Lovec inspirace 02.11.12 00:00

Jan

  • bekovka, Tonak

  • košile, H&M

  • boty, Humanic

 Váš příspěvek
 
majuss
94 příspěvků 02.11.12 00:01

Prvé, čo mi pri tomto napadlo, bol Oliver Twist :D

 
Rambí
10 příspěvků 18.12.13 18:47

Napadlo mě úplně to samé :D

 
Mydri
169 příspěvků 21.02.14 01:43

Mě napadl viktoriánský dělník, co jde do práce do továrny :D
Ale i tak/právě proto se mi to fakt líbí!

 
Yla
81 příspěvků 02.11.12 00:09

Mě Páni kluci… Ale vážně, na nějakou párty v Retro stylu, tematické focení, historický dokument je to dokonalé, ale na každodenní nošení se mi to nelíbí. Ovšem musim uznat, že „vyladěné“ je to skvěle

 
yarca3
88 příspěvků 02.11.12 06:09

Mě okamžitě napadli „bídníci“!!! Jean valjean..zajímalo by mě, kam kráčel, páč si neumím dost dobře představit, že by v tomhle šel na přednášku nebo do práce -to by byl dost vodvaz :-)..ale sladěný to má perfektně, to se musí nechat..a ta malá bedrunka v pozadí je rozkošná :-)!!!

 
fel
136 příspěvků 02.11.12 12:44

No to ne, Jean byl přece korba :D
Mě se zas vybavil Huckleberry FInn.
Ale jo, mě se to vlastně líbí. A má hezký a čistý boty :)

 
Lola  02.11.12 08:38

Mně se vybavil New York, 1927.
Obdivuji dokonalé vyladění, ale to je asi tak všechno.

 
Sibyla
2639 příspěvků 02.11.12 10:54

Boardwalk Empire. A Robert Redford v Podrazu.

 
Coctopusmaka
66 příspěvků 02.11.12 10:46
Zelené ramínko

Mně zas: „Máchale, spadlo ti to!“

Pánovi to sluší, líbí se mi, že outfit nedoplnil kavatou nebo něčím podobným, pak už by toho bylo moc. Neuškodilo by zkrátit nohavice, ale kritiku stranou. Pán je sympaťák a obléci si toto do našich ulic chce notnou dávku sebevědomí. Za mě rozhodně zelené.

 
jackdaw007
368 příspěvků 02.11.12 00:33

První mě napadlo, že je to fotomontáž. Původně to byla fotka z módního časopisu, kde tento mladý muž nafotil modní dvojstranu na téma styl a móda ve stylu anglického venkova. A pak ho vyřízli a fotku plácli na pražské Příkopy.

Tohle už je tak svojské, že se to nedá jen tak oramínkovat nebo kritizovat. Tady by bylo potřeba vědět, kdo to je a kam šel.

A protože mi přijde tohle lapání lidí na ulici a jejich vystavování tady trošku nefér, tak ve výsledku zelením. Je to sympaťák. Více netřeba řešit.

 
KláraN
42 příspěvků 02.11.12 00:57

Pokud to je oděv na denní nošení, tak za mě peklo. Pokud to je kostým na nějakou párty - proč ne!

 
czechfashionisto
30 příspěvků 03.11.12 10:44

Spíše souhlasím než ne… Vypadá v tom jako chudina v roce 1910.

 
Spot.Light
118 příspěvků 02.11.12 01:14

Myšlenka dobrá, provedení mohlo být vychytanější. Osobně bych šel spíš tímto směrem (chápu, že to pro některé už nebude mít to kouzlo)

 
StasiyaNo
82 příspěvků 02.11.12 02:25

Jestli jste na té profilovce Vy osobně, tak by to zase získalo zcela jiné zajímavé kouzlo… :-) (Myslím jako v pozitivním smyslu slova.)
Na Vámi navrhovaném modelu mi trochu (teda dost) vadí ty krátké gatě a na Janovi pro změnu krátké rukávy. Jsem na ně ve svém prvním příspěvku zapoměla…

 
Spot.Light
118 příspěvků 02.11.12 18:27

Právě tento model je ukázkou toho, že krátké gatě nemusí vypadat zle, nejsou-li příliš široké. Líbí se mi na tom celkové proporce toho outfitu a jakoby neforemný střih obleku i barevná jednotvárnost, díky které dobře vyniknou doplňky, v tomto případě řetízky, které se k outfitům odkazujícím na meziválečné období nebo na viktoriánskou éru náramně hodí. I Janovi by slušely kapesní hodinky na řetízku. Po určitém váhání jsem mu to zelené ramínko nakonec dal, protože i přes některé nedostatky (např. délka kalhot), vzbuzuje spoustu skvělých asociací - Bídníci, steampunk… A podle mě např. Lunch atop a skyscraper a tak trochu i postavy z Sherlocka Holmese, a to jak z Ritchieho filmu, tak i z ilustrací Adolfa Borna.

 
Spot.Light
118 příspěvků 02.11.12 18:37

Jo a na profilovce nejsem já, nýbrž Rick Owens. Seznamte se: http://www.viceland.com/…/rick-owens/

 
StasiyaNo
82 příspěvků 02.11.12 22:14

@Spot.Light Děkuji za seznámení. Ehm, spíš jsem předpokládala, že to bude nějaký zpěvák:-) I takhle se tady dají zozšířit obzory. Díky Vám taky vím, o čem se mi dnes bude zdát… :-D

 
Lacrimosa
159 příspěvků 02.11.12 02:01

Nevím, co si o tom myslet. Zaujala mě ale ta malá holčička v pozadí.

 
StasiyaNo
82 příspěvků 02.11.12 02:08

@Lacrimosa Ta holčička je skvělá. Zrovna jsem chtěla napsat, že po dlouhé době, ne-li snad poprvé, vlezli Lovcům do záběru sympaticky odění lidé…

 
StasiyaNo
82 příspěvků 02.11.12 02:04

Tak na každodenní nošení to být nemusí, ale že by vyloženě jen a pouze na tématickou párty, to bych taky úplně netvrdila. Jak už bylo řečeno, nemůžu soudit kam v tom jde ten mladík, ale mě se někdy stává, že mám chuť se obléct tak nějak jinak, mnozí by spíš řekli divně, takže jsem se v posledních dnech pohybovala po městě aka Mary Poppins . Nebyl to ale vůbec záměr, uvědomila jsem si to až v odraze výlohy.
Kdybych si odmyslela tu vestu a bekovku, tak je z toho zcela fádní oděv - košile, kalhoty, sako; vypadal by úplně stejně jako pán v pozadí (až na ty džíny ovšem :-) ), ale je už chladno, že jo, tak se k tomu dodá vesta, pokrývka hlavy a výsledek je úplně o něčem jiném…
Za mě zelené. A potkat ho, tak bych snad poprosila o společné foto:-D

 
Pitseleh
262 příspěvků 02.11.12 07:19

To je kouzelné! Konečně něco opravdu zajímavého. :)

 
maja16
48 příspěvků 02.11.12 07:46

Pán vypadá jakoby dorazil z 30.let z Ameriky. V takovém případě přimhouřím oko nad krátkými rukávy u saka a zmuchlaný vzhled, vždyť v té době byla krize :-) Za mě má zelenou, taková stylizace chce odvahu a krapet přemýšlení. Super!

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 02.11.12 07:48

Je to super! Nevím, proč tady někteří tohoto mladého muže automaticky umisťují na karneval nebo co - to jako kvůli té čepici? Nebo kvůli vestě?
Vypadá to, že riflobundová kultura je v nás zakořeněná opravdu hluboce…

 
Sleepy
193 příspěvků 1 inzerát 02.11.12 11:26

Nemůžu mluvit za ostatní, ale já riflobundovou módu nesnáším a tohle jsem stejně ohodnotila červeně, protože se mi to prostě nelíbí. Saka, vesty, košile i čepice vidím na chlapech ráda, ale tahle konkrétní kombinace na tomhle konkrétním muži? Nic moc.

 
clem
138 příspěvků 02.11.12 07:51

Jen houšť! :) pěkné boty

 
Lilac Girl
42 příspěvků 02.11.12 07:53

Ne ne a ne! Vypadá to strašně ošuntěle, jako by to bylo po dědovi… červené.

 
kolúch
445 příspěvků 02.11.12 15:48

Aj to bol dedo ešte o dve čísla väčší :D Tiež sa mi to nepáči, myšlienka dobrá, ale výsledok je krutá improvizácia…

 
yanulla
767 příspěvků 02.11.12 07:58

Mně to přijde celkem sympatické, ať už jde mladý muž kamkoli :-)Vadí mi dvě věci: 1) krátké rukávy saka, jak už bylo zmíněno a 2)velké kalhoty hlavně v oblasti stehen, kdyby byly užší, bylo by to mnohem lepší!!!

 
MaraJ
43 příspěvků 02.11.12 08:05

Moc hezké! Očividně nad oblečením přemýšlel, nejde jen o čepici a vestu, stylově sedí i střih kalhot, a pokud z toho, co vykukuje, dobře usuzuju, tak i košile.

(A holčička v pozadí je krásně slazená - včetně balónku :-) )

 
Ava
634 příspěvků 02.11.12 09:27

A kdo ji osladil? :)

 
MaraJ
43 příspěvků 02.11.12 10:47

Jsem si docela jistá, že v tom má prsty Jan Tleskač.

 
yanulienka
382 příspěvků 02.11.12 08:21

Rukávy jsou sice krátké, ale jinak je to podle mě super a vůbec nechápu, proč se tady některým nezdá, že se to hodí na každodenní nošení…

 
Lucka073
149 příspěvků 02.11.12 08:26

U mňa zelené za nápad, aj keď… mohol viac prispôsobiť veľkosť, troška mi to príde, ako v najvacsich kriminalnych pripadoch sr, keď ukazujú reálne fotky páchateľov z tych 60 - 80 rokov…

ale zámer dobrý, odvážny.

 
mujercita  02.11.12 08:50

Mně se to líbí moc. Konečně zas jednou chlap, co vypadá svérázně a pěkně stylizovaně a přitom pořád jako chlap. Takoví jsou tady zatím asi tak čtyři.

 
kicuska
16 příspěvků 02.11.12 09:04

Zelene. Paci sa mi to velmi-prevelmi :)

 
LuNanna
94 příspěvků 02.11.12 09:26

Já bych takového spolužáka nebo kolegu v práci brala všemi deseti! Víc takových mužů! Toho bych snad požádala, aby se mnou šel na kávu. A má nádherné boty. za mě zelené! Myslím, že do puntíku splňuje hlavní záměr této rubriky - INSPIRACE!

 
llolla
2102 příspěvků 02.11.12 09:29

Český Honza=)

 
razorblade  02.11.12 10:00

At zije steampunk:)

 
Agrafína
251 příspěvků 02.11.12 10:10

Moc se mi to líbí, nechápu připomínky o karnevalu. Tam bych spíš poslala ty, co v padesáti nosí rozkrok u kolen a mikiny s nápisy a podobně oděné pány, kterých je bohužel v ulicích mnohem víc. Tohle má osobitost a k Janovi se to hodí :)

 
o_o  02.11.12 10:35

Dlouhé kalhoty. Dobrá délka rukávů u saka, ale asi krátká košile. Není vidět konec rukávu košile. Na české poměry to ujde.

 
Sibyla
2639 příspěvků 02.11.12 10:56

Je osobitý a má šmrnc. A zatraceně mu to sluší.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 02.11.12 11:28

@Sleepy: Však v pořádku, nemusí se to líbit každému, mě jenom namíchly ty poznámky o tematických večírcích ;)

 
GreatSusan  02.11.12 11:43

Celkove se mi to libi, poznamky o kostymech nechapu, pan vypada dobre, ma svuj styl a nevidim na tom nic extremne vystredniho. Vice by se mi libilo, kdyby sako lepe padlo a melo o fous delsi rukavy. Cepice se mi nelibi vubec, ale to je muj osobni vkus, na fotce to vypada ok.

 
Lovisa
85 příspěvků 06.11.12 21:15

Přesně tak

 
pabylka
880 příspěvků 02.11.12 12:07

Nie je to tak úplne moj šálok kávy, ale určite lepšie než ošúpané rifle, bunda, tenisky a ruksak cez rameno. Za mňa zelené.

 
tonks
87 příspěvků 02.11.12 12:13

No, proč ne? Rozhodně je to netuctové, zajímavé a barevně vyladěné. Doporučovala bych „vychytat mouchy“ - možná je to jen fotkou, ale mám pocit, že by stálo za to zvážit velikost jednotlivých kousků oděvů co do šířky a možná i délky, zdá se mi, že by pán snesl trošku užší linii na kalhotách i saku, nohavice by mohly být zřejmě o nějaký centimetr kratší, rukávy saka zase o kousíček delší. Ale to jsou detaily. Jinak je to z mého pohledu sympatický nápad, příjemné navázání na jakousi starosvětskou klasiku. Zelené.

 
Panaj
29 příspěvků 02.11.12 13:12

Mně se to teda líbí moc.

 
Henri1
30 příspěvků 02.11.12 13:17

Utekl od komparzu? Ale otočila bych se ;-).

 
bára.brněnská
563 příspěvků 02.11.12 13:35

Pro mě asi nej chlapský outfit, co tu zatím byl. Dobré boty, čisté stylově i doslova, velikostně perfektní (není to velké!) a navíc mám slabost pro vestu a sako - dneska se to nosí spíš zvlášť (ano, i vesta). Ještě by mohl mít hodinky na řetízku, kapsičku na ně určitě někde má ;).

Příspěvek upraven 02.11.12 v 13:36

 
zuzaroza
727 příspěvků 02.11.12 13:48

@llolla No ano, čestně, na první pohled to pro mě byl mlynářský stárek, čeledín, za mě ten český Honza sedí víc než Amerika a 20. léta. A nemyslím to urážlivě. Líbí.

Příspěvek upraven 02.11.12 v 13:48

 
llolla
2102 příspěvků 02.11.12 13:56

Jo, já jsem to taky nemyslela urážlivě, tak jsem ráda, že to někomu taky tak připadá. Dala jsem pánovi zelené, líbí se mi to.

 
bára.brněnská
563 příspěvků 02.11.12 14:04

Myslím, že od českého Honzy směrem k retro New Yorku to posouvá sněhobílá košile a opravdu pěkné boty (vypadají lépe než na Humanic). :)

 
pěkná mrcha
2 příspěvky 02.11.12 15:06

Super nápad, pán má svůj styl, trochu mu to kazí nepadnoucí kalhoty. A u mě má plusové body za krásné boty.

 
vrtule_vrtule
13 příspěvků 02.11.12 15:43

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že se na Modním Pekle často při hodnocení hledí hlavně na to, aby to nebylo kombo džíny-mikina-kecky. A čím dál od tohohle oděvního stereotypu se hodnocený outfit pohybuje, tím víc zelených ramínek automaticky dostává. Ano, na ulici bych se za pánem otočila, protože vypadá jako by právě vyskočil ze stroje času co ho přivezl z dob Olivera Twista :) nicméně i v době Olivera Twista by tohle oblečení nosila nižší střední třída. outfit jako takový, na běžné nošení v dnešní době, se mi moc nelíbí. vadí mi především nesedící, příliš dlouhé a volné kalhoty, moc dlouhé sako a čepice, která mi nevím proč nejvíc evokuje mlynáře. a ačkoliv se má hodnotit outfit a ne nositel - irituje mě náznak knírku a přerostlé vlasy. Prostě to na mě celkově působí tak nějak ošuntěle .....teda krom bot, ty se mi líbí moc. ale bohužel jen ty boty nestačí, takže za mě červené.

 
o_o  02.11.12 16:55

Lépe bych to nenapsal. Souhlasím

 
Siaje
109 příspěvků 02.11.12 15:47

Jako z předminulého století…

 
Audrey.Piper
412 příspěvků 02.11.12 15:54

Při prvním pohledu se mi hned vybavil Oliver Twist nebo Bylo nás pět. Špatné to není, ale nějak se mi to nehodí na běžné nošení. Rozhodně je to ale změna a řekla bych, že vzhledem k tomu, že tento styl není nijak masově rozšířen, tak i k lepšímu. Proto dávám zelené ramínko.

 
Mylady2
12409 příspěvků 02.11.12 15:59

Nechtěla bych aby tak chodil můj muž… Jinak je mi to oblečení pána úplně jedno:-)

 
Pitseleh
262 příspěvků 02.11.12 16:13

A ehm, napadá mě, že je škoda, že to tady nemůže sloužit třeba jako seznamka O:-) :D

 
Grossularia
3204 příspěvků 02.11.12 16:30

Líbí se mi to velmi, i když drobné přizpůsobení velikostí oblečení by bylo ku prospěchu.
Připomněl mi, mimojiné i tím, že je mu to trochu velké, hobity z Pána prstenů.

 
eson
25 příspěvků 02.11.12 16:53

Úžas :) je to sice hodně Francie v devatenáctém století, ale zbožňuju to :)

 
bára.brněnská
563 příspěvků 02.11.12 17:05

Mně se skoro z některých reakcí zdá, že lidé mají pocit, že jde o nějaký vintage exces a proto je to outfit zcela nevhodný a historický. Není to náhodou tím, že tady už většina lidí zapomněla, že dlouhé kalhoty, dobré boty, košile, vesta na knoflíky a kabát/sako jsou slušné a nadčasové oblečení pro gentlemana do města? :) Beru výtky k bekovce, ale CO PŘESNĚ je na tom zbytku tak starobylého, že to tu tolik lidí považuje za „nevhodné na denní nošení“? Že to má tlumené barvy nebo co? Tohle se na světě „denně nosilo“ déle než dnešní trika s nápisem a conversky.

Příspěvek upraven 02.11.12 v 17:07

 
if5
112 příspěvků 02.11.12 21:33

Mně to připomíná karneval proto, že oblečení má evidentně špatnou velikost nebo střih a celé to vypadá ošuntěle, jako půjčené z divadelního fundusu. Tak proto červené.

 
Lilac Girl
42 příspěvků 02.11.12 21:57

Prostě jde vidět, že je to hodně obnošené, ne druhá ruka, ale aspoň pátá. Co mi vadí nejvíc je, že ani jeden kus velikostně nesedí. Á propos, i když jsou kusy, které nikdy nevyjdou z módy, neznamená to, že budou pořád pěkné. Tohle už hodně pamatuje a potřebuje výměnu. Navíc, veškerá móda prochází určitým vývojem co se střihu, materiálu a detailů týče, tohle je „zastaralé“. Takže: kdyby mu to sedělo, kdyby to nebylo ošuntělé, kdyby to nebylo jako ze starýho filmu… a to už je moc kdyby… prostě červené.

 
NelaAndrt
517 příspěvků 02.11.12 17:32

Moc se mi líbí boty, kalhoty a vesta. Bekovka a sako s krátkými rukávy tomu dávají už trochu výraz mlynáře Máchala, ale i tak je to pořád zelené ramínko.

 
czechfashionisto
30 příspěvků 02.11.12 18:55

Tuctové to určitě není, ale osobně bych se neoblékl tak, abych vypadal jako chudina v roce 1910. Možná mi ještě připomíná čeledína na statku někde v Anglii. Tam se pořád oblékají tradičně.

 
Lanevra
371 příspěvků 02.11.12 20:38

To s tou chudinou je přesně i můj dojem. Jako kdyby to oblečení před ním unosil otec zamlada a tři starší bratři. Líbilo by se mi to víc, kdyby mi to neasociovalo Holmesovi příležitostné detektivy. Skoro až uvažuji nad červeným ramínkem.

 
Mahtiel
443 příspěvků 03.11.12 11:20

Z kterého století nám sem přiběhl?? :) Ale je to vtipný! :) Za mě zelené!

 
Fialové kafe  03.11.12 13:38

Je to hezké, ale tak nějak moc dotažené- jako fotka z natáčení historického filmu.. Chybí vlastní prvek. Nebudu hodnotit

 
levandula  03.11.12 20:38

Mne sa páči to dievčatko za pánom :)

 
margret  04.11.12 01:00

Sympatak :) ja to beru, je to vtipny, vic takovych muzu, vic rozmanitosti. vim, ze to zavani retrospektivou do vzálenějších dob a ano, dalo by se to snad i označit za historizující kostým, ale ještě se to dá. nejsem neomezene tolerantní, třeba „mozartovský“ kabátek bych považovala za úlet blázna a pozvání na kávu bych opatrně odmítla :)
taky se mi moc libily vaše asociace na začátku diskuse, je zajímavé číst, co si kdo vybavil. mne nic konkretniho, jen ponekud chudy mlady anglican z poloviny 19. stol.

Příspěvek upraven 11.11.12 v 00:32

 
Miluna Mia
194 příspěvků 04.11.12 11:48

Zřejmě příznivec skupiny Šlapeto mířící na koncert, pak je oděv v pořádku.

 
KlárkaAnička
5 příspěvků 04.11.12 12:39

Model se mi nelíbí, hlavně je typicky český - bez nápadu, originality a barev :( A rozhodně mi nepřijde vhodný pro každodenní nošení..

 
Pitseleh
262 příspěvků 04.11.12 14:37

Bez nápadu a originality? Nejsem si jista, jestli koukáme na stejnou fotku.
Taky by mě zajímalo, proč se podle vás tento model nehodí ke každodennímu nošení - rozhodně se o něm nedá říct, že by byl nepraktický, podle mě se vám spíše zdá divný - což už vlastně samo svědčí o originalitě, takže si pěkně protiřečíte. :) I když, tohle je jen můj názor, klidně mi ho vyvraťte.

 
michaj
13 příspěvků 19.05.13 23:04

No, já myslím, že „kontroverzi“ tu pán vyvolává především proto, že návštěvnice módního pekla jsou různých věkových kategorií. Já třeba opravdu nechápala, jak se někomu můžou líbit mladíci ve skinny džínách a s účesem jako z reklamní fotky na kadeřnictví (a není to tak dávno, kdy se nad několika takovými hochy v reakcích notně pomlaskávalo). Tento pán mě nenadchl (nelíbí se mi takové čepice), ale nějak těžce out jako z 19. století mi rozhodně nepřijde.

 
Radina Midina
14 příspěvků 04.11.12 14:07

Mně napadlo, že je jako z toho seriálu - „Bylo nás pět“. A klidně ať v tomhle oblečení chodí. Aspoň není tuctový.

Příspěvek upraven 05.11.12 v 07:56

 
isolda
18 příspěvků 04.11.12 23:21

Nic proti, ale tohle je prostě moc… Člověk může být originální, ale běžně nosit oblečení z devatenáctého století je dost mimo…

 
Agrafína
251 příspěvků 04.11.12 23:43

Proč?

 
mujercita  04.11.12 23:48

Taky by mě zajímalo proč. Když se tu objeví žena a la 50. nebo 40. léta, tak se nad ní vzdychá obdivem, proč by se nemohl podobně stylizovat i muž, zejména když výsledek vypadá skutečně mužně a ne jako obrázek z mangy?

 
Jirkátor
1515 příspěvků 05.11.12 12:18

Nebýt těch bot a lidí v pozadí, tak řeknu, že to je historická fotka nějakého formana, kterému zrovna vykládají pytle s bramborama z povozu.

 
kisvakond
110 příspěvků 06.11.12 09:20

Pán si odskočil z divadla, přímo ze scény, ne? Tohlefakt nemůže myslet vážně..

 
Lanevra
371 příspěvků 06.11.12 10:49

Po přečtení komentářů mám chuť mluvit i za pána a říct; A na truc tak budeme chodit i do ulic a všem ukážeme, že se to vážně dá nosit a opravdu to není nepraktické. :-D Ale připouštím že v tom jsem, vzhledem k vlastnímu stylu oblékání, docela zaujatá.

 
Trixie
10 příspěvků 10.11.12 17:15

A proč ne pro každodenní nošení??? Vždyt´má styl, a je svůj, a vypadá to dobře, a o tom to je.

 
MP MS61
124 příspěvků 12.11.12 14:52

Těší mě to, je to dokonalý kontrast k nudě našeho průměru.

Ale že by kousky po dědečkovi pověšené na štíhlého mladého kluka byly nějak bůhvíjak „sartoriální“… Všecko je to strašně velké, pomačkané a humpolácké. Počínaje čepicí a konče těmi neforemnými kalhotami. Kdyby k těm hezkým a čistým botám byla aspoň adekvátní délka… Ach jo!

Pokud by oděvní součástky byly upraveny na míru nového nositele, tak by to bylo něco jiného. Hrát si s prvky retro, vintage - to může být paráda. A leccos je dovoleno. Vždyť je to jenom hra, že? :-) Ovšem vypadat záměrně jako kluk z chudé rodiny, který podědil nepadnoucí velký oblek - to se dá snést jenom jako fór, osvěžení, kostým. Každodenní nošení? Raději ne.

Když si člověk prochází staré fotografie z venkovského prostředí, tak vidí řadu lidí v napadnoucích, zděděných (krejčovsky neupravovaných) šatech. To ale neznamená, že to tak mělo být! To byl prostý výsledek chudoby, přímo bídy. Přesto aspoň slavnostní kroj na největší „slávy“ a do kostela byl pokud možno upraven na svého nositele (ne-li přímo na míru, ovšem tento termín tu není na místě) a správně padnoucí.

M.

P. S. Bez ramínek a se smíšenými pocity. Přesto nadprůměr a důvod k potěše oka.

 
Borag
140 příspěvků 16.12.12 11:32

Asi bych se za ním otočil a říkl si WTF!!! Tak jenom za to palec nahoru. Ale je to šílené…

 
Pinx
220 příspěvků 10.03.13 17:06

Ryan Gosling! :D

 
Angely
18 příspěvků 07.10.13 20:04

Zdravím Jan. Ten Viki štýl je fakt odvaha a zato mas u mna IN.

 
Oveeec
1368 příspěvků 02.03.14 13:39

Mě dostává, kolik lidí nad tím ohrnuje s prominutím frňák proto, že to připomíná oblečení chudiny nebo nižší střední třídy. Já vím, že se tady každej považuje alespoň za vyšší střední, ale ráda bych podotkla, že H&M a spol nebo sekáče taky nejsou zrovna nóbl, když už se koukáme na to a ne na nápad.

 
stricc  02.03.14 14:05

@Oveeec podle mě jde spíš o neschopnost myšlenkově zpracovat něco, co je v každém směru tak jiné než průměr, a ještě ke všemu to má na sobě chlap. Tak se prostě musí najít aspoň něco. Připomíná mí to komentáře u oblečení různých subkultur, kde vždycky přijde pár znalců, co tohle sice nenosí a nic jim to neříká, ale jsou tolerantní, nic proti tomu nemají a hlavně přesně vědí, co je mimo a co se musí změnit a udělat to jinak.
Mně se ten kluk strašně líbí a kdybych takové skutečně potkávala, byla bych jen ráda, protože by bylo na co koukat

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity