Lenka_nick 13.10.15 17:12

  • Šaty na míru, hedvábný satén, krajka

  • Boty Badgley Mischka

  • Štola stříbrná liška

  • Ženich oblek a košile na míru, vlna s příměsí hedvábí

 Váš příspěvek
 
Robena
1257 příspěvků 13.10.15 18:43

Na prvni fotce je s vami zenich, nebo otec?

 
bmnm
66 příspěvků 13.10.15 18:58

@Robena To bude táta, ženich je na druhé fotce, jak jdou z kostela, zdá se.

 
Robena
1257 příspěvků 13.10.15 21:06

Hm, vypadaji oba dobre (nevesta ovsem taky :-) ).

 
Lenka_nick
8 příspěvků 14.10.15 00:10

Ano to v kostele je tatínek. Má roucuchane vlasy… dost foukalo. A z kostela je manžel.

Příspěvek upraven 14.10.15 v 00:43

 
Robena
1257 příspěvků 14.10.15 10:49

Rozcuchane vlasy jsou detail, moc vam to tam vsem slusi :-)

Příspěvek upraven 14.10.15 v 10:50

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 13.10.15 21:17

Velmi pekne. Na nevestu (resp. cely par) radost pohledet :)

 
JarkaJ
285 příspěvků 14.10.15 09:54

Mně se moc líbí šaty se štolou a účes, hlavně na fotce z kostela mi to připadá jak z 30.let. Škoda, že jste sem nedala raději jednu fotku, kde jste celá a dobře vidět Vaše šaty, namísto několika rozmazaných momentek se svatebčany.

 
Lenka_nick
8 příspěvků 14.10.15 19:02

Budete se asi divit, ale žádnou lepší, kde byly šaty vidět celé, nemám :-). Všechny fotky jsou spíš detaily nebo stojící ve skupině, kde jsem částečně zakrytá nebo kde sedím.

 
bertulka  14.10.15 12:28

Moc hezké šaty a nevěsta. Já bych k šatům tedy zvolila barvu bot a pásku jinou, ne tak kontrastní, ale celkově Vám to určitě slušelo.

 
tonks
87 příspěvků 14.10.15 16:32

Půvabné, moc vám to sluší. Gratuluji.

 
SagaN  14.10.15 18:08

Šaty jsou příliš dlouhé, takže boty normálně nejsou vidět (viz fotka s ženichem v té bráně) - a pásek, resp. jeho barva, pak vypadá nelogicky.

 
Lenka_nick
8 příspěvků 14.10.15 18:58

Váš názor Vám neberu, ale nerozumím mu. Jakože pokud se barva nezopakuje, tak ji raději nepoužít? Záměrem bylo dodržet ono pravidlo něčeho modrého, nechtěla jsem však použít klasický podvazek ( ten jsem ostatně neměla) a jelikož je modrá moje oblíbená a tenké pásky v pase nosím k šatům vždy, byla to jasná volba. Navíc to lehce rozbilo bílý monolit šatů.

 
SagaN  16.10.15 14:39

Bílý monolit šatů by rozbil i pásek zelený (pokud tedy musíte mít pásek a nestačilo dát na šaty v pase úzkou šerpu, která by se - podle mě - na tu látku a typ šatů vůbec hodila daleko lépe, třeba i o odstín tmavší/smetanová). Zelená by aspoň korespondovala s kyticí - s jejímiž stonky se ten modrý pásek tluče.

Být ty šaty o pár čísel kratší, vyřešilo by se jinak neviditelné barevné ladění (pásek + boty) a nemusela jste s nimi zametat chodník :-) U šatů šitých na míru nic neproveditelného…

 
Lenka_nick
8 příspěvků 16.10.15 15:01

Botam byly vidět špičky, délka je na 2 cm od země vepředu, boky přechází do kratke vlečky. Ta fotka je zkreslena vetrem a vlajícími boky sukně. Nemyslím, že se zelené stonky s modrou tlucou. Co by potom dělaly hortenzie s modrými květy?

 
razorblade_reloaded  14.10.15 22:47

Cervene za tu lisku, prave kozesiny nechme eskymakum

 
Mydri
169 příspěvků 14.10.15 23:45

No jasně, protože tady se nehodnotí oblečení, ale řeší se etika.
(což o to, stříbrnou lišku bych si taky nekoupila, ale dávat za to červené ramínko? a cítíte se teď povzneseněji?)

 
razorblade_reloaded  15.10.15 00:06

@Mydri ano

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 15.10.15 09:11

@razorblade_re­loaded

 
razorblade_reloaded  15.10.15 10:33

@Eden_Prime no vidite… takhle to te lisce slusi mnohem vic, nez kdyz je nekde pohozena na satech:)

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 15.10.15 10:37

@razorblade_re­loaded ja s vama souhlasim, nastesti neznam moc lidi, co by se chlubili mrtvou liskou nebo hranostajem.

 
corrigan
2631 příspěvků 15.10.15 08:41

Líbí se mi to moc. Šaty máte nádherné. I ta štola je pěkná, liška neliška. A vy jste pěkná, ženich je taky pěknej a tatínek taky :-D Hezky jste to vychytali :-)

 
Lenka_nick
8 příspěvků 15.10.15 10:00

Děkuji. Když jde člověk s kůží (nebo kožichem? ☺) na trh, tak musí s takovými názory počítat. A když má mamka tu štolu, resp.je to limec na kabat, ve skříni, proc to nevyužít?

 
viera666
957 příspěvků 15.10.15 10:46
tiez

Mam niekde stolu zo striebornej lisky po maminke. Tusim k tomu mala aj ciapku :D. Absolutne nevidim problem v recyklacii. Jo, a pristane vam to, zelene

 
antikh
131 příspěvků 15.10.15 11:02

@Mydri Za mrtvou lišku bych nasázela i 1000 červených. Nežijeme v pravěku, aby bylo nutné nosit kožešiny. Ani ti pralidé je nenosili kvůli snobárně, ale kvůli tomu, že neměli na výběr. Navíc ani pravěký lov se zdaleka neblížil nesmyslné krutosti kožešinových farem (které BTW všechny opravdu vyspělé státy buď přímo nebo nepřímo zakázaly, nebo se na to v brzké době chystají).
I kdyby ta liška byla umělá, pořád je to nevkusné kýčovité peklo horoucí. Něco chlupatého a praktického maximálně do ruské zimy se absolutně nehodí k jemným svatebním šatům s krajkou.

 
Lenka_nick
8 příspěvků 15.10.15 17:41

Opomenu všechno, co jste napsala na téma zastaralé a neetické nošení kožešin. To je Vas názor a máte na něj právo. Dejte mi tady foto tip na kus oděvu, který se podle Vás k jemné krajce hodí, aby nevěsta ve studeném kostele tu hodinu nenezmrzla. A vynechte, prosím, bolerko. Uvažovala jsem o krivaku, ale to by půlku rodiny kleplo.

Příspěvek upraven 15.10.15 v 17:42

 
bmnm
66 příspěvků 15.10.15 22:59

Škoda, že jste nešla do křiváku. Hned by to mělo jiné grády. Přikládám tipy, jak eventuelně kožich nahradit.

Příspěvek upraven 15.10.15 v 23:01

 
Lenka_nick
8 příspěvků 16.10.15 11:21

Ani jeden z těch navrhovaných obrázků nerespektuje střih svatebních šatů. Možná ten první, ale na to musí mít nevěsta velkou osobnost, aby takový kus ulstala a nevypadala v něm blbě. Veškeré ty svetriky vypadají hezky jenom při siluete New Look a já jsem prcek, který v takové sukni vypadá jako panenka posazená do dortu.

 
antikh
131 příspěvků 16.10.15 10:18

@Lenka_nick
Už za mě odpověděla bmnm, dokonce i s obrázky. :) Možností je spousta.

A proč by to vlastně nemohlo být bolerko? Protože to má kdekdo, na rozdíl od lišky? (Což je jenom dobře.)

 
Lenka_nick
8 příspěvků 16.10.15 11:25

Bolerka ze srdce a neobjektivně nenávidím.

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 16.10.15 10:19

@bmnm Ani jeden z tých outfitov podľa mňa nevyzerá tak pekne ako kožušina. Tá by ale teoreticky mohla byť aj umelá.

Edit: preklep

Příspěvek upraven 16.10.15 v 10:20

 
mikita.miki
1931 příspěvků 16.10.15 14:32

@Iv_Sm ono upřímně i králík by mě podstatně méně dráždil, než liška… prostě jak jde o masožravce, mám z jejich chovu husinu. neexistuje rozumný způsob chovu takových zvířat, to zvíře vždy trpí stresem, který je na hranici a mnohdy i za hranicí zešílení toho zvířete.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 16.10.15 15:08

Moc se mi to jako celek líbí. Ještě před tím, než zde byl vůbec první komentář, mi bylo jasné, co se zde bude řešit ve velké míře… :D No, názory se různí, já tady ten svůj ale teď rozebírat nechci. Líbí se mi slečnina upřímnost, leckdo by lišku raději zatajil, aby se vyhnul reakcím.

 
antikh
131 příspěvků 16.10.15 20:47

@mikita.miki jj, jediný rozumný způsob chovu je takový jako mají teď v Německu, kde je podle zákona povinnost, aby kožešinová zvířata měla stejné podmínky jako by měla v ZOO, což kožešinový průmysl zlikvidovalo a už se chystá zákaz úplný, což je už jen formalita.

 
antikh
131 příspěvků 16.10.15 20:51

@AnnyLunden Myslím si, že i etika k módě patří. Stejně jako člověk vyjadřuje např. slušným oblečením v divadle, že není buran, tak sděluje své postoje i tím, že se snaží nakupovat oblečení, které nevzniklo na základě týrání zvířat nebo otrocké práce čínských dětí apod.

 
pilotDodo
718 příspěvků 17.10.15 09:38

V tom případě nechápu, proč jste takhle eticky nevtrhla i ke všem ostatním modelům, když tu prakticky každý má na sobě něco z řetězce, popř. od Vietnamců, takže otrocká práce nejen dětiček obsažena.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 17.10.15 12:28

Souhlasím s PilotDodo. U několika řetězců již přeci dávno vešlo ve známost, jak jejich oblečení vzniká. Ale chápu, že zvíře stáhnuté kůže bije do očí více, než tento fakt. Jak slečna upřesnila, štola je její maminky (zřejmě je tedy již pár let stará), takže ona sama týrání zvířat nákupem nepodpořila. I kdyby teď tu kožešinu šla vyhodit, liška už mrtvá byla a je. Věřím, že sama by si nový kožich ze stříbrné lišky koupit nešla, to by mi eticky přišlo daleko horší.

 
pilotDodo
718 příspěvků 17.10.15 12:45

A jak známo, národy stále ještě spřízněné se svým životním prostředím (např. pro tento případ jsou vhodní Inuité) jsou charakteristické recyklováním a využíváním věcí do mrtě, kvůli tomu jsou nám dost často předhazovány, takže vyhodit nebo nepoužívat funkční věc, kterou už zkrátka máme, by byla podle nich naprostá kravina :D

 
AnnyLunden
102 příspěvků 17.10.15 15:46

Z mého etického pohledu, by mi také nyní přišlo větší „prohřešek“ to vyhodit. Zvíře bylo zabito a úplně kvůli ničemu, protože „výrobek“ z něj se ani nepoužíval a vyhodil - asi jako by byla poražena třeba kráva a její maso se (až následně!) z etických důvodů nespotřebovalo. Výrobu nových kožešin ani náhodou neobhajuji a nepodporuji!

 
antikh
131 příspěvků 19.10.15 09:53

@pilotDodo OMG! Když vidíte někoho na ulici v běžném tričku, saku, halence atd., tak pokud neprozkoumáte ten kus oděvu blíže a nepodíváte se na cedulku jestli tam je Made in China nebo něco jiného, tak asi neodhadnete původ té věci. Zatímco když vidíte někoho v kožichu, tak vás zákonitě napadne, že to může být pravý kožich a jakým způsobem vznikl. Prostě to strašně bije do očí. Vlastně mi dost vadí i umělé kožichy, protože pokud vypadají jako pravé, tak je to vlastně nechtěná propagace kožichů jako takových.
Pokud bych něco takového zdědila, tak bych to určitě nenosila. Nějaké recyklace a že to zvíže umřelo zbytečně, když to nosit nebudu…to jsou takové pokrytecké kecy… Slonovina získaná pytláctvím se taky zabavuje a demonstrativně pálí. Proč? Protože kdyby se prodávala s tím, že jinak ten slon umřel zbytečně, tak se tím dál mimoděčně propaguje to, že se to vlastně prodávat může a nikdy to neskončí.

 
pilotDodo
718 příspěvků 19.10.15 20:39

Ale já se bavím o příspěvcích tady v Galerii, kde máte (téměř) vždy napsáno, odkud oblečení je a bavím se o tom proto, že jste sama zde pod modelem v Galerii kritizovala nošení oblečení, které bylo vyrobeno otrockou prací :D Vy si protiřečíte v onom i tomto příspěvku :D

 
Karin
3401 příspěvků 22.10.15 21:16

A jak zjistíte, za jakých podmínek byl vyroben ten kus oblečení?

 
pilotDodo
718 příspěvků 23.10.15 10:04

Dost jednoduše. Je již dlouho známo, že řetězce s levným oblečením (Orsay, HM, New York…) využívají otrockou práci. Takže se stačí mrknout na cedulku :D Obecně si pomůže uvědomit, za jakou cenu ušijí daný kus oblečení švadleny a za jakou cenu se prodává stejný kus oděvu v daném obchodě. Tričko za 300 stovky prostě za normálních férových podmínkám k lidem i životnímu prostředí nevyrobíte.

 
corrigan
2631 příspěvků 20.10.15 08:46

@antikh takže vám už vadí i umělé kožichy? to snad ani není možný. Víte co? Nedívejte se na ně. Krom toho jste evidentně opravdu pokrytec, protože omlouváte svojí hysterii vůči kožichům a toleranci vůči hadrům, co šijou děti tím, že na těch hadrech to není na první pohled vidět. Čímž vlastně říkáte, že nijak dlouze o tom nepřemýšlíte, prostě je jednodušší hejtovat to, co je evidentnější. Fakt pohodička, tenhle váš malej svět. :-D

Příspěvek upraven 20.10.15 v 08:46

 
Karin
3401 příspěvků 22.10.15 21:17

A co by podle vás ty děti dělaly, kdyby nesměly šít hadry? Chodily by do školy a po vyučování si hrály? :-)

 
antikh
131 příspěvků 20.10.15 09:53

@corrigan Ne, spíš není možné jak tady každý překrucuje co jsem napsala a místo aby se zamyslel nad tím co se snažím říct, tak hledá nějaký pseudodůvod jak si do mě kopnout, protože jsem tu asi očividně šlápla nějakým snobkám v kožichu na kuří oko.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 24.10.15 08:57

Je vtipné, že si toto myslíte jen z toho důvodu, že se rozhodl s vámi někdo nesouhlasit.

 
antikh
131 příspěvků 20.10.15 09:57

@pilotDodo A všimla jste si, že já nemluvím zdaleka jenom o galerii, ale obecně? Proč mi podsouváte nějaké věci, které vůbec nepíšu, překrucujete a na závěr se posmíváte?

Fakt už mám tady těch nafoukaných snobských slepic plné zuby! Hlavně že si tu hrajete na lepší lidi, kteří se zajímají o módu, nechovají se jako burani apod., ale skutek utek do nenávratna, že?

 
pilotDodo
718 příspěvků 20.10.15 17:51

Ne, já s váma de facto souhlasím, resp. s vaším tvrzením, že kupovat si nový kožich ze zvířat, která jsou chována jen pro kožešinu a v nevyhovujících podmínkách, a nové hadry z řetězců, které všechny používají otrockou práci, je neetické. Sama jsem kvůli tomu změnila styl nakupování. Co kritizuju na vás je to, že ačkoliv kritizujete kožichy I oblečení vyrobené otroky, vrhla jste se POUZE na dámu s kožešinou, třebaže tu nejste nová a okomentovala jste dost modelů s řetězcovým oblečením, ale vůbec jste přitom nekritizovala neetičnost oblečení.

 
pilotDodo
718 příspěvků 20.10.15 20:21

Čímž nechci způsobit, že se smečka lvů vrhne na nové oběti, jen chci říci, že když už člověk něco plácne, měl by se tím řídit :D

 
Karin
3401 příspěvků 22.10.15 21:23

Když ono je u liščího kožichu tak nějak jasné, že kvůli němu musela chcípnout nějaká liška. Kdežto u trika na fotce prostě nepoznáte, jestli ten, kdo ho ušil, dostal za svoji práci dost peněz, jestli byl zletilý a dělal přijatelnou pracovní dobu… Ledaže po tom budete pátrat a podaří se vám vystopovat původ konkrétní série. A kdybyste pak chtěla každou fotku takového oblečení zkritizovat, tak neděláte nic jiného.

 
pilotDodo
718 příspěvků 23.10.15 10:14

Viz odpověď výše. Stačí trochu pohledat a najdete hned několik organizací, které se tímto problémem zabývají, seznamy výrobců, petice, záznamy o jednáních s nimi, jejich reakce… Netýká se to samozřejmě jen módy, ale i potravin, počítačových komponentů (tzv. krvavé nerosty) atd.

 
corrigan
2631 příspěvků 20.10.15 10:36

@antikh a nebo nechcete pochopit vy, že jste napsala trochu víc, než si myslíte a vůbec nejde o snobky v kožichu :-D

 
Alena Tajemná
31 příspěvků 22.10.15 15:41

Šaty hezké, štola, boty, pásek za mě ne. Červený lak na nohou k botám?? Ne. Účes a úsměv…nádherné :) jen nevím jestli je společensky přijatelné komentovat jak to nevěstě sluší. Té to prostě sluší, i kdyby neslušelo. trochu masochismus, dávat si sem fota ze svatby, pro mě je to moc intimní a křehké. Za mě žádné ramínko.

 
aerofrog
304 příspěvků 30.10.15 16:27

Šaty máte opravdu krásné. Krajka a štóla nemají chybu. A ten tatínek, to je po čertech pěkný chlap! :-)

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity