Bárbraa 05.02.13 23:36

na maturitní ples (nikoliv můj, nikoliv v Lucerně, nýbrž v maloměstském kulturáku, kam slečny chodí i v legínách a topu)

  • šaty HM

  • pásek HM

  • kabelka(se zlatými prvky) GATE

  • naušnice GATE

  • kytka ??

  • boty byly zlaté

 Váš příspěvek
 
megusa
202 příspěvků 05.02.13 23:45

Barevně se mi to líbí.. Jen mi připadají šaty dost krátké.. možná je to jen úhlem pohledu, možná optickým zkrácením trupu.. (a to, že některé slečny chodí v legínách a topu mi nepřijde jako omluva pro cokoli.. že do divadla chodí lidi v džínách neznamená, že tím budu omlouvat své oblečení)

edit: bez ramínka

Příspěvek upraven 05.02.13 v 23:46

 
Bárbraa
94 příspěvků 05.02.13 23:57

Já nechtěla délku svých šatů omlouvat:) Jen jsem chtěla zabránit případným komentářům o tom, co se na danou událost hodí, či nehodí..proto ta zmíňka o legínách. Tyto šaty rozhodně nejsou vzhledem k příležitosti nevhodné. To jsem tím chtěla říct.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 06.02.13 07:09

Ale ony se ty šaty svou délkou na ples vážně nehodí, bez ohledu na to co mají ostatní slečny na sobě ( To s těma legínama je pravda? Dobrotivý Bože :( ). Ples je prostě ples a je jedno, kde je.
Jinak Vám to ale sluší.

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 07:22

Já tedy nevím. Vám sice děkuji za pochvalu, že mi to sluší…i když zrovna na této fotce mi to nepřijde. Ale myslím, že je naprosto v pořádku, když slečny 15-25, které nejsou vyloženě „hrošice“ nosí na maturitní plesy minišaty, pokud nejsou vulgární, což tyto rozhodně nejsou.

Příspěvek upraven 06.02.13 v 07:25

 
Sionel
136 příspěvků 06.02.13 12:45

Mnó, přijde mi (ale soudím jen dle fotky), že když jste se ohla, muselo to být opravdu na pováženou :-)
Mám šaty této délky (na „běžné“ nošení, ne plesové) a bez neprůhledných punčoch bych nešla…

 
Jirkátor
1515 příspěvků 06.02.13 13:07

Dáma v krátké sukni se zásadně neohybá ;)

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 13:11

U této délky bych měla obavu sklonit i hlavu :-D

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 09:24

Upřímně i vy cítíte, že s vhodností těchto šatů na ples by mohl být problém, proto také zmiňujete ony legíny. Takže ty šaty nejsou vhodné a sama to někde v koutku duše víte, jen si to nechcete přiznat

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 17:46

Kdepak:D to jsem zmínila jen proto, jak to tady čtu u různých fotek…jakmile má slečna kratší sukni a nesedí zrovna u bazénu, tak je to podle většiny „fans“ módního pekla špatně:) Asi jsem divná já, ale podle mě krátké šaty nepatří pouze k vodě a do klubu:)

 
viera666
957 příspěvků 06.02.13 22:59

Ehm, ale je trosku rozdiel kratsie saty a predlzene tricko, co sa ako saty pokusa tvarit…

 
ameta
50 příspěvků 06.02.13 00:17

Mm, jako slušet Vám to sluší:).. Jen mně kombinace těhle tří výrazných barev přije až moc (hl. na ples).

 
jackdaw007
368 příspěvků 07.02.13 11:57

Ráda kombinuji růžovou modrou a ještě i s šedou, ale v trochu měkčích odstínech.

Jak už tu někdo výše zmínil, odstíny a materiál evokují výrazně barevné odění sportovních gymnastek nebo krasobruslařek. Asi je to dáno hlavně délkou šatů a leskem materiálu. Protože jinak i tyto dva ostré odstíny se mohou krásně doplnit (viz Jackie O.). Pokud bych chtěla mírnit kolotočářský dojem, asi bych dodala spíš stříbrné doplňky než zlaté.

 
Lacrimosa
159 příspěvků 06.02.13 00:29

Jak bylo řečeno výše, kombinace barev. Růžová se mi zdá poměrně ostrá. Více by se mi líbila pouze kombinace té královské modré a zlaté, pěkně by Vám to ladilo i k vlasům. Pokud byste je vyčesala (něco jednoduchého), vynikly by i naušnice :) Nicméně oceňuji, že nemáte „napudlíkované“ vlasy, nechci nikoho urazit, ale nejsem fanoušek těch podivných zvlněných zámotků. Příště budete v místním kulturáku určitě zářit více :)

 
Esmee
4372 příspěvků 06.02.13 15:12

Přesně jste vyjádřila, co jsem chtěla napsat níže.

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 06.02.13 00:35

Jasně růžová, jasně modrá, zlatá a ještě k tomu krajka? :-O Páni, tak tohle je vážně síla, asi jsem na to příliš slabá povaha, ale tohle tedy nepobírám. Navíc ten zvýšený pas vám v kombinaci s minisukýnkou ani trochu nesluší, promiňte, ale vypadáte v tom jako v šatičkách pro Barbie. Pochopila bych to jako kostým na sportovní rockandroll (samozřejmě mě neberte doslova), ale na ples ne, fakt ne.

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 00:47

Já z tohohle úhlu hlavně vypadám jako těhotná „barbie“ :)… a ta růžová…já bych ji řadila někam mezi růžovou a fialovou…na fotce je jasnější, než ve skutečnosti. Možná proto mi zlatá, růžovofialová a modrá dohromady nepřipadají jako nějaké drama:)

Příspěvek upraven 06.02.13 v 00:48

 
Sibyla
2639 příspěvků 06.02.13 07:43

Jak od střelnice. Umělá krajka, barvy jak kolotočářka, sukýnka pod pupík… Lituji, děs běs.

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 09:22

Pokud tak vypadáte z tohoto úhlu je velice pravděpodobné, že tak vypadáte i ve skutečnosti. Trocha sebekritiky neuškodí v jakémkoliv věku. Od doby co tady čtu obhajoby dívek o správnost velikosti vybraného oblečení jsem zjistila, že foťák a světlo a vítr a výraz v obličeji a nevím co všechno ještě neuvěřitelně přidávají kila

 
Minion
117 příspěvků 06.02.13 00:38

Mně se kombinace růžové s modrou velmi líbí, sama tyto dvě barvy velmi ráda nosím, takže já dávám zelené :-) Šaty sice mohly být krapet delší, ale jinak velmi pěkné, určitě jste nezapadla v davu :-)

 
Lovella
38 příspěvků 06.02.13 01:12

Promiňte, ale mně se to vůbec nelíbí… Jednak Vám vůbec nesedí střih šatů, vypadají jak zděděné po sestře o deset let mladší a deset kg lehčí. Ač sama ráda nosím krátké sukně, k takovému volnému áčkovému střihu se tahle délka nehodí, působí to vulgárně a nechci vidět, co se stane, když se třeba jen mírně předkloníte. Ten střih sukně je vůbec pekelný - dělá „těhotnými“ i hodně štíhlé ženy. Ještě to bříško zvýrazníte pásečkem neladícím k ničemu, který vzadu sahá téměř do pasu a vepředu se vyhrnul nad bříško rovnou pod prsa - sice ho tak zapnete na menší dírku, ale vypadá to hrozně. No a ta růžová je sice odvaz, ale kombinovala bych ji spíš s černými šaty, takhle to působí nějak lacinně a pouťově. Vím, že jste se určitě snažila, ale nezlobte se, za mě tohle opravdu ne.

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 07:17

Páseček ladící k botám, náramku na druhé ruce, náušnicím a řetízku u kabelky:)…dál se bránit nebudu, je to Váš názor:) Je prostě rozdíl, co si myslí o módě slečny ve dvaceti letech, čili mé vrstevnice a jejich matky, či o dekádu i více starší ženy:)

Příspěvek upraven 06.02.13 v 07:17

 
AH
172 příspěvků 06.02.13 09:59

Nemyslím si. Je mi 22 a ty šaty mi přijdou na ples zcela nevhodé! Stejně jako barevná kombinace, kterou si dovedu představit do města, na pláž nebo do školy, ale na ples fakt ne.
Kdyby šaty byly delší (alespoň ke kolenům), a růžovou jste vynechala, bylo by to o něčem úplně jiném.

Příspěvek upraven 06.02.13 v 09:59

 
DRW
1228 příspěvků 06.02.13 13:27

@Je prostě rozdíl, co si myslí o módě slečny ve dvaceti letech, čili mé vrstevnice a jejich matky, či o dekádu i více starší ženy:)

Bohuzel nemate pravdu, pravidla slusnosti a vhodneho oblekani plati nejen pro 16-20 slecny, ktere nekde si nevi rady a mysli si, ze to, co prodavaji v obchodech je in a to musim mit a slusi mi to, tak i pro ty starsi.

Protoze patrim k tem starsim, tak mam jeste jednu pripominku, kdyz jsem nedala na rady nekterych elegantnich zen, tak to bylo vetsinou pokus omyl, spatna velikost, barevna kombinace, kdyz jsem si pohrala s vhodnym oblecenim, barvami a pridala k tomu rady onech „chic“ zen, tak jsem nevypadala starsi nebo hur oblecena nez me vrstevnice (hovorim o obdobi cca 14-20), ale mnohem lepe.
Umet prijmout kritiku, rady a pak je vyuzit k vlastnimu prospechu se bud naucime nebo ne. A rika se, ze lide se s citem pro vkus narodi nebo ne. Ti druzi to maji o to tezsi, ze „uceni“ je beh na delsi trat, pro nas s citem pro detail, barvu etc. a cteni spolecenskych pravidel je to jednodussi. Protoze kazdy z nas, kteri ctime spolecenska pravidla, klidne muzeme proplouvat rybnikem dnesni mody a byt moderne a vkusne oblecene.

Takze priste.

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 17:56

Myslíte, že nejsem sebekritická? Že nesnesu kritiku? Ale ano, snesu. Jen některou nechám být a respektuji názor jiných (viz. „šaty jak od mladší sestry“, „nesedí Vám velikost“,„špatné barevné ladění“)…ale když jsem o něčem přesvědčena..v tom­to případě o vhodnosti šatů na danou událost, nevím proč bych měla někomu dávat za pravdu, když o tom přesvědčena nejsem. Já si myslím svoje. Vy si myslete svoje. Já Vám Váš názor nehaním. Možná k němu dojdu časem, možná ne. Jen jste mě trochu pobavila s tou sebekritikou. I kdybych dejme tomu nebyla dostatečně sebekritická, tak někdo, kdo dokáže napsat „pro nás s citem pro detail…“ a teď se neuražte, zřejmě sebekritikou také moc neoplývá.

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 06.02.13 17:23

Je mi 22 let, žádné děti jsem k dobrým mravům nikdy nevychovávala, mám konfekční velikost 36 (nebo obecněji, ať neponoukám zbytečné výtky: Myslí si, že si v módě můžu dovolit leccos) a takhle krátké šaty (navíc v téhle barevné kombinaci) bych si vzala tak v létě na pláž, nikdy ne na žádnou kulturní, společenskou, či jinou sebeméně formální akci, a nikdy, opravdu nikdy bych si je nevzala na ples. Promiňte, ale to, co tu vykládáte je pitomost, to, že má někdo jiný názor není důvod obviňovat ho z pohledu staré a usedlé panny. A možná byste se divila, ale i v šatech pod kolena lze být zatraceně šik ;-)

Příspěvek upraven 06.02.13 v 17:27

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 17:50

Nikdy jsem nenapsala, že v šatech po kolena slečna/dáma nemůže být šik:) Spoustu takových šatů se mi líbí a jedny, možná dvoje vlastním. Ovšem oblíknu je na události jako zlatá svatba babičky, zkoušky ve škole atp. Čímž neříkám, že jsou na plesy delší šaty nevhodné…rozhodně ne:) Jen studentské plesy snesou i kratší „pozdvižení“:)

 
Lovella
38 příspěvků 06.02.13 19:21

Takhle na fotce působí ten páseček opravdu jako pěst na oko a k ničemu se nehodí, možná kdybych Vás viděla vyfocenou celou i s botami, už by mi to nepřišlo. Každopádně o tom ostatním si myslím stále to, co jsem napsala výše. Narážkou na věk jste se mě nedotkla, jsem skutečně přesně o jednu dekádu starší než Vy:-). Ale nevnímám to jako hendikep a troufám si říct, že kdybychom se postavily vedle sebe, nikdo by ten věkový rozdíl mezi námi ani náhodou nehádal. V žádném případě neříkám, že jsou pekelné všechny minisukně a všechna růžová, naopak mám obě tyto věci moc ráda. Pekelné je to jen v této konkrétní kombinaci, jak už jsem popsala. Mívala jsem šaty podobného střihu, když mi bylo 15 a chodila jsem do tanečních, a právě od té doby k nim mám averzi, protože se na fotkách z té doby nemůžu ani vidět. Myslela jsem si ale, že to byla záležitost tehdejší „módy“ a ne mé mladické nerozvážnosti…

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 19:34

Dobrá, já to beru:)

 
Rain
26 příspěvků 06.02.13 23:36

Já jsem čerstvě plnoletá a na ples bych si nikdy nevzala šaty kratší než po kolena, nedejbože prodloužené triko, které máte na fotce. K poznámce s legínama snad jen oblíbenou větu: Kdyby všichni skočili z mostu, skočíte taky?

 
Fialové kafe  06.02.13 03:06

To že některé slečny chodí v legínách na ples je otřesné. Nicméně vaše provedení není také zrovna v pořádku, délka této sukně se snad nehodí ani do školy.

 
viera666
957 příspěvků 06.02.13 08:12
tak toto je zleeee

A skor ako zacnete s o dekadu starsimi, spadam do rovnakeho intervalu ako vy :-)
Ruzova je brutalna, strasne nasilne k tomu, asi ako monokel na oku. Modra je uz sama o sebe vyrazna a so zlatou by bola stacila a bolo by to farebne krasne. Alebo modra s ruzovou, to je jedno. Farebne by to bolo ok.
Saty su vam male, vyzerate v nich ako hrosik. A kratke samozrejme.

Příspěvek upraven 06.02.13 v 08:13

 
Lenka M.  06.02.13 08:13

Keby ste bola v kategórii 15-20 a ešte na spodnej hranici tak dobre, zavriem obe oči..Ale osobne si myslím, že slečna nad 20 rokov by už mohla prijať fakt, že akcia oficiálne označená ako PLES si žiada určité náležitosti a slušná dĺžka sukne je asi uplné minimum. Tento model je bezvadný-na párty v klube. Hájiť sa v duchu -medzi slepými jednooký kráľom -je pre tak krásnu slečnu hrozná škoda.
PS:dodávam, že mám 25 aby som sa vyhla napomenutiu zo stareckej zapšklosti :)

Příspěvek upraven 06.02.13 v 08:17

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 10:47

Omlouvám se, nevím jak se to stalo, ale zaškrtla jsem špatnou věkovou kategorii…jsem ročník 93…tudíž jsem v kategorii 15-20.

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 08:27

Opravdu mě baví, když sem někdo dá svůj model a hned ze startu dodá, že ples na který si to veme je vidlácky a holky tam normálně chodí pomalu v teplákách. A až půjdou ta děvčata v legínách skákat z okna pátého patra vy půjdete ze čtvrtého, aby to nebylo zase tak hrozné?? Šaty krátké jsou, věk a neznalost Vás omlouvat může, ale na délce šatů to nic nemění. Jen pro vaše uklidnění, taky jsem v telecím věku vlezla na ples v minišatech, avšak dodnes se za to skoro stydím
edit: překlep

Příspěvek upraven 06.02.13 v 09:41

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 10:48

Vidíte snad, že bych měla legíny?:) Tím pádem ne, nešla bych s nimi skákat z okna:)

 
TinkaH
916 příspěvků 10.02.13 15:23

Ne, vy jste neskočila ze stéjného patra, šla jste níž, aby to nebylo tak strašné. Ale výsledek je stéjný.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 06.02.13 09:05

[irónia]Hlavne treba upozorniť, že to nie je „Váš maturitný ples, nie je v Lucerne a niektoré tam chodia v topoch a legínach“ a tým pádom sa Váš outfit nestane až takým terčom kritiky, pretože ostatné tam chodia v legínach a topoch a nie je to v Lucerne. Možno dostane aj pochvalu.[/irónia] Mne sa to nepáči. Je to také kolotočiarske. Bez ramienka.

 
Ultravioline
33 příspěvků 06.02.13 09:15

Na maturiťák mi to přijde fakt v pohodě. Povinné kolečko s tatínkem a pak stejně všichni prchnou do menšího sálu za DJem. Co by si tam asi počla s dlouhou večerní róbou? Barevně, no, není to můj šálek čaje, ale zas je to veselé, pořád lepší než celá v černém. Tipla bych si, že v tom kulturáku to byl nejnápaditější outfit (viz vedle stojící černostříbrný peklo):-) Každopádně ale práce s křivkami je imho mnohem lepší než u předchozího outfitu v galerii. Zelené.

 
Lenka M.  06.02.13 09:32

Ano to sú presne tie jediné dve možnosti „minipapagáj“ alebo Morticia Adamsová :D

 
Ultravioline
33 příspěvků 06.02.13 10:19

Ne, to nejsou jediné dvě možnosti. Jen říkám, že ta barevná je lepší. Aspoň se na to líp kouká - a kritizuje :-)

Ale opět. Není to můj šálek čaje, sama bych si to neoblíkla.

 
Ava
634 příspěvků 06.02.13 10:17

Tak asi takhle… ubrala bych tu zářivě růžovou. Možná kdybyste byla kontrastní výrazná tmavovláska, tak byste tuhle barevnou kombinaci ustála, ale jako jemná blondýnka ne. Člověk nejdřív vidí kytku, pak modrou na šatech a pak až teprve Vás.
Nemám nic proti kratším šatům na ples, jaký popisujete, ale tohle je na Vás prostě krátké i na civilní nošení. Holt každej máme svoje limity a tenhle střih šatů je vhodný nanejvýš na postavu, jakou má modelka na fotce (a i tak nevím, jak by se v tom normálně pohybovala, aniž by ji každou chvíli vykoukl zadek). Každé kilo navíc bude vypadat v těchto šatech jak deset kilo navíc. A to si myslím, že jinak máte úplně normální postavu.

 
Karin
3401 příspěvků 06.02.13 11:58

Ale ani to na fotce nejsou šaty vhodné na ples. Byť té modelce sluší.

 
Ava
634 příspěvků 06.02.13 12:28

Však to netvrdím. Naopak píši, že na uživatelku by byly krátké i na civilní nošení.

 
Karin
3401 příspěvků 07.02.13 10:51

Yes, já jenom cítila momentální potřebu to zdůraznit. Aby náhodou někoho, kdo koukne jen na obrázek, nenapadlo, že to je váš tip na vhodné krátké šaty na ples :)

 
corrigan
2631 příspěvků 06.02.13 10:19

Úplně super to není, ale ocením, že je vidět, že jste se nad outfitem zamyslela a dala jste si s ním práci, protože určitě by bylo jednodušší vzít ty legíny, což vám věřím, že je jiná děvčata nosí a naprosto to nechápu. A protože barevně je to sice netradiční, ale nelze říct, že to nejde, dám vám zelené. Navíc se hezky usmíváte.

 
Roseline
2319 příspěvků 06.02.13 10:19

Můj názor bude patrně podobný těm předchozím.
Barevná kombinace by byla hezká na denní nošení, ale na ples ne. Celé to působí lacině a kýčovitě. Na ples bych ubrala růžovou a nechala pouze modrou a zlatou. Šaty jsou průšvih. Rozhodně netvrdím, že na každý ples musí být večerní róba, ale délku zhruba ke kolenům by to chtělo.
Je jasné, že každá věková kategorie vidí módu trochu jinak, ale tohle je na ples prostě nevhodné.
(Zrovna u mě to není věkem ovlivněný názor, jsem ve věkové kategorii 20+)

 
Martini90
159 příspěvků 06.02.13 10:51

Argument, že mnohé se na ples oblékají ještě méně vhodně než vy, z vás vhodně oblečenou slečnu neudělá. Pořád budete nevhodně oblečená.
Minišaty jsou na ples vždycky nevhodné, naprosto nezávisle na věku a místu konání. Když už nechcete volit dlouhé šaty, tak by měly končit maximálně u kolen, ne v polovině stehen.

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 10:59

No tak na takovou akci jsou dlouhé šaty pro nematurantku opravdu nevhodné:) Na takové si pak spíše ukazují ve smyslu „co to má na sobě“. Já si stojím za svým v tom, že šaty vhodné jsou. Kritiku kterou beru je - nesluší Vám, nelíbí se mi tato kombinace barev atd. Holt co člověk, to názor:)

 
Martini90
159 příspěvků 06.02.13 11:09

Jenže můj předešlý příspěvek není názor, to jsou prostě pravidla oblékání a etiketa. Na tohle téma by se nemělo diskutovat, takhle to je.
Chápu, že vám to nejspíš nepřijde důležité něco takového řešit, nýbrž časem se pravděpodobně dostanete do situace, kdy už objevit se v nevhodném oblečení nebude mít jen za následek případnou kritiku na MP.

Jinak ohledně toho, co chcete slyšet - barevně se mi to líbí, jen bych volila psaníčko zlaté. Sluší vám to, to ano, ale vypadáte vystrojená do klubu, ne na ples.

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 11:32

@Martini90 To máte marné, slečna je prostě přesvědčená, že šaty v délce- po plese mám noční, jsou na ples ok a jako potvrzení své blbosti použije argument, že ostatní XXXXX libovolně si doplňme

 
Martini90
159 příspěvků 06.02.13 12:27

Pravdu díte.
Jenže já jsem taková duše, že si ten komentář beztak neodpustím, ač vím, že nebude mít valného výsledku:)

 
Sionel
136 příspěvků 06.02.13 14:32

Dlouhé šaty jsou pro nematurantku nevhodné? o_O A od kdy prosím?
Vždyť se tu nikdo nebaví o šlehačce… na dlouhé splývavé šaty vám nemůže říct nikdo ani ň
Neříkejte mi, že si na vás v například těchto:
http://krasna.nova.cz/…ni-damu.html šatech bude někdo ukazovat prstem o_O

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 22:08

Ale ano bude:)…na této akci ano…sama mám dlouhé splývavé s trochou kamenů na dekoltu ze svého maturitního plesu a už jsem nenašla příležitost obléci si je…A to mě sakra mrzí. Vždy se najde mezi cca 200 dívkami na plese jedna nebo dvě co dlouhé šaty mají, ale bohužel jsou to právě ony, které vypadají mezi „legíno a mini“ kámoškami jako pěst na oko.

 
ameta
50 příspěvků 06.02.13 22:18

Spíše jako ´pěst na oko´ musí vypadat ty slečny v legínách, než elegantní kamarádky.

 
llolla
2102 příspěvků 06.02.13 22:19

Já bych asi radši byla jako pěst na oko, než jako někdo, kdo se neumí obléct. Já myslela, že vyčnívat z davu (v tomto případě ještě navíc dost pozitivně) se bojí jen děvčata na základkách.

 
Anofeles
327 příspěvků 06.02.13 22:59

No to je logika. Tak buď se oblékáte, aby Vám to slušelo, a nebo abyste zapadla do legínové šedi. Omlouváte neomluvitelné. Na ples nemusíte mít dlouhé šaty až na zem, ale jsou příležitosti, které vyžadují jisté dekorum. V oblečení i v chování. Stále nechápete.

 
Bárbraa
94 příspěvků 07.02.13 00:22

Chápu a nejsem fanda legín na plese. Ale je rozdíl v tom být přiměřeně oblečen (ok, šaty nad kolena, podle mě i nevulgární mini) a v tom být overdressed. Což by dlouhé šaty jistě byly.

 
Mydri
169 příspěvků 21.02.13 02:18

No a co?? Vy nechcete být krásná? Stokrát radši bych šla v těch dlouhých a bylo by mi šumák, co si která koza v legínách myslí.
Edit: Po dočtení vlákna - a stokrát radši bych byla overdressed. Ale neberte to jako kritiku vašich šatů, o to mi tady zrovna nejde.

Příspěvek upraven 21.02.13 v 02:20

 
Danielle.Warheit  21.02.13 15:17

Počkejte a proč teda lezete na módní peklo pro radu, když vlastně chcete zapadnout mezi holky, co chodí na ples v legínách. příště si taky vemte legíny a neřešte to, ne?

 
ilnyia
53 příspěvků 19.03.13 17:23

Já tedy využivám na plesy jen dlouhé šaty. I když mi je jen 20 mám dojem, že za trdlo v mini už být na veřejnosti ve svých letech tedy opravdu nemusím. Jestli si na mě ukazuje prstem někdo, kdo má podle mého názoru dlouhé tričko mě nezajímá. Jeho názor pro mě není opravdu důležitý, jestli pro Vás ano snad z toho časem vyrostete. A opravdu si nemyslím že úroveň plesu a oblékání se dá řešit zkracováním či prodlužováním suk­ně.

 
Anofeles
327 příspěvků 06.02.13 11:02

Promiňte, ale toto je pro mne skutečné peklo. Malé šaty, do kterých jste doslova narvaná, navíc příšerně krátké. Kytka na hrudníku je jako pěst na oko. Mám z toho dojem, že to na Vás praskne. K pekelné dokonalosti posloužil nevkusný zlatý pásek, či co to je. Dát pryč kytku a pásek, prodloužit o 10cm a zvolit velikost o dvě čísla větší a budete vypadat skvěle, ale toto ne.

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 11:31

Špatně vloženo :-(

Příspěvek upraven 06.02.13 v 11:32

 
Karin
3401 příspěvků 06.02.13 11:55

Ty šaty jsou fakt krátké. Sice to „vysvětlujete“ tím, že je to „jenom“ ples v místním kulturáku, kam chodí holky i v leginách, ale podle mě nejsou žádné takové výmluvy na místě, vy nemáte ctít zlozvyky místních křupanek (proč vlastně? chcete být jako ony?), nýbrž zásady vhodného oblékání pro danou příležitost ;) Jasně, že nemusíte mít nóbl róbu jako na ples v Opeře, ale ty šatky by měly sahat aspoň ke kolenům, tohle se nehodí. A nelíbí se mi ani ta kombinace barev, ty barvičky se spíš tlučou, než že by si vzájemně nějak pomáhaly. Navíc mám pocit, že tento odstín modré vám nesluší, zvolila bych nějaký jemnější, světlejší. Tyhle barvy by seděly spíš zimnímu typu.

 
DRW
1228 příspěvků 06.02.13 12:13

Saty jsou male a kratke. Mely by byt aspon o cislo vetsi (pas by lehce padl kam ma) a delka by byla take vhodnejsi. Pasek by nemel byt posunut nad sev v pase. Usmev vsechno nespasi. A neni omluva pro nevhodne obleceni ani na vesnickem plese.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 06.02.13 12:29

Víte, jak vzniklo to peklo, že na plesy se chodí v legínách a džínech?

to jednou nějaká nevkusná osoba s iq 20, která chtěla být zajímavá, přišla na ples v pytli od brambor…a pak další rok přišla taky v pytli a pět dalších přišlo v zástěře s tím, že ona tam chodí v pytli, takže ony jsou přece dobře oblečené…a další rok už jich v té zástěře přišlo dvacet…a dneska chodí v leginách a slečny v šatech odhalujících při předklonu pozadí budou přesvědčeny, že je to ok :(

smutné.

vždycky je lépe srovnávat se s lepšími. nejen v oblékání.

 
Karin
3401 příspěvků 07.02.13 10:56

VŽDYCKY JE LÉPE SROVNÁVAT SE S LEPŠÍMI. NEJEN V OBLÉKÁNÍ.

(to by se mělo tesat do kamene, jak říkával Werich) :)

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 12:32

@Martini90 Já si ho v tomto případě taky neodpustila, i když jsem věděla, že výsled bude nulový. Je to těžký případ :-D

 
Dlhonožka
269 příspěvků 06.02.13 12:53

Od krku hore príjemné…

 
Aboladen
137 příspěvků 06.02.13 14:14

Ale jo, já vám to zelený ramínko dám. Asi chápu, co tou obhajobou těch krátkých šatů chcete říct. U nás na ty vesnický plesy chodí lidi oblečení pomalu jak do lesa a ve velké večerní by byl člověk docela „overdressed“ (vlastně i na svém vlastním maturáku jsem zahlédla slečnu v džínových kraťasech, ale to jsem nebyla jediná zhrozená, navíc když se ta dotyčná klátila k zemi značně „pod vlivem“).
Kombinace barev je možná až moc křiklavá, ale zajímavá. A doba se holt mění…

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 14:26

Taky jsem z vesnice. U nás se na plese taky objeví prakticky cokoliv, někdy až zrak přechází, ale protože se ostatní neumí oblíknout neznamená, že budu taky vypadat jako cvok, ne?? Nikdo nemluví o plesové r´bě, ale o šatechaspoň o kousek delších

 
Mydri
169 příspěvků 21.02.13 02:22

Tady se ale vůbec nebavíme o velké večerní, tady se bavíme třeba i JENOM o prodloužení šatů o deset centimetrů!

 
TinkaH
916 příspěvků 06.02.13 14:51

@Bárbraa I tak byste si je měla vzít na párty do klubu a ne maturtní ples, ač je ve vidlákově

 
Betty J.
2031 příspěvků 06.02.13 16:06

Prosím, příště si už nepůjčujte šaty své o pět let mladší sestry a pořiďte si vlastní.

 
MarlaSinger
98 příspěvků 06.02.13 17:17

Nepochybuju, že máte pěknou postavu, ale střih těch šatů tak trochu vytváří dojem liliputa, nezlobte se. Ta barevná kombinace je na mě trochu ostrá, ale jste mladá, tak proč ne. :) A máte moc hezké vlasy a makeup. Bez ramínka, příště určitě zelené!

 
razorblade  06.02.13 20:18

Slecny chodi v leginach a topu… tak proc jste nesla treba v teplakach? tyhle vecny omluvy…

 
Bárbraa
94 příspěvků 06.02.13 22:12

Kdybyste si přečetla mé předešlé komentáře, nemusela jste ten svůj ani psát, neboť jsem zmiňovala, že to nebyla omluva, nýbrž pokus, jak zabránit komentům typu „na ples se to nehodí“.

 
Karin
3401 příspěvků 07.02.13 11:03

Když ono se to ale opravdu na ples nehodí :D :D :D

Samozřejmě si můžete s holkama zatrsat v legínách, tričkách a minišatech, ale nevidím důvod, proč tomu říkat ples… Ples je zkrátka akce určitého společenského charakteru. Je to slavnostnější záležitost nežli nějaká vesnická tancovačka, čili by dámy i pánové měli ctít určitá pravidla etikety. Já bych jako ctitel těchto pravidel snad ani nemohla jít na akci prezentovanou jako ples, kde vím, že budou lidi oblečení jako do kanclu. Přišla bych oblečená normálně (tj. jako na ples), a byla bych overdressed. Nebo bych musela taky nahodit mini, a připadat si celý večer jako buranka.

 
Lenka M.  07.02.13 07:35

http://www.youtube.com/watch?…

 
jackdaw007
368 příspěvků 07.02.13 12:09

Pardon, ale deset palců nahoru pro Lenka M. Lépe jste to vystihnout nemohla. :-D

 
Lenka M.  07.02.13 13:44

Keď som si prečítala čerstvú spršku nezmyselnej obhajoby vložilo sa to prakticky samo :D

 
TinkaH
916 příspěvků 07.02.13 15:59

Velice trefné

 
Torin
145 příspěvků 07.02.13 18:58

Už tak řvavou kombinaci jste pohřbila ještě přehršlí výrazných doplňků. Vypadá to prostě lacině, bohužel

 
kiwi  07.02.13 20:20

Střih figuře neprospívá… barvy neladěj s typem… co se délky týče, je naprosto nevhodná k jakékoliv příležitosti: na zjevně hodně vyspělou postavu se prostě tenhle diblíkovskej styl už nehodí.

Příspěvek upraven 07.02.13 v 20:20

 
Hyacinta
79 příspěvků 08.02.13 01:34

Šaty určitě delší, zdá se mi, že při sehnutí musejí vylézt nad zadek, kytku sundat, rukávy odpárat. Pásek bych ponechala, výraznou kabelku též, královsky modrá s purpurovou je zajímavá kombinace. Barva vlasů je hezká, zvážila bych volnější drdol vzhledem k náušnicím a hezkému úsměvu :)

 
eliza93
84 příspěvků 08.02.13 12:28

Bez toho divně zamotaného pásku a bez kytky - dělá Vás to nějakým způsobem korpulentnější, než asi jste.. řekla bych, že na Váš hrudník už žádných plastických aplikací netřeba. Šaty by byly vážně hezčí, kdyby byly aspoň těsně nad kolena a navíc jsou svou barvou natolik výrazné, že s doplňky, které jste zvolila už mi to přijde hrozně přeplácané. Bez ramínka.

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 08.02.13 22:59

Podle mne nemůže nikdo z týhle fotky poznat, jak je to vlastně dlouhé. A kdo tvrdí, že na ples se chodí v xy ať je to kdekoliv, ten asi vážně tenhle typ plesů neviděl. A nešla bych tam overdressed ani za nic, což ale neznamená, že člověk nemůže jít hezky…
K outfitu: barvičky jsou na mne moc, ale jinak hezké.

 
Jiřina V
13 příspěvků 10.02.13 17:02

Máte pravdu. Kam ty šaty vlastně sahají? Po kotníky?
Mně se taky často stává, že jdu overdressed na ples. Je to potom vážně trapas.

 
Scotie23
10 příspěvků 09.02.13 13:58

Z věčných diskuzí tady, co je vhodné a nevhodné oblečení na maturitní ples mi přijde, že 90% z vás nebylo za posledních cca 10 let na žádném maturitním plese.. proboha, kde to žijete? :D V dlouhých šatech tam potkáte maximálně pár maturantek. Chodím na maturitní plesy rok co rok a vážně bych si přišla hodně nepatřičně, kdybych si vzala dlouhé šaty.

 
llolla
2102 příspěvků 09.02.13 14:07

No jasně, všichni jsme tady úplně mimo, když si myslíme, že šaty těsně pod zadek prostě NEJSOU plesový oděv, protože puberťačky to nosí, tak je to tak přece správně. Nikdo neříká, že šaty musí být až na zem… Ne, vždyť je to furt dokola.
edit: a budu bojovat do posledního dechu za to, že tyhle hrůzy na plesy nepatří, protože se nechci dožít toho, že by takhle šla na ples moje dcera

Příspěvek upraven 09.02.13 v 14:10

 
Scotie23
10 příspěvků 09.02.13 14:13

Ne, vážně, kdy jste byla naposledy na maturitním plese? :D
Myslím, že bych se vážně pobavila, kdyby místní komentující dorazili na maturitní ples oblečené tak, jak se to podle nich hodí. Maturitní plesy už dávno nejsou to, co bývaly.

 
llolla
2102 příspěvků 09.02.13 14:16

Je mi 23, od deváté třídy chodím na maturáky naší střední školy každoročně a pokud se u vás nosí na plesy tohle, tak mě to fakt mrzí. Ale ono to bude asi oborem, který jsem studovala a prostředím, kde se pohybuju.
edit: tudíž na plese jse byla naposled vloni, abych odpověděla na vaši otázku=)

Příspěvek upraven 09.02.13 v 14:17

 
Scotie23
10 příspěvků 09.02.13 14:29

Přesně tak, to určitě bude tím oborem a prostředím! Je opravdu skvělé, že máte možnost se pohybovat v takové vybrané společnosti. Čímž se dostáváme k otázce, proč komentujete něco, o čem nemáte ani ponětí. Evidentně ty plesy na které chodíte vy jsou plné prudce inteligentních lidí s vybraným stylem, což se nedá říct o naprosté většině těch ostatních maturitních plesů. Takže až se někdy snížíte k tomu, že se zajdete podívat na normální maturitní ples, tak možná pochopíte, proč mám pravdu.

Příspěvek upraven 09.02.13 v 14:34

 
llolla
2102 příspěvků 09.02.13 14:37

To ja vam neupiram, ze mate pravdu (ze slecny takhle obleceny na plesy chodi), nicmene to neznamena, ze je to spravne. Ja jsem taky rada, ze se pohybuju v tak sofistikovane spolecnosti, ktera je schopna zachovavat pravidla etikety. Ekonomiku nestuduju

 
Scotie23
10 příspěvků 09.02.13 14:50

Správně to není, ale tady se věčně řeší VHODNOST krátkých (nebo jakkoli jinak „nevhodných“) šatů na maturitní ples.. A já jenom podotýkám, že maturitní plesy jsou v dnešní době prostě takové, že už není nevhodné jít tam v krátkých šatech. A ať se vám to líbí nebo ne, tak to prostě je a já si myslím, že jejich úroveň se bude spíš snižovat než zvyšovat. Ale jestli se pletu, tak je to jedině dobře.
A za ten dotaz ohledně ekonomky se omlouvám, nechala jsem se unést emocemi, uznávám že nebyl na místě, tak jsem ho taky smazala.

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 09.02.13 14:46

Na maturáky chodím každoročně od 15, takže už osm let, každý rok mám na sobě dlouhé šaty a nikdy jsem si ještě nepřipadala blbě, ale asi jsem prostě jen totální ignorant, který naprosto zaspal svou dobu, ještě, že jste to nám všem tak hezky osvětlila. :-D A aby bylo jasno, byla jsem už na maturáku několika škol (gymplů i odborných škol), takže si vážně nemyslím, že by to bylo mým strašně nóbl oborem ;-)

Příspěvek upraven 09.02.13 v 14:48

 
Scotie23
10 příspěvků 09.02.13 14:55

Já taky chodím na maturáky už několik let, taky jsem byla na maturácích gymplů i průmyslovek, ale všude to bylo stejné. Fajn, je dobře, že pořád existují místa, kde se jakási etiketa oblékání ještě dodržuje, ale existují i místa, kde to tak není.. a slečna co sem přidala její fotku jasně napsala, že v jejím případě se jedná a maturák toho druhého typu.

 
Sionel
136 příspěvků 09.02.13 14:59

Já sem byla na maturáku naposled před 2 týdny a rozhodně se tam našly dívky v dlouhých šatech, které nebyly maturantky, a světe div se, nikdo se jim nesmál!
Maturák to byl maloměstský, místní střední školy..

 
MP Meri
1322 příspěvků 09.02.13 14:51

Jsem podobného věku, na plesy chodím každý rok, naposledy jsem byla cca před měsícem.
Nepopírám, že se tam objevuje spousta nevhodně oblečených osob. Ale šaty těsně pod prdel prostě na ples nepatří i když je bude mít půlka sálu.
Jo a v čem chodím já? Střídám to. Dlouhé šaty mám troje, nosím je asi nejradši a nejvíc a nikdy jsem si nepřipadal nevhodně, spíš naopak:) Abych ne „neokoukala“, střídám to s krátkými a ano, tady si dovolím i šaty zhruba do půlky stehen (tedy ne dlaň nad kolena), ale vždy se zahalenějším vrškem, nikdy to nekombinuju s výstřihem.
Takže si troufám zhodnotit, že výše zmíněné šaty opravdu nejsou vhodné na žádný ples.

(PS: jsem z města o 50 tis, plesy jsou tu různého druhu - od „vesnických dupáren“ až po rádoby luxusnější)

 
Bárbraa
94 příspěvků 09.02.13 22:32

K tomu výstřihu a mini…souhlasím:) Proto tyto šaty takové jsou…nahoře zahalené, dole odhalené a nikoliv obepínající zadek…proto klidně ještě stokrát napíšu, že vhodné jsou:)

 
Anofeles
327 příspěvků 09.02.13 22:42

Tak proč to sem tedy vůbec dáváte? Vy jste přesvědčená, jak Vám to sluší, většina Vám napíše, že ne a ještě polemizujete o vhodnosti šatů. Jste-li spokojená sama se sebou, budiž Vám to přáno. Mně to přijde politováníhodné. Jak oblečení, tak reakce.

 
Bárbraa
94 příspěvků 10.02.13 13:34

Já nejsem přesvědčena, že mi to sluší a za to rozhodně nebojuji:) Já bojuji za to, že šaty vhodné jsou:) Jakékoliv jiné pro mě negativní reakce beru:)

 
MP Meri
1322 příspěvků 10.02.13 10:51

Ale toto nejsou šaty do půli stehen, ale prakticky pod zadek. Navíc rozevlátý rozšířený střih je dělá opticky ještě odhalenějšími, jestli mi rozumíte.
Myslete si co chcete, ale něco mi říká, že když to vypadá jako kuře, voní jako kuře a chutná jako kuře, tak to asi kuře bude.

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 10.02.13 11:13

Myslím, že byste se měla někdy nechat natočit, jak vypadáte, když se v téhle sukýnce zatočíte po parketu, pak možná konečně pochopíte naše obavy ;-)

 
extrasikulka
52 příspěvků 09.02.13 23:25

Milá slečno, Vy o modě, o vkusu a o dress code nevíte vůbec nic!!! A to je Vaše největší potíž :-D Velká škoda je, že jste stále přesvědčena o svém vytříbeném stylu i po oprávněné kritice pekelnic. Tohle se nepovedlo ničím, délkou, velikostí, střihem ani kombinací. Třeba nás někdy jindy překvapíte pozitivně.

 
Bárbraa
94 příspěvků 10.02.13 13:36

No, to je Váš názor:) Já o svém vytříbeném vkusu rozhodně přesvědčena nejsem. Jediné, co mi vadí, že většina dívek a dam nedokáže pochopit, že je teď jiná doba a dresscode na plesy již není to co býval:)

 
llolla
2102 příspěvků 10.02.13 14:04

Dresscode je pořád stejnej. Jen je větší množství lidí, co na něj kašlou.

 
Anofeles
327 příspěvků 10.02.13 20:56

Polemiku beru, ale toto je už naprostá ignorace. Dress code je jednou dán. Psala jsem, že nikoli dlouhá róba je nutná, ale jistá pravidla, neměnná, to má. Můžeme zkracovat, prodlužovat, mít holá ramena, nebo se celé zahalit, to je vcelku jedno. Prvky, které to ale mít má, to mít musí. A s dobou, mládím či stářím to nemá vůbec nic společného. Jen s citem pro věc a základní oděvní inteligencí.

 
TinkaH
916 příspěvků 11.02.13 08:26

Dresscode je stále stéjný, jen některé buranky ho ignorují a proto chodí oblečené pomalu v teplácích, protože ony jsou velice cool, tak přece nebudou brát na zřetel nějaká pravidla. Podívéjte se na nějaké video pana Špačka a pochopíte co je to etika a kam se co hodí a nehodí, nebo si kupte jeho knihu. Nebo mu a jemu pdobným napiště, že jsou vlastně úplně out, protože vy a další hvězdy jste vytvořily nová pravidla a ty teď budou platit. Takže na plesy s bederní rouškou na méně formální akce s holým zadkem, pro ty stydlivější povolíme aspoň tanga.

 
Matka Vlčice  11.02.13 10:26

Levně vypadající šaty na dívce, která má o dvě velikosti víc - nějaký smysl v tom je, nebo ho tam nevidím jen já? uvedené věkové rozmezí uvedené v záhlaví je zřejmě překlep.

 
Matka Vlčice  11.02.13 10:29

**„Jediné, co mi vadí, že většina dívek a dam nedokáže pochopit, že je teď jiná doba a dresscode na plesy již není to co býval:)“****

Jo, tak to je vaše zbožný přání a Ježíšek taky neexistuje.

Příspěvek upraven 11.02.13 v 10:29

 
TinkaH
916 příspěvků 11.02.13 11:26

Jste krutá :-D

 
Matka Vlčice  11.02.13 13:15

@TinkaH

 
Kathee
109 příspěvků 13.02.13 14:37

Strašný - nejen na ples

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity