Lovec inspirace 26.08.12 21:31

  • Ona:

  • tílko, H&M

  • šaty, Topshop

  • náhrdelník, H&M

  • On:

  • tričko, H&M

  • kalhoty, Zara

  • brýle, Beyond Retro

  • boty, Topshop

 Váš příspěvek
 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 00:01

Hipsters…:D

 
Maravelo  27.08.12 00:15

Chybí jen knír :D

 
Opravdovy P.  27.08.12 00:06

Takový krásný pár…

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 00:33

Bohužel, musela jsem dát červené. Pánovy kalhoty působí jakýmsi ušmudlaným dojmem, ale mohou to být jen stíny, které vznikly na fotce. Pomačkání nehodnotím, předpokládám, že jde o len. Moc se mi ale líbí kšandy. Slečnu bych vzhledem k velmi hubeným nohám oblékla do o trošku delší sukně nebo do kraťásků. A to červené ramínko je za tu cigaretu.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 01:05

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 00:45

To jako vážně, nebo je to fór? Jsem zmatená!

 
Maravelo  27.08.12 00:55

Červené ramínko za cigaretu? O_o aha aha…

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 01:01

To je trošku nadsázka. Bez té cigarety bych váhala a spíš neudělila žádné… není to úplně špatné, ale dobré také ne. Ale cigareta jako módní doplněk… i z toho obrázku ji cítím.

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 01:10

Ale cigareta není módní doplněk. Myslím, že tady máme soudit módu, ne návyky těch lidí. A navíc se takto ani nefotili sami, že by se rozhodli „tak teď si uděláme fotku a zapálíme si k ní cigaretu“, ale Lovec inspirace je odchytl na ulici ve chvíli, kdy slečna kouřila. Je to podobné, jako kdyby někoho odchytli, když má v ruce jablko a někdo, kdo má na jablka alergii by jim za to dal mínus. Nechápu, nechápu.

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 01:16

Ženě cigareta do úst nepatří a na ulici už vůbec ne.

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 01:18

Říká kdo?
A muži cigareta do pusy přijít může?

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 01:23

Pro ženu je kouření ještě nezdravější než pro muže. Navíc slečna bude někde těsně pod hranicí podváhy. Obecně nechci dělat nějaké rozdíly mezi pohlavími, ale tam, kde je nějakým zlozvykem ohroženo zdraví, je to vždy pro ženu jako potenciální budoucí matku horší.

 
Maravelo  27.08.12 01:28

Tohle není zdravotní poradna! Tyhle názory tady nemají co dělat a slečna rozhodně není pod hranicí podvýživy nebo podváhy či co si to myslíte. O tomto si jděte diskutovat na doktorka.cz nebo na zpovědnici. Sem to nepatří.

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 13:13

Klídek, neurčujte nikomu, co tady může vyjádřit!

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 01:29

Do diskuze o rozdílných zdravotních dopadech kouření na muže a ženy se necítím povolána pouštět, ostatně jsem se o to jako nekuřačka nikdy nezajímala. Nicméně to nevysvětluje, proč by žena neměla kouřit obzvláště na ulici. Ten rozdíl mezi pohlavíma tam cítím a ten mě popudil. Hned potom, co mě vytočil vlv cigarety v něčí ruce na hodnocení jeho outfitu. Samozřejmě vám nechci brát možnost vyjádřit se, ale ráda bych tento offtopic pomalu ukončila.

 
bertulka  27.08.12 10:54

Já myslím, že to úzce souvisí ty návyky s módou. Někdo má třeba návyk na legíny… Pokud to vezmeme tak, že je každého věc, jestli kouří, tak stejně tak je každého věc, co má na sobě. Když někomu vadí dívat se na lezoucí prádlo, ponožky v sandálech, hnusosandály k sukni atd atd, mně stejně tak vadí vidět pěknou holku/ženu/ dámu s cigaretou, obzvláště na ulici. Třeba v kavárně u kávy nebo dvojky vína budiž. Nehledě na to, že na vylezlou podprdu se dívat nikdo nemusí, ale kouř z její cigarety dýchá i okolí.
A pokud jsme zde tak striktní, co se týká oblečení, kritizujeme poměrně drobné detaily jako sladění šperku, podpatek boty, odstíny barev, ofinu a pod, tak se divím, že ta cigareta v ruce nevadí.

 
Alizon
1233 příspěvků 27.08.12 13:17

A nestoji nahodou tato dvojice pred barem? Treba si tam zrovna tu kavu/dvojku vina davali a na cigaretu zasli ohleduplne ven. Takze v tomto ohledu je koureni na ulici lepsi nez nad tou kavou, kde budou obtezovat nekuraky co tam tu kavu zrovna piji taky.

 
Pitseleh
262 příspěvků 27.08.12 21:18

Kromě toho, že návyky s outfitem nemají co dělat, si troufnu tvrdit, že pokud by to slečna měla jako doplněk, nedržela by cigaretu u těla za zády. :)

 
Cleira
112 příspěvků 14.03.13 18:02

Tak po téhle debatě si jdu fakt zapálit… :D

 
oknel
103 příspěvků 27.08.12 18:30

Já naprosto souhlasím s Bugatti. Třeba si mě ukamenujte, ale prostě žena/dívka s cigaretou je hnus. A nikdo mě nepřesvědčí o opaku.

 
Alena Tajemná
31 příspěvků 27.08.12 18:41

Souhlasím, myslím že sukně by mohla být trochu delší :)

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 00:45

Mám chuť tu slečnu přezout, nebo aspoň zbavit ponožek, ale hlavně nakrmit. Ale ramínko zelené :)

 
Alizon
1233 příspěvků 27.08.12 10:31

Proc nakrmit proboha? Kvuli tomu ze ma stihle (dle mineni zde hubene nohy) - verte mi, pokud k tomu mate dispozice, muzete se cpat jak chcete a nohy budete mit hubene porad. Kdyby slecna mela nadvahu, napisete sem na plna usta - mam chut slecnu nekam zamcit a nedat ji tyden najist? Asi tezko, navazet se do tlustyh je neslusne, ale do hubenych to je v poradku.

 
Alhambra
861 příspěvků 27.08.12 10:33

Já pochybuji, že třeba ve Francii by měl někdo nutkání ji nakrmit :-)

Příspěvek upraven 27.08.12 v 10:35

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 12:28

Ale já neříkám, že nevypadá dobře, to není nijak hodnotící poznám. Neříkám, že by neměla vypadat, tak jak vypadá, ani že bych do ní cpala jídlo násilím (což by bylo asi podobné, jako to vámi zmíněné zamykání), jen že když ji vidím, mám nějakou tendenci. Prostě vidím koťátko, chci ho pohladit, vidím někoho s kostnatými koleny, mám chuť mu dát půlku svačiny.

 
Nian
124 příspěvků 26.04.13 22:56

A pak vidite prazdne misto a mate chut do nej napsat jako komentar to prvni, co Vas napadlo :-)

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 13:21

zamknout…ehm…

 
NikaNaomi
4 příspěvky 27.08.12 01:58

Pro mě - končně inspirace která mě nadchla a, co od inspirace očekávám nejvíc, mě INSPIROVALA! Zelené ramínko!

 
nick_ita
32 příspěvků 27.08.12 08:06

Takhle byl oblečený zedník, co nám rekonstruoval byt… :-)

 
enyky
22 příspěvků 27.08.12 14:29

V černých šatech??? :D ;)

 
Oveeec
1362 příspěvků 28.08.12 16:11

OT, ale máte super ikonku:)

 
Cuckyna  27.08.12 08:11

@Maravelo @firefly Naprosto souhlasím! Tady se to lehce zvrhává ve všeobjímající moudrost komu co a jak patří. A zase ten názor, žena jako budoucí matka:1) co když nemůže mít děti a tak si řekla že bude kouřit, 2) starší ženy, co už porodily si můžou kouřit jak chtějí? :) (to neznamená že s názorem že kouření není hezké a zdravé nesouhlasím)

 
Alhambra
861 příspěvků 27.08.12 08:26

Mně se líbí, že oba vypadají na první pohled jako pár a přitom to nepůsobí dojmem, že nad tím dlouho bádali a urputně se o to snažili. Je to nenucené, uvolněné, za mě zelená.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 08:28

 
Bebel
15 příspěvků 27.08.12 08:51

Ládí, mají styl a je to inspirativní. Rozhodně radši uvidím na ulici záplavu vyladěných hipsters než „riflovo-batůžkové“ peklo

 
Hopskulka
58 příspěvků 27.08.12 08:57

Mno, tak tohle je Sartorialist/Asos photoshoot jak vyšitej. Minus za boty, u obou, plus za medailon, kšandy, ponožky a tmavou rtěnku. Celkově - doufám, že se tím inspiruje někdo, kdo se o módu zajímá.

 
Alhambra
861 příspěvků 27.08.12 09:21

Jaké boty by k tomu „ideálně“ patřily? Ptám se vážně, chci se poučit. Díky.

 
Hopskulka
58 příspěvků 27.08.12 11:16

To je poprvé, co si někdo vyžádal můj názor. No, já bych si k těm ponožkám obula nějaké mary-janes se sloupovým podpatkem a možná nižší platformou, kdybych byla on, obula bych si světlé semišové boat-shoes (jsou to v češtině mokasíny?). Ale někdo jiný by pak napsal „minus za boty“ k mému výběru :)

 
Alhambra
861 příspěvků 27.08.12 11:25

@Hopskulka zkuste přidat nějaké fotky, u těch dámských nevím tak úplně, co máte na mysli (omlouvám se za spam - stejný příspěvek na konci diskuze, smazat už nejde)

 
Maravelo  27.08.12 11:32

Maryjanes sou dobrá volba, i když pak by ta stylizace byla trochu někam jinam. Přece jen je to „rockabillová“ obuv. U něj bych boat shoes nevolil, nehodí se mi to do té stylizace, takže bych byl hned jeden z těch co zmiňujete :D Ale ty MJs jsou zajímavá volba.

 
krabatadabra
105 příspěvků 02.09.12 14:33

Nič proti MJ, ale osobne by som si obula nízke glády. Aj so zhrnutými ponožkami. Samozrejme je to na individiálnom vkuse.. :)

 
Lucka073
149 příspěvků 27.08.12 09:10

Na panovi sa mi pačia traky, priatelovi sa to tiez zapacilo, tak som vyhrabala moje stare na skúšku, na čo sme ale prišli, hodia sa viac ku koseli ako tričku… ono nie je to škaredé, ale zjavne mu to celé nesedí dost pohodlne a musí si ich stále naprávať, aby sa neposúvali a nekrčili tričko, čo vlastne aj vidno, ten pocit ale poznám z mojich snah o originalitu ;D, potom to ale vyzerá skôr smiešne aj ked zámer nebol zlý :D ..na slečne sa mi nepáčia boty, myslím, že som podobné videla v pracovnej obuvi, čiže miesto šatočiek by som čakala monterky ;)

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 09:12

Na první pohled ohledně bot musim souhlasit, ale ono by to bez nich asi nebylo ono. Trochu mi připomínají Amélii

 
Lucka073
149 příspěvků 27.08.12 09:31

Ja by som neporovnála améliu s nastrocnou hipsterkou. Amelia bola vyplod umenia, mala svojsku charizmu, postava mala nieco znazornovat, vyjadrit aka je aj navonok, my tomu vravime tusim rojko, vy cesi myslim snilek (co je aj vhodnejsie) :) taká detská, uvolnená, romantická, nepovrchna..s inými zaujmami, ako „co si dnes obleciem, k comu mi pojdu tieto boty“.. mam kamaratku ktorá je jej poodbná, tej by som odpustila všetko, vyzerá milo v čomkolvek, lebo taká proste je, v tomto prípade je to ale premyslený ťah..aspon mne to tak príde. proste našla som otcove pracovne boty, oh super, tie musím k niečomu obut, a budem superkuuul a riadna hipsterka lebo ja som hipsterka >.< :D ale ja niesom odbornik, ani samozvaný, je to len moj nazor. :)

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 09:35

Já to myslela tak že ty boty jsou podobné… Jinak si myslím že tohle není náctiletá hipsterka…:D

 
Lucka073
149 příspěvků 27.08.12 09:36

Tak potom je to ešte horšie… ;D

 
Lucka073
149 příspěvků 27.08.12 09:38

Ale nie, tie šatky su v pohode, len tie boty ma skratka rušia ;) nemal podobne skor homer simpson? ;D

 
razorblade  27.08.12 09:25

Jsou krasni! vice takovych chlapu do nasi kotliny!:)

 
veveru
400 příspěvků 27.08.12 09:33

@nick_ita Tak to závidím :-D

Příspěvek upraven 27.08.12 v 09:34

 
mujercita  27.08.12 09:56
Sympatická dvojice

Mně se líbí oba každý zvlášť i dohromady.
PS: co to znamená hipsters?

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 10:41

Hodně povrchně a zkráceně je to subkultura lidí s „nemainstreamovým“ vkusem ohledně hudby, módy, kultury či politiky a další…
Většinou to co nosí hipsteři je za chvíli cool, takže to začíná postrádat svou podstatu jelikož tak chodí čím dál tím více lidí..

 
mujercita  27.08.12 11:09

Aha, díky. Takže všechno, co není nudný střední proud? Trochu moc obecné slovo pro něco tak různorodého, ale co se mě týče, tím líp pro ně :)

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 11:11

Přáve je problém v tom že už to nebývá tak různorodé ale sakra stejné…)Pro mnohé lidi je to i negativní…ode mně míněno jako faktická poznámka..:D

 
Maravelo  27.08.12 11:22

Ono s hipsterama je to trochu složité, jde o specifický druh komunity který se míchá dost s indie komunitou. Jejich móda většinou vycházela ze specifických čtvrtí londýna podle které je poznáte. Ovšem poslední dobou se tyto rozdíly dost stírají a prakticky to může být každý kdo je výstřední a nedá se zařadit do klasických proudů. Pokud se ale nechcete seknout, většinou bejvaj stylizovaný do pepíkovské módy, nosí přírodní materiály, mohou mít plnovous nebo natočený knír, nosí šle, flanelové košile… Často se pojí k hardcore a straight edge nebo různejm eko a veganskejm komunitám ale nemusí to být pravidlem. Ve světě módy se to začalo používat už takřka jako nadávka, na druhou stranu, já jsem zastáncem toho, že furt lepší 100 hipsterů než jedna jeanová sukně s legínama :D

Hipster Evolution

 
mujercita  27.08.12 11:27

Ach ach, co je indie, to taky nevím. Vůbec mám se zdejším slangem dost potíže, a to jsem si vždycky připadala celkem gramotná.
No ale jak to popisujete, že to zhruba vypadá, tak tohle v reálu vídám a mně je to sympatické.

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 11:34

Zrkácenina pro independent, styl hudby oblékání a tak… stačí zadat do googlu..:)

 
Acrobaleno
948 příspěvků 27.08.12 09:56
Ems

Haha, že hipsters. Neviem, ja som na rozpakoch. Nepáčia sa mi topánky u oboch, príliš tvrdé. Tentokrát žiadne ramienko.

 
majam
271 příspěvků 27.08.12 10:00

Dávám zelený - prostě jim to sluší, i když je slečna hubená a kouří :-), a uznávám že ty kalhoty vypadaj ušmudlaně, ale i tak pán vypadá ve zdejších končinách dost dobře.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 27.08.12 10:05

Je to černobílé, ale není to nudné. Líbí se mi detaily, jako slečniny boty a pánovy kšandy a oldschoolové hodinky. Moc jim to sluší, kdyby tak po ulici chodilo víc takových inspirativních párů! :)
PS: Nechápu, proč tady řešíte tu cigaretu. Ano, kouření je nezdravé a i já ho odsuzuji, ale to do této diskuze podle mě vůbec nepatří…

 
gulietta  27.08.12 10:19

Slečna cigaretu drží fotografovi, aby mal voľné ruky a mohol fotiť. :-) Za mňa zelené.

 
smrtonoška  27.08.12 10:22

Kouření za chůze na ulici sice nesnáším (takové lidi vždycky předbíhám, nech nemusím jít v jejich kouřové cloně), ale dvojice má styl a i když se to někomu nelíbí, sluší jim to spolu. Na ulicích je to určitě lepší průměr, červené si podle mně nezaslouží.

 
Alizon
1233 příspěvků 27.08.12 10:34

Ty kalhoty vypadaji trochu usmudlane. Muj styl to rozhodne neni, ale pokud ma nekdo nejaky „svuj“ styl (treba i zivotni a k tomu odpovidajici modni) rozhodne tomu fandim vic nez kdyz je dotycny jen takovy uniformni panak. Takze po dlouhem vahani jsem nakonec klikla zelene.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 27.08.12 10:35
Alizon

Presne tak, veď aj sem do Inšpirácie posielajú fotky, nie práve najštíhlejšie slečny alebo panie a nikto ich nechce nikam zamykať ani brať jedlo od úst. Tak prečo je tá potreba pri tejto slečne?

 
Karja
4766 příspěvků 27.08.12 10:45

@Alizon Napsala jste to za mě. Tohle navážení do hubených nesnesu a to do jejich kategorie nepatřím. Všem snad stejnou měrou, ne?

 
Rosalyn
925 příspěvků 28.08.12 20:37

Nikdo se do nich nenaváží. Jen konstatují, že je hubená. A to je.

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 10:58

@bertulka cigareta není oblečení…není to šperk..líčení ani vlasy… tak co to sakra rozebíráme tady… Vaše příklady se všechny týkaly outfitu tak ano… to je součástí outfitu…ale cigareta?

 
Maravelo  27.08.12 11:07

Můžem bejt rádi že nedrží muffin… Tolik éček a uhlovodíků, tfuj!

 
Ems
1482 příspěvků 27.08.12 11:09

Nebo kolu light…takového aspartanu..:D a ani po tom nebřibere..:D

 
Maravelo  27.08.12 11:24

Brrr, ještě že tohle se nám, módním guru, vyhejbá :D

Příspěvek upraven 27.08.12 v 11:25

 
seznam.mih  27.08.12 11:04

Mě se oba líbí. Pán má pomuchlaný kalhoty, ale jistě nepočítal s tím, že ho bude někdo fotit a možná v nich je celej den a logicky se zmuchlají po nějakej době nošení. Na tej slečně se mě právě líbí, že k černým šatičkám si vzala černé ponožky a boty. Je to takové zajímavé a líbí se mi to na hubených slečnách.

 
Alhambra
861 příspěvků 27.08.12 11:22

@Hopskulka zkuste přidat nějaké fotky, u těch dámských nevím tak úplně, co máte na mysli

 
ta-scha
77 příspěvků 27.08.12 12:21

Líbí se mi to až na jednu maličkost. Ty krátké nohavice u pána. Stačily by jen o trochu delší, nebo potom dlouhé s ohrnutými nohavicemi (viz níže, obrázek z článku Ády, sice s žabkami, ale pro ilustraci stačí). Slintám nad jeho hodinkami.

 
Blair
359 příspěvků 27.08.12 12:34

Mě se to celkem líbí až na boty slečny. A to s tou cigaretou (nekouřím), ale musím se slečny maličko zastat, zdá se jako by tu cigaretu lehce schovávala za sebe, tušíc, že ji za to peklo odsoudí :).

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 12:34

@firefly Tu debatu jsem nechtěně začala já. Ale pouze jsem okomentovala, že slečna by mohla schovat příliš hubené nohy do o kousek delší sukně nebo kraťásků. Obecně se mi mini líbí, ale ne na této slečně… na to musí být nohy.

 
-Anna-
186 příspěvků 28.08.12 01:13

Mně se dotyčná slečna líbí a líbí se mi i její nohy. Existují možná dokonalejší nohy, ale nevidím důvod, proč by tohle děvče mělo své nohy stydlivě schovávat, obzvlášť v létě.

 
Hanc.xxx
101 příspěvků 27.08.12 12:54

@Bugatti
To myslíte vážně? Jsem možná ještě hubenější, než slečna na obrázku a mám to v genech a i kdybych chtěla tak nepřiberu. Řešit kdo je jak hubený nebo tlustý je podle mě trošku přes čáru! Je hrozně příjemné, když slyším jak mě pomlouvají, padají slova o anorexii, každý mi říká abych se konečně nažrala. Co když za to slečna také nemůže? A cigareta? To je snad volba každého z nás. Já v životě neměla jedinou cigaretu a nikdy by mě nenapadlo kuřáky takto odsuzovat… nechápu…

 
Twiggynkaa
85 příspěvků 28.08.12 16:35

@Hanc.xxx přesně, leta se do mě naváželi, jak jsem hubená a nažeru se a přitom jim víc, než kdejakej kluk. Přibrat se mi povedlo až cvičením.

 
Judith11
1134 příspěvků 27.08.12 13:49

Jsou skvělí, líbí se mně oba.
A popravdě nechápu ty hnidopišské reakce, jestli má pán zrovna zmuchlané kalhoty (no a to si je měl, tušíc vyhlídku pekelného focení, narychlo přežehlit?), jestli ona nemá příliš hubené nohy (jak si může dovolit je nechat odhalený) a mohlo by se sem teda ještě zakomponovat, jestli nedrží tu cigaretu (fuj) příliš hubenou horní končetinou.

 
aailyyn
807 příspěvků 27.08.12 15:40

Cigaretu nehodnotím (skoro bych si ji nevšimla btw. jak koukám hlavně po oblečení), nekouřím sice, nemám též ráda pouze neohleduplné kuřáky, jinak ať si každý dělá co chce. Slečna je právě taková subtilní a tím si myslím, že minišatičky si rozhodně může dovolit a robustní obutí k jejím štíhlým nohám byl záměr. Škoda, že konkrétně tyhle boty mě samy o sobě moc neoslovily. Dotáhla bych to k dokonalosti vyloženě nějakými těžkými botami. (Původně mě sice napadly Marteny, ale slečna by unesla i větší „odvaz“.) Partner (kamarád, prostě muž na fotografii) líbí, zmačkané kalhoty se uhlídat prostě nedají. Za mě rozhodně ano.

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 16:55

@Hanc.xxx Já jsem jen zmínila, že slečna má příliš hubené nohy na tak krátkou sukni. Stejně tak někdo jiný má na takto krátkou sukni nohy příliš tlusté nebo nepěkně tvarované. Rozhodně jsem se nechtěla nikoho dotknout. A konečně do lidí s nadváhou, nedej bože obezitou, se tu tepe pořád. Ale já jsem rozhodně nechtěla rozvířit debatu o nadváze/podváze, jen jsem konstatovala, že k těmto nohám se takto krátká sukně nehodí.

 
Maravelo  27.08.12 17:11

"Navíc slečna bude někde těsně pod hranicí podváhy. " -myslím že jste konstatovala trochu víc :D

 
aailyyn
807 příspěvků 28.08.12 16:58

Slečna je štíhlá, ale ať už záměrně nebo nezáměrně je to celkem její věc, netřeba ji za to odsuzovat. Nepřipadá mi, že by byla štíhlá nijak moc. Navíc, že by si pro svou štíhlost až nemohla dovolit mini? Z fleku bych dovedla najmenovat spíš víc opačných případů, kdy slečna do minisukně má spíš nohy silné, nedostatečně zpevněné, má slovanskou postavu s krátkýma nohama a plnějším pozadím, což z ní v mini dělá trpaslíčka s nohama jak sloupy.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 27.08.12 18:37

@oknel To Vám nikdo nebere. Ale netahejte to do diskuze o oblečení :)

Edit: Omlouvám se, to měla být reakce na:
„Oknel: Já naprosto souhlasím s Bugatti. Třeba si mě ukamenujte, ale prostě žena/dívka s cigaretou je hnus. A nikdo mě nepřesvědčí o opaku.“

Příspěvek upraven 27.08.12 v 18:39

 
oknel
103 příspěvků 27.08.12 18:53

Nevím, proč bych to neměla tahat do diskuse o oblečení. Jestliže se tu neustále probírá hubenost/obezita, jestliže hodnotíme výraz obličeje - jestli se někdo usmívá/mračí, tak opravdu nechápu, proč by se nemělo upozorňovat i na toto. Název rubriky je „Inspirace“ a není rozvedeno jaká. A já prostě nedokáži hodnotit jen oblečení, ale celkový vzhled - a do toho pro mě patří i cigareta v ruce ženy/dívky. Každý to prostě vidíme jinak a já to hodnotím celkově.

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 27.08.12 20:23

Dobrá, máte pravdu, že to patří k celkovému dojmu stejně jako úsměv. Jedna nula pro Vás :) Ale stejně mi připadá hloupé dávat jen na základě toho červené ramínko jako Bugatti (přestože sama nekouřím a jsem jinak téhož názoru jako Vy - že to k dámě nepatří).

 
oknel
103 příspěvků 27.08.12 20:45

Já červené nedala - nedala jsem žádné - právě jen z tohoto důvodu.

 
blacken
2320 příspěvků 27.08.12 20:27

Bez těch bot by to nebylo ono, chytlo by to úplně jiný ráz. Nemám ráda kšandy, nechápu jejich smysl v době pásků, ale tohle je vtipné. Proč ne. U slečny se mi nelíbí ta tmavá rtěnka, obecně se mi nezdají tmavé rtěnky na menších rtech.
Ale opravdu nepobírám - která slečna na fotce je jak z koncentráku? Já vidím normální štíhlou holku, která možná trochu nevhodně zvolila mohutný boty a postoj. Když už nemá nosit krátký sukně ona, tak kdo? Není mi jasný, proč zahalovat dlouhé nohy bez celulitidy. Proč by měly štíhlý nohy pohoršovat? (Protože je všechny nemáme?)
A ten hon na čarodějnice, totiž na kuřáky už mě taky irituje. 1. Cigareta tam není skoro vidět. 2. I kdyby byla, tak co je komu po tom? Všichni děláme 1000 věcí poškozující zdraví jiných, škodící ovzduší a jánevímcovšechno. Ale jenom kuřáci jsou nepřátelé číslo jedna. A to jsem nekuřák. Jsou horší zlozvyky a lidi s nima taky můžou chodit po ulicích.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 20:28

 
Maravelo  27.08.12 20:58

No ten smysl vám klidně vysvětlím. Když totiž některé kalhoty stáhnete páskem, zvláště jsou-li vám větší, nakrabatí se vám vpředu v rozkroku a působí to blbě. Šle existují asi tak stejně dlouho jako pásky, čili já zas nerozumím o které době mluvíte. Mají stejný význam jako pásek a jsou jedním z mála „šperků“ co si muž může dovolit aby zůstal gentlemanem a né cikánskym čarodějem:-) Jinak co se týče honu na ty čaroděje s cigárem, tak naprosto souhlasím!

 
blacken
2320 příspěvků 28.08.12 01:18

No, to je pravda, myslela jsem to spíš tak, že se to dnes už moc nenosí a i tak se asi měly nosit spíš skryté pod sakem ne? Prostě páskem se dá oblečení vhodně doplnit, kšandy na mě působí divně. Zvlášť, když je někdo nosí i na upnuté nepadající kahloty. Tady mě to nijak neruší, ale rozhodně nepovažuju kšandy za něco estetického. Vím, že mi je maminka dávala v dětství (asi proto, aby mě neškrtil pásek?) No, rozhodně na mě nepůsobí okrasně :-D (nebo stejně okrasně jako podvazky na ponožky).

 
Ems
1482 příspěvků 28.08.12 12:14

Dnes sem potkala identicky oblečeného pána (možná to byl i on)..:D Jsem se chtěla pochlubit…

 
Maravelo  28.08.12 12:22

Má jen jedny kalhoty :D

 
Ems
1482 příspěvků 28.08.12 12:25

@Maravelo sme ho prokoukli…:D:D Ne měl trochu jiný brýle…a vlasy…:D Tak nevím jestli je to jen dvojník který se nechat inspirovat nebo jestli je to on…

 
Bugatti
4051 příspěvků 28.08.12 20:51

@Rosalyn To jsem celé začala já. A přesto, že jsem za to schytala nepočítaných červených ramínek, trvám si na tom, že ani k příliš hubeným, ani k příliš tlustým nebo nepěkně tvarovaným nohám se takto krátká sukně nehodí. Nic víc jsem tím říct nechtěla.

 
Alhambra
861 příspěvků 28.08.12 21:05

Super! Hipsterská dvojka právě porazila džínového Radka v počtu příspěvků. :-)

 
Veselý Puntík
223 příspěvků 29.08.12 22:10

Přijde mi to celé takové ušmudlané, nedodělané, toporné a vcelku dost nudné. Pokud se tomuhle říká styl hipsters, pak se mi to nelíbí.

 
Aboladen
137 příspěvků 31.08.12 21:58

A mně se pár líbí, jsou chic, obvzláště mladý pán má u mě plus za ten efekt „pacholka ve mlýně po práci“. :)

 
kameba
101 příspěvků 31.08.12 22:50

Tohleto mě baví. A líbí se mi to moc.On i ona. I když u kluků mám možná radši, když jsou tak něják, míň vystajlovaní. Když vypadaj že jim na tom až tak nezáleží. Tady to vypadá že na tom záleželo a že se nad tím přemejšlelo:)Ale kouká se na to oc hezky.to zas jo. Takže zelenááá.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 03.09.12 11:17

Nehodnotím. Slečna - šaty mi přijdou moc krátké a ty boty k tomu… Ne. Pán se mi líbí moc (ty kšandy jsou supr), nicméně kalhoty by měly být delší (čeká velkou vodu?)

 
key.ra
36 příspěvků 06.09.12 19:13

Tak Vás dva žeru! :)

 
surabaya
395 příspěvků 18.09.12 11:52

Líbí se mi to, jako vystřižené z reklamy Versace či Gucci. Neměnila bych nic, ani tu cigaretku a pozadí, nejvýše bych tu dvojici posunula trochu víc doprava :-)

 
dishha1332
10 příspěvků 19.09.12 20:45

Konečně něco na co se můžu bez strachu juknout ;) Slečna by tedy mohla odhodit cigaretu, která k dívkám prostě nepatří a přezout např:do šněrovacích oxfordek na klínku, nebo něčeho podobného [* *] a kalhoty pána se zdají krapet nevyžehlené, ale jinak kombinace, která se u nás nevidí ;)

 
Jirkátor
1514 příspěvků 22.09.12 15:50

Vám se to opravdu líbí? Neptám se jestli to je moderní, ale jestli se vám to oblečení opravdu líbí.
Mě se líbí pouze ta odvaha v tom chodit.

 
kameba
101 příspěvků 22.09.12 17:53

Ja myslím, že tohle není až tak moc „na odvahu“.Že je spousta jiných kreací, na kerý je ta odvaha třeba.:)Ale abych odpověděla. Jo, mě se to oblečení líbí.

 
maja16
48 příspěvků 28.10.12 09:49

Určitě zelená. Příjde mi to takové bohémské, nenucené a to mám ráda.

 
Borag
140 příspěvků 15.12.12 16:59

Borec jak z magazínu Pepole z roku 1943, akorát asi čeká potopu, zbytečně krátké kalhoty. Nejspíš záměr, bohužel se minul účinkem.
Frajerka na mě působí šmudlovským dojmem.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 09.04.13 01:56

Mně přijdou jako ukázkoví pozéři-hrajeme si na něco, na co nemáme ani obličej, ani postavu, ani hadry..A tváříme se děsně cooool

 
Susieanne
15 příspěvků 13.05.13 16:26

Black and white! Jsou to hipsteři, tak to beru, a nic bych na nich neměnila.

 
e-s-s-e-r-k-a
72 příspěvků 09.06.14 15:11

To cigáro je tam dobrý
mě příde že je to trochu retro hlavně ty kšandy
mohla by mít lodičky a né kanady

 
QueenOfSheba
106 příspěvků 18.08.15 12:01

Skvělý pár, pro oba velký palec nahoru! Tak si představuju správné hipstery, taková ta jako že nedbalá elegance, vyladěná do detailu. Krásné outfity na krásných postavách, jako do editorialu.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity