chic-chickie 13.10.12 23:49

Skoro vše je trochu vlastnoručně upravené. Simply DIY 1. diy košile s cut outs ve tvaru kříže 2. diy prostuddované šortky 3. diy zlaté psaníčko 4. diy prostuddované boty 5. diy neon nailpolish (spojení neon trendu s ombre efektem) 6. diy earcuff 7. diy límeček

 Váš příspěvek
 
iveta_zla
512 příspěvků 14.10.12 00:34
Čeština

Jste šikovná, ale uvědomujete si, že všechny ty výrazy, které používáte, mají české ekvivalenty? Já vím, je to nemoc módních blogů, holky prostě přepisují, co vidí na zahraničních e-shopech a blozích. Ale to se nad tím vážně neumíte zamyslet?
Nezlobte se na mě, ale „dyi prostuddované šortky“ nebo „košile s cut-outs“ už je na mě trochu moc.

 
Letadýlko
102 příspěvků 14.10.12 02:01

Souhlasím. Si připadám fakt hodně staře… ale já prostě nerozumím tomu, co tím ta holka chce říct :D - jednoduše vidím kraťasy, košili a baleríny, bo co je to za boty. A to je mi přes dvacet - takže jsem buď chlap nebo stařena.

 
akubra
354 příspěvků 15.10.12 14:48
Výborné!

Já vidím někoho, kdo nad sebou ráno a možná i několik večerů hodně přemýšlel, pěkně se asi i naběhal a namakal, než to všechno dal dohromady, a povedlo se mu to na výbornou (ač bych v tom sama nikdy nikam nešla). Výstřední, dravé, vybavuje se mi král popu, budiž mu země lehká… Jinak těm výrazům vůbec nerozumím a nijak mi to nebrání v kochání, vám snad, děvčata, jo?

Příspěvek upraven 15.10.12 v 14:58

 
Letadýlko
102 příspěvků 15.10.12 18:51

No, děvče.. však já nikde neříkám, že se mi to nelíbí. Naopak, jsem byla hodná a ozelenila jsem jí to, jen jsem se tím nechlubila.
Na druhou stranu jsem si dovolila kritickou poznámku, protože jako tvor orientovaný spíše na techniku, než - li anglické výrazivo módních blogerek tomu textu nerozumím a přitom bych ráda. Takže se autorka po přečtení mého kometu může buďto smrtelně urazit nebo se pomyslně chytit za nos (a příště vzít ohled na nás, kterým se to nechce gůglit, ale jinak bychom rádi věděli, co tím myslela).

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 15.10.12 20:08

No a co? Třeba se jí to v angličtině víc líbí. Je opravdu nutné takto mentorovat?
No one likes the smart ass! :-)

 
LadyPapajka  14.10.12 07:25

@iveta_zla Přesně tohle jsem měla chuť napsat. Když cvočky jsou tak krásné slovo, ale my to musíme mít prostuddované.

Co jsou cut out a neon trand spojený s ombre efektem netušim.

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.10.12 08:26

I s ohledem na ty kříže (zvlášť umístění náboženského symbolu na levé hýždi je pikantní) dost pekelné. A mimochodem, jak se dá podomácku vyrobit lak na nehty?

 
gingercinderella
74 příspěvků 14.10.12 08:39

Slečna asi demonštruje svoj postoj ku kresťanstvu. ;)
Nemám nič proti používaniu kresťanskej symboliky v móde, no podľa môjho názoru na zadnicu nepatrí. K používaniu angličtiny je zbytočné sa vyjadrovať lebo poniektorí ľudia sa neponaučia.
P. S.: Ak by niekto chcel vŕtať, tak nie som dôchodkyňa ani žena v strednom veku, ale stále v kategórii dvadsať plus. :)

Příspěvek upraven 14.10.12 v 08:55

 
Woey
135 příspěvků 14.10.12 08:59

Teda taky (byť jsem žila v USA) nejsem zas takový fanoušek psaní všeho anglicky. Cut-outs, nailpolish, prostuddované se v češtině vyjadřuje velmi lehce. Jediné, kde to překousnu, je DIY…asi by se mi taky nechtělo desetkrát psát „vlastnoručně vyrobené“ :)). Jinak outfit se mě osobně docela líbí, jen bych se omezila pouze na jeden kříž.

 
akubra
354 příspěvků 15.10.12 14:50

Jé, díky, už víme, co to DIY znamená…

 
iveta_zla
512 příspěvků 14.10.12 09:27

@Letadýlko, to není o stáří:) Já angličtinu studuju, sleduju zahraniční blogy, rozumím tomu, ale prostě se mi to nelíbí a rve mi to uši. Slečna někde u zahraniční blogerky četla, že má studded shorts nebo tak něco, a asi si myslí, že když to nazve „vlastnoručně ocvočkované šortky,“ už to nebude označovat tu samou cool věc, co měla zahraniční blogerka :-)

 
Letadýlko
102 příspěvků 14.10.12 12:45

Není to o stáří? Tos mě uklidnila… počkej, jsem si přečetla ten svůj koment znova. Když to není o stáří, tak - jsem chlap! :D (ehem, bohapustě si z toho utahuju, pardon).

 
Ems
1482 příspěvků 14.10.12 09:32

Mě se líbí že slečna, dokáže být sexy a přitom ne laciná a je hrozně půvabná. Za mě stoprocentně zelené…:) A pak že jsou blogerky na nic..:)

 
Barulina123
27 příspěvků 14.10.12 09:34

Zepředu se mi to líbí, zezadu už o něco méně, neramínkuji… Ale můžete mi prozradit, jak jste vyrobila to zlaté psaníčko? :)

 
martek01
480 příspěvků 14.10.12 12:01

Nejsem autorka prispevku, ale navodu je na netu spoustu. treba tady ;-)
 http://pinterest.com/…80440656698/

 
llolla
2102 příspěvků 14.10.12 09:49

Existuje taky neco jako hanobeni nabozenskeho symbolu? Kriz na zadku, to je skoro rouhani (a to nejsem verici). Jinak by se mi to libilo, ocenuju, ze jsou boty upravene vlastnorucne, mam rada lidi, co se umi oblect jednoduse. Anglicka terminologie me vytaci. Ale na cervene raminko to teda neni ani zdaleka.

 
Ems
1482 příspěvků 14.10.12 09:54

Na tohle mě napadá, co třeba ženy co nosí kříž ve výstřihu? :D:D (vtípek)
Mě jakožto věřící, to třeba nepohoršuje..:) myslím si že zrovna křesťanská náboženství jsou v tomto dost „open-minded“/ otevřená :D (hodilo se mi tam víc to anglické slovo ale pak sem si řekla, že se tu někdo naštve). Ale pochopila bych, že se to někomu nemusí líbit. Na druhou stranu stanovovat v tom limity je dost těžké…

 
llolla
2102 příspěvků 14.10.12 10:24

Kdyby tam mela treba srdce, tak by mohla dopadnout jak o ta holcina z Leta s kovbojem=]

 
Acrobaleno
948 příspěvků 14.10.12 09:55

Zhrnula by som to jedným výrazom - trendy. Trendy zostrih, trendy cvočky, trendy golier, trendy, trendy, trendy…No ako celok sa mi to páči, baba je mladá, dobre to na nej vyzerá a je manuálne zručná. Zelená.

 
klubo  14.10.12 09:59

Čiší z toho hravé mládí. Ač jako inspirace pro mě zcela nepoužitelné:-) Z

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 14.10.12 10:06

Já jsem dala zelené, protože je to neotřelé a slečna je šikovná, když si zvládne základní kousky sama upravit a ozdobit. Líbí se mi to. Ale přidávám se k těm, kterým se nelíbí ten Czenglish popisek - DIY jsem ochotná vzít na milost, protože v češtině je to moc dlouhé a zkratka USS (Udělej si sám) není vžitá :) Ale zbytek jde říct hezky česky, paskvily typu „prostuddované šortky“ jsou spíš trapné.
PS: Ne, nejsem stará zapšklá učitelka češtiny, angličtině se věnuju větší část svého mladého života a používám ji denně, jen nemám ráda, když někdo znásilňuje češtinu :)

 
Karoshi
344 příspěvků 14.10.12 10:38

Tohle se mi líbí :) Je to takový ten „blogerkovský“ styl, ale ne ve smyslu hubených neučesaných děvčat ve slimkách a oversized tričku který tu vídáme, ale je to velmi osobité. A závidím vám vaši šikovnost :) Jediné co se mi moc nezdá jsou ty boty, přijdou mi poněkud nevzhledné, ale jinak vám to moc sluší. Za mě zelené.
(Mimochodem, zajímalo by mě vysvětlení červených ramínek - v diskuzi zde vidím hlavně kladné názory a přesto červená ramínka převažují.)

 
oonyx
32 příspěvků 14.10.12 11:10

Za mě červené- tenhle styl se mi prostě nelíbí. Ty boty, cvočky, děravá košile.

 
Pitseleh
262 příspěvků 14.10.12 13:38

Je to trendy, je to „mladé“ a líbí se mi to, ačkoliv bych si to sama neoblékla (a to je mi 17). Proti kříži na zadnici nic nemám, přijde mi vtipný. :D

 
Zu-zana  14.10.12 13:57

Kdyby slečna dala fotku jen zepředu tak zelené, ale mě se tak strašně nelíbí ty díry na zádech!!A ještě to že boty zezadu vypadají každá jinak. červené

 
akubra
354 příspěvků 15.10.12 14:53
Jinakost

Právě to se mi velmi líbí - to, že každá ta bota je jiná!!!

 
Siv11
165 příspěvků 14.10.12 18:55

Kdyby nebylo těch křížů, tak se mi to líbí. Jo, jsem věřící, a jo, používání symbolu kříže jako čistě módního vzoru mi zkrátka přijde brutálně vypatlané. Sorry.

 
DRW
1240 příspěvků 14.10.12 19:49

Proc, kriz jako modni prvek se pouziva od dob ranneho krestanstvi a nikdy se nikdo nad tim nepozastovoval.

 
Karin
3401 příspěvků 14.10.12 20:28

Nejsem znalec dějin módy ani znalec dějin náboženství, ale osobně si myslím, že rané křesťanství používalo kříž ze zcela jiných pohnutek, než je móda.

 
Sibyla
2639 příspěvků 15.10.12 08:26

Kříž se NIKDY jako dekor nepoužíval, OBZVLÁŠŤ ne v ranném křesťanství, tehdy byli zatraceně hákliví! Kdykoliv se objeví na oděvu, má symbolický význam (na rukávu vládce: jeho činy jsou v Boží síle, dál se rozepisovat nebudu)

 
Karin
3401 příspěvků 15.10.12 09:59

RANÉ křesťanství, s jedním n, prosím! :D

 
llolla
2102 příspěvků 15.10.12 15:35

Cim vic pismenek, tim vic krestanstvi=]

 
chic-chickie
13 příspěvků 14.10.12 19:04
Diskuze o jazyku či o oblečení?

Teď už chápu, čeho se mám příště vyvarovat a jsem ráda za vyjádření názoru.
Jen jsem myslela, že módní peklo je o diskutování a kritizování outfitů, ne přímo o použití jazyka.
Aspoň vím, čeho se příště tedy vyvarovat.

Co se týče pozitivních komentářů ohledně outfitu, tak moc děkuji za chválu :)
Co se týče jiné kritiky v negativním smyslu, nehodlám to komentovat, je to jen názor.

 
chic-chickie
13 příspěvků 14.10.12 19:10

Což mi připomíná, že jsem se nevyjádřila k používání kříže.
Nemám ke křesťanství žádný postoj. Neměla jsem záměr nikoho z křesťanů urazit tím, že jsem si křížky vyrobila na záda a dokonce i na zadek. Spíš jsem kříže v outiftu použila tak, jako se použivá slov „Pane bože“ a „Ježíši“ v bězné mluvě - ačkoliv je jedno z přikázání „Neber jméno boží nadarmo!“.
Ale to doufám, ze mě nedělá satanistku.

 
llolla
2102 příspěvků 14.10.12 19:11

To by ten kříž musel být vzhůru nohama, ne?=)

Příspěvek upraven 14.10.12 v 19:12

 
chic-chickie
13 příspěvků 14.10.12 19:18

Dle komentářů rouhám i tak, ne?
Jsem neseznámena s křesťanstvím a stejně tak ne se satanismem.
Díry v zadku netlačí, z rubu je všitý zbytek látky odstřihnutý ze šortek.

 
llolla
2102 příspěvků 14.10.12 19:28

Tak to je chytrý (to s tou látkou). To rouhání byl vtip, asi ne moc povedenej, uznávám. Osobně se na vaše další fotky moc těším.

 
Siv11
165 příspěvků 14.10.12 19:22

Ne, satanistku to z Vás nedělá :-). Jenže pro nás ten symbol má zkrátka dost zásadní význam, když to chcete říct polopatě, my před ním klekáme. (A myslete si o tom ve svobodě cokoli :-) ). Takže když vidíte symbol něčeho, čeho si velmi vážíte, bezmyšlenkovitě použit jako součást oblečení a vyobrazen i na zadku, prostě se to člověka dotkne. Ale nebojte, my jsme v klidu :-). Hlavně takhle nepoužijte nic, co je posvátné islámu ;-).

 
Karin
3401 příspěvků 14.10.12 20:29

To podepisuju

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 14.10.12 19:15

Prosím, neberte si to ve zlém, ale jak říkala @iveta_zla, mluva je také se způsob sebeprezentace. Soudě podle Vašich komentářů se vyjadřujete hezky a kultivovaně, tak by byla škoda montovat do své řeči takové šílené anglicismy :)

 
DRW
1240 příspěvků 14.10.12 19:57

Me take vadi pouzivani pouzivani anglictiny na mistech, kde nemusi byt. Vim, ze jste puvodem cizinka, ale nejspis tady u nas budete zit cely svuj zivot a po Vas mozna i Vase deti, pritom cestina je tak nadherny jazyk a cvocky na botka a sortkach je hezci nez prostuddovane. Rikame ocvockovane. Na druhou stranu jste velmi sikovna a kreativni.

 
llolla
2102 příspěvků 14.10.12 19:05

Ještě mě napadlo: netlačí ty cvočky do zadku, když si sednete?

 
iveta_zla
512 příspěvků 14.10.12 19:10

@chic-chickie, mně se Váše oblečení líbí a za něj jsem vám dala zelené. Na druhou stranu jsem si ale nemohla odpustit komentovat Váš způsob vyjadřování - to je vedle oblečení také dost důležitý způsob sebeprezentace, ne?

 
chic-chickie
13 příspěvků 14.10.12 19:15

Děkuji :) Mně způsob vyjádření k outiftu nevadil, ale naprosto chápu Vaše názory o znásilňování češtiny, takže - jak už jsem psala -
příště se toho vyvaruji ;)
Oblečení se tedy budu držet - ať už se někomu bude líbit či ne.
Anglicko české vyjadřování omezím.

 
Sibyla
2639 příspěvků 15.10.12 08:31

Sluší vám to, máte styl. Ty kříže jsou jediná výhrada, jinak jste skvělá. K projevu: nevím, narodila-li jste se tu, ale třeba ještě nejste sžitá s českým myšlením, i když váš projev je dokonale český - tedy: nadužívání angličtiny ve většině Čechů evokuje módně pitomou fiflenu. To vy určitě nejste, bylo by škoda, kdybyste se omylem octla ve špatné škatulce.

 
iveta_zla
512 příspěvků 14.10.12 19:17

@chic-chickie stylu se držte, ten se skutečně nemusí se líbit všem, hlavně, že sedí Vám:)

 
Cheeky
181 příspěvků 14.10.12 19:34

Skvělé :)

 
razorblade  14.10.12 21:43

Omg, prostuddovane boty, diy kosile s cut outs, neon nailpolish, diy earcuff… vazena slecno, jsme v cechach. nerikam, ze obcas taky nepouziju nejaky anglicism, ale tohle mi prijde uz fakt moc. uplne me prechazi chut hodnotit vase obleceni.. navic tuhle kombinaci jsem uz videla na desitkach blogerin, ktere to mely vychytane vic… hmm.. takze cervene:D

 
chic-chickie
13 příspěvků 14.10.12 23:46

Jistě, to vidím už na tom vašem občasném OMG, vážená/ý razorblade!
O češtině jsme se bavili už s miliony uživateli před vámi a myslím si, že těch komentářů bylo tuze moc na to, abyste si ani jednoho nevšimla (teď se s ledovým klidem obhájíte, že jste opravdu hned šla komentovat a nevšímala jste si komentářů - jistě).
Och a nutno dodat k vaší perfektní češtině - skloňuje se ta blogerka bez blogerky - měl/a jste na mysli, že jste kombinaci tohoto oblečení viděl/a na mnoho bloggerkách a ne „blogerin“, že?
Tady se však hodnotí tento outfit a ne outfit jiné blogerky. Že vás přechází chuť hodnotit není moje chyba, nikdo vás hodnotit nenutí a bez vašeho hodnocení bych se s radostí obešla.

 
razorblade  15.10.12 07:25

Blogerína bez blogeríny, s blogerínou… atd atd… na spouste blogerín, ma draha:) diakritiku nepouzivam, protoze jsem casto z mobilu. a urazene vylevy si nechte, snad nepocitate s tim, ze se vase oblekani, nazory, vyjadrovani atd budou libit kazdemu? pokud ano, jste naivni

 
iveta_zla
512 příspěvků 14.10.12 21:51

@razorblade, češtinu už máme se slečnou vyřešenou :-)

 
razorblade  14.10.12 21:56

Nemam snad povinnost cist vsechny komentare predtim, nez budu hodnotit, ne?

 
iveta_zla
512 příspěvků 14.10.12 22:17

@razorblade, tak pardon :-)

 
Soňa3  15.10.12 08:46

To je cvoků, já snad zcvoknu. Mimochodem, tam czengličtina, je nutná? Vypadá to přinejmenším blbě, jako že ta slova neznáte v češtině.

 
Soňa3  15.10.12 08:48

Taky se přiznám, že kříž bych jako osoba bez vyznání jako ozdobu nikdy nezvolila. Přijde mi používání symbolů, které mají pro jiné skupiny obyvatel hluboký duchovní význam, k vlastní zdobnosti, poněkud ignoratské.

 
Garfie
4452 příspěvků 15.10.12 13:30

Líbí se mi to-vzhledem k věkové kategorii a vlastní výrobě teda dost :-)
Ale kříž by mi stačil jeden-když už tam tedy musí být.....taky se přiznám, že mi jako náboženský symbol v tomto pojetí moc nesedí.

 
Aboladen
137 příspěvků 15.10.12 15:28

No, dva kříže a ještě v takhle výrazném provedení vedle sebe se mi moc nelíbí… Tím nekomentuji „znásilňování“ křesťanských symbolů, ale kdyby ten kříž na těch kraťasech nebyl, líbilo by se mi to víc.
Boty, které jsou zepředu stejné a zezadu „jiné“, na mě taky moc dobře nepůsobí, vypadá to, jakobyste jen tu jednu botu „zapomněla“ dodělat. Klidně bych nechala ocvočkovanou jenom jednu a tu druhou nechala bez, aby ta asymetrie byla zřetelnější.
„Čekiš“ popisky nekomentuju, jen mi přijde úsměvné, jak jste si napsala „DIY“ i u laku na nehty, domnívám se správně, že jste jen smíchala dva odlišné odstíny?

Příspěvek upraven 15.10.12 v 15:31

 
chic-chickie
13 příspěvků 15.10.12 18:19

Lak na nehty jsem vyrobila tak, že jsem do průhledného laku vhodila zvýrazňovač. Přes noc se rozpila neonová barva zvýrazňovače.
Při nanášení pak stačí nanést jako podkladovou barvu bílou a navrch už jen neonový - vyrobený.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 15.10.12 16:01

Netuším co jsou „prostudované šortky“, ale nevadí. Slečna je nádherná a na krásné štíhlé postavě vidět padnoucí šortky a bílou volnější košili bez rukávů je paráda. Já bych klidně oželela ty motivy, i když chápu že vzhledem k tomu že jsou USS (nenuťtě me prosím používat DIY:-), tak asi vyjadřují slečnin světonázor, či prosté kreativní vybouření. Nicméně asi bych to zjednodušila (méně křížů a cvočků). Nelíbí se mi ale psaníčko. Mám ráda uvolněnost, pocit, že slečna jen tak na sebe ráno hodila pár hadříků (přesto že to není prava a celou outfit doma pečlivě vybírala a upravovala) a psaníčo mi do mého scénáře nesedí…ale to už je o mém vzahu k módě obecně. Jinak určitě zelené ramínko.

 
Karin
3401 příspěvků 16.10.12 16:01

@NelaAndrt : FYI (ad DYI) :D : Výraz „udělej si sám“ v českém prostředí nemá zavedenou zkratku. Zkratka USS je u nás známá převážně jako prefix jmen amerických plavidel (United States Ship), například bitevní loď USS Missouri nebo ponorka USS Pennsylvania a­pod.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 16.10.12 16:25

@Karin No vidíte, já zase zkratku USS znám jako United States Steel Košice…za to může obor, ve kterém pracuji.
Jinak vím co znamená DIY, a moje poznámka byla spíš myšlena jako vtípek.

 
chic-chickie
13 příspěvků 15.10.12 18:17

@razorblade Blogerka bez blogerky, na blogerkach, proč NE, můj/moje drahá/drahý?

nenazývala bych to „uraženými výlevy“. Nazvala bych to totožnou zpáteční reakcí na váš tón vyjádření se ;) Snad nečekáte, že i mně se váš způsob vyjádření a tón líbil? Protože jestli ano, pak jste naivní.

viděla jsem tu mnoho komentářů podobných vašim, dokonce je meli vychytane vic.. hmm.. takze červené ;)

Příspěvek upraven 15.10.12 v 18:21

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 15.10.12 20:49

Kříže ke křížím, cvoky ke cvokům, zlatá k zlaté, to si to, na to jak jste šikovná a krásná, moc ulehčujete… Výsledný, pečlivě sladěný efekt víc připomíná kostým z nějakého muzikálu než trendy outfit.
Těším se na příště

 
Fialové kafe  15.10.12 21:37

Zelené, taky si ráda různě „upravuju“ oblečení, a vaše kombinace se povedla.

 
Diankenstein
1891 příspěvků 16.10.12 10:43

Přijde mi nevhodné dávat na módní PEKLO fotky s kříži, jako:/

Máte to moc hezké, sluší vám to a ještě jste zručná, rozhodně zelené.

 
Viktorie H.
664 příspěvků 26.10.12 22:25

Připomíná mi to toto

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity