dlhú prechádzku po meste.

 
ema.d
43 příspěvků 02.10.12 16:45

Super :)
zelen

 
seznam.mih  02.10.12 16:49

Teda fascinuje mě, jak některé zdejší dámy dokáží z takové fotky poznat, jaké má náušnice. Já z nich vidím spíš nic, než moc.
Nevím jak vy milé dámy, ale v Plzni nejsem moc zvyklá vídat černochy, i když vím, že jich tu pár je(nebot je tu vídávám pravidelně) a tak docela nechtěně na ně čučím, protože jsou pro mě něčím zajímaví. S tímhle modelem by mě Sandy ale nezaujala. Jedině tím, jak ta bílošedá (?) bundička a boty kontrastují s barvou pleti a ten šál mi k tomu celku nějak nesedí

Shrnu to - myslím si, že fotograf jí vyfotil, protože je to černoška v džínách a keckách, ale nejsou sešmajdané a špinavé a na takové to lítání po městě je to v pohodě.

To mi připomíná, že bych měla vyčistit svoje Sharky…

 
sarinka.v
423 příspěvků 02.10.12 17:46

Předpokládala bych, že je to turistka a v tom případě jí to schvaluju. Protože celý den po městě z památky na památku lítat v balerínách nejde. Sama jsem to zkusila abych neběhala po Paříži jako husa v teniskách a po prvním dni bych za ně dala vše z toho jak mě bolelo všechno od pasu dolů…

 
Karin
3401 příspěvků 02.10.12 18:54

Jsem přesvědčená, že kdyby to byla Češka, tak by ji Peklo za takový outfit schvátilo.

 
Ems
1482 příspěvků 02.10.12 19:00

A já myslím že ne… To že je někdo čech tak bude mít nějaké výhody??

 
Barr.b
143 příspěvků 02.10.12 19:49

Ať koukám jak koukám…klasická všední nuda. Na slečně/paní je nejzajímavější asi to, že je černoška. Možná právě tato skutečnost lovce inspirace zaujala.

Příspěvek upraven 02.10.12 v 19:50

 
jazes  02.10.12 21:16

Mně to nijak nevadí, dokud tedy nesjedu na ty boty. tenhle hiphop(?) typ se mi, obzvlášť na ženách, naprosto přííííšerně nelíbí. fakt. nenoste to. nikdo :-D /ale to je můj osobní problém/ škoda, že z té bundy není moc vidět, líbí se mi na slečně její barva (té bundy).
a co je na tom inspirativního? no rozhodně barva kůže =) kdybych mohla, hnedka si ji pořídím :-D
neramínkuju za ty boty :-D

Příspěvek upraven 02.10.12 v 21:17

 
Karin
3401 příspěvků 03.10.12 09:02

Ty boty jsou přece čistý! a ještě navíc značkový!!, tak jak se vám můžou nelíbit?!? :-D

 
Ceresa
465 příspěvků 02.10.12 21:18

Kdyby byla Sandy mene vyrazna vizualne, treba buclata brunetka, tak si ji podle me lovec ani nevsimne…

 
LemraLíná
2 příspěvky 03.10.12 10:30

Nedalo mi to a musela jsem si vytvořit profil. Nechápu, za co tolik červených? Hmmm? Vypadá to na turistku a já když někde chodím, tak taky volím pohodlnou variantu oblečení. Btw boty má úplně čistý, kalhoty jsou zajímavý - ne klasický orvaný modráky, a vršek doplnila šálkou moc hezké barvy. Za mě jasný zelený - protože inspirace je i o tom, jak vypadat v teniskách a džínách, když je potřeba…

 
zuzitaa
54 příspěvků 03.10.12 11:54

Řekla bych, že slečna je Američanka, pokud navíc i sportuje je oblečení odpovídající… (na první pohled mi připadá jako baskeťačka)

 
Gallant.Crow
35 příspěvků 03.10.12 12:08
Uniforma

Ale tak nějak trochu jinak. Vypadá to prostě „jinak“ i když to koresponduje s typicky českou uniformou. Holt zde se pozná kvalita. Nenadchlo mě to, ale ani nezklamalo.

P. S: Alergie na džíny všech kvalit se mě stále drží.

Příspěvek upraven 03.10.12 v 12:13

 
bc2
323 příspěvků 03.10.12 12:09
zelene

Vyzera skvele aj napriek tym plesniakom, ako to? Napada mi iba zavistiva myslienka, ze toto je jednoducho velmi krasna zena a jej vrodena magia sposobuje, ze i tie plesnive dzinsy na nej vyzeraju dobre a cekovy dojem z nej je senzacny. Inak si to neviem vysvetlit.

Příspěvek upraven 03.10.12 v 12:10

 
elody_melody
3 příspěvky 03.10.12 12:47

Kombo dziny a tenisky a zdejsi armada stylu ma pred ocima rudo:) Ne vsechny nosi balerinky a sukni, existuje spoustu ruznych dalsich stylu a tenhle je ted celkem v kurzu. Za me je to super priklad, ze i dziny a tenisky mohou vypadat zensky a pritazlive.

 
Rum
3 příspěvky 03.10.12 12:53

Chlapík na tejto fotke aspoň má čisté topánky, dokonca aj oblečenie má čisté, tiež vyzerá, že sa cíti pohodlne a uvoľnene v tom, čo má oblečené. Na celodenné turistické objavovanie mesta dostačujúce. Hurá s ním do rubriky „Lovec inspirace“, veď uvedené „argumenty“ (čistota, pohodlnosť, turista) zjavne postačujú.

 
nellma
44 příspěvků 03.10.12 13:26

:-))) jo někomu to jako inspirace stačí

 
bc2
323 příspěvků 03.10.12 18:29

Vas argument je tak nezmyselny, ze by to snad malo byt jasne na prvy pohlad, a predsa mate zelene vesiaky… Hoci nedokazete ani rozoznat rozdiel medzi odevom a neodevom.

Nevidite tam ani tie najocividnejsie rozdiely, ako napr ze ta zena je oblecena, ale ten muz nie je? Je polonahy a tie textilie, co ma nasebe nie su primeranym oblecenim pre muza za nijakych okolnosti.

Nevidite tam ani to, ze jej obleceni je funkcne a ona v nom vyzera dobre? Ci to nie pre vas podstatne?

A tak dalej…

 
Pitseleh
262 příspěvků 03.10.12 19:32

Naprosto souhlasím. Já třeba zmínila, že oblečení je vkusné - znamená to pro mě, že nepřekračuje meze vhodného oděvu na veřejnost, nic nečouhá, slečna není nahá. Dále to, že sedí, což pánovi očividně ne…

 
Rum
3 příspěvky 04.10.12 01:12

Ja hovorím o jablkách, Vy o hruškách. Môj argument ukazoval na absurdnosť názorov, že je niečo OK a patrí do tejto rubriky, pretože „je to pohodlné, cíti sa v tom dobre, je to čisté a je to turistka“ (zvýraznil som Vám to ešte raz, aby ste videli, o čom hovorím). V mojom príspevku nie je nič o vkusnosti či nevkusnosti odevu vyfotenej slečny.

Rozdielov medzi slečnou a pánom vidím plno, o tom ale nebol môj prvý príspevok.

 
bc2
323 příspěvků 04.10.12 12:59

Myslim, ze pre takmer vsetkych komentujucich na tejto stranke je faktor oblecenosti samozrejmou konstantou, ktoru netreba spominat. Tento website sa v blogu i na forach sa zaobera odievanim, oblecenim, nie nahodnym aranzovanim textilu po tele (edit: presnejsie poveda, obcas sa zaobera aj tym, ale vylucne kriticky. Handricky predstierajuce, ze su oblecenie najdete napr tu http://www. modnipeklo. cz/2012/01/miss-hana/). To skutocne nie je tazke pochopit.
Trufam si tvrdit, ze by ste na MP velmi tazko hladali niekoho, pre koho by bolo podstatne, ze „je to pohodlné, cíti sa v tom dobre, je to čisté a je to turistka“, ale nezaujimal/a by sa o fakt, ci je v „tom“ aj obleceny/a.

Vas argument je jednoznacny strawman.

Outfit tej zeny nie je dokonaly, a ani mne sa plesnive dzinsy nepacia. Ale vy a vasi pritakavaci ich asi musite fanaticky nenavidiet, ked sa uchylujete k takym falosnym argumentom.

Příspěvek upraven 04.10.12 v 13:07

 
Rum
3 příspěvky 04.10.12 14:35

@bc2
V prvom rade „Oblečenosť“ je pojem, ktorý každý tak nejak vnútorne pozná (aj keď v slovníku slovenského jazyka ho nenájdete LINK ), ale každý mu rozumie po svojom, čiže je to pojem veľmi subjektívny. Preto prosím, nezavádzajte ďalšie vymyslené, ale hlavne, nejasné slová, len aby ste podporili svoj postoj a ak už áno, aspoň ich vymedzte ako im rozumiete Vy (a prosím, nesnažte sa zobecňovať Vaše chápanie vymyslených slov a hovoriť, že to si predsa myslí každý/väčšina).

Ad strawman Žiaľ, Vy ste sa dopustili práve toho, čo vyčítate mne. Strawmana.
Podsunuté tvrdenie (ktoré vyvraciate ale ja ho nezastávam): „Tá žena je zle oblečená, podobne ako muž na fotke/Tá žena ma zlý outfit“
Naproti tomu ja od začiatku hovorím, že opodstatnenosť nejakej fotky v tejto rubrike by nemala byť daná tým, že: osoba na fotke sa cíti pohodlne, je turistka a je to čisté oblečenie. (Viz príspevky od uživateliek: uu, smrtonoška, Cookies, anju, sarinka. v). Ako ad absurdum príklad som potom použil fotku toho muža s rovnakými argumentami.
To skutočne nie je ťažké pochopiť.

 
Be-ran
59 příspěvků 03.10.12 19:45

Sandy je naprosto výborná, jak známo 80.léta se nám vrátily před pár lety zpátky, teda nám v Čechách evidentně ne, soudím dle komentářů, a jsme opět 20. let pozadu nejen v oblékání, ale hlavně co se tolerance týká, opět soudím dle komentářů… Sandy má naprosto parádně a stylově sladěné kousky alá osmdesátky upgradované do 3.tisíciletí a za to velkááá pochvala - bundička s velkými vycpávkami, plísňáče - suprové a padnoucí - k tomu tenisky a obří náušnice, nechápu, co na tom kde ‚neladí‘ (zdravím vrchní modní arbitry "-D)??? Snad jen šála, ale to je pohodová drobnost.
A též velkáááá pochvala pro MODNÍHO LOVCE: jen houŠŤ!

Příspěvek upraven 03.10.12 v 20:13

 
Lady Jane
19 příspěvků 03.10.12 21:18

Přesně tak, takhle vypadají eighties v novém tisíciletí. Taky jsem tu dekádu moc nemusela, ale začíná se mi líbit, je to příjemný kontrast ke slimkám a balerínkám (ale i to mám ráda). Sandy vypadá, že jde na rande s Michaelem Jordanem:)

 
Be-ran
59 příspěvků 09.10.12 19:01

Konečně to někdo pochopil, díky.

 
Modrý vrabec  03.10.12 21:20

Líbí se mi to, působí to svěže.

 
Bajova
41 příspěvků 04.10.12 10:47

Nevidim na tom nič hrozné. Klasické oblečenie do mesta. Na tom sa nedá nič pokaziť.
Nieje to môj štýl, no je to lepšie ako habity typu „divožienka“ alebo „naturalistka“ niektorých žien, ktoré bežne vídam v rubrike „inspirace“ ale neodvážim sa hodnotiť.
Toto oblečenie inšpiratívne síce není, ale nieje to zlé.
Toť môj názor :)

 
borovnica
259 příspěvků 04.10.12 18:39

Tak nevím, plísňáče nikdy nebyly můj šálek kávy :-)

Příspěvek upraven 04.10.12 v 18:42

 
ŘíkejteMiSimča
7 příspěvků 04.10.12 19:09

Líbí se mě a každý den potkávám takové exotické typy…myslím, že je zajímavá…třeba už jen svým životním příběhem… neni špatně oblečená, jen je to foceno ze špatného úhlu, nejdou vidět detaily jako např. kabelka :)

 
avin
13 příspěvků 06.10.12 11:03

Jasný príklad, ako sa môže milovník retra, ktorý bežne lajkuje iba usmiate pin-upky, zrazu zastaviť pri outfite, ktorý vôbec nezodpovedá jeho bežným preferenciám, a povedať si: wow! Aká veselá a fresh slečna. Čakám, že sa rozbehne, šmykne dolu nejakým zábradlím a pri zoskoku povie nejaký slogan z reklamy na žuvačky.
Pre mňa jasná zelená!

 
Katastrofa
22 příspěvků 06.10.12 13:33

Vida, jde to i jednoduše. Zelené

 
Miluna Mia
194 příspěvků 10.10.12 15:09

Plísňáky by se daly prominout za předpokladu nějaké důstojné obuvi.

 
Fialové kafe  11.10.12 19:55

Hororová kombinace plísňáků a najkinek..

 
ooola
129 příspěvků 26.10.12 16:52

Plísňáče a tenisky? fakt? Vždyť kdyby to na sobě neměla takhle šmrncovní černoška, ale nějaká paní ve středním věku, tak se může z fleku smažit na fotce u pekelného článku…

 
Verrinka  25.11.12 16:10

Je to kočka. Líbí se mi to víc než barevné punčocháče a podpatky za každou cenu. Jako plus vidím, že ji nebudou bolet nohy :D

 
Tabitha
35 příspěvků 29.11.12 20:56

No, ty komentáře o ‚hrozných‘ teniskách mi přijdou trošku přehnané, přijdou mi zcela normální, možná je to i nadprůměr oproti tomu, jaké tenisky vídám na ulici. Ale je pravda, že to asi není inspirace. Nedávám žádné ramínko.

 
MarlaSinger
98 příspěvků 30.12.12 00:06

Ta slečna je tak rozzářená, že jí prostě nemůžu dát červené. :-)

 
assault
1 příspěvek 06.01.13 19:35
air maxky

Vy jste asi hodně mimo. Projděte se po Praze a podívejte se, co mají turisté na sobě. Italové, Francouzi, Španělé atd. často jsou k vidění takto nošené Air Maxy s džínami nebo s teplákama a nevypadá to vůbec zle. To, že vy máte v sobě nějaký blok vůči teniskám ještě neznamená, že je to zlé, tak se laskavě proberte.
Doporučuji nahlédnout sem, zabedněnci > Air Maxky
Ale vy tomu stejně rozumíte líp…

 
Mattoni02  02.03.15 18:26

Ty boty jste mela nechat doma a vymenit je bud za kozacky nebo kotnickovky. Tohle se mi moc k tomu nelibi… Jinak me to moc nezaujalo ty dziny jsou na vas takove divne.

Příspěvek upraven 02.03.15 v 18:37

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity

3