pilotDodo 27.07.15 10:39

Náš velký den :-)

  • Šaty: přešité maminčiny věnečkové, cca 2000 Kč

  • Pelerínka: Innocent World, 2000 Kč

  • Čelenka: kamarádka

  • Náušnice, pásek: vietnamské obchody

  • Řetízek: půjčený

 Váš příspěvek
 
Coballtino
134 příspěvků 27.07.15 11:18

Nesedí mi k tomu ty výrazné agresivní brýle. Jinak je to fajn :-)

 
mikulicova
14 příspěvků 2 inzeráty 27.07.15 12:01

Tak to je peklo!

 
Verhro
630 příspěvků 27.07.15 12:21

Gratuluji, secesní nevěsta :)

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 27.07.15 12:44

@mikulicova Bohužel to taky tak vnímám. Neslušivé peklo.

 
BarcaAri
378 příspěvků 27.07.15 13:27

Ach jo, svym zpusobem se mi prici nekomu kritizovat svatebni saty, prece jen, je to velky den. Ale osobne se mi tohle vubec nelibi (mam rada jednoduche, hladke svatebni saty a rozhodne ne slehacku a prezdobenost). Tohle mi prijde jako moc velke retro, nesedi mi k tomu ani uces.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 27.07.15 14:12

Nechápu, proč má ženich červenou košili a vyměnila bych brýle za něco modernějšího/víc retro. Není mi příjemné kritizovat svatební šaty, ale myslím, že se určitě daly šaty po mamince zakomponovat nějak líp. A trochu mě ruší jiná barva i typ květů na hlavě než v kytici.

Příspěvek upraven 27.07.15 v 14:13

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 27.07.15 16:07

Podľa príspevkov na MP z minulosti ste sa mi zdala sympatická. Preto Vám nedám žiadne ramienko a k odeniu Vás ani ženicha sa nijak nevyjadrím. Prajem všetko dobré do spoločného života! :)

 
JarkaJ
285 příspěvků 27.07.15 16:08

Říkala jsem si, že jste dlouho nepřispívala a najednou rovnou svatební. :-)
Shodně s předchozími: je tam příliš mnoho rozdílných doplňků. Šaty samy o sobě i s pelerínkou působí romanticky retro, ale dost mi vadí ten bílý koženkový pásek - chtělo to třeba bílou saténovou stužku do pasu, když už. Brýle jste měla pořídit jemnější nebo prostě jiné, neznačkové obroučky by snad nestály majlant. (Vzpomínám, že tu kritika Vašich brýlí proběhla již před časem, opravdu zkuste jiné typy obrouček.) A ozdobu do vlasů bych volila jinou, bílou nebo jemnější růžovou. A i z krátkých vlasů se dá udělat svatební účes, škoda. (Ženicha nehodnotím, červená košile je úplně mimo.)

 
KoraKora
2287 příspěvků 27.07.15 16:18

Mně to přijde velmi pekelné, pardon.

 
Siv11
164 příspěvků 27.07.15 16:43

K Vašemu účesu by to chtělo asi něco jednoduššího než takovou retro romantiku. Když si schovám Vaši hlavu a představím si tam nějakou dlouhovlasou blondýnku s vlnitými vlasy, tak to funguje. Ale ten účes „na kluka“ by potřeboval spíš minimalismus:

 
Siv11
164 příspěvků 02.08.15 14:18

Takhle nějak jsem myslela ty dlouhé vlnité vlasy :-).

Příspěvek upraven 02.08.15 v 14:25

 
stricc  02.08.15 17:23

@Siv11 Za dlouhé vlnité vlasy to tady Dodo schytávala asi dva roky v kuse.
Víte co, tohle je takový hezký názorný příklad, že je více méně k ničemu dávat sem jiné fotky než pečlivé blogerské stylizace. Protože diváci rádi zapomínají, že na těch fotkách jsou živý lidi. Můžete samozřejmě argumentovat, že komentují, co vidí, a jinou možnost nemají, a budete mít pravdu, jenže to je právě ta podstata problému.
Já Dodo tak trochu znám a jednak mám trochu představu, co se jí líbí, a taky vím, jak vypadá naživo. Ve svatebním jsem ji neviděla, ale dovedu si ji představit a jsem si jistá, že působila mile a hezky. Ve strohé eleganci přizpůsobené účesu si ji představit neumím, v kudrlinách jo, ale zas kde je honem vzít, když momentálně jaksi nejsou, že.
Věřím tomu, že drtivá většina lidí, co sem dají nějakou momentku nebo se jen tak cvaknou mezi jednou a druhou činností, dělá naživo úplně jiný dojem než fotka. Protože fotka není primárním cílem, to je jen druhotný produkt, který to podstatné zachytit nemůže.
Je mi proto docela líto, když někdo na kritiku odpoví „no ale naživo se líbím“ nebo „ono to ve skutečnosti vypadá trochu jinak“, a dostane se mu vesměs nepřívětivých reakcí, které by se daly shrnout do „proč se nechce poučit, tak proč sem tu fotku dává“, protože docela věřím, že říká pravdu. A samozřejmě sám vidí i tu vlastní fotku jinak než lid obecný, protože si automaticky domýšlí a odmýšlí podle skutečnosti.
Já samozřejmě nemůžu a nechci nikomu nic zakazovat a kdo sem fotku dá, dělá to na vlastní riziko a musí sám posoudit, jestli mu to stojí za to. Ale mně by to za to nestálo a pořád mám trochu potíže pochopit, proč to někomu za to stojí.
Mluvím pořád o běžných lidech, nemyslím blogerky, co mají módu jako hlavního koníčka a fotky náležitě stylizují a upravují, aby dělaly požadovaný dojem. Protože to je sice často velmi zajímavé, pěkné, inspirativní či aspoň informativní, ale nejde o živého člověka nýbrž o obrázek, kde všechno „hraje roli“ a model/ka je jen jedna součást kompozice.

 
Siv11
164 příspěvků 02.08.15 18:48

Když sem někdo postne fotku, hodnotim fotku, ne to, co si mám podle te fotky představit. Na ten obrazek jsem dneska narazila nahodou, a protoze presne vystihoval to, co jsem se snazila popsat v prispevku nad tim, pridala jsem ho tam. To je vse. Jinak s Vasim pohledem na vec v celku souhlasim. Saty jsou primarne od toho, aby podtrhovaly osobnost nositelky.

 
Verhro
630 příspěvků 04.08.15 10:23

Šaty jsou primárně od toho, aby nám nebyla zima.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 12.08.15 19:43

Já bych jen dodala, že ty „dlouhé vlnité vlasy“, za které to schytávala, byly spíš krepaté vlasy po ramena.

 
moi-bebe
219 příspěvků 26.08.15 16:04

Přesné. Taky jsem sem dala fotku svých svatebních a taky jsem to schytala. Za boty a za to, jak jsem tu fotku nazvala. Holt si člověk oblíkne něco jinýho, než dlouhý šaty s obručí, má radost, že mu to slušelo a stejně je moc nafoukanej nebo blbej nebo má hnusný boty nebo blbě stojí nebo co. Taky už tu chybu, že bych sem někdy dala svou fotku, nikdy neudělám. Člověk se prostě nemá naivně chlubit svou radostí a štěstím, je to tak. :)

 
BarcaAri
378 příspěvků 26.08.15 19:04

Podle poctu zel:cer mi neprijde, ze jste to schytala, par lidi reklo nazor (a rozhodne ne nazor mimo) a vy jste si zakopala:)) Pokud nemate velky nadhled tak dat svatebni fotku je fakt velka odvaha.

 
JarkaJ
285 příspěvků 27.07.15 17:25

@Siv11 Krásné účesy v svatební úpravě, takhle by se mi líbil i kontrast romantických šatů s krátkým účesem, to se nevylučuje.

 
kayav  27.07.15 18:12

Já k tomu mám jen jednu věc: sláva, vidím rtěnku! A pěknou rtěnku!

 
xyz
1624 příspěvků 27.07.15 18:53

Jéé, dlouho jsm vás neviděla a najednou svatební… kdo vás dřív nesledoval, tak šaty asi neocení, ale mně se na vás moc líbí a sedí mi k vám.

 
pilotDodo
718 příspěvků 27.07.15 18:58

Děkuju :)

 
Čertice1
149 příspěvků 27.07.15 19:36

Šaty se mi docela líbí, peklem bych to rozhodně nenazvala.
Ale strašně mi vadí ty brýle (viz příspěvky výše). A to jsem taky brejlovec, ovšem ven nosící čočky. I kdybych je nenosila, tak na svatbu bych se přemohla.

 
antikh
131 příspěvků 27.07.15 19:57

Ty šaty mi přijdou takové záclonovité…

Jinak gratuluju, ať vám to klape!

 
Tala
235 příspěvků 28.07.15 07:01

Vela stastia do spolocneho zivota!
Je mi luto, ked vidim komentare stylu, co by slo zlepsit. Pri kazdodennych outfitoch je to super a moze pomoct nabuduce outfit vylepsit. Pri svadobnom outfite vsak asi kazda dufame, ze to bude len tento jediny raz. Rady na vylepsenie teda nemozu pomoct, mozu iba zamrziet.
Mne sa na vas saty pacia, sedia vam pekne. Makeup je tiez fajn a kyticu mate nadhernu.
Nemate fotku aj bez peleriny? Zaujimalo by ma, ako vyzeral zivotik siat.

 
Siv11
164 příspěvků 28.07.15 09:46

Tak jasně. Jenže potom postnutí svatebních šatů na MP je v podstatě takové malé citové vydírání. Jsou to svatební, tak mi je MUSÍTE pochválit. Už jsem to tady jednou s jednou přispěvatelkou, co postla svatební šaty, řešila. Ona se bránila, že chce slyšet i kritiku (což já osobně nechápu), ale od té doby to tak beru.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 28.07.15 10:52

Rady na zlepseni pisu predevsim kvuli tomu, ze komentare budou celkem jiste cist i nejake budouci nevesty :). Krom toho fotku na „pochlubeni“ poslu kamaradce, ne na MP :D.

 
monel
648 příspěvků 28.07.15 08:27

Nevěsta je natolik osobitá, že se mi na ní ty šaty líbí a dávám zelené.

taky jsem měla úplně krátké vlasy ve svatební den, i sestra i mamka.
maminka měla klasický dlouhý závoj, já krátký, sestra ozdobu
toužily jsme moc po klobouku, ale nebyl k mání.
myslím, že si @pilotDodo poradila se svým krátkým účesem moc pěkně. taková
něžná uličnice. líbí!

 
pilotDodo
718 příspěvků 28.07.15 19:32

Jo, něžná uličnice, to je přesně můj naturel :D takže jestli tak vypadám, úkol splněm :D

 
corrigan
2631 příspěvků 28.07.15 09:05

Myslím, že by bylo o dost lepší, kdyby měl ženich košili růžovou než červenou a kdyby vaše květy ve vlasech měly stejnou barvu jako v kytici. Tak nějak by bylo vidět, že jedno do druhého zapadá. Brýle jsou celkem rušivý element, to musím souhlasit s komentáři níže. Ale jinak je vidět, že jste si to krásně užili, přeji hodně štěstí :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 28.07.15 19:29

Ženich se oblékal (tedy i nakupoval) zcela sám a kvůli tradici, že ženich nesmí vidět nevěstu ve svatebním před chvílí D, odmítal vědět cokoli o mém ustrojení. Ladění k sobě jsem proto ani nepředpokládala :D To jen pro info, aby se lépe promýšlela kritika a hodnocení.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 28.07.15 19:31

Tím spíš nechápu, proč nezvolil košili bílou.

 
pilotDodo
718 příspěvků 28.07.15 19:34

Tento dotaz byste musela směřovat na něj, já nic nevím :D

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 28.07.15 19:35

Tenhle způsob komunikace asi nedám :). Dala jste sem fotku i se ženichem, takže se není čemu divit, že byl hodnocen i ženich… Krom toho na věneček a kytici asi to, že vás neviděl předem, vliv mít nemohlo :).

 
pilotDodo
718 příspěvků 28.07.15 19:38

Nevadí mi, že je hodnocen, jen vám popravdě píšu, že na dotazy ohledně jeho nemohu odpovídat, protože oblečení bylo čistě v jeho režii a já mu do něho nekecala, ani se následně nezajímala :D

 
stricc  28.07.15 10:06

@Siv11 citové vydírání? Mankote. Tak se někdo koukne a řekne si, že až já se budu vdávat, takové nějaké šaty bych taky chtěla, eventuelně nechtěla. Radit nevěstě, co udělat jinak, je opravdu k ničemu.
Mně se Dodo líbí, šaty jsou roztomilé a sice nevěsta, ale pořád je to ona, což mi připadá důležitější, než aby se ženich musel divit, co za cizí osobu mu to přivedli.

 
Grete
797 příspěvků 31.07.15 12:26

Já to jen podepíšu, jo? ;)

 
razorblade_reloaded  28.07.15 10:22

Za ty 4 tisice, ktere jste utratila za pekelnou pelerinu a presiti staromodnich satu, by se daly poridit hezke jednoduche saty. tohle je peklo

 
analfabet
49 příspěvků 28.07.15 10:34

Mě nejdřív vyděsil ten „zobák“ na první fotce. Pardon. Ta starosvětskost šatů se mi líbí, přestože bych si sama takové nevybrala. Šperků a barev mohlo být méně, ale i tak vám to sluší.

 
cocoloco
188 příspěvků 28.07.15 14:45

Gratuluji k svatbě, ale prosím - nedávejte sem už nikdo nikdy k hodnocení svatební šaty :(, určitě jsou pro vás ty nej, ale to nemusí být ve světle modního pekla vždy pravda. A fakt to chcete slyšet, když už s tím nic nenaděláte? Proč se neporadíte před tím?

Příspěvek upraven 28.07.15 v 14:46

 
Oblázek
169 příspěvků 28.07.15 14:58

Škoda, že jste podlehla romantice. Jednoduché, možná až strohé šaty by s vámi ladily mnohem víc.

 
Jill07
58 příspěvků 28.07.15 17:39

Šaty jako takové se mi líbí, ale doplňky a celkový styling jim neodpovídají. Takže bez ramínka.

 
zorro4
96 příspěvků 29.07.15 11:29

Já to prostě vůbec nechápu… přijde mi přirozené, že se páry na významnější společenské události snaží alespoň trochu ladit. To, že ženich nechtěl porušit tradici a nevěstu v šatech vidět (dokonce ani o nich cokoliv vědět) vůbec neznamená, že se přeci nešlo sladit. Nechat to na chlapovi, zjevně na chlapovi celkem bez vkusu, mi přijde fakt zvláštní.

 
pilotDodo
718 příspěvků 29.07.15 16:28

Můj chlap není moje hračka ani dítě, když řekne, že něco zařídí sám, tak si to zařídí sám podle svého. Klidně ho kritizujte, ale vyhněte se tomu zastaralému mòdu: za muže může jeho partnerka, která musí mužovi vše nakázat a vymyslet, zakázat a řídit jej. Je to dost dehonestující vůči nim.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 29.07.15 16:37

Nic takového ve vztahu se svým partnerem sice nemám, ale nějak spolu komunikujeme, zvlášť pokud jde o ustrojení na oficiální příležitosti. Argument, že neviděl šaty, je prostě mimo, na to se tu snažily přispěvatelky upozornit. Většina ženichů šaty nevěsty nevidí. Právě proto často nevěsta vybírá košili a kravatu, aby to pak na fotkách nevypadalo jako pěst na oko. A pokud nechce nevěsta vybírat, je celkem rozumné zvolit neutrální bílou košili a kravatu v jemných barvách.

Můžeme se tu hádat donekonečna. Jako je pro vás nepochopitelné, že některým ženám záleží na tom, jak vypadá muž vedle nich a baví se s ním o tom (aniž by mu něco rozkazovaly), je pro mě nepochopitelné, že nevěstě je úplně jedno, v čem na svatbu dorazí ženich.

 
stricc  29.07.15 20:38

Upřímně řečeno, kdybych se nějakým neuvěřitelným řízením osudu ještě někdy vdávala, tak asi ta poslední věc, co by mi připadala důležitá, by bylo, jak to bude vypadat NA FOTKÁCH.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 29.07.15 20:42

Pro mě jsou fotky jediná památka (video nemám). Samozřejmě nejde jen o ty, ale naživo to většinou vypadá velmi podobně.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 29.07.15 16:48

Ale asi aplikujete své vlastní zkušenosti. Já si ani neumím představit, že by mi muž řekl o oblečení na svatbu, že „se postará sám“ bez jakéhokoli dotazu. Asi by se sám bál, aby pak nevypadal blbě.

 
pilotDodo
718 příspěvků 29.07.15 17:49

Nebylo mi jedno, jak bude vypadat, ale v rámci našeho vztahu (každý vztah to má jinak naladěný a řeší jiné věci) bych se, když se rozhodl, že své oblečení zvládne sám, cítila jako… jako bych podkopávala jeho úsudek, jeho schopnosti, což by mi bylo velmi líto, když si mají svatbu oba užít i se těšit z příprav a přitom by se jeden z nich cítil jako neschopný trouba. Věděl, že květiny budou laděny do růžovo-bílé. Holt si vybral barvy jiné, tlouklo se to, naštěstí mám jiné priority, co se jeho týče :D
Vzhledem k tomu, že se ještě dva dny před svatbou rozhodoval, jestli nepude v gotické zbroji rytíře nebo v oděvu z doby třicetileté války, o tom, že bychom ladili, jsem ani moc neuvažovala :D
To jen k dotazům jako vysvětlení, neshazuju kritiku, o nesladěnosti mají pravdu.

 
stricc  29.07.15 20:40

@pilotDodo Stejně je škoda, že si to rozmyslel :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 02.08.15 17:31

Stricc: Rozmyslel si to právě proto, abychom spolu ladili, že by to k sobě nevypadalo dobře :D Chudák :D Trochu jsem se nad jeho výběrem barev zamyslela a uvědomila jsem si, že je zlatíčko. Červenou totiž moc rád nenosí, ale ví, že se mi v ní moc líbí, navíc je to barva lásky. Chtěl mi udělat radost i dát najevo svou lásku barvomluvou; ladil zkrátka oblečení podle jiné filosofie než my. A z hlediska svého srdce přiznávám, že ta jeho mě teď zahřála na duši, když jsem si ji uvědomila.
Ne, že bych na svatbě s ním nebyla spokojená, červená mu setsakra sekne :D

 
stricc  02.08.15 17:37

@pilotDodo To je moc hezký. A plyne z toho poučení: nekazte si významné události takovou blbostí jako MP :-)

 
pilotDodo
718 příspěvků 02.08.15 17:49

Už jsem poučena :D

 
Rowanberry
314 příspěvků 30.07.15 08:47

Naprosto souhlasím dole s @Lucelle, váš demokratický a tolerantní přístup se mi moc líbí a možná spolu s ženichem tak docela neladíte na svatbě, ale zdá se mi, že byste spolu s takovou mohli dobře ladit v životě:)

Mimochodem vy jako nevěsta se mi náhodou taky moc líbíte, vím, že tíhnete k romantické Lolitě a starodávnému oblečení a „strohý minimalismus“ fakt není váš styl, takže volbu odění chápu, pelerínka je hezká (nějak mi připomíná Janu Eyrovou nebo něco v tom smyslu:)) a i když to asi není úplně doladěný, zdá se mi, že se v tom cítíte přirozeně a spokojeně, a proto vám to fakt i sluší. Gratuluju a přeju hodně štěstí:)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 29.07.15 22:15

Vy jste sen každého muže, bez ironie, nedirigovat a tzv „nekrafat“ ani před vlastní svatbou, máte můj obdiv, režim nastavený generacemi žen v mé rodině připomíná spíš matriarchát ve stylu televizní Takové normální rodinky :-), takže se díky genové zátěži podobné velkorysosti jakživa nedoberu :-)

 
Siv11
164 příspěvků 29.07.15 12:08

Prosímvás, otázka do pléna, jak a kde se vzala ta móda plnovousů nebo alespoň bradek u pánů? Jsou za to odpovědná sedmdesátá léta, co teď frčí, nebo ISIS?

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 29.07.15 13:23

Proč to řešíte zrovna tady?

 
Siv11
164 příspěvků 29.07.15 14:37

Protože jsem si až teď všimla, že ženich má bradku. A protože je to věc, která mi vrtá hlavou už nějakou dobu :-).

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 29.07.15 14:57

Ať dělám, co dělám, bradku nevidím.

 
pilotDodo
718 příspěvků 29.07.15 16:23

Manžel je šermíř, žádnej lumbersexuál, chudák… :D

Příspěvek upraven 02.08.15 v 17:34

 
Siv11
164 příspěvků 29.07.15 16:26

Hh, tak teď jsem to rozklikla a on je to stín. Nicméně to na situaci nic nemění. Opravdu je toho kolem nějak víc. Posledně mě takhle vyděsil kamarád :-).

 
Maiandra
221 příspěvků 07.08.15 23:04

Zaprvé to fakt nevidím důvod řešit tady, a zadruhé – to je na MP tak šokující, že se móda mění? :D Spoustě chlapů to sluší (neříkám, že musí mít nutně plnovous jako Panoramix…), a na rozdíl od těch pečlivě se holících neškrábou… ;)

 
stricc  29.07.15 12:29

@Siv11 Prosím vás, a víte, že mužům rostou vousy? Někteří patrně nemají potřebu předstírat že ne.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 29.07.15 13:00

@Siv11 To jsou lumbersexuálové. Krátké vlasy a pečlivě upravený plnovous. Jeden z posledních nejžhavějších trendů.
Edit: odpovídám na otázku @Siv11 (proč je najednou tolik mužů s plnovousem), nehodnotím zdejšího novomanžela. Aby to někdo špatně nepochopil.

Příspěvek upraven 29.07.15 v 19:55

 
moi-bebe
219 příspěvků 26.08.15 16:12

Můj táta byl fousatej a děda je fousatej taky - vyrostla jsem mezi fousatými chlapy a vsadím se s vámi, že ani jeden z nich není lumbersexuál. Dneska je děsná móda všechno nějak nazývat, ale chlapům prostě rostou fousy, a velká část chlapů bez fousů navíc vypadá jako ušatá žárovka (vč. mého manžela). Není to o módě, ale o typu obličeje.

 
Sailorette
1589 příspěvků 30.07.15 12:20

Mně se na vás ty šaty líbí. Jste tak trochu jak vystřižená z nějaké historické inscenace ze 70. let:)

 
zorro4
96 příspěvků 31.07.15 10:02

@pilotDodo jak už za mě vyjádřila shanimplavkynah, nejde rozhodně o nakazování, ale o úplně normální komunikaci mezi partnery. Víc k tomu není třeba řešit, Vám to bylo jedno, prostě jste to neřešili, já to akceptuji, ale prostě to jen nechápu, což jsem řekla.

 
SagaN  02.08.15 19:18

Na ty krátce okousané vlasy se čelenka naprosto nehodí. K její barvě se zas vůbec nehodí barva ženichovy košile… typ nevěsty se tluče se stylem šatů… všechno se to prostě tak nějak navzájem pere. Doufejme, že to nebude případ i nového manželství :D

 
Nanynka_02
447 příspěvků 04.08.15 00:27

Přijde mi to hrozné. Hrozně hrozné. Brýle ani účes nevěsty se k šatům nehodí… vypadá jako soudružka stará-mladá ve vílím rouchu.

Nechci být zlá, sama mám 6 dioptrií… ale pokud chci takové šaty, tak si nasadím čočky a nechám dorůst vlasy, anebo si nechám brýle a krátké vlasy a koupím něco méně romantického.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 12.08.15 19:04

Mě to přijde takové pěkné. Vůbec nechápu tolik záporných hodnocení…Líbí se mi šaty „zavání“ originálním retrem, pelerínka je božská. Přijde mi skvělé, že nezapadáte do modelu klasických nevěst, které mají šaty z půjčovny nebo z ebaye. Líbíte se mi jako něžná nevěsta, která nemá potřebu být zatraceně sexy nebo co nejvíce pompézní, jen proto, že se vdává. Dokonce fandím i vašemu účesu, při představě dlouhých princeznovských lokýnek ke zbytku se mi dělá mdlo.
edit: významová chyba

Příspěvek upraven 12.08.15 v 19:05

 
sahier
18 příspěvků 12.11.15 09:22

Šaty by boli v poriadku ale na inej predstaviteľke, bez okuliarov a polodlhé vlasy-romantický typ ženy, k vášmu typu sedia kostýmové a jednoduché strohé typy šiat, určite nie dlhé

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity