Laurieta 23.07.15 11:29

Posielam outfit mojej maminy :-)

  • Šaty C&C

  • Topánky CCC

 Váš příspěvek
 
kayav  23.07.15 13:25

Ty doplnky jsou moc - kytka, nahrdelnik a jeste naramek - neco z toho bych ubrala. A hlavne bych ubrala ocni stiny. Bohuzel starsi damy se porad lici bilo- modrymi stiny pres cele oko jako v 80.letech a je to skoda.
Jinak saty jsou hezke, proc ne.

 
Carne
37 příspěvků 23.07.15 15:22

Úplně mimo téma, ale pobavila mne ta Céčka v popisku. :))

Jinak souhlasím s příspěvkem nad sebou, za sebe bych ubrala asi náhrdelník - a hlavně umazala oční stíny, pro které se nemůžu zbavit pocitu, že tuhle fotku někdo vyfotil tak před dvaceti lety.

 
kolúch
445 příspěvků 23.07.15 16:36

Nevravím, že kolená skryť úplne, ale také + 4 cm by neboli zlé.

 
DRW
1240 příspěvků 23.07.15 19:36

Vse by vyresila jinx velikost satu, vsimnete si, ze, co schazi na koleny prebyva v hornim dile.

 
AnoNe
839 příspěvků 23.07.15 18:09

Šaty a boty jsou pěkné.

Sundala bych tu kytku, co se týče doplňků. Tyhle připínací kytky se už delší dobu moc nenosí, krom toho s těmi korálky na ruce a na krku je toho už moc.

Hlava je bohužel jako převtělený vzor z dob více než 20 let minulých. Líčení i účes. Hlavně ovšem ty přehnané modré stíny.

Ale jinak jo, rozhodně ten lepší průměr oblečení žen tohoto věku.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 23.07.15 18:27

Maminka se může chlubit hezkýma nohama, ale v delší sukni by byla za mnohem půvabnější dámu (a nohám by to neubralo), což žádné množství perel nedožene…

 
DRW
1240 příspěvků 23.07.15 19:35

Saty velmi pekne, ale stacil by jen nahrdelnik nebo naramek. Doporucte mamince nejakeho velmi dobreho kadernika a kosmeticku, ktera ji nauci licit. Jsem rekneme taky starsi dama, ale nejak jsem nezastydla v dobe moji puberty, tj. zacatku 80.let.

 
hranostaj13
57 příspěvků 23.07.15 20:09

Až na ty oční stíny se mi to líbí. O tom, jestli ubrat náhrdelník, by se dalo polemizovat. Jako bez něj by to bylo asi lepší, ale i s náhrdelníkem je to moc pěkný model. Jinak určitě bych neprodlužovala sukni, nepřijde mi, že by byla nevhodně krátká a myslím si, že paní má vcelku hezká kolena (řada mladších žen a dívek má mnohem ošklivější nohy).

 
kolúch
445 příspěvků 23.07.15 21:36

Nejde predsa o kolená, ale celkovú siluetu. V čase, keď už pás nie je dievčenský, robí dĺžka nad kolená dosť krabicoidný dojem.

 
hranostaj13
57 příspěvků 24.07.15 06:25

Mně paní krabicoidní nepřijde, ta délka šatů mi celkový dojem prostě nekazí. Ale asi to bude dáno tím, že obecně mám radši šaty ke kolenům, než šaty pod kolena.

 
Enoména
55 příspěvků 27.07.15 22:22

Ano, je to tak. Dovolte malou odbočku, ne nutně se vztahující k této fotografii. V určitém období se ženám z důvodů hormonálních změn začne ukládat tuk v oblasti pasu a vytváří se silueta připomínající spíše soudek než přesýpací hodiny. Šaty přestřižené v pase nejsou proto ideální řešení. Může se stát, že pak pas odmítá sedět v pase, sune se nahoru a co pak nahoře přebývá, to dole chybí. Než aby se nežádoucí změna siluety oblečením potlačila, spíše se na ni upozorní. Další obecné pravidlo je, že formální šaty v délce nad kolena jsou pro věk 50+ ažna výjimky nevhodné. Stačí pár centrimetrů pod kolena a hezké nohy vyniknou podstatně lépe. Konec obecného nesouvisejícího komentáře. Konkrétně jen k doplňkům: Umělá květina a zářivé korále v bílé, kterou přírodní perly nikdy nemohou mít, nejsou šťastná volba. Ani modré stíny. Snad mi odpustíte příkrost. Myslím, že ženy by měly k sobě být solidární a… upřímné.

 
Markulia
51 příspěvků 23.07.15 21:16

Delší sukni a bylo by to super, alespoň já tedy ty delší délky považuju za elegantnější..

 
monel
648 příspěvků 24.07.15 10:11

Nějak se mi to nezdá, doplňků je moc, šaty jsou takové holčičkovské, účes a líčení jak z doby minulé. přitom paní je hezká a má opravdu dobrou postavu.

 
kloe
71 příspěvků 24.07.15 16:59

Toto je cele modne peklo…na vsetkom vidia vsetci len to zle nic si z toho nerobte vyzerate milo decentne pekne a zensky! k tomu liceniu…vazne nechapem preco sa niekto tak silno do neho navaza ved to je typicky makeup aj mojej maminy…ma 56 rokov, nestuduje nonstop modne blogy, casopisy ani ju nelici kazdy den nejaka vizazistka proste si rano zvyrazni oci za 5 minut aj po slepiacky tak ako sa to naucila pred 30timi rokmi a ide do prace, za to ze nema oci vytienovane ombre efektom nevyzera zle ale vzdy upravene a ani nie gycovo a nesleduje sa nonstop ci je tip top ako kazda blogina proste nema 20.

 
JMaravelo
486 příspěvků 25.07.15 00:18

Jako sorry, ale modry stiny gycovo opravdu vypadaji. To bylo peklo z ruska uz v osmdesatkach a nechápu že se toho stále lidi tolik drží. Pokud je to dělaný záměrně, nic proti tomu, ale „ze zvyku“, neberu. Pokud se ti na tom, že to někdo kritizuje něco nezdá, nechápu proč chodíš na stránky zabývající se módou, ke které makeup neodmyslitelně patří. A opravdu budu rád až mi někdo jednou vysvětlí PROČ. Proč si udělat blankytně třpytivě modrý stíny nad očima, k čemu to je a co je na tom tak svůdného a sexy, že to je lepší než nemít stíny raději vůbec.

Co se outfitu týče, nemam co vytknout. Velmi pěkné. modrá zlatá bíla. zbytečné na tom hledat problémy.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 26.07.15 23:11

Neurazte se, prosím, ale kdyby maminka vzala do ruky jinou barvu, stále by jí nalíčení zabralo 5 minut. Myslím, že účelem denního makeupu je učinit ženu krásnější, ale stále přirozenou. V jakémkoliv věku. Pokud dělá makeup opak - líčení z 80. let skutečně nikoho krásnějším nedělá - pak je snad lepší ho úplně vynechat. A hraní si s přechody vůbec není nutné. Není to tak, že existují osmdesátky a pak až paví oči indických nevěst.

Ženy, které se nějak líčí třicet i více let, člověk už asi nepředělá. Ale občas je to škoda, protože tohle prostě vypadá lépe než tohle .

 
Camarilla
85 příspěvků 25.07.15 08:45

Krásná paní :) Makeupu bych ubrala, to jo, ale jinak neměnit nic. A ta „nemoderní“ kytka (jak tu někdo psal) tomu dodává šmrnc.

 
Dadoo
5533 příspěvků 26.07.15 20:50

Kompletně (vlasy, makeup, oblečení) diblíkoidní. Kýčovitý diblík. Elegance 0. :-(

 
andiedvorakova
331 příspěvků 26.07.15 22:54

Sundala bych květinu a náramek, místo kterého bych vzala výraznější prsten. Šaty mi přijdou dobré. Postavu má paní na svůj věk skvělou. Proto je škoda, že si ničí vlasy odbarvováním. Po přechodu vlasy ženám hodně slábnou, to je normální, ale přijde mi, že je škoda tomu ještě pomáhat chemií. Takže se nedomnívám, že by účes byl z minulého tisíciletí, takhle to prostě vypadá, když natočíte zničené vlasy (moje mamka mívala to samé a dá se s tím dělat jen jedno - omezit chemii a pořídit kvalitní výživu pro vlasy). Makeup. Na jednu stranu chápu, že si ženy ponechávají zvyky z mládí (je to pohodlné), ale na tu druhou si říkám, že když jde paní s dobou v oblékání, mohla by to zkusit i s makeupem. Výrazné světle modré stíny nejsou peklo samy o sobě. Umím si představit, že můžou vypadat dobře na slečně, která je studený typ a má opravdu velmi kvalitní stíny. Ve všech ostatních případech to ale bude bohužel osmdesátkové peklo. Zvlášť pokud se k tomu přidá klasické osmdesátkové černé orámování očí. Z fotky jsou detaily blbě vidět, ale nejspíš tam nechybí. Vyměnila bych to za teplejší hnědé matné odstíny. Nebude to sice výrazné, ale splní to účel - vynikne pěkný obličej. Je to věčná škoda, že tolik žen si pořád myslí, že když už mají makeup, musí to být vidět na 10 metrů…

Za mě tedy bez ramínka. Je to někde veprostřed. Někdo je možná schopný hodnotit pouze šaty a zbytek ignorovat, ale já člověka bohužel vnímám jako celek - tj. vlasy a líčení vnímám jako svým způsobem doplněk outfitu.

 
Sailorette
1589 příspěvků 27.07.15 11:27

Šaty mi připadají takové dívčí, nějak mi to k paní nesedí. Boty se mi nelíbí (k něčemu jinému by šly), kytka je kýč a asi bych sundala buď korále nebo náramek.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 27.07.15 13:39

Mně se šaty moc líbí a diblíkovský efekt rozhodně nevytváří, postava vypadá krásně souměrně. Délka paní sedí a není přehnaně krátká a už vůbec ne vulgární. Každy typ postavy i každý člověk má trochu jinou ideální délku sukně a pro všechny to rozhodně není pod kolena. Některé ženy vypadají v délce pod kolena jako tlustý trpaslík a ani podpatky to nezachrání ( Zrovna minulý týden jsem z tohoto důvodu zkracovala jedny šaty s kolovou sukní, po shlédnutí svých fotek mi v tom ani masáž MP nezabránila :-) ). Paní nejspíš moc dobře věděla proč volí takovou délku.
K ostatním výtkám připouštím, že na těch k make-upu opravdu něco je, co se týče kytky a náhrdelníku, tak tady už je to přinejmenším diskutabilní. Sice to taky není můj styl, přišla bych si už přeplácaně, ale na druhou stranu paní neznám a nevím jak přesvědčivě v reálu působí, do jaké míry to vystijuje ji samotnou i její styl a osobnost, na fotce na mě rozhodně působí příjemně sebevědomně.
Prostě za mě je tentokrát kritika hodně hodně přehnaná i na MP. Pamatuju tu mnohem horší modely, které to tolik neschytaly.

 
kolúch
445 příspěvků 27.07.15 15:01

No áno, keď to tak robíte sama, tak to proste musí byť správne. I tak bohužiaľ na „dievčatku“ v strednom až staršom veku so širším pásom nič extra šarmantne nenachadam.

 
Enoména
55 příspěvků 27.07.15 22:31

@AnaKarenina „Souměrnost“, máte-li na mysli „osovou souměrnost“, nemůže být v tvarování siluety oblečením sama o sobě cílem, neboť osově souměrné je kdejaké těleso, namátkou např. válec nebo koule. Můj kometář se prosím vztahuje pouze k Vaší poznámce, nikoli k prezentované fotografii.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.07.15 12:27

@ Enoména,

pokud chcete nahradte si slovo „souměrně“ slovem „proporčně“.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.07.15 11:47

@ Koluch,

to samé ale můžu napsat já o Vás, že tady něco plošně vnucujete na základě Vašeho osobního vkusu. Můj názor je ale podpořený objektivními argumenty. Délka sukně pod kolena je obecně velmi problematická a vyžaduje vysokou, štíhlou dokonalou postavu a nekonečně dlouhýma nohama, aby nositelce neubližovala. Naopak délka ke kolenům ( nebo těšně nad ně) vytovoří postavu obecně proporčnější a štíhlejší. Hezky je to popsáno v tomto článku a demonstrováno na příkladech. Samozřejmě nic se nesmí přehánět. Pokud se to přežene vznikne onen dojem odrostlé školačky :

http://www.supervizaz.net/…ch-v-beckham

Pro kolové sukně to platí snad ještě víc. Délku pod kolena obecně nezavrhuju (třeba Nicol Kidman v ní vypadá skvěle, taky má modelkovskou postavu), ale ne každý chce působit dojmem tlustého trpaslíka s krátkýma nohama, takže nevidím důvod proč ji hodnocené paní z obrázku vnucovat. Pokud Vám vadí pas
(mně osobně ne) bude to spíš střihem šatů, než délkou, ta by to fakt nespasila.

 
kolúch
445 příspěvků 29.07.15 14:10

Pre mňa za mňa si noste dĺžku nad kolená až do smrti, je to vaša vec, no žena okolo 50 ak nemá dokonale vyšportovanú postavu bude v sukničke nad kolená vyznievať smiešne ako staré dievčatko. Tento panázor, že mladosť je zakliata v štíhlych nohách a kolená treba ukázať ako dôkaz je dosť rozšírený, ja si i tak budem myslieť, že dáma chce vyzerať dôstojne, nie srandovne.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 31.07.15 14:19

@kolúch Málokdy s vámi souhlasím, ale na tohle se nedá nic říct. Svatá pravda.

 
cocoloco
188 příspěvků 28.07.15 14:39

Já to cítím tak, že šaty by měly být o krapánek delší. Kytku bych zkusila dát k pasu nebo naopak víc na rameno, jakoby pod klíční kost. korále, náramek bych nedala. místo toho hezký prsten, klidně i větší „perlu“. kupodivu mně neladí boty. vlasy, nalíčení - určitě by to šlo jednoduše a lépe :).ale víc mně tam vadí ty doplňky a délka. možná, kdyby to bylo neformální, bez doplňků, s teniskami, svetříkem, baťužkem, tak bych tu délku snesla.

 
Fejgele
33 příspěvků 28.07.15 16:50

Tímto bych poděkovala svým dcerám, že mé fotky nikde nevystavují, protože s mým sebevědomím bych nevylezla po komentářích zde z domu do konce roku 2015.I když s nimi souhlasím, to co většina z vás vytýká, bych vytkla také. Ale - mně se moc líbí, jak se paní upřímně a vesele směje, je vidět, že je jí fajn i když nemá IN účes a líčení…a kytku navíc…dala jsem jedno zelené, dala bych i deset - za tu atmosféru, která na mne z fotky dýchá a také za to, že přispěvatelka je přesvědčena o tom, že je její maminka krásná a sluší jí to tak, že do téhle galerie prostě patří. A patří. HOW

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.07.15 12:45

@ Fejgele,

no právě. Já ty kritizované věci vidím taky, ale nepřijdou mi úplně fatálně pekelné. Ale hlavně 2 věci bych vypíchla :

  1. Ve své věkové kategorii ( i když přesný věk neznáme, ale 20 let to asi nebude) je paní prostě na naše poměry nadstandart. To je fakt, i když někdo může namítnout, že by to v hodnocení nemělo hrát roli, nemůžu si pomoct u mě to roli hraje.
  1. Nevím, jestli vidíme jen my dvě, ale paní působí v této stylizaci naprosto sebejistě a zároven uvolněně a uvěřitelně. Zkrátka mám pocit, že je to žena, která prostě našla svůj styl a těch ani mezi těmi mladšími zase tolik není. Je to něco, co třeba naprosto postrádám u některých zdejších blogerek, které prostě lítají napříč různými trendy ode zdi ke zdi a nepůsobí ani trochu přesvědčivě
 
LaMiška
28 příspěvků 28.07.15 21:32

Mě by zajímalo, kolik let paní vlastně je. Nazýváte ji tu v různých příspěvcích „starší dámou, paní po přechodu nebo "postavu má paní na svůj věk skvělou“, ale kolik je ten věk nevíme nebo ano? Nemyslím, to zle jen že se diskuse kolem věku točí…

 
Vincenzina
13 příspěvků 29.07.15 17:15

@Fejgele - já na té paní tedy nic inspirujíciho nevidím

 
Shulamitka
116 příspěvků 04.08.15 16:20

Tak nějak celé se mi to nelíbí. Myslím, že se k paní tento „styl“ nehodí. Přijde mi hodně archeo. Vlasy zničené, nezajímavé. Tento mace-up působí lacině, nevhodně, už ani snad ne pro lehkou ženu u silnice. Příliš mnoho doplńků, které vyznívají taky hodně lacině. Délka šatů nelichotivá a boty se k tomuto modelu nehodící. Lituji, za mě červené.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity