moi-bebe 17.06.15 12:51

Svatba, snad trochu jiná než všechny ostatní. :)

  • nevěsta:

  • šaty (vč. spodničky) - Lazy Eye

  • boty - Zara

  • fascinátor - Debenhams

  • ženich:

  • oblek, košile, kravata - Blažek

  • boty - Baťa

  • květiny - dorucujemeradost.eu

 Váš příspěvek
 
JarkaJ
285 příspěvků 17.06.15 15:05

Je to originální, což vždycky oceňuji, ale nějak mi neladí doplňky ve třech odstínech modré, hlavně ty modré stuhy u monolitu červené kytice. Bohužel se mi nelíbí šedomodré střevíce, trošku jiný typ bot (byť v retro stylu) by šaty asi pozvedl více. Já bych vzala k tomuto stylu ještě rukavičky. Celkově ale dávám zelené.

 
Coballtino
134 příspěvků 18.06.15 08:49

@JarkaJ Mně se naopak moc líbí, jak ty odstíny nejsou urputně stejné. Prostě doplňky v modré a červené, žádná křeč :-)

 
xyz
1623 příspěvků 17.06.15 16:39

100% dojem kazí ty boty :-(
Ale dala jsem zelené, je to pěkné a originální.

 
moi-bebe
219 příspěvků 18.06.15 08:21

Rozhodně nekazí, věřte mi. :) Tady jenom nejsou dost vidět.
Sedly k šatům naprosto přesně i stylově - jsou to tyto boty:

Díky za zelené!

Příspěvek upraven 18.06.15 v 08:21

 
xyz
1623 příspěvků 18.06.15 16:40

@moi-bebe Takhle na této fotce vypadají hezky. Focené zepředu na vaší noze je to horší :-( Škoda, že to fotka zkreslila.

 
ADAD
194 příspěvků 17.06.15 18:41

Sluší Vám to a šaty vypadají moc zajímavě. Škoda, že nejsou víc vidět… Nechcete sem vložit ještě víc fotek? Zajímalo by mě, jak vypadá ten vršek…

 
moi-bebe
219 příspěvků 18.06.15 08:28

Ani nevím, jak bych již k existující fotografii přidala další… Ale děkuji, vršek byl jenom za krk (ten tmavý límeček), poté mají šaty holá záda, jako tílka za krk, třeba, jestli mi rozumíte. :)

 
JarkaJ
285 příspěvků 18.06.15 09:36

@moi-bebe Jo, takhle jsou jemné a vypadají hezky, ale na fotce to vypadá, jako když jsou to sandálky bez podpatku!

 
moi-bebe
219 příspěvků 18.06.15 10:00

Já vím, taky jsem si toho všimla, až když na to @xyz upozornila - jak jsem věděla, jak vypadají, tak mi to na té fotce nepřišlo. :)

 
xyz
1623 příspěvků 18.06.15 16:43

@moi-bebe Někdy fotky zkreslují hodně :-D Já jsem si nedřív, na první pohled, myslela, že je váš muž nějaký pokroucený, každá noha jiná, než mi došlo, že sedí na zábradlí :-D

 
moi-bebe
219 příspěvků 19.06.15 08:50

:D Tak teď jste mě vážně pobavila!

 
razorblade_reloaded  19.06.15 11:00

Konecne nevesta, ktera se mi fakt libi:)

 
Oblázek
169 příspěvků 19.06.15 12:00

@moi-bebe Vpravo nad rámečkem příspěvku je tlačítko „Přidat fotky“

 
corrigan
2631 příspěvků 22.06.15 10:09

Ty nevěstiny boty… nikdy by mě nenapadlo, že by někoho napadlo obout boty tohohle typu na svou vlastní svatbu
Jinak je to oukej, sice nevím, čím by zrovna tahle svatba byla jiná než ostatní, tak mě možná trochu nasměrujte, kam se soustředit, ale jako jinak dobrý :-)

 
moi-bebe
219 příspěvků 22.06.15 10:29

Co myslíte tím „boty tohohle typu“?
Vám třeba jiná nepřijde, já jsem zatím byla na svatbách, kde na sobě 99% nevěst mělo dlouhé šaty s obručí. Ale samozřejmě, líbit se vám to nemusí. :)

 
pex
198 příspěvků 22.06.15 10:46

Z Tvého příspěvku a s použitím logiky (jako součást matematiky) vyplývá, že jsi byla na minimálně na stovce svateb. To tedy klobouk (nebo fascinátor, každému, co je libo) dolů…:-)

Je to fajn, pěkně letní, nenucené a ležérní, a možná právě proto bych vás tipoval spíše na svatebčany…

 
moi-bebe
219 příspěvků 22.06.15 10:54

To moc logické není. :D Neřekla jsem, že „99 nevěst mělo“, ale „99% procent nevěst mělo“ - pokud si dobře pamatuju ze školy, použila jsem procenta správně. :)
Díky za názor, nicméně jsem ráda, že zatím žádnou svatebčanku na těch asi 20 svatbách, co jsem za život byla, nenapadlo vzít si bílé šaty a svatební kytici :)

 
pex
198 příspěvků 22.06.15 12:47

…můžeme se dále pouštět do matematických výpočtů, příkladů, atp. Já jsem ale určitě nechtěl vyvolat diskusi o tomto, tento server k tomu nejspíše ani neslouží. Pouze jsem chtěl poukázat na nesprávnost toho, co jsi použila. A na té nesprávnosti, pokud dokonce uvádíš, že jsi byla slovy „na 20 svatbách“ (i tak klobouk dolů), trvám :-D

 
moi-bebe
219 příspěvků 22.06.15 13:11

Ano, neslouží, nicméně vážně si stojím za tím, že by ses měl juknout do nějaké učebnice, to nemyslím špatně, ale bude to pro tebe vážně lepší - v téhle debatě má totiž přesně 50 % lidí pravdu (já), druhá polovina - tedy 50 % osob (ty) se mýlí.:)
a na počtu svateb, na kterých jsem byla, nenesu žádnou zásluhu, když mě někdo pozve, tak tam jdu, nějak se všichni kolem už o mého dětství berou, no. :)

 
Qwertyl
293 příspěvků 22.06.15 20:02

Pravdu má bez debaty @pex. Tu učebnici bych ráda viděla, stejně jako ty dvě destiny nevěsty. :-D :-D

 
pex
198 příspěvků 23.06.15 09:23

:-) ano, ano, správným výsledkem oné složité trojčlenky jsou dvě desetiny nevěsty!
Děkuji za veselý příspěvek, podobně mě rozveselila snaha donutit mě juknout do nějaké učebnice, protože to pro mě bude lepší :-D

 
Jirkátor
1514 příspěvků 24.06.15 07:49

Když jsme u té matematiky: Kolik je 99% z 20 nevěst? Jen tak, pro zajímavost.

 
pex
198 příspěvků 24.06.15 09:12

Plho, vždyť tady o tom již čtvrt hodiny hovoříme :-D

Ale koukám, že zdatných matematiků mezi námi „módními znalci“ je více :-)

 
moi-bebe
219 příspěvků 24.06.15 15:42

99% nevěst z 20 je čistě matematicky 19,8, čistě podle normálního lidského uvažování je to zaokrouhleno na celé nevěsty 19. fakt nechápu tuhle debatu, která začala poznámkou, že jsem za svůj život navštívila příliš mnoho svateb - doufala jsem, že se tady bude řešit třeba oblečení, ale nevadí. díky za účast i případná zelená či červená ramínka!

 
corrigan
2631 příspěvků 22.06.15 11:19

No právě, bílý šaty a svatební kytice - co je na tom jinýho, opravdu to nevidím, asi jsem slepá, hluchá, němá, přitroublá, vyberte si :-D
bílý šaty jestli s obručí nebo bez ní, krátký nebo dlouhý, krajkový nebo hladký… pořád stejná věc, pořád jsou to jen bílý šaty, nic jinýho, nic zvláštního
prostě svatba jako svatba, všechny svatby jsou stejný a boty tohohle typu - to jsou boty na všední den, nějaký podivně páskový, podivná barva, já bych je ani nezkusila, natož koupila, natož nosila, ale budiž, na všední den ok, na svatbu poněkud ne ok, ale koneckonců je to vaše svatba, hlavní je, že jste se cítila dobře a ten den si užila podle svých představ :-)

Příspěvek upraven 22.06.15 v 11:21

 
moi-bebe
219 příspěvků 22.06.15 11:35

Jo takhle, tak to už potom chápu. Ostatně to se dá aplikovat na každý typ oblečení - tričko krajkový nebo bavlněný, průhledný nebo slušný, čistý nebo špinavý, furt je to jenom tričko, pořád to samý.
Boty můžete vidět v jednom z komentářů v diskuzi, na této fotce nejsou dobře vidět. Nicméně s vaším přístupem to je stejně jedno, takže vás k tomu nenutím. :)

 
corrigan
2631 příspěvků 22.06.15 12:14

V tom smyslu se to nedá aplikovat na každý typ oblečení. Pod pojmem „něco jinýho“ si můžu představit tohle. Opravdu by mě zajímalo, co bylo na vaší svatbě jinýho. Normálně se ptám a pořád žádná odpověď.

Příspěvek upraven 22.06.15 v 12:27

 
moi-bebe
219 příspěvků 22.06.15 13:03

A já jsem vám normálně odpověděla - nemám dlouhé šaty s obručí a drdol s kudrlinkama, víc se před váma obhajovat nepotřebuju. ostatně vlastně nevím, proč bych měla - můj názor (a názor mého okolí) je, že jsem byla oblečená originálně, pokud tento názor nesdílíte, neberu vám to.
vámi uvedené příklady „něčeho jiného“ jsou opravdu zajímavé, první jsou klasické dlouhé svatební šaty, pod které si nevěsta vzala tenisky - což mě na svatbu rozhodně nepřipadá jako normální obutí. overal je jistě krásný, ale pokud bych si ho vzala já, 160 cm vysoká osoba, vypadala bych v něm jako připosražená - ono se taky musí uvažovat v jistých souvislostech, co sluší dvoumetrové blonďaté modelce, nemusí slušet černovlasé malé holce.
třetí model jsou jistě pěkné šaty a fascinátor - z vašeho předchozího příspěvku tedy naprosto to samé, co je na všech svatbách - šaty a něco do vlasů. a poslední fotku jistě nemůžete myslet vážně. to není oblečení na svatbu, ale na dovolenou na pláži.

 
Bagheera
344 příspěvků 04.07.15 21:24

Však ona vám to nenutí, jen si myslí, že ten výraz trochu jiná svatba je přehnaný. A mně to taky přijde tak trochu vypínavé, jako lidi hele, já jsem originální. To teda nemyslím proti vašem šatům, líbí se mi moc, ale nic tak zvláštního na nich není. Asi jste neviděla moc svateb.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 26.08.15 20:28

Já si tedy nemohu pomoct, ale taky mi slečna nepřijde jako typická nevěsta. A myslím tím takové, které potkávám při návštěvách zámeckých areálů a podobně. A řekla bych, že ty svatební šaty „trochu jiné“ jsou, neříkám, že se každá vdává v obruči, ale takové tedy vidím poprvé. Nikdo tu přeci netvrdí, že zrovna tato svatba je vrcholem originality. Fascinátory taky nejsou úplně běžnou záležitostí, aspoň tedy v našich končinách ne…Nechápu, co na tom „snad trochu jiná než ostatní“ vidíte tak neschůdného…

 
corrigan
2631 příspěvků 22.06.15 12:21

Bot jsem si v komentářích nevšimla, uznám, že takhle vypadají líp než na svatební fotce, kde dělaly úplně jinej dojem.
Co se svateb týče, přiznám se, že jsem byla teď na jaře na svatbě kamarádky a upřímně řečeno - jak se někdo „vymódí“ na svatbu, to prostě nepochopím. Jak kdyby šli do práce. Nejen chlapi, ale i ženský prostě vypadaly otřesně. Přitom je to příležitost, kterou si může užít každej svatebčan. Ale né, tetky z vidieku a jejich týpci… opravdu jsem to nedávala. Děsný. Přitom to nebylo na vesnici, ale ve velkým městě. Vlastně i nevěsta prý vypadala jak Ukrajinka (to nejsou moje slova, to říkali svatebčani z ženichovy strany, což jsem nebyla já) :-D
Zkrátka byla jsem zklamaná. Vy dva jste vlastně poměrně pěkně sladění (ač můj šálek kávy to není, ale no a co) :-)

 
corrigan
2631 příspěvků 22.06.15 13:19

@moi-bebe
tenisky ke svatebním šatům - je to fakt jiný a podle mě i super nápad, pokud je téma svatby odpovídající
overal - to by byl můj výběr, kdybych se snad vdávala
třetí model nejsou typicky svatební šaty už kvůli barvě a ta chůjovina na hlavě taky není nic úžasnýho a ze všech čtyř modelů je to nejvíc svatební, to ano
ten poslední model je z boho svatby, což právě naprosto odpovídá předpokladu, že je to „jiný“ :-)
Nicméně určitě se nemusíte obhajovat, pokud jste to tak rozuměla, nijakým způsobem vaše stanoviska nechci znehodnocovat, jak říkám - jen se ptám. To, že šaty nejsou dlouhý a nemají obruč nevnímám jako jinakost. Ovšem každej má jiný měřítka a já vám svoje nemám v plánu nutit.

Příspěvek upraven 22.06.15 v 13:21

 
cocoloco
188 příspěvků 28.06.15 17:23

Těch bot jsem si všimla hned - vždy si říkám proč a kdo si je kupuje - připomínají mi totiž náhubek pro pejska a vepředu nikdy nesedí dobře. asi tak. jinak originalita? že by v kombinaci bílé s modrou a červenou? Fascinátor v této barvě bych viděla spíš na pohřeb :(.

 
Bagheera
344 příspěvků 04.07.15 21:21

Až na boty perfektní.

 
LadyOfGallifrey
739 příspěvků 06.07.15 09:38

Mi to v poslednej dobe pripada, ze „jina svadba“ = padesatkove saty a farebne boty/kytica/ozdoba do vlasov. Nie ze by to nebolo pekne, ale prudko originalnu svadbu so predstavujem asi inac…

(ja som bola klasicka nevesta v dlhych skorobielych satach (ale bez obruce a skoro nezdobene boli), so zavojom a drdolom, chcela som to tak a som s tym spokojna, takze fotky svojej originality nedodam. Len mi pripada zvlastna snaha vymedzovat sa proti ostatnym nevestam, mne skor islo o to, aby sa mi to pacilo, nie aby som nebola „rovnaka“)

Příspěvek upraven 06.07.15 v 10:03

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity