Váš příspěvek
 
tereza.ondr
34 příspěvků 25.02.13 00:16

Skvělá kabelka :)

 
Atrofie
741 příspěvků 25.02.13 01:58

Paní, jste úžasná! Jasně, jsou tam chybičky, za které Vám zde budou lát, ale… jste šarmantní dáma a mě vždy potěší oko, když vidím, že to jde bez sportovní bundy, legín a pohorek či sněhulí od Vietamců ;-)!

 
zorro4
96 příspěvků 25.02.13 08:23

Oslovovat paní napřímo asi fakt nemá smysl :D

 
Atrofie
741 příspěvků 25.02.13 17:40

Myslíte??? I kdyby to bylo jen čistě vzletné zvolání, proč ne…a předpokládat, že jsou všichni lidé nad 60 IT tupí je také zcestné…takže, proč by se sem nemohla paní podívat?

 
Matmys
1597 příspěvků 25.02.13 08:46

Bezchybná paní by byla nudná. Vždyť i „nebe zdá se modřejší dík oblakům“.

 
lindiste
347 příspěvků 25.02.13 09:13

Já tam žádné „chybičky“ nevidím.

 
Sibyla
2639 příspěvků 25.02.13 06:50

Dokonalé.

 
Bibaa
105 příspěvků 25.02.13 08:08

Velmi vydarene, zladene. Aj ked kabat sam osebe nic moc, ale spolu s doplnkami vytvara vynikajuci celok.

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 25.02.13 08:25

Paní vsadila na kvalitní boty a kabelku, to dělá hodně. Vypadá dobře :-)

 
anahir
114 příspěvků 25.02.13 08:29

Paní je opravdu dáma.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 25.02.13 08:42

Pekne zladené farby a materiály. Za mňa zelená, pretože to pani veľmi pristane a úplne „žiari“.

 
Vivin
30 příspěvků 25.02.13 08:51

Krásně sladěné kousky. Velké plus má kabátek, ve kterém musí být teploučko ;)

Navíc jde vidět, že se paní náležitě užívá jak jí to sluší :) právem.

 
Sailorette
1589 příspěvků 25.02.13 09:14

Vypadá to, že budu jediná, ale mně se to nelíbí. Paní je od hlavy až k patě hnědá, sice je to sladěné, ale celkově to na mě působí velmi nemódně a nešmrncovně. Asi to dělá ten kabát, protože když se podívám na boty a kabelku, tak ty nejsou špatné. Vyměnila bych taktéž baret, v tomto případě na mě působí tetkovitě.

 
simchi
184 příspěvků 25.02.13 13:05

Ten kabát - je velmi kvalitní kožich, v kombinaci s lemováním z persinanu to je opravdu nadčasová klasika. Kožená kabelka a kozačky to už jen dolaďují. Baret se mi k tomu docela líbí. a v tomto případě by jakákoli další barva byla zbytečná.

 
TulaJ
254 příspěvků 26.02.13 09:06

No neviem, čo je zlé na tom, keď je celé oblečenie ladené do jednej farby - myslím, že síce totálna šeď je zlá, ale hnutie „použite farby“ neznamená, že ich máme použiť všetky naraz - ja osobne uprednostňujem ladenie „tón v tóne“, pravda, niekde jeden odlišný farebný akcent urobí divy, ale táto pani nie je v jednom odtieni hnedej, podľa mňa je to úplne v poriadku. A ten baret - možno by si ho mohla nasadiť trošku „šmrncovnejšie“, ale chyba podľa mňa nie je v barete samotnom (a teda potom - akú čiapku si dať? to riešim často aj ja, som len o málo mladšia ako tá pani - najmä ak je dosť zima, ako asi bolo aj v čase tohto fotenia; lyžiarsku s brmbolcom asi nie, klobúk v zime a vo vetre až tak nezahreje a padá, kožušinová čiapka je málokedy pekná a musela by byť zladená s kožuchom - takže veľa možností nie je).

Příspěvek upraven 26.02.13 v 09:07

 
bubijak  25.02.13 10:05

Tak tohle mi dnes po ránu zvedlo náladu :) Dokonalé!

 
arjev
51 příspěvků 25.02.13 10:24

No, já bych paní nekritizovala za kabát. Je vidět, že byla a je zvyklá kupovat kvalitní nadčasové věci, které jí roky vydrží a lze je navzájem kombinovat. A baret se mi naopak zdá jako docela mladistvý doplněk. Nejraději bych těch zelených dala víc.

 
Bugatti
4051 příspěvků 25.02.13 10:41

@Sailorette Ten kabát je pravý a nejspíš hodně kvalitní dubeňák, takový se kupuje jeden za život a nosí jen v největších mrazech. Ten kabát je navíc střihem zcela nadčasový, doladí se jen aktuálními doplňky. Paní se mi moc líbí, kéž by všechny důchodkyně vypadaly takto upraveně a kéž by i mladé ženy na sebe dbaly tak jak tato paní!

 
Sailorette
1589 příspěvků 25.02.13 10:56

@Bugatti Kabát vypadá kvalitně, s tím s vámi souhlasím, nadčasový mi ale nepřipadá (střihem). Je to samozřejmě můj subjektivní osobní názor, ale mně se zkrátka nelíbí. Moje maminka měla velmi podobný kožený kabát, jen o něco kratší a jarní, zvaný v naší rodině paleto. Zakoupila ho někdy v devadesátých letech a mně ten střih vždy připadal hodně poplatný té době. Nicméně ho ráda nosila ještě před pár lety a to do doby, než si ho pokecala hořčicí, když si naprosto nedámovitě na Václaváku koupila párek v rohlíku.

 
Bugatti
4051 příspěvků 25.02.13 11:20

@Sailorette Tohle je kabát, který v dobách, kdy byl měsíční plat patnáct stovek, stál několik tisíc. Tenhle konkrétní je navíc očividně z velmi kvalitní kůže, určitě byl hodně drahý. Takové kožichy se přešívaly a upravovaly, vzhledem ke kožešinové liště je dost možná už upravovaný (rozšířený) a pokud mám pravdu, dělal to někdo, kdo to opravdu umí a udělal to s vkusem. V mrazech je takový kožich ne stokrát, ale tisíckrát lepší než „módní“ buřtokabát dle poslední módy každý druhý rok nový.

Příspěvek upraven 25.02.13 v 11:36

 
lioncity  25.02.13 18:56

Ikdyby byl nevim jak kvalitni, pokud jde o strih, tak to z nej nadcasovy kousek nedela, ten vypada trochu jinak. Taky mi naskocilo paleto, okamzite.

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 25.02.13 19:18

Můžu se zeptat, co je špatného na paletu? Zřejmě jsem úplně mimo, ale mě se líbí. Jistěže to není zrovna střih kabátu podle poslední módy, ale má matka má jedno naprosto klasické jarní z jelenice, nosí ho stejně často jako jiné (moderní) kabátky a velice jí sluší. Je dlouhé se kolenům a takové hravě „rozevláté“. Nikdy mě nenapadlo, že je na tom něco špatného, kdybych našla nějaké, které by mi sedělo, tak, zvlášť, pokud by bylo z kvalitního materiálu, hned bych po něm šla. zřejmě bych ale byla strašně out. No nic, budu hledat dál a následné komentáře okolí nějak přežiju :-D

Příspěvek upraven 25.02.13 v 19:21

 
Hyacinta
79 příspěvků 25.02.13 11:33

To je krásné! Rozhodně zelené. Víc takových inspirací :))

 
Svobodný Petr
8 příspěvků 25.02.13 11:46

Mně se oblečení líbí, není rozhodně obyčejné. Nejspíš ušlechtilé materiály. Dělá to na mě hodně dobrý dojem. Sice celohnědé, ale ne monotónní, čehož si zjevně byla paní Hana vědoma (i ten svetr je jiný odstín, a pěkný). Jestli to má chybičky, já sám je nedokážu, bohužel, odhalit.

 
Sailorette
1589 příspěvků 25.02.13 12:04

@Bugatti Já přece nic o kvalitě zpracování nepíšu, ani Vás nepřesvědčuji o tom, že se Vám má kabát nelíbit, jen jsem vyjádřila názor, že se nelíbí mně. Mohl by stát sto tisíc a vydržet po deset generací a stejně by mi nepřipadal hezký. Myslím, že existuje mnoho dalších variant, než jen buřtokabát.

 
simchi
184 příspěvků 25.02.13 13:08

Toto je přece klasický střih - kabátu, kožich - prostě lehké „ačko“. Dovedete si to představit vypasované na tělo? Mluvíme o kožichu. Nemusí se to líbit, ale je to elegantní.

 
Sailorette
1589 příspěvků 25.02.13 13:36

Nemluvila jsem o ničem vypasovaném..oujé, už fakt nevím, co na to říct, kabát se mi nelíbí, nepřipadá mi slušivý, tím bych to uzavřela.

 
btw
64 příspěvků 25.02.13 14:51

Souhlasim s vami. kabat at si je treba usity nejprednejsimi remeslniky z draci kuze a zini jednorozcu, a co svou odolnosti prezije padesat generaci, ale neznamena to, ze se mi musi libit. nechapu potrebu nekterych vam cpat svuj nazor o tom, jak je to kousek elegantni a nadcasovy. to mne treba moc neprijde. spis mi to tou kuzi, strihem a barvami pripomina hagrida.

 
any2
246 příspěvků 25.02.13 12:19

Perfektní, moc jí to sluší. Taková kabelka by se mi taky líbila.

 
surabaya
395 příspěvků 25.02.13 12:51

Paní to sluší, i když ke kabátu bych výhrady měla, ten není můj šálek čaje. Ale je vidět, že jí na svém vzhledu záleží, oblečení je vkusné a elegantní. Zaslouží pochvalu.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 25.02.13 12:55

Krásné boty a krásná kabelka. Sladěné, nadčasové. Kabát můj styl zrovna není, ale paní sluší.

 
Chany
871 příspěvků 25.02.13 15:25
Hm

Tady je potřeba přihlédnout k věku nositelky. Někdo se tu pohoršoval nad kabátem, ale já na něm nic ošklivého nevidím. Je to střih a model, který se nosí už léta, patří ke klasice. Tato silueta k tomuto věku sedne. Mě by spíš pohoršilo, kdyby ze sebe paní v těchto letech chtěla dělat diblíka a vystrojila se jak dorostenka. Naopak mladá holka by v tomto vypadala usedle. Zkrátka každý věk má svoje, na to přijde časem a zkušenostmi každý.
Ač celé hnědé, přeci ne jednotvárné. Pěkně nakombinované odstíny hnědé. Paní zrovna může být milovnicí zemitých barev a odstínů, tak proč ne. Tomu, kdo rád nosí výrazné, pestré barvy taky nikdo nemá co cpát ty zemité a decentní.
Takže suma sumárum pěkné. ;)

 
Bugatti
4051 příspěvků 25.02.13 15:32

@Chany Přesně tak. Na osobě mladší padesáti by ten kabát asi vypadal usedle. Na druhé straně, když opravdu mrzne, většina z nás dá přednost teplu před módností. Na paní 60+ je ten kabát parádní, mnohem lepší než nekvalitní módní kousek na dvě sezóny. Pokud jde o barevnost, s přibývajícím věkem je určitě lepší přejít na decentnější barvy. Konečně každá z nás máme dny, kdy raději nechceme moc poutat pozornost a oblékneme se do méně nápadných barev.

 
stric
762 příspěvků 25.02.13 18:07

@Bugatti @Chany Jistě, souhlasím.
A dovolím si přiznat se k mírnému šoku: Co se to tady vlastně schází za společnost, že je nutné vysvětlovat takovou samozřejmost?

 
Bugatti
4051 příspěvků 25.02.13 18:33

@stric To nic, to je jen současné tendenční „vypadat mladě až do smrti ve vysokém věku“. Ono i stárnout se musí umět. Tahle paní v kožíšku to očividně umí a užívá si to!

 
razorblade  25.02.13 20:56

Dovolila jsem si vykrast advanced style, ktery nazorne ukazuje, ze damy stare jako metuzalem mohou vypadat krasne i v hezkem kabatu, aniz by pritom vypadaly jako diblik. stare zenske nemusi nosit hnusne hnede kabaty, aby byly elegantni

Příspěvek upraven 25.02.13 v 20:57

 
Atrofie
741 příspěvků 26.02.13 01:04

Mno, fotka číslo dvě, to je pro mě právě ten reprezentant diblíka, o kterém jste psala ;-)…ale jinak pěkné.

 
TulaJ
254 příspěvků 26.02.13 09:14

No ale toto, čo ukazujete - aj keď to nie je zlé - určite nie je do teplôt pod nulou (možno ešte ten prvý biely kabát, ak by bol z kvalitnej látky - ale pri tom, ako sa u nás čistia chodníky od snehu, je na jedno použitie); a tie staré dámy mi trošku pripomínajú štýl „Dallas“ alebo „Golden Girls“.

 
btw
64 příspěvků 26.02.13 16:23

Tak to jsem presne cekala takove reakce…
zajimave, ze tu nekdo mluvil o netoleranci (necham stranou, ze projevit svuj nazor, tady konkretne rict, ze se mi kabat a spousta hnede nelibi, neni vůbec netolerance), pricemz predvadi presne to, co sam kritizuje.
jak muze byt moda hrava, kdyz se bude neustale resit, zda ta a ta barva neni prilis zariva pro dany vek, zda je pristupny tenhle strih, tenhle podpatek, copak si o mne pomysli druzi etc. to poukazovani na udajne diblikovstvi me stve (neni to jen u teto damy od razorblade - ktera navic vypada neuveritelne chic a bohuzel ji to „kazi“ postoj, vsadim se, ze kdyby dama stala s nohama u sebe, hlavou pokorne sklonenou, a dlanemi cudne na sobe polezenymi na sukni, mel by vyhrady zde jen malokdo:) - jinak dal je to napr. i u catherinne z CJMDNS, ktera proste je sexy, at si oblekne cokoliv. a lidi to drazdi. takovy je tedy muj dojem.
take casto se na MP setkavam s potrebou mnohych poukazovat na neprakticnost ci nerealnost odevu - viz s tema botama daleko nedojde, musi ji byt zima, beztak si to oblikla jen na foceni atd. tohohle si lze zas vsimnout u sweetladylolipop ci tak nejak. nekdo proste nerozdejcha, kdyz ma nekdo styl. ted uz jsem hodne OT, za to se omlouvam.

Jinak k te posledni pani, ta je uzasna, kdybych mela takvoou babicku, pujcovala bych si od ni obleceni.

 
Mydri
169 příspěvků 26.02.13 21:03

Víte, ale tohle jsou jarní, nanejvýš podzimní kabáty. Obávám se, že v únoru by v tomhle té paní byla pěkná kosa. Zkuste najít nějaký kabát, který se vám tvarem a střihem líbí a JE teplý. Jinak druhá fotka je diblík, to mně nevadí, třetí ještě větší, taky nevadí, líbí se mi to, ale neuváděla bych to u příkladu ‚vkusného přiznaného stáří.‘ Leda ten bílý, ale to je zase jarní/podzimní.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 28.02.13 13:15

Já teda nevím, kabát na první fotce vypadá sice hezky, ale měly jste, dámy, někdy kabát bez zapínání, který drží jen páskem??? To se nehodí ani na podzim, když fouká ze strnišť. Je potřeba trošku rozlišovat, co se nosí večer na Floridě a co v zimě u nás doma, co je naaranžováno pro fotografa a co je reálný outfit ze života :-)

 
Sibyla
2639 příspěvků 25.02.13 23:37

Viz ten vtip v sekci vtipů: před dvaceti lety byla každá generace oblečená po svém. Teď má každá šortky, růžové tričko a blond vlasy.
Tohle je dokonalé pro dámu zralého věku. V módním výstřelku by vypadala trapně. Paní Hana zjevně ví, co nosit, co jí sluší a v čem se cítí dobře. Nedivila bych se, kdyby se profesionálně zabývala něčím jako kultura oblékání.

 
holka modrooká
2 příspěvky 25.02.13 18:49

Pro mě je tam dost odstínů hnědé, ale souhlas s tím, že je to příjemná změna oproti klasickému úboru českých dam okolo -sáti let.

 
cecil1
3 příspěvky 25.02.13 18:57

Super styl, líbí se moc…D.

 
btw
64 příspěvků 25.02.13 19:10

Absolutne nechapu, jak se z tvrzeni „kabat je osklivy“ ci „moc hnede“ dalo odvodit „zena se ma oblekat umerne k veku, umet starnout a ne bejt diblik“ na mladistvost modelu pani tu snad nikdo nenarazel, kritizoval se jen strih/barva/etc kabatu.
jinak k outfitu jsem chtela jeste dodat, ze mi prijdou fajn boty a kabelka, i cepice mi prijde sympaticka, skoda jen, ze se to zabilo tim kabatem.

 
dost_bot
2070 příspěvků 25.02.13 19:50

To je názorná ukázka, jak kvalitní (a asi i drahé) věci prostě vypadají kulitvovaně…bez ohledu na módnost či nemódnost.

 
MarlaSinger
98 příspěvků 25.02.13 20:49

Materiál toho kabátu není úplně podle mého gusta, ale jako celek je to moc krásné.. a mám slabost pro tyhle půvabné, elegantně oblečené babičky.

 
Sue-Light
5 příspěvků 25.02.13 21:01

Kdyby jen takhle oblékaní chodili všichni… :) Za sebe tedy paní určitě tleskám a dávám zelené, určitě. :)

 
Bugatti
4051 příspěvků 25.02.13 21:26

@razorblade Přiznám se, že kdybych takový kožíšek měla, v mrazech bych ho určitě nosila, přestože se věku „dámy staré jako metuzalém“ teprve kvapem blížím.
Vaše první dvě fotky jsou stylizace určené k focení, možná fotky pořízené při nějaké zvláštní příležitosti, ty dámy v tom jen tak po ulici jistě nechodí. Poslední šedovlasou dámu ty jasné barvy přebíjejí, takhle si eleganci pro starší a pokročilé nepředstavuji. Paní Hana na snímku byla odchycena při procházce Prahou, nečekala, že ji někdo bude fotit.

Příspěvek upraven 25.02.13 v 21:30

 
Ava
634 příspěvků 25.02.13 23:50

Bude to sice na záplavu červených, ale KOŽICH v dnešní době nikdy na nikom! Nepochopím…

 
TulaJ
254 příspěvků 26.02.13 09:16

A smiem sa spýtať (fakt vážne, zaujíma ma to) prečo nie - nikdy a na nikom? Ani keď ten kožuch mám už 20 rokov v skrini - musím ho zahodiť?

 
z_dediny
1031 příspěvků 26.02.13 09:28

Jistě. Musíte ho vyhodit a pořídit si něco z nafty. Ten kožich na obrázku je pravděpodobně beránek. Když zabijí ovci na maso, tak je třeba všechno kromě masa zakopat a nechat hmyzu a mikrobům, ať mají taky z čeho žít, a ne to využít pro lidi. Vlastně - ani tu ovečku neměli zabít. Kdo by v dnešní době jedl maso? (Žertuji, samozřejmě. Nejsem vegetariánka a nevadí mi, když jiní lidé nosí kožichy z hospodářských zvířat, i když sama se kožešiny štítím.)

 
Ava
634 příspěvků 26.02.13 10:45

Nemusíte, klidně ho noste. Jen píšu, že já bych ho zahodila a že mně se na nikom kožich nelíbí a nechápu jeho nošení v dnešní době nabízející jiné možnost. Prostě jen můj názor. Stejně jako někomu se tenhle model moc líbí a je to jeho názor.
Proč tady má tolik lidí potřebu přesvědčovat ostatní, kterým se něco líbí/nelíbí, zatímco oni to vidí jinak, že se určitě pletou?

 
DRW
1227 příspěvků 26.02.13 11:31

No, ale ono je mnohem lepe v kozichu z prave kozesiny nez v imitaci, tak jako je mi lepe v ciste prirodnich latkach max s minimalni primesic elastanu/lycry (cca do 5%) nez v obleceni vyrobenem z nafty a plastu. Dost uz na tom, ze punchace na teplejsi obdobi jsou z onoho neprodysneho materialu.

Proste je to tak, pravy kozich hreje vic nez umelohmotny (osobne odzkouseno, mam oba). Nad takovym kozichem se neohrnuje nos, strih je klasicky, kozichy jsou vetsinou ackoveho strihu, ale zacit se divat po nejakem nadcasovem kousku.

 
lindiste
347 příspěvků 26.02.13 15:07

Taky bych řekla, že je to nějaká ovce, takže myslím, že je to ok. Řadím se k odpůrcům kožešin, ale zpracovávání kůže a kožešiny hospodářských zvířat je, myslím, vcelku logické.

 
Bugatti
4051 příspěvků 25.02.13 23:57

@Sibyla Paní Hana ví co nosit, co jí sluší, v čem se cítí dobře a co je kvalita. A naše názory, ať pozitivní či negativní, jsou jí docela určitě ukradené, protože ona ví…
@razorblade K vašim obrázkům: Dáma v bílém kabátě určitě takto nevyrazí na nákupy ani do centra metrem. Dáma na druhém obrázku, ač střízlivě a vhodně oblečena, tváří se jak sedmdesátiletý diblík; v těch botách dojde od auta do restaurace, dál v jejím věku ne. Naživo byste zdrbaly punčochy v sandálkách, bez punčoch byste zdrbaly vrásčité nohy, které nemá co vystavovat. Výraznější líčení v tomto věku tak leda zvýrazní vrásky. Poslední dámě by k šedým vlasům prospěly jemnější barvy, ve výrazných se ztrácí a vypadá trošku jako papoušek.
A říkat o dámě, že je stará jako metuzalém, nepovažuji za vhodné; Když napíšu, že mladí lidé nemají dost zkušeností, zní to určitě líp, než když napíšu, že titíž mladí lidé jsou (blbí… doplňte si sama).

 
stric
762 příspěvků 26.02.13 00:10

Máte pravdu. Paní vypadá velmi dobře (a jestli se někomu náhodou nelíbí hnědá barva, není to její problém). Já se obávám, že se tady zas objevuje to prokletí MP. Proč všichni koukají jen na kus oblečení jako takový a ne na celého člověka? To je přece takový nesmysl. Mladá holka ve výstředním oblečku schytá kritiku, že v tom vypadá dobře, jen protože je mladá a hezká, střízlivě oblečený muž zase, že kdyby to nebyl sympaťák od pohledu, nic by na něm nebylo, a elegantní dáma v letech je kritizovaná za naprosto vhodný, přiměřený a dokonce nadstandardní úbor. Nebylo by nakonec jednodušší vrátit se k těm riflím?

 
Bugatti
4051 příspěvků 26.02.13 00:00

@Ava Když už ten kožich někdo má… protože si ho pořídil před desítkami let, to ho má podle vás vyhodit a koupit si buřtokabát? A dubeňák je z ovčí kůže; když už se jí maso, využije se i kůže.

 
Bugatti
4051 příspěvků 26.02.13 00:21

@stric My starší dámy jsme osvobozené od módního (a obecně jakéhokoliv) diktátu, nemáme zapotřebí být cool a in. Jsem přesvědčena, že kdyby si paní Hana přečetla kritiku svého kabátu, zůstala by naprosto v klidu a s radostí ho nosila dál.
Já jsem první, kdo nemá rád hnědou barvu a vůbec ji nenosí, to ovšem neznamená, že budu kritizovat cokoliv hnědého. Paní Haně hnědá barva bezesporu sluší a ona to ví.
Móda je hra a my můžeme přistoupit na striktní pravidla a řídit se trendy, nebo si vytvořit svá vlastní a jít si svou cestou. Důležité je jen to, abychom se ve své roli dobře cítily.
Na jedné straně tu vznikla diskuse, kde všichni solidárně radí Tweety, jak se změnit a všichni ji podporují, na druhé straně je tu stále spousta netolerance.

Příspěvek upraven 26.02.13 v 00:29

 
Ava
634 příspěvků 26.02.13 00:45

@Bugatti Nemyslím, že maso z jehňat, ze kterých vyrábí perzián, by se jedlo… a ano, proti tomuto „multifunkčnímu“ zpracování zvířat v zásadě nic nemám, přestože jsem přesvědčena, že dnes není kožešina jediná možnost, jak se zachránit před umrznutím.
A jak už padlo výše, existují možností mezi diblíkem a staromódní babičkou (za tu tedy paní Hanu fakt nepovažuju, aby bylo jasno!), tak existují možnosti mezi kožichem a buřtokabátem.

 
Bugatti
4051 příspěvků 26.02.13 00:55

@Ava Nehovořím o perziánu, zde se jedná o dubeňák a ten se dělá z ovčí kůže. Z čeho je lem nepoznám. Dnes je samozřejmě spousta možností, jak se zachránit před umrznutím, ale využití kůže z masných zvířat považuji za zcela ekologické. A když už někdo má kožich z dřívějška - co tedy s ním?
U mnohých starších lidí je také velkým problémem cena, oni často opravdu musí koupit na tržišti ten buřtokabát, protože mnoho tisíc za kvalitní kabát dát nemohou.

 
Ava
634 příspěvků 26.02.13 01:01

@Bugatti S tou špatnou ekonomickou situací možná máte pravdu… a především starší generace asi nesdílí tyto extrémně eko-bio názory.
A myslím, že z perziánu jsou ty lemy.

 
Bugatti
4051 příspěvků 26.02.13 01:11

@Ava Já jsem rozhodně proti zabíjení zvířat jen kvůli kožešině, ale jsem pro využívání kůže z masných zvířat. A vadí mi extrémní názory militantních eko-bio-teroristů. Jsem rozhodně pro zákaz získávání jemných kožešin z dosud nenarozených jehňat, ale když už to někdo má (a to jsou věci, které se často dědí v několika generacích), proč by se to mělo vyhodit, to opravdu nechápu. Je to otázka legislativy a jejího dodržování/vy­máhání.

Příspěvek upraven 26.02.13 v 01:14

 
DRW
1227 příspěvků 26.02.13 11:33

Ono i ten persian z jehnat, ma svou tradici a dlouhodobou. Na druhou stranu tam, kde se produkuje, tam se i pozustatky po jehneti zpracuji, to jen nase moderni spolecnost nezuzitkuje vse.

 
Ava
634 příspěvků 26.02.13 01:24

@Bugatti Tak to nakonec budeme mít podobný názor :)
Co s tím? No, já dostala dubeňáky tři… charitě se hodily. Ale je to samozřejmě věc osobního postoje.

 
Sailorette
1589 příspěvků 26.02.13 09:44

Nevím, co je pro některé jedince nepochopitelné na tom, že se nějaký kus oblečení nemusí líbit každému. V tomhle snad neexistuje žádná univerzální pravda.

Příspěvek upraven 26.02.13 v 12:03

 
Sleepy
193 příspěvků 1 inzerát 26.02.13 13:23

@Sailorette V tomhle jsem na vaší straně, opravdu nechápu proč jste dostala takovou nakládačku za to, že se vám nelíbí kabát. Názor jste vyjádřila slušně a bez urážek, na to máte právo a tahle stránka je k tomu přímo určená. Tohle zarputilé přesvědčování o vlastní pravdě je docela zbytečné když nejde o tvrdá fakta, ale o osobní názor.

 
Sailorette
1589 příspěvků 26.02.13 13:47

Díky, taky jsem ty přehnané reakce nepochopila:)

 
Bugatti
4051 příspěvků 26.02.13 18:00

@btw „to poukazovani na udajne diblikovstvi me stve (neni to jen u teto damy od razorblade – ktera navic vypada neuveritelne chic a bohuzel ji to „kazi“ postoj, vsadim se, ze kdyby dama stala s nohama u sebe, hlavou pokorne sklonenou, a dlanemi cudne na sobe polezenymi na sukni, mel by vyhrady zde jen malokdo:)“
Ale ono vůbec nejde o to, zda má někdo hlavu skloněnou a dlaně cudně u sebe… jde jen o to, zda na snímku vypadá přirozeně. Ta dáma přirozeně nevypadá (je to foto typu „say cheese“) navíc jí jen těžko lze věřit, že v těch botách někam dojde. Narozdíl od paní Hany na snímku, která je přirozená a je vidět, že se v tom, co na sobě má, cítí dobře.
Já akceptuji to, že se někomu nelíbí barva (sama nemám ráda hnědou), ale to přece neznamená, že budu odsuzovat vše, co je hnědé. Mne spíš nadzvedlo prohlášení Razorblade: „EDIT: jo a pripojuju se ke skupince, ktera tvrdi, ze kabat je hnusny, protoze hnusny fakt je, i kdyby z posledni kolekce od diora“
Mohu přece říct, že se mi nelíbí, že není módní nebo co já vím, ale prosté prohlášení, že je hnusný, je pejorativní, ale nic neříká. A prohlášení o jakékoliv dámě, že je stará jako metuzalém, je nevkus nejvyššího řádu!

 
Sailorette
1589 příspěvků 27.02.13 08:52

Nezlobte se, ale jediná, kdo tady pořád dokola jako kolovrátek přesvědčujete několik málo lidí s odlišným názorem své pravdě, jste Vy. Už si skoro říkám, jestli nejste Hana z fotky, protože jinak si neumím vysvětlit, proč by Vám tak záleželo na tom, co si někdo myslí o jejím kabátu (nadsázka prosím, kdyby to nebylo zřejmé). Snad je jasné, že když řeknu, že je kabát ošklivý, tak to znamená, že připadá ošklivý MNĚ, ne? Vy jste taky řekla, že je uměřený věku atd., což znamená, že PODLE VÁS je uměřený věku. Neberte všechno tak vážně. Razorblade má holt poslední dobou proříznutou pusu, ale kabát jí snad hnusný připadat může. A veřte, že Vašimi příspěvky se na tom nic nezmění.

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.02.13 09:16

@Sailorette Je mi celkem jedno, kdo si co myslí o tom kabátu, můj kabát to konečně není. Mně spíš vadí způsob vyjadřování a odsudek bez argumentace vysokoškolsky vzdělané novinářky.

 
Sailorette
1589 příspěvků 27.02.13 09:28

@Bugatti Jak chcete argumentovat u něčeho, co Vám prostě esteticky nesedí? Na to podle mě argument není. Já taky nevím, proč se mi kabát nelíbí, možná kvůli střihu, barvě, kvůli materiálu, všemu najednou, ale konkrétně Vám to neřeknu.

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.02.13 09:35

@Sailorette Když řeknu, že se mi něco nelíbí, je to ok, i když je to irrelevantní informace. Když řeknu, že dle mého názoru není pěkný, je to ok. Ovšem „hnusný“ je pejorativně zabarvené a do kultivované diskuse nepatří, stejně jako vyjádření „stará jako metuzalém“. Je škoda, že se i tady často velmi kultivované diskuse zvrhnou. Od vysokoškolsky vzdělaného člověka, který profesionálně pracuje s jazykem, bych to nečekala.

 
kocurM
595 příspěvků 28.02.13 19:53
Hezká paní ...

Hezká paní…

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 01.03.13 08:15

Nádherný kozačky…naleštěný, krásné barvy…klika, že ten model paní nezazdila válenkama

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity