eponine 16.02.16 00:00

Křiklavá barva, županovitý kabát, holčičkovská šatovka, infantilní rukavice, masivní boty - tak jak to schytám tentokrát? :)

  • šaty, Zara, sekáč - 200 Kč?

  • boty, Steel, cca 1500 Kč

  • kabát, Madonna, 20 Eur

  • kabelka, Orsay, 400 Kč

  • klobouk, Pimkie, 350 Kč

  • rolák, Camaieu, 150 Kč

  • cardigan - Pimkie, 300 Kč

  • šála, Nanu Nana, 90 Kč

  • rukavice, Asos, 5 Eur

 Váš příspěvek
 
barvinok
356 příspěvků 16.02.16 17:49

No veruže to schytáte (a dvojnásobne za ten popis).
Ten kabát z Vás robí jeden veľký sud, a to, ako je pod ním navrstvený šál, len umocňuje dojem, že ste kabát okolo seba horko-ťažko ovinuli.
Rozumiete, v takej kombinácii šálu a účesu vyzeráte, že nemáte krk, kabát tiež nevytvára žiadne krivky, a topánky… ani nekomentujem.

 
KoraKora
2294 příspěvků 16.02.16 20:27

Zupanovite kabáty mám ráda, ten se mi líbí. Klobouk vám myslim moc neslusi. Bez něj jste daleko hezčí. Červené punčochy za mě pouze ke kroji. Ta červená s černou je taková desne urputna. Méně je někdy více.

 
Vrenni
142 příspěvků 16.02.16 20:30

Nemuzu si pomoct, ale vubec Vam to neslusi. Ani barevne, ani strihove, nijak. Cele mi to pripada dost hrozne.

 
shoeslover
48 příspěvků 16.02.16 21:17

Ty boty jsou strašné. Ostatní kousky k sobě prostě jen neladí, samy o sobě jsou pěkné, ale ty boty jsou fakt peklo..

 
NISHTA
49 příspěvků 16.02.16 21:44

Takový studentský outfit. Kombinace věcí z levnějšich řetězců, která docela dobře funguje. Něco podobného vidím na ulici docela často. Nenadchne, neurazí.

 
pex
198 příspěvků 16.02.16 21:50

Taková úporná snaha vytvořit něco nestandardního je na tom vidět. Což se ale vůbec nepovedlo. Boty jsou na tom nejnepovedenější. A pak ty ‚jauvajs‘ křiklavé barvy…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 16.02.16 22:24

Nesnáším červené punčochy.

ale kdybyste si k NIM a těm šatům nedala úplně mimo rukavice, klobouk, šálu…tak by mi kupodivu nepřišly tak strašné, skoro by se mi to i líbilo. přijde mi, že jste postupně splácala několik modelů, které i když totálně šílené, samy o sobě by mohly fungovat.

 
stricc  16.02.16 22:58

Já prosím hlásím, že se mi vůbec nelíbí ten kabát. Ani sám o sobě, ani na vás ani k tomu ostatnímu, co máte na sobě. Ale bez kabátu se mi to celkem zamlouvá.

 
Lauricius
15 příspěvků 16.02.16 23:22

Teda řeknu vám, že bych se za vámi opravdu otočila… a následně bouchala hlavou do zdi s větou: proboha proč?

 
benyka
4240 příspěvků 16.02.16 23:52

Já teda nevím, proč mě pořád napadá „Na topole nad jezerem…“, a nemůžu se toho zbavit. Sedne k tomu jak červené, tak zelené. :-)

 
Mofu
1041 příspěvků 17.02.16 01:02

Mi to přijde úplně v poho a díky vám jsem si uvědomila, že trojkový steely nutně potřebuju jako „dospěláckou“ náhradu za moje stařičký desítkový :)

 
Barbyl
1469 příspěvků 17.02.16 04:27

Cerne puncochace, zadna sala (mate rolak, ne? v oblasti dekoltu mate nachumlano zbytecne mnoho materialu), boty vymenit za nejake kotnickove na podpatku, klobouk sundat, dle pocasia ni rukavice asi uplne nejsou treba?
Kabat se mi ze vseho libi nejvice, celkove mi to ale prijde naladene a doladene- az jste to tim zabila.

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 17.02.16 07:54

Toto je pre mňa definícia úporného ladenia. Z červených akcentov vybrať len jeden - buď rolák alebo pančucháče, spolu je toho príliš. Zvolený druh topánok bohužiaľ vyzerá na nohe príliš mohutne. A zelený šál s rukavicami v tom celom nechápem najviac.

 
surabaya
395 příspěvků 17.02.16 08:27

A já nevím, pro mě v tom i jisté „kouzlo“ je. Červené punčocháče mám taky a nosím je ráda :-), i když nejsem nejmladší a nejštíhlejší. Tohle je možná taková „maškaráda“, ale zároveň docela dobrý „vodvaz“ a dovedu si představit, že slečna se v tom cítí dobře. Já tedy čelím davu a Eponinu podpořím.

 
Dru
463 příspěvků 17.02.16 15:52

Sakra, ja se preklikla a omylem jsem vam za ten komentar dala cervene, omluva :/

 
Jirkátor
1515 příspěvků 18.02.16 07:41

Tak já ho tedy ohodnotil zeleným, aby se to vynulovalo ;)

 
Dru
463 příspěvků 18.02.16 12:56

Jeee vy jste hodnej, dekuju :D

 
Phantasy
38 příspěvků 19.02.16 18:50

I já půjdu proti davu, mě se líbíte. Nevím, jak to správně popsat, ale z fotek na mě působíte tak osobitě a sebejistě (a jste navíc velmi krásná), že Vám to „žeru i s navijákem“. Ode mě máte zelené.

 
Ascari
315 příspěvků 17.02.16 08:59

Na mě to působí strašně podivínsky. Takto nějak se ve filmech oblékají dámy v letech, které žijí samy ve velkých starých domech, o kterých se v okolí říká, že tam straší. Ty rukavice vypadají příšerně. Červené punčocháče jsem ochoten tolerovat k černému kabátu, když není vidět víc barev. Jak už bylo napsáno, ten kabát úplně rozbíjí křivky a vůbec nechápu jeho střih. Boty ve stylu Červené Karkulky.

 
razorblade_reloaded  17.02.16 09:19

Zvenci kazdej pes jina ves, vnitrni varianta zase strasne krici: „chci byt sladena!“

 
corrigan
2631 příspěvků 17.02.16 09:22

Takhle - je to zajímavý. Nevím ale, kterým směrem ta zajímavost jde. Jestli je to regulérní šílenost nebo pozitivní úlet. Takže vlastně oukej, určitě stojíte za povšimnutí, na vašem outfitu bych si inspiraci našla určitě, především punčocháče a boty jsou hodně dobrý. :-)

 
phoebe247
49 příspěvků 17.02.16 09:36

Ode mě to neschytáte. Na tohle je totiž škoda jakéhokoliv komentáře.

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 09:54

Kdyby vám bylo osmdesát, řekla bych si, že je to takové mile praštěné… Ale v téhle kategorii ještě nemáte nárok na stařeckou demenci.
Kdybyste měla aspoň jiný boty…

 
pavka_l
266 příspěvků 17.02.16 11:14

@benyka Taky vidím zeleného mužíka.

 
Verhro
630 příspěvků 17.02.16 11:15

Ta kombinace bot a punčoch je taková do očí bijící, alespoň pro mě.

 
monel
648 příspěvků 17.02.16 11:31

Dávám vám zelené za to, že jste svá. jen jsem se podívala a hned jsem si vybavila, kdo jste a co jste zde v galerii měla na sobě.

 
sheeena
6 příspěvků 17.02.16 11:57

Mně se to líbí bez kabátu, boty obzvlášť, ale to bude tím, že já ke všemu nosím marteny. Chápu, že všem se tento styl líbit nemusí.

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 12:35

Styl?

 
ming_xing
1109 příspěvků 17.02.16 12:50

Ceho je moc.. zkuste vybrat JEDEN z odevu, co mate na sobe a kombinovat ho s jednoduchym a jednobarevnym zbytkem. takhle je to sileny chaos, barevny i tvarovy. cervene puncochace a boty rovnou vyradte, z tech stejne nic kloudneho nevykresete

 
eponine
23 příspěvků 17.02.16 14:08

Děkuji všem za komentáře! Sudovitost kabátu možná dělá fotka, z jiných úhlů mi naopak přijde, že dělá docela fajn siluetu. Ale samozřejmě se nehádám, že je to super kvalita, naopak vím, že není. Chtěla jsem si takový typ vyzkoušet a když se osvědčí, rozpářu ho a ušiju si podle něj jiný z lepšího materiálu. Je to naprosto primitivní střih a zpracováním prakticky jen „obšitá deka“. V Mangu za takový ale chtěli 4000…
Boty jsou otázka vkusu, já je miluju a děkuji všem příznivcům, co jsou v klubu ;) Připadám s v nich taková ukotvená, nedá se to snadno popsat. Šálu nosím pořádně umotanou, protože jsem zmrzlina, jen rolák by mi opravdu nestačil. Pokud máte nápad na sofistikovanější uvázání, tak sem s ním.
Barevné punčocháče jsou také v kategorii buď úplně ne nebo jasné ano. Vzhledem k tmavým šatům mi k tomu černé připadají nudné.
A správně jste poznali, že úporné ladění je občas má úchylka :)

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 15:04

Boty jsou fajn, ale podle mě se strašně nehoděj k sukni…

 
dajakbol
8 příspěvků 17.02.16 21:57

Orodoval bych za boty s hladkou podrážkou a ne tak baculaté. A méně amorfní kabát:) Jinak ta hlavní fotka opravdu není z nejvydarenějších, tady už je to o dost lepší.

 
aerofrog
309 příspěvků 18.02.16 11:45

Moc vám sluší ten klobouk. Zbytek jste vystihla sama v popisu. :-) Ne, žertuji, výhrady mám, ale úplně jiné. Myslím, že ten rolák (ta barva k těmto šatům) vám dělá tu největší medvědí službu. Ani červené punčochy samy o sobě nejsou peklo, ale tento doslova řvavý odstín k jinak sice barevnému zbytku (fotka v plné polní s kabátem), ale zbytku v tlumených odstínech, to prostě nelahodí oku. Tašku s cvočky bych si k tomu taky dobrovolně nevzala, ale to už je vedlejší kolej. Máte pravdu, na těch fotkách v komentářích kabát siluetu neprzní, ale ta hlavní fotka tady vám přidává objem, který evidentně rozhodně nemáte. Jinak tedy pokud jde o vás a barvy, myslím, že vám zelená, červená, fialová i velbloud v těch odstínech, co jste vybrala, sluší, určitě víc než šedá s černou. Je v tom hravost, ale chybí tomu cit. Cit pro celek, který vychází z detailů.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.02.16 11:59

@eponine Problém je v tom, že to je podle mě v inspiraci a tady už se za tu chvíli co je peklo peklem vybudovaly na tuhle kategorii docela vysoké nároky. Když si vás představím někde ve městě, zas takový problém bych s tím neměl, i když jak tu bylo poznamenané, celé mi to přijde trošku urputné a kabát zbytečně mohutný. Ty fotky bez toho kabátu mi přijdou docela dobrý, líbí se mi ta kombinace tweedu a hrubého svetru, za to dávam mojí velkou pomyslnou pochvalu, protože vztah materiálu, textury a vzoru se tu dost často přehlíží a to do inspirace rozhodně patří.

Co mi vyloženě vadí kupodivu nejsou boty - i když na steelky a podobnou klaunskou obuv

mám většinou alergii - ale je to ta kabela. Takový cikánský devadesátky (pardon, ale musel jsem :D ). K tomuhle by se naopak hodilo něco decentnějšího a boty bych když už, nechal jako samostatnou recesi v kontrapunktu.

Druhý, a to tu o mně možná dlouhodobě někdo ví, nenávidim tyhle hučky! jako je ta vaše růžová. Jestli něco považuju za české peklo víc než gumáky v sámošce, tak je to tohle. Vůbec nerozumím, kde se to vzalo a kde dotyčná vzala, že to je něco chic a módního. Vždyť to nikde ani neinzerujou, obecně je to co do módy v naprosto mrtvý zóně, ale přesto to tady furt tolik lidí nosí. Proč. Upřímně, bez jakýhokoliv negativního podtónu se teď kohokoliv ptám PROČ, vysvětlete mi to prosím někdo už!

 
Camarilla
85 příspěvků 20.02.16 11:03

Řekla bych, že ty hučky se nosí proto, že je lidem zima na hlavu.

Příspěvek upraven 20.02.16 v 11:04

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 17.02.16 15:19

@eponine
mně třeba ty boty nevadí. nejsou můj styl, ale nevadí. co mi vadí, je pocit, že se plácáte mezi styly a snažíte se sloučit neslučitelné.

když už ty boty, tak ne ten klobouk, ne takový kabát. když červené punčochy (i úporné ladění přežiju), tak proboha ne zelené doplňky, nebo aspoň ne takto zelené, ale aspoň „vánoční“ kombinaci, tudíž sytě zelené - neříkám, že by se mi to líbilo, ale aspoň by to bylo nějak…„logické“? nebo jak to popsat, než sytá rudá a k tomu jakási vyblitá zeleň.

když už silně barevnými punčochami upozorníte na nohy, a to hodně, vyvažte vršek, takto působíte jako chodící klobouk, pak vzduchoprázdno a pak rudé nohy v obřích botách.

nevím, no. pokud se samozřejmě záměrně nechcete líbit a chcete působit buď jako babička, viz toto, nebo jako úporná sekretářka, viz některý starší model, je to vaše volba a já mlčím. ale je to škoda, jste krásná, máte super vlasy a i v rámci šílených úletů je to, co nosíte, fakt mimo.

 
eponine
23 příspěvků 17.02.16 15:28

@Jiná Realita Moc díky, tohle je super komentář, opravdu si ho cením. K babkovskému a sekretářskému stylu mám blízko, v tom si nějak nemůžu pomoct, a to, že to přeháním, je asi taky nějaká nemoc. Jakmile vymyslím základ outfitu (v podstatě jednoduchý), tak tam ty doplňky najednou začnou lítat, až je z toho tohle. Jako bych se bála, aby to nepůsobilo „moc se snažila“, tak to shazuju blbinami. Ale když to na ulici někoho zaujme a třeba se zasměje, tak mám radost. Ubrat, aby to bylo „slušivější“, jsem si dala jako předsevzetí, tak snad Vám nějakými dalšími outfity udělám větší radost :)

 
eponine
23 příspěvků 17.02.16 15:29

@monel To mi udělalo hroznou radost! :)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 17.02.16 15:44

@eponine
já vás nechci narvat do modelu „slušivější“ ve smyslu pekelného - perly, kašmíry a hedvábí :D

jen když úlety, tak v rámci nějakého uceleného úletového promyšlení, nebo jak to popsat.

z tohoto modelu mi třeba přijde, že základ rolák+šaty+bo­ty+řekněme ty punčochy jede v jednom stylu. nemusí se tu líbit, ale je to jednotný celek s nějakými společnými znaky. z mého pohledu, který nemusí být správný a zřejmě je zcela mimo vaše směřování, by k tomu byl lepší třeba nějaký lehce punk kabát, klidně s vojenskými prvky a červeně tartanová taška nebo šála. nebo, pokud trváte na červenozeleném ladění, tak zeleně tartanové doplňky, s jemným červeným akcentem. třeba, jen nápad, abych ilustrovala to, co jsem měla na mysli.

edit: aneb základ zůstane stejný, všechno spojí jeden záměr a přitom to pořád bude mimo…mainstream, řekněme.

Příspěvek upraven 17.02.16 v 15:46

 
Dru
463 příspěvků 17.02.16 15:58

Mne se moc libite, jak uz nekdo psal, hned jsem vedela, ze jste to vy, uz z nahledu, a hned mi v hlave vyskocily vase ostatni outfity. Konstruktivni kritika je samozrejme fajn, ale jste sva a to je dobre, tak si to nenechte nejak vymluvit:)

 
barvinok
356 příspěvků 17.02.16 16:07

Tak ja už neviem. Keď tu niekto dobrovoľne pridá svoju fotku (teda nie je to náhodný človek z ulice), mal by rátať s prípadnou kritikou.
Keď chce niekto na seba počúvať samé chvály, nech hodí fotku na Mimibazar alebo čo ja viem kde. Tak ak sa tu slečne ostatné užívateľky snažia konštruktívnou kritikou pomôcť, prečo jej radíte, nech si nič „nenechá vymluvit?“
Prípadne nech napíše rovno, prečo zvolila také a onaké oblečenie, namiesto pasívne agresívneho „tak sa do mňa pustite“.
Slečna tu píše, že jej býva zima - ja napríklad ako riešenie volím kabát s menším výstrihom, presne kvôli tým vypchatým šálom.

 
Dru
463 příspěvků 17.02.16 18:09

Smarja… neradim „nech si nič nenechá vymluvit“, ale at kvuli tem komentarum neprestane byt sva. Mensi zmena sem tam podle dobre rady neni nic spatneho, ale na druhou stranu nektere komentare zase jedou v Pekle milovanem stylu „prosimvas je to spatne, sundejte z toho jakoukoliv osobitost a pak to bude dobre“. Takze jen doufam, ze neco takoveho slecna neudela, protoze by to byla skoda.

 
aerofrog
309 příspěvků 18.02.16 12:05

Dru, souhlas, tahle slečna je svá a rozhodně má potenciál být i velice šmrncovní. Je to poznat z těch nápadů, co se objevují na fotkách. Problém je, že je poznat, že měla nějaký super nápad, ale pak to něčím zazdí, jak přidává dál. Myslím, že tady to chce jen čas a nenechat se odradit. Prostě to brát tak, jak to vyplývá z toho, co píše, jako zábavu. Z jejích reakcí mám pocit, že je dost nad věcí, a snad i díky tomu se dokáže kouknout znova na totéž a vidět i to, čeho si všiml někdo jiný, ať už s tím souhlasí nebo ne. A o tom to je. My se bavíme tím, že máme živou panenku, kterou bychom chtěli vypiplanou k dokonalosti, kterou si ale každá a každý tady představujeme maličko jinak, eponine se zase může bavit tím, jak s ní tu její módní evoluci prožíváme, a třeba i díky tomu narazit na něco, co ji posune někam, kam by se sama ráda dostala. Chci říct, taky se mi nelíbí, pokud by ji někdo urážel nebo shazoval, ale se slušnou kritikou jen do ní, pokud je namístě. Myslím, že tahle slečna si s ní poradí.

 
Dru
463 příspěvků 18.02.16 13:01

Jj, poradi, urcite, tesim se na jeji dalsi outfit:)

 
stricc  17.02.16 16:46

@Dru jé, vy už jste tu ale dlouho nebyla! Chybíte mi :-)

 
Dru
463 příspěvků 17.02.16 18:13

@stricc jeee dekuju, taky uz mi to tu (kupodivu :D ) chybi… posledni rok byl hektickej, ale ted uz to snad bude ok, tak se snad budu moct brzo zase poradne zapojit :)

 
stricc  17.02.16 18:19

@Dru to je dobře, nějak to tu chcípe :-)

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 22:04
 
DRW
1240 příspěvků 17.02.16 19:46

Je toho prilis na jeden outfit, vyrazne puncochace, boty a pak ta sala s rukavicemi. Pritom by stacilo lehka obmena, napriklad. vzit si ty cerne puncochace a ty botky by ztratily na sve mohutnosti a horni verze outfitu by byla takova ucelenejsi a mene roztristena. Co takhle se drzet jednoho pravidla, 3 hlavni viditelne barvy a dost, to by mohlo fungovat.

 
Veroniq
264 příspěvků 17.02.16 20:04

Vidím, že ty šaty už jste jednou na pekle předvedla. Sice jste tenkrát taky docela schytala, ale ta starší kombinace se mi líbila víc. Dokonce i s vytýkanými ponožkami. A taky s halenkou, která v tom velkém výstřihu nějak fungovala, na rozdíl od roláku, který tvoří jednolitou červenou plochu. Prostě mi tam něco chybí. A pokud ještě máte ty červené botky, klidně bych je použila místo stýlek, a punčocháče bych nechala třeba černé. Takhle je to těžkopádnější, ale záměr a určitý styl tam vidím. Nevím, no, možná mě na těch spodních vrstvách úplně nejvíc ruší ten černý pás na šatech :D
Ke kombinaci s kabátem musím říct, že tenhle odstín červené je spolu se světle béžovou fakt vražedný. Je to úplně jiná sytost. Vlastně to vypadá, že nohy ke zbytku těla ani nepatří :D Jinak ten kabát z vás fakt dělá tak trochu soudek. Na fotkách, co jste doplnila do diskuze, je pas patrnější, na druhou stranu se ukazuje, že vám to nesedí v ramenou. Možná není takový problém v uvázání šály, ale v tom, že ve skutečnosti máte pěkná ramena, a kabát vám je zakulacuje až někam k bradě. Asi to není ten pravý zachumlávací kousek. Rukaviček bych si asi přes barevné kontrasty ani nevšimla. Ale beru to tak, že to oblíkání berete s humorem ;)

 
egr
54 příspěvků 17.02.16 21:25

Strašně se mi líbíte na třetí fotce.

 
carnifax
42 příspěvků 18.02.16 04:26

Ty boty by měly být taky zelené a kabát se mi nelíbí vůbec, ale čistě jako fanoušek potrhlosti musím dát zelené ramínko pro vyvážení fanynek vzhledu basic boring bitch.

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 18.02.16 09:42

Misto tech steelu, ktere pusobi nezensky a tvrde, bych zvolila neco subtilnejsiho. Nemyslim kozacky na jehle, ale treba polobotky v panskem stylu v lakove uprave. Jinak jste pekne upravena, slusi vam to a nic jineho me tam nerusi.

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 18.02.16 09:44

@shoeslover Souhlas! Boty peklo.

Příspěvek upraven 18.02.16 v 09:44

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 18.02.16 09:48

@eponine To fialove ladeni vam slusi, krome cepice. I boty ok.

 
Arnold
5 příspěvků 18.02.16 12:30

Moc zajímavé. Popravdě mě ten outfit fascinuje a Vám to děsně sluší. Osobně bych šla do bot jiné barvy, ale podobně robustních.

 
eponine
23 příspěvků 18.02.16 12:49

@Jiná Realita Tyhle tipy jsou fajn a hodí se mi - třeba že by lépe posloužila tartanová šála.
@Veroniq Za tyto poznámky jsem taky ráda: já třeba rozdíl v sytosti barev nevnímám jako problém, stejně jako jsem u jiného outfitu zkombinovala špatně teplé/studené barvy. Tohle mi do té doby nic neříkalo. Takže se to taky snažím naučit vychytávat.
@aerofrog a @JMaravelo Taška úplný zázrak není, no. Víc ji nosím za ty krátké uši jako aktovku, tak si myslím vypadá o něco líp.
A hučka? Moje mamka ji na mě taky nesnáší. Ale já jsem prostě v zimě čepicový typ, je mi věčně zima, takže nosím všechno stažené přes uši a na slušivost v tomhle ohledu kašlu. Proto jsem si rovnou vybrala tuhle čapku, protože si ze sebe trochu dělá legraci a mě přijde roztomilá. A navíc je lehká, takže mi nesplácne vlasy, což je taky důležité.

 
barvinok
356 příspěvků 18.02.16 13:57

Presne takéto niečo som myslela. Vymedzíte svoje osobné hranice - v tomto prípade, že potrebujete niečo okolo krku a na hlave, atď., čoho sa nevzdáte, a potom je pre ostatných ľahšie vyjadriť sa k oblečeniu adekvátne, prípadne Vám poradiť (a namiesto štýlu „dajte preč tú čiapku“ Vám môžu poradiť, či by ste prípadne neskúsila taký a taký odtieň). Hneď vznikne rozumnejší dialóg.

Celkom OT, ale nejako som neregistrovala Váš nick, až teraz som si všimla, že skutočne mi veľmi pripomínate filmovú Eponine :) 

 
eponine
23 příspěvků 18.02.16 12:57

@aerofrog a @Dru Díky! Když jsem kdysi přidala první outfit a schytala čočku, tak mě to popravdě dost rozhodilo a každý den jsem se úplně bála rozkliknout web :)
Ale srovnala jsem si to a snažím se to brát pozitivně: z komentářů typu „Děs!“ se nedozvím nic. Je mi jasné, že tu jsou všichni mnohem kritičtější než by byli tváří v tvář, ale dá se tu najít opravdu dobrá zpětná vazba. Kamarádky nebo kolegyně mi svůj upřímný názor nikdy neřeknou, to je prostě fakt. A často vám tady nakonec dávám za pravdu! Od dalších experimentů mě to ale určitě neodradí.

Příspěvek upraven 18.02.16 v 12:58

 
aerofrog
309 příspěvků 18.02.16 13:23

@eponine přesně tohle jsem myslela, jsme jenom lidi, takže každá negativní reakce zasáhne, to je normální. Ale pokud jste (a to jste) chytrá, tak se proti tomu špatnému zkusíte obrnit, a zaměříte se spíš na to, co vám něco může dát, nikoliv sebrat. Protože je to přesně tak, jak píšete, negativní stránkou je to, že si tu nikdo moc nebere servítky, ale pozitivní efekt je v tom, že i ti, co s vámi sympatizují, jsou daleko upřímnější. Kdybyste byla moje kolegyňka nebo kamarádka, přirozeně bych spíš pochválila to, co se mi líbí, případně naznačila, že by mě zajímalo, jak by tohle vypadalo s tamtím kouskem, co už máte, ale rozhodně bych se nepouštěla do otevřené kritiky, protože bych nechtěla narušit vztahy kvůli nějakým hadříkům, jestli mi rozumíte.

 
aerofrog
309 příspěvků 18.02.16 13:35

Mám jeden tip. Třeba máte vlastní a lepší způsob, ale přečíst pár písmenek vás nezabije. Zkuste si v počítači udělat složku na inspiraci a házejte do ní to, co vás zaujme. Třeba jako že narazíte na fotku, něco vás donutí se k ní vracet, je to třeba detail, který se vám líbí a zbytek nic moc nebo vůbec. Nebo se vám zalíbí celá kombinace, i kdyby to nebyl ani trochu váš styl. Ani to nemusí být jen oblečení. Třeba kytka, něčí zahrádka, nebo obal knížky, zajímavá fasáda domu, cokoliv. To samé můžete dělat s tím, co nenajdete na síti. Vytrhnout obrázek z časopisu, dát do krabice. Vyfotit si to, co nejde strčit do krabice. A pak vytisknout a do krabice nebo nechat v PC. :-) A když to budete dělat nějakou dobu (ale mezitím to neprohlížejte, nechte to být, aspoň měsíc dva), a pak k tomu sednete, můžete se přesvědčit, jestli to funguje. Jednak jestli hned přijdete na to, co vás tenkrát zaujalo. Pak jestli vás po čase nezaujme i něco jiného. Ale hlavně při tom prohlížení začnete získávat představu, co je, obrazně řečeno, vaše krevní skupina. A můžete se pokusit zjistit, proč se vám nelíbí to, co se vám nelíbí. Ten proces totiž nezačíná před skříní a před zrcadlem, ale už v hlavě.

 
surabaya
395 příspěvků 18.02.16 16:00

@Ascari no právě, podivínské dámy žijící ve starých domech mám ráda :-) - tak i proto jsem dala to zelené

 
eponine
23 příspěvků 19.02.16 11:22

@barvinok Hehe, taky to teď vidím! Jsem stejný typ i s těmi ďolíčky :) Ale je to velká náhoda, Eponine je mou oblíbenou hrdinkou už od 12 let, kdy jsem byla poprvé na muzikálu Bídníci, tehdy ještě s Karlem Černochem, takže film přišel až mnohem mnohem později :)

 
eponine
23 příspěvků 19.02.16 11:24

@aerofrog Přesně toto už několik let dělám :) Na některé obrázky zapomenu úplně a jejich znovuobjevení mi pak řekne, že jsem celkem stálá :)

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 21.02.16 16:03

Do pasu dobrý, od pasu hrůza. Ale nenechte se zviklat ve Vašem snažení. Všichni hledáme a tápeme. Mám radši občasný úlet u hledající než nudu. A i to slovo úlet je dost diskutabilní, pro někoho to může být zajímavé. Fakt to neřešte a zkoušejte dál.

 
Mydri
169 příspěvků 27.02.16 21:45

Zajímavé je, že druhá varianta (druhá fotka) je bezvadná, a ty ostatní nejsou. Kabát je moc babičkovský (to dělá ta béžová podle mě, možná by v jiné barvě vypadal lépe), boty jsem přesně takové měla a jsou fakt děsivé, ale na druhé fotce mi ani tak nevadí.

 
Havran513
7 příspěvků 13.05.16 10:22
Katastrofa

Tohle je fakt katastrofa.. splacani cervenych puncochacu, zelenych rukavic a zelene saly je opravdu otresny. Vubec se neumite oblikat..

 
momosaku
21 příspěvků 15.06.16 15:56

Je tam toho moc naraz

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity