Ipsicat 25.09.15 00:00

Jen tak na ven. Trochu foukalo, tak proto svetřík a punčochy.

  • sukně: ebay

  • tílko: Terranova

  • punčochy: Calzedonia

  • boty: Baťa

  • svetr: Handmade

 Váš příspěvek
 
Jiná Realita
13791 příspěvků 25.09.15 01:18

Na tomto je špatně úplně naprosto všechno, včetně focení se s vanou v kanýrech…

mimochodem, proč je to proboha v inspiraci?

Příspěvek upraven 25.09.15 v 01:19

 
hranostaj13
57 příspěvků 25.09.15 07:28

Jednotlivé kusy oblečení k sobě vůbec neladí.

 
KoraKora
2257 příspěvků 25.09.15 07:36

Tahle hrůza v inspirací? To si děláte srandu..

 
TeaTereza
1675 příspěvků 25.09.15 07:44

Doufám, že tímhle se nikdo inspirovat nebude…

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 25.09.15 07:51

Nevidíte, že ta studená petrolejová absolutně neladí s teplou vínovou? Sukně „jen tak na ven“ je úplně mimo.

 
teetee
499 příspěvků 25.09.15 08:10

Já to zkusím nějak min zle, než ty výše. Taaakze: boty - „jen tak na ven“ nebyly podle mě ani navrhovaný a i na společenské akce, kam jsou asi původně myšleny, by mi přišly nehezke: prilis robustní. Sukně - otázka vkusu, ale tyhle spodnicky mi prostě prijou děsně infantilni, libila se mi jen jednou: v cukrové růžové barvě na slečně kolem roku a půl. Na výrazně starších ženách to musí být podáno s nadsázkou, jako „vtip“, protože jako s běžnou sukni, jako zde, se s ni pracovat nedá. Vršky - absolutně nesourode se spodkem, jak typem (otevřený cardigan ke kalhotám ok, ale k široké sukni ne) tak barvou.

Mne vlastně moc nenapadá, co tu pochválit, bohužel.

 
JMaravelo
486 příspěvků 28.09.15 08:47

@teetee Jo tohle je míň zle :D „výrazně starší… působící jako vtip“ :DDDD Tak to jsem se upřímně rozesmál tady u toho příspěvku :D

 
Kaninchenherz
246 příspěvků 25.09.15 08:19

Tohle je totální haluz od začátku až do konce =D „jen tak na ven, trochu foukalo proto svetřík a punčochy“…vůbec nevidím punčochy a vůbec to není venku, navíc je to očividně fotka z nějakýho fotošůtu o kterým si vůbec nejsem jistá jestli se konal tam kde to vypadá že se konal, protože vršek těla působí silně připhotoshopovaně… no a pokud bych měla hodnotit oblečení, tak se to celé tak nějak nehodí ani barevně, ani materiálově, ani stylově a už vůbec to není obleček do větrného počasí…celý to teda završuje zjevení v inspiraci, poslední dobou je to tady nějaký divoký s těma inspiracema =D doufám, že se to všechno nějak vysvětlí, jsem zvědavost

 
Jemma
213 příspěvků 25.09.15 08:32

Svetřík se mi i docela líbí, ale ta sukně! Já myslela, že jim už dávno odzvonilo.

 
stricc  25.09.15 08:42

Za prvé, neodpustím si poznámku, že to opravdu není sukně. Ale obleček mě ani moc nezajímá, mě fascinuje to pozadí. Proboha, kde to je? To je prodejna umyvadel? Hotel? Nebo to máte doma? Kde jste to prokristapána fotila?

 
moi-bebe
219 příspěvků 25.09.15 08:45

Podle mne jsou to takové ty vinné/pivní lázně, jak jsou teď in. Vypadá to tam dost podobně.

 
stricc  25.09.15 09:11

O tom jsem v životě neslyšela. Jakože tam člověk přijde a vleze si do vany s pivem? Mankote a proč to lidi dělaj? :-)

 
Réza4  25.09.15 12:01

No přece aby jim pivní extrakty vyživily kůži a aby byli celí hezcí, vypnutí, hydratovaní, sjednocení a omlazení:o)

 
stricc  25.09.15 16:19

Aha. Já jsem slyšela jen o použití piva jako tužidla na vlasy, jsem nevěděla, že se v tom dá i koupat. Tak jsem zas chytřejší :-)

 
moi-bebe
219 příspěvků 25.09.15 15:03

Já nevim, protože je to lázeňská procedura? Pivní kvasnice a tak? Proč lidi jezděj do lázní nebo choděj na čokoládový masáže?

 
JMaravelo
486 příspěvků 28.09.15 08:50

@moi-bebe To vždycky když tohle slyšim a vidim, tak si vzpomenu na tu pohádku, kde je ta hamižná pekařka a hloupej Honza ji důvtipem přesvědčí, že se za úplňku má na návsi vykoupat ve vaně plné vajec aby omládla o 20 let :D Lidi sou blbý teď jak tenkrát :D

 
Jirkátor
1514 příspěvků 25.09.15 13:01

A není to při hodnocení outfitu zcela irelevantní?

 
stricc  25.09.15 16:20

Je.

 
moi-bebe
219 příspěvků 25.09.15 08:51

Teeeda, vy jste se tady všichni do slečny ale opřeli!
Také souhlasím, že to do inspirace nepatří. Na druhou stranu si například nemyslím, že by „studená petrolejová absolutně neladila k teplé vínové“ - naopak! Barevně mi to přijde super, tohle je právě ta neotřelá kombinace barev, která na tom možná tak jediná je inspirativní. A navíc se hodí k barevnému typu slečny.
Nevím, co znamená jen tak na ven - třeba na rande, to je taky často „jen tak ven“, takže není slečnu nutné plísnit za to, že když to je na ven, že nestojí venku.
Ale - boty jsou takové zvláštně robustní, přijdou mi moc i na to rande. A ta sukně je vážně děsná. Kdyby byla až ke kolenům, kdyby neměla ten saténový pruh… Takhle prostě působí k těm šteklím příliš lacině.

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 25.09.15 08:58

LOL, inspirace. Admin sa zbláznil.

 
ming_xing
1099 příspěvků 25.09.15 09:23

Toto ma byt INSPIRACE? k cemu??!

 
Verhro
630 příspěvků 25.09.15 09:46

Jak se neoblékat.

 
viera666
957 příspěvků 25.09.15 09:37
hmm,

Vam to ladenie stylov a materialov a vobec tak vseobecne nejde a nejde. Vase jednoduche outfity zlozene z jedneho kusu oblecenia este ok. V momente ak mate mat aj nieco „viac“, tak to je mimo. Som zvedava, aku kabelku ste volila k tomuto „outfitu“.
Ked tu prihodite namiesto sukne slimky, bude to OK. Sice nuda, ale OK.

 
Verhro
630 příspěvků 25.09.15 09:46

Je to takové de mode, dle mého názoru. Barvy celkem ladí, to je asi vše.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 25.09.15 10:20

Tyhle botky jsou hodně demodé, i když se nedá vyloučit, že jejich čas zase přijde. Jinak souhlas s Kaninchherz, ta fotka vypadá že si s ní někdo nepěkně pohrál. Z toho interiéru mi naskakuje husí kůže, máloco se mi ekluje tolik, jako stará sanitární keramika (i když má patrně historicky jen působit).

 
Torin
145 příspěvků 25.09.15 11:37

Někdy je lepší tu kreatívitu trochu brzdit…

 
AnaKarenina
450 příspěvků 25.09.15 13:07

Svetřík se mi náhodou líbí. Nemoderní mi nepřijde ( i když co já vím, já nejsem sledovač posledních trendů :-)) a pěkne sedí.
Celek nehodnotím, chtěla jsem napsat něco pozitivního.

 
Jirkátor
1514 příspěvků 25.09.15 13:19

To jsme to tu mladé paní zase jednou nandali, co?

Se divím, že sem poslední dobou nikdo nechce dávat žádné fotky.
Ale tím, že mu tu „vypucují“ i za volánky na vaně a za to že outfit na ven není focený venku, takovým způsobem, že už nemá chuť sem zase něco dávat, tím to určitě nebude. Důvody budou jistě někde jinde.

Ale je pravda, že ta sukně střihem není to pravé ořechové a lodičky s menší (nebo žádnou) platformou a na nižším podpatku by vypadaly také lépe. Barevná kombinace se mi naopak moc líbí.

 
Veroniq
263 příspěvků 25.09.15 14:26

Slečna by se za tuhle kombinaci dočkala kritiky samozřejmě i v sekci „Vaše outfity“ (i tam by se řešily platformy, spodnička, barevná kombinace, a možná i účes), tady to ale schytala bohužel i za admina, který ji zcela neprozíravě zařadil do inspirace, u které máme nastavena očekávání poměrně vysoko. Už mi to připadá jako docela slušná provokace. Nejdřív přebírání článků o ničem, pak na první pohled náhodné zařazování outfitů.

Ententýky, dva špalíky, ty půjdeš do obecné galerie, ty půjdeš do inspirace. A diskutující aby se domáhali přeřazování…

 
moi-bebe
219 příspěvků 25.09.15 15:02

Taky docela čumím. Jasně že to možná není úplně inspirativní, ale takhle někoho urážet, to chce vážně odvahu. Tady mladá paní to schytala za to, že někdo její outfit zařadil do inspirace.
Je to sice klišé, ale fakt bych chtěla vidět outfity těch módních znalců. Kritika se dá podat o dost mírněji, než že budu někoho sprostě urážet.

 
kolúch
445 příspěvků 25.09.15 15:19

Outfity „znalcov“ sú k nahliadnutiu v bazari, obcas sa tam človek zabavi. Ale samozrejme, to nie su „naše“, to ľudia mimo MP :)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 26.09.15 13:21

Moje modely jsou ke kritice v cjmdns.

 
barvinok
356 příspěvků 26.09.15 16:29

Nemyslím, že niekto tu vyslovene uráža slečnu, výčitky smerujú skôr k adminom.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 25.09.15 20:23

Myslím, že nemáte pravdu.

většina přispěvatelů je buď chválena, nebo tolerována, nebo je snaha jim poradit něco v pozitivním slova smyslu. výjimkou jsou přispěvatelé, kteří očividně nemají žádný styl, fotky doprovázejí zcestnými doprovodnými texty a ze všech obrázků čiší úporná snaha, což dohromady vyrobí jakýsi protivný celek.

já se přiznám, že na mně ipsicat působí jako maminčina holčička (i těmi sladkými modely a roztomilými postoji na fotkách), které od rána do večera říkali, jak je krásná, až si našla fotografa, čímž vyrobila dojem profesionality a plná si jakési dětské sny o princezně.

omlouvám se, ale opravdu si nemůžu pomoct. zřejmě to vůbec není pravda, ale pořád to mám před očima. ten dojem, nádech roztomilé diblíkovosti a současně totální amatérismus mě hrozně dráždí a každá další fotka mi přijde na čím dál větší facepalm.

 
NellieLovett
2314 příspěvků 26.09.15 09:47

Mám úplně stejný pocit.
Amatérismus..což o to, né každému to jde, pokud by si slečna alespoň nechala poradit, ale mám z ní pocit, že si myslí, že to umí nejlépe a my do toho nemáme dál co kecat.

 
moi-bebe
219 příspěvků 29.09.15 13:48

Amatérismus? Ale tady nejste na stránkách profesionálních modelek nebo zaplacených blogerek, tady jste na stránce, kam své oblečení fotí běžní lidé.
Dojem z nositelky můžete mít jakýkoliv, i když teda posuzovat člověka podle fotky - no, já bych si na to tedy netroufla.
Prostě kritika se dá podat i lépe, než že budu plísnit někoho za to, že se fotí u vany s kanýrky. No a co?

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.09.15 19:55

@Moi bebe,

souhlas. To, že jiná realita získala za tento konkrétní příspěvek už 44 zelených vypovídá o tom, že to s tou úrovní čtenářů MP nebude zase až tak valné :-)

 
Jemma
213 příspěvků 29.09.15 19:23

Já si také nemohu pomoct a omlouvám se, ale váš projev na mě působí jako typická projekce, aneb podle sebe soudím tebe, a napadá mě tudíž otázka, kdo je ve skutečnosti tou maminčinou holčičkou, hrající si na princeznu. Nejspíš to vůbec nebude pravda, ale ten váš komentář mě tak dráždí, že jsem reagovat musela. osobně by mě to například vůbec nenapadlo.

 
may.frayn
915 příspěvků 25.09.15 13:55

Barvy se mi líbí, ale ten zbytek fakt ne.

 
pabylka
880 příspěvků 25.09.15 14:04

By ma zaujimalo, na čo redakcia MP v poslednej dobe frčí…

 
mikita.miki
1931 příspěvků 25.09.15 14:30

Slečno, tohle jsou,,jakože ateliérový focení,, a tvrdit, že ste jen tak šla ven… no pardon, ale prdelky si dělejte z někoho jinýho. jinak na,,profi,, focení bych se být vámi trochu zasnažila. teda pokud to nemělo pokračování se svlíkačkou a nebylo to myšleno jako dárek pro muže, což jsem zaznamenala se dost množí a slečinky i paničky si to dost oblíbily.

 
kolúch
445 příspěvků 25.09.15 15:21

Ale inak ste v pohode, však? Toto uz je hodne za čiarou…

 
Ascari
315 příspěvků 26.09.15 21:20

Pes vám sežral klávesu s uvozovkami?

 
Jirkátor
1514 příspěvků 29.09.15 06:25

Váš příspěvek je přesně takový, jaký jsem měl na mysli v mém předchozím komentáři. Nikomu neberu právo komentovat outfit a říct, co se mu na něm nelíbí - to je nakonec smysl těchto diskuzí, ale toto je už opravdu pod úrovní čehokoliv.

 
anarch
256 příspěvků 25.09.15 15:10

No, já si odmyslím to pozadí a celkově trochu divné ladění fotky (taky mi přijde, že si spíš někdo hrál s úpravami). Barevně se mi to líbí hodně, spíš ty kusy samy o sobě jsou takové rozpačité. Sukně má krásnou barvu, ani by mi nevadilo, že je „spodničková“ - nebýt toho prapodivného širokého pruhu nahoře, který na mě působí spíš jak nějaká šusťákovina. Boty jsou taky takové divné, celkově moc nevím, co si o tom myslet.

 
kayav  25.09.15 15:14

Uff

 
Shulamitka
116 příspěvků 25.09.15 15:45

Tak tohle je naprosto nepovedené, bohužel. Nic neladí - ani styl (i když o tom se tu ani nedá hovořit), ani barvy. Vycházkový svetr a naprosto nevycházková obuv. Obuv (společenská!?) je nevkusné kopyto. Suknička taková „chic“ k prvním narozeninám a kýčovité fotečce u dortu. Vy jste takové sukničce už prostě odrostla. No, doufejme, že tuto antiinspiraci nebude chtít nikdo následovat.

 
vendulael
2147 příspěvků 25.09.15 16:36

A protože foukalo, tak by nebylo od věci si přes tu spodničku obléknout i sukni, co jste si zapomněla.

 
Betty J.
2031 příspěvků 25.09.15 19:13

@vendulael: do sukně je oblečená vana.

 
vendulael
2147 příspěvků 25.09.15 21:23

Fakt že jo :-), teď to vidím taky.

 
AnoNe
839 příspěvků 25.09.15 20:53

Bohužel je to takové kolotočářsky devadesátkové. Nemoderní.

 
Elfrida
17 příspěvků 26.09.15 09:00

Souhlasím s @teetee. A přes vínovou spodničku (opravdu to je spodnička!) si, prosím, vezměte příště sukni! Pokud vyměníte i boty a tričko bude vínové, bude z toho docela pěkný podzimní outfit.

 
antikh
131 příspěvků 26.09.15 09:16

@moi-bebe Přesně. Normální kritika je jedna věc, ale virtuálně kopat do někoho za to, že se vyfotí v interiéru v oblečení na ven, je hodně přes čáru. Stejně tak posměšky některých uživatelek a výčitky, že to je v inspiraci. Předpokládám, že na to zařazení neměla Ipsicat vliv.
BTW, outfit se mi nelíbí, hlavně ta „dětská“ sukně.

 
Ascari
315 příspěvků 26.09.15 21:17

Pokud jde o barevnou kombinaci vínové a petrolejové, s tou problém nemám. Být tam nějaké úzké kalhoty stejné barvy, líbilo by se mi to docela hodně. Ta „sukně“ je tragédie, ale možná tam hrálo roli to, co znamená „ven“. Asi to nebylo na procházku po - řekněme - centru Prahy (Pařížská a tak). Netuším, jak a kam by se v tom dalo sednout atd.

Do debaty na téma „co to dělá v inspiraci“ (kterou jsem nezačal) bych jen přispěl názorem, že tady byly mnohem MNOHEM horší nenositelné věci, nad kterými se zde přítomné slečny rozplývaly, jak je to osobité. A vůbec to nebylo o inspiraci, jako spíše o tom, co si některé „exotky“ (pardon) vystylizované do emo, goth, retra všech reter atd. ještě dokážou vzít na sebe a vyjít ven. (Edit překlepy)

Příspěvek upraven 26.09.15 v 21:28

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 27.09.15 01:24

I něco, co vám nebo mně může přijít nelíbivé a nenositelné, může být předmětem pochvaly, protože to má styl. protože to podtrhuje osobnost nositele. v mém případě je to kaninchenherz, jejíž modely moc nechápu, ale nemůžu popřít, že k ní se hodí. korespondují s jejím životním stylem, určitě i s jejím světonázorem. ladí spolu. i roberta rimbaud, která je vintage jak vytažená ze stoletého kufru, ale jsem si jistá, že tím žije.

i když nosím úplně jiné věci, než roberta nebo kaninchenherz, od obou už jsem si nějakou inspiraci odnesla.

ispicat styl postrádá. vím to, přestože definovat styl neumím. její oblečení o ní nic neříká, jde o zcela náhodně nakupené líbivé a moderní věci, a proto vím, že od ní si nikdy nic neodnesu.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.09.15 13:38

Ipsicat postrádá styl a Vy to víte docela jistě, i když vlastně co je to „mít styl“ byste definovat nedokázala.
Tak pěkný protimluv jsme tu už dlouho neměli.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.09.15 13:54

@Ascari,

Vy jste naprosto typickým zástupcem mužského vkusu ( a nemyslím to vůbec ve zlém. Je dobře, že názory přítomných dam zpěstří sem tam i názor muže).
98% mužů, které znám, by po výmeně sukně outfit Ipsicat naprosto adorovali.
98% mužů, které znám by naprosto zavrhli outfity Roberty či Kaninchenherz a po tom, zda korespondují s povahou nositeky by asi dál nepátrali ( Nebo hůře, usoudili něco o povaze nositelky)

Něříkám, že se tento názor slučuje s mým, ale je super, že tady zazněl. Obecně mi tu názory mužů hodně chybí, domnívám se totiž, že hodnocení pod outfity by vypadala úplně jinak a celé diskuze by byly ještě mnohem zajímavější :-)

 
Ascari
315 příspěvků 30.09.15 12:10

Mně je jasné, že outfity Vámi zmíněných slečen musejí odpovídat jejich povaze a stylu života. To, že by je 98 % mužů (asi i těch, co znám já) z nějakého důvodu odsoudilo, je podle mě docela pochopitelné. Troufám si vyslovit názor, že muži extrémní extravaganci v oblékání u žen nemusejí (pokud sami nejsou v něčem „exoti“). Muže na ženách zaujímají jiné věci, oblékání je na posledních místech, ledaže by to u některých byl prvoplánově sexy/vyzývavý styl pod heslem „prsa ven“. Takže styl výše uvedených slečen fakt není pro většinu mužů, to už je sněhobílé tričko a obyčejné skinny jeans a k tomu úsměv fakt lepší. Vstřícnější. Méně děsivé. A neříká to „možná mám s něčím problém“. Což podle mě některé vyznavačky emo/goth/atd. stylu asi mají. Jinými slovy, této slečně stačí vyměnit sukni, aby se líbila většině mužů. Roberta by se musela převléknout do něčeho úplně jiného. (Edit gramatika)

Příspěvek upraven 30.09.15 v 12:12

 
AnaKarenina
450 příspěvků 30.09.15 20:27

@Ascari,

jako by to napsal můj manžel :-D.
Taky si troufnu ještě doplnit, že znám mnoho ( většinou extravagatních) žen, které se zuby nehty brání tuto jednoduchou věc pochopit, nebo lépe řečeno akceptovat. A přitom si pak zoufají, že na slušného chlapa nemůžou narazit a nechápou proč. (Takže jim to, co se mužům líbí není lhostejné, i když nahlas tvrdí opak. A to je pak těžké takové kamarádce radit) Ale to už se posouvám do jiné diskuze, zpět k tématu.
@Ipsicat, nezoufejte. Vidíte to, v hodnocení Vás peklo rozneslo na kopytech, ale stačí odložit kontroverzní sukni a půlka populace z Vás bude paf :-).

(PS: Komentář napsán v souvislosti s debatou o mužském vkusu. Není myšlen jako kritika konkrétních osob z Galerie)

Příspěvek upraven 30.09.15 v 21:05

 
lurker
12 příspěvků 01.10.15 03:28

Pan je psycholog, ze pozna z fotky kdo ma jaky mentalni problem?
A to myslite vazne, ze se vsechny zeny budou oblekat podle toho, aby se 98% muzum libily? Proto prece kazde rano vstavame, oblekame se, proto vlastne fungujeme, co? Co to ma s timhle vubec spolecneho? Libit se druhemu pohlavi je hezke, ale opravdu se nebudu kazde rano pretrhavat abych potesila maximum muzu kteri na me raci ponechat sve ocko na ulici.

Nejsem vyzvavacka zadneho emo goth nebo nevim jakeho stylu, ale podle toho co pisete mi prijde ze slecny ktere o vasi ctenou prizen z takovych duvodu jsou ochuzeny opravdu o nic neprijdou.

 
stricc  01.10.15 09:58

Já jen tak přemýšlím, k čemu by vlastně bylo dobré, aby o ženu, která už oblečením proklamuje určitý životní styl, jevil zájem někdo, kdo tento styl nesdílí a nechápe.

 
Rowanberry
314 příspěvků 01.10.15 12:18

Tenhle komentář mě pěkně zvedl ze židle. Nevím, jestli si to vůbec uvědomujete, ale váš názor je sexistickej až na půdu. Víte, ony totiž ženy nejsou žádný zboží, který by se mělo zabalit tak, aby se prodalo co nejvíce „zákazníkům“ neboli mužům. Kaninchenherz, Roberta ani jim podobný asi opravdu moc nestojí o to, aby se líbily 98% mužské populace - 98% mužské populace je pro ně totiž svou průměrností naprosto nepoužitelná. Budou se líbit mužům, který zaujme jejich koníček, životní styl a vášeň pro věc, a ty vyjadřujou právě tím oblečením - jejich „cílovce“ asi děsivý a nevstřícný fakt připadat nebude. Ta cílovka ovšem zjevně rozhodně nejste vy. A fakt mě dostává, že u chlapa se nad extravagantním oblečením (Goth, punk, cokoli) téměř nikdo nepozastaví, protože to prostě berou tak, že má nějakej koníček nebo postoj, kterej tím dává najevo, kdežto stejně oblečená dívka má hned „problém“, protože se „nechce líbit všem“. Dost brutální dvojí metr.

A navíc tady vůbec nejde o to, kdo přiláká oblečením víc mužů. Tady jde o to, že slečna Ipsicat zjevně nemá vkus, a vzhledem k tomu, že to nepoznáte, jste to asi spíš vy, kdo má na módní stránce problém.

 
Ascari
315 příspěvků 01.10.15 16:36

Za prvé jsem nikde nenapsal, že by to tak ženy MĚLY dělat, aby se líbily. Napsal jsem, že pokud to udělají, líbit se budou. Protože mužům stačí málo, třeba bílé tričko a skinny jeans a úsměv.

To se nevylučuje s tím, že se stejnému muži může líbit jak jednoduchý styl, tak i něco individuálnějšího. Samozřejmě, že Roberta et al. svým stylem zaujmou podobně smýšlející muže, nikdo netvrdí, že ne.

A když mi tady někdo podsouvá sexismus, tak já zase neberu argument ve stylu „neoblékám se proto, abych se líbila“.

Za další, nevím, proč sem taháte dvojí metr a „pozastavování se“ nad goth/emo stylem u mužů. Možná se nad ním nepozastavujete vy, ale jiné ženy určitě ano. Jiné ženy zcela určitě hodnotí módní peklo mikiny s kapucí versus metrosexuální styl. Já jako muž oblékání mužů nehodnotím, takže nebudu řešit emaře a gothy.

Trvám na tom, že slečně stačí vyměnit sukni a bude se mi to docela líbit. Stejně jako se mi líbí řada dalších outfitů dotažených k dokonalosti, třeba slečna Ivana z Popradu.

 
razorblade_reloaded  27.09.15 18:06

Jezisi

 
NellieLovett
2314 příspěvků 27.09.15 19:56

Zelené je ode mě. Já jsem reagovala úplně stejně. :D

 
Siaje
109 příspěvků 28.09.15 08:20

@Verhro Jo, udělat novou kolonku. Neinspirace. :-D Kam házet příšerné modely. To by bylo…! Něco jak byla Hvězdná pěchota. Ale zase aby to neubližovalo…

 
Siaje
109 příspěvků 28.09.15 15:15

Pro mínusové klikače to mělo být myšleno jako vtip. :-D

Příspěvek upraven 28.09.15 v 15:15

 
JMaravelo
486 příspěvků 28.09.15 08:57

A Maravelo si taky přidá, Je mi fuk, kde to fotíte, kachliky pěkný, parkety mam rád… Barevně jak už tu někdo zmínil vpohodě, jednotlivé kousky až na to tričko se mi líbí, takže spíš ta materiálová jednota by byla dobrá a (zřejmě) tím jak k sobě sedí „sukně“ a svetr, dělá vám to podivně nízko pas a seká vás to vejpůl, což ve mě vzbuzuje jako jediný naprosto zvláštní vnitřní pocity. Jinak jak řikam, prvky si v trochu jinak nakombinovaný představit umim. Asi by i stačilo vyměnit jeden… buď sukni nebo svetr (osobně s ohledem na tričko bych se tu přikláněl k tý sukni) :D

Jinak proč nemam rád tyhle trička… já vlastně asi ani nevim. Je to prostě mdlé, uniformní bez špetky čehokoliv prvek. Je to tak… aaargh… materiál poloelasticko měkotlusto, pokud možno jednobarevný… nemastný neslaný, trošku obepínající špeky aby to bylo jakože sexy, ale hlavně ne moc. Jak těžko se to popisuje, tak těžko to na mě působí.

 
Motyka
327 příspěvků 28.09.15 12:47

Líbí se mi Vaše odvaha, že sem pořád dáváte svoje fotky, i když za ně dostáváte pěknou sodu. Svým způsobem obdivuju i tu tvrdohlavost, se kterou si nedáte ani trochu poradit a svůj módně sebevražedný styl neměníte. To co máte na sobě a styl jakým to necháváte fotit, se mi nelíbí ani trochu.

 
antikh
131 příspěvků 28.09.15 14:16

@Jiná Realita Zrovna Vámi zmíněné uživatelky sem dávají úplně stejně směšné rádobyprofi fotky nebo fotky v nepřirozených, krkolomných, jakože modelkovských pózách. :D Jejich „styl“ mi spíš připadá jako attentionwhoring. Nevzala bych si žádnou inspiraci ani od nich.

 
Monys01
328 příspěvků 28.09.15 15:18

Na tuto „sukni“ jsem narazila když jsem na ebay sháněla spodničku pod sukni.. jste si jistá, že je to sukně?

Edit, chybějící slova měnící význam

Příspěvek upraven 28.09.15 v 18:54

 
monel
648 příspěvků 28.09.15 17:41

Barevně se mi to líbí, ale sukně je infantilní, je to jako součást nějakého kostýmu na maškarní. proti svetru a tričku nic nemám, naopak, píše se tady něco o zdůraznění špeků tričkem, ale dotyčná žádné nemá. poznámka o maminčině holčičce hrající si na princeznu mi přijde docela přes čáru.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.09.15 13:24

U té poznámky o maminčině holčičce jsem si říkala to samé. Pro jednou tu máme někoho jehož osobní vkus se neztotožnuje s většinovým vkusem na MP a už se najdou „psychologické“ rozbory o povaze nositelky.
Já mám taky různé (negativní) dojmy z různých lidí, kteří přispívají taky do galerie, ale nemám potřebu je ani jim (a už vůbec ne veřejně) sdělovat, protože ty lidi prostě neznám a s největší pravděpodobností je to pouze vliv halo efektu. Navíc se domnívám, že povahové rysy přispěvatelů by neměly být předmětem diskuze.

 
Saxofon
508 příspěvků 29.09.15 08:46

Vám to opravdu nějak nejde, i když se určitě snažíte. Možná se snažíte až moc. Nejvýraznějším prvkem tu je ta sukně, co vypadá jako spodnička, ale díky mašli, která by pod každou normální sukní překážela ji autor jako spodničku asi nemyslel (otázka, zda myslel, zůstává) - ten lesklý saténový nabíraný pás vypadá strašně, trošku jako když máte pod sukní nastrkané kapesníky nebo zmuchlaný podolek. Možná by svůj účel splnila doplněná o korzet plný mašliček a luxusní punčochy. Svetr by ušel v jiné kombinaci, tílko ničemu nevadí, jen je nudné a trochu jako funkční spodní prádlo, boty se mi nelíbí, ty platformy vypadají prostě nějak divně. Účes není účes, ale bezradnost, prostředí nechci komentovat jinak, než že barevně ladí se sukní, ale to je to jediné, co na té fotce s čímkoliv ladí. Stupnice, mladá paní, stupnice, Rachmaninova si nechte na příští rok.

 
Beruska13
137 příspěvků 29.09.15 09:01

Aaaach…no tak to je…prostě hrůza, pardon

 
Cinkitoo  29.09.15 15:19

Nezlobte se na mě, ale v mém žebříčku aspirujete na ministryni kýče…

 
Juty
213 příspěvků 29.09.15 15:28

To je vaše koupelna? Hmmm, stylová, jde vám k sukni…

 
ming_xing
1099 příspěvků 30.09.15 12:31

@Ascari chlapi obecne nemaji radi moc komplikovane veci (mluvim o obleceni), takze je trochu promyslenejsi styl casto vydesi a interpretuji to tak, ze dana osoba „ma s necim problem“.. vybalancovat to, aby zena byla oblecena modne, stylove a pritom pro muzskou polovinu populace „prijatelne“ se nektere uci cely zivot ;)

 
Siv11
164 příspěvků 30.09.15 13:47

Tak mě to barevně vůbec neuráží :-). Obě barvy patří k tmavému podzimu (viz obrázek), jen tam trošku vadí ta zrzavá barva vlasů. Také mi k tomu typově nesedí ty boty. Jinak s tím problém nemám a ani mně nijak nevadí prostor, ve kterém je to focené.

Příspěvek upraven 30.09.15 v 13:49

 
AnaKarenina
450 příspěvků 30.09.15 20:37

Souhlas

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 01.10.15 11:17

Mne by stačilo na tejto fotke zmeniť dve veci: odstrániť to podivné pozadie a vymeniť sukňu za nohavice elegantného strihu v niektorj z farieb ladiacich k tomu zvyšku a bola by to veľmi príjemná kombinácia.

Najviac mám problém s tou pettiskirt, snaží sa to byť módny trend, ale stále je to kus odevu, ktorý mi silne pripomína spodničku a nehodí sa nikomu okrem batoliat a balerín na tréningu. Spodnička má ísť pod sukňu a nie sa nosiť ako základný kus odevu. Mám asi tri spodničky pod šaty resp. sukne, ktoré sú šité ako plný kruh a majú rovnaký strih: saténový jemne elastický pás a sed, aby tyl neškrabal na zadku a na ňom našitých niekoľko tylových vrstiev. V živote by ma nenapadlo si ich obliecť len tak bez vrchnej vrstvy :)

 
antikh
131 příspěvků 01.10.15 12:12

@stricc To je sice pravda, ale jaký životní názor nebo politické přesvědčení se pojí např. s lolitou? Já tam prostě nevidím žádný názor, jenom samoúčelnou extravaganci, takže bych usoudila právě na ty psychické problémy a komplexy a snahu na sebe za každou cenu upozornit.

 
Siv11
164 příspěvků 01.10.15 15:03

A co prostě reakce na současnou androgynní trendy módu? Prostě něco výrazně dívčího.

 
stricc  01.10.15 16:19

@antikh To byste se musela zeptat nějaké lolity. Pokud vím, většinou jsou to nadšenkyně do japonské popukultury, gotiky a nebo prostě mají rády zdobné dívčí oblečení, což snad není důvod hnát je hned k psychiatrovi.
„Beruško, copak máš za problém, že nosíš šatičky a mašličky, jak by se ti dalo pomoct, aby ses hezky slušně a vstřícně oblíkla do riflí a trička?“

 
pilotDodo
718 příspěvků 01.10.15 16:27

Po kolikáté to tu budu znova vysvětlovat? Lolita vychází z dívčí evropské módy 19. století a s tím se, co se týče filosofie spojené s tímto módním stylem, pojí i správné způsoby mladé dámy, etiketa, slušnost, čestnost, „ženské“ práce jako vyšívání, šití, výtvarné umění, dále četba prózy i poezie, čajové dýchánky, nápomocnost ostatním… Samotná móda se nám zkrátka líbí pro svoji kouzelnost, dívčí styl, jemnost, něžnost, panenkovost, u podstylů jako gothic tajemnost… Zkrátka jako se mi líbí i elegantní minimalismus pro své strohé linie a až jakousi nadpozemskost, když se to nositelce opravdu povede, tak se mi může úplně obyčejně líbit i něco jiného :D A snaha o extravaganci a vyčnívat z davu většinou nepadá úplně v úvahu, protože většina nositelek lolity, co znám, jsou děsní introverti a musí překonávat naopak strach z toho, co na to okolí :-)
PS: Ačkoliv netuším, co by na snaze o extravaganci a vyčnívat z davu mělo být špatného, tu na MP to je od začátku taková oblíbená a omílaná věc, jak jsou všichni okolo děsní a pak se nám pošklebují atd. :D (A že znám Peklo úplně od jeho začátků, kdy tu bylo jen pár článků a pod nimi do 18 komentářů.)

Příspěvek upraven 01.10.15 v 18:06

 
Saxofon
508 příspěvků 01.10.15 21:31

@pilotDodo No ale nějak extravagantně se často člověk citlivý a introvertní obléká proto, aby určitým způsobem „preventivně útočil“, aby ho okolí neznalé pravého stavu věcí neobtěžovalo a ten „kostým“ (ve smyslu maska) vlastně před zraňováním chrání, ne? Protože ono neznalé okolí vidí především masku a ne toho (přecitlivělého a introvertního) člověka jako takového. A kdo oné masce má rozumět a prohlédnout ji, tak ji prohlédne a pochopí či uvítá…

 
pilotDodo
718 příspěvků 02.10.15 09:13

Ne. Teda, hovořím teď za sebe a za své známé (ale je jich dost, mám pocit, že introvert k introvertu sedá :D ), ale takhle to nefunguje. Moje oblečení není má maska, jsem to já - de facto. Oblečení prezentuje můj um, vkus, znalosti módy/materiálů/bla­bla, samozřejmě, že se snažím, aby mi to slušelo, takže se k tomu přidává prezentace mé krásy… Proto nás pak mrzí, když zaslechneme nějakou opovržlivou, dehonestující nebo výsměšnou poznámku (mně se to naštěstí zatím stalo jen tady, ne na živo) a naopak nás tak těší, když nám někdo řekne, jak nám to sluší, že jsme šik apod. Tohle je myslím shodné pro nás pro všechny, nehledě na módní styl.

 
Veroniq
263 příspěvků 02.10.15 09:29

Hodně to k tomu svádí, myslet si, že když třeba někdo vypadá drsně (nebo že se o to snaží), nejspíš je to všechno pro ostatní nahraná skořápka, aby nevěděli o citlivém jádru. Může to tak být. Extravagantní styly můžou vypadat taky jako čisté pozérství, na druhou stranu pro spoustu lidí to může být způsob sebevyjádření svého vnímání světa a estetiky a ti lidé se tak cítí dobře, jsou to konečně oni a realizují se. A pak je to tedy přesně naopak, člověk neskrývá svou pravou tvář, ale odkrývá ji. Kdy jindy se chcete cítit dobře ve vlastní kůži než v tomhle životě? :D

 
stricc  03.10.15 13:58

Já taky myslím, že to věčné předhazování „masky“ je hodně nespravedlivé. Není mi jasné, proč se to vždycky objeví, jakmile obleček odkazuje na určitý styl, ale nikdo nikdy nevyrukoval s úvahami o masce a předstírání či zakrývání problému třeba u SLL, která je taky schopná na sebe navléknout dost svérázné oblečky, akorát žádný jednotící styl nemá. Nevím, proč by někdo měl chtít vypadat jako lesana nebo jako metalista či co já vím co, kdyby ve skutečnosti měl k věcem souvisejícím s tímhle stylem odpor a jen by to tak předstíral. Co by z toho asi měl?
To už bych spíš teoreticky uvažovala, že „maska“ jsou ty nic neříkající rifle a triko, to když si obléknete, tak vás nikdo nevidí a žádné soudy nevynáší, protože vás vůbec nevnímá.

 
Siv11
164 příspěvků 01.10.15 15:01

Prohlížela jsem si všechny Vaše outfity a chtěla jsem se zeptat, jste si jistá tou zrzavou barvou vlasů? Předpokládám, že Vaše vlastní barva je nějaká hnědá, neutrální, případně ash brown. Přijde mi to tak podle barev Vašeho oblečení, že barevně jako by to patřilo k éře „před zrzavou“, není tam nic vyloženě teplého zemitého, typického pro podzim („true autumn“), nic, co by šlo k té zrzavé. Přitom Vám ty barvy sedí, takže je možná problém právě ve vlasech?

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 01.10.15 15:11

@Rowanberry Tlieskam. Tak pekne by som to nezhrnula.

 
antikh
131 příspěvků 02.10.15 09:45

@pilotDodo Otázka je, nakolik si je člověk vědom toho, proč něco dělá. Už to, že všechny lolity co znáte jsou jednoznačně introvertní je totiž hodně zajímavé samo o sobě. Celkově v populaci je introvertů menšina. Takže proč se zrovna u lolit vyskytují v nadstandardně velkém množství? Nějaký důvod to mít musí.
Jinak nepovažuju za urážení, když si někdo myslí o někom, že je citlivý a proto dělá XY. Být citlivý je snad špatné? Mít nějaký problém ukazuje na to, že je ten člověk špatný? Spíš je to většinou naopak - zatímco tupec je happy, protože ho nic nezajímá a nic neřeší, citlivý inteligentní člověk má pocit, že nese tíhu celého světa.
To co píše Saxofon mi přijde hodně logické a rozhodně ne urážlivé.
Jinak díky za zhrnutí životního stylu lolit, bohužel to budete muset vysvětlovat pořád znova tak dlouho, dokud sem budou chodit další a další lidi. :D

 
pilotDodo
718 příspěvků 02.10.15 10:03

Omlouvám se, špatně jsem to předtím formulovala, znám i pár extrovertních lolit, ale především jich neznám většinu. Z komunity jsem už pár let pryč. Kdybych měla generalizovat správně, tak jediná opravdu společná věc úplně všem lolitám je, že se jim tahle móda líbí. Za sebe vím, že ji nosím prostě proto, že se mi líbí. Nic víc. Filosofie s ní spojená je taky hezká, mám ráda historii, takže to, že vychází z historického odívání, je hezká třešnička na dortu, ale nijak to neřeším a neprožívám. Takových jako já je spousta. Pak jsou zase holčiny, které k lolitě přišly z té strany filosofie a historie, zajímaly se o Japonsko, studovaly jazyk, kulturu, zvyky a objevily lolitu a pak je u nich její nošení nejen kvůli „líbivosti“ jejich vkusu, ale celkově odpovídá jejich „japanofilii“ :D
Další k lolitě zas přišly přes evropské historické odívání, classic lolita, která prakticky odpovídá tomu 19. století, je pro ně skvělý způsob jak se oblékat civilně a přitom v rámci jejich historizujícího vkusu a zas se to váže k něčemu jinému než u těch předchozích případů.
Zkrátka, dokážu se do toho zamotat i já, natožpak někdo „cizí“ :D Je to jako u všeho, každý člověk je originál a nedá se zevšeobecnit.

PS: Promiňte, ale tohle „Já tam prostě nevidím žádný názor, jenom samoúčelnou extravaganci, takže bych usoudila právě na ty psychické problémy a komplexy a snahu na sebe za každou cenu upozornit.“ prostě je hanlivé a nikomu se to líbit nebude, když o něm tohle řeknete.

Příspěvek upraven 02.10.15 v 10:05

 
antikh
131 příspěvků 02.10.15 09:50

@Rowanberry Zrovna s tím, že u chlapů se nikdo nepozastavuje nad nějakým výstřednějším stylem, se rozhodně souhlasit nedá. Dokonce se běžně stává, že dlouhovlasého metalistu nechtějí zaměstnat kvůli těm vlasům nebo mu dají ultimátum, že se musí ostříhat. V dnešní době, ne za minulého režimu.

 
Rowanberry
314 příspěvků 02.10.15 12:59

Jistě, máte pravdu, že s diskriminací se určitě setkávají příslušníci subkultur obou pohlaví a v profesní sféře se do toho hodně promítají konzervativní zaměstnavatelé, dresscode apod., já ale mluvila spíš o vztahové rovině a vytočila mě ta implikace „oblékají se divně, tak ať se pak nediví, že se jich většina normálních chlapů lekne - když se převlíknou, možná budou mít větší úspěch“, navíc umocněná tím, že pán dával vyloženě nevkusný model Ipsicat téměř za příklad, jak ano a jak by si toho chlapa teda ty „exotky“ našly spíš. To mi prostě přišlo mimo, a to hlavně z hlediska toho nevkusu, ale náznak sexismu v tom fakt cítím. Hardcore metalistovi asi moc lidí neporadí, ať se převlíkne do něčeho příčetnějšího, jestli chce zaujmout někoho normálního, koho metal vůbec nezajímá. Budou spíš automaticky předpokládat, že si najde někoho, koho metal zajímá. (Neříkám, že mu to neporadí jeho zoufalá matka nebo babička, ale to už je trochu o něčem jiném.) U žen jsem se ale s tímhle předpokladem, že jestli si chtějí někoho najít, tak by se měly podívat nejdřív na sebe a trochu se přizpůsobit (čti: změnit všechno, co je na nich nejzajímavější), setkala opravdu hodněkrát a připadal mi naprosto nejapný.

 
antikh
131 příspěvků 02.10.15 12:48

@pilotDodo Po vašem vysvětlení už bych to neřekla, protože jste popsala ty věci okolo, takže už vidím, že to není jenom samoúčelná extravagance.

 
pilotDodo
718 příspěvků 02.10.15 13:46

Děkuju :-) Ono je to oblečení a všechny ty nutné doplňky a hlavně boty! (jak ty se špatně shání…) poměrně drahé, navíc jednou z manter lolity je kvalita, kvalita a kvalita :D Tak si to myslím každý potenciální pozér dost rozmyslí :D

 
Mattoni02  05.10.15 16:39

No, tohle bych si jen tak na ven tedy nevzala. Ta sukně a svetřík se k sobě vůbec nehodí!

 
VandaRybna
3226 příspěvků 08.10.15 11:14

Jestli takhle chodíte „jen tak ven“, tak jste pěkně praštěná.

 
SagaN  08.10.15 17:05

Otřesné. Kýčovité, laciné a neslušivé.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 12.10.15 02:58

Já na jednu stranu oceňuji, že nemáte strach jít s kůží na trh, protože si musíte být vědoma toho, že s tímhle na Pekle těžko někdo může obstát. Na tu druhou na tom ale těžko můžu najít něco pozitivního - snad kromě barev svetříku a spodničky. Jsou to mé oblíbené. Zbytek ale bohužel vůbec nechápu. Nebudu se tajit tím, že lásku kohokoliv staršího 15 let k tomuto druhu „sukní“ jsem nechápala nikdy - a zjevně ji ani nikdy nepochopím. Jsou i jiné způsoby, jak být i v dospělém věku roztomilá - sofistikovanější a ne tak laciné. Nicméně musím přiznat, že jedna z mých bývalých spolužaček takovouto „sukni“ oblékla na ples a vzala si k ní sáčko. Štekle měla podobné a doplnila taktéž tílkem. Oproti ní jste na tom pořád dobře - vy si tohle aspoň vezmete jen tak ven, ona v tom skutečně vyrazila na ples.

Já vám nebudu radit, ať se oblékáte jinak. Je to vaše věc. Mému vkusu to nesedí ani trochu, ale ječet nad zrůdností se mi taky nechce. Dávám bohužel červené, ale s malým plus za to, že jste to na rozdíl od masy džínařů a outdoorářů alespoň zkusila.

 
Princezna Anežka
24 příspěvků 13.10.15 21:38

Líbí se mi to (a to se snad může). A je mi vcelku jedno, co si o mém názoru ostatní myslí (a to se taky může). :) :)

 
Coballtino
134 příspěvků 19.10.15 19:44

Nelíbí se mi boty - typem ani barvou. (Taková vyblitá v lesku:-)) Zbytek je fajn - na inspiraci to moc není, ale zase tolik špíny co tu bylo naházeno si to nezaslouží.

 
momosaku
21 příspěvků 15.06.16 16:08

Chapem, ze sa slecne paci taky typ sukne. aj ja snivam, ze si ju raz kupim. problem je v tom, ze to nie je sukna na kazdodenne nosenie, preto sa k tomu tricku a svetriku absolutne nehodi. ani materialom ani farebne. na kazdodenne nosenie vymenit suknu za nohavice alebo inu suknu neutralnejsej farby, co by sa nebila s farbou a materialom vrchu. a ak si chcete obliect suknu, tak treba na ples alebo na svabu. sukna v tom pripade bude hlavny chytac oci, cize k nej mozno nejaky korzetovy vrch farby, co suknu doplni

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity