Tereza S. 16.02.15 00:00

SOUTĚŽ: Havran a další básně - E. A. Poe Temný aristokratický outfit seskládaný v náladě, kterou ve mně budí zmíněná kniha.. Doplnění admin: Více info o soutěži zde:http://www.modnipeklo.cz/clanky/soutez-knizni-styling/.

  • Mini klobouček: C&A

  • Halenka: vintage

  • Sukně: Bodyline

  • Boty: neznačkové

  • Kamej: C&A

  • Prsten: C&A

  • Kabelka: New Yorker

 Váš příspěvek
 
sosha  16.02.15 13:56

Oh là là!!

 
corrigan
2631 příspěvků 16.02.15 14:03

Jdu úplně mimo těchhle úletů, ale je pravda, že celek se mi líbí, je to opravdu pěkně zkombinované, ale: ta kabelka je naprosto příšernej nápad, až se divim, že jde o vás, a prsten s křížem jakbysmet. O dost líp by se hodil kufřík od klobouku či něco v tom stylu, možná i lékařskej kufřik… tak něco.
A když už jde o soutěž, tak temně jako básně EA Poa to taky nepůsobí. Chtělo by to fotit při zatažené obloze. Bílá blůza je tam až moc pozitivní detail.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 16.02.15 14:12

No teda, vám se to povedlo!

 
Grete
797 příspěvků 16.02.15 14:19

Bezchybné.

 
stricc  16.02.15 14:35

Ano, ano, (až se mi samým nadšením zasekla klávesnice :-) to je moje, přesně ono! Halenka je úchvatná, moc se mi líbí účes, jak jste to udělala? A celková nálada dokonalá.

 
Isca
958 příspěvků 16.02.15 14:58

Dokonalý. Mladá viktoriánská dáma jak vyšitá. Sklopený tklivý pohled dolů a ruka na bříšku naznačuje tragicky zahynuvšího milého, a Vás zanechanou s důkazem vaší poskvrněné cti? ;-)

 
Tereza S.
584 příspěvků 16.02.15 21:22

První část by klidně šla, ale druhá spíš jen naznačuje, že korzet není úplně pohodlná věc, celkem špatně se dýchá a že brzy omdlím. :D

 
ming_xing
1108 příspěvků 16.02.15 15:25

Hmm.. zajimave! super pidikloboucek, super kamej, super halenka. sukne me az tak neuchvacuje, ale ladi s tim. jedine, co bych vymenila, je kabelka (chtelo by to trochu osoupany lekarsky kufrik)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.02.15 15:36

Rozkošné. Tohle se mi opravdu líbí. Bez tašky by se mi to líbilo o fous víc, ale to je už jen detail.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 16.02.15 15:57

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:10

 
kayav  16.02.15 17:02

Pallas Athena! Dokonalé

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 16.02.15 17:31

Mně se to moc líbí :) (ale kabelka je stylově úplně mimo, škoda).

 
pilotDodo
718 příspěvků 16.02.15 18:11

Boží!

 
sulcinka
698 příspěvků 16.02.15 18:33

Krásné.

 
květinkam
15 příspěvků 16.02.15 19:25

Páni super, smekám :)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 16.02.15 20:47

Já jsem bohužel dobový purista, a s Poem jste se minula o nějakých 50-60 let: tohle je secese a on umřel před r. 1850. Jo, jsem hnidopich, ale stejně rušivě na mě působily Cihlářovy ilustrace ve sbírce amerických hororů (včetně Poa). To je jako by ve filmu o druhé světové byly šaty z r. 1990. Toto je navíc na Poa příliš málo temné, mohla byste být mladá dáma z r. 1900, která se hodlá ucházet o místo na poště. Ovšem slušet vám to sluší, o to nic. Neramínkuji - outfit krásný, sedí perfektně, ale účel minul. Nezkusíte to znovu? Vy byste nějakou poeovinu dokázala!

 
Tereza S.
584 příspěvků 16.02.15 21:17

Vím, kdy Poe žil a rozhodně jsem se nechtěla inspirovat dobovým oblečením. Můj outfit vychází až na pár drobností z elegant gothic lolita stylu, ten se striktně nedrží pravidel oblékání konkrétní doby, naopak se inspiruje hned několika různými obdobími. V outfitu se odráží nálada knihy, jak ji vnímám já - každopádně je jasné, že každý to bude cítit jinak. :)

 
Tereza S.
584 příspěvků 16.02.15 21:12

Děkuji za komentáře. :)

A malé vyjádření ke komentářům: za kabelkou i prstenem si stojím, určitě bych neměnila. Ke stylu, ze kterého vychází má inspirace, se to hodí. :)

 
Amun
888 příspěvků 17.02.15 17:11

No, tady je MP :D každý by poradil a hlavně, každý by poradil líp - a to tak, že by outfit byl dokonalý. Věčná škoda, že se nám tu ti bozi také neukáží :D

 
may.frayn
919 příspěvků 16.02.15 21:25

Krasa!

 
zorro4
96 příspěvků 16.02.15 22:50

Pecka

 
Janiac
352 příspěvků 17.02.15 07:54

Fakt skvělé… Lolity se mi často zdají šablonovitě roztomiloučké, ale tohle má eleganci, švih. Asi bych takové modely chtěla vídat i častěji ;-)

 
Cagot
88 příspěvků 17.02.15 08:28

To musí na krku ukrutně škrabat… svědí mne to, jen se na tu fotku podívám…

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 15:29

Věřím, že to může budit takový dojem, ale záleží na typu krajky. Tahle je měkoučká a příjemná. :)

 
Cagot
88 příspěvků 23.02.15 13:48

Tak to jsem rád. Škrabání bych Vám nepřál.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 17.02.15 08:30

Oblečení Vám tu téměř všichni pochválili už dost a já se k nim připojuji - je to skvělé, ale co si zaslouží speciální pochvalu je účes, ten je inspirací sám o sobě.

 
razorblade_reloaded  17.02.15 10:10

To je celkem sympaticke:)

 
Atrofie
741 příspěvků 17.02.15 10:35

Povedené!

 
surabaya
395 příspěvků 17.02.15 10:55

Tohle se mi líbí moc, dala jste si s vyladěním práci a povedlo se! Jako byste vyskočila ze staré pohlednice. Škoda jen kabelky, lepší by bývalo bylo pohledat jinou, nebo se tohoto doplňku jako takového vzdát. Obdivuju hlavně tu blůzičku.

 
kolúch
445 příspěvků 17.02.15 11:49

Kabelka kričí koženkou a vyzerá akoby ten štylizovaný klobúčik dostal návštevu z 80-tych rokov 20-teho storočia :D

Edit: aby som bola konštruktívna, keby ste siahli po hoci DIY pompadúrke urobila by omnoho väčšiu službu ako tá kabelka, ktorá sa mne osobne nepáči ani ak odmyslím outfit. Úplný top by bola kytička fialových, alebo smotanovobielych kvetov s čiernou stuhou, Poe tématike by to svedčalo.

Příspěvek upraven 17.02.15 v 15:39

 
Velma
77 příspěvků 17.02.15 13:44

Prsten dát do kabelky, kabelku odložit na focení a hned by to bylo na zelené:-)

 
Verhro
630 příspěvků 17.02.15 17:05

Trefa.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 17.02.15 17:05

Pěkně jste si to vyšperkovala. Líbí se mi to včetně kabelky, prstenu a samozřejmě účesu. Jestli chodíte takto oblékaná i ven (tedy do města), tak mě překvapuje, že jsem vás v Teplicích ještě nepotkala.
Docela by se mi i líbil ten přísný puritánský vršek k nějaké mini:-)
Za tuhle krásu samozřejmě zelené ramínko.

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 15:30

Chodím tak oblékaná i běžně, i když teď už podstatně méně než před lety. :)

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.02.15 10:15

Za mě by to bylo mínus v kategorii do které to spadá. Stokrát okoukané klišé, žádné vlastní invence. Miniaturní klobouček tomu nasazuje pomyslnou korunu „conů“ a gothů cliché since 1995. Kamej, a cetkoprsten s imitací „bronzu“ ve tvaru kříže. Jediné, co se mi na tom líbí je ten vysoký pas, ale zbytek té sukně s tímhle druhem řasení mi přijde poněkud odpudivý. Sorry za drsnou kritiku, jsem náročný pozorovatel v tomhle asi a těžko se mi zavděčit :-/

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 15:33

Vidím, že jste odborník. :) Děkuji za kritiku, přít se s vámi nebudu.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.02.15 16:38

@Tereza S. To nevím z čeho jste poznala, takže to budu považovat za ironii, neb ta je českým diskuzím nejbližší :D Ale budiž alespoň řečeno, že BTSSB patří mezi moje nejoblíbenější značky, takže úplnej mimoň v tomhle si myslím nejsem :-) Tím neříkám jestli vám to sluší nebo nesluší, jak jsem řekl, hodnotím to v rámci stylizace, nikoliv v rámci českých ulic.

Ale když někdy budete chtít, můžeme se přít o tom, jak moc jsou klobouček a kamej passé - jestli vůbec :D To bych ovšem spíš nechal taky někam do diskuze, nebo mi tady ubijou věšákama :D

 
Rowanberry
314 příspěvků 18.02.15 11:43

Moje první myšlenka, když jsem to viděla na vašem blogu: „Bože, to je NÁDHERNÝ!“ (hvězdičky v očích) Moje druhá myšlenka: „Nemá tu sukni náhodou obráceně…?“ :D Mám podobnou sukni z Draculaclothing a jsem si poměrně jistá, že to šněrování patří dozadu a volán by tam patřil taky, ale je možný, že je to nějaká vychytávka Bodyline ;) Jinak vizuálně je to prostě úžasný, na první pohled dokonalý, krásnej účes, halenka i sukně, hrozně vám to sluší a já tuhle siluetu doslova miluju. Akorát mám trochu pocit, že zrovna s Poem to fakt moc společnýho nemá, vidím v tom spíš přelom viktoriánské a edwardiánské Anglie, kdy se odehrává třeba Žena v černém nebo tak. Ale jako volnou inspiraci to beru a ty fotky a váš výraz jsou fakt luxusní.

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 15:35

Obráceně opravdu není, vzadu má zapínání na zip, navíc je to v podstatě jen svrchní sukně, čili by trochu postrádalo smysl mít ten „rozparek“ až k rozkroku vzadu. :D

 
corrigan
2631 příspěvků 18.02.15 14:33

@JMaravelo přesně. Já za to dole schytala nůši červenejch. Brala jsem to na sebe, že se možná neumim vyjadřovat, protože mi přišlo nemožný, že by to samý neviděl ještě někdo další. Tak teď jsme tím pádem už dva. Tak až přijde další „slepej a nechápavej“, budeme už skupina. :-D

 
AnnyLunden
102 příspěvků 18.02.15 19:08

Zajímavé to bezesporu je, nicméně souhlasím se slečnou výše o té dobovosti. Fascinátor mi ke zbytku vůbec nejde, zdá se mi, že celý outfit degraduje zpět na úroveň „normálního“ dark lolita stylu, nebo jak se tomu říká. Klasický dobový klobouk by podle mě byl mnohem lepší. Temné mi to také moc nepřijde, aspoň v porovnání s Poem…Jinak nic proti, ale bohužel ani nic moc pro.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.02.15 20:11

@AnnyLunden Vtipný tu potkat někoho koho člověk zná osobně :DDD Měli by tě poslouchat, o stylizacích a kostýmech toho tu víš až až oproti jinejm myslim :D

 
AnnyLunden
102 příspěvků 18.02.15 21:54

Když já nevím kdo jsi… :D

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 21:58

Tipuji, že zrovna o lolita stylu a jemu blízkých toho nebudete moc vědět ani jeden (soudě dle komentářů, samozřejmě to může být jinak). :)

 
AnnyLunden
102 příspěvků 18.02.15 22:03

No já se nevyjadřovala o lolita stylu, ale o hodnoceném outfitu v kombinaci s Poem. A ne, nevím.

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 22:17

Jak už jsem psala výš - dobovost rozhodně nebyla záměr, je to inspirace EGL stylem a atmosférou knihy, jak na mě osobně působí, nikoli dobou, ve které Poe žil a co se nosilo.

Minikloboučky byly jedním z nejčastějších doplňků takřka všech lolita podstylů, i když dnes už se nosí podstatně méně, než cca před deseti lety. Obecně je to doplněk, který jsem k lolitě prakticky vůbec nenosila, pro mě to tedy nic tuctového není. Dobový klobouk nevlastním a ani nechci, pak by to na mě samou působilo jako kostým a to tento outfit není.

Mohla bych se tu dlouze rozepisovat o inspiraci a pohnutkách, které mě k této kombinaci vedly, o kontrastu černé a bílé, časovosti a konečnosti, pocitu osamění vedle uvědomění si smrtelnosti… Ale v podstatě o tom tato soutěž není. Je to outfit reagující na vlastní pocit z konkrétní knihy. Filosofické debaty se na tuto stránku nehodí, řekla bych.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 18.02.15 22:25

Ale já chápu, že k tomu outfitu máte vlastní pohnutky, ty vám snad neberu, jen bych čekala, že pochopíte i vy, že já mám jiný názor.

Příspěvek upraven 18.02.15 v 22:25

 
Tereza S.
584 příspěvků 18.02.15 22:28

Chápu, že máte jiný názor, ale nechápu vaše měřítka. Přijde mi totiž zvláštní hodnotit a upravovat dobovou přesnost u něčeho, co dobové vůbec být nemá…

 
AnnyLunden
102 příspěvků 18.02.15 22:40

Mě se zkrátka zdá, že tím, že řeknete „Ale já jsem to myslela jinak.“, člověk nemůže negativně/neutrálně hodnotit, protože nechápe vaše stanovisko. Prostě z vašeho popisu na mě fotka nedýchá to, co píšete že má. Vám to Poa připomíná, mě nikoliv. Jde právě jen o tohle, protože kdyby tady ten outfit byl jen tak v éteru bez soutěže, tak bych byla nadšená, fandím alternativním stylům.

 
Isca
958 příspěvků 18.02.15 23:18

No, co se týče netrefení do přesného desetiletí a zároveň ducha díla, navrhuju udělat exkurzi po evropských kostelích, a všem těm madonám v gotických, renesančních, a barokních ohozech udělit červené ramínko za nevystižení ducha předlohy..jinak jsem taky kombinaci bílá halenka x tmavá sukně pochopila jako kontrast temnota x nevinnost - a ačkoli nejsem znalkyně, jako některé, domnívám se, že halenky bývávaly spíše bílé - oblečení blíž na tělo se šilo z plátna.

 
Cagot
88 příspěvků 23.02.15 13:53

Madony a Ježíšové jsou náhodou furt docela konzervativní a nosí v každé době archaické oděvy… to jiní světci a světice už jdou víc s módou, ale nejvíc kompars, všelijací ti katani - ti nosívají i dobovou extravaganci…

 
Verhro
630 příspěvků 19.02.15 08:53

Zdejší komentáře tak nějak moc nechápu, myslela jsem, že je to o kreativitě a nápadu a ne o tom, že blůzička je z jiné doby než Poe, klobouček dokonce Poe ani nevěděl, jak vypadá…a další rádoby moudra.

 
corrigan
2631 příspěvků 19.02.15 09:40

Vůbec nechápu, proč sem postujete tolik outfitů, když na každej komentář máte odpověď, všechno jste myslela jinak, ten kdo má sebemenší připomínku tak to „nechápe“ a chudáka nakonec stejně utlučete nekonečným odpovídáním ve smyslu, že je prostě lehce zaostalej. Jestli chcete jen pochvaly, tak si to k těm outfitům připište.

 
LeChatttNoir
369 příspěvků 19.02.15 10:52

.

Příspěvek upraven 04.10.16 v 12:49

 
monel
648 příspěvků 19.02.15 11:02

Měla jsem za to, že oblečení má spíš vystihovat náladu knihy, než být přísně dobové. když něco čtu a není tam zvláště vypíchnuta doba, tak si to převádím do dneška. nejdu hledat do encyklopedie, co si lidi oblíkali, abych si je opravdu přesně představila.

 
Tereza S.
584 příspěvků 19.02.15 14:22

Upřímně mi spíš přijde, že na mě máte prostě jen averzi, ať napíšu cokoliv. Nemám pocit, že bych se hájila hystericky a z každého, kdo má jiný názor dělala zaostalého blbce. Kritiku beru, přijímám, že má někdo jiný názor (a zrovna v případě tohoto outfitu naprosto chápu, že někdo v tom atmosféru knihy necítí, vždyť je to také naprosto subjektivní), ale zase nerozumím tomu, proč by každý, kdo vystaví něco ke kritice, měl jenom hezky děkovat, usmívat se, přijmout každou „radu“, protože se přece kritice vystavil dobrovolně. Přijde mi, že každý, kdo se ohradí, hned schytá, že neumí snášet kritiku (v podstatě je to to samé jako reagovat na kritiku tím, že dotyčný jen závidí, stejně omezené). Nechápu, proč by i v tomto případě nemohl být prostor pro dialog.

 
Shrew
63 příspěvků 19.02.15 20:12

Jste cca o padesát let dobově mimo. Vím, že tu píšete, že dobovost nebyla cílem, ale pokud se inspirujete literaturou určité doby, měla byste to respektovat. Jinak outfit hezký.

 
kolúch
445 příspěvků 19.02.15 22:11

Vy sa tomu zapadnutiu do času bránite zubami nechtami, ale je to asi tak, že keby ste to nazvali inšpirácia temnou poéziou z minulosti bolo by to v pohode, akonáhle to idete napasovať na konkrétneho autora je čosi ako slušnosť a preukázanie istých znalostí, že to zasadíte do jeho doby. Kerouaca by ste asi tiež neponímali v šatsve ako chodila Madonna v jej začiatkoch, lebo to tak cítite :D Toto bolo v čase viac vzadu, tak sa to bežnému respondentvi stiera, ale vidíte, že sú i zorientovaní a váš „argment“ vyznieva detinsky. Pre mňa je stále nepochopiteľná kabelka, keď sa na ňu dívam, napadá mi titulok Stroj času vynalezen! :D

 
Tereza S.
584 příspěvků 20.02.15 06:10

@Shrew
@kolúch
Tak to jsem mimo ještě o více let, vzhledem k tomu, že lolita móda vznikla v 80. letech 20. století a inspiruje se hned několika různámi obdobími, navíc přidává moderní prvky, tedy není potřeba dodržovat nějakou zdánlivou dobovou přesnost. Každopádně se tedy omlouvám, netušila jsem, že pro to, aby se člověk mohl inspirovat konkrétní knihou, je potřeba respektovat dobu, ve které byla kniha napsána, ba dokonce že je projevem neslušnosti to ignorovat. Já osobně si tedy do literatury, ve které není přesně udáno období, kdy se příběhy odehrávají, promítám i různé jiné doby, je to přece fantazie. Ale už chápu, proč je účast v soutěži tak malá, zdejší hodnotící jsou zjevně velmi nároční a pravidla hodnocení nejsou zcela jasná. :D

 
kolúch
445 příspěvků 20.02.15 15:02

Sorry, keďže sa súťaž nevolá Havran a další básně - E. A. Poe v podaní lolít, nevedela som, že ide o podanie lolít :D Pre mňa za mňa.
Len tak na okraj, beriete veci strašne osobne, i tie myslené všeobecne, ale hádam z toho časom odrastiete ;)

 
Amun
888 příspěvků 20.02.15 17:42

Zvláštní, že člověk odsuzující braní věcí moc osobně se vytasí s blahosklonnou hláškou, že z toho uuurčitě vyroste…

 
kolúch
445 příspěvků 20.02.15 18:07

Hádam = možno, nie určite ;) A ten človek si to môže dovoliť, keď tým prešiel sám a spusta jeho kamarátov tiež. Pár ich nedozrelo a je to dosť smiešne a otravne ich sledovať v akcii.

 
Tereza S.
584 příspěvků 20.02.15 19:51

Kdybych si brala věci osobně, tak se teď urazím, že mi v mém věku povýšeně říkáte, že z toho snad vyrostu. Místo toho se tomu jen pousměju a řeknu si, že píšete blahosklonné nesmysly. :)

Příspěvek upraven 20.02.15 v 19:56

 
kolúch
445 příspěvků 20.02.15 21:20

Keď máte ešte vo „vašom veku“ potrebu reagovať na všetko čo je „proti“, tak čo čakáte? SLL má teda dospelejšiu taktiku i keď je mladšia ;) I mladý človek je častokrát dôkazom, že vek je len číslo… Lolity :D

 
Shrew
63 příspěvků 22.02.15 20:11

@Tereza S.
Asi takhle - pokud byste byla oblečena zcela moderně, ale využila prvky z básně v outfitu, tak by to bylo zajímavé, ale vzít si na sebe historizující oděv, který je jen „trochu“ mimo, působí jako neznalost kontextu. Chápu, že jste chtěla využít svůj oblíbený styl, ale prostě to nesedne. Jako byste prezentovala Pýchu a předsudek v obří krinolíně. Buď historizující oblečení v duchu 40. let 19. století nebo něco úplně „současného“.

 
Tereza S.
584 příspěvků 23.02.15 22:02

Nezlobte se, ale mě se tahle „pravidla“ zdají přehnaně svazující a nesmyslná. Nechápu, proč by se měla fantazie a inspirace cpát do nějakých škatulek…

 
monel
648 příspěvků 20.02.15 09:15

@kolúch já si přesto myslím, že o autorovi není tak úplně řeč. vzpomínala jsem na některé oblíbené knihy, které by se daly nějak ztvárnit- třeba Deník americké manželky nebo Stepfordské paničky by bylo vtipné převést v oblečení do dnešní doby, i když se odehrávají v první půlce šedesátých let. ale zase ságu Údolí rozhodnutí nebo třeba maďarský román Staromódní příběh, tam je příběh naprosto zasazen do historických událostí, tak tam by to možné nebylo. v tom vidím já osobně ten rozdíl. a zrovna poezii navíc považuju většinou za nadčasovou, mimo dobu. škoda, že do soutěže se asi moc lidí takto nezapojí, je to hezký nápad.

 
corrigan
2631 příspěvků 20.02.15 16:15

@Tereza S. Vyjimecne jste nic nepochopila.

 
Isca
958 příspěvků 20.02.15 19:26

Některé zdejší příspěvky, volající po respektování odívání Poeovy doby, mě připomínají protesty zhrzeného ornitologa, který má zásadní problém, že označení dotyčného druhu ptáka „Raven“ bylo převedeno do češtiny coby „Havran“, nikoli „Krkavec“, ač je to zjevně biologicky nesprávně. @kolúch, která doufá, ž z něčeho @Tereza S. vyroste, doporučuju přemítání nad pojmy „inspirace“ a „duch“ v kontextu evropské kultury včetně jejích antických a křesťanských kořenů.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 20.02.15 21:39

No já nevím…soutěž má výslovně být „v duchu“ knihy. ne přesně podle knihy. tedy ne doslovná kopie doby, reálií, místa, času a nevím čeho, kde by mohl být děj a postavy zasazeny.

přesto u všech uveřejněných modelů někdo rýpe, že jako špatné časové zařazení a pozadí nekoresponduje s tím, co chtěl autor říct a blablabla.

„v duchu“ domnívám se znamená, že si klidně vyfotím červenou karkulku v červených padesátkových tylových šatech v pražském parku (bacha - tip pro případní soutěžící :-) ) s plyšovým vlkem na lavičce a pořád to bude inspirováno onou knihou.

osobně jsem netušila, kdy poe zemřel a pokud vidím spojení havran a tento model, tak naprosto nevidím důvod, proč by se to k sobě (třeba i hodně volně) nehodilo.

myslím, že všechny zveřejněné modely se duchem trefily, i když byly některé hojně kritizované.

 
stricc  21.02.15 17:15

Mankote, tady zas hárají váchně. Já nevím, to je zas tak těžké pochopit, že tohle není kostým „převleču se za postavu“, ale normální lolita v duchu temné romantiky?

 
Daurby
96 příspěvků 22.02.15 20:54

Můžu se zeptat? Takhle oblečená jdete třeba i s přítelem na kafe? Co on na to?

 
Cagot
88 příspěvků 23.02.15 13:59

Co by, očistí si cvikr a dál upíjí absinth… :-)

 
Tereza S.
584 příspěvků 23.02.15 22:00

Co on na to? Je nadšený. Můj partner je @SakuKira, který sem také občas přispívá a je to právě on, kdo mě před deseti lety přivedl k zájmu o japonskou popkulturu. :)

 
SakuKira
13 příspěvků 23.02.15 22:33

Spíš si občas říkám, co ona říká na mě. :D Často mám ještě ulítlejší outfity. :) A jinak ano, absinth si dám moc rád. :D

 
Daurby
96 příspěvků 24.02.15 21:00

Jééé, tak to vám potom fandím. Pokud takto pro mne „zvláštně / svojsky“ chodíte oblíkaný oba dva tak už ani nepípám :-). Jen bych si Vás neuměla představit vedle nějakýho tradičňáka, proto jsem se ptala :-).

 
Shrew
63 příspěvků 23.02.15 13:27

Ach jo, pro dobové „liberály“ v místních řadách - líbil se vám seriál První republika? To je totiž přesná ukázka toho, když je něco „tak trochu“ mimo a „inspirováno“, ale není to vymezeno přesně. Po jeho zhlédnutí má polovina běžné populace pocit, že v roce 1918 se u nás tančil charleston, ve dvacátých letech se nosily sukně nad kolena a nevěsty měly v kostele rozpuštěné vlasy a holá ramena. Do toho pic pár kloboučků z dob druhé světové - vždyť přece neděláme dokument, že… No, ale on je v tom problém. Zažere se to povědomí a šíří jako mor. Móda je dobový sociálně-kulturní fenomén, jeden z nejpřesnějších ukazatelů tehdejší nálady ve společnosti. Proto je pitomost ho „trochu“ posunout a říct, že to nevadí. Můžete hledat společné znaky s jinými érami - to je to, co třeba fantasticky umí tým Baze Luhrmanna, takže jeho filmy Moulin Rouge a Great Gatsby nebyly přesně dobové, ale nevadilo to. Slečna Tereza má ráda temné básně a gothic lolitu, to je hezké, ale i v rámci toho - a právě v rámci toho, neboť lolita se inspiruje celou viktoriánskou érou, nejen přelomem století - by to šlo udělat jinak. Nemám nic proti aktualizacím, naopak! Karkulka ála padesátá léta - super! Grungeová Spící krasavice, Odysseus jako hippie nebo Sezóna v Pekle znázorněná třeba punkem, v pohodě, to má vnitřní souvislosti. Ale musí to mít hlavu a patu.

 
Mattoni02  01.03.15 14:00

Já tenhle vkus sice moc nepodporuju, ale pokud je to k tématu havran, pak se mi to líbí, je to nápadité! :DDD

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 04.03.15 09:16

Pre mňa skôr Annabel Lee než Havran, ale poeovskú tematiku tam vidím určite :)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity