Luke 25.10.12 12:35

Tento vzhled nachází inspiraci u koženého trendu, podtrhuje ho tyrkysová modř a lehký cardigan.

  • Top - H&M

  • Cardigan - H&M

  • Kožené kalhoty jsou od dizajnérky Trish Summeville, která vytvořila drsnou kolekci pro - Lindex

  • Taška - Reserved

  • Boty - Humanic

 Váš příspěvek
 
Jiná Realita
13791 příspěvků 25.10.12 12:41

Je to hezký :) ode mě zelené.

(akorát…ty vlasy. já nevím, mám z nich divný hladký a mohutný pocit.)

edit: asi bych doplnila, že zženštilostí, pózou ani ničím takovým jsem se nezabývala, podle mě tu jde hlavně o oblečení. a to se mi líbí, na mladého kluka se hodí.

Příspěvek upraven 25.10.12 v 12:58

 
SweetieCH
123 příspěvků 25.10.12 12:46

Bohužel, mě se to nelíbí vůbec. Zaprvé ta absolutně ne-klučičí póza, za druhé ty šílené vlasy, za třetí ten svetr - připomíná mi hrozně vršek pyžama mého dědy. Taška je moc pěkná.

 
VeronicaMP
53 příspěvků 25.10.12 12:50

Nevím, mám z fotky divný pocit. Na jednu stranu se mi outfit líbí, ale na druhou stranu mám z vás pocit, že vypadáte příliš zženštile a nemužsky. Takže neramínkuju.

 
Luke
29 příspěvků 25.10.12 13:01

Názory na mou osobu jsou vždy kontroverzní, problém mi to nedělá, jelikož já jsem svůj a nemám se za co stydět, to jak vypadám a působím ke mě už patří.
Jelikož desing, navrhování oděvů a styling studuji, vím jak to chodí.

 
Jetthro
1129 příspěvků 25.10.12 20:43

A jo, za me dobry, ale priste by to chtelo bez toho barevnyho filtru ;) Odhaduju ze ti je takovejch 15-16, casu zmuznet mas jeste dost :)
(snad nevadi ze tykam, jsem jen o par let starsi :) )

Příspěvek upraven 25.10.12 v 20:44

 
llolla
2102 příspěvků 25.10.12 13:43

Boty se mi k tomu vůbec nehodí, jinak mi to v rámci stylu přijde fajn.

Příspěvek upraven 25.10.12 v 13:57

 
Pitseleh
262 příspěvků 25.10.12 13:56

Bojím se to zkritizovat, když tedy styling studuješ (snad nevadí tykání, myslím, že jsme stejně staří) a sám víš, jak to chodí. :)

 
idp
134 příspěvků 25.10.12 14:12

Líbí

 
GreatSusan  25.10.12 14:24

Mne se to v podstate libi. Ten uces neni uplne moje parketa, osobne mam radsi u muzu (i velmi mladych :-) ) min „zenskou“ upravu vlasu, ale na druhou stranu chapu, ze ten uces je hlavni deviza Vaseho „looku“. Takze s jinyma vlasama by to cele uz asi tak nevyznelo. Dalsi vec je, ze jste pridal tag „punk“. Ten punk je, predpokladam, vyjadren tema drsnyma kalhotama - jenze to nestaci, ten zbytek neni punk, ale normalni vzhled soucasnych mestskych mladiku. Tricka s V vystrihem, k tomu cardigan, sneakers a kozenou tasku nosi kde kdo. Uces taky neni punk. Celkove je to v ramci urciteho stylu hezke a domyslene, ale neni to nijak zvlast originalni. Podobnych (vicemene stejnych) outfitu je mozno videt velke mnozstvi pred kazdou stredni skolou. Z meho pohledu by to chtelo trochu vic „vyprofilovat“ :-)

edit: jeste jsem zapomela - zkuste se nechat fotit z jineho uhlu, tenhle trochu zkracuje nohy. Je skoda dat si praci s oblecenim a pak mit deformovanou fotku.

Příspěvek upraven 25.10.12 v 14:29

 
Luke
29 příspěvků 25.10.12 14:41

Punk je tam, protože ty kalhoty jsou z tvrdé kolekce, ale jestli ste si nevšimla, tak účes i boty jsou opakem, není to divné? ( je to záměr, kdyby jste to nepochopila)
Osobně punk se mi líbí, ale jen do určité míry a tohle jsem chtěl zachovat v takovém ležérnějším duchu, kdybych chtěl tvrdý punk vypadalo by to jinak a tvrdě, ale tohle byl účel, zjemnit to.
Někdy bych se rád podíval na vaší kombinaci, to by mi určitě vyrazilo dech, že?

 
pappi
109 příspěvků 25.10.12 14:49

Oou ou, mladý muži, proč hned tak útočně? :-(
Cardigan se mi nelíbí vůbec, zbytek je fajn. Bez ramínka.

 
isko
511 příspěvků 26.10.12 09:02

No to je ten testosteron…

 
kudka
77 příspěvků 26.10.12 10:40

… kdyz uz nejde citit z fotky

 
GreatSusan  25.10.12 14:52

@Luke
ale ja to i pochopila. Ale jedna vec je pochopit, co jste tim asi chtel a druha vec je videt to. A z meho pohledu to „videt“ neni, ten kontrast je prilis mirny a tech „jemnych“ veci je prilis. Ty kozene kalhoty trochu zapadaji pod nanosem tech softie kusu. Kozene kalhoty samy o sobe jeste z nikoho punk osobu neudelaji. Napr. Catherinne z „Co jsem mela dnes na sobe“ nosi take kozene kalhoty a za punk by ji asi tezko nekdo oznacil. Btw. nechapu Vas utocny ton - muj prispevek nebyl minen nijak utocne, naopak pratelsky a pisu v nem, ze se mi to v podstate libi.

 
Luke
29 příspěvků 25.10.12 15:00

Myslel jsem to dobře, nic špatnýho proti vám nemam.
Není na tom nic špatného, že se vám to nelíbí občas jsem taky jen mladý kluk, který si musí obhájit vše, nic víc.
Navíc, polovina z toho co tu komentují nemají ani fotky, což je zarážející, ale nic proti tomu.

 
pappi
109 příspěvků 25.10.12 15:09

Na tom ale není nic zarážejícího. Ne každý se chce veřejně prezentovat a povinné to není. ;-)

 
GreatSusan  25.10.12 15:19

V poradku. Ja jen predpokladam, ze kdyz sem nekdo da svou fotku, tak je o svem obleceni presvedcen a chce si vyslechnout mineni jinych lidi. Nejak neocekavam, ze se budete obhajovat - to nikam nevede, jsou to Vase veci, Vy je chcete nosit a obhajovat se nemusite pred nikym. Nazory jinych muzou byt zajimave, obcas clovek pro stromy nevidi les a cizi poznamka mu muze pomoci videt se objektivneji. Taky se obcas muze stat, ze kdyz je u neceho prilis velka potreba vysvetlovani a obhajovani, tak to neco skutecne neni uplne idealni, protoze to evidentne nikdo nechape (ani ti, co se skutecne snazi). Na druhou stranu jsou to jen nazory cizich lidi, rozhodnuti je na Vas.
Btw. svoje fotky sem nedavam, protoze mi moje soukromi je prednejsi, nez jakkoliv zajimave nazory ostatnich. Krome toho je moje obleceni samozrejme dokonale :-D

 
Luke
29 příspěvků 25.10.12 15:23

Souhlasím :):D

 
mescaline
238 příspěvků 25.10.12 16:06

Outfit pekný, ale preboha, ten instagram..strašne to skresľuje farby..

 
fel
136 příspěvků 25.10.12 16:07
Punk je tam, protože ty kalhoty jsou z tvrdé kolekce, ale jestli ste si nevšimla, tak účes i boty jsou opakem, není to divné?

He? Tak to je na mě strašně složitý. Nebo naopak moc jednoduchý, neumím si vybrat :)
Oblečení jako celek se mi nelíbí, působí na mě tak nějak emařsky zženštile, punk v tom nevidím. Možná byla ta kolekce pro Lindex přece jen drsná málo.
Vašemu zdůvodňování nerozumím a po několika vašich příspěvcích se i přestávám snažit pochopit.

Příspěvek upraven 25.10.12 v 16:09

 
Garfie
4452 příspěvků 25.10.12 17:38

Mě se to líbí. Fotka teda špatná, můj monitor zobrazuje tyrkysovou modř jako jasnou zeleň…kalhoty mi nějak splývají…ale boty jsou super!!!

 
Dorotea  25.10.12 17:48

Klidně mě za to tady všichni ukamenujte, ale mě se to líbí a celé je to boží :D :) Mě příjde, že tady každý hledá chyby v úplných maličkostech…

 
Bahara
35 příspěvků 26.10.12 02:09

Jenže ty jsi na zajíčky, my ostatní na chlapy :D
Ale jo, ode mě taky zelené, protože na svoji věkovou kategorii je to podle mě super :)

 
klubo  25.10.12 20:57

Mně to přijde takový přešlechtěný, i když asi hlavně kvůli tomu „dámskému“ retroúčesu. Oblečení je pěkné - z

 
Luke
29 příspěvků 25.10.12 21:00

Myslím, že takový střih fakt nemam, když mam strany na 0,05 mm :) :D

 
corleone  25.10.12 23:52

Jak jste to měřil? 0,05 mm se musí měřit dost blbě.

 
klubo  25.10.12 21:07

@Luke Máte to tak podobně vyfoukaný, ten objem… prostě mi to tohle připomíná, účes pro zralou ženu v kombinaci s Vaším chlapecky drobným tělem je to takové zvláštní no, i když fakt je, že to potkávám docela často.

 
Luke
29 příspěvků 25.10.12 21:10

Chápu to, nemusíte se bát v příštím vzhledu už bude nový účes, já to takhle nenosím, většinou si to různě stajluju, ale na téhle fotografii to mam opravdu hodně vyžehlené, takže nedivím se.. :D

 
mich116
5 příspěvků 25.10.12 21:09

Super outfit, hezký vlasy…prostě dokonalý! ;)

 
corleone  25.10.12 23:56

Ošklivá slečna s helmou z cukrové vaty barvy térové. Mimořádně rádobyzajímavé, avšak výsledkem je nevkusná póza. Zdůrazněno prvkem studia. Studujte usilovněji.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 26.10.12 08:55

Outfit super, ale rozčiluje mě ta „holčičí“ póza a vlasy. Každopádně se těším na další příspěvky ;)

 
Elm
126 příspěvků 26.10.12 09:29

Celkově by se mi to líbilo, ale hodně mě ruší ta disproporčnost postavy. Určitě to je i postojem a způsobem vyfocení, ale stejně mi připadá, že i triko přes kalhoty a krátké nohavice vám dělají dlouhý hrudník a strašně krátké nohy.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 26.10.12 10:48

Ten cardigan mi k tomu nesedí - dělá tu kombinaci ještě zženštilejší. Nicméně jinak proč ne.

 
Hosítko
76 příspěvků 26.10.12 10:48

Ha, myslela jsem, že tato stránka slouží výhradně ke smysluplným názorům a vlastním postřehům, co se oblečení jiných lidí týče, ale zatím mi to celé přijde jako jedna velká komedie plná rýpavých řečí:) Pokud jsem správně pochopila, zde se má hodnotit, co má dotyčná osoba na sobě, ne to, zda působí zženštile, má pofidérní pózu.. Osobně se mi kombinace líbí, pastelové barvy patřily ke žhavým trendům léta a účes dle mého názoru podtrhuje osobnost mladíka. Primitivní názory některých jedinců mi přijdou spíše směšné, nežli vhodné k zamyšlení :-)

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 10:59

No oni si připadají jako něco víc, ale vlastně si neuvědomují to, že ponižují sebe a jejich né moc vysokou inteligenci, když napíší že oblečení je ok, ale vadí jim má osoba, jde tu jen o to že jim vadí má zvláštnost a neustále něco hledají.
Myslel jsem, že tato stránka hodnotí oblečení, ale tak to vůbec není, každopádně mi to nijak nevadí protože s takto „vyspělýma“ osobama se nezabývám ani v reálném živtě, protože mi přijdou pod úroveň.
Oni mi jen pomáhají k tomu, aby mě nerozhodilo vůbec nic, což myslím že se daří, protože normílní lidi mě opravdu nedokáží rozhodit. :)

 
Pitseleh
262 příspěvků 26.10.12 11:01

Soudě dle tvého příspěvku si spíše ty připadáš jako něco víc.
Měl by ses naučit snášet kritiku, v životě se ti to bude hodit.

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 11:10

To mi problém nedělá, ale proč se tak necítit když ostatní mi k tomu dávaj důvod :) navíc ze života vím, že řeči a a nějaký nesrovnalosti na mě mají jen pochybní individua a kritika mi nevadí, jen mi přijde podprůměrná, když není na oblečení ale mou osobu, což asi nepochopíte.
Už nic víc nemam a nebudu se snižovat a nechat vyprovokovat z hlouposti ostatních.

 
Pitseleh
262 příspěvků 26.10.12 11:13

Pokud označuješ lidi, kteří „na tebe“, dle tvých slov, „mají řeči a nesrovnalosti“ automaticky za pochybná individua, zjevně něco v pořádku nebude.

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 11:18

Většinou jsou to lidi, který jsou „škaredý“ a obézní a maj nějaký komplexy a když nemáte fotky, tak se nedivte slečno, je zvláštní, že s lidma co jsou hezky oblečení a vypadají dobře nikdy problémy nemam a slyším jen to dobré, asi tak no.
Ale mužete se snažit dál, ikdyž vám to moc nejde. (ponížit mou osobu)

 
Pitseleh
262 příspěvků 26.10.12 11:21

Ano, ponížit tě (vykání skutečně není třeba ani z jedné strany) bylo mým hlavním dnešním cílem. Hezký den! :)

 
eliza93
84 příspěvků 26.10.12 11:26

Možná sis měl víc pročíst jiný diskuse, bejvá to tu i drsnější ;) A dělat ze sebe chudinku a říkat, že ostatní jsou individua, když se do tebe naváží, ale nemají tady fotku..? No nevim.. Já je tady třeba taky nemam, i když občas něco zhodnotím a víš proč? Protože když jdu ven, tak první co mě napadne, neni to, že bych se mohla vyfotit, abych umístila fotku na Módní peklo. Nenapadne mě to vůbec a myslim, že to je případ i dalších lidí, i když teď už se objevují hodně i outfity focený právě kvůli MP (rozdíl mezi náhodnou a záměrnou fotkou je snad očividný). Proti tobě nic nemam, oblečení se mi líbí, ale vlasy jsou taky součástí outfitu a ta ofina je podle mě vážně hrozná (říkal si, že příště už nebude, jsem zvědavá;) a ty nohy do fň..
Jo, EDIT: Je mi 19, nejsem tlustá ani škaredá :D

Příspěvek upraven 26.10.12 v 11:33

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 11:28

Váš komentář je aspoň na úrovni a nedělá mi žádný problém :)
Což se o dalších říci rozhodně nedá.

 
Kay_Adams
1612 příspěvků 26.10.12 11:28

Yes! Ad hominem nepodložené urážky sú späť. ;)

 
Caterpie
14 příspěvků 20.07.13 13:08

Jo aha, čtu dál a koukám, že nemá cenu být korektní. Tak jinak. V souladu s tím, jak vypadáš na fotce jsi namyšlený ufňukaný chlapeček. TOHLE byl iracionální podpásový útok na tvou osobu. To, co psali ostatní o přílišné zženštilosti atp. byla normální kritika tvého outfitu. Learn the difference. Takovýhle skromný sympaťák se s tím určitě ještě mnohokrát setká. :D
S pozdravem hnusné pochybné individuum (nemám totiž fotku)

Příspěvek upraven 14.10.15 v 11:38

 
Lenka M.  29.10.12 15:52

Určite to teraz chytím za svoju závisť, nevkus, malé IQ a X dalších vecí, ale milý mladý muž na tejto fotke nieje zvláštne nič..ani oblečenie, ani osoba v ňom. Ani zvláštne ani zaujímavé a už vobec nie TAK zvláštne aby koli tomu mal s vami niekto problém len pre tú vašu pomyselnú neviditelnú zvláštnosť. Váš postoj „všetci ste divní len ja som lietadlo“ uplne chápem, k vašemu veku patrí.

 
Caterpie
14 příspěvků 20.07.13 13:03

.

Příspěvek upraven 14.10.15 v 11:42

 
eliza93
84 příspěvků 26.10.12 11:10

Oblečení dobrý, ale ty nohy do fň a ulízlá ofina se mi vůbec nelíbí..

 
Hosítko
76 příspěvků 26.10.12 11:12

Mě právě celkem zarazilo, když jsem si pročítala tuto diskuzi a narazila kupříkladu na slovní spojení „ošklivá slečna s helmou z cukrové vaty..“ Nemám pocit, že by tento komentář hodnotil zveřejněný oděv. Jedinec si viditelně jen kompenzuje vlastní nedostatky:D Měli by to tady nazvat spíše : Boxovací pytel pro lidi, nespokojené se sebou nebo Do mě! :DD

Příspěvek upraven 26.10.12 v 11:15

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 26.10.12 11:29

@Luke: za ty vaše řeči začínám trochu litovat toho zeleného ramínka. Hodnocení účesu a postoje je podle mě na místě, outfit by se měl hodnotit celkově, ve vztahu k nositeli, ne jenom samotné oblečení, jako by bylo na věšáku. Uráží mě vaše řeči o tom, že vaši kritikové jsou tlustí a škaredí. Já vám sice zkritizovala patku a postoj, ale jsem krásná a štíhlá :D A fotek tu mám dost, takže nejsem žádný anonymní kibic. Troška nadhledu by vám neškodila.

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 11:31

Mluvil jsem o těch co tu fotky nemají slečno, né o těch lepších se kterýma problém není :)

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 26.10.12 11:33

@Luke: Aha, takže ti, co tu nemají fotku, jsou horší? A to jako proč? Já osobně si nepřipadám, že bych byla lepší člověk než ostatní na MP…

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 11:36

Tahle diskuze je o ničem, když ste se nad tím nezamyslela nebo to nepochopila, není to nic špatného proti těm co hodnotí kladně, ale proti těm co hodnotí nemístně a celkem primitivně.

 
Kay_Adams
1612 příspěvků 26.10.12 11:46

Njn, typický kameň úrazu.
„není to nic špatného proti těm co hodnotí kladně“

Takže vítané sú len kladné ohlasy. Veď poviem hneď a nestrečkujem.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 26.10.12 12:28

Jasně, primitivní poznámky mi taky vadí. Ale vy je hážete do jednoho pytle s negativní kritikou - přitom to není totéž.

 
Karoshi
344 příspěvků 26.10.12 14:06

Takovej pěknej kluk a takhle se zkazit ošklivým účesem… Ale dávám zelené, oblečení se mi líbí (jenom ty kožené kalhoty mi k tomu moc nesedí).

 
taniq
31 příspěvků 26.10.12 15:37

Me by se to libilo na holce, neco v tomto stylu - uvolnene a lezerne…na Vas bohuzel ne! Neni to ani stylove a ani sexy. Postoj nehodnotim, protoze musim rict, ze dokonce vetsina zen ma problemy s sebeprezentaci, neco je patrne i na MP, na ulicich, MHD, barech…kdyz se zadivam jak stoji, sedi…chodi! Ale to je mimo tema :)

Příspěvek upraven 26.10.12 v 15:44

 
viera666
957 příspěvků 26.10.12 16:16
presne!

Aj mne to pripada ako vykradnuta zenska kolekcia a na babe by sa mi to pacilo. Na muzovi, akokolvek mladom nie. Taska a topanky su pekne (aspon co cez instagram vidim). Ostatne nie.
PS: Cervene odo mna je za oblecenie. AJ ked uces a pozerstvo sa nehodnotia (a pozerstvom nemyslim vas postoj na fotke), tie by si zasluzili dalsie cervene.

Příspěvek upraven 26.10.12 v 16:17

 
Malina jahodová
175 příspěvků 26.10.12 18:08

Nelíbí se mi svetr a ty kalhoty mi přijdou krátké. Tričko má nejspíš hezkou barvu a boty a taška jsou neškodné, ale ten svetr prostě nevyváží. Dávám červené.

 
razorblade  26.10.12 19:33

Trish summerville vytvorila kolekci the girl with the dragon tattoo pro hm… to je pro upresneni.

ale k outfitu… nebyt toho nehezkeho ucesu, tak se mi to libi. kez by tak chodilo oblekanych vic chlapu. (ale me neberte moc vazne, ja jsem oproti tradicnim pekelnicim prilis benevolentni a rovnez mam slabost pro gayoidne vypadajici chlapy:D)

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 20:21

Už na to koukám :D
Ale jinak děkuji, máte pravdu ;)

 
Malina jahodová
175 příspěvků 26.10.12 21:08

V téhle kolekci jsem našla jen dámské věci, což by vysvětlovalo ten „gayovitý“ vzhled. Nebo to dělali i v pánském?

 
KristenKucerova
1 příspěvek 26.10.12 21:20

Mně se to líbí. Nemám co vytknout. Mně to přijde pěkně sladěné i póza není špatná. Nejvíce se mi, ale asi líbí taška a svetr. Jen tak dál :)

 
Luke
29 příspěvků 26.10.12 21:47

Moc děkuji, jsem rád, že se vám to líbí. ;)

 
Grete
797 příspěvků 28.10.12 16:06

Mně se to líbí, předpokládám, že androgynní look je záměrný a podle reakcí se povedl. Jen ten instagram je fakt na houby, kdybyste nenapsal, že kalhoty jsou kožené, marně bych pátrala kde je „kožený trend“ schovaný.
Za mě zelené.

 
Ems
1482 příspěvků 28.10.12 16:11

Za mě fajn, nějak tak bych chtěla vidět oblečeného brášku :D. Ta ne moc mužná poza se snese, ačkoliv mi to taky moc nesedí, ale což - to není oblečení.

 
Luke
29 příspěvků 28.10.12 23:19

Děkuji jsem rád, že to chápete správně a že se vám to líbí ;)
Není třeba se zalíbit všem :)

 
trinita
323 příspěvků 28.10.12 17:49

Ja mám veľmi silnú averziu na svetre tohto typu, u mužov (každého veku) duplom, takže pre mňa rozhodne bez cardiganu, ale tričko a nohavice sú kombinácia, ktorá mladým mužom pristane…

 
Ems
1482 příspěvků 29.10.12 06:42

@Luke Tykej mi…:)

 
jackdaw007
368 příspěvků 29.10.12 16:48

Nelíbí. Mám ráda, když muž vypadá (rozuměj obléká se) jako muž.

Jste-li gay, pak se omlouvám, ale jinak je pro mě nepochopitelné, co bych jako žena na vás měla vidět.

Za mě jedině takto (foto berte prosím s malou nadsázkou).

Vaše komentáře tady nezahrnuji co toho červeného, co ode mě máte, četla jsem je až post, ale teda namyšlený jste opravdu hodně.

 
Lucka073
149 příspěvků 30.10.12 12:38

Ostatne komentare som sie nečitala ale ano, presne ste ti napísali.. keby v tom bolo oblečené dievča možno by som dala zelené ale chlap? (chalan?) :D na mužovi má sa mi páčiť, že vyzerá ako baba? :D to snád nie..

 
clem
138 příspěvků 30.10.12 20:36

Aaaa ne, oděv mě tedy nijak neohromuje a nepomáhá tomu ani barevný filtr na fotce… a ty vlasy jsou na tom celém nejslabší.. do punku to má dost daleko

 
Lucka073
149 příspěvků 30.10.12 21:32

Ja neviem či mi uniká význam punku na modnom pekle, alebo sa fatk bavíme o punku, ale ja keď si predstavím punkačov tak majú ďaleko od týpka, punk predsa predstavuje niečo nekomerčné nezávislé a nemyslím že ramones aj napriek dlhým ofinkám a úzkym rifliam by sa zhodnotili, že „nachází inspiraci u koženého trendu, podtrhuje ho tyrkysová modř a lehký cardigan.“ to všetko prevažne H&M a „drsný“ prvok návrhára :D LOL

ale možno to tu znamena niečo iné O. ô

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 30.10.12 21:40

@Lucka073 Kožené gatě jsou očividně známka punku :D Hnedle jsem si vzpomněla na tohle: http://www.youtube.com/watch?…

 
Lucka073
149 příspěvků 30.10.12 21:45

Haha ten diel si pamatám, myslím, že ale Ross bol na konci rád, že ho syn odvnímal a nakreslil v kožených gatiach ako „kovboja“ :D tak si šiel hrdo kúpiť jedny aj so strapcami xD

 
pappi
109 příspěvků 30.10.12 23:35

Jak jsem četla váš příspěvek o známce punku, tak jsem myslela, že v odkazu bude Visací zámek a zavzpomínám na mládí. :-D Ale Ross taky dobrej. :-D

 
Bárbraa
94 příspěvků 30.10.12 21:42

Když si nenajedu na celou tu fotku, a tedy nevidím hlavu, tak je to příjemný dámský outfit:))

 
gabous
196 příspěvků 06.11.12 11:28

Takový pěkný kluk a takhle se shodit v diskuzi…

 
Mahtiel
443 příspěvků 09.11.12 00:30

Tak tohle mi nedá…model jsem chtěla přejít, barvy mi na mužích v žádném případě nevadí! Bože chraň! Jsem ráda, když se nějaký odváží, ale s tím lehkým cardiganem. Prostě to na mě působí žensky. Ne prosím, pózu vynechávám, stále se držím oblečení. Tak jsem si řekla, nenáleží mi soudit jdu dál. Ale pak, ten komentář…kdybyste takto popisoval něčí model, ale svůj? Už popisek dává najevo „Čekám jen zelené, neboť vím, že je to dokonalé…“. Nedalo mi to a koukla jsem do komentářů…Proboha, malá kritika a vy už plivete špínu?! Jako vážně?! Ohánět se studiem a názory blízkých lidí mi přijde irelevantní…„(…)ne­ní to nic špatného proti těm co hodnotí kladně, ale proti těm co hodnotí nemístně a celkem primitivně.“ Váš komentář… Chápu správně, že jen kladné hodnocení berete v zřetel a považujete za správné? Že všichni kdo dají červené jsou primitivové? Psal jste, že tato stránka není o módě, (tedy ne podstatou, ale čtenáři)… Ale víte, ona móda je o názorech…„(…)a nemám se za co stydět, to jak vypadám a působím ke mě už patří.“ Bezpochyby nemáte…Každý jsme nějaký! Ale když se odprostím od módní podstaty. Přestaňte se držet hesla „Podle sebe soudím tebe…“ Oni všichni primitivní nejsou a urážkami z nikoho primitiva neuděláte…

 
Lanevra
371 příspěvků 13.11.12 21:45

Myslím že mnoho obyčejných lidí při pohledu na takto oblečeného a učesaného muže napadne „To je homosexuál“. Ať jim mladý muž je nebo není na tom veskrze nezáleží. Šablona oblékání pro gaye byla nastolena seriály jako „Will a Grace“ a ač se gayové rozhodně neoblékají výhradně takto nebo obdobně (co si budeme povídat, najdou se i tací, co se tak oblékají), tak je to prostě vžité.
Takže ano, v tom se přidávám k mase a budí to na mě homosexuální dojem. Zcela nehledě na to; nelíbí se mi ta taška. Všechno obtažené, taška pomalu ale jistě používáním pytlovatí.

 
Borag
140 příspěvků 15.12.12 16:46

Když zakryji obličej, vidím v podstatě holku v tričku, svetru a kalhotách, která pozuje tak, jak má.
Když odkryji obličej, vidím v podstatě kluka v tričku, svetru a kalhotách, který pozuje tak, že je mi z toho docela divně.

Nicméně co se týká outfitu, dost to kazí ten filtr (At žije Instagram!), protože tomu bere všechnu přirozenost. Bohužel ani nechápu to, že by na tom mělo být cokoliv dokonlého, takhle oblečenej chodím na doma. A připadám si u toho normálně.

 
Jiřina V
13 příspěvků 04.01.13 20:40

Dávám mínus za to, že jste zženštilý. Je mi líto.

 
Jeffree
7 příspěvků 19.01.13 17:01

Tento outfit chlapce se mi moc líbí a sedí k němu!
A pro Vás co máte nějaký komplexy…jak tady můžete mít profil, když tomu vůbec nerozumíte. Jste vypatlaní amatéři, kteří jednou viděli film Devil wears Prada a hned si myslej jak tomu rozumí!,Studuji s tímto klukem stejnou školu a obor a vím, že on je ten kterej tam tomu nejvíc rozumí z těch všech co tam choděj. Takže až budete na úrovni jako je on, tak teprve pište takhle hnusnou kritiku!

 
Kristinule
179 příspěvků 05.04.13 16:27

Není to špatné..dávám zelené.. :) Ale kde je krucinál ten punk? :D

 
Cornero
386 příspěvků 23.09.13 13:11

Co je na tomhle punk? Leda ze by pojem punk zdeformoval do toho kdy si bezpohlavni kluk na sebe vezme svetrik svy sestry a zatvari se jak kdyby mel umrit

 
Perrine
71 příspěvků 11.02.14 17:19

Kde je ten punk?

 
Karin
3401 příspěvků 12.02.14 00:30

(chybné zařazení)

Příspěvek upraven 12.02.14 v 00:32

 
Karin
3401 příspěvků 12.02.14 00:32

Pankáč v tyrkysovém topíku, se špičkama bot k sobě a pohledem raněné laně?

Pankáč (anebo obecně chlap) nosí triko a svetr, ne top a cardigan, nekupuje si hadry v holčičím oddělení a nenosí trendy účes.

Nic proti, normální frikulín, akorát ten pojem P U N K tam silně nepasuje :D

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity