Sonulienka 16.03.15 00:00

Mé vysněné svatbení šaty. Podobné jsem v salónech nenašla, proto mi je šila maminka.

  • Šaty jsou šité, krajka byla koupena v obchodě Marlen v Brně.

 Váš příspěvek
 
surabaya
395 příspěvků 16.03.15 12:05

Šaty vypadají úchvatně, škoda že nejsou vidět i zepředu. Fotografie jako taková na mě ale působí zvláštně, jako montáž, což dost kazí celkový dojem. A tak šikovnou maminku bych taky brala!

Příspěvek upraven 16.03.15 v 17:12

 
ming_xing
1108 příspěvků 16.03.15 12:09

Saty vypadaji moc hezky, hold vsem sikovnym maminkam! (taky mam jednu.. ;) )

 
bertulka  16.03.15 12:13

Šaty jsou nádherné, trošku mě ruší přes záda řada bíle potažených knoflíčků, vím, že se to tak teď „dělá“, ale bez nich by se mně to líbilo víc. Ale nevěsta jste byla krásná. A ruka pana manžela by měla být asi o malinko výš :-) Maminka je moc šikovná!

 
Go-lightly
3428 příspěvků 16.03.15 12:14

Já nevím: tohle je reálná fotka z vaší svatby, bez photoshopu? Působí to tak nějak uměle.

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.15 13:31

@Go-lightly a proč by nemohla být upravená v Photoshopu? Je to teda mizérie, ale upravovat fotky není nic proti ničemu, ne? (I když tahle by potřebovala upravit ještě jednou, ale pořádně :D)

Příspěvek upraven 18.03.15 v 13:33

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.15 17:07

Ne, ovšem dobrý fotograf dokáže, aby i velice upravovaná fotka působila jako momentka. Neví, nakolik je upravovaná tato, ale bohužel působí, že moc a moc - a třeba jsou v tom svatebčani nevinně. Jak tu padlo - člověk by si měl prohlédnout dosavadní portfolio fotografa: vymyslíte si dokonalou svatbu, pořídíte náročné šaty - a v rodinném albu z toho zbude dojem kašírovaných panáků.

 
Micinice
198 příspěvků 16.03.15 12:17

I jako pokus o vtip špatný..

 
BarcaAri
376 příspěvků 16.03.15 12:20

Vrsek satu se mi libi moc, mozna vlecka mi prijde zbytecne moc. A ruka manzela je podle me na zcela spravnem miste. Ale fotka fakt pusobi umele, no google mi ji nenasel :)

Příspěvek upraven 16.03.15 v 12:21

 
květinkam
15 příspěvků 16.03.15 12:45

Moc pěkné, kolik by si maminka účtovala za ušití podobných šatů? :D

 
tonks
87 příspěvků 16.03.15 12:52

Těžko soudit - z jednoho pohledu zezadu. Fotka působí jako nepříliš zdařilá fotomontáž, zkuste vložit nějakou podařenější, moc mě zajímá, jak šaty vypadají i z jiných úhlů pohledu.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.03.15 13:04

Dala jsem zelené, protože šaty se mi líbí. Nebudu řešit, jak ta fotografie vznikla, ani zda na ní skutečně jste vy. Stačí mi to přiblížit a vidět, že nevěsta jaksi někde potratila nohy (spodní vrstvu sukně) a vím své. Takže pokud to vy jste, omlaťte to tomu, kdo ty fotografie upravoval, o hlavu. Nic jiného si za něco tak zprzněného nezaslouží. Tyhle úpravy se mají dělat buď pořádně, anebo vůbec.

 
Amun
888 příspěvků 16.03.15 13:58

Já tedy tu sukni vidím normálně prosvítat za vlečkou :)

 
corrigan
2631 příspěvků 16.03.15 13:46

Šaty jsou povedený, ale s tim photoshopem se máte ještě co učit ;-)

 
tartaletka
265 příspěvků 16.03.15 14:44

Strašně mě ruší ta fotomontáž. Šaty se mi upřímně nelíbí, ale pokud je to opravdu maminčina ruční práce, potom si zaslouží maminka zelené ramínko ;)

Příspěvek upraven 16.03.15 v 14:45

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:39

Doporučuju vám začít terapeuticky pracovat s bludnou produkcí. Jak může někoho rušit něco, co není?

 
corrigan
2631 příspěvků 16.03.15 15:06

@Amun a nic jinýho vám na tom obrázku není divný? :-D

 
Harare
427 příspěvků 16.03.15 15:59

Ježiš, ta ruka na zadku. Aspoň tu jste mohli vyfotoshopovat trochu vejš.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 16.03.15 18:39

Styl fotografie je děs, což těm šatům značně ubírá na kráse. Jinak tenhle styl vídám po salonech docela běžně, jen je problém je upravovat a jsou docela drahé. Takže za šaty dávám zelené. Kdybych měla řešit úroveň fotografie, tak fotografovi tečku mezi oči.

 
razorblade_reloaded  16.03.15 20:38

Ta fotka je priserna, fotograf by se mel naucit nejdriv poradne fotit a pak teprve pouzivat fotosop

 
Sonulienka
5 příspěvků 16.03.15 20:41

Na fotografii jsem opravdu já s manželem, foceno v areálu Lednického zámku. Takže žádný photoshop se učit nemusím a nohy tam opravdu mám :D

 
kolúch
445 příspěvků 16.03.15 20:48

Hmmm… ak ste sa ešte aj sama vyfotili a potom tie fotky takto dokatovali úpravou, tak klobúk dolu :D Veď píšu, že doučiť sa má fotograf a to sa teda má, to už radšej mohol použiť sépiový filter ako toto veľdielo čo vyrobil. Človek tam nevníma dvojicu, ale to pozadie, ktoré vyzerá ako kulisa.

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:33

Já myslim, že by se měli všichni místní borci, který nevěstu dokázali bez váhání obvinit z podvrhu v podobě fotomontáží a fotošopu, omluvit. Nevěsta už jasně ozřejmila původ a pravost těch fotek a nikdo z vás jí to zatím nevyvrátil. Jenom ULTRAŠMEJD takhle bezdůvodně, bez důkazu veřejně napadne a obviní cizího člověka způsobem, kdy svoje DOMNĚNKY a DOJMY vydává za hotovou věc!

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 16.03.15 22:01

Pro absolutní nepovedenost fotografie nejsem schopná vnímat ty šaty. Připadá mi to jako když si ve filmu, nejčastěji kriminálkách, někdo dá do rámečku reklamní fotku a vydává to za vlastní rodinu. Jo a nebo když ve starších filmech při jízdě v autě používali zadní projekci, to je asi ještě přesnější. Teď ještě koukám, že vás mohl fotograf posunout kousek doprava, abyste zakryly ten reklamní stojan.

Šaty jsou povedené, já bych volila místo tylu a knoflíčků odhalená záda jen s tou krajkou nahoře. Ale maminka je opravdu šikovná.

 
stricc  17.03.15 10:18

No jo, ono to při zvětšení fakt vypadá spíš jako koláž. Stromy z jedné fotky, schodiště z druhé a vystřižené postavy z nějaké třetí. Šaty jsou hezké, škoda toho divného aranžmá, nemůžu se takhle zbavit dojmu, že má nevěsta tu ruku s kytkou moc krátkou.

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:11

No nebejt vašeho bystrýho postřehu, tak já bych si skutečně reklamního áčka nad schodama ani nevšimla, to je pod moji míru hnidopištví. Vůbec mi to tam nevadí. Přece to není fotka do nějaký soutěže, ale do rodinnýho alba a pro kamarády. Sem ji nevěsta strčila jenom kvůli šatům, kvůli ničemu jinýmu, tak proč se zabejvat třeba tim, jestli se nad schodištěm třeba taky neloupe omítka a jestli bylo zataženo?

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:36

Absolutní… nepovedenost… která vám brání… hmmm… asi ne tak docela, když sice vůbec nemůžete něco vnímat, protože bla bla bla, ale nakonec to i tak dokážete ve stejným momentu ohodnotit, tomu fakt řikám úkaz.

 
sunnyrain
37 příspěvků 16.03.15 23:12

Vlečka je nádherná!

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:42

Celý šaty jsou výborná ruční práce, musí to bejt sen mnoha matek, oblékat vlastní dceru do vlastnoručně vyrobenejch šatů v její největší den.

 
Renyted
85 příspěvků 16.03.15 23:28

A není to náhodou tak, že paní oskenovala fotku již vyvolanou a proto působí tak jak působí? :-) Šaty jsou parádní, na můj vkus je tam vlečka navíc, ale jinak klobouk dolů před maminkou :-) Dávám zelené :)

 
MP pohodarka
48 příspěvků 17.03.15 07:35

No nevim, mel by pak manzel kolem hlavy ten bilej ramecek? myslim, ze tohle skenery nedokazou :D

 
Renyted
85 příspěvků 17.03.15 09:21

Nevím, tak podrobně jsem tu fotku nezkoumala, jen mě tahle varianta napadla jako první možnost, proč ta fotka vypadá tak uměle :-)

 
Enoména
55 příspěvků 16.03.15 23:56

Mamince líbat ruce, ale jinak je to taková svatební zámecká klasika, ne?

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 17.03.15 00:20

Šaty jsou nádherné, viděla jsem je na vlastní oči a byly doslova dechberoucí. Každému se líbí něco jiného, ale operovat tady s fotomontáží nebo špatně položenou rukou? Vtipné, obzvlášť, když polovina z vás fotí maximálně telefonem. Příště trochu konstruktivní kritiky k šatům, dámy.

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.15 13:37

A to jste vzala kde, čím fotografují uživatelky MP??

 
Siaje
109 příspěvků 17.03.15 08:27

Ta cedule je tam super. Takový „příjemný“ doplněk. :-D Nechápu co je to za fotografa že to nevidí…

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 17.03.15 08:30

Ano, fotím jen na mobil a možná právě proto tápu, co s tou fotkou je, na první pohled je divná.
Muzi by skutecne meli drzet partnerky v úrovni pasu a ne za zadecek, to zas nemá s tím, na co fotím, nic dělat, to souvisí s etiketou :-)

 
BarcaAri
376 příspěvků 17.03.15 14:42

Neni trosku hnidopistvi resit jestli drzi chlap manzelku vice za zadek nebo za pas? Proboha kde jsme?

 
Mattoni02  17.03.15 10:10

Nadherne saty, strasne se mi libi strih zezadu. Pruhledny zavoj ladi krasne ke strihu. Zelene raminko a hodne stesti…

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 17.03.15 10:33

@Siaje
Profifotografovi by se ten úlet s reklamním stojanem stát neměl, jinak je ale dost obtížné vidět v objektivu všechny chyby, chce to dobré oko, protože většinou si toho člověk všimne až na hotové fotce (papír, počítač). Člověk musí hlídat světlo, nastavení fotografového objektu, aby neměli zavřené oči, aby se nedělala dvojitá brada, aby mu do záběru nelezli lidi a zvířata a pak ve finále vidí, že si na schodech nevšiml vajglu (tady není, to je jen příklad). Focení v exteriéru je většinou honem honem, protože se musí udělat víc fotek, často na různých místech, svatebčané spěchají na oběd. Je to stres.

@Banana_Monkey
Fotím na zrcadlovku, tak jsem si dovolila kritizovat i samotnou fotografii. Pokud vyfotí někoho kamarád při procházce po nábřeží, tak nejsem zdaleka tak přísná. Pokud si ovšem někdo dá takovou práci s vybíráním šatů, tak bych čekala, že bude investovat i do profesionálního fotografa a ten si automaticky podobné chyby nedovolí. Nejen ty šaty, ale i nevěsta je krásná, takže by si zasloužila vše top.

 
JMaravelo
486 příspěvků 17.03.15 11:17

To je zase pindů… Já myslel že jsme na módním serveru a on je to kroužek amatérských grafiků.

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:12

Máte recht!

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.15 13:40

A to se tady jako nesmí říct, že ta fotka působí divně?

 
Siaje
109 příspěvků 17.03.15 11:29

@defilenaiguille JJ, ale třeba náš svatební fotograf udělal fotku, mrkl na ni a buď OK, jdeme dál nebo posuňte se tam a tam, udělejte to a to… Od profi fotografa očekávám profi fotky bez chyb. A né s nějakou cedulí vedle nevěsty. Stres nestres. A když už se to stane, tak snad fotograf fotky i nějak upravuje ne? A jestli je dobrý tak si s tím poradí i následně…

 
minimiš
32 příspěvků 17.03.15 13:28

Smekám před maminkou, že tohle dokáže ušít. šaty vypadají krásně. ale je pravda, že ten photoshop je teda síla…

Příspěvek upraven 17.03.15 v 13:35

 
bertulka  17.03.15 17:36

@BarcaAri neni, doma u televize at si ji drzi za co chce, ale pri nejake spolecenske udalosti a foceni zasadne za pas a vyse(samozrejme zezadu :-) )

 
Sonulienka
5 příspěvků 17.03.15 18:30

To myslíte opravdu vážně??? :-D Vždyť jde jenom o svatební focení..Nejde o audienci Britské královny!!! To jste nikdy nevidela svatební fotky?? Bývají různé, vtipné, své, netradiční, specifické pro manželskou dvojici.. Proč takový konzervatismus? Tohle je opravdu smutné.. A zopakuji pouze to, co už někdo napsal výše, jsme na MÓDNÍM serveru…

 
Ascari
315 příspěvků 17.03.15 23:02

To sice jsme, ale styl, jakým ty šaty prezentujete, je důležitý taky.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 17.03.15 18:30

@Sonulienka nebyly by i jiné fotky? s detaily třeba těch zad a předku, bez těch všech nadbytečných filtrů/photoshopů?

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 17.03.15 19:02

@Siaje
A já zase nechápu, že má někdo na módním serveru, kde jde o oblečení, potřebu kritizovat nějakou vzdálenou ceduli. Myslím, že i kdyby tam svatebčani měli vedle sebe růžové porcelánové prase, může vám to být úplně jedno :D Holt, když člověk není spokojený sám se sebou, tak má potřebu řešit nebo kritizovat zbytečnosti u ostatních.

 
kolúch
445 příspěvků 17.03.15 19:14

Vy nechápete, že princeznovsky rozložená vlečka s ceduľou v pozadí je smiešna? Alebo, že gentleman dáme ruku na pozadie nekladie NIKDE na verejnosti, na svadobnej fotke už vôbec? To sa volá klasická výchova, vkus a etiketa, nie byť nespokojný so sebou alebo konzervativizmus ako to nazývate vy s kamarátkou nevestou ;) Ale mnohé tento postoj vysvetľuje. A rieši sa tu vždy všetko, ako stojí vyfotená osoba, ako sa tvári, či dvíha ruky pateticky alebo nie, takže žiadna novinka zavedená pre tento deň sa neudiala :D

 
Sonulienka
5 příspěvků 17.03.15 19:29

Jaká veřejnost?? Je to má svatební fotka a ty bývají opradu různé.. Ale to tady nemá cenu opakovat.. To chcete říct, že jsem nevychovaná?? :-D To poznáte z jedné fotky, ano?? Tak to smekám :-D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 17.03.15 23:05

No, víte, z té ruky a z toho, jak ji hájíte, toho na sebe mimoděk dost prozrazujete.

 
Mydri
169 příspěvků 24.03.15 12:41

Jste, a navíc jste ještě vulgární, což ale přesně odpovídá tomu, že vám nevadí, když vás na veřejně sdílené a nadto ještě svatební fotografii drží manžel za zadek, ačkoli jste tím ztrapnila vás oba.

 
Ascari
315 příspěvků 17.03.15 22:59

Vaše závěry jsou, pardon, fakt k smíchu. Takže to, že někdomu něco zkritizuji, znamená, že nejsem spokojen sám se sebou? Na tom jste, proboha, byla kde? (edit překlep)

Příspěvek upraven 17.03.15 v 23:03

 
Magpy
92 příspěvků 17.03.15 19:28

Proboha to ani v manželství nemůže položit ruku na zadek SVÉ ženy? :D To je zase debata, někdy mám pocit, že většina ženských sem přispívá jen proto, aby si mohla za každou cenu pořádně rejpnout, když už nemůžou v práci/doma/ve škole…
Jinak tento vzhled fotky nemusí nutně znamenat jen photoshop, ono se to dá udělat i jinak a rovnou. Ale o tom žádná, že na módním pekle to řešit nemusíme.
Co se týká šatů, maminka nevěsty má zlaté ruce, hlavně vlečka je krásná.

 
kolúch
445 příspěvků 17.03.15 19:36

Zopakujem - gentleman dáme ruku na zadok proste na verenosti nedáva. Zavesiť fotku na net je iste veľmi neverejné :D Má cenu vám niečo vysvetľovať?!

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 17.03.15 19:39

@Magpy Souhlas, jsem ráda, že na peklo pořád chodí inteligentní lidé s nadhledem. Aby náhodou některým z vás kvůli položené ruce na cizí fotce nepraskla na čele žilka, zatím to tak vypadá.

 
kolúch
445 příspěvků 17.03.15 19:44

To je bohužiaľ iba vaša projekcia :D Pre mňa za mňa nech sa ošaháva kto chce s kým chce a kde chce, ale nebude to znamenať, že je to v poriadku s etiketou. Čo je na tom nepochopiteľné…

 
Sonulienka
5 příspěvků 17.03.15 19:48

Pravděpodobně by vás taky měl někdo chytit za zadek.. možná byste zjistila, že je to fajn :-D etiketa neetiketa:-D

 
kolúch
445 příspěvků 17.03.15 19:49

No vidíte, že dáma nie ste :D

 
NočníMotýl
190 příspěvků 17.03.15 22:16

Máte pravdu, příště až zas dostanu chuť, klidně z přítele strhnu gatě i v restauraci. Etiketa neetiketa. Ach, bože… (P. S. Na těch níže přidaných fotkách vypadají šaty opravdu krásně).

 
Mydri
169 příspěvků 24.03.15 12:43

Paní, vy jste ale opravdu neuvěřitelně vulgární. Nestydíte se za sebe?

 
AMB
12 příspěvků 17.03.15 20:35

Tazko tomu celemu uverit..ta fotka je fotomontaz.. skoda

 
Sonulienka
5 příspěvků 17.03.15 20:37

Někteří chtěli vidět detailnější foto..

 
stricc  17.03.15 21:55

Ano, takhle zblízka jsou šaty nádherné a u té černobílé fotky bych se klidně hádala, že to je určitě z nějakého filmu.

 
Renyted
85 příspěvků 17.03.15 21:56

Moc pěkné, sluší Vám to :-)

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 18.03.15 10:51

Tak to je 1000× lepší než ta úvodní fotka. velmi zajímavá krajka, působí jak kdyby ji někdo vyřezával z celku. Moc sluší, i kytice je nádherná. :-)

 
tonks
87 příspěvků 19.03.15 00:31

Zepředu jsou moc hezké, možná bych viděla aplikaci na pásku jako už navíc, ale to je věc osobního vkusu. Nádherná krajka - pokud šila maminka, má můj velký obdiv. Sluší vám to - máte půvabný účes a moc hezky doladěnou kytici. Teď už zelené ramínko.

 
bertulka  17.03.15 22:47

Skoda, ze jste jako prvni nedala nekterou z tech az dalsich fotek, reakce by asi byly jine. Za me plati, ze saty jsou krasne, maminka ma zlate ruce, ty bile knoflicky ja bych tam uz nemusela, ale to neni podstatne. Moc vam to sluselo, mela jste krasne ucesane vlasy.

 
Ascari
315 příspěvků 17.03.15 22:53

Tohle je asi nejhrůznější svatební fotka, jakou jsem kdy viděl, a jedna z nejhorších fotek jako takových, které jsem kdy viděl. A to jsem jich za svoji kariéru neviděl málo. Spousta výtek už zazněla, já bych přidal tu děsnou ceduli, podivnou perspektivu, divné proporce postav, přeumělkované filtry (vypadá to tak). Je to děsně nepřirozené, strašně z toho leze postoj „já vám ukážu“. Je to celé přepálené, jako když se fotí brutálním teleobjektivem a neupraví se nastavení. Nevidím stín nevěsty, ale ženicha ano. Takže nevěsta je asi upír.

 
Ascari
315 příspěvků 17.03.15 23:06
hrůza

OK, šaty docela hezké, ale co tam dělá ta amputovaná cizí ruka na pravém rameni?

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:04

Upravuje - společně s druhou rukou - něco na nevěstině rameni, co by tam dělala…

Příspěvek upraven 18.03.15 v 09:45

 
ming_xing
1108 příspěvků 18.03.15 10:22

@Sonulienka Ta krajka je opravdu uzasna! zdalky to tak nevyniklo.. ale mamince opravdu nezavidim, tohle zpracovavat :) moc Vam to sluselo

Příspěvek upraven 18.03.15 v 10:41

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.15 13:45

Vidím dvě ruce, ale nevidím člověka :D

 
akubra
354 příspěvků 19.03.15 10:27

Já jo, ten člověk má bílý šaty a vypadá, že se bude vdávat.

 
Dahllie
2222 příspěvků 18.03.15 19:49

Třeba…

 
Renyted
85 příspěvků 17.03.15 23:28

Myslím, že tu jde především o šaty, a to jaké kdo má svatební fotky, nám tu může být tak říkajíc šumák :-) Ať si mají všichni fotky jaký chcou, třeba ze zlata, myslím, že tu řešíte zbytečnosti :-) A nejen vy, to myslím všeobecně :-)

 
Jemma
214 příspěvků 17.03.15 23:14

Na mě to působí poněkud kýčovitě.

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:02

Svatba ale bývá v našich zeměpisných šířkách největší a taky nejdražší společenskou událostí, takže se určitá míra čančání všeho druhu dá očekávat, kýč říkám o něčem, co je nevkusný, a to v tomhle případku při nejlepší vůli z fotek vidět není. Můj tchán celej svůj život - za totáče i po něm - fotil svatby na Karlštejně a všechny ty páry měly skoro stejnou představu, stejný požadavky a díky tomu i stejný fotoalbum. A proč taky ne, co tam u takovýho obřadu vymejšlet za skopičiny, pokud nejsou člověku vlastní, jen proto, aby člověk měl něco extra, svatba přece není primárně šou…

Příspěvek upraven 18.03.15 v 09:02

 
Mydri
169 příspěvků 24.03.15 12:45

Počkejte, a tohle jako teda není „něco extra?“ Extrémně krajkové šaty, úúúúžasně nastylizovaná fotka NA ZÁMKU, složitý účes - jak přesně že by vypadalo to vaše „něco extra?“ Jakože kdybych si vzala obyčejné šaty, nenačančané a nekrajkové, a nedejbože se chtěla vdávat někde jinde, než na zámku? A ano, je to kýč, z fotky to tak působí neskutečně.

 
Lola  18.03.15 07:34

@Sonulienka Fajn jsou i další věci, ale na internetu je lze zastihnout na serverech poněkud jiného typu… Že vám chybí kinderstube se z fotky jistě nepozná, z vašich reakcí v diskusi ale nepochybně ano. Šaty jsou nádherné, fotografie nepovedené a kýčovité až za roh.

 
Tercikkk
33 příspěvků 18.03.15 07:39

Dala jsem zelené jen za šaty, ale další čtyři červené bych nejradši dala za fotky. Tak strašné svatební fotografie jsem už dlouho neviděla. S těmi bych se tedy nikde nechlubila…

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 08:49

Já oceňuju, že na svatbu v zámecké kapli se nevěsta oblékne do dlouhých šatů s dlouhým rukávem a nekouká jí díky tomu kde co. Taky oceňuju, že si odpustila panenský věneček na hlavě, což bývá v dnešní době u nevěst fakt leda k smíchu. Měla jsem taky problém na první zveřejněné fotce najít nohy, ale podařilo se mi to, po chvíli mi došlo, že hlavním námětem úvodní fotky je vlečka. Ruka na zadku nevěsty je faux pas, holt to nevěsta ani ženich ani maminky nebo sám fotograf neuhlídali. Nejsme sice v arabistánu, kde nemůžete vzít ženskou na veřejnosti ani za ruku nebo kolem ramen, ale zadek je i v Evropě zadek a patří mezi ne zcela neutrální tělesné partie. Každopádně je mi jedno, kde má kdo ruku, šaty jsou bezva, nevěsta má svůj vlastní vkus, pro jehož realizaci spolu s mámou i něco nemalýho podnikla, a to se cení!

 
Siaje
109 příspěvků 18.03.15 09:04

@Banana_Monkey Já se sebou nejsem spokojená??? :-D Zajímavé. My se známe, že si dovolujete tohle napsat??? Náhodou, můj život je super. :-)A ano, ceduli kritizovat můžu. :-)

Příspěvek upraven 18.03.15 v 09:05

 
Siaje
109 příspěvků 18.03.15 09:18

@Ascari Asi Věc z Adamsovy rodiny…

 
akubra
354 příspěvků 18.03.15 09:23

Tak minimálně teď musíte sama cejtit, že už je to z vaší strany jenom pichlavost, že nejde o žádnej věcnej komentář, a to ani šatů, ani těch fotek. Asi jí máma upravuje šaty, který jí ušila, proto, aby nevěstě nááááhodou nevykouklo ani na vteřinu ramínko od podprsenky, páč to by celý módní peklo patrně explodovalo rozhořčením.

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.15 13:51

A kde je na té fotce zbytek maminky? :-)

 
akubra
354 příspěvků 19.03.15 10:29

Za nevěstou.

 
Ascari
315 příspěvků 18.03.15 14:01

Nepochopila jste prvotní dotaz: proč je vidět jen pahýl ruky, zatímco zbytek člověka není vůbec vidět. Vypadá to děsně, napsal jsem na to názor. Tohle nemůže být úmysl, ledaže by byl fotograf padlý na hlavu. Pokud fotím nevěstu na tmu, nemělo by z té tmy nic lézt.

 
akubra
354 příspěvků 19.03.15 10:34

Pochopila a moc dobře, proto taky můj komentář k rukám na rameni nevěsty vypadá právě tak, jak vypadá. Nevěsta sem fotku dala stejně jako ty ostatní pouze a jenom proto, že někteří chtěli vidět šaty víc, ze předu, v detailu. Nikdo zatím nechtěl vidět její mámu (já bych o to možná i stála). Tak sem frkla jednu fotku, kde je vidět dobře vypracování předního dílu, střih rukávů, typ výstřihu a pásek. A hned se najde pár lidí, který nezajímá vůbec nic z toho, ale rejpaj se v čísi třetí a čtvrtý ruce a filozofujou nad kompozicí fotky. Trapárna.

 
Karin
3401 příspěvků 23.03.15 07:40

Tak někomu holt přijde srandovní, že nevěstě běhají po ramenou dvě autonomní ruce… :D

 
Coballtino
134 příspěvků 18.03.15 10:26

@Tercikkk Zkuste projít sekci vaše outfity. Každá druhá fotka svatebních šatů je horší než tahle! A ne, neomlouvá je že jsou třeba patnáct let staré. Nechápu proč se zrovna kolem této fotky strhla taková vlna kritiky…
@Sonulienka Krásné šaty jste si vymyslela a maminka je úžasně zrealizovala! :-)
Gratuluji k umístění do Inspirace ;-)

 
Tercikkk
33 příspěvků 19.03.15 07:49

Já si dobře pamatuji tu francouzskou nevěsta a ta měla úchvatné jak šaty, tak fotky..nebo nevěsta z Ruska či pár z Brna…Asi se tu strhla diskuze hlavně proto, že ta neodborná úprava fotek bije do očí. Kdyby paní neměla tak krásné šaty, tak by to nikdo tolik nekomentoval, ale rozdíl je příliš vidět.. Bohužel jsem zvyklá na špičkové fotky ze svateb - moji bratránci měli toho nejlepšího fotografa a fotky vypadají naprosto nádherně. Pokud si dá někdo takovou práci, aby vypadal tak krásně, tak měl lépe hledat i mezi fotografy..

 
akubra
354 příspěvků 19.03.15 10:45

Chci znát toho nejlepšího fotografa, mimochodem - nejlepšího u vás ve městě nebo snad nejlepší v Evropě… co to je za hodnocení, jak může někdo poměřovat kvalitu fotografa a tvrdit o něm, že je v měřítku XY nejlepší? Chápu, že už jste k smrti unavená z té špičkovosti, to jednoho zničí, ale to, že něčí fotky vypadají „naprosto nádherně“, je jenom vaše subjektivní hodnocení, nic víc. Někdo jiný je může vnímat úplně jinak. Nebo snad ony bratránkovy fotky vyhrály v nějaký fotografický Grand Prix?

 
Eves
37 příspěvků 18.03.15 10:39

@BarcaAri Není to hnidopišství. Na zadek se může sahat manželce doma. A ne na veřejnosti natož na svatbě a ještě k tomu při focení.

 
BarcaAri
376 příspěvků 18.03.15 11:14

Vase pohled na vec, za me at si kazdej dela na sve svatbe co chce a co se mu libi. A timto za sebe koncim tuhle trapnou puritanskou debatu.

Příspěvek upraven 18.03.15 v 11:14

 
Mydri
169 příspěvků 24.03.15 12:47

Nemáte vychování. Poděkujte rodičům.

 
BarcaAri
376 příspěvků 02.04.15 13:58

Vychovani mam vice nez dostatecne a k tomu take nadhled a toleranci.
Mejte se a prestante videt vse tak cernobile.

 
ove
234 příspěvků 18.03.15 11:49

Tak já nevim, proč že je to koláž? Mně to přijde jako celkem normální fotografie ze svatby, kterou fotograf trochu doladil, což se snad normálně dělá ne? Proto to nefotí strejda z Hnízdokoš, ale fotograf, kterému zaplatím jak za ten den, který se mnou stráví na svatbě a pak také za x hodin, který stráví doladěním fotek doma… No jako možná se pletu a uniká mi něco zásadního, já nevím :D. Šaty jsou krásné a maminka je teda extra šikovná.

 
LadyOfGallifrey
739 příspěvků 18.03.15 12:19

Ake svadobne fotky nie su gyc? Tieto napriklad su, to ano…ale normalne bez akejkolvek ironie, sarkazmu a podobnych veci by ma zaujimal priklad nejakeho ne-gyca. Normalne mam chut sem dat svoje, ale obavam sa, ze aj ked sa mi pacia, boli by znosene pod ciernu zem :-D Vazne, chcete to niekto zhodnotit? Poslem do sz 8-)

Příspěvek upraven 18.03.15 v 12:20

 
Enoména
55 příspěvků 19.03.15 21:45

V galerii je několik nijak nearanžovaných fotek nevěst nebo párů, na kterých jsou vidět nápadité a neotřelé šaty na nenucených a osobitých mladých ženách. Skutečná inspirace. Mně osobně přijdou zámecké kulisy jako taková křeč podle katalogu, ale paní jsem šaty pochválila, to ano, je to skvostné dílo.. Celý ten podnik stál určitě spoustu peněz a úsilí. Takže je fajn, že to dobře dopadlo, že je s tím paní spokojená a může se s tím pochlubit. I když tady na MP mohla čekat trochu jedu a ironie, je to přece peklo a má to bejt hergot taky trochu sranda. A úprava fotografií, aby dokonalé vypadalo ještě dokonaleji, to přece k tomu katalogovému „stylu“ patří. Takže je všechno jak má být. A i ta ruka (tedy ta ženichova, ne ta adamsovská) je toho součástí jako rádoby přestupek proti bontónu.

 
chryseia
7 příspěvků 18.03.15 12:39

Podle mě je to koláž například proto, že zatímco v přední části fotky svítí slunce zepředu a stín padá za svatebčany, v pozadí svítí slunce z druhé strany. O podivném jakoby ostříhaném bílém rámečku okolo ženicha se tu už zmiňoval někdo výše

 
Femme.Fiere
41 příspěvků 18.03.15 12:48

@LadyOfGallifrey myslím, že můžou být i milosrdnější fotky. :-) Posílám tři ze svatby mojí sestry, nebylo to tak prvoplánové, jak většinou bývá. Tj. tam si stoupni, tady se koukej…Mimochodem, dívala jsem se na všechny fotky, kde má švagr (angličan) ruce a opravdu ani jednou je nemá na sedací soupravě své ženy. :-) Důkaz přikládám.

 
Karin
3401 příspěvků 18.03.15 13:41

Nádherné ♥

 
akubra
354 příspěvků 19.03.15 10:51

No já mám obavy, že se tu najde někdo, kdo zase nepochopí, že fotky sestry a gentlemana jsou zde toliko za účelem dokumentace správného umístění jeho ruky, ale bude se rejpat např. v tom, že vaše sestra si dovolila mít viditelné bříško…

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 21.03.15 13:39

Tak já zase na té první fotce vidím ruku skoro na prsu (palec už tam je) a to mi vadí osobně víc než na zadku :-D Každý máme jiné oči.

 
Femme.Fiere
41 příspěvků 21.03.15 14:51

Wau :-D vsadím se, že pokud bych poprosila muže, ať mně položí ruce na ňadra, takle mi je tam neposkládá. Oproti tomu na zadek to bude dost podobné jak na úvodní fotografii. Vidím v tom zásadní rozdíl, ale samozřejmě se mohu mýlit.

Příspěvek upraven 21.03.15 v 14:59

 
bmnm
66 příspěvků 25.03.15 11:17

Ty se mi líbí moc.. :)

 
Coballtino
134 příspěvků 18.03.15 13:53

@chryseia Vy neznáte takovou věc jako je odrazná plocha? Nebo přídavný blesk? Jiná věc je, že to bylo použito neideálně = výsledek je nepřirozený, ale samo o sobě to není důkaz koláže ;-)

 
Ascari
315 příspěvků 18.03.15 14:11

Tak mě napadá, pokud je novomanželka skutečně s odvedenou prací spokojená a neříká to tady jen z povinnosti („přeci nezpochybním fotografa, kterého jsem sama vybrala“), mohla by poskytnout jméno a kontaktní info na dotyčného? Rád bych se koukl na jeho portfolio, fakt mě to zajímá, jestli takhle fotí všechny nevěsty :D To by totiž znamenalo, že starého psa novým kouskům nenaučíš a že podobné hrůzy má ve fotoalbech spousta párů a všechny samy sebe přesvědčují, jak je to vystihuje.

 
chryseia
7 příspěvků 18.03.15 15:02

@Coballtino znám samozřejmě blesk a odrazovou plochu, hlavně v interiéru… Ale dobře, tak nebudeme mluvit o svatebčanech. Podívejte se tedy na zábradlí vedle svatebčanů ozářené sluncem zepředu zleva (a narozdíl od svatebčanů navíc úplně jiným světlem) a porovnejte s úplně z opačné strany ozářenými stromy, zábradlím a cedulí na fotce nahoře. K tomuto efektu byste nepotřeboval blesk ale minimálně dvě slunce ;)

Příspěvek upraven 18.03.15 v 15:02

 
kolúch
445 příspěvků 18.03.15 15:52

Zábradlie vedľa dvojice vyzerá skôr ako nasvecovanie v tieni. Zdroj svetla tam je a je sústredený bokom od nich. Každopádne by som si tiež rada prešla web, takých fotografov je plný facebook, pomaly každý kto ma na lepší aparát sa pasuje za profika.

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 18.03.15 16:28

Člověk se tady nad některými vystupujícímí experty opravdu pobaví. Fotky sem nevěsta vložila kvůli vlastnímu návrhu ručně šitých šatů, které musely dát nepředstavitelnou práci.
Věcné komentáře k šatům, ať už pozitivní nebo negativní, bych z cca 90 příspěvků napočítala na jedné ruce. Zato zarytí pseudoodborníci, kteří zřejmě u toho focení byli, tvrdíc s největší samozřejmostí, že se jedná o koláž (Z jakého rozumného důvodu by to fotograf dělal? Směšné.) dokážou zahltit celé vlákno nic neříkajícími výkřiky do tmy. Když se mi něco nelíbí, tak se tím nezabývám a neztrácím nad tím čas. Maximálně to sdělím jednou a nekonverzuji nad tím 2 dny. Opravdu nechápu tu nutkavou potřebu nevěstě a ostatním vnucovat váš názor. Ale tady půjde zřejmě úplně o něco jiného, viďte.

Inspirace na 120%, snad budou šlehačkové a neforemné šaty na svatbách vidět míň a míň :)

 
kolúch
445 příspěvků 18.03.15 16:37

Vy máte zázračný dar vidieť do druhých a dosť smiešne vnucovat svoj názor až mám potrebu sa spýtať ci nepracujete v materskej škôlke :D

 
kolúch
445 příspěvků 18.03.15 17:01

A ak chcete konštruktívne, tak ok. Šaty sú pekné spredu, maxivlecka ktora je úplne zbytočná pri chôdzi a tanci z nich robí kúsok vhodný iba na fotenie. A práve preto je zarážajúce ze ako repre fotka bolo vybrané niečo nezvladnute s rukou mimo bonton ako s bonusom.

 
Harare
427 příspěvků 18.03.15 17:14

Tomu se říká veřejná internetová diskuze. Má svá úskalí, která očividně někteří špatně nesou. Neberte ty internety tak vážně.

 
Mydri
169 příspěvků 24.03.15 12:50

Jo, jakoby krajkovejch šatů na svatbě nebyl milion, pže očividně neexistuje nic mezi šlehačkou a krajkou. Nedělejte z toho svatý grál.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 18.03.15 20:06

Tak abych opustila prohřešky fotografa a vyjádřila se k šatům: slečně nevěstě velice sluší a skvěle sedí, jistě jsou báječně ušité. Pro mě jsou ovšem ztělesněním děsivé svatební okázalosti, ze které mi naskakuje husí kůže. No, každý máme jiný vkus, že? Co mi ale připadá objektivně trapné, je ta řada velmi viditelných knoflíčků na průhledných zádech: buď krytá záda, nebo rozepínat jen neprůhlednou část.

 
papavera
146 příspěvků 18.03.15 21:42

@Go-lightly ja som praveze takych siat na internete videla vela, aj ked teda nebola ta priehladna cast zvrchu aj zospodu obklucena tou nepriehladnou, cize to az tak objektivne trapne asi nebude, ludom sa to zrejme paci (nehovorim, ze mne)

 
AnnyLunden
102 příspěvků 19.03.15 11:53

Já takovéto knoflíčky na zádech miluji, ale tohle mi také nějak nesedí. Asi mě trochu děsí jak knoflíčky na holých zádech kopírují tvar páteře.

 
JaPet
7 příspěvků 18.03.15 21:58

Šaty jsou doopravdy nádherné, slečna nevěsta krásná, šaty ji krásně sedí.

 
corrigan
2631 příspěvků 19.03.15 11:02

@akubra není vám něco?

 
anarch
256 příspěvků 20.03.15 21:57

Ta fotka je umělá, až to bolí. Pokud je to skutečně reálná fotka od někoho, tak omlátit o hlavu a zabavit foťák. Vzhledem k tomu, že se nemohu zbavit dojmu, že se dívám na montáž z laciného časopisu, nemůžu ani hodnotit šaty samotné…

 
Nanynka_02
447 příspěvků 20.03.15 23:42

Šaty jsou samy o sobě pekné, byť nepraktické. Ale ta ruka na prcině, tvrdé oční linky a verbální projev nevěsty i jejich kamarádek tady v diskusi… poněkud kazí dojem. Upřímně, působí to na mě, jako když si white trash hraje na smetánku.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 21.03.15 13:42

White trash? To už je snad trochu moc, ne?

 
Amun
888 příspěvků 21.03.15 19:37

Svatební šaty jsou odjakživa navrhované tak, aby byly na denní nošení, no ne? Jinak verbální projev kohokoli tady mi nepřijde tak nechutný, jako ten tvůj.

 
Nanynka_02
447 příspěvků 23.03.15 01:25

Svatební šaty jistě nemusí být praktické v tom smyslu, že bych v nich nevěsta měla sázet řepu nebo mýt nádobí. Ale měla by být schopna se hýbat a tančit - to si u tohoto pavího ocasu moc nedovedu představit.

 
Banana_Monkey
46 příspěvků 23.03.15 22:56

Proč tolik zloby? Zřejmě podle sebe soudím tebe, viďte. Myslím, že každému průměrně inteligentnímu jedinci musí být jasné, že vlečka byla odnímatelná. Ostatně tak, jak to bývá u 90% svatebních šatů, které tu vlečku mají.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 03.04.15 02:11

To, že si Nanynka něco nedovede představit neznamená, že to nejde :-D

 
tartaletka
265 příspěvků 03.04.15 21:51

U nás je teda zvykem, že šaty jsou na obřad, focení a oběd a potom jsou druhé, které jsou na zbytek dne.

 
Shulamitka
116 příspěvků 19.05.15 14:47

Zajímavé šaty. Na fotce ale působíte jako duch (zvláště dolní okraj šatů), který každou chvilku projde stěnou. Ženichova ruka na vašem zadečku romantiku šatů znehodnocuje, noblesa cudné princezny z čistotně bělostného krajkoví se tak nějak tímto nešťastným gestem zcela vytratila. Škoda. Takovým šatům by snad lichotila jiná stylizace. Fotka se mi nelíbí, ale šatečkům dávám zelené.

Příspěvek upraven 19.05.15 v 14:49

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity