Prep 09.01.13 21:50

  • sako United Colors of Benetton

  • kalhoty Topman

  • boty Calvin Klein Jeans

  • svetr Selected / HOMME

  • košile Gap

  • kapesníček Asos

  • taška Fred Perry

  • brož Fler (Olivia Paige)

 Váš příspěvek
 
llolla
2102 příspěvků 09.01.13 22:04

Boty se mi ke zbytku nejak nehodi, ale asi to bude jen uhlem fotky. Tenhle styl se mi libi a vy to mate pekne dotazene, mozna ta broz je navic (predpokladam, ze je to ten cerveny flek na saku, mam maly monitor=]). Davam zelene

 
DRW
1233 příspěvků 09.01.13 22:11

Zelene, sice nemusim moc dziny, ale tyhle nejsou vysisovane a k tem botam jsou OK. Vice takovych chlapu v ulicich.

 
stric
762 příspěvků 09.01.13 22:15

To sako má vypadat tak malé?

 
Jirkátor
1515 příspěvků 10.01.13 05:49

To že je mu to sako nějak malé, mě napadlo jako první.
Jinak, chlapy tu nikdy nehodnotím, žádný se mi nelíbí… :D Ale z Vašich hodnocení jsem nabyl dojmu, že stačí mít neošoupané rifle a něco jiného než šusťákovou bundu a dostanu zelené… Jsme národ nenáročných žen ;)

 
stric
762 příspěvků 10.01.13 10:12

Mých? Vždyť já dala zelené ramínko asi třem nebo čtyřem chlapům, co se tu objevili od začátku galerie, to ostatní nebyli chlapi. Tady dávám červené, protože to celé vypadá tak nějak divně, ale chtěla jsem prostě vědět, jestli příliš malé sako patří k tomu stylu preppy, co znám jen z fotek nějakých holek a všechny mi připadaly divné a hlavně jakože určené spíš pro mládež, tenhle tady vypadá tak na čtyřicet. Jenže tady se na něco zeptat, to je předem marný.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 15.01.13 08:34

Asi jsem měl napsat malé „v“, myslel jsem vašich jako žen zde hodnotících a ne Vašich jako „stric“. Opravovat to už ale nebudu, protože tato konverzace by se pak stala nesmyslnou.

 
stric
762 příspěvků 15.01.13 08:57

Jo tak. V tom případě vám odpouštím ;)
Zařazení do davu zde hodnotících žen se mi totiž moc nelíbilo, obvykle mám jiný názor než většina.

 
MaxMara
46 příspěvků 14.02.13 19:24

Souhlasím, nechápu jak mladík může dostat za outfit „šedá myš“ tolik zelených ramínek?!? Je jak starý mladý, nemá to šmrnc! Jo a ty boty se mi nechtějí ani komentovat.

 
viera666
957 příspěvků 09.01.13 22:36

Ale ano, mne sa to paci, za mna zelene. Vymenila by som urcite boty a zrusila ozdobu, alebo kapesnicek. Spolu je to take „nahadzal som na seba vsetko co doma mam, aby som bol in“ :-).

 
Little.Creature  09.01.13 23:29

Závidím tašku, alespoň to, co z ní vidím:) Samozřejmě zelené

 
Matka Vlčice  10.01.13 07:51

Ježiš to je skvělý! Teda chlapy nám tady dávají pěkně na pr.. zadek, co dámy. Pane jste můj preppy idol, sako je skvělý. I když celé to muselo stát majlant (a k tomu brož z Fleru - vtipné, cool).

 
corrigan
2631 příspěvků 10.01.13 08:15

Ty boty jsou přímo úžasný. Komplet vypadáte velmi fajn. Mně sice tento styl nic neříká, ale dokážu ocenit, že má někdo vkus a cit. Vy ho máte a sekne vám to. Zelené. :-)

 
ionicera
4561 příspěvků 10.01.13 09:10

To sako malé je. Děda by řekl-vyskákaný chocholouš. Vždyť jen trochu zvedne ruku a bude mít konec rukávu pod loktem.

 
ragamuffin
19 příspěvků 16.01.13 18:48

http://www.modnipeklo.cz/…enta-smithe/ no tak já už fakt nevim..

 
solei
143 příspěvků 17.01.13 10:26

Nejde jenom o délku rukávu, podivejte se na pnutí látky v oblasti hrudníku, pasu, rukávů. Prostě to je malé. Vsadím se, že při pohledu ze zadu na tom saku není na zádech materiál hladký, ale jsou na něm faldy.

Jedna věc je mít rozepnutý ten správný knoflík, druhá věc je, že na tomto saku to viditelně nejde.

Příspěvek upraven 17.01.13 v 10:27

 
ragamuffin
19 příspěvků 17.01.13 12:14

Ale jo, máte pravdu, „faldíky“ tam jsou, a rukávy jsou asi takové stažené, ale mam pocit, že problém není ve velikosti saka, ale ve svetru - kdyby si dotyčný vzal sako jen na tu košili, tak by sedlo líp. nebylo by to ale tak pěkný, no..

 
solei
143 příspěvků 17.01.13 12:23

Tím, že si vzal ten svetr, tak se jeho tělo zvětšilo a proto se do saka nevejde (i když podle toho jak se to pne, tak za to ten svetr nemůže, i na košili by mu to sako bylo malé) to není o tom, že by sako po svetru nesplývalo a zadrhávalo se. To je o tom, že je v tom nacpaný jak buřt.

Příspěvek upraven 08.02.13 v 15:22

 
ragamuffin
19 příspěvků 21.02.13 12:10

Asi jsem se špatně vyjádřila, nemluvím vůbec o splývání a zadrhávání se, ale právě říkám, že to sako působí jako malé, protože toho má chlapec na sobě prostě hodně. takže sundat svetr, tudíž mít menší objem, a sako nebude pnout a dělat faldíky.

Příspěvek upraven 21.02.13 v 12:12

 
mikita.miki
1931 příspěvků 10.01.13 10:00

Přiznám se, že se mi móda zvýrazňování některých tělesných atributů nelíbí. mezi to spadá především zvýrazňování útlých chlapeckých hrudníčků. sladěné je to hezky, snaha se cení, ale pro mě to není na ramínko žádné

 
Acrobaleno
948 příspěvků 10.01.13 11:01

Topánky sa mi k tomu zdajú ťažké, ale inak je to príjemné a celkom vychytané. Za mňa zelené.

 
Diankenstein
1891 příspěvků 10.01.13 11:37

Nejvíc se mi to líbí od pasu na horu. Moc hezké sako, sluší vám. A boty jsou taky moc zajímavé!
Celé to působí moc příjemně, a uvolněně (hlavně díky kalhotám).

 
iveta_zla
512 příspěvků 10.01.13 11:50

@stric nepřijde mi malé. Spíš mám pocit, že většina českých chlapů v saku úplně plave. Toto je ok!

 
Jirkátor
1515 příspěvků 18.01.13 10:18

Nezlobte se na mne, ale takto si vhodnou velikost saka nepředstavuji. Je jednoznačně krátké ( nezakrývá ani 1/2 pozadí ), je úzké v ramenou ( koukněte kde je šev rukávů ). O délce rukávů můžeme diskutovat, ale pokud je rukáv saka krátký, musí být vidět manžeta košile. Dokážete si představit, jak by vypadal, kdyby upažil ( pokud by to vůbec šlo)? Měl by z toho bolerko.
Správnou velikost saka si představuji asi takto:

Příspěvek upraven 18.01.13 v 10:19

 
fosik
1 příspěvek 18.02.13 22:16

Ideální model pro začínajícího kouzelníka… Do těch rukávů se toho schová ;-)

 
Dony Rafin
343 příspěvků 08.01.15 13:44

@Jirkátor To si snad delate legraci?? To jste me teda hodne pobavil, uprimne:-))). Tento pan co jste postnul jeho fotku, to má tak o 5 čísel vetsi:-). Chápu, jste asi stara škola, kdy tohle se nosilo v devadesatkach, ale tohle je naprosto spatne a to uplne všechno:-). A to je taky problem dnesni starsi generace, drží se stále pravidel z pred 20 let a podle toho to pak vypadá.
Kluk co si tady dal fotku, ma sako naprosto v pořádku, a rukávy by mohly byt jeste kratší, i kdyz u volnocasovych sak se da i tohle. Ma na to postavu a muze si to dovolit, takze sako je tak jak na byt! Většinou s vami souhlasim, ale teď jste uplne mimo a pokud takto vybirate saka, tak to je skutecne peklo:-)

 
Jirkátor
1515 příspěvků 12.01.15 07:21

Ano, přiznávám se, že jsem stará škola. Alespoň co se týká výběru saka/obleku.

 
stric
762 příspěvků 10.01.13 12:39

@iveta_zla Tak asi v saku OK vězí moc velkej chlap. Mně se to nelíbí

 
ove
234 příspěvků 10.01.13 13:04

Možná se v pánské módě nevyznám, ale asi by se mi na tomto muži líbil jiný účes, nějaký jako by v „uvolněnějším“ stylu a také jiné botky. Pak by to jako celek podle mého vypadalo lépe.

 
labrys
74 příspěvků 10.01.13 13:34

Tak já Vám nevím. Za chvíli nebude rozdíl mezi mužem a ženou!

 
katkarinka
1255 příspěvků 20.01.13 01:18

Co by mal teda pan zmenit, aby to bolo - ako hovorite - muzske?

 
Betiynka
9 příspěvků 07.02.13 08:29

Souhlas se všemi, kterým se foto nelíbí:

  • ano, není to mužné a
  • ano, dnešní muži jsou stále více zšenštělí a
  • ano, a i se tak chovají!!!
  • a ano, očividně tohoto názoru je nás menšina - bohužel :-(
 
kayav  10.01.13 16:44

Tu červenou ozdobu už bych nemusela, ale jinak se mi to moc líbí. Ležérní slušňák:-)

 
kiwi  10.01.13 18:07

Sako hezký, ale malý… navíc příliš zdůrazňuje ne tak úplně mužnou figuru. Volnější a delší (přes horní část stehen) by možná dopadlo líp… Košile, urputně zapnutá až na poslední knoflík, zkracuje krk - rozepnout! Dojem bude ležérnější.

Všechno to jsou hezký, kvalitní kousky, ale celkovej dojem je poněkud rozpačitej, škoda.
Mimochodem bych vyměnila i holiče a nechala si zkrátit tu patku…

A obdivuju tvoji paměť - vědět, kde jsem zakoupila kapesníček, to se mi asi nikdy nepodaří :-)

Příspěvek upraven 10.01.13 v 18:07

 
Ultravioline
33 příspěvků 10.01.13 22:33

Nedá se tomu outfitu nic vytknout, a přesto se mi nelíbí. Od mužů chci, aby vypadali mužně, čemuž zdůrazňování hubených nohou a úzkého hrudníku zvolenými střihy moc nepomáhá. Ale asi dnešní módě nerozumim, no.

 
tonks
87 příspěvků 14.01.13 02:48

Vnímám to stejně - barevnost hezká, nepochybně docela kvalitní materiály, nicméně celek je nějak podivně vůči nositeli nelichotivý. Pán je bezesporu úpravný, ale to je tak všechno. Jinak se přidávám ke kritikům saka - nemám ráda, když muž v saku „plave“ - ale pokud se mu očividně dělají faldíky na rukávech a při rovném postoji s připaženýma rukama sako vypadá, že pohyb rukou vpřed bude doprovázen praskáním švů v zádech, buď to není na danou postavu odpovídající střih, nebo to chce větší velikost, případně neoblékat právě toto sako na svetr. Útlá linie, proč ne, ale musí sedět, což tahle očividně nedělá.

 
madonnalily
15 příspěvků 14.01.13 18:23

Na pohlad je to velmi pekne, esteticke a domyslene. urcite by som sa obzrela, no nemozem si pomoct, takto sa chlapi neobliekaju. kam sa podela muznost?

 
chic-nešika
143 příspěvků 11.01.13 09:25

@Ultravioline ale rozumiete, len proste máte rada pravých chlapov ako ja, mám z tej foto taký istý dojem, pri predstave že by som mala doma chlapa, ktorý má šperkovnicu z brošňami ma strasie, u chlapa znesiem len dva „šperky“, kvalitné hodinky a obrúčku

 
Diankenstein
1891 příspěvků 11.01.13 12:13

Jsem si jistá, že až bude muž, bude tak i vypadat. Teď je to mladík a ti mívají k Michelangelovu Mojžíši většinou daleko :)

 
Ultravioline
33 příspěvků 11.01.13 14:57

No, mladík. Je ve stejné věkové kategorii jako já, takže muž :-) A záměrné snaze upozorňovat na to, že mám užší hrudník než boky, u muže nerozumím, protože mi to přijde vyloženě nelichotivé. A k tomu ta kabelka. Hm. Ale když vidím tu spoustu zelených ramínek, tak asi bude chyba na mém přijímači.

 
Prasadko
16 příspěvků 14.01.13 19:12

To byl David.

 
Diankenstein
1891 příspěvků 11.01.13 12:16

@Ultravioline srandovní, já si řekla " A, kluk má trochu silnější nohy" :D:D:D

(slabší dolní polovina je mimochodem právě typická pro muže… spolu se silnější horní polovinou, ale to přijde s věkem:))))

 
chic-nešika
143 příspěvků 11.01.13 12:29

@Diankenstein asi ste ma zle pochopili, nemám na mysli postavu, tú ma samozrejme každý inú, ale čo mi vadí a v poslednej dobe to dosť pozorujem u mladých chlapcov je zšenštilé obliekanie (často aj chovanie), manžela som spoznala v 17-tich a ani vo sne by ho nenapadlo nosiť brošňu, asi som konzerva :), aby som to vyjadrila v skratke proste sa mi nepáči ak na chlapovi vidno že strávil pred zrkadlom viac času ako jeho polovička, príroda to asi vymyslela dobre keď nám ženám dala do vienka snahu páčiť sa, a mužom snahu prezentovať sa ako silný a úspešný a nie načančaný

 
Diankenstein
1891 příspěvků 11.01.13 13:47

Aha, teď už rozumím.:)
Podle mě by se Opravdový Chlap vůbec při oblékání neměl dívat do zrcadla:D
Ale zase, když dá fotku svého oblečení na MP, už to samotné je vlastně příliš, takže mě žádná brožka nepřekvapí :D:D:D

 
corrigan
2631 příspěvků 11.01.13 14:28

Jenže takový Opravdový Chlap by byl pak lopata ze čtvrtý cenový v montérkách, kterej - jak se lidově říká - smrdí i z fotky. (Dobře, přeháním, ale rozhodně by se vám nelíbil, to mi věřte.) Takže ne, chlap se má dívat do zrcadla, ale má pak vypadat jako chlap. Zde diskutovaný mladík má ovšem zálibu v módě a tudíž ho jako takového musíme i brát. :-)

 
stric
762 příspěvků 11.01.13 15:40

Ale nesmysl. To zas má někdo zmatek v představě, jak vypadá chlap.
Jako tenhle tady teda určitě ne a k smrdění i z fotky je přesto ještě celá řada stupňů. Objektivně ale uznávám, že je celá řada stupňů ještě i opačným směrem a jsou i horší případy než tenhle.

 
Diankenstein
1891 příspěvků 12.01.13 09:46

Když má chlap jenom džíny, trika a mikiny, odpadá důvod stoupnout si před zrcadlo a kontrolovat, jestli to k sobě sedí.
O tom jestli se myje, nosí čisté oblečení atd. to nic nevypovídá.
Ten můj nepoužívá zrcadlo ani k česání, má je tak krátké, že není třeba:D

Ale mladík se mi líbí, ovšem pohlížím na něj jako na hezky oblečeného kluka, ne potencionálního partnera.

 
ragamuffin
19 příspěvků 16.01.13 18:57

A co je zženštilého na saku a kalhotách? není tohle ta klasicky nejmužnější možnost, jak se obléknout? a nechci tady vyznít jako nějaký fanatický fanoušek vyfoceného pána, ale víte, ne všechny ženy prahnou po zarostlejch, svalnatejch a přetestostero­novanejch mužích - hodně žen například nejvíc cení intelektuály, a předpokládám, že tohle má bejt taková stylizace do anglického intouše: sáčko, zdůraznění hubené postavy, nesportovní střihy, klasické materiály, tmavé barvy… Já fakt nevim, kdybychom hodnotili ženské „modelky“ na MP s tím, že se nám nelíbí jejich postava, nebo absence druhotných sexuálních znaků, tak je to opravdu peklo…

 
Diankenstein
1891 příspěvků 17.01.13 08:05

Sama jste si odpověděla:) Pohublý intouš se zálibou v módě (teď nemluvím o chlapci na fotce!!!) je sice muž, ale není mužný:)))

 
ragamuffin
19 příspěvků 17.01.13 12:05

Pořád si nemyslím, že je to mínus/urážka/něco špatného.

 
Diankenstein
1891 příspěvků 17.01.13 14:36

Tak s tím naprosto souhlasím. Pokud se jedná o módu, je to spíš pozitivum.
Jinak je to ale vlastnost, která u opačného pohlaví vyvolává stejně rozporuplné reakce, jako třeba „mužatka“.

 
stric
762 příspěvků 17.01.13 14:58

To je pak ovšem negativum. Řídit se módou a dělat tak medvědí službu sobě, to je přece úplně postavené na hlavu. Ženská by to za podobný prohřešek schytala hlava nehlava, ale (ne)chlapovi projde všechno?

 
rosien
74 příspěvků 13.01.13 14:32

Mě se celý model moc líbí. A jestli si tu někdo stěžuje na hubený hrudník a nohy, měl by se jít kouknout před jakoukoliv školu, tam teprve uvidíte, co to hubený hrudník a nohy-tyčky opravdu je! :)

 
extrasikulka
52 příspěvků 14.01.13 19:42

…asi tomu nerozumím, nepůsobí to na mě příjemně nevím sice racionálně proč, ale pocitově dávám červené. A to nejsem tupý klasik :-(

 
KláraN
42 příspěvků 15.01.13 03:22

Také mám pocit, že sako je trošku menší…ale jinak se mi to moc líbí, nechápu ty řeči o zženštilosti. Já bych hned takovéhleho fešáka za partnera brala.

 
solei
143 příspěvků 15.01.13 15:10

Je fantastické, jak se dá i při drahém oblečení vypadat jako děcko z chudobince.
Sako s kapesníčkem a k tomu batůžková taška. Nevím k čemu má ladit, jestli k vestě tak se to nepovedlo. Rifle jsou divné a nepadnoucí a přijde mi že i odrbané v kombinaci s těmito botami zkracují nohy. Na nohách humpolácké křusky.
Tohle není ani elegance ani sport. Tohle je zjištění dospělého muže, že se už nenacpe do věcí co nosil před maturitou. Účes a celková úprava má být možná preppy, ale vyšel z toho slizoun. Nebudete tomu věřit, ale i učesaný muž může vypadat mužně, tomuto se to moc nepovedlo.

Příspěvek upraven 15.01.13 v 15:15

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 18.01.13 14:44

Já vám nevím, mě to přijde takový srandovní, asi to je tím, že osobně žádného muže s tímhle stylem oblékání neznám, ale asi bych opravdu nevěděla, co si o vás myslet (to neberte jako negativní narážku, já jsem prostě jen nerada zmatená). Pokud to je vyjádření vašeho smyslu pro humor, pak je to v pořádku, ale mě to prostě neoslovuje. Až na ten batoh, ten je super.

 
Diankenstein
1891 příspěvků 18.01.13 15:47

@stric Pro mě to negativum je(přiznávám se), pokud je muž heterosexuální. Naštěstí jsou na světě i ženy, kterým je mužnost na obtíž!:)
Takže proto, říkám, že je to spíš „vlastnost“ :D:D:D

 
stric
762 příspěvků 18.01.13 17:25

@Diankenstein Naštěstí? No ale jo, vím, že jsou, tak má chlapec štěstí

 
katkarinka
1255 příspěvků 20.01.13 01:21

Ja si lámem hlavu, ale nemôžem prísť nato, čo je na tomto nemužného. Asi máte v „kabelke“ lodičky.

 
PaolkaH
83 příspěvků 03.02.13 18:19

Upřímně řečeno se mi to vysloveně hnusí (tento styl u chlapů). Asi jsem divná, ale připadá mi tento outfit prostě příšerný celý. To už radši ty džíny. Upřímně nechápu, co je ošklivého na tom, když má chlap na sobě pěkný džíny + nějakou košily, nebo i to sportovní tričko. To prostě k chlapovi tak nějak sedí, ale tohle je takový, já nevím, přiteplený. Nechci působit jako homofob, ale chlap má podle mě prostě vypadat jako chlap, tohle je na mě už příliš. Už jsem to tu chtěla psát u jedný fotky s chlapem, ale dnes už jsem se prostě neovládla a musela jsem to okomentovat.

 
WannabeYourMonster
75 příspěvků 03.02.13 20:56

A co je na saku, košili a svetru přitepleného, nebo snad na kalhotech? Klasické mužské oblečení, když to tak vezmu, akorát ne v úplně nudné variantě. Upřímně řečeno se mi vysloveně hnusí váš komentář.

 
Betiynka
9 příspěvků 07.02.13 08:35

To Paolka:
PRESNĚ! Souhlas s Vámi! Abych mohla okomentovat foto nějakého předešlého chlapce, tak sem si zde kvůli tomu udělala účet :-) Děs, běs a hrůza v jednom! Měli bychom založit nějaký klub, protože tady nám asi pšenka nepokvete :-)

Příspěvek upraven 07.02.13 v 08:35

 
Netipa
1 příspěvek 07.02.13 10:54
Školák

Kapesníček Asos podtrhává celkový vzhled a musím konstatovat, že na něm stojí a padá kýžená imidž britského školáka. Barevně nepříliš se hodící taška od Freda Perryho obsahuje stopro jablíčko, chleba s máslem, pitíčko Jupík a učebnici vlastivědy.
Celému modelu chybí cylindr do špičky a nebo rovnou kouzelnický klobouček. Nemůžu si pomoct, ale celkově mně přijde jako snadný a vděčný cíl pro pedofila.
Na druhou stranu oceňuju dravost a odvahu modela.

 
Maravelo  09.02.13 12:11

@Jirkátor tak to si představujete naprosto chybně a srovnáváte nesrovnatelné. Zaprvé se jedná o úplně jiný typ saka, o úplně jiný střih (rovné versus vypasované) a zadalší u vašeho příkladu: široké v ramenou (je poznat jak ramena saka trčí ven) široké rukávy
dlouhé rukávy (u formálního saka je dobrým zvykem nechat vykukovat (manžetové) knoflíčky košile)

zbytek je otázkou osobního vkusu, ale podle mě zrovna tohle sako je dost ohavné. 3 knoflíky se zapínáním hooodně vysoko, krabicoidní střih… prostě hnus

Co se týká saka tady „Prep“a, tak je to sako na tělo. V ramenou mu sedí dobře, šev sám o sobě není rozhodující. Diskutabilní je délka rukávů, protože se jedná o blazer do chladnějšího počasí a ty by měly mít rukávy delší, v tomto případě je ale délka v mezích jak se saka nosí. Horší je to už s kvalitou materiálu.

Být ale vámi, zjistím si, jak má sako vypadat, protože jste očividně vedle jak ta jedle.

 
Réza4  15.02.13 12:18

Mně připadá to sako divné. Zdůrazňuje hubený hrudníček a zároveň končí přesně v půlce boků, které zdůrazňuje. Takže zepředu boky vypadají širší než hrudník, no nějak to celé nesedí.
A taky bych k fialové tašce a červenému svetru zvolila neutrální barvu kalhot a jiné boty. Za mě červené.

 
Borag
140 příspěvků 16.02.13 13:55

British school boy.
Zamě dobrý.
Co se týká saka, tenhle slim je až moc slim, ale zase kdy je délka saka dle nějakých norem, na spoustě postav to vypadá divně.
Sám nemám rád dlouhá saka, abych v tom vypadal jak sněhulák.

Naopak v saku vypadá, že má mohutná a objemná ramena a solidní stan.

 
Drako
54 příspěvků 12.07.13 15:58

Takové pěkné sako na takovém mrzákovi. To je z jednoho vtipu, je mu malé a působí jak Lojzík co stojí před školou s bonbóny. Ne, červené. Je mi líto.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity